مبل شویی در اصفهان

فهرست مطالب

آشنایی با خدمات مبل شویی در اصفهان از اهمیت زیادی برای همه افراد برخوردار است؛ زیرا امروزه کاربرد مبل در خانه، مراکز تجاری و اداری افزایش زیادی داشته و تمیز کردن آن به یک دغدغه تبدیل شده است. این عزیزان با ارائه تکنیک‌های‌ عالی و بهترین مواد شوینده نسبت به نوع مبلمان، آن را تمیز به شما تحویل می‌دهند.

البته این عزیزان در کنار شستشوی مبلمان خدمات دیگری مانند شستشوی فرش یا موکت را نیز انجام می‌دهند. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با مبل شویی در اصفهان و مباحث مرتبط با آن مانند آشنایی با بهترین مبل شویی‌های اصفهان پرداخته شده است. در صورت علاقه به کسب اطلاعات درباره خدمات مبل ‌شویی‌های اصفهان تا انتها همراه ما باشید.

 

لیست مبل شویی ها در اصفهان:

 

۰۹۱۳۰۰۰۰۵۶۱ حسینی 

 

۰۹۱۳۷۰۹۴۶۸۶ زراعتی 

 

۰۹۱۳۷۰۹۴۶۸۶ قردی 

 

۰۹۹۱۰۵۲۹۶۸۵ امیری

 

۰۹۱۳۴۲۸۲۱۲۹ ماهور

 

۰۹۱۳۷۲۸۰۹۱۷ ستاره شهر 

 

۰۹۹۲۸۳۲۷۸۱۸ سپاهان

 

۰۹۳۶۰۵۴۵۵۲۵ الماس

 

 

دستگاه‌های مبل شویی در اصفهان

امروزه استفاده از مبل و ست‌های جذاب آن در محیط‌های اداری و منازل کاربرد بسیار پیدا کرده است؛ بنابراین با توجه به این میزان استقبال، وجود مبل شویی و دستگاه‌های اتوماتیک لازم است تا سطح روی مبل‌ها را از هرگونه آلودگی پاک کند.

مطمئناً برقراری تماس با مبل شویی در اصفهان به دلیل وجود افراد متخصص و ماهر در کنار دستگاه‌های اتوماتیک، فرایند شستشوی مبلمان شما را به بهترین شکل صورت می‌گیرد. در ادامه به بیان نکاتی ریز و کاربری در رابطه با دستگاه‌های مورد استفاده در مبل شویی‌های اصفهان پرداخته شده است.

حذف آلودگی‌ها

مطمئناً مبلمان در منزل مانند دیگر بخش‌های خانه، در معرض انواع آلودگی‌ها و گردوغبار قرار می‌گیرد. در صورت توجه نکردن به این مسئله و پاک نکردن آلودگی‌ها، باید منتظر نفوذ آن‌ها در الیاف داخلی مبلمان و همچنین پوسیدگی باشید.

افراد متخصص مبل شویی در اصفهان با استفاده از جاروبرقی آن کثیفی‌ها را پاک می‌کنند تا با استفاده از ‌یک روش، فرایند شستشو کامل انجام شود.

شستشوی لکه‌ها

دستگاه‌های تمام اتوماتیک حاضر در مبل شویی در اصفهان، تمام لکه‌های ‌تر یا خشک روی سطح مبلمان را از بین می‌برند. باقی ماندن این لکه‌ها روی سطح مبل و پارچه، مطمئناً به مرور زمان دیر‌تر و سخت‌تر پاک می‌شود که با وجود این دستگاه‌ها نباید نگرانی در دل راه دهید.

آن‌ها با دستگاه‌های خود به منزل شما می‌آیند. سپس بدون نیاز به جابه‌جایی، سطح روی مبل را از وجود هر نوع لکی پاک می‌کنند.

شستشوی لکه‌ها

 

 

 

شامپو فرش

امروزه مبل شویی در اصفهان در خانه با شامپو فرش‌های صنعتی انجام می‌شود. تولید‌کنندگان این شامپو‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که بدون ایجاد آسیب به بافت پارچه، با هر نوع پارچه سازگار باشند. البته در صورت استفاده از شامپو فرش، فرایند پاک کردن و خشک کردن سطح مبل بسیار سخت است.

زیرا در صورت باقی ماندن شامپو روی سطح مبل، خود عامل جدید برای ایجاد آلودگی می‌شود؛ بنابراین افراد متخصص مبل شویی در اصفهان، استفاده از دستگاه‌های مبل شویی را توصیه می‌کنند. زیرا آن‌ها علاوه بر شستشو کامل مبلمان، فرایند خشک کردن را نیز انجام می‌دهند.

عملکرد دستگاه مبل شویی در اصفهان

دستگاه‌های مبل شویی در اصفهان دارای بخش‌های مختلفی هستند که وجود هر یک از آن‌ها در فرایند شستشو مبلمان تأثیر‌گذار است. بخش‌های مهم یک دستگاه مبل شویی شامل لیست زیر است:

  • مخزن آب تمیز
  • مخزن آب کثیف
  • موتور مکنده
  • خرطومی
  • نازل
  • کف ساز

طراحان و تولید‌کنندگان عملکرد این دستگاه را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که تمام لکه‌های سطح مبلمان از بین بروند. نیرو‌های خبره در مبل شویی، ابتدا آب و کف حاصل ماده شوینده را به واسطه نازل، روی سطح پارچه مبلمان می‌پاشند.

سپس آلودگی‌های که در معرض این پایش هستند، به حالت محلول در آب روی سطح مبل قرار می‌گیرند. اکنون به کمک موتور مکنده، تمام این آلودگی‌ها جمع‌آوری شده و به قسمت مخزن آب کثیف انتقال داده می‌شوند.

پس از اتمام فرایند شستشو و پاک شدن تمام لکه‌ها، نوبت به مرحله خشک کردن مبل می‌رسد. با استفاده از مکش بهینه آب، فرایند خشک کردن آن خیلی سریع انجام می‌شود.

عملکرد دستگاه مبل شویی در اصفهان

 

 

 

مزیت استفاده از دستگاه مبل شویی در اصفهان

شرکت‌های مبل شویی در اصفهان با استفاده از این دستگاه‌های تمام اتوماتیک، فرایند شستشو را خیلی زود انجام می‌دهند. مطمئناً پس از تمام شدن کار آن‌ها، متوجه می‌شوید که مبلمان شما چقدر تغییر کرده است. البته متخصصان برای این نوع از دستگاه‌ها، مزیت‌های بی‌شماری را در نظر گرفته‌اند که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:

  • دستگاه با مکش کامل مواد آلوده، از ایجاد بوی نامطبوع روی مبلمان جلوگیری می‌کند.
  • طراحی این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که افراد متخصص در مبل شویی، می‌توانند به راحتی آن را به خانه شما انتقال دهند تا فرایند شستشو مبلمان شما را انجام دهند.
  • دستگاه‌های مبل شویی در اصفهان، سلامتی افراد خانواده به ویژه کودکان و سالمندان را تضمین می‌کنند. زیرا با استفاده از آن‌ها، از انتشار آلودگی و کثیفی در محیط خانه جلوگیری می‌شود.

نحوه تماس با بهترین مبل شویی در اصفهان

در صورتی که مبل‌های خانه شما به هر دلیلی مانند ریختن مایعات و همچنین کثیفی ناشی از کاکائو، ظاهر زیبا خود را از دست داده‌اند؛ چاره‌ای جز برقراری تماس با شماره مبل شویی در اصفهان ندارید. این عزیزان افراد متخصص را به خانه شما ارجاع می‌دهند.

این عزیزان پس از بررسی نوع مبل و کثیفی آن، فرایند شستشو مبلمان شما را آغاز می‌کنند. البته برای اینکه پارچه مبلمان شما هنگام انجام فرایند شستشوی از سوی عالی‌ترین مبل شویی در اصفهان به درستی صورت بگیرد؛ نوع ماده شوینده را بر اساس پارچه به کار رفته در مبلمان انتخاب می‌کنند.

در مرحله بعد عملیات غبار روبی مبل‌ها را انجام می‌دهند. سپس با استفاده از دستگاه اتوماتیک، فرایند شستشو را آغاز می‌کنند. مطمئناً شستشویی مبل با دستگاه، بهترین روش مبل شویی در خانه است. البته آن‌ها با توجه به این نکته که کف نباید در مبلمان نفوذ کند، کاملاً واقف هستند.

سپس متخصصان مبل شویی در اصفهان، دستگاه مکنده را روشن می‌کنند تا کف روی مبل را به همراه کثیفی‌ها جمع کنند. مدت زمان شستشو مبل از سوی مبل شویی در اصفهان با این روش، حدوداً یک ساعت بوده و در نتیجه در کمترین زمان، مبلمان شما تمیز می‌شود.

نحوه تماس با بهترین مبل شویی در اصفهان

 

 

 

اصلی‌ترین دلایل استفاده از خدمات مبل شویی در اصفهان

مبل شویی در اصفهان خدمات ارزنده را به شما و دیگر افراد، ارائه می‌دهد. در صورتی که سرویس مبلمان شما به هر دلیلی کثیف شده است؛ با این عزیزان تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان مبلمان را تمیز و پاک به شما تحویل می‌دهند.

از اصلی‌ترین دلایل ایجاد کثیفی روی مبل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ریختن مایعاتی مانند چای یا آب پرتقال
  • کشیده شدن خودکار یا ریختن جوهر خود‌نویس روی مبل
  • کثیفی یا لک ناشی از گذر زمان
  • جمع شدن گردوغبار روی مبل به دلیل باز بودن پنجره
  • سیاه شدن مبل‌ها

نیرو‌های متخصص در مبل شویی در اصفهان، امکان شستشو قالی و موکت را نیز به شما ارائه می‌دهند. البته در صورت کثیف شدن تشک‌ها، می‌توانید آن‌ها را به مبل شویی در اصفهان ارسال کنید تا نیرو‌های متخصص حاضر در این مجموعه‌ها، آن‌ها را تمیز به شما تحویل دهند.

چه مبل‌هایی قابل شستشو هستند؟

امروزه با توجه به پیشرفت‌های بشر در تمام عرصه‌ها، آن‌ها امکان تولید مبلمان به طرح‌های مختلف دارند. شما در زمان خرید مبلمان، می‌توانید از بین انواع آن بهترین را با توجه به سلیقه و دیگر عناصر موجود در خانه مانند پرده یا فرش انتخاب کنید.

پرطرفدار‌ترین مبلمان موجود در بازار شامل لیست زیر است:

  • سکشنال
  • چستر فیلد
  • لاوسن
  • مدرن
  • انگلیسی
  • بریچ واتر
  • کوهان شتری

احتمالاً در زمان خرید هر یک از انواع مبلمان و رنگ‌های جذاب آن اصلی‌ترین دغدغه شما، فرایند شستشو آن‌ها و تمیز کردن از کثیفی‌ها است. در صورت که مبلمان شما به هر دلیلی کثیف شد، می‌توانید با مبل شویی در منزل در اصفهان تماس بگیرید تا این عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن، مبلمان را تمیز به شما تحویل دهند.

چه مبل‌هایی قابل شستشو هستند؟

 

 

راهکار‌های مؤثر مبل شویی در منزل

امروزه استفاده از مبل به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های طراحی داخلی ساختمان و منزل با استقبال بسیاری مواجه شده است. به عبارتی دیگر در همه خانه‌ها و محیط‌های اداری یا تجاری، مبلمان وجود دارد. مطمئناً تمیز بودن آن‌ها برای ساکنان حاضر در خانه یا محیط اداری بسیار مهم است.

آن‌ها هنگام مواجه به کثیفی روی مبلمان خانه خود می‌توانند از سه راهکار مناسب بهره ببرند که در ادامه به بیان توضیحاتی درباره راهکا‌رهای شستشوی مبلمان در اصفهان پرداخته شده است.

دستگاه بخارشوی

در صورتی که دستگاه بخارشوی در خانه دارید، می‌توانید به کمک آن مبلمان خود را از وجود هر گونه کثیفی تمیز کنید. استفاده از این دستگاه نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد؛ ولی هنگام استفاده از بخارشوی، رعایت نکات ایمنی بسیار مهم است.

آب ولرم و شامپو

در این روش ابتدا باید در ظرفی آب ولرم و کمی شامپو بریزید. سپس به کمک یک ابر یا اسفنج آغشته به این ترکیب، سطح مبلمان را تمیز کنید. بعد از این مرحله، مجدداً با ابر خیس کف روی سطح مبل را پاک کنید.

تماس با مبل شویی در اصفهان

روش سوم و آخر این است که با شماره مبل شویی‌ها اصفهان تماس برقرار کنید تا آن‌ها با فرستادن افراد متخصص به خانه شما، مبلمان را در کمترین زمان تمیز کنند.

در فرایند و عملیات شستشو مبل‌ها، دو نکته را باید همیشه مد نظر داشته باشید. اولین نکته، خیس نشدن چوب مبل است. در صورت مرطوب یا خیس شدن آن، باید منتظر عواقب آزار دهنده مانند پوست‌پوست شدن چوب و همچنین ترک خوردن آن باشید.

نکته دوم پس از تمام شدن فرایند شستشو، خشک کردن آن است. در صورتی که با استفاده از دو روش اول، خود شما مبلمان را تمیز کردید؛ حتماً با استفاده از سشوار سطح پارچه روی مبل را خشک کنید. در غیر این صورت باید منتظر چروک شدن پارچه مبل‌های خود باشید.

در صورت برقراری تماس با مبل شویی در اصفهان و انجام فرایند شستشو به کمک آن‌ها، خیال شما راحت باشد. زیرا آن‌ها با دستگاه‌های تمام اتوماتیک، این فرایند انجام می‌دهند. در نتیجه عملیات خشک کردن سطح آن نیز طی می‌شود.

تماس با مبل شویی در اصفهان

 

 

 

شستشوی مبل‌های پارچه‌ای در اصفهان

در صورتی که مبلمان خانه شما از نوع پارچه‌ای است؛ حتماً متوجه این مسئله هستید که سخت‌ترین بخش منزل هنگام تمیز کاری، مبل‌ها هستند. بدون شک با توجه به سخت بودن شستشو این نوع مبلمان باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

متخصصان حاضر در مبل شویی در اصفهان به کمک تجربه و دانش خود، از بهترین روش جهت شستشو استفاده می‌کنند. آن‌ها برای این کار ابتدا، سطح روی مبل را جاروبرقی می‌کنند تا گردوغبار روی سطح مبل، جمع شود. آن‌ها در طی انجام این فرایند، حتماً شیار‌های مبل را نیز جارو می‌کنند.

البته آن‌ها به کمک غلتک، مو‌ها و کرک‌های روی سطح مبل را پاک می‌کنند. اکنون آن‌ها با استفاده از روش‌های شستشو مبلمان، مبل را تمیز به شما تحویل می‌دهند. هنگام انتخاب مواد شوینده نیز ابتدا آن را روی بخشی از مبل تست می‌کنند تا در صورت نشان دادن واکنش منفی از جانب پارچه، ماده شوینده دیگری را انتخاب کنند.

مبل شویی تمام اتوماتیک در اصفهان

یکی از اصلی‌ترین روش‌های شستشو مبل، دستگاه‌های تمام اتوماتیک هستند. مبل شویی در اصفهان با استفاده از این دستگاه، تمام فرایند شستشو را انجام می‌دهد. تولیدکنندگان این دستگاه را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که مخزن آب تمیز و کثیف آن، جدا از هم قرار دارد.

همچنین این دستگاه دارای یک کمپرسور برای تولید کف و موتور مکنده قوی است. موتور مکنده طی دو یا سه مرحله، آلودگی‌های روی سطح مبل را جمع می‌کند. کارایی این دستگاه به گونه‌ای است که کف ایجاد شده این دستگاه به دلیل غلظت بسیار، در داخل مبل نفوذ نمی‌کند.

افراد متخصص در مرحله آخر شستشو، سطح مبل را به کمک دستگاه خشک می‌کنند تا آسیبی در فرایند خشک شدن روی سطوح مبلمان، ایجاد نشود. در نتیجه استفاده از این روش شستشو و دستگاه، آسیبی به مبلمان شما وارد نخواهد کرد.

برخی از مبل شویی‌های اصفهان دارای دستگاه‌های مجهز به سیستم گرمایشی هستند. در صورت درخواست کمک از این افراد، خیال شما از بایت تمیز شدن مبلمان راحت باشد. این دستگاه کف را با میزان درجه بالایی تولید کرده و در نتیجه این مسئله بر کیفیت شستشو مبلمان تأثیر مثبت می‌گذارد. زیرا آب یا فوم گرم، توانایی بسیاری در نابودی چربی و آلودگی‌ها الکترواستاتیک بهره‌مند است.
مبل شویی تمام اتوماتیک در اصفهان

 

 

شستشوی مبلمان مخمل سفید در اصفهان

طی چند سال گذشته استفاده از مبلمان مخمل به ویژه رنگ سفید آن با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. در صورت خرید این مدل مبل، ابتدا برچسب روی محصول را به دقت مورد بررسی قرار دهید. به طور معمول روی این بخش از مبلمان، نکات مهمی از جمله نحوه شستشو مطالبی عنوان شده است.

در صورتی که این نوع مبل مداوم استفاده می‌کنید، افراد متخصص مبل شویی در اصفهان به شما پیشنهاد می‌دهند که هر ۶ الی ۸ ساعت، آن را تمیز کنید. برای این کار می‌توانید با استفاده از پنبه و کشیدن روی سطح پارچه مبل، کثیفی‌ها را نابود کنید.

اما اگر مبل شما به هر دلیلی دچار کثیفی شد، در تمیز کردن آن لحظه‌ای درنگ نکنید؛ زیرا گذشت زمان تمیز کردن کثیفی‌های روی مبل مخمل سفید را بسیار سخت می‌کند. برای انجام فرایند شستشو و تمیزی این مدل از مبلمان، ۲ قاشق جوش شیرین را در یک کاسه آبلیمو مخلوط کنید.

اکنون با یک اسفنج نرم، مستقیم روی مخمل در جهت خواب آن بکشید. پس از اتمام این مرحله و تمیز شدن، با سشوار آن را خشک کنید.

شستشوی مبلمان مخمل سفید در اصفهان

 

 

 

پاک کردن لک آب در مبل شویی در اصفهان

اگر روی سطح مبل، آب ریخت، باید خیلی سریع برای پاک کردن آن اقدام کنید. زیرا امکان نفوذ آب به قسمت‌های داخلی و در نتیجه امکان خراب شدن آن بسیار است.

متخصصان حوزه مبل شویی به شما عزیزان بیان می‌کنند که می‌توانید از بین راه‌های مختلف، مناسب‌ترین را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از روش‌های پاک کردن لک آب روی مبل پرداخته شده است.

محلول الکل و نمک

ابتدا کمی نمک را در الکل حل کرده و در ظرف اسپری بریزید. سپس آن را روی قسمت لک آب ریخته و بعد با استفاده از دستمال روی لک را مالش دهید. اکنون به کمک یک دستمال مرطوب، محلول الکل و نمک را از روی مبل تمیز کرده و در مرحله آخر با سشوار آن را خشک کنید.

محلول سرکه

اندکی سرکه سفید را با آب ترکیب کرده و بعد روی لکه اسپری کنید. سپس با دستمال مرطوب روی آن بخش بکشید. در آخرین مرحله، حتماً از سشوار جهت خشک کردن آن بهره ببرید.

صابون مایع

مقدار کمی صابون مایع و آب را ترکیب کرده و بعد روی لکه آب بپاشید. در مرحله آخر نیز با دستمال مرطوب، آن قسمت را پاک کرده و بعد با سشوار، این بخش از مبل را خشک کنید.

رفع لکه سوختگی در مبل شویی در اصفهان

در صورتی که خاکستر سیگار روی مبل بریزد، مطمئناً مبل می‌سوزد. البته اگر کمی خوش شانس باشید، احتمالاً خاکستر سیگار باعث زردی آن می‌شوید. برای رفع این لک روی مبل، افراد متخصص مبل شویی‌های اصفهان راهکار‌های را به شما ارائه می‌دهند.

آن‌ها به شما بیان می‌کنند که با کمی آب اکسیژنه می‌توانید لک زرد ناشی از سوختگی خاکستر سیگار را از بین ببرید. البته در صورت نداشتن آب اکسیژنه، می‌توانید از یک حبه قند استفاده کنید. قند را روی لک، مالش دهید تا لک زرد از بین برود.

رفع لکه سوختگی در مبل شویی در اصفهان

 

 

 

تمیز کردن لکه خودکار در مبل شویی در اصفهان

یکی از رایج‌ترین لک‌ها که منجر به ایجاد لک روی مبل می‌شود، لکه خودکار است. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، می‌توانید از متخصصان مبل شویی‌های اصفهان بهره ببرید. این عزیزان برای پاک کردن این لک از روی مبل‌های پارچه‌ای، راهکار مناسبی دارند.

آن‌ها ابتدا پارچه مبل را خیس کرده و بعد روی آن کمی نمک می‌ریزند. سپس با استفاده از پنبه، قسمت لک ناشی از خودکار را تمیز می‌کنند. روش دوم جهت از بین بردن این لک، استفاده از ترکیب گلیسیرین و آمونیاک است. در مرحله بعد از کشیدن این محلول روی لک، با پودر دستی و آب آن بخش را بشویید.

تمیز کردن لکه بستنی در مبل شویی اصفهان

ایجاد لک بستنی روی مبل یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که با وجود داشتن بچه کوچک، حتماً با آن مواجه خواهید شد. پاک کردن این نوع لک از روی مبل، بسیار سخت بوده و متخصصان مبل شویی‌ها پس از انجام چند مرحله، آن را از بین می‌برند.

  • ابتدا با استفاده از یک قاشق تمیز، تا جایی که امکان دارد، باقی مانده بستنی را از روی آن جمع کنید.
  • در مرحله دوم، با پارچه تمیز محل ایجاد شده لک را تمیز کنید. مطمئناً در صورت استفاده درست این دو مرحله، بخش بزرگی بستنی از بین می‌رود.
  • در مرحله سوم، در یک کاسه ۲ پیمانه، آب ریخته و سپس به آن یک قاشق مایع ظرفشویی، اضافه کنید.
  • اکنون پارچه را در داخل ظرف بگذارید تا آغشته به مواد شود.
  • در این مرحله، تمام سعی کنید تا با کشیدن پارچه روی آن بخش از مبل، لک از بین برود.
  • پس از چند ابر کشیدن پارچه آغشته به آب و مایع ظرفشویی، اکنون زمان خشک کردن آن بخش از مبل است.

مطمئناً شما پس از انجام این کار، بستنی را پاک کرده‌اید؛ در غیر این صورت، حتماً از مایع لکه بر استفاده کنید.

تمیز کردن لکه بستنی در مبل شویی اصفهان

 

 

 

تمیز کردن لکه رنگ در مبل شویی اصفهان

در صورتی که مبلمان شما به واسطه ریختن رنگ لک شده است؛ می‌توانید از افراد متخصص مبل شویی‌ها، کمک بگیرید. این عزیزان به شما یک راهکار مناسب ارائه می‌دهند. بدون تردید با استفاده از این راهکار مؤثر، لک رنگ روی مبل پاک می‌شود.

در صورتی که مبلمان شما پارچه‌ای است، استفاده از شامپو فرش یا شوینده ملایم ‌ایده درستی است. کف حاصل از ماده شوینده را روی قسمت لک رنگ بکشید تا لک از بین برود. مطمئناً پاک کردن لکه‌های تازه بسیار آسان‌تر از لکه‌های قدیمی است.

تمیز کردن مبلمان چرم در مبل شویی اصفهان

فروشندگان معمولاً این مدل مبلمان را برای محیط‌های اداری و تجاری پیشنهاد می‌دهند. در صورت علاقه به خرید این مدل مبلمان برای خانه خود با توجه به سلیقه و هماهنگی با دیگر عناصر آن بخش از فضا منزل، توجه به تمیز بودن ست مبل چرم به ویژه سفید بسیار مهم است.

برای اینکه مبلمان چرم شما، همیشه تمیز باشد، جاروبرقی و کشیدن هر هفته دستمال خشک را فراموش نکنید. در صورت ریختن مواد غذایی یا مایعات، در پاک کردن آن‌ها تعلل نکرده و اجازه ماندن طولانی مدت این مواد روی سطح مبلمان را ندهید.

البته در زمان پاک کردن لک روی مبلمان چرم، ابتدا نوع لکه و راه حل‌های تمیز کردن آن اطلاعاتی کسب کرده و سپس با توجه به آن تکنیک‌ها، فرایند شستشو را انجام دهید. به طور مثال لکه‌های چربی با یک دستمال نرم و البته خشک پاک می‌شوند.

در صورت ریختن جوهر روی مبل، ابتدا دستمالی از جنس کتان را آغشته به الکل کرده و بعد روی قسمت لک بکشید. یک نکته بسیار مهم در رابطه با مبلمان چرم، استفاده نکردن از صابون، وایتکس و آب بسیار است. زیرا استفاده از هر یک از  این موارد، باعث بد‌تر شدن مشکل روی مبل می‌شوند. استفاده از واکس‌های مخصوص مبلمان چرم، می‌تواند گزینه مناسبی جهت شستشو و تمیز کردن این نوع مبل باشد.

ایده‌آل‌ترین مواد شوینده مبل شویی در اصفهان

احتمالاً این سؤال برای شما پیش آمده است که مبل شویی در اصفهان برای انجام تمیز کردن مبل‌ها، از چه موادی استفاده می‌کنند. برای رفع این دغدغه ذهنی خود می‌توانید از نیرو‌های متخصص فعال در مبل شویی‌های اصفهان سؤال بپرسد.

این افراد در پاسخ پرسش شما بیان خواهند داشت که برای خرید مواد شوینده، دو نکته را مد نظر قرار می‌دهند. نکته اول این است که ماده شوینده، اصل و اورجینال باشد. نکته دوم، خرید مواد شوینده تولید شده مطابق با تکنولوژی نانو است.

مواد شوینده تولید شده از نانو، گران قیمت هستند؛ اما از نظر کارایی و عملکرد بسیار با کیفیت بوده و تمام لکه‌های روی سطح مبل را بدون ایجاد آسیب از بین می‌برد.

ایده‌آل‌ترین مواد شوینده مبل شویی در اصفهان

 

 

 

آشنایی با علامت‌های روی مبل

افراد متخصص حاضر در مبل شویی در اصفهان هنگام مراجعه به خانه شما جهت تمیز کردن مبل‌ها، ابتدا برچسب‌های روی مبل را نگاه می‌کنند. روی این برچسب‌ها و کاتالوگ‌های همراه با مبل، نکاتی مهمی در رابطه با شیوه نگهداری و همچنین شستشو بیان شده است.

به طور مثال روی این برچسب‌ها، در رابطه با دما مناسب شستشو یا نوع ماده شوینده اطلاعات مفیدی اشاره شده است. بخش از مهم‌ترین این مفاهیم روی برچسب‌های مبلمان که نیرو‌های متخصص در مبل شویی در اصفهان، باید به آن توجه کنند؛ عبارت هستند از:

  • W : امکان شستشو با آب وجود دارد.
  • WS :امکان شستشو با مواد شوینده خشک و شوینده‌های مایع همراه با دستگاه بخارشوی وجود دارد.
  • S: شستشو با مواد شوینده خشک، امکان‌پذیر است.
  • O: مبل از مواد ارگانیک تولید شده و در زمان شستشو، فقط از آب سرد استفاده کنید.
  • X: شستن مبلمان، غیر ممکن بوده و برای تمیز کردن، فقط از جارو یا برس بهره ببرید.

قیمت شستشوی مبل در اصفهان

احتمالاً یکی از اصلی‌ترین دغدغه شما هنگام تماس با مبل شویی در اصفهان، نرخ و قیمت انجام این کار است. در تعیین این مسئله، عوامل مختلفی تأثیر‌گذار هستند؛ بنابراین اتحادیه یک نرخ مشخصی را ارائه نداده است. اما برای تعیین نرخ اتحادیه مبل شویی، عوامل متعددی را در نظر می‌گیرند.

اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت مبل شویی در منزل در اصفهان شامل لیست زیر است:

  • سایز و اندازه مبلمان
  • ماده شوینده قابل استفاده
  • تعداد مبلمان و صندلی‌
  • نوع لک و میزان سختی آن
  • جنس پارچه به کار رفته در مبلمان
  • نیاز به انجام فرایند شستشو کوسن یا تشکچه‌ها
  • نوع مبل مانند استیل یا کلاسیک

خدمات ارائه شده از سوی مبل شویی در اصفهان

در صورت نیاز به حضور افراد متخصص و ماهر جهت انجام عملیات شستشو مبل‌ها، می‌توانید با مبل شویی در اصفهان تماس بگیرید تا این عزیزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خود را به شما برسانند. مطمئناً این عزیزان در کنار انجام فرایند شستشو مبل‌ها، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:

  • حضور در ۲۴ ساعت شبانه روز
  • تحویل دادن مبل‌های تمیز و با ظاهری زیبا
  • عدم نیاز به جابه‌جایی مبلمان
  • افزایش طول عمر مبلمان به دلیل استفاده از بهترین تکنیک‌های شستشو
  • ارائه خدمات دوره‌ای به شما جهت تمیز کردن مبلمان
  • پرداخت هزینه مناسب و منصفانه پس از اتمام کار

برخی از قیمت‌های تعیین شده در مبل شویی، در جدول زیر بیان شده‌اند. البته توجه به این نکته ضروری است که تمام این قیمت‌ها، حدودی هستند؛ بنابراین در صورت نیاز، ابتدا با مبل شویی تماس گرفته شود تا آن‌ها قیمت نهایی را به شما بیان کنند.

نوع خدمات هزینه
قیمت مبل ۷ نفره راحتی ۳۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
قیمت مبل ۹ نفره ۴۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان
قیمت مبل ۷ نفره کلاسیک ۳۵۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
قیمت هر صندلی نهارخوری ۲۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
قیمت مبل تک نفره ۵۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان

لیست مبل شویی‌های اصفهان

در بین تمام راهکار‌های شستشو مبلمان در شهر زیبایی اصفهان، مراجعه به مبل شویی‌ها است. متخصصان حاضر در این مجموعه‌ها بر اساس تجربه و مهارت خود، بهترین ماده شوینده را برای شستشو مبل‌ها انتخاب می‌کنند.

بنابراین اطلاع از بهترین مبل شویی در اصفهان، می‌تواند کمک بزرگی در چنین موقعیت‌ها باشد. در ادامه به معرفی بهترین مبل شویی‌های موجود در شهر زیبا اصفهان و خدمات ارائه شده از سوی آن‌ها پرداخته شده است.

لیست مبل شویی‌های اصفهان

 

 

 

قالیشویی ممتاز اصفهان

یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های فعال در عرصه شستشو مبلمان و فرش، قالیشویی ممتاز اصفهان است. این مجموعه با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه درخشان، مبلمان شما را به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان به شما تحویل می‌دهند.

شماره تلفن جهت تماس: ۰۳۱۳۳۳۳۶۷۶۸- ۰۳۱۳۳۳۷۰۰۰۰۴- ۰۳۱۳۳۳۷۰۰۰۰۸

قالیشویی همیشه تمیز در اصفهان

افراد خبره و متخصص حاضر در این مجموعه با استفاده از مواد شوینده عالی و مناسب با مبلمان در کنار فرش‌های شما، آن‌ها را تمیز به شما تحویل می‌دهند.

شماره تلفن جهت برقراری تماس: ۰۳۱۳۳۱۲۴-۰۳۱۳۳۳۳۱۲۲۲- ۰۱۳۱۲۶۴۳۰۵۰

مبل شویی و قالیشویی بعثت اصفهان

افراد حاضر در این مجموعه معتبر به واسطه استفاده از بهترین و به‌روز‌ترین دستگاه‌ها، مبلمان و فرش‌های شما را از هر نوع آلودگی پاک می‌کنند. این عزیزان با ارائه خدماتی مانند سرویس رفت و برگشت رایگان، شستشو فرش‌های ماشینی یا سنتی و مبلمان در امر مشتری مداری بسیار متخصص هستند.

آدرس مبل شویی و قالیشویی بعثت اصفهان: اصفهان، خیابان پروین، خیابان معراج، روبرو سپیده کاشانی، قالیشویی بعثت

شماره تماس جهت برقراری تماس: ۰۹۱۳۴۳۶۲۴۷۴- ۰۹۱۳۶۴۳۳۸۶۰

قالیشویی خلیج فارس اصفهان

این مجموعه عضو رسمی اتحادیه و اصناف اصفهان است؛ بنابراین تمام خدمات یک قالیشویی از جمله شستشو مبلمان را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آدرس قالیشویی خلیج فارس اصفهان: اصفهان، خیابان کاوه، خیابان برازنده، نبش صفائیه

شماره تلفن جهت ایجاد ارتباط با آن: ۰۱۳۱۳۳۳۳۹۲۹۱- ۰۱۳۱۳۲۶۸۶۹۷۰

قالیشویی درخشان در شهر اصفهان

نیرو‌های متخصص در این مجموعه با ارائه بهترین خدمات به اصفهانی‌های عزیز مانند شستن فرش و مبل، زیبایی را به خانه آن‌ها به ارمغان می‌آورند. بدون شک آن‌ها، کیفیت مبلمان و تمیزی مبل را تضمین می‌کنند.

شماره تلفن جهت برقراری تماس: ۰۳۱۳۳۵۱۲۱۲۱- ۰۳۱۱۳۵۱۶۱۶۱

اسم قالیشویی و مبل شویی آدرس شماره تلفن
قالیشویی زنده رود اصفهان، خیابان وحید، کوچه ۳۲ ۰۳۱۳۳۷۸۶۸۰۲۸
قالیشویی مسترواش (عباس کریمی) اصفهان، خیابان حکیم (بازار فرش اصفهان)، بازارچه نو سرای بروجنیها ۰۳۱۳۳۵۸۰۸۰۸۰
قالیشویی نگین اصفهان اصفهان، خیابان کاوه، خیابان فلاطوری، نبش محمد طاهر ۰۳۱۳۳۳۳۲۲۲۲
قالیشویی مهرمهدی اصفهان، خیابان رزمندگان، خیابان اصفهان ویلا ۰۳۱۳۴۴۵۰۸۵۹
قالیشویی سپاهان فدک اصفهان، رهنان، خیابان مطهری، نرسیده به میدان امام حسین ۰۳۱۳۷۳۸۳۵۱۱
قالیشویی مهبافت اصفهان، خیابان جی، خیابان مهدیه، نبش کوچه گلستان ۰۳۱۳۶۳۰۷۲۰۵
قالیشویی کیان اصفهان، خیابان سهروردی، باغ زیار، اول کوچه سید عظیم ۰۹۱۳۳۶۹۱۷۷۹

سؤالات متداول

  1. اصلی‌ترین مزیت استفاده از مبل شویی در اصفهان چیست؟

در صورت بهره‌مندی از خدمات این عزیزان، مبل‌های شما در سریع‌ترین زمان از آلودگی‌ها پاک می‌شود. همچنین آن‌ها با جابه‌جایی دستگاه‌های اتوماتیک، فرایند شستشو و خشک کردن مبل‌ها را انجام می‌دهند.

  1. نکات مهم در زمان انتخاب مواد شوینده چیست؟

افراد متخصص در مبل شویی‌ها هنگام انتخاب مواد شوینده، به دو نکته اصل بودن ماده و همچنین تولید شده بر اساس تکنولوژی نانو خواهد بود.

  1. بخش‌های مهم دستگاه اتوماتیک مبل شویی چیست؟

مخزن آب تمیز، نازل، مخزن آب کثیف، خرطومی، کف ساز

  1. علامت S روی برچسب مبلمان به چه معنا است؟

این علامت به معنی استفاده کردن از مواد شوینده خشک جهت شستشو آن است.

شارینو

امروزه با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت بی‌سابقه لوازم خانگی، باید بیشتر مراقب آن‌ها بود تا دچار خرابی و نیاز‌مند تعمیر نشوند. زیرا در صورت خراب شدن، چاره‌ای جز تعمیر یا خرید وسیله جدید ندارید. اگر علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با تعمیر این موضوع دارید، می‌توانید به شارینو مراجعه کنید.

سایت شارینو با ارائه مطالب مفید در قالب تعمیر یخچال در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر دزدگیر در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر سیستم تهویه در اصفهان، تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان و تعمیر چرخ گوشت در اصفهان کمک بزرگی برای شما و دیگر مخاطبان است.

همچنین این سایت با ارائه مطالبی تحت عنوان رستوران‌های اصفهان، سینما‌های اصفهان و مراکز تفریحی اصفهان بهترین مکان‌ها در زمان گردش و تفریح را به شما معرفی کرده است تا بتوانید لحظات نابی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

سلامتی بزرگ‌ترین نعمت، از جانب خداوند به انسان‌ها است. در صورت بروز مشکلاتی در سلامتی، چاره‌ای جز مراجعه به بیمارستان‌های اصفهان جهت دریافت خدماتی مانند بهترین روانشناس‌های اصفهان خواهید بود.

هنگام نیاز آشنایی با مراکز درمانی در کنار پزشکان قلب و عروق در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان و پزشک زنان در اصفهان، می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد تا در کوتاه‌ترین زمان، خود را به این عزیزان جهت بهبود وضعیت خود یا خانواده برسانید.

سخن پایانی

یکی از اصلی‌ترین و بخش‌های جدا نشدنی در طراحی داخلی منازل، مبلمان است؛ بنابراین تمیز بودن آن‌ها، بسیار حائز اهمیت است. در صورت وجود لکی مانند ریختن چای یا قهوه و همچنین آب پرتقال، می‌توانید با شماره مبل شویی در اصفهان تماس بگیرید.

آن‌ها با فرستادن افراد متخصص و با تجربه، فرایند شستشو مبلمان شما را با دستگاه اتوماتیک انجام می‌دهند. همچنین پس از اتمام این عملیات، سریعاً آن را خشک می‌کنند تا مرطوب بودن سطح مبل، عاملی جهت ایجاد آلودگی در محیط نشود.

سخن پایانی

 

 

۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *