مبل شویی در کرمانشاه

مبل شویی در کرمانشاه

تمیز بودن مبلمان یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های خانه‌دار است که در این زمینه مبل شویی در کرمانشاه با ارائه خدمات شستشو بدون نیاز به جابه‌جایی مبل می‌تواند آلودگی‌ها و کثیفی‌های مبلمان شما را برطرف کرده و به افزایش جلا و زیبایی و از همه مهم‌تر افزایش عمر آن‌ها کمک کند.

اگر راه‌های مختلف را برای تمیز کردن لکه‌های مبلمان خود امتحان کرده‌اید و هیچ کدام نتیجه بخش نبودند این مقاله برای شما است. در این شرایط تنها کافی است از بهترین مبل شویی در کرمانشاه کمک بگیرید تا متخصصان سرسخت‌ترین لکه‌ها را از روی مبلمان منزل شما پاک کنند.

 در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با موضوعات مهمی‌ درمورد خدمات مبل شویی در کرمانشاه آشنا کنیم.

در مبل شویی‌ها از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

از آنجایی که امروزه تقریباً در هر خانه‌ای از مبلمان به عنوان یک عضو جدایی‌ناپذیر از دکوراسیون استفاده می‌شود و این وسایل از نقش پررنگی بر زیبایی فضا برخوردار هستند، تمیز و درخشان بودن مبلمان موضوع بسیار مهمی‌ است.

مبلمان شما ممکن است به دلیل آلودگی هوا، باز‌ی‌های کودکان، استفاده مدام یا ریختن چای و دیگر مواد کثیف و کدر شده و ظاهر زیبای خود را از دست بدهند؛ از این رو مبل شویی در کرمانشاه با بهره‌گیری از پرسنل مجرب، مواد شوینده مناسب و دستگاه‌های مجهز می‌تواند در کمترین زمان و بدون آسیب، به مبلمان شما پاکیزگی و زیبایی دوچندان ببخشد.

امروزه در مراکز مبل شویی در کرمانشاه از تکنیک‌های مختلفی برای لکه برداری و شستشوی انواع مبلمان استفاده می‌کنند که بهتر است پیش از تماس با شماره مبل شویی در کرمانشاه آن‌ها را بشناسید.

شستشوی مبل با دستگاه

شستشوی مبلمان با دستگاه مبل شویی در کرمانشاه یک روش بسیار مؤثر و باکیفیت بوده که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این دستگاه همان دستگاه بخار شویی است که با تولید فشار و گرمای زیاد، به از بین رفتن کلیه لکه‌ها و آلودگی مبل کمک می‌کند.

درجه حرارت بالای دستگاه بخارشویی سبب می‌شود تمامی‌ ویروس‌ها، باکتری‌ها و میکروب‌های عمق مبلمان از بین رفته و محیطی سالم و بهداشتی به وجود بیاید. در این روش مبل شویی در کرمانشاه اصلاً نیازی نیست نگران خیس و مرطوب بودن مبل خود باشید؛ زیرا آلودگی‌ها و رطوبت اضافی مبل کاملاً از آن خارج می‌شوند.

همچنین شما بعد از شستشوی مبل با دستگاه شاهد هیچ گونه چین‌وچروک و جمع شدگی در رویه مبل نخواهید بود. درمورد دستگاه مبل شویی در کرمانشاه باید بدانید که این دستگاه از دو محفظه مخصوص آب کثیف و مواد شوینده برخوردار است.

ماده شوینده مبل شویی به طور معمول به شکل قرص بوده که درون محفظه دستگاه قرار گرفته و بعد از مخلوط شدن با آب روی مبل پاشیده می‌شود. سپس آب کثیف سریعاً به داخل محفظه دوم کشیده شده و مبلمان بسیار سریع و راحت در کمترین زمان خشک می‌شوند.

به هنگام شستشوی مبل در منزل به وسیله خودتان ممکن است آسیب‌های جدی به بافت پارچه یا حتی اسفنج مبل وارد شود و این آسیب‌ها می‌توانند کاهش عمر مبل یا بیشتر شدن لکه‌های آن را به دنبال داشته باشند؛ اما در این بین مبل شویی در کرمانشاه بدون آسیب رساندن به مبل می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد که شامل موارد زیر هستند:

  • شستشوی کامل و عمقی مبلمان
  • کوتاه بودن زمان خشک شدن مبل
  • شستشوی بسیار سریع‌تر نسبت به شستشوی دستی
  • افزایش طول عمر مبل
  • کمک به سلامتی افراد دارای آلرژی یا آسم با حذف آلرژن‌های مبل
  • خوشبو شدن مبل
  • پیشگیری از نفوذ لکه‌های تازه
  • دردسر کمتر
  • هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه
  • ضدعفونی‌کردن مبل
  • از بین بردن تمامی‌ لکه‌های سرسخت
  • ایجاد جلو‌ه‌ای زیبا و چشم‌نواز
  • عدم نیاز به حمل‌ونقل مبلمان
  • مناسب برای انواع پارچه مبل
  • کیفیت بالای شستشو و لکه برداری

شستشوی مبل با روش کربناسیون

از دیگر روش‌های مورداستفاده برای مبل شویی در کرمانشاه می‌توان به روش کربناسیون اشاره کرد که حدوداً بین ۴ الی ۶ ساعت زمان می‌برد. برای این شستشو تنها به مقدار کمی‌ شوینده کربناته جوشان نیاز است و مصرف آب در این تکنیک مبل شویی در کرمانشاه بسیار کم است.

در اثر تماس این محلول با سطح مبل، میلیون‌ها حباب گازدار به عمق رویه مبل نفوذ کرده و آلودگی‌های مبلمان شما را از بین می‌برند. در مرحله آخر شستشو نیز این حباب‌ها به راحتی از مبل خارج می‌شوند. نکته مهم درمورد این روش این است که به کمک آن یک لایه حفاظتی روی مبل ایجاد شده که به جذب کمتر گردوغبار و آلودگی منجر می‌شود.

شستشوی مبل به کمک مواد شیمیایی

مبل شویی در کرمانشاه

در این روش مبل شویی در کرمانشاه از مواد شیمیایی ایمن که مشکلی برای مبلمان ایجاد نمی‌کنند به منظور زدودن آلودگی‌های مبل استفاده می‌شود. در این شیوه از فشرده سازی ماده شوینده یا شامپو استفاده شده و این ماده سریعاً آلودگی‌های مبل را از بین برده و زمان خشک شدن آن را کاهش می‌دهد.

تقریباً می‌توان گفت بعد از استفاده از این روش می‌توانید با خیال راحت از مبلمان خود استفاده کنید.

شستشوی مبل با فوم سبک

از دیگر روش‌های مبل شویی در منزل باید به استفاده از فوم سبک اشاره کنیم که از متداول‌ترین شیوه‌های مبل شویی در کرمانشاه است. در این روش شامپو مخصوص با آب ترکیب شده و فوم یا کف به وجود می‌آید. سپس این فوم روی سطح مبل پخش شده و به کمک حوله یا اسفنج نرم مبل تمیز و درخشان می‌شود.

برای خشک شدن مبلمان نیز آن‌ها در مجاورت هوای آزاد قرار داده می‌شوند تا رطوبت اضافی از بین برود. ایراد این روش مقدار رطوبت بالا است که معمولاً افراد برای کاهش آسیب به مبل بعد از شستشو، از پنکه برای خشک کردن مبلمان استفاده می‌کنند.

شستشوی مبل به شیوه خشک شویی

این روش دقیقاً مانند تمیز کردن مبل با استفاده از فوم است، با این تفاوت که در آن اصلاً از آب استفاده نمی‌شود. در این شیوه مبل شویی در کرمانشاه پودر مخصوصی روی تمام سطح مبل ریخته شده و بعد از مدتی به کمک جاروبرقی جارو می‌شود.

روش خشک شویی به دلیل عدم استفاده از آب و رطوبت یکی از بهترین تکنیک‌های مبل شویی در کرمانشاه محسوب می‌شود.

شستشوی مبل با دستگاه چقدر طول می‌کشد؟

مبل شویی با دستگاه در کرمانشاه

شاید بپرسید مبل شویی با دستگاه در کرمانشاه چقدر زمان می‌برد؟ در این باره باید بگوییم عوامل متعددی همچون نوع دستگاه مبل شویی، جنس پارچه مبل، میزان آب و کف مواد شوینده، مهارت و تجربه پرسنل، شرایط محیط و غیره روی خشک شدن مبل مؤثر هستند.

اما به طور تقریبی می‌توان گفت برای شستشوی مبلمان ۷ نفره ۱ ساعت تا ۱:۳۰ و روند خشک شدن ۳ الی ۵ ساعت زمان نیاز است.

در مبل شویی از چه مواد شوینده‌ای استفاده می‌شود؟

امروزه مراکز مبل شویی در کرمانشاه از مواد شوینده مختلفی به منظور از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌های مبلمان استفاده می‌کنند که متناسب با الیاف مبل انتخاب می‌شوند و ضرری به آن نمی‌رسانند. در ادامه مطلب با مواد شوینده‌ای که متخصصان مبل شویی در کرمانشاه در این فرایند استفاده می‌کنند آشنا خواهید شد.

حلال خشک

حلال خشک یک نوع پودر جاذب است که مانند یک آهنربای کوچک عمل کرده و تمامی‌ آلودگی‌ها و گردوغبار مبل را به خود جذب می‌کند. تکنسین مبل شویی در کرمانشاه در ابتدا میزان آلودگی و الیاف پارچه مبل شما را بررسی می‌کند و اگر شرایط مهیا بود به جای آب و مواد شوینده از حلال خشک استفاده می‌کند.

این پودر جاذب در بخش‌های مختلف مبل پاشیده شده و بعد از گذشت مدت زمانی مشخص به وسیله جاروبرقی پودر‌ها از روی مبل جمع‌آوری می‌شوند. معمولاً از حلال خشک برای مبلمانی استفاده می‌شود که مواد شوینده بر پایه بخار یا آب به الیاف پارچه آن‌ها آسیب نمی‌زند.

تشخیص این موضوع، میزان استفاده از این ماده و زمان استراحت آن بر عهده متخصص مبل شویی در کرمانشاه است.

فوم خشک

از دیگر مواد مورد استفاده در مبل شویی به صورت سیار در کرمانشاه می‌توان به فوم خشک اشاره کرد. امروزه دستگاه‌های مبل شویی از مکانیزمی‌ برخوردار هستند که می‌تواند فوم خشک را با کمترین میزان آب و رطوبت تولید کند. برای تولید این فوم از مواد استانداردی استفاده می‌شود که در عین نظافت مبل، آسیبی به آن نرسانند.

این ماده برای شستشوی مبل‌هایی کاربرد دارد که در مقابل مواد شوینده بر پایه آب کاملاً مقاوم هستند. پرسنل مبل شویی در کرمانشاه بعد از بین بردن گردوغبار سطحی مبل، دستگاه با برس چرخان فوم خشک را روی مبل حرکت داده و با اعمال کمی‌ فشار مبل را تمیز می‌کنند.

در آخر این ماده به کمک دستگاه مکنده از سطح مبل جمع شده و مبل کاملاً خشک و قابل استفاده می‌شود.

بخار شویی

مبل شویی در کرمانشاه

معمولاً در مبل شویی تمام اتوماتیک در کرمانشاه بعد از شستشو با دستگاه، از دستگاه بخارشوی قدرتمندی استفاده می‌شود تا میکروب‌زدایی مبل کامل شده و مبلمان ظاهر تمیز و زیبایی به خود بگیرند. نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که بخار پرفشار به وسیله نازل به مبل هدایت می‌شود.

سپس بخار به درون فوم مبل وارد شده و به ضدعفونی شدن آن منجر می‌شود. در قدم بعدی مجدداً از دستگاه مکنده خشک کن برای جمع‌آوری رطوبت حاصل از بخار آب استفاده می‌شود. به این ترتیب علاوه بر ضدعفونی‌شدن فوم داخلی مبل، رطوبت آن کاملاً گرفته شده و هیچ آسیبی به فوم وارد نمی‌شود.

مواد شوینده مخصوص مبلمان چرم و نوبوک

متخصص مبل شویی در کرمانشاه برای شستشوی مبلمان چرم و نوبوک و ساخته شده از آنیلین از مواد شوینده بسیار حرفه‌ای استفاده می‌کند که قادر هستند این روکش‌های حساس را به خوبی تمیز و درخشان کنند. این روکش‌ها در مقابل ساییدگی و خراشیدگی بسیار آسیب‌پذیر بوده و تنها از پارچه نخی و مواد شوینده مخصوص برای شستشوی آن‌ها استفاده می‌شود.

چه مبل‌‌هایی با دستگاه قابل شستشو هستند؟

یکی از سؤالات رایج اغلب افرادی که نام مبل شویی را می‌شوند این است که برای شستشوی چه مبلمانی می‌توان از مبل شویی کمک گرفت؟ در این باره باید بگوییم دستگاه‌های مبل شویی در کرمانشاه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریباً تمامی‌ مبل‌ها را می‌توان به کمک آن‌ها شستشو داد.

امروزه مبلمان بر اساس نوع ساختار و پارچه به‌کاررفته به ۳ بخش راحتی، کلاسیک و استیل تقسیم می‌شوند و پارچه مورداستفاده در هریک از آن‌ها با ساختار و کلاف آن‌ها تناسب دارد. مبل شویی در کرمانشاه شامل شستشوی دقیق بخش‌های پارچه‌ای مبل است؛ بنابراین سطوح پارچه‌ای هر مبلی را می‌توان به کمک این دستگاه‌ها شستشو داد.

در حقیقت شما می‌توانید برای شستشوی تمامی‌ مبل‌های دارای پارچه مخملی، تمام پارچه، سلطنتی، ترک و غیره از مبل شویی در کرمانشاه کمک بگیرید؛ اما شایان ذکر است شستشوی دسته‌های مبلمان که از جنس چوب و فلز هستند امکان‌پذیر نیست.

البته توجه داشته باشید اگر رویه مبلمان شما به‌مرورزمان فرسوده شده باشند، قابلیت شستشو نخواهد نداشت و روند شستشوی آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. در جدول زیر می‌توانید تمام مبلمان و جنس رویه مبل که می‌توانید به کمک خدمات مبل شویی در کرمانشاه شستشو دهید را مشاهده کنید.

مبل راحتی مبل استیل
مبل کلاسیک مبل ال
مبل سلطنتی کاناپه
مبل مدرن کوسن و تشک‌های مجزا
رویه کتان رویه لنین
رویه ابریشم رویه نخ – پنبه
رویه جیر رویه نوبوک
رویه پشمی‌ رویه چرم
رویه مخمل رویه ویسکوز ریون
رویه نایلونی رویه نانو
رویه آکریلیک رویه میکروفایبر
رویه مازراتی رویه پلی استر

نکات مهم درمورد پاک کردن لکه مبل

در برخی موارد لکه‌هایی روی مبل ایجاد می‌شوند که اگر شما به‌موقع اقدام کنید، می‌توانید با چند اقدام ساده آن‌ها را از بین ببرید؛ البته باید توجه داشته باشید که در تمیز کردن مبل خود به جنس الیاف و آسیب‌پذیری آن دقت کنید و طبق اصولی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت شستشوی مبل خود را در منزل انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که تمامی‌ لکه‌ها به شکل دستی و بدون کمک دستگاه از بین نمی‌روند و شما بدون کمک متخصصان مبل شویی در کرمانشاه نمی‌تواند به شستشوی عمقی مبل خود بپردازید و تمامی‌ آلودگی‌های سطح بیرونی و داخلی مبل را از بین ببرید.

توجه به جنس مبل

مبل شویی در کرمانشاه

برای شستشوی مناسب و بدون آسیب مبلمان لازم است در ابتدا جنس رویه مبل خود را کاملاً بشناسید و از ویژگی‌های اصلی آن باخبر باشید. برای مثال بهترین روش مبل شویی در خانه برای مبلمان پارچه‌ای استفاده از ترکیب مایع ظرفشویی با سرکه سفید یا جوش شیرین و آب گرم است.

ترکیب جوش شیرین و سرکه می‌تواند سخت‌ترین لکه‌ها را نیز از بین ببرد؛ تنها کافی است یک پارچه تمیز را به محلول آغشته کرده و بدون اعمال فشار روی لکه بکشید و سپس با یک پارچه خشک کنید. متخصصان مبل شویی در کرمانشاه برای لکه‌های مبلمان چرم نیز توصیه می‌کنند از دستمال مرطوب استفاده کنید.

اگر لکه سختی روی مبل چرم ایجاد شده است، می‌توانید به‌آرامی آن را با کمی‌ آب و صابون شستشو دهید.  جالب است بدانید برای این کار می‌توانید برچسب روی مبل را مطالعه کنید. امروزه روی تمامی‌ مبل‌ها برچسبی وجود دارد که نکات مهم درمورد نحوه مراقبت و شستشوی مبل با شوینده‌های مجاز توضیح می‌دهد.

این دستورالعمل‌ها به شکل حروف اختصاری درج شده‌اند و هریک بیانگر نحوه دقیق شستشوی مبل هستند. از این علائم اختصاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • W: این علامت حرف اختصاری آب در زبان انگلیسی است و نشان می‌دهد برای شستشوی مبل باید از بخار آب یا آب خالی استفاده کنید.
  • S: این حرف بیانگر این است که برای نظافت مبل باید از روش‌های خشک کردن استفاده کنید.
  • WS: این حروف نیز نشان دهنده این موضوع هستند که شستشوی مبل باید با استفاده از مواد شیمیایی و محلول بر پایه آب صورت گیرد.
  • O: این حرف نشان می‌دهد مبلمان شما باید به کمک برس یا جاروبرقی غبارزدایی شده و سپس به کمک شامپو مخصوص شستشو داده شوند.

توجه به نوع لکه

از دیگر مواردی که باید به هنگام مبل شویی در کرمانشاه توسط خودتان به آن توجه کنید، بررسی نوع لکه مبل است. برای مثال بهترین راه برای از بین بردن لکه چربی روی مبل استفاده از محلول نمک و الکل است. اگر جنس رویه از پارچه‌های ابریشمی‌ بود، می‌توانید روی لکه را با یک کاغذ خشک کن پوشانده و سپس اتوی داغ را روی آن محکم بفشارید.

روش پاک کردن لکه جوهر نیز به این صورت است که روی لکه را خیس کرده و کمی‌ نمک روی آن بپاشید. سپس به کمک پنبه محل را تمیز کرده و مقداری آمونیاک و گلیسیرین روی آن بمالید. در آخر تنها کافی است روبه مبل را با شامپو بشویید تا لکه ناپدید شود.

تمیز کردن لکه خون روی مبل نیز به مقداری خمیر نشاسته نیاز دارد. درمورد بهترین راه برای شستشوی مبلمان مخمل نیز باید بگوییم دستگاه بخارشوی بهترین گزینه است. البته اگر این لکه‌ها به عمق مبل شما نفوذ کرده باشند، احتمالاً با این روش از بین نمی‌روند و باید با شماره مبل شویی در کرمانشاه تماس بگیرید.

استفاده از شوینده مناسب

نکته مهم دیگر درمورد مبل شویی در کرمانشاه این است که از مواد شوینده مناسب که به الیاف مبل شما آسیب نمی‌زنند استفاده کنید. اگر از شوینده‌های آماده برای شستشوی مبل استفاده می‌کنید، حتماً دستورالعمل آن‌ها را مطالعه کنید.

در صورت استفاده از شوینده‌های خانگی حتماً بخشی از شوینده را در قسمت نامشخصی از مبل بزنید تا اطمینان حاصل کنید هیچ آسیبی به مبل شما نمی‌زند.

لکه برداری سریع

مبل شویی در کرمانشاه

توجه داشته باشید که برخی از لکه‌ها اگر سریع و به‌موقع تمیز شوند دیگر به عمق رویه مبل نفوذ نکرده و ماندگار نمی‌شوند؛ بنابراین بلافاصله بعد از مواجه شدن با لکه‌های مبل آن‌ها را با روش مناسب شستشو دهید؛ زیرا گذر زمان کار را سخت‌تر می‌کند و لکه روی پارچه مبل تثبیت می‌شود.

البته در این شرایط نیز لازم نیست نگران باشید؛ زیرا بهترین مبل شویی در کرمانشاه در کنار شما است تا سرسخت‌ترین و عمیق‌ترین لکه‌های مبل را در کمترین زمان از بین ببرد.

شستشوی مرتب مبلمان

متخصصان مبل شویی در کرمانشاه همواره توصیه می‌کنند در ماه یک الی دو بار مبلمان خود را تمیز کنید تا به هنگام مبل شویی میزان آلودگی مبل شما به قدری نباشد که کار سخت‌تر کند. این موضوع سبب می‌شود مبل شما همواره ظاهر زیبا و تمیزی داشته باشد و تا مدت‌های طولانی بتوانید از آن‌ به خوبی استفاده کنید.

لازم نیست زمان زیادی صرف این کار کنید و شما می‌توانید در صورت عدم وجود لکه، تنها به کمک جاروبرقی گردوغبار موجود در سطح مبلمان خود را از بین ببرید. برای استفاده از خدمات مبل شویی در کرمانشاه نیز می‌توانید در دوره‌های ۶ماهه تا یک‌ساله برای شستشوی اصولی مبلمان خود اقدام کنید.

توجه به جنس چوبی مبل

اگر در قسمت‌هایی از مبل شما از چوب استفاده شده است، شما باید دقت داشته باشید که از مواد شیمیایی بسیار قوی برای پاک کردن آن‌ها استفاده نکنید. تنها کافی است کمی‌ مخلوط آب و مایع ظرفشویی درست کرده و به کمک آن بخش‌های چوبی مبلمان خود را تمیز کنید.

همچنین توجه داشته باشید که باید حتماً از پارچه نرم و تمیز استفاده کنید؛ زیرا زبر بودن پارچه مورداستفاده می‌تواند به سطح چوب آسیب بزند. برای تمیز کردن قسمت‌هایی که دارای کنده کاری چوبی هستند نیز به جای استفاده از دستمال، از یک مسواک نرم کمک بگیرید.

خشک کردن مبلمان

خشک کردن مبلمان

بعد از شستشوی مبل لازم است به شکل اصولی مبل را خشک کرده و شرایطی فراهم کنید تا رطوبت کاملاً از آن خارج شود. بهترین کار این است که مبل را در فضایی گرم، بسته و بدون جریان هوای مستقیم قرار دهید؛ زیرا قرار گرفتن مبل در فضای آزاد می‌تواند به تجمع و جذب آلودگی و گردوغبار منجر شود.

از آنجایی که ممکن است یک سهل‌انگاری کوچک منجر به بروز آسیب و خسارات جدی در مبلمان شما شود، بهترین کار این است که سالی یکبار به کمک مراکز تخصصی مبل شویی در کرمانشاه مبل خود را با روش‌های اصولی و تخصصی بدون آسیب شستشو داده و از نتایج شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

هزینه مبل شویی در کرمانشاه

آیا از هزینه شستشوی مبلمان استیل یا راحتی خبر دارید؟ پیش از اینکه با شماره مبل شویی‌های کرمانشاه تماس حاصل کرده و درخواست شستشوی مبل در محل بدهید، لازم است شناخت کاملی نسبت به هزینه مبل شویی در کرمانشاه داشته باشید. هزینه مبل شویی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • جنس روکش مبل
  • نوع مبلمان
  • تعداد مبلمان
  • روش شستشو
  • کیفیت شستشو
  • هزینه ایاب و ذ‌هاب

در ادامه مطلب می‌توانید لیست کاملی از قیمت مبل شویی در منزل را طبق نرخ اتحادیه مبل شویی در سال ۱۴۰۲ مشاهده کنید.

خدمات قیمت
شستشوی مبلمان ۵ نفره استیل معمولی ۳۵۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۷ نفره استیل معمولی ۵۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۵ نفره استیل تمام پارچه ۴۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۷ نفره استیل تمام پارچه ۵۶۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۵ نفره راحتی معمولی ۳۳۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۷ نفره راحتی معمولی ۴۶۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۵ نفره راحتی با تشک دوبل ۳۸۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبلمان ۷ نفره راحتی با تشک دوبل ۵۴۰۰۰۰ تومان
کوسن (هر عدد) ۱۰۰۰۰ تومان
صندلی غذا خوری (هر عدد) ۳۰۰۰۰ تومان
صندلی اداری (هر عدد) ۳۰۰۰۰ تومان
کاناپه تخت خواب شو (تک‌نفره) ۳۰۰۰۰۰ تومان
کاناپه تخت خواب شو (دونفره) ۳۵۰۰۰۰ تومان
کاناپه تخت خواب شو (سه‌نفره) ۴۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبل تک‌نفره تشک دوبل ۷۷۰۰۰ تومان
شستشوی مبل تک‌نفره راحتی (معمولی) ۶۶۰۰۰ تومان
شستشوی مبل تک‌نفره استیل (معمولی) ۷۰۰۰۰ تومان
شستشوی مبل تک‌نفره استیل (تمام پارچه) ۸۰۰۰۰ تومان
تشک تک‌نفره ۳۰۰۰۰۰ تومان
تشک دونفره ۳۵۰۰۰۰ تومان
شستشوی موکت در محل (به ازای هر متر) ۲۰۰۰۰ تومان
شستشوی فرش ماشینی در محل (به ازای هر متر) ۲۰۰۰۰ تومان

لیست مبل شویی‌های کرمانشاه

مبل شویی‌های کرمانشاه

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات مبل شویی در منزل در کرمانشاه بهره‌مند شوید، باید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب یک مبل شویی معتبر و حرفه‌ای تأثیر بسیار زیادی در نتیجه بخش بودن کار داشته و می‌تواند به افزایش عمر مفید مبل شما کمک ویژه‌ای کند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیست کاملی از بهترین مبل شویی‌های کرمانشاه را در قالب جدول برای شما آماده کنیم.

نام مبل شویی آدرس شماره تلفن
قالیشویی بهاران کرمانشاه، واقع در ضلع غربی میدان امام حسین (ع) ۰۸۳۳۸۳۹۲۹۹۸
قالیشویی زاگرس کرمانشاه واقع در کرناچی، ایستگاه آخر ۰۸۳۳۴۴۶۱۳۹۴
قالیشویی ایرانیان کرمانشاه، واقع در میدان امام خمینی، بلوار هوانیروز، کنار مدرسه پزشکان ۰۸۳۳۷۲۶۰۳۹۲
قالیشویی پاییزان کرمانشاه، واقع در میدان فرودگاه امام خمینی، مقابل تالار پرواز هوانیروز ۰۸۳۳۴۳۱۳۰۸۴
قالیشویی و مبل شویی ونوس کرمانشاه، واقع در کرناچی، کنار پاسگاه ۰۹۱۸۷۳۴۱۴۸۰
قالیشویی مرینوس کرمانشاه، واقع در شهرک دادگستری، خیابان ۲۰ متری غربی، نرسیده به مرکز نمایندگی هیوندای ۰۸۳۳۸۲۷۵۰۵۰
قالیشویی ترمه کرمانشاه، نبش میدان فرودگاه امام خمینی، میدان نیایش، مقابل پمپ گاز ۰۸۳۳۴۳۱۵۸۲۲
قالیشویی نوبهار کرمانشاه، واقع در جاده سنندج، نزدیک میدان آناهیتا ۰۸۳۳۴۲۷۱۴۱۲
قالیشویی زمزم کرمانشاه، ابتدای محور سنندج، نزدیک به بلوار شیرودی ۰۸۳۳۴۲۸۳۵۴۴
قالیشویی سپید کرمانشاه، واقع در جاده کرمانشاه – سنندج، بعد از کوچه شهرک آزمایش ۰۸۳۳۴۲۸۳۶۵۵
قالیشویی همشهری کرمانشاه، واقع در جاده قالیشویی ۰۸۳۳۴۲۷۴۴۴۵
قالیشویی تابان کرمانشاه، واقع در کرناچی پشت کلانتری ۰۸۳۳۴۲۷۸۵۸۵
قالیشویی شهاب کرمانشاه، واقع در میدان امام حسین (ع)، ورودی جاده سنندج ۰۸۳۳۸۳۹۲۹۹۷
قالیشویی و مبل شویی نفیس کرمانشاه ۰۸۳۳۸۲۲۶۵۶۶
قالیشویی تمام اتوماتیک معلم کرمانشاه، واقع در شهرک معلم، خیابان شهریار، آخر کوی ۱۵ ۰۸۳۳۴۳۱۰۰۰۶

شارینو

خرابی لوازم خانگی یکی از اتفاقات اجتناب‌ناپذیر در زندگی هر یک از ما است؛ اما چیزی که اهمیت دارد این است که در زمان بروز مشکل به‌موقع اقدام کرده و از تعمیرکار کمک بگیریم.

به همین منظور می‌توانید از مطالب تعمیر کولر گازی در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه، تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه و غیره استفاده کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی جزو خدمات بسیار تخصصی در حوزه لوازم برقی آشپزخانه است که به دلیل قیمت بالا و حساس بودن این دستگاه نباید توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام شود. در این زمینه اگر بهترین تعمیرکاران ماشین ظرفشویی کرمانشاه را نمی‌شناسید، می‌توانید از مطلب تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه استفاده کنید.

اگر خودرو شما چه در داخل شهر و چه خارج از آن دچار نقص فنی شده است و قابلیت حرکت ندارد، می‌توانید به کمک متخصصان مکانیک سیار مشکل خودرو خود را در محل برطرف کنید. به همین منظور توصیه می‌کنیم از مطالب وبلاگ شارینو در زمینه مکانیک سیار در کرمانشاه استفاده کنید.

بانوان عزیز کرمانشاهی سلامت و زیبایی پوست و مو‌های شما چیزی نیست که بتوان آن را به هرکسی سپرد؛ بنابراین برای استفاده از خدمات زیبایی در لاین‌‌های مختلف لازم است به مراکز حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید. از این رو می‌توانید به مقاله معرفی سالن‌های زیبایی در کرمانشاه سر بزنید.

در شهر زیبای کرمانشاه کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری هستند که با ارائه خدمات باکیفیت در محیطی جذاب و دلنشین می‌توانند میزبان دورهمی‌‌های دوستانه و خانوادگی شما باشند. از این رو توصیه می‌کنیم به منظور شناخت بیشتر، به مطالبی نظیر معرفی کافه‌های کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه سر بزنید.

اگر متوجه شده‌اید که تابه‌حال تمامی‌ تلاش‌های شما برای رشد و ارتقای پیج یا سایت کسب‌وکارتان نتیجه درخشانی نداشته است و برای ادامه راه و پیشی گرفتن از رقبا به افراد متخصص نیاز دارید، می‌توانید از مطالبی همچون سئو سایت در کرمانشاه، طراحی سایت در کرمانشاه و ادمین اینستاگرام در کرمانشاه استفاده کنید و از تیم حرفه‌ای شارینو در این زمینه کمک بخواهید.

لیزر بهترین و مؤثرترین راه برای از بین بردن مو‌های زائد صورت و بدن است که خوشبختانه امروزه با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های لیزر دنیا انجام می‌شود. اگر مجرب‌ترین کلینیک‌های لیزر کرمانشاه را نمی‌شناسید، می‌توانید از مقاله مرکز لیزر در کرمانشاه استفاده کنید.

سخن پایانی

کثیف و کدر شدن مبل یک مشکل اجتناب‌ناپذیر است که ممکن است به دلایل مختلف هر یک از ما با آن روبرو شویم. در این میان برخی از آلودگی‌ها و لکه‌ها به قدری به عمق مبل نفوذ می‌کنند و سرسخت هستند که با هیچ روشی پاک نمی‌شوند؛ البته امروزه به کمک مبل شویی در کرمانشاه لازم نیست نگران این موضوع باشید.

مبل شویی‌ها می‌توانند به کمک امکاناتی همچون دستگاه بخارشویی و شوینده‌های قوی و مناسب در کمترین زمان تمامی‌ آلودگی‌های مبلمان شما را برطرف کرده و ظاهر نو و تازه‌ای به آن‌ها بدهند. ما در این مطلب سعی کردیم هرآنچه درمورد خدمات مبل شویی در کرمانشاه حائز اهمیت را در اختیار شما قرار دهیم.

سؤالات متداول

۱. آیا مبل شویی در محل انجام می‌شود؟

بله این خدمات در منزل با استفاده از دستگاه انجام می‌شوند.

۲. آیا مبل شویی به مبل آسیب می‌زند؟

خیر اگر این کار توسط افراد متخصص و روش‌های صحیح انجام شود، هیچ آسیبی ایجاد نمی‌کند.

۳. بهترین راه برای شستن مبل سلطنتی چیست؟

استفاده از دستگاه بخار شویی از بهترین روش‌ها برای شستشوی مبلمان سلطنتی است.

۴. شستشوی مبل در منزل چقدر طول می‌کشد؟

این زمان بر اساس تعداد مبل‌ها و صندلی‌ها از یک ساعت تا یک ساعت و نیم می‌تواند طول بکشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *