پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد

پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد متخصصی است که مسئول بررسی پوست، مو و ناخن و درمان بیماری‌های مربوط به آن‌ها است. آیا از خشکی پوست خود رنج می‌برید یا اخیراً دچار ریزش مو یا عفونت ناخن شده‌اید؟ نگران نباشید پزشکان پوست و مو و زیبایی یزد آماده هستند تا در این زمینه به شما کمک کرده و به درمان مشکلات شما بپردازند.

اگر بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در یزد را نمی‌شناسید و نمی‌دانید در چه مواردی می‌توانید روی کمک متخصص پوست و مو یزد حساب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد

 

 

 

وظیفه پزشک پوست و مو چیست؟

پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد متخصصی است که به شکل تخصصی مشکلات مربوط به حوزه پوست، مو و ناخن را با استفاده از دارودرمانی یا تجهیزات پزشکی برطرف می‌کند. به این متخصصان درماتولوژیست نیز گفته می‌شود و شاخه تحصیلی آن‌ها در حوزه پزشکی درماتولوژی نام دارد.

پوست بزرگ‌ترین اندام بدن ما است و اولین خط دفاعی در مقابل باکتری‌ها، میکروب‌ها، رطوبت یا گرما به شمار می‌آید. مو و ناخن نیز از مهم‌ترین اجزای بدن هستند که در کنار پوست به زیبایی و افزایش اعتمادبه‌نفس ما منجر می‌شوند.

پوست، مو و ناخن نیازمند مراقبت و رسیدگی هستند تا بتوانند سالم، زیبا و جوان بمانند. در این راستا متخصص پوست و مو در یزد می‌تواند در کنار شما بوده و سلامت پوست و موی شما را تضمین کند. پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد مشکلات پوست، مو و ناخن را بررسی کرده و بعد از علت‌یابی، درمان‌های لازم را ارائه می‌کند.

درواقع وظیفه دکتر پوست و مو و زیبایی در یزد به دو دسته وظایف زیبایی و وظایف درمانی تقسیم‌بندی می‌شود. در زمینه خدمات درمانی لازم است بدانید این پزشکان می‌توانند بیش از ۳۰۰۰ بیماری مربوط به پوست، ناخن‌ها و مو را تشخیص داده و نسبت به درمان آن‌ها اقدام کنند. علاوه بر این پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد بهترین روتین پوستی و مراقبتی را به شما ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید بهترین دکتر پوست و مو و ناخن در یزد با بررسی وضعیت پوست بیمار، بعضی از بیماری‌های داخلی نظیر بیماری‌های تیروئید، کبد، معده و کلیه را تشخیص داده و به اطلاع بیمار می‌رساند. علاوه بر این پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد می‌تواند برخی جراحی‌های جزئی همچون بیوپسی پوست و برداشتن خال را نیز انجام دهند.

برخی دیگر نیز در زمینه انجام جراحی‌های بزرگ‌تر همچون برداشتن کیست پوستی تخصص کافی دارند. جراحی‌های پلاستیک نیز که به‌منظور رفع آسیب‌های جدی پوست همچون سوختگی انجام می‌شود در حیطه کاری متخصص پوست و مو یزد قرار دارند.

از دیگر وظایف درمانی پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد می‌توان به درمان سرطان پوست، پسوریازیس، رفع مشکلات و بیماری‌های ناخن، درمان طاسی سر، درمان قارچ پوستی و غیره اشاره کرد.

با این حال تشخیص و درمان انواع بیماری پوست، مو و ناخن تنها تخصص پزشک پوست و مو و ناخن در یزد نیست. این متخصصان با نام پزشک زیبایی در یزد نیز شناخته می‌شوند و کار‌های زیبایی را برای مراجعین انجام می‌دهند.

امروزه یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه افراد به ویژه خانم‌ها به کلینیک زیبایی در یزد دریافت خدماتی است که به زیباتر شدن پوست، درمان لک و چین چروک، شاداب شدن مو‌ها و زیبایی ناخن‌ها منجر می‌شوند. از مهم‌ترین خدمات زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مزوتراپی مو
  • لایه‌برداری پوستی
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق ژل
  • پاک‌سازی پوست
  • ارائه محصولات مراقبتی پوست
  • لیزر
  • تزریق فیلر
  • لیفت صورت
  • برنزه کردن پوست
  • جوان‌سازی پوست

از پرطرف‌دارترین خدمات زیبایی که توسط فوق ‌تخصص پوست در یزد ارائه می‌شود می‌توان تزریق ژل، بوتاکس، فیلر و البته لیزر را نام برد. در ادامه بیشتر شما را با این اقدامات حوزه زیبایی پوست آشنا خواهیم کرد.

وظیفه پزشک پوست و مو چیست؟

 

 

 

تزریق ژل

تزریق ژل از پرطرف‌دارترین خدمات زیبایی است که توسط بهترین دکتر پوست در یزد ارائه می‌شود. تزریق ژل به‌منظور درمان مشکلات ظاهری پوست و افزایش زیبایی پوست انجام می‌شود. در این شیوه به بخش‌هایی از صورت فرد که دچار افتادگی شده‌اند ژل تزریق می‌شود تا صاف و سفت شوند.

پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد از تزریق ژل برای رفع چین و چروک پوستی، گونه‌سازی، رفع نواقص لب و گونه و زاویه دادن به‌صورت استفاده می‌کند. شاید برای شما هم این سؤال مطرح شود که این ژل‌ها از چه مواردی ساخته می‌شوند؟ در این باره باید بگوییم این ژل‌ها معمولاً از نوع سلول‌های چربی، کلاژن و هیالورونیک اسید هستند.

تزریق ژل

 

 

 

تزریق بوتاکس

بوتاکس نیز توسط متخصص پوست و مو یزد به‌منظور درمان چین و چروک در بخش‌های مختلف صورت تزریق می‌شود. بوتاکس از رایج‌ترین درمان‌های زیبایی پوست در کلینیک تخصصی پوست در یزد است.

در این شیوه درمانی پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد در بخش‌هایی که پوست دچار افتادگی شده است یا چین و چروک دارد واحد‌های معینی از ماده بوتاکس را تزریق می‌کند.

تزریق بوتاکس

 

 

 

تزریق فیلر

بهترین پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد بنا به درخواست شما می‌تواند تزریق فیلر را که جزو درمان‌های پرکننده است به شما ارائه دهد. فیلر درمانی برای درمان افتادگی پوست، رفع چین و چروک، زاویه دادن به‌صورت، حجم‌دهی به لب‌ها و گونه‌ها کاربرد دارد و امروزه میان خانم‌ها بسیار محبوب است.

لیزر

از دیگر خدمات حوزه زیبایی که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد ارائه می‌شود می‌توان به لیزر پوست اشاره کرد. این شیوه درمانی به‌منظور رفع جای جوش، افتادگی و شلی پوست و تحریک کلاژن سازی استفاده می‌شود.

علاوه بر این لیزر مو‌های زائد نیز به جهت از بین بردن مو‌های زائد، جوان‌سازی و شفاف شدن پوست توسط دکتر پوست در یزد انجام می‌شود.

پزشک پوست و مو چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

یکی از متداول‌ترین پرسش‌های افراد در زمینه مراجعه به پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد این است که این متخصصان قادر به درمان چه بیماری‌ها و مشکلاتی هستند؟ لیست بیماری‌هایی که توسط بهترین دکتر پوست در یزد درمان می‌شوند بسیار طولانی است و نمی‌توان در این مطلب کامل به آن‌ها اشاره کرد.

پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد می‌تواند هر نوع مشکل، اختلال و بیماری پوست، مو، ناخن، بافت‌های ظریف سطحی و غیره را تشخیص داده و برطرف کند. در ادامه مطلب می‌توانید بیشتر با بیماری‌های رایج پوست، مو و ناخن آشنا شوید.

پزشک پوست و مو چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

 

 

 

 

اگزما

اگزما از رایج‌ترین انواع بیماری‌های پوست که بیشتر کودکان را درگیر می‌کند و علامت اصلی آن پوسته‌پوسته شدن پوست و لکه‌های خشک پوستی است. اگر دچار این علائم هستید، پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد می‌تواند با تجویز دارو و بهبود تغذیه این بیماری را درمان کند.

علائم اگزما را می‌توان در پوست سر، دست، صورت، پیشانی و گونه‌ها مشاهده کرد. اگزما می‌تواند نوعی بیماری مزمن پوستی باشد و متخصص پوست در یزد با تجویز انواع کرم‌های پوستی و آنتی هیستامین‌ها به تسکین خارش و درمان بیماری اگزما کمک می‌کند.

آکنه

یکی از مهم‌ترین بیماری‌های پوستی که فوق تخصص پوست و مو در یزد آن را درمان می‌کند آکنه پوستی است. بر این اساس که آکنه چه شدتی داشته باشد پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد می‌تواند این مشکل را با درمان‌هایی همچون دارو، لیزر، نوردرمانی، لایه‌برداری شیمیایی، خارج کردن کیست‌های بزرگ و سایر روش‌های موضعی برطرف کند.

علاوه بر آکنه درمان جای اسکار یا زخم و جای جوش نیز جزو خدمات پزشک پوست و مو در یزد قرار دارد.

سرطان پوست

از مهم‌ترین بیماری‌های حوزه پوست که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد تشخیص داده و مورد درمان قرار می‌گیرد می‌توان به سرطان پوست اشاره کرد. سرطان پوست عارضه‌ای است که می‌تواند در پوست هریک از بخش‌های بدن شما رخ دهد. دکتر زیبایی در یزد می‌توانند سلول‌های سرطان‌زا را از بین برده و شما را تحت نظر بگیرد تا اطمینان حاصل کند که بیماری درمان شده است.

از رایج‌ترین اقدامات پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد در زمینه درمان و کنترل سرطان پوست می‌توان به شیمی‌ درمانی، نمونه برداری، دارودرمانی و جراحی اشاره کرد. لازم به ذکر است تشخیص به‌موقع این بیماری اهمیت بالایی در روند درمان توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد دارد.

درماتیت

بخشی دیگری از انواع بیماری‌های پوستی که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد درمان می‌شوند با عنوان درماتیت شناخته می‌شود. درماتیت شامل انواع مختلفی از بیماری‌های پوستی است که سبب تحریک پذیری و التهاب پوست می‌شوند. این موارد می‌توانند شامل کلاهک گهواره واکنش‌های مربوط به آلرژی و اگزما باشند.

در این بیماری بهترین دکتر پوست و مو در یزد به انجام برخی تست‌ها و آزمایش‌ها می‌پردازد و درنتیجه علت مشکل را پیدا می‌کند؛ سپس با تجویز دارو‌های موضعی و روش‌های تزریقی به درمان بیماری می‌پردازد. در برخی موارد پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد به بیمار توصیه می‌کند از مصرف برخی مواد غذایی یا غذا‌ها خودداری کند.

تاول

اگر دچار تاول هستید، لازم است در اسرع وقت با پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد مشکل خود را در میان بگذارید. تاول ضایعه‌ای است که سبب متورم شدن پوست به‌صورت کیسه مانند می‌شود. این کیسه می‌توانند شامل چرک، خون و آب باشد.

معمولاً سایز تاول‌ها بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از ۱ سانتی‌متر است و ممکن است به شکل گروهی یا انفرادی پوست شما را درگیر کند. تاول می‌تواند در تمامی‌ بخش‌های بدن ظاهر شود. به طور کلی بیشتر تاول‌ها جزو بیماری‌های پوستی به شمار نمی‌آیند و بعد از مدت کوتاهی رفع می‌شوند.

تاول

 

 

 

لوپوس

از دیگر بیماری‌های رایج پوستی که در کلینیک پوست یزد توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد درمان می‌شود می‌توان به لوپوس اشاره کرد. این عارضه نوعی بیماری خودایمنی است که در بخش‌های مختلف بدن شامل ریه، کلیه، پوست و غیره ایجاد می‌شود.

در اغلب موارد این بیماری به شکل یک نقطه ضخیم پوسته‌پوسته روی پوست صورت فرد، یک زخم در د‌هان و بینی یا شبیه آفتاب سوختگی ظاهر می‌شود. لوپوس معمولاً توسط نور فرابنفش خورشیدی و در اثر استرس بیش از حد ایجاد می‌شود؛ اما نگران نباشید می‌توان این بیماری را با نظارت پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد کنترل و درمان کرد.

تب‌خال

تب‌خال از دیگر بیماری‌هایی پوستی است که با اقدامات درمانی مؤثر از سوی پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد درمان می‌شود. تب‌خال از انواع بیماری‌های ویروسی است که روی پوست به شکل تاول ظاهر می‌شود و گاهی دردناک است. تب‌خال می‌تواند در اندام‌هایی همچون لب، آلت تناسلی و غیره ایجاد شود.

رایج‌ترین علت ایجاد تب‌خال نوعی ویروس به نام هرپس سیمپلکس است. این بیماری به شکل گروهی از تاول‌ها روی لب‌ها یا د‌هان فرد ایجاد می‌شود و جزو بیماری‌های جدی پوستی نیست.

تب‌خال

 

 

 

میلیا

بیماری میلیا عارضه‌ای است که سبب به وجود آمدن برجستگی‌های سفید کوچک در چانه، بینی یا گونه‌های کودکان می‌شود. معمولاً این بیماری در نوزادان بیشتر دیده می‌شود و اصولاً زمانی ایجاد می‌شود که پوسته‌های ریز در منافذ بسیار کوچک پوست نوزاد محبوس می‌شوند.

 البته این بیماری نیاز به درمان خاصی ندارد و معمولاً بعد از گذشت چند هفته یا چند ماه برطرف می‌شود؛ اما اگر برطرف نشد، به پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد مراجعه کنید.

روزاسه

روزاسه از انواع بیماری‌های شایع پوستی است که سبب بیرون زدن رگ‌های خونی و قرمزی پوست صورت بیمار می‌شود. علاوه بر این ممکن است برجستگی‌های چرکی کوچک و قرمز رنگی نیز ایجاد کند. این بیماری به علت نامشخص در بانوان میان‌سال که دارای پوست روشن هستند بیشتر دیده می‌شود.

متأسفانه، درمان قطعی برای این عارضه وجود ندارد و پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد تنها می‌تواند با دارو‌های خوراکی و موضعی شدت علائم بیماری روزاسه را کاهش دهد.

روزاسه

 

 

 

سلولیت

سلولیت در اثر وارد شدن باکتری و قارچ از مسیر ترک یا بریدگی در پوست ایجاد می‌شود و باید سریعاً نسبت به درمان آن در کلینیک‌های درمانی پوست در یزد اقدام کرد.

سلولیت سبب تورم دردناک پوست می‌شود که به سرعت گسترش پیدا می‌کند و امکان دارد پوست بیمار به هنگام لمس حساس و گرم باشد. تب و لرز و رگه‌های قرمز می‌توانند علائم جدی عفونت باشند که باید با مراقبت پزشکی آن‌ها را کنترل کرد.

بیماری‌های پوستی ناشی از انگل، قارچ و باکتری

از مهم‌ترین خدمات پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد می‌توان به بررسی و درمان بیماری‌های حاصل از انگل، باکتری و قارچ اشاره کرد. موارد گفته شده می‌توانند سبب بروز قسمت بزرگی از بیماری‌های پوستی شوند و سلامت پوست شما را به خطر بیندازند. پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد برای رفع این عارضه‌ها در ابتدا به تشخیص درست و سپس دارودرمانی می‌پردازد.

بیماری‌های پوستی ناشی از انگل، قارچ و باکتری

 

 

 

پسوریازیس

معمولاً امروزه نام بیماری پسوریازیس را زیاد می‌شنویم. این بیماری از مشکل‌سازترین عارضه‌های پوستی است که نام دیگر آن صدفک است. در این بیماری الگوی عادی و طبیعی رشد و ریزش سلول‌های پوست شما به هم می‌ریزد و درنهایت پوست شما پوسته‌پوسته شده و ظاهر ناخوشایندی به خود می‌گیرد.

این بیماری ریشه ژنتیکی داشته و توسط متخصصان پوست و مو و زیبایی در یزد تشخیص داده می‌شود. پزشک پوست و مو و ناخن در یزد با روش‌های کارآمد خود بسته به شرایط پوست بیمار به کنترل و درمان بیماری اقدام می‌کند.

ریزش مو

ریزش مو از شایع‌ترین بیمار‌های مربوط به مو است که با اقدامات پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد کنترل و درمان می‌شود. این بیماری به دلیل طاسی ارثی و تحت‌تأثیر ژنتیک افراد ایجاد می‌شود. البته عوامل دیگری همچون آلودگی‌های محیطی، تغذیه نامناسب، تغییرات هورمونی و بیماری‌های مختلف نیز می‌توانند زمینه ساز این بیماری باشند.

بهترین دکتر مو در یزد می‌تواند علت این مشکل را یافته و در صورت امکان با روش‌های درمانی مختلف به درمان آن بپردازد. درمان ریزش مو در خانم‌ها و آقایان بر اساس الگوی طاسی و علت ریزش مشخص شده و ارائه می‌شود.

از رایج‌ترین روش‌های پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد در زمینه ریزش مو می‌توان به RPR، نوردرمانی، درمان‌های هورمونی، بهبود تغذیه، تجویز دارو و غیره اشاره کرد.

ریزش مو

 

 

 

ریزش ریش

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلاتی که در آقایان وجود دارد ریزش شدید ریش است که توسط بهترین فوق تخصص پوست و مو در یزد درمان می‌شود. معمولاً الگوی ریزش مو در این بیماری به‌صورت سکه‌ای است. پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد از بهترین شیوه‌های درمانی برای درمان این مشکل بهره می‌گیرد.

درمان‌های مراقبتی مو

مو‌های زیبا و درخشان از مهم‌ترین عوامل در زیبایی افراد هستند و مراقبت از آن‌ها چه برای خانم‌ها و چه آقایان موضوع مهمی‌ محسوب می‌شود. علاوه بر بیماری ریزش مو، آقایان و خانم‌ها گاهی برای تقویت مو‌ها و افزایش استحکام و قطر مو‌ها به دکتر پوست و مو در یزد مراجعه می‌کنند.

در این شرایط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد از دارو‌های تقویتی، مزوتراپی، سرم‌های تقویت کننده مو و سایر روش‌ها به‌منظور بهبود استحکام و رشد مو‌ها استفاده می‌کند. با پیشرفت علم پزشکی و حوزه زیبایی امروزه روش‌های درمانی و امکانات بسیاری در مطب پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد به این منظور در اختیار مراجعین قرار می‌گیرند.

قارچ ناخن

قارچ ناخن یا اونیکومیکوزیس از رایج‌ترین بیماری‌های ناخن به شمار می‌آید که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد تشخیص داده می‌شود. این بیماری نوعی عفونت قارچی است که در آن لکه‌های زرد یا سفید رنگی روی ناخن‌های فرد به وجود می‌آیند. در این بیماری ناخن‌ها ضخیم‌تر از حالت عادی شده و به آسانی جدا می‌شوند.

از عوامل ایجاد قارچ ناخن می‌توان به دیابت، افزایش سن، راه رفتن طولانی در آب و هوای مرطوب، عرق کردن بیش از اندازه و غیره اشاره کرد. اگر دچار این بیماری هستید، بهتر است در اسرع وقت به فوق تخصص پوست و مو و زیبایی در یزد مراجعه کنید.

پسوریازیس ناخن

از دیگر بیماری‌های شایع ناخن می‌توان پسوریازیس ناخن را نام برد. این عارضه از نوع بیماری‌های خودایمنی است که از طریق پلاک‌های پوستی غیر عادی مشخص می‌شود. علاوه بر این می‌تواند ناخن‌های بیمار را نیز تحت‌تأثیر قرار دهد. از نشانه‌های بیماری پسوریازیس ناخن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جداشدگی ناخن از بستر آن
  • فرورفتن ناخن
  • تغییر رنگ ناخن‌ها
  • جمع شدن در زیر ناخن

لازم است بدانید این بیماری با گذشت زمان شدت یافته و بدتر می‌شود و به آسیب دیدن دائمی‌ ناخن منجر می‌شود. علاوه بر این می‌تواند روی توانایی افراد در استفاده از دست‌ها یا پا‌هایشان اثر منفی بگذارد. بهترین متخصص پوست در یزد قادر است با بررسی و انجام برخی آزمایش‌ها، این بیماری را تشخیص داده و به انجام اقدامات درمانی مؤثر بپردازد.

پارونیشیا

از دیگر بیماری‌های حوزه ناخن که توسط پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد درمان می‌شود می‌توان به پارونیشیا اشاره کرد. پارونیشیا نوعی عفونت قارچی یا باکتریایی است که در بافت اطراف ناخن‌های فرد بروز می‌کند. از علائم این بیماری می‌توان به قرمزی، التهاب،  حساس شدن در بافت اطراف ناخن‌ها، دست‌ها یا پا‌ها اشاره کرد.

پارونیشیا دو نوع حاد و مزمن دارد که هریک از آن‌ها از علت‌ها و روش‌های درمانی مخصوص به خود برخوردار هستند. پزشک پوست در یزد با بررسی نشانه‌های این بیماری و علت‌یابی، مناسب‌ترین درمان را برای رفع آن انتخاب می‌کند.

سندروم ناخن شکننده

این عارضه که سندروم ناخن شکننده نام دارد شامل مجموعه‌ای از برجستگی‌های عمومی‌ است که روی ناخن‌های دست و پا قرار می‌گیرند. بنا به گفته بهترین پزشک پوست در یزد معمولاً این بیماری به دلایل مختلفی همچون ضربه شدید به ناخن، کم کار بودن تیروئید، کم خونی، استفاده بیش از اندازه از مواد شیمیایی و غیره ایجاد می‌شود.

این بیماری به‌صورت معمول نیاز به درمان خاصی ندارد و خود به خود برطرف می‌شود؛ اما در صورت ادامه‌دار بودن، لازم است حتماً با پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد مشورت کرده و نسبت به درمان اقدام کنید.

عفونت ناخن از نوع سودوموناس

عفونت ناخن با سودوموناس یا سندروم ناخن سبز بیماری است که به دلیل باکتری سودوموناس بروز می‌کند. این باکتری معمولاً در فضا‌های مرطوب نظیر سینک ظرف‌شویی و جکوزی رشد می‌کند. این بیماری سبب تغییر رنگ ناخن‌ها به رنگ سبز می‌شود.

اگر فکر می‌کنید به این بیماری مبتلا هستید، لازم است در اولین فرصت به متخصص پوست و مو در یزد مراجعه کنید و به‌منظور رفع مشکل ناخن‌های خود از پزشک کمک بخواهید. پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد با استفاده از دارو‌های مشخص بیماری را کنترل کرده و درمان می‌کند.

چه زمانی باید به متخصص پوست و مو در یزد مراجعه کنیم؟

حال ممکن است این سؤال برای شما به وجود بیاید که اصلاً باید در چه مواردی به پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد مراجعه کنیم؟ متخصصان پوست و مو در یزد می‌توانند در درمان بیماری‌های حوزه پوست، مو و ناخن به شما کنند؛ اما در برخی موارد مراجعه به موقع به پزشک شرط اصلی درمان است.

از آنجایی که کار اصلی پزشک پوست و مو و ناخن در یزد تشخیص و درمان بیماری‌های مزمن پوست، مو و ناخن‌ها است؛ لازم است با مشاهده هرگونه علائم غیر طبیعی در پوست، مو و ناخن خود که برای مدت طولانی ماندگار هستند به پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد مراجعه کنید.

درواقع اهمیت اصلی مراجعه به فوق تخصص پوست و مو در یزد زمانی مشخص می‌شود که بیماری‌ها و نشانه‌های آن‌ها تشدید یابد. هرگونه سوزش غیر طبیعی، تغییر رنگ پوست، ایجاد یک خال گوشتی بزرگ، حساسیت، زخم‌هایی که به طور مداوم بدتر می‌شوند و اگزما‌های شدید از علائم هشدار دهنده‌ای هستند که باید به آن‌ها توجه کنید و به پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد مراجعه کنید.

موارد دیگر شامل جای زخم، آکنه شدید و مداوم، سرطان پوست، پسوریازیس، لکه‌های تیره، آکنه روزاسه، جای جوش و زخم، تحریک طولانی مدت پوست صورت و بدن، زگیل، ریزش شدید مو، بیماری‌های ناخن، چین و چروک و غیره هستند که باید برای رسیدگی به آن‌ها حتماً‌ به بهترین فوق تخصص زیبایی در یزد مراجعه کرد.

علاوه بر موارد گفته شده اگر به سلامت و زیبایی مو‌ها، پوست و ناخن خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید بهترین پوست و مو را داشته باشید، لازم است از پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد کمک بگیرید. پزشکان متخصص پوست و مو در یزد در ابتدا به دریافت شرح حال شما پرداخته و در قدم‌های بعدی با امکانات لازم به تشخیص مشکل شما و علت‌یابی می‌پردازند.

درنهایت با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود در حوزه‌های بیماری پوست، مو و ناخن بهترین گزینه درمانی را برای شما انتخاب کرده و آن را پیش می‌برند. اگر با بهترین پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد همراه شوید، می‌توانید امیدوار باشید در کم‌ترین زمان به هدف خود رسیده و پوست و موی خود را به بالاترین سطح سلامت و زیبایی برسانید.

پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد می‌تواند چه در زمینه‌های زیبایی و چه درمانی در کنار شما بوده و از بهترین روش‌های پیشگیرانه و درمانی به‌منظور بهبود وضعیت مو‌ها، پوست و ناخن شما استفاده کند و تا آخر مسیر در کنار شما باشد.

چه زمانی باید به متخصص پوست و مو در یزد مراجعه کنیم؟

 

 

 

هزینه ویزیت پزشک زیبایی در یزد

آیا از هزینه ویزیت پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد خبر دارید؟ یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید پیش از دریافت نوبت پزشک پوست در یزد به آن توجه کنید، هزینه ویزیت پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد و خدماتی است که در کلینیک فوق تخصصی پوست در یزد ارائه می‌شود. در ادامه با این هزینه‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

نوع خدمات قیمت
ویزیت پزشک پوست و مو در یزد جهت امور درمانی ۷۵۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
مشاوره اولیه به‌منظور کار‌های زیبایی ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر موی چانه ۳۴۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر موی پشت لب ۳۴۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر موی کل صورت ۱۴۰۰۰۰ الی ۱۷۰۰۰۰ تومان
لیزر موی زیر بغل ۵۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰ تومان
لیزر موی دست تا آرنج ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۵۰۰۰ تومان
لیزر موی بازو ۸۶۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان
لیزر موی ساق پا‌ها تا زانو ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
لیزر موی کشاله ران ۱۴۰۰۰۰ الی ۱۷۰۰۰۰ تومان
لیزر بیکینی ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
لیزر کل بدن ۹۹۰۰۰۰ تومان
جوان‌سازی ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۱۴۴۰۰۰۰ تومان
تخلیه منافذ یا پاک‌سازی عمقی ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
میکرونیلدینگ (هر جلسه) ۸۳۵۰۰۰ تومان
میکرودرم ابریشن ۱۷۰۰۰۰ الی ۲۱۶۰۰۰ تومان
لایه‌برداری شیمیایی ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
مزوتراپی دور چشم ۵۳۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰۰ تومان
مزوتراپی مو ۵۰۰۰۰۰ الی ۸۴۰۰۰۰ تومان
مزوتراپی کل صورت به غیر از دور چشم ۴۸۰۰۰۰ الی ۸۶۰۰۰۰ تومان
برداشتن خال ریز ۷۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
برداشتن خال متوسط ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان
برداشتن خال درشت ۱۴۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ تومان
تزریق ژل به اجزای مختلف صورت ۱۲۰۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰۰ تومان
تزریق بوتاکس ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۱۲۵۰۰۰۰ تومان
لیپوماتیک غبغب ۱۲۰۰۰۰۰۰ تومان
لیپوماتیک شکم و پهلو ۳۰۰۰۰۰۰۰ تومان
لیپوماتیک بیرون ران ۲۱۰۰۰۰۰۰ تومان
لیپوماتیک داخل ران ۲۱۰۰۰۰۰۰ تومان
لیپوماتیک بازو ۱۶۰۰۰۰۰۰ تومان
لیپوماتیک ساق پا‌ها ۱۸۰۰۰۰۰۰ تومان

لیست بهترین پزشکان پوست و مو در یزد

یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه مراقبت و درمان مشکلات پوست، مو و ناخن، مراجعه به بهترین پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد است. یک پزشک پوست خوب در یزد به جدید‌ترین متد‌های درمانی آگاه است و از مدرن‌ترین دستگاه‌ها و امکانات درمانی برای رفع مشکل شما کمک می‌گیرید.

در شهر یزد پزشکان بسیاری در این زمینه به ارائه خدمات می‌پردازند و یافتن یک پزشک خوب و باتجربه کار سختی است؛ به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب لیست کاملی از بهترین متخصصان پوست و مو در یزد را در اختیار شما قرار دهیم.

نام پزشک آدرس شماره تلفن
دکتر محمد ابراهیم زاده اردکانی یزد، بلوار آیت‌الله طالقانی، کلینیک خاتم‌الانبیا ۰۳۵۳۷۲۶۱۵۰۵
دکتر سید سعید امینی یزد، خیابان آیت الله کاشانی، کنار بیمارستان مجیبیان، کوچه قریشی ۰۳۵۳۶۲۳۹۷۸۶
دکتر علی اکبر اکابری یزد، واقع در کوچه برخوردار، ساختمان پزشکان ولیعصر ۰۳۵۳۶۲۲۰۰۹۰
دکتر نصرت پورسینا یزد، بلوار آیت الله طالقانی، ساختمان پزشکان رازی ۰۳۵۳۷۲۵۳۳۶۰
دکتر حسین حاجی حسینی یزد، محله صفاییه، میدان اطلسی، ساختمان پزشکان اطلسی ۰۳۵۳۸۲۶۰۰۷۰
دکتر سعید ثوابی نسب یزد، بلوار آیت الله طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان حکیم، طبقه ۲ ۰۳۵۳۷۲۶۴۱۱۴
دکتر نرگس قانعی یزد، بلوار پاک‌نژاد، کنار پارک غدیر ۰۳۵۳۵۲۸۳۳۵۰
دکتر محمد شاهی یزد، خیابان فرخی یزدی، کوچه آیت الله غفاری ۰۳۵۳۶۲۶۴۲۱۸
دکتر پریچهر کفایی یزد، محله صفاییه، میدان اطلسی، واقع در ساختمان پزشکان اطلسی ۰۳۵۳۸۲۶۰۰۷۰
دکتر سید محمدعلی مرتضوی زاده یزد، بیمارستان مجیبیان و کلینیک پوست بیمارستان شهید صدوقی ۰۳۵۳۶۲۳۲۹۹۰
دکتر سعید میرزا زاده جواهری یزد، خیابان آیت الله طالقانی، کوچه هدایتی ۰۳۵۳۷۲۵۶۹۰۰
دکتر محمد تقی نوربالا تفتی یزد، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه برخوردار، ساختمان پزشکان امید ۰۳۵۳۶۲۲۰۷۷۷
دکتر نغمه داودی یزد، محله صفاییه، چهارراه پژوهش، خیابان استاد آرام، طبقه دوم ساختمان سروستان ۰۳۵۳۱۳۸۱۷۴۶
دکتر اکرم السادات صحاف یزد، محله صفاییه، میدان ابوذر، کنار داروخانه دکتر سهروردی ۰۳۵۳۸۲۶۵۰۶۶
دکتر محمد سلیمانی صالح آبادی یزد، بلوار آیت الله طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان حکیم ۰۳۵۳۷۲۵۸۵۶۸

 

سؤالات متداول

۱. آیا عمل لیپوماتیک درد دارد؟

بله تمامی‌ افراد بعد از عمل لیپوماتیک درد خواهند داشت؛ اما شدت درد برای هر فرد متفاوت است و با دارو و مسکن و همچنین بعد از گذشت چند روز کاهش می‌یابد.

۲. راه‌های درمان اگزما چیست؟

پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد بنا به تشخیص خود روش‌هایی همچون تغییر سبک زندگی، نوردرمانی، تجویز دارو و غیره را برای شما در نظر می‌گیرد.

۳. آیا لیزر مو‌های زائد ضرر دارد؟

مضرات لیزر موی بدن و صورت بسیار سطحی و در حد التهاب و قرمزی است و در صورتی که از دستگاه نامناسب یا اپراتور کم‌تجربه استفاده شود، ممکن آسیب‌هایی به پوست وارد شود.

۴. آیا لیزر باعث نازایی می‌شود؟

خیر لیزر مو‌های زائد ناحیه بیکینی به هیچ عنوان سبب نازایی نمی‌شود و این موضوع شایعه‌ای بیش نیست.

۵. نشانه‌های پسوریازیس چیست؟

پینه‌های ملتهب و قرمز روی پوست، سوزش و خارش در اطراف پینه‌ها، ضخیم شدن ناخن، درد پینه‌ها و غیره از نشانه‌های این بیماری هستند.

سؤالات متداول

 

 

 

شارینو

اگر می‌خواهید در دیگر زمینه‌های درمانی با بهترین پزشکان متخصص استان یزد آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم به مقالات پزشکی وبلاگ شارینو با موضوعات پزشک ماما در یزد، بیمارستان‌ های یزد، پزشک زنان در یزد، فیزیوتراپی در یزد، سونوگرافی در یزد و غیره مراجعه کنید.

انتخاب یک آتلیه خوب و حرفه‌ای به هنگام برگزاری مراسم‌هایی همچون تولد، عقد و عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است و جزو مهم‌ترین برنامه‌های افراد به شمار می‌آید. به جهت شناخت مجرب‌ترین عکاسی‌ها و آتلیه‌های یزد می‌توانید سری به مطلب آتلیه‌های یزد بزنید.

شستشوی موکت، فرش، تابلو فرش، مبلمان و غیره از مهم‌ترین کار‌هایی است که در روز‌های آخر سال مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد. در این زمینه قالیشویی می‌تواند به شما کمک کرده و کار را آسان کند. در مطلب قالیشویی در یزد می‌توانید با بهترین مراکز قالیشویی شهر یزد آشنا شوید.

اگر می‌خواهید کار‌های زیبایی و پوستی خود را در بهترین و حرفه‌ای‌ترین سالن‌های زیبایی یزد انجام دهید، پیشنهاد ما به شما مطالعه مطلب سالن‌های زیبایی یزد است؛ زیرا می‌توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات جامع و مفیدی کسب کنید.

انتخاب یک تعمیرکار منصف، مجرب و باتجربه همواره کار سختی محسوب می‌شود؛ اما نگران نباشید ما در مقالات وبلاگ شارینو با ارائه مطالبی همچون تعمیر فن کویل در یزد، تعمیر آب‌گرم‌کن در یزد، تعمیر کولر گازی در یزد، تعمیر کولر آبی در یزد و غیره کار را برای شما آسان کردیم.

خرید کردن یک لذت توصیف نشدنی برای همه ما محسوب می‌شود و وقت گذراندن در بهترین و معروف‌ترین مراکز تجاری مورد علاقه بسیاری افراد است. در این زمینه می‌توانید به‌منظور آشنایی کامل با پاساژ‌ها و مراکز خرید یزد سری به مطلب مراکز خرید یزد بزنید.

اگر بهترین رستوران‌ها و کافه‌های یزد را نمی‌شناسید، توصیه می‌کنیم به مطالب رستوران‌های یزد و کافه‌های یزد مراجعه کنید.

سخن پایانی

پوست از مهم‌ترین اندام‌های بدن است که با زیبایی و اعتمادبه‌نفس افراد ارتباط مستقیمی‌ دارد و نیازمند توجه و مراقبت است. در زمینه مراقبت و درمان مشکلات پوست، مو و ناخن، متخصص پوست و مو در یزد می‌تواند با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود کمک بسیاری به شما کرده و سلامت پوست شما را تأمین کند.

شناخت بهترین پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد از مهم‌ترین موضوعاتی است که در زمینه درمان پوست، مو و ناخن باید به آن توجه کنید. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه کنیم و پاسخگوی سؤالات شما باشیم. سپاس از همراهی شما.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *