کابینت سازی در کرمانشاه

بهترین کابینت سازی در کرمانشاه

یکی از اجزای اصلی آشپزخانه‌های ایرانی کابینت است که توسط استادکاران کابینت سازی در کرمانشاه که متخصص این حوزه است با مهارت و دقت خاصی انجام می‌شود. طراحی درست کابینت منجر به نظم فضای آشپزخانه و چند برابر شدن زیبایی آن می‌شود.

اگر قصد تغییر در دکوراسیون و نصب کابینت توسط نصاب کابینت در کرمانشاه را دارید، دست از خواندن این مقاله برندارید؛ چون قصد داریم که به طور کاملاً حرفه‌ای به معرفی انواع مدل‌های کابینت، ارزیابی کیفیت هر کدام و معرفی ویژگی‌های کابینت سازی در کرمانشاه بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

انواع کابینت در کرمانشاه

قبل از اینکه به اجرای کابینت در کرمانشاه توسط استادکار بپردازید، بهتر است با انواع مختلف کابینت موجود در بازار آشنا شوید. شناخت انواع مختلف کابینت به شما در تصمیم درست و انتخاب آگاهانه کمک فراوانی می‌کند.

در یک دسته بندی کلی کابینت‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • کابینت مدرن: به کابینت فاقد هر طرح برجسته‌ای کابینت مدرن گفته می‌شود. استاد کابینت سازی در کرمانشاه در طراحی و تزئین این مدل بیشتر از خطوط ساده استفاده می‌کند و خبری از طرح‌های پیچیده نیست. کابینت ام ‌دی ‌اف، پلی گلاس و هایگلاس نمونه‌ای از کابینت‌های مدرن هستند.
  • کابینت کلاسیک: به سبک‌هایی که در آن از برجستگی و فرو رفتگی برای ستون‌ها و درب کابینت استفاده می‌کنند، کابینت کلاسیک گفته می‌شود. کابینت ممبران و کابینت چوبی نمونه‌ای از این نوع سبک هستند.
  • کابینت نئوکلاسیک: مدل سبک نئوکلاسیک طراحی مابین سبک مدرن و کلاسیک است که بیشتر از رنگ‌های سرد همچون طوسی و سفید استفاده می‌کنند. درب شیشه‌ای و ویترین از ویژگی‌های بارز این سبک است. کابینت انزو، کابینت چوبی، روکش چوب، کابینت ممبران و پلی اورتان نمونه‌ای از این سبک هستند که توسط متخصصان کابینت سازی در کرمانشاه تولید می‌شود.

بعد از آشنایی با دسته بندی کلی کابینت‌ها، نوبت به شناخت کامل‌تر کابینت‌های موجود در بازار و ویژگی‌های آن‌ها می‌رسد تا شما در صورت لزوم تصمیم گیری درستی در رابطه با کابینت آشپزخانه خود بگیرید.

 کابینت هایگلاس

یکی از پرطرف‌دارترین کابینت‌های آشپزخانه که توسط کابینت کار در کرمانشاه طراحی می‌شود و از زیبایی و درخشندگی خاصی برخوردار است، کابینت هایگلاس نام دارد. این کابینت نوعی از ام دی اف با روکش براق گلاس است که به دلیل مقاومت بالا، قیمت مقرون به صرفه و تنوع زیاد در طرح و رنگی که دارد در آشپزخانه‌های ایرانی زیاد استفاده می‌شود.

این نوع کابینت زیبایی منحصر به فردی دارد که از لحاظ درخشندگی همچون آینه نور را منعکس می‌کند. نظافت آسان، قیمت مناسب، منبع نور بودن، مقاومت بالا به نسبت ام دی اف در برابر رطوبت از مزایای کابینت هایگلاس هستند.

اما باید واقع بین بود؛ هر کابینتی علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد که کابینت هایگلاس از این قضیه مستثنی نیست. از معایب بارز کابینت هایگلاس که بعد از تولید کابینت دیواری پیش می‌آید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارت‌اند از:

  • لک پذیری کابینت: اگر حساسیت شما در تمیزی کابینت بالا است، به پیشنهاد استادکاران کابینت سازی در کرمانشاه کابینت هایگلاس را انتخاب نکنید؛ زیرا سطح براق این کابینت لک پذیری بالایی دارد و رد انگشت روی آن باقی می‌ماند.
  • ضد آب نبودن کابینت: از معایب بزرگ این سبک می‌توان ضدآب نبودن ورقه‌های گلاس را نام برد که باید در نگهداری آن در برابر رطوبت حساسیت بالایی خرج داد. کابینت هایگلاس سفیده نقره‌ای در برابر شستشوی آن با آب واکنش نشان می‌دهد.
  • لبه تیز کابینت: این مدل کابینت‌ها لبه‌های تیزی دارند که حتماً باید توسط استاد کابینت سازی در کرمانشاه با نوارهای مخصوص پوشانده شوند تا از آسیب زدن جلوگیری شود. بهترین مجریان کابینت در کرمانشاه با دستگاه‌های تمام ‌اتوماتیک این نوارها را با بهترین کیفیت می‌چسبانند.
  • یک طرفه بودن گلاس کابینت: یکی از موضوعاتی که درصد زیبایی کابینت هایگلاس را کاهش می‌دهد، یک طرفه بودن آن است که در مواقعی که کابینت از دو طرف دید دارد، باید از دو ورق هایگلاس استفاده کنند؛ اما هزینه آن خیلی بالا می‌رود که استادکاران کابینت سازی در کرمانشاه آن را پیشنهاد نمی‌دهد.

کابینت ام دی اف

یکی از رایج‌ترین کابینت‌های مورد استفاده در بین ایرانی‌ها، کابینت‌های ام دی اف هستند که با هزینه مناسب و اقتصادی توسط متخصص کابینت سازی در کرمانشاه طراحی و نصب می‌شود. کیفیت و دوام بالای این سبک کابینت آن را به کابینت پر طرف‌داری در بین مردم تبدیل کرده است.

ظاهر کابینت ملامینه و ام دی اف شبیه یکدیگر است که در هر دو از روکش ملامینه استفاده می‌کنند؛ اما مغزی آن‌ها متفاوت است. مغزی ام دی اف ورق ام دی اف و مغزی ملامینه از نئوپان تشکیل شده است. به گفته کابینت کار کرمانشاه کابینت ام دی اف ابزار خوری آسانی دارد و سطح آن متراکم است.

درصد حساسیت کابینت‌های ام دی اف به آب و رطوبت به نسبت سایر کابینت‌ها بسیار کم‌تر است؛ اما بهتر است در هنگام شستشو از ورود آب به آن جلوگیری کنید. برای اینکه از نفوذ رطوبت به کابینت جلوگیری شود، استادکار کابینت سازی در کرمانشاه برای نصب یونیت کابینت از پی وی سی استفاده می‌کند.

درمورد معایب کابینت ام دی اف نیز باید بگوییم که تحمل وزن زیاد را ندارد و قابل بازیافت به طبیعت نیست. طول عمر متوسط، عدم مقاومت در برابر حرارت و بافت نرم آن که بعد از مدتی منجر به شل شدن پیچ می‌شود از جمله معایب این سبک است. البته این را باید در نظر گرفت که کفه مزایای کابینت ام دی اف سنگین‌تر از معایب آن است.

کابینت چوبی

اجرای کابینت در کرمانشاه

کابینت چوبی جزو گران‌ترین کابینت کرمانشاه است که در برابر سخت‌ترین شرایط مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. این سبک ظاهری زیبا و شیک دارد؛ اما به دلیل قیمت بالای آن مناسب همه افراد نیست و بیشتر افراد بدون دغدغه مالی به سمت خرید آن می‌روند.

در هنگام نصب و طراحی کابینت چوبی بهتر است از بهترین استادکار کابینت سازی در کرمانشاه به دلیل حساسیت و قیمت بالایی که دارد، استفاده کنید. در طراحی آن باید دقت و ظرافت خاصی خرج داد. کابینت‌های چوبی تعمیر دشواری ندارند و باد استفاده از فیبرهای چوب می‌توانید خط و خش روی کابینت را از بین ببرید.

البته باید به این نکته توجه کنید که کابینت چوبی اصلاً در مقابل آب و رطوبت مقاوم نیست و باید خیلی از آن مراقب کنید. طول عمر این نوع کابینت به نسبت قیمتی که دارد، بالا است؛ البته به نحوه مراقبت شما نیز بستگی دارد.

عیب دیگر کابینت چوبی این است که اگر برخوردی با آب داشته باشد، باد می‌کند و پوسته‌پوسته می‌شود و باید به وسیله استاد کابینت سازی در کرمانشاه تعمیر شود.

کابینت ملامینه

احتمالاً این سؤال برای شما پیش می‌آید که کابینت ملامینه چه نوع کابینتی است؟ کابینتی است که توسط استادکار کابینت سازی در کرمانشاه، از خرده چوب و کاغذ تشکیل می‌شود و در دسته بندی کابینت مدرن قرار می‌گیرد. به نوعی ظریف‌ترین روکش ام دی اف روکش ملامینه است که در بین کابینت‌های موجود در بازار، جزو ارزان‌ترین کابینت‌ها قرار می‌گیرد.

استفاده از کابینت ملامینه خیلی طرف‌دار ندارد؛ اما باز هم ممکن است که به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد از آن استفاده کنند. از معایب کابینت ملامینه می‌توان به بافت ضعیف نئوپان مصرفی در آن، حساسیت بالا به نسبت رطوبت و عدم مقاومت در برابر فشار اشاره کرد.

کابینت ممبران

یکی از انواع کابینت‌هایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، کابینت ممبران است که تنوع رنگی بالا از اصلی‌ترین مزیت‌های این سبک کابینت است. با زیبایی خیره کننده و کیفیت بالایی که دارد، به سرعت توانسته در بازار جای پای خود را محکم کند و روزبه‌روز به مشتریان آن اضافه شود.

در ساخت این مدل توسط متخصص کابینت سازی در کرمانشاه روی چوب ام دی اف، روکش پی وی سی ممبران کشیده می‌شود و نسبت به کابینت هایگلاس و ام دی اف طراحی و تولید سخت‌تر و پیچیده‌تری دارد. کابینت ممبران جزو طراحی کابینت مدرن و کلاسیک قرار می‌گیرد.

 به دلیل قیمت بالای ممبران، فقط برای سطح بیرونی کابینت از روکش ممبران استفاده می‌کنند و برای سطح داخلی پی وی سی سفید گزینه مناسبی است.

نصب کابینت ممبران توسط بهترین کابینت کار در کرمانشاه مزایایی دارد. این مزایا شامل: قیمت مناسب، تنوع در رنگ، مقاومت در برابر رطوبت و عدم نفوذ آب، انعطاف پذیری ممبران می‌شوند. از نکات منفی این سبک می‌توانیم بگوییم که از طرح‌های ظریف در این نوع کابینت خبری نیست و در برابر نور مستقیم خورشید و اشیا تیز حساس است.

کابینت طرح چوب

برای دوست داران کابینت‌های چوبی که نمی‌توانند از کابینت‌های تمام چوب استفاده کنند، کابینت طرح چوب بهترین گزینه است. کابینت‌های چوبی قیمت بسیار بالایی دارند. استادکار کابینت سازی در کرمانشاه این مشکل قیمت بالا را با طراحی کابینت روکش چوب رفع کرده است.

روکش این کابینت از چوب و بدنه آن از فلز یا ام دی اف خام تشکیل شده است. کابینت روکش چوب ملچ و چوب بلوط از پرطرف‌دارترین روکش‌ها در این سبک هستند. قابلیت طراحی‌های متنوع و زیبا، مقاومت در برابر رطوبت و ماندگاری بالا از مزایای کابینت طرح چوب است.

یکی از معایب کابینت طرح چوب این است که ممکن است روکش آن بی کیفیت باشد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید با شماره کابینت کار ساختمان در کرمانشاه تماس بگیرید و با اطمینان خاطر طراحی و نصب کابینت آشپزخانه خود را به این مجموعه بسپارید؛ چون از روکش با کیفیت استفاده می‌کنند.

کابینت انزو

اجرای کابینت در کرمانشاه

احتمالاً نام کابینت انزو برای شما هم تازگی داشته باشد؛ زیرا به تازگی وارد بازار شده و به یکباره محبوبیت زیادی کسب کرده است. کابینت انزو محصول کشور ایتالیا است و جزو دسته بندی کلاسیک قرار می‌گیرد. انزو تلفیق کابینت ممبران و هایگلاس است که با ضخامت ۲۵ میلی متر تولید می‌شود.

استاد کابینت سازی در کرمانشاه در ساخت این کابینت از ماشین‌آلات و دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کند. ماده اصلی کابینت انزو ورق ام دی اف است و بیشتر در رنگ سفید براق تولید می‌شود. ماندگاری بالا، ضخامت زیاد مناسب اجرای طرح و استفاده از متریال سی ان برای زیبایی از جمله مزایای این نوع است.

به دلیل حساسیتی که این کابینت دارد، باید طراحی و نصب ان با دقت فراوانی انجام شود تا کیفیت نهایی کابینت مانند مراکز فروش کابینت آماده در کرمانشاه بالا باشد.

کابینت فلزی

یکی از پرمصرف‌ترین کابینت‌ها در گذشته کابینت‌های فلزی بود که به دلیل گذر زمان جایگاه خود را از دست داد. البته امروزه نیز تعداد محدودی کابینت فلزی توسط استادکار کابینت سازی در کرمانشاه در آشپزخانه نصب می‌شود. کابینت فلزی ورق سیاه، کابینت فلزی استیل و کابینت فلزی گالوانیزه سه مدل کابینت فلزی است.

کیفیت و قیمت کابینت استیل نسبت به دو کابینت دیگر بهتر و بالاتر است. ضربه پذیری، مقاومت بالا، قابلیت تعمیر و ترمیم آسان، قیمت پایین و اقتصادی از مزایای کابینت فلزی است. به دلیل اینکه رعایت بهداشت در رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها بالا است، از این سبک کابینت بیشتر استفاده می‌کنند.

نکات مهم قبل از خرید کابینت در کرمانشاه

قبل از طراحی و نصب کابینت خود توسط متخصص کابینت سازی در کرمانشاه حتماً این نکات را مطالعه کنید. انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه بسیار چالش برانگیز است. شما با توجه به هزینه‌ای که می‌کنید، باید کابینتی متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید که با همدیگر همخوانی داشته باشند.

در ادامه درمورد عواملی که می‌تواند راهنمای خرید کابینت شما باشد و منجر به افزایش کیفیت پایان کار شود، صحبت خواهیم کرد.

قیمت کابینت

اولین و تأثیرگذارترین گام در انتخاب کابینت، اطلاع داشتن از قیمت انواع کابینت است که می‌توانید با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین کابینت را انتخاب کنید. محاسبه قیمت کابینت آسان نیست. استادکار کابینت سازی در کرمانشاه با توجه به عوامل مختلفی مانند: نوع کابینت، متراژ آشپزخانه، یونیت زمینی و هوایی، کابینت‌های دو پله و غیره قیمت را محاسبه می‌کند.

سبک دکوراسیون آشپزخانه

استاد کابینت سازی در کرمانشاه

مهم‌ترین موضوع در انتخاب نوع کابینت، سبک دکوراسیون آشپزخانه و سایر بخش‌های خانه است که باید با سبک کابینت همخوانی داشته باشد. تنوع رنگ و مدل کابینت‌ها در بازارهای امروزی بالا است که این امر انتخاب شما را راحت‌تر کرده است. برای خانه‌ها با وسعت کم، کابینت‌های کلاسیک مناسب نیستند؛ زیرا این سبک به فضای بیشتری نیاز دارد.

به پیشنهاد استاد کابینت سازی در کرمانشاه برای آشپزخانه‌های مدرن از کابینت‌های ام دی اف، هایگلاس و کابینت فلزی استفاده کنید؛ چون نمای بهتری دارند. کابینت ممبران و چوبی نیز برای خانه‌هایی با سبک کلاسیک مناسب است.

فضای آشپزخانه

یکی از کارهایی که باید قبل از تماس با استادکار کابینت سازی در کرمانشاه انجام دهید، اندازه گیری فضای آشپزخانه است؛ چون نحوه کابینت کاری آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ باهم متفاوت هستند. اگر آشپزخانه‌ای با ابعاد بزرگ دارید، بهتر است سبک کابینت مدرن را انتخاب کنید تا آشپزخانه شما به آشپزخانه‌ای دلباز تبدیل شود.

در آشپزخانه‌های با ابعاد کوچک که از تمام فضا استفاده می‌کنند، کابینت‌هایی با طرح کشیده و ارتفاع بلند تا سقف گزینه خوبی است که دست شما در جا به جایی تمامی وسیله‌هایتان باز باشد.

جنس کابینت

جنس انتخابی کابینت آشپزخانه در هنگام خرید نیز مهم است؛ زیرا با رطوبت و آب ارتباط مستقیمی دارد و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد، به سرعت پوسیده می‌شود. اگر به دنبال جنس مقاوم و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما کابینت‌های ام دی اف و چوب هستند که رضایت مشتری زیادی دارد.

روکش‌های ملامینه در برابر آسیب و خراش ضعیف هستند و برای انتخاب گزینه‌های بهتری از ملامینه نیز وجود دارد. برندهای خارجی AGT و  Niemann جزو روکش‌های مرغوب و باکیفیت هستند که توسط متخصص کابینت سازی در کرمانشاه کیفیت آن تأیید می‌شود.

رنگ کابینت

استاد کابینت سازی در کرمانشاه

تکمیل کننده زیبایی ظاهر آشپزخانه، انتخاب رنگ کابینت است که باید دقت زیادی در آن داشته باشید. رنگ‌های خنثی و ملایم برای آشپزخانه بسیار مناسب هستند؛ زیرا فضای آشپزخانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند، از آن خسته نمی‌شوید و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند.

برای آشپزخانه‌های بزرگ می‌توانید از کابینت‌های با رنگ تیره نیز استفاده کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بیشتر از دو رنگ برای کابینت استفاده نکنید؛ چون باعث شلخته دیده شدن دکوراسیون شما می‌شود.

جادار بودن کابینت

جادار بودن و فضای مناسب کابینت به شما این امکان را می‌دهد که تمامی اقلام خود را به منظمی بچینید. کابینت‌های عریض‌تر در دسترسی راحت شما به وسایل تأثیرگذار هستند؛ در نتیجه در هنگام سفارش خود به استادکار کابینت سازی در کرمانشاه، بزرگ‌ترین ابعاد کابینت را انتخاب و سفارش دهید.

انتخاب جزیره نیز به جادار بودن کابینت‌های شما کمک می‌کند و سه فایده دارد. جداسازی محیط آشپزخانه و سالن پذیرایی از یکدیگر، استفاده از آن به عنوان میز ناهار خوری و یک فضای بیشتر برای نگهداری ظروف از فواید جزیره هستند.

ارتفاع کابینت

آیا ارتفاع کابینت‌هایتان برای شما آزاردهنده است؟ یکی دیگر از مواردی که حتماً باید با استاد کابینت سازی در کرمانشاه آن را تنظیم کنید، میزان ارتفاع کابینت‌ها است. کابینت‌های با ارتفاع بلند برای افراد با قد کوتاه آزاردهنده است و نمی‌توانند به راحتی به ظروف دسترسی داشته باشند.

میزان نور در آشپزخانه

میزان نور آشپزخانه شما در چه حد است؟ اگر آشپزخانه دلگیر با نورگیر کمی دارید، بهتر است از فرد ماهر در کابینت سازی در کرمانشاه درخواست طراحی و نصب کابینت‌های هایگلاس کنید که با درخشندگی که دارند، موجب انعکاس نور و روشن‌تر شدن فضای آشپزخانه می‌شوند.

طرح درب کابینت

استاد کابینت سازی در کرمانشاه

یکی از تصمیمات مهم در انتخاب نوع کابینت، انتخاب درب آن است؛ چون در نمای کلی کابینت تاثیر می گذارد. درب کابینت انواع مختلفی دارد که بهتر است متناسب با بدنه کابینت آن را انتخاب کنید. دستگیره های مخفی مناسب کابینت های مدرن و درب های قاب دار مناسب کابینت های کلاسیک هستند.

ویژگی‌های استاد ماهر کابینت در کرمانشاه

به نظر شما بهترین استادکار کابینت چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر به دنبال یک کابینت بندی خوب و با کیفیت هستید، باید از استادکار کابینت سازی در کرمانشاه کمک بگیرید. امروزه به این دلیل که افراد زیادی در صنعت کابینت سازی فعالیت می‌کنند، پیدا کردن یک استاد ماهر و کاربلد کار سختی است.

آشنایی با ویژگی‌های استادکار کابینت به شما در جهت پیدا کردن یک متخصص ماهر در حوزه کابینت کمک فراوانی می‌کند تا به کمک آن‌ها آشپزخانه خود را زیباتر و منظم‌تر کنید. در ادامه ویژگی ماهرترین استادکاران کابینت سازی در کرمانشاه را مطالعه می‌کنید.

دقت بالای کابینت کار

توجه به جزئیات ریز کابینت و دقت در طراحی و ساخت آن یک خروجی با کیفیت به دنبال دارد که این ویژگی بارز یک کابینت ساز خوب و ماهر است. علاوه بر دقت بالا، رعایت استانداردهای لازم در کابینت سازی و نحوه صحیح نصب آن در کیفیت محصول تأثیر قابل توجهی می‌گذارد.

مهارت کافی کابینت کار

یک استاد کابینت سازی در کرمانشاه باید از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد و نسبت به ابزار نجاری آشنایی کاملی داشته باشد. وسایل و ابزارآلات مورد استفاده در کابینت سازی به‌مرور زمان تغییر و پیشرفت می‌کنند، کابینت ساز خوب باید دانش خود را روزبه‌روز به‌روز رسانی کند.

برای اینکه از تجربه و مهارت کابینت ساز موردنظر مطمئن شوید، می‌توانید از آشنایان و مشتریان قبلی کابینت کار میزان رضایت آن‌ها را پرس و جو کنید.

وقت شناسی کابینت کار

کابینت سازی در کرمانشاه

وقت شناسی استادکاران کابینت سازی در کرمانشاه از نکات مثبتی است که از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند و به موقع کابینت کاری منزل ما را به اتمام می‌رساند. در نتیجه این مورد از مهم‌ترین حقوق مشتری محسوب می‌شود و ویژگی کابینت ساز حرفه‌ای است.

منصف بودن کابینت کار

رعایت انصاف در هر حرفه‌ای از مهم‌ترین نکات است که ویژگی یک کابینت کار خوب هم به شمار می‌آید. استادکار منصف در حین تعیین قیمت و بستن قرارداد باید قیمت واقعی را با مشتری در میان بگذارد و هزینه‌های بیشتر از حد معمول نگیرد. برای اینکه از هزینه بیشتر جلوگیری کنید، حتماً قبل از شروع کار از نرخ کابینت سازی اطلاع داشته باشید.

اخلاق خوب کابینت کار

خلق و خوی خوش در هر شغل و حرفه‌ای از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد فعال در ان حوزه است که استاد کابینت سازی در کرمانشاه هم باید دارای این ویژگی باشد. پایبند بودن به اصول اخلاق کاری و ارزش قائل بودن برای نظر مشتری بسیار مهم است. می‌توانید از همکاران و مشتریان قبلی کابینت ساز در رابطه با این موضوع سؤال کنید.

قیمت کابینت در کرمانشاه

قیمت کابینت در کرمانشاه

آیا از هزینه کابینت سازی در کرمانشاه اطلاعی دارید؟ مهم‌ترین دغدغه افراد در نصب کابینت مقدار هزینه آن است که با توجه به پارامترهایی متفاوت است که این پارامترها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • متراژ کابینت مدنظر
  • جنس کابینت مدنظر
  • یراق آلات استفاده شده در کابینت
  • تعداد پایه‌های کابینت
  • محل نصب کابینت
  • هزینه ایاب و ذهاب کابینت ساز
  • تغییر در مدل کابینت و طراحی جدید

در ادامه لیست قیمت انواع کابینت که استادکار کابینت سازی در کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ طراحی و نصب می‌کند را مشاهده می‌کنید.

نوع کابینت هزینه کابینت
ام دی اف ایرانی ۴ میلیون تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
ام دی اف خارجی ۴۵۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰۰ تومان
هایگلاس ایرانی ۵۰۰۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰۰ تومان
هایگلاس خارجی ۵۵۰۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
کابینت ملامینه ۳۵۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ممبران ۶۰۰۰۰۰۰ تا   ۷۲۰۰۰۰۰ تومان
کابینت چوبی ۱۶ تا ۲۳ میلیون تومان
کابینت طرح چوب ۸۰۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت انزو ۹۰۰۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت فلزی (استیل) ۵۵۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

وبلاگ شارینو در حوزه تعمیرات مقاله‌های کاملی دارد که می‌توانید مقاله‌های تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه و تعمیر مبل در کرمانشاه را مطالعه کنید.

به منظور استفاده بهتر از سیستم‌های گرمایشی می‌توانید مقاله‌های سایت شارینو درمورد تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه و تعمیر پکیج در کرمانشاه را مشاهده کنید.

یادگیری یکی از رشته‌های هنر یا زبان موجب اعتماد به نفس فرد می‌شود که شارینو در رابطه با این موضوع به موضوع آموزشگاه زبان در کرمانشاه، آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه و آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه پرداخته است.

آشنایی با نحوه نصب دوربین مدار بسته در کرمانشاه اطلاعات شما را در این موضوع بالا می‌برد که در سایت شارینو این مقاله تهیه شده است.

با وجود پیشرفت جاده و مسافرت‌های شبانه تعمیر خرابی ماشین در جاده یک دغدغه مهم است که شارینو با تهیه مقاله مکانیک سیار در کرمانشاه این موضوع را برطرف کرده است.

در فصول گرم سال تعداد بالایی مسافر و توریست به کرمانشاه قصد سفر می‌کنند که ممکن است با مراکز تفریحی و گردشگری این شهر آشنایی نداشته باشند که سایت شارینو به فکر این موضوع نیز بوده است. می‌توانید مقاله‌های مراکز تفریحی در کرمانشاه، سینماهای کرمانشاه و رستوران‌های کرمانشاه را مطالعه کنید.

سخن پایانی

کابینت سازی در کرمانشاه به طراحی و نصب یکی از مهم‌ترین اجزای آشپزخانه که کابینت است می‌پردازد. کابینت در دکوراسیون خانه تأثیر بسیاری دارد و همچنین نظم اساسی به اقلام و وسیله‌های آشپزخانه می‌دهد. در این مقاله تلاش کردیم که به طور کامل به بررسی انواع کابینت و نقاط مثبت و منفی آن‌ها بپردازیم.

این اطلاعات به شما کمک می‌کند که با توجه به بودجه خود بهترین نوع کابینت را انتخاب کنید و همچنین از نکات تأثیرگذار در این حوزه اطلاعات داشته باشید. استادکار کابینت سازی در کرمانشاه باید ویژگی‌های مثبتی داشته باشد که در قسمتی باز مقاله درمورد آن صحبت کردیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده و اطلاعات مفیدی به دست آورده باشید.

سؤالات متداول

۱. پرطرفدارترین نوع کابینت کدام است؟

کابینت ام دی اف و کابینت هایگلاس

۲. ارزان‌ترین کابینت چه کابینتی است؟

کابینت ملامینه

۳. قیمت کابینت ام دی اف خارجی چقدر است؟

 ۴۵ تا ۶۰ میلیون تومان

۴. قیمت کابینت بر چه مبنایی تعیین می‌شود؟

بر اساس متراژ آشپزخانه و مدل کابینت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *