بهترین کافه ‌های اصفهان

بهترین کافه ‌های اصفهان


آدرس و شماره تماس کافه اصفهان

بهترین کافه ‌های اصفهان را بشناسید

فهرست مطالب

تنوع و زیبایی کافه های اصفهان در میان دیگر کافه‌های ایران مثال زدنی است. امروزه در کنار سرگرمی‌های دیگر در سطح شهر اصفهان، کافه گردی تبدیل به یکی از تفریحات قشرهای جوان و پیر شده است. ممکن است انتخاب بهترین کافه های اصفهان برای تجربه لحظات لذت بخش کمی دشوار باشد.

به همین دلیل اگر قصد سفر به این شهر را دارید، شناخت کامل کافه های اصفهان در این تصمیم گیری به شما کمک می‌کنند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعات انواع کافه‌ های اصفهان و همچنین خوراکی‌هایی که در آن سرو می‌شوند را با یکدیگر بشناسیم.

لیست منو کافه‌ های اصفهان

اگر یکی از دغدغه‌های شما این است که در کافه چه بخورید؟ بهتر است قبل از معرفی کافه ‌های اصفهان با منوی خوراکی و غذاهای کافه‌ای در این شهر آشنا شوید. البته که برخی گزینه‌ها در همه کافه‌ها ثابت هستند. اما مهم آن است که چه کافه‌ای آن را خوشمزه‌تر درست می‌کند.

همچنین تجربه خوردن یا نوشیدن آن‌ها را در چه محیطی تجربه کنید. اول از نوشیدنی‌های کافه های اصفهان شروع می‌کنیم.

نوشیدنی‌های گرم

نوشیدنی‌های گرم موجود در منو کافی شاپ‌ها اغلب بر اساس قهوه تهیه می‌شوند. تصور کنید که شب‌های خنک اصفهان را با عطر قهوه‌های داغ و تازه کافه‌ها بگذرانید. نوشیدنی‌هایی که بر پایه قهوه هستند انواع مختلفی دارند.

آدرس 10 کافه اصفهان

قهوه اسپرسو، آمریکانو، ترک، فرانسوی، ماکیاتو، کاپوچینو، لاته، موکا، فلت وایت و … ازجمله رایج‌ترین نوشیدنی‌هایی هستند که می‌توانید در منوی اکثر بهترین کافی شاپ‌های اصفهان پیدا کنید.

هر قدر که قهوه‌ها طرف‌دار داشته باشند، باز هم نمی‌توانند به پای چای و انواع دم‌نوش‌ها برسند. انواع چای سیاه، ماچا، ماسالا، سفید و اولانگ در میان انواع نوشیدنی‌های گرم به چشم می‌خورند. فضای سنتی و قدیمی شهر و ترکیب آن با کافه های اصفهان باعث شده است که هر روزه دم‌نوش‌ها در سفارش مشتریان وجود داشته باشند.

با اضافه کردن برگ، ساقه، ریشه، دانه یا گل گیاهان دارویی و معطر به آب داغ و دم کردن آن، انواع دم‌نوش‌ها تهیه می‌شوند. تفاوتی ندارد به کافی شاپ سنتی در اصفهان رفته باشید یا مدرن، این نوشیدنی‌ها همیشه پایه منوها هستند.

دم‌نوش‌هایی نظیر: بهار نارنج، زنجبیل و لیمو، دم‌نوش به‌لیمو، بادرنجبویه و چای سبز و یاس از بهترین دم‌نوش‌هایی هستند که در بهترین کافه اصفهان می‌توانید پیدا کنید. توصیه می‌شوید اگر به اصفهان رفتید لذت نوشیدن این دم‌نوش‌ها را از خود دریغ نکنید.

 

آدرس و شماره تماس کافه اصفهان

 

نوشیدنی‌های سرد

دانه‌های قهوه و میوه‌ها از اصلی‌ترین مواد سازنده نوشیدنی‌های سرد موجود در کافه‌ها هستند. فراپه، آیس کافی، کلد برو، آفوگاتو و آیس لاته از انواع نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه هستند. این نوشیدنی‌ها اساساً از ترکیب یخ، اسپرسو، شیر و در برخی موارد شکر تهیه می‌شوند.

اگر قهوه‌های سرد به ذائقه‌تان نمی‌خورد، خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های سرد در کافه های اصفهان منتظر شما هستند. ترکیب شکلات، میوه، ژله، بستنی، یخ و … نوشیدنی‌هایی به نام میلک شیک، اسموتی و کافه گلاسه را درست می‌کنند. وجود این نوشیدنی‌های سرد با طعمی شیرین، فرصت بودن کودکان در کافه های اصفهان و لذت بردن از یک جمع خانوادگی در آن جا را ایجاد کرده است.

آدرس و تلفن 10 کافه اصفهان

 

شربت‌های ایرانی

روزهای تابستان را تنها با شربت‌های سنتی کافه‌ های اصفهان باید سپری کنید. تصور نوشیدن شربت‌های بهار نارنج، خیار سکنجبین یا تخم‌ شربتی در کافه های نصف جهان چیز دیگری است. از آنجایی که بیشتر مردم خواهان امتحان کردن شربت‌های سنتی در اصفهان هستند، در تمامی کافی شاپ‌های اصفهان مخصوصاً در تابستان این گزینه‌ها را خواهید دید.

غذاهای کافه‌ای

مواردی که تا به این جا نام برده شد، از معروف‌ترین منو نوشیدنی در کافه های اصفهان محسوب می‌شود. امروزه در اکثر کافی شاپ‌ها لیست غذا نیز دیده می‌شود. البته که تنوع آن‌ها مانند رستوران‌های اصفهان نیستند و بیشتر به عنوان وعده غذایی سبک شناخته می‌شوند. اما خالی از لطف نیست که برخی از غذای کافه‌ها را نیز معرفی کنیم.

انواع پاستا، پنینی، کرپ، سیب زمینی، انواع صبحانه، دسر، کیک و پنکیک از متنوع‌ترین غذاهای کافه‌ای اصفهان هستند. شما در کنار نوشیدنی‌های نام‌برده‌شده می‌توانید به تناسب از غذاهایی که در کافه‌ها پخت می‌شوند نیز سفارش دهید. البته که همه آن‌ها از غذا در منوی خود استفاده نمی‌کنند.

انتخاب بهترین کافه اصفهان

حال که با انواع گزینه‌های منو کافه‌ها آشنا شدید، نوبت موضوع اصلی؛ یعنی آشنایی با کافه های شیک اصفهان می‌شود. از همین رو ادامه مقاله هر کدام از کافی‌شاپ‌ها معرفی شده‌اند. همچنین اطلاعات مربوط به آن‌ها برای راحتی بیشتر شما به طور کامل بیان شده است.

در این مقاله و نه در هیچ جای دیگری کافه‌ای به عنوان یکی از بهترین کافه های اصفهان معرفی نشده است. به این دلیل که جدایی از کیفیت نوشیدنی و غذاها، معیارهای دیگری در انتخاب نقش دارند. از همه مهم‌تر، این معیارها در هر فردی با دیگری متفاوت است.

مثلاً ممکن است شما بر اساس سلیقه خود، کافه‌ای را که در فضای باز قرار گرفته به عنوان بهترین کافه بشناسید. اما دیگری فضای پوشیده و سنتی‌تر را ترجیح دهد. محیط کافه، آرامش، امکان دسترسی راحت، پیدا شدن جای پارک، مکان ویژه برای برگزاری مراسم‌ها، فضای مخصوص سیگار، فضای خانوادگی و … همگی در مشخص کردن بهترین کافه نقش دارند.

بهترین کافه در اصفهان

 

کافه رادیو اصفهان

 اگر به دنبال لذت بردن از یک فضای آرام و دلنشین هستید، کافه رادیو در اصفهان را فراموش نکنید. این طور می‌توان گفت که برای دور بودن از هر چیزی برای یک مدت کوتاه، یکی از بهترین‌ کافه های اصفهان است. نقش و نگار سنتی و در عین حال استفاده از المان‌های مدرن یک فضای بسیار زیبا را ایجاد کرده است.

اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید تجربه خوردن صبحانه کافه‌ای را داشته باشید، کافه رادیو از بهترین کافه های اصفهان برای صبحانه محسوب می‌شود. علاوه بر منوی عادی، غذاهای صبحانه آن از تنوع بالایی برخوردار است که با هر سلیقه‌ای سازگار می‌شود.

برخورد حرفه‌ای و خوب پرسنل کافه رادیو، رضایت مشتریان، قیمت مناسب، فاصله مناسب میزها از یکدیگر باعث محبوبیت این کافه شده است. به‌طوری‌که کافه رادیو در اصفهان دارای ۳ شعبه در خیابان‌های متفاوت آن است.

نکته جالب در این کافه که ممکن است متوجه آن شوید، این است که در این کافی شاپ نمی‌توانید از گوشی موبایل خود استفاده کنید. درنتیجه تمام وقت خود را صرف معاشرت و وقت گذرانی با دوستان یا خانواده خود خواهید کرد.

 

آدرس و شماره تماس کافه اصفهان

 

کافه بازی دوز اصفهان

امروزه بازی کردن در کافه‌ های اصفهان به یکی از سرگرمی‌های جذاب میان جوانان تبدیل شده است. طبیعی است که جمع شدن با دوستان هم سن و سال و انجام انواع برد گیم‌ها در کنار خوردن نوشیدنی‌ها و غذای مورد علاقه بسیار خوشایند است.

یکی از معروف‌ترین کافه های اصفهان برای بازی، کافه بازی دوز است. هنگامی که وارد این کافه می‌شوید، می‌توانید از انواع بازی‌های رایگان این کافه انتخاب کنید. سپس آن را امتحان کنید. در صورتی که به بازی علاقه‌مند شدید نیز می‌توانید از محل فروش بازی‌ها که در بخش دیگری از کافه قرار گرفته است، آن را خریداری کنید.

منوی این کافه نسبت به سایر کافه های اصفهان که تابه‌حال نام برده شد، کامل نیست. آن هم به دلیل هدف فعالیت کافه؛ یعنی بازی است. البته که همچنان شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و کروسان، میلک شیک، اسموتی و دسر را با تزئینات متفاوتی نسبت به هر جای دیگری در اصفهان سفارش دهید.

کافه بازی دوز اصفهان

 

کافه افرا اصفهان

تلفیق بوی چوب و گیاهان، فضایی است که کافه افرا در اصفهان ایجاد کرده است. دکوراسیون این کافه به عنوان یک کافه مدرن و امروزی محسوب می‌شود. در بیرون از محیط داخلی کافه سعی شده است که به تناسب داخل، از گل‌هایی با گلدان‌های رنگی و زیبا استفاده شود.

به همین خاطر دوستداران گل و گیاه می‌توانند صبح خود را با سفارش منوی کامل صبحانه این کافه آغاز کنند. انواع صبحانه‌های امریکایی، انگلیسی، فرانسوی، مکزیکی و ایرانی در منو آن تهیه می‌شود. همچنین صبحانه‌های ساده‌تر و پرطرف‌داری مانند: نیمرو ساده، املت مخصوص افرا، سوسیس تختم مرغ، کرپ و پنکیک‌های مختلف  به همراه نوشیدنی و کیک در بخش صبحانه موجود است.

این در حالی است که در باقی ساعات روز، علاوه بر منوی کافه شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسر، پیش غذاهای مختلف و همچنین غذاهای این کافه را نیز سفارش دهید.

نکته قابل توجه آن است که اگر جزو افرادی هستید که بوی سیگار کافه‌ها برایتان به یک معضل تبدیل شده است؛ خیالتان راحت باشد که در کافه افرا سیگار کشیدن مجاز نیست. همچنین به دلیل استفاده از ترکیبات رنگی زیبا و نشاط بخش در المان‌های چیده شده در کافه، می‌توانید با دوستان خود عکس‌های زیبایی در بیرون و داخل این کافی شاپ بگیرید.

کافه آنی اصفهان

یکی از قدیمی‌ترین کافه های اصفهان، کافه آنی است. محل جغرافیایی این کافه به گونه‌ای است که اکثر توریست‌ها و مسافرها بعد از بازدید از جاذبه‌های تاریخی همانند: کلیسای وانک این کافه را انتخاب می‌کنند. البته نباید محبوبیت آن به دلایلی که در ادامه گفته می‌شود را نادیده گرفت.

کافه آنی در محله جلفا که بیشتر ساکنان آن ارمنی هستند، قرار دارد. با تصور پیچیدن بوی قهوه تلخ و گرم درون این محله، مشخص است که هر دوستدار قهوه ناخودآگاه به داخل این کافه کشیده می‌شود. همچنین برای حفظ قدمت خود از ملزومات چوبی، سنگ فرش قهوه‌ای و دیوارهای آجری برای دکوراسیون داخلی کافه استفاده شده است.

کیفیت بالا و در عین حال قیمت‌های مناسب انواع گزینه‌های داخل منو این کافه، محبوبیت آن را میان مردم دو چندان کرده است. اگر عادت به سیگار کشیدن دارید نیز در محیط این کافه آزاد هستید که از آن استفاده کنید. البته شاید این مسئله کمی برای همه مردم خوشایند نباشد؛ اما قدیمی بودن و زیبایی‌های این کافه به تمام این چیزها می‌ارزد.

نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر، کیک و بستنی‌های این کافه در میان خوراکی‌های کافه‌ای بیشترین مشتری را دارد. اما پیشنهاد می‌شود که اگر به کافه آنی اصفهان رفتید، حتماً لازانیا، کاپوچینو و چیزکیک آن را امتحان کنید. قطعاً نه تنها عاشق آن خواهید شد؛ بلکه در هیچ جای دیگری نمی‌توانید همان مزه را دوباره تجربه کنید.

کافه آنی اصفهان

 

کافه بام شهر اصفهان

بام شهر یکی از کافه ‌های اصفهان است که در اصل باید آن را ترکیبی از کافه، باغ و رستوران در نظر گرفت. به این دلیل که منوی آن به اندازه یک رستوران کامل، غذاهای متنوع را شامل می‌شود. از قهوه و کیک گرفته تا پیتزا و خورشت فسنجان.

علاوه بر آن فضای این کافه در واقع یک باغ بزرگ است. درون آن با میز و صندلی‌های چوبی پر شده است. شما برای هر نوع دورهمی می‌توانید این کافه را انتخاب کنید. همچنین به دلیل داشتن فضای سرپوشیده ویژه می‌توانید آن را به عنوان بهترین کافه های اصفهان برای ولنتاین در نظر داشته باشید.

کافه میدون اصفهان

کافه میدون یکی از کافی‌شاپ‌های شیک اصفهان است. جالب است بدانید که کافه میدون اصفهان نام خود را به دلیل نزدیکی به میدان اصلی و مشهور این شهر؛ یعنی میدان نقش جهان این گونه در نظر گرفته است. ترکیب سنتی و شیک بودن فضای داخلی این کافه باعث زیبایی خیره کننده‌ای شده است.

تقریباً می‌توان گفت که یکی از بهترین‌ کافی شاپ‌های اصفهان که برای هر منظوری می‌تواند انتخاب شود، همین کافه است. آن هم به دلیل لوکس و مرتب بودن فضای آن است. مثلاً هنگامی که با دوستانتان می‌خواهید دورهمی ساده‌ای داشته باشید. قرارهای کاری مهم و رسمی را باید بیرون از محیط کار انجام دهید. با افراد خانواده می‌خواهید یک عصر زیبایی را بگذرانید.

میدون یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست کافه های اصفهان است. علت اصلی آن هم برخورداری از فضای باز در کنار فضای سرپوشیده است. در این حالت نه بوی سیگار شما را اذیت می‌کند و فضای بسته داخل. شما در این کافه تقریباً هر چیزی را که بخواهید می‌توانید پیدا کنید. از منوی بارهای گرم و سرد گرفته تا غذاهای سنتی خود اصفهان.

به طور کلی در هر ساعت از روز، از صبح تا شب، می‌توانید به این کافه بروید. در کنار آن که جاذبه‌های دیدنی مانند مناره‌های معروف‌ترین مسجد اصفهان را مشاهده می‌کنید، از بهترین غذاهای کافه‌ای در اصفهان نیز لذت خواهید برد.

کافه مستر گیم اصفهان

یکی از کامل‌ترین کافه های اصفهان برای بازی، کافه مستر گیم است. این کافه بازی هر نوع بازی مانند: بازی‌های صفحه‌ای، بازی‌های گروهی مانند مافیا و پانتومیم و همچنین بازی‌های دیجیتالی را برای مشتریان خود ارائه داده است.

بیشتر مخاطبان این کافه نوجوانان و جوانانی هستند که به صورت گروهی می‌خواهند چند ساعت از روز را با همراهی دوستان خود سرگرم شوند. همچنین در کنار بازی می‌توانند انواع نوشیدنی، چای، قهوه، بستنی، کیک یا چیپس را سفارش دهند.

کافه فیکا اصفهان

 یکی از کافه‌ های اصفهان با فضای باز، کافه فیکا است. البته که محیط داخلی این کافه به اندازه کافی نیز بزرگ و شیک است. اما وجود یک محیط رو باز مخصوصاً در روزهای گرم اصفهان، بهترین ویژگی یک کافه محسوب می‌شود.

نور کافی به دلیل استفاده از پنجره‌های بزرگ و موسیقی آرام و همیشگی این کافه، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. یکی از مزیت‌هایی که این کافه را در کانون توجه قرار می‌دهد، رفتار پرسنل با مشتریان است. همچنین دسترسی آسان به جای پارک در کنار کافه فیکا، آرامش رفتن به این مکان را بیشتر می‌کند.

بیشتر غذاها و نوشیدنی‌های کافه‌ای که در پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، در فیکا تهیه می‌شود. از انواع کیک‌های خامه‌ای، شکلاتی، کاپ کیک‌های متنوع و بستنی گرفته تا انواع دم‌نوش و آب میوه‌های طبیعی و ترکیبی.

افزون بر آن در ساعات اولیه صبح می‌توانید از صبحانه‌های آن استفاده کنید. البته باید گفت که تنوع صبحانه آن زیاد نیست. صبحانه‌های ابرانی، انگلیسی، املت و نیمرو ازجمله وعده‌های غذایی است که در صبح برای مشتریان تدارک داده می‌شود.

اگر ترجیح می‌دهید که تولد دوستان یا اعضای خانواده خود را کوچک و جمع‌وجور در فضای باز برگزار کنید، فیکا انتخاب مناسبی برای این کار خواهد بود. زیرا نور طبیعی در محیط رو باز، گلدان‌های کافه و نمای آجری دیوارهای این ساختمان، زیبایی جشن و همچنین عکس‌های یادگاری شما را بیشتر می‌کند.

کافه فیکا اصفهان

 

کافه آلند اصفهان

در مقابل تمام کافه های اصفهان امروزی که از نور پردازی کم و خاص و کلاً تم ساده و مینیمال استفاده می‌کند، کافه آلند اصفهان قرار دارد. به‌کارگیری المان‌های رنگی مخصوصاً پرده‌هایی با رنگ‌های شاداب، جذابیت و زیبایی خاصی را به این فضا بخشیده است.

شما می‌توانید با پارک کردن ماشین خود در پارکینگ اختصاصی کافه آلند، در کمال آرامش سفارش خود را میل کنید. همچنین به دلیل فضای شاد و نزدیکی به یکی از معروف‌ترین مکان‌های اصفهان؛ یعنی شهر کتاب، بسیاری از جوانان ترجیح می‌دهند بخشی از مطالعه روزمره خود را در این محیط بگذرانند.

علاوه بر طعم خوشمزه نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های منوی این کافه، قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب و ارزان است. این کافه یک قسمت فروشگاهی نیز دارد که می‌توانید قبل از ترک آن جا نگاهی هم به این قسمت کافی شاپ بیندازید.

کافه سکانس اصفهان

اگر می‌خواهید با دوستان خود دور هم جمع شوید و هم فیلم نگاه کنید و هم نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود را بخورید، کافه سکانس اصفهان در اختیار شما است. سکانس یکی از بهترین کافه های اصفهان با فضای باز محسوب می‌شود.

زیرا این کافه علاوه بر محیط داخلی، یک بالکن بزرگ دارد. اما جذابیت آن به همین بخش منتهی نمی‌شود. اگر فضای باز را برای نشستن انتخاب کنید، می‌توانید زاینده رود و پل خواجو را به زیبایی هر چه تمام مشاهده کنید. همچنین به منظور راحتی برخی از افراد، فقط در این محیط امکان سیگار کشیدن وجود دارد.

همان طور که در ابتدای توضیحات این کافه گفته شد، شما در ساعت‌ ۹ تا ۱۱ هر شب می‌توانید در این مکان یک فیلم نگاه کنید. همچنین مانند سایر کافه های اصفهان، این کافی شاپ نیز از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی، کیک، پیش غذا و غذا از شما پذیرایی خواهد کرد.

پیشنهاد می‌شود اگر به این کافه می‌روید، در نزدیکی غروب به آن جا بروید و تراس را برای نشستن انتخاب کنید. در این صورت یک غروب باورنکردنی را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل تقاضا برای رزرو بالکن توسط مشتریان بسیار زیاد است.

کافه استوری اصفهان

لذت نشستن در فضای باز، زیر سایه و نوشیدن انواع قهوه را در کافه استوری تجربه کنید. استوری یکی از بهترین کافه های اصفهان روباز محسوب می‌شود. به دلیل قرارگیری این کافه در یکی از تیمچه‌های اصفهان حس قدیمی بودن ناخودآگاه به هر فردی منتقل می‌شود.

شما می‌توانید همراه با خانواده خود یا دوستانتان انواع صبحانه، غذاهای ایرانی مانند دلمه و سایر منوی کافه‌ای را در کافه استوری سفارش دهید. قیمت منوی این کافه با توجه به کیفیت غذاهای آن مناسب است.

کافه استوری اصفهان

 

کافه‌ رستوران موسیو آراکل اصفهان

همان طور که می‌دانید در اصفهان بسیاری از جاذبه‌های دیدنی تاریخی وجود دارند. حال فکر کنید که خانه‌های قدیمی و زیبایی که در گوشه و کنار این شهر وجود دارند را به کافه تبدیل کنند. خانه تاریخی موسیو آراکل یکی از این خانه‌های قدیمی است. این مکان امروزه به یکی از زیباترین کافه های اصفهان تبدیل شده است.

خانه آراکل به دوران قاجار مربوط است. به همین دلیل با نگاه کردن به این فضا، شما را به دوران قدیم می‌برد. موضوعی که برای بیشتر توریست‌ها و گردشگرها جذابیت زیادی دارد. علاوه بر آن این کافه ویژگی‌های زیادی ازجمله: نزدیک بودن به هتل‌های معروف اصفهان، امکان رزرو کردن میز، وجود جاذبه‌های تاریخی در اطراف آن، وجود جای پارک، قیمت مناسب، کیفیت بالا، ارائه انواع غذاها را نیز دارد.

این کافه دارای دو فضای پوشیده و باز است. اما هر شخصی به این کافه می‌رود، خواهان نشستن در حیاط است. وجود حوض آبی در وسط حیاط، درختان زیبا و گل‌های متنوع در گوشه حیاط، میز و صندلی‌های چوبی، پنجره‌های قدیمی و بزرگ با پرده‌های کلاسیک و زیبا و همچنین چیدمان زیبا و لطیف میزها، همگی شما را به وجود می‌آورد.

گرچه با گفتن، ممکن است نتوانید این حس را درک کنید. پس بهتر است حتماً در سفر بعدی خود به اصفهان، این کافه رستوران را انتخاب کنید. منوی این کافه از تنوع زیادی برخوردار است. به‌طوری‌که هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای خود را از این منو انتخاب کند. از دسر، کیک، نوشیدنی‌های کافه‌ای گرفته تا انواع غذاهای مدرن و سنتی ایرانی.

نکته قابل توجه این جاست که در هیچ بخش کافه سیگار کشیدن مجاز نیست. پس با خیالی راحت کودکان و افراد سالمند خانواده را همراه خود به این کافه ببرید.

کافه دستان اصفهان

یکی از نوستالژیک‌ترین کافه های اصفهان در کوچه کازرونی قرار دارد. کافه دستان سعی داشته که تمام عناصر موجود در کافه، حتی درب‌ و ظرف‌های خود را نوسازی نکند. به‌طوری‌که قدیمی بودن را بتواند کاملاً به مشتریان خود القا کند.

اما تصور نکنید که نوشیدنی و غذاهای این کافه در همان زمان قدیمی باقی مانده است. بر عکس، این کافه منوی خود را طبق سلیقه‌های امروزی وفق داده است. شما در منو کافه دستان انواع نوشیدنی، صبحانه، غذا؛ حتی فرنی و شله زرد را نیز می‌توانید سفارش دهید.

کافه هرمس اصفهان

اگر کافه‌ای را می‌خواهید که در عین سادگی، زیبا و جذاب باشد؛ هرمس برای شماست. یکی از شیک‌ترین کافه های اصفهان، کافه هرمس است. استفاده از ترکیب رنگی سفید و سیاه در دیوارهای کافه و همچنین آبی در المان‌های دیگر این مکان، آرامش خاصی را در فضا به وجود آورده است.

اگر از محیط‌ تاریک کافه های اصفهان خسته شده‌اید، هرمس بهترین کافه نوردار است. علاوه بر پنجره‌های نسبتاً بزرگ و قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، به دلیل رنگ سفید استفاده شده داخل کافه، نور محیط بسیار مناسب است.

اگر در کافه هرمس بنشینید، حتماً لوسترهای نصب شده در آن توجه شما را جلب می‌کند. زیرا در طراحی لوسترها، خلاقیتی به کار رفته که تقریباً می‌توان گفت در هیچ جای دیگری آن را ندیده‌اید. این لوسترها از رنده یا قاشق و چنگال ساخته شده‌اند.

برای داشتن یک صبح آرام و همچنین شروع روز به بهترین شکل ممکن در میان کافه های اصفهان، کافه هرمس را انتخاب کنید. انواع صبحانه‌های انگلیسی، آمریکایی یا ایرانی را با طعم فوق‌العاده‌ای را می‌توانید در این کافه سفارش دهید. همچنین انواع قهوه‌های گرم و سرد، اسموتی، کیک، شیک، وافل و انواع پیش غذاها را نیز می‌توانید در منوی این کافه مشاهده کنید.

جدایی از هر سلیقه‌ای که دارید، شیش کباب، پاستا و پیتزای این کافه را نباید اصلاً از دست بدهید. تنها ویژگی منفی هرمس در نظر مشتریان، قیمت است. به طور کلی می‌توان گفت که قیمت هر غذای آن نسبت به سایر کافه های اصفهان تا حدودی بالاتر است.

کافه بازینو اصفهان

یکی دیگر از کافه های بازی اصفهان، بازینو است. این کافه علاوه بر بازی‌های صفحه‌ای، در بعضی از روزها بازی‌های گروهی مانند مافیا، پانتومیم یا سکرت نیز برگزار می‌کند. وجود فضای سر پوشیده برای روزهای سرد و همچنین برخی از افرادی که خواهان بازی کردن در آرامش و فضای دنج هستند، یکی از دلایل محبوبیت این کافه است.

علاوه بر آن حیاط نسبتاً مناسب این کافه، آن را برای برگزاری چالش‌های گروهی که تعداد افراد بیشتر است نیز مناسب ساخته است. اگر در ساعات اولیه صبح انرژی زیادی دارید، می‌توانید در کنار سفارش منوی صبحانه این کافه مشغول بازی هم شوید.

همچنین می‌توانید انواع قهوه‌های گرم و سرد، شربت، دم‌نوش، کیک، ماکتیل، دسر و اسموتی و غذاهایی مانند: برگر، پاستا، سالاد و ساندویچ فیله را با کیفیت و قیمتی مناسب سفارش دهید. در این صورت هم لذت بازی کردن با افراد دیگر را می‌چشید و هم خوردن یک وعده غذایی سبک را تجربه می‌کنید.

کافه بازینو اصفهان

 

کافه ارگ اصفهان

اگر تولدی در پیش دارید، جلسه کاری، دورهمی خانوادگی یا حتی به فکر برگزاری دوره‌های آموزشی هستید، کافه ارگ اصفهان بهترین فضا را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافه ارگ یکی از کافه های اصفهان با فضای بسته است؛ اما دلباز، نورانی و بزرگ است.

ایجاد لحظات خاطره انگیز برای مشتری در این کافه به حدی اهمیت دارد که شما حتی می‌توانید تم مورد نظر خود را برای برگزاری تولد به پرسنل پیشنهاد دهید. این کافه هم دارای منویی کامل با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها است. به همین دلیل این یک کافه همه ساعته محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای صبحانه، میان وعده، ناهار، عصرانه و حتی شام به این کافه بروید.

کافه آرامش اصفهان

هر چیزی که باعث آرامش شما می‌شود را در کافه آرامش اصفهان پیدا کنید. این کافه به دلیل داشتن محیط دنج، استفاده از موسیقی آرام، فضای بزرگ، پرسنل مجرب و باشخصیت، دکوراسیون شیک و در عین حال ساده، یکی از بهترین کافه های اصفهان محسوب می‌شود.

همچنین با در اختیار داشتن فضایی بزرگ می‌توانید آن را به عنوان یکی از کافه های اصفهان برای تولد در نظر بگیرید. اگر برای تولد یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان به فضایی VIP و دور از دیگران نیاز دارید، کافه آرامش در اختیار شما است.

 علاوه بر آن منوی کامل آن بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند. انواع منوی کافه شامل: قهوه‌های گرم و سرد، کیک، دسر، پیش غذاهای ایتالیایی، دم‌نوش و چای، شیک، اسموتی و انواع میان وعده است. همچنین اگر سری به منو بزنید، غذاهایی سنتی و ایرانی نظیر: چلو ماهیچه، کوکو سبزی، جوجه کباب و انواع کباب گوشت را در آن خواهید دید.

به همین دلیل این مکان به نام کافه رستوران آرامش بیشتر مشهور است. البته اگر کافی شاپ آرامش را برای وعده‌های غذایی اصلی انتخاب می‌کنید، یادتان باشد که سرو آن‌ها فقط در ساعات مشخصی امکان پذیر است. گفتنی است که قیمت انواع گزینه‌های منو به نسبت کیفیت آن قیمت بالایی ندارند.

کافه شربت خانه فیروز اصفهان

عمارت شربت خانه فیروز یکی از بهترین کافه های اصفهان برای نوشیدن شربت‌ها با طعم‌های متفاوت و بی‌نظیر است. این عمارت یکی از کافه های اصفهان با فضای بسته است. اما فضای داخلی این کافه بسیار سنتی و قدیمی است.

پنجره‌های چوبی و بلند، دیوار آجری، درب فیروزه‌ای، گلدان‌های بزرگ و قدیمی همگی این حس قدیمی بودن را به شما القا می‌کند. علاوه بر شربت، منوی آن‌ها به حد یک رستوران کامل است. حتی شما می‌توانید خوراکی‌های سنتی اصفهان مانند دوغ و گوش فیل را در این کافه امتحان کنید.

کافه شربت خانه فیروز اصفهان

 

کافه عمارت نمکدان اصفهان

تصور کنید که درون حیاط یک عمارت قدیمی از دوران قاجار بنشینید و غذاهای سنتی و امروزی میل کنید. کافه عمارت نمکدان دقیقاً همین جا است. یکی از خاص‌ترین کافه‌ های اصفهان روباز، کافه نمکدان است. در کنار داشتن منوی امروزی، این کافه یکی از سنتی‌ترین کافه‌های شهر اصفهان محسوب می‌شود.

در حیاط این کافه، میز و صندلی‌های چوبی در اطراف حوض زیبایی قرار داده شده است. مدیریت این کافی شاپ، با اضافه کردن گلدان‌های زیبا در کنار حوض و راه پله، زیبایی دو چندانی را به فضا بخشیده است. همچنین طبقه بالای کافه نیز در تراس ساخته شده است که همان روباز محسوب می‌شود.

شما می‌توانید کافه عمارت نمکدان را برای قرارهای دوستانه عصرگاهی انتخاب کنید. در این صورت منوی کافه با انواع قهوه‌ها، چای، دم‌نوش، کیک، اسموتی، شربت و آب‌میوه‌های طبیعی از شما پذیرایی می‌کند.

علاوه بر آن اگر می‌خواهید فضای زیبایی را برای سورپرایز دوستانتان در روز تولدشان رزرو کنید، می‌توانید این کار را به کافه نمکدان اصفهان بسپارید.

این در حالی است که فضای سنتی کافه همچنان سعی کرده است که ویژگی سنتی بودن خود را حفظ کند. به همین دلیل در منوی خود از انواع غذاهای ایرانی پرطرف‌دار؛ مانند: انواع آش و سوپ، کشک بادمجان، باقلا پلو، زرشک پلو، ماش پلو گوشت، ته‌چین، قورمه سبزی، قیمه بادمجان، کباب تابه‌ای استفاده کرده است.

در صورتی که به دنبال کافه رستورانی می‌گردید که بتوانید غذای محلی خود اصفهان را نیز امتحان کنید، با هم کافه عمارت نمکدان را در اولویت خود قرار دهید. این کافه غذای سنتی کالجوش اصفهانی را نیز در منوی ویژه سنتی خود جای داده است.

کافه هوگر اصفهان

امکان ندارد که به اصفهان بیایید و میان وعده معروف آن؛ یعنی دوغ و گوش فیل را امتحان نکنید. این کافه در کنار منوی متنوع و غذاهای ایرانی و مدرن خود، دوغ و گوش فیل خوشمزه‌ای را برای شما تدارک دیده است. از کیفیت و تنوع غذا که بگذرید، نمی‌توانید منکر زیبایی‌هایی محیط این کافه شوید.

باغ زیبا و حوض بزرگی که متعلق به عمارت تاریخی دهدشتی است، بهترین فضا را برای قرارگیری این کافه در خود فراهم کرده است. چه چیزی بهتر از آن که غذای سنتی اصفهان را در یک عمارت سنتی و قدیمی این شهر نوش جان کنید.

کافه شمعدونی اصفهان

اگر می‌خواهید جشن تولدهای خود را در فضای باز و زیبا  برگزار کنید یا در هوای دلپذیر صبحگاهی یک صبحانه عالی میل کنید، کافه شمعدونی مختص شما است. این کافه مهمان خیابان چهارباغ که از اصلی‌ترین و مشهورترین خیابان‌های اصفهان است.

تقریباً می‌توان گفت که منوی این کافه به قدری کامل است که هر چیزی که بخواهید چه مدرن و چه سنتی را در این کافه پیدا می‌کنید. علاوه بر آن، برخورد پرسنل یکی از نقاط قوتی است که نظر بیشتر مشتریان این کافی شاپ را به خود جلب کرده است.

در صورتی که به هر دلیلی نمی‌توانید در فضای کافه بنشینید، می‌توانید از منوی بیرون بری که این کافه طراحی کرده است، استفاده کنید.

کافه کندو اصفهان

یکی از سالم‌ترین کافه های اصفهان، کافه کندو است. از آن نظر که اگر رژیم غذایی چربی یا خاصی داشته باشید، منوی این کافه به داد شما می‌رسد. علاوه بر آن کندو یکی از کافه‌های گیاهی اصفهان نیز به شمار می‌رود. به این دلیل که غذاهایی که برای گیاهخواران مناسب باشند را در منوی خود جای داده است.

طراحی امروزی فضای این کافه، آن را در لیست شیک‌ترین کافه های اصفهان قرار داده است. به همین دلیل بسیاری از جوانان دوره امروزی خواهان رفتن به این کافه هستند. البته که محیط این کافه برای دورهمی خانوادگی نیز مناسب است.

نکته جالب توجه این جاست که در محیط بسته این کافه نمی‌توانید سیگار بکشید. اما برای در نظر گرفتن راحتی تمام مشتریان، یک بخشی جدا از داخل کافه برای این دسته از افراد قرار داده شده است.

کافه کندو اصفهان

 

کافه قاصدک اصفهان

اگر می‌خواهید صبحانه یا وعده قهوه روزانه خود را در یک مکان دنج و آرام میل کنید، کافه قاصدک بهترین است. طراحی داخلی و بیرون این کافه، آن را به یکی از زیباترین کافه های اصفهان تبدیل کرده است. استفاده از گل‌های طبیعی روی دیواره‌های کافه، جلوه خاصی را به ساختمان آن بخشیده است.

در صورتی که فضای داخل برایتان خوشایند نباشد نیز می‌توانید از میز و صندلی‌هایی که در بیرون از کافه قرار داده شده‌اند، استفاده کنید. هر چند به دلیل تعداد کم آن‌ها نمی‌توان این کافه را جزو کافه های اصفهان با فضای باز حساب کرد. همچنین قیمت منوی آن در نظر مشتریان مناسب است.

کافه دون اصفهان

اگر به سبک‌های مینیمال علاقه دارید، کافه دون اصفهان را برای گذراندن یک عصر خوشایند انتخاب کنید. فضای داخلی این کافه با استفاده از المان‌های بسیار مینیمال و ساده طراحی شده است. استفاده از رنگ‌های طوسی و خاکی در رنگ دیوارها و میز و صندلی‌های کافه دون منجر به سادگی بیشتری در فضا شده است.

اما همچنان به دلیل نورپردازی‌های خوب داخل محیط، تیره بودن رنگ عناصر زیاد مشتریان را اذیت نخواهد کرد. از ویژگی خاص این مورد از کافه های اصفهان آن است که شما می‌توانید جشن‌های خود را مخصوصاً تولد دوستان و افراد خانواده را در این محیط زیبا و ساده برگزار کنید.

اگر سبک خاصی را برای چیدن میز در نظر دارید یا می‌خواهید برای مراسم خود هر برنامه دیگری را اجرا کنید، می‌توانید آن را به پرسنل کافه منتقل کنید. از آن جایی که این افراد بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند نیز در صورت امکان تمام نظرات شما را اجرا خواهند کرد.

منوی این کافه شامل: انواع صبحانه، غذا برای ناهار و شام، پیش غذا برای عصرانه، انواع نوشیدنی‌های قهوه و سرد میوه‌ای، دم‌نوش و شربت‌های سنتی و همچنین کیک، بستنی و دسر است. لازم به ذکر است قیمت تمامی این موارد در حد مناسبی تعیین شده‌اند.

کافه حیات اصفهان

کافه حیات یکی از معروف‌ترین کافه های اصفهان است. به این دلیل که این کافه در یک عمارت قدیمی بازمانده مربوط به دوره صفوی قرار دارد. علاوه بر آن که فضای کافه بسیار زیبا است؛ خود عمارت نیز یکی از جاذبه‌های تاریخی این شهر محسوب می‌شود.

غذاهای کافه‌ای امروزی و همچنین سنتی و ایرانی را می‌توانید در کنار حوض زیبای این عمارت کهن سفارش دهید و میل کنید. قیمت منوی این کافه به نسبت کیفیت غذاهای آن مناسب است. این در حالی است که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید واقعاً ارزش دیدن این خانه تاریخی را دارد.

کافه حیات اصفهان

 

کافه ساباط اصفهان

یکی از باکیفیت‌ترین کافه های اصفهان، کافه ساباط است. این کافه در دو شعبه در سطح شهر مشغول به سرویس‌دهی به مشتریان است. یکی از شعبه‌های آن که در آتشگاه قرار دارد، دارای فضای باز است. دیگری نیز به عنوان یکی از کافه های اصفهان با فضای بسته در مرداویج فعالیت دارد.

در کافه ساباط می‌توانید انواع صبحانه‌های ایرانی، انگلیسی، ساده مانند املت و مخصوصاً یکی از غذاهای سنتی کشور گرجستان به نام خاچاپوری را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. همچنین قهوه‌های سرد و گرم، کیک و دسر، آب میوه‌، دم‌نوش، میلک شیک در طعم‌های مختلف و ماکتیل در انواع مختلفی در منوی آن وجود دارد.

علاوه بر آن، غذاهای مدرن مانند انواع سالاد، ساندویچ، برگر و پاستا نیز در این کافه قابل سفارش هستند. به طور کلی می‌توان گفت که نه تنها از مزه و کیفیت غذاهای این کافه متعجب خواهید شد؛ بلکه رفتار پرسنل و نحوه سرویس‌دهی آنان نیز نظر شما را جلب می‌کند.

کافه مونت اصفهان

کافه مونت یکی از تخصصی‌ترین کافه های اصفهان در حوزه قهوه است. در این کافه فقط می‌توانید انواع قهوه‌ها را امتحان کنید. اما اگر دوستدار قهوه هستید، حتماً پیشنهاد می‌شود که به این کافه سری بزنید. به این دلیل که باریستای کافه مونت از ترکیبات جدید و مدرنی برای تهیه قهوه استفاده می‌کند.

کافه باکس اصفهان

با ایجاد یک کافه در یک محله مسکونی، افراد آن محله به مشتریان ثابت و آشنای کافه تبدیل می‌شوند. همان وضعیتی که در کافه باکس وجود دارد. این کافه به دلیل قرارگیری در یک محله زیبا در اصفهان به نام ناژوان، جلوه زیبایی را به آن بخشیده است.

این کافه علاوه بر فضای داخلی، چند میز و صندلی در بیرون از کافه قرار داده است. به همین دلیل افراد سیگاری به راحتی می‌توانند در این فضای باز از آن استفاده کنند. اگر به دنبال یک کافه آرام و خلوت برای قرارهای عاشقانه دو نفرتان می‌گردید، کافه باکس انتخاب مناسبی خواهد بود.

زیرا استفاده از عناصر ساده و در عین حال شیک و همچنین استفاده از گلدان‌های طبیعی روی میزها، محیط زیبایی را ایجاد کرده است. منوی آن علاوه بر نوشیدنی‌های گرم و سرد کافه‌ای، کیک و دسر، دارای تعداد محدودی غذای مدرن و فرنگی است.

پاپی کافی اصفهان

اگر به دنبال یک کافه خارجی می‌گردید، پاپی کافی یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین کافه های اصفهان است. دکوراسیون داخلی این کافه طوری طراحی شده است که انگار در بارهای کشورهای خارجی نشسته‌اید. به این دلیل که صندلی‌های تکی در اطراف کانتر قرار داده شده است.

رنگ عمده‌ای که برای طراحی دیوارها استفاده شده است، خاکستری و طوسی است. برای تناسب میان رنگ‌ها و حفظ شیک بودن فضا، المان‌های اضافی به کار نرفته شده و فضای آن بسیار مینیمال و ساده طراحی شده است. این کافه بیشتر برای قرارهای رسمی مناسب است.

این در حالی است که با وجود تمام این سادگی‌ها، لیست غذاها و نوشیدنی‌های این کافه بسیار متنوع و گسترده است. شما می‌توانید نوشیدنی‌های جدیدی را برای اولین بار در این کافه امتحان کنید.

پاپی کافی اصفهان

 

 کافه فردا اصفهان

برای گذراندن دورهمی خانوادگی باید حتماً کافه فردا را در لیست گزینه‌های خود در اولویت قرار دهید. این کافه با دارا بودن یک حیاط بزرگ، یکی از بزرگ‌ترین کافه های اصفهان روباز محسوب می‌شود. به‌طوری‌که یک استخر در وسط حیاط قرار گرفته است.

در جای‌جای این حیاط، درختان زیادی قرار کاشته شده‌اند که سایه‌های متناسبی را در روزهای آفتابی روی میزها می‌اندازند. همچنین برای خانواده‌های پرجمعیت نیز قابلیت رزرو بخشی از کافه که ویژه است، وجود دارد. این قسمت از مبل‌های بزرگ و زیادی تشکیل شده است که یک سایه‌بان نیز برای راحتی بیشتر در بالای آن ساخته شده است.

از آن جایی که تناسب فاصله میان میزها از یکدیگر به خوبی رعایت شده است، شما می‌توانید جشن‌های دوستانه مانند تولد یا خانوادگی را در این کافی شاپ برگزار کنید. در کنار تمام این ویژگی‌های ظاهری نباید از منوی کامل این کافه غافل شد.

در هر ساعت از روز می‌توانید به این کافه بروید. زیرا منوی آن شامل: انواع وعده‌های صبحانه، غذاهای فرنگی، کیک، دسر و نوشیدنی‌ها برای وسط روز یا عصر و همچنین برخی از غذاهای سنتی و ایرانی برای ناهار و شام است.

کافه میوه اصفهان

یک ساختمان دو طبقه با شیشه‌های بزرگ، کافه میوه را تشکیل می‌دهند. این کافه یکی از بهترین صبحانه‌ها در کافه های‌ اصفهان را برای مشتریان تهیه می‌کند. علاوه بر آن شما می‌توانید در مابقی روز با نوشیدن انواع قهوه‌های سرد و گرم و دیگر نوشیدنی‌ها و همچنین میان وعده، کیک و دسر و … در این کافه سپری کنید.

دکوراسیون انتخابی برای این کافه در هر دو طبقه بسیار شیک و مدرن است. با این حال طبقه دوم آن برای رزرو جشن‌های تولد یا دورهمی‌های خاص مناسب‌تر و دنج‌تر است. همچنان که کیفیت بشقاب‌های غذا و دیگر خوراکی‌های کافه بالا است، قیمت منوی این کافه نیز به نسبت بالاتر از مکان‌های دیگر اصفهان است.

یکی از نکات مثبت درباره این کافه که در نظر مشتریان بسیار خوشایند آمده است، وجود امکان سفارش به صورت ریموت و تحویل در محل مورد نظر است. بدین صورت افرادی که نمی‌خواهند طعم بی‌نظیر غذاهای کافه میوه را از دست بدهند، همچنان می‌توانند به صورت بیرون بر، روز خود را خوشمزه کنند!

کافه ایرونی اصفهان

جلوه نمادهای ایرانی را در کافه ایرونی پیدا کنید. اگر به داخل این کافه بروید، اولین چیزی که نظر شما را جلب می‌کند، یک فرش بزرگ در وسط کافه است. میز و صندلی‌های چوبی با رومیزی‌هایی با نقش‌های کهن و ایرانی نیز یکی دیگر از نشانه‌های نام گذاری این کافه است.

برای نمود بیشتر اصیل بودن این کافه، از دیوارهایی از جنس آجر استفاده کرده‌اند. همچنین سقفی که به شکل گنبد در بالا قرار گرفته است نیز حسن‌ختام نشانه‌های این کافه است.

کافه ایرونی یکی از کامل‌ترین منوی کافه های اصفهان را دارد. به‌طوری‌که با هر ذائقه‌ای می‌توانید یکی از انواع قهوه‌های سرد و گرم، نوشیدنی‌های میوه‌ای، چای، دم‌نوش، بستنی، کیک، دسر و پیش غذاهای فرنگی را سفارش دهید.

کافه ایرونی اصفهان

 

کافه میراث اصفهان

تبلور شهر اصفهان در کافه میراث جای دارد. این کافه یکی از سنتی‌ترین کافه های اصفهان است. به این معنا که شما در همه جای این کافه، یکی از صنایع دستی اصفهان را مشاهده می‌کنید. همچنین در گوشه‌ای از این کافه، تعدادی از صنایع دستی‌های این شهر به صورت یک گالری کوچک به زیبایی چیده شده است.

به همین دلیل بیشتر گردشگران خارجی این محل را برای یک استراحت کوچک میان گشت و گذارهای خود انتخاب می‌کنند. بدین صورت می‌توانند هم از صنایع دستی اصفهان لذت ببرند و هم از انواع نوشیدنی، کیک و دسر یا غذاهای فست‌فودی مانند پیتزا، همبرگر و پاستا.

کافه پیانو اصفهان

اگر بخواهید یکی از باصفاترین کافه های اصفهان را نام ببرید، حتماً از کافه پیانو یاد کنید. این کافه دارای دو فضای سرپوشیده و باز است. فضای باز آن به قدری زیبا و باصفا است که کمتر کسی به نشستن در داخل کافه راضی می‌شود.

میز و صندلی‌های زیبا و راحت، گلدان‌های طبیعی، چراغ‌های نورانی و دیواره‌های چوبی در بالکن و حیاط این کافه، حس آرامش و زیبایی زیادی را ایجاد کرده است. به همین دلیل توصیه می‌شود که قرارهای عاشقانه یا دوستانه خود را برای این کافه در نظر بگیرید.

 کافه پیانو تنوع زیادی در نوشیدنی‌ها، پیش غذاها و صبحانه‌ در منوی خود اعمال کرده است. همین موضوع باعث شده است که لقب یکی از بهترین کافه های اصفهان را به کافه پیانو داده شود.

کافه فیل اصفهان

تصور کنید که به اصفهان سفر کرده‌اید و در کنار هتل خود یکی از مدرن‌ترین کافه های اصفهان قرار داشته باشد. کافه فیل یکی از کافه‌های روباز اصفهان است که در کنار هتل معروف این شهر؛ یعنی پارسیان قرار دارد.

اگر می‌خواهید تولدهای دوستانه یا دو نفره‌ را در کافه‌ داشته باشید، خوشبختانه در این کافه امکان برگزاری آن‌ها وجود دارد. همچنین استفاده از چوب در طراحی المان‌ها در فضای باز به همراه منوی متنوع و خوشمزه، همگی از بهترین دلایلی هستند که شما را تشویق می‌کند تا به این کافه گذری کنید.

کافه فیل اصفهان

 

کافه هست اصفهان

لذت نوشیدن یک قهوه را در یکی از کوچه‌های خیابان اصلی اصفهان در یک کافه کوچک اما دنج به نام کافه هست تجربه کنید. با نشستن در این کافه حس آرامش باورنکردنی به سراغ شما می‌آید. زیرا عبور و مرور مردم، درختان زیبا، هوای آزاد، همگی به زیبایی هر چه بیشتر خوردن یکی از گزینه‌های منو این کافه را ایجاد می‌کنند.

اگر برای اولین بار به کافه هست بروید، احساس صمیمیت و نزدیکی میان کارکنان و مشتریان را به خوبی درک می‌کنید. به این دلیل که بیشتر افراد این کافه را به عنوان یک پاتوق برای خود انتخاب می‌کنند.

کافه قهوه چی اصفهان

یکی از بهترین کافه های اصفهان به صورت بیرون بر، قهوه چی است. هدف اصلی این کافه، فروش قهوه به صورت بیرون بر است. به همین دلیل فضای زیادی را برای نشستن به خود اختصاص نداده است. با این حال به دلیل کیفیت، خوشمزگی و همچنین بسته بندی زیبای نوشیدنی‌های این کافه، اکثر مردم از قهوه روزانه خود را از این کافه تهیه می‌کنند.

نکته جالب این جاست که خدمات بیرون بر تنها برای قهوه نیست. شما می‌توانید هر نوع نوشیدنی دیگری که در این کافه موجود است مانند: انواع چای و دم‌نوش را نیز به همان صورت خریداری کنید.

کافه بیسترو باران اصفهان

اگر می‌خواهید حال و هوایتان عوض شود و انرژی زیادی دریافت کنید، به کافه بیسترو باران بروید. فضای این کافه به دلیل استفاده از دکوراسیون متفاوت و رنگ‌های شاد یکی از قشنگ‌ترین کافه‌ های اصفهان است. موسیقی شاد، حضور جوانان و همچنین نوشیدنی و غذاهای فرنگی خوشمزه، یک جوّ بسیار پرانرژی را در این کافه ایجاد کرده است.

افزون بر این مسائل به دلیل سربسته بودن فضای این کافه، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. درنتیجه می‌توانید نوجوانان یا کودکان را همراه خود به این کافه ببرید تا نهایت لذت را از این همه زیبایی ببرند.

کافه ایتالیایی پونته اصفهان

از لوکس‌ترین کافه های اصفهان می‌توان کافه ایتالیایی پونته را نام برد. همچنین قرارگیری آن در فضای باز همراه با درختان زیبا به زیبایی آن اضافه کرده است. این کافه به دلیل مهارت زیادی که در سرو غذاهای فرنگی مانند پیتزا، پاستا و لازانیا دارد، یکی از بهترین کافه های اصفهان برای گردشگران خارجی است.

این در حالی است که برای خانواده‌های عزیز نیز انواع غذاهای ایرانی مانند کباب و ماهی را در منوی خود قرار داده است. البته که منوی کافه هم کامل و تنوع بالایی دارد. انواع نوشیدنی‌های خنک و گرم، دسر و کیک‌های خشک و تر را می‌توانید برای داشتن یک عصر دل‌انگیز به همراه خانواده خود در این فضا انتخاب کنید.

کافه باغ چای اصفهان

اگر از طعم چای معمولی خسته شده‌اید، می‌توانید در کافه باغ چای ترکیبی از مزه‌های مختلفی از چای را امتحان کنید. پرسنل این کافه تمام انرژی و تخصص خود را در ارائه چای‌هایی با عطرهای گوناگون گذاشته‌اند.

برای آن که از چای خود بیشتر لذت ببرید نیز می‌توانید از شیرینی‌های سنتی تازه این کافه نظیر باقلوا نیز میل کنید. البته که منوی این کافه موارد دیگری مانند آش رشته یا مرغ و … را نیز دارد. اما توصیه می‌شود که حتماً این کافه را به عنوان مرکز تخصصی چای در نظر بگیرید.

کافه باغ چای اصفهان

 

کافه شربت سرای روزگار اصفهان

ترکیب عکس و تابلو، طاق‌های طرح‌دار، نقاشی دیواری، گلدان و کتاب در یک مکان، فضای کافه شربت سرای روزگار را می‌سازد. فضای این کافه به دلیل نشان دادن فضای سنتی، بسیار دوست داشتنی و صمیمی است. اگر فکر می‌کنید که مطابق نام این کافه، فقط باید شربت بنوشید در اشتباه هستید.

منوی این کافه شامل ترکیبات متنوع و گسترده‌ای است. از صبحانه‌های ایرانی و فرنگی گرفته تا انواع غذاها و سالادها. همچنین اگر به دنبال خوردن یک وعده غذایی کامل نیستید می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم، کیک، دسر یا بستنی آن انتخاب کنید.

در روزهای گرم تابستان اصفهان هم اگر در نزدیکی میدان اصلی شهر بودید، می‌توانید در هوای خنک این کافه از انواع شربت‌های سرد آن سفارش دهید.

کافه آزادگان اصفهان

بهتر است این کافه با نام چایخانه آزادگان یا چاه حاج میرزا که مشهورتر است، معرفی شود. این کافه در گذشته یک قهوه خانه بوده است. همانند قهوه‌ خانه‌های دیگر سطح شهر بسیاری از نمایش‌ها و تعزیه‌های در آن اجرا می‌شد.

به همین دلیل اگر به فضای این کافه نگاه کنید انگار به یک عتیقه فروشی نگاه می‌کنید. بیشتر آیتم‌های قرار داده شده به عنوان تزئینات این کافه از طرف مردم در زمان‌های قدیم اهدا شده‌اند. صاحب کافه نیز تنها با ایجاد کمی تغییرات این قهوه خانه را به یک کافه تبدیل کرده است.

البته که همچنان همه عتیقه‌ها و اشیا ارزشمند درون کافه دست نخورده باقی مانده‌اند. هر سه وعده غذایی، قهوه، شربت، چای، دوغ و گوش فیل و دیگر انواع منوی کافه‌ای در این چایخانه قابل سفارش هستند.

کافه امرداد اصفهان

کافه امرداد یکی از کافه های اصفهان است که طراحی بیرون ساختمان آن بیشتر باعث جذب مشتری می‌شود. البته که به دلیل استفاده از چوب در دکوراسیون فضای درونی خود و همچنین وجود شیشه‌های بزرگ، دلیل انتخاب مشتریان بیشتر نیز می‌شود.

این کافه دارای دو طبقه است که فضای نسبتاً بزرگی را برای یک کافه دارد. همچنین برخورد کارکنان کافه و نحوه سرویس‌دهی آنان نیز زبان زد بسیاری از مشتریان شده است. منوی این کافه مانند هر کافه دیگری متنوع است. اما اگر به کافه امرداد رفتید حتماً وافل مخصوص امرداد را امتحان کنید.

کافه فکر کده اصفهان

یکی از بزرگ‌ترین کافه های اصفهان مخصوص بازی، کافه فکر کده است. در کنار انواع بازی‌های برد گیم، بازی‌های دسته جمعی مانند مافیا نیز در برخی از روزها در این کافه برگزار می‌شود. برای اطلاع از زمان بازی بهتر است با این کافه در تماس باشید. یکی از نکات مثبت این کافه این است که اگر با نحوه بازی آشنا نباشید، از قبل به شما آن را آموزش می‌دهند.

در این صورت می‌توانید از جمع افراد زیادی در این کافه لذت ببرید. همچنین اگر از هر بازی خوشتان آمد نیز می‌توانید از فروشگاه کافه این بازی را خریداری کنید. امکان برگزاری تولد در کافه فکر کده نیز وجود دارد. تصور کنید که در کنار داشتن لحظات زیبای تولد، هم بازی کنید و هم از نوشیدنی‌ها و پیش غذاهای این کافه استفاده کنید.

کافه فکر کده اصفهان

 

کافه شربت خانه بهار نارنج اصفهان

برای دیدن اصالت، زیبایی و سنت این شهر به کافه شربت خانه بهار نارنج بروید. طرح‌ها و نقاشی‌های قدیمی از ایران روی دیوارهای داخلی این کافه یک روی دیگری از زیبایی را به شما نشان می‌دهد. همچنین شیشه‌های رنگی نصب شده بر درب ورودی این کافه نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند.

میز و صندلی‌های چوبی همراه با رومیزی‌هایی با نقش‌های سنتی و گلدان‌های ظریفی که روی آن‌ها قرار گرفته، کاملاً اصالت و خاص بودن این گونه از کافه های اصفهان را نشان می‌دهد. اگر به این کافه بروید هیچ‌گاه از نگاه کردن به سقف آن سیر نمی‌شوید. سقفی با نگارگری‌های سنتی و منحصر به فرد که جذابیت هر مکانی را چند برابر می‌کند.

از زیبایی محیط این کافی شاپ که بگذرید، امتحان کردن منو نیز در آن مکان لذت بیشتری را برای شما رقم می‌زند. انواع قهوه، چای، شربت، آبمیوه، بستنی و … در این مکان تهیه می‌شود. اما کار جالب این کافه آن است که سنتی بودن فضا را به تهیه غذاهای سنتی نیز مانند آش رشته کشانده است.

کافه نارون اصفهان

کافه نارون یک کافه کوچک است؛ اما در جایی شلوغ. محیط داخلی این کافه دنج و دوست داشتنی است. به دلیل مکان جغرافیایی این کافه که در یکی از اصلی‌ترین مکان‌های اصفهان؛ یعنی میدان نقش جهان قرار گرفته؛ حجم مشتریان همیشه در این کافه زیاد است.

به همین دلیل امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی وجود ندارد. مدیریت این کافه به منظور راحتی هر چه بیشتر مشتریان چندین میز و صندلی نیز در کنار ساختمان قرار داده است. افرادی که می‌خواهند سیگار بکشند یا در هوای آزاد بنشینند، می‌توانند این بخش از کافه را انتخاب کنند.

منوی این کافه شامل انواع قهوه‌های سرد، گرم، دم‌نوش، چای، آب میوه، شیک، انواع کیک، دسر و پیش غذاهای ساده مانند چیپس و پنیر است.

کافه لوتوس اصفهان

به جرئت می‌توان گفت که یکی از بهترین کافه های اصفهان برای صبحانه، کافه لوتوس است. رنگ‌های به کار رفته در طراحی فضای داخلی، استفاده از پنجره‌های بزرگ و نورگیر و همچنین بالکنی زیبا و بزرگ، تجربه خوردن یک وعده صبحانه دل انگیزی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

یکی از مسائلی که این کافه را بسیار محبوب ساخته است، صبحانه سلف سرویس آن است. همچنین شما می‌توانید انواع بشقاب‌های ایرانی، انگلیسی، آمریکایی صبحانه این کافه را سفارش دهید. اگر برای صبحانه نتوانستید به این کافه بروید، فرصت بهره‌مندی از این فضای زیبا را در مابقی ساعات روز برای ناهار، شام و عصرانه را نیز دارید.

منوی این کافه انواع غذاهای ایرانی ازجمله: آلبالو پلو، قورمه سبزی، ته‌چین، قیمه، فسنجان، کباب و میرزا قاسمی را در خود جای داده است. همچنین غذاهای فست‌فودی؛ مانند پاستا، سالاد و استیک هم در این کافه قابل سفارش هستند.

کافه لوتوس اصفهان

 

کافه دانوب اصفهان

یک فضای مدرن و شیک اما وجود المان‌های سنتی، کافه دانوب را تشکیل می‌دهند. این کافه یک فضای صمیمی و گرمی را به مشتریان منتقل می‌کند. همچنین استفاده از گلدان‌هایی همراه با گل‌های زیبا باعث تلطیف فضا شده است.

در لیست بهترین کافه های صبحانه در اصفهان، نباید دانوب را فراموش کنید. این کافه انواع صبحانه‌های انگلیسی، ایرانی، املت، خوراک سیب زمینی را در ساعات اولیه صبح برای مشتریان تدارک دیده است. همچنین امکان سفارش انواع نوشیدنی و کیک و دسر هم در این کافه برای مابقی روز وجود دارد.

کافه مس و قالی اصفهان

یکی دیگر از کافه های اصفهان که در تیمچه‌های قدیمی قرار گرفته است، کافه مس و قالی است. حوض زیبای آبی که در وسط این تیمچه قرار دارد، زیبایی خاصی را به میز و صندلی‌هایی که این کافه را تشکیل می‌دهند، بخشیده است.

منوی این کافه بیشتر به سمت خوراکی‌های کافه‌ای مانند نوشیدنی و کیک می‌رود. اما نکته مثبت اینجاست که شما می‌توانید سفارش مورد نظر خود را به صورت بیرون بر تهیه کنید. همچنین با تماس با کارکنان این کافه، سفارش خود را در محل دلخواه خود یا منزلتان تحویل بگیرید.

کافه هتل سهروردی اصفهان

تصور کنید که درون حیاط یک هتل قدیمی و مشهور، یکی از کافه های اصفهان قرار گرفته است. این کافه به دلیل محیط اطرافش؛ یعنی عمارت قدیمی با دیوارهای نقاشی و گچ‌بری شده، حوض بزرگ، گلدان‌های زیبا و درختان بزرگ حالتی سنتی و شیک دارد.

اگر  این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنید، در کنار میل کردن انواع منوی کافه‌ای؛ مانند: قهوه، شیک، بستنی، کیک و دسر در میانه روز؛ می‌توانید انواع غذاهای ایرانی موجود در منو را نیز به عنوان وعده‌های اصلی انتخاب کنید.

کافه هتل سهروردی اصفهان

 

کافه ترابایت اصفهان

اگر می‌خواهید یک جمع کاملاً دخترانه باشید و ساعاتی از روز را فقط به خود اختصاص دهید، باید سری به کافه ترابایت بزنید. ترابایت یکی از کافه های اصفهان مخصوص بازی است. همچنین در صورتی که جمع داخلی کافه به حداکثر برسد، بازی‌های دسته جمعی مانند مافیا در این کافه بازی برگزار خواهد شد.

در این کافه علاوه بر نوشیدن و خوردن انواع قهوه، شیک، دم‌نوش، اسموتی، آب میوه، گلاسه، هات چیپس و اسنک، می‌توانید با دوستان خود از بازی‌های موجود در این کافه که به برد گیم مشهور هستند، استفاده کنید.

 

آدرس و شماره تماس کافه اصفهان

 

لیست آدرس و شماره تلفن کافه های مدرن اصفهان

نام کافه آدرس شماره تماس ساعات کاری
کافه افرا بزرگراه خیام، پل مارنان، خیابان خیام، نبش بن‌بست ۱۰ ۳۲۳۷۸۶۰۴ ۰۳۱ ۹ تا ۲۴
کافه رادیو خیابان استانداری، رو‌به‌روی بیمارستان خورشید ۳۲۲۳۱۳۸۸ ۰۳۱ ۸ تا ۲۴
کافه میوه خیابان شیخ صدوق جنوبی، ابتدای خیابان پرواز ۳۶۶۷۸۳۲۹ ۰۳۱ ۹ تا ۲۴
کافه لوتوس خیابان حکیم نظامی، خیابان سنگ‌تراش‌ها، چهارسوقی ها، عمارت شکرچیان ۳۶۲۸۴۱۵۹ ۰۳۱ ۹ تا ۱۱

تعطیلی شنبه‌ها

کافه دانوب خیابان مطهری، بین خیابان پل شیری و خیابان خیام ۳۲۳۵۸۳۴۷ ۰۳۱ ۸:۳۰ تا ۲۴
کافه شمعدونی خیابان چهارباغ بالا، خیابان میرفندرسکی ۳۶۶۷۱۱۱۱ ۰۳۱ ۱۲ تا ۲۴
کافه ارگ تقاطع خیابان طالقانی و خیابان طیب، مجتمع تجاری ارگ ۳۲۱۲۱۳۳۴ ۰۳۱ ۹ تا ۲۲
کافه آرامش خیابان سپاه ۳۴۳۷۱۶۳۱ ۰۳۱ ۸ تا ۲۴
کافه فیکا خیابان فردوسی، ابتدای خیابان منوچهری ۳۲۲۴۲۷۰۳ ۰۳۱ ۸ تا ۲۴
کافه بام شهر بزرگراه شهید کشوری، خیابان هزار جریب ۳۶۷۰۳۲۱۴ ۰۳۱ ۱۲ تا ۲۴
کافه هرمس خیابان نظر میانی، خیابان کلیسای وانک، کوچه جلفا  

۵۵۵۵ ۵۵۵ ۰۳۱۳

۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰
کافه ساباط شعبه اول بلوار آتشگاه، بعد از سه‌راه نبوی منش، خانه گل ناردین ۳۷۷۳۵۳۸۵ ۰۳۱ ۸:۳۰ تا ۲۳
کافه ساباط شعبه دوم خیابان مرداویج، خیابان استقلال جنوبی، نبش کوچه هفتم ۰۳۱۳۶۶۹۵۵۴۲ ۱۰ تا ۲۴
کافه سکانس میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم ۳۲۲۰۸۲۶۸ ۰۳۱ ۸:۳۰ تا ۲۳
کافه فردا خیابان آپادانای اول، رو‌به‌روی کوچه ۱۵، موسسه آیلتس نسل فردا ۲۳۲۴۹۲۵ ۰۹۱۰ ۹ تا ۲۳:۳۰
کافه پیانو خیابان نظر شرقی، بین کوچه پور معراج و کوچه جوهری ۳۶۲۹۴۵۹۰ ۰۳۱ ۹ تا ۲۳:۴۵
کافه فیل خیابان چهارباغ بالا، بلوار ملت، هتل پارسیان کوثر ۳۱۷۱۵۲۱ ۰۹۱۳ ۱۰ تا ۲۳:۱۵
کافه بازی دوز مرکز خرید ارگ جهان نما، طبقه منفی یک، فاز ۳ ۳۲۱۲۱۱۸۹ ۰۳۱ ۹ تا ۲۳
کافه فکر کده خیابان نظر شرقی، دویست متری چهارراه توحید ۳۶۲۴۳۵۷۶ ۰۳۱ ۱۶ تا ۲۳:۳۰
کافه بازینو خیابان چهارباغ بالا، خیابان کاخ سعادت آباد غربی، کوچه دادخواه ۰۶۱۱۱۸۱ ۰۹۱۳ ۱۷ تا ۲۴
کافه مستر گیم خیابان مرداویج، خیابان ملاصدرای جنوبی، نبش کوچه قرائت ۳۶۷۰۲۴۹۸ ۰۳۱ ۱۶ تا ۲۳
کافه آلند ارگ جهان‌نما، ورودی دوم، طبقه اول ۰۳۱۳۲۱۲۱۰۵۸ ۹ تا ۲۳
کافه امرداد خیابان شیخ صدوق جنوبی(خیابان برج)، اول خیابان پرواز ۰۹۳۵۶۸۵۳۲۱۳ ۹ تا ۲۴
کافه قهوه چی باشی خیابان گلخانه، کوچه گلخانه ۲۹، رو‌به‌روی پارک ۰۹۱۶۲۱۵۶۹۴۷ ۸ تا ۲۰
کافه دون بلوار آذر، خیابان آذر، کوچه شماره ۱ ۰۳۱۳۲۳۴۷۶۹۹
کافه ترابایت میدان شهدا، خیابان فروغی، خیابان علاقه مندان، جنب فرهنگسرا بانوان ۰۹۰۵۷۲۹۰۲۱۰
پاپی کافی خیابان چهار باغ بالا ۰۹۱۰۱۸۱۱۱۸۴ ۱۰ تا ۲۴
کافه مونت خیابان استانداری، قبل از بلوار هشت بهشت، ساختمان شهریار، طبقه دوم ۳۲۲۴۱۰۲۴ ۰۳۱ ۱۰ تا ۲۴
کافه باکس اتوبان خیام زیر گذر پل وحید، ناژوان،امتداد مادى فرشادی، کوچه ١٧ ۰۳۱۳۷۷۳۷۶۷۵ ۸ تا ۲۰
کافه بیسترو باران خیابان مخابرات‌. فرعی ۸ غربی. فرهنگسرای دانش و خلاقیت. واحد۱ ۰۹۰۱۷۳۸۵۸۸۵ ۸:۳۰ تا ۲۴
کافه کندو چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه، مجتمع عباسی، طبقه دوم،گوشه شرقی ۳۱۳۲۲۴۴۸۸۰ ۹ تا ۲۲
کافه ایتالیایی پونته مطهری، خیابان صائب جنوبی،  روبه‌روی پل مارنان ۰۳۱۳۲۳۷۹۰۲۰

 

۹ تا ۲۴
کافه هست خیابان چهارباغ، کوچه ی طاووس خانه ۰۳۱۱۲۲۲۴۷۰۳ ۹ تا ۲۴
کافه قاصدک خیابان استانداری، روبروی گذر پشت مطبخ ۴۴۷۶ ۲۲۲ ۰۳۱۳ ۹ تا ۲۴

لیست آدرس و شماره تلفن کافه های اصفهان به سبک سنتی

نام کافه آدرس شماره تماس ساعات کاری
کافه هوگر خیابان چهارباغ پایین، کوچه جهان نما، بن‌بست دهدشتی ۴۲۰۸۰۰۴ ۰۹۱۳ ۱۶ تا ۲۳
کافه موسیو آراکل خیابان حکیم نظامی، سنگ‌تراش‌های غربی ۳۶۲۴۳۷۱۴ ۰۳۱ ۱۲ تا ۲۳
کافه استوری میدان نقش جهان و خیابان سپه، تیمچه مثقالی ۹ تا ۲۴
کافه ایرونی میدان نقش‌جهان، ابتدای خیابان سپه ۳۲۲۳۷۷۳۶ ۰۳۱ ۹ تا ۲۴
کافه میدون خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ ۳۲۲۴۴۰۰۶ ۰۳۱ و ۳۲۲۴۴۰۰۷ ۰۳۱ ۹ تا ۲۳
کافه عمارت نمکدان خیابان نقش جهان، خیابان استانداری ۳۲۲۴۷۳۱۳ ۰۳۱ ۱۰ تا ۲۴
کافه شربت خانه فیروز خیابان استانداری ۳۲۲۲۴۹۵۱ ۰۳۱ ۸ تا ۲۳:۳۰
شربت‌ خانه بهار نارنج منطقه جلفا، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسا ۳۶۲۷۵۲۶۹ ۰۳۱ ۸ تا ۲۴
کافه آنی خیابان نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، کوچه جلفا ۰۳۱۳۶۲۴۴۹۲۶ ۸ تا ۲۴
کافه شربت سرای روزگار میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا، پلاک ۳۷ ۰۳۱۳۲۲۳۴۳۵۷ ۹ تا ۲۲
کافه چایخانه آزادگان میدان نقش جهان، بازار لوافها، کوچه چاه حج میرزا ۰۳۱۳۲۲۱۱۲۵ ۷ تا ۲۳
کافه دستان حدفاصل میدان نقش‌جهان و خیابان سپه، مقابل اداره مالیات، تیمچه مثقالی ۳۲۲۲ ۰۳۱۱۸۴۲ ۹ تا ۲۳
کافه میراث میدان نقش‌جهان، جنب مسجد شیخ لطف‌الله ۰۹۱۳ ۳۰۰ ۰۹۸۱۴ ۱۰ تا ۲۱
کافه مس و قالی ورودی میدان نقش‌جهان، خیبان سپه، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴
کافه حیات مجموعه‌ تاریخی خانه‌‌ صفوی، خیابان خاقانی ۰۹۲۰۵۰۵۷۰۰۵ ۹ تا ۲۴
کافه نارون میدان نقش جهان، بازار قیصریه ۰۳۱۳۲۲۱۷۱۷۵ ۱۰ تا ۲۴
کافه باغ چای خیابان آزادگان ۰۹۱۳۱۶۶۲۸۷۰ ۱۰ تا ۲۴
کافه هتل سهروردی خیابان میرداماد، انتهای کوچه یازدهم ۰۳۱۳۲۳۴۴۱۸۳ ۹ تا ۲۲

 

سؤالات متداول

  1. کدام کافه در اصفهان قدمت بیشتری به نسبت سایر کافه‌ها دارد؟

کافه آنی در محله جلفا اصفهان

  1. چه کافه‌هایی در اصفهان ویژه بازی هستند؟

کافه بازی دوز، مستر گیم، فکر کده، ترابایت و کافه بازینو

  1. بهترین دوغ و گوش فیل را کدام یک از کافه های اصفهان تهیه می‌کند؟

کافه شربت خانه فیروز و کافه هوگر

  1. چه کافه هایی در اصفهان خدمات take away یا همان بیرون‌بر دارند؟

کافه قهوه چی، کافه مس و قالی، شمعدونی و کافه میوه

کافه‌هایی در اصفهان ویژه بازی

شارینو

علاوه بر کافه های اصفهان، مکان‌های دیگری هم برای گذراندن وقت به همراه خانواده و دوستان وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به رستوران‌های اصفهان، سینماهای اصفهان و مراکز تفریحی اصفهان اشاره کرد.

اگر می‌خواهید با بهترین مراکز درمانی و پزشکان متخصص اصفهان آشنا شوید، مطالعه مقالات پزشکان قلب و عروق در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان، پزشک زنان در اصفهان و بیمارستان‌های اصفهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مقالات ما تنها به موضوعات عمومی و پزشکی درباره اصفهان محدود نمی‌شوند؛ شما می‌توانید مقالات حوزه تعمیرات لوازم خانگی و سیستم‌های گرمایشی را هم مطالعه و به معلومات خود اضافه کنید.

از مقالات حوزه تعمیرات لوازم خانگی می‌توان به تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان، تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان و تعمیر جاروبرقی در اصفهان اشاره کرد.

مقالاتی که در رابطه با تعمیر سیستم‌های گرمایشی آماده شده‌اند شامل: تعمیر شومینه در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان و تعمیر فن کویل در اصفهان می‌شوند.

کلام پایانی

کافه های اصفهان مکان‌های هستند که می‌توانند به خوبی فرهنگ و اصالت این شهر را به گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی نشان دهند. به همین دلیل مدیریت بیشتر کافی شاپ‌ها سعی داشته‌اند بر اساس سبک مدرن یا سنتی دلخواه خود، دکوراسیون فضای کافه را با آیتم‌های متفاوتی پر کنند.

درنتیجه این مکان‌ها نه تنها محیطی برای استراحت و نوشیدن می‌شوند؛ بلکه از جاذبه‌های دیدنی شهر نیز محسوب می‌شوند.

 

آدرس و شماره تماس کافه اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *