کافه های ایلام

کافه های ایلام


با بهترین کافه های ایلام آشنا شوید!

هیچ‌چیز به‌اندازه گذراندن یک عصر دلچسب همراه دوستان در یکی از کافه های ایلام و میل‌کردن یک نوشیدنی، ذهن را فارغ از روزمرگی‌ها نمی‌کند. آیا تاکنون برای خلق لحظه‌های دل‌نشین به کافه رفته‌اید؟ با بررسی دقیق کافه موردنظر خود را بشناسید تا در انتخاب محل آرامش بهترین تصمیم را بگیرید.

امروزه با افزایش سرگرمی‌ها، هر فردی متقاعد شده که با یک تفریح سالم بیشترین آرامش را برای خود انتخاب کند. کافه گردی را در فهرست تفریحات خود قرار دهید؛ مطمئناً  ارزش امتحان‌کردن را دارد. اگر در ایلام زندگی می‌کنید یا مسافر این شهر تاریخی هستید، برای گذراندن وقت به یکی از کافه های ایلام بروید.

درصورتی‌که نمی‌دانید در کافه چه چیزی سرو می‌شود یا اینکه هر کافه چگونه و چه سبکی را دنبال می‌کند، با ما همراه شوید تا شما را به انتخاب یکی از کافه های ایلام دعوت کنیم.

در کافه چه چیزی را سفارش دهیم؟

بدون شک وقتی برای اولین‌بار با دوستان خود به بهترین کافه ایلام رفتید، خاطرات شیرینی را در ذهن خود ثبت کرده‌اید. اولین درخواست از پیشخدمت آوردن منوی کافه است و باز هم نام‌های ناشناخته ذهن شما را درگیر می‌کند که هر کدام چه ترکیبی دارند و آیا باب میل هستند یا نه؟

پیشرفت چشمگیر کافه های ایلام انتخاب را برای هر فردی دشوار کرده است. برای راحت‌تر کردن انتخاب، اول باید بدانید هدف رفتن به کافه چیست و با چه کسی قصد رفتن به آنجا را دارید؟ تفاوت کافه‌ها در مکان، دیزاین، منو و سبک بسیار دیده شده است.

در کافه های ایلام انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسرکیک‌، دم‌نوش‌، گلاسه‌، بستنی‌، میلک‌شیک و… سرو می‌شود. با همراهی ما و خواندن مطالب این مقاله در اولین قدم با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های منو کافه‌ها آشنا ‌شوید تا دیگر تردیدی در سفارشات خود ندارید.

در کافه چه چیزی را سفارش دهیم؟

کافه های ایلام

اسپرسو یک نوشیدنی ایتالیایی

نام اسپرسو را در منو اکثر کافه های ایلام مشاهده می‌کنید. نوعی قهوه غلیظ که توسط ایتالیایی‌ها ابداع شده است. در روش تهیه این نوشیدنی آب نزدیک به جوش را با فشار زیادی از دانه‌های آسیاب شده قهوه عبور می‌دهند. این شیوه تهیه قهوه برای این است که زمان دم‌کشیدن قهوه را کاهش دهند.

قهوه ترک، خاص پرطرف‌دار

یک نوشیدنی گرم قابل سفارش در همه کافه های ایلام قهوه‌ترک است. شیوه خاص سرو قهوه‌ترک بیشتر در خاورمیانه، قفقاز و بالکان دیده شده است. دانه‌های برشته و کاملاً پودر شده قهوه را در قهوه‌جوش یا جذوه ریخته و با ریختن میزان مشخصی آب در آن روی گاز با شعله کم می‌گذارند تا جوش بیاید.

دقت کنید برای کف کردن قهوه‌ترک هنگام تهیه از هم زدن آن خودداری کنید. عده‌ای طعم تلخ قهوه اسپرسو آن‌ها را به آرامش می‌رساند و گاهی هم با طعم‌دهنده، خوردن آن را راحت‌تر می‌کنند. مردم ترکیه علاقه خاصی در مصرف این قهوه دارند به همین منظور در میان همه با نام قهوه‌ترک شناخته شده است.

قهوه امریکانو، متفاوت وخوش‌عطر

نحو تهیه قهوه در هر کشور با دیگری متفاوت است و باعث شده تنوع قهوه بیشتر شود. نمونه‌ای دیگر از قهوه‌ها که با اضافه‌کردن آب به اسپرسو تهیه شده و نسبت به اسپرسو از غلظت کمتری برخوردار است قهوه امریکانو نام دارد. امریکانو را سربازان امریکایی در جنگ جهانی دوم برای افزایش حجم قهوه خود ابداع ‌کردند.

موکا نوشیدنی بر پایه اسپرسو

اگر طعم اسپرسو را پسندیده‌اید حتماً موکا را از منو کافه های ایلام سفارش دهید و با طعم لذت‌بخش آن آشنا شوید. این نوشیدنی ایتالیایی که طرف‌داران زیادی دارد و از ترکیب اسپرسو، پودر کاکائو همراه با شیر درست می‌شود. در ترکیبات موکا می‌توان به‌جای پودر کاکائو از شکلات تلخ یا شیر شکلاتی استفاده کرد.

در ایلام با آب‌و‌هوای کوهستانی اکثریت، نوشیدنی‌های گرم را می‌طلبند. نحوه سرو موکا و دیدن ظاهر دلچسب آن چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌کشاند و آن را ترغیب به سفارش می‌کند.

موکا نوشیدنی بر پایه اسپرسو

کافه های ایلام

لاته نوشیدنی گرم

ازقرارمعلوم بیشتر نوشیدنی‌های معروف ریشه‌ای ایتالیایی دارند لاته از ترکیب شیر جوشیده و قهوه اسپرسو تهیه می‌شود روی لاته را با کف شیر می‌پوشانند و با تزیین این کف به‌صورت حرفه‌ای ظاهر خاصی را به نوشیدنی می‌دهند. لاته را معمولاً در لیوان‌های بلند در کافه‌های شیک ایلام می‌توان میل می‌کرد.

کاپوچینو نوشیدنی زیبا و دلنشین

کاپوچینو به معنی کلاه کوچک است. اگر به فوم روی فنجان کاپوچینو دقت کنید شباهت زیادی به کلاه دارد و همین دلیل اصلی نام‌گذاری این نوشیدنی است. کاپوچینو نوشیدنی مرسوم در میان مردم و از ترکیب شیر جوشیده، کف شیر و قهوه که به مقدار مساوی مخلوط شده تهیه و در فنجان زیبایی سرو می‌شود.

در فهرست اول نوشیدنی‌های گرم همه کافه های ایلام اسم کاپوچینو را مشاهده می‌کنید. این نوشیدنی مدرن را در فنجان‌های پهن چینی به شیوه خاصی تزیین می‌کنند. برای خوش‌طعم کردن فوم روی فنجان از دارچین یا پودر شکلات استفاده می‌شود.

هات‌چاکلت، نوشیدنی شادی‌بخش

دوستداران شکلات بدون شک از طعم هات‌چاکلت استقبال گرمی خواهند کرد. هات‌چاکلت یا شکلات داغ نوشیدنی که با شیر و گاهی با عسل میل می‌‌شود. با نوشیدن یک فنجان هات‌چاکلت در روزهای سرد زمستان تمام خوشی‌ها را در زیر پوست خود حس می‌کنید.

به شما توصیه می‌کنیم با حضور در یکی از کافه های ایلام و انتخاب هات‌چاکلت طعم این نوشیدنی را حتماً امتحان کنید.

موهیتو نوشیدنی خنک

در لیست نوشیدنی‌های خنک همه کافه های ایلام نام موهیتو می‌درخشد. گرمای تابستان را با این نوشیدنی دلچسب به خنکای زمستان تبدیل کنید. برای درست‌کردن موهیتو به برگ نعناع، آب‌ گازدار، شکر، رام سفید و آبلیمو نیاز دارید.

موهیتو از نوشیدنی‌های معروف کشور کوبا بوده و طبع خنک این نوشیدنی به‌خاطر وجود نعناع در ترکیب آن است. با دیدن ترکیب رنگ سبز در میان قالب‌های یخ و تکه‌های لیمو عطش یک روز کسالت‌آور در گرمای تابستانی را به دست فراموشی بسپارید.

کوکتل نوشیدنی با مزه متفاوت

اشتباه نکنید! کوکتل نام یک غذا نیست به ترکیب بیش از دو نوشیدنی کوکتل گفته می‌شود. این نوشیدنی به دو صورت الکلی و غیرالکلی در کافه های ایلام سرو می‌شود. در نمونه غیرالکلی از ترکیب نوشیدنی‌های باب‌طبع ذائقه مردم هر شهر متناسب با آب‌و‌هوای آنها درست می‌شود.

اسموتی، خنک و گوارا

اسموتی نمونه‌ای از نوشیدنی‌های خنک که می‌توان گفت شبیه یخ‌دربهشت است. اسموتی یا نرم نوش از پوره شدن میوه‌های یخ‌زده با عسل و شربت درست شده است. درصورتی‌که میوه یخ‌زده موجود نباشد از یخ خرد شده برای تهیه اسموتی استفاده می‌شود.

محبوب‌ترین اسموتی‌هایی که طرف‌داران زیادی در کافه های ایلام دارند عبارت‌اند از: اسموتی موز، اسموتی شکلات، اسموتی توت‌فرنگی و…

شیک، طعم خوش تابستان  

شیک یا میلک‌شیک یک نوشیدنی خنک که ماده اصلی آن بستنی است. ازآنجایی‌که بستنی یکی از خاص‌ترین خوراکی‌های خوش‌طعم که هم در زمستان و هم در تابستان خواهان دارد، ترکیب آن با هر چیزی عالی خواهد شد.  شیک را با ترکیب بستنی به همراه شیر یا آبمیوه کمی رقیق کرده که بتوان آن را با نی نوشید.

شیک‌ها با تغییر طعم بستنی و آبمیوه ترکیبی آن‌ها در رنگ‌ها و طعم‌های مختلف در کافه های ایلام خودنمایی می‌کنند. همه گروه‌های سنی با دیدن ظاهر شیک برای سفارش این نوشیدنی خاص ترغیب می‌شوند.

فراپه نوشیدنی میوه‌ای

فراپه نوشیدنی شبیه به یخ‌‌دربهشت با این تفاوت که در یخ‌دربهشت از میوه‌های یخی استفاده می‌شود؛ ولی در فراپه از شیر و قهوه استفاده می‌شود. این نوشیدنی دلچسب را با طعم‌دهنده‌هایی مانند: شکر، شیر، سس‌های شیرین و وانیل متنوع کرده‌اند.

ترکیب‌های متنوع در مواد تشکیل‌دهنده این نوشیدنی باعث خلق فراپه با طعم‌های مختلف شده است. به‌عنوان‌مثال: فراپه موکا با شیر نارگیل، فراپه شکلات، فراپه موز و….

فراپه نوشیدنی میوه‌ای

کافه های ایلام

کوکو لته، جایگزین اسپرسو

با گرم‌شدن هوا علاقه‌مندان به اسپرسو به جستجوی نوشیدنی هستند که جایگزین مناسبی برای اسپرسو پیدا کنند. کوکو لته نوشیدنی سرد جایگزینی برای اسپرسو بوده و مواد تشکیل‌دهنده آن اسپرسو سرد شده، پودر هات‌چاکلت، سیروپ نارگیل، یخ و شیر است.

با دیدن نام کوکو لته در منوی کافه های ایلام اصلاً تعجب نکنید و با خیال آسوده مزه آن را تست کنید بلاشک طعم کوکو لته را دوست خواهید داشت.

آیس کافی، بستنی طعم دار

آیس‌کافی یک نوشیدنی سرد محبوب که با ترکیب قهوه غلیظ دم‌شده و خامه درست می‌شود. فقط می‌بایست این ترکیب را در یک لیوان پر از یخ قرار دهید تا آیس‌کافی حاضر شود. با افزودن موادی دیگر به ترکیبات این نوشیدنی انواع و طعم‌های متنوعی از آیس‌کافی را می‌توان امتحان کرد.

چیزکیک، کیک یخچالی

چیزکیک یک دسر خوش‌مزه که ظاهری مانند کیک دارد ولی برای تهیه آن به فر یا مایکروفر نیازی نیست و در یخچال نگهداری می‌شود به همین خاطر به نام کیک یخچالی شناخته شده است. سفارش یک چیزکیک با نسکافه یا چای در کافه های ایلام عصرانه‌ای دلچسب به نظر می‌رسد.

برای تهیه چیزکیک نیاز به بسکوییت پتی بور پودر شده با کره برای لایه اول و برای لایه دوم از ژله، پنیر خامه‌ای و شکر استفاده می‌شود. تعداد لایه‌ها به خودتان و سفارشی که می‌دهید بستگی دارد.

براونی، کیک شکلاتی

براونی یکی از محبوب‌ترین دسرها بوده که اگر در منوی کافه های ایلام وجود نداشته باشد با اعتراض مشتریان رو‌به‌رو می‌شود. کیک براونی از شکلات چیپسی، نمک، سیروپ وانیل، آرد، پودر کاکائو، تخم‌‌مرغ، شکر، کره و شکلات خرد شده تهیه شده است.

کرپ یا نان کوچولو

کرپ یک نان کوچک بوده که در تابه سرخ می‌شود. کرپ ساختاری شبیه به پنکیک دارد؛ اما تفاوتش در این بوده که بافتش بسیار نازک‌تر از آن است. اکثریت این دسر را به‌عنوان صبحانه به همراه موز، توت‌فرنگی و سس شکلات میل می‌کنند.

تیرامیسو، دسر مجلسی

تیرامیسو دسری است که اولین‌بار در کشور ایتالیا تهیه شده و فقط مختص این کشور بوده؛ اما امروزه در سایر نقاط جهان محبوبیت پیدا کرده است. تیرامیسو از خامه، قهوه، شکر، بیسکویت و وانیل تهیه شده که می‌تواند یک دسر لذیذ و گزینه‌ای عالی برای خوردن عصرانه کنار نوشیدنی گرم شما باشد.

وافل، میان‌وعده مقوی

وافل یک میان‌وعده مقوی و سالم برای صبحانه یا عصرانه است. یکی از مزایای وافل مدت‌زمان نگهداری آن بوده  که حتی تا ۵ روز قابل خوردن است. وافل ساختاری ترد و شیرین دارد و از آرد، شکر، روغن و تخم‌مرغ تهیه شده است. وافل را با طعم‌دهنده‌هایی نظیر: عسل، سس‌شکلات، مارمالاد، خامه و میوه‌ها میل می‌کنند.

شارلوت، دسری شیک و خوشمزه

شارلوت دسری فرانسوی که به‌صورت سرد و یا گرم سرو می‌شود. دو نوع از معروف‌ترین نوع این دسر، شارلوت شکلاتی و شارلوت میوه‌ای بوده که برای تزیین روی آن از انواع میوه، مربا، مارمالاد و سس‌شکلات استفاده می‌کنند. دسر شارلوت را با هر طعمی که می‌پسندید از کافه های ایلام سفارش دهید.

پاستا با سس آلفردو

در منو کافه فست‌فود‌ها نام پاستا آلفردو دیده می‌شود و برای بسیاری ناشناخته است. این غذا نوعی پاستا با سسی معروف به نام آلفردو بوده و برای تهیه آن از موادی مانند پاستا، سینه مرغ، قارچ، کره، نمک، روغن‌زیتون، شیر و برای سس آن خامه، سیر، پنیر پارمیزان جعفری و کره استفاده می‌شود.

کاربانو، پاستا نواری

برای صرف شام در کافه های ایلام پاستا کاربانو را درخواست کنید و از مزه خاص سس آن لذت ببرید. این غذا را با پاستاهای نواری همراه با تکه‌های مرغ و سس مخصوص تهیه می‌کنند. همان گونه که می‌دانید مزه اصلی پاستاها را سس مربوط به آن‌ها تعیین می‌کند، سس کاربانو از نمونه‌های نادر است.

پنینی، ساندویچ خاص

متقاضیان ساندویچ پنینی کسانی هستند که به محتویات ساندویچ‌ها دقت می‌کنند. درون این ساندویچ ایتالیایی از موادی مانند مرغ، کالباس و گاهی گوشت گریل شده قرار دارد. در کافه های ایلام انواع ساندویچ‌های سفارشی سرو می‌شوند.

نگاهی به کافه های ایلام

درصورتی‌که قصد رفتن به یکی از کافه های ایلام را دارید و نمی‌دانید کدام کافه را انتخاب کنید، بهتر است اول سفری مجازی به منو، مکان و سبک کافه‌ها داشته باشید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب یک کافه برای انجام گپ‌ و گفت دوستانه، قرار عاشقانه، جلسه‌ای کاری و گرفتن جشن تولد فضای مطلوبی را فراهم می‌کند که افراد از روزمرگی‌ها خلاص ‌شوند. امروزه تنوع زیادی در سبک و روش سرویس‌دهی کافه‌ها ایجاد شده است درصورتی‌که بدون کسب اطلاعات از آنها نمی‌توان تصمیم درستی گرفت.

تنوع منوی کافه‌ها باعث شده که کافه‌ها را دسته‌بندی کنند. کافه صبحانه ، کافه فست‌فود، کافی‌شاپ، کافه سنتی، کافه مدرن و… نمونه‌هایی از کافه به‌حساب می‌آیند که در هر کدام منو و روش سرو متفاوت است.

نگاهی به کافه های ایلام

کافه های ایلام

کافه ریواس در ایلام

 کافه ریواس در این مدت کوتاه تأسیس خود با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات توانسته در بالاترین نقطه محبوبیت بین مردم قرار گیرد. فضای خاص و دکور منحصربه‌فرد کافه مناسب گرفتن عکس یا سلفی است.

کافه ریواس دارای دو بخش بوده یک سالن اصلی و دیگری روف گاردن است. طراحی سالن اصلی زیبا و مدرن، بزرگ و دلباز، دارای تهویه‌مطبوع، مبلمانی شیک و گلدان‌های خاص است. در بخش دیگر که برای مهمانان ویژه قرار داده شده، دارای سقفی شیشه‌ای و متحرک که فضا را خاص‌تر کرده است.

با یک‌بار رفتن در کافه و مشاهده سرویس‌دهی متفاوت آن متوجه رعایت بهداشت، استفاده از مواد اولیه کاملاً مرغوب، تنوع در منو، قیمت مناسب و پخش موسیقی زنده خواهید شد. همه این موارد دلیل برتری کافه ریواس در میان همه شده و از دسته کافه های ایلام برای تولد است.

کافه آنیش

کافه آنیش فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹  شروع کرده و در ابتدای کار خود کافه فست‌فود بوده است. به دلیل اینکه غذاها از کیفیت و طعم بی‌نظیری بهره‌مند بوده‌اند همچنان از محبوبیت خاصی نزد مشتریان برخوردار است. طراحی فضای داخلی کافه مدرن کار شده است و تنوع غذایی زیادی در منوی کافه دیده می‌شود.

یک ویژگی منحصربه‌فرد کافه آنیش این است که هیچ یک از مواد غذایی برای منو از قبل آماده نشده و هم‌زمان با سفارش مشتری آماده خواهد شد. خدمات ارائه شده باکیفیت، بهداشتی، قیمت مناسب، فضایی زیبا همراه با کارکنان کاملاً محترم و خوش‌برخورد انجام خواهد شد.

کافه کاما

با انتخاب کافه کاما ساعتی را در مکانی بزرگ و در آرامش با بهترین سرویس‌دهی سپری خواهید کرد. جالب است بدانید که کافه کاما از معدود کافه های ایلام است که در آن باذوق هنری جلسات نمایشنامه‌خوانی و انواع نمایشگاه‌های هنری برگزار می‌شود.

با وجود منویی باز از انواع نوشیدنی‌های سردوگرم و همچنین کیک و دسرکیک های فوق‌العاده می‌توان از کتابخانه و اینترنت رایگان هم بهره بگیرید. هنرجویان عزیز ساعتی را همراه دوستانتان در این کافه به گذرانید و از همه امکانات هنری آن استفاده کنید.

کافه گرامافون

یکی دیگر از کافه های ایلام کافه گرامافون است. این کافه با وجود محیطی دنج و داشتن دکوراسیونی مدرن شناخته شده به همین خاطر یک اکیپ دوستانه نشستن در کافه گرامافون را ترجیح می‌دهند. منوی کافه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های دلچسب بسیاری را در خود جای‌داده است.

بعضی مواقع زبان گویای همه واقعیت نیست پس با امتحان‌کردن این کافه حتماً به‌راحتی و سرویس‌دهی عالی آنها پی خواهید برد. اگر قصد سفر به ایلام را دارید بهتر است از کافه گرامافون دیدن کنید.

نگاهی به کافه های ایلام

کافه های ایلام

کافه ژیک

اگر فضای کافه‌ها شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد مطمئناً دیدن کافه ژیک باعث شگفتی شما خواهد شد. کافه‌ای با دیوارهای مشکی، میزوصندلی گرد از جنس چوبی و آشپزخانه‌ای با ظاهری مرتب و خاص است. داشتن مکانی خاص که انرژی مثبت به مشتری القا کند همیشه جزو هدف‌های مدیران کافه های ایلام بوده است.

نشستن بر روی صندلی‌های چوبی متناسب یک قرار عاشقانه و دونفره است. برای دیدن منویی متنوع، سرویس‌دهی عالی و به آرامش رساندن فکر خود از دغدغه‌های روز کافه ژیک را انتخاب کنید.

کافه ویچ

مدرن‌ترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای فست‌فودی را در کافه وینچ سفارش دهید و از شام خود لذت ببرید. در این کافه انواع سالاد و پیش‌غذا را سفارش می‌دهند. سرآشپز این مجموعه خوش‌ذوق دست‌پخت بی‌نظیری دارد. در منوی این کافه سیب‌زمینی، کنتاکی، انواع پاستا، انواع برگر، انواع پیتزا، همراه انواع سس جای گرفته است.

بعد از صرف شام خود با سفارش دسری مانند: کیک، انواع اسموتی، شیک ، آیس، گلاسه و نوشیدنی تکمیل کننده شب رویایی خود باشید. کافه ویچ در میان کافه های ایلام به ارائه بهترین‌ها معروف شده است.

کافه تئاتر

کافه تئاتر یکی از کافه‌های خاص با ویژگی‌های منحصربه‌فرد بوده و در این کافه علاوه بر منوی حضوری سفارش بیرون‌بر هم وجود دارد. یک مکان دنج، راحت و متناسب با دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. از پیشنهادهای پرتکرار در سفارش مشتریان این کافه می‌توان به سینی مزه، قهوه و غذای آخر شب اشاره کرد.

در کافه های ایلام ایده‌های نو با

استقبال  رو‌به‌رو می‌شوند. یک ایده خاص برای خانواده‌هایی که دوست دارند فرزندشان را به همراه داشته باشند آن هم قراردادن صندلی کودک و منوی کودک در کافه تئاتر برای فرزندان شما است.

نگاهی به کافه های ایلام

کافه های ایلام

کافه مایان

از میان کافی‌شاپ‌های ایلام برای تولد می‌توان به کافه مایان اشاره کرد. دوطبقه بودن کافه آن را به یک فضای بزرگ، جادار و محل مناسبی برای برگزاری تولدها تبدیل کرده است. در نگاه اول حین ورود فضای سنتی را حس می‌کنید؛ ولی با نگاهی دقیق‌تر متوجه طراحی سنتی کلاسیک آن خواهید شد.

از ویژگی‌های کافه مایان که آن را از دیگر کافه های ایلام متمایز کرده است سرویس‌دهی به سه روش، هم در محل کافه، به‌صورت بیرون‌بر و درب منزل انجام می‌شود. در این کافه تمامی خوراکی‌هایی را که در منو یک کافه باید دیده شود را مشاهده می‌کنید.

کافه دیدار

تنها کافه شبانه‌روزی از میان کافه های ایلام که تمام وعده‌های غذایی را دارد کافه دیدار است. نشستن در کافه دیدار همانند نشستن در منزل شخصی خود است. طراحی دکور و چیدمانی شبیه به خانه مناسب این است که بهترین صبحانه در ایلام  را در این کافه صمیمی میل کنید.

ارائه خدمات در هفت روز هفته بدون تعطیلی توسط کافه دیدار انجام می‌شود. گزینه منوی کودک از جمله مواردی است که باعث شده همه افراد خانواده در کنار هم لحظات شادی را خلق کنند.

کافه قلم

در پیج کافه های ایلام نگاهی بیندازید، می‌بینید تنها کافه که به بازی و سرگرمی جوانان اهمیت داده کافه قلم است. شما و دوستانتان را به یک برد گیم هیجانی در کافه قلم دعوت می‌کنیم. جوانان امروزی بازی‌کردن را دوست دارند و در فضای مجازی مدام خود را به چالش می‌کشند.

غذاهای گیاهی، انواع نوشیدنی‌ها، دسر و بستنی در منو کافه قرار دارد. فضایVIP کافه و پخش موسیقی از دیگر مزیت‌های کافه قلم است. نکته‌ای که تاکنون در کافه های ایلام دیده نشده این است که کافه قلم فضای جداگانه‌ای برای افراد سیگاری فراهم کرده و این نهایت درایت مدیریت کافه را به نمایش می‌گذارد.

نام کافه آدرس شماره تلفن
کافه گرامافون ایلام، بازار، میدان بیست و دوم بهمن، خیابان ولایت ۰۸۴-۳۳۳۴۴۲۵۸
کافه گون بوک ایلام، شهرک فرهنگیان، بلوار رزمندگان، خیابان قلاویزان ۰۸۴-۳۲۲۳۷۳۸۳
کافه کاما ایلام، بازار، بلوار امام خمینی، خیابان پاسداران ۰۸۴-۳۳۳۴۹۰۹۲
کافه سزار ایلام، شهرک فرهنگیان، بلوار ابوالفضل، بلوار تعمیرکاری ۰۹۳۹۳۲۳۰۲۲۲
کافه لوگار ایلام، چالیمار، بلوار شهرداری، بلوار ابوالفضل ۰۹۱۸۵۳۴۲۰۰۴
کافه ویچ ایلام، خیابان پاسداران شرقی، خیابان سمندری، روبروی مرکز خرید الماس ۰۸۴-۳۳۳۸۴۳۷۳
کافه ژین ایلام، شادآباد، میدان سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی، خیابان نادری ۰۸۴-۳۳۳۵۲۶۳۷
کافه کتاب اندیشه ایلام، بازار، میدان بیست و دوم بهمن، خیابان ولایت ۰۸۴-۳۳۳۶۴۱۶۷
کافه فست فود سیسیل ایلام، بازار، میدان خیام، ما بین میدان انقلاب و میدان خیام جنب کوچه جمالوندی ۰۸۴-۳۳۳۳۵۰۷۷۶
کافه کتاب هه نار ایلام، بازار، خیابان فردوسی، خیابان حیدر بیگزاده، خیابان حافظ ۰۹۱۸۸۴۵۱۹۴۳
کافه حامی ایلام، بازار، بلوار امام خمینی، خیابان پاسداران ۰۹۲۱۵۸۷۱۶۷۶
کافه شیر یا خط ایلام، بازار، خیابان صدوقی، خیابان پاسداران، خیابان ابوقداره ۰۹۹۱۶۰۷۶۶۴۵
کافه ۹۸ ایلام، محله بان بور، کمربندی ایلام، بلوار مدرس ۰۸۴-۳۳۳۶۷۷۵۴
کافه برگر بنل ایلام، شهرک فرهنگیان، تقاطع تعمیرکاری و امام علی ۰۹۳۵۰۷۳۲۱۱۲
کافه گذری ایلام، شهرک آزادگان، بلوار ابوالفضل، بلوار دانشجو ۰۹۳۳۶۶۷۹۰۷۰
کافه وانیل ایلام، بازار، بلوار امام خمینی، خیابان پاسداران، خیابان شهید لطفی ۰۹۱۸۷۴۸۳۱۲۷
کافه ایتالیا ایلام، چالیمار، بلوار ابوالفضل، خیابان صیاد شیرازی، خیابان شهدای دانشجوی جنوبی ۰۹۳۷۱۵۰۳۰۳۶
کافه معمار ایلام، محله چهارده دستگاه، بلوار حیدری، خیابان خرمشهر ۰۹۲۱۶۳۱۵۰۴۶
کافه اُدین ایلام، بازار، خیابان فردوسی، خیابان واسطی، خیابان مروارید ۰۹۹۲۳۷۶۸۵۷۰
کافه قهوه دایی جمال ایلام، شاد آباد، خیابان ذوالفقار بین نصر دوم و نصر یکم ۰۹۱۸۶۱۶۲۸۲۶
کافه ارغوان ایلام، شهرک هجرت، بلوار عدالت، بالاتر از پمپ بنزین

 

۰۹۱۱۴۶۲۶۴۷۰
کافه رز ایلام، شهرک کشاورزی، بلوار جمهوری، خیابان ولی نژاد ۰۹۹۲۳۱۴۹۹۳۴
کافه لبخند ایلام، بازار، خیابان رسالت بین امام حسن مجتبی و آزاد دهکردی ۰۹۳۸۳۱۹۶۵۶۸
کافه تئاتر ایلام، زمین شهری، بلوار امام علی، خیابان وحدت ۰۹۱۹۵۷۰۹۰۹۸
کافه قلم ایلام، زمین شهری، بلوار دانشجو ۰۹۱۸۵۸۸۴۴۱۴
کافه پیانو ایلام، بازار، خیابان فردوسی، خیابان حیدر بیگزاده، خیابان حافظ ۰۹۱۸۷۴۱۰۰۳۱

شارینو

آیا نگران فرزندانتان هستید و دوست ندارید بیشتر وقت آنها در فضای مجازی بگذرد؟ پزشک تغذیه در ایلام دلیل بی‌اشتهایی را استفاده بیش از اندازه از این فضا دانسته و بهترین کار در مدیریت اوقات بیکاری فرزندان را ثبت‌‌نام در دوره‌های آموزشی بیان کرده که علاوه بر گذراندن اوقات فراغت به کسب مهارت خواهند پرداخت.

آموزشگاه فنی در ایلام با برگزاری کلاس‌های فنی برای تمام گروه‌های سنی باعث بالارفتن سطح مهارت فرزند شما می‌شود. به توصیه روانشناس در ایلام کسب مهارت از آموزشگاه موسیقی در ایلام و آموزشگاه زبان در ایلام به‌واسطه تجربه بالا و به‌کارگرفتن اساتید ماهر بهترین گزینه برای سلامت روح و روان توصیه شده است.

خرابی وسایل منزل همیشه این دغدغه را برای همه ایجاد می‌کند که کجا و چگونه به بهترین حالت تعمیرات را انجام دهند. تعمیرگاه جاروبرقی در ایلام و تعمیرگاه آب‌گرم‌کن در ایلام و همچنین تعمیر یخچال در ایلام از جمله تعمیرگاه‌هایی هستند که نیازهای خدماتی شما را به بهترین نحو برطرف می‌کنند.

اسفندماه که از راه می‌رسد شرکت نظافتی در ایلام خانه‌تکانی منازل را آغاز می‌کند و از باربری در ایلام درخواست کمک کرده تا زمان را از دست ندهد و با حمل وسایل، بردن برای شستشو از خدمات مبل شویی در ایلام و قالیشویی در ایلام بهره‌ بگیرند.

شرکتهای خدماتی و امدادرسانی در ایلام وجود دارند که موردنیاز واقع شده ولی کمتر اسمی از آنها به میان می‌آید اگر خواهان اطلاع از مرکز لیزر در ایلام هستید بر روی آن کلیک کنید و از خدمات ارزنده آن‌ها مطلع شوید.

اتفاقات غیرمنتظره رانندگان را در جاده غافلگیر می‌کند؛ ولی جای نگرانی نیست امداد خودرو ایلام  در لحظه به کمک شما می‌آید و در صورت نیاز به جابه‌جایی خودرو یدک کش در ایلام  این وظیفه را به‌درستی انجام می‌دهد.

سخن پایانی

ایلام شهری بسیار دیدنی با ریشه تاریخی که جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری دارد. مردم ایلام با ذوق و سلیقه در به‌روز‌کردن کار و پیشه خود خالق رستوران‌ها و کافه‌های متنوع برای فراهم کردن لحظاتی شاد برای همه هستند.

کافه های ایلام در کمال ادب و احترام بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. با آشنایی کامل از کافه‌ها می‌توان متناسب با شرایط حضورتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

سؤالات متداول

  1. در کافه‌ها چه غذاهایی برای شام سرو می‌شوند؟

معمولاً غذاهایی که تهیه آنها در کمترین زمان انجام شود مانند: انواع ساندویچ، پاستا و سالادها

  1. آیا در ایلام کافه‌ای وجود دارد که گیم برد داشته باشد؟

بله کافه قلم برای جوانان شرایط بازی گروهی را فراهم کرده فقط ظرفیت آن تا ۱۰ نفر است.

  1. کدام کافه فست‌فود‌ها در ایلام بهتر هستند؟

کافه پیتزای آنیش، کافه مایان، کافه ریواس و…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *