کناف کار در همدان

کناف کار در همدان

امروزه با توجه به اهمیت زیبایی دکوراسیون داخلی، اجرای کناف در همدان به یکی از پرطرف‌دارترین انواع سقف کاذب تبدیل شده است. کناف کار در همدان با استفاده از امکانات و تکنیک‌های ویژه قادر است طرح‌های بسیار زیبا و فوق‌العاده‌ای طبق سلیقه کارفرما ایجاد نموده و به افزایش جلوه بصری فضای مختلف مسکونی، اداری و تفریحی کمک کند. در این مطلب شما را بیشتر با حوزه کاری کناف همدان آشنا خواهیم کرد.

کناف کار در همدان

کناف چیست؟

در ابتدا به‌منظور آشنایی بیشتر با حرفه کناف کار در همدان لازم است با تعریف اصلی کناف و انواع کناف آشنا شوید. کناف نوعی از مصالح ساختمانی است که از نسل جدید گچ بوده و به‌عنوان سقف کاذب در سقف منازل و البته دیوار‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این صفحه روکش‌دار گچی در تمامی‌ امور ساختمانی که با گچ و دیگر مواد قابل انجام بوده‌اند حضور دارد و به علت مزایایی همچون تنوع بالا در طراحی دکوراسیون، ترکیب انواع نور‌های دکوراتیو، روند کاری سریع، دوام بالا و غیره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین عناصر ساختمان‌سازی شناخته می‌شود.

درمورد اصالت کناف باید بگوییم نوعی محصول آلمانی است که در تمام دنیا به‌عنوان متریالی پرکاربرد و باارزش به‌منظور افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی فضا‌های مختلف کاربرد دارد. کناف مورداستفاده توسط کناف کار در همدان شامل دو بخش کلی و دو بخش جزئی است:

  • بخش‌های اصلی: ‌ سازه کناف و پنل گچ برگ
  • بخش‌های جزئی یا فرعی: بتونه کناف و طیف

درمورد انواع کناف مورداستفاده در حوزه کناف همدان نیز باید بدانید؛ امروزه کناف کار در همدان می‌تواند بنا به نظر کارفرما از ۳ نوع کناف استفاده نماید. انواع کناف عبارت‌اند از:

صفحات ساده

صفحات ساده نوعی از کناف هستند که روکش‌دار بوده و سطح و لبه ‌بلند آن‌ها با استفاده از مقوای محکمی‌ پوشش داده شده است. کناف کار در همدان از این نوع کناف در دیوار‌های مجزا کننده و پوشش دیوار‌های سنتی به‌عنوان جایگزین گچ کاری، سقف کاذب منازل و اجرای طراحی‌های داخلی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند.

صفحات مقاوم در مقابل رطوبت

بهترین مجریان کناف در همدان می‌توانند از نوع دیگری از کناف که به مقاومت در برابر رطوبت معروف است استفاده نمایند. در این نوع کناف گچ موجود در صفحات روکش‌دار با متریال مقاوم در برابر رطوبت و نم پوشیده شده است. کناف کار در همدان از این دسته کناف به‌منظور اجرای کناف در سلول‌های تر سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه استفاده می‌کند.

صفحات مقاوم در مقابل آتش

نوع دیگری از کناف همدان صفحات حاوی روکشی هستند که گچ به‌کاررفته در آن‌ها دارای الیاف فایبرگلاس بوده و مقاومت بسیار مناسبی در برابر حریق ایجاد می‌کند. کناف کار در همدان از این نوع کناف در اماکنی که نیاز به مقاومت بالا در برابر آتش وجود دارد استفاده می‌کند و همچنین برای پوشش دیوار سنتی و دیوار‌های جداکننده نیز کاربرد دارد.

صفحات مقاوم در مقابل آتش و رطوبت

این نوع صفحات به‌عنوان ترکیبی از دو نوع قبلی عمل می‌کنند و گچ آن‌ها حاوی مواد مقاوم در مقابل رطوبت و الیاف فایبرگلاس است و درنهایت در برابر آتش و رطوبت مقاومت نشان می‌دهد. کاربرد این دسته از کناف مانند صفحات مقاوم در برابر آتش است و در سلول‌های تر سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام نیز به کار می‌رود.

صفحات مقاوم در مقابل آتش و رطوبت

تفاوت سقف کاذب با کناف سقف

یکی از پرسش‌های رایج افراد به هنگام مراجعه به کناف کار در همدان تفاوت سقف کاذب و کناف است. در این باره لازم است بدانید که این دو مفهوم از یکدیگر مجزا اما مشابه هستند و از تفاوت‌های خاصی برخوردار نیستند.

درواقع سقف کاذب انواع مختلفی دارد و در مواردی همچون سقف فلزی، چوبی، رابیتس و غیره عرضه می‌شود. این محصولات در زیر سقف اصلی قرار گرفته و کاربرد‌های مختلفی دارند. سقف‌های کاذب در طرح‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و برای ساختمان‌های عمومی‌، مسکونی و تجاری کاربرد دارند.

این نوع سقف‌ها سبک بوده و اغلب به‌منظور اتصال به سقف یا دیوار مورداستفاده قرار می‌گیرند و به علت پنهان کردن تأسیسات ساختمانی، به افزایش زیبایی محیط کمک می‌کنند. اما درمورد کناف باید بدانید نوعی روکش گچی است که از وزن بسیار پایینی برخوردار بوده و بسیار سبک است و در ابعاد و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود.

امروزه انواع کناف توسط کناف کار در همدان مانند سقف کاذب به‌عنوان عنصری در دکوراسیون داخلی ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. کناف با برخورداری از ویژگی‌های خاص خود می‌تواند به زیبایی و نورپردازی محیط‌های مختلف کمک کرده و جلوه خاصی به آن‌ها ببخشد.

به‌طورکلی می‌توان گفت کناف سقف و سقف کاذب از کاربرد مشابهی برخوردار هستند؛ اما در مدل‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این هزینه نصب این عناصر دکوراتیو با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد و معمولاً هزینه اجرای کناف توسط کناف کار در همدان مقرون‌ به‌صرفه‌تر است.

مزایا و معایب اجرای کناف

پیش از مراجعه به نصاب کناف در همدان و استفاده از خدمات اجرای کناف در همدان، بهتر است با کلیه نکات مثبت و منفی که درمورد کناف سقف و کناف دیوار وجود دارد آگاه باشید و با شناخت بیشتری نسبت به اجرای کناف اقدام نمایید. از مهم‌ترین مزایای کناف کاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سقف‌‌های کاذب کناف از دیوار‌های گچی چند برابر سبک‌تر هستند و به همین علت به هنگام وقوع زلزله احتمال سقوط آن‌ها و ایجاد خطر بسیار کمتر خواهد بود.
  • اجرای سقف کناف از سقف گچی بسیار راحت‌تر بوده و با روند بسیار سریع‌تری انجام می‌شود.
  • کناف از انعطاف‌پذیری بسیاری برخوردار است.
  • با استفاده از کناف می‌توان فضا‌های قدیمی‌ را به‌راحتی جدید و مدرن کرد.
  • سقف‌‌های کاذب کنافی نسبت به سقف‌‌های سنتی ضخامت کمتری دارند.
  • به تعداد نیروی کمی‌ به‌منظور اجرای پروژه کناف کاری نیاز است.
  • قیمت کناف در همدان نسبت به دیگر انواع سقف کاذب همچون رابیتس، گچ و چوب کمتر است.
  • با اجرای کناف در سقف یا دیوار می‌توان از دسترسی راحتی در زمان بازسازی و اجرای تعمیرات بهره‌مند شد.
  • تأسیسات ساختمانی می‌توانند از سقف یا دیوار کنافی به‌راحتی عبور کنند.
  • کناف عایق حرارت است و در برابر آتش و رطوبت نیز مقاومت بالایی دارد.
  • کناف قابلیت پذیرش رنگ، کاغذدیواری، بلکا و هر نوع طرح دیگری را دارد.
  • بعد از پایان پروژه کناف کاری می‌توان بلافاصله از فضای موردنظر استفاده نمود.
  • تنوع بالا در طراحی و اجرای انواع مدل‌های کناف از دیگر مزایای آن است.

درمورد معایب سقف‌های کنافی نیز باید بگوییم مواردی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد در صورت اجرای غیراصولی کناف و استفاده از متریال نامرغوب ممکن است رخ دهند و به ذات سقف کنافی ارتباط ندارند. معایب اجرای کناف عبارت‌اند از:

  • عدم پایداری برخی سقف‌های کنافی در برابر رطوبت
  • پایداری پایین در مقابل ضربه
  • انتشار گردوخاک به فضای اطراف به هنگام نصب

به‌طورکلی استفاده از خدمات کناف کار در همدان و به کار بردن کناف در سقف یا دیوار منازل از معایب به خصوصی برخوردار نیست و همین موضوع و مزایای قابل‌توجه کناف سبب شده است در دکوراسیون داخلی فضا‌های بسیاری از این نوع متریال استفاده گسترده شود.

مزایا و معایب اجرای کناف

اجزای سقف کاذب کناف

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کناف سقف از چه اجزایی تشکیل می‌شود و هریک چه وظیفه‌ای را بر عهده دارند؛ از مهم‌ترین بخش‌های سقف کاذب کناف که توسط کناف کار در همدان اجرا می‌شود می‌توان به بخش‌های زیر اشاره کرد:

پانل سقف کاذب: نمای ظاهری سقف را تشکیل می‌دهد و دارای انواع مختلفی است.

سازه سقف: این بخش از کناف سقف نقش باربری سقف و متصل کردن آن به سقف اصلی ساختمان را ایفا می‌کند.

آویز‌های کناف: اتصال بخش قبلی به سقف اصلی ساختمان توسط کناف کار در همدان به کمک آویز‌های کناف صورت می‌گیرد.

بتونه درزگیر: بخشی است که به‌منظور پوشش درز‌های بین پیچ‌ها و صفحات کاربرد دارد و از ترکیب موادی همچون آب، گچ و مواد افزودنی ایجاد می‌شود.

نوار فایبرگلاس: کناف کار در همدان از این نوار به هنگام نقاشی کناف به‌منظور پوشاندن کلیه بند‌ها و استفاده از بتونه درزگیری استفاده می‌کند.

پودر ماستیک: پس از درزگیری با بتونه و پیش از اجرای رنگ روی کناف باید از این پودر استفاده کرد؛ زیرا پودر ماستیک از نمایان شدن درز‌ها زیر رنگ ممانعت می‌کند و سبب ایجاد سطحی صاف و یکدست برای رنگ‌آمیزی می‌شود.

نوار فیکس: کناف کار در همدان از این نوار به‌منظور پیشگیری از ایجاد ترک در مکان اتصال کناف به گچ دیوار استفاده می‌کند.

پیچ: کناف کار در همدان در اجرای کناف از پیچ‌های مختلفی که بر اساس ضخامت سازه، نوع سقف و ابعاد د‌هانه دسته‌بندی می‌شوند استفاده می‌کند. این پیچ‌ها سبب اتصال پانل به سازه و همچنین سازه به سازه می‌شوند.

عوامل مؤثر بر هزینه اجرای کناف

یکی از مهم‌ترین افراد به هنگام مراجعه به کناف کار در همدان موضوع هزینه‌ها و قیمت‌های کناف‌ کاری است. در این باره باید بگوییم عوامل مختلفی بر تعیین قیمت خدمات کناف تأثیرگذار هستند. این عوامل عبارت‌اند از:

نوع طراحی

 یکی از مهم‌ترین موضوعات تأثیرگذار بر قیمت کناف سقف نوع طرح موردنظر کارفرما است. اجرای طرح‌های منحنی از طرح‌های خطی یا اشکال دارای گوشه‌‌های تیز قیمت بالاتری دارد.

قیمت مصالح به‌کاررفته

 قیمت مصالحی که توسط کناف کار در همدان به‌منظور اجرای کناف مورداستفاده قرار می‌گیرد بر قیمت کناف دیوار و سقف تأثیرگذار است. از این مصالح می‌توان به پروفیل، پنل و پیچ اشاره کرد.

موقعیت مکان نصب کناف

 مسلماً اگر دسترسی به موقعیت نصب کناف دشوار باشد؛ کناف کار در همدان دستمزد بیشتری دریافت خواهد کرد.

متراژ

 عامل مهم دیگر بر تعیین قیمت کناف در همدان متراژ محل نصب است که پس از بررسی توسط کناف کار در همدان هزینه به کارفرما اطلاع داده می‌شود.

هزینه‌‌های جانبی

 مورد مهم دیگری که باید به هنگام نصب کناف به آن توجه کنید؛ هزینه‌های جانبی پیش از اجرای کناف است. در برخی موارد نیاز است به‌منظور رفع، نم و رطوبت یا ترک‌های ایجادشده در دیوار از متخصصان کمک گرفت. علاوه بر این در صورت نیاز به عایق سازی سقف یا دیوار، هزینه خرید و اجرای پشم سنگ نیز به هزینه‌های کناف‌ کاری افزوده خواهد شد.

همچنین پس از اتمام کار کناف کار در همدان، به‌منظور انجام اموری همچون نصب روشنایی، نقاشی ساختمان و برق‌کشی لازم است هزینه‌ای جداگانه در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است برخی کناف‌کاران در همدان هزینه اجرای بتونه، درزگیری و برش محل قرارگیری ‌هالوژن‌ها را به طور جداگانه محاسبه می‌کنند.

روش محاسبه هزینه کناف‌

بهترین کناف کار در همدان بر اساس نوع کناف و طرح موردنظر کارفرما برای اجرای کناف، روش‌های مختلفی را به‌منظور اعلام قیمت به مشتری به کار می‌گیرد؛ این روش‌‌ها عبارت‌اند از:

روش مترمربع: در این روش، کناف کار در همدان هزینه پروژه را بر اساس متراژ محل نصب کناف در دیوار یا سقف اعلام می‌کند.

روش متر طول: کناف کار در همدان با استفاده از این روش، هزینه اجرای کناف را بر اساس متراژ طول باکسی که دور سقف به کار گرفته می‌شود محاسبه می‌کند.

قیمت مقطوع: در این تکنیک تعیین قیمت، متخصص کناف در همدان پس از بازرسی کامل از محل اجرای پروژه یک قیمت نهایی و مقطوع را ارائه می‌کند.

قیمت کناف سقف

به‌منظور آشنایی دقیق‌تر با قیمت اجرای کناف سقف در همدان و دستمزد کناف‌ کار در همدان می‌توانید از لیست زیر استفاده نمایید: (قیمت‌ها برحسب متر است.)

دستمزد نصب کناف به همراه هزینه مصالح مصرفی

قیمت کناف سقف ساده: ۱۷۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان

قیمت کناف سقف نور مخفی: ۱۳۰۰۰۰ الی ۲۱۰۰۰۰ تومان

دستمزد نصب کناف بدون مصالح

اگر برای نصب کناف تمامی‌ مصالح موردنیاز و امکانات فراهم باشد و تنها به یک کناف‌ کار در همدان نیاز باشد؛ هزینه‌ها برای کناف سقف به شکل زیر خواهد بود: (قیمت‌ها برحسب متر است.)

دستمزد اجرای کناف سقف ساده: ۶۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان

دستمزد اجرای کناف سقف نور مخفی: ۳۵۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ تومان

دستمزد نصب کناف بدون مصالح

قیمت کناف دیوار

درمورد دستمزد نصب کناف دیوار به همراه هزینه مصالح نیز باید بدانید بر اساس نوع دیوار و پوششی یا جداکننده بودن آن و طبق متراژ دیوار محاسبه می‌شود و به شرح زیر است:

هزینه کناف دیوار پوششی: ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۶۰۰۰۰ تومان

هزینه کناف دیوار جداکننده: ۲۲۰۰۰۰ الی ۳۲۰۰۰۰ تومان

در صورت وجود مصالح، هزینه نصب کناف دیوار برای دیوار‌های پوششی در بازه قیمتی ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان و برای دیوار‌های جداکننده بین ۶۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان قرار می‌گیرد.

بهترین استادکار کناف در همدان

به‌منظور استفاده از خدمات فروش کناف در همدان و آشنایی با بهترین استادکار کناف در همدان می‌توانید از اطلاعات لیست زیر استفاده کرده و با شماره کناف‌ کار ساختمان در همدان تماس حاصل فرمایید.

داروین دکور

آدرس: همدان، میدان رسالت، بلوار ۹ دی، واقع در کوچه محراب

اجرای کناف آقای جوان

شماره تماس: ۰۹۱۸۶۳۱۳۹۳۵

مهندس ابراهیم پور

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۹۷۶۶۹۳-۰۹۱۲۶۶۴۹۳۴۷

کلینیک ساختمانی خانه ما

شماره تماس: ۰۹۳۶۴۶۸۴۸۲۲-۰۹۱۹۵۵۶۳۳۶۵

آقای رشیدیان

شماره تماس: ۰۹۱۴۴۴۱۱۰۴۵-۰۹۳۰۲۸۲۹۳۹۴

علی سورانی

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۰۰۱۴۲۹

آقای حسین زاده

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۹۹۱۶۳۸

شارینو :

اگر به دنبال یافتن بهترین گچ‌کاران شهر همدان و استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات گچ کاری ساختمان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله سایت شارینو با موضوع گچ‌کار ساختمان در همدان مراجعه نمایید.

لوله‌کشی ساختمان از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین امور هر ساختمانی به شمار می‌آید و اختلال در هر بخش از آن می‌تواند روند زندگی روزمره ساکنین را دچار اختلال کند. به‌منظور آشنایی با بهترین مراکز لوله‌کشی در همدان می‌توانید از مقاله لوله‌کشی ساختمان در همدان استفاده نمایید.

اگر قصد دارید جلوه تازه‌ای به منزل یا محل کار خود ببخشید و با استفاده از نقاشی ساختمان به افزایش زیبایی و نظم محیط موردنظر خود بپردازید؛ مقاله نقاش ساختمان در همدان می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما بگذارد.

حضور مؤثر در فضای مجازی و جذب مخاطبان بیشتر در فضا‌هایی همچون گوگل و شبکه‌های اجتماعی یکی از تأثیرگذارترین اقدامات کسب‌وکارها در راستای پیشرفت و ترقی در بین رقیبان است. اگر قصد دارید در این حوزه به‌خوبی بدرخشید و محصولات و خدمات خود را به تعداد بالایی از علاقه‌مندان معرفی نمایید؛ می‌توانید از خدمات تیم حرفه‌ای و جوان شارینو در زمینه‌هایی همچون طراحی سایت در همدان، ادمین اینستاگرام در همدان، طراحی تیزر، طراحی اپلیکیشن و غیره استفاده نمایید.

به‌منظور آشنایی با مکان‌های دیدنی، تفریحی و تجاری شهر همدان و شناخت بیشتر این شهر کهن و دوست‌داشتنی، می‌توانید به مقالات سایت شارینو با موضوعاتی همچون مراکز تفریحی در همدان، مراکز خرید همدان، رستوران‌های همدان، کافه‌های همدان و غیره مراجعه فرمایید.

بهترین استادکار کناف در همدان

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید امروزه در صنعت زیباسازی ساختمان، کناف به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین و مرغوب‌ترین سقف‌های کاذب ساختمانی که از نسل جدید گچ است مورداستفاده قرار می‌گیرد و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

با توجه به اهمیت بالای اجرای کناف سقف و دیوار، در این مقاله به ارائه مطالب مفیدی همچون تعریف کناف، مزایا و معایب کناف، قیمت اجرای کناف، معرفی بهترین کناف کار در همدان و غیره پرداختیم.

بیمارستان‌ های همدان
پزشک زنان در همدان
مراکز تفریحی در همدان

۱۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *