لوله کشی ساختمان در یزد

لوله کشی ساختمان در یزد یکی از مهم‌ترین مراحل ساختمان سازی است که تمام سازه‌های تجاری، اداری و مسکونی به آن نیاز دارند. لوله کشی آب و فاضلاب امری بسیار مهم و تخصصی است که باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود؛ زیرا هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند خسارات بسیاری به دنبال داشته باشد.

اگر اخیراً متوجه شده‌اید که در لوله کشی منزل شما مشکلی وجود دارد یا می‌خواهید لوله کشی ساختمان شما به بهترین شکل انجام شود، لازم است از بهترین لوله کش ساختمان در یزد کمک بگیرید.

از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی درمورد لوله کشی ساختمان در یزد در اختیار شما قرار دهیم.

انواع لوله کشی آب ساختمان در یزد

امروزه برای لوله کشی آب و فاضلاب در یزد از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که هریک از ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند. اگر قصد انجام لوله کشی ساختمان را دارید، بهتر است شیوه‌های لوله کشی آب ساختمان را بشناسید. در ادامه به طور کامل درمورد ویژگی‌های هریک از این روش‌ها صحبت خواهیم کرد.

لوله کشی سنتی آب در یزد

لوله کشی قدیمی‌ یکی از روش‌های لوله کشی ساختمان در یزد که از گذشته تا به امروز در اغلب ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. ممکن است سیستم لوله کشی منزل شما نیز از همین روش باشد. در پیاده سازی این روش از لوله‌های آهنی استفاده می‌شود که ویژگی‌های خود را دارند.

لوله کشی آب قدیمی‌ در یزد به ۲ شیوه روکار و توکار انجام می‌شود که بهترین لوله کش ساختمان در یزد با بررسی شرایط ساختمان تشخیص می‌دهد از کدام یک از آن‌ها باید استفاده شود. با گذر زمان سیستم لوله کشی ساختمان در یزد پیشرفت کرد و متخصصان متوجه شدند شیوه قدیمی‌ مشکلات بسیاری به همراه دارد.

از این مشکلات می‌توان به قیمت بالای نصب لوله‌ها، سختی اجرای پروژه، پوسیدگی و استهلاک لوله‌ها، سخت بودن جابه‌جایی آن‌ها و غیره اشاره کرد. همین موضوعات سبب شد امروزه برای لوله کشی ساختمان‌ از گزینه‌های دیگری استفاده شود که مزایای بیشتری دارند.

لوله کشی سنتی آب در یزد

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

لوله کشی انشعابی در یزد

لوله کشی انشعابی جدیدترین سیستم لوله کشی ساختمان در یزد که امروزه برای اغلب ساختمان‌های نوساز استفاده می‌شود. برای لوله کشی ساختمان در یزد به صورت انشعابی لازم است لوله‌های آب در تمام بخش‌های ساختمان از رایزر اصلی منشعب شوند. در این زمینه تفاوتی بین لوله‌های آب سرد و گرم وجود ندارد.

این روش لوله کشی بعد از ورود لوله اصلی آب از داخل خیابان به ساختمان و نصب کنتور، مستقیماً در داخل ساختمان انجام می‌شود. استفاده از رایزر اصلی این گونه است که برای هر بخشی که نیاز به لوله کشی آب دارد یک انشعاب از سر لوله گرفته می‌شود.

در انتهای کار نیز تمام مسیر لوله کشی به یکدیگر متصل می‌شوند به همین دلیل این سیستم به نام لوله کشی انشعابی شناخته می‌شود. قبلاً برای اجرای این روش از لوله‌های آهنی استفاده می‌شد؛ اما امروزه استفاده از لوله‌های فلزی برای لوله کشی ساختمان در یزد منسوخ شده است و از لوله‌های پلیمری برای پیاده سازی این روش استفاده می‌شود.

به کارگیری لوله‌های پلیمری اجرای این سیستم را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند. لوله کشی انشعابی در یزد به روش توکار و روکار انجام می‌شود که لازم است هریک از آن‌ها را به‌خوبی بشناسید. اگر به هنگام لوله کشی، لوله‌های منشعب شده از رایزر اصلی از درون دیوار‌های ساختمان و زیر مصالح عبور کنند، لوله کشی به شکل توکار انجام شده است. ویژگی مهم این روش این است که دیگر لوله‌ها نمایان نخواهند بود؛ اما برای اجرای این روش به کنده‌کاری دیوار نیاز است.

به همین دلیل لوله کشی انشعابی برای ساختمان‌های در حال سکونت پیشنهاد می‌شود و بهترین زمان اجرای آن زمان ساخت و ساز ساختمان است. درمورد روش روکار نیز باید بگوییم شیوه‌ای است که در آن لوله‌های منشعب شده از رایزر اصلی روی دیوار‌های ساختمان نصب می‌شوند و کاملاً مشخص هستند.

مزیت این نوع لوله کشی ساختمان در یزد این است ایرادات لوله‌ها به راحتی به چشم می‌آیند و لوله کش می‌تواند به آسانی آن‌ها را تعمیر کند؛ اما از طرف دیگر نمایان بودن لوله‌ها روی سطح خارجی دیوار‌ها، ظاهر ساختمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ممکن است برای بسیاری ساختمان‌ها ناخوشایند باشد.

لوله کشی کلکتوری در یزد

از دیگر روش‌های لوله کشی آب ساختمان در یزد می‌توان به لوله کشی کلکتوری اشاره کرد. در این روش از وسیله‌ای به نام کلکتور استفاده می‌شود و دلیل نام‌گذاری این روش به این نام نیز استفاده از همین وسیله است. لوله کشی کلکتوری از مدرن‌ترین شیوه‌های لوله کشی ساختمان در یزد به شمار می‌آید و قوانین پیاده سازی آن با دو نوع قبلی کاملاً متفاوت است.

یکی از تفاوت‌های لوله کشی کلکتوری با روش انشعابی این است که می‌توان با استفاده از این روش، لوله کشی آب گرم و سرد را در یک ساختمان به شکل جداگانه انجام داد. در این روش رایزر اصلی وارد کلکتور می‌شود و بعد از ورود آن می‌توان از لوله‌ها در بخش‌های مختلف ساختمان بنا به نیاز‌های موجود استفاده کرد.

در واقع می‌توان گفت در این روش رایزر در درون کلکتور به سوی واحد‌های مختلف ساختمان انشعاب پیدا می‌کند و همین موضوع سبب شده است این روش به‌عنوان جالب‌ترین روش لوله کشی ساختمان شناخته شود. تعداد کلکتور‌ها بر اساس تعداد واحد‌ها و مکان‌های مصرف آب تعیین می‌شود.

اما به طور کلی جدا از تعداد واحد‌ها و بزرگی پروژه لوله کشی ساختمان در یزد، در این روش باید حداقل از ۲ عدد کلکتور جداگانه برای لوله کشی استفاده شود.

 نکته بسیار مهم درمورد لوله کشی کلکتوری این است که بر خلاف روش‌های قدیمی‌ و انشعابی نمی‌توان آن را به صورت روکار اجرا کرد.

دلیل این موضوع نیز این است که نحوه قرارگیری لوله‌های آب بعد از خروج از کلکتور تنها به صورت توکار قابل اجرا است؛ اما جالب است بدانید در این روش می‌توان لوله‌ها را در دو حالت مختلف از لوله کشی توکار اجرا کرد. اولین روش لوله کشی کلکتوری این است که لوله کش در یزد لوله‌ها را از کف ساختمان عبور می‌دهد.

روش دوم نیز که در ساختمان سازی مدرن بسیار کاربرد دارد، اجرای روش کلکتوری به صورت زیر سقفی است. در این روش لوله‌های یک طبقه از ساختمان در زیر سقف طبقه بالای آن نصب می‌شوند.

در صورت بروز مشکل برای هر یک از سیستم‌های لوله کشی می‌توانید از انواع تعمیرات لوله کشی ساختمان در یزد استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن مشکل لوله کشی ساختمان خود را رفع کنید.

لوله کشی کلکتوری در یزد

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

بهترین روش لوله کشی آب ساختمان چیست؟

اگر این سؤال برایتان پیش آمده است که بهترین روش لوله کشی ساختمان چیست باید بگوییم بهترین نوع لوله کشی را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی معرفی کرد. از این عوامل می‌توان به سرعت اجرا، کیفیت، قیمت، نگهداری از لوله کشی و غیره اشاره کرد.

برای مثال اگر به دنبال سریع‌ترین روش لوله کشی ساختمان در یزد هستید، پیشنهاد ما به شما لوله کشی انشعابی به صورت روکار است؛ زیرا با اجرای این روش هیچ‌گونه تخریبی در ساختمان شما صورت نمی‌گیرد و لوله‌ها از روی دیوار عبور می‌کنند.

از سوی دیگر اگر می‌خواهید لوله کشی ساختمان شما با کمترین هزینه انجام شود بازهم لوله کشی انشعابی روکار بهترین گزینه برای شما است. رتبه دوم کمترین قیمت نیز به لوله کشی انشعابی با لوله‌های لایه‌ای تعلق می‌گیرد. جدا از سرعت اجرای کار و قیمت لوله کشی، کیفیت نیز از اصلی‌ترین موضوعاتی است که به هنگام لوله کشی ساختمان باید به آن توجه کنید.

سؤال رایج بسیاری افراد در زمینه لوله کشی این است که باکیفیت‌ترین روش لوله کشی ساختمان چیست؟ در این باره باید بگوییم کیفیت لوله کشی به فاکتور‌هایی همچون طول عمر لوله‌ها، فشار و سرعت آب و دسترسی آسان به لوله‌ها بستگی دارد.

اگر ساختمان موردنظر در حال ساخت و ساز یا بازسازی است، می‌توان گفت بهترین شیوه لوله کشی برای این ساختمان لوله کشی کلکتوری با استفاده از لوله‌های لایه‌ای است؛ زیرا استفاده از این لوله‌ها تأثیر منفی روی فشار و سرعت آب نمی‌گذارد و از سوی دیگر هوای موجود در لوله‌ها به‌وسیله شیر هواگیری بالای کلکتور خارج می‌شود.

بهترین روش لوله کشی آب ساختمان چیست؟

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

انواع لوله آب ساختمان در یزد

اجرای لوله کشی ساختمان در یزد با استفاده از لوله‌های بسیاری انجام می‌شود که از لحاظ جنس به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. این لوله‌ها از ویژگی‌ها و کاربرد‌های خاص خود برخوردار هستند که بهتر است پیش از اقدام به لوله کشی ساختمان در یزد آن‌ها را بشناسید. در ادامه درمورد انواع لوله ساختمان در یزد صحبت خواهیم کرد.

لوله گالوانیزه

برای لوله کشی ساختمان در یزد می‌توان از دو نوع لوله فولادی یا آهنی گالوانیزه استفاده کرد. ویژگی بارز این نوع لوله‌ها این است که در برابر اکسایش و خوردگی مقاومت بالایی دارند. علاوه بر این، این لوله‌ها انعطاف‌پذیری زیادی ندارند و باید در به‌کارگیری آن‌ها به اندازه‌های لوله توجه بسیاری کرد.

لوله‌های گالوانیزه به‌وسیله سه‌راهی، زانویی و غیره به یکدیگر متصل می‌شوند. لوله‌های گالوانیزه و فولادی را می‌توانید در شاخه‌هایی با طول ۶ متر و دو سر دنده با قطر ۸ اینچ استفاده کنید. لوله‌های آهنی گالوانیزه به نسبت لوله‌های فولادی از مقاومت بیشتری در مقابل اسید‌ برخوردار هستند.

لوله گالوانیزه

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

لوله چدنی

شما می‌توانید برای لوله کشی ساختمان خود به کمک بهترین لوله کش در یزد از لوله‌های چدنی نیز استفاده کنید. البته قبل از خرید آن‌ها بهتر است به لوله ضربه بزنید و با توجه به صدایی که به گوش می‌رسد از عدم شکستگی آن مطمئن شوید. لوله‌های چدنی به دلیل داشتن سرب مذاب از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

این لوله‌ها نوع نر و مادگی دارند و به‌سادگی به یکدیگر متصل می‌شوند. البته باید توجه داشته باشید که نوع مادگی در جهت جریان فاضلاب نصب شود.

لوله پلی پروپیلن

لوله‌های پلیمری سبز یا پلی پروپیلن از دیگر لوله‌های مورداستفاده در لوله کشی ساختمان در یزد هستند که نسبت به مدل‌های فلزی کاربرد بیشتری دارند. از خصوصیات این لوله‌ها می‌توان به نصب سریع، وزن کم، مقاومت در برابر زنگ زدگی، قیمت مناسب و رسوب گیری بسیار کم اشاره کرد.

لوله ۵ لایه

با توجه به اینکه خوردگی و ترکیدن لوله‌های فلزی خسارات زیادی به همراه دارد و از سوی دیگر لوله‌های پلیمری نیز با مشکلاتی همچون نفوذ اکسیژن و عدم تحمل دما و فشار زیاد همراه هستند، نسل جدیدی از لوله‌های آب به نام لوله‌های ۵ لایه روی کار آمده‌اند.

لوله‌های ۵ لایه از چندین لایه پلیمر و فلز تشکیل می‌شوند و این موضوع سبب شده است از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند و میزان خوردگی و جذب رسوب آن‌ها کاهش پیدا کند.

مشکلات لوله کشی ساختمان

هرچقدر هم که لوله کشی ساختمان شما با دقت و کیفیت بالا انجام شود، ممکن است بعد از گذشت زمان در اثر عوامل مختلف مشکلاتی در سیستم لوله کشی ساختمان ایجاد شوند. در این شرایط باید بلافاصله بعد از بروز مشکل با مرکز لوله کشی ساختمان در یزد تماس بگیرید تا متخصصان به سرعت خود را به محل برسانند.

مشکلات لوله کشی ساختمان انواع مختلفی دارند و رفع بسیاری از آن‌ها از عهده افراد غیر متخصص خارج است؛ پس حتماً به هنگام ایجاد ایرادات لوله مشک با شماره لوله کش در یزد تماس بگیرید. در ادامه درمورد رایج‌ترین ایرادات سیستم لوله کشی آب ساختمان صحبت خواهیم کرد.

مشکلات لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

گرفتگی لوله‌های آب گرم و سرد

گرفتگی لوله‌ها یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که ممکن است هریک از ما با آن روبرو شویم. این مشکل معمولاً به دلیل تجمع رسوبات، جنس نامناسب لوله‌ها، به‌کارگیری لوله‌های فلزی و میزان سختی بالای آب ایجاد می‌شود. حال ممکن است بپرسید که چگونه متوجه گرفتگی لوله‌های آب شویم؟ بارزترین نشانه گرفتگی لوله‌های آب سرد و گرم کاهش فشار آب است.

برای عیب‌یابی این مشکل لازم است لوله کش با استفاده از دستگاه‌های شناسایی گرفتگی لوله، محل گرفتگی را تعیین کرده و سپس با توجه به علت مشکل آن را رفع کند. چنانچه این ایراد در اثر استفاده از لوله‌های نامناسب به وجود آمده باشد، می‌توان با تعویض لوله‌ها مشکل را حل کرد.

از سوی دیگر اگر تجمع رسوبات و سختی بالا سبب انسداد مسیر لوله‌ها شده باشند، باید با استفاده از امکانات مخصوص مشکل لوله‌ها را برطرف کرد.

کم بودن فشار آب

موضوع کمبود فشار آب یکی از شایع‌ترین معضلات لوله کشی ساختمان در یزد به شمار می‌آید و همین موضوع سبب شده است امروزه در ساختمان‌ها از پمپ آب خانگی استفاده شود. عوامل متعددی در ایجاد این مشکل دخیل هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از تعداد بالایی زانویی در لوله کشی ساختمان
  • کم بودن فشار از مبدأ
  • گرفتگی لوله‌های آب به دلایل مختلف
  • زیاد بودن تعداد مصرف کنندگان
  • استفاده از بیشترین طول لوله‌های آب برای لوله کشی
  • تراکم و ارتفاع زیاد ساختمان

برای حل این مشکل لازم است با تعمیرکار لوله کشی ساختمان در یزد تماس بگیرید تا متخصص علت مشکل را مشخص کند. اگر دلیل این مشکل تعداد زانویی، استفاده غیر صحیح از طول لوله و نحوه لوله کشی ساختمان در یزد باشد، می‌توان با کنده کاری سیستم لوله کشی را تغییر داده و با اجرای لوله کشی کلکتوری مشکل را برطرف کرد.

از طرف دیگر اگر گرفتگی لوله‌های آب مسبب ایجاد این مشکل باشد، لازم است لوله کش محل دقیق گرفتگی را مشخص کرده و آن را برطرف کند. درنهایت اگر کاهش فشار آب، ارتفاع و تراکم زیاد ساختمان، تعداد بالای کاربران و کم بودن فشار آب از مبدأ علل بروز این ایراد باشند، لازم است یک پمپ آب خانگی در کنار مخزن تحت فشار برای ساختمان نصب شود.

کم بودن فشار آب

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

ترکیدن لوله‌های آب

ترکیدن یا شستگی لوله‌های آب یکی از انواع مشکلات لوله کشی ساختمان در یزد است که معمولاً در بنا‌های قدیمی‌ دیده می‌شود. به طور معمول در ساختمان‌های قدیمی‌ از لوله‌های فلزی برای لوله کشی استفاده شده است و به این دلیل که این لوله‌ها انعطاف پذیری چندانی ندارند، ممکن است برابر خوردگی آسیب ببینند.

درنتیجه، به‌مرورزمان احتمال شکستن و ترکیدن این لوله‌ها افزایش پیدا می‌کند. در صورت بروز این مشکل تنها راه‌حل تعویض لوله‌های شکسته با لوله‌های جدید است. توصیه می‌کنیم اگر در منازل قدیمی‌ سکونت دارید، پیش از بروز این مشکل نسبت به تعویض لوله‌ها اقدام کنید.

تجمع رسوب در لوله‌های آب

تجمع رسوب در لوله‌ها یک مشکل بسیار رایج در سیستم لوله کشی ساختمان در یزد است که به راحتی رفع می‌شود. این مشکل از اصلی‌ترین دلایل افت فشار آب نیز به شمار می‌آید. اگر نسبت به تجمع رسوب در لوله‌های ساختمان بی‌توجه باشید، این مشکل ایرادات جدی‌تری به همراه خواهد داشت.

نشت آب از اتصالات و لوله‌ها، انسداد مسیر لوله‌ها، ترکیدگی و خوردگی لوله از عوارض رسوب گیری لوله کشی ساختمان محسوب می‌شوند. برای پیشگیری از این مشکل می‌توانید از محلول‌های لوله بازکن در فواصل زمانی مشخص استفاده کنید تا از تجمع رسوبات جلوگیری شود.

برای حل این مشکل نیز باید از محلول‌های اسیدی قوی به منظور از بین بردن کاملاً رسوبات و جرم‌ها استفاده کنید.

نشت آب

اگر متوجه نشتی آب لوله‌های ساختمان خود شده‌اید، باید سریعاً برای انجام تعمیرات لوله کشی ساختمان در یزد اقدام کنید؛ زیرا نشتی آب می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد. نشتی آب به‌ویژه در فصول سرد سال  می‌تواند به یخ زدن و ترکیدگی لوله‌ها منجر شود.

برای حل این مشکل تنها کافی است کار را به متخصص بسپارید تا به بهترین شیوه مشکل نشتی آب لوله‌ها را برطرف کند.

نشت آب

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

تخلیه کند آب

از دیگر مشکلات رایجی برای سیستم لوله کشی ساختمان در یزد به وجود می‌آید می‌توان به تخلیه کند آب به سمت فاضلاب اشاره کرد. ممکن است زمانی که در حال شستن ظرف یا حمام کردن هستید، متوجه شوید که آب از سوراخ لوله پایین نمی‌رود و در آنجا جمع می‌شود.

معمولاً این مشکل به دلیل تجمع صابون، مو و غیره در محل تخلیه آب به سوی فاضلاب ایجاد می‌شود و در این شرایط باید سریعاً مجرای تخلیه پاک‌سازی شود. برای این کار می‌توانید خودتان آستین بالا زده و با استفاده از ترکیب جوش شیرین و سرکه گرفتگی‌های سطحی مجرا را از بین ببرید.

اما چنانچه مشکل برطرف نشد، احتمالاً لوله فاضلاب ساختمان شما دچار گرفتگی شدید شده است که برای رفع آن لازم است از متخصص لوله کشی ساختمان در یزد کمک بگیرید. متخصص به‌دقت مجرا را بررسی کرده و سپس با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود در کنار امکانات مخصوص مجرای فاضلاب را باز می‌کند.

خمیدگی لوله‌های آب

از دیگر مشکلاتی که برای سیستم لوله کشی ساختمان پیش می‌آید می‌توان به خم شدن لوله‌ها اشاره کرد. در برخی موارد به دلیل وارد شدن فشار زیاد به لوله‌ها، آن‌ها خم شده یا به اصطلاح شکم پیدا می‌کنند. این تغییر شکل در لوله‌ها سبب بروز مشکلاتی همچون نامنظم شدن جریان آب یا کاهش فشار آب می‌شود.

در این شرایط لازم است برای رفع مشکل با مرکز تعمیرات لوله کشی ساختمان در یزد تماس بگیرید تا متخصصان به تعویض لوله‌های آسیب دیده اقدام کنند.

قیمت لوله کشی ساختمان در یزد

آیا از هزینه لوله کشی ساختمان در یزد خبر دارید؟ اگر قصد لوله کشی ساختمان در یزد را دارید، باید پیش از اقدام در این زمینه درمورد هزینه لوله کشی اطلاع کافی داشته باشید. این هزینه تحت تأثیر فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت لوله کشی ساختمان در یزد

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

نوع لوله کشی ساختمان

اولین موردی که روی دستمزد لوله کش ساختمان در یزد تأثیر می‌گذارد نوع لوله کشی است. این موضوع که لوله کشی ساختمان شما به صورت کف خواب انجام می‌شود یا زیر سقفی روی هزینه کار تأثیرگذار است. در اجرای زیر سقفی زمان کار، دوام لوله کشی و کیفیت مصالح بالاتر است؛ بنابراین قیمت پروژه افزایش پیدا می‌کند.

قیمت لوله آب

قیمت لوله‌های آب ساختمان بر اساس برند سازنده، جنس، کیفیت و سایز متفاوت است و روی هزینه لوله کشی ساختمان در یزد تأثیر می‌گذارد. برای مثال اگر برای لوله کشی منزل شما از لوله‌های چدنی استفاده شود، به دلیل نیاز به دقت و مهارت بیشتر، دستمزد استادکار لوله کش و فاضلاب در یزد افزایش پیدا می‌کند.

ابعاد پروژه

هزینه لوله کشی ساختمان در یزد برای اجرا در یک بخش با کل ساختمان تفاوت دارد. علاوه بر این اگر مواردی همچون لوله کشی سیفون، تهویه هوا و اجرای هواکش نیز انجام شوند، قیمت کار افزایش پیدا می‌کند.

زمان پروژه

با توجه به سختی، حجم و نوع کار، زمان لوله کشی ساختمان در یزد تغییر می‌کند و هرچقدر زمان بیشتری برای لوله کشی صرف شود، در پایان هزینه بیشتری دریافت خواهد شد.

هزینه تعمیرات

اگر در سیستم لوله کشی ساختمان شما از مصالح و لوله‌های باکیفیتی استفاده نشود یا لوله کشی به صورت استاندارد انجام نشده باشد، این موضوعات سبب ایجاد مشکلات بسیاری خواهد شد. در این شرایط هزینه تعمیرات نیز به هزینه لوله کشی ساختمان در یزد افزوده می‌شود.

در ادامه مطلب می‌توانید لیست کاملی از قیمت تک‌تک خدمات لوله کشی ساختمان در یزد را مشاهده کنید.

نوع خدمات قیمت (متری)
لوله کشی ساختمان کمتر از ۱۰ متر ۶۸۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
لوله کشی آب ۵ لایه ساختمان ۶۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
لوله کشی آب سبز ساختمان ۶۷۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
لوله کشی آب ساختمان با سایز ۲/۱ ۴۵۰۰۰ الی ۵۲۰۰۰ تومان
لوله کشی فاضلاب ساختمان ۷۵۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰ تومان
لوله کشی آب ساختمان با سایز ۲۵ ۷۵۰۰۰ الی ۸۲۰۰۰ تومان
لوله کشی آب ساختمان با سایز ۱ اینچ ۱۰۵۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان
لوله کشی اطفا حریق ساختمان ۹۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان
هزینه تعمیرات

لوله کشی ساختمان در یزد

 

 

سؤالات متداول

۱. کدام روش لوله کشی ساختمان سریع‌تر است؟

 لوله کشی انشعابی به شکل روکار سریع‌ترین روش لوله کشی آب ساختمان است.

۲. باکیفیت‌ترین روش لوله کشی ساختمان کدام است؟

برای ساختمان‌های در حال ساخت یا بازسازی بهترین روش لوله کشی کلکتوری است.

۳. بهترین مکان نصب لوله‌های آب ساختمان کجاست؟

سقف، تیغه‌های ساختمان و نزدیک دیوار‌ها بهترین مکان برای اجرای لوله‌های آب هستند.

۴. علت گرفتگی لوله آب چیست؟

گرفتگی لوله‌های آب ساختمان معمولاً به دلیل جنس نامناسب لوله‌ها، جذب رسوبات و سختی بالای آب ایجاد می‌شود.

۵. چرا آب ساختمان گرم نمی‌شود؟

علت این مشکل را می‌توان ایراد در پکیج، آبگرم کن و موتورخانه و جمع شدن رسوب در مسیر انتقال آب گرم معرفی کرد.

شارینو

اگر می‌خواهید از دیگر خدمات حوزه ساختمان به بهترین شکل بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مطالب لوله کشی گاز در یزد، تعمیر آبگرم‌کن در یزد، تعمیر موتورخانه در یزد، تعمیر پکیج در یزد، تخلیه چاه فاضلاب در یزد، ایزوگام در یزد، نرده استیل در یزد و غیره بزنید.

شهر یزد از آن دسته شهر‌هایی است که می‌توانید ساعت‌ها به همراه دوستان و خانواده در آن به گشت‌وگذار پرداخته و حسابی تفریح کنید. اگر بهترین مراکز تفریحی یزد را نمی‌شناسید، لازم نیست نگران باشید؛ ما در وبلاگ شارینو لیست کاملی از معروف‌ترین مراکز تفریحی یزد، سینما‌ های یزد و غیره را برای شما آماده کرده‌ایم.

شهر یزد مملو از کافه‌ها و رستوران‌های سنتی است که نشستن در آن‌ها و صرف یک غذای اصیل ایرانی می‌تواند حال و هوای روز‌های شیرین گذشته را برای شما تداعی کند. برای شناخت دقیق رستوران‌های معروف شهر یزد می‌توانید به مطلب معرفی رستوران‌ های یزد مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید در زمینه‌های مختلف درمانی از بهترین خدمات پزشکی بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم به مطالبی همچون پزشک تغذیه در یزد، پزشک ارتوپد در یزد، بیمارستان‌ های یزد، رادیولوژی در یزد، پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد و غیره سر بزنید.

کلام آخر

لوله کشی آب و فاضلاب نقش شریان‌های حیاتی ساختمان را بر عهده دارند و سبب دسترسی راحت ساکنان به آب گرم و سرد و تخلیه فاضلاب از ساختمان می‌شوند. لوله کشی ساختمان در یزد از مهم‌ترین اقدامات در حوزه تأسیسات ساختمانی به شمار می‌آید که باید با بهترین کیفیت توسط لوله کش مجرب انجام شود.

اگر می‌خواهید عملیات لوله کشی ساختمان شما در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام شود، باید با شماره استادکار لوله کش در یزد تماس حاصل کنید. ما در این مطلب سعی کردیم هر آنچه در زمینه لوله کشی آب ساختمان در یزد حائز اهمیت است را برای شما توضیح دهیم. لطفاً اگر تجربه‌ای در استفاده از خدمات لوله کشی در یزد دارید، با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *