امداد خودرو در یزد

امداد خودرو یزد

امداد خودرو یزد یکی از خدماتی است که می‌تواند در شرایط سختی همچون خراب شدن خودرو در جاده به صورت ۲۴ ساعته به شما کمک کند. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل نقص فنی نتوانید به حرکت خود ادامه دهید و همچنین نتوانید علت مشکل خودرو را حدس بزنید.

در چنین شرایطی بهترین راه برای حفظ سلامت خود شما و خودرو، تماس با شماره امداد خودرو یزد و کمک گرفتن از تعمیرکار سیار خودرو یزد است. اگر می‌خواهید بیشتر درمورد خدمات، وظایف و هزینه‌های امدادخودرو یزد بدانید تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

امداد خودرو یزد

 

 

 

خدمات امداد خودرو یزد شامل چه مواردی است؟

معمولاً افرادی که در مشاغل غیر فنی فعالیت دارند یا به طور کلی سررشته‌ای از امور خودرو ندارند به هنگام خراب شدن و بروز نقص فنی خودرو به خدمات امداد خودرو یزد نیاز پیدا می‌کنند. البته خدمات امداد خودرو نه‌تنها به هنگام خرابی خودرو و حرکت نکردن آن، بلکه در زمان نیاز به انجام سرویس دوره‌ای برای خودرو نیز کاربرد دارد.

با انجام سرویس دوره‌ای خودرو می‌توان از بروز مشکلات بزرگ‌تر در سیستم خودرو جلوگیری کرد و حتی زمانی که خودرو مشکلی ندارد، با بررسی وضعیت آن به ایرادات به وجود آمده در خودرو آگاه شد. پس در این شرایط نیز می‌توانید روی کمک مکانیک سیار در یزد حساب کنید.

ممکن است این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که مرکز امداد خودرو یزد چه خدماتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم خدمات امداد خودرو شامل موارد بسیاری است که در ادامه مطلب شما را با اصلی‌ترین این خدمات آشنا خواهیم کرد.

خدمات امداد خودرو یزد شامل چه مواردی است؟

 

 

 

پنچرگیری سیار در یزد

خدمات پنچرگیری در محل یکی از وظایف امداد خودرو‌های معتبر یزد است که شامل پنچرگیری لاستیک‌های خودرو، تعویض لاستیک و باد کردن لاستیک‌های کم باد است. امروزه دو نوع لاستیک برای خودرو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که شامل دو نوع لاستیک تیوبلس و لاستیک تیوب دار است.

معمولاً اکثر ماشین‌ها از لاستیک‌های تیوبلس برخوردار هستند و تعویض و پنچرگیری آن‌ها توسط امداد خودرو یزد آسان‌تر انجام می‌شود. زمانی که در حال رانندگی هستید و متوجه صدا‌های غیرعادی از چرخ‌های خودرو می‌شوید و یا احساس می‌کنید فرمان خودرو به یک سمت کشیده می‌شود، احتمالاً به خدمات پنچرگیری سیار یزد نیاز دارید.

چنانچه به پنچرگیری یا تعمیرگاه دسترسی نداشتید، لازم است در اسرع وقت ماشین را متوقف کرده و با شماره امداد خودرو شبانه‌روزی یزد تماس حاصل کنید. با تماس شما تکنسین‌های این مجموعه به‌سرعت خود را به محل رسانده و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و دانش و تخصص خود، به رفع مشکل لاستیک‌های خودرو می‌پردازند.

مکانیک سیار در یزد

خدمات مکانیک سیار در یزد از دیگر وظایف امداد خودرو یزد است که در زمانی که خودرو دچار ایراد فنی و مشکلات مربوط به موتور و مشکلات داخلی می‌شود به آن نیاز پیدا می‌کنید. برای ارائه این خدمات از بهترین تعمیرکار امداد خودرو در یزد استفاده می‌شود که با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود در این حوزه می‌تواند در کم‌ترین زمان ایرادات خود را شما را عیب یابی و برطرف کند.

حال ممکن است با این پرسش روبرو شوید که مکانیک سیار شامل چه خدماتی است؟ خدمات مکانیک سیار یزد شامل موارد زیر هستند:

  • عیب یابی ایرادات خودرو
  • تعمیر و تنظیم موتور ماشین‌های ایرانی و خارجی
  • تعمیر سیستم‌های مرتبط با فرمان خودرو
  • رفع نقص قطعات مختلف خودرو
  • رفع ایرادات مربوط به برق خودرو
  • تعویض لامپ خودرو
  • تعمیرات جعبه دنده و دیفرانسیل
  • تعمیر سیستم ترمز خودرو
  • تعمیر چرخ‌های خودرو
  • تعمیر دستگاه‌های الکتریکی خودرو‌های مدرن
  • تست کردن خودرو بعد از پایان تعمیر

مکانیک سیار در یزد

 

 

 

امداد باتری در یزد

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه رانندگان به‌خصوص در فصول سرد سال مشکلات مربوط به باتری خودرو است. باتری خودرو از اصلی‌ترین قطعات خودرو است که تعمیر یا تعویض آن جزو مهم‌ترین خدمات امداد خودرو یزد به شمار می‌آید.

اگر از بهترین مکانیک سیار یزد کمک بخواهید می‌توانید اطمینان حاصل کنید کلیه باتری‌هایی که توسط این امداد خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی دارای نشان استاندارد معتبر بوده و در صورت تعویض باتری ضمانت‌نامه اصلی کالا به مشتری ارائه می‌شود.

همچنین خدمات باتری به باتری در یزد نیز جزو خدمات بهترین مراکز امداد خودرو در یزد هستند و در صورت خرابی و از کار  افتادن باتری و روشن نشدن خودرو می‌توانید در هر کجای یزد که باشید با امداد خودرو تماس گرفته از این خدمات بهره‌مند شوید.

تعویض روغن در یزد

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید پیش از شروع سفر به آن توجه کنید چک کردن روغن‌های ماشین است؛ اما متأسفانه، بسیاری از رانندگان این موضوع را فراموش کرده و در بین راه دچار مشکل می‌شوند؛ اما نگران نباشید در این شرایط نیز امداد خودرو یزد در کنار شما است.

به طور کلی بهتر است تمامی‌ روغن‌های خودرو همچون روغن ترمز، روغن موتور و غیره را قبل از آغاز سفر بررسی کنید و سپس به جاده بزنید؛ اما در صورت عدم توجه به این موضوع نیز امداد خودرو شبانه‌روزی یزد در اسرع وقت تکنسین‌های مجرب خود را به محل می‌فرستد و تعمیرکاران به بررسی دقیق و رفع مشکل خودرو شما می‌پردازند.

تعویض روغن در یزد

 

 

 

سوخت رسانی سیار در یزد

یکی دیگر از خدمات بهترین مراکز امداد خودرو یزد در جاده‌ها مربوط به سوخت رسانی سیار است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد به دلیل سهل‌انگاری ناگهان به هنگام رانندگی در جاده دچار کمبود سوخت شده و نتوانید به راه خود ادامه دهید.

در این شرایط زمانی که اصلاً به پمپ بنزین دسترسی ندارید، می‌توانید با شرکت‌های معتبر امداد خودرو یزد تماس حاصل کرده و در هر ساعتی از شبانه‌روز درخواست سوخت رسانی کنید. این مراکز دارای سوخت‌های بنزین و گازوئیل خالص و استاندارد هستند و هیچ مشکلی برای موتور و حرکت خودرو شما ایجاد نخواهند کرد.

درنتیجه در هنگام بروز این مشکل با خیال راحت با امداد خودرو تماس گرفته و مشکل خود را در کم‌ترین زمان حل کنید.

خدمات قفل و سوئیچ

یکی از دردسرسازترین مشکلاتی که ممکن است برای هر خودرویی به وجود بیاید گیر کردن کلید و سوئیچ درون قفل یا شکستن آن به هنگام باز کردن درب خودرو یا استارت زدن است. در این شرایط بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با امداد خودرو شبانه‌روزی در یزد تماس بگیرید.

امداد خودرو با بهره‌گیری از مجهز‌ترین امکانات و بدون وارد شدن هیچ‌گونه آسیبی به بدنه خودرو شما می‌تواند  این مشکل را رفع کرده و به شما کمک کند.

خدمات قفل و سوئیچ

 

 

 

یدک کش در یزد

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای رانندگان در جاده پیش بیاید، روشن نشدن خودرو و حرکت نکردن آن است. در برخی موارد نیز به دلیل شرایط آب و هوایی سخت امکان تعمیر خودرو در محل وجود ندارد. در این شرایط لازم است از خدمات امداد خودرو یزد در زمینه ماشین بر در یزد استفاده کنید.

بهترین کفی خودرو بر یا یدک کش می‌تواند در کم‌ترین زمان و بدون هیچ‌گونه آسیبی خودرو شما را به مقصد رسانده و در رفع مشکل شما تأثیرگذار باشد. به هنگام بروز چنین مواردی تنها لازم است با شماره یدک کش یزد تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصان در میان بگذارید.

امداد خودرو یزد از انواع خودرو‌های یدک کش زیر استفاده می‌کند:

  • خودروبر زنجیری
  • خودروبر مدل کامیونی
  • خودروبر مدل بلند کننده چرخ

بهتر است پیش از تماس با بهترین یدک کش در یزد از موضوعات مهمی‌ در این حوزه آگاه باشید. نکات مهمی‌ که باید در هنگام یدک کشی خودرو به آن‌ها توجه کنید شامل موارد زیر هستند:

  • تنظیم فشار باد لاستیک: تنظیم بودن باد لاستیک‌های ماشین حمل خودرو در یزد در توانایی خودرو برای جابه‌جایی بسیار تأثیرگذار است و باید باد تمام لاستیک‌ها یکسان و استاندارد باشند.
  • وسعت دید راننده یدک کش: بعد از اینکه با شماره یدک کش در یزد تماس گرفتید و خودرو یدک کش به محل رسید لازم است به وسعت دید مناسب راننده به مسیر و محیط اطراف توجه کنید. راننده باید دارای دید بسیار مناسبی به هنگام رانندگی در جاده صاف، سبقت گرفتن و دور زدن در پیچ‌ها باشد تا خودرو شما سالم به مقصد برسد.
  • کنترل کردن حرکت در پیچ: کنترل جرثقیل خودرو بر در یزد و ماشین آسیب دیده به هنگام عبور از پیچ‌های خطرناک موضوع بسیار مهمی‌ است. خودرو یدک کش باید به‌گونه‌ای به جاده مسلط باشد که در هنگام عبور از پیچ‌های تند از خود و خودرو آسیب دیده محافظت کند و به سلامت بگذرد.
  • داشتن تایر زاپاس: معمولاً تمامی‌ خودروها تایر کمکی یا زاپاس دارند که در صندوق عقب ماشین نگهداری می‌شود. خودرو‌های یدکش کش امداد خودرو یزد نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید حتماً تایر یدک به همراه داشته باشند.
  • داشتن ترمز استاندارد: بهترین یدک کش یزد باید حتماً سیستم ترمز قوی و سالمی‌ داشته باشد تا در عبور از جاده‌های خطرناک، پیچ‌های تند و سراشیبی‌ها بتواند از بروز خسارت جلوگیری کند و خودرو آسیب دیده را به سلامت به محل برساند.

درمورد قوانین خودرو‌های یدک کش به هنگام جابه‌جایی و حمل خودرو‌های آسیب دیده نیز لازم است بدانید خودرو یدک کش تنها می‌تواند یک ماشین را با خود حمل کند و لازم است خودرو موردنظر که قرار است حمل شود چه نو باشد و چه آسیب دیده، حتماً راننده مستقل و دارای گواهینامه داشته باشد.

علاوه بر این یدک کشی خودرو در یزد تنها زمانی امکان‌پذیر است که نور کافی وجود داشته باشد. همچنین خودرو یدک کش امداد خودرو یزد باید از لحاظ فنی و بدنه کاملاً سالم باشد و قدرت و توانایی حمل خودرو‌های سنگین را داشته باشد.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو یزد

شاید این سؤال برای شما هم به وجود آمده باشد که اصلاً چرا باید از امداد خودرو کمک بگیریم؟ کمک گرفتن از امداد خودرو یزد برای رانندگان چه در داخل شهر یزد و چه در جاده‌های یزد مزایای بسیاری دارد. از مزایای اصلی استفاده از خدمات بهترین مراکز امداد خودرو یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات خودرو با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین شیوه‌ها و تجهیزات
  • تعمیرات خودرو در محل
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال برای تعویض قطعات خودرو
  • ارسال تعمیرکار متخصص به محل
  • تعمیر خودرو در کم‌ترین زمان
  • دریافت خدمات در تمام مناطق داخل شهری و خارج شهری
  • امکان استفاده از خدمات امداد خودرو در هر ساعتی از شبانه‌روز
  • تعمیر اصولی انواع خودرو با رعایت کلیه استاندارد‌ها
  • عدم بروز پیشامد‌های ناگوار
  • انتقال خودرو در داخل شهر به مراکز تعویض پلاک، نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها
  • دریافت هزینه مناسب و معقول
  • حمل خودرو در یزد با ایمن‌ترین ماشین‌های یدک کش و کفی بدون هیچ‌گونه آسیبی تا مقصد موردنظر
  • ارائه ضمانت‌نامه و فاکتور به مشتری
  • بررسی نهایی خودرو جهت اطمینان از اثربخش‌بودن خدمات
  • نماندن در جاده در شرایط سخت آب و هوایی

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو یزد

 

 

 

چرا نباید به امداد خودرو‌های غیرمعتبر اعتماد کنیم؟

امروزه با افزایش تقاضا برای تعمیر، امداد و سرویس خودرو‌ها، امداد خودرو‌های نامعتبر بسیاری روی کار آمده‌اند که علاوه بر نداشتن تخصص کافی در این حوزه، با طلب هزینه‌های بسیار بالا از رانندگان با استفاده از قطعات بی‌کیفیت سبب بروز آسیب‌های جدی در خودرو‌ها می‌شوند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تماس‌هایی از سوی امداد خودرو‌های متفرقه داشته باشید که با درخواست مبالغ بالا قصد سودجویی و کلاهبرداری از شما را دارند. استفاده از خدمات امداد خودرو‌های متفرقه و غیر معتبر کار بسیار اشتباهی است و می‌تواند پیامد‌های جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

لازم است در صورت نیاز به خدمات امداد بین جاده‌ای حتماً با بهترین امداد خودرو‌های یزد تماس بگیرید و از بهترین و مجرب‌ترین کارشناس امداد خودرو در یزد جهت رفع مشکل کمک بگیرید. ممکن است برایتان این پرسش به وجود بیاید که امداد خودرو‌های غیرمعتبر را چگونه بشناسیم؟ به این منظور در ادامه شما را با ویژگی‌های امداد خودرو متفرقه آشنا خواهیم کرد.

نپوشیدن لباس فرم

اولین موردی که لازم است در تماس با امداد خودرو یزد به آن توجه کنید این است که پرسنل امداد خودرو حتماً فرم یکسان که آرم شرکت روی آن هک شده است را پوشیده باشند. اگر دقت کنید در برخی موارد زمانی که در گوشه‌ای از جاده متوقف شده‌اید و نیاز به کمک دارید، خودرو‌های امدادی نامعتبری در نزدیکی شما قرار می‌گیرند که بدون درخواست شما به محل آمده‌اند.

معمولاً پرسنل این شرکت‌ها دارای لباس شخصی هستند و مشخص نیست از طرف کدام شرکت به فعالیت می‌پردازند؛ پس اصلاً به آن‌ها اعتماد نکنید و حتماً با یک امداد خودرو معتبر در یزد تماس بگیرید.

تماس با شماره‌های شخصی

امداد خودرو یزد اگر معتبر و رسمی‌ باشد، به هنگام ارتباط با رانندگان و صدور کارت امدادی، به هیچ عنوان از شماره شخصی استفاده نمی‌کند و تنها با شماره‌های شرکت امداد با صاحب خودرو تماس می‌گیرد؛ اما شرکت‌های متفرقه امداد خودرو با استفاده از شماره شخصی اقدام به فروش تقلبی کارت‌های امدادی و کلاهبرداری می‌کنند.

به دلیل وجود کلاهبرداری‌های زیاد در این زمینه حتماً به این موضوع توجه کنید و از هر امداد خودرویی خدمات دریافت نکنید.

تماس با شماره‌های شخصی

 

 

 

بدون مشخصات بودن خودرو امداد

زمانی که با امداد خودرو در محل یزد تماس می‌گیرید و سپس امداد خودرو موردنظر به محل می‌رسد، لازم است برچسب‌هایی که روی بدنه خودرو وجود دارند را با اطلاعات امدادی که با آن تماس گرفته‌اید مطابقت دهید و از درستی امداد خودرو مطمئن شوید. معمولاً امداد خودرو‌های غیرمعتبر فاقد برچسب مشخصات هستند.

این برچسب‌ها شامل اطلاعاتی نظیر نام شرکت، لوگوی شرکت موردنظر و شماره تلفن آن هستند. علاوه بر این اگر درخواست امداد کردید و خیلی سریع امداد خودرو به محل رسید، لازم است شک کنید؛ زیرا ماشین امداد خودرو بعد از مدتی به محل می‌رسد و لازم است شما صبر کنید.

هزینه بسیار زیاد و غیر معقول

از دیگر ویژگی‌های مراکز نامعتبر امداد خودرو می‌توان به درخواست هزینه بسیار نامعقول اشاره کرد. ممکن است امداد خودرو موردنظر کار خاصی برای بهبود خودرو شما انجام نداده باشد؛ اما مبلغ بسیار زیادی را تحت عنوان دستمزد از شما طلب کند. در این صورت لازم است به اعتبار این شرکت شک کنید.

این شرکت‌ها تنها به دنبال کسب درآمد و سودجویی از رانندگان هستند؛ به‌خصوص در شرایطی که رانندگان با استرس و نگرانی برای خودرو و خرابی آن روبرو هستند. این مراکز کار خاص و مؤثری برای خودرو شما انجام نمی‌دهند؛ اما چون می‌دانند به دلیل خرابی خودرو تحت فشار هستید از این موقعیت سوءاستفاده کرده و سعی می‌کنند مبالغ هنگفتی از شما دریافت کنند.

حتماً نسبت به این موضوع هشیار باشید تا به دام این سودجویان نیفتید و متحمل هزینه‌های بسیار زیاد نشوید.

هزینه بسیار زیاد و غیر معقول

 

 

 

خدمات محدود

شرکت‌های امداد خودرو یزد اگر متفرقه و نامعتبر باشند، به دلیل نداشتن مجوز رسمی‌، توانایی ارائه خدمات گسترده در یک شهر یا چند شهر را ندارند و به همین دلیل نام آن‌ها معمولاً آشنا نیست و تبلیغی ندارند. با صرف چند دقیقه تحقیق می‌توانید امداد خودرو‌های معتبر یزد را یافته و از بروز خطرات و هزینه‌های هنگفت مراکز غیرمعتبر پیشگیری کنید.

عدم استفاده از تکنسین مجرب

معمولاً افرادی که در امداد‌ خودروهای غیر معتبر فعالیت می‌کنند دوره‌های آموزشی و تخصصی این حوزه را سپری نکرده و از دانش و تجربه کافی برخوردار نیستند. این تعمیرکاران به هنگام تعمیر خودرو علاوه بر تعمیر غیر اصولی قطعه موردنظر، به قطعات دیگر نیز آسیب زده و هزینه بسیاری به رانندگان تحمیل می‌کنند.

علاوه بر این تعمیرکار غیر مجرب این مراکز ممکن است با تعمیر کردن نصف و نیمه قطعه و سرهم کردن خودرو هزینه بسیاری از راننده دریافت کند و درنهایت مجدداً خودرو دچار مشکل شود. علاوه بر این ممکن است در این شرایط راننده در معرض خطر تصادف قرار گیرد؛ پس تحت هیچ شرایطی به مراکز غیرمعتبر اعتماد نکنید.

عدم استفاده از تکنسین مجرب

 

 

 

عدم صدور بیمه نامه و فاکتور

اگر از یک امداد خودرو معتبر خدمات دریافت کنید، در پایان کار فاکتور نامه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از جزئیات کار و کلیه هزینه‌ها مطلع شوید. علاوه بر این امداد خودرو یزد موظف است در صورت تعویض قطعات، ضمانت‌نامه‌ای به راننده تحویل دهد و به هنگام حمل خودرو نیز بیمه‌نامه‌ای جهت سلامت خودرو به مشتری ارائه کند.

اما در صورتی که از یک امداد خودرو نامعتبر خدمات دریافت کنید، هیچ یک از موارد گفته شده در اختیار شما قرار نمی‌گیرد و در صورت بروز خسارت نیز نمی‌توانید پیگیری قانونی داشته باشید.

استفاده از قطعات بی‌کیفیت

تنها زمانی که به بهترین و مجرب‌ترین امداد خودرو یزد اعتماد می‌کنید می‌توانید این انتظار را داشته باشید که در روند تعمیر و تعویض قطعات خودرو شما از قطعات اورجینال و مرغوب استفاده شود. معمولاً مراکز غیرمعتبر به این دلیل که اغلب رانندگان توانایی تشخیص قطعه اصلی را از تقلبی ندارند، از قطعات بی‌کیفیت در امر تعویض استفاده می‌کنند.

استفاده از این قطعات سبب بروز مشکلات جدی‌تر برای خودرو شما شده و می‌تواند خطرساز باشد. علاوه بر این، این مراکز هزینه بسیاری از شما به‌ازای قطعه بی‌کیفیت دریافت می‌کنند و خسارت مالی بسیاری را به شما وارد می‌کنند.

درست است که امروزه مراکز غیر رسمی‌ و نامعتبر در زمینه امداد خودرو بسیار افزایش یافته‌اند؛ اما لازم نیست نگران باشید؛ زیرا در ادامه شما را با ویژگی‌های معتبر‌ترین و مجرب‌ترین مراکز امداد خودرو استان یزد آشنا خواهیم کرد تا بتوانید در این زمینه آگاهانه‌تر و هوشمندانه‌تر پیش بروید.

ویژگی‌های بهترین امداد خودرو یزد

حال که تا اینجا متوجه شده‌اید که چرا باید حتماً به هنگام نقص فنی خودرو خود از معتبر‌ترین و بهترین امداد خودرو یزد کمک بگیرید، وقت آن است که شما را با ویژگی‌های اصلی بهترین امداد خودرو‌های یزد آشنا کنیم.

خراب شدن خودرو و بروز ایرادات مختلف در سیستم خودرو‌ها موضوعی اجتناب‌ناپذیر است و ممکن است برای هر یک از ما چه در داخل شهر یزد و چه خارج از آن رخ دهد. موضوعی که در این زمینه حائز اهمیت است این است که ما بتوانیم این مشکل را به‌خوبی مدیریت کرده و سالم به مقصد برسیم.

در این زمینه کمک گرفتن از شرکت امداد خودرو در یزد بهترین گزینه است؛ اما به شرطی که مرکز مجرب و معتبری را برای دریافت امداد خودرو انتخاب کنیم. در ادامه مطلب بیشتر درمورد ویژگی‌های مهم امداد خودرو یزد صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های بهترین امداد خودرو یزد

 

 

 

سرعت عمل بالا

بعد از اینکه شما با امداد خودرو یزد تماس گرفتید، آن مجموعه موظف است در اسرع وقت تکنسین‌های خود را به محل اعزام کند و روند عیب یابی یا تعمیر خودرو شما را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهد. در واقع یکی از اهداف اصلی امداد خودرو‌های یزد ارائه باکیفیت‌ترین خدمات در کم‌ترین زمان است.

حتماً به هنگام انتخاب امداد خودرو یزد به این موضوع توجه کنید؛ زیرا مراکزی که به‌ اصل تکریم مشتری توجه دارند و در مسیر جلب رضایت مشتری قدم برمی‌دارند، نسبت به این موضوع حساسیت بالایی داشته و خدمات خود را در کم‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهند.

تجهیزات کافی

دومین ویژگی یک امداد خودرو معتبر در یزد استفاده از تجهیزات کامل و استاندارد به منظور ارائه خدمات به مشتری است. نبود یا کمبود تجهیزات سبب می‌شود خودرو شما به طور کاملاً اصولی تعمیر نشده و مشکلی به مشکلات قبلی آن افزوده شود.

منظور از تجهیزات امداد خودرو، امکانات و قطعات مربوط به تعمیر خودرو و خودروبر یزد است. به‌خصوص خودروبر در یزد باید ماشینی سالم و ایمن باشد و بتواند خودروی شما را در کمال صحت و سلامت به مقصد منتقل کند.

احترام به مشتری

تکریم مشتری از دیگر ویژگی‌های مهم و تأثیرگذار در زمینه انتخاب امداد خودرو یزد است که باید به آن توجه کنید. تکنسین امداد خودرو باید به هنگام ارتباط با مشتری خوش اخلاق و خوش برخورد بوده و به خوبی بتواند ایرادات خودرو را برای مشتری به زبان ساده شرح دهد.

مسلماً اگر از یک امداد خودرو خدمات دریافت کنید و از رفتار پرسنل آن مجموعه راضی نباشید، دیگر نسبت به دریافت خدمات از آن مرکز اقدام نخواهید کرد. با توجه به اهمیت استفاده از خدمات امداد خودرو در یزد در شرایط سخت و استرس‌زا، حتماً به این موضوع مهم توجه کنید.

دردسترس‌بودن

شما زمانی به امداد خودرو یزد نیاز پیدا می‌کنید که خودروتان دچار نقص فنی شده و امکان دسترسی به تعمیرگاه را ندارید. در این شرایط با نزدیک امداد خودرو یزد تماس حاصل کرده و از آن‌ها درخواست کمک می‌کنید.

اگر امداد خودرو موردنظر پاسخگو نبوده یا در دسترس نباشد و شما نتوانید با آن مرکز ارتباط بگیرید، می‌توان گفت این امداد خودرو از اعتبار کافی برای ارائه خدمات حمل ماشین یزد و امداد خودرو در جاده برخوردار نیست و نمی‌توان روی کمک آن حساب باز کرد.

این موضوع به دلیل اهمیت دارد که در بسیاری موارد افراد به دلیل شرایط سختی که در آن قرار دارند با امداد خودرو یزد تماس می‌گیرند و اگر امداد خودرو در دسترس مشتری نباشند، ممکن است مشکلات بسیاری به وجود بیایند.

مهارت بالای تکنسین امداد خودرو

تمامی‌ افرادی که در مراکز امداد خودرو به عنوان تکنسین امداد خودرو در یزد مشغول به کار هستند باید دوره‌های تخصصی مربوط به شناخت و تعمیرات مشکلات خودرو را پشت سر گذاشته باشند و از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند.

اگر تعمیرکار تبحر و دانش کافی در حوزه تعمیر خودرو نداشته باشد، نمی‌تواند به خوبی ایرادات خودرو شما را عیب یابی کرده و با استفاده از امکانات و تجهیزات به رفع آن‌ها اقدام کند. درنتیجه، لازم است شما مجدداً به تعمیرگاه مراجعه کنید و بار دیگر هزینه تعمیر یا تعویض قطعات بپردازید.

علاوه بر این تکنسین غیر مجرب توانایی تشخیص قطعات اصل و باکیفیت را از محصولات بی‌کیفیت ندارد و در زمینه تعویض قطعات خودرو نیز شما را دچار مشکل می‌کند. تجربه و تبحر زیاد در کنار سرعت عمل بالا از مهم‌ترین مشخصه‌های بهترین تعمیرکار امداد خودرو در یزد است و بر اعتبار شرکت امداد خودرو یزد تأثیر بسیار زیادی دارد.

 وجود تکنسین مجرب و متخصص سبب می‌شود شما بتوانید با خیال راحت خودرو خود را به دست تعمیرکار سپرده و صحیح و سالم دریافت کنید.

مهارت بالای تکنسین امداد خودرو

 

 

 

ارائه بیمه نامه

به هنگام استفاده از خدمات ماشین بر یزد و مکانیک سیار یزد حتماً به این موضوع توجه کنید که آیا مرکز امداد خودرویی که با آن تماس گرفته‌اید خدمات خود را بیمه می‌کند یا خیر؟ در زمان حمل خودرو در یزد زمانی خیال شما کاملاً آسوده می‌شود که تکنسین‌های امداد خودرو بیمه نامه معتبری به منظور سالم رساندن خودرو به مقصد ارائه دهند.

در این صورت حتی اگر خودرو شما به هنگام تعمیر یا جابه‌جایی دچار ایراد شود، می‌توانید با استفاده از بیمه نامه نسبت به دریافت خسارت از مرکز امداد خودرو یزد اقدام نمایید. حتماً به هنگام دریافت خدمات از امداد خودرو یزد به این موضوع مهم توجه کنید.

اگر از امداد خودرو یزد بیمه نامه دریافت نکنید، نمی‌توانید به هنگام بروز مشکلات پس از تعمیر خودرو یا بزرگ‌تر شدن ایرادات خودرو، نسبت به دریافت خسارت به طور قانونی اقدام کنید. در این حالت مرکز موردنظر هیچ تعهدی درمورد اتفاقات بعد از تعمیر خودرو شما نخواهد داشت.

رعایت کلیه نکات ایمنی

با توجه به اینکه امور مربوط به امداد خودرو در جاده‌های یزد و تعمیرات تخصصی انواع خودرو نیازمند رعایت برخی نکات ایمنی هستند، لازم است کادر امداد خودرو یزد نسبت به رعایت این موارد توجه نشان دهند؛ زیرا در برخی موارد رعایت این نکات با سلامت خود تکنسین، ماشین و سرنشینان خودرو ارتباط مستقیم دارد.

پس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجرب‌ترین امداد خودرو یزد توجه به رعایت کلیه موارد ایمنی توسط تعمیرکاران چه در سفر‌های داخل شهری و چه خارج شهری است. این موضوع در زمان پنچرگیری، سوخت رسانی، ایرادات برقی خودرو و حمل و نقل خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است.

هرچه موارد ایمنی توسط امداد خودرو یزد بیشتر رعایت شوند، خیال شما راحت‌تر خواهد بود و اعتبار کار امداد خودرو یزد نیز افزایش خواهد یافت.

هزینه مناسب

بهترین امداد خودرو در یزد امداد خودرویی است که خدمات خود را طبق تعرفه مصوب اتحادیه در سال جاری ارائه دهد و از دریافت هزینه‌های اضافه و غیر اصولی اجتناب کند. اگر از هزینه‌های دقیق خدمات امداد خودرو یزد خبر ندارید، نگران نباشید ما در انتهای مطلب به طور کامل در این زمینه توضیح خواهیم داد.

علاوه بر این لازم است هزینه امداد خودرو یزد در همان ابتدای کار به طور کاملاً واضح و شفاف به اطلاع شما برسد.

حمل ایمن خودرو

در برخی موارد که نیاز است خودرو به منظور تعمیر یا تعویض برخی قطعات به تعمیرگاه منتقل شود، حمل ایمن خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور امداد خودرو یزد باید از رانندگان مجرب و ماشین‌های خودروبر سالم و ایمن برای خدمات حمل ماشین یزد استفاده کند.

در صورتی که خود این ماشین‌های خودروبر از نقص فنی یا فرسودگی برخوردار باشند، ممکن است به هنگام حمل خودرو به‌خصوص خودرو‌های سنگین دچار مشکل شده و سبب بروز خسارت شوند. پس در انتخاب امداد خودرو یزد حتماً به این موضوع توجه کنید.

امداد رسانی ۲۴ ساعته

خراب شدن خودرو موضوعی است که ممکن است در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل رخ دهد. با توجه به اهمیت این موضوع لازم است امداد خودرو در یزد به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روز‌های تعطیل نیز به ارائه خدمات امداد و یدک کشی خودرو ادامه دهد.

در واقع یکی از وظایف اصلی که برای امداد خودرو در نظر گرفته شده است، ارائه خدمات ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است تا هیچ راننده‌ای در جاده نماند و سلامت خودرو و سرنشینان حفظ شود. پس حتماً به دنبال استفاده از خدمات امداد خودرو‌های شبانه‌روزی یزد باشید.

امداد رسانی ۲۴ ساعته

 

 

 

ارسال به موقع تکنسین

از دیگر ویژگی‌های مهم یک امداد خودرو خوب در یزد می‌توان به ارسال به موقع تکنسین و تجهیزات به محل اشاره کرد. در برخی موارد سلامت راننده و سایر سرنشینان به دلیل وضعیت آب و هوایی یا نقص فنی خودرو در خطر است و لازم است امداد خودرو این ضرورت را درک کرده و بعد از تماس مشتری بلافاصله نیرو‌های خود را به محل اعزام کند.

پوشش تمام مناطق

یک امداد خودرو خوب در یزد خدمات امداد خود را در تمام نقاط داخل و خارج شهر یزد ارائه می‌کند تا بتواند در هر شرایطی به رانندگان کمک کند. در برخی موارد ممکن است شما در محلی کم رفت و آمد دچار مشکل شوید و به خدمات امداد بین جاده‌ای نیاز پیدا کنید، در این شرایط امداد خودرو باید بتواند خود را به سرعت به محل برساند.

استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت

از دیگر موضوعاتی که به هنگام تماس با شماره امداد خودرو یزد باید به آن توجه کنید این است که مرکز موردنظر در زمینه تعمیر و سرویس دوره‌ای خودرو شما از قطعات اورجینال و باکیفیت استفاده کند. استفاده از قطعات بی‌کیفیت سبب می‌شود خودرو شما مجدداً به خدمات تعمیر یا تعویض قطعه نیاز پیدا کند و هزینه بیشتری برای شما به دنبال داشته باشد.

اگر از بهترین و معتبر‌ترین امداد خودرو یزد خدمات امداد دریافت کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید در تمام روند تعمیر خودرو شما از بهترین امکانات و مرغوب‌ترین قطعات استفاده می‌شود.

ارائه خدمات برای کلیه خودرو‌های ایرانی و خارجی

با توجه به اینکه امروزه در صنعت خودرو تنوع بالایی از خودرو‌های خارجی و داخلی وجود دارد، یکی از موضوعاتی که امداد خودرو یزد باید به آن توجه کند ارائه خدمات به منظور رفع ایرادات تمام انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی است.

زمانی که مراکز امداد خودرو یزد خدمات خود را برای انواع خودروها ارائه می‌دهند به مشتریان این اطمینان خاطر را می‌دهند که در هر شرایطی با هر نوع خودرویی که دارند می‌توانند روی کمک امداد خودرو یزد حساب باز کنند. پس حتماً به هنگام انتخاب امداد خودرو یزد به این موضوع توجه کنید.

ارائه خدمات برای کلیه خودرو‌های ایرانی و خارجی

 

 

 

تعرفه امداد خودرو یزد

آیا از هزینه امداد خودرو در یزد خبر دارید؟ از آنجایی که ممکن است به شکل کاملاً غیرمنتظره به خدمات امداد خودرو یزد نیاز پیدا کنید، بهتر است از قبل درمورد قیمت امداد خودرو در یزد اطلاعات کافی کسب کنید. تعرفه امداد خودرو بر اساس عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • حق‌الزحمه ورودی پرسنل
  • پاداش راه‌اندازی خودرو
  • حمل خودرو تا ۱۰ کیلومتر (یعنی بعد از ۱۰ کیلومتر حمل خودرو، به ازای هر کیلومتر مبلغی اضافه می‌شود.)
  • نوع خودرو
  • ایرانی یا خارجی بودن خودرو
  • سبک یا سنگین بودن خودرو
  • حمل خودرو در ساعات اوج ترافیک

در ادامه مطلب قصد داریم به طور کامل طبق مصوبه سال ۱۴۰۲ درمورد هزینه دقیق تک‌تک خدمات امداد خودرو و یدک کش یزد صحبت کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به استفاده از خدمات امداد خودرو یزد اقدام نمایید.

نوع خدمات قیمت
عیب یابی و ایاب و ذ‌هاب خودرو‌های ایرانی ۱۳۰۰۰۰ تومان
عیب یابی و ایاب و ذ‌هاب خودرو‌های خارجی ۲۳۰۰۰۰ تومان
باطری به باطری برای خودرو‌های ایرانی سایپا و ایران ‌خودرو ۲۰۰۰۰۰ تومان
باطری به باطری برای انواع خودرو‌های خارجی ۲۵۰۰۰۰ تومان
باطری به باطری برای خودرو شاسی بلند ۲۸۰۰۰۰ تومان
ورودی حمل خودرو ایرانی با استفاده از یدک کش ۳۸۰۰۰۰ تومان
ورودی حمل خودرو خارجی و انواع وانت با استفاده از یدک کش ۴۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
ورودی حمل خودرو سوار یا کفی داخل یزد ۶۵۰۰۰۰ تومان
ورودی حمل خودرو سوار یا کفی از داخل یزد به خارج یزد ۷۶۰۰۰۰ تومان
ورودی یدک کش یزد (برای خودرو‌های ایرانی) ۳۸۰۰۰۰ تومان
ورودی چرخ گیر (برای خودرو‌های ایرانی) ۳۸۰۰۰۰ تومان
ورودی کفی یا خودرو سوار داخل شهر یزد (برای خودرو‌های ایرانی) ۶۵۰۰۰۰ تومان
ورودی کفی یا خودرو سوار خارج از شهر یزد (برای خودرو‌های ایرانی) ۷۵۰۰۰۰ تومان
ورودی یدک کش (برای خودرو‌های خارجی) ۴۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
ورودی چرخ گیر (برای خودرو‌های خارجی) ۴۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
ورودی کفی یا خودرو سوار داخل شهر یزد (برای خودرو‌های خارجی) ۶۵۰۰۰۰ تومان
ورودی کفی یا خودرو سوار خارج از شهر یزد (برای خودرو‌های خارجی) ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض باتری در محل از ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر کلید و مغزی و کد سوئیچ خودروی ایرانی ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
هزینه باز کردن درب خودرو همراه با ایاب و ذ‌هاب ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر کلید و مغزی و کد سوئیچ خودرو خارجی ۵۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو ایرانی با کفی یا خاور ۷۰۰۰۰۰ تومان
حمل خودرو خارجی با کفی یا خاور ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
حمل شاسی بلند و خودرو‌های مدل بالا با کفی و خاور ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
هر کیلومتر حمل اضافه خودرو ۲۰۰۰۰ تومان
پنچرگیری خودرو‌های ایرانی و موتورسیکلت ۲۰۰۰۰۰ تومان
پنچرگیری خودرو‌های خارجی ۲۴۰۰۰۰ تومان
پنچرگیری خودرو شاسی بلند ۲۸۰۰۰۰ تومان
آماده سازی برای ماشین‌های تصادفی (هر چرخ) ۱۵۰۰۰۰ تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو‌های داخلی ۲۰۰۰۰۰ تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو‌های خارجی ۳۰۰۰۰۰ تومان
رمپ پارکینگ برای حمل خودرو‌های شاسی بلند ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعرفه ورود به طرح ترافیک ۹۰۰۰۰ تومان
قیمت ۱۰ لیتر بنزین همراه با ایاب و ذ‌هاب ۱۸۰۰۰۰ تومان
قیمت ۲۰ لیتر بنزین همراه با ایاب و ذ‌هاب ۲۸۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک خودرو ایرانی ۱۴۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک خودرو خارجی ۱۶۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک خودرو شاسی بلند ۱۶۰۰۰۰ تومان
خارج کردن از جوی با استفاده از نیسان ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض مغزی پمپ بنزین خودرو (بر اساس نوع خودرو) ۱۲۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض رادیاتور خودرو (بر اساس نوع خودرو) ۱۱۰۰۰۰ الی ۴۸۰۰۰۰ تومان
تعویض ترموستات خودرو (بر اساس نوع خودرو) ۹۵۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعویض تسمه دینام خودرو (بر اساس نوع خودرو) ۸۵۰۰۰ الی ۲۱۵۰۰۰ تومان
تعویض سیم کلاچ خودرو (بر اساس نوع خودرو) ۹۵۰۰۰ الی ۱۶۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ بنزین خودرو (بر اساس نوع خودرو) ۱۰۰۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

۱. برای حمل خودرو از چه ماشین‌هایی استفاده می‌شود؟

جرثقیل خودروبر، یدک کش و کفی خودروبر از جمله خودرو‌هایی هستند که در خدمات حمل ماشین در یزد مورداستفاده قرار می‌گیرند.

۲. به هنگام حمل خودرو از چه تجهیزات و امکاناتی استفاده می‌شود؟

از این تجهیزات می‌توان به جک، زنجیر و غیره اشاره کرد.

۳. چرا باید حتماً از یک خودروبر مناسب استفاده کنیم؟

زیرا اگر از یک خودروبر ناسالم و فرسوده استفاده شود، ممکن است خودرو شما سالم و ایمن به مقصد نرسد.

۴. آیا می‌توان از خدمات امداد خودرو در تمام ساعات شبانه‌روز استفاده کرد؟

بله اغلب مراکزی که خدمات امداد خودرو را ارائه می‌دهند به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

۵. آیا خدمات امداد خودرو بیمه می‌شوند؟

بله معمولاً بهترین و معتبر‌ترین امداد خودروها جهت راحتی خیال مشتریان خود، بیمه‌نامه‌ای به منظور تحویل سالم خودرو در مقصد به مشتری ارائه می‌کنند.

سؤالات متداول

 

 

 

شارینو

اگر می‌خواهید در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی بهترین خدمات را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب وب‌سایت شارینو همچون تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر چرخ گوشت در یزد، تعمیر سرخ ‌کن در یزد، تعمیر یخچال در یزد، تعمیر پکیج در یزد، تعمیر چیلر در یزد، تعمیر کولر آبی در یزد و غیره بزنید.

در شهر یزد بزرگان، نویسندگان و شاعران بسیاری وجود داشته‌اند که توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای به علم و هنر این کشور ارائه نمایند. به منظور شناخت مشاهیر یزد می‌توانید سری به مطلب نویسندگان یزد بزنید.

اگر می‌خواهید به گشت‌وگذار و گذراندن اوقات فراغت خود در شهر زیبا و تاریخی یزد بپردازید، مطالبی همچون مراکز تفریحی یزد، سینما‌ های یزد و غیره می‌تواند برای شما جالب و خواندنی باشند.

به جهت شناخت هرچه بیشتر پزشکان و متخصصان مجرب شهر یزد، توصیه می‌کنیم به مطالب وبلاگ شارینو در حوزه پزشکی همچون پزشکان قلب و عروق در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، پزشک ماما در یزد، بیمارستان‌های یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد و غیره مراجعه کنید.

سخن پایانی

با توجه به گسترش روزافزون استفاده از خودرو‌ها برای حمل و نقل و سفر‌های جاده‌ای، نیاز به خدمات امداد خودرو بین جاده‌ای یزد بسیار افزایش پیدا کرده است. امداد خودرو یزد تیمی‌ است که از متخصصان مجرب امور خودرو تشکیل شده است و می‌تواند در صورت بروز مشکلات خودرو در اسرع وقت در محل حاضر شده و به رفع نقص خودرو و حمل آن در صورت نیاز بپردازد.

در این مطلب سعی کردیم شما را بیشتر با حوزه فعالیت امداد خودرو یزد آشنا کنیم. امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار  دهد تا بتوانید به هنگام نیاز به خدمات تعمیر و حمل خودرو در داخل یا خارج استان یزد از بهترین خدمات بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *