تعمیر آیفون تصویری در شیراز

تعمیر آیفون تصویری در شیراز

فهرست مطالب

چطور تعمیر آیفون تصویری در شیراز را انجام دهیم؟ خرابی آیفون برای خانه‌های چند طبقه یا کسانی که مشکل پا دارند بسیار ناگوارتر از آن چیزی است که به چشم می‌آید. بهتر است برای تعمیر این وسیله از یک متخصص یا تعمیرکار کمک بگیرید.

اگر می‌خواهید خودتان دست به کار شوید، جای درستی آمده‌اید. این مطلب در مورد اجزا، تعمیر و مطالب مفید دیگر که به همین زمینه مربوط هستند صحبت می‌کند؛ پس همراه ما باشید.

اصلی‌ترین قطعات آیفون تصویری در شیراز

قطعات آیفون تصویری در شیراز

یک تعمیرکار باید اجزایی که آیفون را می‌سازند بشناسد. اجازه دهید برای شروع تعمیر آیفون تصویری در شیراز قدم اول را با معرفی اجزای اصلی آن برداریم؛ زیرا برای تعمیر هر وسیله باید ابتدا آن را به نحو عالی بلد باشید.

مانیتور آیفون تصویری

وقتی صحبت از مانیتور می‌شود همه می‌دانیم که منظور از آن صفحه آیفون تصویری است. انواع سیاه و سفید این مانیتورها در بازار موجود است. مانیتورهای رنگی آیفون تصویری با نمایشگر LCD و LED کار می‌کنند. آن دسته از مانیتورهای آیفون تصویری که سیاه و سفید هستند با لامپ تصویر را نمایش می‌دهند.

اگر با هدف تعمیر آیفون تصویری در شیراز به دستگاه خود دقیق شوید، ۳ عدد دکمه روی آن می‌بینید که کارهای مختلفی انجام می‌دهند. یکی از آن‌ها برای باز کردن در استفاده می‌شود، با دکمه دوم می‌توانید بدون برداشتن گوشی آیفون تصویری شخصی که جلوی در است را ببینید و دکمه سوم برای ارتباط داخلی در دستگاه تعبیه شده است.

جالب است بدانید که آیفون‌های تصویری با مانیتور رنگی دارای ۴ دکمه هستند. یکی از آن‌ها دکمه پاور محسوب می‌شود و بقیه برای تنظیم رنگ، موسیقی زنگ و روشنایی تصویرهایی طراحی شده‌اند که روی مانیتور می‌آیند.

با توجه به دکمه‌هایی که معرفی شده است می‌توان حدس زد که آیفون‌های تصویری رنگی کیفیت‌های بالاتری از تصاویر را ارائه می‌کنند.

کلیدهای آیفون تصویری

هر آیفون تصویری یک پنل دارد که کلیدهای دستگاه روی آن قرار گرفته‌اند. این پنل‌ها بسیار مهم هستند و برای نصب آن‌ها حتماً به کمک یک فرد متخصص نیاز دارید. در غیر این صورت عملکرد صحیح آیفون تصویری شما متوقف می‌شود.

وظیفه شما این است که از پنل در برابر تابش مستقیم نور خورشید، گردو غبار و گرما محافظت کنید تا کمتر به خدمات تعمیر آیفون تصویری در شیراز احتیاج پیدا کنید. در این صورت آیفون تصویری شما دیرتر خراب می‌شود.

دوربین آیفون تصویری

انواع آیفون‌های تصویری دارای انواع دوربین هستند که ممکن است رنگی، سیاه و سفید، لنز دار، میکروفون دار یا بدون میکروفون باشند. هنگامی که برای خرید آیفون تصویری در شیراز مراجعه می‌کنید، فروشنده به شما توضیح می‌دهد که دوربین آیفون تصویری در دو مدل CMOS CMOS  و CCD  تولید می‌شوند.

بعضی از آیفون‌ها ممکن است در شب تصاویر  واضحی نداشته باشند که در این صورت توصیه می‌کنیم انواع مادون قرمز دار را تهیه کنید تا تصاویر واضح در شب را برای شما فراهم کنند.

سیم‌های ارتباطی آیفون تصویری

کابل‌ها بین قسمت‌های مختلف آیفون یا اجزا ارتباط برقرار می‌کنند؛ به همین علت بهتر است از فلز مس ساخته شوند که رسانای سریع جریان هستند. همین ویژگی باعث شده است که تصاویر و صدا با کیفیت بالایی ارائه شوند.

سطح مقطع مناسب برای کابل‌های فویل دار ۴/۰ و ۶/۰ میلی‌مترمربع تعریف شده است. گاهی برای تعمیر آیفون تصویری در شیراز باید این سیم‌ها را بررسی کنید.

آهنربای آیفون تصویری

این مورد جزو قطعاتی محسوب می‌شود که ممکن است همیشه در هنگام تعمیر آیفون تصویری در شیراز نادیده بگیرید یا اصلاً از حضور آن در دستگاه بی‌اطلاع باشید؛ اما در اصل آهنربای آیفون با کمک به ثابت ماندن گوشی در جای خود نقش مهمی ایفا می‌کند. همه انواع آیفون‌ها در قسمت خود قطعه‌ای با کارایی آهنربا دارند.

قفل دربازکن آیفون تصویری

می‌دانید که آیفون تنها قسمت تلفن مانندی نیست که در خانه قرار می‌گیرد و کابل‌ها، قسمت بیرونی و دربازکن نیز دیگر بخش‌های آن محسوب می‌شوند. این قسمت از آیفون انواع مختلفی دارد که با عملکردهای متفاوت از هم کار می‌کنند.

بعضی از آن‌ها با یک زنجیر یا مگنت و زبانه به باز شدن در کمک می‌کنند. انواع ثابت و اهرمی دربازکن‌ها نیز در بازار موجود هستند. توجه به نوع دربازکن بسیار مهم است و کمک می‌کند تا دیرتر به خدمات تعمیر آیفون تصویری در شیراز احتیاج پیدا کنید.

منبع تغذیه آیفون تصویری

منبع تغذیه‌ای که در آیفون‌ها کار گذاشته می‌شود می‌توانند تا ۲۲۰ ولت برق را تحمل کنند. دو خروجی این منبع تغذیه برای مکالمه، تصویر و برق ۱۲ ولت در نظر گرفته شده‌اند؛ در حالی که دو ترمینال دیگر مخصوص قفل باز کن و برق ۱۲ ولت با جریان متناوب هستند.

مدار مکالمه آیفون تصویری

مدارها می‌توانند الکترونیک یا نیمه الکترونیک باشند. میکروفون، بلندگو و گوشی مدار الکترونیک را تشکیل می‌دهند؛ در حالی که میکروفون و یک بلندگو برای تشکیل مدار نیمه الکترونیک کافی هستند. تمام اجزایی که در مورد آن صحبت کردیم به وسیله ولتاژ DC کار می‌کنند.

بلندگوی آیفون تصویری

آیفون‌های تصویری به بلندگویی نیاز دارند که صدا را در حد استاندارد به بیرون انتقال دهد. بلندگو در اصل یک هسته مغناطیسی دارد که به دیافراگم آیفون تصویری وصل می‌شود. اگر بلندگو به خوبی صدا را منتقل نمی‌کند باید با تعمیرات آیفون در شیراز برای رفع این مشکل صحبت کنید.

قیمت قطعات آیفون تصویری در شیراز

قیمت قطعات آیفون تصویری در شیراز

برای تعمیر آیفون تصویری در شیراز به قطعات نیاز هست. در جدولی که می‌بینید قیمت انواع قطعات به صورت حدودی نشان داده شده است. خوانندگان عزیز دقت کنید که اعدادی جمع‌آوری‌شده طبق آخرین تغییرات در سال ۱۴۰۲ هستند.

نام قطعه آیفون تصویری قیمت قطعات
میکروفون آیفون تصویری ۸ تا ۱۰ هزار تومان
سلکتور ۶ پایه آیفون تصویری ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان
سوکت ۴ سیم آیفون تصویری ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان
ولوم ۵۰ کیلو اوهم ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان
شاسی پنل آیفون تصویری ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
رله الکتریک آیفون تصویری ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان
بند فنری آیفون تصویری ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
سوئیچر آیفون تصویری ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان

معمول‌ترین خرابی‌های آیفون تصویری در شیراز

قبل از کار تعمیر آیفون تصویری در شیراز بهتر است اسناد فنی را به دقت مطالعه کنید. در بخش “خرابی‌های رایج” سازندگان به شما می‌گویند که چگونه به سرعت خرابی‌ها و مشکلات ساده در عملکرد دستگاه را برطرف کنید.

خرابی‌های آیفون تصویری در شیراز

 اگر اطلاعات لازم در دستورالعمل‌های عملیاتی وجود ندارد، بهتر است از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.  اختلالات کلی در دستگاه مخابره داخل تصویری و خرابی‌های خاص مشخصه یک سازنده خاص وجود دارد؛ حذف آنها به دلایل و توصیه‌های سازنده بستگی دارد.

 رایج‌ترین مشکلات همیشه در مستندات فنی برای تعمیر آیفون تصویری در شیراز توضیح داده شده است. از جمله آنها می‌توان به نقص‌های زیر اشاره کرد.

مشکلات آیفون تصویری راه حل
نشانگر دستگاه روشن نمی‌شود. دلیل احتمالی آن کمبود برق یا موقعیت نادرست سوئیچ است.
اینترکام فقط یک سیگنال صوتی را ارسال می‌کند و هیچ تصویری وجود ندارد. علت احتمالی این مشکل کابل آسیب‌دیده یا تنظیمات نادرست مانیتور مانند روشنایی است.
پانل تماس تصویری تار را ارسال می‌کند یا تصویری وجود ندارد. علت احتمالی آن می‌تواند قرار گرفتن در معرض یک میدان الکترومغناطیسی خارجی یا وجود رطوبت یا یک جسم خارجی در زیر گنبد محافظ باشد.

همچنین فرسودگی طبیعی دوربین به دلیل استفاده طولانی مدت نیز از علل تصاویر تار هستند.

سیگنال صوتی از دست رفته یا مخدوش است و صدا به سختی شنیده می‌شود. دلیل احتمالی آن گردوغبار یا اجسام خارجی روی توری جلوی میکروفون است.
نشانگر کم روشن می‌شود. برای تعمیر آیفون تصویری در شیراز بهتر است بدانید که علت این خرابی احتمالی آسیب سیم‌های اتصال است.
هیچ تصویری روی مانیتور واحد کنترل وجود ندارد. علت احتمالی آن شکستگی یا آسیب به خط انتقال کابل یا خرابی ماتریس مانیتور است.
قفل مغناطیسی کار نمی‌کند یا به درستی کار نمی‌کند . دلیل احتمالی عدم وجود برق در تماس‌های الکترومغناطیسی است. فاصله نامناسب بین نوارها

 

قفل الکترومکانیکی به درستی کار نمی‌کند. علت آن عدم تماس، گردوغبار و اجسام خارجی در مکانیسم، فرسودگی سیم‌پیچ، اکسیدشدن اجزا و مجموعه‌های داخلی است.
درب ورودی محکم یا ضعیف فشار داده می‌شود یا به شدت به هم می‌خورد. ممکن است گردوغبار، ذرات خارجی در مکانیسم یا تنظیمات نادرست چنین مشکلی را ایجاد کند.
گرفتن شماره روی صفحه تماس و باز کردن قفل غیرممکن است. دلیل احتمالی آن عدم تماس برد و پنل کد به دلیل ترک در برد، رطوبت و گردوغبار در مکانیزم گزارش شده است.
کلید الکترونیکی و کارت مغناطیسی شناسایی نمی‌شوند. جهت تعمیر آیفون تصویری در شیراز ابتدا علت آن را در آسیب‌دیدگی یا آلودگی نوار مغناطیسی جستجو کنید.

تعمیرات مستقل و حرفه‌ای همیشه با تشخیص علل شروع می‌شود. ابتدا باید خط کابل انتقال را از نظر شکستگی، آسیب یا ترک‌خوردگی بررسی کنید. در صورت خراب نشدن یکپارچگی سیم‌ها باید علت خرابی را در واحد اجرایی جستجو کرد.

 برای انجام این کار، به تجهیزات تشخیصی و حداقل مجموعه‌ای از ابزارها مانند پیچ گوشتی، تستر برق و آهن لحیم‌کاری نیاز دارید. بسته به منبع نقص، خرید قطعات سازگار برای جایگزینی عناصر فرسوده مانند میکروفون، دوربین، مانیتور و… ضروری است.

قبل از تعمیر آیفون تصویری در شیراز هر جزء باید به طور جداگانه بررسی شود. در این صورت می‌توان ناحیه آسیب‌دیده را تشخیص داد. برای تعویض قطعه، توصیه می‌شود از قطعات اصلی یا قطعات سازگار با مشخصات مشابه استفاده کنید. بیایید در ادامه نگاه کلی‌تری به رایج‌ترین خرابی‌های آیفون تصویری در شیراز بیندازیم.

خرابی نرم‌افزار آیفون تصویری

گروه گسترده دیگری از دلایلی که منجر به عملکرد نادرست دستگاه مخابره داخل تصویری می‌شود، خرابی نرم‌افزار است. این پر کردن داخلی دستگاه است که اطلاعات دریافتی را تجزیه و تحلیل کرده، سیگنال‌های پاسخ در مورد باز کردن و قفل کردن قفل را ارسال می‌کند و مسئولیت سایر گزینه‌های داخلی را بر عهده دارد.

کسانی که کار تعمیر آیفون تصویری در شیراز را انجام می‌دهند می‌دانند که خرابی نرم‌افزار معمولاً به دو صورت ظاهر می‌شود. وارد کردن مقدار کد در پانل تماس اجازه باز کردن قفل را نمی‌دهد یا این که خواننده قادر به رمزگشایی اطلاعات روی کلید الکترونیکی یا کارت مغناطیسی نیست. می‌خواهید بدانید چگونه مشکلات پیش آمده را حل کنیم؟

اگر این دستگاه کدهای کاربری را قبول نمی‌کند، برای تعمیرات تخصصی آیفون در شیراز لازم است آنها را رفع انسداد کرده و اطلاعات جدید را از طریق پنل اصلی وارد کنید.

کیفیت تصویر ضعیف در آیفون تصویری

تصاویر تار، کم‌نور، با تأخیر زمانی، سوسو زدن و شکافتن کادر یکی از مشکلات رایج آیفون‌های تصویری است. دلایل ممکن است در داخل مکانیزم و نرم‌افزار پنهان باشند یا به دلیل تأثیرات خارجی مانند میدان‌های الکترومغناطیسی، عوامل آب و هوایی یا نقض تکنیک‌های نصب ایجاد شوند.

 مثلاً کابل نادرست استفاده شده است. بهترین گزینه برای تعمیر آیفون تصویری در شیراز کابل جفت پیچ‌خورده دسته ۵ است که بیش از ۲۰ پیچ در متر ندارد. چندین کابل با پارامترهای فنی ناسازگار وصل شده‌اند.

در حین نصب آیفون تصویری، هنگام اتصال دو قسمت کابل، نصب دستگاه‌های منطبق یا فیلترهای تداخل ضروری است. آنها در دستگاه‌هایی تعبیه شده‌اند که سیگنال را تقویت می‌کنند. این طرح به شما امکان می‌دهد از خط در برابر تأثیر میدان‌های الکترومغناطیسی خارجی و ولتاژهای افزایش محافظت کنید.

یکی از دلایل رایج تاری تصویر، دامنه نامناسب عمق میدان است. از طریق تنظیمات می‌توانید آن را تغییر دهید؛ اما برای این کار باید تا حدی واحد داخلی ویدئویی خارجی را جدا کنید. این نکته در تعمیر آیفون تصویری در شیراز مهم است.

چگونه از خرابی آیفون تصویری جلوگیری کنیم؟

تعمیر آیفون تصویری در شیراز

شرایط کلیدی برای سرویس صحیح و طولانی مدت یک آیفون تصویری نصب صحیح، استفاده از کابل و تجهیزات مناسب و رعایت توصیه‌های عملکرد سازنده است. به‌عنوان‌مثال، یکی از دلایل رایج خرابی دستگاه و نیازمندی آن به تعمیر آیفون تصویری در شیراز، آسیب خارجی ناشی از خرابکاران است.

 برای محافظت از تجهیزات و تعمیر انواع آیفون در شیراز، باید پانل تماس را در طاقچه‌های مخفی نصب کنید، مدل‌های ضد خرابکاری خریداری کنید و دستگاه‌های ضبط ویدئو و هشدار اضافی را تهیه کنید. یک گیره مخصوص از ورود رطوبت به عناصر داخلی مکانیزم جلوگیری می‌کند.

 برای نصب در فضای باز، لازم است دستگاهی با محدوده دمای عملیاتی گسترده و سطح بالایی از محافظت مسکن خریداری شود. برای استفاده در اتاق‌هایی با غلظت بالای گردوغبار و اجزای شیمیایی، سازندگان مدل‌های خاصی را توسعه می‌دهند.

توصیه‌های زیر به افزایش عمر این دستگاه و بی‌نیازی از خدمات تعمیر آیفون تصویری در شیراز کمک می‌کنند.

  • تعمیر و نگهداری منظم آیفون تصویری به شما امکان می‌دهد تا به موقع قطعات و اجزای فرسوده را شناسایی و جایگزین کنید.
  • اگر مشکلی با افزایش ناگهانی ولتاژ وجود داشته باشد، فیلتر و منبع تغذیه بدون وقفه به جلوگیری از آن در آینده کمک می‌کنند.
  • برای کارکرد راحت درب جلو، بسیاری از کاربران درب بسته را نصب می‌کنند.تعمیر آیفون تصویری در شیراز و نگهداری منظم مناسب به شما کمک می‌کند تا از مشکلات مکانیزم مانند تعویض روغن، روغن‌کاری و تمیز کردن دنده‌ها و واحدهای فنر جلوگیری کنید.
  • برای محافظت از خطوط انتقال در برابر پیچ‌خوردگی‌ها و آسیب‌های خارجی، آنها باید در کانال‌های کابل یا لوله‌های مخصوص موجدار نصب شوند.
  • اگر می‌خواهید آیفون تصویری تا حد ممکن دوام بیاورد، هنگام نصب تجهیزات از خدمات تکنسین‌های مجرب استفاده کنید و توصیه‌های سازنده را برای کار با دستگاه دنبال کنید.

هزینه تعمیر آیفون تصویری در شیراز

چنانچه خودتان از عهده تعمیرات آیفون تصویری در شیراز برنمی‌آیید یا اصولاً فرد دست به آچاری نیستید، بهتر است به نمایندگی مراجعه کرده یا از تعمیرکاران ماهر کمک بگیرید. در این قسمت ما به هزینه تعمیر تخصصی آیفون تصویری در شیراز اشاره می‌کنیم که از مشتریان اخذ می‌شود.

خدمات تعمیر آیفون تصویری در شیراز تعرفه‌ها
تعمیر برد آیفون تصویری ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
تعویض برد آیفون تصویری ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
تعمیر گوشی آیفون تصویری ۲۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
تعویض قطعات داخلی آیفون تصویری ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان
کابل‌کشی آیفون تصویری ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان
تست سیم‌کشی هر واحد از آیفون تصویری در شیراز ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در شیراز

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در شیراز

می‌دانید که اطلاع از ویژگی‌های هر مدل آیفون موضوع مهمی محسوب می‌شود که ممکن است تعمیر تخصصی آیفون تصویری در شیراز را تا مدت‌ها به تعویق بیندازد. اگر می‌خواهید با انواع برندهای آیفون تصویری در شیراز آشنا شوید، این قسمت برای شماست. می‌خواهیم مدل‌های ایرانی و خارجی را با مهم‌ترین ویژگی‌هایی که دارند معرفی کنیم.

تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در شیراز

الکتروپیک برند مشهور و معتبری است که طراحی‌های شیکی برای تولیدات خود در نظر می‌گیرد و از این جهت توانسته است بخش زیادی از مشتریان را در بازار به سوی خود جذب کند. آیا به دنبال یک دستگاه با کارایی بالا هستید؟

الکتروپیک را انتخاب کنید. آیا می‌خواهید آیفون تصویری شما ظاهر شیکی داشته باشد؟ باز هم الکتروپیک انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. در محصولات جدید این آیفون، سیستم آی پی نیز اضافه شده است. این وسیله امکان ثبت تصاویر و افزودن آن‌ها به کارت حافظه خارجی را دارد.

برای نصب و تعمیر آیفون تصویری در شیراز این مدل می‌توانید با شماره تعمیرکار آیفون در شیراز تماس بگیرید یا از افراد فعال در نمایندگی آیفون تصویری الکتروپیک در شیراز درخواست کمک کنید.

تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در شیراز

تابا الکترونیک نیز برند مشهوری است. چرا همه‌جا از این آیفون صحبت می‌کنند؟ دلیل آن قطعاً کیفیت بالای تصاویر ارائه شده، قیمت مناسب، گارانتی ۳۶ماهه، تنوع بالای سایز مانیتورها و امکان پشتیبانی از دوربین‌های مداربسته است.

این آیفون ممکن است برای بعضی از افراد کمی گران باشد یا قطعات آن در هنگام تعمیر آیفون تصویری در شیراز به سختی پیدا شوند. با این وجود مزایای آن کاملاً به معایبی که دارد می‌چربند. تعمیرکار آیفون تصویری در شیراز می‌تواند برای نصب و تعمیر آن تحت نظر نمایندگی آیفون تصویری تابا الکترونیک در شیراز اقدام کند.

تعمیر آیفون تصویری سیماران در شیراز

برند سیماران را با تنوع بالای محصولاتی که ارائه می‌کنند در بازار می‌شناسند. این برند پشتیبانی طولانی مدت و بهترین خدمات تعمیر آیفون تصویری در شیراز را از تولیدات خود به عمل می‌آورد. کیفیت صدا در این برند بسیار بالا است و می‌توانید با قیمت مناسب و گارانتی ۳۰ماهه آن را خریداری کنید.

نکته‌ای که ارزش توجه را دارد این است که آیفون تصویری سیماران تصاویر ضعیفی در شب ارائه می‌کند. همچنین ممکن است در ساختمان‌هایی که تعداد واحدهای بالایی دارند عملکرد بهینه‌ای نداشته باشد؛ بنابراین اگر در چنین شرایطی هستید، بهتر است مدل‌های دیگر آیفون تصویری را بررسی کنید.

نمایندگی آیفون تصویری سیماران در شیراز می‌تواند برای سایر خدمات نصب و راه‌اندازی آن شما را راهنمایی کند.

تعمیر آیفون تصویری تک نما در شیراز

یک سیستم هفت سیمه از این نوع آیفون تصویری پشتیبانی می‌کند که باعث شده است نصب آن کمی سخت باشد. اگر این مدل را می‌خرید، از استادکار تعمیر آیفون در شیراز یا خود افراد فعال در نمایندگی آیفون تصویری تک نما در شیراز جهت نصب آن کمک بگیرید.

این نوع آیفون تصویری هزینه‌های کابل‌کشی شما را به طرز قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و به دلیل کیفیت بالا و عمر زیاد قطعات خیلی کم به تعمیر آیفون تصویری در شیراز نیاز پیدا می‌کند. از دیگر مزایای آن به دکمه‌های لمسی، قابلیت ذخیره عکس، قابلیت کددهی و مجهز بودن به یک دوربین اضافه اشاره می‌کنیم.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس در شیراز

کوماکس یک برند خارجی کره‌ای است که با تنوع بالا در بازار عرضه می‌شود. اصل این مدل در ایران موجود نیست؛ اما می‌توانید های‌کپی آن را تهیه کنید. این مدل به سادگی نصب می‌شود و کیفیت صدا و تصویر بالایی هم دارد.

دقت کنید که قطعات آن به سختی پیدا شده و قیمت آن نیز بالا است؛ بنابراین اگر به دنبال مدل‌هایی هستید که برای استفاده خانواده‌های پرجمعیت مناسب باشد، دور آیفون تصویری کوماکس را خط بکشید. نمایندگی آیفون تصویری کوماکس در شیراز می‌تواند این دستگاه را برای شما نصب کند.

تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در شیراز

کمپانی بزرگ سامسونگ به عنوان یک برند بین‌المللی تنوع فوق‌العاده بالایی در تولید انواع لوازم برقی و خانگی دارد که بدون اغراق با کیفیت بالا می‌توانند تا سال‌ها در خانه شما ماندگار شوند. با خرید این آیفون‌های تصویری از گارانتی ۲۴ماهه، صفحه‌نمایش لمسی و حافظه برای ذخیره تصاویر بهره‌مند می‌شوید.

برای نصب یا تعمیر آیفون تصویری در شیراز آن می‌توانید با نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در شیراز تماس حاصل فرمایید و به طور رایگان خدمات دریافت کنید.

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در شیراز

سوزوکی یک برند ژاپنی است که با توجه به قیمت مناسب آن می‌تواند برای خانواده‌هایی با استطاعت مالی متوسط مورد خوبی باشد. شما می‌توانید تا ۱۲ ماه آیفون تصویری خود را تعویض کرده و تا ۲۴ ماه به طور رایگان برای تعمیر آن خدمات دریافت کنید.

صفحه نمایش‌های بزرگ LED، بهره‌مندی از پلیمر ABS یا پلاستیک فشرده و امکان نصب موازی جزو قابلیت‌های ویژه این برند هستند. برای تعمیر آیفون تصویری در شیراز آن به نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در شیراز مراجعه کنید.

تعمیر آیفون تصویری پاناسونیک در شیراز

پاناسونیک برند ویژه‌ای است و اکثر مشتریان نیز در هنگام خرید می‌دانند که محصول باکیفیت و معتبری به منزل می‌برند. این برند حافظه داخلی و خارجی دارد و تا ۱.۵ سال نیز دارای گارانتی است. البته برخی مدل‌های آن قیمت‌های بالایی دارند که با توجه به اعتبار پاناسونیک در بازار قابل‌توجیه است.

شما می‌توانید از متخصصین فعال در نمایندگی آیفون تصویری پاناسونیک در شیراز برای نصب یا تعمیر آیفون تصویری در شیراز کمک بخواهید.

شارینو

آیا شهر شیراز را به خوبی می‌شناسید؟ ممکن است سال‌ها ساکن شیراز باشید یا فقط برای کار، تحصیل یا تفریح در آن اقامت داشته باشید. در هر صورت آشنایی بیشتر با این شهر می‌تواند سودمند باشد. به این منظور پیشنهاد می‌کنیم مقالات روانشناس در شیراز، پزشک تغذیه در شیراز و باربری در شیراز را مطالعه کنید.

جهت آشنایی کامل‌تر با شیراز دیگر مطالب نیز با موضوعات سالن‌های زیبایی شیراز، باشگاه بدنسازی در شیراز و دوربین مداربسته در شیراز نوشته و ویرایش شده‌اند. می‌توانید در یک بعدازظهر آرام به همراه نوشیدنی خود این مقالات را مطالعه کنید.

جالب است بدانید که برای دوستداران حوزه‌های کامپیوتری مقالات ادمین اینستاگرام در شیراز، طراحی سایت در شیراز و سئو سایت در شیراز آپلود شده‌اند. این مقالات موضوعات فنی و تکنیک‌های جالبی را شامل می‌شوند که با زبانی ساده و روان مفاهیم را توضیح داده‌اند.

در ادامه معرفی سایت شارینو این طور عنوان می‌کنیم که مقالات مرکز لیزر در شیراز، آموزشگاه موسیقی در شیراز و مبل ‌شویی در شیراز علاوه بر ارائه توضیحات و نکات مفید و مرتبط شامل لیستی هستند که می‌توانید در آن بهترین مراکز مربوط به موضوع مقاله را پیدا کنید.

همچنین برای گذراندن اوقات فراغت خود در این شهر مطالب کافه‌های شیراز، رستوران‌های شیراز و آموزشگاه فنی در شیراز راهنماهای مفیدی به نظر می‌رسند. شارینو دریایی از اطلاعات کاربردی و رایگان است؛ پس بازدید از آن را از دست ندهید.

سخن پایانی

تعمیر آیفون تصویری در شیراز موضوعی است که در این مطلب محل بررسی بوده و در مورد آن اطلاعاتی به کاربران منتقل شده است. قطعات، خرابی‌ها، هزینه تعمیر آیفون در شیراز و مدل‌های ایرانی و خارجی این دستگاه در این مقاله توضیح داده شده‌اند تا بتوانید با دیدی شفاف‌تر به تعمیر آیفون تصویری در شیراز مشغول شوید.

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر آیفون تصویری در شیراز چقدر است؟

این هزینه به نوع تعمیر آیفون تصویری در شیراز بستگی دارد.

  1. چرا آیفون در را باز نمی‌کند؟

به دلیل خرابی در سیم‌کشی، فاصله زیاد دربازکن با در و ولتاژ نامناسب در برد تغذیه

  1. مهم‌ترین قطعات آیفون تصویری کدام‌اند؟

مانیتور، برد تغذیه و پانل

  1. چرا آیفون تصویری نویز دارد؟

به دلیل سیم‌کشی نامناسب نویز ایجاد می‌شود. با بررسی کابل‌ها مشکل را برطرف کنید.

  1. اگر آیفون تصویری در شب فیلم و عکس‌های ناواضح داشته باشد، باید چه‌کار کنیم؟

به منظور تعمیر آیفون تصویری در شیراز و رفع این مشکل بهتر است LED  را بررسی کنید. شاید این قطعه نیاز به تعویض داشته باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *