مهم‌ترین نکاتی که باید درباره مرکز لیزر در سمنان بدانید!

آیا بهترین مرکز لیزر در سمنان را می‌شناسید؟ امروزه افراد از روش‌های مختلفی برای ر‌ها شدن از شر مو‌های زائد خود استفاده می‌کنند که برخی از آن‌ها همچون استفاده از وکس، ژیلت، اپیلاسیون و غیره منجر به عوارضی نظیر خارش، سوزش، ایجاد جوش و مو‌های زیر پوستی می‌شوند.

تحقیقات نشان داده‌اند بهترین و دائمی‌ترین راه برای از بین بردن مو‌های زائد لیزر است. اگر قصد لیزر مو‌های بدن یا صورت خود را دارید، در ابتدا باید از موضوعات مهمی‌ در این زمینه شناخت داشته باشید و بهترین مراکز لیزر در سمنان را بشناسید؛ به همین منظور از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

لیزر مو‌های زائد چیست؟

بسیاری افراد زمانی که برای اولین بار نام لیزر مو‌های زائد به گوششان می‌رسد با این سؤال مواجه می‌شوند که لیزر چیست و چگونه انجام می‌شود؟ در این باره باید بگوییم لیزر مو‌های زائد در سمنان از پرطرف‌دارترین روش‌های رفع مو‌های ناخواسته است که از اثرگذاری بالایی برخوردار بوده و می‌تواند به‌خوبی به کاهش رویش مو در نواحی مختلف بدن منجر شود.

از آنجایی که استفاده از ژیلت، وکس، موم، بند انداختن و دیگر روش‌ها موقتی هستند و معمولاً به سلامت پوست آسیب می‌زنند، امروزه لیزر به یکی از نیاز‌های اصلی خانم‌ها و آقایان در زمینه بهداشت تبدیل شده است. لیزر یک پرتوی نور است و ویژگی‌های فیزیکی خاصی دارد.

این نور پرانرژی در صنایع مختلف مانند برش، حکاکی و پزشکی همچون عمل‌های جراحی یا لیزیک چشم کاربرد دارد. خوشبختانه پیشرفت علم سبب شده است امروزه از لیزر برای حذف مو‌های زائد بدن استفاده شود و این پرتو نوری بدون اثر گذاشتن بر نواحی دیگر پوست بتواند به حذف مو‌های زائد کمک کند.

از معروف‌ترین فناور‌های لیزر مو‌های زائد می‌توان به الکساندرایت، اندیگ و دایود اشاره کرد. هریک از این لیزر از ویژگی‌ها و کاربرد‌های خود برخوردار هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد. لیزر می‌تواند بین ۷۰ الی ۹۰ درصد مو‌های زائد صورت و بدن را برای همیشه از بین ببرد.

عملکرد نور لیزر به این صورت است که هر چیزی که رنگ تیره‌ای داشته باشد را تشخیص داده و به کمک حرارت آن را می‌سوزاند. موی داخل فولیکول‌های مو تیره است و حرارت لیزر سبب سوزاندن آن و درنهایت از بین رفتن فولیکول مو می‌شود. همچنین لازم است بدانید مو‌های بدن ما از چرخه رشد و استراحت برخوردار هستند.

معمولاً در یک زمان مشخص اغلب مو‌های بدن ما در حالت استراحت به سر می‌برند و بخش کمی‌ از آن‌ها در فاز رشد قرار دارند. در مرکز لیزر در سمنان خدمات لیزر در فاز استراحت مو انجام نمی‌شوند؛ زیرا اشعه لیزر در این زمان تأثیری ندارد.

همین موضوع سبب شده است که جلسات لیزر در مرکز لیزر مو‌های زائد در سمنان با فاصله معین از یکدیگر و به طور مستمر انجام می‌شوند. در هر جلسه بخشی از فولیکول‌های مو از بین رفته و بعد از پایان جلسات تمامی‌ آن‌ها حذف می‌شوند.

آیا لیزر مو‌های زائد واقعاً مؤثر است؟

لیزر مو‌های زائد

بسیاری از افرادی که به مرکز لیزر در سمنان مراجعه می‌کنند با این پرسش روبرو هستند که آیا واقعاً لیزر مو‌های زائد تأثیرگذار است؟ این که لیزر چقدر برای شما اثربخش باشد به عوامل مختلفی همچون رنگ پوست، تراکم و ضخامت مو‌های زائد و موارد دیگر بستگی دارد.

زمانی که شما به بهترین مراکز لیزر در سمنان مراجعه می‌کنید، در ابتدا اپراتور لیزر تمامی‌ موارد گفته شده را بررسی کرده و سپس از مناسب‌ترین دستگاه برای پوست شما استفاده می‌کند. بعد از این بررسی مشخص می‌شود که شما به چند جلسه لیزر نیاز دارید.

به طور کلی اگر لیزر مو‌های زائد به کمک دستگاه مناسب و به روش اصولی متناسب با شرایط شما انجام شود می‌تواند بسیار مؤثر واقع شده و تا ۹۰ درصد مو‌های زائد شما را برای همیشه از بین ببرد. درواقع ممکن است بعد از پایان جلسات درمانی تنها حدود ۱۰ یا ۴۰ درصد مو‌های زائد شما آن هم به شکل ضعیف باقی بمانند.

حال ممکن است بپرسید چرا لیزر نمی‌تواند به صورت ۱۰۰ درصدی مو‌های زائد را از بین ببرد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم فولیکول‌های مو‌های بدن شما برای ساخت هر تار مو از سه مرحله (فاز رشد، فاز میانی و فاز استراحت) عبور می‌کنند. هر فولیکول تا انتهای عمرش بار‌ها این چرخه را پشت سر می‌گذارد و لیزر مو‌های زائد تنها روی مو‌هایی مؤثر است که در فاز رشد قرار داشته باشند.

از آنجایی که به طور هم‌زمان تمامی‌ مو‌های بدن در فاز رشد نیستند، نمی‌توان در مرکز لیزر در سمنان صددرصد مو‌های زائد را از بین برد. برای بهبود این شرایط متخصص مرکز لیزر در سمنان می‌تواند دوره‌های درمانی طولانی‌تر با فواصل بیشتر میان جلسات برای فرد تجویز کند.

درنهایت تمامی‌ موارد زیر روی اثرگذاری لیزر تأثیرگذار هستند:

  • رنگ مو
  • نوع پوست
  • جنس و ضخامت مو
  • نوع دستگاه لیزر
  • چرخه رشد مو در فرد
  • مهارت و تجربه اپراتور لیزر

کاربرد‌های لیزر مو‌های زائد را بشناسید

شما با مراجعه به مرکز لیزر در سمنان می‌توانید از خدمات لیزر برای نقاط مختلف بدن استفاده کنید. در واقع کاربرد‌های لیزر مو‌های زائد بسیار گسترده هستند و چه برای خانم‌ها و چه آقایان در بخش‌های مختلف بدن انجام می‌شوند. معمولاً در خانم‌ها لیزر ناحیه بیکینی و مو‌های زائد صورت بسیار پرطرف‌دار است.

در آقایان نیز لیزر خط ریش، پشت گردن و مو‌های کمر شایع‌تر است. در ادامه به طور کامل درمورد مهم‌ترین کاربردهای لیزر مو‌های زائد در مرکز لیزر در سمنان صحبت خواهیم کرد.

لیزر مو‌های زائد بیکینی

معمولاً از بین بردن مو‌های زائد ناحیه بیکینی از دغدغه‌های مهم هر خانمی‌ به شمار می‌آید. اگر این ناحیه به کمک تیغ اصلاح شود، هر ۳ الی ۴ روز یکبار باید مجدداً تکرار شده و ممکن است شما را با موی زیر پوستی، جوش، خارش و قرمزی مواجه کند. از سوی دیگر استفاده از وکس و موم نیز دردسر‌های خود را دارد.

حذف مو‌های زائد بیکینی به کمک اپیلاسیون نیز معمولاً بسیار دردناک است و علاوه بر این بسیاری افراد از برهنه شدن برای این کار خجالت می‌کشند؛ بنابراین می‌توان به‌جرئت گفت بهترین و مؤثرترین راه برای خلاصی از مو‌های ناحیه بیکینی انجام لیزر در مرکز لیزر در سمنان است. این راهکار بی‌دردسر و دائمی‌ بوده و سبب روشن شدن پوست ناحیه بیکینی نیز می‌شود.

لیزر مو‌های زائد صورت

پوست صورت یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های بدن است که در برخی افراد مو‌های زائد این ناحیه می‌تواند زیبایی شخص را تحت تأثیر قرار دهد. اگر از مو‌های زائد صورت خود رنج می‌برید، لیزر به شکل ایمن و مؤثر می‌تواند به حذف آن‌ها کمک کند. البته در مرکز لیزر در سمنان از بین بردن مو‌های زیر ابرو به کمک لیزر انجام نمی‌شود؛ زیرا ممکن است به چشم آسیب برساند.

استفاده از تیغ برای اصلاح صورت چندان مناسب نیست و برای خانم‌ها توصیه نمی‌شود و همچنین بند انداختن و وکس نیز باعث افزایش ضخامت مو‌ها می‌شوند. علاوه بر این تیغ می‌تواند منجر به ایجاد زخم روی صورت شما شده و وکس و بند نیز با افزایش خون‌رسانی پوست به رشد بیشتر مو‌های زائد منجر می‌شوند.

درنتیجه، لیزر کردن بهترین و ایمن‌ترین انتخاب برای اصلاح صورت و داشتن یک چهره بدون مو و شفاف است. شما می‌توانید به کمک متخصصان حرفه‌ای مرکز لیزر در سمنان، بهترین لیزر صورت را انجام داده و تا همیشه از نتایج آن لذت ببرید.

لیزر زیر بغل

لیزر زیر بغل

از دیگر نواحی بدن که معمولاً افراد برای از بین بردن مو‌های زائد آن به بهترین مرکز لیزر سمنان مراجعه می‌کنند، زیر بغل است. لیزر این بخش بسیار سریع و بی‌دردسر انجام می‌شود و کاملاً مؤثر خواهد بود. معمولاً برای حذف مو‌های زائد این قسمت به ۵ جلسه لیزر با فاصله حدود ۵ هفته یکبار نیاز دارید.

بعد از اتمام این ۵ جلسه باید این انتظار را داشته باشید که ۹۰ الی ۹۵ درصد مو‌های زائد زیر بغل برای همیشه از بین رفته باشند. شاید بپرسید که آیا لیزر زیر بغل درد دارد؟ در این باره باید بگوییم اغلب مراجعین به هنگام لیزر زیر بغل هیچ گونه دردی احساس نمی‌کنند. همچنین اگر دردی هم حس کنید، از دارو‌های بی‌حسی موضعی برای شما استفاده می‌شود.

البته امکان دارد در اولین جلسه لیزر زیر بغل کمی‌ احساس درد داشته باشید؛ اما این درد شبیه به درد برخورد یک کش پلاستیکی با پوست است و در جلسات بعدی بسیار کمتر خواهد شد.

لیزر دست و پا

لیزر مو‌های زائد دست و پا در مرکز لیزر در سمنان بسیار محبوب و پرطرف‌دار است. خبر خوب این است که بعد از سال‌ها تراشیدن و موم گذاشتن برای دست و پا، خانم‌ها و آقایان می‌توانند به‌راحتی با سپری کردن چند جلسه لیزر از شر این فرایند وقت‌گیر و دردناک خلاص شوند.

معمولاً مو‌های زائد پا پاسخ‌دهی بسیار خوبی به لیزر دارند و این موضوع به دلیل ضخیم‌تر و تیره‌تر بودن مو‌های این نواحی است. درمورد لیزر مو‌های دست نیز باید بگوییم یک راه‌حل دائمی‌ و بسیار عالی برای از بین بردن مو‌های زائد دست‌ها است که ظاهر ناخوشایندی در ظاهر افراد ایجاد می‌کنند.

برخی افراد با وجود مو در ناحیه ساعد دست مشکلی ندارد؛ اما رویش مو در ناحیه بازو ظاهر نامطلوبی ایجاد می‌کند و شیو کردن و تراشیدن مو‌های این قسمت نیز تنها باعث ضخیم شدن و رشد سریع موها بعد از چند روز می‌شود. زنان و مردانی که مو‌های زیاد و تیره در دستانشان دارند، برای لیزر بهترین گزینه هستند و می‌توانند بهترین نتایج را دریافت کنند.

معمولاً در مرکز لیزر در سمنان بعد از گذراندن ۴ الی ۶ جلسه درمانی بیش از ۹۰ درصد مو‌های زائد دست و پا به طور کاملاً دائمی‌ از بین می‌روند. اگر بعد از لیزر نیز مو‌های این نواحی مجدد رشد کنند، به احتمال زیاد نازک و کرکی خواهند بود که اصلاً به چشم نمی‌آیند.

لیزر شکم

از دیگر خدمات مرکز لیزر در سمنان می‌توان به لیزر مو‌های زائد ناحیه شکم اشاره کرد. معمولاً رویش مو در ناحیه شکم برای خانم‌ها خوشایند نیست و سعی می‌کنند به کمک روش‌های مختلف مو‌های زائد این قسمت را از بین ببرند. متخصصان مرکز لیزر در سمنان لیزر شکم را برای کسانی که به طور ارثی دچار پرمویی هستند به‌شدت توصیه می‌کنند.

علاوه بر این عدم تعادل هورمون‌های بدن و درمان‌های دارویی نیز می‌توانند سبب افزایش رویش مو در ناحیه شکم شوند. لیزر مو‌های زائد شکم بهترین راه برای خلاص شدن از مو‌های این قسمت است که بسیار مؤثر بوده و بعد از چندین جلسه دیگر نیازی نیست نگران رشد مو‌های ضخیم و تیره در این ناحیه باشید.

در بهترین مراکز لیزر سمنان تعداد جلسات لیزر شکم بر اساس شرایط بدن، ضخامت و میزان رشد مو‌های زائد متفاوت خواهد بود.

حذف مو‌های زائد خانم‌هایی که تنبلی تخمدان دارند

معمولاً خانم‌هایی که دچار تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان پلی‌کیستیک هستند، از مو‌های زائد زیاد و ضخیم در ناحیه صورت رنج می‌برند. در این شرایط نیز استفاده از وکس، بند انداختن، تیغ، موچین و غیره اصلاً انتخاب مناسبی نیستند؛ زیرا سبب افزایش رشد مو‌های زائد می‌شوند.

برای خانم‌های دچار تنبلی تخمدان، لیزر به‌اندازه دیگر خانم‌ها مؤثر نیست؛ اما می‌تواند تأثیر قابل توجهی در کاهش مو‌های صورت داشته باشد.

مزایای لیزر مو‌های زائد

مزایای لیزر مو‌های زائد

اگر قصد دارید برای خلاص شدن از مو‌های زائد خود به مرکز لیزر در سمنان مراجعه کنید، باید شناخت کافی از ویژگی‌ها و مزایای لیزر مو‌های زائد داشته باشید. خدمات مرکز لیزر در سمنان از فواید و مزایای بسیاری برای افراد برخوردار هستند و این موضوع سبب شده است استقبال از لیزر مو‌های صورت و بدن در سال‌های اخیر روند صعودی داشته باشد.

صرفه‌جویی در زمان

زمانی که از خدمات لیزر بهترین مراکز لیزر در سمنان استفاده می‌کنید، درواقع راهی سریع و امن را برای حذف مو‌های نواحی مختلف بدن انتخاب کرده‌اید. لیزر در مدت زمانی کم انجام می‌شود و زمان هر جلسه لیزر حدود از ۲۰ الی ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و به ناحیه موردنظر بستگی دارد.

صرفه‌جویی در هزینه

شاید برایتان غیرقابل‌باور باشد که بگوییم انجام لیزر در مرکز لیزر در سمنان منجر به کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. در این باره باید بدانید به این دلیل که نتایج لیزر بلندمدت هستند و به مدت طولانی سبب کاهش رشد مو‌های زائد می‌شوند، صرف هزینه برای لیزر کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.

از طرف دیگر شما مجبور نیستید که به طور مداوم برای خرید کرم‌های موبر، ژیلت، موم و غیره هزینه پرداخت کنید.

از بین رفتن مو‌های زیر پوستی

از مهم‌ترین مزایای خدمات لیزر مرکز لیزر در سمنان می‌توان به خلاص شدن از مو‌های زیر پوستی اشاره کرد. حتماً برایتان پیش آمده است که بعد از مدتی استفاده از تیغ برای حذف مو‌های بدن خود متوجه ایجاد مو‌های زیر پوستی شوید؛ این مشکل می‌تواند پیامد‌های منفی بسیاری به همراه داشته باشد و به بافت‌های زیرین پوست شما آسیب برساند.

همچنین وجود مو‌های زیر پوستی ظاهری زشت و ناپسند به پوست شما می‌دهد. خبر خوب این است که در لیزر دیگر خبری از مو‌های زیر پوستی نیست و لیزر با از بین بردن فولیکول‌های مو، امکان ایجاد موی زیر پوستی را از بین می‌برد. در این حالت حتی اگر مو‌های جدید مجدداً رشد کنند، به شکل مستقیم رشد کرده و از پوست بیرون می‌آیند.

این موضوع سبب می‌شود شما بعد از جلسات درمانی در مرکز لیزر در سمنان پوستی صاف و شفاف را تجربه کنید.

بدون درد یا کم درد بودن

بسیاری از افرادی که به مرکز لیزر در سمنان مراجعه می‌کنند، به اشتباه فکر می‌کنند لیزر بدن از درد زیادی برخوردار است و از این موضوع ترس دارند. در این زمینه باید بگوییم میزان دردی که شما در جلسات مرکز لیزر در سمنان تجربه می‌کنید به آستانه درد شما بستگی دارد و برخی از آستانه بالا و برخی پایین برخوردار هستند و با کوچک‌ترین درد واکنش نشان می‌دهند.

افرادی که تجربه لیزر مو‌های زائد دارند، می‌گویند که درد لیزر شبیه به این است که یک کش پلاستیکی به پوست برخورد کند یا شبیه به حس ایجاد یک خراش ملایم روی پوست یا بند انداختن است. البته لازم است بدانید درد لیزر در برخی از قسمت‌های بدن که حساس‌تر هستند بیشتر است.

سالم و امن بودن

مرکز لیزر در سمنان

از مهم‌ترین مزایای لیزر مو‌های ناخواسته می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تحقیقات ۲۰ساله نشان داده است لیزر روشی کاملاً مطمئن و ایمن است و هیچ نگرانی بابت آن وجود ندارد. پرتو‌های لیزر تنها به فولیکول‌های مو می‌رسند و نمی‌توانند به بافت‌های داخلی یا اندام‌های بدن هیچ گونه آسیبی برسانند.

اگر لیزر با استفاده از دستگاه مناسب و به‌وسیله فرد متخصص انجام شود، سبب بروز هیچ گونه عارضه یا بیماری پوستی، خراش، زخم یا قرمزی نمی‌شود.

روشن شدن پوست

انجام لیزر در مرکز لیزر در سمنان می‌تواند یک الی دو درجه رنگ پوست شما را تغییر داده و به‌خوبی آن را روشن‌تر کند. دلیل این موضوع این است که لایه‌برداری ملایمی‌ از پوست شما انجام می‌شود و همچنین ریشه‌های مو‌ها نیز دیگر وجود ندارند که پوست را تیره‌تر نشان دهند.

اثرگذاری زیاد

مهم‌ترین ویژگی خدمات مرکز لیزر در سمنان اثرگذاری قابل توجه آن‌ها است. بی شک لیزر مؤثرترین و بهترین روش برای حذف مو‌های زائد است و به جای اینکه مانند تیغ مو‌ها را نصف کند یا مثل اپیلاسیون مو را از ریشه خارج کند، فولیکول‌های مو را از بین می‌برد و سبب می‌شود مو‌ها دیگر توان رشد نداشته باشند.

شما با تکمیل دوره درمانی خود می‌توانید از نتایج دائمی‌ و ماندگار لیزر لذت برده و از حذف بخش زیادی از مو‌های خود لذت ببرید.

قابلیت استفاده برای تمامی‌ نواحی

از دیگر مزایای لیزر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این پرتو‌های نور برای تمامی‌ نواحی بدن که رویش مو در آن‌ها اتفاق می‌افتد قابل استفاده هستند و لیزر تنها به دست و پا یا صورت محدود نمی‌شود.

لیزر برای چه افرادی مناسب نیست؟

لیزر برای چه افرادی مناسب نیست؟

پیش از اینکه برای حذف مو‌های زائد خود به مرکز لیزر در سمنان مراجعه کنید، باید با متخصص لیزر در سمنان مشورت کرده و مطمئن شوید بنا به شرایط بدنی و نوع پوست شما لیزر برای شما مناسب خواهد بود یا خیر؛ زیرا استفاده از پرتو‌های نور لیزر برای برخی افراد با شرایط خاص ممنوع است و شما باید بررسی کنید جزو این دسته نباشید.

اگر شامل موارد زیر هستید، انجام خدمات لیزر در مرکز لیزر در سمنان به شما توصیه نمی‌شود و لازم است با پزشک در این باره مشورت کنید:

  • ابتلا به بیماری‌های پوستی
  • ابتلا به دیابت
  • ابتلا به بیماری‌های پوستی با زمینه ارثی
  • خانم‌های باردار
  • ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی
  • سابقه تب‌خال مکرر
  • وجود اختلالات هورمونی
  • سن کمتر از ۱۷ سال
  • افراد مشکوک به سرطان، مشکلات تیروئید یا لوزه
  • سابقه عفونت فعال مانند جوش‌های چرکی
  • مصرف دارو‌های حاوی عنصر طلا
  • سابقه گوشت اضافه در محل جراحی شده
  • پوست خیلی تیره یا آفتاب سوختگی تازه

انواع دستگاه لیزر در سمنان

در کلینیک‌های لیزر در سمنان از دستگاه‌ها و تجهیزات مختلفی برای حذف مو‌های زائد صورت و بدن استفاده می‌شود که هریک برای نوعی از مو مناسب هستند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر می‌خواهید از جلسات درمانی خود در مرکز لیزر در سمنان بهترین نتیجه را دریافت کنید، باید انواع دستگاه لیزر را بشناسید.

دستگاه IPL

این دستگاه از مهم‌ترین دستگاه‌ها در مرکز لیزر در سمنان است که انواع مختلفی دارد و جدیدترین مدل آن با نام دستگاه E-LIGHT شناخته می‌شود. مدل‌های جدید دستگاه IPL علاوه بر پرتو‌های نور از رادیو فرکانس‌ها نیز به شکل هم‌زمان بهره می‌برند.

 این موضوع سبب شده است این لیزر‌ها برای مو‌های کم‌رنگ طلایی و سفید و پوست‌های حساس اثرگذاری بالایی داشته باشند. در واقع دستگاه‌های IPL سیستم‌هایی با نور شدید پالسی هستند و عملاً می‌توان گفت لیزر نیستند و عملکرد مشابه با لیزر دارند. این دستگاه‌ها بدون درد بوده و از عوارض جانبی کمتری نسبت به دستگاه‌های لیزر برخوردار هستند.

معمولاً عوارض این دستگاه شامل قرمزی و تورم در محل تحت درمان است که به‌سرعت رفع می‌شوند. دستگاه‌های IPL برای افراد دارای پوست روشن و مو‌های تیره بهترین انتخاب هستند. معمولاً بعد از استفاده از این نوع لیزر درصد بالایی از مو‌های زائد به طور دائمی‌ از بین می‌روند و اگر مو‌ها مجدداً روشن کنند، بسیار نازک و ظریف خواهند بود.

این دستگاه‌ها ارزان قیمت و سریع هستند و با شرایط اقلیمی‌ و پوست ایرانیان هماهنگی بسیار خوبی دارند.

دستگاه E-LIGHT

دستگاه E-LIGHT ترکیب دستگاه‌های IPL و RF (رادیو فرکانسی) است. این ترکیب سبب شده است این نوع لیزر بتواند به عمق بیشتری نفوذ کرده و بر ملانین پوست تأثیر نگذارد. این نوع دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر در سمنان برای هر نوع پوستی مناسب هستند و می‌توانند مو‌های خاکستری روشن و قرمز را نیز مورد هدف قرار دهند.

جالب است بدانید استفاده از فناوری‌های نوین در این دستگاه‌های لیزر سبب شده است، این تجهیزات کار جوان‌سازی پوست و ایجاد پوستی نرم‌تر از حالت طبیعی را نیز به طور هم‌زمان انجام دهند. به کمک این فناوری می‌توانید بعد از جلسات مرکز لیزر در سمنان پوستی فاقد مو، لطیف، روشن و زیبا را تجربه کنید.

دستگاه لیزر ND-YAG

لیزر‌های ND-YAG داخل یک لامپ برق یا لیزر دیودی پمپ می‌شوند و این لیزر‌ها از رایج‌ترین انواع لیزر هستند. طول موج این دستگاه ۱۰۶۴ نانومتر است و عمیق‌ترین نفوذ در پوست را برای حذف مو‌های زائد انجام می‌دهد. در مرکز لیزر در سمنان از این دستگاه‌ها برای پوست‌های تیره به عنوان بهترین گزینه استفاده می‌شود.

همچنین افراد می‌توانند بعد از برنزه کردن و سولار رفتن به کمک این دستگاه نسبت به از بین بردن مو‌های زائد خود اقدام کنند.

دایود لیزر

انواع دستگاه لیزر در سمنان

لیزر‌های دایود مرکز لیزر در سمنان به شکل پالسی با طول موج ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر به از بین بردن مو‌های زائد منجر می‌شوند. جذب این طول موج تا حدودی کمتر از لیزر الکساندرایت و یاقوت است و از لیزرهای قبلی بیشتر است. محدوده گسترده طول پالس و انرژی سبب شده است این نوع لیزر برای افرادی با پوست تیره بسیار مناسب باشد.

البته اپراتور مرکز لیزر در سمنان باید از تجربه و تخصص کافی در استفاده از این لیزر برخوردار باشد تا سبب سوزاندن پوست مراجع نشود. به طور کلی این دستگاه برای نژاد ایرانی بسیار مناسب است.

دستگاه الکساندرایت

از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های مورداستفاده در مرکز لیزر در سمنان می‌توان به دستگاه الکساندرایت اشاره کرد. این دستگاه از قابلیت منحصربه‌فرد تنظیم طول موج و میزان انرژی برای از بین بردن مو‌های هر نوع پوست برخوردار است. این نوع دستگاه از لیزر‌های جامد است و طول موج آن حدود ۷۵۵ نانومتر بوده و در محدوده نور مرئی است.

با توجه به اینکه جذب بالای ملانین یا رنگ‌دانه پوست در این طول موج اتفاق می‌افتد، این دستگاه کاربرد ویژه‌ای برای از بین بردن مو‌های زائد پوست دارد. بسیاری از متخصصان مرکز لیزر در سمنان الکساندرایت را به عنوان مؤثرترین و پرقدرت‌ترین لیزر در میان سایر دستگاه‌ها معرفی می‌کنند.

این دستگاه مورداستفاده در مرکز لیزر در سمنان از سیستم خنک کننده برخوردار است و از ایجاد سوزش در پوست جلوگیری می‌کند. با این دستگاه پر قدرت تقریباً در ۶ الی ۸ جلسه می‌توانید تأثیر شگفت‌انگیز آن را ببینید و لذت ببرید.

دستگاه الکساندرایت به‌منظور حذف مو‌های نازک بسیار مناسب است؛ البته در مو‌های کرکی ممکن است به جلسات بیشتری نیاز باشد. این لیزر برای افراد دارای پوست تیره توصیه نمی‌شود و برای افرادی با پوست روشن و مو‌های تیره بهترین انتخاب است.

هزینه لیزر مو‌های زائد در سمنان

شاید بپرسید که قیمت لیزر مو‌های زائد در سمنان چقدر است؟ در این باره باید بگوییم قیمت لیزر در سمنان تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نوع دستگاه لیزر، مهارت و تجربه اپراتور، ناحیه تحت درمان و غیره اشاره کرد.

اگر می‌خواهید از خدمات مرکز لیزر در سمنان برای از بین بردن مو‌های زائد نواحی مختلف بدن خود استفاده کنید، باید حتماً درمورد هزینه هریک از خدمات مرکز لیزر در سمنان اطلاعات کافی داشته باشید؛ به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب لیستی از قیمت خدمات مراکز لیزر سمنان برای شما آماده کنیم.

نوع خدمات قیمت
لیزر توتال بادی از ۶۵۰۰۰۰ تومان
لیزر فول بادی (کل بدن) از ۵۰۰۰۰۰ تومان
لیزر کاربردی شامل ساق پا، ساعد دست، بیکینی، زیر بغل و خط باسن از ۴۵۰۰۰۰ تومان
لیزر مو‌های زائد تمام صورت از ۱۵۰۰۰۰ تومان
لیزر پیشانی از ۳۰۰۰۰ تومان
لیزر چانه و گردن از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر بینی از ۲۰۰۰۰ تومان
لیزر گونه و خط ریش از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر گوش از ۳۰۰۰۰ تومان
لیزر پشت لب  از ۶۰۰۰۰ تومان
لیزر بیکینی و لاین  از ۱۵۰۰۰۰ تومان
لیزر پایین بیکینی  از ۷۰۰۰۰ تومان
لیزر زیر بغل از ۱۰۰۰۰۰ تومان
لیزر ساق پا از ۱۵۰۰۰۰ تومان
لیزر زانو از ۶۰۰۰۰ تومان
لیزر ران از ۱۵۰۰۰۰ تومان
لیزر کشاله ران از ۸۰۰۰۰ تومان
لیزر ساعد دست از ۱۵۰۰۰۰ تومان
لیزر آرنج از ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر انگشت‌ها از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر گودی کمر از ۶۰۰۰۰ تومان
لیزر کمر از ۹۰۰۰۰ تومان
لیزر هر دو پا از ۲۸۰۰۰۰ تومان
لیزر هر دو دست ۲۴۰۰۰۰ تومان
لیزر دور سینه از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر دور ناف از ۴۰۰۰۰ تومان
لیزر شکم از ۶۰۰۰۰ تومان
لیزر باسن از ۵۰۰۰۰ تومان
لیزر خط باسن از ۵۰۰۰۰ تومان
هزینه گان از ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه حوله از ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه روتختی از ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه ژیلت از ۱۰۰۰۰ تومان
هزینه زایلاپی از ۲۰۰۰۰ تومان

لیست مراکز لیزر در سمنان

لیست مراکز لیزر در سمنان

اگر قصد دارید از خدمات مرکز لیزر در سمنان برای ر‌ها شدن از شر مو‌های زائد خود استفاده کنید، باید حتماً به مجرب‌ترین و بهترین مراکز لیزر سمنان مراجعه کنید. یک مرکز لیزر خوب و حرفه‌ای باید از دستگاه‌های تخصصی، پرسنل مجرب و قیمت مناسبی برخوردار باشد.

در جدول زیر می‌توانید با بهترین کلینیک‌های لیزر در سمنان آشنا شوید و به آدرس و شماره تماس مرکز لیزر در سمنان دسترسی پیدا کنید.

نام مرکز لیزر آدرس شماره تلفن
لیزر دکتر میعاد مرادپور سمنان، باغ فردوس، مجتمع پارمیس، طبقه ۲، واحد ۲۲ ۰۹۹۱۳۵۳۳۹۳۲
لیزر مو‌های زائد ماهور سمنان، واقع در میدان مشاهیر، ساختمان طباطبایی، طبقه دوم، واحد ۱۵ ۰۹۱۲۸۹۶۰۳۶۹
کلینیک زیبایی و لیزر آنوشا بیوتی سمنان، واقع در میدان سعدی، مجتمع صدف، طبقه ۳، واحد ۸ ۰۹۱۱۲۱۶۰۵۸۲
مرکز تخصصی لیزر دکتر مریم عزیززاده سمنان، واقع در بلوار ولیعصر، سه‌راه شریعتی، ساختمان پزشکان باران، طبقه ۳ ۰۲۳۳۳۳۴۱۴۵۵

شارینو

اگر هر یک از لوازم خانگی شما دچار ایراد شده‌اند و تعمیر آن‌ها از عهده شما خارج است، لازم است با بهترین تعمیرکاران سمنان تماس بگیرید. به همین منظور توصیه می‌کنیم سری به مطالب وبلاگ شارینو با موضوع تعمیر لپ تاپ در سمنان، تعمیر پرینتر در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان، تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، تعمیر پکیج در سمنان، تعمیر یخچال در سمنان و غیره بزنید.

اگر قصد دارید برای تولد دوست یا همسرتان گل بخرید یا دسته گل عروسی خود را از بهترین گل فروشی‌های سمنان تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطلب گل فروشی در سمنان بزنید.

توجه به تناسب اندام یکی از مهم‌ترین موضوعات در داشتن یک زندگی سالم و عمر طولانی است. اگر دوست دارید ورزش را به طور جدی در باشگاه‌های سمنان آغاز کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مطلب معرفی باشگاه‌های بدنسازی در سمنان استفاده کنید.

اگر می‌خواهید به همراه دوستان و خانواده ساعات خوشی را در یکی از رستوران‌ها یا کافه‌های شهر سمنان بگذرانید، لازم است بهترین و معروف‌ترین آن‌ها را بشناسید. به همین منظور مطالعه مطالبی همچون معرفی رستوران‌های سمنان و کافه‌های سمنان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را رونق داده و خدمات و محصولات خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید، برخورداری از وب‌سایت حرفه‌ای در کنار پیج اینستاگرام قدرتمند، می‌تواند در این مسیر کمک زیادی به شما کند. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید به مطالب ادمین اینستاگرام در سمنان، سئو سایت در سمنان و طراحی سایت در سمنان مراجعه کنید.

در شهر سمنان بازار‌ها، پاساژ‌ها و مراکز تجاری بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید سوغاتی‌های سمنان را از آن‌ها خریداری کرده و از فضای دیدنی آن‌ها لذت ببرید. برای آشنایی بیشتر با این مراکز می‌توانید به مطلب مراکز خرید سمنان سر بزنید.

به‌منظور آشنایی با خدمات مراکز زیبایی سمنان و لیست بهترین سالن‌های زیبایی این شهر می‌توانید سری به مطلب سالن‌های زیبایی سمنان بزنید.

سخن پایانی

برای از بین بردن مو‌های زائد صورت و بدن راهکار‌های مختلفی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به لیزر، وکس، اپیلاسیون و استفاده از ژیلت اشاره کرد؛ اما در بین آن‌ها مؤثرترین و بهترین روش لیزر مو‌های زائد در مرکز لیزر در سمنان است که تأثیری دائمی‌ دارد و می‌تواند بعد از چندین جلسه شما را تا مدت‌ها از شر مو‌های زائد خلاص کند.

برای اینکه از جلسات لیزر نتیجه کافی دریافت کنید، باید از خدمات بهترین مرکز لیزر در سمنان بهره‌مند شده و از یک دستگاه لیزر حرفه‌ای و مؤثر استفاده کنید. ما در این مطلب سعی کردیم هر آنچه در زمینه خدمات مرکز لیزر در سمنان حائز اهمیت است و شما باید درمورد لیزر مو‌های زائد بدانید آشنا کنیم.

سؤالات متداول

۱. آیا لیزر مو‌های زائد درد دارد؟

خیر لیزر احساس درد شدیدی برای شما ایجاد نمی‌کند.

۲. آیا لیزر تنها برای زنان است؟

خیر لیزر مو‌های زائد در مرکز لیزر در سمنان تنها مختص خانم‌ها نیست و برای آقایان نیز بسیار مناسب است.

۳. کدام دستگاه لیزر برای مو‌های نازک مناسب است؟

دستگاه لیزر الکساندرایت به عنوان بهترین لیزر برای مو‌های نازک و کرکی شناخته می‌شود.

۴. آیا لیزر مو‌های زائد سرطان‌زا است؟

خیر تابه‌حال هیچ مدرکی مبنی بر سرطان‌زا بودن لیزر مو‌های زائد یافت نشده است.

۵. برای لیزر مو‌های زائد چه دستگاهی بهتر است؟

امروزه لیزر الکساندرایت با داشتن طول موجی منحصربه‌فرد به عنوان بهترین دستگاه لیزر شناخته می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *