تعمیر جاروبرقی در اهواز

هرآنچه باید درمورد تعمیر جاروبرقی در اهواز بدانید

آیا جاروبرقی شما مانند سابق کار نمی‌کند یا سروصدای زیادی دارد و به خدمات تعمیر جاروبرقی در اهواز نیاز دارید؟ بدون تردید پیدا کردن شخص مطمئن و مورد اعتماد برای تعمیر جاروبرقی در اهواز، بسیار سخت است و این دستگاه‌ها حساسیت بالایی دارند.

برای انجام فرایند تعمیر جاروبرقی، باید اطلاعات و دانش کافی درباره قطعات و دلیل خرابی همراه با راهکار‌های حل مشکل داشته باشید. به همین منظور تیم حرفه‌ای شارینو با تهیه مقاله درباره تعمیر جاروبرقی در اهواز، سعی کرده است که اطلاعات کافی در تمامی این بخش‌ها به شما ارائه دهد.

قطعات جاروبرقی در اهواز

تعمیر جاروبرقی در اهواز

بدون تردید گام اول در یادگیری فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز، آشنایی با قطعات آن است. هر اندازه شناخت شما از قطعات جاروبرقی بیشتر باشد، به همان اندازه فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز برای شما آسان‌تر خواهد بود.

برای اینکه آشنایی بهتری با این قطعات داشته باشید می‌توانید از تعمیرکار جاروبرقی در اهواز کمک بگیرید. او درباره‌اهمیت قطعات، دلیل خرابی و راهکار حل مشکل به وجود آمده در جاربروقی را به شما بیان می‌کند تا انجام عملیات تعمیر یا تعویض قطعات جاروبرقی برای‌تان راحت‌تر شود.

اما در ادامه با برخی از مهم‌ترین قطعات و وظایف آن‌ها جهت انجام فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز بیشتر پرداخته شده است.

موتور

موتور از اصلی‌ترین قطعات جاروبرقی است و استادکار جاروبرقی در اهواز این قطعه را به عنوان قلب تپنده دستگاه می‌شناسد. وظیفه موتور مکش هوا به داخل دستگاه به کمک جریان برق بوده و به عبارتی دیگر‌این بخش از دستگاه با ایجاد فشار منفی، تمامی گرد و غبار‌ها و آلودگی‌ها را به سمت داخل می‌کشد یا جذب می‌کند.

طراحان این قطعه را به گونه‌ای طراحی و تولید کرده‌اند که هر اندازه موتور از قدرت بالا‌تری برخوردار باشد، به همان اندازه ذرات با مکش بیشتر و سریع‌تر به داخل دستگاه کشیده می‌شوند. در نتیجه فضای منزل یا محل کار شما تمیز‌تر می‌شود.

اگر این بخش به هر دلیل دچار مشکل شده، شما چاره‌ای جز انجام فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز روی موتور ندارید. البته گاهی اوقات با انجام تعمیرات، موتور درست نشده و در چنین شرایطی ‌ایده‌آل‌ترین راهکار، تعویض قطعه موتور از نظر تکنسین تعمیر جاروبرقی در اهواز است.

لوله تلسکوپی

تولیدکنندگان و طراحان جاروبرقی این قطعه را به گونه طراحی و تولید می‌کنند که همه افراد بتوانند از آن برای تمیز کردن منزل خود استفاده کنند. طول لوله تلسکوپی نباید آن قدر بزرگ باشد که غیر قابل کنترل باشد. همچنین آن قدر کوتاه نباید باشد که شما در زمان استفاده، مجبور به خم شدن شوید.

به همین منظور طراحان این قطعه را با قابلیت امکان تغیر اندازه طراحی کرده‌اند. جنس لوله تلسکوپی از فلز بوده و در نتیجه برابر هر گونه شکستگی، زنگ زدگی یا خوردگی مقاوم است. اما اگر این قطعه دچار آسیب جدی شد، فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز با انجام تعویض لوله تلسکوپی پایان می‌یابد.

سیم جمع کن

قطعه سیم جمع کن وظیفه جمع کن سیم برق جاروبرقی را در زمان خاموش بودن دستگاه برعهده دارد تا از آسیب دیدگی سیم‌ها، جلوگیری کند. البته این قطعه به صورت اتوماتیک و قرقره‌ای، سیم را جمع کرده و هنگام روشن کردن دستگاه نیز با کشیدن سیم، امکان استفاده از جاروبرقی برای شما فراهم می‌کند.

این قطعه دقیقاً روی بدنه دستگاه قرار گرفته و اگر با مشکل مواجه شد، تعمیر یا تعویض قطعه سیم جمع کن امکان‌پذیر است. البته در زمان خراب شدن آن بهتر است با یک استادکار ماهر جهت تعمیر جاروبرقی در اهواز تماس بگیرید تا او فرایند تعویض را انجام دهد.

لوله خرطومی

وظیفه لوله خرطومی، ایجاد خلاء از فشار هوا در دستگاه است که بسیار منعطف بوده و به طور معمول از لاستیک نرم ساخته می‌شود. به همین شکل ظاهری آن بسیار شبیه به شیلنگ است. لوله خرطومی با انجام دقیق وظیفه محول شده به خود، تمام ذرات گرد و غبار را به درون دستگاه می‌مکد.

برد

اگر موتور را قلب تپنده جاروبرقی بدانیم، برد را باید به عنوان قلب دستگاه معرفی کنیم. این قطعه به سایر قطعات دستگاه، فرمان و دستورات لازم را برای انجام دقیق وظایف‌شان می‌دهد. بنابراین در صورت خراب شدن برد، جاروبرقی عملاً کارایی ندارد.

اگر این قطعه از دستگاه شما خراب شده است، باید بدانید که انجام فرانید تعمیر برد جاروبرقی در اهواز غیر ممکن خواهد بود. پیشنهاد تمام تعمیرکاران ماهر هنگام تعمیر جاروبرقی در اهواز، تعویض قطعه برد است.

فیلتر

از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین قطعات جاروبرقی فیلتر است. این قطعه مهم در ارائه عملکرد صحیح دستگاه به شما و دیگر اعضاء خانواده، نقش تعیین‌کننده‌ای را باز می‌کند. هنگام استفاده از دستگاه علاوه بر مکیدن زباله‌ها، گرد و غبار را نیز وارد جاروبرقی می‌شود.

در این زمان فیلتر هوا وارد میدان شده و از ورود گرد و غبار به قطعه موتور جلوگیری می‌کند. به عبارتی دیگر این لایه اسفنجی فشرده، هوای داخل دستگاه را تصفیه می‌کند. بنابراین اگر خراب شود، عملکرد دستگاه با اختلال مواجه شده و شما چاره‌ای جز انجام فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز با تعویض قطعه را ندارید.

کیسه جاروبرقی

زباله و آلودگی‌های مکیده شده توسط دستگاه، در کیسه جاروبرقی جمع می‌شوند. طراحان و تولیدکنندگان این قطعه را به صورت یکبار مصرف و دائمی تولید کرده‌اند تا دست شما در زمان خرید کیسه باز باشد. اگر کیسه جاروبرقی شما از نوع یکبار مصرف است، پس از پرشدن باید آن را دور بیاندازید.

اما در مورد کیسه‌های دائمی با خالی کردن و شستن می‌توانید مجدداً از آن کیسه استفاده کنید.

دسته

بین قطعه لوله تلسکوپی و لوله خرطومی، دسته قرار دارد که بیشتر نقش رابط را بازی می‌کند. نام دیگر قطعه دسته، زانوی بوده و در صورت انجام فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز، بهتر است که قطعه دسته، تعویض شود.

ترموستات

تعمیر جاروبرقی در اهواز

کوچک‌ترین و از مهم‌ترین قطعات در جاروبرقی، ترموستات است که هنگام گرم شدن بیش از اندازه دستگاه، وظیفه خاموش کردن آن را برعهده دارد. ترموستات با انجام دقیق وظیفه خطیر خود، از سوختن موتور جلوگیری خواهد کرد.

بنابراین اگر قطعه ترموستات دستگاه شما خراب شده است، در سریع‌ترین زمان ممکن برای انجام فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز اقدام کنید. زیرا در صورت تعلل در تعمیر آن باید هزینه بیشتری را صرف تعمیر دستگاه کنید.

البته پیشنهاد تمام تعمیرکاران هنگام انجام فرانید تعمیر در زمانی خرابی ترموستات، خرید قطعه جدید و نصب آن روی جاروبرقی است. اینگونه خیال شما از بابت انجام وظیفه‌ای که بر عهده ترموستات است، راحت‌تر خواهد بود.

کلکتور

کلکتور جزئی از موتور بوده و از اصلی‌ترین مشکلی که در این بخش به وجود می‌آید، جرقه زدن کلکتور است. گاهی اوقات این جرقه زدن، باعث خرابی در قطعه موتور یا حتی سوختن آن می‌شود. اگر به هر دلیلی متوجه جرقه زدن این قطعه در دستگاه خود شدید، برای انجام فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز تعلل نکنید.

خیلی سریع با یک تکنسین متخصص تعمیر جاروبرقی در اهواز تماس بگیرید تا او با حل مشکل، عملکرد دستگاه را به حالت عادی برگرداند. این شخص در زمان تعمیر کلکتور، شاید تشخیص به تعویض قطعه دهد؛ بنابراین به سخن او اعتماد کنید.

شایع‌ترین مشکلات جاروبرقی

اکنون که با قطعات و وظایف آن‌ها در جاروبرقی آشنا شدید، بهتر است درباره شایع‌ترین مشکلات دستگاه و دلیل ایجاد این مشکلات نیز اطلاعاتی داشته باشید. این اطلاعات در فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز، بسیار مفید بوده و در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین مشکلات جاروبرقی پرداخته شده است.

روشن نشدن دستگاه

تعمیر جاروبرقی در اهواز

در بین مشکلات جاروبرقی، روشن نشدن دستگاه بسیار رایج است. البته دلیل بروز این معضل در جاروبرقی، بسیار بوده و شما با رفع برخی از دلایل خرابی می‌توانید دستگاه را به حالت عادی خود برگردانید. اگر دستگاه شما با این مشکل شد، در گام اول سیم برق را بررسی کنید تا پاره یا قطع نشده باشد.

برای اینکه قطعی یا پارگی سیم را چک کنید، ابتدا جاروبرقی را به برق وصل کنید. سپس بدنه را جدا کرده و بعد با یک ولت متر، از وجود برق در سیم و مدار دستگاه مطمئن شوید. احتمال اینکه سیم جمع باعث روشن نشدن جاروبرقی شده باشد، بسیار است.

این اتفاقی زمانی می‌افتد که شاخک‌های سیم جمع کن به قرقره برق، متصل نباشید. اگر با انجام این کار‌ها، دستگاه شما روشن نشد؛ بهتر است با یک متخصص تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید تا او با توجه تجربه و تخصص خود، دلیل خرابی دستگاه را پیدا کند.

سپس با ارائه یک راه حل مناسب و درست، دستگاه را تعمیر کند. از دیگر دلایل روشن نشدن جاروبرقی می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • نقص در قسمت کلید روشن و خاموش
  • پر بودن کیسه جاروبرقی
  • وجود یک خرابی یا ایراد در موتور مانند سوختن قطعه موتور

ضعیف بودن قدرت مکش جاروبرقی

احتمالاً برای شما یکبار این اتفاق رخ داده است که جاروبرقی را روشن می‌کنید، اما دستگاه قدرت کافی جهت تمیز کردن و مکش آلودگی‌ها را ندارد. تکنسین‌های تعمیر جاروبرقی در اهواز، دلیل بروز این مشکل را در یکی از موارد زیر معرفی می‌کنند:

  • مسدود شدن خرطومی
  • کثیف بودن فیلتر
  • خرابی زغال‌ها و یاتاقان‌ها
  • سوختن موتور
  • پر بودن کیسه دستگاه

در چنین شرایطی شما بهتر است کیسه جاروبرقی را از لحاظ پر یا خالی بودن، مسدود بودن لوله خرطومی و کثیف بودن فیلتر بررسی کنید. در صورتی که در این بخش‌ها مشکلی پیدا کردید، امکان رفع آن معضل را دارید. اما اگر این بخش‌های دستگاه، مشکل یا ایرادی نداشتند؛ باید با یک متخصص تماس بگیرید.

تکنسین تعمیر جاروبرقی در اهواز دلیل خرابی را در یاتاقان، موتور یا قطعه کلکتور آن و زغال‌ها معرفی می‌کند. سپس با استفاده از تخصص و مهارت خود، مشکل را سریع رفع می‌کند تا امکان استفاده مجدد از جاروبرقی را داشته باشید.

شنیده شدن سرو صدای زیاد

بدون تردید شنیده شدن سرو صدای زیاد از جاروبرقی هنگام استفاده از آن برای شما و دیگر اعضاء خانواده، آزار دهنده خواهد بود. به طور معمول وجود این صدا‌های آزار دهنده به دلیل وجود ایرادی در یک از قطعات بوش، پروانه، بلبرینگ‌ها یا نگهدارنده‌های جاروبرقی است.

البته برخی از جاروبرقی‌ها به گونه‌ای تولید شده‌اند که هنگام استفاده صدای بسیار داشته و به عبارتی دیگر صدا‌ها زیاد، یکی از مشخصات دستگاه است. اگر دستگاه شما جزء این دسته از جاروبرقی‌های نبود، خیلی زود با یک متخصص تعمیر جاروبرقی در اهواز تماس بگیرد.

این افراد پس از ارزیابی‌های خود، دلیل وجود مشکل را پیدا کرده و سپس با رفع آن معضل، آرامش را به خانه شما بر می‌گرداند.

داغ شدن زیاد دستگاه

آیا تا به امروزه هنگام استفاه از جاروبرقی متوجه شده‌اید که بدن آن بسیار داغ شده است؟ قبل از هر چیزی باید به شما بیان کنیم این مسئله بسیار عادی بوده و پس از مدت زمان بسیار استفاده از جاروبرقی رخ می‌دهد. البته در چنین شرایطی سیستم ایمنی دستگاه، وارد عمل شده و سریعاً جاروبرقی را خاموش می‌کند.

در حالت عادی پس از سرد شدن، جاروبرقی مجدداً شروع به کار می‌کند. اما اگر دستگاه شما پس از سرد شدن، روشن نشد؛ باید دنبال دلیل اصلی داغ شدن دستگاه باشید. متخصصان تعمیر جاروبرقی در اهواز، دلایل بی‌شماری را بر این مشکل بر شمرده‌اند که اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • کثیفی فیلتر
  • خرابی فن موتور
  • خراب شدن ترموستات
  • پر بودن کیسه
  • نیم سوز شدن موتور
  • مسدود بودن دسته یا لوله خرطومی جاروبرقی

در چنین شرایطی ابتدا کیسه جاروبرقی را خالی کرده و بعد فیلتر آن را از هر نوع آلودگی تمیز کنید. اگر همچنان دستگاه شما داغ کرده و خاموش می‌شود، بهتر است با یک متخصص تعمیر جاروبرقی در اهواز تماس بگیرید تا او فرایند تعمیر دستگاه را در دست بگیرد.

سوختن موتور

تعمیر جاروبرقی در اهواز

سوختن موتور بسیار رایج بوده و معمولاً این مشکل با یک سری نشانه‌های مشخص، نمایان می‌شود. از اصلی‌ترین آن نشانه‌ها می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • گرمای بیش از حد موتور
  • سروصدای زیاد موتور
  • استشمام بوی سوختگی از دستگاه
  • وجود گردوغبار در درون جاروبرقی
  • نداشتن مکش کافی
  • روشن نشدن جاروبرقی
  • خاموش شدن ناگهانی

تعمیرکار و تکنسین متخصص تعمیر جاروبرقی دلیل بروز این مشکلات را به خاطر مکش آب و رطوبت، درگیری یاتاقان‌ها، مسدود شدن فیلتر و گرم شدن کابل یا دو شاخه دیواری بیان می‌کند. در صورتی که موتور جاروبرقی شما به هر دلیلی سوخت، اصلاً خود‌تان به آن دست نزنید.

با مراکز تخصصی تعمیر جاروبرقی در اهواز تماس بگیرید تا آن‌ها نیرو‌های متخصص را برای حل مشکل دستگاه شما به محل اعزام کنند.

خاموش شدن ناگهانی دستگاه

از شایع‌ترین مشکلات جاروبرقی، خاموش شدن ناگهانی آن است که به طور معمول به خاطر خراب شدن دکمه خاموش و روشن اتفاق می‌افتد. هنگامی که می‌خواهد از جاروبرقی برای تمیز کردن خانه استفاده کنید، به محض زدن دکمه روشن کردن، شاسی پریده و دستگاه روشن نشده خاموش می‌شود.

البته این مشکل می‌توان به خاطر مسائلی دیگر نیز باشد که اصلی ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • خرابی ترموستات
  • قرار گرفتن نادرست دوشاخه در پریز
  • مسدود شدن لوله اتصالی در سیم برق یا قطعی سیم
  • پر بودن کیسه
  • مسدود شدن فیلتر

هنگامی که تمام دلایل بالا را بررسی کرده و سپس متوجه شدید دلیل این خاموشی ناگهانی، به خاطر ترموستات یا دکمه خاموش و روشن است؛ حتماً با یک متخصص تعمیر جاروبرقی در اهواز تماس بگیرید تا او با انجام ارزیابی‌های اولیه، مشکل را سریعاً برطرف کند.

استشمام بوی بد از جاروبرقی

شاید با بوی بد جاروبرقی منزل خود یا یکی از اقوام مواجه شده باشید. تکنسین‌های تعمیر جاروبرقی در اهواز برای این مشکل، دلایل بسیاری را بر شمرده‌اند که اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر می‌شود:

  • سوختن موتور
  • تعویض نکردن به موقع کیسه
  • کثیفی فیلتر
  • سنگینی بیش از حد کیسه
  • فشار روی موتور دستگاه
  • ایراد در تسمه جاروبرقی
  • سوختگی فیوز
  • بیش از حد کار کشیدن از دستگاه
  • جارو کشیدن محیط‌های خیس

اگر به هر دلیلی از دستگاه خود بوی بد استشمام کردید، سریعاً با یک نیروی متخصص تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید تا او پس از انجام فرایند عیب‌یابی، اقدامات لازم را انجام دهد.

تعمیر انواع جاروبرقی در اهواز

تعمیر انواع جاروبرقی در اهواز

امروزه به دلیل افزایش فناوری‌ها و استفاده مردم از جاروبرقی، برند‌های مختلفی این دستگاه کاربردی را طراحی و تولید می‌کنند. البته تمام این شرکت به منظور ارائه خدمات پس از فروش، فرایند نصب و تعمیر جاروبرقی در اهواز مانند دیگر شهر‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

در ادامه با بخی از معروف‌ترین و مشهور‌ترین نمایندگی تعمیر جاروبرقی در اهواز بیشتر آشنا می‌شوید.

تعمیرجاروبرقی الجی در اهواز

از برند‌های معروف و موفق در زمینه تولید جاروبرقی، شرکت کره‌ای الجی است که سال‌ها متمادی به دلیل کیفیت بسیار زیاد تولیدات و همچنین ماندگاری بالا، در لیست پرفروش‌ترین شرکت‌ها قرار بگیرد. در صورتی که دستگاه منزل یا شرکت شما از این برند است، حتماً از خدمات نمایندگی آن استفاده کنید.

یکی از اصلی‌ترین خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی الجی در اهواز، انجام فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز یا تعویض قطعات است. بنابراین اگر دستگاه شما با مشکلی مواجه شد، با این نمایندگی تماس بگیرید تا نیرو‌های متخصص تعمیر جاروبرقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکل را به بهترین شکل برطرف کنند.

تعمیر جاروبرقی بنکو در اهواز

شرکت ترکیه‌ای بنکو با تولید جاروبرقی، توانسته است در بین مردم به ویژه ایرانیان محبوبیت بسیار برای خود ایجاد کند. در صورتی که دستگاه منزل شما از این برند بوده و دچار مشکلی مانند انتشار بوی بد شده است، حتماً با نمایندگی معتبر تعمیر جاروبرقی در اهواز ارتباط برقرار کنید.

نیرو‌های متخصص نمایندگی جاروبرقی بنکو در اهواز در این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان، دلیل وجود این مشکل و دیگر ایرادات را پیدا می‌کنند. سپس با استفاده از تخصص و قطعات اورجینال، مشکل دستگاه را برطرف می‌کنند.

تعمیر جاروبرقی زیمنس در اهواز

محصولات برقی به ویزه جاروبرقی برند آلمانی زیمنس، بسیار زیبا و باکیفیت هستند. بدون تردید این دو شاخصه، در استقبال مردم و خرید آن‌ها تأثیر‌گذار خواهند بود.

البته قدرت مکش جاروبرقی‌های زمینس بسیار پایین بوده و در صورتی که هنگام استفاه از دستگاه تولید شده این برند، با مشکلی در این بخش و سایر قسمت‌ها مواجه شدید؛ حتماً با نمایندگی جاروبرقی زیمنس در اهواز تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی فلر در اهواز

یکی دیگر از شرکت‌های معروف در زمینه تولید جاروبرقی، برند فلر است. در زمان خراب شدن جاروبرقی برند فلر، حتماً از نمایندگی جاروبرقی فلر در اهواز کمک بگیرید. زیرا قطعات این جاروبرقی خارجی، باید اصل و اورجینال باشند تا فرایند تعمیر جاروبرقی در اهواز به خوبی و درست، پیش رود.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اهواز

تولیدات برند معروف و مشهور پاناسونیک ژاپنی دارای مشخصاتی مانند طراحی فوق‌العاده، بدنه قوی، موتور‌های باکیفیت و بسیار قدرت‌مند هستند. بدون تردید شما نیز مانند بسیاری دیگر از مشتریان، جاروبرقی‌های این برند را به دلیل این مشخصات برتر انتخاب و خریداری می‌کنید.

اگر به دلیل استفاده نادرست یا هر چیزی دیگر، جاروبرقی شما خراب شد؛ با نمایندگی جاروبرقی پاناسونیک در اهواز جهت دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید تا آن‌ها نیرو‌های ماهر را جهت انجام فرایند تعمیر یا تعویض قطعات به منزل شما اعزام کنند.

جاروبرقی پارس ‌خزر در اهواز

جاروبرقی پارس ‌خزر در اهواز

از شرکت‌های موفق ایرانی در زمینه تولید لوزام خانگی به ویژه جاروبرقی برند پارس خزر است. محصولات این برند بسیار باکیفیت بوده و در صورتی که با مشکلی مثل داغ شدن بیش از اندازه دستگاه مواجه شدید، خیلی زود با نمایندگی جاروبرقی پارس خزر در اهواز تماس بگیرید.

نیرو‌های کاربلد تعمیر جاروبرقی در این مرکز، به خوبی با تولیدات این برند آشنا بوده و به دلیل همین آشنایی دقیق، خیلی سریع مشکل ایجاد شده را برطرف خواهند کند.

تعمیر جاروبرقی اسنوا در اهواز

از معروف‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی به ویژه حاروبرقی، برند اسنوا است. در صورتی که دستگاه شما از این برند است، بهتر است در زمان خرابی و جهت استفاده از بهترین خدمات، با نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در اهواز ارتباط برقرار کنید.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اهواز

حتماً اسم شرکت سامسونگ برای شما آشنا بوده و شاید یکی از محصولات تولید این شرکت مانند تلویزیون یا جاروبرقی، در منزل شما وجود دارد. اگر علاقه‌مند به خرید جاروبرقی سامسونگ هستید، حتماً آن را از نمایندگی خریداری کنید.

در صورت خرید از این مرکز می‌توانید از خدمات تعمیر یا تعویض قطعات نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اهواز بهره‌مند شوید.

هزینه تعمیر جاروبرقی در اهواز

هزینه تعمیر جاروبرقی در اهواز

بدون شک هنگام تعمیر جاروبرقی ایرانی در اهواز یا نمونه خارجی، باید از میزان هزینه‌ای که باید برای تعمیر یا تعیوض قطعات پرداخت کنید؛ اطلاع داشته باشید. گاهی اوقات هزینه تعمیر جاروبرقی خارجی در اهواز یا نمونه ایرانی آن زیاد شده و تعمیرکار توصیه به خرید یک جاروبرقی جدید می‌کند.

بنابراین با توجه به این شرایط داشتن اطلاعات لازم در رابطه با هزینه تعمیر، لازم بوده و البته در پروسه تعیین هزینه خدمات تعمیر جاروبرقی در اهواز یا تعویض قطعات عواملی مانند هزینه رفت و آمد یا برند دستگاه، مؤثر هستند. در جدول زیر قیمت برخی از خدمات تعمیر جاروبرقی در اهواز اشاره شده است.

تعمیر کلکتور جاروبرقی ۵۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعویض یا تعمیر بلبرینگ جاروبرقی ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر ترموستات جاروبرقی ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض بالشتک جاروبرقی ۴۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعویض زغال جاروبرقی ۴۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سیم‌جمع‌کن جاروبرقی ۷۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰ تومان
تعمیر موتور جاروبرقی ۲۵۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان

شارینو

در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری فرانید تعمیر لوازم خانگی هستید می‌توانید به بلاگ جذاب شارینو مراجعه کنید. تیم تخصصی شارینو مقالاتی کامل و جذاب درباره تعمیر لوازم خانگی مانند تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز، تعمیر آیفون تصویری در اهواز و تعمیر کولر گازی در اهواز را برای شما آماده کرده است.

همچنین تیم تخصصی شارینو با ارائه خدماتی مانند طراحی سایت در اهواز و سئو سایت در اهواز، به شما در مسیر موفقیت کسب و کار‌تان کمک می‌کنند. در صورتی که خودرو شما در جاد‌ه‌های اهواز با مشکلی مانند خرابی موتور مواجه شد، حتماً با امداد خودرو اهواز تماس بگیرید.

آن‌ها ابتدا نیرو‌های مکانیک سیار در اهواز را برای انجام فرانید تعمیر به محل حادثه اعزام می‌کنند. در صورتی که امکان تعمیر در محل نباشد، افراد یدک کش در اهواز جهت انتقال خودرو به یک تعمیرگاه تخصصی اعزام خواهند شد.

اگر اهل گشت و‌گذار در شهر هستید، باید آدرس کافه‌های اهواز و  رستوران‌های اهواز را بلد باشید. در صورتی که همه این مراکز به خوبی نمی‌شناسید می‌توانید به بلاگ شارینو سر بزنید تا آدرس دقیق کافه و رستوران‌های شهر اهواز را به دست‌آورید.

از دیگر مطالب جذاب بلاگ شارینو می‌توان به مرکز لیزر در اهواز، سالن‌های زیبایی اهواز، شرکت نظافتی در اهواز، باشگاه بدنسازی در اهواز و روانشناس در اهواز اشاره کرد. هر کدام از این مقالات، اطلاعات کاربردی را به شما ارائه می‌دهند که در زمان نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سخن پایانی

تعمیر جاروبرقی در اهواز یک کار کاملاً تخصصی است، اما در صورت علاقه به یادگیری فرایند تعمیر این دستگاه می‌توانید اطلاعات کاملی درباره دلیل خرابی، قطعات و راهکار حل مشکل کسب کنید. مطمئناً با کمی صبر و حوصله به مهارت لازم در زمینه تعمیر جاروبرقی خواهید رسید.

 

سؤالات متداول

  1. نشانه‌های سوختن موتور جاروبرقی چیست؟

سروصدای زیاد، روشن نشدن جاروبرقی، استشمام بوی سوختگی از دستگاه، وجود گردوغبار در درون جاروبرقی

  1. هزینه تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی چقدر است؟

۷۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰ تومان

  1. جرقه زدن کلکتور جاروبرقی باعث چه اتفاقی می‌شود؟

خرابی یا سوختن موتور جاروبرقی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *