تعمیر آیفون تصویری در اهواز

هرآنچه باید درمورد تعمیر آیفون تصویری در اهواز بدانید

آیا آیفون تصویری منزلتان به درستی کار نمی‌کند یا تصویر ندارد؟ متخصصان تعمیر آیفون تصویری در اهواز معتقد هستند که انجام سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات به موقع، باعث افزایش عمر و ماندگاری این دستگاه‌ها می‌شود.

این دستگاه‌های برقی مانند هر وسیله برقی دیگر به دلیل نوسانات برق یا حساسیت بسیار قطعات، دچار خرابی می‌شوند. در چنین شرایطی چاره‌ای جز تماس با شماره تعمیرکار آیفون در اهواز ندارید. آن‌ها بر اساس تجربه و تخصص خود مشکل را پیدا کرده و خیلی سریع برای رفع آن چاره‌ای می‌اندیشند.

طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره تعمیر آیفون تصویری در اهواز و مسائل مرتبط با آن مانند شناخت قطعات پرداخته شده است. در صورتی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه تعمیر آیفون در اهواز هستید، با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

قطعات آیفون‌ تصویری در اهواز

آیفون تصویری در اهواز

متخصصان و استادکار تعمیر آیفون در اهواز در زمان انجام فرایند تعمیرات، آشنایی کامل با قطعات این دستگاه دارند. آن‌ها دوره‌های لازم درباره شناخت قطعات، دلایل خرابی و نحوه تعمیر لوازم یدکی آیفون‌های تصویری را گذرانده و سپس به‌مرورزمان تجربه کافی در زمینه تعمیر آن را به دست آورده‌اند.

بنابراین، در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به یادگیری چگونگی تعمیر آیفون تصویری در اهواز هستید، در ابتدا باید شناخت دقیقی با قطعات مهم آن داشته باشید. در ادامه با اصلی‌ترین قطعات در فرایند تعمیر آیفون تصویری در اهواز، بیشتر پرداخته شده است.

مانیتور

از قطعات اصلی آیفون تصویری، ‌مانیتور بوده و این قطعه به دو صورت رنگی یا سیاه و سفید تولید می‌شود. از LCD  و  LED برای نمایش تصویر به شکل رنگی در‌ مانیتور‌های رنگی استفاده می‌شود، اما برای نمایش تصاویر در ‌مانیتور‌های سیاه و سفید، از لامپ تصویر بهره برده شده است.

حتماً متوجه سه دکمه دربازکن، مشاهده تصویر بدون برداشتن گوشی آیفون و دکمه سوم برای برقراری ارتباط داخلی روی مانیتور دستگاه شده‌اید. هر کدام از این دکمه‌ها در فرایند انجام تعمیرات آیفون تصویری در اهواز نقش تعیین‌کننده‌ای را بازی می‌کنند.

تعمیرکار ماهر تعمیر آیفون تصویری در اهواز به شما در زمان انجام عملیات تعمیر بیان می‌کند که این دکمه‌ها هر کدام کار کرد متفاوت داشته و در نتیجه دلیل خرابی و راهکار تعمیر آن‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

پنل کلید

در صورتی که پنل کلید دستگاه محل زندگی یا کار شما خراب شده است، تعمیرکار آیفون تصویری در اهواز به شما بیان می‌کند که شخص نصاب احتمالاً در زمان نصب، تمام نکات ایمنی را برای نصب آن رعایت نکرده و این مسئله باعث خراب شده پنل کلید شده است.

تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در اهواز پس پایان کار خود به شما اعلام می‌گوید که برای محافظت از پنل در برابر نور مستقیم خورشید، ورود گردوغبار به داخل قطعه و همچنین گرما، بهتر است که یک سایه‌بان برای آن تعبیه کنید.

دوربین

دوربین آیفون تصویری در مدل‌های مختلفی مانند با لنز و بدون لنز، با میکروفون یا بدون میکروفون و رنگی یا سیاه و سفید تولید می‌شوند؛ بنابراین هنگامی که این قطعه خراب می‌شود، اطلاعاتی دقیقی از مدل دوربین داشته باشید تا امکان انجام تعمیر تخصصی آیفون تصویری برای شما مهیا شود.

کابل‌های ارتباطی

آیفون تصویری در اهواز

یک نکته بسیار مهم در فرایند تعمیر آیفون تصویری در اهواز، جنس کابل‌های ارتباطی است. مطمئناً با انتخاب کابل‌های ارتباطی از جنس مس، بهتر است؛ زیرا صدا و تصویر را باکیفیت‌تر مخابره می‌کند. تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اهواز میزان هزینه دریافتی خود را پس از پایان تعمیر این قطعه، بر اساس تعداد زوج کابل‌ها تعیین می‌کند.

آهنربا

مطمئناً در زمان برداشتن و گذاشتن گوشی آیفون تصویری متوجه این مسئله شده‌اید که قطعه آهنربا، مانع از افتادن گوشی شده و به عبارتی دیگر باعث می‌شود که گوشی سر جای اصلی خود قرار بگیرد. در صورتی که این قطعه از دستگاه شما خراب شده است، حتماً با تعمیرکار متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز تماس بگیرد.

آن‌ها پس از حضور در محل و تعویض یا تعمیر قطعه آهنربا، هزینه منصفانه از شما طلب می‌کنند.

قفل دربازکن

نوع قفل دربازکن آیفون‌های تصویری متفاوت بوده و هر کدام از آن‌ها عملکرد متفاوتی را در دستگاه برعهده دارند. از اصلی‌ترین انواع قفل دربازکن آیفون‌های تصویری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زنجیری
  • اهرمی
  • ثابت

به طور مثال قفل دربازکن زنجیری کاملاً ثابت به درب اصلی ساختمان متصل بوده و به واسطه انرژی ذخیره شد‌های که در فنر قرار دارد، درب اصلی را باز می‌کند. تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اهواز به شما می‌گوید که هزینه تعمیر این قطعه با توجه به مدل آن متفاوت است.

مدار مکالمه

مدار مکالمه به صورت الکترونیک و نیمه الکترونیک بوده و البته از قطعات مهم در دستگاه آیفون تصویری محسوب می‌شود. از بخش‌های اصلی مدار الکترونیک مدار مکالمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میکروفن
  • بلندگو
  • گوشی
  • دو مدار تقویت‌کننده

در حالی که مدار نیمه الکترونیک از یک بلندگو و دو میکروفون تشکیل شده است. شخص تعمیرکار در زمان انجام تعمیر آیفون تصویری در اهواز با توجه به شرایط و نوع مدل مدار مکالمه، چگونگی عملیات تعمیر را مشخص می‌کند.

بلندگو

قطعه بلندگو دارای یک هسته مغناطیسی است که به دیافراگم آیفون تصویری متصل خواهد بود. هنگام عبور یک جریان متغیر از سیم پیچ، هسته و صفحه بلندگو نیز جابه جا می‌شوند. این قطعه جهت شنیدن صدای شخص پشت درب اصلی و پشت گوشی آیفون، بسیار مهم است.

بنابراین، در صورت خراب شدن، خیلی زود با یک تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اهواز تماس بگیرید تا او مشکل را برطرف کند. اگر نسبت به تعمیر کردن این قطعه تعلل کنید، عملاً آیفون شما نقش یک درب بازکن ساده را بازی کرده و شما نمی‌توانید تشخیص دهید که شخص پشت درب چه کسی است.

رایج‌ترین مشکلات آیفون تصویری

شاید این نظریه در وجودتان نهادینه شده است که آیفون تصویری خارجی، اصلاً خراب نمی‌شود. تکنسین حرفه‌ای تعمیر آیفون تصویری در اهواز به شما بیان می‌کند که این دیدگاه غلط بوده و آیفون خارجی یا ایرانی باشد، فرقی نمی‌کند بر اثر مرور زمان دچار ایراداتی می‌شود.

بنابراین، شما باید خود را برای مواجه با چنین شرایطی آماده کرده و همچنین شماره یا آدرس یک شخص متخصص برای انجام فرانید تعمیر تخصصی آیفون در اهواز را در اختیار داشته باشید.

در ادامه این بخش به بیان توضیحاتی مختصر درباره مشکلات یا معضلاتی رایجی که آیفون‌های تصویری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، پرداخته شده است.

نداشتن تصویر

این مشکل در دستگاه‌های آیفون تصویری محل کار یا زندگی، بسیار رایج است. متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز ابتدا تمام سیم کشی دستگاه به ویژه متصل بودن درست سیم‌های آبی و سیاه را بررسی می‌کند تا از اتصال دقیق آن‌ها مطمئن شود.

البته توجه به این نکته ضروری است که زمانی که شما تصویر پشت درب اصلی را ندارید، به این معنی نیست که نمی‌توانید درب را بازکنید یا صدای شخص پشت درب را بشنوید. در زمان نداشتن تصویر، صفحه ‌مانیتور دستگاه سیاه شده و تنها راهکار جهت رفع آن تماس با متخصصان تعمیر آیفون تصویری است.

آبی شدن صفحه نمایش

اگر هنگام زنگ خورد آیفون با صفحه نمایشی برخوردار کردید که هیچ تصویری جز رنگ آبی از آن دیده نمی‌شود، بهتر است با یک شخص تعمیرکار متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز تماس بگیرد. زیرا این مشکل تخصصی بوده و جهت رفع آن نیز، نیازمند فرد متخصص و باتجربه هستید.

او پس از حضور در محل و انجام ارزیابی‌های اولیه، دلیل ایجاد این مشکل را در یکی از دلایل زیر اعلام می‌کند:

  • سوختن یا خرابی دوربین پنل
  • خرابی ‌مانیتور
  • ایرادات LCD آیفون
  • خراب بودن سیم‌کشی دستگاه

اینکه دلیل آبی شدن صفحه نمایش به خاطر کدام دلیل عنوان شده باشد، زیاد مهم نیست؛ مهم این است که شما نباید سر خود و بدون داشتن اطلاعات و تخصص، دست به تعمیر آن بزنید. مطمئناً در صورت انجام این کار، وقت و هزینه بیشتری را باید برای تعمیر آیفون تصویری در اهواز در نظر بگیرید.

شنیدن صدای سوت از گوشی

در صورتی که از گوشی صدای سوت شنیدید، حتماً نیاز‌مند دریافت خدمات تعمیر آیفون تصویری در اهواز خواهید بود. متخصصان تعمیر انواع آیفون تصویری در اهواز دلیل بروز این مشکل را به خاطر مسائل زیر می‌دانند:

  • خرابی میکروفون از اصلی‌ترین دلیل شنیده شدن صدای سوت است که باید توسط شخص متخصص بررسی و چک شود.
  • به دلیل قرار گرفتن یک تکه فلز دقیقاً جلوی میکروفون، صدای سوت از گوشی شنیده می‌شود. در این شرایط متخصص تعمیرات آیفون در اهواز، ابتدا پنل را باز کرده و آن تکه فلز را از جلوی دوربین بر می‌دارد.
  • در صورت بروز مشکلی در برد آیفون تصویری، باید منتظر شنیده شدن صدای سوت از گوشی بود. در صورتی که دلیل ایجاد این مشکل، از این بخش باشد، باید با افراد ماهر و متخصص تماس گرفت تا آن‌ها ایراد برد را به واسطه تعمیر یا تعویض برد برطرف کنند.

وجود نویز در صدا

هنگامی که صدا از پشت درب اصلی به داخل خانه و بالعکس، درست منعکس نشود؛ اصطلاحاً می‌گویند که صدا دستگاه نویز دارد. به منظور پیدا کردن دلیل ایجاد این مشکل و رفع آن باید با افراد متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز تماس بگیرید.

آن‌ها پس از حضور در محل همه چیز را به دقت بررسی کرده و سپس از بین مسائلی مانند عدم سربندی مناسب سیم‌های مرتبط با صدای دستگاه، استفاده کردن از سیم فاقد فویل و همچنین عدم استفاده از شیلد کابل یک دلیل برای بروز مشکل را اعلام می‌کنند.

سپس با توجه به دلیل وجود نویز در دستگاه آیفون تصویری محل کار یا زندگی شما، فرایند تعمیر را آغاز می‌کنند تا مشکل را سریعاً برطرف کنند.

زنگ نخوردن آیفون

مشکلات آیفون تصویری

آیا برای شما این اتفاق رخ داده است که پشت درب اصلی هر چقدر زنگ می‌زنید، کسی درب را باز نمی‌کند؟ پس از تلفن زدن با صاحب خانه، او به شما می‌گوید که اصلاً آیفون زنگ نخورده است تا شخص درب را برای شما باز کند.

این مشکل ممکن است در ساختمان تک واحد یا ساختمان‌های با چندین واحد آپارتمان به وجود بیایید؛ بنابراین بهترین راهکار این است که با افراد تعمیرکار تماس بگیرید. آن‌ها ابتدا بررسی می‌کنند که شنیده نشدن صدای زنگ فقط مربوط به یک واحد است یا تمامی واحد‌ها با آن مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

در صورتی که فقط یک واحد با این مشکل مواجه است، احتمالاً برد دستگاه یا سیم با یک مشکل جدی مواجه شده و سریعاً باید فرایند تعمیر تخصصی را جهت رفع مشکل انجام دهند.

اما اگر تمامی واحد‌ها با این مشکل مواجه شده‌اند، به احتمال زیاد سیم‌های دستگاه قطع شده و علاوه بر زنگ نخوردن آیفون، صدا هم از گوشی انتقال پیدا نمی‌کند. از دیگر دلایلی که می‌توان برای نشنیدن صدای زنگ آیفون بیان کرد، عبارت هستند از:

  • خرابی یا رسوب گرفتن شاسی
  • قطعی سیم زنگ آیفون
  • سوختن بلندگو
  • وجود ایراد در برد یا منبع تغذیه دستگاه

باز نشدن درب

آیا با این مسئله برخورد کرده‌اید که هر چقدر دکمه دربازکن را می‌زنید، درب اصلی باز نمی‌شود. در چنین شرایطی متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز به شما می‌گوید که ابتدا بررسی کنید که آیا شما با این مشکل مواجهید یا تمام ساختمان درگیر باز نشدن درب اصلی است؟

اگر مشکل در تمام ساختمان همه گیر باشد، احتمالاً پنل دستگاه خراب شده است. اما اگر فقط آیفون واحد شما درب را باز نمی‌کند، باید قطعه رله و سیم کشی دستگاه را بررسی کنید تا دلیل بروز این مشکل را پیدا کرده و سپس برای رفع آن چاره‌ای بیندیشید.

تعمیر انواع آیفون‌ تصویری در اهواز

تعمیر انواع آیفون‌ تصویری در اهواز

امروزه شرکت‌های متعددی در زمینه تولید، طراحی و فروش آیفون تصویری فعال هستند. بدون تردید استقبال مردم به ویژه اهوازی‌های عزیز جهت حفظ و افزایش امنیت، بر وجود تعداد این شرکت‌های متعدد نقش تعیین‌کننده‌ای بازی می‌کند.

در ادامه این بخش با بخشی از مهم‌ترین شرکت‌های ایرانی و خارجی تولید‌کننده آیفون بیشتر آشنا خواهید شد.

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در اهواز

در نظر بسیاری از فروشندگان آیفون تصویری، دستگاه تولید و طراحی شده برند سوزوکی بسیار باکیفیت هستند؛ بنابراین مطمئناً هنگام خرید یکی از آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند. البته آیفون‌های تصویری این برند، بیشتر مناسب ساختمان‌های است که تعداد واحد‌های آن کم باشد.

اگر به هر دلیلی دستگاه برند سوزوکی با خراب یا ایرادی مواجه شد، حتماً از نمایندگی آیفون تصویری سوزوکی در اهواز کمک بگیرید. آن‌ها نیرو‌های ماهر تعمیر آیفون تصویری در اهواز را به ساختمان شما اعزام می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان، مشکل را برطرف کنند.

تعمیر آیفون تصویری آلدو در اهواز

یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید و طراحی آیفون تصویری، برند آلدو است. از مشخصات اصلی آیفون‌ها این برند می‌توان به کیفیت بسیار، قیمت مقرون به‌صرفه‌بودن و قابلیت نصب در ساختمان‌های با تعداد آپارتمان‌های کم اشاره کرد.

نمایندگی آیفون تصویری آلدو در اهواز انواع خدمات پس از فروش مانند تعویض و تعمیر آیفون تصویری در اهواز یا نصب آن را به شما ارائه می‌دهد؛ بنابراین در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه آیفون تصویری با نمایندگی در تماس باشید تا نیرو‌های متخصص آن مجموعه، بر اساس شناخت خود از قطعات دستگاه آیفون برند و تجربه مشکل را سریعاً حل کنند.

تعمیر آیفون تصویری داهوا در اهواز

بسیاری از مردم برند داهوا را با دوربین‌های مدار بسته باکیفیت آن می‌شناسند. بدون شک آیفون‌های تصویری این برند دقیقاً مانند دوربین‌های آن از کیفیت و دوام بالای برخوردار هستند. اگر به هر دلیلی آیفون تصویری داهوا نصب شده در ساختمان با تعداد واحد بسیار خراب شد، نگران نباشید.

تعمیر آیفون تصویری داهوا در اهواز

خیلی زود با مسئول نمایندگی آیفون تصویری داهوا در اهواز تماس بگیرید تا نیرو‌های ماهر تعمیر آیفون تصویری در اهواز به محل جهت رفع مشکل اعزام شوند. این عزیزان شناخت دقیقی از قطعات آیفون‌های تصویری برند داشته و در نهایت با تکیه بر تجربه و تخصص خود، ایراد آیفون را خیلی زود رفع می‌کنند.

تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در اهواز

بدون تردید نام برند تابا الکترونیک به گوش شما خورده است، شاید هم آیفون تصویری محل کار یا زندگی شما از این شرکت است. اگر به هر دلیلی نیاز‌مند دریافت خدمات تخصصی مانند تعمیر آیفون تصویری در اهواز بودید، حتماً با نمایندگی آیفون تصویری تابا الکترونیک در اهواز ارتباط برقرار کنید تا نیرو‌های ماهر جهت رفع مشکل به محل اعزام شوند.

تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در اهواز

آیفون‌های تصویری برند کره‌ای سامسونگ بسیار باکیفیت، دارای ظاهر زیبا و البته قیمت مناسب هستند. بدون تردید در صورت انتخاب آیفون‌های تصویری این برند، اصلاً پشیمان نمی‌شود؛ زیرا در کنار مشخصات اشاره شده، از دوربین‌های باکیفیت نیز برخوردار بوده و به خوبی می‌توانید تصاویر پشت درب اصلی را مشاهده کنید.

حال اگر دستگاه با مشکلی مانند شنیده شدن صدای صوت از گوشی مواجه شد، خیلی زود با نمایندگی آیفون تصویری سامسونگ در اهواز تماس برقرار کنید تا آن‌های تکنسین‌های متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز را برای حل مشکل به ساختمان شما اعزام کنند.

تعمیر آیفون تصویری سیماران در اهواز

نیرو‌های کاربلد حاضر در نمایندگی آیفون تصویری سیماران در اهواز هنگام خرید دستگاه به شما اعلام می‌کنند که در صورت خراب شدن دستگاه حتماً با نمایندگی تماس برقرار کنید. زیرا قطعات آیفون‌های این برند دارای پیچیدگی خاص بوده و فرایند تعمیر آیفون تصویری در اهواز برند سیماران فقط از عهده افرادی خاص بر می‌آید.

تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در اهواز

احتمالاً طراحی جذاب و زیبا آیفون‌های تصویری برند الکتروپیک در کنار ماندگاری بالا آن نقش زیادی در انتخاب شما برای نصب در ساختمان محل زندگی یا کار‌تان دارد. در صورتی که ‌مانیتور دستگاه یا منبع تغذیه با مشکلی مواجه شد، سریع با نمایندگی آیفون تصویری الکتروپیک در اهواز جهت اعزام نیرو‌های متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز ارتباط برقرار کنید.

راهکارهایی برای جلوگیری از خرابی آیفون تصویری

بدون شک در صورت انجام و رعایت چند نکته ساده هنگام نصب و پس از آن می‌توانید از ایجاد مشکل در آیفون تصویری ساختمان خود جلوگیری کنید. متخصصان تعمیر آیفون تصویری در اهواز این نکات را به شما یادآوری می‌شوند که اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر می‌شود:

  • انجام سرویس دوره‌ای، تعمیر و نگهداری منظم از آیفون‌های تصویری احتمال خراب شدن آن را کاهش می‌دهد. همچنین در صورت خراب شدن قطعه، خیلی زود متوجه شده و به کمک تعمیرکاران ماهر تعمیر آیفون تصویری در اهواز مشکل را سریع برطرف می‌کنید.
  • در صورتی که ساختمان شما با مشکلات نوسانات برق مانند افزایش ناگهانی ولتاژ برق مواجه شد، منبع تغذیه و فیلتر آیفون را از ایجاد آسیب‌های احتمالی در ‌امان نگه می‌دارد؛ بنابراین سالم بودن این دو قطعه، بسیار تأکید شده است.
  • کمک گرفتن از افراد ماهر و متخصص در زمان نصب آیفون تصویری، دستگاه شما از بسیاری از خرابی‌ها در ‌امان نگه می‌دارد. زیرا آن‌ها فرایند نصب را با دقت و رعایت تمام نکات ایمنی انجام می‌دهند.
  • به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و پیچ خوردگی خط‌های انتقال صدا و تصویر، آن‌ها در یک کابل یا لوله مخصوص قرار دهید.

بدون تردید با رعایت این نکات ساده، میزان تماس شما با تعمیرکاران ماهر تعمیر آیفون تصویری بسیار کم خواهد بود. در نتیجه شما وقت و هزینه کمتری را برای انجام فرانید تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه، صرف می‌کنید.

هزینه تعمیر آیفون تصویری در اهواز

هزینه تعمیر آیفون تصویری در اهواز

امروزه استفاده از آیفون تصویری در تمام ساختمان‌ها برای راحتی بیشتر و افزایش امنیت، یک نیاز مهم تلقی می‌شود. مطمئناً انجام فرایند نصب، هزینه آن و همچنین هزینه تعمیر آیفون در اهواز، از اصلی‌ترین دغدغه ساکنان آن ساختمان خواهد بود.

البته افراد متخصص در زمینه تعمیر آیفون برای تعیین میزان دستمزد و هزینه دریافتی خود، فاکتور‌های را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن موارد، مبلغ مورد نیاز را اعلام می‌کنند. اما از اصلی‌ترین فاکتور‌های تعیین‌کننده برای تعیین هزینه تعمیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع مشکل: بدون شک هزینه تعمیر زنگ نخوردن آیفون تصویری بسیار ارزان‌تر از تعمیر قطعه پنل یا‌ مانیتور است.
  • نوع و مدل آیفون تصویری: متخصصان در زمان تعمیر آیفون‌های تصویری رنگی، مبلغ بیشتر نسبت به آیفون‌های سیاه و سفید طلب می‌کنند.
  • هزینه قطعات یدکی: اگر به هر دلیلی متخصص تعمیر آیفون تصویری تشخیص دهد که قطعه باید عوض شود، میزان هزینه پرداختی با توجه به کمیاب بودن و پیچیدگی نصب آن قطعه تعویضی متفاوت خواهد بود.
  • هزینه ایاب و ذهاب: مهم نیست دلیل خرابی آیفون تصویری به خاطر یک مسئله ساده است یا پیچیده، همیشه هزینه ایاب و ذهاب جداگانه روی مبلغ تعیین شده برای پرداخت هزینه تعمیر تخصصی آیفون تصویری در اهواز در نظر گرفته می‌شود.

در جدول زیر به برخی از خدمات نیرو‌های متخصص تعمیر آیفون تصویری در اهواز و مبلغ دریافتی آن‌ها، اشاره شده است.

خدمات قیمت
نصب مانیتور آیفون‌ تصویری هر واحد ۲۵۰۰۰۰ تومان
نصب پنل‌ بیرونی آیفون‌ صوتی هر واحد ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان
اجرت متخصص برای رفت و آمد و باز و بست برد تعمیر شده آیفون ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان برای هر واحد
نصب گوشی آیفون صوتی هر واحد ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعمیرات گوشی و برد توافقی
نصب پنل‌ بیرونی آیفون تصویری هر واحد ۳۲۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
سیم کشی تا ۲۰ متر ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض قطعات داخلی ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
تعمیر پنل شروع از ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر مانیتور شروع از ۱۳۰۰۰۰ تومان
انجام فرایند عیب یابی ۹۰۰۰۰ تومان
تعمیر دوربین شروع از ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر منبع تغذیه ۱۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

آیا قصد جابه‌جایی و تعویض محل کار یا زندگی خود را دارید؟ در چنین شرایطی داشتن اطلاعاتی درباره شرکت نظافتی در اهواز و باربری در اهواز می‌تواند کمک‌کننده باشد. شما به کمک نیرو‌های شرکت‌های نظافتی وسایل را بسته‌بندی کرده و سپس به واسطه تماس با افراد متخصص در باربری، آن وسایل را بدون آسیب به محل مورد نظر منتقل می‌کنید.

در سال‌های گذشته سبک زندگی مردم تغیر کرده و دیگر مانند قبل فرش‌ها در خانه شسته نمی‌شوند. زیرا علاوه بر نداشتن فضای کافی، زمان و توانی برای انجام این کار نیست؛ بنابراین بهترین راهکار برای تمیز کردن مبل و فرش، تماس با متخصصان حاضر مبل شویی در اهواز و قالیشویی در اهواز است.

اگر خودرو شما با مشکل جدی مثل تصادف مواجه شد، خیلی سریع با نیرو‌های امداد خودرو اهواز تماس بگیرید. در صورتی عدم امکان تعمیر در محل حادثه، آن‌ها با نیرو‌های یدک کش در اهواز تماس می‌گیرند تا ماشین شما را به یک مکان امن جهت دریافت خدمات تخصصی تعمیر منتقل کنند.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات مفید درباره تعمیر مبل در اهواز، تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز و تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز هستید؛ حتماً از سایت شارینو کمک بگیرید. این سایت علاوه بر جمع‌آوری چنین مقالاتی، مطالب مفیدی در زمینه کافه‌های اهواز و رستوران‌های اهواز نیز تهیه کرده است.

بدون تردید از دیگر مطالب مهیج بلاگ خوشنام شارینو باشگاه بدنسازی در اهواز و مرکز لیزر در اهواز خواهد بود. همچنین متخصصان شارینو با ارائه یک سری خدمات تخصصی مانند ادمین اینستاگرام در اهواز و طراحی سایت در اهواز سعی می‌کنند مسیر موفقیت کار شما را هموار کنند.

سخن پایانی

وجود ایراد یا مشکل در آیفون تصویری می‌تواند برای ساکنان ساختمان آزار دهنده باشد. اگر به هر دلیلی یکی از قطعات یا کل سیستم آیفون تصویری ساختمان شما با مشکل مواجه شد، با متخصصان تعمیر آیفون تصویری در اهواز مشکل خود را در میان بگذارید.

آن‌ها پس از انجام ارزیابی و پیدا کردن دلیل خرابی، با ارائه راهکار مناسب مشکل را سریع برطرف می‌کنند.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر منبع تغذیه آیفون تصویری چقدر است؟

۱۰۰۰۰۰ تومان

  1. بهترین آیفون تصویری برای ساختمان‌های شلوغ کدام است؟

آیفون‌های تصویری برند داهوا

  1. علت شنیده شدن صدای صوت از گوشی آیفون چیست؟

قرار گرفتن یک فلز دقیقاً مقابل میکروفون، وجود مشکل در میکروفون و برد آیفون تصویری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *