یدک کش در اهواز

آیا به دنبال دریافت بهترین خدمات یدک کش در اهواز هستید؟ روزانه میلیون‌ها خودرو در سطح جاده‌های کشور تردد می‌کنند. وسیله نقلیه شما ممکن است دچار نقص فنی شود و یا به دلیل شرایط جوی نامساعد، امکان حرکت نداشته باشد و در راه بمانید. در این شرایط آرامش خود را حفظ کرده و با شماره یدک‌کش اهواز تماس بگیرید.

خودرو‌های یدک‌کش اهواز، در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و خودرو شما را به تعمیرگاه منتقل می‌کنند. برای هر راننده‌ای ضروری است که با خدمات حمل خودرو در اهواز آشنایی داشته و در زمان بروز مشکل در جاده، به‌موقع از امداد جاده‌ای بهره‌مند شود؛ پس با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از یدک کش در اهواز

یدک‌کشی به عملیاتی گفته می‌شود که در آن یک وسیله نقلیه معیوب یا خراب توسط یک وسیله نقلیه دیگر کشیده می‌شود. مهم‌ترین مزایای یدک کش در اهواز شامل موارد زیر می‌شوند.

امنیت بالا

یدک‌کش باعث می‌شود خودرو آسیب‌دیده شما به‌سرعت به مکانی امن منتقل شود. این کار بیشتر به‌منظور جلوگیری از تصادفات بیشتر، سرقت قطعات ماشین و آسیب بیشتر است.

صرفه‌جویی در هزینه

یدک‌کشی هزینه کمتری نسبت به تعمیر خودرو در محل دارد. بعضی از خرابی‌ها نیاز به قطعات و تجهیزات خاصی دارند که در محل قابل تأمین نیست. با استفاده از یدک‌کش، ماشین شما به تعمیرگاه منتقل شده و با هزینه مناسب تعمیر می‌شود.

سرعت و راحتی

در صورت تماس با یدک‌کش، خودرو شما به‌راحتی به مقصد دلخواه می‌رسد و شما می‌توانید از سرویس‌های جانبی مثل تاکسی، اجاره ماشین و یا حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید.

قوانین یدک‌کشی

جهت بهره‌مندی از خدمات یدک کش در اهواز، ابتدا باید قوانین راهنمایی ‌و رانندگی در مورد یدک کشی را بدانید و آن‌ها را رعایت کنید. مهم‌ترین قوانین یدک‌کشی شامل موارد زیر هستند:

  • یدک‌کشی در مواقعی مجاز است که نور کافی جهت حمل خودرو وجود داشته باشد.
  • یدک‌کش اجازه ندارد بیشتر از یک خودرو را جابه‌جا کند.
  • خودرو یدک کش در اهواز باید توان و نیرو کافی برای یدک‌کشی را داشته باشد.
  • وسیله نقلیه‌ای که دچار آسیب شده باید راننده مستقل و گواهینامه معتبر داشته باشد.
  • زنجیر، طناب، پلت فرم، نوار یا هر وسیله‌ای که برای وصل کردن دو وسیله نقلیه استفاده می‌شود، باید مقاوم، مناسب و قابل‌تنظیم باشد.
  • محل اتصال طناب به شناور باید مناسب، محکم و قابل‌دسترس باشد. بعضی از شناورها، دارای گیره بکسل هستند که برای یدک‌کشی طراحی شده‌اند.
  • راننده یدک‌کش باید فاصله، سرعت، ترافیک، جاده، هوا و تمام عوامل را در نظر بگیرد و بااحتیاط رانندگی کند.
  • راننده یدک‌کش باید نشانگر مناسب برای هشدار به راننده‌های دیگر مثل پلاکاردهای هشداردهنده، چراغ‌های خطر، لباس‌های رنگ روشن و… را داشته باشد.
  • راننده یدک کش در اهواز باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند و مجوزهای لازم جهت یدک‌کشی را داشته باشد.

انواع خودرو یدک کش در اهواز

امروزه باتوجه‌به افزایش حوادث جاده‌ای و نیاز به خدمات امداد جاده‌ای، انواع مختلفی از خودروهای یدک‌کش تولید شده‌اند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. در زیر انواع خودرو یدک کش در اهواز را معرفی می‌کنیم تا با شناخت آن‌ها بهترین خدمات را دریافت کنید.

یدک‌کش کامیونی در اهواز

یدک‌کش کامیونی یکی از پرکاربردترین یدک‌کش‌ها در اهواز است که برای جابه‌جایی و حمل انواع خودروها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع یدک‌کش مجهز به یک کفی جداکننده است که در قسمت پشت آن قرار گرفته است.

با قراردادن کفی جداکننده در زیر چرخ‌های خودرو آسیب‌دیده، به‌وسیله بازوان هیدرولیکی خودرو را از زمین بلند کرده و تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کند. کامیون‌های یدک‌کش خودرو در اهواز سطح ایمنی و کاربرد بالایی دارند و علاوه بر حمل خودروهای تصادفی و آسیب‌دیده، برای جابه‌جایی ماشین‌های لوکس هم مورداستفاده قرار می‌گیرند.

یدک‌کش نیسان چرخ گیر در اهواز

یدک‌کش نیسان چرخ‌گیر که با یدک‌کش خودروبر نیز شناخته می‌شود، دارای دو بازو کشنده در قسمت پشت خود است. نیسان‌ چرخ گیر گزینه مناسبی برای حمل خودروهای آسیب‌دیده تا مسافت کوتاه است.

این نوع یدک کش در اهواز برای حمل خودرو، بازوهای کشنده را به چرخ‌های ماشین آسیب‌دیده متصل کرده و بدون هیچ‌گونه آسیبی به بدنه خودرو آن را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه جابه‌جا می‌کند. این نوع یدک‌کش نیز از سطح ایمنی و کاربرد بالایی برخوردار است.

یدک‌کش زنجیری در اهواز

یدک‌کش زنجیری یکی از قدیمی‌ترین یدک‌کش‌های شرکت‌های امدادخودرویی است که در حال حاضر برای حمل خودرو استفاده می‌شود.

این نوع یدک کش در اهواز دارای یک کابل بسیار قوی و فشرده در قسمت پشتی خود است که با متصل‌کردن آن به قسمت جلو خودرو تصادفی، آن را تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کند. این روش که به آن بکسل خودرو می‌گویند، راننده برای هدایت ماشین باید در خودرو خود بماند.

در یدک‌کش زنجیری امکان آسیب به خودرو معیوب وجود دارد. این روش برای خودروهایی است که چرخ‌های آن قادر به حرکت هستند و خودروهایی که در حین تصادف آسیب زیادی دیده‌اند، از این روش حمل برای آن‌ها استفاده نمی‌شوند.

نیسان دکل شاهین در اهواز

در این نوع یدک‌کش از نیسان‌هایی استفاده می‌شود که مجهز به دکل در قسمت پشت خود هستند. این یدک کش در اهواز که تحت عنوان نیسان دکل شاهین شناخته می‌شود، دکل آهنی آن به‌وسیله زنجیر به قسمت زیرین خودرو معیوب متصل شده، آن را از سطح زمین جدا می‌کند و تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کند.

این نوع یدک‌کش مناسب برای خودرویی است که چرخ‌های جلو آن‌ آسیب زیادی دیده و دیگر قادر به حرکت نیست.

یدک‌کش بلند کننده چرخ در اهواز

این نوع یدک‌کش یکی از پرکاربردترین و متداول‌ترین یدک‌کش‌های حمل خودروهای آسیب‌دیده است. در این روش، دستگاه‌های یدک‌کش یک اهرم دارند و با قراردادن اهرم خود زیر دوچرخ جلویی خودرو، آن را از سطح زمین جدا کرده و تا نزدیک‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کنند.

تعرفه خدمات یدک‌کش و حمل خودرو

آیا شما از هزینه‌های یدک کش در اهواز اطلاع دارید؟ نرخ قیمت‌های خدمات یدک‌کشی خودرو در اهواز بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • فاصله بین مبدأ تا مقصد
  • وزن خودرو
  • نوع خودرو
  • مسیرهای حمل‌ونقل
  • زمان اقدام و رسیدگی
  • شرایط بازار و عرضه و تقاضا

لیست جدیدترین هزینه‌های حمل خودرو برای یدک کش در اهواز، خودروبر و کفی سال ۱۴۰۳ مطابق جدول زیر هستند.

نوع خدمات تعرفه حمل خودرو (تومان)
عیب‌یابی و ایاب‌وذهاب خودرو داخلی ۱۸۰۰۰۰
عیب‌یابی و ایاب‌وذهاب خودرو خارجی ۲۵۰۰۰۰
باطری به باطری خودروهای داخلی (ایران‌خودرو و سایپا) ۲۵۰۰۰۰
باطری به باطری خودروهای خارجی ۳۰۰۰۰۰
باطری به باطری خودروهای شاسی‌بلند ۳۷۰۰۰۰
ورودی حمل خودروهای ایرانی با نیسان به‌وسیله چرخ‌گیر ۴۰۰۰۰۰
ورودی حمل خودروهای چینی با نیسان به‌وسیله چرخ‌گیر ۴۵۰۰۰۰
ورودی حمل خودروهای خارجی با نیسان به‌وسیله چرخ‌گیر ۵۰۰۰۰۰
هزینه هر کیلومتر حمل خودروهای ایرانی، خارجی و چینی با نیسان به‌وسیله چرخ‌گیر ۱۵۰۰۰
حمل به‌وسیله کفی برای تمام خودروها ۱۵۰۰۰۰۰
هزینه هر رمپ ۱۰۰۰۰۰
حمل خودرو در مناطق داخل طرح ۱۰۰۰۰۰ (مازاد بر هزینه‌های بالا)
خارج‌کردن خودرو سانحه‌دیده توافقی
هزینه ایاب‌وذهاب متخصص ۱۵۰۰۰۰

 

نکات حمل خودرو با یدک‌کش

اگر شرکت امدادرسانی معتبر و دارای مجوز باشد، حتماً موارد زیر را رعایت می‌کند؛ زیرا نظارت بر این مجموعه از طرف اتحادیه انجام می‌شود. کلیه نکات حمل خودرو و یدک کش در اهواز شامل موارد زیر می‌شوند.

شرایط خودرو آسیب‌دیده

ابتدا یدک‌کش باید بررسی کند که آیا خودرو قابلیت حرکت دارد یا خیر؟ اگر خودرو جابه‌جا شود، آیا امکان آسیب به دیگر قسمت‌های خودرو هست یا خیر؟ برخی از مشکلات خودرو، باعث می‌شوند که امکان حمل خودرو وجود نداشته باشد و روش‌های دیگری را برای آن در نظر بگیرند.

سلامت خودرو یدک‌کش

سلامت خودرو یدک کش در اهواز در قسمت ترمزها و سیستم فرمان باید تضمین شده باشد. خودرو یدک‌کشی که دارای عیب باشد، نمی‌تواند خودرو دیگر را حمل کند.

نحوه قرارگیری خودرو آسیب‌دیده

بعد از این‌که خودرو در محل جرثقیل یدک‌کش قرار گرفت، راننده یدک‌کش باید خودرو را تا حدی بالا بیاورد که از وسعت دید او کاسته نشود. هنگام بالابردن خودرو باید به باد لاستیک ماشین آسیب‌دیده توجه کرد؛ زیرا اگر باد آن کم یا سالم نباشد، در حرکت دچار مشکل می‌شود.

بیمه شخص ثالث

خودرو یدک کش در اهواز، حتماً باید بیمه شخص ثالث داشته باشد تا در صورتی که یدک‌کش به خودرو معیوب آسیب بیشتری وارد کرد، بیمه هزینه خسارت را جبران کند.

تنظیم فشار باد لاستیک‌ها

تنظیم بودن باد لاستیک خودرو یدک‌کش در توانایی و هندلینگ خودرو در محل تأثیر زیادی دارد؛ همچنین در زمان سوارشدن خودرو تصادفی یا معیوب اهمیت زیادی دارد و باید باد همه لاستیک‌ها یکسان و استاندارد باشند.

وسعت دیده راننده یدک‌کش

وسعت دید مناسب به مسیر و اطراف راننده، از نکات مهم رانندگی با خودرو یدک‌کش است. هرگونه اشتباه راننده ممکن است خسارت جبران‌ناپذیری برای راننده و سایر خودروهای درون جاده ایجاد کند. به همین دلیل راننده یدک کش در اهواز باید دید مناسبی برای رانندگی در جاده‌های صاف، دورزدن در پیچ جاده‌ها و سبقت‌گرفتن داشته باشد.

کنترل حرکت در پیچ جاده‌ها

کنترل خودرو یدک‌کش و ماشین آسیب‌دیده، هنگام عبور از پیچ‌های خطرناک بسیار مهم است. مثلاً اگر خودرو یدک‌کش در پیچ تند سربالایی قرار بگیرد و خودرو آسیب‌دیده را به دنبال خود بکشد، باید به پیچ جاده وسط مسلط باشد و خود و خودرو معیوب را بدون هیچ خطری از پیچ بگذراند.

ذخیره تایر زاپاس

خودروهای یدک‌کش باید یک تایر کمکی و یا زاپاس در صندوق‌عقب خود داشته باشند. داشتن تایر یدک یکی از نکات اصلی است که نمایندگی مربوط به یدک‌کش‌ها باید رعایت کنند.

سیستم ترمز استاندارد

خودروهای یدک‌کش باید سیستم ترمز عالی و سالمی داشته باشند تا راننده در شرایط اضطراری سرعت عمل داشته باشد و فاصله استاندارد را رعایت کند.

شارینو

امروزه استفاده از لوازم‌خانگی باعث آسایش و راحتی ما شده‌اند؛ اما گاهی به دلایل مختلف دچار نقص فنی می‌شوند. در صورت نیاز به تعمیر لوازم‌خانگی، جهت به‌دست‌آوردن دانش اولیه درباره علت خرابی آن می‌توانید مقالات شارینو درباره تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز، تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز، تعمیر کولر گازی در اهواز را مطالعه کنید.

اگر شما جزو کسانی هستید که به‌سلامتی و تناسب‌اندام خود اهمیت می‌دهید، با مطالعه باشگاه بدنسازی در اهواز می‌توانید به مطالب مرتبط با ورزش در باشگاه دست پیدا کنید.

بانوان عزیزی که به دنبال خدمات لیزر در اهواز هستید، بهتر است بدانید مرکز لیزر در اهواز با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته کلیه خدمات شامل: لیزر موهای زائد پوست، درمان زخم‌های پوستی، لیفتینگ صورت، درمان جای جوش و… را ارائه می‌دهد.

علاوه بر مراکز لیزر سالن‌های زیبایی در اهواز نیز خدماتی مثل اپیلاسیون، کاشت ناخن، میکاپ صورت، رنگ مو و… را انجام می‌دهند. با ارائه خدمات باکیفیت در سالن‌های زیبایی و مراکز لیزر در اهواز می‌توانید تمام نیازهای مرتبط با زیبایی را برطرف کنید.

کافه‌های اهواز فضایی مناسب برای لذت بردن از یک فنجان قهوه یا دمنوش‌های گرم در فصول سرد سال است؛ همچنین می‌توانید با خانواده و دوستان خود در محیطی گرم و دلنشین مثل رستوران‌های اهواز دیدار کنید و لحظات خوبی را در کنار هم سپری کنید.

مکانیک سیار در اهواز و امداد خودرو اهواز در تمام ایام تعطیلات و روزهای سال در جاده‌های منتهی به اهواز، تمام خدمات لازم جهت امداد سریع جاده‌ای را خدمت شما ارائه می‌دهند.

اگر شما می‌خواهید در اوقات فراغت خود ساز جدیدی یاد بگیرید، زبان جدیدی را بیاموزید و یا هرگونه مهارت جدید برای کسب درآمد بیشتر را یاد بگیرید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌های معقول و مناسب با اساتید مجرب در آموزشگاه موسیقی در اهواز، آموزشگاه زبان در اهواز، آموزشگاه فنی در اهواز در ارتباط باشید.

بسیاری از مشکلات جسمی مثل احساس کرختی و بی‌حوصلگی، کم‌خونی، افزایش وزن و… به‌دلیل عادات غذایی ناسالم در بدن ایجاد می‌شوند. پزشک تغذیه در اهواز از دانش کافی جهت کمک به شما برای تغییر سبک غذایی جهت سلامتی بدن شما برخوردار است.

در آخر اینکه اگر از مشکلات و اختلالات روانی مثل افسردگی، بی‌خواب و… در اهواز رنج می‌برید، بهتر است به یک روانشناس در اهواز مراجعه کنید.

سخن پایانی

خودروها ممکن است به دلایل مختلف دچار آسیب شوند و توان حرکت نداشته باشند. در این حالت بهترین راه‌حل تماس با شماره‌ خودروهای یدک‌کشی است تا در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و با روشی اصولی و ایمن خودرو آسیب‌دیده را حمل کنند.

ما در این مقاله مزایای، قوانین و نکات یدک‌کشی در اهواز را بررسی کردیم تا با شناخت بیشتر آن در مواقع اضطراری، از امداد سریع جاده‌ای بهره‌مند شوید؛ همچنین تعرفه‌های جدید خدمات یدک‌کشی را بیان کردیم.

سؤالات متداول

  1. هزینه یدک کش در اهواز چقدر است؟

بر اساس فاصله بین مبدأ تا مقصد، وزن خودرو، نوع خودرو، مسیرهای حمل‌ونقل، زمان اقدام و رسیدگی، شرایط بازار و عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

  1. چه موقع یدک کش در اهواز را لازم داریم؟

در صورت خرابی خودرو، تصادف و یا تمام‌شدن سوخت

  1. در کدام یدک‌کش امکان آسیب به خودرو معیوب وجود دارد؟

یدک‌کش زنجیری

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *