یزد - تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی در یزد

تعمیر جاروبرقی در یزد یکی از انواع تعمیرات لوازم‌خانگی است که برای انواع مدل‌‌های ایرانی و خارجی جاروبرقی انجام می‌شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به هنگام تمیز کردن خانه با استفاده از جاروبرقی ناگهان دستگاه خاموش شود یا سروصدای زیادی از خود تولید کند.

جالب است بدانید در برخی موارد در صورت وجود ایرادات ساده می‌توانید خودتان نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید. اما در ایرادات تخصصی‌تر بهتر است در اولین فرصت با تکنسین تعمیر جاروبرقی در یزد تماس حاصل کرده و از متخصصین این حوزه کمک بخواهید.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با هر آنچه لازم است در مورد تعمیر جاروبرقی در یزد بدانید آشنا کنیم.

تعمیر جاروبرقی در یزد

 

 

مهم‌ترین قطعات جاروبرقی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمینه تعمیر جاروبرقی در یزد به شما کمک می‌کند شناخت قطعات جاروبرقی است. آشنایی با قطعات جاروبرقی سبب می‌شود بتوانید به شناخت بهتری از عملکرد جاروبرقی دست پیدا کنید و راحت‌تر و کاربردی‌تر از این دستگاه استفاده نمایید.

علاوه بر این با شناخت این قطعات می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل، ایرادات احتمالی را تشخیص داده و در صورت نیاز نسبت به تعمیر یا تعویض اقدام نمایید. هریک از قطعات اصلی جاروبرقی از وظیفه خاصی برخوردار هستند و در کنار یکدیگر عملکرد کلی دستگاه را ایجاد می‌کنند. اجزای اصلی جاروبرقی عبارت‌اند از:

مهم‌ترین قطعات جاروبرقی

 

 

موتور جاروبرقی

یکی از مهم‌ترین اجزای جاروبرقی که ممکن است گاهی به خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی در یزد نیاز پیدا کند موتور جاروبرقی است. وظیفه اصلی موتور، مکش هوا به درون دستگاه با استفاده از جریان برق است. درواقع موتور جاروبرقی با ایجاد فشار منفی، ذرات آلودگی را به داخل دستگاه جذب می‌کند.

به هر میزانی که موتور جاروبرقی قدرت بالاتری داشته باشد، شما می‌توانید ذرات را با مکش بیشتری به داخل جاروبرقی هدایت کنید و محیط تمیزتری داشته باشید. در اثر برخی عوامل این قطعه مهم ممکن است به تعمیر یا تعویض نیاز داشته باشد. هزینه تعویض این قطعه در مراکز تعمیر جاروبرقی در یزد از ۳۸۰۰۰۰ الی ۴۶۰۰۰۰ تومان است.

یزد - تعمیر جاروبرقی

 

لوله جاروبرقی

یکی دیگر از قطعاتی که در زمینه تعمیر جاروبرقی در یزد قابل بررسی است لوله تلسکوپی جاروبرقی است. این لوله معمولاً به‌گونه‌ای تولید می‌شود که افراد بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. لوله جاروبرقی باید نه خیلی بلند باشد که نتوان به‌خوبی جاروبرقی را کنترل کرد و نه آن‌قدر کوتاه باشد که فرد برای استفاده از آن مجبور به خم شدن باشد.

البته امروزه در بسیاری از مدل‌های جاروبرقی امکان تغییر اندازه لوله توسط مصرف‌کننده وجود دارد. لوله‌های جاروبرقی معمولاً از فلز ساخته می‌شوند تا در برابر هرگونه شکستگی، خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم باشند. در صورتی که لوله جاروبرقی شما به‌شدت آسیب ببیند باید تعویض شود. قیمت این قطعه در کارگاه تعمیر جاروبرقی در یزد از ۸۵۰۰۰ الی ۱۵۵۰۰۰ تومان است.

لوله جاروبرقی

 

 

 

سیم جمع کن جاروبرقی

سیم جمع کن همان قطعه‌ای است که در زمان خاموش بودن جاروبرقی، کابل برق را پنهان کرده و از آسیب‌دیدگی سیم جلوگیری می‌کند.

با استفاده از سیم جمع کن، سیم برق به شکل اتوماتیک و قرقره‌ای جمع می‌شود. علاوه بر این در صورت نیاز به باز کردن سیم دستگاه، تنها می‌توان با کشیدن سیم این کار را انجام داد. سیم جمع کن ازجمله قطعات جاروبرقی است که روی بدنه دستگاه قرار داده شده است.

در صورت نیاز به تعویض این قطعه بهتر است از قیمت آن که حدود ۱۳۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان است آگاه باشید. تعویض این قطعه توسط متخصص تعمیر جاروبرقی در یزد انجام می‌شود.

لوله خرطومی‌ جاروبرقی

این قطعه جاروبرقی شامل بخشی شیلنگ مانند است که بسیار انعطاف‌پذیر بوده و معمولاً از لاستیک نرم ساخته می‌شود. خرطومی‌ از اصلی‌ترین بخش‌های جاروبرقی است که وظیفه آن ایجاد خلأ از فشار هوا است. خلأ ایجادشده سبب مکیده شدن ذرات گردوخاک به داخل دستگاه می‌شود. قیمت این قطعه در مراکز معتبر تعمیر جاروبرقی در یزد از ۲۵۰۰۰ الی ۴۸۰۰۰ تومان است.

لوله خرطومی‌ جاروبرقی

 

 

 

برد جاروبرقی

می‌توان گفت موتور را به عنوان قلب جاروبرقی و برد را مغز این دستگاه به شمار می‌آورند. برد به سایر قطعات فرمان می‌دهد که چه‌کاری را انجام دهند؛ بنابراین خرابی برد سبب اختلال در کارکرد کل دستگاه می‌شود.

لازم به ذکر است تعمیر برد جاروبرقی در یزد امکان‌پذیر نیست و در صورت معیوب شدن این قطعه باید تعویض شود. قیمت این قطعه مهم در مراکز تخصصی تعمیر جاروبرقی در یزد از ۲۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

یزد - تعمیر جاروبرقی

 

فیلتر جاروبرقی

فیلتر جاروبرقی یکی از کاربردی‌ترین بخش‌های جاروبرقی است که در عملکرد صحیح دستگاه نقش بسیار مهمی‌ دارد. زمانی که جاروبرقی در حال کار کردن است زباله‌ها با استفاده از مکش به داخل دستگاه هدایت می‌شوند و در این حالت علاوه بر زباله‌ها، ممکن است گردوخاک بسیاری نیز به دستگاه وارد شود.

اگر این گردوخاک از هوای مکیده شده جدا نشوند، هوایی که از موتور جاروبرقی خارج می‌شود به محیط مورد نظر وارد شده و آن را آلوده می‌کند. به همین علت در بخش خروجی هوا از کیسه جاروبرقی، فیلتری با لایه‌های اسفنجی فشرده قرار دارد که وظیفه اصلی آن پیشگیری از رسیدن گردوخاک به موتور و درنتیجه تصفیه هوای درون جاروبرقی است.

در صورت خرابی فیلتر، عملکرد دستگاه تحت تأثیر قرار می‌گیرد و لازم است سریعاً نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام شود. قیمت فیلتر جاروبرقی در مراکز تعمیر جاروبرقی در یزد از ۲۵۰۰۰ الی ۹۵۰۰۰ تومان است.

فیلتر جاروبرقی

 

 

 

کیسه جاروبرقی

پاکت یا کیسه جاروبرقی قسمتی است که مواد زائد جمع‌آوری‌شده در آن جمع می‌شوند. در انواع جاروبرقی این کیسه در اندازه‌های متفاوت دیده می‌شود و ممکن است یک یا چندلایه باشد. این کیسه به دو صورت دائمی‌ و یکبار مصرف تولید می‌شود.

در زمینه خدمات تعمیر جاروبرقی در یزد قیمت کیسه جاروبرقی حدود ۳۵۰۰۰ الی ۱۵۵۰۰۰ تومان است.

دسته جاروبرقی

دسته جاروبرقی به‌عنوان رابطی میان لوله تلسکوپی و شیلنگ جاروبرقی در نظر گرفته می‌شود و نام دیگر آن زانوی جاروبرقی است. این نام‌گذاری به این علت است که اگر قسمت‌های مکش جاروبرقی را به‌عنوان یک کانال مکش آشغال  در نظر بگیریم، دسته جاروبرقی شبیه زانویی است که مسیر مکش را تغییر می‌دهد.

به هنگام تعمیر جاروبرقی در یزد ممکن است متوجه شوید که دسته جاروبرقی نیاز به تعویض دارد. در این صورت لازم است بدانید قیمت دسته جاروبرقی از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

یزد - تعمیر جاروبرقی

 

ترموستات جاروبرقی

ترموستات یکی دیگر از  قطعاتی است که ممکن است به خدمات تعمیر انواع جاروبرقی در یزد نیاز پیدا کند. ترموستات قطعه‌ای کوچک است که در زمان گرم شدن بیش از اندازه جاروبرقی، اقدام به خاموش کردن دستگاه می‌کند تا مانع از سوختن موتور جاروبرقی شود.

اگر ترموستات جاروبرقی شما بشکند یا دیگر قابل استفاده نباشد، جاروبرقی در زمان داغ شدن بیش‌ از حد قادر به خاموش شدن نخواهد بود. در صورتی که با استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی در یزد متوجه شدید ترموستات شما دیگر قابلیت استفاده ندارد بهتر است در اسرع وقت نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

قیمت این قطعه در نمایندگی‌های تعمیر جاروبرقی در یزد از ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

ترموستات جاروبرقی

 

 

 

کلکتور جاروبرقی

کلکتور قسمتی از موتور دستگاه است و یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای انواع جاروبرقی رخ می‌دهد جرقه زدن کلکتور است و می‌تواند منجر به آسیب رساندن به موتور جاروبرقی و سوختن آن شود. از عوامل جرقه زدن کلکتور جاروبرقی می‌‌توان به وارد شدن فشار زیاد به موتور، کوتاه شدن زغال‌‌ها، نوسانات برقی، خرابی آرمیچر و غیره اشاره کرد.

 متخصص تعمیر جاروبرقی در یزد می‌تواند این مشکل را به‌خوبی رفع کرده و در صورت نیاز به تعویض کلکتور آن را با قطعه جدید عوض کند. قیمت این قطعه از ۱۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی در یزد به‌منظور رفع مشکلات مختلفی صورت می‌گیرد که شناخت آن‌ها سبب می‌شود در برخی مواقع خود شما بتوانید مشکل را برطرف کنید و نیازی به کمک گرفتن از تعمیرکار جاروبرقی در یزد نباشد. رایج‌ترین مشکلات انواع جاروبرقی عبارت‌اند از:

رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی

 

 

 

کاهش مکش جاروبرقی

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای انواع مدل‌‌های جاروبرقی رخ دهد کم شدن مکش جاروبرقی است. در صورت بروز این مشکل فرایند تمیزکاری منزل به‌صورت کامل انجام نمی‌شود؛ پس باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کرد.

مهم‌ترین علت کم شدن مکش جاروبرقی را می‌توان پر بودن کیسه جاروبرقی عنوان کرد. به همین منظور در اولین قدم می‌توانید به چک کردن کیسه جاروبرقی بپردازید و در صورت پر بودن آن را خالی کنید. علاوه بر این کثیف بودن فیلتر جاروبرقی و مسدود شدن لوله تلسکوپی نیز می‌تواند در بروز این مشکل تأثیرگذار باشد.

اگر پس از بررسی موارد گفته‌شده بازهم مکش جاروبرقی به حالت قبلی برنگشت بهتر است با مرکز تعمیر جاروبرقی در یزد تماس حاصل کرده و از خدمات سرویس جاروبرقی در یزد استفاده نمایید.

داغ شدن جاروبرقی

به‌طورکلی داغ شدن موتور جاروبرقی موضوعی عادی و طبیعی است. معمولاً اگر بعد از مدت کوتاهی کار کردن جاروبرقی، موتور بیش از اندازه داغ شود، سیستم ایمنی به‌صورت اتوماتیک اقدام به خاموش کردن جاروبرقی می‌کند و بعد از کاهش دمای موتور دوباره دستگاه شروع به کار می‌کند.

اما در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، دمای موتور جاروبرقی بیش ‌از حد افزایش خواهد یافت و جاروبرقی به طور مدام خاموش خواهد شد. در صورت بروز این مشکل لازم است جاروبرقی را خاموش کنید و فیلتر یا لوله خرطومی‌ را بررسی کنید. اگر مشکلی در این دو بخش وجود نداشت به‌احتمال زیاد ایراد از ترموستات جاروبرقی است.

در این صورت لازم است برای تعمیر یا تعویض ترموستات از متخصصان کارگاه تعمیر جاروبرقی در یزد کمک بگیرید.

داغ شدن جاروبرقی

 

 

 

سروصدای زیاد جاروبرقی

صدای زیاد جاروبرقی یکی رایج‌ترین مشکلات انواع جاروبرقی است که بر روح و روان اعضای خانواده بسیار تأثیرگذار است و موجب اذیت و آزار افراد می‌شود. در اولین قدم برای رفع این مشکل پروانه‌های جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که آسیب ندیده باشند.

 دومین علت ایجاد سروصدا، شکستگی بلبرینگ جاروبرقی است که سبب می‌شود آرمیچر صدای بالایی تولید نماید. درنهایت ممکن است به دلیل پارگی یا آسیب‌دیدگی لاستیک دور موتور که از ایجاد لرزش در موتور ممانعت می‌کند این مشکل ایجادشده باشد.

اگر این موارد را بررسی کردید و مطمئن شدید علت مشکل خرابی آن‌ها است، بهتر است از خدمات سرویس یا تعمیر تخصصی جاروبرقی در یزد استفاده نمایید تا در صورت خرابی قطعات گفته‌شده نسبت به تعویض آن‌ها اقدام شود.

یزد - تعمیر جاروبرقی

روشن شدن چراغ قرمز جاروبرقی

یکی دیگر از مشکلاتی که به هنگام تعمیر جاروبرقی در یزد مورد بررسی قرار می‌گیرد روشن شدن چراغ قرمز است. این اتفاق درواقع نوعی اخطار است که بیان می‌کند برای دستگاه شما مشکلی به وجود آمده است. از مهم‌ترین علل روشن شدن این چراغ می‌توان به پر شدن کیسه زباله و کثیف شدن فیلتر اشاره کرد.

پس بهتر است در صورت بروز این اخطار موارد گفته‌شده را بررسی نمایید. اگر مشکل در این موارد نبود پس ایراد جدی‌تری وجود دارد و باید از خدمات تعمیرات تخصصی جاروبرقی در یزد استفاده نمایید..

روشن شدن چراغ قرمز جاروبرقی

 

 

 

روشن نشدن جاروبرقی

روشن نشدن جاروبرقی از اصلی‌ترین مشکلات انواع جاروبرقی است که به کمک متخصصان تعمیر جاروبرقی در یزد رفع می‌شود. این مشکل در اثر عوامل مختلفی رخ می‌دهد که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اولین علت ممکن است این باشد که دستگاه به‌درستی به برق وصل نشده و پریز برق مشکل دارد. پس حتماً پریز را بررسی کرده و از عدم وجود مشکل در آن اطمینان حاصل کنید. در قدم بعدی دوشاخه جاروبرقی یا سیم جاروبرقی را بررسی کنید؛ زیرا ممکن است دوشاخه یا سیم دچار قطعی شده باشند.

خرابی سیم جمع کن یکی دیگر از علل روشن نشدن جاروبرقی است. سیم جمع کن یکی از بخش‌های مهم جاروبرقی است که در صورت اتصال نیافتن شاخک‌های آن به قرقره، برق وارد دستگاه نمی‌شود و درنهایت جاروبرقی روشن نمی‌شود. اگر از خرابی سیم جمع کن مطمئن شدید لازم است از خدمات تعمیر جاروبرقی به‌صورت سیار در یزد بهره‌مند شوید.

مسدود شدن لوله خرطومی‌

در برخی موارد ممکن است جسمی‌ لوله خرطومی‌ جاروبرقی را مسدود کرده باشد که این امر می‌تواند سبب خرابی‌های زیادی شود. البته گیر کردن اجسام به‌ویژه اجسام بزرگ در این لوله امری بسیار رایج است. این مشکل را خود شما می‌توانید به‌راحتی به‌صورت دستی و با استفاده از انبردست برطرف نمایید.

در صورت برطرف شدن انسداد باید مشکل جاروبرقی شما حل شود؛ اما در غیر این صورت بهتر است جاروبرقی را به تکنسین تعمیر جاروبرقی در یزد نشان دهید. علاوه بر این در برخی موارد لوله خرطومی‌ در اثر ضربه یا کشیدگی بیش از اندازه یا زمانی که تلاش می‌کنید تا اجسام را از آن خارج کنید، دچار پارگی می‌شود که در این حالت لازم است نسبت به تعویض آن اقدام شود.

تعمیر انواع جاروبرقی در یزد

گسترش روزافزون صنعت و تکنولوژی سبب شده است امروزه شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان اقدام به تولید انواع مدل‌‌های جاروبرقی کنند. با توجه به این موضوع، تعمیر جاروبرقی در یزد در دو بخش تعمیر جاروبرقی ایرانی در یزد و تعمیر جاروبرقی خارجی در یزد انجام می‌شود که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

تعمیر انواع جاروبرقی در یزد

 

 

تعمیر جاروبرقی ال‌جی در یزد

یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده جاروبرقی، برند کره‌ای ال‌جی است که در سال‌های فعالیت خود توانسته است با ارائه محصولات باکیفیت و بادوام محبوبیت بسیاری نزد خانواده‌های ایرانی کسب نماید. اگر از جاروبرقی‌های ال‌جی استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه شده‌اید که عملکرد جاروبرقی شما تحت تأثیر قرار گرفته و نیازمند تعمیر است، بهتر است در اسرع وقت با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال‌جی در یزد تماس بگیرید.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در یزد

یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت تعمیرکار جاروبرقی در یزد، تعمیر انواع جاروبرقی سامسونگ است. شرکت سامسونگ از معروف‌ترین برند‌های سازنده انواع لوازم برقی و الکترونیکی است و این محصولات به دلیل کیفیت بالای ساخت و امکانات ویژه همواره مورد توجه خریداران قرار دارند.

جاروبرقی‌های سامسونگ نیز مانند سایر محصولات ممکن است پس از گذشت زمان و در اثر استفاده غیر صحیح دچار ایراداتی شوند. در این صورت بهترین گزینه برای رفع این مشکلات، تماس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در یزد است.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در یزد

 

 

 

تعمیر جاروبرقی بوش در یزد

از دیگر برند‌های معروف و پرطرف‌دار این روز‌های بازار خرید جاروبرقی می‌توان به برند بوش اشاره کرد. جاروبرقی‌های برند بوش نسبت به سایر برند‌ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند و به همین دلیل فرایند تعمیر یا تعویض قطعات آن‌ها به حساسیت و دقت بیشتری نیازمند است.

متخصصان نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در یزد از دانش و تجربه بالایی در زمینه تعمیر این دسته از جاروبرقی‌ها برخوردار هستند و با ارائه ضمانت‌نامه رسمی‌ خیال شما را از کیفیت کار تعمیر آسوده می‌کنند.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در یزد

امروزه جاروبرقی‌های شرکت فیلیپس به دلیل طراحی بسیار زیبا، کیفیت بالا و وزن کم مورد توجه خریداران لوازم‌خانگی قرار دارند و توانسته‌اند محبوبیت بسیاری کسب نمایند. جاروبرقی‌های این برند نیز مانند برند بوش از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار هستند و لازم است به هنگام تعمیر آن‌ها حتماً از باتجربه‌ترین تعمیرکاران جاروبرقی در یزد کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در یزد با برخورداری از مجرب‌ترین متخصصان این حوزه، امکانات پیشرفته و قطعات باکیفیت آماده است تا در صورت بروز ایرادات مختلف در جاروبرقی‌های فیلیپس در رفع این مشکلات به شما کمک کند.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در یزد

 

 

 

تعمیر جاروبرقی اسنوا در یزد

یکی دیگر از شاخه‌های تعمیر جاروبرقی در یزد، تعمیر جاروبرقی‌های تولیدشده توسط شرکت اسنوا است. اگر قصد دارید از بهترین خدمات تعمیر جاروبرقی‌های اسنوا در یزد بهره‌مند شوید و از کیفیت فرایند تعمیر و قطعات مورد استفاده اطمینان حاصل کنید، بهترین کار مراجعه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در یزد است.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در یزد

شرکت پارس خزر یکی از شرکت‌های ایرانی معروف و بسیار موفق در زمینه تولید انواع لوازم‌خانگی نظیر جاروبرقی است. جاروبرقی‌های پارس خزر از کیفیت مناسب و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه برخوردار هستند و برای اغلب خانواده‌های ایرانی گزینه بسیار خوبی به شمار می‌آیند.

از رایج‌ترین ایرادات این دسته از جاروبرقی‌ها می‌توان به داغ شدن، خاموش شدن ناگهانی، خرابی برد و غیره اشاره کرد. اگر از جاروبرقی‌های پارس خزر استفاده می‌کنید، می‌توانید در کمترین زمان از بهترین خدمات تعمیر این نوع جاروبرقی‌ها از طریق تماس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در یزد بهره‌مند شوید.

 

یزد - تعمیر جاروبرقی

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در یزد

به‌جرئت می‌توان گفت این برند ژاپنی جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم برقی است که در کشور‌های مختلف تولید می‌شود. جاروبرقی‌های پاناسونیک از موتور قدرتمند و کیفیت بالایی برخوردار هستند و به داشتن بدنه سخت و قوی شهرت دارند.

اما ممکن است جاروبرقی‌های این شرکت نیز به دلیل استفاده غیر استاندارد و بیش از اندازه دچار مشکلات مختلف شوند و به خدمات تعمیر جاروبرقی در یزد نیاز پیدا کنند. در این صورت بهترین انتخاب برای تعمیر اصولی این جاروبرقی‌ها کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در یزد است.

تعمیر جاروبرقی دوو در یزد

دوو از دیگر شرکت‌های کره‌ای سازنده جاروبرقی است که محصولات آن به نسبت سایر برند‌ها از قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای برخوردار است. اگر از مصرف‌کنندگان جاروبرقی‌های دوو هستید و می‌خواهید از خدمات تعمیرات این مدل جاروبرقی در کمترین زمان و با ارائه ضمانت‌نامه استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو در یزد است.

تعمیر جاروبرقی فلر در یزد

جاروبرقی‌های شرکت فلر نیز ممکن است پس از مدتی استفاده به خدمات تعمیر جاروبرقی در یزد نیاز پیدا کنند. توجه داشته باشید که تعمیر این جاروبرقی‌ها به دلیل خارجی بودن قطعات از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید توسط افراد مجرب و ماهر در این حوزه انجام شود.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر در یزد آماده است که کلیه ایرادات جاروبرقی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از امکانات تخصصی و قطعات باکیفیت تعمیر نماید.

تعمیر جاروبرقی زیمنس در یزد

جاروبرقی‌های شرکت آلمانی زیمنس به دلیل طراحی زیبا و برخورداری از قطعات باکیفیت توسط خریداران ایرانی مورد توجه قرار دارند. یکی از رایج‌ترین ایرادات جاروبرقی‌های زیمنس قدرت پایین موتور است که به‌منظور رفع آن می‌توانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس در یزد مراجعه نمایید.

ترموستات جاروبرقی

 

 

 

تعمیر جاروبرقی بکو در یزد

یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت تعمیر جاروبرقی در یزد، تعمیرات تخصصی جاروبرقی‌های برند بکو است. شرکت ترکیه‌ای بکو یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات برقی و لوازم‌خانگی است که جاروبرقی‌هایی زیبا و پرقدرت را روانه بازار می‌کند.

اگر از جاروبرقی‌های بکو استفاده می‌کنید و متوجه بروز مشکل در کارکرد دستگاه شدید، بهتر است در اولین فرصت نسبت به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی بکو در یزد اقدام نمایید.

تعمیر جاروبرقی هیتاچی در یزد

این شرکت ژاپنی در حوزه تولید محصولات برقی فعالیت گسترده‌ای دارد و جاروبرقی‌هایی با رنگ‌بندی متنوع و مجهز به سیستم ضد حساسیت تولید می‌کند. اگر از جاروبرقی‌های هیتاچی استفاده می‌کنید می‌توانید در صورت بروز مشکل و نیاز به استفاده از خدمات تعمیر، با نمایندگی تعمیر جاروبرقی هیتاچی در یزد تماس بگیرید.

یزد - تعمیر جاروبرقی

 

قیمت تعمیر جاروبرقی در یزد

تعرفه تعمیر انواع جاروبرقی در یزد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید پیش از اقدام به تعمیر جاروبرقی در یزد از آن آگاهی کافی داشته باشید. عوامل مختلفی همچون نوع خرابی، نیاز به تعویض قطعه، برند سازنده جاروبرقی، هزینه ایاب‌وذهاب و غیره بر هزینه تعمیر جاروبرقی در یزد تأثیرگذار هستند.

در ادامه می‌توانید لیست کاملی از تعرفه انواع تعمیرات جاروبرقی را طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ مشاهده نمایید. امیدواریم که برای شما خواننده عزیز مفید واقع شود.

قیمت تعمیر جاروبرقی در یزد

 

 

 

تعویض بوش ۳۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰ تومان
تعویض بالشتک ۲۵۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰ تومان
تعویض سیم جمع کن ۱۳۰۰۰۰ الی ۵۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر سیم جمع کن ۷۵۰۰۰ الی ۱۵۵۰۰۰ تومان
تعمیر موتور جاروبرقی ۱۴۵۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۳۵۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰۰ تومان
سرویس کامل جاروبرقی ۹۵۰۰۰ الی ۱۸۵۰۰۰ تومان
تعویض ذغال ۳۵۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض کلکتور ۳۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پروانه ۲۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض بلبرینگ ۲۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض سیم‌پیچی موتور ۳۰۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر برد (متناسب با نوع برند) ۵۵۰۰۰۰ تومان

 

یزد - تعمیر جاروبرقی

 

سؤالات متداول

۱. علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟

معمولاً رایج‌ترین علت این مشکل، درست متصل نشدن جاروبرقی به پریز برق است. اما سوختگی برد، خرابی سیم جمع کن و غیره نیز می‌توانند در بروز این مشکل تأثیرگذار باشند.

۲. چرا جاروبرقی مکش کافی ندارد؟

دلایلی همچون پر شدن کیسه تخلیه، انسداد فیلتر هوا یا خروجی، مسدود شدن لوله یا خرطومی‌ جاروبرقی می‌توانند باعث کاهش مکش جاروبرقی شوند.

۳. علت بوی سوختگی جاروبرقی چیست؟

این مشکل در اغلب موارد به علت فرسودگی یا از بین رفتن خاصیت کشسانی تسمه موتور دستگاه رخ می‌دهد و برای رفع آن به تعویض تسمه موتور نیاز است.

۴. چرا جاروبرقی بیش ‌از حد داغ می‌شود؟

اگر دمای جاروبرقی شما بیش ‌از حد افزایش یافته و دود از آن بلند می‌شود، مشکل از سیستم برق دستگاه است و باید به کمک متخصص برطرف شود.

۵. جاروبرقی را برای چه مدت زمانی روشن نگه داریم؟

میانگین مدت زمان روشن ماندن جاروبرقی به‌صورت مداوم باید ۲۵ الی ۳۵ دقیقه باشد و لازم است بین ۵ الی ۸ دقیقه جاروبرقی را خاموش کنید تا خنک شود.

شارینو

اگر تمایل دارید از باتجربه‌ترین و بهترین تعمیرکاران یزد در زمینه تعمیر سایر لوازم‌خانگی کمک بگیرید، می‌توانید به مقالاتی همچون تعمیر یخچال در یزد، تعمیر بخاری در یزد، تعمیر چرخ گوشت در یزد، تعمیر آبمیوه گیری در یزد، تعمیر خردکن در یزد، تعمیر آبگرمکن در یزد و غیره مراجعه نمایید.

یکی از مهم‌ترین خدمات وب‌سایت شارینو معرفی مجرب‌ترین پزشکان شهر یزد در حوزه‌های درمانی مختلف است. به این منظور می‌توانید به مقالات پزشکی سایت همچون آزمایشگاه‌های یزد، پزشک ارتوپد در یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، رادیولوژی در یزد، فیزیوتراپی در یزد و غیره سر بزنید.

اگر به دنبال یافتن بهترین و مجهزترین باشگاه‌های بدن‌سازی یزد هستید، می‌توانید سری به مطالب سایت شارینو در زمینه باشگاه‌های بدن‌سازی در یزد بزنید.

به‌منظور آشنایی بیشتر با بزرگ‌ترین مرکز علمی‌ استان یزد می‌توانید از مطالب دانشگاه یزد استفاده کرده و اطلاعات بیشتری در مورد امکانات و سطح علمی‌ این دانشگاه کسب کنید.

به‌منظور شناخت بیشتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهر زیبای یزد، پیشنهاد می‌کنیم از مقاله مراکز تفریحی یزد استفاده نمایید.

سخن پایانی

تعمیر جاروبرقی در یزد یکی از مهم‌ترین شاخه‌های تعمیر لوازم‌خانگی است که در بسیاری موارد باید توسط استادکار تعمیر جاروبرقی در یزد انجام شود و نیازمند تخصص و تجربه کافی است. در این مقاله سعی کردیم مشکلات رایج جاروبرقی و مهم‌ترین قطعات جاروبرقی را به طور خلاصه برای شما بیان کنیم تا بتوانید در برخی موارد خود شما نسبت به تعمیر جاروبرقی اقدام نمایید.

اما بهتر است هنگام بروز مشکلات تخصصی در کارکرد جاروبرقی در اسرع وقت با نمایندگی تعمیر جاروبرقی در یزد تماس حاصل کرده و از متخصصان این حوزه به‌منظور رفع مشکلات جاروبرقی کمک بگیرید. لطفاً دیدگاه خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.

 

یزد - تعمیر جاروبرقی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *