یدک کش در ایلام

اعزام یدک کش در ایلام از خدمات کاربردی مراکز امدادخودرو محسوب می‌شود. در مواقع ضروری از طریق تماس با مراکز خدمات حمل خودرو در ایلام، از مشکلات به وجود آمده نترسید. فقط کافی است با مراکز مربوطه تماس حاصل کنید و منتظر باشید تا خودرو شما به تعمیرگاه معتبر بکسل شود.

برای بهره‌مندشدن از خدمات یدک‌کش ایلام آگاهی نسبت به چند نکته ضروری است: نکته اول اینکه باید نوع یدک‌کش مخصوص خودرو خود را بشناسید و نکته دوم با کاربرد انواع یدک‌کش آشنا باشید تا در مواقع خاص از خدمات هر یک به‌درستی استفاده کنید. در این مقاله با انواع یدک‌کش و کاربرد آن‌‌ها آشنا می‌شوید.

یدک‌کش چیست؟

یدک‌کش به خودروهایی گفته می‌شود که وظیفه حمل خودروهای آسیب‌دیده، لوکس، تصادفی، دارای نقص فنی و صفر را بر عهده دارد. این خودروها دارای تجهیزات مخصوص حمل انواع خودرو هستند. خودروهای یدک کش در ایلام دارای قابلیت امدادرسانی و حمل خودرو در تمام شرایط آب‌وهوایی به‌ویژه برف و کولاک هستند.

 خودروهای یدک‌کش باتوجه‌به تجهیزات و انواع مختلفی که دارند، هر کدام مناسب حمل گروهی از خودروها هستند. با ما همراه باشید در ادامه این مقاله، کاربرد یدک‌کش و انواع یدک‌کش خودرو در ایلام معرفی خواهد شد.

کاربردهای یدک کش در ایلام

انواع یدک کش در ایلام از طریق تماس با مراکز امدادخودرو به تمام همشهریان گرامی در طول شبانه‌روز و در هر شرایط جوی خدمت‌رسانی می‌کنند. در زمان سختی در جاده‌ها مطمئن شوید که افراد و مراکزی به یاری شما می‌آیند.

در این بخش از مقاله به بررسی کاربردهای یدک‌کش خودرو در ایلام می‌پردازیم؛ زیرا شناخت کاربرد یدک‌کش به شما کمک می‌کند تا در زمان حادثه باتوجه‌به موقعیت خودرو، نوع خودرو، میزان آسیب و نوع نیاز خود یدک‌کش مناسبی را انتخاب کنید.

حمل و جابه‌جایی خودرو تصادفی

حادثه خبر نمی‌کند؛ پس بهتر است از قبل مرکز امدادخودرویی را که اعتبارسنجی شده است را به‌عنوان پیش‌فرض برای مواقع حساس انتخاب کنید. در سوانح رانندگی نیاز به بکسل خودروها خواهد بود. برای انتقال خودرو بدون ورود خسارت، می‌توانید از انواع یدک کش در ایلام استفاده کنید.

حمل خودروهای صفر از کارخانه

انتقال خودروهای صفر از کارخانه به نمایشگاه‌ها و مقصدهای دیگر، کار بسیار حساس و نیازمند دقت و ایمنی بالا است. اغلب برای حمل خودروهای صفر از یدک‌کش flatbed استفاده می‌کنند؛ زیرا دارای تجهیزات کاملی برای حمل ایمن خودرو خواهد بود.

حمل و انتقال خودرو آسیب‌دیده به تعمیرگاه

گاهی خودرو دچار نقص فنی می‌شود و یا در یک سانحه رانندگی خسارتی به آن وارد می‌شود. در این موقعیت‌ها می‌توانید با مرکز امدادخودرو تماس بگیرید و درخواست اعزام یدک‌کش کنید. یدک کش در ایلام با صرف کمترین زمان به محل موردنظر رجوع می‌کند و خودرو شما را به تعمیرگاه جهت انجام تعمیرات لازم، حمل می‌کند.

جابه‌جایی خودروهای مسابقه‌ای

خودروهای مسابقه‌ای به محل برگزاری مسابقات توسط یدک‌کش حمل می‌شوند؛ زیرا مجوز تردد در شهر را ندارند. همچنین بکسل و انتقال این خودروها در صورت وقوع حادثه در پیست مسابقه به تعمیرگاه با یدک‌کش انجام می‌شود.

حمل خودرو به مراکز بیمه

خدمات یدک کش در ایلام شامل انتقال خودرو به مرکز بیمه نیز می‌شود. خودرویی که بیمه ندارد، حق تردد در شهر را نخواهد داشت؛ به همین دلیل توسط خودرو یدک‌کش به مرکز بیمه منتقل می‌شود تا روند بیمه‌کردن خودرو را انجام دهید.

حمل خودرو به مرکز تعویض پلاک

اگر خودرو شما پلاک نداشته باشد، باید جهت انجام مراحل قانونی، توسط یدک‌کش به مراکز تعویض پلاک منتقل شود.

انواع یدک کش در ایلام

خدمات یدک کش در ایلام باتوجه‌به مدل خودرو و دلیل بکسل کردن به‌واسطه چندین مدل یدک‌کش حمل خودرو انجام می‌شود. برای حمل ایمن خودرو باید نوع یدک‌کش را متناسب با خودرو خود انتخاب کنید. در ادامه برخی از انواع یدک‌کش ایلام را بررسی خواهیم کرد.

یدک‌کش flatbed (تخت)

این نوع یدک‌کش از کاربردی‌ترین انواع یدک‌کش در جهان محسوب می‌شود. یدک‌کش flatbed  (تخت) کامیون‌های باریکی هستند که قسمت پشتی آن‌ها بسیار وسیع و تخت است و دارای یک سطح شیب‌دار هیدرولیکی جهت انتقال خودرو به بالای کامیون در آن تعبیه شده است.

این نوع یدک‌کش برای حمل انواع خودروهای لوکس و آسیب‌دیده مناسب است؛ زیرا انتقال خودرو به بالای یدک‌کش و پایین آوردن آن از کامیون بدون ایجاد آسیب به خودرو و در ایمن‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود.

حمل وسایل دیگری همچون قایق و دیگر وسایل نقلیه توسط این نوع یدک‌کش از دیگر مزیت‌های استفاده از آن است.

یدک‌کش hook (زنجیری)

یدک‌کش hook یا زنجیری از قدیمی‌ترین انواع یدک کش در ایلام است. این نوع یدک‌کش خودرو را به‌واسطه زنجیری که در آن تعبیه شده است، می‌کشد و حمل می‌کند. این دستگاه یدک‌کش دارای سیم یا کاب فشرده برای حمل خودرو است که در قسمت پشتی خودرو یدک‌کش به قسمت جلویی خودروی شما وصل می‌شود.

یدک‌کش زنجیری برای حمل خودروهای صفر و لوکس مناسب نیست؛ زیرا خودرو را بر روی قسمت پشتی خود قرار نمی‌دهد و آن را می‌کشد. این مدل یدک‌کش خودرو در ایلام برای حمل خودروهای آسیب‌دیده و تصادفی مناسب است؛ البته حمل خودروهای بسیار آسیب‌دیده توسط یدک‌کش زنجیری گزینه خوبی نیست.

در یدک‌کش زنجیری احتمال آسیب به قسمت جلوی خودرو شما وجود دارد. زمانی که خودرو شما دچار آسیب شده است، اگر خودرو قادر به حرکت است می‌توانید از یدک‌کش زنجیری استفاده کنید؛ زیرا این نوع یدک‌کش مخصوص حمل خودروهایی است که چرخ‌های آن‌ها قادر به حرکت هستند.

یدک‌کش wheel life (چرخ بلند)

این کامیون یدک‌کش ساختاری مانند یدک‌کش زنجیری دارد، با این تفاوت که برای یدک خودرو از یک میله فلزی بلند استفاده می‌کند. این میله در زیر چرخ‌های جلو یا عقب خودرو قرار می‌گیرد و خودرو را توسط بالابر هیدرولیکی از زمین بلند می‌کند.

تفاوت دیگر این یدک‌کش خودرو در ایلام با یدک‌کش زنجیری، عدم آسیب به سپر خودرو است؛ اما حمل خودرو توسط این یدک‌کش ایمنی کمی دارد.

یدک‌کش integrated (یکپارچه)

این کامیون‌های یدک کش در ایلام مخصوص حمل و انتقال وسایل نقلیه سنگین مانند اتوبوس هستند. این یدک‌کش دارای تجهیزات بسیار سنگینی است که با ایجاد قدرت اضافه، توانایی حمل وسایل غول‌پیکر را برای آن فراهم کرده است.

تجهیزات به‌کاررفته در این یدک‌کش شامل کفی جداکننده، بازوها و محورهایی است که به‌صورت هیدرولیکی خودرو را در بالای کامیون قرار داده و در ایمن‌ترین حالت ممکن حمل می‌کند.

این نوع کامیون یدک‌کش برای حمل خودروهای لوکس و صفر از کارخانه به نقاط دیگری همچون نمایشگاه‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ البته می‌توان برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به خودروهای تصادفی نیز از این یدک‌کش خودرو در ایلام استفاده کرد.

تریلرهای کفی

تریلرهای کفی برای جابه‌جایی انواع خودروهای سنگین، تجهیزات راه‌سازی، اقلام سنگین و کانتینرها مورداستفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه برای حمل بارهایی که دارای ارتفاع غیراستانداردی هستند، مناسب است.

اگر برای حمل اقلامی مانند تیرآهن، میل‌گرد و توپ‌های فلزی به دنبال یدک‌کش مناسب هستید، می‌توانید با شماره یدک کش در ایلام تماس بگیرید و از خدمات این تریلرهای کفی بهره‌مند شوید.

 نیسان دکل شاهین

نیسان یکی از پرکاربردترین یدک‌کش‌های خودرو در ایلام است. این نیسان دارای یک دکل در قسمت پشتی خود است که این دکل آهنی به‌واسطه زنجیر به قسمت زیری خودرو آسیب‌دیده وصل شده و آن را حمل می‌کند.

این یدک‌کش برای حمل خودروهای سبک مناسب است. همچنین خودروهایی که دچار آسیب شده و چرخ‌های آن‌ها قادر به حرکت نیستند، مناسب است؛ زیرا خودرو را از سطح زمین جدا می‌کند. اگر شما و خودروتان دچار آسیب شده‌اید، می‌توانید بدون سرنشین خودرو خود را توسط این نوع یدک‌کش خودرو در ایلام حمل کنید.

نیسان چرخ گیر

از دیگر یدک‌کش‌های خودرو می‌توان به نیسان چرخ گیر اشاره کرد. این خودروبر از محبوبیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا حمل خودرو شما را در ایمنی کامل و بدون ایجاد آسیب انجام می‌دهد.

علت نام‌گذاری آن به وجود قطعه آهنی بر روی جک آن است که چرخ‌های خودرو شما را چفت می‌کند و به سمت بالا می‌کشد. برای دریافت خدمات این خودروبر با مراکز امدادخودرو و یدک کش در ایلام تماس بگیرید.

نیسان چرخ گیر دو‌منظوره

این نوع یدک‌کش ترکیبی از کاربرد نیسان چرخ گیر و نیسان دکل شاهین است. گاهی اوقات شما شاهد یک سانحه رانندگی خواهید بود و برای کمک به افراد آسیب‌دیده و خودروهای تصادفی با مراکز امدادخودرو تماس می‌گیرید؛ اما اطلاعات دقیقی از خودرو و یدک‌کش مناسب خودرو ندارید. در این‌گونه موارد مرکز امدادخودرو این یدک‌کش را برای ارائه خدمات به محل اعزام می‌کند.

کاربرد این نوع یدک‌کش مربوط به مواقعی است که خودرو علاوه بر انتقال، نیازمند تعمیر در محل باشد. این یدک‌کش دارای تجهیزات لازم جهت تعمیر در محل نیز است.

نکات لازم جهت درخواست یدک کش در ایلام

همیشه قبل از هر اقدامی تمام جوانب کار را ارزیابی کنید تا از تصمیم خود پشیمان نشوید و بهترین نتیجه را به دست آورید. یدک کش در ایلام می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که از انتخاب خود مأیوس نمی‌شوید. در ادامه به ذکر برخی نکات می‌پردازیم که با رعایت آن از خدمات یدک‌کش و مراکز امدادخودرو به بهترین شیوه بهره‌مند می‌شوید.

تحقیق در مورد مراکز امدادخودرو

قطعاً شما نمی‌خواهید حمل و امدادخودرو خود را به شرکت‌هایی بسپارید که تخصص و تجهیزات لازم را ندارند؛ پس برای اطمینان از کیفیت و ایمنی خدمات باید در انتخاب خود هوشیارانه عمل کنید. معیار انتخاب یدک‌کش را بر اساس میزان کیفیت، ایمنی و استانداردهای موجود قرار دهید.

تعیین نیاز خود

نیاز شما به ارائه خدمات یدک کش در ایلام جهت می‌دهد؛ به همین دلیل شما باید نیاز خود را شناسایی کنید. تعیین نیاز؛ یعنی اگر شما یک خودروی لوکس و خارجی وارد کشور کرده‌اید برای انتقال و حمل آن نیازمند یدک‌کش مخصوص حمل خودروهای لوکس هستید.

بررسی بیمه و مجوز یدک‌کش

هر خودرویی نمی‌تواند خدمات یدک و بکسل خودرو انجام دهد؛ پس قبل از درخواست یدک‌کش مطمئن شوید که دارای مجوز و بیمه لازم است. داشتن مجوز به معنای قانونی‌بودن خدمات یدک‌کش و بیمه نشان‌دهنده این مسئله است که اگر در فرایند یدک و بکسل خودرو خسارتی به شما وارد شود، بیمه آن را پوشش می‌دهد.

بررسی میزان ارائه خدمات و تعداد مشتریان

سعی کنید از طرق مختلف، میزان کیفیت خدمات مرکز امدادخودرو و یدک‌کش را بسنجید. یکی از عوامل مؤثر در بالابودن کیفیت، تعداد مشتریان یک شرکت است. هر چقدر کیفیت خدمات بالا باشد، به همان میزان بازخورد مثبت و مشتریان بیشتری خواهد داشت.

بررسی قابلیت دسترسی به خدمات

اگر خودرو شما نصفه‌شب در جاده، هنگام بارش برف دچار نقص فنی شود، قطعاً به سراغ مراکزی می‌روید که خدمات خود را به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهند. این نکته بسیار مهم است که سرویس یدک‌کش خودرو در ایلام به‌صورت شبانه‌روزی و در موقعیت‌های شلوغی، برف و کولاک در دسترس شهروندان است.

اطلاع از قیمت خدمات یدک‌کش

میزان قیمت یدک‌کش به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از موارد مؤثر در قیمت، تفاوت یدک‌کش مخصوص خودروهای لوکس با یدک‌کش خودروهای فرسوده است؛ یعنی برند و شرایط خودرویی که بکسل می‌شود در تعیین قیمت مؤثر خواهد بود. از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت، تجهیزات یدک‌کش است. به‌عنوان‌مثال قیمت یدک‌کش تخت بیشتر از یدک‌کش زنجیری است.

بررسی استانداردها و الزامات یدک‌کش

یدک‌کش خودرو باید دارای تجهیزات لازم و استاندارد جهت حمل خودرو را دارا باشد. رعایت نکات ایمنی، مهارت رانندگان یدک‌کش و سالم‌بودن خودروبر از مسائل مهمی است که باید بررسی کنید.

نکات لازم در بارگیری یدک کش در ایلام

استفاده از خدمات یدک کش در ایلام یک اجبار است؛ اما بهتر است در انجام این اجبار به قوانین و الزامات حمل خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشید. هر گونه سهل‌انگاری در این کار باعث ورود خسارات جانی و مالی برای خود و دیگران می‌شود. یک سری قواعد و نکات باید هنگام بکسل و حمل خودرو توسط تیم یدک‌کش رعایت شود.

بررسی ترمزها قبل از حمل خودرو

عدم بررسی ترمز یدک‌کش یا خودرو آسیب‌دیده، خسارات جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد. بررسی ترمزها در سطح‌های شیب‌دار بسیار مهم‌تر است.

سرعت مناسب یدک‌کش

یدک‌کش خودرو باید با سرعت ایمن و مناسبی حرکت کند. این سرعت با میزان وزن خودرو حمل شده تناسب دارد. خدمات یدک کش در ایلام توسط بهترین رانندگان و با ایمن‌ترین سرعت مجاز انجام می‌شود.

تنظیم فشار باد لاستیک‌ها قبل از حرکت

تنظیم بودن باد لاستیک‌های یدک‌کش در کنترل و هدایت خودرو توسط راننده کمک شایانی می‌کند؛ پس قبل از حرکت باید نکات فنی یدک‌کش بررسی شود و در صورت وجود نقص فنی، نباید اقدام به حمل خودروی دیگری کند.

تنظیم آینه‌ها

راننده یدک‌کش باید علاوه بر خودروی خود، خودروی بکسل شده را هم در شعاع دید خود داشته باشد تا در طول مسیر وضعیت خودرو حمل شده را نیز بررسی کند.

شارینو

آیا به دنبال تعمیرکار منصف و ماهری هستید تا وسایل شما را تعمیر کند؟ از هزینه‌های سرسام‌آور تعمیرات واهمه دارید؟ پس بهتر است سری به مراکز تعمیر یخچال در ایلام، تعمیر جاروبرقی در ایلام و تعمیر پکیج در ایلام بزنید؛ چون هم استادکار ماهر و متخصص دارند و هم با قیمت منصفانه‌ای تعمیرات را انجام می‌دهند.

آیا یک مادر شاغل هستید و گاهی فرصت نمی‌کنید برای فرزندتان غذا بپزید؟ رستوران‌های ایلام سفارش شما را باکیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن به خانه شما می‌آورند. اگر دوست دارید لحظات شادی را با دوستان خود داشته باشید، سری به کافه‌های ایلام بزنید؛ حتی می‌توانید بازی‌های مفرحی مانند مافیا را در آنجا انجام دهید.

برای دریافت خدمات یدک کش در ایلام و خدمات تعمیر خودرو، با امداد خودرو ایلام و مکانیک سیار در ایلام ارتباط برقرار کنید و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

آیا فرزند شما قبل از کنکور دچار ناامیدی شده است و دیگر درس نمی‌خواند؟ می‌توانید با مراجعه به روانشناس در ایلام مشکل فرزند خود را حل کنید تا آینده‌ای درخشان داشته باشد.

آیا عدم ورزش و خوردن غذاهای فست‌فودی باعث اضافه‌وزن در شما و کمبود اعتمادبه‌نفس شده است؟ برای این مسئله راه‌حل مفیدی وجود دارد. همین حالا به پزشک تغذیه در ایلام مراجعه کنید تا به وزن ایده‌آل خود برسید.

 برای یادگیری بیشتر و افزایش دانش خود، فصل تابستان یک فرصت بی‌نظیر است. وقت خود را صرف یادگیری زبان در آموزشگاه زبان در ایلام یا یادگیری یک ساز دلنواز در آموزشگاه موسیقی در ایلام کنید؛ اما اگر می‌گویید به کارهای فنی علاقه دارید، پیشنهاد ما آموزشگاه فنی در ایلام است.

شعار قالیشویی در ایلام، مبل ‌شویی در ایلام و شرکت نظافتی در ایلام این است: ما را در پاکیزگی خود سهیم کنید. شما می‌توانید با صرف هزینه‌های مناسب نظافت خانه خود را به این مراکز بسپارید.

جمع‌بندی

خدمات یدک کش در ایلام به‌صورت گسترده و باتوجه‌به نیاز مشتریان ارائه می‌شود. یدک‌کش‌ها در انواع مختلف، کاربرد متفاوتی دارند؛ به همین دلیل کاربران باید هنگام درخواست یدک‌کش نکاتی را رعایت کنند تا فرایند حمل خودرو به‌درستی انجام شود.

فرایند حمل خودرو دارای قواعدی است که یک سری از این اصول مربوط به قبل از حمل خودرو و برخی مربوط به هنگام حمل خودرو است که باید توسط تیم یدک‌کش رعایت و بررسی شود و تیک سبز دریافت کند. در این مقاله تیم شارینو تلاش کرده تا با آگاهی بخشیدن به کاربران، استفاده از خدمات یدک کش در ایلام را به سمت ایمن و استانداردی هدایت کند.

سؤالات متداول

  1. یدک‌کش تخت مجهزتر از یدک‌کش‌های دیگر است؟

بله؛ البته هر کدام از یدک‌کش‌ها دارای تجهیزات مخصوص خود هستند.

  1. هزینه یدک کش در ایلام به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع خودرو، نوع یدک‌کش و میزان تجهیزات یدک‌کش

  1. رعایت چه نکاتی توسط تیم یدک‌کش هنگام حمل خودرو ضروری است؟

تنظیم باد لاستیک‌ها، بررسی ترمز خودرو قبل از بارگیری و تنظیم آینه

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *