طراحی سایت در اهواز

آیا می‌دانید طراحی سایت در اهواز چه تأثیری بر کسب‌وکار شما دارد؟ امروزه میلیاردها سایت وجود دارند که در بستر اینترنت با هم رقابت می‌کنند. اگر شما هم به دنبال خدمات طراحی سایت هستید و یا می‌خواهید خودتان یک وب‌سایت طراحی کنید، می‌توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم را در مورد طراحی و ساخت سایت در اهواز کسب کنید.

شما در این مقاله با نکات مهم طراحی سایت، طراحی سایت با زبان‌های برنامه‌نویسی، طراحی سایت با وردپرس، انواع سایت‌ها و هزینه طراحی آن‌ها آشنا می‌شوید؛ پس با ما همراه باشید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت (Web-Design) به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، ارائه محصولات و معرفی شرکت یا واحد تجاری گفته می‌شود.

طراحی سایت یک پروسه است که از طراحی گرافیکی، لایه‌سازی صفحات وب‌سایت، رعایت اصول سئو و تولید محتوا تشکیل شده است. معمولاً طراحی سایت در اهواز با کدنویسی به زبان‌های گوناگون و یا با قالب‌های آماده متنوع و کاربردی انجام می‌شود.

مزایای طراحی سایت

یکی از راه‌های واردشدن به دنیای دیجیتال مارکتینگ، داشتن وب‌سایت است. در ادامه به مزایای طراحی سایت در اهواز و نقش مهمی که در پیشرفت کسب‌وکارها دارند می‌پردازیم.

کاهش هزینه‌ها

کاهش هزینه‌ها، یکی از مزایای داشتن سایت است. هزینه طراحی و پشتیبانی سایت فقط چند میلیون است؛ ولی با طراحی سایت در اهواز می‌توانید تولید محتوا، بازاریابی محتوا، بازاریابی آنلاین، رپرتاژ آگهی، تبلیغات کلیکی و… در بستر وب داشته باشید.

با تولید محتوای مستمر و مفید در سایت، کاربر شما را به‌عنوان یک منبع معتبر برای خدمات و محصولات می‌شناسد که باعث می‌شود بازدیدکنندگان بیشتری به مشتری تبدیل شوند.

افزایش قابلیت دسترسی

با فعالیت مستمر در فضای اینترنت و آنلاین می‌توانید به سراسر دنیا دسترسی داشته باشید و کالاهای موردنیاز خریداران را برای آن‌ها ارسال کنید؛ بنابراین طراحی سایت در اهواز برای کسب‌وکار شما باعث می‌شود که در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس کاربران باشید و درآمد کسب کنید.

بازاریابی فراگیر و گسترده‌تر

بازاریابی از طریق وب‌سایت به‌صرفه‌تر از روش‌های بازاریابی آفلاین مثل چاپ بنر است. یکی از رایج‌ترین روش‌های بازاریابی و بهبود وضعیت سایت، سئو است. سئو سایت، قابلیت سنجش دارد و باعث بهبود وضعیت سایت و افزایش رتبه آن در موتورهای جستجو گوگل می‌شود.

افزایش اعتبار کسب‌وکار

طراحی سایت در اهواز باعث افزایش میزان اعتبار شما از دید کاربران می‌شود. وب‌سایت می‌تواند میزان آگاهی از نام تجاری و برند شما را افزایش دهد و کاربران بیشتری در همه دنیا از وجود شما اطلاع پیدا کنند. این افزایش آگاهی از وجود شما باعث افزایش درآمد نیز می‌شود.

به‌روز شدن اطلاعات

درگذشته بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، برای مطلع کردن افراد از زمان تخفیفات و پیشنهاد‌های ویژه از تابلوها و بیلبوردهای بزرگ استفاده می‌کردند. هزینه این کار نسبت به هزینه تبلیغات آنلاین بسیار بیشتر است.

در فضای آنلاین می‌توانید در سایت خود یا دیگر سایت‌ها تبلیغات آنلاین قرار دهید تا علاوه بر بازدید بیشتر، فروش شما نیز افزایش یابد.

ارائه خدمات بهتر و بیشتر

برای خرید بیشتر مشتریان شما می‌توانید ویژگی محصولات و مقالات را با جزئیات بیشتر توضیح دهید و سایر خدماتی را که به مشتریان ارائه می‌دهید را بنویسید. این کار باعث اعتماد بیشتر مشتریان و افزایش خرید آن‌ها می‌شود. جهت ارائه خدمات بهتر نیز می‌توانید از مشتریان خود بخواهید در قسمت پرسش ‌و پاسخ، همه نظرات خود را بیان کنند.

مزایای طولانی‌مدت

در طراحی سایت در اهواز، شما فقط یک‌بار هزینه پرداخت می‌کنید؛ اما اگر بخواهید این کار را از طریق سایر روش‌های بازاریابی انجام دهید، نیاز به زمان بیشتر و چندین بار تبلیغات دارید.

با استفاده از طراحی وب، شما از مزیت‌های مادام‌العمر برای تبلیغات آنلاین استفاده می‌کنید. برای انجام این کار، فقط به یک پشتیبان یا ادمین سایت نیاز دارید تا در مواقع نیاز تبلیغات کنید و یا محتوای جدید منتشر دهید.

طراحی انواع سایت در اهواز

سایت‌ها عملکرد متفاوتی با هم دارند و هرکدام برای اهداف خاصی طراحی و راه‌اندازی می‌شوند. نحوه طراحی سایت در اهواز به اهداف و انتظارات مخاطبان بستگی دارد. شناخت اهداف سایت و تمرکز بر آن‌ها، ضمن توجه به نیاز مخاطبان باعث ایجاد صفحات متنوع می‌شوند.

طراحی انواع سایت‌ها در اهواز از نظر عملکرد شکل‌های مختلفی دارند که در ادامه به رایج‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی در اهواز

امروزه با رواج خرید اینترنتی، فروشگاه‌های آنلاین با رشد زیادی مواجه شده‌اند؛ به همین دلیل طراحی سایت در اهواز، خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی را با تمرکز بر ویژگی‌های مهمی مثل: رعایت اصول UX و UI، قابلیت توسعه سایت فروشگاهی و کاربرپسند بودن را ارائه می‌دهند.

عوامل دیگری که در یک سایت فروشگاهی باید به آن توجه شود شامل: رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی سایت، صفحات لندینگ مناسب، سرعت بارگذاری صفحات و ریسپانسیو بودن هستند.

طراحی سایت فروشگاهی در اهواز مراحل خاص خود را دارد که در زیر به مراحل ساخت آن اشاره می‌کنیم:

  • انتخاب محل مناسب: در گام اول انتخاب هاست مناسب به دلایل امنیت وب‌سایت، پشتیبانی از حجم اطلاعات بارگذاری شده، سرعت لود سایت، پشتیبانی و پاسخ‌گویی، قابلیت پوشش‌دهی از بازدید بالای سایت و… اهمیت زیادی دارد.
  • انتخاب نام مناسب: انتخاب نام مناسب و جذاب که با حوزه کاری شما مرتبط است، نقش مهمی در برقراری ارتباط مشتریان با کسب‌وکار شما دارد. این مرحله از طراحی سایت در اهواز را به‌عنوان نام دامنه می‌شناسیم.
  • طراحی سایت سازگار با موبایل: باتوجه‌به این‌که بسیاری از خریدهای اینترنتی از طریق موبایل انجام می‌شود؛ پس لازم است وب‌سایت فروشگاهی شما ریسپانسیو یا واکنش‌گر با موبایل باشد.
  • طراحی نمای داخل فروشگاه: پلتفرم فروشگاه‌سازی که انتخاب می‌کنید، باید امکاناتی مثل: افزودن و درج محصولات، نقد و بررسی محصولات، امکان ارسال مقاله و مطلب، دسته‌بندی و انتخاب برند محصولات و… را داشته باشد. به این مرحله از طراحی سایت در اهواز، انتخاب سیستم مدیریت محتوا (CMS) گفته می‌شود.
  • استفاده از تصاویر باکیفیت: تصاویر باکیفیت را از زوایای مختلف در سایت خود بارگذاری کنید تا جزئیات دقیق محصولات برای کاربران مشخص باشند. انتخاب سایت ساز مناسب که تصاویر محصولات شما را به‌صورت خودکار بهینه می‌کند، تأثیر زیادی در دسترسی راحت کاربران هنگام مشاهده محصولات دارد.
  • قابلیت پرداخت آسان: گاهی مشتریان به دلایل هزینه‌های غیرمنتظره حمل‌ونقل، فرایندهای پرداخت پیچیده و ایجاد حساب کاربری، سبد خرید را رها کرده و از خرید منصرف می‌شوند. کاربر باید هم به‌صورت عضو و هم مهمان امکان خرید داشته باشد. شما باید هزینه‌های پرداخت و حمل‌ونقل را نیز در سایت درج کنید.
  • امکان درج نظرات مشتریان: در این مرحله از طراحی سایت در اهواز، اگر نظرات و رضایت مشتریان را در معرض دید قرار دهید، سایت شما مطمئن‌تر به نظر می‌رسد و میزان فروش شما نیز بیشتر می‌شود.

طراحی سایت شرکتی در اهواز

همه شرکت‌های فعال در تجارت برای معرفی برند خود به یک سایت نیاز دارند. فعالیت در بستر آنلاین بین تجارت شما و مشتریان تعامل ایجاد می‌کند و برند شما را به افراد بیشتری معرفی می‌کند.

امروزه کاربران برای همکاری و استخدام در یک شرکت، با جستجو نام شرکت اطلاعات مربوط به آن را دریافت می‌کنند؛ بنابراین با داشتن یک سایت حرفه‌ای، می‌توانید شرکت خود را به شکل منحصربه‌فرد در فضای اینترنت معرفی کرده و به کسب‌وکار خود جلوه‌ای زیبا ببخشید.

وب‌سایت شرکت شما امکان دارد به دلایل مختلفی مثل: رسمی نبودن محتویات آن، عدم وجود یک راهبرد مشخص و یا فقدان جاذبه بصری عملکرد پایینی داشته باشد. اگر می‌خواهید طراحی سایت در اهواز را برای شرکت خود به‌صورت اصولی انجام دهید، مراحل کلیدی زیر به شما در طراحی سایت شرکتی موفق کمک می‌کند.

  • شروع کار با یک راهبرد: هنگام طراحی سایت شرکتی، تمرکز خود را بر ارائه موضوعات منحصربه‌فرد برای کاربران قرار دهید. برای یک طراحی قدرتمند به راهبرد بازاریابی نیاز دارید. وب‌سایت خود را به‌ شکل ابزاری جهت آموزش طراحی کنید و نشان دهید که چگونه می‌توانید مشکلات را حل کنید.
  • درک بهتر مشتریان و تأثیر آن در طراحی سایت: هرچه بیشتر در مورد مشتریان خود و نحوه تصمیم‌گیری آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر می‌توانید طراحی سایت، سیستم پیام‌رسان و صدا را با نیازهای آن‌ها منطبق کنید.
  • انتخاب بهترین زبان در طراحی سایت شرکتی: یک شرکت طراحی سایت در اهواز زبانی را برای طراحی انتخاب می‌کند که از تمام امکانات آن مطلع باشد.
  • ایجاد نقشه و طراحی کلی سایت: وب‌سایت خود را با استفاده از طرح‌بندی و نقشه سایت به‌صورت کامل برنامه‌ریزی کنید. با ایجاد منابع و ابزارها در صفحه اصلی، مسیر هر خریدار مشخص شده و کاربران خیلی زود متوجه مطالب شرکت شما می‌شوند.
  • بهینه‌سازی طراحی سایت در اهواز برای دستگاه‌های مختلف: سهولت خواندن محتوای سایت از طریق موبایل به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا اطلاعات موردنیاز را جمع‌آوری و مضامین موردنظر خود را پیدا کنند.

طراحی سایت خبری در اهواز

سایت‌های خبری یکی از مهم‌ترین سایت‌ها‌ هستند؛ زیرا بازدید میلیونی دارند و اطلاعات آن باید به‌روز و دقیق باشند. اطلاعات سایت خبری به دلایل زیر باید به‌صورت دسته‌بندی شده باشد:

  • به‌راحتی به هر کدام از اخبار در صفحات مجزا دسترسی پیدا کرد.
  • عکس‌ها و متن‌ها به‌صورت بهینه باشند.
  • قابلیت جستجو داشته باشد.
  • آمار بازدیدکنندگان سایت را بدهد.
  • مدیریت اخبار، آسان باشد.
  • به مطالب، مطابق زمان بارگذاری دسترسی پیدا کرد.
  • امکان نظرسنجی در سایت وجود داشته باشد.

طراحی سایت‌های خبری در اهواز، حجم بالایی از اطلاعات را پوشش می‌دهند و کاربران زیادی نیز آن‌ها را دنبال می‌کنند. برای موفقیت در طراحی سایت در اهواز در خصوص سایت‌های خبری نکات زیر را باید رعایت کرد:

  • طراحی سایت به‌صورت حرفه‌ای
  • نگارش و رنگ متن مناسب
  • کدنویسی سایت به شکل استاندارد
  • سئو و بهینه‌سازی سایت
  • قالب متناسب و زیبا
  • کم‌حجم‌ بودن سایت
  • انتشار خبرهای کامل و درست
  • بالابردن امنیت سایت
  • به‌روز کردن سایت به‌صورت مداوم
  • پیش‌گام بودن در انتشار خبرهای جدید

بهترین زبان‌ها برای ساخت سایت کدنویسی شده در اهواز

وجود یک لیست بزرگ از زبان‌های برنامه‌نویسی شما را با یک چالش مهم در طراحی سایت در اهواز مواجه می‌کند. هر کدام از این زبان‌ها پیچیدگی خاص خود را دارند؛ ولی آشنایی با بهترین و پرتقاضاترین زبان‌های برنامه‌نویسی در حوزه طراحی سایت، می‌تواند به مسیریابی بهتر شما کمک کند.

مهم‌ترین عوامل تبدیل‌شدن به یک طراح سایت، یادگرفتن مفاهیم اولیه و کسب تجربه هستند. بهترین مرجع یادگیری طراحی وب، آموزش‌های پروژه محور در زمینه طراحی سایت هستند که با زبان‌های برنامه‌نویسی انجام شده‌اند.

با تمرین پروژه‌های مختلف می‌توانید دانش و تجربه اولیه برای توسعه یک سایت را به دست آورید. در ادامه، مراحل طراحی سایت در اهواز را توضیح می‌دهیم.

فراگیری زبان HTML

HTML برای تعریف ساختار کلی و اسکلت اصلی صفحات سایت استفاده می‌شود. این زبان ساده از پیش‌نیازهای مهم ورود به حوزه طراحی سایت در اهواز است و به‌تنهایی نقشی در افزایش جذابیت ظاهری المان‌های صفحات سایت ندارد.

عناصر HTML به‌عنوان بلوک شناخته هستند که با تگ، باز و بسته می‌شوند. این تگ‌ها مشخص می‌کنند که در صفحه وب از چه عناصری استفاده شده‌اند. مهم‌ترین ویژگی‌های زبان HTML شامل موارد زیر هستند:

  • یک زبان نشانه‌گذاری که ایجاد ساختار صفحه را راحت‌تر می‌کند.
  • شامل بلوک‌های ضروری (HTML، title، head، body، doctype) هستند.
  • یک زبان سبک‌وزن است که بارگیری آن به‌سرعت انجام می‌شود.

در جدول زیر نقاط قوت و ضعف زبان HTML را بیان می‌کنیم.

نقاط قوت HTML نقاط ضعف HTML
یادگیری آسان زبانی استاتیک
ساختار ساده امنیت پایین
سازگار با تمام مرورگرها وابستگی در برخی مسائل

فراگیری زبان CSS

درواقع CSS دوست HTML  است و صفحه‌ای که با HTML اسکلت‌بندی می‌شود با CSS تنظیم می‌شود تا ظاهری گیرا و جذابی داشته باشد. این زبان جزو پایه‌های مهم طراحی سایت در اهواز است؛ زیرا بدون استفاده از CSS، ظاهر صفحات بی‌روح، دکمه‌ها تکراری و متن‌ها خسته‌کننده هستند.

از زبان CSS به‌منظور فرم دهی و زیباسازی صفحات وب استفاده می‌شود. به کمک CSS می‌توانید ویژگی‌هایی مثل: فونت، رنگ، سایز، ابعاد، نحوه چیدمان عناصر و… را در صفحه وب‌سایت تعیین کنید.

CSS از طریق سینتکس‌های خاص با عناصر HTML تعامل برقرار می‌کند تا سبک و استایل آن‌ها را مشخص کند. مثلاً متنی که در تگ <P> قرار گرفته با  P{} و ویژگی‌هایی مثل: فونت، رنگ و… در داخل براکت، تغییر شکل می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی‌های زبان CSS شامل موارد زیر هستند:

  • این زبان در استایل‌دهی به صفحات وب‌ کاربرد دارد.
  • نسخه کنونی این زبان، CSS3 است.
  • CSS در کنار جاوا اسکریپت و HTML برای طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن‌های موبایل ‌استفاده می‌شود.

در جدول زیر نقاط قوت و ضعف زبان CSS را بیان می‌کنیم.

نقاط قوت CSS نقاط ضعف CSS
باعث افزایش سرعت سایت داشتن امنیت پایین
کمک به صرفه‌جویی در زمان داشتن مسائلی در زمینه Cross-browser
سازگار با دستگاه‌های مختلف احتمال به‌هم‌ریختگی استایل صفحه

 فراگیری زبان جاوا اسکریپت

شما با تسلط به زبان‌های HTML و CSS، می‌توانید یک صفحه وب ایستا (Static) طراحی کنید. امروزه بسیاری از کاربران از سایت‌های پویا و تعاملی استقبال می‌کنند. جاوا اسکریپت، جزو محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای پویا کردن و طراحی سایت در اهواز محسوب می‌شود که ویژگی‌های تعاملی و پیچیده را به وب‌سایت شما اضافه می‌کند.

اگر یک صفحه به‌غیراز نمایش محتوای ثابت، ویژگی‌های دیگری مثل: گرافیک‌ سه‌بعدی، نقشه تعاملی و… را ارائه دهد، احتمالاً از جاوا اسکریپت هم در طراحی صفحه استفاده شده است.

استفاده غول‌های فناوری مثل: فیس‌بوک، جی‌میل، توییتر، گوگل و یوتیوب از جاوا اسکریپت برای نمایش پویایی محتوا و طراحی صفحات وب تعاملی، باعث شده که این زبان به‌عنوان پادشاه توسعه وب‌سایت شناخته شود.

JavaScript تنها زبانی است که از آن برای برنامه‌نویسی سمت سرور (Server Side)، بازی و اپلیکیشن‌های دسکتاپ، اپلیکیشن‌های موبایل استفاده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های زبان JavaScript شامل موارد زیر هستند:

  • یک زبان برنامه‌نویسی سبک‌وزن است.
  • سینتکس‌های ساده‌ای دارد و یادگیری آن آسان است.
  • علاوه بر طراحی ‌سایت در اهواز، از آن برای توسعه برنامه‌های بازی، موبایل و وب سرورها هم استفاده می‌شود.

در جدول زیر نقاط قوت و ضعف زبان JavaScript را بیان می‌کنیم.

نقاط قوت JavaScript نقاط ضعف JavaScript
سرعت بسیار بالا عدم پشتیبانی از ارث‌بری چندگانه
ساده و همه‌کاره کاهش امنیت به دلیل قابل‌مشاهده بودن و امکان تغییر کدها
قابل ادغام با زبان‌های دیگر برنامه‌نویسی سخت‌تر شدن تشخیص مشکل به دلیل عدم وجود امکانات خطایابی جاوا

فراگیری زبان برنامه‌نویسی PHP

برنامه‌نویسان وب‌سایت در اهواز دو گروه هستند؛ گروه اول شامل برنامه‌نویسان سمت کاربر (Client-side) که به ‌طراحی ظاهر و جنبه‌های دیداری طراحی سایت در اهواز و گروه دوم از آن‌ها، برنامه‌نویسان سمت سرور (Server-side) که وظیفه پیاده‌سازی منطق سایت را برعهده دارند.

برای داشتن یک وب‌سایت کاربردی و هدفمند، طراحی زیبا کافی نیست! چراکه سایت‌ها علاوه بر ظاهر مناسب، به محتوای کارآمد و سئوشده نیاز دارند. طراحی سایت در اهواز باید به‌گونه‌ای باشد که نیازهای کاربران را به‌درستی اجرا کند.

در پروژه‌های بزرگ وب‌سایت استفاده از یک زبان سمت‌ سرور ضروری است. با یادگیری طراحی سایت PHP لاراول در اهواز، می‌توانید اسکریپت‌هایی برای دریافت اطلاعات از کاربران بنویسید و بعد از پردازش اطلاعات، آن‌ها را به کاربر برگردانید.

بدون شک PHP یکی از برترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه اپلیکیشن‌ است که برای توسعه Backend و سایت‌های پویا با داده‌های زیاد استفاده می‌شوند.

PHP یک زبان سریع و متن‌باز است که با سیستم‌عامل مبتنی بر یونیکس و سیستم‌عامل ویندوز سازگار است و به‌عنوان یک پلتفرم همه‌منظوره در برنامه‌نویسی ساخته شده است. مهم‌ترین ویژگی‌های زبان PHP شامل موارد زیر هستند:

  • این زبان توسط بسیاری از افزونه‌ها مثل: .NET،MySQL و Apache پشتیبانی می‌شود.
  • این زبان می‌تواند متن، تصویر، انیمیشن و HTML را به‌عنوان خروجی برگرداند.
  • با سرویس‌های ابری سازگار است.

در جدول زیر نقاط قوت و ضعف زبان PHP را بیان می‌کنیم.

نقاط قوت PHP نقاط ضعف PHP
قابل‌استفاده روی تمام سیستم‌عامل‌ها کامل نبودن ویژگی‌های مربوط به خطایابی
پیداکردن راحت منبع یادگیری و روش حل خطاها به دلیل کاربرد و قدمت زیاد آن کند بودن استفاده از PHP بدون فریم‌ورک
آسان بودن یادگیری و نحوه استفاده از PHP سخت‌تر بودن مدیریت اپلیکیشن‌های آنلاین PHP

طراحی سایت در اهواز با وردپرس (WordPress)

دو روش برای طراحی سایت اختصاصی در اهواز وجود دارد که شما به‌دلخواه می‌توانید از آن استفاده کنید. روش اول استفاده از برنامه‌نویسی و طراحی و روش دوم استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) است.

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا است که از قالب‌ها و پوسته‌های متنوع تشکیل شده و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیون وب‌سایت با وردپرس طراحی شده‌اند و به دلایل طراحی بسیار آسان، رایگان بودن، متن‌باز بودن، بروزرسانی دائمی، انعطاف‌پذیری بالا، نیاز نداشتن به کدنویسی، قابلیت ارتقا با استفاده از افزونه‌ها و سئوی بهبودیافته محبوبیت خاصی دارد.

کاربردهای وردپرس

با وردپرس به دلیل متن‌باز بودن و قابلیت انعطاف‌پذیری بالا، هر نوع سایتی را می‌توانید راه‌اندازی کنید که در زیر به مهم‌ترین موارد اشاره می‌کنیم:

وبلاگ یکی از ویژگی‌های مهم وبلاگ‌ها این است که به طور مرتب مقالات و مطالب در آن‌ها بارگذاری می‌شوند؛ پس وردپرس گزینه خوبی برای وبلاگ است.
فروشگاه اینترنتی با نصب یک افزونه وردپرس فروشگاهی مثل ووکامرس، می‌توانید سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه تبدیل کنید.
وب‌سایت شرکتی وب‌سایت‌های شرکتی که برای معرفی کسب‌وکارها ساخته می‌شوند، به‌راحتی با وردپرس ایجاد می‌شوند.
وب‌سایت نمونه کار شما می‌توانید با طراحی سایت در اهواز با وردپرس، برای نشان‌دادن نمونه کارهای خود در زمینه‌های مختلف سایت ایجاد کنید.
تالار گفتگو تالار گفتگو وب‌سایتی است که در آن کاربران در مورد مسائل مختلف با هم گفتگو می‌کنند. این سایت‌ها با وردپرس به‌راحتی قابل‌ساخت هستند.

نکات مهم در طراحی سایت با وردپرس

با وردپرس به‌راحتی می‌توانید بخش‌های وبگاه خود را تغییر دهید. در زیر نکات مهم طراحی سایت در اهواز با وردپرس را بیان می‌کنیم:

  • زبان برنامه‌نویسی: وردپرس با زبان‌های مختلفی مثل PHP توسعه داده شده است. این سیستم از زبان‌های HTML، CSS و JavaScript استفاده می‌کند.
  • افزونه‌های وردپرس: افزونه‌ها یا پلاگین نرم‌افزارهای کوچکی هستند که سایت شما را توسعه داده و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. مهم‌ترین افزونه‌ها شامل: افزونه Elementor، افزونه Jetpack، افزونه Yoast و… هستند. افزونه Yoast یک افزونه سئو است و همه چیز‌هایی را که برای سئو به آن نیاز دارید، ارائه می‌دهد.
  • قالب وردپرس: قالب وردپرس ابزاری برای طرح‌بندی و تغییر چیدمان وب‌سایت است. با قالب سایت می‌توانید ظاهر سایت مثل: تایپوگرافی، طرح، رنگ و دیگر عناصر طراحی را سفارشی کنید.
  • مخزن وردپرس: به قسمت مرکزی وردپرس که افزونه و قالب‌های وردپرس را ارائه می‌دهد، گفته می‌شود.

مهارت‌های لازم برای طراحی سایت با وردپرس

برای طراحی سایت وردپرس در اهواز به یک سری مهارت‌ها نیاز دارید که باتوجه‌به تولید محتواهای زیادی که در ارتباط با وردپرس انجام شده، شما به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را یاد بگیرید. در زیر مهم‌ترین مهارت‌های طراحی سایت در اهواز با وردپرس را عنوان می‌کنیم.

  • آشنایی با فضای وب
  • انتخاب نام مناسب برای سایت، خرید هاست و دامنه
  • نصب وردپرس و شناخت رابط کاربری آن
  • انتخاب قالب وردپرسی مناسب با انواع فعالیت‌های وب‌سایت
  • انتخاب افزونه‌های کاربردی وب‌سایت
  • ساخت صفحات اصلی سایت
  • ایجاد وبلاگ در سایت، سئو و تولید محتوا

هزینه طراحی سایت در اهواز

افرادی که قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی را دارند، بعد از تعیین هدف خود برای طراحی یک سایت به مقدار هزینه‌های راه‌اندازی سایت نیز فکر می‌کنند. در حقیقت افراد باتوجه‌به میزان بودجه خود به سراغ شرکت‌های طراحی سایت ارزان در اهواز می‌روند.

عوامل مختلفی مثل: استاتیک یا داینامیک بودن سایت، سایت کدنویسی شده یا CMS، استفاده از المان‌های گرافیکی، چندزبانه بودن سایت، هزینه‌های مربوط به سئو و بهینه‌سازی بر هزینه طراحی سایت تأثیر دارند.

تعرفه و قیمت طراحی سایت در شرکت‌های مختلف متفاوت است. در جدول زیر، هزینه‌ روش‌‌های مختلف طراحی سایت با قیمت مناسب در اهواز را مشاهده می‌کنید.

شیوه ساخت سایت هزینه
ساخت سایت با وردپرس حداقل ۱۰ میلیون تومان
ساخت سایت با کدنویسی اختصاصی حداقل ۳۰ میلیون

شارینو

اگر به دنبال مشاوره رایگان طراحی سایت در اهواز هستید، تیم شارینو علاوه بر مشاوره رایگان، طراحی سایت در اهواز و سئو سایت در اهواز را به‌صورت حرفه‌ای و مطابق با کسب‌وکار آنلاین شما انجام می‌دهد.

آیا شما هم در زمان خرابی لوازم‌خانگی نمی‌دانید چه کاری انجام دهید؟ توصیه می‌کنیم مقالات شارینو در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی در اهواز، تعمیر ماشین ظرفشویی در اهواز را مطالعه کنید.

دیگر نگران نظافت منزل خود نباشید! با کمک‌گرفتن از مبل ‌شویی در اهواز، قالیشویی در اهواز، شرکت نظافتی در اهواز، تمام امور نظافتی خانه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

بانوان عزیزی که به زیبایی و ظاهر خود اهمیت می‌دهید، توصیه می‌کنیم مقالات شارینو در مورد مرکز لیزر در اهواز و سالن‌های زیبایی در اهواز را مطالعه کنید.

اگر قصد سفر به اهواز را دارید؛ ولی از مکان‌های تفریحی و استراحتی اهواز بی‌خبر هستید، کافی است مقالات کافه‌های اهواز و رستوران‌های اهواز را مطالعه کنید تا بتوانید اوقات خوبی را در اهواز سپری کنید.

آیا شما هم به دنبال یادگیری مهارت‌های جدید هستید؟ مقالات شارینو در مورد آموزشگاه موسیقی در اهواز، آموزشگاه فنی در اهواز، آموزشگاه زبان در اهواز، به شما در پیداکردن یک مهارت جدید در راستای استعداد شما کمک می‌کند.

پزشک تغذیه در اهواز تمام نکات مربوط به برنامه غذایی سالم منطبق با سیستم جسمانی شما را ارائه می‌دهد؛ همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل روحی و افسردگی می‌توانید با روانشناس در اهواز مشورت کنید.

سخن پایانی

امروزه با توسعه کسب‌وکارهای آنلاین، نیاز به یک سایت با طراحی خلاقانه و منحصربه‌فرد، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. طراحی سایت در اهواز به توسعه تجارت و بازاریابی فراگیر کسب‌وکار آنلاین شما کمک می‌کند.

ما در این مقاله دلایل اهمیت طراحی سایت، طراحی انواع سایت در اهواز، طراحی سایت با زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی و وردپرس را بیان کردیم. اگر شما هم به دنبال تغییری بنیادی در کسب‌وکار خود هستید، هرچه سریع‌تر اقدام کنید و با کارشناسان شارینو تماس بگیرید.

سؤالات متداول

  1. هزینه طراحی سایت در اهواز چقدر است؟

طراحی سایت با وردپرس حداقل ۱۰ میلیون و طراحی سایت با کدنویسی حداقل ۳۰ میلیون است.

  1. آیا طراحی سایت در اهواز به صورت قسطی هم امکان‌پذیر است؟

جهت شرایط طراحی سایت قسطی در اهواز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  1. کدام یک از زبان های برنامه‌نویسی برای طراحی سایت استفاده می‌شوند؟

متداول‌ترین آن‌ها HTML ، CSS، JavaScript و PHP است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *