تعمیر آیفون تصویری در اصفهان

فهرست مطالب

استفاده از یک تکنسین متخصص برای تعمیر آیفون تصویری در اصفهان و سرویس به موقع آن در بالا رفتن عمر مفید این وسیله نقش مهمی دارند. تصور کنید که یک مهمانی در پیش دارید و در همان روز آیفون تصویری شما از کار می‌افتد؛ پیدا کردن یک تعمیرکار آیفون تصویری در اصفهان در همان لحظه، کار سختی است.

پس در این حالت خودتان دست به کار می‌شوید؛ اما آیا می‌توانید مشکل را به تنهایی حل کنید و مهارت لازم را در این زمینه دارید؟ با توجه به بالا بودن هزینه تعمیر آیفون تصویری در اصفهان، این کار منطقی به نظر می‌رسد، به شرطی که با دانش و مهارت کافی انجام شود.

 در این مقاله با ما همراه باشید تا با آموزش عیب‌یابی آیفون تصویری به این دانش و مهارت دست پیدا کنید. کاغذ و قلم فراموش نشودJ

قطعات آیفون تصویری در اصفهان

بخش اول آموزش تعمیر آیفون تصویری در اصفهان را با معرفی قطعات مهم این وسیله شروع می‌کنیم. وقتی قطعات آیفون و عملکرد آن‌ها را بشناسید، بهتر می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر آن را به انجام برسانید. در ادامه تعدادی از این قطعات و وظایف آن‌ها بررسی شده‌اند.

قطعات آیفون تصویری در اصفهان

 

 

 

مانیتور آیفون تصویری

اولین قطعه‌ای که در آیفون تصویری هوشمند به چشم می‌خورد، مانیتور آن است. این مانیتورها در دو نوع رنگی و سیاه و سفید ساخته می‌شوند. مانیتورهای رنگی برای نمایش تصویر از LCD و LED استفاده می‌کنند؛ در حالی که تصویر مانیتورهای سیاه و سفید با لامپ تصویر قابل نمایش است.

۳ عدد شستی روی صفحه نمایش دستگاه قرار دارند؛ یک شستی دربازکن، یکی دیگر برای دیدن تصویر بدون برداشتن گوشی و شستی سوم به منظور ارتباط داخلی طراحی شده است. البته در بحث تعمیر آیفون تصویری در اصفهان باید توجه کنید که تفاوت‌هایی میان کلیدهای انواع آیفون‌ها وجود دارند.

برای مثال در آیفون‌های رنگی از ۴ کلید تنظیم استفاده می‌شود؛ این کلیدها عبارت‌اند از:

  • دکمه پاور (روشن و خاموش کردن)
  • روشنایی تصاویر مانیتور
  • تنظیم رنگ تصاویر
  • تنظیم موسیقی زنگ

در حالی که این کلیدها در انواع سیاه و سفید این دستگاه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دکمه پاور (روشن و خاموش کردن)
  • تنظیم موسیقی زنگ
  • تنظیم میزان نور مانیتور

قیمت خرید این قطعه برای تعمیر آیفون تصویری در اصفهان ۸۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان است.

پنل کلیدهای آیفون تصویری

حتماً با پنلی که کلیدهای دستگاه روی آن قرار دارند، آشنایی دارید. عملکرد این پنل نقش مهمی را در عملکرد کلی دستگاه برعهده دارد؛ بنابراین خرابی آن برای تعمیر آیفون در اصفهان بسیار حائز اهمیت است. پس لازم است تا نصب آن با رعایت نکات ایمنی و توسط تکنسین متخصص انجام شود.

نکته دیگری که در رابطه با این پنل باید در نظر داشته باشید، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و گرما و همچنین نفوذ گردوغبار به آن است. با رعایت این نکات نیاز به تعمیر آیفون تصویری در اصفهان کمتر می‌شود. این قطعه با قیمت حدودی ۹۰۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

پنل کلیدهای آیفون تصویری

 

 

 

دوربین آیفون تصویری

اگر برای خرید یا تعمیرات آیفون تصویری در اصفهان مراجعه کنید، با انواع مختلفی از دوربین این وسیله روبرو می‌شوید؛ از جمله: رنگی، سیاه و سفید، لنز دار، بدون لنز، میکروفن‌دار و بدون میکروفون. به طور کلی این دوربین‌ها در دو مدل CMOS و CCD ساخته می‌شوند.

در صورتی که کیفیت تصاویر در شب برای شما مهم است، باید آیفونی را خریداری کنید که دوربین آن مجهز به مادون قرمز باشد. هزینه خرید این قطعه برای تعمیر آیفون تصویری در اصفهان ۲۵۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰۰ تومان است.

کابل‌های ارتباطی آیفون تصویری

جنس کابل‌هایی که وظیفه برقراری ارتباط بین اجزای دستگاه را برعهده دارند، بهتر است از مس باشد؛ زیرا کابل‌های مسی هیچ گونه مقاومتی را در مسیر ایجاد نمی‌کنند و تصاویر و صدا را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند. پس این نکته باید در زمان تعمیر تخصصی آیفون تصویری در اصفهان مورد توجه قرار بگیرد.

سطح مقطع در نظر گرفته شده برای این کابل‌های فویل دار ۴/۰ و ۶/۰ میلی‌مترمربع است. هزینه تهیه این قطعه برای تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به تعداد زوج کابل‌ها بستگی دارد و به طور تقریبی  ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان است.

آهنربای آیفون تصویری

اگر تابه‌حال گوشی آیفون را به درستی سر جایش قرار نداده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که یک آهنربا مانع از افتادن آن می‌شود و دستگاه را در جای خود نگه می‌دارد. قیمت این قطعه برای تعمیر آیفون تصویری در اصفهان متغیر است و از ۵۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

قفل دربازکن آیفون تصویری

انواع قفل‌های دربازکن عبارت‌اند از: ثابت، زنجیری، اهرمی و… که هر کدام به طریق متفاوتی در عملکرد دستگاه نقش دارند. برای مثال، مدل زنجیری به بخش ثابت درب وصل می‌شود و با انرژی ذخیره شده در فنر منجر به باز شدن درب می‌شود.

اما در بعضی از انواع دیگر این دستگاه، زبانه به کمک یک مگنت باعث می‌شود را درب باز شود. هزینه تهیه این قطعه برای بهترین آیفون تصویری حدوداً ۹۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ تومان است.

منبع تغذیه آیفون تصویری

منبع تغذیه دستگاه دارای دو ترمینال است که برای برق ورودی ۲۲۰ ولت در نظر گرفته شده‌اند. این منبع چهار ترمینال خروجی هم دارد که دو مورد از آن‌ها جهت مکالمه و تصویر و برای برق ۱۲ ولت مستقیم هستند؛ همچنین دو ترمینال دیگر برای قفل بازکن و برق ۱۲ ولت با جریان متناوب تعبیه شده‌اند.

قیمت خرید منبع تغذیه برای تعمیر آیفون تصویری در اصفهان ۶۵۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰۰ تومان است.

مدار مکالمه آیفون تصویری

مدار مکالمه یکی از قطعات مهم برای تعمیرات آیفون در اصفهان است که دو نوع الکترونیک و نیمه الکترونیک دارد. مدار الکترونیک از یک میکروفن، یک بلندگو و یک گوشی تشکیل شده و گوشی آن دارای دو مدار تقویت کننده است.

در حالی که برای طراحی مدل نیمه الکترونیک از دو میکروفن و یک بلندگو استفاده شده است؛ همچنین تمامی اجزای دستگاه با ولتاژ DC عمل می‌کنند.

مدار مکالمه آیفون تصویری

 

 

 

بلندگو آیفون تصویری

بلندگوی دستگاه دارای یک هسته مغناطیسی است که به دیافراگم دستگاه وصل می‌شود و جابه‌جایی این هسته کار راحتی است. به همین دلیل اگر یک جریان متغیر از سیم پیچ عبور کند، صفحه بلندگو و هسته آهن جابه‌جا می‌شوند.

در این حالت اگر این جریان متغیر به اندازه صدای شما باشد، به وسیله بلندگو شنیده می‌شود. هزینه تهیه بلندگو برای تعمیر آیفون تصویری در اصفهان ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان است.

مشکلات رایج آیفون تصویری

اکنون که با قطعات و خصوصیات آیفون تصویری هوشمند آشنا شدید، لازم است تا ایرادات متداول این وسیله را هم بشناسید. هر وسیله بعد از مدت زمان طولانی استفاده ممکن است دچار مشکل شود.

شما می‌توانید با کسب مهارت در زمینه تعمیر آیفون تصویری در اصفهان برخی از این مشکلات را خودتان رفع کنید. تعدادی از رایج‌ترین این مشکلات را در ادامه بررسی می‌کنیم.

مشکل صدای آیفون تصویری

صدای دستگاه بین پنل و مانیتور رد و بدل می‌شود و هر گاه با مشکل صدا مواجه شدید، باید این دو را بررسی کنید. دلیل مشکل صدا در زمان تعمیرات تخصصی آیفون در اصفهان به احتمال زیاد یکی از موارد زیر است:

  • صدا از دو سو قطع شده است: در این حالت صدا از دو طرف (پنل و مانیتور) اشکال پیدا کرده و سیمی که به صدا مربوط می‌شود، قطع شده است؛ بنابراین باید این سیم را تعویض کنید.
  • صدا از مانیتور به پنل ارسال نمی‌شود: در چنین مواقعی میکروفن گوشی یا بلندگو پنل مشکل پیدا کرده‌اند و در صورت خرابی باید آن‌ها را تعویض کنید.
  • صدا شنیده نمی‌شود: در این مورد بلندگوی گوشی خراب شده و باید آن را عوض کنید.

روشن نشدن مانیتور آیفون تصویری

در صورتی که صدا مشکلی ندارد و می‌توانید درب را باز کنید و ایراد تنها در نبود تصویر است، مانیتور سوخته و باید آن را تعویض کنید. اما اگر مانیتور هیچ عکس‌العملی ندارد، برق ورودی به دستگاه را بررسی کنید؛ در صورتی که مشکلی را مشاهده نکردید، باید منبع تغذیه را عوض کنید.

چنانچه تخصص کافی را برای تعویض این قطعه از دستگاه ندارید، از یک تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اصفهان کمک بگیرید.

روشن نشدن مانیتور آیفون تصویری

 

 

 

قطع صدای زنگ آیفون تصویری

زمانی که مانیتور زنگ نمی‌خورد و هیچ گونه تصویری هم نشان نمی‌دهد، ابتدا باید سیم زنگ دستگاه را بررسی و در صورت خرابی تعویض کنید. اما اگر مانیتور روشن است و زنگ نمی‌خورد، احتمال دارد که مشکل مربوط به خروجی بلندگو مانیتور باشد.

بهتر است بررسی مورد دوم را به یک استادکار تعمیر آیفون تصویری در اصفهان بسپارید؛ زیرا ممکن است به دلیل نداشتن مهارت لازم منجر به تشدید مشکل شوید.

آبی شدن تصویر مانیتور آیفون

ممکن است در زمان تعمیر آیفون تصویری در اصفهان با مشکل آبی شدن تصویر مواجه شوید. در حالتی که مانیتور بقیه اعمال را انجام می‌دهد و فقط تصویر آن آبی شده، احتمال دارد که سیم تصویر قطعه شده یا دوربین پنل خارج از ساختمان از کار افتاده باشد.

اما اگر هم تصویر مانیتور آبی شده و هم هیچ یک از اعمال را انجام نمی‌دهد، ارتباط میان مانیتور و پنل قطع شده است. در این حالت ابتدا پشت مانیتور دستگاه را بررسی کرده و از سالم بودن کانکتور و سیم‌ها اطمینان حاصل کنید. سپس لازم است تا مسیر سوئیچر یا سیم کشی را چک کنید تا بدانید که آیا مشکل از پنل است یا خیر.

نویز تصویر آیفون تصویری

چنانچه تصویر آیفون شما دارای نویز بود، باید سیم کشی را چک کنید؛ زیرا ممکن است سیم کشی به صورت اصولی انجام نشده باشد یا سیم را از جایی که محل عبور کابل ۳ فاز است، سیم کشی کرده‌اند. البته بهتر است که اگر از سیم کشی سر در نمی‌آورید، بررسی آن را به یک تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اصفهان بسپارید.

روشن ماندن تصویر آیفون تصویری

اگر تصویر دستگاه روشن است و خاموش نمی‌شود، به احتمال زیاد با یک برد یا تایمینگ معیوب روبرو هستید؛ در این حالت باید قطعه معیوب را تعویض کنید. در صورتی که تصویر روشن می‌ماند و هم‌زمان با گذاشتن یا برداشتن گوشی، صدای زنگ می‌آید، ابتدا باید پنل را چک کنید؛ شاید زنگ گیر کرده باشد.

همچنین ممکن است که مشکل مربوط به اتصال زنگ پشت مانیتور باشد؛ بنابراین اتصالی باید توسط یک متخصص در زمینه تعمیر آیفون تصویری در اصفهان برطرف شود.

صدای بوق پنل آیفون تصویری

گاهی صدایی شبیه بوق از آیفون به گوش می‌رسد که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، ابتدا میزان صدای ورودی و خروجی را چک کنید و در صورت زیاد بودن، آن را به وسیله ولوم پشت پنل کم کنید.

همچنین احتمال دارد که قوطی پنل در زمان نصب به خوبی کار گذاشته نشده باشد. استاندارد نبودن پنل هم دلیل سوم شنیده شدن صدای بوق از پنل دستگاه است. برای رفع این اشکال باید فاصله بین بلندگو و میکروفن را بیشتر کنید.

برای این کار لازم است تا میکروفن را خارج کرده و در فاصله‌ای دورتر از بلندگو و روی پنل، یک سوراخ ایجاد کنید تا میکروفن در آنجا قرار بگیرد. اگر این کار را به یک استادکار تعمیر آیفون در اصفهان بسپارید، بهتر است.

ضعیف بودن دید در شب آیفون

به طور کلی میزان دید در شب در نور کم بیشتر از ۱ متر نیست. در برخی مواقع ممکن است با این مشکل روبرو شوید که دید در شب بسیار کم بوده یا تصویر کاملاً سفید شده است. در این حالت ابتدا باید شیشه LED دید در شب را تمیز کرده و اگر به خوبی در جای خود قرار نگرفته، آن را به درستی سر جای خود قرار دهید.

همچنین ممکن است در زمان تعمیر آیفون تصویری در اصفهان متوجه شوید که چیزی مانع شیشه LED شده است؛ بنابراین لازم است تا موانع احتمالی را هم برطرف کنید. اما اگر میزان دید در شب صفر است، باید LED را تعویض کنید.

ضعیف بودن دید در شب آیفون

 

 

 

باز نشدن درب توسط آیفون

یکی از رایج‌ترین سؤالاتی که در زمینه تعمیر آیفون تصویری در اصفهان پرسیده می‌شود و ممکن است که شما هم با آن مواجه شده باشید این است که چرا آیفون، درب را باز نمی‌کند؟ برای پاسخ به این سؤال باید بررسی کنید که آیا این ایراد تنها برای یک واحد است یا همه واحدهای ساختمان؟

برای رفع مشکلات در هر دو حالت باید به یک تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اصفهان مراجعه کنید. اگر مشکل فقط مربوط به یک واحد باشد، دلایل زیر در بروز این مشکل نقش دارند:

  • ولتاژ نامناسب برد تغذیه
  • شاستی دربازکن معیوب
  • قطع شدن سیم‌کشی
  • جنس نامرغوب کابل
  • فاصله زیاد درب با دربازکن

در صورتی که در زمان تعمیر انواع آیفون در اصفهان متوجه شدید که مشکل باز نشدن درب به همه واحدهای ساختمان مربوط می‌شود، این موارد را بررسی کنید:

  • رله مربوط به درب
  • ترانس دربازکن
  • خود درب ورودی
  • سیم مربوط به دربازکن

قیمت تعمیر آیفون تصویری در اصفهان

قیمت تعمیر آیفون تصویری از مهم‌ترین فاکتورهای دخیل در تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به شمار می‌رود. نوع خرابی دستگاه و جایی که از آن خدمات دریافت می‌کنید در تعیین هزینه تعمیر آیفون در اصفهان نقش مهی را ایفا می‌کنند.

در زمان تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به این نکته توجه داشته باشید که تعمیر آیفون یک واحد با زمانی که تعمیر مربوط به خرابی تمامی واحدها است، فرق دارد. اگر این تعمیر به آیفون همه واحدهای یک ساختمان مربوط باشد، باید هزینه بین تمام واحدها تقسیم شود.

همچنین در صورتی که از خدمات تعمیر آیفون تصویری به صورت سیار استفاده می‌کنید، هزینه ایاب و ذهاب هم به هزینه‌های شما اضافه می‌شود. هزینه تعمیر تخصصی آیفون تصویری در اصفهان به تفکیک قطعات در جدول زیر آمده است؛ توجه کنید که این قیمت‌ها حدودی هستند.

تعمیر یا تعویض برد ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر پنل یا گوشی ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض قطعات داخلی ۵۰۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰۰ تومان
تست سیم کشی یک واحد ۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
کابل کشی دستگاه ۱۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ تومان

تعمیر انواع آیفون تصویری در اصفهان

همان طور که می‌دانید برندهای مختلفی در زمینه تولید آیفون تصویری فعالیت می‌کنند؛ بنابراین تفاوت آن‌ها در زمان تعمیر آیفون تصویری در اصفهان هم نقش مهمی را در روند کار دارد. در ادامه تعدادی از بهترین برندهای فعال در تولید آیفون تصویری ایرانی و خارجی را معرفی کرده‌ایم.

تعمیر انواع آیفون تصویری در اصفهان

 

 

تعمیر آیفون تصویری تابا در اصفهان

تابا از تولیدکنندگان محبوب آیفون تصویری است و شناخت مشکلات رایج آن در تعمیر آیفون تصویری در اصفهان اهمیت زیادی دارد. در بسیاری از موارد می‌توانید مشکل را خودتان برطرف کنید؛ اما گاهی اشکال به وجود آمده تخصصی است و به مهارت زیادی نیاز دارد.

نمایندگی تعمیر آیفون تابا در اصفهان با تکنسین‌های متخصص خود در این زمینه به شما کمک می‌کند. اگر سال‌های زیادی از عمر دستگاه شما می‌گذرد، می‌توانید با استعلام قیمت آیفون تصویری تابا اقدام به خرید آن کنید. مشکلات رایج این دستگاه عبارت‌اند از:

  • اشکال در برد تغذیه
  • اختلال در برد صدا یا تصویر
  • مشکل دکمه‌ها و کلید دستگاه

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در اصفهان

با توجه به بالا بودن قیمت آیفون تصویری سوزوکی، آشنایی با قطعات آن و نکات تعمیر آیفون تصویری در اصفهان بسیار مهم است. نمایندگی تعمیر آیفون سوزوکی در اصفهان می‌تواند در عیب‌یابی صحیح و تعمیر این وسیله کمک کننده باشد. ایرادات رایج آیفون سوزوکی شامل موارد زیر می‌شود:

  • اشکال در مانیتور دستگاه
  • خرابی پنل بیرونی
  • ایراد در کابل کشی

تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در اصفهان

اگر از برند الکتروپیک استفاده می‌کنید، ممکن است با مشکلاتی در رابطه با این وسیله مواجه شوید. این مشکلات در اثر استفاده طولانی مدت و غیراصولی به وجود می‌آیند و در تعمیر آیفون تصویری در اصفهان مهم هستند.

اگر دستگاه شما خراب شده و به دنبال شماره تعمیرکار آیفون در اصفهان می‌گردید، نمایندگی تعمیر آیفون الکتروپیک در اصفهان می‌تواند راهی مطمئن و عالی برای حل مشکل شما باشد. در برخی موارد قیمت آیفون تصویری الکتروپیک با هزینه‌های تعمیر آن برابری می‌کند و تعمیر آن به صرفه نیست.

متداول‌ترین مشکلات دستگاه الکتروپیک در موارد زیر خلاصه شده‌اند:

  • اختلال در صدای دستگاه
  • خراب شدن مانیتور
  • باز نکردن درب
  • مشکل کابل کشی

تعمیر آیفون تصویری سیماران در اصفهان

هر وسیله‌ای بعد از مدت طولانی استفاده ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شود؛ آیفون سیماران هم از این قاعده مستثنی نیست. از طرف دیگر با بالا بودن قیمت آیفون تصویری سیماران، تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به‌صرفه‌تر از خرید آن است.

نمایندگی تعمیر آیفون سیماران در اصفهان از تکنسین‌های مجربی برخوردار است و خدمات خود را به صورت تخصصی ارائه می‌دهد. متداول‌ترین ایرادات این وسیله عبارت‌اند از:

  • زنگ نخوردن دستگاه
  • اختلال در صدای آیفون
  • خرابی سیم کشی
  • برد معیوب
  • اشکال در تصویر

تعمیر آیفون تصویری سیماران در اصفهان

 

 

تعمیر آیفون تصویری کالیوز در اصفهان

تعمیر آیفون‌های کالیوز هم مانند دستگاه‌های برندهای دیگر به تخصص نیاز دارد و باید زیر نظر تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اصفهان انجام شود. نمایندگی تعمیر آیفون کالیوز در اصفهان خدمات متنوعی را در زمینه برطرف کردن مشکلات این وسیله ارائه می‌دهد؛ مشکلات رایج این دستگاه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اشکال در سیم کشی
  • مشکلات صدا از دو طرف
  • ایراد در تصویر
  • سوختن قطعات مختلف

تعمیر آیفون تصویری تکنما در اصفهان

کیفیت دستگاه‌های تکنما بالا است و تاکنون عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند؛ اما نمی‌توان انتظار داشت که بعد از گذشت چند سال و استفاده مکرر از آن، هیچ مشکلی برای این وسیله به وجود نیاید. نمایندگی تعمیر آیفون تکنما در اصفهان می‌تواند کمک زیادی در حل مشکلات پیش آمده به شما بکند.

با این وجود بهتر است تا با مشکلات رایج این دستگاه آشنا شوید؛ این مشکلات عبارت‌اند از:

  • مشکلات مربوط به کابل کشی
  • ایرادات مرتبط با صدا یا تصویر
  • خراب شدن پنل دستگاه
  • برد معیوب
  • خرابی دوربین

تعمیر آیفون تصویری آلدو در اصفهان

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در حوزه تولید آیفون‌های تصویری فعالیت دارد، آلدو است. اگر بعد از مدتی استفاده از دستگاه متوجه یک سری ایرادات در عملکرد آن شدید، با تکنسین‌های نمایندگی تعمیر آیفون آلدو در اصفهان تماس بگیرید.

این تکنسین‌ها با تجربه بالایی که در تعمیر آیفون تصویری در اصفهان دارند، ایرادات را در زمان کم و با بهترین نتیجه برطرف می‌کنند. اشکالات رایجی که ممکن است برای این دستگاه‌ها ایجاد شود، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خراب شدن برد دستگاه
  • پایین آمدن کیفیت تصویر
  • اختلال در سیستم صدای دستگاه

تعمیر آیفون تصویری کوماکس در اصفهان

قیمت آیفون تصویری کوماکس نسبت به برخی از مدل‌های دیگر بالا است؛ زیرا کیفیت مناسبی را به شما ارائه می‌دهد. به همین دلیل می‌توان گفت که تعمیر آن بسیار بهتر از خرید دستگاهی جدید است؛ البته به شرطی که این تعمیر به صورت تخصصی و ایمن انجام شود.

نمایندگی تعمیر آیفون کوماکس در اصفهان با ارائه خدمات تخصصی خود در زمینه تعمیر آیفون تصویری در اصفهان خیال شما را بابت نتیجه کار راحت می‌کند. معمولاً مشکلات زیر برای دستگاه‌های کوماکس به وجود می‌آیند:

  • اختلال در نشان دادن تصویر
  • مشکلات مربوط به صدا
  • باز نشدن درب
  • ایرادات مربوط به پنل یا برد

تعمیر آیفون تصویری کامکث در اصفهان

کامکث از رقبای دیگر برندهای ایرانی در حوزه تولید آیفون‌های تصویری است و محصولات آن کیفیت بالایی دارند. اگر با مشکلات رایج این دستگاه‌ها آشنا باشید، می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید؛ اما در برخی از موارد، مشکل پیش آمده کاملاً تخصصی است و به تعمیرکار خبره نیاز دارد.

نمایندگی تعمیر آیفون کامکث در اصفهان بهترین گزینه برای دریافت خدمات مربوط به تعمیر آیفون تصویری در اصفهان است. اختلالات متداول این دستگاه‌ها عبارت‌اند از:

  • باز نشدن درب
  • کم شدن کیفیت صدا
  • اختلالات مختلف در تصویر
  • خراب شدن برد یا پنل

تعمیر آیفون تصویری کامکث در اصفهان

 

 

 

تعمیر آیفون تصویری نماوا در اصفهان

در صورتی که به دنبال رفع اشکالات آیفون نماوا هستید، نمایندگی تعمیر آیفون نماوا در اصفهان در این زمینه کمک کننده است؛ زیرا خدمات تعمیر آیفون تصویری در اصفهان باید به صورت تخصصی و با ضریب ایمنی بالا انجام شوند. مشکلات متداول این آیفون شامل ایرادات زیر می‌شوند:

  • زنگ نخوردن دستگاه
  • ایرادات مختلف تصویر و صدا
  • اختلال در سیم کشی

تعمیر آیفون تصویری اف اف در اصفهان

اگر برای سرویس و تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به دنبال یک تکنسین باتجربه می‌گردید، می‌توانید روی نمایندگی تعمیر آیفون اف اف در اصفهان حساب کنید. به این ترتیب خیال خود را از خدمات دریافتی آسوده می‌کنید. رایج‌ترین اشکالاتی که در این دستگاه بروز می‌کنند؛ عبارت‌اند از:

  • خراب شدن برد دستگاه
  • پنل معیوب
  • مشکلات رایج تصویر یا صدا
  • مشکل سیم کشی

تعمیر آیفون تصویری اکو در اصفهان

عیب‌یابی دستگاه در بسیاری از مواقع تخصصی می‌شود و باید از یک استادکار تعمیر آیفون کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر آیفون اکو در اصفهان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت خدمات سرویس و تعمیر باشد.

قبل از هر چیز لازم است تا با مشکلاتی که احتمال دارد برای دستگاه‌های برند اکو بیفتد، آشنایی کافی داشته باشید. این مشکلات به طور خلاصه عبارت‌اند از:

  • پایین آمدن کیفیت صدا یا تصویر
  • خراب شدن برد
  • باز نشدن درب
  • مشکلات مربوط به سیم کشی

قیمت آیفون تصویری

شاید تعمیر آیفون تصویری در اصفهان را بیهوده یا هزینه‌بر بدانید و بخواهید که یک دستگاه جدید را خریداری کنید. برای خرید آیفون تصویری ارزان که باکیفیت هم باشد، باید دستگاه‌های برندهای مختلف و قابلیت‌های آن‌ها را با هم مقایسه و سپس تصمیم‌گیری کنید.

قیمت انواع آیفون تصویری در اصفهان در جدول زیر ذکر شده است. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها تقریبی هستند و بر اساس مدل دستگاه تعیین می‌شوند.

آیفون تصویری تابا ۱۱۰۰۰۰۰ تا ۳۳۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری سوزوکی ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری الکتروپیک ۱۴۰۰۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری سیماران ۱۲۰۰۰۰۰ تا ۲۶۵۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری کالیوز ۱۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری تکنما ۱۴۵۰۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری آلدو ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۲۱۵۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری کوماکس ۱۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری کامکث ۱۸۰۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری نماوا ۹۰۰۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری اف اف ۸۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری اکو ۹۵۰۰۰۰ تا ۲۴۵۰۰۰۰ تومان

قیمت آیفون تصویری

 

 

سؤالات متداول

  1. چرا در مانیتور رنگی، تصویر سیاه و سفید می‌شود؟

شاید پنل خارج از ساختمان (دم دری) قدیمی است و دوربین رنگی هم ندارد؛ اما اگر پنل شما جدید است، باید سیم کشی را بررسی کنید. سیم کشی ضعیف در برخی از مواقع باعث می‌شود تا برق واحدهای بالاتر دچار افت شود.

  1. دلیل زنگ خوردن کلیه واحدها با هم چیست؟

گاهی با این مشکل مواجه می‌شوید که هم‌زمان با فشار دادن زنگ یک واحد، زنگ همه واحدها با هم به صدا درمی‌آید. دلیل اصلی بروز این اشکال در زمان تعمیر آیفون تصویری در اصفهان، سوختن زنر ۱۰ ولتی در پنل دستگاه است.

  1. چرا بعد از گذاشتن گوشی، صدای واحد همچنان از پنل شنیده می‌شود؟

ممکن است که شما گوشی را به خوبی سر جایش نگذاشته باشید. همچنین امکان دارد که رله قطع کن مشکل داشته باشد؛ در این صورت باید مانیتور را باز و بخش قطع کن آن را تمیز کنید. اگر باز هم ایراد برطرف نشد، لازم است تا قطعه تعویض شود.

  1. چرا دربازکن را فشار می‌دهم، درب باز نمی‌شود؟

این مشکل دلایل مختلفی دارد؛ از جمله: سوختن ترانس یا منبع تغذیه، خراب بودن رله دربازکن و معیوب بودن دکمه دربازکن. در همه این موارد باید قطعه مورد نظر توسط تکنسین تعمیر آیفون تصویری در اصفهان بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.

شارینو

در صورت علاقه‌مندی یا نیاز به مطالعه مقالاتی مانند تعمیر آیفون تصویری در اصفهان می‌توانید به مقالات شارینو با عناوین تعمیر تلویزیون در اصفهان، تعمیر پکیج در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان، تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان، تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان و تعمیر جاروبرقی در اصفهان مراجعه کنید.

وب‌سایت شارینو علاوه بر مقالاتی که در رابطه با تعمیرات لوازم خانگی هستند، مقالات دیگری در زمینه معرفی پزشکان و مراکز درمانی را هم ارائه می‌دهد. مقالاتی مانند فیزیوتراپی در اصفهان و سونوگرافی در اصفهان از جمله این مقالات هستند.

اگر برای کارهای درمانی خود به اصفهان سفر می‌کنید، بد نیست تا سری هم به مکان‌های دیدنی نصف جهان بیندازید. آشنایی با بهترین رستوران‌های اصفهان و همه مراکز خرید اصفهان می‌تواند این سفر را برای شما دلپذیرتر کند.

کلام پایانی

امیدواریم که در مقاله تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به سؤالات شما پاسخ داده باشیم. با توجه به تنوعی که در تولید این وسیله کاربردی وجود دارد و بالا بودن هزینه‌های تعمیر، سعی داشتیم تا راهنمای خوبی را برای یادگیری تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به شما ارائه بدهیم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *