تعمیر موتورخانه در یزد

تعمیر موتورخانه در یزد

تعمیر موتورخانه در یزد از مهم‌ترین تعمیرات تأسیساتی ساختمان به شمار می‌آید که به دلیل مرکزیت این سیستم برای کل ساختمان باید دراسرع‌وقت و با دقت و مهارت بالایی انجام شود. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که متوجه شوید شوفاژ موتورخانه گرم نمی‌شود یا سروصدای موتورخانه اصلاً طبیعی نیست.

در صورت مواجه با این قبیل مشکلات لازم است دراسرع‌وقت با بهترین تعمیرکار موتورخانه در یزد تماس حاصل کرده و از خدمات تعمیرات موتورخانه در یزد به‌منظور رفع مشکل استفاده نمایید.

البته در برخی موارد خود شما نیز می‌توانید با برخورداری از دانش و اطلاعات اندکی مشکل را برطرف کرده و موتورخانه را مجدداً به کار بیندازید. به این منظور لازم است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با تمام آنچه در زمینه تعمیر موتورخانه لازم است، آشنا کنیم.

تعمیر موتورخانه در یزد

 

 

“در مورد دودکش موتورخانه بیشتر بخوانید”

 

 

عملکرد موتورخانه چگونه است؟

اولین قدم در زمینه تعمیر موتورخانه در یزد آشنایی با ماهیت و عملکرد موتورخانه است. موتورخانه نوعی سیستم گرمایشی – سرمایشی است که به کمک فن کویل و رادیاتور در فصول سرد سال به گرم‌کردن و در فصل تابستان به خنک‌کردن محیط می‌پردازد.

عملکرد موتورخانه به این صورت است که آب گرم شده به‌وسیله مولد‌های حرارتی توسط لوله‌ها به رادیاتور و شوفاژ منتقل می‌شود.

در محیط‌های مسکونی برای راه‌اندازی موتورخانه تنها یک اتاق کافی است؛ اما در مکان‌هایی با مساحت بالا نظیر بیمارستان، هتل، کارخانه و غیره از چند اتاق برای نصب و راه‌اندازی موتورخانه استفاده می‌کنند. معمولاً موتورخانه‌ها در اتاق‌های زیرزمینی یا اتاق‌های دور از محیط زندگی ساکنان تعبیه می‌شوند.

موتورخانه انواع مختلفی دارد که متناسب با نوع محیط مورداستفاده در دو دسته صنعتی و مسکونی طبقه‌بندی می‌شود. در مورد موتورخانه‌های صنعتی لازم است بدانید نسبت به موتورخانه‌های مسکونی به فضای بیشتری برای نصب و راه‌اندازی نیاز دارند و این موتورخانه برای کارخانه‌ها یا صنایع بزرگ کاربرد دارند. تجهیزات این نوع موتورخانه بسیار بزرگ است و قدرت بالایی نیز دارد.

موتورخانه‌های مسکونی نیز معمولاً به‌منظور تأمین گرمایش و سرمایش یک مجتمع راه‌اندازی می‌شوند و درصورتی‌که قصد دارید برای یک واحد موتورخانه راه‌اندازی کنید، بهتر است از پکیج استفاده کنید؛ زیرا موتورخانه تنها برای یک واحد هزینه بالایی دارد. موتورخانه‌های مسکونی اغلب در زیرزمین ساختمان قرار دارند.

به‌منظور تعمیر انواع موتورخانه در یزد تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران موتورخانه در یزد آشنا کنیم.

عملکرد موتورخانه چگونه است؟

 

 

 

قطعات موتورخانه در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که لازم است پیش از اقدام در زمینه تعمیرات موتورخانه در یزد از آن اطلاع کافی داشته باشید قطعات اصلی موتورخانه است. امروزه موتورخانه‌ها به قطعات بسیار مهم و تخصصی مجهز هستند که سبب کارایی و عملکرد بهتر این سیستم‌ها شده است. در ادامه شما را با تعدادی از این تجهیزات و وظایف آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

دیگ بخار

دیگ بخار یا بویلر از بخش‌های اصلی هر موتورخانه‌ای به شمار می‌آید که نیازمند فناوری پیشرفته‌ای برای طراحی و ساخت است. این دیگ می‌تواند از جنس چدن یا فولاد باشد و خود این سیستم نیز دارای اجزای مختلفی است.

دیگ موتورخانه در اصل یک مخزن پرفشار است که از مجموع پره‌های مجزا در کنار یکدیگر تشکیل شده است و وظیفه اصلی این بخش گرم‌کردن آب و تولید بخار و گرما است. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که دیگ بخار چگونه آب را گرم می‌کند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم گرمای ایجاد شده در دیگ آب موتورخانه ناشی از مشعل‌هایی است که با منابعی همچون گاز طبیعی و گازوئیل روشن می‌شوند.

ظرفیت نصب دیگ موتورخانه باید طبق متراژ ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و حجم آب گرم موردنیاز تعیین شود؛ زیرا حجم و ظرفیت دیگ موتورخانه به تعداد و اندازه پره‌های آن بستگی دارد و برای یک انتخاب مناسب لازم است به ویژگی‌های ساختمان توجه شود.

از مشکلات رایج دیگ بخار می‌توان به خاموش‌شدن چراغ پیلوت، صدای قل‌قل‌کردن آب جوش، متوقف‌شدن گرمایش رادیاتور، خرابی ترموستات، یخ‌زدن لوله میعانات، نشت دیگ و چکه‌کردن آب اشاره کرد. در صورت مواجه با این موارد لازم است دراسرع‌وقت به‌منظور عیب‌یابی و تعمیر موتورخانه در یزد با استادکار تعمیر موتورخانه در یزد تماس بگیرید.

قیمت دیگ بخار موتورخانه بنا به جنس و ظرفیت آن از ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

قطعات موتورخانه در یزد

 

 

 

مشعل

مشعل از اجزای تشکیل‌دهنده دیگ موتورخانه است که در صورت خرابی و ایرادات مختلف باید توسط تعمیرکار موتورخانه در یزد مورد بررسی و عیب‌یابی قرار گیرد. نقش مشعل در سیستم موتورخانه کنترل میزان گرمای حاصل از سوختن سوخت به‌منظور تولید بخار آب و آب گرم ساختمان است.

سوخت موردنیاز مشعل می‌تواند از نوع گاز طبیعی، گازوئیل و سوخت‌های دیگر باشد. لازم به ذکر است مشعل متصل به دیگ بخار نیست و قطعه مجزایی است که به‌صورت جداگانه روی دیگ نصب می‌شود. مشعل انواع مختلفی دارد و بهترین نوع مشعل، مشعلی است که با کمترین مقدار اکسیژن و سوخت بهترین بازدهی را در ایجاد احتراق داشته باشد. از ایرادات رایج مشعل موتورخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم‌بودن فشار شبکه گازی
  • کافی‌نبودن فشار
  • به‌هم‌خوردن تنظیم کلید فشار گاز یا معیوب‌شدن آن
  • کثیف‌شدن فیلتر

در صورت مواجه با موارد ذکر شده لازم است از تکنسین تعمیر موتورخانه در یزد کمک بگیرد و نسبت به تعمیر و عیب‌یابی مشعل موتورخانه اقدام نمایید. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر موتورخانه در یزد از ۵۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

مشعل

 

 

 

تابلو برق

تابلو برق موتورخانه وظیفه ارسال دستورات کنترلی را به اجزای موتورخانه بر عهده دارد و درصورتی‌که خطایی در دیگ بخار ایجاد شود، از روی تابلو برق قابل‌مشاهده و ردیابی است. قیمت تابلو برق در حوزه تعمیر موتورخانه در یزد از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

پمپ موتورخانه

قطعه دیگری که لازم است به‌منظور تعمیر موتورخانه در یزد با آن آشنا شوید پمپ موتورخانه است. هنگامی‌ که آب گرم داخل دیگ موتورخانه جمع می‌شود برای انتقال به بخش‌های مختلف ساختمان و ورود به سیستم گردشی نیازمند یک نیروی قوی است که به‌صورت مرتب آب را به درون لوله‌ها هدایت نماید. این نیرو توسط پمپ موتورخانه تأمین می‌شود.

پمپ موتورخانه را معمولاً از نوع سیرکولاتور خطی انتخاب می‌کنند که از جمله پمپ‌های نوع سانتریفیوژ است و در زمینه مصرف بهینه انرژی عملکرد قابل‌قبولی ارائه می‌دهد. برخی از شایع‌ترین مشکلات پمپ موتورخانه عبارت‌اند از:

  • انسداد صافی پمپ
  • خرابی کوپلینگ‌ها
  • عدم تنظیم جهت دور گردش
  • تراز نبودن کوپلینگ
  • قطع‌شدن مکرر پمپ
  • نشتی مخزن آب‌بندی
  • عدم تعادل پروانه پمپ
  • تاب برداشتن محور مرکزی و خراب‌شدن یاتاقان‌ها
  • سروصدای زیاد پمپ

پمپ از قطعات بسیار مهم و اساسی هر موتورخانه‌ای به‌حساب می‌آید و لازم است در صورت بروز هرگونه ایراد در کارکرد آن سریعاً از خدمات تعمیر تخصصی موتورخانه در یزد استفاده کنید تا به شکل حرفه‌ای سیستم موتورخانه شما اصلاح شده و به کار خود ادامه دهد.

قیمت پمپ موتورخانه در مراکز تخصصی تعمیر موتورخانه در یزد از ۲۰۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

پمپ موتورخانه

 

 

 

سیستم کنترلی دیگ

معمولاً به‌منظور کنترل مواردی همچون سطح آب فشار سوئیچ، فشار دیگ بخار، دمای مخزن و غیره از گیج‌های مخصوص و سیستم کنترلی خودکار استفاده می‌شود که هریک مسئول کنترل یکی از موارد اشاره شده در سیستم دیگ بخار موتورخانه هستند. قیمت این سیستم در مراکز ارائه‌دهنده خدمات تعمیر موتورخانه در یزد از ۹۵۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

فن خنک‌کننده

فن خنک‌کننده وظیفه خنک‌کردن دیگ بخار و پمپاژ هوا را در موتورخانه بر عهده دارد.

منبع انبساط

مخزن انبساط از دیگر قطعات تأثیرگذار و مهم در روند کارکرد موتورخانه است که برای تعمیر موتورخانه در یزد لازم است با آن آشنا باشید. منبع انبساط در واقع یک مخزن کمکی به‌منظور سرریزشدن آب پس از گرما و افزایش حجم آب در اثر انبساط است.

این قطعه در بالاترین قسمت دیگ بخار قرار دارد. وظیفه منبع انبساط در سیستم موتورخانه بالانس کردن فشار اضافی آب گرم است. معمولاً این منبع در محلی جدا از سایر تجهیزات نگهداری می‌شود و بخار آب اضافی به داخل آن منتقل می‌شود.

در واقع هرگاه که آب دیگ موتورخانه کاهش یابد، منبع انبساط به داخل دیگ، آب تزریق کرده و از خشک کارکردن سیستم پیشگیری می‌کند. قیمت تعویض منبع انبساط در مرکز تعمیر موتورخانه در یزد از ۳۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان است.

منبع انبساط

 

 

کلکتور

کلکتور یک شیوه جدید برای تقسیم‌بندی لوله‌های آب گرم و سرد ساختمان است. از مزایای کلکتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی سریع و راحت به تجهیزات لوله‌کشی
  • تعمیر و نگهداری آسان سیستم لوله‌کشی
  • ایجاد نظم در سیستم تأسیسات
  • سهولت در تنظیم تعادل فشار آب
  • یکنواخت شدن توزیع سیالات در تمام بخش‌ها

اگر می‌بینید که در اتصالات و شیرآلات تعبیه شده روی کلکتور موتورخانه شما نشتی وجود دارد و این نشتی سبب چکه‌کردن آب روی لوله و زنگ‌زدن کلکتور شده است، لازم است در اولین فرصت با مرکز تعمیر موتورخانه در یزد تماس بگیرید و از بهترین خدمات سرویس و تعمیر موتورخانه به‌منظور تعویض کلکتور بهره‌مند شوید.

قیمت تعویض کلکتور در حوزه تعمیر موتورخانه در یزد از ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

چیلر

از دیگر قطعات بسیار مهم موتورخانه که در زمینه تعمیر موتورخانه در یزد حائز اهمیت است می‌توان به چیلر اشاره کرد. در موتورخانه‌های دو فصلی که دارای دو سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند وجود چیلر بسیار ضروری است. این دستگاه وظیفه سردکردن آب را در موتورخانه بر عهده دارد.

در واقع آب سرد توسط چیلر از طریق کمپرسور وارد کانال‌های سرمایشی شده و طی یک پروسه چرخشی به‌وسیله کندانسور و اپراتور سبب خنک‌شدن محیط موردنظر می‌شود. قیمت این قطعه از ۳۰۰۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

رایج‌ترین مشکلات موتورخانه

آشنایی با رایج‌ترین مشکلات موتورخانه می‌تواند به شما کمک کند در برخی موارد ساده خود شما برای رفع ایراد موتورخانه آستین بالا بزنید یا با شناخت تقریبی مشکل دراسرع‌وقت از متخصص تعمیر موتورخانه در یزد کمک بگیرید و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کنید. در ادامه شما را با مهم‌ترین مشکلات سیستم موتورخانه آشنا خواهیم کرد.

رایج‌ترین مشکلات موتورخانه

 

 

 

خاموش‌شدن مشعل موتورخانه

شاید برای شما هم پیش بیاید که متوجه شوید دائماً مشعل موتورخانه خاموش می‌شود. علت بروز این مشکل را باید در دو بخش ایرادات الکترونیک و ایرادات فنی مورد بررسی قرار داد. معمولاً خاموش‌شدن مشعل به دلایل زیر رخ می‌دهد:

  • خرابی خازن الکتروموتور موتورخانه
  • مسدودشدن دودکش
  • ریست‌شدن رله مشعل
  • کثیفی یا خرابی چشم الکترونیکی موتورخانه
  • نفوذ آب یا هوا به مدار اشتغال
  • مسدودشدن خروجی گاز‌های قابل‌اشتعال

برای رفع این مشکل لازم است دودکش را بررسی کنید که اگر مسدودی وجود داشت آن را برطرف نمایید. علاوه بر این می‌توانید با بررسی سوخت و نشتی لوله‌ها نیز مشکل را برطرف کنید. اگر با این اقدامات مشکل برطرف نشد، لازم است از خدمات تعمیر در محل موتورخانه در یزد استفاده نمایید.

سرد بودن دیگ موتورخانه

اگر متوجه شدید دیگ موتورخانه سرد است، لازم است در ابتدا بررسی کنید که برق مشعل وصل باشد. چنانچه برق مشعل وصل نیست فیوز را بررسی نمایید. علاوه بر این لازم است موارد دیگری همچون باز بودن شیرفلکه‌های روی کلکتور‌های رفت‌وبرگشت دیگ، وصل بودن ترموستات و غیره را نیز بررسی کنید.

اگر موفق نشدید مشکل را حل کنید، نگران نباشید می‌توانید با شماره تماس تعمیرکار موتورخانه در یزد تماس بگیرید و از بهترین خدمات سرویس و تعمیر موتورخانه در یزد بهره‌مند شوید.

سرد بودن دیگ موتورخانه

 

 

 

تنها ابتدای رادیاتور گرم است

زمانی که تنها قسمت پایین رادیاتور گرم است لازم است آن را هواگیری کنید. به این منظور در قدم اول با خاموش‌کردن پمپ از گردش آب و اختلاط بیشتر آب‌وهوا در رادیاتور و خط لوله جلوگیری کنید.

یک سطل را در زیر گوشه رادیاتور قرار دهید و یک مهره برنجی مربعی که در یکی از گوشه‌های بالای رادیاتور است را پیدا کنید و سپس برای چرخاندن آن از یک پیچ‌گوشتی دوسو استفاده کنید.

مهره را ۴۵ تا ۹۰ درجه در خلاف جهت بچرخانید تا زمانی که بتوانید صدای خروج هوا را بشنوید. درنهایت آب کثیف رادیاتور داخل سطح می‌ریزد و مشکل رفع می‌شود. چنانچه مشکل رفع نشد لازم است از تکنسین تعمیر موتورخانه در یزد کمک بگیرید.

قسمت پایینی رادیاتور سرد است اما قسمت بالایی گرم است

در این حالت به‌احتمال زیاد ایراد از پمپ موتورخانه است و بهتر است از خدمات تعمیر و سرویس موتورخانه در یزد استفاده کنید. تعمیرکار متخصص تعمیر موتورخانه در یزد با عیب‌یابی دقیق پمپ موتورخانه شما علت را یافته و به رفع آن اقدام خواهد کرد.

سروصدای عجیب مشعل

از دیگر مشکلات موتورخانه میتوان به سروصدای زیاد و عجیب مشعل موتورخانه اشاره کرد. معمولاً سروصدای عجیب در مشعل‌های موتورخانه به علل زیر اتفاق می‌افتد:

  • خرابی بلبرینگ ‌مشعل
  • خارج‌شدن پره‌های فن مشعل از بالانس به دلیل کثیفی تیغه‌های هوا
  • شل شدن دمپر هوای مشعل
  • عدم تنظیم درصد اختلاط هوا و گاز مشعل موتورخانه
  • عدم تنظیم گاز مشعل موتورخانه

برای رفع این مشکل بهترین راهکار استفاده از خدمات تأسیسات موتورخانه در یزد و تماس با یک متخصص تعمیر موتورخانه در یزد است.

سروصدای عجیب مشعل

 

 

 

متوقف‌نشدن سرریز منبع انبساط

سرریزشدن منبع انبساط موتورخانه معمولاً از دیگر مشکلات رایج در حوزه تعمیر موتورخانه در یزد است که به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و یکی از آن‌ها خرابی شناور مخزن است. برای تست این مورد ابتدا شیر ورودی آب سرد به منبع را ببندید؛ چنانچه سرریز قطع شد، شیر شناور را تعویض کنید.

علت دیگر ایجاد این مشکل سوراخ‌شدن کویل منبع کویلی یا مخزن دوجداره است. برای بررسی این موضوع نیز لازم است شیر آب سرد ورودی به مخزن دوجداره یا منبع کویلی را از داخل موتورخانه ببندید.

اگر بعد از گذشت چند دقیقه سرریز متوقف شد، متأسفانه باید بدانید که مخزن سوراخ شده است و لازم است از خدمات تعمیرات تخصصی موتورخانه در یزد استفاده نمایید.

هزینه تعمیر موتورخانه در یزد

آیا از قیمت تعمیرات موتورخانه در یزد اطلاع دارید؟ هزینه تعمیرات موتورخانه در یزد از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد به هنگام استفاده از خدمات تعمیر موتورخانه در یزد است که تحت‌تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود. از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مساحت موتورخانه و تعداد طبقات ساختمان موردنظر
  • عمر تأسیسات موتورخانه و قطعات آن
  • نحوه سرویس‌دهی و میزان تعمیرات انجام شده در دوره‌های گذشته
  • نوع خرابی
  • نیاز به تعویض قطعات
  • زمان انجام تعمیرات

هزینه تعمیر موتورخانه در یزد

 

 

 

در ادامه به‌منظور آشنایی بیشتر شما با هزینه تعمیر موتورخانه در یزد تصمیم گرفتیم به ارائه لیست کاملی از قیمت خدمات تعمیر موتورخانه در یزد بپردازیم. امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

سرویس سالیانه موتورخانه شوفاژ، پمپ رله و دیگ مشعل ۱۸۰۰۰۰ تومان
سرویس و نگهداری موتورخانه دارای دیگ چدنی ۱۲ واحدی ۵۲۵۰۰۰ تومان
سرویس و نگهداری موتورخانه دارای دیگ چدنی ۲۰ واحدی ۲۹۷۰۰۰۰ تومان
سرویس و نگهداری موتورخانه دارای دیگ چدنی ۵۰ واحدی ۵۲۵۰۰۰۰ تومان
سرویس و نگهداری موتورخانه دارای دیگ فولادی ۲۰ واحدی ۴۰۵۰۰۰۰ تومان
سرویس و نگهداری موتورخانه دارای دیگ فولادی ۵۰ واحدی ۶۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پایه رله با تنظیم مجدد مشعل ۹۰۰۰۰ تومان
سرویس و نگهداری موتورخانه دارای دیگ فولادی ۵۰ واحدی با استخر و جکوزی ۱۲۱۵۰۰۰۰ تومان
نصب و راه‌اندازی مشعل گازی و گازوئیلی تا ظرفیت ۳۰۰ هزار کیلوکالری تک‌مرحله‌ای ۱۳۵۰۰۰۰ تومان
نصب و راه‌اندازی مشعل گازی و گازوئیلی از ۳۰۰ الی ۸۰۰ هزار کیلوکالری دومرحله‌ای ۳۵۱۰۰۰۰ تومان
تعویض منبع دوجداره تا ۵۰۰ لیتر (بدون دستمزد جابه‌جایی) ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض منبع انبساط پشت‌بام ۳۳۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ برگشت شوفاژ ۲۷۰۰۰۰ تومان
نصب دیگ چدنی شوفاژ نوع ۳۰۰ ۶۷۵۰۰۰ تومان
نصب دیگ چدنی شوفاژ نوع ۴۰۰ ۸۷۰۰۰۰ تومان
نصب دیگ چدنی شوفاژ نوع توربو ۹۴۵۰۰۰ تومان
تعویض الکترود ۳۰۰۰۰ تومان
تعویض ترانس جرقه‌زن ۳۰۰۰۰ تومان
تعویض موتور مشعل موتورخانه تا ۳۵۰ وات ۶۰۰۰۰ تومان
تعویض موتور مشعل موتورخانه از ۳۵۰ تا ۱ کیلووات ۱۱۲۵۰۰ تومان
تعویض شعله‌پخش‌کن مشعل ۳۷۰۰۰ تومان
سرویس کامل مشعل موتورخانه تا ظرفیت ۳۰۰ هزار تک نازل یا گازی تک شیر ۹۸۰۰۰ تومان
تعویض پمپ مشعل تک نازل ۶۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر برقی گازوئیلی همراه با پایه ۳۰۰۰۰ تومان
تعویض بوبین شیر برقی موتورخانه ۱۵۰۰۰ تومان
تعویض رله موتورخانه بدون تغییر در سیم‌کشی و تنظیم ۳۰۰۰۰ تومان
تعویض بلبرینگ موتور مشعل موتورخانه ۹۸۰۰۰ تومان
تعویض چشم مشعل موتورخانه ۱۵۰۰۰ تومان
تعویض خازن موتور موتورخانه ۱۵۰۰۰ تومان
تعویض پرشر گاز یا هوای مشعل‌های گازی ۱۵۰۰۰ تومان
اسیدشویی کویل منبع دارای کویل خانگی ۴۵۰۰۰۰ تومان
نصب انشعاب کلکتور ۳۷۰۰۰۰ تومان
تعویض عقب ۳۰۰ دیگ برای هر پره ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض عقب ۴۰۰ دیگ برای هر پره ۲۲۵۰۰۰ تومان
تعویض عقب توربو دیگ برای هر پره ۲۷۰۰۰۰ تومان
تعویض وسط ۳۰۰ دیگ برای هر پره ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض وسط ۴۰۰ دیگ برای هر پره ۲۲۵۰۰۰ تومان
تعویض وسط توربو دیگ برای هر پره ۲۷۰۰۰۰ تومان
سرویس مشعل‌های گازوئیلی دو نازله ۱۸۰۰۰۰ تومان
سرویس مشعل‌های گازی و گازوئیلی با موتور دمپر برقی ۲۷۰۰۰۰ تومان
ساخت کلکتور نصب به دیگ موتورخانه ۶۷۵۰۰۰ تومان
راه‌اندازی مشعل گازی و گازوئیلی موتورخانه با دمپر موتور برقی دوگانه‌سوز ۹۰۰۰۰۰ تومان
راه‌اندازی مشعل گازوئیلی دو نازله با دمپر هوای مکانیکی تا ظرفیت ۵۰۰ هزار ۳۰۰۰۰۰ تومان
راه‌اندازی مشعل گازی تک شیر با دمپر دستی تا ظرفیت ۵۰۰ هزار ۲۲۵۰۰۰ تومان
راه‌اندازی مشعل گازی و گازوئیلی موتورخانه با دمپر موتور برقی و تابلو برق تا ظرفیت ۲ میلیون ۹۰۰۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

۱. علت خاموش‌شدن مشعل موتورخانه چیست؟

معمولاً این مشکل به دلایلی همچون ایراد در خازن الکتروموتور، تمیز نبودن چشم الکترونیکی، گرفتگی دودکش، انسداد در خروجی گاز‌ها، نفوذ آب یا هوا به مدار اشتعال مشعل و موارد دیگر به وجود می‌آید.

۲. چرا دیگ موتورخانه نشتی دارد؟

در بسیاری موارد دیگ موتورخانه به دلیل خوردگی بخش‌های داخلی، فرسودگی قطعات یا نصب معیوب دچار نشتی می‌شود.

۳. چرا موتورخانه آب گرم ندارد؟

این مشکل موتورخانه به علت تجمع رسوب در کویل‌های منبع، خرابی پمپ برگشت آب و غیره رخ می‌دهد که لازم است توسط تعمیرکار تعمیر موتورخانه در یزد مورد بررسی و تعمیر قرار گیرد.

۴. بهترین درجه حرارت برای شوفاژ موتورخانه چقدر است؟

بهترین دما برای ترموستات در فصل زمستان ۶۰ تا ۷۵ درجه سانتیگراد و در فصل تابستان ۴۵ تا ۶۰ درجه سانتیگراد است. اما باز هم بهتر است درجه حرارت را روی درجه‌های کمتر تنظیم کنید تا میزان استهلاک موتورخانه و لوله‌کشی ساختمان کمتر شود.

۵. چرا موتورخانه سروصدای زیادی دارد؟

سروصدای غیر طبیعی و بسیار زیاد موتورخانه می‌تواند به دلیل هواگرفتگی لوله‌های موتورخانه، خرابی پمپ آب یا مشعل گازی به وجود بیاید که نیازمند بررسی توسط تعمیرکار متخصص تعمیر موتورخانه در یزد است.

شارینو

اگر در زمینه‌های دیگر تعمیراتی نیاز به خدمات بهترین تعمیرکاران شهر یزد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به وبلاگ شارینو و مطالبی همچون تعمیر یخچال در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر بخاری در یزد، تعمیر سرخ کن در یزد، تعمیر پکیج در یزد، تعمیر ماشین لباسشویی در یزد، تعمیر ماشین ظرفشویی در یزد و غیره بزنید.

به‌منظور شناخت بیشتر شهر تاریخی و دیدنی یزد می‌توانید به مطالبی همچون مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید یزد، رستوران‌های یزد و غیره مراجعه نمایید.

شهر یزد یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین قطب‌های پزشکی و درمانی در ایران به شمار می‌آید و پزشکان و مراکز درمانی بسیار مجرب و حرفه‌ای در این استان به ارائه خدمات پزشکی به بیماران می‌پردازند.

اگر می‌خواهید با بهترین بیمارستان و متخصصان شهر یزد آشنا شوید می‌توانید از مطالب بیمارستان‌های یزد، پزشک ارتوپد در یزد، سونوگرافی در یزد، فیزیوتراپی در یزد، پزشک زنان در یزد و غیره استفاده نمایید.

سخن پایانی

موتورخانه از مهم‌ترین تجهیزات مورداستفاده برای تأمین گرمایش و سرمایش ساختمان‌های بزرگ و مجتمع‌ها است که خرابی و ایرادات به وجود آمده در آن می‌تواند روند زندگی روزمره ساکنان را تحت‌تأثیر قرار داده و تأمین گرما و سرمای محیط خانه و آب مصرفی را با مشکل روبرو کند.

بهترین گزینه برای رفع مشکلات موتورخانه استفاده از خدمات تعمیر تأسیسات موتورخانه در یزد است. تعمیرکار موتورخانه در یزد با بهره‌گیری از دانش و مهارت خود در این زمینه می‌تواند به شما کمک کرده و در کمترین زمان سیستم شما را صحیح‌وسالم تحویل دهد.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد به کلیه ابهامات شما در مورد تعمیر موتورخانه در یزد پاسخ دهد. لطفاً دیدگاه خود را در رابطه با خدمات تعمیر موتورخانه در یزد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *