تعمیر مبل در یزد

تعمیر مبل در یزد یکی از بهترین شیوه‌ها به منظور پرداخت هزینه کمتر نسبت به خرید مبلمان جدید است. اگر مبلمان شما آسیب دیده و فرسوده شده‌اند یا از ظاهر مبلمان خود خسته شده‌اید، می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیر تخصصی مبل در یزد، با صرف کم‌ترین هزینه مبل جدید داشته باشید.

امروزه تعمیرات مبل در یزد به یکی از پرطرف‌دارترین خدمات حوزه تعمیر لوازم خانگی تبدیل شده است و برای انواع مبلمان راحتی، سلطنتی، استیل و غیره قابل انجام است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را بیشتر با حوزه تعمیر مبل در یزد آشنا کنیم.

تعمیر مبل در یزد

لیست تعمیرکاران مبل یزد

 

۰۹۱۳۲۵۴۱۴۳۲ خاکی نهاد

 

۰۹۱۳۷۷۵۵۴۳۵ بیات

 

۰۹۱۳۵۲۰۶۸۲۹ خضریانی

 

۰۹۱۳۸۵۴۱۴۳۵ دره زرشکی 

 

۰۹۱۷۱۰۶۶۷۳۷ راستی

 

۰۹۱۳۴۵۹۱۲۳۷ فلاحی

 

۰۹۱۳۷۷۶۵۴۸۶ قاسم زاده

 

۰۹۰۱۲۳۰۶۶۰۹ قره چاهی

 

چه زمانی از خدمات تعمیر مبل در یزد استفاده کنیم؟

مبلمان یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراتیو منازل و محیط‌های اداری به شمار می‌آیند که علاوه بر تأمین راحتی افراد، سبب افزایش زیبایی و جذابیت محیط نیز می‌شوند. مبلمان به دلیل استفاده زیاد ممکن است بعد از مدتی دچار آسیب یا فرسودگی شده و کارایی خود را از دست بدهند.

در این شرایط دو گزینه پیش روی شما است؛ اول اینکه مبلمان قدیمی‌ را کنار گذاشته و نسبت به خرید مبل جدید اقدام کنید که طبیعتاً هزینه بسیاری برای شما به دنبال خواهد داشت. دومین گزینه این است که از خدمات تعمیر مبل در یزد استفاده کنید که با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از خرید مبل، مبلمانی زیبا و بادوام داشته باشید.

یکی از رایج‌ترین سؤالات افراد در زمینه تعمیرات مبل این است که در چه شرایطی باید از تعمیرات تخصصی مبل در یزد استفاده کنیم؟ اگر مبل شما دچار مشکلاتی همچون موارد زیر شده است، بهتر است در اولین فرصت نسبت به استفاده از خدمات تعمیر مبل در یزد اقدام کنید:

  • آسیب‌های کوچک و جزئی
  • آسیب‌های عمقی و جدی
  • آسیب دیدن کلاف مبلمان
  • آسیب دیدن تشک‌های مبل
  • خرابی فنر‌های مبلمان
  • خرابی پشتی یا دسته‌های مبل
  • تغییر رنگ چوب مبل
  • وجود خط و خش روی چوب مبلمان
  • آسیب دیدن فوم‌های مبل شامل فوم ویژه، گرم و سرد
  • تغییر رنگ پارچه مبلمان
  • شکستگی پایه مبل
  • پاره شدن پارچه مبل
  • فرسودگی پارچه مبلمان
  • تمایل نسبت به تعویض پارچه مبل

چه زمانی از خدمات تعمیر مبل در یزد استفاده کنیم؟

 

 

 

خدمات مبل در یزد

امروزه تقریباً در هر خانه‌ای از مبلمان استفاده می‌شود و نقش بسیار زیادی در زیبایی فضا و راحتی افراد دارند. با توجه به افزایش روزافزون قیمت مبلمان، بسیاری افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید مبلمان نو، مبل‌های خود را تعمیر کرده و مجدداً از آن‌ها استفاده کنند.

حال ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که مرکز تعمیر مبل در یزد دقیقاً چه خدماتی را به منظور بازسازی مبلمان ارائه می‌دهد؟ تعمیر مبل در یزد شامل خدمات متعددی است که همگی به منظور نوسازی و بازسازی مبلمان شما بر اساس وضعیت مبل‌ها و میزان آسیب دیدگی آن‌ها اعمال می‌شوند.

در ادامه مطلب بیشتر درمورد مراحل مهم تعمیر انواع مبل در یزد صحبت خواهیم کرد.

رنگ کاری مبل در یزد

رنگ کاری مبل اولین مرحله در روند تعمیر مبل در یزد است. موضوعی که در رنگ کاری مبلمان اهمیت دارد این است که متخصصان حتماً باید به بررسی کیفیت چوب مبل شما و میزان رنگ پریدگی و خراش‌های موجود روی سطح آن بپردازند.

در اغلب موارد میزان رنگ کاری مبلمان کلاسیک بیشتر از سایر انواع مبل است. معمولاً افرادی که از مبلمان کلاسیک استفاده می‌کنند، در صورت آسیب دیدن و کهنه شدن مبلمان خود بیشتر از تکنسین تعمیر مبل در یزد کمک می‌گیرند.

در کارگاه‌های تخصصی تعمیر مبل در یزد متخصصان بر اساس مقدار آسیب مبل، با استفاده از دستگاه‌های ویژه سطح آسیب دیده را صیقل داده و سپس چوب را دوباره پرداخت و به خوبی رنگ آمیزی می‌کنند. شاید این سؤال برایتان به وجود آمده باشد که آیا خود شما هم می‌توانید مبل را در منزل رنگ کنید یا خیر؟

رنگ زدن مبل در منزل اگر به منظور پوشاندن آسیب‌های مبلمان و لکه گیری انجام شود، می‌تواند مفید باشد؛ اما رنگ آمیزی کل بدنه مبل توسط افراد غیرحرفه‌ای معمولاً نتیجه مطلوبی به همراه ندارد. بهتر است برای رنگ کردن مبل خود حتماً از متخصص تعمیر مبل در یزد کمک بگیرید.

رویه کوبی مبل در یزد

رویه کوبی مبل یزد از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل تعمیر مبل در یزد است. هزینه این مرحله از سایر مراحل تعمیر بسیار بیشتر است و حتماً باید توسط بهترین تعمیرکار مبل در یزد انجام شود تا نتیجه خوب و مؤثری داشته باشد.

رویه کوبی مبلمان در یزد آخرین مرحله ساخت مبل به شمار می‌آید و بعد از اینکه اسکلت و بدنه اصلی مبل آماده شد، رویه کوبی آغاز می‌شود. در این بخش کلاف مبلمان را پر می‌کنند و روی آن را با پارچه رومبلی می‌پوشانند. درنهایت مبل جلوه نهایی خود را به دست می‌آورد.

رویه کوبی از تأثیر بسیاری بر زیبایی مبل برخوردار است و به همین علت باید حتماً توسط مجرب‌ترین تعمیرکار مبل یزد انجام شود. یک رویه کوب مجرب و ماهر باید بتواند پارچه مبل را با ظرافت تمام و بدون هیچ گونه عیب و نقصی روی مبل بکشد و طرح و جزئیات پارچه نمای زیبایی روی کار پیدا کنند.

رویه کوبی مبل برای انواع مبل راحتی، چستر، کلاسیک، استیل، چرم، مبلمان ال و غیره توسط تعمیرکار مبل در یزد با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

رویه کوبی مبل در یزد

 

 

 

تعمیر کلاف مبل در یزد

اصلی‌ترین بخش تشکیل دهنده مبلمان، کلاف آن‌ها است که از اجزای مختلفی نظیر فوم یا ابر، چوب، تسمه و فنر تشکیل می‌شود. در برخی از انواع مبل، کلاف مبل به دلیل نوع طراحی در معرض دید قرار ندارد و به منظور بررسی آن لازم است یک فرد متخصص وارد عمل شود.

متخصص باید نوع اتصال کلاف را مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود ایراد به خوبی آن را تعمیر کند. البته در صورت نیاز لازم است تسمه یا فنر‌های مبل نیز در بهترین مراکز تعمیر مبل در یزد تعمیر شوند.

تعویض اسفنج مبل در یزد

از خدمات تعمیر مبل در یزد می‌توان به تعویض اسفنج مبلمان اشاره کرد. در اغلب موارد اسفنج مورداستفاده در مبلمان کیفیت بالایی ندارد و بسیار زودتر از موعد مقرر، دچار وارفتگی و فرسودگی می‌شود. پایین آمدن کیفیت اسفنج مبل به‌مرورزمان سبب از فرم افتادن و تغییر شکل مبل می‌شود.

در این حالت زمان آن رسیده است که نسبت به تعمیر مبل در یزد اقدام کنید و از بهترین تعمیرکار مبل یزد در این زمینه کمک بگیرید.

تعویض پارچه مبل در یزد

اگر از ظاهر و رنگ پارچه رومبلی خود خسته شده‌اید، می‌توانید از مراکز تعمیرات مبل در یزد بخواهید تا رویه مبل شما را با یک پارچه جدید تعویض کنند. ما در ادامه مطلب اطلاعات مفیدی در زمینه شناخت انواع پارچه مبلی ارائه کرده‌ایم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

البته تعویض پارچه رومبلی تنها زمانی توصیه می‌شود که کلاف مبل شما سالم و باکیفیت باشد.

تعمیر شکستگی مبل در یزد

لق بودن، شکستگی و خرابی قسمت‌های مختلف مبل به‌ویژه پایه مبل یکی از ناراحت‌کننده‌ترین موضوعاتی است که ممکن است در استفاده از مبلمان برای شما رخ دهد؛ اما نگران نباشید بهترین مراکز تعمیر مبل در یزد در کنار شما هستند تا به رفع این مشکل در کم‌ترین زمان ممکن بپردازند. از مهم‌ترین دلایل خرابی و شکستگی پایه‌های مبل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار دادن اشیا سنگین روی مبل: اگر اجسامی‌ که وزن بالایی دارند و مبل شما قادر به تحمل آن‌ها نیست را روی مبل قرار دهید، سبب می‌شود به پایه مبل فشار آمده و با کوچک‌ترین حرکتی دچار ترک یا شکستگی شود.
  • قرارگیری مبل در جای ناصاف: اگر مبلمان خود را در بخشی از خانه که ناصاف و غیرهموار است قرار دهید، ممکن است پایه مبل با نشستن افراد ترک برداشته یا بشکند.
  • جابه‌جایی زیاد مبل: اگر عادت دارید دائم تغییر دکوراسیون داده و مبلمان خود را جابه‌جا کنید، باید بدانید در صورت کشیدن شدن مبل روی زمین، به‌مرورزمان پایه‌های آن دچار سایش شده و به خدمات تعمیر مبل در یزد نیاز پیدا خواهند کرد.

تعمیر انواع مبل در یزد

امروزه خدمات تعمیر مبل در یزد به یکی از پرکاربرد‌ترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی تبدیل شده است و بسیاری افراد انجام این خدمات را به خرید مبل جدید ترجیح می‌دهند. با توجه به اهمیت تعمیر مبل در یزد، متخصصان این حوزه این خدمات را برای طیف گسترده‌ای از انواع مبل ارائه می‌دهند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

تعمیر انواع مبل در یزد

 

 

 

تعمیر مبل راحتی در یزد

تعمیر مبل راحتی یکی از محبوب‌ترین خدمات بهترین مرکز تعمیر مبل یزد است. مبلمان راحتی از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که شامل کلاف مبل، ابر یا فوم، میخ، چسب، پارچه، آستر، فنر و تسمه هستند. این مواد به‌مرورزمان و در اثر استفاده غیرصحیح ممکن است خراب شده و به تعمیر مبل در یزد نیاز پیدا کنند.

با توجه به اینکه امروزه از مبلمان راحتی در طول شبانه‌روز بیشتر از سایر مبلمان استفاده می‌شود، خرابی و فرسودگی این نوع مبل بیشتر از سایر انواع مبل است. اگر مبلمان راحتی شما دیگر مانند سابق نرم و راحت نیستند، می‌توانید با شماره تعمیر مبل در یزد تماس گرفته و در کم‌ترین زمان مبلمان خود را بازسازی کنید.

تعمیر مبل استیل در یزد

مبلمان استیل از دیگر انواع مبلمان محبوب هستند که امروزه در بسیاری خانه‌های ایرانی از آن‌ها استفاده می‌شود. این مبل‌ها نیز ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار خرابی و فرسودگی شوند که با کمک بهترین مرکز تعمیر مبل در یزد قابل حل است.

یکی از متداول‌ترین سؤالات افراد به هنگام تعمیر مبل استیل در یزد این است که هزینه تعمیر این دسته از مبلمان بر چه اساس تعیین می‌شود؟ در این باره باید بگوییم عوامل زیر در محاسبه قیمت تعمیر مبل استیل در یزد تأثیرگذار هستند:

  • میزان خرابی مبل: خرابی مبلمان استیل ممکن است یک الی چند مورد باشند. مثلاً امکان دارد مبل شما نیاز به تعویض روکش داشته باشد یا تنها لازم باشد کلاف مبل تعمیر شود. طبیعتاً هرچه قدر میزان خرابی مبل بیشتر باشد، هزینه تعمیر مبل در یزد نیز افزایش می‌یابد.
  • رنگ کاری مبل: رنگ آمیزی مبل یکی از مهم‌ترین مواردی که روی قیمت تعمیر مبل استیل تأثیرگذار است. چنانچه در رنگ کاری مبل شما از رنگ‌های خاص استفاده شود، قیمت تعمیر مبل در یزد افزایش پیدا می‌کند.
  • تعداد مبل: هرچه تعداد مبلمان استیل شما بیشتر باشند لازم است مواد و زمان بیشتری برای رنگ آمیزی آن‌ها صرف شود و به طبع هزینه تعمیرات افزایش خواهد یافت.
  • تعویض پارچه مبل: اگر مبل استیل شما نیاز به تعویض پارچه داشته باشد، تعرفه تعمیر مبل در یزد بیشتر خواهد شد. در این زمینه جنس و نوع پارچه‌ای که برای تعویض استفاده می‌شود بسیار تأثیرگذار است. اگر از پارچه‌های بسیار گران‌قیمت استفاده شود، باید هزینه بیشتری بپردازید.

میزان فرسودگی چوب مبل استیل، قدیمی‌ بودن مبل و غیره نیز از عوامل مؤثر بر قیمت تعمیرات مبل استیل در یزد هستند.

تعمیر مبل استیل در یزد

 

 

 

تعمیر مبل سلطنتی در یزد

مبلمان سلطنتی از گران‌قیمت‌ترین انواع مبل هستند که معمولاً در خانه‌های لوکس و لاکچری مورداستفاده قرار می‌گیرند و ظاهری خاص و سلطنتی به فضا می‌دهند. نگهداری از این مبل‌ها نیازمند حساسیت بالایی است و باید به آن‌ها توجه ویژه شود.

طبیعتاً تعمیر مبل در یزد نیز در زمینه مبلمان سلطنتی با سایر انواع مبل تفاوت دارد؛ زیرا تعمیر و تعویض پارچه مبل سلطنتی بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است با دقت و حساسیت بالایی انجام شود. انجام تعمیر مبل سلطنتی در یزد به موارد زیر بستگی دارد:

  • مقدار خرابی مبل
  • رنگ کاری مبل
  • نیاز به تعویض پارچه رومبلی
  • شکستگی چوب مبلمان
  • نیاز به تقویت ابر و فوم مبل

درمورد قیمت تعمیر مبل سلطنتی در یزد نیز باید بگوییم با توجه به قیمت بالا و حساس بودن این مبلمان، کار تعمیر آن‌ها نیاز به زمان و دانش بیشتری دارد و طبیعتاً قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

تعمیر مبل چرم در یزد

مبلمان چرم یکی از پرکاربرد‌ترین انواع مبل در محیط‌های اداری و تجاری هستند. این مبل‌ها به دلیل مقاومت کمی‌ که در برابر سایش، پارگی و کثیف شدن دارند نیازمند نگهداری ویژه هستند. اگر به هر دلیلی مبل چرم شما دچار پارگی و ساییدگی شده است، نگران نباشید می‌توانید برای تعمیر آن روی کمک کارگاه‌های تخصصی تعمیر مبل در یزد حساب کنید.

تعمیر مبلمان در یزد برای مبل چرم با دقت بالایی انجام می‌شود و اگر چرم مبل شما آسیب دیده باشد، تنها راه‌حل، خارج کردن پارچه آسیب دیده است که توسط متخصص انجام می‌شود. درمورد قیمت تعمیر مبل چرم در یزد نیز لازم است بدانید بسیار به‌صرفه‌تر از خرید مبل چرم است و مزایای بسیاری برای شما به همراه دارد.

انواع پارچه مبل در یزد

اگر می‌خواهید نتیجه بهتری از خدمات تعمیر مبل در یزد دریافت کنید و به بهترین شیوه ظاهر مبلمان خود را تغییر دهید، پیشنهاد می‌کنیم انواع پارچه مبل را بشناسید؛ زیرا یکی از مهم‌ترین انواع خدمات تعمیر مبل یزد مربوط به تعویض پارچه مبلمان در یزد است.

امروزه تعداد بی‌شماری از پارچه مبل در صنعت مبلمان وجود دارند که بر دوام و ماندگاری مبل و البته جذابیت بصری آن تأثیر بسیاری می‌گذارند. در کارگاه تعمیر مبل در یزد به منظور پاسخگویی به سلیقه تمام مشتریان، تنوع بالایی از پارچه مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به طور کامل شما را با انواع پارچه مبل در یزد آشنا خواهیم کرد.

انواع پارچه مبل در یزد

 

 

 

پارچه مازراتی

پارچه مازراتی یکی از مهم‌ترین انواع پارچه مبلی در یزد است که اغلب آن را به‌عنوان یک پارچه مبلی لاکچری و لوکس می‌شناسند. بافت این پارچه تقریباً شبیه به پارچه مخمل است؛ اما ناهمواری‌های کمتری در بافت آن دیده می‌شود.

در سطح پارچه مازراتی مبلی دانه‌های کوچکی وجود دارند که به شکل منظم در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. پارچه مازراتی به‌مرورزمان دچار سایش شده و رطوبت و نم را نیز کاملاً به خود جذب می‌کند.

پارچه نخی یا پنبه‌ای

از دیگر پارچه‌های مبلی می‌توان به پارچه نخی اشاره کرد. این پارچه متنوع‌ترین نوع پارچه مبلی است که به دلیل نرمی‌ و دوام بالا، اغلب در ساخت مبل راحتی در یزد مورداستفاده قرار می‌گیرد. نکته مهم درمورد پارچه نخی این است که نگهداری از آن بسیار آسان بوده و به هنگام کثیف شدن، تنها با استفاده از یک پارچه تمیز و مواد شوینده مناسب قابل شستشو است.

این پارچه از الیاف طبیعی ساخته شده است و در مقابل سایش از مقاومت بالایی برخوردار است و برای مبلمان پراستفاده بهترین گزینه به شمار می‌آید. تنها مشکل این پارچه این است که به دلیل طبیعی بودن الیاف آن به هنگام قرارگیری در معرض نور مستقیم آفتاب بو گرفته و سریعاً چروک می‌شود.

اما به طور کلی با توجه به مقاومت و ماندگاری بالای پارچه نخی یا پنبه‌ای، شما می‌توانید در تعویض پارچه مبل راحتی خود از این نوع پارچه استفاده کنید و از راحتی آن لذت ببرید.

پارچه نخی یا پنبه‌ای

 

 

 

پارچه کتان

پارچه کتان از دیگر پارچه‌هایی است که توسط تعمیرکار تعمیر مبل در یزد به هنگام تعویض پارچه طبق سلیقه مشتری به کار برده می‌شود. این پارچه بسیار شبیه به پارچه نخی یا پنبه‌ای است. پارچه کتان مبلی از بافت یکدست و درخشانی برخوردار است؛ اما قابلیت سایش و چروک شدن نیز دارد.

نکته مهم دیگر درمورد این پارچه این است که روند شستشو و لکه گیری آن کمی‌ دشوار و وقت‌گیر است. درضمن اگر در منزل از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید، این پارچه برای مبلمان شما گزینه مناسبی نیست.

پارچه نانو

پارچه نانو از جدید‌ترین و مدرن‌ترین پارچه‌هایی است که در مراکز تولید و تعمیر مبل در یزد مورداستفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های اصلی پارچه نانو مبلی می‌توان به ضدحریق بودن، ضد لک بودن، آنتی‌باکتریال بودن و ضدآب بودن آن در کنار داشتن بافتی نرم و راحت اشاره کرد.

در واقع اگر به دنبال پارچه مبلی هستید که بتوانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید، پارچه نانو بهترین گزینه است؛ زیرا در کنار ظاهر زیبا و ساده از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و در خدمات تعمیر مبل در یزد مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پارچه پشمی‌

یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های مبل را می‌توان پارچه پشمی‌ معرفی کرد که به‌خصوص در مناطق سردسیر طرف‌داران بسیاری دارد. این پارچه از قابلیت انتقال گرما در فصول پاییز و زمستان برخوردار است و علاوه بر این به دلیل سبکی که دارد برای استفاده در سایر فصل‌ها نیز مناسب است.

از مزایای مهم پارچه پشمی‌ مبل می‌توان به مقاومت در برابر چروکیدگی و پاره شدن، کشش بالا، بافت نرم و لطیف اشاره کرد. اگر کودک خردسال دارید یا از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید، این نوع پارچه می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. تنها نکته منفی پارچه پشمی‌ دشواری در تمیز کردن آن است که با مواد و روش‌های امروزی مبل شویی قابل‌حل است.

پارچه چرم

بسیاری از افرادی که به منظور استفاده از خدمات تعویض پارچه مبل به کارگاه تعمیر مبل در یزد مراجعه می‌کنند درخواست استفاده از پارچه چرم را برای مبلمان خود دارند. از آنجایی که در صنعت مبلمان، مبل چرم به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین انواع مبل شناخته می‌شوید، پارچه چرم مبلی نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

درواقع پارچه چرم محیط را رسمی‌تر نشان داده و دکوراسیون شیک‌تری ایجاد می‌کند. پارچه مبلی ملیتا از انواع پارچه‌های چرم رومبلی است که امروزه در حوزه تولید و تعمیر مبل در یزد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزیت مهم چرم این است که به دلیل ساختار متراکم و مقاوم آن آب نمی‌تواند به داخل بافت مبل نفوذ کند. البته این پارچه در برابر اجسام تیز و چنگ انداختن حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه مقاوم نبوده و ممکن است آسیب ببیند.

به طور کلی نگهداری از این پارچه نیازمند حساسیت و دقت کافی است و درضمن هوا را نیز از خود عبور نمی‌دهد و به عبارت دیگر به هنگام نشستن به بدن می‌چسبد. اگر می‌خواهید به هنگام تعمیر مبل در یزد این پارچه را انتخاب کنید، لازم است از بدانید از تنوع رنگی محدودی برخوردار است.

پارچه چرم

 

 

 

پارچه مخمل

پارچه مخمل از دیگر پارچه‌های مورداستفاده در صنعت تولید و تعمیر مبل در یزد است که به‌عنوان یک پارچه لاکچری و شیک رومبلی شناخته می‌شود. پارچه مخمل از ظاهر خاص، بافت لطیف و استحکام و دوام بالایی برخوردار است و امروزه مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

مزیت مهم این پارچه این است که تنوع رنگی بالایی دارد و برای کوسن مبل نیز می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. پارچه مخمل نانو و مخمل کبریتی از انواع پارچه‌های مخمل رومبلی به شمار می‌آیند.

پارچه جیر

پارچه جیر طبیعی از پوست بز و گوساله تولید می‌شود و به نام‌های چرم مخمل نما و چرم جیر نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید در کارگاه‌های تعمیر مبل در یزد این نوع پارچه را به‌جای انواع پارچه چرم و مخمل انتخاب کنید؛ زیرا به این پارچه‌ها شباهت بسیاری دارد.

به طور کلی تمیز کردن پارچه جیر کار سختی نیست؛ اما باید توجه داشته باشید که به دلیل حساسیت پارچه جیر به آب و رطوبت، نباید با آب و پارچه خیس آن را تمیز کنید. به‌عنوان جایگزین آب می‌توانید از اسپری‌های مخصوص پارچه جیر مبلی استفاده کنید.

پارچه ریون

وقت آن رسیده است که در این بخش از معرفی انواع پارچه‌های مورداستفاده در تعمیر مبل در یزد شما را با پارچه ریون مبلی آشنا کنیم. این پارچه بسیار سبک بوده و از مقاومت خوبی در برابر سایش برخوردار است و البته قابلیت ارتجاعی هم دارد. درواقع این پارچه حالت اولیه خود را به‌سرعت از دست نمی‌دهد.

از مهم‌ترین معایب این پارچه می‌توان به مقاومت کم در برابر رطوبت و چروک و لغزنده بودن آن مانند پارچه ساتن اشاره کرد.

آیا هر مبلی ارزش تعمیر دارد؟

ممکن است این سؤال در ذهن شما هم مطرح شده باشد که آیا تمام مبلمان با هر شرایطی ارزش تعمیر دارند یا خیر؟ کاملاً روشن است که پاسخ این پرسش خیر است. چنانچه ساختمان مبلمان یا به عبارت دیگر کلاف مبل شما دارای کیفیت خوبی است، می‌توان گفت استفاده از خدمات تعمیر مبل در یزد گزینه مناسبی برای شما است.

اما در غیر این صورت مبلمان شما بعد از انجام خدمات تعمیرات مبل یزد کیفیت خود را به‌سرعت از دست داده و تنها برای مدت‌زمان کوتاهی از ظاهر خوب و راحتی مناسب برخوردار خواهند بود. در این صورت شما مجبور خواهید بود بابت تعمیرات مبل خود، هزینه بیشتری را نسبت به خرید یک دست مبلمان جدید بپردازید.

مراکز تعمیر مبل در یزد پیشنهاد می‌کنند در صورتی که تمایل دارید به تعمیر مبل خود بپردازید و مبلمان شما کلاف خوبی ندارند، بهتر است هزینه زیادی برای پارچه مبل نپردازید. در مقابل توصیه می‌شود زمانی که کیفیت کلاف مبل خوب است، هزینه مناسبی بابت پارچه آن پرداخت کنید تا مبلمانی کاملاً سالم و نو داشته باشید.

در این صورت مبلی که پارچه آن تعویض شده است ظاهری کاملاً جدید دارد و به علت کیفیت بالای کلاف می‌تواند تا سالیان سال پاسخگوی نیاز‌های شما باشد. علاوه بر این اگر مبل شما دچار شکستگی‌ها و آسیب‌های بسیاری شده است و ۱۰ الی ۱۵ سال است که از آن استفاده می‌کنید، می‌توان گفت این مبلمان ارزش تعمیر ندارند.

آیا هر مبلی ارزش تعمیر دارد؟

 

 

 

 

هزینه تعمیر مبل در یزد

آیا از هزینه خدمات رنگ کاری مبل یا رویه کوبی مبل در یزد خبر دارید؟ یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که لازم است پیش از اقدام در زمینه تعمیر مبل در یزد با آن آشنا باشید هزینه تعمیرات مبل در یزد است. این هزینه بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود و که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل از پرهزینه‌ترین قسمت‌های تعمیر مبل در یزد است. توصیه می‌شود از تعمیر بخش‌هایی از مبل که نیاز به تعمیر و تعویض ندارند چشم پوشی کنید تا هزینه تعمیر مبل شما افزایش پیدا نکند. عوامل متعددی بر هزینه رویه کوبی مبل تأثیر دارند که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه مبل
  • جزئیات مبل
  • پارچه مورداستفاده در رویه کوبی
  • مدت زمان کار
  • تاریخ اقدام به رویه کوبی

تقویت کلاف مبل

مقدار خرابی کلاف مبل شما از دیگر مواردی است که روی قیمت تعمیرات مبل در یزد تأثیر مستقیم دارد. لازم است پیش از اقدام به تعمیر مبل در یزد، کلاف مبل خود را بررسی کنید و ببینید آیا کلاف آن ارزش تعمیر کردن را دارد یا خیر؟

درواقع تعمیر مبل‌هایی که کلاف آن‌ها استحکام کافی ندارد عملاً بیهوده بوده و بعد از مدتی مجدداً کیفیت مبل کاهش پیدا می‌کند و مجبور خواهید بود آن را تعویض کنید.

تعویض پارچه مبل

هزینه تعویض پارچه مبلی بر اساس جنس، نوع و متراژ پارچه تعیین می‌شود و روی قیمت نهایی تعمیر مبل در یزد تأثیرگذار است. لازم است به هنگام تعویض پارچه مبل علاوه بر طرح، جنس و رنگ پارچه به موقعیت قرارگیری مبل در بخش‌های مختلف خانه یا میزان تمیزکاری آن توجه کنید.

علت این موضوع این است که تعویض پارچه مبل جزو کار‌هایی است که هرچند سال یکبار باید انجام شود. بهتر است برای مبل‌های پذیرایی منزل از پارچه‌های ضخیم‌تر و بادوام‌تر استفاده کنید. علاوه بر این توصیه می‌کنیم اگر کلاف مبل شما دارای کیفیت بالایی نیست، از پارچه‌های گران‌قیمت برای آن استفاده نکنید.

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت تعمیر مبل در یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع مبلمان
  • تعداد مبلمان
  • میزان آسیب‌ها و خرابی مبل
  • مدت زمان لازم برای تعمیر
  • حجم کار تعمیر مبل
  • میزان مهارت و تجربه مرکز تعمیر مبل در یزد
  • فصل انجام کار

در ادامه مطلب می‌توانید لیست کاملی از قیمت تک‌تک خدمات حوزه تعمیر مبل در یزد را مشاهده کنید.

نوع خدمات قیمت
تعویض پارچه سرویس مبل ۷ نفره ۳۰۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فوم مبلمان ۷ نفره ۴۰۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تسمه سرویس مبل ۷ نفره ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فنر مبل ۷ نفره ۲۰۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
صداگیری مبل ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض اسکلت سرویس مبل ۷ نفره ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰۰ تومان
رنگ چوب مبلمان ۷ نفره ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰۰ تومان

قیمت مبل در یزد

اگر فکر می‌کنید مبلمان شما به‌قدری آسیب دیده و فرسوده هستند که ارزش تعمیر ندارند یا دیگر تمایلی برای نگهداری از آن‌ها ندارید و می‌خواهید مبلمان جدید خریداری کنید، مطالعه این بخش از مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. یکی از موضوعاتی که لازم است پیش از اقدام در این زمینه از آن آگاه باشید قیمت مبل در یزد است.

امروزه صنعت مبلمان ایرانی دچار تحولات بسیاری شده و شاهد آن هستیم که مبلمان بسیار متنوعی در طرح و رنگ‌های بسیار زیبا در بازار وجود دارند؛ بنابراین، قیمت مبلمان در یزد نیز بر اساس نوع و جنس مبل متنوع خواهد بود.

نوع مبل قیمت
مبل راحتی ۶۰ میلیون الی ۱۲۰ میلیون تومان
مبل کلاسیک ۱۴ میلیون الی ۸۰ میلیون تومان
مبل چرم ۲۰ میلیون الی ۶۰ میلیون تومان
کاناپه ۸ میلیون الی ۳۰ میلیون تومان
مبل استیل ۱۰ میلیون الی ۸۰ میلیون تومان
مبل سلطنتی از ۸۰ میلیون تومان به بالا

درمورد قیمت سرویس خواب در یزد نیز لازم است بدانید بر اساس عواملی همچون پیچیدگی طراحی، کلاسیک یا مدرن بودن سرویس خواب، استفاده از آیتم‌های مختلف، متریال و مواد مورداستفاده، تولید کننده یا فروشنده بودن برند موردنظر، قیمت دلار و غیره قیمت سرویس خواب از ۵ میلیون تومان آغاز شده و تا ۱۰۰ میلیون تومان ادامه دارد.

لیست مبل فروشی‌های یزد

اگر قصد دارید زیبا‌ترین و باکیفیت‌ترین مبلمان را در یزد خریداری کنید، لازم است بهترین و معروف‌ترین مبل فروش‌های یزد و تولیدی مبل در یزد را بشناسید. به همین منظور تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب لیست کاملی از مراکز تولیدی مبل یزد که خدمات فروش مبل اقساطی در یزد را نیز ارائه می‌دهند به شما معرفی کنیم.

نام مبل فروشی آدرس شماره تلفن
گالری مبل کسرا یزد، واقع در خیابان سلمان فارسی ۰۳۵۳۶۲۳۷۵۲۰
گالری مبل ملک یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، کنار مسجد اتابکی ۰۳۵۳۸۲۵۱۷۸۷
مبلمان حیدری یزد، چهارراه سلمان فارسی، اول خیابان شهید چمران ۰۳۵۳۶۲۳۹۹۸۰
گالری مبل هلن یزد، بلوار آیت‌الله کاشانی، کنار خیابان نعیم آباد ۰۳۵۳۸۲۶۷۰۶۰
مبلمان حالیا یزد، بلوار جمهوری اسلامی‌، مقابل بیمارستان افشار ۰۳۵۳۵۲۳۷۱۹۵
مبلمان محمد ۲ یزد، واقع در چهارراه ایرانشهر ۰۳۵۳۶۲۲۵۰۷۰
فروشگاه مبل میلاد یزد، بلوار جمهوری اسلامی‌، بعد از آرامگاه امامزاده سید جعفر ۰۳۵۳۵۲۶۹۰۱۰
مبل مصطفوی یزد، میان چهارراه معلم و سه‌راه حکیمیان، نزدیک کوچه سوانح سوختگی ۰۳۵۳۵۲۵۰۰۲۲
تالار سرویس خواب یزد، واقع در بلوار جمهوری اسلامی‌، بعد از کوچه شمس ۰۳۵۳۵۲۳۳۵۵۰
مبلمان اونیرو یزد، واقع در خیابان شهید قندی، مقابل مرکز خرید آریا ۰۹۳۷۵۲۲۴۷۹۶
مبل سوفا یزد، بلوار جمهوری اسلامی‌، بعد از امامزاده سید جعفر، مقابل بریدگی ۰۳۵۳۵۲۶۹۲۴۳
گالری چوب و مبل رومینا یزد، بلوار شهید رجایی، کنار بیمه البرز ۰۳۵۳۶۲۲۴۵۴۹
مبل آسیا یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، ۲۰ متری مسجد بتول، بین کوچه استقامت و کوچه ۷ استقلال غربی ۰۹۱۳۱۵۲۸۲۲۱
مبل سعید یزد، امام شهر، میدان آرمان، اول خیابان آرمان ۰۹۱۳۲۵۹۰۰۱۴
گالری مبل آفاق یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، کنار خیابان نعیم آباد ۰۳۵۳۸۲۶۷۰۶۰
مبل پدیده یزد، امام شهر، خیابان رسالت، نرسیده به کوچه زینبیه ۰۹۱۳۳۵۰۴۳۱۳
مبل مهدی یزد، میدان حسینی زاده، نزدیک خیابان کارگر ۰۳۵۳۵۲۸۰۴۵۹
شهر مبل یزد، خیابان انقلاب، نرسیده به بلوار دولت آباد ۰۳۵۳۵۲۵۵۷۶۸
مبل خاتم یزد، اول بلوار باهنر، بعد از کوچه بیستم ۰۹۱۳۱۵۶۱۴۰۶
مبل طهران یزد، بلوار شهید صدوقی، بین کوچه رمضان خانی و کوچه خرمشاه ۰۳۵۳۷۲۵۱۸۰۲
مبل پارسا یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، واقع در خیابان استقلال ۰۳۵۳۷۳۰۳۷۶۷
مبل ملیکا یزد، خیابان امام خمینی، واقع در خیابان فهادان، قبل از فروشگاه یاسین ۰۹۱۳۱۵۴۰۴۲۴
تالار مبل چوبین یزد، اول خیابان باهنر، بعد از کوچه ۲۰ ۰۳۵۳۷۲۴۱۶۱۹
نمایشگاه مبل ایران یزد، میدان حسینی زاده، خیابان کارگر، نرسیده به چهارراه سجاد ۰۳۵۳۵۲۲۸۹۴۳
مبل میلاد یزد، خیابان امام خمینی، خیابان فهادان، کنار چاپ سیلک سما ۰۹۱۳۲۵۰۱۱۲۱
مبل رسالت یزد، خیابان رسالت، نبش کوچه نوزدهم ۰۳۵۳۵۲۴۹۲۷۰
مبلمان کارینو یزد، واقع در بلوار آزادگان، نرسیده به میدان ابوالفضل ۰۳۵۳۷۲۱۳۳۵۹
مبل معین یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، خیابان بتول ۰۹۱۳۲۵۸۲۱۵۳
مبل شادی یزد، واقع در خیابان سلمان فارسی، نبش کوچه شهید جلالیان ۰۳۵۳۶۲۴۱۴۶۰
مبلمان خانگی و اداری مسعود یزد، خیابان مسکن، نبش خیابان زکریای رازی ۰۳۵۳۶۲۴۳۶۳۵
مبل پاسارگاد یزد، بلوار آیت‌الله کاشانی، بین خیابان نعیم آباد و تقاطع امام جعفر صادق ۰۳۵۳۸۲۶۰۹۹۷
مبل چوب ایران یزد، واقع در خیابان مطهری، بالاتر از چهارراه فرهنگیان، نبش بن‌بست قائم ۰۳۵۳۶۲۲۰۹۲۵
مبلمان راد یزد، محله صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، مقابل پارک آزادگان ۰۳۵۳۸۲۵۵۴۶۳
نمایشگاه مبل آسیا یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، خیابان استقلال، بعد از کوچه دوم استقلال ۰۳۵۳۷۲۰۴۰۷۲

 

سؤالات متداول

۱. آیا هزینه حمل‌ونقل مبلمان بر عهده مشتری است؟

بله این هزینه به مبلغ تعمیر مبلمان افزوده شده و مشتری موظف است در پایان کار آن را پرداخت کند.

۲. در کارگاه تعمیر مبل در یزد از چه فومی‌ استفاده می‌شود؟

 معمولاً در مراکز تعمیر مبل در یزد بسته به نوع مبل شما از فوم ویژه، سرد و گرم استفاده می‌شود.

۳. هزینه صداگیری مبل چقدر است؟

معمولاً این هزینه برای سرویس مبل ۷ نفره از ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان است.

۴. چگونه بفهمیم مبل ارزش تعمیر دارد یا خیر؟

اگر ۱۰ الی ۱۵ سال از عمر مبل شما گذشته است و چارچوب مبل دچار شکستگی و فرسودگی بسیار شده است، بهتر است نسبت به تعمیر آن اقدام نکنید.

۵. آیا مراکز تعمیر مبل کار رنگ کاری مبلمان را انجام می‌دهند؟

بله یکی از مهم‌ترین خدمات کارگاه‌های تعمیر مبل در یزد رنگ کردن انواع مبل است.

سؤالات متداول

 

 

 

 

شارینو

خراب شدن خودرو در جاده یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر راننده‌ای پیش بیاید و دردسرساز شود. در این شرایط بهترین کار تماس با مراکز امداد خودرو و مکانیک سیار استان یزد است. اگر بهترین مراکز این حوزه را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب امداد خودرو یزد و مکانیک سیار یزد بزنید.

آراستگی و زیبایی ظاهری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در زندگی خانم‌های یزدی مؤثر بوده و بسیار به آن توجه می‌شود. اگر می‌خواهید از خدمات بهترین آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی یزد در کلیه لاین‌های زیبایی بهره‌مند شوید، می‌توانید سری به مطلب سالن‌های زیبایی یزد بزنید.

میل کردن یک شام لذیذ و خوشمزه در محیطی دنج و آرام، همراه با موسیقی سنتی لذتی وصف‌نشدنی برای هر ایرانی دارد. در شهر یزد رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری با معماری سنتی و قدیمی‌ آماده ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران هستند. به منظور شناخت آن‌ها می‌توانید به مطالبی همچون رستوران‌ های یزد و کافه‌های یزد مراجعه کنید.

در شهر یزد پاساژ‌ها، بازار‌ها و مراکز خرید بسیاری وجود دارند که بسیار پرطرف‌دار بوده و همواره گردشگران را به‌سوی خود جذب می‌کنند. اگر می‌خواهید مراکز تجاری و پاساژ‌های یزد را بیشتر بشناسید، توصیه می‌کنیم سری به مطلب مراکز خرید یزد در وبلاگ شارینو بزنید.

اگر می‌خواهید لوازم خانگی خود را با بهترین و کیفیت قیمت در مراکز معتبر تعمیر کنید، می‌توانید از مطلب وبلاگ شارینو در حوزه تعمیرات یزد همچون تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر کولر گازی در یزد، تعمیر یخچال در یزد، تعمیر بخاری در یزد و غیره استفاده کنید.

با توجه به اینکه خانم‌ها بدنی حساس دارند و ممکن است به دلایل مختلف دچار بیماری شوند، بهتر است هر خانمی‌ ۲ الی ۳ بار در سال به انجام چکاپ زنانه نزد پزشک زنان یا ماما اقدام کند. اگر بهترین پزشکان زنان و کارشناسان مامایی در یزد را نمی‌شناسید، لازم نیس نگران باشید می‌توانید به این منظور به مطالب پزشک زنان در یزد و پزشک ماما در یزد مراجعه کنید.

استان یزد یکی از شناخته‌شده‌ترین قطب‌های پزشکی کشور به‌خصوص در حوزه درمان ناباروری است و در این شهر مراکز درمانی بسیاری فعالیت دارند. به جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان یزد می‌توانید سری به مطلب بیمارستان‌ های یزد بزنید.

اگر از درد‌های عضلانی رنج می‌برید و در حرکت دادن اعضای بدن خود دچار مشکل هستید، مراجعه به پزشک ارتوپد و فیزیوتراپی در یزد می‌تواند برای شما بسیار مفید بوده و در درمان مشکلات و بیماری‌های این حوزه به شما کمک کند.

سخن پایانی

مبلمان از مهم‌ترین لوازم خانگی هستند که در زیبایی دکوراسیون منزل اهمیت بسیاری دارند. اگر فکر می‌کنید مبلمان شما دیگر مانند سابق زیبا یا راحت نیستند، می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات تعمیر مبل یزد در کم‌ترین زمان بدون صرف هزینه زیاد مبلمانی زیباتر و راحت‌تر از قبل داشته باشید.

ما در این مطلب سعی کردیم به طور کامل و مفید درمورد کلیه موضوعات مهم در زمینه تعمیر مبل در یزد صحبت کنیم. لطفاً اگر تجربه‌ای در زمینه استفاده از خدمات تعمیر تخصصی مبل در یزد دارید با ما به اشتراک بگذارید.

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *