تعمیر آبگرمکن در اصفهان + تلفن 10 تعمیرکار با سابقه+قیمت1402

تعمیر آبگرمکن در اصفهان

فهرست مطالب

تعمیر آبگرمکن در اصفهان می‌تواند توسط خود شما هم انجام شود. اگر آبگرمکن نتواند آب گرم مورد نیاز روزانه خانواده را تأمین کند، مشکلات زیادی برای انجام کارهای روزانه گریبان‌گیر شما خواهد شد. این موضوع اگر در ماه‌های سرد سال اتفاق بیفتد، دردسر دوچندانی به شما تحمیل خواهد کرد.

برای رفع این مشکل بهتر است به تعمیر دستگاه خود بپردازید؛ زیرا تعویض آن پر هزینه است و از نظر اقتصادی منطقی نیست. در این مطلب نکات مهمی در خصوص تعمیر آبگرمکن در اصفهان، انواع آبگرمکن‌ها، قطعات و رایج‌ترین مشکلات آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم که به شما در امر تعمیر آبگرمکن در اصفهان کمک می‌کند.

آبگرمکن چگونه کار می‌کند؟

آبگرمکن دستگاهی است که به شما امکان می‌دهد تا در روزهای سرد سال آب گرم داشته باشید و در لوله‌های خانه شما این آب برای هدف‌های گوناگون مانند شستشو و آشپزی در دسترس باشد. هدف اصلی از نصب آبگرمکن‌های خانگی برای صاحبان خانه تأمین آب گرم برای مصارف گوناگون و راحتی بیشتر است.

به طور معمول آبگرمکن‌ها با برق یا گاز طبیعی کار می‌کنند و با انرژی به دست آمده از گاز یا برق آب گرم فراهم می‌کنند. این آب گرم از طریق لوله‌ها به بخش‌های مختلف خانه می‌رود و به مصرف می‌رسد.

نصب آبگرمکن‌های خانگی در اصفهان

 

مهم‌ترین قطعات آبگرمکن‌های زمینی

اگر به دنبال شماره تلفن تعمیرکار آبگرمکن در اصفهان بوده‌اید و آن را نیافته‌اید، وقت آن رسیده که خودتان دست به کار تعمیر آبگرمکن در اصفهان شوید. برای این کار ابتدا با قطعات این وسیله آشنا شوید. آبگرمکن‌های زمینی چنین قطعاتی را در ساختار خود دارند که شامل موارد زیر است.

قاب یا بدنه

قاب پوششی است که در اطراف سایر قطعات درونی آبگرمکن قرار می‌گیرد و از جنس ورق گالوانیزه و به رنگ سفید است. این بدنه باید از اجزا داخلی محافظت کند و دچار سوختگی، پوسیدگی یا زنگ زدگی نشود.

مخزن محافظت شده توسط یک پوشش ویژه

در هنگام خرید آبگرمکن به جنس مخزن توجه کنید؛ زیرا در صورت سوراخ شدن آن به تعمیر آبگرمکن در اصفهان نیاز پیدا خواهید کرد و متحمل هزینه‌های بیشتری می‌شوید. مخزن‌های فولادی از انواع ایده‌آل هستند که دچار سوراخ شدگی یا آسیب نمی‌شوند.

آند منیزیم

این قطعه در واقع میله‌ای است که هدف از نصب آن در آبگرمکن جلوگیری از خوردگی فلز و بالا بردن کیفیت آب در آبگرمکن تعبیه می‌شود و سبب بهبود کارکرد آبگرمکن و بی‌نیازی شما از تعمیر آبگرمکن در اصفهان می‌شود.

محفظه احتراق

محفظه احتراق آبگرمکن جایی است که مشعل در آن قرار دارد و در آبگرمکن‌های دیواری به صورت بسته طراحی می‌شود. محفظه‌های احتراق هم به صورت باز و هم به صورت بسته وجود دارند و در مرکز دستگاه قرار می‌گیرند.

ترموستات

ترموستات قطعه الکتریکی کوچکی است که برای تنظیم میزان انرژی مصرفی در آبگرمکن نصب می‌شود تا هدف رسیدن به درجه حرارت مشخص را محقق کند. شما خودتان آن را تنظیم کرده و تعیین می‌کنید آب تا چه دمایی گرم شود.

آبگرمکن‌ها مانند سایر وسایل دیگر مثل شوفاژ، یخچال و هیترها ترموستات دارند. برای تنظیم ترموستات آن را روی دمای مورد نظر خود قرار دهید. تعریف کردن دماهای خیلی بالا بر عملکرد ترموستات تأثیر منفی دارد.

تعمیر ترموستات آبگرمکن در اصفهان

 

حسگر دما

سنسور دما قطعه فلزی کوچکی است که درون آبگرمکن نصب می‌شود و وظیفه آن سنجش دمای آب به طور اتوماتیک است. حسگر دما به طور مداوم اطلاعات مخزن آبگرمکن را به دستگاه مرکزی کنترل منتقل کرده و از این جهت نقش مهمی دارد.

دریچه اطمینان

وظیفه اصلی دریچه یا شیر اطمینان این است که امنیت آبگرمکن را تأمین کند. حتی وجود یک نقص کوچک نیز در شیر اطمینان سبب هزینه‌های زیاد شده و شما نیازمند خدمات تعمیر آبگرمکن در اصفهان خواهید بود.

لامپ نشانگر

لامپ نشانگر در واقع لامپ کوچک قرمز رنگی است که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در آبگرمکن نصب می‌شود. لازم است هرازگاهی این لامپ را چک کرده و از سلامت عملکرد آن مطمئن شوید. این لامپ بر روی ترموستات قرار گرفته است.

مهم‌ترین قطعات آبگرمکن دیواری

آبگرمکن دیواری ممکن است به دلایلی ترجیح بسیاری از افراد باشد. بخش‌های اصلی این وسیله شامل موارد زیر است.

مشعل

مشعل به عنوان یک عنصر گرمایش عمل می‌کند. بسته به مدل دستگاه می‌توانید گاز را به روش‌های مختلفی مشتعل کنید، با این حال، امروزه ستون‌هایی با احتراق خودکار یا الکترونیکی برای این منظور طراحی شده‌اند. با احتراق برقی، شعله به طور خودکار با روشن شدن آب تولید می‌شود و در صورت خاموش شدن آن خاموش می‌شود.

چنین دستگاه‌هایی می‌توانند به طور مستقل در هنگام قطع برق کار خود را از سر بگیرند. تنها نقطه ضعف این مشعل‌های برقی این است که باید باتری‌ها را عوض کنید. دمای آب به حجم آن و همچنین قدرت آبگرمکن شما بستگی دارد. شما می‌توانید برق را خودتان تنظیم کنید؛ اما اگر فشار آب را افزایش دهید یا شیر دیگری را در جایی باز کنید، دمای آب کاهش می‌یابد.

مبدل حرارتی

آب با گرم شدن از یک مبدل حرارتی عبور می‌کند. در هنگام خرید مبدل حرارتی فولادی به شما امکان می‌دهد صرفه جویی کنید؛ اما عمر مفید را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. مبدل حرارتی مسی انتخاب بهتر و ایده‌آل‌تری است که نه تنها زمان سرویس، بلکه راندمان واحد را نیز افزایش داده و هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

عناصر نظارتی و حفاظتی

تنظیم دما و کنترل عملکرد آبگرمکن وظیفه ترموستات است. ترموستات است که آبگرمکن را از گرمای بیش از حد و خرابی‌های پیش‌بینی‌نشده محافظت می‌کند. نحوه عملکرد ترموستات به این شکل است که شما خودتان دمای مورد نیاز خود را با استفاده از ترموستات تنظیم می‌کنید و ترموستات به طور خودکار آن دما را حفظ می‌کند تا زمانی که بخواهید دوباره آن را تغییر دهید.

 اگر سطح آب کمتر از ۳ تا ۵ درصد کاهش یابد، ترموستات دستگاه را خاموش می‌کند، یا به عبارت بهتر، عنصر گرمایش را متوقف می‌کند. یک عنصر بسیار مهم در آبگرمکن برقی و گازی آند منیزیم است. این عنصر تقریباً از تمام عناصر در برابر خوردگی محافظت می‌کند. بدون وجود آن، واحدها بیش از شش ماه ماندگاری نخواهند داشت.

برای محافظت از دستگاه، پوشش داخلی مخزن نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. همان‌طور که در بخش‌های قبلی توضیح دادیم جنس مخزن می‌تواند از چینی شیشه‌ای، مینا، سرامیک با دمای بالا، فوم پلی اورتان یا مواد دیگر ساخته شود.

عایق حرارتی مخزن نیز ضروری است که هر چه بیشتر و بهتر باشد هدر رفت حرارتی و هزینه گرمایش آب کمتر می‌شود. عایق حرارتی البته در آبگرمکن‌های دیواری نقش ویژه‌ای دارد و باعث به تأخیر افتادن تعمیر آبگرمکن در اصفهان می‌شود.

تعمیر آبگرمکن در اصفهان

 

 

قیمت قطعات آبگرمکن در اصفهان چقدر است؟

قدم دوم برای تعمیر آبگرمکن در منزل این است که قیمت قطعات آن را بدانید. در جدول زیر قیمت این قطعات مشخص شده است. در نظر داشته باشید که این به صورت حدودی و طبق آخرین تغییرات سال ۱۴۰۱ مشخص شده‌اند.

در نظر بگیرید که با تعمیر آبگرمکن و تعویض قطعات آن در منزل می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. قیمت قطعات برای تعمیر آبگرمکن در اصفهان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام قطعه قیمت قطعه
المنت آبگرمکن از ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان
مبدل آبگرمکن از ۲ میلیون به بالا
فیلتر رسوب‌گیر از ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
شیر آبگرمکن برنجی از ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
ترموستات آبگرمکن از ۱۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
شیر تنظیم دما از ۱۸ تا ۵۰ هزار تومان
درجه آبگرمکن از ۱۲ تا ۲۵ هزار تومان
ترموکوبل آبگرمکن از ۳۸ تا ۸۵ هزار تومان
شیر اطمینان از  ۹۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
حسگر فشار آبگرمکن از ۴۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان

قیمت قطعات آبگرمکن در اصفهان

چرا آبگرمکن‌ها به خوبی کار نمی‌کنند؟

برای درک اینکه چرا بخاری‌ها خراب می‌شوند، باید اصل عملکرد آن‌ها و هدف عناصر اصلی را درک کنید. صرف نظر از اینکه چه نوع دیگ آبگرمکنی دارید باید بدانید که طراحی آن‌ها مشابه است و فقط مارک، مدل و ظرفیت مخزن متفاوتی دارند.

 دستگاه مخزن آبگرمکن بسیار ساده بوده و از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. بین آنها یک لایه عایق حرارتی از جنس فوم پلی اورتان گذاشته شده است. بدنه دستگاه شامل دو لوله انشعاب است که یکی از آن‌ها با یک تقسیم کننده در انتها برای پمپاژ آب سرد و دیگری برای پمپاژ آب گرم استفاده می‌شود.

وجود ترموستات در آبگرمکن به شما امکان می‌دهد دمای آب را تا حد مورد نظر و دلخواه تنظیم کنید. بیشتر بویلرها مجهز به لوله آند منیزیم هستند که در برابر خوردگی از آبگرمکن محافظت می‌کند. لوله آند منیزیم نیاز به تعویض دوره‌ای دارد. در صورت تعمیر آبگرمکن در اصفهان دستگاه شما به طور کلی عمر بیشتری خواهد داشت.

خرابی‌های آبگرمکن اتفاقی نیستند و دلایلی مانند نوسانات برق در شبکه، غفلت طولانی مدت از خدمات، نصب یا اتصال نادرست دستگاه، ظهور رسوب، خوردگی روی قطعات و تعمیر دیرهنگام  از علل ایجاد خرابی و عملکرد ناقص آبگرمکن‌ها هستند.

هنگامی که آبگرمکن شما دچار مشکل می‌شود، باید ابتدا تمام قطعات آن را بررسی کنید. نقص‌های اصلی و راه‌های رفع آن‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید تعمیر آبگرمکن در اصفهان را انجام دهید. رایج‌ترین مشکلات و خرابی‌های آبگرمکن موارد زیر هستند:

نشتی آبگرمکن

نشتی در بخاری شایع‌ترین مشکل آبگرمکن‌ها است. به دلیل خوردگی مخزن، این اتفاق رخ می‌دهد. در صورت نشتی مخزن چه باید کرد؟ شما نمی‌توانید خودتان نشتی را جوش دهید؛ زیرا این کار می‌تواند منجر به عواقب جبران ناپذیری شود. برای تعمیر آبگرمکن در اصفهان و رفع نشتی باید از بهترین تعمیرکار آبگرمکن در اصفهان کمک بخواهید.

خرابی ترموستات

همان‌طور که در بخش‌های قبلی این مقاله توضیح دادیم دیگ‌های بخار مدرن توسط یک ترموستات کنترل می‌شوند که دمای آب را مطابق با نیاز شما تنظیم می‌کند. اگر که آب دیگر به دمای مطلوب نمی‌رسد و به خوبی داغ نمی‌شود، ممکن است خرابی ترموستات یکی از علل آن باشد.

 بهتر است از خدمات تعمیر آبگرمکن در اصفهان استفاده کنید. کارشناسانی که در مرکز تخصصی تعمیر آبگرمکن در اصفهان فعالیت می‌کنند به طور دقیق مشکل را شناسایی کرده و مناسب‌ترین راه حل را برای آن پیدا می‌کنند.

رسوب زدگی

سختی آب طبیعی می‌تواند آبگرمکن شما را دچار مشکل کند. به دلیل وجود مواد معدنی آب مانند منیزیم و پتاسیم در اثر گذشت زمان این مواد به صورت رسوب در آبگرمکن باقی مانده و در مسیر لوله‌ها، مدار و روی اجزای دیگ را مسدود کرده و بر عملکرد دستگاه تأثیر منفی می‌گذارند.

 دیگ دیگر نمی‌تواند آب را تا دمای مناسب گرم نمی‌کند. برای جلوگیری از مشکلات ناشی از سختی آب باید آن را رسوب زدایی کنید. استاد کار تعمیر آبگرمکن در اصفهان می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

استاد کار تعمیر آبگرمکن در اصفهان

تجمع سنگ آهک روی عنصر گرمایش

آهکی که روی المنت حرارتی دیگ رسوب شده یکی دیگر از مشکلات رایج آبگرمکن‌ها است. این آهک به صورت لایه‌لایه بر روی دیگ رسوب کرده و به‌مرورزمان سنگ شده و از گرم شدن آب تا دمای مطلوب جلوگیری می‌کند.

 رسوبات سنگ آهک مقاوم در برابر حرارت را می‌توان با صداهای عجیبی که از داخل دیگ می‌آید نیز تشخیص داد. برای تعمیر آبگرمکن در اصفهان کافی است با یک تماس با نمایندگی تعمیر انواع آبگرمکن در اصفهان و انجام رسوب زدایی این مشکل را برطرف کنید.

تجمع سنگ آهک روی آند منیزیم

سنگ آهک همچنین می‌تواند روی آند منیزیم که یک میله‌ای برای جلوگیری از خوردگی فلز است ته نشین شود. آند منیزیم سبب بالا رفتن کیفیت کار آبگرمکن می‌شود. سنگ آهک ته نشین شده در این قسمت از انجام کار آند منیزیم جلوگیری می‌کند و باعث خوردگی مخازن می‌شود.

 اگر صداهای عجیب از آبگرمکن می‌شنوید یکی از علل آن ته نشین شدن آهک بر روی آند منیزیم است. برای اطمینان توصیه می‌شود با کمک افراد فعال در تعمیرات آبگرمکن در اصفهان آند منیزیم را حداکثر هر دو سال یک بار تعویض کنید.

آسیب به سوپاپ‌ها و واشرها

اگر شیر یا واشرهای آبگرمکن آسیب دیده باشند، امکان نشتی وسیله شما بالا خواهد بود. چنین مشکلی می‌تواند باعث ظهور خوردگی در اجزای مختلف دیگ و خرابی آنها شود؛ همچنین چکیدن آب باعث کاهش فشار در دیگ می‌شود که به طور مستقیم بر عملکرد آن تأثیر خواهد گذاشت.

 و در نهایت نتیجه این خرابی‌ها این است که سوخت و انرژی بیشتری برای گرم شدن آب لازم است. توصیه می‌شود در صورت آسیب‌دیدگی دریچه‌ها یا واشرها با خدمات تخصصی تعمیر آبگرمکن در اصفهان تماس بگیرید تا برای تعمیر آبگرمکن در اصفهان شیر و واشرها را به طور ایمن تعویض کنند.

کاهش یا افزایش فشار آب

بسیار مهم است که فشار در دیگ بالا باشد تا بتواند به راحتی آب را گرم کند. کاهش فشار یا از دست دادن فشار آب عمدتاً ناشی از نشت آب است. امکان خرابی مانومتر نیز وجود دارد. دلیل این امر هر چه که باشد، باید سریع وارد عمل شده و با فردی که تعمیر آبگرمکن به صورت سیار انجام می‌دهد تماس بگیرید تا مشکل را پیدا کرده و رفع کند.

تعمیر آبگرمکن به صورت سیار در اصفهان

 

خنک شدن خیلی سریع آب

تصور کنید که در یک روز سرد زمستانی در حمام به آب گرم نیاز دارید؛ اما آب پس از چند دقیقه سرد می‌شود. یا اینکه کودک شما در حمام فقط آب سرد دارد و نمی‌تواند حمام کند. هیچ چیز ناخوشایندتر از وجود آب سرد در زمانی که به آب گرم نیاز دارید وجود ندارد.

در چنین مواقعی سرد شدن سریع آب ممکن است ناشی از این باشد که سنسور دما به درستی سطح گرمایش آب را ثبت نمی‌کند. همچنین حجم آب ممکن است برای نیازهای شما کافی نباشد. ممکن است شما آب گرم بیشتری بخواهید؛ اما حجم مخزن خیلی کم باشد.

این یعنی این که دیگ بخار نمی‌تواند مقدار کافی آب را در مدت زمان کوتاهی برای مصرف شما گرم کند. راه حل برطرف کردن این مشکل این است که دیگ بزرگ‌تری تهیه کنید که حجم بیشتری آبّ در خود جا می‌دهد یا این که جریان آب را کاهش دهید.

در برخی موارد راه‌حل‌های بهتری نیز برای تعمیر آبگرمکن در اصفهان وجود دارد که می‌توانید در خصوص آن با کارشناسان مرکز تعمیر آبگرمکن در اصفهان مشورت کنید.

تجمع زنگ آهن در مخزن آب

مخزن دیگ بخار در آبگرمکن در بسیاری از موارد می‌تواند توسط رسوبات ته‌نشین شده زنگ زده و آسیب ببیند. این مشکل می‌تواند به سایر قطعات فلزی دیگر نیز سرایت کند. در چنین مواقعی تعویض تجهیزات ضروری است. در غیر این صورت ممکن است ترک‌هایی در مخزن ایجاد شود که منجر به نشتی ناخواسته و آسیب به دیگ شود.

در این خصوص نیازی به تعمیر تخصصی آبگرمکن در اصفهان نیست و تنها کافی است که دیگ بخار را مرتباً از نظر زنگ زدگی چک کنید.

 رسوب ماسه و خاک در مخزن آب
آبی که وارد دیگ می‌شود همیشه حاوی ماسه، خاک و مواد معدنی مختلف است؛ این رسوبات در مخزن ذخیره ته‌نشین شده و بر کیفیت عملکرد دیگ تأثیر می‌گذارد. این کار گرم کردن آب را برای دستگاه دشوار می‌کند.

اگر برای رفع این مشکل با افرادی که در کارگاه تعمیر آبگرمکن در اصفهان فعالیت می‌کنند مشورت کنید، برای شما توضیح خواهند داد که باید از فیلترهایی استفاده کنید که مانع از ورود شن و ماسه به داخل دیگ بخار می‌شوند. در غیر این صورت این عناصر به شیر اطمینان، جزء اصلی دیگ، آسیب می‌رسانند.

افت ولتاژ و نوسانات

در مورد آبگرمکن‌های برقی، نوسانات برق باعث ایجاد مشکلات جدی می‌شود. آبگرمکن نیز مانند هر تجهیزات الکتریکی دیگری در معرض بار اضافی است که خطر آتش گرفتن آن را بالا می‌برد. اگر ولتاژ دستگاه خیلی کم باشد، ممکن است کار نکند.

کارشناسان فعال در بخش تعمیر تخصصی آبگرمکن در اصفهان توصیه می‌کنند برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی یک تثبیت کننده یا یو پی اس بر روی آبگرمکن خود نصب کنید.

پوشش داخلی آبگرمکن‌ها از چه جنسی است؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که دوام آبگرمکن شما مستقیماً به جنس پوشش داخلی مخزن آن بستگی دارد. در ادامه انواع پوشش داخلی آبگرمکن را معرفی می‌کنیم. شناختن انواع پوشش داخلی به شما در امر تعمیر آبگرمکن در اصفهان کمک می‌کند.

 پلاستیک

پلاستیک سبک‌ترین، ارزان‌ترین و در عین حال کم‌دوام‌ترین ماده است. در هنگام خرید چنین دستگاهی، ریسک صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیر آبگرمکن در اصفهان را به جان می‌خرید.

مینا شیشه‌ای

این‌ها پوشش‌هایی هستند که از داخل روی مخازن فولادی اعمال می‌‍‌شوند. با گذشت زمان، ریزترک‌ها می‌توانند روی سطوح لعابی ظاهر شوند. ظاهر شدن ریزترک‌ها روی سطوح لعابی تنها عیب این نوع جنس داخلی برای آبگرمکن است. این مدل صرف نظر از این عیب نسبت قیمت به کیفیت خوبی دارند.

فولاد ضد زنگ، لعاب تیتانیوم

آبگرمکن‌هایی که جنس مخازن آن‌ها از استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ است، در معرض خوردگی نیستند و فقط در محل‌های درز ممکن است در اثر دچار زنگ زدگی شوند. آبگرمکن‌هایی با جنس داخلی روکش شده با تیتانیوم و فولاد ضد زنگ در رده‌های قیمتی مختلف در بازار وجود دارند.

 این جنس یکی از بادوام‌ترین گزینه‌های موجود است و به همین علت شما کم‌تر به خدمات تعمیر آبگرمکن در اصفهان نیاز پیدا خواهید کرد.

جنس پوشش داخلی آبگرمکن‌ها

 

هزینه تعمیر آبگرمکن در اصفهان

در جدول زیر هزینه تعمیر آبگرمکن در اصفهان برای هر بخش از آن مشخص شده است. دقت کنید که قیمت تعمیر آبگرمکن در اصفهان که مشاهده می‌کنید بر اساس آخرین تغییرات سال ۱۴۰۱ به روز شده است.

شرح خدمات تعرفه خدمات
هواگیری آبگرمکن ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
تعمیر ترموستات آبگرمکن ۶۰ تا ۱۳۰ هزار تومان
نصب آبگرمکن ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
تعمیر ترموکوبل آبگرمکن ۵۰ تا ۲۱۰ هزار تومان
سرویس کامل آبگرمکن ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
عیب یابی آبگرمکن ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان
تعمیر شمع آبگرمکن از ۵۰ تا ۸۵ هزار تومان

تعمیر انواع آبگرمکن در اصفهان

اکنون در این بخش از این مقاله مفید به معرفی انواع مختلف آبگرمکن می‌پردازیم تا چنانچه قصد تعمیر انواع آبگرمکن در اصفهان را دارید بتوانید خودتان آن را انجام دهید.

هزینه تعمیر آبگرمکن در اصفهان

تعمیر آبگرمکن ایران شرق در اصفهان

برند ایران شرق از جمله گروه‌های فعال و پیش‌گام در زمینه تولید وسایل‌های گرمایشی هستند که با تکنولوژی روز دنیا آبگرمکن‌های با کیفیت عرضه می‌کنند. محصولات این برند استاندارد بوده و با گاز طبیعی و مایع کار می‌کنند.

توصیه می‌شود در صورت بروز هر گونه مشکل در آبگرمکن ایران شرق یا نیاز به استفاده از خدمات تعمیر در محل آبگرمکن در اصفهان با کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیر آبگرمکن ایران شرق در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

تعمیر آبگرمکن بوتان در اصفهان

بوتان حتی برای کسانی که در زمینه وسایل گرمایشی آشنایی چندانی با برندها ندارند نامی آشنا است. این آبگرمکن یکی از بهترین انتخاب‌های شما است که با گارانتی طولانی مدت، قیمت مناسب و قطعات استاندارد مشتریان را به برند خود وفادار کرده است.

اگر برای سرویس کردن یا تعمیر آبگرمکن در اصفهان به کمک نیاز دارید، به نمایندگی تعمیر آبگرمکن بوتان در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیر آبگرمکن آزمون در اصفهان

برند آزمون می‌تواند یکی دیگر از انتخاب‌های شما باشد. این برند یکی از برندهای قدیمی و با سابقه موجود در بازار است که همین تداوم از معتبر بودن و استاندارد بودن این کالا حکایت دارد. این آبگرمکن‌ها ایمنی بالا، مصرف انرژی کم و عملکرد سریع دارند.

برند آزمون دارای نمایندگی‌های فعال در بسیاری از شهرها است. در اصفهان نیز نمایندگی تعمیر آبگرمکن آزمون در اصفهان به شما در رفع مشکلات و تعمیر آن یا نصب آبگرمکن در اصفهان به شما کمک می‌کند.

تعمیر آبگرمکن پلار در اصفهان

برند پلار شاید چندان آشنا و شنیده شده نباشد؛ اما سابقه طولانی حضور این برند در بازار و رضایت مشتریان از آن نشان دهنده با کیفیت بودن و استاندارد بودن این برند است. آبگرمکن پلار با آخرین تکنولوژی روز دنیا و طراحی شیک و منحصر به فرد عرضه می‌شود.

آبگرمکن پلار مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند، رسوب پذیری کم و عمر مفید طولانی دارد. کارشناسان نمایندگی تعمیر آبگرمکن پلار در اصفهان برای انجام هرگونه تعمیر آبگرمکن در اصفهان یا سرویس آبگرمکن در اصفهان در کنار شما هستند.

تعمیر آبگرمکن آزمایش در اصفهان

آبگرمکن آزمایش در طول سالیان طولانی آزمایش خود را پس داده است و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. این محصول را با خیال راحت هم به گاز شهری و هم به گاز مایع متصل کنید و از ظرفیت بالا و عملکرد رضایت بخش آن لذت ببرید.

یکی از عیب‌های این محصول وزن بسیار بالا ۵۶ کیلوگرمی آن است. کارشناسان نمایندگی تعمیر آبگرمکن آزمایش در اصفهان برای سرویس و نصب آن و همچنین تعمیر آبگرمکن در محل به شما کمک می‌کنند.

نمایندگی تعمیر آبگرمکن آزمایش در اصفهان

 

تعمیر آبگرمکن ویتو در اصفهان

این مدل یک آبگرمکن برقی است که بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است. شما می‌توانید برای تأمین آب گرم آپارتمان خود از این مدل برقی و کوچک استفاده کنید که طراحی شیکی هم دارد. با آبگرمکن ویتو می‌توانید ۳ سطح از گرمایش را تجربه کنید.

برای تعمیر آبگرمکن برقی در اصفهان یا نصب و سرویس آن به نمایندگی تعمیر آبگرمکن ویتو در اصفهان مراجعه نمایید.

تعمیر آبگرمکن ایمن گاز مشهد در اصفهان

ایمن گاز مشهد برند شناخته شده‌ای است که آبگرمکن‌های گازی و برقی آن در بازار موجود است و می‌تواند به خوبی آب گرم مورد نیاز روزانه شما و اعضا خانواده را تأمین کند. این محصول مخزن ۲۱۰ لیتری داشته و بدنه، مخزن و قطعات از جنس ورق با کیفیت تولید شده‌اند.

اگر آبگرمکن شما به خوبی کار نمی‌کند، برای عیب یابی آن با متخصصان نمایندگی تعمیر آبگرمکن ایمن گاز مشهد در اصفهان مشورت کنید.

تعمیر آبگرمکن لورچ در اصفهان

برند لورچ را همه می‌شناسند و در فروشگاه‌ها وسایل گرمایشی آن را دیده‌اند. حضور مؤثر و موفق این برند در دهه‌های گذشته در بازار نشان دهنده کیفیت بالای آن و استاندارد کالا است. این برند انواع آبگرمکن‌های مرغوب از جمله آبگرمکن برقی، دیواری، زمینی و ایستاده را روانه بازار می‌کند.

برند لورچ دارای نمایندگی فعال در اکثر شهرهای ایران است. برای تعمیر آبگرمکن دیواری در اصفهان یا مطرح کردن هرگونه سؤالی با کارشناسان نمایندگی تعمیر آبگرمکن لورچ در اصفهان صحبت کنید.

تعمیر آبگرمکن آریستون در اصفهان

برند آریستون با عرضه آبگرمکن‌های برقی با طراحی مینیمال و شیک در بازار شناخته شده است. این نوع از آبگرمکن‌ها مناسب آپارتمان بوده و قیمت کمتری دارند. آبگرمکن برقی آریستون برای خانواده‌های کم جمعیت که نیاز روزانه کمتری به آب گرم دارند مناسب است.

برای نصب آن بهتر است از یک نصاب آبگرمکن در اصفهان کمک بگیرید. همچنین نمایندگی تعمیر آبگرمکن آریستون در اصفهان در کنار شما است تا در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی در خصوص تعمیر آبگرمکن در اصفهان آن را برطرف کند.

تعمیر آبگرمکن آریستون در اصفهان

 

تعمیر آبگرمکن جنرال تکنو در اصفهان

آبگرمکن جنرال تکنو در مدل‌های زمینی و دیواری با ظرفیت ۱.۵ لیتر در بازار موجود است که از انواع متوسط آبگرمکن بوده و برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است و جنس بدنه آن از ورق گالوانیزه بوده که با قیمت مناسبی می‌توانید آن را تهیه کنید.

برای تعمیر آبگرمکن زمینی در اصفهان یا نصب و سرویس آن بهتر است با نمایندگی تعمیر آبگرمکن جنرال تکنو در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر آبگرمکن کاوه در اصفهان

این مدل آبگرمکن برای تأمین آب گرم روزانه مصرفی خانواده مناسب بوده و دارای مخزن ۲۰ تا ۵۰ لیتری است. جنس بدنه این محصول از ورق گالوانیزه ۳ میلیمتری است و کیفیت بالایی دارد. نمایندگی تعمیر آبگرمکن کاوه در اصفهان فعال است تا مشکلات شما را در خصوص تعمیر این محصول رفع کند.

تعمیر آبگرمکن هاید وان پلاس سان در اصفهان

آبگرمکن ایستاده هاید وان پلاس انتخاب خوبی برای تأمین آب گرم منزل شما است. این محصول با داشتن ویژگی‌هایی مانند مخزن ۵۰ لیتری که در پوششی از لعاب شیشه‌ای ۳.۵ میلیمتری قرار دارد، محصول ایده‌آلی است.

برای نصب یا سرویس و تعمیر آبگرمکن در اصفهان با نمایندگی تعمیر آبگرمکن هاید وان پلاس سان در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

سؤالات متداول

  1. هرچند وقت یک بار باید رسوب زدایی برای آبگرمکن انجام شود؟

رسوب زدایی آبگرمکن امری ضروری است که سبب کاهش هزینه‌های تعمیر آبگرمکن در اصفهان و بهبود عملکرد وسیله شما می‌شود. توصیه می‌شود سالانه یکبار آبگرمکن خود را رسوب زدایی کنید.

  1. چرا آبگرمکن سرد می‌شود؟

این مورد یکی از مشکلات شایع است که می‌تواند به دلیل اختلال در عملکرد شمعک، رسوب گرفتن مخزن یا خراب شدن ترموکوبل باشد. برای رفع آن از خدمات تعمیر آبگرمکن در اصفهان استفاده کنید.

  1. چرا فشار آب گرم کم است؟

یکی از مشکلاتی که سبب نارضایتی مشتریان می‌شود، فشار کم آب گرم داخل حمام یا هنگام شستشو ظروف است. این مشکل به دلیل نشتی آب اتفاق می‌افتد. بهتر است محل نشتی را پیدا کرده و آن را مسدود کنید.

شارینو

اگر به کسب اطلاعات درباره تعمیرات لوازم خانگی علاقه دارید، می‌توانید مقالات ما در زمینه‌های تعمیر تلویزیون در اصفهان، تعمیر آیفون تصویری در اصفهان، تعمیر جاروبرقی در اصفهان و تعمیر دزدگیر در اصفهان را مطالعه کنید.

تعمیر سیستم‌های گرمایشی در فصول سرد سال از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین مطالعه مقالات تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان و تعمیر موتورخانه در اصفهان را در وبلاگ شارینو به شما توصیه می‌کنیم.

علاوه بر این، تعدادی از مقالات ما در رابطه با مراکز درمانی و پزشکان متخصص هستند؛ بهترین روانشناس‌های اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان و بیمارستان‌های اصفهان از جمله این مقالات به شمار می‌روند.

قبل از سفر به شهر اصفهان هم می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این شهر، مقالات رستوران‌های اصفهان، مراکز خرید اصفهان و مراکز تفریحی اصفهان را مطالعه کنید.

سخن پایانی

آبگرمکن‌ها یکی از وسایل گرمایشی هستند که تأمین آب گرم خانواده را بر عهده دارند و در انواع مختلف در بازار موجود هستند. برای تعمیر آبگرمکن در اصفهان یا سرویس و نصب آن‌ها می‌توانید خودتان دست به کار شده و از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این مطلب استفاده کنید یا این کار را به نمایندگی‌های معتبر آن بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *