تعمیر خردکن در اصفهان

فهرست مطالب

آیا به دلیل سروصدای زیاد خردکن به تعمیر خردکن در اصفهان نیاز دارید؟ آیا خردکن شما در هنگام کار کردن داغ می‌کند؟ تعمیر خردکن از جمله خدمات تعمیر لوازم برقی آشپزخانه است و در برخی از موارد می‌توان تعمیر آن را در منزل نیز انجام داد.

امروزه آشپزی به دلیل ساخت وسیله‌های برقی کمک کننده، بسیار آسان شده است؛ اما ممکن است برای خردکن شما اتفاقی بیفتد که در این صورت بهتر است از تعمیرکار خردکن در اصفهان کمک بگیرید. اگر خردکن شما خراب شده و قصد تعمیر آن را دارید، تا انتهای مقاله تعمیر خردکن ما را همراهی کنید.

نحوه عملکرد خردکن چگونه است؟

امروزه که گذر زمان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، صرفه جویی در وقت به هنگام آشپزی به خصوص برای افراد شاغل مقوله مهمی است. خردکن وسیله‌ای کاربردی اما غیر ضروری است که منجر به آشپزی با سرعت و نظم بیشتر می‌شود؛ همچنین این دستگاه مواد غذایی را زیباتر از چاقو خرد می‌کند.

خردکن یک وسیله برقی است که کار خردکردن و برش زدن مواد غذایی از جمله: گوشت، میوه، سبزی، مغز آجیل و سیب زمینی را به صورت حرفه‌ای و یکدست انجام می‌دهد.

اجزای اصلی خردکن برقی شامل چه قطعاتی می‌شود؟

این دستگاه پرکاربرد از چند قطعه تشکیل شده است که هر کدام از قطعه‌ها کارایی‌های متفاوتی دارند. در ادامه شما را با اصلی‌ترین قطعات خردکن‌ها آشنا می‌کنیم.

موتور خردکن

موتور از مهم‌ترین قطعات دستگاه خردکن است که وزن بالای حدود ۹ کیلوگرم دارد. این سنگینی جزو مزایای دستگاه به شمار می‌رود؛ زیرا باعث ثابت ماندن وسیله حین کار کردن می‌شود.

موتور در بدنه اصلی دستگاه قرار دارد که زیر آن ضربه گیرهای پلاستیکی وجود دارند که به افزایش طول عمر موتور کمک می‌کنند. جنس بدنه موتور معمولاً از جنس استیل، پلاستیک فشرده یا پلاستیک معمولی است.

شفت مخزن خردکن

دومین قطعه مهم خردکن شفت مخزن است که به صورت پره چرخان یا پیچ به موتور وصل می‌شود. در واقع شفت یک قطعه رابط بین موتور و سایر قطعات است که نیروی موتور را بین قطعات دیگر پخش می‌کند. جنس شفت مخزن از پلاستیک فشرده و محکم است.

کاسه خردکن

کاسه این دستگاه در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک ساخته می‌شود که گنجایش پیمانه‌های آن برای مواد غذایی متفاوت است. این کاسه‌ها روی دستگاه قرار دارند. جنس این قطعه از شیشه نشکن یا پلاستیک فشرده است.

صفحات رنده خردکن

صفحه رنده یکی دیگر از قطعات کاربردی خردکن است که در بالای شفت به موتور وصل می‌شود. این صفحه مواد غذایی را با رنده خورد کرده و داخل کاسه می‌ریزد. سایز و تنوع مدل صفحه رنده با توجه به برند خردکن متفاوت است. قطعه‌های دیگر که با توجه به کارایی خردکن تغییر می‌کنند، قطعه تهیه خمیر و همزن سفیده تخم مرغ هستند.

چگونه ایراد دستگاه خردکن را شناسایی کنیم؟

دستگاه‌های خردکن برقی همانند سایر لوازم آشپزخانه بعد از مدتی به دلیل استفاده مکرر دچار عیب‌های مختلفی می‌شوند. توصیه ما به شما اقدام به تعمیر خردکن در اصفهان است تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید.

در این قسمت به عیب یابی خردکن می‌پردازیم تا شما با مشکلات احتمالی این دستگاه آشنایی داشته باشید و در صورت لزوم با کمک مرکز تخصصی تعمیر خردکن در اصفهان به برطرف کردن ایرادهای آن اقدام کنید. مشکلات متداولی که معمولاً برای خردکن‌های برقی اتفاق می‌افتد شامل موارد زیر می‌شوند.

دستگاه خردکن برقی روشن نمی‌شود

 از مشکلات متداولی که برای خردکن اتفاق می‌افتد، روشن نشدن این دستگاه به دلیل خرابی دو شاخه است. علاوه بر این سوختن موتور دستگاه نیز منجر به روشن نشدن می‌شود. در هنگام وقوع این خرابی ابتدا از سالم بودن کلید برق مطمئن شوید.

تیغه خردکن کند می‌شود

 از شایع‌ترین ایرادهایی که در خردکن رخ می‌دهد، کند شدن تیغه‌های آن است که از کیفیت آشپزی کاسته و مواد غذایی را له می‌کند؛ در این شرایط قطعه توسط نمایندگی تعمیر خردکن در اصفهان تعویض یا تیز شده و کارکرد دستگاه مانند روز اول می‌شود.

عملکرد موتور دچار نقص می‌شود

 آیا دستگاه خرد کن شما صدای ناهنجاری تولید می‌کند؟ یا بوی سوختگی حس می‌کنید؟ گاهی اوقات به دلیل نگهداری نادرست، موتور دستگاه دچار خرابی یا سوختگی می‌شود. در این شرایط با تعمیرات خردکن در اصفهان تماس گرفته و از خرابی بیشتر پیشگیری کنید.

دستگاه هنگام کار خاموش می‌شود

خردکن برقی گاهی اوقات به دلایل مختلفی در هنگام کار خاموش شده و روشن نمی‌شود. دلایل خاموش شدن ناگهانی خردکن در هنگام کار عبارت‌اند از:

  • خرد کردن مواد غذایی سفت
  • فشار بیش از حد به دستگاه
  • خرابی برد الکتریکی خردکن
  • ایراد در قسمت فن دستگاه
  • داغی و حرارت بالای موتور
  • نقص در قطعه اورلود

دستگاه خردکن سروصدای زیادی می‌کند

بعد از مدتی به دلیل استفاده بیش از حد از دستگاه، قطعات خردکن پوسیده می‌شوند. پوسیدگی و تغییر مکان قطعه باعث تولید صدای ناهنجار می‌شود. با خرید قطعات نو از کارگاه تعمیر خردکن در اصفهان عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده و دیگر از صدای ناهنجار آن کلافه نمی‌شوید.

در این قسمت از مقاله با مشکلات عمده خردکن‌های برقی آشنا شدید؛ اما در نهایت پیشنهاد ما این است که تعمیر و عیب یابی دستگاه را به خدمات تخصصی خردکن در اصفهان بسپارید؛ زیرا تعمیر خردکن در اصفهان از تعمیرات اصولی است که رفع ایراد آن نیاز به مهارت و تجربه دارد. مهارت نداشتن در این موضوع منجر به خرابی بیشتر می‌شود.

کدام ایرادهای خردکن در خانه قابل عیب یابی هستند؟

در بعضی مواقع ایرادهای جزئی دستگاه خردکن برقی در خانه قابل تعمیر هستند؛ به‌طوری‌که دیگر نیازی به تعمیر خردکن در اصفهان ندارید. علاوه بر آن، آشنایی با قطعه‌های مختلف دستگاه برقی و شیوه صحیح استفاده، خرابی‌ها را کاهش می‌دهد.

مشکلات خردکن که در منزل نیز رفع می‌شوند؛ عبارت‌اند از:

  • مواد غذایی از کاسه خردکن نشت می‌کند: جنس کاسه‌های این دستگاه از شیشه یا پلاستیک مقاوم است که ترک روی آن باعث نشتی مواد خوراکی می‌شود. در این شرایط بهتر است کاسه دستگاه را با کاسه نشکن تعویض کنید.
  • درب کاسه خردکن چفت نمی‌شود: گاهی اوقات درب کاسه به دلیل قرار نگرفتن در محل درست خود به طور کامل بسته نمی‌شود. در این مواقع ابتدا تیغه‌های خرد کن را فیکس کنید؛ سپس درب کاسه را در جهت عقربه ساعت ببندید.
  • مواد غذایی به خوبی برش نمی‌خورند: هنگام نصب قطعات دستگاه، از روی دفترچه راهنما تیغه‌های آن را نصب کنید. برای هر مواد غذایی تیغه مناسب خود را انتخاب کنید. با این کار ایراد جزئی آن برطرف می‌شود.

نکات مهم نگهداری از خردکن

برای نگهداری از این دستگاه پر کاربرد و افزایش عمر مفید آن باید نکاتی را رعایت کرد. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بعد از هر بار استفاده تیغه، کاسه و همزن را تمیز شستشو داده و به طور کامل خشک کنید.
  • موتور خردکن قابل شستشو نیست برای نظافت این قطعه از دستمال خشک استفاده کنید.
  • ریختن مواد غذایی به صورت کامل در کاسه به موتور و تیغه خرد کن فشار زیادی وارد می‌کند، بهتر است مواد خوراکی را به چند قطعه تقسیم کنید.
  • حتماً بعد از هر بار استفاده دستگاه را به طور کامل خشک کنید؛ زیرا از بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.
  • بیشتر از ظرفیت کاسه خرد کن در آن مواد غذایی پر نکنید؛ چون عملکرد قطعات کند می‌شود.
  • در حین استفاده فقط مواد خوراکی مایع را اضافه کنید.
  • از فرسوده شدن دو شاخه و سیم دستگاه جلوگیری کنید.
  • اضافه کردن مواد خوراکی داغ در حین کار باعث ترک خوردن کاسه می‌شود، از این کار دوری کنید.
  • مواد غذایی سفت یا خشک به تیغه‌های دستگاه صدمه می‌زند.
  • از باز کردن دستگاه هنگام کار یا فرو بردن قاشق به داخل دستگاه پرهیز کنید.

چند نوع خردکن در بازار موجود است؟

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌هایی اختراع شدند که از خستگی و اتلاف وقت جلوگیری می‌کنند. شناخت انواع خرد کن خرید شما را با توجه به نیازهایتان راحت‌تر می‌کند. دستگاه خرد کن به دو دسته تقسیم می‌شود.

دستگاه خردکن دستی

 یکی از انواع خرد کن، خرد کن دستی است که در حین کار نیازی به برق ندارد و با انرژی دست تیغه‌ها حرکت کرده و مواد خوراکی خرد می‌شوند. این نوع خرد کن قیمت بسیار اقتصادی دارد و به تعمیر خردکن در اصفهان نیازی ندارد. از نقاط ضعف این دستگاه دستی می‌توان به ریز نشدن مواد غذایی به صورت کامل اشاره کرد.

خردکن برقی

 خرد کن برقی که امروزه طرف دار بیشتری دارد، با استفاده از موتور و برق کار می‌کند. قیمت این دستگاه در مقایسه با خرد کن دستی بیشتر است و نیاز کم‌تری به مصرف انرژی دارد. از خرد کن‌های برقی برای چرخ کردن گوشت، تهیه سالاد، سس‌های مختلف و پخت کیک می‌توان استفاده کرد.

تعمیر انواع خردکن کن در اصفهان

آیا به دنبال تعمیر خردکن در اصفهان هستید؟ بهترین برندهای خرد کن را می‌شناسید؟

امروزه دیگر برای خرد کردن مواد غذایی زمانی را اختصاص نمی‌دهند و از دستگاه‌های خرد کن برقی استفاده می‌کنند. این دستگاه در مارک‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. در ادامه بهترین مارک‌های خرد کن و نمایندگی تعمیر انواع خردکن در اصفهان خدمت شما معرفی می‌شود.

تعمیر خردکن فیلیپس در اصفهان

بهترین برند خردکن، برند فیلیپس است که در زمینه وسایل برقی سابقه درخشانی دارد و کالاهای با کیفیتی به بازار عرضه می‌کند. این خرد کن با ۵۰۰ وات، توان خرد کردن گوشت، انواع آجیل و میکس کردن مواد غذایی را دارد.

برای تعمیر قطعات این برند می‌توانید از نمایندگی تعمیر خردکن فیلیپس در اصفهان کمک بگیرید. این تیم دارای کادر تعمیر با مهارت و سابقه دار است که قطعات را بدون واسطه تعمیر یا تعویض می‌کند.

تعمیر خردکن آیسن در اصفهان

برند آیسن یک برند تولید ایران است که گاهی اوقات قطعات مونتاژی را از کشورهای دیگر وارد می‌کند و محصول نهایی در ایران تولید می‌شود.  نمایندگی تعمیر خردکن آیسن در اصفهان هنگام خرابی تمامی مشکلات دستگاه را با خدمات مختلف پوشش می‌دهد. پس پیشنهاد ما به شما هنگام نیاز به تعمیر خردکن در اصفهان، این مجموعه کار بلد است.

تعمیر خردکن بوش در اصفهان

خردکن بوش جزو بهترین خردکن‌های تولید شده به شمار می‌رود که با قدرت بالایی، کیفیت بسیار خوبی از خردکردن مواد غذایی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. این دستگاه قدرتمند مانند سایر دستگاه‌ها ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به بهترین تعمیرکار خرد کن در اصفهان داشته باشید.

در این صورت می‌توانید با نمایندگی تعمیر خردکن در اصفهان ارتباط گرفته و بعد از شرح ایراد خرد کن درخواست کمک کنید.

تعمیر خردکن مولینکس در اصفهان

خرد کن برقی مولینکس از مدل‌های پیشرفته خردکن است که به دلیل کاسه شفاف می‌توانید مراحل خرد مواد خوراکی را مشاهده کنید. جنس تیغه این دستگاه فلزی است.

 قطعات این دستگاه با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند که تعمیر آن را حتماً باید به نمایندگی تعمیر خردکن مولینکس در اصفهان بسپارید؛ زیرا این نمایندگی هنگام تعمیر از قطعات اصل و با کیفیت استفاده و به طور اصولی دستگاه شما را مانند روز اول می‌کند.

تعمیر خردکن برقی فلر در اصفهان

خرد کن فلر از پرفروش‌ترین خرد کن‌های جمع و جور در بازار است. این دستگاه قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد. نمایندگی تعمیر خردکن فلر در اصفهان با سابقه درخشان در زمینه تعمیر و تعویض قطعات به شهروندان اصفهانی خدماتی نظیر تعویض موتور، تعمیر شفت مخزن، تیز کردن تیغه‌های خرد کن و تعویض کاسه ارائه می‌دهد.

تعمیر خردکن کنوود در اصفهان

خرد کن چند کاره کنوود ساخت کشور انگلستان است که توان وات آن ۵۰۰ و جنس تیغه آن از فولاد است. علاوه بر آن دارای تیغ یخ خرد کن است که در غذاسازی کاربرد بسیاری دارد. اگر خرد کن شما دچار ایراد شد و به تعمیر خردکن در اصفهان نیاز داشتید، با شماره تماس تعمیر خردکن در اصفهان ارتباط بگیرید و از آن‌ها درخواست کمک کنید.

نمایندگی تعمیر خردکن کنوود در اصفهان تیم کاربلدی را برای تعمیر دستگاه به منزل شما اعزام می‌کند و شما می‌توانید از کلیه خدمات این نمایندگی استفاده کنید.

تعمیر خردکن گوسونیک در اصفهان

خرد کن گوسونیک تولید کشور ترکیه مجهز به پایه ضد لغزش، قابلیت کنترل puls  با بدنه استیل و ضد رنگ است. این برند دارای کیفیت بالا و گارانتی است که با قیمت مناسبی می‌توان آن را از بازار خرید. برای تعمیر خردکن در اصفهان می‌توانید به نمایندگی تعمیر خردکن گوسونیک در اصفهان مراجعه کنید و با خیال آسوده تعمیر وسایل خود را به آن‌ها بسپارید.

تعمیر خردکن پارس خزر در اصفهان

اگر به دنبال خرید خرد کن برقی تولید ایران هستید، پیشنهاد ما به شما خرد کن پارس خزر است که جزو بهترین خرد کن‌های بازار به شمار می‌رود. تعداد وات این دستگاه ۴۰۰، دارای تیغه ۲ پره و جنس تیغه آن از استیل ضد رنگ است.

 تعمیرات این دستگاه نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد که نمایندگی تعمیر خردکن پارس خزر در اصفهان سابقه چندین ساله در این زمینه دارد. این نمایندگی مجهز به دانش روز دنیا در زمینه تعمیر، دارای قطعات اورجینال و با کیفیت آماده خدمات رسانی در اصفهان و حومه آن است.

تعمیر خردکن کاخر در اصفهان

از پر طرف‌دارترین خرد کن‌های موجود در بازار مدل کاخر طراحی کشور آلمان است که در کشورهای ترکیه، چین و ایران تولید می‌شود. این دستگاه سه کاره قابلیت هم زدن سفیده تخم مرغ و پوست گیری سیر را دارد؛ همچنین به سنسور حرارتی مجهز است. این دستگاه دارای ۶ پره تیغه استیل و ظرفیت ظرف آن ۲ لیتر است.

اگر از خرد کن مدل کاخر استفاده می‌کنید و نیاز به تعمیر خردکن در اصفهان دارید، نمایندگی تعمیر خردکن کاخر در اصفهان آماده خدمت رسانی و رفع ایراد دستگاه‌های شما است.

تعمیر خردکن مایر در اصفهان

خرد کن مایر با طراحی جدید، تیغه‌های فولادی و مجهز به سیستم قفل ایمنی در بازار طرف‌داران خاص خود را دارد. این خرد کن تولید کشور آلمان است که مصرف کنندگان آن از کیفیت محصول رضایت دارند.

تولید کنندگان برند مایر به منظور خدمات رسانی و جلب رضایت بیشتر در شهرهای مختلف به تأسیس نمایندگی‌های تعمیر خرد کن پرداختند. شهروندان اصفهانی که جزو مصرف کنندگان برند مایر هستند با مراجعه به نمایندگی تعمیر خردکن مایر در اصفهان می‌توانند با استفاده از تعمیرکاران حرفه‌ای و قطعات فابریک به تعمیر دستگاه خود بپردازند.

علاوه بر آن این نمایندگی خدماتی دیگر نظیر ارائه گارانتی، صدور فاکتور، اعزام کارشناس تعمیر به محل با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد.

خدمات تعمیرات خردکن شامل چه مواردی می‌شوند؟

نمایندگی‌های تعمیر خردکن در اصفهان در شعبه‌های مختلف خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهند؛ این خدمات عبارت‌اند از:

  • تعمیر ایرادهای مربوط به روشن نشدن موتور
  • تعویض و تعمیر دکمه‌های شکسته دستگاه خرد کن برقی
  • تعمیر ایرادهای مربوط به سیم و دو شاخه‌های برق
  • تعویض و تعمیر تیغه‌های شکسته
  • تیز کردن تیغه‌ها به روش اصولی
  • حل مشکلات لرزش دستگاه هنگام کار کردن
  • تعویض سیم‌های نیم سوز شده دستگاه

قیمت تعمیر خردکن در اصفهان

آیا از هزینه خدمات تعمیر خردکن در اصفهان اطلاعی دارید؟ قیمت تعمیر قطعات مختلف با توجه به حجم خرابی، نوع برند و کیفیت قطعه‌ها متفاوت است.

هزینه تعمیر خردکن در اصفهان در سال ۱۴۰۱ برای قطعات مختلف را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع خدمات هزینه خدمات
تعمیر سیستم و کلید برق ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض موتور ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض ظرف به صورت کامل ۷۵۰۰۰۰ تومان
دیسک خرد کن ۲۳۵۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

۱. شایع‌ترین مشکلات خرد کن برقی چیست؟

کند شدن تیغه دستگاه

۲. دلیل روشن شدن موتور؛ اما کار نکردن دستگاه خرد کن چیست؟

سوختگی سیم اصلی، گری پاژ موتور، شکستگی چرخ دنده

۳. علت داغی خرد کن در حین کار چیست؟

استفاده بیش از حد توان موتور

شارینو

اگر به مقالات مشابه تعمیر خردکن در اصفهان علاقه دارید، می‌توانید مقالات تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان، تعمیر چرخ گوشت در اصفهان، تعمیر سرخ کن در اصفهان و تعمیر قهوه ساز در اصفهان در وبلاگ شارینو مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید برای بالا بردن اطلاعات خود در زمینه توسعه کسب و کارتان به صورت اینترنتی، مقالات طراحی سایت در اصفهان، طراحی اپلیکیشن در اصفهان و ادمین اینستاگرام در اصفهان را مطالعه کنید.

آشنایی با بهترین مراکز درمانی تأثیر زیادی بر روند درمان شما یا عزیزانتان دارد؛ بنابراین مطالعه مقالات کلینیک دندانپزشکی در اصفهان، بیمارستان های اصفهان، سونوگرافی در اصفهان، رادیولوژی در اصفهان و فیزیوتراپی در اصفهان را توصیه می‌کنیم.

در زمان سفر به شهر اصفهان لازم است تا با مراکز تفریحی اصفهان، رستوران های اصفهان و همچنین مراکز خرید اصفهان آشنایی داشته باشید تا لذت سفر خود را در نصف جهان دوچندان کنید.

سخن پایانی

خردکن‌ها از به‌روزترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌روند که پروسه آشپزی را بسیار راحت‌تر کرده و کیفیت غذا را بالاتر برده‌اند. این دستگاه به‌مرور زمان دچار مشکلات متفاوتی می‌شود.

ما در این مقاله شما را با انواع مشکلات خرد کن‌های برقی، عیب یابی در منزل و قطعات مختلف آن آشنا کردیم. اگر به تعمیر خردکن در اصفهان نیاز داشتید، به نمایندگی‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، مراجعه کنید. امیدواریم که اطلاعات این مقاله در هنگام خرابی دستگاهتان برای شما مفید واقع شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *