20 آموزشگاه فنی در اصفهان- لیست رشته های آموزشگاه فنی اصفهان

آموزشگاه فنی در اصفهان

فهرست مطالب

آموزشگاه فنی در اصفهان نیاز بسیاری از افراد جوان و جویای کار است که کسب تخصص در یک زمینه خاص و درآمد از طریق آن رشته را برآورده کرده است. اساتید برجسته و با تجربه مهارت‌های خود به هنرجویانی مانند شما، قرار می‌دهند تا امکان درآمد به واسطه آن مهارت‌ها را داشته باشید.

اکنون اگر قصد یادگیری یک مهارت خاص در رشته فنی را دارید، می‌توانید از طریق شماره تماس آموزشگاه فنی در اصفهان آدرس را به دست آورید. سپس با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام و حضور در کلاس‌های آن آموزشگاه، آموزش لازم را ببینید. در صورت علاقه به ثبت نام در مؤسسه فنی در اصفهان و آشنایی با شرایط، با همراه باشید.

آموزشگاه فنی با چه اهدافی تأسیس می‌شود؟

آموزشگاه فنی در اصفهان

 

منظور از آموزشگاه محلی برای آموزش بوده و افرادی مانند شما برای دریافت مهارت خاص، وارد چنین محیطی می‌شوند. البته آموزشگاه‌های آنلاین نیز با توجه به نیاز بشر شکل گرفته‌اند که در این مؤسسه‌ها، مهارت لازم برای یک کسب و کار به شکل آنلاین به هنرجویان ارائه می‌شود.

اساتید حاضر در آموزشگاه با توجه به نیاز هنرجویان، موارد متعددی را به آن‌ها آموزش می‌دهند تا هنرجویان به کمک آن مهارت‌ها، امکان ایجاد شغل و کسب درآمد برای خود را داشته باشند. بدون تردید افراد قبل از ورود به آموزشگاه فنی در اصفهان، باید هدف و انگیزه لازم را داشته باشند.

در غیر این صورت هزینه و زمان آن‌ها برای آموزش دیدن مهارت خاصی، از بین می‌رود. انگیزه و هدف به شما و دیگر هنرجویان در فرایند یادگیری و همچنین پیشرفت در آن رشته، کمک می‌کند. پس از ورود به آموزشگاه فنی در اصفهان و یادگیری مهارت‌های مناسب، می‌توانید وارد بازار کار شوید.

شما می‌توانید با توجه به مهارت آموزش دیده، شغلی برای خود ایجاد کرده و به واسطه تلاش خود، در آن زمینه شناخته شوید.بدون تردید هدف کسب مهارت و علاقه به آن تخصص، می‌تواند انگیزه‌ای در شما به وجود آورد تا تمام سختی‌ها مسیر پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

البته هر یک از هنرجویان، هدف خاص خود را دارند. بنابراین نمی‌توان برای همه هنرجویان، یک هدف مشخص متصور شد.تأمین نیاز‌های روزمره، یکی از اصلی‌ترین اهداف هنرجویان جهت حضور در آموزشگاه‌های فنی است.

البته همه هنرجویان حاضر در آموزشگاه‌ها، برای رسیدن به هدف خود باید تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند. مطمئناً با وجود یک برنامه‌ریزی دقیق و عمل کردن به آن برنامه‌ریزی، می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

اصلی‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه فنی

اکنون که تصمیمی به یادگیری یک مهارت خاص مانند آشپزی را در آموزشگاه فنی در اصفهان گرفته‌اید، باید هنگام ثبت نام در آموزشگاه یک سری نکات را مد نظر قرار دهید. در صورتی که آموزشگاه فنی در اصفهان دارای این ویژگی‌ها بود، برای ثبت نام کردن عجله کنید.

اما اگر به هر دلیلی آموزشگاه فنی در اصفهان، ویژگی‌های لازم را نداشت؛ از ثبت نام صرف نظر کنید. زیرا در صورت ثبت در چنین مؤسسه‌ای شما علاوه بر هزینه، زمان و وقت خود را نیز به هدر می‌دهید. در ادامه به بیان برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه فنی در اصفهان، پرداخته شده است.

وجود تجهیزات مدرن و استاندارد

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در اصفهان باید دارای تمامی تجهیزات مدرن، پیشرفته و البته استاندارد باشد. شما پس از ثبت نام در آموزشگاه فنی، باید آموزش‌های عملی را کنار آموزش‌های تئوری ببینید؛ بنابراین وجود تجهیزات مدرن و استاندارد برای یادگیری عملی در یک محیط کاملاً واقعی، لازم است.

اگر مؤسسه فنی در اصفهان این شرط نداشت، از حضور و ثبت نام خودداری کنید. زیرا استاد احتمالاً در چنین آموزشگاهی، فقط به بیان مطالب تئوری می‌پردازد. مطمئناً یادگیری مطالب تئوری بدون آموزش عملی آن اطلاعات، ارزشمند نیست.

همچنین در صورت وجود تجهیزات قدیمی یا غیر استاندارد، حتماً شما یا دیگر هنرجویان دچار آسیب‌های جسمی می‌شوید. به طور مثال پختن کیک در یک فر قدیمی و غیر استاندارد، احتمال آتش سوزی یا سوختن را با خود به همراه دارد.

استاد با تجربه و کار بلد

بخش مهم و اساسی انتقال مفاهیم آموزش یک رشته فنی به شما، توسط استاد خوب و با تجربه صورت می‌گیرد. امروزه آموزشگاه فنی در اصفهان و دیگر شهر‌ها هنگام اخذ مجوز، باید به سراغ سازمان فنی و حرفه‌ای بروند.

این سازمان به مدیران آموزشگاه‌ها بیان می‌دارد که برای اخذ مجوز تأسیس آموزشگاه فنی شهر اصفهان، باید اساتید با تجربه و کاربلد را استخدام کنند؛ بنابراین یک آموزشگاه فنی معتبر و خوشنام، دارای اساتید با تجربه است که همگی آن‌ها، مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای هستند.

ارائه مدرک معتبر و بین‌المللی

آموزشگاه فنی شهر اصفهان پس از پایان دوره و قبولی شما در آزمون‌های مربوطه، مدرک معتبر و بین‌المللی ارائه می‌دهد. مدارک ارائه شده از سوی آموزشگاه فنی، کاملاً مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است.

همچنین به دلیل عضویت این سازمان در گروه ILO ، مدارک ارائه شده قابل قبول در بیش از ۱۴۰ کشور دنیا است. این جمله به این معنی است که در صورت اخذ مدرک از آموزشگاه فنی، شما می‌توانید در این ۱۴۰ کشور تقاضا کار کنید.

همچنین در طول چند سال گذشته با ارائه مدرک معتبر صادر شده از سوی آموزشگاه فنی در اصفهان و سازمان فنی و حرفه‌ای، جواز کسب صادر می‌شود؛ بنابراین شما با وجود مدرک معتبر، می‌توانید در شهر زیبا اصفهان کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

امکان کارآموزی و کارورزی

بدون تردید از مهم‌ترین دغدغه ذهنی شما و دیگر هنرجویانی که به دنبال یادگیری یک مهارت خاص مانند آشپزی هستند، امکان کارآموزی یا کارورزی در آن رشته است. مطمئناً در صورت ثبت نام در آموزشگاه فنی معتبر و وجود تجهیزات لازم، می‌توانید مطالب تئوری را به شکل عملی یاد بگیرید.

در صورت امکان کارآموزی یا کارورزی، شما به شکل کاملاً حرفه‌ای و تخصصی آموزش‌های لازم را می‌بینید؛ بنابراین خیلی زود در بازار کار، به عنوان یک شخص ماهر و متخصص شناخته می‌شوید.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در اصفهان

 

مزایای خدمات آموزشگاه فنی در اصفهان

در صورتی که به دنبال پیشرفت و کسب درآمد بیشتر از رشته شغلی خود هستید، باید برای یادگیری بیشتر و بهتر آماده باشید. با توجه به پیشرفت‌های بشر، همه چیز در حال تغییر است؛ بنابراین امکان کار کردن با اطلاعات چند سال قبل، تقریباً غیر ممکن است.

حال اگر پیشرفت و کسب مهارت‌های بیشتر برای شما دارای اهمیت است، حتماً در آموزشگاه فنی در اصفهان ثبت نام کنید. اساتید برجسته این آموزشگاه، اطلاعات روز رشته شغلی شما را در اختیار شما قرار می‌دهند تا شما به کمک آن اطلاعات و مهارت خود، پیشرفت کنید.

آموزش مهارت‌های کاربردی در آموزشگاه فنی

شاید برای شما و دیگر هنرجویان آموزشگاه فنی اصفهان، این سؤال شکل بگیرید که آموزش به صورت تئوری خوب است یا عملی؟ بدون تردید اساتید برجسته این آموزشگاه به شما بیان می‌کنند که برای کسب هر مهارتی، آموزش تئوری لازم و ضروری است.

اما بیشتر رشته‌های فنی علاوه بر آموزش تئوری، نیاز‌مند آموزش‌های عملی نیز هستند. به طور مثال شما و دیگر هنرجویان رشته جوشکاری در کنار یادگیری تئوری این رشته فنی، باید امکان عملی کردن آن اطلاعات را داشته باشید.

البته آموزشگاه فنی اصفهان برای یادگیری بهتر، باید دارای تجهیزات استاندارد و به روز باشد تا امکان یادگیری آسان و کامل، برای شما به وجود آید. امروزه همه آموزشگاه فنی شهر اصفهان برای یادگیری بهتر مهارت‌های تئوری، کارگاه‌های مخصوص با تجهیزات پیشرفته دارند.

تمام تجهیزات و وسائل کارگاه‌های آموزشگاه جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای، تحت نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور آماده شده‌اند؛ بنابراین خیال شما از نظر امنیت و کیفیت وسائل موجود در کارگاه‌های آموزشگاه فنی اصفهان، راحت باشد.

اساتید برجسته این آموزشگاه‌ها به شکل عملی، مهارت‌های تئوری را به شما یاد می‌دهند تا سطح و کیفیت آموزش شما، افزایش پیدا کند. مطمئناً مهارت عملی در این کارگاه‌ها، تجربه شما را افزایش داده و همچنین این مسئله، حضور شما در بازار کار با موفقیت بیشتری همراه می‌کند.

ورود به بازار کار با مدرک آموزشگاه فنی در اصفهان

حتماً شما و دیگر هنرجویان هنگام ثبت نام در آموزشگاه فنی اصفهان، از خود می‌پرسید که آیا با مدرک این آموزشگاه یا مجتمع فنی می‌توانم در بازار کار ورود کنم؟ یا اینکه امکان موفقیت در بازار کار با مدرک آموزشگاه فنی در اصفهان چه میزان است؟

مسئولان آموزشگاه فنی اصفهان به شما پاسخ می‌دهند که مدرک ارائه شده از سوی این آموزشگاه، کاملاً مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای است؛ بنابراین در صورتی که آزمون‌های آموزشگاه را با موفقیت سپری کنید، مدرک معتبر را دریافت می‌کنید.

مدرک دریافتی از سوی آموزشگاه فنی اصفهان، دارای اعتبار و ارزش در داخل کشور ایران و همچنین خارج از کشور است. به عبارت دیگر شما با در اختیار داشتن این مدرک، می‌توانید جهت حضور در بازار کار داخل و خارج از ایران تلاش کنید.

شاید پس از توضیحات مدیران آموزشگاه فنی اصفهان، برای شما این سؤال شکل بگیرد که آیا برای ورود در بازار کار خارج از ایران یا داخل کشور نیاز به حضور در کلاس‌های بیشتری است؟ مدیران مجموعه‌های آموزشگاه فنی اصفهان در پاسخ به شما بیان می‌کنند که شما باید در کلاس‌های آموزش تئوری و عملی رشته فنی شرکت کنید.

آن‌ها شرط ورود موفق به بازار کار داخل و خارج از ایران را حضور مستمر و با تمرکز در کلاس‌های عملی و تئوری رشته فنی می‌دانند. همچنین مدیران آموزشگاه فنی اصفهان به شما یادآوری می‌کنند که با وجود اساتید برجسته و کاربلد، نیاز به تعداد جلسات بیشتر برای یادگیری نیست.

ورود به بازار کار با مدرک آموزشگاه فنی در اصفهان

 

انواع آموزشگاه فنی در اصفهان

واژه آموزشگاه در نظر بسیاری از مردم، به معنی محل یادگیری و آموزش یک مهارت یا دانش خاص است. البته امروزه با توجه به پیشرفت‌های بشر و تکنولوژی‌های بشر، معنی آموزشگاه تعاریف گسترده‌تری پیدا کرده است. در تعریف آموزشگاه، یادگیری آنلاین و همچنین مؤسسه‌های آموزش مجازی نیز گنجانده شده است.

مدیران آموزشگاه فنی اصفهان، خدمات خود را به دو شکل به هنرجویانی مانند شما ارائه می‌دهند که این دو نوع آموزشگاه، شامل لیست زیر است:

  • آموزشگاه حقیقی: در این آموزشگاه مهارت خاص ویژه‌ای مانند موسیقی، ورزشی، فنی و حرفه‌ای، زبان‌های خارجی، آشپزی و تعلیم رانندگی آموزش داده می‌شود؛ بنابراین حضور هنرجویان در کلاس‌ها، لازم است.
  • آموزشگاه مجازی: منظور از آموزشگاه مجازی، آموزش‌های است که نیاز به حضور در کلاس درس به شکل حقیقی نیست. از جمله آموزش‌های که در این نوع آموزشگاه‌ها ارائه می‌شود، می‌توان به اینترنت و رایانه یا کتاب‌های الکترونیک اشاره کرد. البته این نوع از آموزشگاه‌ها به دلیل هزینه کم جهت ثبت نام، با استقبال بیشتری مواجه شده است.

انواع مدرک آموزشگاه فنی در اصفهان

مدیران آموزشگاه فنی در اصفهان به شما و دیگر هنرجویان پس از موفقیت در آزمون، مدرک معتبر مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ارائه می‌دهند. البته مدرک ارائه شده از سوی این آموزشگاه‌ها، به سه بخش تقسیم می‌شود. در ادامه به بیان توضیحاتی بیشتر درباره انواع مدرک آموزشگاه فنی شهر زیبا اصفهان، پرداخته شده است.

مدرک رسمی

برای دریافت مدرک رسمی و بین‌المللی آموزشگاه فنی اصفهان، باید تلاش بسیار کنید. شما پس از دریافت این مدرک معتبر که در تمام دنیا اعتبار دارد، می‌توانید وارد شغل مرتبط با آن مهارت شوید. در نتیجه اعتبار مدرک رسمی و بین‌المللی آموزشگاه فنی شهر زیبا اصفهان، بسیار زیاد است.

شما در کنار هنرجویان دیگر برای دریافت این مدرک، باید تمام دوره‌های برگزار شده در آموزشگاه فنی را بگذارید. همچنین پس از طی دوره‌های آموزشی آموزشگاه فنی در اصفهان، در آزمون مربوطه نمره قبولی را کسب کنید.

پس از با موفقیت گذراندن آزمون، می‌توانید از طریق سایت رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای مدرک خود را دریافت کنید. توجه به این نکته ضروری است که این مدرک برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، بسیار مفید است.

زیرا آن‌ها با دارا بودن مدرک رسمی و بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای در بیشتر کشور‌های دنیا، می‌توانند در فرصت‌های شغلی مناسب با مهارت استخدام شوند. به طور مثال یک آشپز با دارا بودن این مدرک، می‌تواند در بهترین هتل‌ها و رستوران دینا به عنوان سرآشپز مشغول به کار شود.

همچنین شما و دیگر هنرجویان به کمک این مدرک و ارائه آن به بانک، می‌توانید تسهیلات یا وام دریافت کنید. سپس با استفاده از وام، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. البته مدت زمان دریافت و اخذ این مدرک، کمی طولانی است؛ بنابراین داشتن صبر و بردباری، بسیار لازم است.

انواع مدرک آموزشگاه فنی در اصفهان

 

مدرک مورد تأیید

مدرک مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های خصوصی صادر می‌شود. البته این مدرک همان گونه که از نام آن مشخص است، مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای است. اما به اندازه مدرک رسمی و بین‌المللی، اعتبار ندارد.

در مدرک مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای، مهر و نام آموزشگاه فنی در اصفهان ثبت می‌شود. در حالی که در مدرک رسمی و بین‌المللی، این اتفاق نمی‌افتد. زیرا مدرک رسمی توسط خود سازمان فنی و حرفه‌ای، صادر می‌شود.

همچنین شما پس از دریافت مدرک مورد تأیید، نمی‌توانید آن را ترجمه کنید تا به واسطه آن در کشور‌های دیگر، برای خود فرصت شغلی ایجاد کنید. زیرا این مدرک، فاقد اعتبار بین‌المللی است. همچنین شما مدرک مورد تأیید را می‌توانید در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با مدرک مورد تأیید سازمان فنی و حرفه‌ای و صادر شده از سوی آموزشگاه فنی در اصفهان، عدم دریافت تسهیلات بانکی است؛ بنابراین اگر به دنبال دریافت وام و شروع کار خود در شهر اصفهان هستید، حتماً در آزمون‌های مربوط سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کنید تا مدرک رسمی را دریافت کنید.

مدرک گذر مهارتی

هنرجویانی که مدرک گذر مهارتی را از آموزشگاه فنی شهر اصفهان دریافت می‌کنند، یعنی یک مرحله آموزشی مهارتی خاص را با موفقیت گذرانده‌اند.

خدمات آموزشگاه‌های فنی در اصفهان

مدیران آموزشگاه فنی شهر اصفهان، برای خود وظایف ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها بر اساس وظایف خود، خدمات خاصی را به هنرجویانی مانند شما ارائه می‌دهند. اما از اصلی‌ترین وظایف و خدمات ارائه شده از سوی آموزشگاه فنی در اصفهان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش مهارت
  • آموزش پژوهش
  • تولید استاندارد‌های آموزشی
  • ارزشیابی نیرو‌های کار

البته این آموزشگاه‌های در حوزه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای، به شما و دیگر هنرجویان آموزش می‌دهند. از اصلی‌ترین حوزه‌های آموزشی آموزشگاه فنی اصفهان، می‌توان به لیست زیر توجه کرد:

  • حوزه خدمات
  • حوزه صنعت
  • حوزه فرهنگ و هنر
  • حوزه کشاورزی

خدمات آموزشگاه‌های فنی در اصفهان

 

گروه‌های هدف آموزشگاه فنی در اصفهان

مدیران و اساتید آموزشگاه فنی اصفهان برای ارائه خدمات و آموزش‌های تئوری و عملی، گروه‌های از جامعه را مورد هدف قرار می‌دهند. اساتید آموزشگاه فنی با ارائه آموزش‌های تازه و جدید به این گروه‌ها هدف، آن‌ها را برای حضور موفق در بازار آماده می‌کنند.

از اصلی‌ترین گروه‌های هدف آموزشگاه فنی در اصفهان، می‌توان به افراد زیر اشاره کرد:

  • کارجویان
  • افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی، اتحادیه‌ها و اصناف
  • دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • دانش‌آموزان
  • پسران در دوره سربازی
  • افراد ساکن در منطقه‌های محروم شهر اصفهان
  • افراد ساکن مناطق مرزی
  • افراد در معرض آسیب مانند زنان سرپرست خانوار یا کودکان کار
  • زنان خانه دار
  • افراد دارای معلولیت
  • روستائی‌ها، عشایر یا زندانی‌ها در کنار خانواده‌های آن‌ها
  • آسیب دیدگان اجتماعی
  • اتباع خارجی و پناهندگان

لیست رشته‌های فنی آموزشگاه فنی در اصفهان

مدیران آموزشگاه فنی در اصفهان در یک سری رشته خاص، به هنرجویان خدمات ارائه می‌دهند. تعدادی از پرطرفدارترین رشته‌ها عبارت‌اند از:

  • راه اندازی موتورهای الکتریکی AC با کنتاکتورها
  • ایمنی و اطفای حریق با خاموش‌کننده‌های دستی
  • نصب سیستم زمین حفاظتی (اجرای ارتینگ)
  • کمک حسابدار
  • نصب سیستم زمین حفاظتی (اجرای ارتینگ)
  • فیروزه کوبی
  • شلواردوز زنانه
  • بافت مو
  • کیک ساز و تر ساز
  • پیرایشگر موی زنانه
  • تهیه فینگرفودها
  • سبزی آرایی، سفره آرایی و میوه آرایی
  • نوازنده ساز کوبه‌ای تمبک
  • مهره‌های تزیینی و پولک و منجوق دوز
  • نازک دوز زنانه
  • پلاس باف
  • مهارت‌های حرفه‌ای و اداری کار با رایانه
  • بازاریاب فضای مجازی
  • سازنده عروسک‌های خمیر چینی و اشیای تزئینی
  • دسر ساز بین‌المللی
  • لوله کشی لوله‌های مسی و آلومینیومی
  • مقاله نویسی حرفه‌ای
  • تولید کننده تراریوم
  • عکاسی
  • نصب سیستم زمین حفاظتی (اجرای ارتینگ)
  • راهنمای گردشگری سلامت
  • نقاش شیشه‌های تزئینی (ویترای)
  • پرورش گیاهان آپارتمانی در منزل
  • کاربر ICDL
  • آرایشگری زنانه
  • و…

لیست رشته‌های فنی آموزشگاه فنی در اصفهان

 

لیست آموزشگاه‌های فنی در اصفهان

در صورتی که به دنبال شرکت در دوره‌های آموزشگاه‌های فنی در شهر زیبا اصفهان هستید، حتماً داشتن آدرس آموزشگاه فنی در اصفهان یا شماره تلفن آن کمک بزرگی برای شما است. شما پس از برقراری تماس و مراجعه به آموزشگاه، می‌توانید اطلاعات لازم درباره میزان موفقیت شاگردان در آزمون‌های فنی را به دست ‌آورید.

همچنین درباره وجود تجهیزات پیشرفته و میزان تخصص اساتید آن آموزشگاه فنی در اصفهان، اطلاعات لازم را کسب کنید. همه این مطالب هنگام ثبت نام برای شما، کمک بزرگی هستند؛ اما در جدول زیر اسمی و شماره تلفن برخی از معتبر‌ترین و مشهور آموزشگاه فنی در اصفهان، اشاره شده است.

نام آموزشگاه فنی شماره تلفن
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای فکر جوان ۰۳۱۳۶۲۴۰۳۸۵
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهر ۰۳۱۳۶۲۹۶۲۷۳
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید هیوانو ۰۳۱۳۶۶۰۵۲۸۰
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پایا ۰۳۱۳۶۷۰۳۷۳۵
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای همافران ۰۳۱۳۳۲۳۷۴۳۰
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آگاه ۰۳۱۳۶۲۵۶۷۶۷
آموزشگاه فنی و حرفه‌ای علم و فناوری ۰۳۱۳۶۲۷۲۲۵۱

نحوه تعیین شهریه آموزشگاه فنی در اصفهان

هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های فنی در اصفهان و ثبت نام، به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله اصلی‌ترین این عوامل، وجود اساتید برتر و کاربلد در کنار تجهیزات پیشرفته و به روز در آن آموزشگاه است. مدیران آموزشگاه‌ها هنرجویان را به لحاظ شرایط زمانی و مکانی به بخش‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند.

سپس با توجه به نوع مهارت و همچنین رده سنی، آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند. بدون تردید این مسائل در تعیین هزینه شهریه‌های آموزشگاه فنی در اصفهان، تأثیر مستقیم دارد. مطمئناً هدف اصلی هنرجویانی مانند شما جهت شرکت در این کلاس، کسب مهارت یا افزایش تخصص در یک زمینه خاص است.

در برخی از موارد برخی از دوره‌های مهارت‌های آموزشگاه فنی در اصفهان، به صورت رایگان یا با هزینه خیلی کم به هنرجویان آموخته می‌شود. البته این عزیزان پس از اتمام دوره، باید در آزمون آموزشگاه شرکت کنند تا پس از به دست آوردن حد نصاب، مدرک مهارت را اخذ کنند.

شهریه و هزینه دوره‌های آموزشگاه فنی در اصفهان، بر اساس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و معمولاً هنگام تعیین این نرخ، شرایط اقتصادی جامعه در نظر گرفته می‌شود. پس از آن که شورای رسیدگی و نظارت استان، شرایط اقتصادی را مشخص کرد؛ مبلغ نهایی دوره‌ها به آموزشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

پس از تعیین شهریه، مدیران آموزشگاه فنی موظف هستند که این نرخ را روی تابلو اعلانات آموزشگاه درج کنند. البته در کنار نرخ و شهریه ثبت نام، مدارک لازم را نیز اعلام می‌کنند تا شما و دیگر هنرجویان باید دید باز، در کلاس‌ها ثبت نام کنید.

شرایط حضور در کلاس‌های رایگان آموزشگاه فنی

کلاس‌های رایگان آموزشگاه فنی، دارای یک سری اصول و قواعدی است که هنرجویان مانند شما، اطلاعات لازم را قبل از ورود به آن کلاس‌ها داشته باشند. شما و دیگر هنرجویان ابتدا به سایت سازمان فنی و حرفه‌ای باید مراجعه کنید در رشته مورد نظر ثبت نام کنید.

البته ثبت نام به صورت آنلاین یا حضوری در محل آموزشگاه فنی در اصفهان، باید توسط خود کار‌آموز صورت بگیرد. اساتید آموزشگاه فنی پس از انجام فرایند ثبت نام، باید اطلاعات لازم درباره مهارت خاص را به شما بیاموزند.

البته در این زمان آموزشگاه موظف به حفظ اطلاعات شما بوده و همچنین امکان جایگزینی در دوره‌ها را نباید انجام دهد. فرایند ثبت نام در دوره‌های رایگان آموزشگاه فنی در اصفهان با دوره‌های که هزینه‌ای طلب می‌کند، تفاوتی وجود ندارد.

در همه دوره‌های آموزشگاه فنی در اصفهان، تعداد مشخصی هنرجو می‌توانند حضور داشته باشند؛ بنابراین پس از تکمیل این ظرفیت، افراد جدید نمی‌توانند ثبت نام کنند. تاریخ و زمان شروع کلاس‌ها پس از تکمیل ظرفیت، به شما و دیگر هنرجویان اعلام می‌شود.

شرایط حضور در کلاس‌های رایگان آموزشگاه فنی

 

باز گرداندن شهریه به کارآموزان آموزشگاه فنی در اصفهان

گاهی از اوقات مدیران آموزشگاه فنی اصفهان، به دلیل یک سری اتفاقات دوره‌های آموزشی خود را لغو می‌کنند. در صورتی که مقصر اصلی لغو این دوره‌ها، آموزشگاه شناخته شود؛ آن‌ها باید شهریه ثبت نام را به هنرجویان خود بازگردانند.

اما از اصلی‌ترین دلایل استرداد شهریه به هنرجویان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صورتی که آموزشگاه فنی اصفهان، ساعت و زمان کلاس‌ها را تغییر داد؛ هنرجو می‌تواند تقاضا استرداد شهریه ثبت نام را داشته باشد. زیرا او با توجه به شرایط ابتدایی دوره‌ها، ثبت نام کرده بود.
  • اگر به هر دلیلی کلاس‌های آموزش عملی یا تئوری آموزشگاه فنی اصفهان، لغو شد؛ مدیران آن مجموعه موظف به پرداخت کامل شهریه به هنرجویانی مانند شما هستند.
  • تغییر استاد و مدرس دوره‌ها، از دیگر عوامل بازگرداندن شهریه به هنرجویان معرفی شده است.
  • در صورتی که شما یا دیگر هنرجویان دقیقاً یک هفته قبل از شروع دوره‌های آموزشی، از حضور در آن دوره انصراف دهید؛ آموزشگاه فنی در اصفهان موظف به پرداخت کامل شهریه به شما است.

اما اگر زمان انصراف شما پس از شروع کلاس‌ها باشد، آموزشگاه فنی در اصفهان باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی شهریه را به شما برگرداند. البته در صورت خصوصی بودن کلاس و انصراف از جانب شما، امکان برگرداندن شهریه وجود ندارد.

شرایط تخفیف شهریه آموزشگاه فنی در اصفهان

مدیران آموزشگاه فنی اصفهان برای شما و دیگر هنرجویان، یک سری شرایطی تخفیفی هنگام دریافت شهریه در نظر گرفته‌اند. به طور مثال در صورتی که شما هم زمان در چند دوره آموزش کسب مهارت آن آموزشگاه ثبت نام کنید، مطمئناً از تخفیف‌های در زمینه پرداخت شهریه بهره‌مند می‌شوید.

البته این روش تخفیفی، یک راهکار مؤثر جهت تبلیغ و جذب کارآموزان برای ثبت نام در آن آموزشگاه نیز محسوب می‌شود. از دیگر روش مدیران آموزشگاه فنی اصفهان برای جذب کارآموزان جدید، کسب نمره بالا در رشته خاص است.

مطمئناً اگر شما یا دیگر هنرجویان یک مهارت خاص، بتوانید بالاترین نمره در آزمون را کسب کنید؛ مدیران مجموعه تخفیف‌های را برای شهریه به شما اعلام می‌کنند. از دیگر شرایط تخفیفی شهریه‌های آموزشگاه فنی در اصفهان، برخی از مناسبت‌ها است.

بدون تردید زمان افتتاح آموزشگاه فنی اصفهان، بهترین زمان برای ثبت نام است. زیرا مدیران مجموعه به واسطه افتتاح آموزشگاه، تخفیف‌های را برای ثبت نام در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین شما و دیگر هنرجویان، می‌توانید از این فرصت خوب استفاده کنید.

آموزش خصوصی آموزشگاه فنی در اصفهان

امکان تدریس خصوصی در همه آموزشگاه‌ها مانند آموزشگاه فنی وجود دارد. این روش آموزش از سرعت و یادگیری بیشتری برخوردار است؛ بنابراین در صورتی که توانایی لازم برای پرداخت شهریه آموزش خصوصی را دارید، حتماً از این شیوه استفاده کنید.

مطمئناً به دلیل سرعت بالا در آموزش و همچنین یادگیری بهتر شما یا دیگر هنرجویان در آموزش خصوصی، امکان رسیدن شما به موفقیت نیز افزایش پیدا می‌کند. مدیران آموزشگاه فنی در اصفهان با استفاده از اساتید با تجربه و کاربلد، کلاس‌های خصوصی فوق‌العاده‌ای را برای شما یا دیگر هنرجویان برگزار می‌کنند.

بنابراین مدیران آموزشگاه‌ها با کمک این اساتید متخصص و تجهیزات پیشرفته، راه رسیدن به موفقیت را برای شما هموار‌تر می‌کنند.

آموزش خصوصی آموزشگاه فنی در اصفهان

 

آموزش آنلاین آموزشگاه فنی در اصفهان

آموزشگاه فنی شهر اصفهان برای آن دسته از افرادی که به دلیل مشغله کاری، نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری مؤسسه شرکت کنند؛ آموزش آنلاین را فراهم کرده‌اند. آن‌ها با آماده ساختن بستر نرم‌افزاری و سخت افرازی، امکان این شیوه آموزش را فراهم کرده‌اند.

البته مراحل آماده‌سازی شیوه آنلاین آموزشگاه فنی شهر اصفهان، شامل مراحلی متعددی است که اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • راه‌اندازی و شروع کلاس آنلاین
  • راه‌اندازی LMS
  • آموزش استاد‌ها جهت کار در کلاس آنلاین و LMS
  • برنامه‌ریزی جهت تهیه و تولید محتوای آموزشی
  • آموزش اساتید برای تهیه محتوای آموزشی

بدون تردید آموزشگاه فنی با راه‌اندازی کلاس آنلاین، امکان شرکت هنرجویانی از سراسر کشور یا شهر اصفهان را فراهم می‌کند. اساتید حاضر در این کلاس‌ها، خدمات و اطلاعات خود را به همه متقاضیان یادگیری مهارت خاص می‌آموزند.

همچنین اساتید این آموزشگاه‌ها در صورت تمایل، می‌توانند فایل‌های تدریس خود را روی صفحه وایت برد نمایش دهند. در صورت علاقه می‌توانند آن‌ها را به صورت فایل پی‌دی‌اف یا پاورپوینت در بیاورند. سپس این فایل‌ها را در اختیار هنرجویانی مانند شما قرار می‌دهند.

احتمالاً پس از مطالعه این فایل‌ها و گوش دادن به سخنان استاد، سؤال‌های در ذهن شما هنرجویان شکل می‌گیرد. شما و دیگر هنرجویان می‌توانید این سؤال‌ها را در کلاس‌های آنلاین مطرح کنید تا استاد با پاسخ دادن به آن‌ها، مشکل شما را برطرف کند.

استادهای آموزشگاه فنی در اصفهان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه خوب، بهره‌مندی از استاد با تجربه و کاربلد است. مدیران مجموعه در زمان استخدام استاد آموزشگاه، فاکتور‌های را در نظر می‌گیرند. در ادامه به بیان توضیحاتی بیشتر درباره این ویژگی‌ها، پرداخته شده است.

استادهای آموزشگاه فنی در اصفهان

 

مهارت و تجربه

از اصلی‌ترین خصلت‌های استاد آموزشگاه فنی در اصفهان، بهره‌مندی از تجربه و مهارت است. به طور مثال در زمان استخدام استاد رشته حسابداری، استاد باید از تمام نرم‌افزار‌های تخصصی و عمومی مربوط به این رشته اطلاع داشته باشد. همچنین او امکان تدریس مفاهیم این رشته را به ساده‌ترین شکل داشته باشد.

سطح‌بندی مطالب آموزشی

استاد ماهر و با تجربه، باید توانایی تقسیم مطالب آموزشی را به سه بخش مقدماتی، پیشرفته و آمادگی را داشته باشد. سپس با توجه به سطح اطلاعت و مهارت هنرجو، تدریس مطالب آموزشی را شروع کند.

کار کردن با وب سایت

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آموزشگاه فنی شهر اصفهان، بهره‌مندی از وب سایت اینترنتی است. اساتید حاضر در این آموزشگاه‌ها، باید شیوه کارکردن با وب سایت را بلد باشند.

آموزش آنلاین

از دیگر ویژگی‌های استاد در آموزشگاه فنی، امکان تدریس به شیوه آنلاین است. استاد‌های آموزشگاه فنی در اصفهان علاوه بر دانش کافی برای کار کردن با وب سایت اینترنتی، با شیوه آموزش آنلاین آشنا باشند. مطمئناً برخی از هنرجویان، امکان حضور در کلاس‌های آموزشگاه را ندارند.

در چنین شرایطی مدیران آموزشگاه امکان آموزش آنلاین را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. برخی از اساتید با تجربه برای این شیوه آموزش، فایل‌های پی‌دی‌اف یا پاورپوینت را آماده می‌کنند تا تدریس مطالب، آسان‌تر باشد.

آموزشگاه فنی در اصفهان

 

برخی از مفاد قرارداد کارورزی آموزشگاه فنی

از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه فنی در اصفهان، امکان کارورزی برای شما و دیگر هنرجویان است؛ بنابراین شما در زمان سپری کردن این بخش از کسب مهارت در آموزشگاه، باید بین شما و آموزشگاه قرارداد منعقد شود.

این قرارداد بر اساس اصول و قواعد خاصی نوشته می‌شود. در قسمت اول حتماً نام و نام خانوادگی، شماره کارت ملی، آدرس محل زندگی شما در کنار نام و نام خانوادگی مدیر آموزشگاه و آدرس آن محل قید می‌شود. در بخش دیگری از قرارداد مبلغ دوره کارآموزی، اسم استاد، مدت زمان دوره و محل برگزاری اشاره می‌شود.

در قرارداد بین شما و آموزشگاه فنی در اصفهان قید شده است که آموزشگاه در برابر مبلغ دریافتی، باید یک رسید به شما ارائه دهد. در این رسید میزان دقیق مبلغ پرداختی، مشخصات شما و نوع حرفه‌ای که قرار است در آن محل بیاموزید همراه با مهر و امضای مدیر آموزشگاه عنوان می‌شود.

البته این رسید در دو نسخه صادر می‌شود. یک نسخه در اختیار شما قرار گرفته و نسخه دیگر در دفتر یا نزد رئیس بخش مالی آموزشگاه کنار قرارداد کارآموزی شما قرار داده می‌شود. در قرارداد بین شما به عنوان کارآموز و مدیر آموزشگاه فنی، تعهداتی برای شما و دیگر هنرجویان در نظر گرفته شده است.

بخشی از مفاد تعهدات کارآموز به آموزشگاه فنی در اصفهان عبارت هستند از:

  • در صورتی که شما یا دیگر کارآموز به صورت سهوی یا عمدی، باعث خراب شدن بخشی از تجهیزات آموزشگاه شوید؛ باید خسارت وارد شده را در یک مدت زمان کم (یک هفته) پرداخت کنید.
  • رعایت ضوابط و قوانین اجتماعی، اسلامی و اخلاقی در مدت زمان کارورزی بر شما واجب است.
  • در صورتی که شما ۳ جلسه به صورت متوالی و ۵ جلسه متناوب غیب کنید، مدیر آموزشگاه فنی در اصفهان می‌تواند از ورود شما به کلاس‌ها جلوگیری کند. همچنین او در چنین شرایطی، نیازی به پرداخت و استرداد شهریه به شما نمی‌بیند؛ بنابراین در صورت حضور در آموزشگاه برای کارآموزی، شخص منظم و منضبطی باشید تا دچار چنین مشکلی نشوید.
  • شما و دیگر هنرجویان به عنوان کارآموز، باید مطالبی که استاد درس می‌دهد را یاد بگیرد. همچنین سؤال‌های شما در کلاس، باید بر اساس مطالب آموزشی باشد. شما امکان پرسیدن سؤال‌های بی‌ربط با موضوع کلاس را ندارید.
  • از جمله تعهداتی که شما به عنوان کارآموز به آموزشگاه فنی شهر اصفهان می‌دهید این است که سر ساعت مشخص در کارگاه حاضر شوید. پس از پایان کلاس نیز سریعاً آموزشگاه و کارگاه را ترک کنید.

آموزشگاه فنی شهر اصفهان نیز تعهداتی در قبال شما و دیگر هنرجویان خود دارد. این تعهدات نیز در قرارداد بین شما و آموزشگاه قید شده است که اصلی‌ترین آن‌ها شامل لیست زیر است:

  • مدیران آموزشگاه موظف هستند که تمام شرایط آموزش مانند شهریه و نام استاد را به شما و دیگر هنرجویان قبل از ثبت نام بیان کنند تا شما با چشمانی باز، فرایند ثبت نام را انجام دهید.
  • آموزشگاه در مدت زمان اعتبار قرارداد بین شما و خود، باید به همه تعهدات خود پایبند باشد.
  • در صورتی که شما همه هزینه ثبت نام دوره را پرداخت کردید، آموزشگاه باید اسم شما را در پرتال جامع سازمان فنی و حرفه‌ای ثبت کند.

در صورتی که بین شما و مدیران آموزشگاه اختلافی به وجود آمد، می‌توانید به هیئت نظارت استان اصفهان جهت رفع مشکل مراجعه کنید.

 

سؤالات متداول

  1. حوزه‌های آموزشی آموزشگاه فنی کجاست؟

حوزه کشاورزی، حوزه فرهنگ و حوزه صنعت

  1. ویژگی‌های یک آموزشگاه فنی خوب پیست؟

بهره‌مندی از استاد‌های متخصص، وجود تجهیزات پیشرفته، امکان دوره‌های کارآموزی و کارورزی

  1. آموزش‌های آموزشگاه فنی در اصفهان چگونه است؟

آموزش‌های کسب مهارت به هنرجویان به دو صورت مجازی یا آنلاین و حضوری انجام می‌شوند.

  1. مهم‌ترین دوره‌های کامپیوتر در آموزشگاه فنی در اصفهان کدام‌اند؟

کاربر ICDL و مهارت‌های حرفه‌ای و اداری کار با رایانه و…

 

 

شارینو

سایت شارینو مطالب مفیدی را درباره تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان، تعمیر چرخ گوشت در اصفهان، تعمیر مبل در اصفهان و تعمیر دزدگیر در اصفهان برای شما تهیه کرده است.

در صورت علاقه به تعمیر لوازم خانگی، حتماً به این بخش از سایت سری بزنید. همچنین می‌توانید مقالات شارینو را برای آشنایی هر چه بیشتر با شهر اصفهان و دیدنی‌های آن در زمان سفر به این شهر تاریخی مطالعه کنید.

امکان آشنایی هر چه بیشتر شما با شهر اصفهان از طریق مقالات مراکز تفریحی اصفهان، مراکز خرید اصفهان و رستوران های اصفهان فراهم شده است.

لازم به ذکر است که متخصصان تیم شارینو می‌توانند در رشد و توسعه کسب و کارتان به شما کمک شایانی بکنند؛ طراحی سایت در اصفهان، ادمین اینستاگرام در اصفهان و طراحی اپلیکیشن در اصفهان از جمله خدماتی هستند که تیم شارینو برای توسعه کسب و کار‌های کوچک یا بزرگ فراهم کرده‌اند.

از مطالب مفید دیگر در سایت شارینو می‌توان به مقاله‌های تحت عنوان کلینیک دندانپزشکی در اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان، آمبولانس در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان و پزشک زنان در اصفهان اشاره کرد.

 

سخن پایانی

شما و دیگر هنرجویان با ثبت نام در دور‌های آموزشگاه فنی در اصفهان، امکان کسب دانش و مهارت در یک حوزه خاص را دارید. مطمئناً با شرکت در آزمون‌های پایان دوره و کسب نمره بالا، می‌توانید مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور دریافت کنید.

شما به کمک این مدرک، امکان دریافت وام از بانک جهت شروع کسب و کار خود در شهر اصفهان را دارید. همچنین در صورت تمایل برای خروج از ایران، می‌توانید با ارائه این مدرک در رشته مورد نظر فرصت شغلی مناسب پیدا کنید.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *