باربری در شیراز

باربری در شیراز

آیا تابه‌حال از خدمات شرکت‌های باربری در شیراز استفاده کرده‌اید؟ این شرکت‌ها با استفاده از امکانات جدید و تجهیزات لازم وسایل منزل و محل کار شما را در نهایت امنیت جابه‌جا می‌کنند.

برای هر زمانی که وسایل زیادی دارید می‌توانید روی این شرکت‌ها حساب کنید. این مطلب معرفی این شرکت‌ها و صحبت درباره خدمات آن‌ها است. از شما می‌خواهیم همراه ما باشید.

مزایای استفاده از خدمات باربری در شیراز

خدمات باربری در شیراز

امروزه کمتر کسی هست که نداند یک شرکت باربری دقیقاً چه خدماتی انجام می‌دهد؛ بنابراین معرفی این شرکت‌ها را فاکتور گرفته و به بررسی مزایای استفاده از سرویس‌های باربری در شیراز مشغول می‌شویم. شاید تصور کنید که یک شرکت باربری فقط بارها را جابه‌جا می‌کند.

این شرکت‌ها در اصل خدمات دیگری هم دارند و پکیج‌های زیادی برای راحتی بیشتر مشتریان طراحی می‌کنند. در اصل آن‌ها با شناسایی نیازهای مختلف مشتریان خود به طراحی پکیج‌هایی مشغول می‌شوند که با استقبال مواجهه شده و می‌تواند سود زیادی را به شرکت سرازیر کند.

دلیل استقبال مشتریان از این طرح‌های عالی می‌تواند منفعت دوجانبه برای مشتری و شرکت باشد. این یعنی با رزرو این خدمات تنها شرکت سود نمی‌کند؛ بلکه مشتریان نیز راحتی و آسایش بیشتری به دست می‌آورند. شما با سپردن بار خود به شرکت باربری از مزایای بی‌نظیر زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • تضمین امنیت انواع بار در جاده‌های داخل و خارج از شهر
  • استفاده از پکیج‌های مختلف و متنوع مانند پکیج بسته‌بندی وسایل یا چیدمان منزل
  • جابه‌جایی وسایل حساس مانند لوازم‌خانگی برقی، مواد غذایی، وسایل عتیقه و گل و گیاه
  • استفاده از بیمه برای آسودگی خاطر مشتریان در هنگام حمل بارها
  • بهره‌مندی از تخفیف‌های مختلف در مناسبت‌های ویژه برای مشتریان وفادار
  • امکان رزرو انواع ماشین‌ها و کارگران به تعداد و ساعت‌های دلخواه توسط مشتریان
  • امکان انتخاب انواع ماشین‌ها و تجهیزات شرکت باربری در شیراز به سلیقه مشتری
  • جابه‌جایی وسایل سنگین با جرثقیل، وسایل و ماشین‌های مناسب و جدید

ویژگی‌های یک باربری معتبر و خوب

می‌دانیم که شرکت‌های باربری زیادی در شیراز فعالیت می‌کنند. اگر اسباب‌کشی دارید یا برای جابه‌جایی برخی از وسایل سنگین خود کمک می‌خواهید، شرکت باربری در شیراز می‌تواند همان چیزی باشد که لازم دارید. اگر اولین باری است که می‌خواهید از خدمات باربری در شیراز استفاده کنید، بهتر است به داشتن ویژگی‌های زیر در آن دقت کنید.

ارائه خدمات به بهترین نحو

شرکت‌های معتبر خود را با ارائه خدمات مناسب به مشتریان بعدی معرفی می‌کنند. آن‌ها در تلاش هستند تا رضایت مشتریان را جلب کرده و سرویس‌های خود را به بهترین نحو ممکن ارائه کنند. به همین دلیل با صبر، خوش‌رویی و در کمال اطمینان با مشتریان برخورد می‌کنند.

در همین راستا پرسنل خود را آموزش می‌دهند و از بهترین سرویس‌های خود برای جلب رضایت مشتریان بهره می‌برند. به طور مسلم مشتریان شرکت‌هایی را انتخاب می‌کنند که قدردان حضور آن‌ها هستند و با کمال احترام با مشتریان خود برخورد می‌کنند.

داشتن تجهیزات مناسب

لازم است که باربری‌ها برای حمل و جابه‌جایی وسایل مختلف تجهیزات مناسب آن را تهیه کنند. برای جابه‌جایی مواد غذایی باید ماشین‌ها دارای یخچال باشند. گاهی نیز ممکن است وسایل عتیقه یا شکستنی مانند گلدان و شیشه در بار باشد که وظیفه باربری در شیراز ارائه بستر مناسب جهت جابه‌جایی ایمن این وسایل است.

گاهی حتی لازم است داخل کامیون‌ها با پتو یا موکن بپوشانند تا وسایلی که درون آن قرار می‌گیرند آسیب نبینند و در صورت واژگون شدن آن‌ها خطری وجود نداشته باشد.

در همین راستا داشتن ماشین‌های مختلف مانند نیسان، وانت، خاور و کامیون‌های یخچال‌دار برای یک شرکت باربری ضروری به نظر می‌رسد. تجهیزات نوین و پیشرفته هم کارگران را به زحمت زیادی نمی‌اندازد و هم امنیت بارها را تأمین می‌کند.

شرکتی که تجهیزات جدید برای جابه‌جایی انواع وسایل در نظر می‌گیرد، در ابتدا به سلامت جسمانی کارگران خود احترام می‌گذارد و در درجه دوم امنیت بار را تضمین می‌کند. همین باعث افزایش اعتبار شرکت و در نتیجه سودآوری بیشتر می‌شود.

پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده

شرکت‌های حرفه‌ای باربری در شیراز از کارگران ماهر و ورزیده استفاده می‌کنند و رانندگان ماهر را استخدام می‌کنند. این شرکت‌ها می‌دانند که با این کار در اصل در حال تضمین کیفیت خدمات خود هستند و با این روش خسارت‌های مالی و نارضایتی مشتریان را به حداقل می‌رسانند.

آن‌ها از دادن مزایا به کارگران و پرسنل خود روی‌گردان نیستند و اگر لازم باشد آموزش‌های لازم را به پرسنل خود ارائه می‌کنند. یکی از راه‌های افزایش کیفیت کار تشویق کارگران و پرسنل و در نظر گرفتن مزایا و تشویق آن‌ها است.

داشتن پکیج‌های مختلف

این یک ابتکار جالب است که شرکت‌های باربری برای راحتی مشتریان و تنوع بیشتر خدمات خود پکیج‌هایی را طراحی می‌کنند. به طور مثال گروه بسته‌بندی وسایل برای جمع‌کردن و بسته‌بندی درست و اصولی وسایل در کنار مشتریان هستند.

پرسنل شرکت باربری در شیراز به بهترین نحو هر کدام از وسایل را جمع می‌کنند و به این ترتیب خسارت‌های وارد شده به وسایل را در طول جابه‌جایی به حداقل می‌رسانند. برخی از شرکت‌ها نیز پکیج‌های چیدمان وسایل منزل را دارند که پس از انتقال لوازم به محل موردنظر کارگران وسایل را به شیوه دلخواه شما می‌چینند.

تصور کنید با این خدمات چقدر در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود و در عین حال دیگر لازم نیست یک روز کاری خود را به این کار اختصاص داده و استرسی هم نخواهید داشت. این پکیج‌ها به خصوص برای اثاث‌کشی در شرکت‌ها مناسب هستند. تنوع خدمات یکی از راه‌هایی است که با آن می‌توانید شرکت‌های حرفه‌ای را بشناسید.

بهره‌مندی از سیستم رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به مشتریان

یک شرکت معتبر باربری در شیراز می‌داند که باید حضور مشتریان خود را پاس بدارد و به همین علت نیز سیستمی برای پاسخگویی به مشتریان راه‌اندازی می‌کند. افرادی که در این قسمت کار می‌کنند باید صبور، مطلع و خوش‌برخورد باشند.

همچنین این سیستم بهتر است به طور شبانه‌روزی و سریع پاسخگوی مشتریان باشد. به مشتریان خود توضیح دهید که همواره رضایت آن‌ها دغدغه شما است و به همین دلیل به طور شبانه‌روزی می‌توانید به آن‌ها خدمت‌رسانی کنید.

بیمه‌کردن بارها

همیشه شنیده‌ایم که حادثه هرگز خبر نمی‌کند. اگر این چنین است، پس برای آن آماده باشید و با بیمه بارهای خود خسارات را به حداقل برسانید. شرکت‌های معتبر باربری در شیراز شرایطی را فراهم می‌کنند تا مشتریان بتوانند بارهای مهم خود را یا فقط بخشی از آن‌ها را بیمه کنند.

در این صورت مبلغی علاوه بر هزینه بار از مشتری دریافت می‌شود؛ اما بار او نیز بیمه شده و با خاطری آسوده‌تر راهی مقصد می‌شود. این امر به خصوص برای وسایل عتیقه، گاو صندوق یا بارهای مهم الزامی است.

برخورداری از پرسنل مناسب برای بخش‌های مختلف

یک شرکت باربری در شیراز پرسنل مناسب برای هر بخش در نظر می‌گیرد. رانندگان، کارگران و بخش پاسخگویی به مشتریان وظایف متفاوتی دارند. به همین دلیل باید در این بخش‌ها افراد مختلفی انجام وظیفه کنند.

در صورتی که لازم باشد پرسنل باید آموزش ببینند و در مورد وظایف و حوزه اختیارات خود اطلاع‌رسانی شوند. ارتباط درست و مؤثر رمز جذب و ماندگار کردن مشتریان در هر نوع بیزینسی است.

ارائه قیمت‌های مناسب

باربری در شیراز طبق نرخ‌های اتحادیه باید تعرفه‌هایی را برای مشتریان در نظر بگیرند. با توجه به هزینه‌های ماشین و سوخت و پرسنل ارائه قیمت‌های ارزان منطقی نیست. همچنین تعرفه‌های شرکت نباید چندان بالا باشند که مشتریان از سفارش بار به شرکت منصرف شوند.

تعرفه‌هایی که یک باربری به مشتریان خود می‌دهد به نوع و حجم بار، تعداد طبقات ساختمان، مسافت طی شده، نوع و تعداد ماشین‌ها و برخی عوامل تعیین‌کننده دیگر بستگی دارد.

حمل بار به خارج از شهرستان

در شهرستان‌های بزرگی مانند شیراز ممکن است بیشتر مشتریان مسافرینی باشند که برای خرید جهیزیه یا لوازم مهم منزل به شیراز آمده‌اند. در این صورت آن‌ها خواهان حمل بار به خارج از شهرستان هستند. شرکت‌های مجهز و معتبر باربری به این موضوع نیز دقت کرده‌اند و سرویس حمل بار به خارج از شهرستان نیز در لیست خدمات آن‌ها دیده می‌شود.

تجهیزات باربری در شیراز

تجهیزات باربری در شیراز

یک شرکت باربری در شیراز وسایل را به هر کجا که بخواهید حمل می‌کند؛ پس آیا ماشین باربری وسایل منزل حتی در انواع متنوع تنها چیزی است که این شرکت لازم دارد؟ قطعاً این طور نیست. وسایل و امکانات زیادی در یک شرکت باربری در شیراز باید وجود داشته باشد تا بتوانند به بهترین نحو بارها را به مقصد منتقل کنند.

هر شرکت باربری تجهیزاتی دارد که عبارت‌اند از:

  • تجهیزات باربری شامل گاری، سبد بالابر، قلاب، لیفتراک، تجهیزات مکانیکی، جرثقیل و…
  • چرخ‌دستی برای حمل وسایل سنگین مثل گاو صندوق
  • چرخ حمل وسایل سنگین
  • خاور و کامیون در تعداد بالا
  • وانت و نیسان‌های جدید
  • کامیون‌های مجهز به یخچال
  • وسایل لازم برای بسته‌بندی انواع اثاثیه
  • ترولی برای افزایش امنیت و انعطاف‌پذیری

خدمات و سرویس‌های باربری در شیراز

خدمات و سرویس‌های باربری در شیراز

امروزه باربری شیراز نیسان خدمات متنوع و زیادی برای مشتریان خود دارد. آن‌ها بیشتر در جهت رفع نیازهای مختلف مشتریان خود می‌کوشند. با این سرویس‌ها دیگر اسباب‌کشی مانند گذشته مایه دردسر و اضطراب نیست. مهم‌ترین خدمات باربری‌ها شامل موارد زیر می‌شوند.

حمل جهیزیه و سیسمونی نوزاد

با خاطری آسوده وسایل منزل نو را به باربری‌ها بسپارید. آن‌ها حتی می‌توانند لوازم شما را به بهترین نحو بسته‌بندی کنند. کارگران باربری در شیراز برای پک کردن لوازم سنگین مانند یخچال، لباسشویی و کتابخانه از چسب‌های پهن محکم و نایلون‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

در مورد سیسمونی نوزاد نیز آن را با ماشین انتخابی شما به مقصد می‌رسانند تا بتوانید اتاق دلبند نو رسیده خود را به بهترین نحو آراسته کنید. می‌توانید از شرکت برای سرویس بسته‌بندی نیز درخواست کنید و همچنین امکان بیمه‌کردن بار شما وجود دارد.

حمل گل و گیاه آپارتمانی

آیا به زودی اثاث‌کشی دارید و از الان برای حمل گیاهان آپارتمانی خود عزا گرفته‌اید؟ این گل‌ها باعث طراوت و شادمانی محیط می‌شوند؛ اما حمل آن‌ها بسیار سخت است. ممکن است در طول جابه‌جایی گلدان‌ها بشکند یا گل‌ها پژمرده شده و آسیب ببینند.

نیازی به نگرانی نیست. یک یا دو روز قبل از اثاث‌کشی گل‌های خود را آبیاری کنید و پس از آن از کارگران باربری در شیراز بخواهید تا آن‌ها را بسته‌بندی کنند. کارگران گل‌ها و گیاهان آپارتمانی را در کیسه‌های کاغذی قرار می‌دهند.

به این ترتیب گیاهان آسیب نمی‌بینند و پژمرده هم نمی‌شوند. از قرار دادن گیاهان در کیسه‌های پلاستیکی خودداری کنید؛ زیرا این کیسه‌ها راهی برای جریان هوا باقی نمی‌گذارند و گیاه پژمرده می‌شود. همچنین برای گلدان‌های کوچک‌تر مانند کاکتوس می‌توانید از جعبه‌های کاغذی استفاده کنید.

دیواره‌های جعبه باید بلند باشد و گلدان‌ها به طور منظم درون آن قرار بگیرند. نیازی به بستن این جعبه نیست. اجاره دهید هوا جریان پیدا کند.

حمل وسایل عتیقه

شرکت باربری در شیراز برای حمل وسایل عتیقه نیز تمهیداتی چیده و امکاناتی فراهم کرده است. کارگران به منظور جابه‌جایی گلدان‌ها، تابلو، فرش و دکوری‌های عتیقه از روش‌های درست و اصولی بسته‌بندی استفاده می‌کنند.

هنگام بسته‌بندی این اشیا عتیقه چه نکات ظریفی را باید در نظر گرفت؟ توجه شما را به نکات زیر معطوف می‌کنیم:

  • به عنوان مواد بسته‌بندی، شرکت‌ها از مقوا یا پارچه‌های نرم و در عین حال بادوام استفاده می‌کنند که اصطکاک در هنگام حمل و نقل هیچ آسیبی به اقلام وارد نکند.
  • خود بسته‌بندی باید تا حد امکان هوابندی داشته باشد. این کار از کثیف شدن، نشستن گردوغبار یا آب روی اشیا عتیقه جلوگیری می‌کند که می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.
  • بسته‌بندی اقلام بسیار شکننده نیاز به چند قانون اضافی دارد.اولاً، در صورت امکان، آنها باید توسط کارگران باربری در شیراز به خوبی در داخل جعبه مورداستفاده ثابت شوند. ثانیاً توصیه می‌شود کل فضای توخالی داخل بسته را با مواد نرم (مثلاً همان فوم پلی استایرن، تراشه‌های فوم پلی اورتان یا فوم پلی اتیلن) ​​پر کنید که خطر آسیب ناشی از لرزش در جاده‌ها را به حداقل می‌رساند.

حمل مواد غذایی و یخچالی

موادی که در آشپزخانه نگه‌داری می‌شوند در صورت نگهداری نادرست یا قرار گرفتن در معرض گرما می‌توانند خیلی زود فاسد شده و کپک بزنند این قضیه به خصوص در مورد مواد یخچالی مانند انواع گوشت و سبزی‌های فریز شده صدق می‌کند.

به این منظور پایانه باربری شیراز این مواد را در یخچال‌های کوچکی که در کامیون‌های حمل و نقل تعبیه شده است قرار می‌دهند. به این ترتیب مواد غذایی شما بدون ذره‌ای فساد در مقصد تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این گروه بسته‌بندی شرکت باربری در شیراز می‌تواند سایر اقلام مانند ادویه‌ها، حبوبات و غلات را نیز به روش اصولی بسته‌بندی و حمل کند.

حمل اثاثیه منزل

اسباب‌کشی کاری است که بعید می‌دانیم موردعلاقه کسی باشد. دلیل آن هرج و مرج و استرس زیادی است که با هر بار اسباب‌کشی باید تحمل کنیم. شرکت‌های باربری در شیراز در این زمینه می‌توانند خیلی به ما کمک کنند.

جابه‌جایی وسایل منزل شیراز معمول‌ترین کاری است که شرکت‌های باربری انجام می‌دهند. آن‌ها می‌توانند هر وسیله‌ای که در منزل دارید را اعم از مبلمان، وسایل آشپزخانه، لوازم برقی، ظروف شکننده و لوازم دیجیتالی به طور ایمن برای شما بسته‌بندی و جابه‌جا کنند.

حمل وسایل ادارات

در ادارات معمولاً کسی برای بسته‌بندی، حمل یا چیدمان وسایل پیدا نمی‌شود. در این صورت باربری‌ها می‌توانند تمام این خدمات را به بهترین شکل انجام دهند. کافی است که به این شرکت‌ها یک تلفن بزنید.

برای جابه‌جایی وسایل دفترهای کاری یا ادارات و مغازه‌ها نیز می‌توانید روی شرکت باربری در شیراز حساب باز کنید. میز و صندلی‌ها در محل از هم باز شده، بسته‌بندی می‌شوند و در مقصد مجدداً سر هم می‌شوند. همچنین می‌توانید برای بسته‌بندی و چیدمان وسایل نیز از کارگران باربری درخواست کمک کنید.

بسته‌بندی وسایل

آیا واقعاً لازم است قبل از اثاث‌کشی چند روزی مرخصی بگیرید و کل لوازم خود را در کارتون‌های موز و روزنامه بپیچید؟ سرویس بسته‌بندی وسایل منزل در شیراز لوازم را سفارش دهید تا کارگران چند روز قبل از جابه‌جایی کل لوازم را با نایلون های مخصوص، چسب‌های محکم و جعبه‌های مناسب بسته‌بندی کنند.

کارگران شرکت باربری در شیراز حتی از وسایل مخصوصی برای بسته‌بندی یخچال و ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند تا قسمت‌های حساس این دستگاه‌ها حین جابه‌جایی زخمی نشوند. به این ترتیب هم وسایل خود را به روش درستی جمع کرده‌اید و هم در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید.

البته بهتر است کم شدن یکی از استرس‌های اثاث‌کشی و حمل اثاث منزل شیراز را نیز به این لیست اضافه کنید.

چیدن وسایل در منزل

آخرین مرحله از اسباب‌کشی چیدن وسایل است که شاید روزها و هفته‌ها زمان ببرد. اگر وقت ندارید یا نمی‌توانید وسایل سنگین را تکان دهید، از کارگران باربری شیراز بخواهید وسایل را در جای دلخواه شما در منزل قرار دهند.

می‌توانید بدون دردسر و کمردرد مبلمان و فرش‌ها را بچینید، گلدان‌های سنگین را در جای خود قرار دهید و تابلوها را به راحتی با کمک کارگران آویزان کنید.

لیست باربری‌های شیراز

لیست باربری‌های شیراز

آیا به دنبال آدرس یا شماره تلفن یک شرکت باربری در شیراز برای حمل وسایل خود هستید؟ در این قسمت از مقاله می‌خواهیم باربری‌هایی که در شیراز فعال هستند و خدمات بی‌نظیری به مشتریان ارائه می‌دهند را معرفی کنیم.

در جدول شماره باربری شیراز نیز درج شده است که می‌توانید با یک تماس خدمات آن‌ها را رزرو کنید.

نام شرکت باربری در شیراز آدرس شرکت باربری شماره تلفن باربری
شرکت باربری شهر شیراز، ابتدای بلوار قهرمانان ۰۷۱۳۸۴۱۲۸۸۰
۰۹۱۷۰۰۶۰۰۸۶
باربری آشنا بار شیراز، خیابان فرهنگ شهر ۰۹۱۷۴۲۷۰۷۰۰
۰۹۱۰۱۵۰۸۲۱۵
باربری ملت ابتدای بلوار پرتو، کنار کوچه هفتم
شرکت باربری پارس رونیز کیلومتر ۲۵ جاده استهبان، شیراز، کنار قهوه‌خانه مرغک ۰۷۱۵۳۲۸۰۱۴۹
شرکت پیمان بار پایانه بزرگ بار، غرفه چهاردهم ۰۷۱۳۲۴۲۳۰۴۹
اتوبار سریع بار پیما جاده شیراز مرو دشت، بالاتر از پل کمربندی ۰۷۱۳۲۴۲۳۰۰۰
شرکت باربری سیما بار داراب شیراز، کیلومتر ۱۰ جاده داراب ۰۹۱۷۱۳۱۱۲۷۱
شرکت روان بار شیراز چهل و پنج کیلومتری جاده شیراز جهرم ۰۷۱۳۷۸۰۳۳۲۳
اتوبار سلامت بار کشاورز شیراز، کمربندی اکبر آباد ۰۷۱۳۸۳۳۴۱۳۸
باربری شاهین شیراز کمربندی اکبرآباد، غرفه ۳۳ ۰۷۱۳۲۴۲۴۲۴۷
شرکت باربری نسیم ترابر شیراز کمربندی رکن آباد، دفتر شماره ۳۵ ۰۷۱۳۲۴۲۳۰۲۶
همراه بار شیراز کمربندی اکبر آباد، دفتر شماره هفتم ۰۷۱۳۲۴۲۶۷۱۵
شرکت هنروران جاده شیراز پایانه بار شیراز، غرفه سی و یکم ۰۷۱۳۲۴۲۳۰۵۵
باربری تهران بار جنوب شیراز پایانه بار شیراز ۰۷۱۳۲۴۲۳۰۶۱
نگین بار شیراز پایانه بار، دفتر چهل و دوم ۰۷۱۳۲۴۲۳۰۳۴
باربری نوربار جهان ۵۰ کیلومتری جاده جهرم ۰۷۱۳۷۸۰۳۰۱۵
شرکت باربری حامد بار شیراز پایانه بزرگ بار در شیراز، غرفه نهم ۰۷۱۳۲۴۲۵۹۷۰
باربری گاهان بار در شیراز اکبر آباد، غرفه بیست و دوم ۰۷۱۳۲۴۲۳۰۲۴
باربری آریان پیمان راهنور شیراز، ابتدای بلوار ایمان، کوچه پانزدهم، پ ۳۵۰ ۰۹۱۷۱۱۷۶۱۹۹

بیمه بار در شرکت‌های باربری شیراز

بیمه مدت‌هاست که در شرکت‌های باربری به یک اتفاق رایج تبدیل شده است. مسافت‌های زیاد، جاده‌های سخت و شرایط آب و هوایی، سطح پایین خدمات از سوی شرکت‌های منفرد، نرخ بالای جرم و جنایت و سایر عوامل به طور قابل‌توجهی ایمنی تحویل محموله را کاهش می‌دهد.

خطرات را می‌توان با بیمه‌هایی که شرکت باربری در شیراز ارائه می‌کند به حداقل رساند که در صورت آسیب یا از دست دادن محموله، هزینه‌های مشتری را جبران می‌کند. بیمه باربری یک ابزار قابل‌اعتماد است که به ما امکان می‌دهد بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

بیمه بار در حین حمل و نقل شرکت باربری در شیراز یکی از انواع بیمه اموال است. هدف آن حفاظت از منافع مالی مشتری در صورت خسارات مستقیم و در برخی موارد غیرمستقیم است که در حین حمل‌ونقل یا آماده‌سازی برای آن ایجاد می‌شود.

بیمه بار در شرکت‌های باربری شیراز

دو اصل اساسی بیمه بیشترین کاربرد را دارند:

  • بیمه تمام خطرات
  • بیمه در برابر لیست خاصی از خطرات

 گزینه اول در تعدادی از موارد بیمه را ارائه می‌دهد؛ اما دارای لیست گسترده‌ای از استثنائات است. این نوع بیمه در صورت نقض شرایط ذخیره‌سازی و حمل و نقل کالا و خسارت مالی حاضر به جبران هزینه‌ها است.

گزینه دوم بیمه کمتر مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا در این مورد مشتری می‌تواند تنها در برابر خطرات به وضوح تعریف شده بیمه شود و نه در برابر همه عوامل به طور هم‌زمان.

هزینه بیمه شرکت باربری در شیراز به طور مستقیم به عوامل مختلفی مانند مدت اعتبار بیمه، نوع بیمه، حد مسئولیت، آمار ضرر و زیان کالاهای حمل شده، تعداد وسایل نقلیه، مسیر، نوع وسیله نقلیه و غیره بستگی دارد. نرخ‌های شرکت‌های بیمه مختلف ممکن است به طور قابل‌توجهی متفاوت باشند.

چنانچه وسایل باارزشی در میان بارها وجود دارد یا در حال جابه‌جایی عتیقه هستید، حتماً از بیمه باربری استفاده کنید. بهترین باربری شیراز قطعاً چنین امکانی را برای مشتریان خود فراهم کرده و از ایجاد خسارت جلوگیری می‌کند.

هزینه خدمات باربری در شیراز

هزینه خدمات باربری در شیراز

برای هر کدام از سرویس‌های توضیح داده شده نرخ مشخصی از جانب اتحادیه به شرکت‌های باربری در شیراز اعلام می‌شود. این قیمت‌ها طبق هزینه‌های سوخت، مسیر، تعداد طبقات ساختمان، تعداد کارگران، راننده و ماشین و… تعیین می‌شوند.

به همین دلیل بهتر است برای اطلاع از قیمت‌های دقیق باربری به ازای هر ساعت با خود شرکت‌ها صحبت کنید. می‌توانید میانگین هزینه لازم برای هر کدام از این خدمات را در جدول زیر ببینید.

خدمات شرکت‌های باربری تعرفه خدمات
اجاره خاور ۹۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون تومان
اجاره وانت و نیسان ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
هزینه کارگران برای هر نفر از ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
جابه‌جایی وسایل سنگین برای هر طبقه ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان
جابه‌جایی ظروف شکستنی و حساس ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان برای هر طبقه

شارینو

آیا شما فرد دست به آچاری هستید و دوست دارید همه خرابی‌های منزل را خودتان رفع و رجوع کنید؟ عالی است! به سایت شارینو بیایید و مقالات تعمیر مبل در شیراز، دوربین مداربسته در شیراز، مبل‌شویی در شیراز و آموزشگاه فنی در شیراز را مطالعه کنید.

در این مطالب به طور مفصل در مورد اجزا این وسایل، رایج‌ترین خرابی‌ها و نحوه رفع آن‌ها راهنمایی شده‌اید. همچنین این سایت مطالب دیگری در مورد روانشناس در شیراز، پزشک تغذیه در شیراز و سالن‌های زیبایی شیراز دارد که برای خانواده‌ها بسیار مفید و به جا هستند.

دیگر مطالب به ادمین اینستاگرام در شیراز، طراحی سایت در شیراز و سئو سایت شیراز مربوط می‌شوند که می‌توانند منبع خوبی برای آشنایی با این مهارت‌ها باشند. اگر به دنبال یادگیری این مهارت‌ها هستید، از شارینو آموزش خود را شروع کنید.

آیا تابه‌حال به شیراز سفر کرده‌اید؟ شهری که به شهر، آواز و ادب مشهور است و بزرگان فرهنگ ما در آن آرمیده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر خود به شیراز شارینو را بررسی کنید؛ زیرا مطالب دیگر این سایت در مورد باشگاه بدنسازی در شیراز، آموزشگاه موسیقی در شیراز، مرکز لیزر در شیراز، کافه‌های شیراز و رستوران‌های شیراز هستند.

 شما می‌توانید از طریق آن‌ها با شهر شور و شعر بیشتر آشنا شوید. بکرترین مکان‌های شیراز و تفریح گاه‌های آن در این مقالات معرفی شده‌اند. با این کار سفر لذت‌بخش‌تری را تجربه می‌کنید.

 

سخن پایانی

باربری در شیراز جزو شرکت‌هایی است که نیاز به معرفی دارد؛ زیرا بسیاری از مردم هنوز تصور می‌کنند باربری‌ها صرفاً وسایلی را جابه‌جا می‌کنند. در حالی که اصلاً این طور نیست. امروزه خدمات و سرویس‌های جدیدی توسط این شرکت‌ها ارائه می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن‌ها کار خود را راحت‌تر کنید.

در این مقاله از بیمه باربری، انواع خدمات آن‌ها و هزینه‌ها بیشتر صحبت کرده‌ایم و در پایان نیز لیستی از بهترین باربری‌های شیراز را به شما معرفی کرده‌ایم.

 

سؤالات متداول

  1. مهم‌ترین سرویس‌های باربری در شیراز کدام است؟

سرویس‌های بسته‌بندی و چیدمان وسایل، بیمه بارها، حمل وسایل عتیقه و باارزش

  1. هزینه‌ها در شرکت باربری در شیراز به چه عواملی بستگی دارد؟

تعداد کارگران، مسافت، نوع و تعداد ماشین‌ها، طبقات یک ساختمان، حجم بار

  1. هزینه باربری در شیراز چقدر است؟

هزینه‌ها برای سرویس‌های مختلف متفاوت هستند.

  1. آیا باربری‌ها بارها را بیمه می‌کنند؟

خیر بیمه به عهده مشتری است که در صورت تمایل می‌تواند بخشی از بار یا کل آن را بیمه کند.

  1. آیا باربری‌ها حمل بار را به خارج از استان تقبل می‌کنند؟

بله بیشتر باربری‌ها کل بار را تا دورترین شهرستان‌ها نیز برای شما حمل می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *