تعمیر مبل در شیراز

تعمیر مبل در شیراز

با توجه به افزایش قیمت‌ها در تمام بخش‌ها به ویژه مبلمان، استفاده از خدمات تعمیر مبل در شیراز انتخاب مناسب هنگام خرابی آن است. البته در صورت رعایت نکات مهم، می‌توان از ایجاد خرابی در مبلمان جلوگیری کرد.

در صورتی که نیاز به تعمیر مبلمان منزل یا محل کار خود داشتید، حتماً از افراد متخصص و تعمیرکار مبل در شیراز کمک بگیرید. در زمان انتخاب این افراد، چند نکته را در ذهن داشته و با توجه به آن نیرو‌های کاربلد را جهت تعمیر مبل در شیراز انتخاب کنید. ‌امیدواریم این مطالب در زمان نیاز به تعمیرات مبل در شیراز برای شما مفید باشند.

علائم خرابی و نیاز به تعمیر مبل در شیراز

شاید این سؤال در ذهن ما به وجود بیایید که چه زمانی برای تعمیر مبل در شیراز باید به کارگاه یا تولیدی مبلمان مراجعه کنیم. در ادامه این بخش به بیان توضیحاتی کوتاه درباره علائم خرابی و نیاز به تعمیر مبل در شهر شیراز، پرداخته شده است.

تغیر رنگ پارچه مبلمان و فرم آن

اگر نور خورشید مستقیماً به مبلمان شما بتابد یا اینکه در خانه شما حیوان خانگی مانند سگ یا گربه وجود دارد، باید منتظر تغیر رنگ و همچنین فرم پارچه مبلمان بود. افراد متخصص تعمیر مبل در شهر شیراز نشانه‌های این تغییر رنگ را در لک شدن، کم‌رنگ‌شدن و فرسودگی بیان می‌کنند.

بهترین راه حل در این شرایط تماس با نیرو‌های متخصص تعمیر مبل در شیراز است تا آن‌ها پارچه مبل را با توجه به نظر و بودجه شما، تغیر دهند.

شنیدن صدای جیرجیر

در صورتی که هنگام نشستن یا برخاستن از مبلمان خود صدای جیرجیر شنیدید، مطمئن باشید که مبلمان شما خراب شده و نیاز‌مند به خدمات تخصصی تعمیر است. افراد متخصص و ماهر تعمیر مبل در شیراز برای این مسئله دلایل بسیاری بیان کرده‌اند که اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر می‌شود:

  • سخت بودن چوب
  • نبود اتصالات یا میخ‌های باکیفیت
  • کهنه شدن مبل

تعمیر مبل در شیراز

نابودی فرم و حالت کوسن‌ها و نشیمنگاه مبلمان

گاهی اوقات با وجود تازه بودن مبلمان، کوسن و نشیمنگاه مبلمان فرم خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین با وجود تازه بودن مبلمان و این فرم بد نشیمنگاه، زیبایی خود را از دست داده و همچنین تأثیر منفی بر دکوراسیون منزل شما گذاشته است.

در چنین شرایطی بهترین کار مراجعه به کارگاه‌های تولیدی و تعمیر مبلمان جهت تعمیر مبل در شهر شیراز است. نیرو‌های متخصص این مراکز با استفاده از اسفنج و ابر مخصوص، زیبایی مبلمان شما را به آن برمی‌گردانند.

از دیگر نشانه‌ها و علائم خرابی مبل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود خط و خش روی چوب مبل
  • نشانه‌های از شکستگی‌های مختلف

در صورت مواجه شدن با هر کدام از این مشکلات سریعاً با متخصصان تعمیر مبل در شهر شیراز تماس بگیرید تا آن‌ها با توجه به تخصص و تجربه خود، سریعاً مشکل را برطرف کنند. همچنین در صورتی که مبلمان قابلیت تعمیر نداشته باشد، این افراد توصیه به خرید مبل ارزان قیمت در شیراز می‌کنند.

نکات کلیدی در انتخاب تعمیرکار مبل در شیراز

از اصلی‌ترین عناصر دکوراسیون منزل، مبل است؛ بنابراین شما و دیگر اعضاء خانواده همه تلاش خود را بر داشتن ظاهر شیک و زیبا مبلمان انجام دهید. در زمان مشاهده لک یا پارگی در پارچه و همچنین صدا دادن فنر‌ها، سریعاً با تعمیرکار ماهر تعمیر مبل در شیراز تماس بگیرید.

البته هنگام انتخاب کارگاه و همچنین تعمیرکار جهت تعمیر مبلمان خود، به وجود چند ویژگی در او توجه داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از مشخصات یک تعمیرکار متخصص تعمیر مبل شهر شیراز اشاره شده است.

حرفه‌ای و متخصص بودن

از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک تعمیرکار تعمیر مبل شهر شیراز، بهره‌مند از تخصص و همچنین حرفه‌ای بودن در این زمینه است. امروزه افراد غیرحرفه‌ای بسیاری در حوزه تعمیر مبل وارد شده‌اند که با دریافت دستمزد کم، مبلمان را درست تعمیر نمی‌کنند.

جهت اطمینان حاصل کردن از وجود این ویژگی در تعمیرکار، از مشتریان قبلی سؤال کنید. در صورت رضایت از کیفیت کار و نتیجه، حتماً مبلمان خود را برای تعمیر به آن‌ها بسپارید.

تعمیرکار مبل در شیراز

تحویل سر وقت

بدون تردید نبودن مبلمان در خانه، دکوراسیون منزل را با مشکل جدی مواجه می‌کند؛ بنابراین در زمان نیاز به تعمیر، حتماً از افرادی کمک بخواهید که مبلمان شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل دهند.

استفاده از بهترین متریال

انجام فرایند تعمیر مبل در شیراز شامل بخش‌های متعددی مانند تعویض پارچه یا فوم داخل مبلمان می‌شود. در صورتی که شخص تعمیرکار هنگام تعمیر مبل، از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کند؛ مبلمان شما از عمر و ماندگاری بالایی بهره‌مند می‌شود.

دریافت دستمزد منصفانه

امروزه درخواست دستمزد‌های غیرمنصفانه در همه شغل‌ها دیده می‌شود. هنگام نیاز به تعمیر مبل شهر شیراز، سراغ تولیدی یا کارگاه بروید که با توجه به میزان کار خود، دستمزد منصفانه از شما طلب کند. مطمئناً شما پس از انجام فرایند تعمیر و مشاهده کیفیت در کنار تمیزی کار، با رضایت کامل هزینه را پرداخت می‌کنید.

تعمیر انواع مبلمان در شیراز

کارگاه و تولید مبل شیراز علاوه بر ساخت مبلمان جدید، در زمینه تعمیر مبل‌های قدیمی نیز فعالیت دارند. در این تولیدی‌ها نیرو‌های متخصص تعمیر مبل در شیراز، با توجه به میزان خرابی مبلمان کار خود را آغاز می‌کنند.

در صورتی که پارچه رو‌ی مبلمان خراب شده باشد، با توجه به سلیقه و همچنین بودجه شما روکش مبلمان را عوض می‌کنند. اما اگر علاوه بر روکش، فوم‌های داخلی و فنر مبلمان خراب شده باشد؛ آن‌ها مبل را کاملاً باز می‌کنند تا فوم و فنر‌ها را تعویض کنند.

در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره انواع مبلمان و شیوه تعمیر مبل در شهر شیراز پرداخته شده است.

تعمیر انواع مبلمان در شیراز

تعمیر مبل استیل

اگر مبلمان خانه شما از نوع استیل است، حتماً متوجه ترکیب پارچه و چوب در آن شده‌اید؛ بنابراین در زمان خراب شدن، احتمالاً چوب و روکش پارچه آن تغییر یا تعمیر شود. در چنین شرایطی تعمیرکار تعمیر مبل در شیراز پس از ارزیابی لازم، فرایند کار را به شما توضیح می‌دهد.

در صورتی که تعداد قطعات مبلمان استیل شما زیاد باشد، مطمئناً هزینه تعمیر مبل نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

تعمیر مبل راحتی

بسیاری از افراد مبل‌های راحتی و کاناپه را در نشیمن یا جلوی تلویزیون قرار می‌دهند. بیشترین نشانه‌های خرابی و آسیب در مبل‌های راحتی، لک یا پاره شدن پارچه است. البته پارچه جهت تغییر روکش کاناپه ارزان است، بنابراین هزینه تعمیر این نوع مبلمان خیلی زیاد نمی‌شود.

زیرا تمام بخش‌های مبل راحتی پارچه بوده و نیاز به کنده‌کاری یا رنگ‌آمیز چوب ندارد؛ بنابراین تعمیرکار متخصص تعمیر مبل با توجه به قیمت مبل در شیراز، توصیه به انجام فرایند تعمیر می‌کند.

تعمیر مبل اداری

از عوامل تأثیر‌گذار در محیط‌های اداری، مبلمان است. البته عواملی مانند تمیز و سالم بودن مبل و همچنین نحوه چیدمان آن در فضای اداره، تأثیر بیشتری بر ارباب رجوع می‌گذارد؛ بنابراین در صورت مشاهده کوچک‌ترین علائم خرابی مانند لک یا پاره شدن پارچه، حتماً با نیرو‌های تعمیر مبل در شیراز تماس بگیرید.

این افراد با توجه به متریال به کار رفته در مبلمان شما از شیوه‌های متنوعی برای تعمیر استفاده می‌کنند. این نوع از مبلمان معمولاً به صورت تک دسته یا دو دسته و بدون هیچ بخش تزئینی تولید می‌شوند؛ بنابراین فرایند تعمیر آن‌ها بسیار آسان و سریع‌تر انجام می‌شود.

تعمیر مبل چرمی

انجام فرایند تعمیر مبل چرم مانند سایر سرویس‌های مبل بوده و تفاوت چندانی در روند این کار وجود ندارد. هنگام خراب شدن روکش چرم مبلمان، شما باید تصمیم بگیرید که آیا مجدداً می‌خواهید همین روکش را داشته باشد یا اینکه کلاً پارچه آن را عوض کنید.

در چنین شرایطی هزینه تعمیر مبل شهر شیراز از نوع چرمی، تفاوتی ایجاد نمی‌شود. البته انتخاب روکش چرم باکیفیت، مطمئناً هزینه تعمیر مبلمان را افزایش می‌دهد. تعمیرکار ماهر تعمیر مبل شهر شیراز ابتدا مبلمان چرم شما را خوب بررسی می‌کند.

در صورتی که یک بخش کوچک از چرم پاره شده و شما نیز تصمیم به تغییر روکش آن ندارید، نیرو‌های متخصص توصیه می‌کند که فقط همان بخش آسیب دیده را تعمیر کنید تا هزینه تعمیر مبلمان شما کاهش پیدا کند.

تعمیر مبل چرمی در شیراز

تعمیر مبل سلطنتی

مبل‌های سلطنتی دارای منبت‌کاری و ظرافت‌های بسیاری بوده و همین مسئله، باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. میزان پارچه به کار رفته در این نوع از مبلمان در مقایسه با دیگر مبل‌ها، کمتر است. در صورتی که کلاف مبلمان سلطنتی شما از سوی تعمیرکاران ماهر تعمیر مبل در شیراز سالم تشخیص داده شود، امکان تعمیر آن وجود دارد.

تعمیر مبل کلاسیک

در صورتی که مبلمان منزل شما از نوع کلاسیک بوده و دچار نشانه‌های از خرابی شده است، افراد ماهر تعمیر مبل در شیراز ابتدا آن را با دقت ارزیابی می‌کنند. در صورت سالم کلاف مبلمان، امکان تعمیر بوده و مطمئناً با انجام این کار، هزینه کمتر نسبت به خرید مجدد آن پرداخت می‌کنید.

فرایند تعمیر مبل در منزل

پس از مواجه شدن با علائم آسیب یا خرابی در مبلمان خود، نیرو‌های متخصص تعمیر مبل در شیراز به منزل شما اعزام می‌شوند. پس از انجام ارزیابی و مشاهده نشانه‌های آسیب، به شما فرایند تعمیر در منزل یا کارگاه توضیحات لازم می‌دهند.

در صورتی که آسیب‌های جزئی در مبلمان شما مانند نوار‌های تزئینی باشد، تعمیرکار فرایند تعمیر را در منزل شما انجام می‌دهد؛ بنابراین نیاز به جابه‌جایی نبوده و شما نیز هزینه بابت ایاب‌وذهاب مبلمان پرداخت نمی‌کنید.

اما اگر مشکل مبلمان شما مسائلی مانند خرابی فنر داخل مبلمان یا پارگی روکش باشد، آن‌ها توصیه می‌کنند که سریعاً به کارگاه یا تولیدی مبلمان منتقل شود. در چنین شرایطی شما علاوه بر هزینه تعمیر مبل در شیراز، باید مبلغی را برای ایاب‌وذهاب مبلمان نیز در نظر بگیرید.

تعمیر مبل در شیراز

خدمات تخصصی تعمیر مبل در شیراز

کارگاه‌های تولید و تعمیر مبل در شیراز برای انجام فرایند تعمیر مبلمان، خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. البته آن‌ها ابتدا زیر و بم مبلمان را ارزیابی می‌کنند، سپس با توجه نتایج به دست آمده تصمیم می‌گیرند که از چه خدماتی برای تعمیر مبلمان استفاده کنند.

در ادامه توضیحاتی مختصر درباره برخی از خدمات تخصصی تعمیر مبل در شیراز پرداخته شده است.

رنگ‌کاری و تعمیر مبل در شیراز

از مهم‌ترین خدماتی که تعمیرکار ماهر تعمیر مبل در شیراز به مشتریان خود ارائه می‌دهد، فرایند رنگ‌آمیزی است. در صورتی که چوب و پارچه مبلمان هیچ مشکلی نداشته باشد، انجام این فرایند باعث زیبا‌تر شدن و همچنین جلا بخشیدن به سرویس مبلمان شما می‌شود.

به عبارتی دیگر شما با پرداخت هزینه کم، تغییرات اساسی در مبلمان خود ایجاد می‌کنید. نیرو‌های متخصص تعمیر مبل شیراز این فرایند را در سه مرحله انجام می‌دهند. پس از اتمام هر مرحله، صبر می‌کنند تا رنگ خوب خشک شود. انجام این فرایند روی مبلمان استیل و چوب، جواب می‌دهد.

تعویض پارچه مبل در شیراز

ایجاد لک و پارگی پارچه مبلمان، ربطی به کلاف مبل ندارد. در بسیاری از مبل‌ها با وجود سالم بودن کلاف، پارچه دچار آسیب شده و از نظر تعمیرکار تعمیر مبل شیراز، باید تعویض شود. پس از تصمیم به انجام این کار از بین نمونه پارچه‌های باکیفیت، بهترین انتخاب کرده و تعمیرکار فرایند تعویض پارچه مبل را شروع می‌کند.

تعویض پارچه مبل در شیراز

رویه‌کوبی مبل شیراز

در صورتی که تصمیم به پرداخت هزینه بسیار برای خرید مبل جدید را ندارید، حتماً از خدمات تخصصی رویه‌کوبی تولیدی مبل شیراز استفاده کنید. تعمیرکار متخصص تعمیر کمبل در شیراز با استفاده از شیوه، مبل‌ها قدیمی یا صندلی‌های نهارخوری را به بهترین شکل ممکن بازسازی می‌کند.

از اصلی‌ترین کار‌هایی که در فرایند رویه کوبی مبل انجام می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض کلاف
  • تغییر فوم
  • استفاده از پارچه جدید
  • تعویض اسفنج

تعمیر شکستگی مبل در شیراز

اگر دسته یا پایه مبلمان شما شکسته است، می‌توانید از تعمیرکار ماهر تعمیر مبل در شیراز تقاضا کمک کنید. آن‌ها پس از انجام ارزیابی اولیه، فرایند تعمیر مبل را آغاز می‌کنند. از اصلی‌ترین دلایل شکستگی مبل، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • انتقال غیر اصولی
  • قرار دادن وسائل سنگین روی دسته
  • نشستن روی دسته مبل
  • قرار گرفتن مبل در سطح شیب دار یا ناهموار

اما از دیگر خدمات تعمیر مبل در شیراز، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صیقل و پولیش کردن چوب مبلمان به ویژه از نوع سلطنتی
  • تعویض فوم‌های فرورفته
  • جدا کردن فنر‌ها قدیمی و نصب فنر‌ها تازه
  • ترمیم بخش‌های کنده شده چوب یا سابیده شده

آیا تعمیر مبل در شیراز از نظر اقتصادی به صرفه است؟

با توجه به شرایط بد اقتصادی در این روز‌ها و نوسانات شدید، قیمت بسیاری از اجناس مانند مبلمان افزایش پیدا کرده است. اما در بسیاری از مواقع با توجه خرابی و آسیب مبل، خرید یک دست مبلمان جدید از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

تعمیر مبل در شیراز شامل فرایندی است که در آن بخشی از مبل برای ایجاد عملکرد و ظاهر بهتر، ترمیم می‌شود. البته تعمیرکاران ماهر مبل در شیراز دلایل بسیاری برای انجام این فرایند بیان می‌کنند که اصلی‌ترین آن‌ها، شامل موارد زیر می‌شود:

  • در زمان مراجعه به بازار و مشاهده قیمت سرویس خواب در شیراز و همچنین مبلمان، متوجه می‌شوید که با تعمیر مبل و تختخواب، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید. همچنین شما با انجام فرایند تعمیر مبل در شیراز یا سرویس خواب خود، ظاهر جدید به آن بخشیده و در نتیجه دکوراسیون منزل خود را زیبا‌تر می‌کنید.
  • از مهم‌ترین دلایل تعمیر مبل در شیراز، استفاده از آن است. امروزه بسیاری از تولیدی‌ها از چوب و متریال بی‌کیفیت در تولید مبلمان استفاده می‌کنند؛ بنابراین بهترین راهکار هنگام مواجه با آسیب در دسته یا روکش مبلمان، تعمیر آن است.
  • محققان و پژوهشگران طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که تعمیر یا بازسازی مبلمان، دی‌اکسیدکربن در محیط زیست را کاهش می‌دهد. اما تولید مبلمان تازه، حدود ۱۰۰۰ برابر دی‌اکسیدکربن مصرف می‌کند؛ بنابراین شما با تعمیر مبل خود و عدم خرید مبلمان جدید، تأثیر مثبت بر حفظ محیط زیست می‌گذارید.

قیمت سرویس خواب در شیراز

فاکتور‌های تأثیرگذار بر قیمت تعمیر مبل در شیراز

پس از خراب شدن و مشاهده نشانه‌های از آسیب در مبلمان، چاره‌ای جز تعمیر مبل برای شما باقی نمی‌ماند. در چنین شرایطی احتمالاً مسئله دستمزد و قیمت تعمیر مبل در شیراز برای شما تبدیل به یک دغدغه بزرگ فکری شود.

نیرو‌های متخصص تعمیر مبل در شیراز پس از انجام بررسی‌های لازم، قیمت تمام شده انجام این کار را به شما می‌گویند. اکنون شما با توجه به قیمت تعمیر، شاید تصمیم به خرید مبل اقساطی شیراز در یکی از تولیدی‌های مبل بگیرد.

در صورتی که تصمیمی به خرید مبل ارزان قیمت در شیراز بگیرید، حتماً تعمیرکار مبل در شیراز یک تولیدی مبل در شیراز به شما معرفی می‌کند تا امکان خرید مبلمان جدید بر اساس بودجه خود را داشته باشید. اما از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت تعمیر مبل در شهر شیراز، شامل لیست زیر هستند:

  • جنس پارچه انتخابی
  • نوع مبلمان اداری یا کلاسیک
  • تعداد مبلمان
  • وضعیت فوم و فنر‌ها
  • وضعیت چوب‌های به کار رفته
  • محل تعمیر مبل

در جدول زیر قیمت برخی از خدمات تعمیر مبل در شیراز بیان شده است. تمام این قیمت‌ها حدودی بوده و بنابراین در صورت نیاز به هر کدام از این خدمات، بهتر است که با نیرو‌های متخصص تماس بگیرید تا قیمت‌های جدید تعمیر مبل را به شما اعلام کنند.

خدمات قیمت
رویه‌کوبی مبل استیل ۹ نفره ۳۷۰۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰۰ تومان
رنگ‌آمیزی مبل ال راحتی ۷ نفره توافقی
رویه‌کوبی مبل استیل ۹ نفره به همراه ترمیمی متریال ۲۲۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
رویه‌کوبی مبل استیل کلاسیک ۹ نفره همراه با تعویض اسفنج، فوم و… ۳۰۰۰۰۰۰ الی ۶۵۰۰۰۰۰ تومان
رویه‌کوبی مبل ایرانی راحتی ۷ نفره همراه با ترمیم متریال ۱۶۰۰۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰۰۰ تومان
رفع ایرادات نجاری و لقی کلاف توافقی
رویه‌کوبی مبل راحتی خارجی همراه با تعویض متریال ۶۵۰۰۰۰۰ الی ۸۸۰۰۰۰۰ تومان

لیست مبل فروشی‌های شیراز

در صورتی که پس از مراجعه نیرو‌های متخصص تعمیر مبل در شیراز و انجام ارزیابی‌های اولیه، انجام فرانید تعمیر مبل از نظر اقتصادی و همچنین زمان به صرفه نبود؛ بهترین کار خرید مبلمان جدید است. مطمئناً این عزیزان قیمت‌های تعمیر مبل را با تمام جزئیات بیان می‌کنند تا شما بهترین تصمیم را بگیرید.

مبل فروشی‌های شیراز

اکنون با توجه به شرایط مبلمان و بالا بودن هزینه تعمیر، باید به مبل فروشی‌های معتبر مراجعه کنید تا مبلمان خریداری شده از بهترین کیفیت برخوردار باشد. در جدول زیر اسم، آدرس و شماره تلفن برخی از معروف‌ترین مبل فروشی‌های شیراز اشاره شده است.

نام آدرس شماره تلفن
گالری مبل دوک شیراز، سپیدان، بعد از زیتون ۱۱ ۰۷۱۳۶۷۱۵۲۱۰
گالری مبلمان آبیز شیراز، بلوار بعثت، مقابل باشگاه حجاب ۰۷۱۳۶۲۶۰۲۵۷
مبلمان مچروم شیراز، بلوار بعثت، مقابل ورزشگاه حجاب ۰۷۱۳۶۲۸۶۷۴۰
گالری مبلمان و اکسسوری مهکام شعبه ۱: شیراز، وصال شمالی، نبش کوچه شماره ۶

شعبه ۲: شیراز، قدوسی غربی، مجتمع ملک، همکف

شعبه ۳: شیراز، چمران، نیایش، نبش کوچه شماره ۱۲

۰۹۱۷۱۱۱۸۱۰۶

۰۷۱۳۶۵۴۱۶۸۲

۰۷۱۳۶۳۰۱۴۹۵

گالری مبلمان دیاموند کمربندی شیراز به طرف شهرک صنعتی، ۳۰۰ متر بعد از سلطان آباد، ساختمان یورد ۰۹۱۲۶۵۰۳۶۲۵
مرکز فروش مبلمان باغی هما شیراز، بین سه راه قدوسی غربی و فلکه معلم، مقابل کوچه شماره ۱۴ ۰۷۱۳۳۶۳۱۹۲۴۰
سرویس خواب کودک، نوجوان و بزرگسال آپادانا شیراز، رحمت آباد، مقابل مسجد الرجاء ۰۷۱۳۶۲۸۹۸۱۰
مبلمان جورچین شیراز، وصال شمالی، نبش کوچه شماره ۱۴ ۰۷۱۳۲۳۰۷۷۶۳
گالری برلیان شیراز، عفیف آباد، مقابل کوچه شماره ۱۸ ۰۹۹۱۱۹۰۰۰۲۵
گالری صداقت شیراز، وصال شمالی، نبش کوچه شماره ۱۶ ۰۷۱۳۲۳۴۷۱۹۰
مبل ژیلا شیراز، خیام، وصال شیرازی، کنار قنادی نوشین ۰۹۱۷۳۱۶۷۲۱۴
مبلمان چوبک شیراز، وصال شیرازی، نزدیک خیابان منوچهری ۰۷۱۳۲۳۰۱۷۹۹
چوب و مبلمان بلوط شیراز، وصال شیرازی، مشیر شرقی ۰۹۱۷۷۰۸۳۹۹۰
گالری مبل ساشا شیراز، وصال شیرازی، بین منوچهری و مشیر شرقی ۰۷۱۳۲۳۰۱۱۱۰
نمایشگاه مبل شفاف شیراز، چهارراه وصال شیرازی، منوچهری ۰۷۱۳۲۳۴۴۲۴۹

 

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر مبل در شیراز چقدر است؟

این هزینه به جنس پارچه، تعداد مبلمان (۷ یا ۹نفره) و تعویض فنر‌ها یا فوم بستگی دارد.

  1. در تعمیر مبلمان چیبه چه نکاتی توجه کنیم؟

دریافت دستمزد منصفانه، استفاده از مواد و متریال باکیفیت، حرفه‌ای بودن و داشتن تخصص

  1. نشانه‌های خرابی مبل و نیاز به تعمیر آن چه چیز‌های هستند؟

وجود لک یا پارگی در پارچه، فرسودگی نشیمنگاه یا کوسن‌های مبل و شکستگی در دسته یا پایه

 

شارینو

در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری مطالبی عمومی و همچنین تخصصی هستید، توصیه می‌کنیم به وبلاگ شارینو سری بزنید. نیرو‌های متخصص این سایت معتبر مطالب جذابی مانند: تعمیر یخچال در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز و تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز را برای شما تهیه کرده‌اند.

همچنین امکان مطالعه مقاله‌های مانند: تعمیر پکیج در شیراز، تعمیر چرخ گوشت در شیراز و تعمیر دزدگیر در شیراز را نیز دارید. از دیگر مطالب مفید این سایت خوشنام مکانیک سیار در شیراز، دوربین مداربسته در شیراز و هرس باغ در شیراز است.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات درباره خدمات آموزشی دارید، می‌توانید به مقالات آموزشگاه زبان در شیراز، آموزشگاه موسیقی در شیراز و آموزشگاه فنی حرفه‌ای در شیراز مراجعه کنید.

اگر قصد سفر به شهر زیبای شیراز را دارید، اطلاع از بهترین رستوران‌های شیراز، مراکز تفریحی شیراز و همچنین کافه‌های شیراز می‌تواند به داشتن سفری خاطره انگیز کمک زیادی بکند.

 

سخن پایانی

امروزه قیمت مبل سلطنتی شیراز و دیگر انواع مبلمان، به دلیل نوسانات بازار ارز با افزایش بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. در صورتی که مبلمان سلطنتی یا کلاسیک شما خراب شده است، با نیرو‌های ماهر تعمیر مبل در شیراز تماس بگیرید تا آن‌ها شرایط مبلمان شما را ارزیابی کنند.

اگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد، آن‌ها به شما خرید مبلمان جدید را پیشنهاد می‌کنند. آن‌ها شما را به تولیدی‌های مبلمان در شیراز معرفی می‌کنند تا امکان خرید با توجه به قیمت مبل ارزان را داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *