تعمیر آیفون تصویری در سمنان

تعمیر آیفون تصویری در سمنان

تعمیر آیفون تصویری در سمنان یک نیاز همیشگی و مهم برای ساختمان‌هایی است که به جای آیفون صوتی از انواع آیفون‌های تصویری به منظور بازگشایی درب و حفظ امنیت خانه استفاده می‌کنند. اگر اخیراً متوجه شده‌اید که آیفون منزل شما زنگ نمی‌خورد یا تصویری نمایش نمی‌دهد، لازم است از خدمات تعمیر تخصصی آیفون تصویری در سمنان استفاده کنید.

این دستگاه‌ها در زندگی روزمره ما نقشی فراتر از انتقال یک تصویر ساده را دارند و خرابی آن‌ها می‌تواند در آسایش و راحتی ساکنان ساختمان مشکلات بسیاری ایجاد کند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا هر آنچه لازم است درمورد تعمیر آیفون تصویری در سمنان بدانید را در اختیار شما قرار دهیم.

قطعات آیفون تصویری در سمنان

قطعات آیفون تصویری شامل اجزای مکانیکی و الکترونیکی هستند که در مجموع به جهت عملکرد صحیح و بهینه آیفون تصویری با یکدیگر همکاری می‌کنند. فرقی نمی‌کند به دنبال تعمیر آیفون تصویری آنالوگ در سمنان باشید یا بخواهید از خدمات تعمیر آیفون تصویری دیجیتال در سمنان استفاده کنید، به‌هرحال لازم است این قطعات را بشناسید.

شناخت اجزای تشکیل دهنده آیفون‌های تصویری کمک می‌کند به هنگام بروز مشکل به سرعت بتوانید نوع ایراد را تشخیص داده و اگر جزو افراد فنی باشید، توانایی علت‌یابی یا رفع مشکل را داشته باشید.

قطعات-آیفون-تصویری-در-سمنان

 

مانیتور

مانیتور عضوی جدایی‌ناپذیر از سیستم آیفون‌های تصویری است که وظیفه دارد به نمایش تصویر فضای بیرونی خانه، پردازش صدا، تولید و تقویت صدای زنگ، روشن شدن تصویر و فرمان دربازکن بپردازد. مانیتور آیفون‌های تصویری از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • برد LCD یا درایور
  • منبع تغذیه یا پاور
  • برد صوت
  • دکمه‌ای برای درب بازکن
  • یک دکمه به منظور مشاهده تصویر بدون برداشتن گوشی
  • یک دکمه برای ارتباط داخلی

اگر مانیتور دچار مشکل شود، ممکن است با مشکلاتی از قبیل آبی شدن صفحه یا زنگ نخوردن آیفون روبرو شوید که برای رفع آن‌ها بهتر است در اسرع وقت از متخصص تعمیرات آیفون در سمنان کمک بگیرید. قیمت مانیتور در حوزه تعمیر آیفون تصویری در سمنان از ۱۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

پنل

پنل از دیگر قطعات مهم در آیفون‌های تصویری است که لازم است در زمینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان آن را بشناسید. وظیفه اصلی این قطعه ساخت تصویر به منظور نمایش در مانیتور است و آن را از دوربین آیفون دریافت می‌کند. وظیفه دیگر پنل پردازش صدای رفت و برگشت و عمل باز کردن درب است.

همچنین زمانی که شما بخواهید زنگ در را بزنید و صاحب خانه را از حضور خود مطلع سازید به دنبال یک شاسی هستید که آن را بزنید. این عمل در پنل آیفون و به‌وسیله یک شاسی انجام می‌شود. برد شاسی، برد پنل، سوئیچر و دوربین از بخش‌های اصلی سازنده پنل هستند.

اگر این قطعه دچار خرابی شود یا در روند عملکرد هریک از بخش‌های آن مشکل به وجود بیاید، شما قادر نخواهید بود به درستی از آیفون تصویری منزل خود استفاده کنید. برای رفع مشکلات پنل آیفون‌های تصویری بهترین کار تماس با شماره تعمیرکار آیفون در سمنان و استفاده از خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان است.

قیمت این قسمت از آیفون‌‌های تصویری در مرکز تعمیر آیفون تصویری در سمنان از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

صفحه کلید پنل

همه آیفون‌های تصویری از یک صفحه کلید برخوردار هستند که برای بازگشایی درب کاربر باید از آن‌ها استفاده کنند. به هنگام نصب صفحه کلید باید به تمام نکات ایمنی توجه شود تا این بخش از تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت و گردوغبار در امان بماند.

 قیمت این قطعه در زمینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان حدود ۵۰۰۰۰ تومان است.

دوربین

دوربین یکی دیگر از قطعات سازنده آیفون‌های تصویری است که امکان مشاهده تصاویر افراد پشت درب را برای صاحب خانه میسر می‌کند. امروزه دوربین آیفون‌های تصویری در انواع بدون لنز، لنز دار، رنگی، سیاه‌وسفید، دارای میکروفون و بدون میکروفون تولید می‌شود.

دوربین آیفون تصویری معمولاً از دو زاویه معمول و باز برخوردار است. دوربین‌هایی با زاویه دید عادی محدود دید حدود ۷۷ درجه و مدل‌هایی با زاویه دید باز محدوده ۹۲ یا ۱۳۵ درجه‌ای دارند که این امکان را فراهم می‌کند بتوانید به فضایی فراتر از درب خانه دسترسی داشته باشید.

دوربین‌های آیفون تصویری باید از نور مادون قرمز برخوردار باشند تا بتواند به هنگام شب نیز تصویر افراد را ثبت کنند. از دیگر قابلیت‌های این دوربین‌ها می‌توان به سیستم تنظیم نور خودکار اشاره کرد که به ایجاد یک تصویر روشن و واضح در تمامی‌ طول شبانه‌روز کمک می‌کند.

 قیمت این قطعه در مراکز تعمیر آیفون تصویری در سمنان بر اساس کیفیت و نوع برند دستگاه از ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

دوربین آیفون‌های تصویری

 

قفل بازکن

قفل بازکن قطعه‌ای از آیفون‌های تصویری است که برای باز کردن قفل درب ساختمان کاربرد داشته و بر اساس نوع درب یا کارایی درب از مدل‌های مختلفی برخوردار است. از انواع مختلف قفل بازکن می‌توان به قفل زنجیری، برقی حیاطی ،کله گاوی، لای دری و پشتی اشاره کرد.

انواع قفل بازکن بر اساس بوبین‌ها و عملکردی که دارند از جریان‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ اما درنهایت عملکرد کلی آن‌ها یکسان است. قیمت تعمیر یا تعویض این قطعه توسط استادکار تعمیر آیفون در سمنان از ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

ترانس

ترانس از دیگر قطعات مهم در زمینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان است که به عنوان تأمین کننده ولتاژ موردنیاز دربازکن و پنل دستگاه به کار گرفته می‌شود. ترانس‌ها از جریان‌های مختلفی برخوردار هستند؛ اما معمولاً با ولتاژ ۱۲ تا ۱۴ ولت طراحی می‌شوند.

از آنجایی که امروزه قفل بازکن‌های جدید از جریانی حدود ۲ آمپر یا بالاتر استفاده می‌کنند، برای حفظ عملکرد صحیح خود باید حتماً از ترانس استفاده کنند. قیمت تعویض این قطعه در زمینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان از ۲۵۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

کابل‌های ارتباطات تصویری

در این بخش از تعمیر آیفون تصویری در سمنان لازم است شما را با کابل‌های به‌کاررفته در آیفون‌های تصویری اشاره کنیم. معمولاً این کابل‌ها دارای فویل بوده و در دو سطح مقطع ۶/۰ و ۴/۰ میلی‌متر مربع تولید می‌شوند. کابل‌های مسی بهترین گزینه برای نصب در آیفون‌های تصویری هستند و می‌توانند بالاترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه دهند.

مدار مکالمه

این مدار‌ها اغلب به صورت الکترونیک یا نیمه الکترونیک ساخته می‌شوند. در مدار‌های نیمه الکترونیک از یک بلندگو و دو میکروفن استفاده می‌شود که بخش‌های تشکیل دهنده آن‌ها به‌وسیله ولتاژ DC فعالیت می‌کنند؛ اما مدار مکالمه تماماً الکترونیک شامل یک بلندگو، یک گوشی با ۲ مدار تقویت کننده و یک عدد میکروفون است.

بلندگو

از دگر اجزای آیفون‌های تصویری باید به بلندگو اشاره کنیم که نقش بسیار مهمی‌ در فرکانس آیفون ایفا می‌کند. این فرکانس برای افرادی که گوش سنگینی دارند اهمیت دوچندان دارد. در بلندگو‌ها هسته مغناطیسی به کار می‌رود که به دیافراگم متصل شده و سیم پیچی می‌شود.

زمانی که جریان متغیر داخل سیم پیچ به اندازه صدای ما باشد، امکان شنیدن صدا به‌وسیله بلندگو فراهم می‌شود و ما می‌توانید با فردی که پشت در خانه است صحبت کنیم. به هنگام نصب آیفون تصویری باید دقت و توجه کافی داشته باشید تا مبادا بلندگو‌ها آسیب ببینند. قیمت این قطعه حدود ۲۰۰۰۰ تومان است.

تعمیر آیفون تصویری در سمنان

 

منبع تغذیه

منبع تغذیه از دیگر قطعات مهم در آیفون‌های تصویری است که از دو ترمینال برای دریافت برق ورودی ۲۲۰ ولت و چهار عدد ترمینال خروجی برخوردار است. دو مورد از ترمینال‌های خروجی برای برق ۱۲ ولت به منظور مدار مکالمه و دو مورد دیگر برق ۱۲ ولت جریان متناوب را پوششی دهی می‌کنند که برای عملکرد قفل دربازکن کاربرد دارد.

قیمت منبع تغذیه آیفون‌های تصویری در مراکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری در سمنان حدود ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین مشکلات آیفون تصویری که باید آن‌ها را بشناسید

آیفون‌های تصویری چه ایرانی باشند و چه خارجی ممکن است در اثر گذشت زمان و به دلیل فرسودگی قطعات دچار مشکلات مختلفی شوند؛ بنابراین اگر برای منزل خود از آیفون تصویری استفاده می‌کنید، بهتر است ایرادات رایج این دستگاه‌ها را بشناسید و در مواقع لزوم از تعمیرکار آیفون تصویری در سمنان کمک بگیرید.

عدم وجود تصویر

از رایج‌ترین و مهم‌ترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از آیفون‌های تصویری با آن‌ها روبرو شوید می‌توان به تصویر نداشتن آیفون اشاره کرد. برای بررسی علت این مشکل باید در ابتدا به بررسی سیم‌کشی دستگاه و اتصال سیم‌های آبی و سفید بپردازید. ممکن است به دلیل جابه‌جا متصل شدن این سیم‌ها آیفون تصویر نداشته باشد.

در این شرایط دقت داشته باشید که تصویر نداشتن آیفون به این معنا است که بقیه فعالیت‌ها مانند زنگ خوردن، انتقال صدا یا باز کردن درب به خوبی انجام می‌شوند و تنها تصویر آیفون قطع شده یا صفحه دستگاه سیاه شده است. بهترین کار برای رفع این مشکل تماس با استادکار تعمیر آیفون تصویری در سمنان است.

آبی شدن صفحه

در برخی موارد شاهد آن هستیم که صفحه نمایش آیفون تصویری آبی می‌شود و تصاویر فضای خارج ساختمان را نمایش نمی‌دهد. این مشکل بسیار مهم و تخصصی بوده و لازم است برای پیدا کردن علت آن حتماً از تکنسین تعمیر آیفون تصویری در سمنان کمک بگیرید.

از مهم‌ترین دلایل آبی شدن صفحه آیفون تصویری می‌توان به سوختن یا خرابی دوربین پنل، خرابی مانیتور، ایرادات LCD آیفون و وجود خرابی در سیم‌کشی دستگاه اشاره کرد. فرقی نمیکند علت ایجاد این مشکل کدام مورد باشد، بهتر است خودسرانه برای رفع این ایراد اقدام نکنید و از خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان استفاده کنید.

تکنسین تعمیر آیفون تصویری در سمنان

 

سوت کشیدن آیفون

از دیگر مشکلات رایج آیفون که سبب می‌شود به خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان نیاز پیدا کنید باید به شنیدن صدای سوت از آیفون اشاره کنیم. ممکن است این مشکل به دلیل خرابی میکروفون دستگاه باشد که باید توسط متخصص تعمیر آیفون تصویری در سمنان مورد بررسی قرار گیرد.

دومین علت بروز این مشکل ممکن است قرارگیری فلز در مقابل میکروفون باشد. تعمیرکار برای پیدا کردن علت مشکل، پنل آیفون را باز کرده و اگر جسم‌ فلزی در نزدیکی آیفون قرار داشته باشد آن را از بین می‌برد. علت دیگر این مشکل به ایرادات برد آیفون تصویری مربوط می‌شود که به بررسی کارشناس نیاز دارد.

هرگونه ایرادی که در برد آیفون ایجاد شود می‌تواند صدای دستگاه را دچار مشکل کند. بعد از اینکه متخصص تعمیر آیفون دستگاه را بررسی کرد، اگر ایراد از برد الکترونیکی باشد، لازم است برد تعمیر یا در صورت نیاز تعویض شود.

نویز داشتن صدا

از دیگر ایرادات مهم در زمینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان باید به وجود نویز یا خش‌خش در صدای آیفون اشاره کنیم. در واقع هنگامی‌ که صدا از داخل خانه به پنل بیرونی و از پنل بیرونی به داخل به طور صحیح منتقل نشود، گفته می‌شود که صدای آیفون دچار نویز شده است.

از مهم‌ترین دلایل نویز داشتن صدای آیفون می‌توان به سربندی نامناسب سیم‌های مربوط به صدا، استفاده نکردن از شیلد کابل و استفاده از سیم فاقد فویل اشاره کرد. برای تشخیص علت این مشکل و رفع آن لازم است حتماً با تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در سمنان تماس بگیرید.

زنگ نخوردن آیفون

شاید برایتان پیش بیاید که فردی پشت در خانه مدام زنگ بزند؛ اما شما اصلاً متوجه صدای زنگ نشوید. این مشکل از رایج‌ترین ایرادات آیفون‌های تصویری است که ممکن است چه در ویلا‌های تک واحده و چه در ساختمان‌های مسکونی چند طبقه افراد با آن مواجه شوند.

از اصلی‌ترین دلایل این مشکل باید به خرابی یا رسوب گرفتن شاسی، قطعی سیم مربوط به زنگ آیفون، سوختن بلندگو، مشکلات برد یا منبع تغذیه دستگاه اشاره کرد. در زمان بروز این مشکل در ابتدا بررسی کنید که آیا این مشکل فقط برای یک واحد پیش آمده است یا زنگ تمامی‌ واحد‌ها به صدا در نمی‌آید.

اگر مشکل برای تمامی‌ واحد‌های ساختمان وجود داشته باشد، ایراد از خروجی‌های تغذیه دستگاه است. از سوی دیگر اگر علاوه بر زنگ نخوردن، صدا هم از گوشی آیفون منتقل نشده و قفل نیز عمل نمی‌کند، احتمالاً یکی از سیم‌های دستگاه قطع شده‌ است.

علاوه بر این اگر متوجه شدید تنها صدای زنگ یکی از واحد‌ها قطع شده است، باید در سیم یا برد آیفون به دنبال علت مشکل بگردید. بهتر است در صورت مواجه با این موضوع سریعاً از تعمیرات تخصصی آیفون استفاده کنید تا متخصصان تعمیر آیفون تصویری در سمنان در کمترین زمان مشکل آیفون ساختمان شما را حل کنند.

باز نشدن درب

در برخی موارد بعد از اینکه دکمه باز شدن درب را می‌زنیم متوجه می‌شویم که آیفون عمل نکرده و درب اصلاً باز نشده است. در این صورت باید بررسی کنید که این مشکل فقط برای واحد شما پیش آمده است یا همگانی است. اگر واحد‌های دیگر نیز با این مشکل روبرو بودند، ایراد از پنل آیفون است. در غیر این صورت باید رله درب بازکن پنل یا سیم‌کشی دستگاه بررسی شوند.

در برخی موارد نیز تنها شاسی دربازکن یک واحد دچار مشکل شده و درب باز نمی‌شود؛ البته توجه داشته باشید همه این‌ها تنها در صورتی است که صدا، تصویر و زنگ آیفون مشکلی نداشته باشند. اگر این موارد نیز به درستی عمل نکند، ایراد از برد دستگاه یا اتصالات آن است که باید توسط متخصصان تعمیر آیفون تصویری در سمنان بررسی شوند.

مشکلات آیفون تصویری

 

تعمیر انواع آیفون تصویری در سمنان

از زمانی که آیفون‌های تصویری به عنوان جایگزین آیفون‌های صوتی به مردم معرفی شدند، برند‌های بسیاری به تولید و عرضه مدل‌های مختلف آیفون تصویری اقدام کردند. در ادامه مطلب شما را با معروف‌ترین تولیدکنندگان آیفون تصویری که برای رفع ایرادات آن‌ها می‌توانید از خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان استفاده کنید آشنا خواهیم کرد.

تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در سمنان

در بین تولید کنندگان ایرانی آیفون‌های تصویری به‌جرئت می‌توان برند تابا الکترونیک را به عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه معرفی کرد. محصولات این برند بسیار باکیفیت و بادوام بوده و از خدمات پس از فروش کاملی برخوردار هستند.

این آیفون‌های تصویری با وجود کیفیت بالایی که دارند ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار ایراد شده و به خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان نیاز پیدا کنند. در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات نمایندگی آیفون تصویری تابا الکترونیک در سمنان بهره‌مند شوید تا خیالتان از بابت کیفیت کار کاملاً راحت باشد.

تعمیر انواع آیفون تصویری در سمنان

 

تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در سمنان

شرکت الکتروپیک یکی از معروف‌ترین و معتبرترین تولید کنندگان دربازکن‌های ایرانی است که محصولاتی با ظاهر زیبا و شیک و البته کیفیتی قابل توجه ارائه می‌کند. این برند از سیستم چهار سیم آنالوگ برای سیم‌کشی محصولات و از مرغوب‌ترین مواد اولیه برای ساخت آن‌ها بهره می‌برد.

اگر از این آیفون‌ها برای منزل خود استفاده می‌کنید و دستگاه شما خراب شده است، نمایندگی تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در سمنان می‌تواند راهی عالی و ایمن برای حل مشکل دستگاه شما باشد. در این مرکز از تعمیرکاران مجرب، قطعات اورجینال و امکانات تخصصی برای رفع ایرادات آیفون‌های لکتروپیک استفاده می‌شود.

 از رایج‌ترین ایرادات این آیفون‌ها می‌توان به خرابی مانیتور، مشکلات کابل کشی و باز نشدن درب اشاره کرد که به کمک متخصصان تعمیر آیفون تصویری در سمنان به‌راحتی برطرف می‌شوند.

تعمیر آیفون تصویری سیماران در سمنان

گارانتی و خدمات پس از فروش برند ایرانی سیماران سبب شده است محصولات این برند از پرفروش‌ترین آیفون‌های تصویری بازار ایران باشند. علاوه بر این، این محصولات از تنوعی بی‌نظیر، کیفیت و طول عمر بالای قطعات، دکمه‌های لمسی، امکان باز کردن هر دو درب پارکینگ و نفر رو و قیمت مناسب برخوردار هستند.

ممکن است کارایی و عملکرد خوب آیفون‌های سیماران در ساختمان‌هایی با تعداد واحد زیاد تحت تأثیر قرار گرفته و مختل شود؛ اما لازم نیست نگران باشید شما برای رفع هرگونه ایراد آیفون‌های سیماران می‌توانید با مراکز تعمیر آیفون تصویری در سمنان تماس حاصل کنید.

از بهترین این مراکز می‌توان به نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سیماران در سمنان اشاره کرد.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس در سمنان

کوماکس از برترین تولید کنندگان آیفون تصویری در کره جنوبی است که محصولات این شرکت علاوه بر ایران در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند و طرف‌داران خاص خود را دارند. محصولات این برند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانند انتخابی بی‌نقص باشند.

اگر قصد تعمیر آیفون‌های کوماکس را دارید، تنها کافی است با نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در سمنان تماس بگیرید تا متخصصان با ارائه خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان به شکل سیار مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل کنند.

تعمیر آیفون تصویری تکنوتل در سمنان

آیفون‌های تصویری تکنوتل ساخت ایران بوده و تمامی‌ این محصولات از گارانتی دو‌ساله و خدمات پس از فروش ۶۰ماهه برخوردار هستند. این آیفون‌ها بسیار به آیفون‌های تصویری کوماکس شباهت دارند و عملکردی عالی و بی‌نظیر را در ساختمان‌های کم‌جمعیت و حتی پرجمعیت ارائه می‌دهند.

این آیفون‌ها از حافظه به منظور ضبط تصاویر برخوردار هستند و نحوه نصب و سیم‌کشی این آیفون‌ها بسیار راحت و آسان است. اگر از این محصولات استفاده می‌کنید و قصد تعمیر آیفون خود را دارید، نمایندگی تعمیر آیفون تصویری تکنوتل در سمنان بهترین انتخاب برای شما است.

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری تکنوتل

 

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در سمنان

از دیگر خدمات مهم در زمینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان می‌توان به تعمیرات تخصصی آیفون‌های برند سوزوکی اشاره کرد. شرکت ژاپنی سوزوکی از برترین تولید کنندگان آیفون تصویری در جهان است که محصولان آن از لحاظ کیفیت درجه یک بوده و می‌توانند تا سالیان سال نیاز‌های هر خانه ایرانی را به خوبی برطرف کنند.

اگر از این مدل آیفون‌های تصویری استفاده می‌کنید و اکنون متوجه خرابی دستگاه خود شده‌اید، کافی است با نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در سمنان تماس بگیرید تا مشکل شما در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

تعمیر آیفون تصویری پاناسونیک در سمنان

پاناسونیک از دیگر برند‌های محبوب و موفق در عرصه تولید انواع آیفون‌های تصویری است که امکانات و کیفیت فوق‌العاده محصولات این برند سبب شده است بسیاری از خریداران آن را به برند‌های ایرانی ترجیح بدهند. شما می‌توانید برای عیب‌یابی و تعمیر این مدل آیفون‌ها، از نمایندگی تعمیر آیفون تصویری پاناسونیک در سمنان کمک بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری تکنما در سمنان

از دیگر برند‌های موفق ایرانی در حوزه طراحی و تولید مدل‌های مجهز و پرامکانات آیفون تصویری می‌توان به شرکت تکنما اشاره کرد. آیفون‌های این برند خدمات پس از فروش قوی دارند و از مزایایی همچون عدم نیاز به دکودر و سوئیچر، قابلیت استفاده در سیستم سری و تک خطی، طول عمر بالای قطعات و غیره برخوردار هستند.

وجود لحیم کاری ضعیف و داشتن سیستم هفت سیمه در این آیفون‌ها زمینه‌ساز بروز مشکلات بسیاری شده است که خوشبختانه شما می‌توانید به کمک خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان آن‌ها را به‌راحتی حل کنید. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه از نمایندگی تعمیر آیفون تصویری تکنما در سمنان کمک بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری آلدو در سمنان

آیفون‌های تصویری آلدو یک محصول ایرانی باکیفیت و بادوام هستند که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب بوده و می‌توانند با رقبای خارجی به رقابت بپردازند. شما می‌توانید برای ساختمان‌های بزرگ و پرجمعیت بدون مشکل از آیفون‌های آلدو استفاده کرده و از کارایی و مجهز بودن آن‌ها لذت ببرید.

توصیه می‌کنیم به منظور نصب یا تعمیر این آیفون‌های ایرانی تنها به مراکز معتبر تعمیر آیفون تصویری در سمنان اعتماد کرده و در این زمینه نمایندگی تعمیر آیفون تصویری آلدو در سمنان را در اولویت خود قرار دهید. شما می‌توانید به کمک این نمایندگی کلیه ایرادات این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت برطرف کنید.

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری آلدو

 

تعمیر آیفون تصویری داهوا در سمنان

معمولاً بیشتر مردم برند داهوا را با دوربین‌های مداربسته باکیفیتی که تولید می‌کند می‌شناسند؛ اما آیفون‌های تصویری این برند نیز مانند دوربین‌های مداربسته آن باکیفیت و پیشرفته بوده و می‌توانند در باز و بسته کردن درب ساختمان‌های پرجمعیت به بهترین شکل عمل کنند.

اگر در بین مراکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری در سمنان به دنبال یک مرکز معتبر و حرفه‌ای برای تعمیرات آیفون‌های داهوا هستید، پیشنهاد ما به شما نمایندگی تعمیر آیفون تصویری داهوا در سمنان است که از بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کند.

هزینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان

اگر قصد دارید برای بهبود عملکرد و رفع ایرادات آیفون خود از متخصصان تعمیر آیفون تصویری در سمنان کمک بگیرید، باید از هزینه تعمیر آیفون در سمنان و عوامل مؤثر بر آن آگاهی داشته باشید. به طور معمول عوامل بسیاری بر هزینه تعمیر و دستمزد تعمیرکار آیفون در سمنان تأثیرگذار هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نوع مشکل

اگر مشکل آیفون تصویری شما جدی باشد و لازم باشد تعمیرکار برای رفع آن زمان زیادی صرف کند یا به تعویض قطعات بپردازد، به طبع هزینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان افزایش پیدا می‌کند. برای مثال ایرادات مربوط به بخش سیم‌کشی آیفون‌های تصویری از زمان‌برترین و پرهزینه‌ترین مشکلات آیفون هستند.

تعویض قطعات

از دیگر عوامل مؤثر بر تعرفه خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان باید به موضوع تعویض قطعات اشاره کنیم. اگر مشکل آیفون تصویری شما به دلیل معیوب بودن قطعات دستگاه باشد و قطعه قابلیت تعمیر نداشته باشد، لازم است تعمیرکار قطعه معیوب را تعویض کنید.

 در این حالت قیمت و کیفیت قطعه موردنظر روی هزینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان مؤثر است خواهد بود.

هزینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان

 

مدل و برند آیفون

از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه تعمیر آیفون تصویری در سمنان باید به مدل و برند آیفون موردنظر اشاره کنیم. از آنجایی که هریک از برند‌های ایرانی یا خارجی آیفون تصویری در ساخت محصولات خود از تکنولوژی‌ها و پیچیدگی‌های خاصی استفاده می‌کنند، هزینه تعمیر آیفون خارجی در سمنان با تعمیر آیفون ایرانی در سمنان یکی نیست.

دستمزد تعمیرکار

شما باید در محاسبه هزینه تعمیر آیفون‌های تصویری در سمنان همواره به این موضوع توجه کنید که تعمیرکار جدا از هزینه تعویض قطعات یا تعمیر دستگاه مبلغی را نیز به عنوان دستمزد خود دریافت می‌کند. در این زمینه ممکن است تعمیرکاران باسابقه و ماهر نسبت به افراد تازه‌کار هزینه بیشتری پیشنهاد دهند.

البته تعمیرکاران باتجربه می‌توانند به شکل کاملاً بی‌نقص و حرفه‌ای به نصب یا تعمیر آیفون‌های تصویری ساختمان شما پرداخته و از بروز مشکلات پس از نصب و ایرادات جدی دستگاه جلوگیری کنند؛ بنابراین در این زمینه هزینه بیشتر منجر به استفاده از خدمات بهتر و مطمئن‌تر می‌شود.

علاوه بر این هزینه ایاب و ذ‌هاب تعمیرکار را نیز باید به قیمت تعمیر آیفون در سمنان اضافه کنید. اگر از قیمت دقیق خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان خبر ندارید، می‌توانید از جدول زیر که طبق آخرین به‌روزرسانی سال ۱۴۰۲ است استفاده کنید.

خدمات قیمت
تعمیر پنل یا گوشی آیفون از ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض برد ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
تعویض قطعات داخلی ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
کابل کشی به همراه سربندی به ازای هر متر ۴۵۰۰ الی ۵۵۰۰ تومان
کابل کشی به همراه داکت کشی به ازای هر متر ۶۰۰۰ تومان
تست سیم‌کشی هر واحد ۱۰۰۰۰۰ تومان
نصب پنل ۳۵۰۰۰۰ تومان
نصب هر گوشی ۱۳۰۰۰۰ تومان
عیب‌یابی ۹۰۰۰۰ تومان

شارینو

به منظور استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر لوازم خانگی در سمنان، توصیه می‌کنیم به مطالبی همچون تعمیر یخچال در سمنان، تعمیر تلویزیون در سمنان، تعمیر ماشین ظرفشویی در سمنان، تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، تعمیر لپ تاپ در سمنان، تعمیر پکیج در سمنان، تعمیر پرینتر در سمنان و غیره سر بزنید.

اگر از ریزش مو‌ها یا طاسی سر خود خسته شده‌اید و می‌خواهید به کمک یک روش مؤثر و دائمی‌ مو‌هایی زیبا و پرپشت داشته باشید، باید از بهترین کلینیک‌های کاشت مو سمنان کمک بگیرید. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم از مطلب کاشت مو در سمنان استفاده کنید.

اگر بهترین و حرفه‌ای‌ترین سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه سمنان را نمی‌شناسید، می‌توانید از مطلب سالن‌های زیبایی سمنان در وبلاگ شارینو استفاده کنید.

شما می‌توانید به منظور رشد و ارتقای پیج یا سایت کسب‌وکارتان از پرسنل متخصص تیم شارینو کمک بگیرید. در این زمینه توصیه می‌کنیم به مقالاتی همچون طراحی سایت در سمنان، سئو سایت در سمنان و ادمین اینستاگرام در سمنان مراجعه کنید.

به منظور شناخت بیشتر شهر سمنان و گشت‌وگذار در اماکن تفریحی و دیدنی این شهر، مطالعه مطالبی همچون سینما‌های سمنان، مراکز تفریحی سمنان و مراکز خرید سمنان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

 

سخن پایانی

امروزه آیفون تصویری به یک عضو جدایی‌ناپذیر از خانه‌ها تبدیل شده است و نمی‌توان ساختمانی را بدون داشتن آیفون تصویری تصور کرد. آیفون‌های تصویری به دلیل جدیدتر و مدرن‌تر بودن از امنیت بالایی برخوردار بوده و توانسته‌اند به خوبی جایگزین آیفون‌های صوتی شوند.

این آیفون‌ها نیز مانند دیگر دستگاه‌های الکترونیکی ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شوند و به خدمات تعمیر آیفون تصویری در سمنان نیاز پیدا کنند. به همین منظور ما در این مطلب به بررسی نکات مهمی‌ در رابطه با تعمیر آیفون تصویری در سمنان پرداختیم.

 

سؤالات متداول

۱. چرا آیفون تصویری صدا ندارد؟

ایرادات پنل، خرابی مانیتور، مشکلات مربوط به سیم‌کشی و غیره از دلایل این مشکل هستند.

۲. علت تصویر نداشتن آیفون تصویری چیست؟

علت این مشکل می‌تواند خرابی پنل، رگولاتور، دیود‌ها، ایرادات سیم‌کشی و غیره باشد.

۳. هزینه تعمیر آیفون تصویری با مالک است یا مستأجر؟

اگر مستأجر منجر به خرابی آیفون نشده باشد، هزینه تعمیر بر عهده مالک خانه است.

۴. هزینه نصب پنل آیفون تصویری چقدر است؟

معمولاً این هزینه حدود ۳۵۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *