تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه

تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه

فهرست مطالب

آیا مانیتور آیفون تصویری شما سیاه شده است و به تکنسین تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه نیاز دارید؟ خدمات تعمیر آیفون تصویری بر افزایش عمر مفید و ماندگاری دستگاه تأثیر بسزایی دارد و امنیت منزل شما را تضمین می‌کند.

حال تصور کنید که جشن یا مهمانی بزرگی در پیش دارید؛ اما پنل آیفون تصویری شما صدای بوق می‌دهد که بسیار آزار دهنده است. در این لحظات به یک استادکار تعمیر آیفون در کرمانشاه نیاز دارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل شما را برطرف کند.

گاهی اوقات پیدا کردن یک تعمیرکار در اسرع وقت دشوار است؛ اما شما می‌توانید در این حوزه مهارت خودتان را بالا ببرید و با قطعات آیفون تصویری آشنا شوید که خودتان بدون نیاز به تعمیرکار آیفون تصویری در کرمانشاه مشکل دستگاه را حل کنید. در این مقاله با آموزش عیب یابی آیفون تصویری همراه شما هستیم.

قطعات آیفون تصویری در کرمانشاه

به نظر شما اولین سیستم امنیتی که در ساختمان‌ها از آن استفاده می‌کنند، چه سیستمی است؟ آیفون تصویری جزو اولین و مهم‌ترین آیتم‌های سیستم امنیتی است که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها آمیخته شده و قابلیت‌های مختلفی دارد.

این دستگاه پیشرفته از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر یک نقش خاصی را در عملکرد آیفون تصویری ایفا می‌کنند. آشنایی با قطعات این دستگاه امنیتی باعث می‌شود که بتوانید تا حدودی در زمینه تعمیرات آیفون در کرمانشاه موفق عمل کنید. در ادامه به معرفی قطعات اصلی آیفون تصویری می‌پردازیم.

مانیتور آیفون تصویری

اصلی‌ترین و اولین قطعه‌ای که در آیفون تصویری هوشمند با آن سروکار داریم، مانیتور است که از طریق آن با افراد پشت درب ارتباط برقرار می‌کنیم. مانیتور آیفون تصویری در نوع رنگی یا سیاه‌وسفید تصویر را نمایش می‌دهد. در مانیتور رنگی از LCD و LED  برای وضوح بهتر استفاده می‌کنند.

اما مانیتورهای سیاه‌وسفید تنها با یک لامپ تصویر کار می‌کنند. روی صفحه مانیتور سه عدد شاسی لمسی تعبیه شده است. یک شاسی دربازکن، یک شاسی برای نمایش تصویر بدون برداشتن گوشی و یک شاسی برای ارتباط داخلی.

در مانیتورهای سیاه‌وسفید سه کلید دکمه خاموش و روشن، کلید تنظیم موسیقی زنگ و کلید تنظیم میزان نور مانیتور قرار دارد. قیمت تعمیر یا تعویض این قطعه در مراکز تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه حدوداً ۸۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان است.

دوربین آیفون تصویری

یک قطعه مهم دیگر در پنل آیفون تصویری، دوربین است که قابلیت تصویربرداری از محیط بیرون ساختمان دارد. با مراجعه به بازارهای تعمیر آیفون در کرمانشاه متوجه انواع دوربین‌های آیفون تصویری می‌شوید.

دوربین‌های رنگی، دوربین لنز دار، دوربین سیاه‌وسفید، دوربین میکروفون دار، دوربین بدون لنز در مدل‌های CCD و CMOS نمونه‌ای از دوربین‌های آیفون تصویری هستند که در تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه اهمیت دارد.

اگر علاقه دارید که کیفیت تصویر آیفون شما در شب بالا باشد، باید دوربینی را انتخاب کنید که مجهز به مادون قرمز است. چنان چه متوجه شدید که کیفیت دوربین آیفون تصویری شما افت پیدا کرده است یا هیچ تصویری را از محیط بیرون نشان نمی‌دهد، می‌توانید با قیمت ۳۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان آن را تعمیر کنید.

کلیدهای آیفون تصویری

در حوزه تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه، پنل کلیدهای آیفون نیز گاهی اوقات دچار خرابی می‌شوند. این کلیدها نقش مهمی را بر عهده دارند؛ زیرا با خرابی این کلیدها، عملاً کارکرد آیفون تصویری مختل می‌شود. در حین نصب و راه اندازی این کلیدها باید دقت عمل زیادی به خرج داد.

باید از تابش مستقیم نور خورشید و نفوذ گردوغبار به پنل کلیدهای آیفون جلوگیری کنید؛ چون‌که این قطعات حساس هستند. با رعایت این نکات نیازی به تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه نخواهید داشت. اگر زمانی این قطعه خراب شد، می‌توانید با شماره تعمیرکار آیفون در کرمانشاه تماس بگیرید.

کابل ارتباطی آیفون تصویری

قطعات آیفون تصویری در کرمانشاه

برای انتقال صدا از کابل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند. بهتر است که جنس این کابل‌ها از مس باشد؛ زیرا تصویر و صدا را با کیفیت بهتری ارائه می‌دهند و هیچ ایرادی در مسیر انتقال به وجود نمی‌آید. پس این نکته را در ذهن خود ثبت کنید.

۴/۰ و ۶/۰ میلی‌مترمربع سطح مقطعی هستند که برای کابل‌های فویل دار در نظر گرفته می‌شود. هزینه این قطعه در تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه بستگی به تعداد کانال‌ها دارد و متغیر است؛ اما به صورت تقریبی از ۲۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان است.

قفل دربازکن آیفون تصویری

قفل‌های دربازکن شامل مدل‌های مختلفی همچون زنجیری، اهرمی، ثابت و غیره می‌شوند. عملکرد هر کدام از این قفل‌ها متفاوت است. به‌عنوان‌مثال قفل‌های زنجیری به قسمت ثابت درب متصل می‌شوند و با انرژی که از سمت مانیتور تأیید می‌شود، درب را باز می‌کنند.

قفل اهرمی به کمک یک مگنت که به زبانه درب متصل است، کار می‌کند. تعمیرات آیفون تصویری در کرمانشاه برای این قطعه از ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان است و هزینه آن، به نوع قفل آیفون تصویری بستگی دارد.

مدار مکالمه آیفون تصویری

مدار مکالمه در تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه جایگاه ویژه‌ای دارد؛ زیرا قطعه مهمی است. مدار مکالمه آیفون تصویری هوشمند در دو نوع الکترونیک و نیمه الکترونیک است. در مدار مکالمه الکترونیک از یک گوشی دارای مدار تقویت کننده، میکروفون و بلندگو استفاده شده است.

در مدار الکترونیک با مدار نیمه الکترونیک تفاوت‌هایی وجود دارد. دو میکروفون و یک بلندگو از تجهیزات مدار مکالمه نیمه الکترونیک هستند که با ولتاژ DC عمل می‌کنند.

بلندگو آیفون تصویری

تعمیرات بلندگو آیفون در مراکز تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه با دقت خاصی انجام می‌شود؛ زیرا پل ارتباط و انتقال صدا بین داخل ساختمان با محیط بیرون از ساختمان است. یک هسته مغناطیسی در بلندگو قرار دارد که به دیافراگم دستگاه متصل می‌شود.

جا به جایی بین هسته مغناطیسی بلندگو دشوار نیست. عبور یک جریان متغیر از سیم‌پیچ باعث جا به جایی بین صفحه بلندگو و هسته آهن می‌شود. باید جریان این متغیرها به اندازه میزان صدای شما باشد تا صدای شما از بلندگو پخش شود. هزینه تعمیر این قطعه از ۲۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

منبع تغذیه آیفون تصویری

به نظر شما منبع تغذیه آیفون تصویری کجاست؟ برای منبع تغذیه آیفون تصویری هوشمند از دستگاه دو ترمینال استفاده می‌کنند که مناسب برق ورودی ۲۲۰ ولت است. منبع‌های ۲۲۰ ولت ۴ ترمینال خروجی دارند که ۲ خروجی از آن برای مکالمه و تصویر است.

۲ ترمینال خروجی دیگر این منبع برای قفل درب بازکن است که با جریان متناوب تعبیه می‌شود. شما می‌توانید منبع تغذیه آیفون را با قیمت حدوداً ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان از مراکز تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه خریداری کنید.

آهنربای آیفون تصویری

قطعات آیفون تصویری در کرمانشاه

در داخل گوشی آیفون تصویری آهنربا تعبیه شده است که از افتادن گوشی جلوگیری می‌کند. احتمالاً شما هم متوجه این موضوع شده‌اید که در مواقعی که گوشی را درست در جای خود قرار نمی‌دهید، آهنربا از افتادن گوشی جلوگیری می‌کند. هزینه خرید این قطعه برای تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه حدود ۵۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین مشکلات آیفون تصویری در کرمانشاه

امروزه از آیفون تصویری در اغلب ساختمان‌ها و مراکز دولتی به عنوان یک دستگاه امنیتی استفاده می‌کنند. به سبب استفاده مداومی که از این دستگاه می‌شود، این دستگاه در معرض مشکلات متفاوتی قرار می‌گیرد. آشنایی با خرابی‌ها و ایرادهای متداول این دستگاه مزایایی دارد.

در ادامه به بررسی مشکلات رایج آیفون تصویری هوشمند می‌پردازیم. شناخت ایرادهای مختلف آیفون تصویری منجر به افزایش مهارت شما در زمینه تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه می‌شود تا شما در تعمیر برخی از مشکلت خودکفا باشید و هزینه‌ای بابت تعمیر پرداخت نکنید.

عدم نمایش تصویر آیفون تصویری

اصلی‌ترین مشکلی که در تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه پیش می‌آید، عدم نمایش تصویر آیفون است. این مشکل حداقل یکبار برای هر آیفون تصویری پیش آمده است. در این مشکل سایر قابلیت‌های زنگ خوردن و باز کردن درب به درستی انجام می‌شود؛ بلکه فقط تصویر روی مانیتور نمایان نمی‌شود.

ابتدا برای حل این مشکل سیم دستگاه را بررسی کنید. اگر با سیم کشی آشنایی دارید، می‌توانید اتصال سیم‌های آبی و سفید را مورد بررسی قرار دهید و هر سیم را در جای درست خود فیکس کنید. با این کار تصویر آیفون شما بدون نیاز به تعمیرات تخصصی آیفون در کرمانشاه درست می‌شود.

خاموش نشدن مانیتور آیفون تصویری

یکی دیگر از مشکلات آیفون‌های تصویری هوشمند این است که بعد از باز شدن درب، صفحه مانیتور آیفون خاموش نمی‌شود. یک مانیتور سالم باید بعد از گذشت حداکثر ۹۰ ثانیه خاموش شود. اگر این اتفاق نیفتاد، مشکل از برد دستگاه است که باید توسط تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه بررسی شود.

معیوب بودن تایمینگ آیفون تصویری نیز دلیل دیگر خاموش نشدن مانیتور است که با تعویض این مشکل حل می‌شود. در مواقعی که تصویر مانیتور روشن می‌ماند و با گذاشتن گوشی، صدای زنگ می‌آید، باید پنل را چک کنید؛ زیرا احتمال دارد که زنگ آیفون گیر کرده باشد.

آبی شدن تصویر مانیتور آیفون تصویری

مشکلات آیفون تصویری

یکی دیگر از دلایلی که به مراکز تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه مراجعه می‌کنند، آبی شدن تصویر مانیتور است که احتمال دارد شما هم با آن مواجه شده باشید. تغییر رنگ مانیتور آیفون به این صورت است که آیفون کل خدمات خود را انجام می‌دهد؛ اما تصویر آن آبی شده است.

آبی شدن تصویر مانیتور به‌این‌علت است که احتمال دارد سیم تصویر صفحه قطع شده باشد یا دوربین پنل خارج از محیط ساختمان خراب شده باشد که در این مواقع باید از تعمیر تخصصی آیفون تصویری در کرمانشاه کمک بگیرید تا دوباره دوربین پنل همانند روز اول کار کند.

گاهی اوقات ممکن است که هم‌زمان با آبی شدن تصویر مانیتور، سایر اعمال‌های دستگاه همچون باز کردن درب و غیره از کار بیفتد. در این مواقع ارتباط بین پنل دستگاه با مانیتور از بین رفته است. برای این نوع ایراد در تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه باید پشت مانیتور را باز کنید و قطعه کانکتور را چک کنید.

بعد از اینکه از سالم بودن کانکتور مطمئن شدید، کل سیم‌های آیفون تصویری را بررسی کنید تا سالم باشند. مرحله بعدی چک کردن مسیر سوئیچ دستگاه است که اطمینان حاصل کنید مشکل از پنل است یا خیر.

قطع شدن صدای زنگ آیفون تصویری

یکی از دلایل عمده شکایات افراد به مراکز تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه، قطع صدای زنگ آیفون است. در مواقعی که زنگ آیفون به صدا درنیاید، هیچ تصویری روی مانیتور نمایش داده نمی‌شود. در قدم اول باید سیم زنگ آیفون تصویری را بررسی کنید.

اگر سیم زنگ فرسوده شده باشد، می‌توانید بدون کمک تعمیرکار آیفون تصویری خودتان سیم‌ها را تعویض کنید. در برخی مواقع تصویر مانیتور روشن می‌شود؛ اما زنگ نمی‌خورد. در این مواقع ایراد از خروجی بلندگو مانیتور است.

در ایراد دوم حتماً باید تعمیر را به بهترین تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه بسپارید؛ زیرا تعمیر این ایراد نیاز به دانش و مهارت دارد. اگر فردی که در این حوزه تجربه ندارد، این تعمیر را انجام دهد؛ احتمال دارد که مشکل را تشدید کند و سایر قطعات را نیز درگیر کند.

تصویر نویزدار آیفون تصویری

به نظر شما دلیل نویز در تصویر آیفون تصویری چیست؟ کدام قسمت درگیر ایراد شده است؟ علت نویز تصویر آیفون، ایراد در سیم کشی دستگاه است. در مواقعی که سیم کشی به صورت اصولی انجام نشود یا به صورت ناشیانه از محل کابل ۳ فاز عبور کند، نویز تصویر افزایش پیدا می‌کند.

بهتر است برای جلوگیری از نویز تصویر مانیتور دستگاه، پروسه سیم کشی آیفون تصویری توسط مجرب‌ترین تکنسین تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه انجام شود تا از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری شود.

ایراد در صدای آیفون تصویری

طراحی آیفون تصویری به این صورت است که باید به صورت اصولی صدا بین پنل و مانیتور ردوبدل شود. اگر با مشکلات صدای آیفون مواجه هستید، باید پنل و مانیتور را چک کنید. دو دلیل برای خرابی صدا در تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه وجود دارد.

ابتدا ممکن است که صدای از دو سمت قطع شده باشد؛ یعنی صدای پنل و مانیتور. در این مواقع باید سیمی را که به این دو سو متصل است را پیدا کرده و تعویض کنید. دلیل دوم این است که امکان دارد، صدا از سمت مانیتور به پنل ارسال نشود. در این نوع خرابی گوشی و بلندگو آیفون را تعمیر یا تعویض کنید.

کاهش دید در شب آیفون تصویری

مشکلات آیفون تصویری

به نظر شما اندازه دید در شب آیفون تصویری چند متر است؟ در واقع میزان دید در شب آیفون تصویری بیشتر از یک متر نیست. گاهی اوقات این دید در شب بسیار کاهش پیدا می‌کند و ممکن است که تصویر کاملاً سفید شود. ابتدا بهتر است قبل از تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه که شیشه LED دستگاه را تمیز کنید.

دلیل دوم این است که امکان دارد که شیشه دوربین جا به جا شده باشد و شما دید کافی را نداشته باشید. همچنین امکان دارد که مانعی بر سر راه دوربین ال‌ای‌دی قرار بگیرد که دید را مختل می‌کند. شما با یک بررسی ساده می‌توانید لنز دوربین را در جای درست خود قرار دهید.

عدم بازگشایی درب توسط آیفون تصویری

می‌توان گفت که بیشترین دلیلی که به خدمات مراکز تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه نیاز پیدا می‌کنیم، باز نشدن درب با آیفون است. ابتدا در این نوع ایراد باید بررسی کرد که فقط برای واحد شماست یا کل ساختمان با این موضوع درگیر هستند.

حتماً برای رفع این مشکل از تکنسین تعمیر انواع آیفون در کرمانشاه استفاده کنید؛ زیرا به بررسی تخصصی نیاز دارید. اگر این مشکل برای کل ساختمان همگانی باشد، باید قسمت رله درب، درب ورودی، سیم دربازکن و ترانس درب بازکن را بررسی کنید.

امکان دارد که سایر واحدهای ساختمان ایرادی نداشته باشند و مشکل از واحد خود شما بود. جنس بی کیفیت کابل،  قطع شدن سیم، ولتاژ نامناسب برد، خرابی شاسی دربازکن و فاصله زیاد درب با دربازکن از عوامل این اتفاق هستند که باید با تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه به آن رسیدگی کرد.

سوت کشیدن آیفون تصویری

آزاردهنده‌ترین عیبی که در آیفون تصویری هوشمند پیش می‌آید، سوت کشیدن گوشی آیفون تصویری است. شما با برداشتن گوشی متوجه سوت دستگاه می‌شوید. حتی این مشکل می‌تواند همسایه‌های شما را آزرده خاطر کند.

خرابی میکروفون آیفون، ایراد در سیم کشی آیفون، برد معیوب و قرار دادن فلز در مقابل میکروفون بلندگو از دلایل سوت کشیدن آیفون هستند که حتماً باید توسط یک تکنسین حرفه‌ای تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه بررسی شوند تا افراد بی‌تجربه صدمه بیشتری به سایر قطعات وارد نکنند.

تعمیر انواع آیفون تصویری در کرمانشاه

همان طور که اطلاع دارید، آیفون تصویری در امنیت ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها و فعالیت روزانه افراد نقش پر رنگی دارد. امروزه شرکت‌های ایرانی و خارجی بسیاری توانسته‌اند در زمینه تولید و تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه موفق عمل کنند.

برندهای زیادی در حوزه آیفون تصویری هوشمند فعالیت می‌کنند کی نمی‌توان سهم آن‌ها را در تعمیر انواع آیفون تصویری در کرمانشاه انکار کرد. در ادامه به شرح تعدادی از معروف‌ترین شرکت‌های آیفون تصویری می‌پردازیم تا اطلاعات این مقاله تکمیل شود.

تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در کرمانشاه

تعمیر انواع آیفون تصویری در کرمانشاه

برند سامسونگ یکی از شناخته شده‌ترین برندهایی است که محصولات مختلفی در عرصه‌های متفاوت تولید می‌کند و بسیار خوشنام است. سامسونگ قدرتمندترین عرضه‌کننده لوازم برقی است که روزبه‌روز پیشرفت می‌کند. مصرف کنندگان این برند می‌توانند از خدمات تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه استفاده کنند.

طراحی زیبا، طول عمر بالا و دوربین با کیفیت از جمله دلایل انتخاب این برند در حین خرید است که تا سالیان سال نیاز شما را برطرف می‌کند. نمایندگی آیفون تصویری سامسونگ در کرمانشاه یکی از فعال‌ترین نمایندگی‌های حال حاضر است که تمامی خدمات تعمیر و سرویس آیفون را می‌پذیرد.

تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در کرمانشاه

دومین برندی که در زمینه تولید انواع آیفون‌های الکتریکی بسیار معروف است و کالاهای با کیفیتی را ارائه می‌کند، شرکت تابا الکترونیک است که سابقه طولانی در این صنف دارد. مصرف کنندگان این برند می‌توانند در نمایندگی آیفون تصویری تابا الکترونیک در کرمانشاه تعمیرات یا تعویض‌های خود را انجام دهند.

تعمیرکاران و مشاوران این نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه جزو بی‌نظیرترین پرسنل مجموعه تعمیراتی هستند که با بهترین قیمت خدمات خود را عرضه می‌کنند تا شما به مشتری ثابت آن‌ها تبدیل شوید.

تعمیر آیفون تصویری سیماران در کرمانشاه

برند سیماران جزو برندهای پر فروش آیفون تصویری در ایران است که علاوه بر کیفیت، محبوبیت بسیاری دارد. کیفیت بالای این برند باعث افزایش تقاضای مصرف کنندگان شده است. برای تعمیر دستگاه‌های این برند حتماً از نمایندگی آیفون تصویری سیماران در کرمانشاه استفاده کنید.

هر برندی ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های مخصوص به خود را دارد و تعمیرکاران تخصصی برند سیماران بهتر از سایر تعمیرکاران با پیچیدگی دستگاه‌های خود آشنا هستند و زیروبم آن را می‌شناسند؛ به همین خاطر تصمیم منطقی این است که از تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه استفاده کنید.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس در کرمانشاه

تعمیر انواع آیفون تصویری در کرمانشاه

آیفون‌های تصویری کوماکس جزو آیفون گران قیمت قرار دارند که بهتر است تعمیرات خود را در نمایندگی آیفون تصویری کوماکس در کرمانشاه با قیمت به‌صرفه‌تری انجام دهید که خیال شما از بابت ضمانت و کیفیت قطعات تعویض شده راحت شود.

 باز نشدن درب، ایراد مربوط به صدا، مشکلات مربوط به پنل و اختلالات تصویر مانیتور از نمونه مشکلات آیفون تصویری کوماکس است که در تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه مورد بررسی قرار می‌گیرد و حل می‌شود.

تعمیر آیفون تصویری تکنما در کرمانشاه

دوربین معیوب، ایراد در صدا و تصویر، ایراد در برد، ایراد در کابل کشی و خراب شدن پنل از جمله ایرادهای آیفون تصویری تکنما است که در نمایندگی آیفون تصویری تکنما در کرمانشاه به صورت حرفه‌ای و با قطعات اصلی تعمیر می‌شود.

تعمیرکاران و متخصصان نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه متناسب با دانش‌های روز دنیا با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تعمیرات را انجام می‌دهند.

هزینه تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه

 

بحث هزینه تعمیر تخصصی آیفون تصویری در کرمانشاه همواره جزو بحث‌های مهم در حوزه تعمیرات بوده است که شما باید پیش از اقدام به هر کاری اطلاعات کافی از آن به دست آورید. عوامل مختلفی در میزان هزینه تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه تأثیرگذار هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برند آیفون تصویری
  • قیمت قطعات آیفون تصویری
  • نوع خرابی آیفون تصویری
  • مدل آیفون تصویری

عوامل دیگری همچون میزان مسافت، هزینه ایاب و ذهاب و دستمزد تعمیرکار نیز در هزینه تعمیر آیفون در کرمانشاه مؤثر هستند. برای اینکه قیمت تعمیر هر نوع قطعه راحت‌تر در دسترس شما قرار بگیرد، لیست کاملی از قیمت را در یک جدول برای شما آماده کرده‌ایم.

نوع خدمات قیمت خدمات
تعمیر پنل آیفون تصویری از ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض برد آیفون تصویری از ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض قطعات داخلی آیفون تصویری از ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان
سیم کشی ۲۰ متر آیفون تصویری از ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
نصب مانیتور آیفون تصویری ۳۰۰۰۰۰ تومان
نصب گوشی آیفون تصویری ۱۵۰۰۰۰ تومان
کابل کشی با داکت آیفون تصویری ۶۰۰۰۰۰ تومان

قیمت آیفون تصویری در کرمانشاه

قیمت آیفون تصویری در کرمانشاه

گاهی اوقات ممکن است که دستگاه شما بیش از حد تخریب شود و حتی با تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه نیز قابل استفاده نباشد؛ به‌خاطر همین بهتر است به فکر خرید آیفون تصویری هوشمند باشید. در لیست زیر قیمت انواع برندهای مختلف را آماده کرده‌ایم تا شما با توجه به میزان بودجه خود انتخاب کنید.

نوع آیفون تصویری هزینه خرید آیفون تصویری
آیفون تصویری تابا ۱ تا ۳ میلیون
آیفون تصویری سیماران ۲ تا ۳ میلیون
آیفون تصویری آلدو ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰۰ تومان
آیفون تصویری کوماکس ۲ تا ۴ میلیون
آیفون تصویری اف‌اف ۱ تا ۲ میلیون

شارینو

اگر به دنبال این هستید که درمورد خدمات تعمیر استان کرمانشاه اطلاعات کافی کسب کنید، می‌توانید به قسمت وبلاگ سایت شارینو مراجعه کنید و مقاله‌های تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر مبل در کرمانشاه، تعمیر پکیج در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمانشاه و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه را مطالعه کنید.

سایت شارینو علاوه بر مقاله‌هایی که درباره تعمیرات ارائه کرده است، درباره دوربین مداربسته در کرمانشاه نیز مقاله‌ای آماده کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

امروزه شغل ادمین اینستاگرام در کرمانشاه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و افراد بسیاری به دنبال یادگیری از مبحث هستند. شارینو این موضوع را به صورت تخصصی توضیح داده است.

اگر به دنبال این هستید که اوقات فراغت خود را در یک مکان دل‌انگیز سپری کنید و طعم‌های مختلف را بچشید، مقاله کافه‌های کرمانشاه را مطالعه کنید تا با بهترین مکان‌های این استان آشنا شوید.

در فصل اسباب کشی و خانه تکانی دیگر نیازی نیست، نگران باشید. شما می‌توانید از شرکت نظافتی در کرمانشاه که شارینو به معرفی آن‌ها پرداخته است، کمک بگیرید.

قبل از اینکه مسافرت خود را آغاز کنید و به دل جاده بزنید، سری به مقاله مکانیک سیار در کرمانشاه سایت شارینو بزنید تا اگر مشکلی برای خودرو پیش آمد، خودتان دست به آچار شوید.

اگر به دنبال مراکز زیبایی هستید و نمی‌توانید به هر معرفی اعتماد کنید، مقاله مرکز لیزر در کرمانشاه را مطالعه کنید؛ چون بهترین مراکز سطح استان را معرفی کرده است.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید، از آشپزخانه شروع کنید. برای این کار می‌توانید از مقاله کابینت سازی در کرمانشاه استفاده کنید.

امروزه تمامی خدمات فروشگاهی به فکر فروش بیشتر هستند، به همین منظور به دنبال طراحی سایت در کرمانشاه هستند که پروسه خرید مشتریان را آسوده‌تر کنند. طراحان شارینو از حرفه‌ای‌ترین طراحان سایت هستند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

مبحث سئو یک مبحث کاملاً حرفه‌ای است که نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد و نباید دست هر کسی سپرد. با مقاله سئو سایت در کرمانشاه می‌توانید با قوانین و مراحل سئو سایت آشنا شوید.

صحبت نهایی

یکی از مهم‌ترین ملزومات ساختمان مسکونی و اداری آیفون تصویری است که به دلیل استفاده مکرر نیاز به تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه پیدا می‌کنید. در این مقاله این موضوع را بررسی کردیم تا سؤالات شما در این زمینه پاسخ داده شود و تلاش کردیم راهنمای خوبی برای تعمیر آیفون تصویری برای شما باشیم.

سؤالات متداول

۱. قیمت خرید آیفون تصویری سیماران چقدر است؟

۲ تا ۳ میلیون

۲. علت آبی شدن تصویر مانیتور آیفون تصویری چیست؟

قطع ارتباط مانیتور با پنل یا قطع شدن سیم تصویر

۳. قیمت تعمیر قطعه برد در مراکز تعمیر آیفون تصویری در کرمانشاه چقدر است؟

از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان

۴. علت زنگ خوردن کل واحدها باهم چیست؟

سوختن زنر ۱۰ ولتی پنل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *