تعمیر کولر گازی در سمنان

تعمیر کولر گازی در سمنان

آیا کولر گازی شما سروصدای زیادی می‌کند و نیاز به تعمیر دارد؟ تعمیر کولر گازی در سمنان به دلیل کاربرد زیاد این وسیله در فصل گرم سال از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است توسط یک تعمیرکار متخصص که در زمینه کولر گازی مهارت دارد، تعمیر شود.

آیا گاز کولر شما به اتمام رسیده و نیاز به شارژ گاز کولر گازی دارد یا دچار نشتی گاز شده است؟ در این شرایط بهتر است که در اسرع وقت با شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی در سمنان تماس بگیرید و ایراد دستگاه خود را با تعمیرکاران مطرح کنید تا برای رفع آن اقدام کنند. در ادامه مطالب همراه ما باشید تا توضیحاتی که دقت شما را بر عملکرد تعمیرکار بالا می‌برد را ارائه کنیم.

قطعات کولر گازی در سمنان

شناخت قطعات مختلف کولر گازی به شما در زمینه تعمیر کولر گازی در سمنان کمک چشمگیری می‌کند. کولرهای گازی از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند و در مجموع منجر به انجام کارکرد اصلی کولر گازی که تهویه مطبوع هوا است، می‌شوند. در ادامه توضیحاتی درباره قطعات اصلی کولر گازی آماده شده است.

ترموستات کولر گازی

ترموستات یکی از قطعه‌های مهم در حوزه تعمیر کولر گازی در سمنان است که در جهت حفظ درجه حرارت مناسب سایر قطعات کولر گازی تلاش می‌کند. عملکرد نادرست ترموستات بر عملکرد دیگر قطعات کولر گازی تأثیر مستقیمی می‌گذارد. به طور کلی وظیفه این قطعه قطع و وصل کردن برق به کمپرسور است.

اگر ترموستات شما دچار خرابی شد، حتماً قطعه کمپرسور را بررسی کنید؛ زیرا این دو رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. حتماً ترموستات کولر گازی را به صورت دوره‌ای برای بررسی نزد بهترین تعمیرکار تعمیر کولر گازی در سمنان ببرید تا از سلامت قطعه مطمئن شوید.

تعمیر این قطعه جزو تعمیرات حساس به شمار می‌رود که باید توسط متخصص با تجربه انجام شود. در صورت وجود نوسانات جریان برق، عملکرد ترموستات به اختلالاتی دچار می‌شود که به کمک تعمیرکار قابل رفع است. قیمت این قطعه از ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

قطعات کولر گازی در سمنان

کمپرسور کولر گازی

یکی دیگر از قطعات اصلی که حکم قلب را در کولر گازی دارد، کمپرسور است و وظیفه گردش گاز مبرد را بر عهده دارد تا از این طریق سیستم کولر گازی فعالیت کند. عملکرد کلی کمپرسور به این صورت است که با خارج کردن گرمای هوا از محیط، اجازه گردش هوای خنک را در داخل محیط می‌دهد.

بدون وجود کمپرسور دستگاه تهویه به درستی عمل نمی‌کند؛ زیرا با تبدیل مبرد گاز به فشار گاز و ورود آن به کندانسور این عملکرد تکمیل می‌شود. تولید صدای غیر عادی، تهویه ضعیف هوا و خروج باد گرم از کولر از جمله نشانه‌های خرابی کمپرسور است که بعد از مشاهده این نشانه‌ها می‌توانید به تعمیر کمپرسور کولر گازی در سمنان اقدام کنید.

کندانسور کولر گازی

وظیفه خنک کردن و خارج کردن گرمای داخل کولر گازی و انتقال آن به فضای بیرونی کولر به عهده کندانسور است. در ساخت این قطعه از کویل‌های توخالی استفاده شده است که در قسمت خارجی کولر قرار دارد. در برخی موارد امکان دارد که رطوبت کندانسور با کویل کولر واکنش نشان داده و ماده خورنده‌ای را تولید کنند.

این ماده خورنده به ساختار کولر گازی آسیب می‌رساند که در اسرع وقت باید با کمک تعمیرکار تعمیر کولر گازی در سمنان آن را حل کنید. تمامی مشکلاتی که برای این قطعه به وجود می‌آید، قابل حل است به غیر از ضربه سنگین. گاهی اوقات مبرد کندانسور نشت می‌کند که در این صورت کولر گازی باید به صورت کامل تعویض شود.

شیر انبساط کولر گازی

شیر انبساط از قطعات مهم کولر گازی است که مقدار ورود مایع مبرد به اپراتور را کنترل می‌کند. با خروج مایع مبرد از شیر انبساط، دما و فشار این مایع کاهش پیدا کرده و به صورت مبرد مایع سرد با فشار کم به سمت اپراتور حرکت می‌کند.

بررسی منظم شیر انبساط توسط سرویس کولر گازی در سمنان خالی از لطف نیست و از خرابی این قطعه جلوگیری می‌کند. قیمت قطعه شیر انبساط در مراکز تعمیر کولر گازی در سمنان از ۴۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود و تعمیر آن اهمیت زیادی دارد.

فن یونیت بیرونی کولر گازی

از دیگر قطعات اصلی دستگاه‌های سرمایشی می‌توان به فن یونیت اشاره کرد که ارتباط مستقیمی با قطعه کندانسور کولر گازی دارد. گرمای کولر گازی توسط این قطعه به خارج از محیط خانه انتقال داده می‌شود. نگهداری نادرست از این قطعه منجر به کند شدن یا از کار افتادن کامل آن می‌شود.

خرابی این قطعه گرم شدن بیش از حد کولر را به دنبال دارد و در دراز مدت عملکرد کمپرسور را تحت تأثیر قرار می‌دهد. نگهداری و تمیز کردن مرتب فن یونیت بیرونی یکی از نکات نگهداری است که از بروز مشکلات جدی جلوگیری می‌کند. تعویض این قطعه را بهتر است به خدمات تعمیر کولر گازی در سمنان بسپارید.

رایج‌ترین مشکلات کولر گازی در سمنان

بسیاری از وسیله‌های برقی و سرمایشی به دلیل استفاده مکرر، بعد از مدتی در معرض خرابی و نقص فنی قرار می‌گیرند که کولر گازی نیز از این قضیه مستثنی نیست. نقص فنی‌های که در این دستگاه پیش می‌آید، حتماً باید توسط استادکار تعمیر کولر گازی در سمنان حل شود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از این مشکلات توسط خود فرد قابل تعمیر است و نیازی نیست حتماً به مراکز تعمیر مراجعه کنید. در این قسمت قصد داریم که شما را با رایج‌ترین خرابی‌هایی که در کولر به وجود می‌آید را خدمت شما توضیح دهیم تا در صورت توان خودتان دست به کار شوید.

مشکلات کولر گازی در سمنان

فن کولر گازی کار نمی‌کند

از اصلی‌ترین قطعات کولر گازی فن است که تعمیر آن اهمیتی زیادی دارد. خرابی این قطعه عملکرد تمامی قطعات کولر را تحت شعاع قرار می‌دهد. تعمیر این قطعه توسط تعمیر کولر گازی و اسپلیت در سمنان به نحو احسنت انجام می‌شود. در هر کولر گازی دو عدد فن وجود دارد. خرابی هر یک از فن‌ها تضعیف جریان هوا و اختلال عملکرد کولر را به دنبال دارد.

برای علت یابی این ایراد می‌توانید از تعمیر در محل کولر گازی در سمنان کمک بگیرید یا ابتدا خازن کولر را چک کنید تا از عدم مشکل در این قسمت مطمئن شوید. سپس رله برد فن را بررسی کنید که این قطعه تأمین ولتاژ مورد نیاز برای قطعات کولر را انجام می‌دهد. مرحله آخر در تعمیر کولر گازی در سمنان برای این نوع خرابی، بررسی سنسور کنترل دما است.

کولر گازی خنک نمی‌کند

وظیفه اصلی کولر گازی خنک کردن و تهویه مطلوب هوا است. اگر این وظیفه به درستی انجام نشود، کل عملکرد دستگاه زیر سؤال می‌رود و تعمیر آن را باید به خدمات تخصصی کولرهای گازی در سمنان سپرد. خرابی موتور، خرابی فن، نشت گاز فریون کولر، کثیف بودن کندانسور و یخ زدن کویل اپراتور کولر گازی از جمله دلایل اصلی خنک نکردن هوا است.

تنها کاری که در این مشکل می‌توانید، انجام دهید؛ تمیز کردن کندانسور کولر گازی است و بهتر است تعمیر سایر قطعات را به افراد متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی در سمنان بسپارید تا کیفیت کولر شما را تبدیل به روز اول کنند.

کولر گازی خاموش نمی‌شود

آیا کولر گازی شما خاموش نمی‌شود؟ خاموش نشدن کولر گازی از جمله دلایل مراجعه به مراکز تعمیر کولر است؛ یعنی دستگاه قادر به دریافت دستورات از سیستم کنترل کولر نیست. عمدتاً علت این مشکل خرابی قطعه ترموستات است که با مطالعه دفترچه راهنما و بررسی تنظیم ترموستات می‌توانید مشکل را رفع کنید.

گاهی اوقات تعمیر این قطعه به کمک دفترچه راهنما از عهده شما خارج است و باید متخصصان تعمیر کولر گازی در سمنان دست به کار شوند. سپردن این تعمیر به افراد متخصص باعث جلوگیری از بروز خرابی‌های بیشتر می‌شود.

خاموش نشدن کولر گازی

کولر به طور خودکار خاموش می‌شود

یکی دیگر از مشکلات رایج کولر گازی خاموش شدن خودکار کولر است که می‌تواند به دلیل انتخاب اشتباه در برند کولر گازی باشد. البته نبود اطلاعات کافی از استفاده درست از کولر گازی نیز در این قضیه بی تأثیر نیست. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین دلایل خاموشی خودکار کولر را توضیح می‌دهیم که عبارت‌اند از:

  • انتخاب نادرست سایز کولر بدون در نظر گرفتن مساحت خانه از مهم‌ترین دلایل خاموشی کولر است؛ زیرا کولر باید به طور مداوم بیش از توان خود کار کند. این فشار با گذشت زمان به دستگاه فشار آورده و باعث خاموشی کولر می‌شود.
  • مشکل برق کشی یکی دیگر از این دلایل است که به نصاب کولر گازی در سمنان بستگی دارد. شما با انتخاب یک نصاب حرفه‌ای می‌توانید این مشکل را از دستگاه خود دور کنید. تنظیم خودکار ترموستات در دمای بیش از حد دستگاه نیز باعث خاموشی کولر می‌شود.
  • کثیف بودن فیلتر هوای کولر و کندانسور در خاموش شدن ناگهانی کولر بی تأثیر نیست. شما با تمیز کردن به موقع فیلتر و کندانسور کولر گازی از مراجعه به مراکز تعمیر کولر گازی در سمنان جلوگیری می‌کنید. کثیفی فیلتر از روشن شدن دستگاه جلوگیری می‌کند.
  • کاهش گاز در کولر گازی نیز باعث خاموشی خودکار دستگاه می‌شود. با شارژ گاز دستگاه دیگر شاهد خاموش شدن کولر گازی نخواهید بود.
  • روغن ریزی یکی دیگر از دلایلی است که در تعمیر کولر گازی در سمنان مورد بررسی قرار می‌گیرد. با روغن ریزی، حلقه‌های سیلندر و پیستون‌ها دچار اختلال می‌شوند و دستگاه را برای جلوگیری از آسیب بیشتر خاموش می‌کنند.

آب در کولر نشتی می‌کند

احتمالاً این سؤال برای شما پیش آمده است که آیا کولر گازی با آب قادر به کار است؟ پاسخ این سؤال بله است. گاز مبرد بعد از طی کردن چند مرحله تبدیل به مایع مبرد می‌شود و این آب در خنک کردن محیط تأثیرگذار است. گاهی اوقات آب کولر به دلیل مشکلاتی از مسیر اصلی خارج شده و وارد پنل داخلی می‌شود و به تعمیر کولر گازی در سمنان نیاز پیدا می‌کند.

مسدود شدن فیلتر هوای کولر، شکستن پمپ، کاهش گاز کولر، مسدود شدن سینی تخلیه آب کولر گازی، قرار گیری شیلنگ تخلیه در مکان نامناسب و عایق نبودن لوله‌های اسپلیت از جمله دلایل سرریز آب و انجام تعمیر کولر گازی در سمنان است.

کولر گازی بوی بد می‌دهد

تولید بوی بد از کولر یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات کولر گازی است که مصرف کنندگان به دنبال راه حل قطعی حل این ایراد هستند. تولید بوی نامطبوع در کولر دلایل مختلفی دارد که باید آن‌ها را شناسایی کرد. این بوی بد چند دلیل دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • بوی استون: بوی استون از کولر یک هشدار جدی است. اگر این بو از کولر شما خارج شد، در اسرع وقت با تعمیرکاران تعمیر کولر گازی در سمنان تماس بگیرید تا از نشت بیشتر استون و پر کردن فضای خانه جلوگیری کنند.
  • بوی کپک: به گفته کارشناسان تعمیر کولر گازی در سمنان وجود رطوبت یکی از عوامل اصلی ایجاد کپک و قارچ در کولرهای گازی است که با تعویض فیلتر تهویه، تعویض سیستم، چک کردن نشتی مجرای کولر گازی و سرویس سالانه کولر از ایجاد کپک جلوگیری می‌شود.
  • بوی دود اگزوز: برای بهبود عملکرد و چرخش روان قطعات کولر از روغن استفاده می‌کنند. انتشار بوی دود اگزوز از دستگاه به معنی پخش شدن روغن در کولر است که با کمک متخصص تعمیر کولر گازی در سمنان رفع می‌شود.
  • بوی زباله کثیف: گاهی اوقات ممکن است بوی کثیف زباله یا فاسد شدن چیزی را از کولر استشمام کنید. بهتر است که دستگاه را چک کنید تا از نبود حیوان کوچک یا زباله مطمئن شوید. در قدم اول AC را خاموش و پنجره‌های خانه را باز کنید. چک کردن واحد تهویه هوای کولر، لوله کندانس، تشت تخلیه آب و فیلتر کولر از جمله کارهایی است که تکنسین تعمیر کولر گازی در سمنان انجام می‌دهد.
  • بوی سوختگی: بوی سوختگی نیز از جمله دلایل تولید بوی بد از کولر گازی است. این بو نشان از سوختن قطعات پلاستیکی کولر یا داغ شدن بیش از حد موتور دستگاه است.
  • بوی جوراب: راکد ماندن آب، کویل کثیف و مسدود شدن مخزن تخلیه آب باعث انتشار بوی بد جوراب و پا در محیط می‌شود. با تمیزکاری این بخش‌ها برای همیشه از شر بوی بد خلاص می‌شوید.

کولر سروصدای زیادی می‌کند

اغلب کولرهای گازی جدید قابلیت بی صدا بودن را دارند و آزار دهنده نیستند. تولید صدای غیر عادی در حین کار از کولر را باید جدی گرفت؛ زیرا نشان دهنده خرابی یکی از قطعات است. ۵ دلیل اصلی تولید سرو صدا که توسط خدمات تعمیر کولر گازی در سمنان بررسی می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • شکستن تیغه فن کولر گازی
  • وجود جسم خارجی در کندانسور کولر
  • تراز نبودن کولر گازی
  • لق شدن پایه‌های کندانسور کولر
  • روغن کاری نکردن کولر گازی

تعمیر کولر گازی در سمنان

تعمیر انواع کولر گازی در سمنان

امروزه در زمینه تولید کولرهای گازی، با توجه به تعداد تقاضای مردم تولید کنندگان متنوعی وارد این بازار شده‌اند که دستگاه‌های باکیفیتی را تولید می‌کنند. این دستگاه دوست داشتنی به‌مرورزمان با مشکلات مختلفی روبه رو می‌شود که توسط نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در سمنان قابل رفع است. در ادامه مطالب قصد داریم که شما را با بهترین و معروف‌ترین برندهای کولر گازی آشنا کنیم.

تعمیر کولر گازی ال جی در سمنان

آیا به دنبال خرید یک کولر با کیفیت هستید؟ به جرئت می‌توان گفت که کولر گازی شرکت ال جی یکی از بی‌نظیرترین کولرهای تولید شده در بازار است که تا به امروز سهم خوبی از فروش این دستگاه را در بازار به نام خود ثبت کرده است. طراحی زیبا و کیفیت کولرگازی ال جی منحصر به فرد است.

علاوه بر کیفیت بالای دستگاه، خدمات پس از فروش این برند بی رقیب است. این برند قیمت‌های به‌صرفه‌ای در زمینه تعمیر کولر گازی در سمنان را دارد. خریداران این برند می‌توانند برای انجام خدمات خود به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در سمنان مراجعه کنند.

تعمیر کولر گازی ال جی در سمنان

تعمیر کولر گازی سامسونگ در سمنان

حداقل در خانه هر ایرانی یکی از محصولات شرکت کره‌ای سامسونگ وجود دارد. این برند در زمینه تولید کولرهای گازی عملکرد خوبی داشته و از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است. دلیل انتخاب و خرید این برند در بسیاری از مردم به دلیل نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در سمنان است.

این نمایندگی خدمات گسترده‌ای در زمینه تعمیر کولر گازی در سمنان خدمت خریداران خود ارائه می‌کند. تعمیر کمپرسور، تعویض فن، تعویض کندانسور و غیره از جمله خدمات این نمایندگی است. تمامی تعویض‌های این برند با قطعات اصلی انجام می‌شود.

تعمیر کولر گازی اجنرال در سمنان

یکی دیگر از کمپانی‌های ژاپنی که سابقه درخشانی در زمینه تولید کولر گازی دارد، برند اجنرال است. محصولات این برند در بازار به کم‌مصرف‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات شناخته شده‌اند. این کولر علی رغم تمامی مزایا، معایبی نیز دارد که توسط تکنسین تعمیر کولر گازی در سمنان حل می‌شود.

نمایندگی کولر گازی اجنرال سمنان در بین نمایندگی‌های این شهر با سابقه است و خدمات مختلفی نیز انجام می‌دهد. در نهایت پیشنهاد ما به شما نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در سمنان است که با اطمینان خاطر می‌توانید دستگاه خود را به تکنسین‌های این نمایندگی بسپارید.

تعمیر کولر گازی گری در یزد

کولر گازی گری تولید کشور چین است که برای راه اندازی این دستگاه می‌توانید از متخصص نصب کولر گازی در سمنان کمک بگیرید. این کولر جزو کولرهای با قیمت مناسب است که مصرف انرژی پایینی نیز دارد. دوام کولرهای این برند به نظر تکنسین تعمیر کولر گازی در سمنان بالا است و اگر به دنبال کولر پر قدرتی هستید، کولر گری گزینه مناسبی است.

گاهی اوقات به دلیل استفاده نادرست و بیش از حد، کولر با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود که شما می‌توانید به مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در سمنان این قبیل مشکلات را حل کنید تا کولر گازی مانند روز اول برای شما کار کند.

تعمیر کولر گازی جنرال مکس در سمنان

آیا به دنبال یک نمایندگی معتبر هستید؟ نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در سمنان گزینه بسیار مناسبی برای شما است. این نمایندگی تمامی خدمات را در حوزه تعمیر کولر گازی در سمنان پوشش می‌دهد. سروصدای زیاد و قدرت پایین در پرتاب باد از مشکلات اصلی این برند است که در سریع‌ترین زمان ممکن قابل تعمیر است.

تعمیر کولر گازی بوش در سمنان

بوش شرکت تولید کننده کولر گازی آلمانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی شهرت زیادی کسب کرده و کالاهای باکیفیتی را تولید می‌کند. در مقایسه با کیفیت و امکاناتی که این کولر دارد، قیمت آن بسیار به صرفه است. اگر از مصرف کنندگان برند بوش هستید، در صورت مشاهده هرگونه ایرادی می‌توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در سمنان استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی بوش در سمنان

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در سمنان

از جمله تولید کنندگان قدیمی ایرانی که از دهه ۶۰ انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تولید می‌کند، شرکت ایران رادیاتور است. کولر گازی ایران رادیاتور بر خلاف اینکه تولید ایران است، کیفیت بالایی دارد و با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است. نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در سمنان جزو نمایندگی‌های شلوغ است که تمامی ایرادهای کولر را تعمیر می‌کند.

تعمیر کولر گازی پاکشوما در سمنان

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاکشوما در سمنان از جمله نمایندگی‌هایی است که در حوزه تعمیر کولر گازی در سمنان بیش از نیم قرن سابقه دارد. این شرکت انواع محصولات خانگی با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد و قطعات آن را ضمانت می‌کند.

تعمیر کولر گازی جی پلاس در سمنان

آیا از برند جی پلاس شناختی دارید؟ جی پلاس یکی از برندهای پر فروش در بازار ایران و خاورمیانه است که کولر گازی‌های مرغوبی را تولید و روانه بازار می‌کند. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا یکی از اصل‌های اساسی در این برند است. این کولر به طور کامل پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان است.

اگر به خدماتی در زمینه تعمیر کولر گازی در سمنان احتیاج دارید، می‌توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی جی پلاس در سمنان استفاده کنید که به صورت شبانه روزی آماده خدمت ‌رسانی به خریداران است. کارشناسان و تعمیرکاران این نمایندگی مجهز به دانش روز دنیا هستند.

تعمیر کولر گازی هایسنس در سمنان

اگر به دنبال کولر با کیفیت و با قدرت پرتاب بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم که کولر گازی هایسنس را در لیست خرید خود قرار دهید. ظرفیت سرمایش بالا، سروصدای اندک، فیلتر قابل شستشو، کمپرسور روتاری و اینورتر و ظرفیت سرمایش ۲۴ هزار از ویژگی‌های این کولر منحصر به فرد است.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در سمنان یکی از نمایندگی‌های معتبر است که در جهت کسب رضایت مشتریان خود تلاش فراوانی می‌کند. تعمیر قطعات اصلی کولر، تعویض با قطعات اورجینال، ضمانت ۳۶ماهه قطعات و برگشت کالا در صورت عدم رضایت از ویژگی‌های بارز این نمایندگی است.

هزینه تعمیر کولر گازی در سمنان

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان در هنگام خرابی دستگاه خود، قیمت تعمیر کولر گازی در سمنان است. در مقدار قیمت عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند که بهتر است قبل از انجام تعمیر کولر گازی در سمنان با آن‌ها آشنایی داشته باشید. این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برند کولر گازی
  • محل نصب کولر گازی
  • مدل کولر گازی
  • مقدار ظرفیت کولر گازی
  • معمولی بودن با اینورتر بودن کمپرسور کولر گازی
  • تعویض قطعات کولر گازی
  • میزان تجربه تعمیرکار
  • مقدار زمان صرف شده
  • مقدار مسافت طی شده توسط تعمیرکار

هزینه تعمیر کولر گازی در سمنان

در جدول زیر طبق مصوبه جدید سال ۱۴۰۲ قیمت خدمات تعمیر کولر گازی در سمنان را برای شما دسته بندی کرده‌ایم.

نوع تعمیر هزینه تعمیر
تعویض برد کولر گازی ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض خازن کولر گازی ۲۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور دما ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر درایر ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کنتاکتور ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض لوله مویی ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض بلوور یونیت ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
شارژ روغن کمپرسور ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان
رفع نشتی گاز ۲۰۰۰۰۰ تومان
شستشوی مدار کولر گازی ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ترانس برد ۸۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
نصب کولر گازی ۴۰۰۰۰۰ تومان
سرویس کولر گازی ۳۰۰۰۰۰ تومان
رفع مشکل لرزش یونیت‌ها ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر رفت و برگشت ۲۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان

 

شارینو

در مواقعی که لوازم خانگی منزل شما خراب می‌شود، استفاده از یک تعمیرکار مجرب حرف اول را می‌زند. اگر شناختی از تعمیرکاران ندارید، نگران نباشید؛ زیرا شارینو با وبلاگ‌های متعددی نظیر: تعمیر ماشین لباسشویی در سمنان، تعمیر ماشین ظرفشویی در سمنان، تعمیر یخچال در سمنان، تعمیر مبل در سمنان و تعمیر پکیج در سمنان آماده کرده است.

اگر به دنبال یادگیری حرفه‌ای زبان یا یادگیری یک هنر هستید، ما در سایت شارینو مقاله آموزشگاه زبان در سمنان و آموزشگاه فنی در سمنان را آماده کرده‌ایم تا از آدرس‌های آن استفاده کنید.

تعمیر پرینتر در سمنان و تعمیر لپ ‌تاپ در سمنان از جمله تعمیرات لوازم الکترونیکی است که بهتر است با قطعات و مراحل تعمیر آن آشنایی داشته باشید. شارینو این اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارد.

آیا از ریزش مو یا کچلی خود رنج می‌برید؛ اما مرکز مناسبی را نمی‌شناسید؟ شما می‌توانید با مراجعه به سایت شارینو و مطالعه مقاله کاشت مو در سمنان بهترین مرکز را برای خود شناسایی کنید.

موسیقی یکی از راه‌های مدیتیشن و نوازش روح است. اگر به این رشته علاقه دارید، می‌توانید با بهترین آموزشگاه موسیقی در سمنان در وبلاگ شارینو آشنا شوید.

امروزه استفاده از لیزر در بین مردم، خصوصاً در بین بانوان اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده و اغلب به دنبال مراکزی هستند که از دستگاه‌های باکیفیت استفاده کنند. مقاله مرکز لیزر در سمنان که شارینو آن را تهیه کرده است، جزو بهترین مقاله‌ها به شمار می‌رود و به طور کامل سؤالات شما را در این زمینه پاسخ می‌دهد.

سمنان در زمینه گشت و گذار و جذب مسافر جزو شهرهای پر بازدید است که ممکن است شما این شهر را برای سفر انتخاب کنید. شناخت مراکز خرید سمنان، مراکز تفریحی سمنان و رستوران سمنان یکی از مراحل واجب است که شارینو به آن پرداخته.

 

صحبت نهایی

تعمیر کولر گازی در سمنان یکی از پرکاربردترین تعمیرات به خصوص در فصول گرم سال است. قاعدتاً خرابی کولر گازی در یک روز داغ تابستانی بسیار آزار دهنده است. شما با شناخت کامل قطعات و خرابی‌های رایجی که ممکن است برای هر نوع کولری به وجود آید، می‌توانید یک قدم از بقیه جلوتر باشید و خودتان دست به آچار شوید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی خرابی‌ها توسط خود فرد قابل تعمیر نیست و حتماً باید از تکنسین‌های تعمیر کولر گازی در سمنان استفاده کنید. در این مقاله درمورد نمایندگی‌های معتبر تعمیر و قطعات کولر گازی و هزینه تعمیر صحبت کردیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

 

سؤالات متداول

۱. وظیفه قطعه کندانسور در کولر گازی چیست؟

انتقال گرمای درون کولر به فضای بیرون

۲. علت خاموش نشدن کولر گازی چیست؟

خرابی ترموستات

۳. هزینه سرویس کولر گازی در سمنان چقدر است؟

حدود ۳۰۰ هزار تومان

۴. در قیمت تعمیر کولر گازی در سمنان چه مواردی تأثیرگذار هستند؟

عوامل مختلفی مانند: برند کولر، تعویض قطعات کولر، اینورتر یا معمولی بودن کولر و…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *