مکانیک سیار در کرمانشاه

خدمات مکانیک سیار در کرمانشاه

آیا تابه‌حال برای شما پیش‌آمده است که به مکانیک سیار در کرمانشاه احتیاج پیدا کنید؟ یکی از مهم‌ترین خدمات در حوزه تعمیر خودرو، مکانیک سیار است که به روند تعمیر خودرو شما در هر زمان و مکانی سرعت می‌بخشد و شما را از بابت سالم بودن ماشین خود مطمئن می‌کند.

اگر به دنبال راه حلی هستید که بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌های خودرو و اتلاف انرژی ماشین خود را تعمیر کنید، این راه حل در این مقاله معرفی و مورد بررسی مفصل قرار می‌گیرد. آیا از عوارض عدم استفاده از سرویس دوره‌ای خودرو اطلاعی دارید؟

پس دست از خواندن مطالب برندارید تا شما را به صورت اختصاصی با حوزه مکانیک سیار در کرمانشاه و سرویس دوره‌ای آشنا کنیم.

رایج‌ترین مشکلات خودرو در کرمانشاه

با گسترش صنعت حمل و نقل و افزایش استفاده از خودرو بیشتر از گذشته نیاز به مکانیک سیار در کرمانشاه احساس می‌شد تا با کمترین اتلاف وقت توسط خدمات شبانه روزی خودرو، اتومبیل شما عیب یابی و تعمیر شود. در صورت عدم توجه به خرابی‌های جزئی ماشین و برطرف نکردن آن‌ها، خرابی‌های بیشتری پیش می‌آید و هزینه تعمیر آن افزایش پیدا می‌کند.

بهتر است که شما با رایج‌ترین خرابی‌هایی که ممکن است در هر خودرویی به وجود آید، آشنا شوید و در موارد جزئی خودتان دست به آچار شده و بدون نیاز به تعمیرکار سیار ماشین آن را تعمیر کنید که این تعمیر مقدار هزینه شما را کاهش می‌دهد. در ادامه بارزترین مشکلاتی که در خودرو به وجود می‌آیند و نحوه تعمیر آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

گرم شدن بیش از حد موتور ماشین

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که به امداد خودرو کرمانشاه اعلام می‌شود، گرم شدن بیش از حد موتور اتومبیل است که بعد از مشاهده و تشخیص این موضوع حتماً باید به رفع آن اقدام کرد. از دلایل اصلی این مشکل می‌توان به نشت سیستم خنک کننده ماشین، خرابی فن رادیاتور، معیوب بودن واتر پمپ و گرفتگی شیلنگ خنک کننده اشاره کرد.

گرمای بیش از حد موتور بسیار خطرناک است و آتش سوزی را به دنبال دارد. در صورتی که متوجه این گرما شدید به سرعت حرکت ماشین را متوقف کنید و با مکانیک سیار در کرمانشاه تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در لوکیشن شما حاضر شود.

اگر ارتباط شما با مکانیک سیار بیرون شهری برقرار نشد؛ تا رسیدن به تعمیرگاه بخاری ماشین را روشن کنید، این کار گرمای موتور را تا حدودی کاهش می‌دهد و دمای داخل خودرو را گرم می‌کند. باز کردن تمامی شیشه‌های ماشین نیز در کاهش دما مؤثر است.

جوش‌آوردن موتور ماشین

یکی از بیشترین مشکلاتی که در تمامی خودروها حتی شده برای یکبار به وجود آمده، جوش‌آوردن موتور خودرو به خصوص در فصول گرم سال است. اصلی‌ترین دلیل این اتفاق؛ بروز خرابی در رادیاتور ماشین است که در صورت کاهش آب رادیاتور، خودرو جوش می‌آورد. معیوب بودن ترموستات و واشر سیلندر، خرابی فن خنک کننده از دیگر دلایل این اتفاق هستند.

با رانندگی نکردن و توقف ماشین، بالا زدن کاپوت خودرو، خاموش نکردن و باز نکردن درپوش رادیاتور از جمله نکاتی هستند که باید به آن عمل کرد. البته به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه روی موتور خودرو در هنگام جوش آوردن آب نریزید. اگر در زمان خود متوجه جوش آوردگی نشوید، خودرو شما با خرابی یاتاقان، سوپاپ و پیستون روبه رو می‌شود.

خوابیدن باتری ماشین

مشکلات خودرو در کرمانشاه

رایج‌ترین مشکلاتی که معمولاً بیشتر راننده‌ها با آن درگیر هستند، خوابیدن باتری ماشین است که به دلیل خالی شدن شارژر باتری رخ می‌دهد. بسیاری از افراد با علائم و نشانه‌های این مشکل آشنا نیستند. شنیدن صدا بعد از روشن کردن خودرو، خاموش شدن چراغ‌های داشبورد و کند شدن عملکرد موتور از نشانه‌های اصلی این مشکل هستند.

در این مواقع دیگر باتری، توان تأمین انرژی لازم الکتریکی خودرو را ندارد که بهتر است توسط مکانیک سیار در کرمانشاه تعویض شده و باتری نو روی ماشین نصب شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اشتباهات حواس پرتانه راننده‌ها نیز یکی دیگر از دلایل کاهش شارژ باتری است.

برای مثال بعضی از رانندگان فراموش می‌کنند که بعد از پارک و خاموش کردن ماشین، چراغ‌های خارجی و داخلی داشبورد را نیز خاموش کنند.

باتری به باتری کردن خودرو، هل دادن ماشین و روشن کردن آن و محکم کردن سیم‌های شل باتری منجر به رفع این مشکل می‌شود. اگر خودتان قادر به انجام این کارها نبودید، می‌توانید از مکانیک در محل کرمانشاه کمک بگیرید تا باتری ماشین مجدداً شروع به کار کند.

فرسودگی لنت‌های ترمز ماشین

به نظر شما خطرناک‌ترین مشکل فنی که برای خودرو پیش می‌آید، چیست؟ فرسودگی لنت‌های ترمز از پرخطرترین مشکلات خودرو است که باید در اسرع وقت برطرف شود؛ چون فرسوده شدن لنت یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای است که جان راننده و سرنشینان خودرو و علاوه بر آن، جان سرنشینان خودروهای دیگر را در معرض خطر قرار می‌دهد.

آیا با علائم این مشکل فنی آشنایی دارید؟ احساس لرزش در حین ترمز گرفتن، صدای جیرجیر لاستیک، کاهش سرعت ماشین و کشیده شدن خودرو به یک سمت بعد از ترمز از علائم فرسودگی لنت ترمز است که مکانیک سیار در کرمانشاه این خرابی را تعمیر می‌کند.

لرزش فرمان ماشین

یکی دیگر از مشکلات خودرو که توسط مکانیک سیار در کرمانشاه رفع می‌شود، لرزش فرمان است که باید به آن توجه کرد؛ زیرا نادیده گرفتن آن جان سرنشینان خودرو در خطر می‌اندازد. دلیل این مشکل در مکان‌های مختلف، متفاوت است. برای مثال اگر در رانندگی با سرعت بالا متوجه لرزش فرمان می‌شوید، به دلیل به هم خوردن تراز لاستیک‌های ماشین است.

ممکن است در هنگام شروع حرکت لرزش فرمان را حس کنید که می‌تواند به دلیل خرابی بلبرینگ لاستیک و یاتاقان‌های خودرو باشد. بهتر است بلافاصله بعد از مشاهده لرزش حرکت ماشین را متوقف کنید و تعمیر آن را به دست مکانیک سیار در کرمانشاه بسپارید.

پاره شدن تسمه تایم ماشین

کارکرد تسمه تایم رساندن میل لنگ ماشین به بادامک ماشین است که با پاره شدن تسمه این کارکرد مختل می‌شود. پاره شدن تسمه تایم نیز از خرابی‌های رایج در خودرو است که می‌توانید دست به آچار شده و آن را تعویض کنید. اگر قادر نبودید، حتماً با مکانیک سیار شبانه روزی کرمانشاه تماس بگیرید.

تسمه تایم باعث باز و بسته شدن سوپاپ ماشین می‌شود و پاره شدن این قسمت خرابی موتور خودرو را به دنبال دارد. اگر کاسه نمد خودرو شما نشتی روغن دارد، پاره شدن تسمه دلیل آن است. حتماً بعد از پایان تاریخ و طول عمر تسمه تایم به تعویض آن با کمک مکانیک سیار در کرمانشاه اقدام کنید تا به پارگی نرسد.

نشتی رادیاتور ماشین

نشتی رادیاتور ماشین

یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو رادیاتور است که تنظیم دمای موتور و نظارت بر آن وظیفه این قطعه است. خرابی رادیاتور باعث بالا رفتن دمای موتور می‌شود که سوزاندن واشر سرسیلندر، گرم شدن بیش از حد اتاقک خودرو و آسیب دیدگی رینگ و یاتاقان از عوارض این خرابی است.

عاملی که منجر به نشتی رادیاتور خودرو می‌شود، زنگ زدگی است که با هزینه‌ای کم به راحتی قابل تعمیر است و نگرانی ندارد. البته این نکته را در نظر داشته باشد که سوای هزینه کم تعمیر، این موضوع در حوزه مکانیک سیار در کرمانشاه بسیار مورد اهمیت است و باید هرچه سریع‌تر جدی گرفته شود تا به طور کامل رادیاتور از کار نیفتد.

استارت نخوردن ماشین

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که بعد از استارت زدن متوجه استارت نخوردن خودرو شوید. این مشکل در تمامی ماشین‌ها به وجود می‌آید و ربطی به خودرو داخلی و خارجی ندارد و در طول عمر ماشین به کرات پیش می‌آید.

اصلی‌ترین دلایل استارت نخوردن ماشین شامل موارد زیر می‌شوند:

  • معیوب بودن باتری ماشین
  • خرابی استارت ماشین
  • معیوب بودن دینام خودرو
  • خرابی سوئیچ و سیم کشی برق ماشین

شکایت از استارت نخوردن ماشین در فصول سرد به مکانیک سیار در کرمانشاه بیشتر می‌شود؛ چون قطعات خودرو دچار یخ زدگی شده و عملکرد آن کند می‌شود. بهتر است بعد از استارت نخوردن ماشین خودسرانه و بدون اطلاعات قطعه‌ای را تعویض نکنید؛ چون ممکن است صدمه بیشتری به خودرو بزنید و اصلاً ارتباطی با آن قطعه نداشته باشد.

روشن نشدن ماشین

بسیاری از افراد روشن نشدن خودرو را با استارت نخوردن آن اشتباه می‌گیرند و گمان می‌کنند که به یکدیگر شباهت دارند؛ اما باهم تفاوت دارند و دو موضوع مجزا هستند، پس شما هم دچار این اشتباه نشوید. در این خرابی خودرو شما به درستی استارت می‌خورد؛ اما روشن نمی‌شود. روشن نشدن خودرو دلایلی دارد که عبارت‌اند از:

  • معیوب بودن فیزیکی موتور
  • کمبود سوخت موتور
  • ایراد سیستم برق خودرو
  • ایراد در جرقه زنی خودرو
  • عدم رسیدن اکسیژن کافی به موتور

حل خرابی‌هایی که گفته شد بسیار تخصصی است و کاری از دست شما ساخته نیست. می‌توانید در این زمینه با شماره تماس مکانیک سیار در کرمانشاه ارتباط برقرار کرده و درخواست تعمیر کنید.

دود غیر طبیعی اگزوز ماشین

احتمالاً برای شما هم پیش‌آمده که در جاده ماشین‌هایی را مشاهده کنید که از اگزوز آن‌ها دود غیر طبیعی با حجم زیاد خارج می‌شود که این نشانه خوبی نیست. با توجه به رنگ دودی که از اگزوز خارج می‌شود، می‌توان به دلایل مختلف آن پی برد. دود سفید یا خاکستری نشان دهنده سوختن مایع خنک کننده ماشین با سوخت خودرو است.

دود رنگ آبی بیانگر این است که در سوپاپ ماشین نشتی داریم یا حلقه پیستون دچار فرسودگی شده است؛ به همین دلیل روغن موتور به محفظه سوختن خودرو نفوذ کرده است. دود رنگ سیاه در ثانیه‌های ابتدایی روشن شدن خودرو به دلیل سوختن سوخت ماشین طبیعی است و اگر با گرم شدن موتور از بین رفت، جای نگرانی ندارد.

ممکن است دود سیاه قطع نشده و همچنان ادامه داشته باشد که دلیل آن عدم هوای کافی و ورود سوخت اضافی به سرسیلندرهای ماشین است که کارکرد سوخت خودرو را دچار اختلال می‌کند. رفع این خرابی تخصصی است و باید توسط بهترین مکانیک سیار در کرمانشاه تعمیر شود و شما می‌توانید از خدمات مکانیک سیار ایران‌ خودرو در کرمانشاه استفاده کنید.

خرابی برف پاک‌کن ماشین

برف پاک‌کن ماشین

یکی از قطعات خودرو که وجود آن در فصول بارندگی و سرد سال بسیار مورد توجه قرار دارد، برف پاک‌کن ماشین است که خرابی این قطعه یکی از رایج‌ترین خرابی‌های خودرو است. به توصیه مکانیک سیار در کرمانشاه بهتر است هر ۶ ماه یکبار قبل از فرسوده شدن، برف پاک کن تعویض شود.

برف پاک‌کن نوار لاستیکی باریک است که روی یک دسته نصب شده و فرسوده شدن آن باعث جرم گرفتن و ترک خوردن تیغه می‌شود. ترک خوردن و جرم گیری باعث آسیب زدن به شیشه ماشین و عدم تمیزی درست آن می‌شود که برای جلوگیری از آسیب بیشتر باید به تعویض آن اقدام کنید. یکی از نکات ایمنی که باید قبل از سفر رعایت شود، چک کردن برف پاک کن و اطمینان از سالم بودن آن است.

خرابی دینام ماشین

یکی دیگر از قطعات مهم خودرو که مسئولیت تغذیه باتری و قطعات الکتریکی را بر عهده دارد، دینام است. برخی از افراد گمان می‌کنند که باتری خودرو وظیفه تأمین برق ماشین را به عهده دارد، اما این گمان نادرست است؛ زیرا دینام منجر به شارژ شدن باتری خودرو می‌شود و در صورت نبود دینام، باتری به سرعت برق خالی می‌کند.

توقف ناگهانی خودرو، استارت نخوردن خودرو، کم نور شدن چراغ‌های ماشین و کند شدن عملکرد خودرو به گفته مکانیک سیار در کرمانشاه از نشانه‌های خرابی دینام است که باید به صورت تخصصی توسط مکانیک سیار سایپا در کرمانشاه مورد بررسی قرار بگیرد تا از آسیب زدن به قطعات دیگر جلوگیری شود.

مصرف سوخت بالای ماشین

آیا شما هم دغدغه مصرف سوخت کم خودرو را دارید؟ از دغدغه‌های مهم رانندگان خودرو مصرف بالای سوخت است که این مصرف غیر استاندارد هزینه‌های زیادی برای آن‌ها می‌تراشد. مراکز مکانیک سیار در کرمانشاه برای کاهش مصرف سوخت راه‌حل‌هایی ارائه داده‌اند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • به احتمال زیاد سوزن ژیگلور خودرو نازک شده است و باید آن را تعویض کنید.
  • در صورت جرم گرفتگی صافی هوا بهتر است آن را تمیز و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • باید میزان پاشش انژکتور ماشین مورد بررسی و معاینه قرار گیرد.
  • سوزن ژیگلور باید به درستی تنظیم شود.
  • بیشتر از توان موتور ماشین به آن فشار نیاورید.
  • در صورت وجود نشتی مشکل آن را حل کنید.

ممکن است که توانایی انجام این کارها را نداشته باشید که در این صورت بهتر است با کمک تعمیرکار لوازم یدکی شبانه روزی این مراحل را بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه به ترتیب انجام دهید تا مصرف سوخت غیر استاندارد شما کاهش پیدا کند.

کثیف شدن فیلتر هوا ماشین

متریال ساخت فیلتر هوای ماشین کاغذ ترکیبی با فیبرهای مصنوعی است که ذرات آلوده و اکسید سیلیسیم را به خود جذب می‌کند. متخصصان مکانیک سیار در کرمانشاه توصیه می‌کنند که بعد از حدود ۳۰ هزار تا ۶۰۰ هزار مایل حرکت بهتر است این فیلترها تعویض شوند.

با تعویض نکردن فیلتر هوا باعث جمع شدن ذرات آلودگی و انسداد منافذ عبور هوا می‌شوید که موتور خودروی شما برای دریافت هوا مجبور است که مکش شدیدتری انجام دهد. این مکش شدید اثرات منفی روی موتور باقی خواهد گذاشت و منجر به مصرف سوخت بیش از حد و واکنش دریچه گاز موتور می‌شود.

خرابی ترمز خودرو ماشین

ترمز خودرو ماشین

یکی از دلایل عمده مراجعه به مکانیک سیار در کرمانشاه مشکلات مربوط به ترمز خودرو است که مانند قطعات دیگر بعد از مدتی استفاده دچار فرسودگی می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین قطعات خودرو که جان راننده و سرنشینان ماشین در گرو آن هست، ترمز است که حتماً باید خرابی‌های آن مورد توجه قرار بگیرد.

بیشترین نوع خرابی نرم شدن ترمز و برخورد آن با آهن است که باعث تولید صدای ناهنجاری می‌شود که در این صورت تعویض لنت از پیشنهادهای روی میز است. گاهی ممکن است که در حین حرکت متوجه شوید که ترمز ماشین به درستی کار نمی‌کند.

در این مواقع به سرعت ماشین را در گوشه‌ای خاموش کنید و با جرثقیل کرمانشاه تماس بگیرید تا آن‌ها به تجهیزات لازم به لوکیشن ارسالی شما اعزام شوند و با رعایت ایمنی‌های لازم خودرو شما را تا تعمیرگاه نزدیک حمل کنند.

کشیده شدن فرمان ماشین به یک سمت

در برخی مواقع ممکن است که در حین رانندگی فرمان خودرو به سمت چپ یا راست کشیده شود. این اتفاق معمولاً بعد از ترمز یا شتاب گرفتن ماشین رخ می‌دهد. کم باد بودن لاستیک، معیوب بودن بلبرینگ چرخ، خرابی قطعات ترمز و به هم خوردن بالانس لاستیک از دلایل چرخش فرمان به چپ و راست است.

کشیده شدن ناگهانی خودرو به اطراف بسیار خطرناک است و ممکن است که کنترل ماشین از عهده شما خارج شود و منجر به تصادف و جان باختن راننده و سایر افراد حاضر در ماشین شود. این خرابی به جلوبندی خودرو صدمه فراوانی می‌زند که با مکانیک سیار در کرمانشاه قابل رفع است.

انواع خدمات مکانیک سیار در کرمانشاه

به نظر شما خدمات مکانیک سیار در کرمانشاه شامل چه مراحلی است؟ این سؤال یکی از مهم‌ترین سؤالات رانندگان است که باید گفت خدمات مکانیک‌های سیار بسیار گسترده و متنوع است و تمامی مشکلات خودروهای ایرانی و خارجی را پشتیبانی می‌کند.

تنوع این خدمات باعث می‌شود که رانندگان خودروهای ایرانی یا خارجی بدون نگرانی تعمیر ماشین خود را به دست مکانیک سیار شبانه روزی بیرون شهری بسپارند تا با رفع ایراد دوباره عملکرد ماشین مانند روز اول شود. پس در ادامه خدمات مکانیک سیار در کرمانشاه را به ترتیب معرفی می‌کنیم تا اطلاعات عمومی شما در این زمینه افزایش پیدا کند.

پنچرگیری ماشین

یکی از خدمات کاربردی که توسط مکانیک سیار در کرمانشاه ارائه می‌شود، پنچرگیری، تنظیم باد و تعویض لاستیک ماشین است. پنچر شدن ماشین سنگین بسیار دردسرساز و جابه‌جایی آن سخت است، در این مواقع است که مکانیک سیار ماشین سنگین در کرمانشاه وارد عمل می‌شود و در محل به تنظیم باد لاستیک خودرو شما اقدام می‌کند.

تعویض تسمه تایم و چراغ ماشین

تعویض تسمه تایم و چراغ ماشین

مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده خودرو که در عملکرد کلی آن تأثیر زیادی می‌گذارند قطعه‌های تسمه تایم، چراغ ماشین و فیوز هستند. این قطعه‌ها هم مانند قطعات دیگر ممکن است با خرابی‌های مواجه شوند که مکانیک سیار در کرمانشاه این خرابی را برطرف می‌کند تا در رانندگی شما خلالی ایجاد نشود.

تعمیر سیستم صوتی ماشین

سیستم صوتی و تصویری یکی دیگر از قطعات مهم خودرو است که وجود آن به خصوص برای جوانان امروزی اهمیت زیادی دارد، به‌طوری‌که بدون وجود آن رانندگی نمی‌کنند. با توجه به اهمیتی که این سیستم در میان راننده‌ها دارد، مکانیک سیار در کرمانشاه نیز تعمیر آن را در لیست خدمات خود قرار داده است.

در مواقعی که سیستم شما عملکرد ضعیفی دارد، خودتان را آزرده خاطر نکنید. شما می‌توانید با این مراکز تماس بگیرید تا در اسرع وقت مکانیک سیار سیستم شما را مانند روز اول تعمیر کند.

حمل ماشین تا تعمیرگاه

گاهی اوقات بعد از اینکه مکانیک سیار در کرمانشاه در لوکیشن حاضر می‌شود، با بررسی قطعات خراب شده تشخیص می‌دهد که باید به تعمیرگاه منتقل شود؛ چون میزان خرابی آن زیاد است. در برخی موارد در ماشین‌های سنگین علاوه بر تشخیص تعمیرکار سیار ماشین سنگین، خود راننده ماشین ترجیح می‌دهد که برای تعمیر و ارزیابی کامل‌تر خودرو به تعمیرگاه منتقل شود.

در انتقال خودرو خود با یدک کش به تعمیرگاه جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چون در ایمنی کامل خودرو شما به مرکز منتقل می‌شود و در صورت بروز اتفاقی خودرو شما را پشتیبانی می‌کنند.

ریمپ انواع ماشین

ریمپ خودرو تنظیمات نرم افزاری است که جایگزین نرم افزار ESU در خودرو می‌شود و به بهبود عملکرد خودرو کمک می‌کند. علاوه بر بهبود عملکرد از طریق این نرم افزار می‌توان ایرادات موجود در خودرو را برطرف کرد که این خدمات توسط مکانیک سیار در کرمانشاه قابل انجام است.

انجام این نوع خدمات به دانش و مهارت بالایی نیاز دارد. با پیشرفت دانش، تکنولوژی هم وارد عرصه خودرو شده که با استفاده از نرم افزار کامپیوتر و برنامه نویسی می‌توانید به پیشرفت خودرو کمک کنید.

از دیگر خدمات مکانیک سیار در کرمانشاه می‌توان تعمیر موتور ماشین، تعمیر گیربکس، تعمیر دیفرانسیل چرخ ماشین و تعمیر قطعات جانبی را نام برد.

سرویس دوره‌ای خودرو در کرمانشاه

سرویس دوره‌ای خودرو در کرمانشاه

آیا به دنبال راه حلی برای تأمین سلامت خودرو خود هستید؟ سرویس دوره‌ای خودرو جواب شما است. سرویس دوره‌ای یکی از بهترین روش‌هایی است که توسط مکانیک سیار در کرمانشاه انجام شده و به افزایش طول عمر خودرو و قطعات آن کمک می‌کند. در واقع به نوعی یک عامل پیشگیری از مشکلات است.

برخی از افراد گمان می‌کنند که انجام ندادن سرویس دوره‌ای آسیبی به خودرو وارد نمی‌کند؛ اما سخت در اشتباه هستند؛ چون آسیب‌های فراوانی به تمامی قطعات ماشین وارد می‌کند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که انجام این کار هزینه‌های تعمیر را کاهش می‌دهد.

کارهایی که در سرویس دوره‌ای انجام می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • چک کردن روغن موتور خودرو
  • چک کردن روغن ترمز خودرو
  • بررسی فیلتر هوای خودرو
  • چک کردن فیلتر بنزین خودرو
  • چک کردن ضد یخ خودرو در فصل سرما
  • چک کردن چراغ‌های خودرو
  • چک کردن بوق خودرو
  • چک کردن ترمز خودرو

هزینه سرویس دوره‌ای خودرو توسط مکانیک سیار در کرمانشاه بسیار مقرون به صرفه است و سالی ۱ الی ۲ بار پیشنهاد می‌شود. زمان انجام یک سرویس موقت در مراکز حدود دو ساعت است. زمان سرویس دوره‌ای کامل بستگی به تعداد مواردی دارد که در لیست خودرو شما تیک خورده است. در نتیجه از مزایای این سرویس غافل نشوید.

مزایای استفاده از مکانیک سیار در کرمانشاه

به نظر شما چرا برای تعمیر خودرو بهتر است از مکانیک سیار استفاده کنیم تا اینکه مستقیم به تعمیرگاه مراجعه کرده و از خدمات حضوری آن‌ها بهره ببریم؟ خود رانندگان هم احتمالاً به این موضوع واقف باشند که استفاده از مکانیک سیار در کرمانشاه برای آن‌ها مزایای بیشتری دارد و بیشتر از خدمات سیار استفاده می‌کنند.

مهم‌ترین مزایای استفاده از بهترین مکانیک سیار شامل موارد زیر هستند:

  • عدم نیاز به جا به جایی خودرو
  • صرفه جویی در وقت
  • قیمت مناسب‌تر
  • پوشش تمامی نقاط داخل و خارج از شهر
  • انجام تمامی تعمیرات
  • پشتیبانی تمامی ماشین‌ها

هزینه مکانیک سیار در کرمانشاه

به نظر شما هزینه تعمیر خودرو توسط مکانیک سیار در چه رنجی است؟ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در حوزه تعمیر خودرو قیمت آن است که با توجه به عواملی مختلف است. عوامل تأثیر گذار در هزینه مکانیک سیار بستگی به نوع خرابی ماشین، مقدار مسافت خودرو تا مرکز امداد خودرو، تعمیر یا تعویض قطعات و میزان مهارت تعمیرکار دارد.

در ادامه لیست قیمت تقریبی خدمات مکانیک سیار در کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

نوع خدمات هزینه خدمات
تعویض تسمه دینام ۳۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
خدمات جلوبندی ۵۵۰۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ بنزین ایرانی ۳۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ بنزین خارجی ۵۵۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعویض صفحه کلاج ۷۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض رادیاتور ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شمع ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض برف پاک کن ۱۳۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور ۲۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

آیا به حوزه تعمیرات لوازم خانگی علاقه دارید؟ شارینو مقالات متعددی در زمینه تعمیر یخچال در کرمانشاه، تعمیر تلویزیون در کرمانشاه، تعمیر ماشین ظرف‌شویی در کرمانشاه، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمانشاه و تعمیر مبل در کرمانشاه تهیه کرده است که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

اگر سیستم گرمایشی شما دچار اختلالاتی است، پیشنهاد می‌کنیم که به مقاله‌های شارینو در رابطه با تعمیر پکیج در کرمانشاه و تعمیر آبگرمکن در کرمانشاه مراجعه کنید.

شارینو در سایت خود به معرفی آموزشگاه موسیقی در کرمانشاه، آموزشگاه زبان در کرمانشاه و آموزشگاه آشپزی در کرمانشاه پرداخته است.

همچنین نصب دوربین مداربسته در کرمانشاه موضوع مهمی است که در رابطه با آن باید نکاتی را رعایت کرد که می‌توانید در مقاله‌های شارینو سری به آن بزنید.

امروزه کابینت آشپزخانه در دکوراسیون کلی خانه تأثیر زیادی دارد که شما با کمک مقاله کابینت سازی در کرمانشاه در سایت شارینو می‌توانید به این موضوع رسیدگی کنید.

رستوران‌های کرمانشاه، مراکز خرید در کرمانشاه و مراکز تفریحی در کرمانشاه از جمله مقاله‌های جذاب سایت شارینو هستند که حتماً آن‌ها را مطالعه کنید.

در آخر

خرابی خودرو و قطعات آن و استفاده از مکانیک سیار در کرمانشاه امری اجتناب ناپذیر است که نمی‌توان از آن فرار کرد. در این مقاله در رابطه با رایج‌ترین مشکلاتی که در بیشتر خودروهای داخلی و خارجی پیش می‌آید، صحبت کردیم که هر راننده‌ای حتماً باید با آن‌ها آشنایی داشته باشد.

البته با انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو شما می‌توانید از میزان خرابی‌های ماشین خود کم کنید و عمر مفید آن را افزایش دهید. سرویس دوره‌ای توسط تعمیرکار نیز انجام می‌شود که لیست هر خودرو با توجه به میزان فرسودگی با خودرو دیگر متفاوت است.

سؤالات متداول

۱. سرویس دوره‌ای خودرو هر چند وقت یک بار ضروری است؟

سالی ۱ الی ۲ بار

۲. آیا خدمات مکانیک سیار در کرمانشاه به صورت شبانه روزی است؟

بله خدمات این مرکز در هر ساعتی از شبانه روز فعال است.

۳. هزینه تعمیر صفحه کلاج چقدر است؟

۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان

۴. مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در قیمت مکانیک سیار چیست؟

میزان فاصله ماشین تا مرکز امداد خودرو

۵. دلیل لرزش فرمان بلافاصله بعد از حرکت خودرو چیست؟

آسیب دیدگی یاتاقان‌های لاستیک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *