مرکز لیزر در شیراز

مرکز لیزر در شیراز


مرکز لیزر در شیراز

فهرست مطالب

کدام مرکز لیزر در شیراز را انتخاب کنم؟ آیا لیزر برای پوست ضرر دارد؟ اینها سؤال‌هایی هستند که هر فردی که می‌خواهد از خدمات مرکز لیزر استفاده کند از خودش می‌پرسد.

ممکن است برای انتخاب مراکز لیزر در شیراز سؤالات زیادی داشته باشید؛ بنابراین ما در ادامه نکاتی را برای انتخاب بهترین مرکز لیزر در شیراز در اختیار شما قرار می‌دهیم پس اگر می‌خواهید اطلاعات جامع و مفیدی را در مورد لیزر به دست آورید با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز یکی از روش‌های محبوب برای رفع موهای ناخواسته و زائد بدن محسوب می‌شود؛ بنابراین در سال‌های اخیر تقاضای مردم برای این روش به‌شدت افزایش‌یافته است.

 این روش می‌تواند به شما کمک کند تا از سالن‌های اپیلاسیون و استفاده تیغ، مومک، موبر و دستگاه‌های اپی لیدی، جوش‌ها و موهای زیرپوستی خلاص شوید. بااین‌حال باید یادآور می‌شویم که لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز مانند هر فناوری جدید دیگری ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

 زمانی که افراد بدون تحقیق و فقط به دلیل تبلیغات یا قیمت‌های ارزان‌تر، به انجام لیزر موهای زائد می‌پردازند، ممکن است نتیجه مخربی برای آنها به همراه داشته باشد؛ بنابراین لازم است پیش از انتخاب هر مرکز برای انجام لیزر موهای زائد خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • اطمینان حاصل کنید که تیم کاری دارای تجربه و مهارت کافی در این زمینه است.
  • اشخاصی که عمل لیزر را انجام می‌دهند باید پزشکان، پرستاران و تکنسین‌ها آموزش‌دیده باشند.
  • اطمینان حاصل کنید که مرکز لیزر در شیراز از تجهیزات و فناوری مدرن برای انجام لیزر استفاده می‌کند.
  • یک مرکز حرفه‌ای باید پیش از عمل لیزر یک جلسه مشاوره برای شما اختصاص دهد.
  • مطمئن شوید که فرایندهای استریلیزاسیون باید به طور کامل انجام می‌شود.
  • قبل از انتخاب هر مرکز لیزر در شیراز نظرات افرادی که قبلاً از خدمات استفاده کرده‌اند را بررسی کنید.

عملکرد لیزر در ازبین‌بردن موهای زائد چگونه است؟

عملکرد لیزر موهای زائد بر اساس اصل انتقال انرژی لیزر به ملانین مو است. فولیکول‌های مو جایی که موها رشد می‌کنند حاوی ملانین هستند که رنگ‌دانه آنها را تشکیل می‌دهد. در زمان انجام لیزر موهای زائد پرتو لیزر به‌صورت نور متمرکز و باانرژی زیادی به ملانین مو وارد می‌شود.

نور لیزر به رنگ‌دانه ملانین مو جذب می‌شود و انرژی را به ریشه مو منتقل می‌کند؛ بنابراین در اثر انتقال انرژی ریشه مو سوخته و تخریب می‌شود. با انتقال انرژی لیزر به فولیکول مو فرایند رشد مو در آن فولیکول متوقف می‌شود و موهای زائد در آن ناحیه به‌تدریج از بین می‌روند.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز برای بهبود طولانی‌مدت و کاهش چشمگیر موهای زائد توصیه می‌شود؛ اما برای حذف کامل تمامی موها نیاز به چندین جلسه درمانی با فواصل زمانی مشخص است؛ زیرا فولیکول‌های مو در فاز رشد و استراحت است و لیزر تنها روی موهایی که در فاز رشد هستند تأثیر می‌گذارد.

در طول جلسات درمانی با لیزر، تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته و تخریب می‌شوند، اما برای دستیابی به نتایج بهتر و بهبود کامل، تکرار جلسات لازم است. این روش به‌مرورزمان تداوم دارد و در چندین مرحله و طی مدت زمانی که مشخص می‌شود انجام می‌شود.

 نتیجه حاصل از لیزر دائمی است؛ اما انتظارات غیرواقعی و عجیب را از این روش نداشته باشید؛ زیرا هر فرد بر اساس ویژگی‌های مو و پوست خود ممکن است نتایج متفاوتی را ببیند و نتیجه نهایی ممکن است بین افراد مختلف متفاوت باشد.

عملکرد لیزر در ازبین‌بردن موهای زائد

مرکز لیزر در شیراز

مزایای لیزر در مرکز لیزر در شیراز

جدا از اینکه لیزر چه اثرات منفی ای می‌تواند داشته باشد استفاده از لیزر جهت ازبین‌بردن موهای زائد بدن مزیت‌های منحصربه‌فردی نیز دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

سریع و قابل‌اعتماد بودن

یکی از مزایای بزرگ لیزر موهای بدن این است که جلسات آن به طور قابل‌توجهی کوتاه‌تر از روش‌های دیگر است؛ اما در عوض روش‌های دیگر ممکن است نیاز به زمانی بسیار بیشتر و طولانی‌تری داشته باشند؛ بنابراین با انتخاب لیزر شما می‌توانید به طور مؤثر و سریع‌تر به هدف خود برسید.

اهمیت دیگری که لیزر دارد این است که روشی دائمی برای رهایی از موهای زائد است؛ یعنی با استفاده از لیزر شما نیازی به تکرار مداوم جلسات ندارید و به‌صورت دائم می‌توانید از موهای زائد خود راحت شوید. در نتیجه با انجام‌دادن لیزر در مرکز لیزر در شیراز می‌توانید به‌سرعت و به‌صورت قابل‌اعتماد به هدف خود برسید.

به‌صرفه‌بودن از لحاظ اقتصادی

یکی از مزایای مهم لیزر در مرکز لیزر در شیراز  قابلیت صرفه‌جویی از نظر اقتصادی است؛ زیرا با انجام تمامی جلسات لیزر شما دیگر نیازی به تکرار مداوم ندارید. به عبارتی دیگر بعد از انجام جلسات لازم موهای زائد برای همیشه کاهش می‌یابند و دیگر نیازی به‌صرف هزینه‌های مستمر برای ازبین‌بردن موها و روش‌های دیگر ندارید.

رهایی از شر موهای زیر پوستی

روش‌های سنتی معمولاً باعث شکستن مو و رشد مجدد آنها می‌شوند در نتیجه موهای زیر پوستی شکل می‌گیرند و می‌توانند به عفونت و التهاب پوست منجر شوند؛ بنابراین با استفاده از لیزر موهای زائد به‌صورت مستقیم ریشه موها از بین می‌رود.

پس با انجام دادن لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز و با حذف موهای زیر پوستی پوست شما نیز ظاهری تمیز‌تر و زیباتر خواهد داشت و می‌توان انتظار پوستی نرم‌تر، صاف‌تر داشت.

عملکرد لیزر در ازبین‌بردن موهای زائد

مرکز لیزر در شیراز

روشی مطمئن و بدون درد

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز روشی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند؛ زیرا این روش تا حدود زیادی در مقایسه با روش‌های دیگر مانند بندانداختن، اپیلاسیون یا وَکس که می‌توانند عموماً همراه با درد باشند درد کمتری داشته باشد.

دائمی بودن نتیجه کار لیزر

یکی از فواید بزرگ لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز دائمی بودن نتیجه کار است؛ زیرا با انجام چند جلسه لیزر موهای زائد روی بدن شما کاهش می‌یابند و در بسیاری از موارد به طور کامل از بین می‌روند؛ بنابراین شما دیگر نیازی به روش‌های دیگر برای حذف موهای غیرضروری ندارید و مشکل شما کاملاً از بین می‌رود.

معایب لیزر در مرکز لیزر در شیراز

در کنار تمام مزایایی که لیزر می‌تواند داشته باشد انجام‌دادن لیز بودن مشکل نیز نیست و ممکن است برای برخی افراد معایبی را داشته باشد؛ بنابراین در این در زیر به شایع‌ترین عوارض و معایب می‌پردازیم.

معایب لیزر در مرکز لیزر در شیراز

مرکز لیزر در شیراز

درد قرمزی و التهاب

 درد، قرمزی و التهاب از جمله عوارضی هستند که ممکن است پس از جلسات لیزر موهای زائد به وجود آیند. اما این عوارض معمولاً به طور موقت هستند و بیشتر در عرض چند روز بهبود می‌یابند. ضمناً عوارض دیگر مانند تیرگی، خارش، تورم و تغییر رنگ پوست در منطقه‌ای که لیزر به‌کاررفته است ممکن است رخ دهد.

 این عوارض نیز به‌طورکلی نسبتاً خفیف و بی‌خطر هستند و باگذشت زمان بهبود خواهند یافت؛ اما مهم است که قبل از شروع هر نوع درمان لیزری با پزشک یا تکنسین مجرب مشورت کنید تا راهنمایی لازم درباره عوارض بالقوه و نحوه مراقبت پس از جلسات را دریافت کنید.

هایپوپیگمنتیشن

هایپوپیگمنتیشن یک عوارض جانبی است که ممکن است پس از استفاده از لیزر برای ازبین‌بردن موهای زائد رخ دهد. این واکنش معمولاً بر روی پوست باعث تغییر رنگ در منطقه مورد درمان می‌شود و این تغییر رنگ می‌تواند در شکل لکه‌های تیره‌تر یا روشن‌تر روی پوست ظاهر شود.

این عارضه ممکن است به مدت زمانی طولانی یا حتی دائمی باقی بماند. در برخی موارد می‌توان از روش‌های درمانی؛ مانند کرم‌های آفتاب‌سوختگی، کرم‌های لایتنینگ و روش‌های جوان‌سازی پوست برای کاهش یا بهبود این عارضه استفاده کرد.

آسیب به چشم حین لیزر

استفاده از عینک محافظ حین جلسات لیزر برای حفاظت از چشم‌ها بسیار مهم است.

 لیزرهای قدرتمند در مرکز لیزر در شیراز می‌توانند بر چشم‌های بیمار آسیب وارد کند؛ بنابراین عینک مخصوص لیزر که توسط پزشک معالج در هنگام انجام جلسات لیزر به شما داده می‌شود باید دقیقاً مطابق با استانداردهای ایمنی مورد تأیید باشد.

این عینک‌ها قدرت و انرژی لیزر را کاهش می‌دهند و برای حفاظت از چشم‌ها در برابر اشعه لیزری ضروری هستند.

معایب لیزر در مرکز لیزر در شیراز

مرکز لیزر در شیراز

ایجاد سوختی و تاول

سوختگی و تاول ناشی از لیزر عوارضی هستند که در حالت کلی به‌خاطر تماس مستقیم با اشعه لیزر ایجاد می‌شوند؛ بنابراین برای جلوگیری از سوختگی و تاول ناشی از لیزر لازم است همیشه ایمنی را در اولویت قرار دهید.

استفاده از مواد محافظتی، انجام‌ندادن لیزر برای پوست‌های حساس، مشورت از پزشک معالج و… از جمله اقدامات پزشکان مرکز لیزر در شیراز در این راستا است.

زگیل تناسلی یا بیماری پوستی

باید در نظر داشته باشید که لیزر به طور مستقیم سبب ایجاد ین بیماری‌ها نمی‌شود؛ بلکه تمیز نبودن محیط و تجهیزات انجام لیزر بسیار سبب بروز این مشکل می‌شود. به همین دلیل در انتخاب مرکزی که می‌خواهید در آن لیزر انجام دهید دقت بالایی را بکار بگیرید.

بعضی از دستگاه‌های لیزر مجهز به سری قابل‌تعویض هستند. در این صورت اپراتور هر بار باید سری دستگاه را با یک سری نو و کاملاً تمیز جایگزین کند

 بعضی از دستگاه‌ها سری قابل‌تعویض ندارند؛ بنابراین در این صورت اپراتور موظف است سری دستگاه را به طور کامل ضدعفونی کند تا از بروز مشکلات پوستی به‌ویژه در ناحیه تناسلی جلوگیری شود.

انواع دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر در شیراز

به‌طورکلی در مرکز لیزر در شیراز چندین نوع دستگاه لیزر برای برطرف‌کردن موهای زائد وجود دارد. در ادامه به چند نوع از پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد اشاره خواهم کرد.

انواع دستگاه‌های لیزر

مرکز لیزر در شیراز

دستگاه‌های نوری IPL  با نور و فرکانس رادیویی

به طور عمده از دستگاه IPL  در مرکز لیزر در شیراز برای تصحیح و درمان مشکلات پوستی مانند موهای زائد، لک‌های صورت و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. اصل عملکرد این دستگاه طوری است که دستگاه نور شدید پالسی با طول‌موج‌های مختلف برای نفوذ به لایه‌های پوست و تأثیر بر روی ساختار مو و پوست تولید می‌کند.

دستگاه IPL نور فرابنفش را از طریق یک فلورسنت قرارداده شده در داخل دستگاه تولید می‌کند و سپس نور به‌وسیله یک بلور فیلتر، فیلتر می‌شود تا فقط طول‌موج موردنیاز از دستگاه بیرون بیاید. این نور شدید پالسی سپس از طریق یک شیشه ساطع شده و بر روی سطح پوست هدف قرار می‌گیرد.

 نور وارد پوست شده و در بافت مو و پوست جذب می‌شود و سپس این انرژی نوری به حرارت تبدیل می‌شود و به‌تدریج ساختارهای هدف مانند پیگمانت موها و لک‌ها را نابود می‌کند.

با تکرار جلسات درمانی IPL می‌توان بهبود قابل‌توجهی در کیفیت پوست و ازبین‌بردن موهای زائد خود مشاهده کرد؛ همچنین این دستگاه با امکان انتخاب فیلترها و تنظیمات مختلف قادر به انجام انواع درمان‌ها بر روی پوست است.

دستگاه لیزر Nd- YAG با طول‌موج ۱۰۵۶ نانومتر

دستگاه لیزر Nd: YAG یکی از پرکاربردترین انواع لیزرها در مرکز لیزر در شیراز است. این دستگاه با استفاده از پمپاژ نوری توسط یک لامپ برق یا لیزر دیودی کریستال Nd: YAG را پمپ می‌کند تا نور لیزری با طول‌موج ۱۰۶۴ نانومتر تولید کند.

دستگاه لیزر Nd: YAG کاربرد زیادی در زمینه پزشکی و زیبایی دارد. جدا از رفع و ازبین‌بردن موهای زائد این دستگاه لیزر در زمینه درمان مشکلات پوستی مانند درمان لک‌های پوستی، رفع جوش و آکنه، کاهش خطوط و چین‌وچروک‌ها، ترمیم آثار جراحی، درمان تاتو و… استفاده می‌شود.

باتوجه‌به قدرت و قابلیت‌های لیزر Nd: YAG این دستگاه در درمان موارد دیگری مانند لیپولیز (کاهش چربی با لیزر) و حذف رگ‌های خونی پوستی (لیزراسکلروتراپی) نیز به‌صورت گسترده مورداستفاده قرار می‌گیرد.

همچنین دستگاه لیزر Nd: YAG کاملاً مختص پوست طراحی شده است و دارای سیستم خنک‌کننده برای کنترل دمای دستگاه و محافظت از پوست توسط سیستم تنظیم نور لیزر و سیستم کنترل قدرت لیزر است.

دستگاه لیزر دیود با طول‌موج ۸۰۰ نانومتر

این دستگاه یک نوع دیگر از دستگاه‌های لیزر است که در مرکز لیزر در شیراز از آن استفاده می‌شود. لیزر دیود برای رفع موهای زائد بر روی پوست به‌صورت پالسی عمل می‌کنند و طول‌موج ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر دارند.

باتوجه‌به طول‌موج این دستگاه جذب لیزر دیود در پوست کمتر از لیزرهای الکساندرایت و بیشتر از لیزر Nd: YAG و IPL است؛ همچنین تنظیمات متنوع طول پالس و انرژی در این دستگاه کاربردهای متنوعی را برای این دستگاه فراهم کرده و قابلیت استفاده در پوست‌های تیره را نیز داراست.

همچنین استفاده صحیح از دستگاه لیزر دیود در مرکز لیزر در شیراز بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در صورت عدم آگاهی و تجربه کافی ممکن است پوست فرد حین درمان خطر دچار سوختگی شود؛ بنابراین استفاده از این دستگاه زمانی توصیه می‌شود که کار توسط یک پزشک متخصص با مدرک معتبر لیزیک انجام شود.

 لیزر دیود به علت طول‌موج و خاصیت‌های زیادی که دارد مزایای زیادی دارد؛ بنابراین مزایای لیزر دیود عبارتند از:

  • لیزرهای دیود دارای عمق نفوذ زیادی در پوست است.
  • لیزرهای دیود با فرستادن پالس‌های یکنواخت خطر سوختگی و آسیب به پوست است را کاهش می‌دهد.
  • دستگاه لیزر دیود سیستم خنک‌سازی سطحی دارد؛ بنابراین دمای پوست حین کار به سطح خطرناک نمی‌رسد.
  • یکی از مزایای اصلی دستگاه لیزر دیود قابلیت استفاده آن در پوست‌های تیره است.

دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موجه ۷۵۵ نانومتر

لیزر الکساندرایت یا لیزر الکس یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر در شیراز است که برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده می‌شود. این دستگاه دارای خصوصیات منحصربه‌فردی از جمله تنظیم طول‌موج (Pulse Duration) و میزان انرژی برای ازبین‌بردن موها و پوست است.

این نوع لیزر به دلیل جذب بالای ملانین در طول‌موج مذکور برای ازبین‌بردن موهای زائد بسیار کارآمد است؛ بنابراین برخی کارشناسان این لیزر را قوی‌ترین لیزر در میان دستگاه‌های مشابه می‌دانند؛ همچنین این دستگاه دارای سیستم خنک‌کننده‌ای است که به‌منظور جلوگیری از سوختگی پوست استفاده می‌شود.

بااین‌حال ممکن است برخی متخصصان به دلیل دیرتر اثرگذاری و عوارض بالاتر استفاده از لیزر الکساندرایت برای رفع موهای زائد در پوست ایرانی را توصیه نکنند؛ همچنین باید توجه داشت که میزان درد در استفاده از این دستگاه نسبت به دستگاه‌های دیگر مانند لیزر آی پی ال و ایلایت به طور قابل‌توجهی بیشتر است.

عمل لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

متخصصین پزشکی ممکن است برای هر فرد به طور جداگانه توصیه‌های خاصی در مورد انجام‌دادن یا ندادن لیزر داشته باشند؛ اما در کل افراد زیر نباید از لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در شیراز استفاده کنند.

عمل لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

مرکز لیزر در شیراز

افرادی که به دیابت مبتلا هستند

یکی از مشکلات مرتبط با دیابت کاهش توانایی بدن در ترمیم زخم‌ها است؛ بنابراین اگر به‌خاطر لیزر آسیب پوستی ای به فرد وارد شود ممکن است زخم‌ها دیرتر بهبود میابند؛ همچنین دیابت باعث افزایش ریسک عفونت‌های پوستی می‌شود پس افراد دیابتی حساس‌ترند و باید دستگاه‌ها و وسایل کاملاً استریلیزه باشند.

همچنین برخی از دارو‌های دیابت می‌توانند با لیزر تداخل داشته باشند؛ بنابراین در صورت لزوم باید داروها را قبل از انجام لیزر مصرف نکنید. توصیه می‌شود این افراد قبل از انجام لیزر با پزشک معالج یا متخصص پوست خود مشورت کنند؛ زیرا آنها می‌توانند بر اساس وضعیت شما توصیه‌ها و راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند.

کسانی که بیماری‌های پوستی دارند

افرادی که دچار بیماری‌های پوستی هستند باید بااحتیاط و توصیه پزشک خود عمل لیزر را در مرکز لیزر در شیراز انجام دهند. دلیل اصلی این ممنوعیت این است که بیماری‌های پوستی می‌توانند باعث افزایش آسیب و التهاب پوست شوند و لیزر نیز می‌تواند این آسیب‌ها را تشدید کند.

 به‌علاوه برخی از بیماران ممکن است دارای حساسیت‌های پوستی در مقابل نور باشند؛ بنابراین لیزر می‌تواند این حساسیت را تشدید کند و عوارض جانبی مانند التهاب، تورم، خارش و درد را در فرد ایجاد کند.

کسانی که بیماری قلبی و عروق دارند

در برخی از موارد پزشکان می‌توانند از لیزر در درمان بیماری‌های مختلف استفاده کنند؛ اما برای بیمارانی که دچار بیماری‌های دستگاه قلب و عروق هستند استفاده از دستگاه‌های لیزر خاص توصیه می‌شود؛ زیرا مراقبت از افرادی که این بیماری‌ها را دارند بسیار مهم و حیاتی است.

یکی از دلایل اینکه مرکز لیزر در شیراز نباید برای بیماران با بیماری‌های دستگاه قلب و عروق لیزر انجام دهد این است که لیزر می‌تواند به ایجاد ترک و آسیب در دیواره عروق بیمار منجر شود. این مشکل می‌تواند باعث ایجاد خونریزی داخلی و افزایش خطر ایجاد انسداد عروق و حتی سکته قلبی شود.

علاوه بر این لیزر بدن در شیراز در ناحیه قفسه سینه ممکن است باعث افزایش ضربان قلب بیمار شود و بیماران با بیماری‌های قلبی به دلیل عدم تحمل بالا و ضعف در عروق خود قادر به تحمل افزایش ضربان قلب نباشند؛ بنابراین این موضوع می‌تواند باعث تشدید علائم بیماری‌ها شود و خطر ایجاد حمله قلبی را افزایش دهد.

افرادی که بیماری‌های عفونی دارند

برای بیمارانی که دچار بیماری‌های عفونی پوستی مانند عفونت‌های باکتریایی، قارچی یا ویروسی هستند استفاده از لیزر ممکن است با مشکلات جدی همراه باشد. این افراد به علت آسیب و ضعف پوست نسبت به عفونت‌های داخلی و خارجی مستعدتر هستند؛ بنابراین مرکز لیزر در شیراز باید از این خطرات آگاه باشد.

 انجام لیزر به‌عنوان یک روش درمانی می‌تواند باعث ایجاد ترک و آسیب در پوست بیمار شود که این امر می‌تواند نفوذ میکروارگانیسم‌های عفونت‌زا را به داخل بدن بیمار تسهیل کند؛ بنابراین این موضوع می‌تواند منجر به افزایش شدید عفونت پوستی و تشدید بیماری‌های عفونی شود.

 پزشکان به بیمارانی که دچار بیماری‌های عفونی پوستی هستند توصیه می‌کنند که از روش‌های دیگر درمانی استفاده کنند و انجام لیزر در مرکز لیزر در شیراز را تنها تحت نظارت دقیق پزشکان متخصص انجام دهند.

عمل لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

مرکز لیزر در شیراز

بانوانی که شیرده و باردار هستند

کسانی که باردار هستند باید از انجام لیزر پرهیز کنند. علت اصلی این ممنوعیت اثرات احتمالی ایجاد شده بر روی جنین، ناحیه شیردهی و سلامتی مادر است.

در حقیقت انجام لیزر ممکن است باعث تحریک و آسیب رساندن به بافت‌ها و سلول‌های جنین شود و دما افزایی و ایجاد تغییرات در پروتئین‌ها می‌تواند آسیب‌های جدی ای را به جنین وارد کند.

همچنین بسته به نوع دستگاه لیزری که در مرکز لیزر در شیراز استفاده می‌شود ممکن است تولید حرارت زیادی صورت بگیرد که این حرارت می‌تواند به جلوگیری از عملکرد طبیعی ارگان‌های بدن مادر و نیز رشد جنین از طریق تأثیر بر مکانیسم‌های بیولوژیکی منجر شود.

کسانی که سن زیر ۱۷ سال دارند

مراقبت از پوست و استفاده از تکنولوژی‌های مانند لیزر معمولاً برای افراد سنین کمتر از ۱۷ سال توصیه نمی‌شود. این محدودیت به دلایل زیادی اعم از حساس‌بودن پوست و آسیب‌پذیری بیشتر در این دوره سنی مربوط می‌شود.

اتصالات پوست در سنین زیر ۱۷ سال هنوز درحال‌رشد و تقویت است و دارای ساختار ضعیف‌تری نسبت به بزرگسالان است؛ بنابراین استفاده از لیزر می‌تواند باعث تحریک شدید سلول‌ها و بافت‌های پوستی شود و در برخی موارد خطر آسیب به پوست وجود داشته باشد.

علاوه بر این ضربه‌های مستمر و شدید لیزر در مرکز لیزر در شیراز می‌تواند بافت‌های پوستی را به طور خاص در سنین پایانی نوجوانی متضرر کند و علائم قابل‌توجهی نظیر التهاب، حساسیت و حتی عفونت را به دنبال داشته باشد.

لیستی از مراکز لیزر در شیراز

قطعا در شهری مانند شیراز مراکز متعددی وجود دارند که عمل لیزر را انجام میدهند اما باید به مراکزی رجوع کنیم که بیشترین تخصص را در این موضوع دارند بنابراین در جدول زیر آدرس مرکز لیزر در شیراز همراه با شماره تماس لیزر در شیراز را ذکر کرده ایم.

لیستی از مراکز لیزر در شیراز

مرکز لیزر در شیراز

نام مرکز آدرس شماره‌ تلفن
کلینیک دی معالی آباد مجتمع پزشکان، طبقه اول واحد ۰۷۱۳۶۳۴۲۰۲۰
مرکز زیبایی دنا معالی آباد، نبش کوچه ۱، ساختمان پارسا، طبقه  ۶ ۳۶۳۵۱۱۲۷ ۰۷۱
کلینیک بوژان خیابان خاک‌شناسی، نبش کوچه ۴، کلینیک زیبایی بوژان ۰۷۱۳۲۲۷۵۹۳۷
کلینیک زیبایی سمر خیابان قدوسی، نرسیده به همت، ساختمان ملک، طبقه  ۴ ۹۱۰۰۹۰۹۲ ۰۷۱۳
کلینیک آریان ستارخان، نبش کوچه ۹، ساختمان آریان ۰۷۱۳۶۴۹۱۶۰۴
مرکز پوست و مو کیمیا خیابان زرگری، نبش کوچه ۱۸، مجتمع مدیکال، طبقه  ۳ ۰۷۱۳۶۲۸۷۸۲۶
کلینیک پوست و مو مارینا عفیف‌آباد، بعد از مجتمع ستاره، نبش کوچه ۱۲ ۰۷۱۳۶۴۸۴۹۰۶
کلینیک زیبایی میلاد قدوسی غربی ۰۷۱۳۶۳۰۲۰۶۵
تیم زیبایی مهرانا چهارراه زرگری، برج بارانا، طبقه  ۶ ۰۹۱۷۳۰۹۹۴۴۱
کلینیک پوست و مو سلین قدوسی شرقی، نبش کوچه ۳، طبقه بالای رستوران شان ۰۷۱۳۸۴۳۶۴۵۴
کلینیک تخصصی سمر انتهای قدوسی غربی، کلینیک سمر، طبقه چهارم ۰۹۹۰۱۶۱۹۰۹۲

شارینو

باشگاه‌های بدنسازی در شیراز و سالن‌های زیبایی شیراز همواره جزو شلوغ‌ترین مکان‌ها برای کسانی هستند که به زیبایی صورت و اندام خود اهمیت می‌دهند.

شاید ما بتوانیم بعضی از تعمیرات آسان خانگی را خودمان انجام بدهیم؛ اما بعضی از تعمیرات از حوزه اختیارات ما خارج است و برای تعمیر آن‌ها نیاز به افراد متخصص است. از جمله کارهایی که نیاز به تخصص دارد تعمیر کولرگازی در شیراز و تعمیر آیفون‌ تصویری در شیراز است.

امروزه کسب‌وکار اینترنتی در سطح گسترده‌ای انجام می‌شود و بیشتر فروشگاه‌ها تمایل دارند تا حیطه فروش خود را در اینترنت گسترش دهند. در قدم اول نیاز است که یک شرکت مناسب برای طراحی سایت در شیراز استخدام کنید سپس لازم است از طریق سئو سایت در شیراز سایت خود را ارتقا ببخشید.

البته که فروش اینترنتی از طریق اینستاگرام نیز بسیار محبوب است که استخدام یک ادمین اینستاگرام در شیراز که در این حوزه حرفه‌ای باشد بسیار بااهمیت است.

قطعاً نظافت محیط زندگی‌مان بسیار بااهمیت است؛ اما بعضی‌اوقات توانایی این کار برای ما وجود ندارد؛ بنابراین در اینجا نقش شرکت نظافتی در شیراز پررنگ‌تر می‌شود. این شرکت تمامی کارهای نظافتی را انجام می‌دهد؛ اما به طور اختصاصی قالی ‌شویی در شیراز و تعمیر مبل در شیراز از خدمات ویژه آنها محسوب می‌شود.

دو تا از خدمات مهم جاده‌ای خدمات آمبولانس در شیراز و یدک‌ کش در شیراز است که با وجود این دو خدمت مسافرین می‌توانند با خیالی راحت وارد جاده‌ها شوند و بدانند در صورت بروز هر مشکلی این شرکت‌ها در کمترین وقت به کمک آنها می‌شتابند.

قطعاً آموزشگاه موسیقی در شیراز یکی از کلاس‌هایی است که افراد زیادی به‌عنوان هنرجو خواهان شرکت در آن هستند. شرکت در این کلاس‌ها انرژی زیادی را از هنرجو صرف می‌کنند؛ بنابراین بهترین راه‌حل خوردن یک غذای لذیذ در رستوران‌های شیراز است!

کابینت ‌سازی در شیراز در کنار سایر عوامل جزو خدماتی است که زیبایی منزل شما را تأمین می‌کند شما با سپردن کارهایتان به آنها می‌توانید دکوراسیون آشپزخانه خود را هرچه بیشتر زیبا کنید.

 

سخن پایانی

در آخر مهم است که برای انجام لیزر به یک مرکز لیزر در شیراز که معتبر و دارای مجوز بهداشت و درمان است مراجعه کنید؛ زیرا این مراکز دارای تجهیزات حرفه‌ای و تیم متخصصان پزشکی هستند که می‌توانند به شما راهنمایی‌ها و خدمات لیزری بهتری را ارائه کنند.

ما وظیفه خود دانستیم که به شما در مورد انجام‌دادن لیزر راهنمایی‌های کاملی را ارائه دهیم و امیدواریم این راهنمایی‌ها مفید واقع شده باشد.

 

سؤالات متداول

۱. آیا بعد از لیزر امکان رشد مجدد موهای لیزر شده وجود دارد؟

۸۰ درصد موها از بین می‌رود فقط لازم است هر شش ماه یک‌بار تمدید شود.

۲. آیا در دوران بارداری لیزر خطرناک است؟

بهتر است بانوان باردار لیزر انجام ندهند.

۳. هر دوره درمان لیزر در مرکز لیزر در شیراز چقدر طول می‌کشد؟

بسته به مقدار مو و ممکن است بین شش تا ۱۰ جلسه طول بکشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *