نصب توالت فرنگی در یزد

نصب توالت فرنگی در یزد


نصب توالت فرنگی در یزد

نصب توالت فرنگی در یزد امروزه به دلیل آسیب دیدن زانو و پا‌ها در اثر استفاده از توالت‌های ایرانی بسیار افزایش پیدا کرده است. اگر در ناحیه کمر و زانو مشکل دارید یا جزو افراد سالمند هستید، باید بدانید یکی از روش‌های درمانی که پزشکان توصیه می‌کنند استفاده از توالت‌ فرنگی است.

اگر قصد نصب توالت فرنگی برای سرویس بهداشتی را دارید، باید حتماً از نصاب توالت فرنگی در یزد کمک بگیرید؛ زیرا این کار امری تخصصی است و به مهارت و دانش کافی در حوزه لوله کشی نیازمند است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بسیار خوبی درمورد نصب توالت فرنگی در یزد در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای استفاده از توالت فرنگی 

ممکن است اولین سؤالی که با شنیدن نام توالت فرنگی به ذهن شما ‌برسد این باشد که استفاده از توالت فرنگی چه مزایایی دارد؟ استفاده از انواع توالت فرنگی مزایای بسیاری برای سلامتی انسان به همراه دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • نصب انواع توالت فرنگی در یزد و استفاده از آن‌ها سبب جلوگیری از شل شدن عضلات مقعد می‌شود.
  • توالت‌های فرنگی به دلیل داشتن سرپوش از خروج بخار‌ها و گاز‌های سمی‌ از فاضلاب و درنتیجه آسیب به پوست و موی انسان جلوگیری می‌کنند.
  • از دیگر مزایای نصب توالت فرنگی در یزد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این توالت‌ها برای افرادی که درگیر مشکلاتی همچون آرتروز و زانو درد هستند بسیار مناسب بوده و سبب جلوگیری از پیشرفت بیماری و کاهش درد می‌شود.
  • استفاده از توالت فرنگی برای مادران باردار بسیار راحت‌تر از توالت ایرانی است و از وارد شدن فشار به بدن آن‌ها پیشگیری می‌کند.
  • نشستن روی توالت‌های فرنگی از ورود فشار به کمر، لگن و زانوی انسان ممانعت می‌کند.
  • لازم است بدانید بیماری فتق در افرادی که به جای توالت ایرانی از توالت فرنگی استفاده می‌کنند کمتر مشاهده می‌شود.

معایب استفاده از توالت فرنگی

بعد از شناخت کامل مزایای نصب توالت فرنگی در یزد نوبت آن است که شما را با معایب استفاده از این توالت‌ها آشنا کنیم تا بتوانید برای خرید و استفاده از آن‌ها بهتر تصمیم بگیرید. معایب استفاده از توالت فرنگی عبارت‌اند از:

  • در توالت‌های فرنگی به نسبت توالت‌های ایرانی دفع ادرار سخت‌تر انجام می‌شود.
  • از مهم‌ترین معایب استفاده از انواع توالت فرنگی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این توالت‌ها فشار کمتری به روده وارد می‌کنند و به همین دلیل ممکن است تخلیه و دفع روده‌ها به طور کامل انجام نشود و فرد دچار یبوست شود.
  • استفاده از توالت فرنگی عمومی‌ می‌تواند سبب انتقال بیماری‌های ویروسی و عفونی و مشکلات پوستی همچون تب‌خال، قارچ و غیره شود.
  • نشستن طولانی مدت روی توالت فرنگی می‌تواند سبب بروز مشکلات روده همچون بیماری کلون شود.
  • لازم است بدانید وارد کردن فشار بیشتر به روده‌ها در استفاده از توالت‌های فرنگی می‌تواند علاوه بر افزایش میزان یبوست به سکته مغزی نیز منجر شود.
  • احتمال ابتلا به بیماری بواسیر به هنگام استفاده از توالت فرنگی افزایش پیدا می‌کند.
معایب استفاده از توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی در یزد

 

 

نصب انواع توالت فرنگی در یزد

امروزه به دلیل افزایش استفاده از توالت فرنگی انواع مختلفی از این نوع توالت روی کار آمده‌اند که هریک از ویژگی‌ها و خصوصیات مهمی‌ برخوردار هستند. اگر قصد نصب توالت فرنگی در یزد را دارید، بهتر است پیش از اقدام در این زمینه مدل‌های مختلف توالت فرنگی را بشناسید. در ادامه به طور کامل درمورد انواع توالت فرنگی صحبت خواهیم کرد.

توالت فرنگی دو تکه در یزد

یکی از پرطرف‌دارترین و رایج‌ترین انواع توالت فرنگی نوع دو تکه است که در تمامی‌ فروشگاه‌های لوازم بهداشتی ساختمان می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این توالت از دو بخش صندلی و مخزن تشکیل شده است و به همین دلیل دو تکه خوانده می‌شود. از مهم‌ترین خصوصیات توالت فرنگی دو تکه می‌توان به قیمت مناسب و ارزان آن اشاره کرد.

دیگر ویژگی این توالت فرنگی این است که قطعات سازنده آن از یکدیگر مجزا هستند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را جابه‌جا کنید. لازم است بدانید قطعات این نوع توالت برای کنار هم قرار گرفتن طراحی شده‌اند؛ اما ممکن است به هنگام نصب، میان این دو منافذی وجود داشته باشد.

این موضوع از معایب توالت فرنگی دو تکه به شمار می‌آید و موجب جمع شدن جرم و گردوخاک در این منافذ می‌شود. البته باید بگوییم دیدن این آلودگی‌ها نیازمند دقت و توجه بالایی است و اگر خیلی به تمیزی و براق بودن سرویس بهداشتی خود اهمیت می‌دهید، این نوع توالت گزینه مناسبی برای شما نیست.

توالت فرنگی یک تکه در یزد

از دیگر انواع توالت فرنگی موجود در بازار می‌توان به توالت فرنگی یک تکه اشاره کرد. این توالت‌ها مدرن‌تر و براق‌تر از مدل‌های دو تکه هستند و حمل و نقل نسبتاً سخت‌تری نیز دارند؛ اما از طرف دیگر نصب توالت فرنگی در یزد از نوع یک تکه راحت‌تر انجام می‌شود.

درمورد قیمت این نوع توالت فرنگی باید بگوییم نسبت به توالت دو تکه بالاتر است. اگر جزو افرادی هستید که نسبت به تمیزی سرویس بهداشتی حساسیت زیادی دارید، این نوع توالت فرنگی مناسب شما است؛ زیرا نوع یک تکه به راحتی تمیز می‌شود و در ساختار آن درز و منفذی وجود ندارد که آلودگی‌ها در آن جمع شوند.

توالت فرنگی یک تکه با مخازنی در سایز‌های کوچک و متوسط و ارتفاع زیاد و کم وجود دارد و شما می‌توانید متناسب با سرویس بهداشتی خود از آن‌ها استفاده کنید. توالت‌های یک تکه سبکی معاصر و مدرن دارند و تنوع بالای آن‌ها سبب می‌شود بتوانید آن‌ها را در محیط‌های مختلف سرویس بهداشتی نصب کنید.

برای نصب این دسته از توالت‌ها باید حتماً از استادکار نصب توالت فرنگی در یزد کمک بگیرید.

توالت فرنگی یک تکه در یزد

نصب توالت فرنگی در یزد

 

 

توالت فرنگی مخزن بالا در یزد

اگر قصد نصب توالت فرنگی در یزد را دارید، می‌توانید از نوع دیگری از توالت فرنگی به نام مخزن بالا یا مخزن مرتفع نیز استفاده کنید. عملکرد توالت فرنگی مخزن بالا همانند توالت‌های دو تکه است. تنها فرق میان این دو این است که فاصله مخزن بالاتر از صندلی توالت است و روی دیوار دستشویی نصب می‌شود.

این امر سبب نمایان شدن لوله کشی میان مخزن و توالت می‌شود. اگر به سبک‌های قدیمی‌ و کلاسیک علاقه دارید، این مدل توالت فرنگی به دلیل آشکار بودن لوله کشی آن مورد مناسبی برای شما است و حال و هوایی قدیمی‌ دارد. جالب است بدانید جذابیت طراحی این نوع توالت فرنگی سبب شده است قیمت آن نسبت به دو نوع قبلی بیشتر باشد.

البته دیگر دلیل قیمت بالای این نوع توالت‌ فرنگی را می‌توان به کمیاب بودن و تولید کم آن نیز ربط داد. اگر می‌خواهید سبکی متفاوت در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید، توالت فرنگی مخزن مرتفع می‌تواند بهترین گزینه باشد.

توالت فرنگی دیواری در یزد

از دیگر انواع توالت فرنگی می‌توان به توالت فرنگی توکار یا دیواری اشاره کرد. این نوع توالت توانسته است از زمان تولید تا به امروز نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. دلیل این موضوع این است که توالت فرنگی توکار در یزد نمای بسیار زیبا و منحصر به فردی به محیط سرویس بهداشتی می‌دهد.

نکته مهم درمورد این نوع توالت فرنگی این است که مخزن آن کاملاً درون دیوار قرار می‌گیرد و به میزان قابل‌توجهی از اشغال فضای سرویس بهداشتی یا حمام‌های کوچک جلوگیری می‌شود. در این مدل توالت بین زمین و کاسه توالت ارتفاع وجود دارد که می‌توانید به هنگام نصب توالت فرنگی در یزد آن را تغییر دهید.

لازم است بدانید قیمت توالت فرنگی دیواری نسبت به سایر انواع توالت فرنگی بالاتر است و برای نصب آن باید حمام و سرویس بهداشتی منزل شما از لوله کشی مناسبی برخوردار باشند. دیگر دلیل گران‌قیمت بودن توالت فرنگی توکار این است که برای نصب آن حتماً باید از افراد خبره و متخصص در زمینه نصب توالت فرنگی در یزد کمک بگیرید.

در حالی که برای نصب مدل‌های دیگر توالت فرنگی نیازی به تخصص و مهارت بالا نیست. اگر می‌خواهید ظاهر زیبا و مدرنی برای سرویس بهداشتی خود ایجاد کرده و کمتر فضا را اشغال کنید، پیشنهاد ما به شما توالت فرنگی دیواری است. مطمئن باشید اجرای این نوع توالت سبب خاص و منحصر به فرد شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی شما خواهد شد.

توالت فرنگی دیواری در یزد

نصب توالت فرنگی در یزد

 

 

 

توالت فرنگی توکار زمینی در یزد

از دیگر مدل‌های محبوب توالت فرنگی می‌توان به مدل بک تووال (Back to Wall) اشاره کرد. در این مدل توالت فرنگی پایه و کاسه توالت روی کف سرویس بهداشتی قرار می‌گیرند و مخزن داخل دیوار تعبیه می‌شود. در واقع می‌توان گفت این مدل به توالت فرنگی دیواری شباهت دارد.

با این تفاوت که در نوع دیواری پایه و کاسه توالت روی دیوار و با ارتفاع از زمین قرار می‌گیرند و در این نوع کاملاً به زمین متصل می‌شوند. درمورد خصوصیات مثبت توالت فرنگی توکار زمینی باید بگوییم نظافت آن‌ها بهداشتی‌تر و آسان‌تر است و همچنین فضای کمی‌ را اشغال می‌کنند.

نکته منفی این نوع توالت نیز این است که هزینه نصب توالت فرنگی در یزد برای آن بیشتر است و همچنین قیمت بالایی دارد. پیشنهاد ما این است که اگر هزینه برایتان اهمیت چندانی ندارد و می‌خواهید دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما لوکس و زیبا باشد، حتماً از توالت فرنگی توکار زمینی استفاده کنید.

برای نصب این نوع توالت حتماً از نصاب باتجربه و مجرب در این زمینه کمک بگیرید تا در دکوراسیون سرویس بهداشتی شما مشکلی ایجاد نشود و توالت به شکل صحیح نصب شود.

توالت فرنگی خود شور در یزد

توالت فرنگی بیده دار با خود شور نوع دیگری از توالت فرنگی موجود در ایران است که برای افراد مسن و کودکان انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌آید. همچنین استفاده از این توالت برای افرادی که دچار معلولیت در ناحیه دست‌ها یا مشکلات خاص هستند نیز می‌تواند بسیار راحت و مناسب باشد.

بعد از استفاده از این نوع توالت فرنگی تنها کافی است دکمه مخصوص را فشار دهید تا سیستم خود شور به شکل خودکار شروع به کار کرده و فرد را شستشو دهد. جالب است بدانید در برخی از توالت‌های بیده دار علاوه بر سیستم شستشوی خودکار، سیستم گرم کن و خشک کن نیز وجود دارند.

از مزایای اصلی این نوع توالت می‌توان به افزایش سطح بهداشت، مصرف آب کمتر، پیشگیری از ریختن آب به بیرون از توالت و غیره اشاره کرد. البته لازم است بدانید نصب توالت فرنگی خود شور در یزد نیازمند دقت و توجه بالایی است و توصیه می‌کنیم حتماً از متخصصان نصب توالت فرنگی در یزد برای این کار کمک بگیرید.

نکته مهم دیگر که باید درمورد این نوع توالت‌ها بدانید این است که در برخی مدل‌های آن دکمه شستشو کنار توالت نصب می‌شود و در برخی دیگر با فاصله کمی‌ از توالت به دیوار متصل است. در نوع دوم باید بعد از اتمام کار، از روی توالت بلند شده و روی کاسه خود شور بنشینید تا کار شستشو انجام شود.

برای اجرای انواع توالت فرنگی در یزد لازم است از متخصص نصب توالت فرنگی در یزد کمک بگیرید؛ زیرا این کار موضوعی تخصصی است و لازم است نصاب نسبت به اصول لوله کشی آب و فاضلاب، بنایی، کاشی کاری، تخلیه چاه و غیره اطلاع کافی داشته باشد.

 یادتان باشد هرگونه سهل انگاری در زمینه نصب توالت فرنگی در یزد می‌تواند سبب نم کشیدن سقف واحد‌های زیرین و دیوار‌های خانه یا نشتی آب شود؛ پس باید کار را به کاردان بسپارید.

برند‌های توالت فرنگی در یزد

امروزه انواع توالت فرنگی در یزد توسط شرکت‌های بسیاری تولید می‌شوند و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید یک توالت فرنگی مناسب و باکیفیت تهیه کنید. شناخت بهترین برند‌های عرضه کننده توالت فرنگی پیش از نصب توالت فرنگی در یزد به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید. در ادامه با برند‌های توالت فرنگی به طور کامل آشنا خواهید شد.

برند‌های توالت فرنگی در یزد

نصب توالت فرنگی در یزد

 

 

توالت فرنگی چینی کرد در یزد

چینی کرد یک برند نام‌آشنا در حوزه تولید توالت فرنگی در ایران است که از سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. مجموعه چینی کرد از جدید‌ترین تجهیزات و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده کرده و به کمک نیرو‌های متخصص بهترین توالت فرنگی را روانه بازار می‌کند.

محصولات این برند در چهار بخش توالت ایرانی، توالت فرنگی، زیردوشی و روشویی عرضه می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. اگر می‌خواهید بهترین کیفیت توالت فرنگی را با قیمتی مناسب خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما توالت فرنگی چینی کرد در یزد است. از ویژگی‌های محصولات چینی کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بسیار بالا در انواع توالت فرنگی شامل وال هنگ، دو تکه و یک تکه
  • کیفیت بالای لعاب و شفافیت و یکنواختی سطح کار
  • برخورداری از نشان استاندارد ایران
  • امکان انتخاب در فلاش تانک دو زمانه و یک زمانه
  • برخورداری از سیستم‌های مختلف تخلیه همچون گردابی، ریزشی، توربوجت و واترجت

اجرای توالت فرنگی در یزد از نوع چینی کرد توسط مراکز نصب توالت فرنگی در یزد در کم‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می‌شود؛ تنها کافی است با متخصصان این مراکز تماس بگیرید.

توالت فرنگی گاتریا در یزد

از دیگر برند‌های معتبر و باکیفیت بازار توالت فرنگی می‌توان به شرکت گاتریا اشاره کرد. این برند از سال ۱۳۷۹ به تولید انواع توالت ایرانی، توالت فرنگی، استراکچر، روشویی و غیره اقدام کرده است و توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بازار توالت فرنگی به دست بیاورد.

این برند در طراحی و تولید محصولات خود از متخصصان ایتالیایی و ترکیه‌ای بهره می‌برد و از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و مواد اولیه باکیفیت در این زمینه استفاده می‌کند. از خصوصیات قابل توجه توالت‌های فرنگی برند گاتریا می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده از لعاب آنتی باکتریال، ضدخش و ضد لک
  • تنوع بسیار بالا در ابعاد، سبک و مدل محصولات
  • برخورداری از نشان استاندارد ایران
  • داشتن انواع سیستم تخلیه شامل نوع آبشاری، واترجت، توربوجت و ریزشی
توالت فرنگی گاتریا در یزد

نصب توالت فرنگی در یزد

 

 

توالت فرنگی مروارید در یزد

اگر قصد خرید و نصب توالت فرنگی در یزد را دارید، یکی از اصلی‌ترین پیشنهادهای ما به شما توالت فرنگی برند مروارید است. کارخانه چینی بهداشتی مروارید از سال ۱۳۶۸ تا به امروز توانسته است بهترین و بادوام‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار داده و رضایت آن‌ها را جلب کند.

برند مروارید در طراحی و تولید انواع توالت ایرانی و فرنگی از تجهیزات پیشرفته و مدرن و مواد مرغوب استفاده می‌کند و هدف اصلی آن ارائه محصولات باکیفیت و بادوام است. توالت فرنگی مروارید در یزد در ۳ نوع وال هنگ، یک تکه و دو تکه تولید می‌شود و از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • تنوع بالای مدل‌های توالت فرنگی در دو نوع توکار و روکار
  • داشتن سیستم‌های ریزشی، واترجت، توربوجت و غیره
  • نگهداری و تعمیر آسان
  • طول عمر بالا
  • برخورداری از گواهینامه‌های بین‌المللی
  • استفاده از لعاب یکدست و مرغوب
  • ریخته گری با کمک ماشین‌آلات اتوماتیک مدرن

توالت فرنگی گلسار فارس در یزد

از دیگر تولیدکنندگان توالت فرنگی در ایران می‌توان به برند گلسار فارس اشاره کرد. محصولات اصلی این برند شامل انواع توالت فرنگی، توالت ایرانی، روکابینتی و روشویی هستند. این شرکت از موفق‌ترین تولیدکنندگان توالت فرنگی در کشور است که رمز اصلی موفقیت آن‌ را می‌توان بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص و استفاده از امکانات پیشرفته معرفی کرد.

توالت‌های فرنگی گلسار از ۱۲ ماه گارانتی معتبر برخوردار هستند و با تنوع بالا در انواع وال هنگ، دو تکه و یک تکه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید توالت فرنگی باکیفیت و قیمت مناسب دارید، محصولات برند گلسار انتخاب مناسبی هستند.

توالت فرنگی مینا در یزد

کارخانه مینا از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید انواع چینی بهداشت آغاز کرده است. کیفیت بالا و طراحی زیبا توالت‌های فرنگی این برند سبب محبوبیت آن در میان خریداران شده است. محصولات برند مینا در ۳ مرحله تست و کنترل شده و با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های توالت فرنگی مینا در یزد می‌توان به داشتن انواع سیستم تخلیه، برخورداری از گواهینامه‌های بین‌المللی و نشان استاندارد ایران، تنوع کامل مدل‌ها، داشتن لعاب شفاف و یکدست و دیگر موارد اشاره کرد.

طریقه نصب توالت فرنگی

شاید برایتان سؤال باشد که نصب توالت فرنگی در یزد چگونه انجام می‌شود و چه مراحلی دارد؟ برای شناخت طریقه نصب انواع توالت فرنگی در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با هریک از مراحل این کار به خوبی آشنا کنیم.

نصب پیچ و بوگیر ژله‌ای

در اولین قدم لازم است نصاب توالت فرنگی در یزد از بوگیر‌های ژله‌ای استفاده کند. این بوگیر‌ها در دو نوع پیچ‌دار و بدون پیچ وجود دارند و وظیفه اصلی آن‌ها پیشگیری از ایجاد بوی بد است. بوگیر‌های نوع پیچ‌دار نسبت به مدل بدون پیچ از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

به هنگام نصب توالت فرنگی در یزد حتماً اطمینان حاصل کنید که این بوگیر‌ها به شکل صحیح سر جای خود قرار گرفته باشند.

نصب کاسه توالت فرنگی

دومین مرحله، مربوط به نصب کاسه توالت فرنگی است که باید با دقت انجام شود. در این مرحله بهترین نصاب توالت فرنگی در یزد وظیفه دارد کاسه توالت را روی حلقه مومی‌ شکل قرار دهد و آن را فشار دهد تا محکم سر جای خود قرار گیرد.

سپس باید پیچ‌ها را در محل مخصوص آن‌ها قرار دهد. لازم است در این مرحله از نصب توالت فرنگی در یزد به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در این مرحله نباید پیچ‌ها را زیاد سفت کرد که بریده شوند.
  • توجه داشته باشید که در زمان سفت کردن پیچ‌ها آسیبی به بدنه توالت فرنگی وارد نشود.
  • به هنگام نصب توالت فرنگی در یزد هرگز از بست‌های پلاستیکی استفاده نکنید؛ زیرا به‌مرورزمان و استفاده مداوم از توالت، کاسه تکان خورده و جابه‌جا می‌شود.
  • حتماً به هنگام قرار دادن توالت فرنگی در محل خود آن را کاملاً تراز کنید. معمولاً کف سرویس‌های بهداشتی شیب‌دار است و این موضوع می‌تواند سبب تخلیه شدن نامناسب و تکان خوردن توالت شود.

نصب شیلنگ، نشیمنگاه و مخزن

در سومین مرحله نصب توالت فرنگی در یزد بعد از تراز کردن توالت لازم است پیچ و مهره‌های مخزن بسته و محکم شوند. در قدم بعدی نیز باید نصب شلینگ را انجام دهید. برای نصب شیلنگ لازم است یک سر آن را به مخزن توالت و سر دیگر به لوله ورودی آب متصل شود.

بعد از پایان این کار‌ها نوبت به نصب نشیمنگاه توالت فرنگی می‌رسد. لازم است بدانید جنس پلاستیک برای نشیمنگاه بهترین انتخاب است. درنهایت متخصص نصب توالت فرنگی در یزد به کمک پیچ‌ومهره نشیمنگاه را سر جای خود محکم می‌کند و آن را می‌بندد.

نصب شیلنگ، نشیمنگاه و مخزن

نصب توالت فرنگی در یزد

 

 

چک کردن و درزگیری توالت

آخرین مرحله نصب توالت فرنگی در یزد به درزگیری و چک کردن نهایی توالت مربوط می‌شود. در این مرحله توالت فرنگی شما آماده استفاده است و تنها لازم است پیش از استفاده از آن به کمک چسب آکواریوم فضا‌های خالی بین سرامیک‌ها و توالت را پر کنید. این کار از تجمع گردوخاک و آلودگی در این درز‌ها جلوگیری می‌کند.

در آخرین قدم باید فلکه آب را باز کرده و کلیه اتصالات را بررسی کنید و مطمئن شوید هیچ ایرادی وجود ندارد.

نکات مهم در نصب توالت فرنگی

در این بخش از مطلب تصمیم گرفتیم شما را با نکات مهمی‌ که رعایت آن‌ها به هنگام نصب توالت فرنگی در یزد ضروری است آشنا کنیم. اگر در این زمینه از بهترین متخصصان تعمیر و نصب توالت فرنگی در یزد کمک بگیرید، لازم نیست نگران رعایت شدن این نکات باشید و می‌توانید در پایان از نتیجه خوب کار لذت ببرید. لازم است به هنگام نصب توالت فرنگی به نکات زیر توجه شود:

فاصله توالت از دیوار پشتی

اولین نکته‌ای که به هنگام نصب توالت فرنگی در یزد باید به آن توجه کنید فاصله دیوار پشتی تا مرکز لوله خروجی توالت است. به هنگام لوله کشی فاضلاب لوله خروجی که برای توالت فرنگی لحاظ می‌شود را با یک فاصله معین از دیوار پشتی قرار می‌دهند و به آن آکس توالت فرنگی گفته می‌شود.

آکس توالت فرنگی بنا به شکل توالت و سایز آن متفاوت است و می‌تواند از ۱۲ الی ۳۰ سانتی متر باشد. درنتیجه، اگر طول آکس توالت ۱۸ سانتی متر باشد، شما تنها می‌توانید توالت فرنگی با آکس ۱۲ الی ۱۸ سانتی متر را در سرویس بهداشتی خود نصب کنید و نمی‌توانید از توالتی با آکس بالاتر استفاده کنید.

فاصله توالت تا دیوار مجاور

برای اینکه نصب توالت فرنگی در یزد به شکل کاملاً صحیح و اصولی انجام شود، لازم است تکنسین نصب توالت فرنگی در یزد به فاصله بین توالت از دیوار مجاور و روبرو توجه داشته باشد. با توجه به نوع توالت فرنگی لازم است فاصله مرکز کاسه توالت تا دیوار مجاور آن حدود ۱۵ اینچ و تا درب روبرو ۲۱ اینچ باشد.

این فاصله‌ها حداقل مقدار بوده و باید به هنگام نصب توالت فرنگی در یزد به محل نصب توالت، اندازه و ابعاد سرویس بهداشتی توجه بسیاری شود.

ارتفاع شیر توالت

لازم است نصاب و تعمیرکار توالت فرنگی در یزد بعد از مشخص کردن فاصله توالت تا دیوار پشت، روبرو و مجاور، ارتفاع شیر توالت فرنگی را نیز تعیین کند. ارتفاع شیر توالت فرنگی بسیار مهم است و باید به طور دقیق محاسبه شود.

سایز لوله توالت

آخرین موردی که باید به هنگام نصب توالت فرنگی در یزد به آن توجه کنید سایز لوله توالت فرنگی است. با توجه به ساختار کلی انواع توالت فرنگی و استاندارد‌های آن‌ها لازم است قطر لوله توالت حدود ۱۱۰ میلی متر باشد. البته در زمینه انتخاب سایز لوله توالت فرنگی علاوه بر قطر لازم است به طول لوله نیز توجه کنید.

طول لوله توالت فرنگی به اندازه فاصله توالت از دیوار پشتی است که باید حدوداً ۳۰ سانتی متر باشد. لازم به ذکر است این فاصله به معنای فاصله کاشی یا سرامیک دیوار تا مرکز توالت فرنگی است و اصلاً نباید قرنیز را در این محاسبه اندازه در نظر بگیرید.

هزینه نصب توالت فرنگی در یزد

آیا از هزینه نصب توالت فرنگی در یزد خبر دارید؟ قیمت نصب توالت فرنگی در یزد یکی از موضوعات مهمی‌ است که حتماً باید به آن توجه کنید. این هزینه با در نظر گرفتن فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • نوع چسب آکواریوم مصرفی
  • برند توالت فرنگی
  • محله سکونت
  • نصب شیرآلات موردنیاز
  • میزان مصالح مصرفی
  • مدل سرویس بهداشتی موردنظر
  • هزینه‌های لوله کشی آب
  • نحوه نصب بوگیر
  • هزینه نصب روشویی
  • مهارت و کیفیت کار نصاب
  • روش نصب توالت فرنگی
  • دستمزد نصاب توالت فرنگی در یزد

به‌منظور شناخت دقیق هزینه نصب توالت فرنگی در یزد می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

نوع خدمات قیمت
نصب توالت فرنگی یک تکه ۳۸۰۰۰۰ الی ۵۲۰۰۰۰ تومان
نصب توالت فرنگی دو تکه ۴۵۰۰۰۰ الی ۶۷۰۰۰۰ تومان
تنظیم کردن فلوتر سرویس بهداشتی فرنگی ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعویض فلوتر ۲۰۰۰۰۰ تومان
آب‌بندی سرویس بهداشتی فرنگی ۲۸۰۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰۰ تومان
تعویض فلاپر ۱۹۰۰۰۰ تومان
نصب استراکچر وال هنگ ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر فلاش وال هنگ ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
اجرت نصب توالت فرنگی ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
نصب روشویی کابینتی با آینه و چسب کاری ۲۰۰۰۰۰ تومان
هزینه نصب توالت فرنگی در یزد

نصب توالت فرنگی در یزد

 

 

سؤالات متداول

۱. چرا استفاده از توالت فرنگی سبب یبوست می‌شود؟

زیرا طریقه نشستن روی توالت فرنگی باعث وارد نشدن فشار به روده‌ها می‌شود و تخلیه به شکل کامل انجام نمی‌شود.

۲. بهتر است خانم‌های باردار از چه نوع توالتی استفاده کنند؟

برای مادران باردار به دلیل جلوگیری از وارد شدن فشار و راحتی بیشتر، توالت فرنگی گزینه بهتری است.

۳. آیا استفاده از توالت ایرانی سبب آرتروز و زانو درد می‌شود؟

بله به هنگام استفاده از توالت‌های ایرانی فشار زیادی به کمر و زانو‌های فرد وارد می‌شود.

۴. توالت ایرانی بهتر است یا توالت فرنگی؟

توالت فرنگی برای مادران باردار و افراد مبتلا به مشکلات حرکتی، آرتروز، زانو درد و غیره بهترین گزینه است.

۵. برای آب‌بندی توالت فرنگی از چه چسبی استفاده کنیم؟

برای این کار لازم است از انواع چسب آکواریوم آنتی باکتریال استفاده کنید.

شارینو

اگر قصد دارید برای درب ساختمان خود از یک قفل پیشرفته و ایمن استفاده کنید تا امنیت ساکنان حفظ شود، پیشنهاد ما به شما انواع قفل‌ برقی است. اگر اطلاعات کافی درمورد این قفل‌ها ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطلب نصب قفل برقی در یزد بزنید.

اگر چاپگر، دستگاه کپی یا فکس شما خراب شده است و قصد تعمیر آن‌ها را دارید، مطالعه مقاله تعمیر ماشین‌های اداری در یزد می‌تواند در این زمینه به شما کمک بسیاری کند.

اگر قصد ساخت‌وساز یا نوسازی ساختمان را دارید، لازم است از خدمات مربوط به این حوزه با بهترین کیفیت بهره‌مند شوید. به این منظور می‌توانید سری به مطالب وبلاگ شارینو با موضوعاتی نظیر لوله کشی گاز در یزد، نصب سقف کاذب در یزد، روشنایی و نورپردازی در یزد، استادکار کابینت در یزد، گچ کار ساختمان در یزد و غیره بزنید.

به جهت دسترسی به اطلاعات و آدرس بیمارستان‌ها و کلینیک‌های فعال در سطح شهر یزد و همچنین پزشکان مجرب این استان می‌توانید به مقالاتی همچون معرفی بیمارستان‌ های یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد، فیزیوتراپی در یزد، پزشک زنان در یزد، پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد و غیره سر بزنید.

اگر قصد دارید جهت تفریح و گشت‌وگذار در شهر یزد به اماکن تفریحی، سینما‌ها یا کافه‌های این شهر دیدنی سر بزنید؛ اما آن‌ها را به خوبی نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ شارینو نگاهی بیندازید. در این وبلاگ می‌توانید از مطالبی همچون معرفی سینما‌ های یزد، مراکز تفریحی یزد و کافه‌ های یزد استفاده کنید.

سخن پایانی

بیشتر ما در طول عمر خود از توالت ایرانی استفاده می‌کنیم و ممکن است به دلیل مشکلاتی همچون آرتروز، زانو درد، درد مفاصل، افزایش سن و غیره به فکر استفاده از توالت فرنگی بیافتیم. در این شرایط لازم است اطلاعات کافی درمورد انواع توالت فرنگی، قیمت آن، نحوه نصب و برند‌های تولید کننده داشته باشیم تا بتوانیم بهترین آن را خریداری کنیم.

 لازم است برای نصب توالت فرنگی در یزد حتماً با شماره تماس نصاب توالت فرنگی در یزد تماس بگیرید تا نصب توالت شما به‌صورت استاندارد و اصولی انجام شود. ما در این مطلب سعی کردیم تمام آنچه در زمینه نصب توالت فرنگی در یزد حائز اهمیت است را برای شما توضیح دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *