نصب قفل برقی در یزد

نصب قفل برقی در یزد

نصب قفل برقی در یزد به دلیل امنیت و آسایش بیشتر ساکنان از جهت رفت‌وآمد به یکی از مهم‌ترین نیاز‌های ساختمان تبدیل شده است. اگر می‌خواهید از جدیدترین انواع قفل‌های امنیتی به منظور افزایش امنیت و آسایش در ساختمان خود استفاده کنید، قفل برقی در یزد بهترین انتخاب است.

اما نکته مهم در این زمینه این است که نصب این مدل قفل‌ها کار هر برق کاری نیست و لازم است در زمینه نصب قفل برقی در یزد از نصاب قفل برقی کمک بگیرید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با صفر تا صد نصب انواع قفل برقی در یزد آشنا کنیم.

قفل برقی چه کاربردهایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هریک از ما موضوع امنیت و محافظت از جان و مالمان در برابر دزدی است و به همین خاطر از گذشته تا به امروز از سیستم‌های امنیتی بسیاری به جهت حفظ امنیت استفاده می‌شود. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است امروزه نسل جدیدی از قفل‌های امنیتی روی کار بیایند که به نام قفل برقی شناخته می‌شوند.

قفل برقی از جدیدترین و کارآمدترین لوازم امنیتی است که در ساختمان‌های مسکونی، مراکز امنیتی، پارکینگ‌ها، بانک‌ها و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرد و امنیت بالایی دارد. این قفل‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست از انرژی برق استفاده می‌کنند و قابلیت کنترل از راه دور دارند.

نصب قفل برقی در یزد

 

نصب قفل برقی در یزد روی انواع درب اتوماتیک پارکینگ انجام می‌شود و این کار می‌تواند خیال شما را از باز نشدن درب و حفظ امنیت ساختمان راحت کند.  استفاده از قفل‌های برقی بعد از فراگیر شدن آیفون‌ها بسیار افزایش پیدا کرد و این قفل‌ها به‌سرعت به‌عنوان جایگزینی برای قفل‌های قدیمی‌ مورداستفاده قرار گرفتند.

ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که قفل معمولی با قفل‌ برقی چه تفاوتی دارد؟ در این باره باید بگوییم نصب قفل برقی در یزد سطح امنیت منزل شما را به نسبت قفل‌های قدیمی‌ چندین برابر افزایش می‌دهد؛ زیرا قفل‌های برقی غیر قابل نفوذ و غیر قابل شکستن هستند و می‌توان آن‌ها را سه قفله کرد.

اما قفل‌های قدیمی‌ به راحتی قابلیت شکستن و دست‌کاری شدن دارند و سارقان می‌توانند در کمترین زمان آن‌ها را از سر راه خود بردارند. دیگر تفاوت میان قفل‌های برقی و قدیمی‌، ویژگی کنترل از راه دور است. برای باز کردن یک قفل قدیمی‌، لازم است حتماً در محل حضور داشته باشید؛ اما قفل برقی از داخل ساختمان به راحتی باز می‌شود و نیازی به خروج از منزل نیست.

تفاوت سوم میان این قفل‌ها این است که از قفل‌های قدیمی‌ به دلیل سطح امنیت پایین و راحتی تخریب به هیچ عنوان در سیستم‌های امنیتی استفاده نمی‌شود؛ اما قفل‌های برقی بهترین گزینه برای این سیستم‌ها هستند و امروزه در مراکز امنیتی بسیاری مورداستفاده قرار می‌گیرند.

ممکن است درمورد قیمت قفل برقی و معمولی نیز سؤال برایتان پیش آمده باشد. در این باره باید بدانید قفل برقی به دلیل مدرن بودن و برخورداری از امکانات بیشتر هزینه بالاتری به نسبت قفل‌های معمولی دارد؛ البته قفل‌های برقی در انواع مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید متناسب با بودجه خود آن‌ها را خریداری کنید.

آخرین مورد از تفاوت میان قفل‌های معمولی و برقی این است که احتمال بروز خطا در قفل‌های برقی به دلیل ساختار نیمه هوشمند آن‌ها بیشتر از قفل‌های قدیمی‌ است؛ البته خرید یک قفل برقی باکیفیت از یک برند معتبر می‌تواند احتمال بروز خطا را به مقدار زیادی کاهش دهد.

انواع قفل برقی در یزد

در مرکز نصب قفل برقی در یزد انواع مختلفی از قفل برقی وجود دارند که بر اساس جنس و نوع طراحی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید بنا به بودجه مالی و سلیقه خود از هر نوع از قفل‌های برقی در یزد استفاده کنید. در ادامه به طور کامل درمورد انواع قفل برقی صحبت خواهیم کرد.

قفل برقی زبانه دار در یزد

قفل برقی زبانه دار یکی از پرطرف‌دارترین انواع قفل برقی در ایران است که نسبت به سایر قفل‌های برقی از مزایای بیشتری برخوردار است. نحوه نصب قفل برقی زبانه دار به این شکل است که باید در ابتدا قفل به وسط درب ساختمان وصل شود؛ سپس به وسیله یک ضامن در غلاف جا می‌گیرد و موجب بسته شدن درب ساختمان می‌شود.

 به دلیل دشوار نبودن سیستم این نوع قفل نصاب می‌تواند به راحتی آن را روی انواع درب ساختمان اجرا کند. تنها مشکل قفل برقی زبانه دار این است که زبانه آن مشخص است و برخی این ویژگی را نمی‌پسندند. تولیدکنندگان قفل‌های برقی با تولید نوعی قفل به نام قفل سیزا این مشکل را برطرف کرده‌اند.

قفل برقی سیزا در یزد

قفل برقی سیزا که به قفل کله گاوی نیز مشهور است از جنس گالوانیزه بوده و از روکش رنگ گالوانیزه برخوردار است. این قفل روکش دار مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و تغییرات دمایی محیط دارد. این قفل بدون نیاز به سیستم یا برنامه خاصی تنها از طریق کابل به مدار فرمان متصل شده و کار خود را انجام می‌دهد.

بعد از اینکه از خدمات نصب قفل برقی در یزد برای قفل سیزا استفاده کردید، می‌توانید به‌صورت اتوماتیک و به وسیله ریموت کنترل، قفل ساختمان را کنترل کنید.

خرید قفل برقی در یزد

 

قفل برقی کلونی در یزد

شما به هنگام خرید قفل برقی در یزد می‌توانید قفل‌های کلونی که از جنس گالوانیزه هستند را انتخاب کنید.  قطعات و لوازم زبانه این قفل نیز از فلز برنج ساخته می‌شوند. قفل کلونی از مقاومت و استحکام بالایی در برابر اکسایش و خوردگی برخوردار است.

این نوع قفل برقی در اوایل روز‌های تولید در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ اما متأسفانه مدتی بعد به دلیل مشکلات وارداتی کمیاب شده و دسترسی به آن کاهش پیدا کرد. قفل کلونی به دلیل قابلیت‌هایی که دارد به طور کامل امنیت ساختمان و منزل شما را تأمین می‌کند و اصلاً با فشار و ضربه باز نمی‌شود.

البته لازم به ذکر است قفل‌های کلونی مانند بسیاری از سیستم‌های دیگر نیازمند استفاده صحیح و نگهداری هستند تا بتوانند سالیان سال به‌خوبی به عملکرد خود ادامه دهند. اگر این قفل‌ها دچار ایراد شوند، کافی است از متخصصان نصب و تعمیر قفل برقی در یزد کمک بگیرید تا مشکل شما در کمترین زمان حل شود.

قفل چفتی برقی در یزد

یکی از انواع قفل برقی یزد قفل چفتی است که بسیار مقرون به صرفه بوده و از هزینه پایینی برخوردار است. از این قفل روی انواع درب ساختمان از جمله در‌های فلزی و چوبی استفاده می‌شود و بسیار متداول است. می‌توان گفت کیفیت قطعات سخت افزاری و میزان امنیت این قفل نسبت به قیمتی که دارد بسیار مناسب و قابل توجه است.

برای نصب قفل برقی در یزد از نوع چفتی لازم است با شماره تماس نصاب قفل برقی در یزد تماس بگیرید تا پروسه نصب قفل به بهترین شکل انجام شود.

قفل مغناطیسی برقی در یزد

 امروزه در اغلب ساختمان‌های تجاری و ادارات از سبک‌های مدرن و تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود. به همین دلیل درب‌های شیشه‌ای جزو لوازمی‌ هستند که در زمینه مدرنیته کردن این محیط‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. ازآنجایی که برای این درب‌ها نمی‌توان از قفل‌های فیزیکی استفاده کرد، قفل‌های برقی مغناطیسی روی کار آمدند.

قفل‌های مغناطیسی از نظر مقدار نیرویی که می‌توانند تحمل کنند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. می‌توان گفت قفل‌ مغناطیسی در یزد می‌تواند نیرویی معادل ۶۰۰ پوند را تحمل کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید این نوع قفل را روی در‌های بزرگ ساختمان نصب کنید، از قفل مغناطیسی با تحمل بار ۱۲۰۰ پوند استفاده کنید.

دیگر ویژگی قفل‌های مغناطیسی پشتیبانی از باطری‌های پشتیبان و سنسور‌های حرکتی است و به همین دلیل امروزه برای درب‌های شیشه‌ای ساختمان‌ها از این نوع قفل برقی استفاده می‌شود.

قفل مقابل برقی در یزد

از دیگر خدمات نصب قفل برقی در یزد می‌توان به نصب و اجرای قفل‌های مقابل برقی اشاره کرد. تکنسین نصب قفل برقی در یزد این نوع قفل را برای درب‌های ضد حریق نصب می‌کند؛ زیرا این قفل برای استفاده به هنگام آتش سوزی بسیار مناسب و کاربردی است.

از دیگر نام‌های این نوع قفل می‌توان به قفل لادی و مغزی برقی اشاره کرد. قفل مقابل برقی یک زبانه مورب و شیب دار دارد و سبب می‌شود زبانه درب ساختمان به راحتی وارد قفل شده و درب بدون نیاز به انرژی مکانیکی کاملاً بسته شود. لازم به ذکر است در صورت نیاز می‌توان سیستم کنترل دسترسی مدرن را روی این نوع قفل‌های برقی اجرا کرد.

تکنسین نصب قفل برقی در یزد

 

قفل برقی با هسته سیم پیچی در یزد

قفل‌های برقی دارای هسته سیم پیچی تقریباً شبیه به انواع معمولی قفل ساختمان هستند. تفاوت این قفل‌ها با قفل‌های قدیمی‌ این است که در آن‌ها از کابل برق استفاده شده است و سبب متصل شدن قفل به منبع تغذیه می‌شود. لازم است بدانید از این قفل‌ها نمی‌توان برای درب‌های شیشه‌ای ساختمان استفاده کرد.

برای وصل کردن سیم برق این قفل‌ها به منبع تغذیه می‌توان از دو روش استفاده کرد. اولین روش، اتصال از طریق لولای درب و مورد دوم سیم پیچی روی دیوار ساختمان است. برای نصب قفل برقی در یزد از نوع هسته سیم پیچی لازم است با استادکار نصب قفل برقی در یزد تماس بگیرید.

برای نصب صحیح و اصولی هریک از انواع قفل برقی در یزد بهتر است از متخصصان نصب قفل برقی در یزد کمک بگیرید تا مشکلی در حفظ امنیت ساختمان شما به وجود نیاید. اگر می‌خواهید از قیمت انواع قفل برقی در استان یزد باخبر شوید، می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

نوع قفل قیمت
قفل برقی سیزا ۳۸۰۰۰۰۰ الی ۴۸۰۰۰۰۰ تومان
قفل برقی کلونی از ۳۰۰۰۰۰۰ تومان
قفل برقی زبانه دار از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
قفل برقی چفتی از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
قفل برقی مغناطیسی از ۳۵۰۰۰۰۰ تومان

 

مزایا و معایب قفل برقی

از دیگر موضوعاتی که لازم است پیش از نصب قفل برقی در یزد با آن آشنا باشید می‌توان به مزایا و معایب قفل‌های برقی اشاره کرد. این قفل‌ها مانند هر وسیله یا سیستم دیگری از قابلیت‌های کاربردی و معایبی برخوردار هستند که شناخت آن‌ها سبب می‌شود بتوانید در زمینه خرید قفل برقی در یزد بهتر تصمیم بگیرید. در ادامه با مزایای قفل‌های برقی آشنا خواهید شد.

امنیت بسیار بالا

از مهم‌ترین مزایای نصب قفل برقی در یزد می‌توان به امنیت و ایمنی بالای این سیستم‌ها اشاره کرد. قفل‌های برقی با امکانات و ویژگی‌هایی که دارند سبب می‌شوند خیال شما از ایمنی منزل یا محل کار کاملاً آسوده باشد. این قفل‌ها را نمی‌توان با ضربه و فشار یا ابزار‌های دیگر شکست و به آن‌ها نفوذ کرد.

جالب است بدانید قفل‌های برقی قابلیتی به نام سه قفله کردن دارند و شما می‌توانید با سه قفله کردن آن‌ها بدون نیاز به کلید تنها با زدن دکمه آیفون درب ساختمان را باز کنید. نکته مهم این است که بعد از بسته شدن درب، قفل مجدداً به حالت سه قفله برمی‌گردد.

مزایای نصب قفل برقی

 

سازگار بودن با سیستم‌های امنیتی

دیگر مزیت مهم نصب قفل برقی در یزد این است که از این قفل‌ها می‌توان در مراکزی که کنترل ورود و خروج افراد صورت می‌گیرد استفاده کرد. قابلیت‌های موجود در قفل‌های برقی سبب می‌شوند این قفل‌ها با انواع سیستم‌های امنیتی همچون تشخیص اثر انگشت، کنترل تردد و غیره سازگاری داشته و هماهنگ شوند.

به طور کلی به کمک انواع قفل برقی می‌توانید در مراکز مختلف تجاری و اداری، ورود و خروج کارکنان و افراد مختلف را تحت کنترل بگیرید.

قابلیت کنترل از راه دور

از مهم‌ترین ویژگی‌های قفل‌های برقی می‌توان به امکان کنترل از راه دور اشاره کرد. قفل‌های برقی را می‌توان به انواع ریموت و آیفون متصل کرد. در این شرایط دیگر نیازی به دسترسی به درب ساختمان نیست و با استفاده از ابزار‌های موجود می‌توان از راه دور قفل را باز و بسته کرد.

برای مثال اجرای قفل برقی در یزد در پارکینگ ساختمان سبب می‌شود دیگر نیازی نباشد برای باز کردن درب پارکینگ از خودرو پیاده شوید. در این صورت به راحتی می‌توان با استفاده از ریموت درب را کنترل کرد.

راحتی نصب

دیگر ویژگی مثبت قفل‌های برقی این است که متخصص نصب قفل برقی در یزد می‌تواند با توجه به نوع سیستم و پیچیدگی‌هایی که دارد آن را به راحتی و در کمترین زمان نصب کند. نصب این نوع قفل‌ها نیاز به دانش خاصی ندارد و لازم نیست سیستم یا برنامه‌ای روی آن‌ها نصب شود؛ اما به طور کلی باید حتماً از استادکار نصب قفل برقی در یزد کمک بگیرید.

برای یک انتخاب خوب و منطقی در زمینه خرید انواع قفل برقی در یزد لازم است علاوه بر شناخت مزایای این سیستم‌ها از معایب آن‌ها نیز خبر داشته باشید. درمورد معایب قفل‌های برقی باید بگوییم این قفل‌ها نیز مانند سایر لوازم در کنار مزایای بی‌شماری که دارند از معایبی نیز برخوردار هستند.

متخصص نصب قفل برقی در یزد

هرچند که این معایب در برابر مزایای بسیار مهم قفل‌های برقی چندان به چشم نمی‌آیند. این معایب عبارت‌اند از:

  • قیمت بالا: قفل‌های برقی نسبت به سایر انواع قفل ساختمان از قیمت بالاتری برخوردار هستند. دلیل این موضوع نیز این است که این قفل‌ها امکانات و مزایای بالایی دارند و وجود این امکانات هزینه خرید آن‌ها را منطقی می‌سازد.
  • عدم سازگاری با انواع درب: قفل‌های برقی را نمی‌توان روی در‌های سبک و توخالی نصب کرد و تنها برای نصب روی در‌های سنگین ساختمان مناسب هستند. در صورتی که از قفل‌های برقی برای در‌های سبک استفاده شود، لازم است در اولین قدم داخل درب را با گچ پر کنید.
  • بروز خطا: از آنجایی که قفل‌های برقی تا حدودی نیمه هوشمند هستند، ممکن است در اثر دست‌کاری شدن سیستم و نوسانات برقی دچار ایرادات و خطا‌های مختلف شوند. اگر دستگاه دچار ارور و خطا شود، تا زمان برطرف شدن مشکل امکان باز شدن درب ساختمان وجود ندارد.
  • کیفیت پایین برخی برند‌ها: لازم است در زمینه خرید و نصب قفل برقی در یزد از محصولات برند‌های معتبر استفاده کنید؛ زیرا برخی قفل‌های برقی کیفیت پایینی دارند و بعد از مدتی استفاده دچار خطا‌های مختلف می‌شوند. درنتیجه، سعی کنید متناسب با بودجه خود محصولات بهترین برند‌های قفل برقی را خریداری کنید.

هزینه نصب قفل برقی در یزد

آیا از هزینه نصب قفل برقی در یزد خبر دارید؟ شناخت هزینه نصب قفل‌های برقی موضوع بسیار مهمی‌ در زمینه نصب این قفل‌ها است که باید به آن توجه کنید. قیمت نصب قفل برقی در یزد تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

کار‌های سیم کشی برق

قفل‌های برقی از دو قسمت کانکتور برق و قفل تشکیل می‌شوند که ایجاد ارتباط میان منبع تغذیه برق و کانکتور از یک طرف و کانکتور و قفل از طرف دیگر سبب نصب کامل قفل برقی می‌شوند. انجام سیم کشی موردنیاز و حل ایرادات سیم کشی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر تعرفه نصب قفل برقی در یزد هستند.

تقریباً در تمامی‌ پروژه‌های نصب قفل برقی این اقدامات انجام می‌شوند؛ زیرا بی‌عیب‌ونقص بودن سیم کشی موضوعی است که در کمتر ساختمانی دیده می‌شود.

نصب قفل برقی در یزد

 

کار‌های آهنگری و جوشکاری

در برخی موارد لازم است تکنسین نصب قفل برقی در یزد برای قرار دادن درست قفل برقی، جوشکاری انجام دهد. درنهایت کار جوشکاری و آماده‌سازی درب برای نصب قفل، روی هزینه نهایی تأثیرگذار خواهد بود.

محدوده قرارگیری ساختمان موردنظر

معمولاً در حوزه خدمات ساختمانی، دستمزد خدماتی که در محل مشتری انجام می‌شوند در محله‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند. به طور مثال هزینه نصب قفل برقی در یزد برای خانه‌های مناطق بالا شهر بیشتر از منازل واقع در پایین شهر است.

هزینه ایاب و ذ‌هاب

علاوه بر موارد گفته شده لازم است به هنگام محاسبه هزینه نصب انواع قفل برقی در یزد به هزینه رفت‌وآمد متخصص نصب نیز توجه کنید. معمولاً اگر تعداد نصب قفل برقی بیشتر باشد، این هزینه کمتر در نظر گرفته می‌شود. مثلاً در صورت نصب قفل برقی در یزد برای تمام واحد‌های یک ساختمان، این هزینه به صفر می‌رسد.

به منظور اطلاع دقیق از قیمت نصب قفل برقی در یزد بهتر است با شماره تماس نصاب قفل برقی در یزد تماس بگیرید؛ اما به طور حدودی می‌توان گفت دستمزد نصاب از ۸۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰ تومان است.

هزینه نصب انواع قفل برقی در یزد

سؤالات متداول

۱. قفل برقی چند نوع است؟

انواع قفل برقی شامل کلونی، زبانه دار، سیزا، چفتی برقی، مغناطیسی، مقابل برقی و غیره هستند.

۲. چرا قفل برقی باز نمی‌شود؟

این مشکل ممکن است به ۳ دلیل ضعف جریان برق، وجود کابل‌های نامناسب و ایراد در قطعات برقی و نرم افزاری ایجاد شود.

۳. قفل برقی بهتر است یا قفل معمولی؟

قفل برقی به دلیل امنیت بیشتر، قابلیت کنترل از راه دور و دیگر موارد نسبت به دیگر قفل‌های ساختمان انتخاب بهتری است.

۴. قیمت نصب قفل برقی چقدر است؟

این قیمت تحت تأثیر مواردی همچون موقعیت مکانی ساختمان، کار‌های آهنگری و جوشکاری، هزینه ایاب و ذ‌هاب و غیره تعیین می‌شود.

شارینو

اگر می‌خواهید درختان میوه باغ شما به بهترین شکل رشد کرده و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید کنند، لازم است به نکات مهمی‌ در مراقبت از آن‌ها توجه کنید. هرس باغ و پیوند درختان میوه به یکدیگر از مهم‌ترین اقدامات در حوزه باغداری هستند که به منظور آشنایی بیشتر با آن‌ها می‌توانید سری به مطالب   پیوند درخت در یزد بزنید.

اگر قصد ساخت‌وساز بنا یا ترمیم ساختمان خود را دارید، لازم است از بهترین خدمات حوزه ساختمان بهره‌مند شوید. به این منظور توصیه می‌کنیم از مطالب وبلاگ شارینو با موضوعاتی همچون گچ کار ساختمان در یزد، لوله کشی گاز در یزد، روشنایی و نورپردازی در یزد، نصب سقف کاذب در یزد، ایزوگام در یزد و غیره استفاده کنید.

در وبلاگ شارینو می‌توانید به جهت دسترسی به اطلاعات و آدرس مجرب‌ترین پزشکان و مراکز درمانی شهر یزد از مقالاتی همچون پزشک ارتوپد در یزد، پزشک ماما در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، بیمارستان‌های یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد و غیره دیدن فرمایید.

در وب‌سایت شارینو مطالب بسیاری درمورد اماکن دیدنی، مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی شهر یزد ارائه شده‌اند که با مطالعه آن‌ها می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی درمورد شهر زیبای یزد کسب کنید. از این مطالب می‌توان به رستوران‌های یزد، مراکز خرید یزد، مراکز تفریحی یزد و غیره اشاره کرد.

سخن پایانی

قفل‌های برقی از جدیدترین و محبوب‌ترین انواع قفل‌های ساختمان هستند که برای فضا‌های مختلف همچون آپارتمان‌های مسکونی، بانک‌ها، مراکز امنیتی و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرند. این قفل‌ها از مزایای بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانند در حفظ امنیت اماکن مختلف به بهترین شیوه عمل کنند.

اگر قصد خرید و نصب قفل برقی در یزد را دارید، لازم است حتماً از بهترین نصاب قفل برقی در یزد کمک بگیرید تا نتیجه خوبی دریافت کنید. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی درمورد نصب قفل برقی در یزد در اختیار شما قرار دهیم. لطفاً نظرات یا تجربه‌های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *