نصب لوستر در اصفهان- شماره تماس 10 نصاب لوستر در اصفهان+قیمت

نصب لوستر در اصفهان

نصب لوستر در اصفهان چگونه انجام می‌شود؟ هنگام نصب یا تعمیر تجهیزات روشنایی مانند لوستر نباید نور یکنواخت را فراموش کرد. امروزه رایج‌ترین نورافکن‌ها، لوله‌های مختلف نور یا نوارهای LED هستند. نور آنها به چشم آسیب نمی‌رساند؛ زیرا در یک مکان متمرکز نیست و سایه ایجاد نمی‌کند.

با این وجود، لوسترها نیز شهرت خود را از دست نداده‌اند؛ آنها بخشی از دکوراسیون داخلی هستند و به نحوی طراحی آن را کامل می‌کنند.  نصب لوستر در اصفهان مستلزم احراز شرایط خاصی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم؛ پس ما را در مقاله نصب لوستر در شهر اصفهان همراهی کنید.

نصب لوستر چگونه انجام می‌شود؟

نصب لوستر در اصفهان

در امر نصب لوستر، نصاب باید در مورد مسائل ایمنی بسیار محتاط بوده و در هنگام مونتاژ قطعات مراقب باشد. روش‌های ساده و ایمنی برای اینکه خودتان نصب لوستر در اصفهان را انجام بدهید، وجود دارند.

امروزه رایج‌ترین روش برای نصب لوستر در شهر اصفهان، روش قلاب معمولی است. در این روش لوستر را با رول‌پلاک یا پیچ لنگر به سقف وصل می‌کنند؛ این روش بهترین راه برای نصب لوستر شما به بهترین شکل ممکن است.

در ادامه رایج‌ترین روش‌ها را برای نصب لوستر به شما معرفی می‌کنیم؛ استادکار بر اساس نوع لوستر و موقعیت مکانی آن تشخیص می‌دهد که چه روشی بهتر است.

نصب لوستر روی قلاب

برای نصب لوستر در اصفهان به روش قلاب ابتدا در داخل سقف باید یک سوراخ ایجاد کنید. اگر هیچ سوراخی در سقف وجود ندارد، با دریل سوراخی به قطر ۳ سانتی متر در دیوار ایجاد کرده و یک قلاب را با نوارهای تا شده به داخل آن وارد کنید. هنگام پایین کشیدن قلاب، نوارها باید باز شوند و قلاب را به سقف ثابت کنند.

برای اتصال سیم به طور موقت یک لوستر را به سیم آویزان کنید و سپس سیم کشی را انجام دهید. برای این کار ابتدا لوستر را با حلقه روی قلاب آویزان کنید. شیشه لوستر را به سمت بالا رو به سقف حرکت دهید. توجه کنید تمام اتصالات سیم باید زیر بدنه لوستر پنهان شوند.

نصب لوستر روی میله

اگر قصد دارید تا خودتان نصب لوستر را انجام بدهید، باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. برای نصب لوستر در اصفهان به روش روی میله از مراحل زیر به ترتیب پیروی کنید:

  • سقف را برای دو رول‌پلاک با مته دریل کنید.
  • رول‌پلاک‌ها را داخل سوراخ‌ها قرار دهید.
  • دو پیچ خودکار بردارید و میله را با آنها به سوراخ‌های آماده شده در سقف ببندید.
  • لوستر را به طور موقت با سیم از میله آویزان کنید.
  • سیم‌ها را وصل کنید.

برای نصب لوستر در اصفهان باید آن را بردارید، پایه آن را با سوراخ‌های نصب به میله متصل کنید و آن را با پیچ‌های موجود در کیت ثابت کنید. اتصالات سیم و تمامی ایرادات نصب باید به طور کامل پشت پایه لوستر پنهان شوند.

زمانی که تعداد سیم‌های خروجی از لوستر دو عدد باشد، اتصال بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. در صورت نیاز به ایجاد دو کلید برقراری اتصال کمی دشوارتر است؛ چراکه برای روشن کردن هر لامپ یا چندین لامپ جداگانه، سه سیم از سقف و لوستر بیرون زده است. توجه کنید که قبل از کار نصب برق، لازم است برق آپارتمان را قطع کنید.

نصب لوستر در اصفهان در منزل

برای نصب لوستر در اصفهان در منزل به تخصص زیادی نیاز ندارید. اگر دست به آچار هستید، خودتان از پس آن بر خواهید آمد. اگرچه توصیه می‌کنیم نصب لوستر را به فردی ماهر بسپارید.

نصب لوستر در اصفهان در منزل

بهتر است فیلم‌های آموزشی نصب لوستر را از یوتیوب ببینید یا این بخش از مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.  مراحل نصب لوستر در اصفهان در ادامه توضیح داده شده‌اند؛ مراحل نصب برای تمامی لوسترها تقریباً یکی است و نکات مشترکی دارند.

پاور را خاموش کنید

نکته اساسی که باید قبل از نصب لوستر در اصفهان در نظر داشته باشید ایمنی شماست. خاموش کردن برق چیزی است که مردم تمایل دارند آن را پشت گوش بیندازند یا جدی نگیرند. قبل از کار برق را قطع کنید.

 رعایت همین نکته ساده به جلوگیری از اتفاقات ناگوار کمک می‌کند. علاوه بر این، از یک تستر ولتاژ برای اطمینان از خاموش بودن برق استفاده کنید.

برق‌کارها به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی سیم‌های برق پس از خاموش شدن همچنان زنده هستند؛ بنابراین برای نصب لوستر در اصفهان سیم‌ها را با یک ابزار عایق لمس کنید نه با دست و همواره در این خصوص احتیاط کنید.

یکی دیگر از اقدامات ایمنی چرخاندن سیمی است که برای جلوگیری از آسیب از آن استفاده نمی‌کنید. علاوه بر این، بهتر است لباس‌های عایق مانند کفش‌های لاستیکی و لباس‌های محافظ بپوشید.

فیکسچر را شل کنید

شل کردن لوستر در خانه با خیال راحت و به روشی سریع با استفاده از ابزارهای ساده کار دشواری به نظر نمی‌رسد. یک پیچ گوشتی، نردبان و یک فازمتر تهیه کنید. مطمئن شوید که نردبان محکم است و پاهای آن با زمین تماس دارند. سیم کشی برق خطرناک است؛ از این رو تجهیزات شما باید ایمن باشند.

قبل از نصب لوستر در اصفهان از یک پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ‌های روی فیکسچر استفاده کنید. پیچ‌ها را در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا باز شوند.

براکت را نصب کنید

یک پایه نصب که به جعبه برق وصل شده است تهیه کنید. براکت‌ها برای دادن وسایل پشتیبانی و نصب داخلی هستند. لوستر جدید روی یک پایه نصب جدید قرار می‌گیرد. از قبل لوستر قدیمی را پایین بیاورید یا محل مورد نظر را برای نصب لوستر جدید آماده کنید.

سیم‌ها را وصل کنید

قبل از نصب لوستر در اصفهان دستورالعمل‌هایی را که روی لوستر نشان داده شده‌اند، مطالعه کنید. شما باید انتهای سیمی که خنثی است را در جهت عقربه‌های ساعت بپیچانید.

 سپس یک مهره سیم را در انتهای سیم‌های متصل قرار دهید و آن را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. روی سیم‌های مشکی نیز باید همین روند انجام شود. سیم مشکی مدارها و کلیدها را تغذیه می‌کند.

در نهایت، همین روش باید برای سیم‌های زمین محافظ نیز انجام شود. اطمینان حاصل کنید که تمام سیم‌ها با یک مهره سیم محافظت می‌شوند. در صورت پیروی کردن از دستورالعمل‌های بالا سیم کشی به درستی انجام خواهد شد.

لوستر را نصب کنید

پس از سیم کشی باید لوستر خود را نصب کنید. با استفاده از یک پیچ، فیکسچر را در موقعیت مناسب قرار دهید. برای بررسی موفقیت آمیز بودن فرایند نصب لوستر در اصفهان چراغ‌ها را روشن کنید.

نصب لوستر در اصفهان

 

تعویض لوستر

اگر پس از نصب لوستر در اصفهان می‌خواهید لوستر را پس از مدتی تعویض یا جایگزین کنید، کافی است همین دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. با این حال، شما باید بتوانید وسایل را به طور مؤثر نصب کنید.

جعبه برق

لوسترها در اندازه‌ها و وزن‌های مختلف تولید می‌شوند. برخی سنگین هستند، در حالی که برخی دیگر چندان وزنی ندارند و بسیار ساده و مینیمال هستند. یک جعبه برقی با کیفیت نصب کنید که بتواند وزن لوستر را با وزن بیش از ۵۰ کیلوگرم تحمل کند.

سیم کشی

سیم کشی بخشی مهم در هنگام تعویض فیکسچر است. شما باید بتوانید دستورالعمل‌های ساده‌ای که در مورد سیم کشی می‌دانید را پیاده سازی کنید. اگر با سیم کشی آشنا نباشید، ممکن است وسایل شما آسیب ببیند.

 همچنین آشنا نبودن با اصول سیم کشی می‌تواند منجر به حوادثی مانند برق گرفتگی شود. شما با صرف هزینه کمتر برای استخدام برق‌کار از چنین آسیب‌هایی جلوگیری می‌کنید.

برق‌کار می‌تواند با انواع سیم‌ها کار کرده و آنها را به خوبی وصل کند. سیم خنثی و سیم برق در هنگام برخورد می‌توانند باعث ایجاد مدار الکتریکی شوند. علاوه بر این نصب نامنظم سیم‌ها باعث می‌شود لوستر شما نامنظم دیده شود. سیم‌ها باید به خوبی پشت لوستر پنهان شوند.

زنجیر

قرار نیست فیکسچر را روی سیم‌ها آویزان کنید؛ زیرا خطرناک است. برای جلوگیری از آتش سوزی آن را روی زنجیر قرار دهید. در صورت سنگین بودن لوستر را ساپورت کنید یا از کسی بخواهید که لوستر را تا انتهای کار برای شما نگه دارد.

یک توصیه ایمنی دیگر این است که سر شما نباید مستقیماً زیر نور باشد؛ زیرا حشرات مرده و گردوغبار ممکن است این فضا را اشغال کرده باشند و روی سر شما بیفتند.

نصب انواع لوستر در اصفهان

لوسترها انواع مختلفی دارند و مشتریان هر کدام طبق سلیقه، چیدمان منزل و سایر وسایل منزل لوستر دلخواه خود را انتخاب می‌کنند. در این بخش به نصب انواع لوستر در اصفهان می‌پردازیم.

نصب انواع لوستر در اصفهان

نصب لوستر دیواری در اصفهان

نصب لوستر در اصفهان همیشه به تخصص حرفه‌ای نیاز ندارد. قبل از نصب لوستر در اصفهان مهم است که ارتفاع آن را مشخص کنید. ارتفاع لوستر شما بر عملکرد آن به عنوان یک وسیله روشنایی و یک قطعه تزئینی در منزل شما تأثیر می‌گذارد.

اگر لوستر خیلی پایین نصب شود، بر وسایل منزل سایه می‌اندازد و در این غیر این صورت نیز باعث تاریک شدن محیط خانه می‌شوید. در حالی که روش‌های مختلفی برای نصب لوستر دیواری در اصفهان به سقف وجود دارد، بهتر است به روش زیر عمل کنید.

  • بست نصب لوستر را با پیچ به جعبه سقفی وصل کنید.
  • قلاب لوستر را داخل براکت قرار دهید.
  • سیم مسی خالی را بردارید و آن را به دور پیچ سبز رنگ روی پایه لوستر بپیچید.
  • مرحله آخر نصب سیم‌ها است.
  • پس از آن کلید برق را بزنید تا لوستر با موفقیت روشن شود.

نصب لوستر سقفی در اصفهان

برای نصب لوستر سقفی در اصفهان ابتدا باید مهره یا پیچ‌های محکم کننده سایبان گنبدی شکل را بردارید و آن‌ها را پایین بیاورید. سپس پیچ‌های محکم کننده میله متقاطع را بردارید و فیکسچر را پایین بیاورید. سیم‌ها را تست کنید تا مطمئن شوید برق قطع است.

برای شروع کار نصب لوستر در اصفهان پیچ‌ها یا لوله‌ها را از طریق نوار متقاطع عبور دهید. همه سیم‌ها را در یک طرف میله عرضی قرار دهید. سپس میله عرضی را با پیچ به جعبه برق بپیچید. در حین انجام این کار به دستیار یا یک نیروی کمکی نیاز دارید که از فیکسچر پشتیبانی کند. سیم خنثی را به سیم سفید خنثی در جعبه وصل کنید و کار نصب لوستر در اصفهان تمام است.

نصب لوستر سنگین در اصفهان

قبل از هر کاری به شما توصیه می‌کنیم یک برق‌کار با تجربه برای نصب لوستر سنگین در اصفهان پیدا کنید. با این وجود چه خودتان کار نصب لوستر در اصفهان را بر عهده می‌گیرید و چه آن را به یک نصاب می‌سپارید، مطمئن شوید که شما یا برق‌کار از قوانین و مقررات محلی برای سیم کشی پیروی می‌کنید.

اولین نکته این است که برای نصب لوستر سنگین باید وزن آن را با استفاده از زنجیر روی سقف مهار کنید. پس از این کار لوستر را از قلاب که قبلاً نصب کرده‌اید آویزان کنید. اگر یک برق‌کار استخدام کرده‌اید، از او بخواهید که این کار را انجام دهد تا مطمئن شوید که سیم کشی به درستی انجام شده است. هنگامی که لوستر را آویزان کردید، سیم‌های آن را به جعبه اتصال روی تیرچه وصل کنید. کار نصب لوستر در اصفهان  به پایان رسیده و لوستر شما باید برای درخشش آماده باشد.

نصب لوستر سنگین در اصفهان

 

نصب لوستر ال‌ای‌دی در اصفهان

اولین قدم برای نصب لوستر ال‌ای‌دی در اصفهان این است که تعداد چراغ‌هایی را که نیاز داریم محاسبه کنیم. علاوه بر این، نحوه نصب سیم کشی را نیز باید در نظر بگیریم. ایده‌آل‌ترین روش این است که یک جعبه الکتریکی در نزدیکی محل نصب داشته باشید.

برای نصب و سیم‌کشی لوستر ال‌ای‌دی را به نورافکن وصل کرده و آن را در سوراخ سقف تعبیه کنید. یکی از مزایای بزرگ روشنایی LED این است که به لطف سوئیچ‌های هوشمند می‌توانیم آن را به طور کامل از راه دور کنترل کنیم. سوئیچ‌های هوشمند دستگاه‌هایی هستند که به ما اجازه می‌دهند نور خانه‌مان را از هر کجا و در هر زمان کنترل کنیم.

شما حتی با استفاده از یک برنامه در تلفن هوشمند خود می‌توانید ابن مرحله از نصب لوستر در اصفهان را انجام دهید که ایده فوق‌العاده‌ای است و مشتریان از آن استقبال زیادی کرده‌اند.

نصب لوستر اس ام دی در اصفهان

برای نصب لوستر اس ام دی در اصفهان باید سقف شما کاذب باشد. وسایلی که نیاز دارید دریل، انبردست، پیچ گوشتی، فازمتر، رول پلاک و رول بولت پروانه‌ای برای سقف کاذب هستند. پس از فراهم کردن وسایل به روش زیر عمل کنید:

  • پلیت در جعبه لوستر را پیدا کنید.
  • ۴ سوراخ در سقف ایجاد کنید.
  • پلیت را با پیچ و روپلاک به سقف وصل کنید.
  • سیم کشی را انجام دهید تا برق متصل شود.

تعمیر لوستر در اصفهان

امروزه نصب لوستر در اصفهان برای تأمین سطح مورد نیاز روشنایی و جلوه بخشیدن به فضا یا نورپردازی مناسب طراحی شده‌اند. این وسایل ممکن است در اثر استفاده آسیب ببینند یا مستهلک شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. شما می‌توانید برای عیب یابی یا تعمیر آن‌ها با بهترین تعمیرکار لوستر در اصفهان تماس بگیرید.

 با توجه به استقبال افراد از این وسایل و همچنین افزایش نیاز به آن‌ها در این قسمت از مقاله در مورد تعمیر انواع لوستر در اصفهان صحبت خواهیم کرد. عیب یابی لوستر با تعیین علت وقوع آن آغاز می‌شود. می‌توانید هر کدام از این بخش‌ها را جداگانه بررسی کنید و سپس برای تعمیر لازم است بخشی از مدار که در آن آسیب رخ داده است را ارزیابی کنید.

اگر خودتان کار تعمیر لوستر را بر عهده می‌گیرید، به منظور تعمیر لامپ‌های لوستر خود لازم است سه مرحله زیر را به ترتیب بگذرانید:

  • تعویض قسمت‌های آسیب دیده از لوستر
  • بررسی لامپ‌ها
  • بررسی سیم کشی برق

تعمیر لوستر در اصفهان

تعویض قسمت‌های آسیب دیده از لوستر

کلیدها در زمان تعمیر و نصب لوستر در اصفهان بسیار با اهمیت هستند. بیشتر اوقات صفحه کلید سوئیچ‌ها در زندگی روزمره در اثر استفاده زیاد یا نادرست از بین می‌روند. این قضیه نیز به دلیل تماس‌های پی در پی است که سبب می‌شود کلیدها دائماً با یکدیگر برخورد کنند.

برای تست صفحه کلید لوستر خود این دستورالعمل‌ها را انجام دهید:

  • کلیدها و پنل‌های خراب را بردارید.
  • ولتاژ ورودی را با پیچ گوشتی یا تستر نشانگر بررسی کنید.
  • کلید سوئیچ را ببندید و ولتاژ خروجی لوستر را چک کنید.

اگر در هر دو حالت ولتاژ وجود داشته باشد، کلید سالم است. در غیر این صورت، وضعیت کنتاکت‌ها را بررسی کنید؛ زیرا ممکن است اکسید شده یا از نقطه اتصال جدا شده باشند.

نشانه‌های آشکار برای خرابی، چشمک زدن لامپ‌ها هنگام روشن شدن یا نیاز به تلاش برای فشار دادن کلید است. همچنین در لوسترهایی که دارای چندین گروه از لامپ هستند که از سوئیچ‌های مختلف روشن می‌شوند، زمانی که یک گروه روشن شده و گروه دوم خاموش باقی می‌مانند نیز علامتی برای خرابی لوستر است.

بررسی لامپ‌های لوستر

یکی دیگر از دلایل کمبود روشنایی ممکن است لامپ معیوب باشد. در تمام مدل‌های دیگر دستگاه‌های روشنایی سقف، یک لامپ به ندرت بر عملکرد لامپ‌های مجاور تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین یک فرسودگی واحد رخ داده است.

شما می‌توانید هر لامپ را با یک مولتی متر بررسی کنید؛ اما این روند برای لامپ‌های هالوژن، رشته‌ای و LED متفاوت خواهد بود. اگر نقصی در آن‌ها مشاهده شد، باید نسبت به تعویض لامپ اقدام کنید.

تعمیر و نصب لوستر در اصفهان

 

بررسی سیم کشی لوستر

اگر دو عنصر قبلی در مدار قابل استفاده هستند؛ اما همچنان لوستر شما به درستی کار نمی‌کند باید وضعیت اتصال سیم‌ها را بررسی کنید. برای انجام این مرحله از تعمیر و نصب لوستر در اصفهان، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلیدی که برق چراغ‌ها را تأمین می‌کند خاموش کنید.
  • اگر سوئیچ فاز را قطع نکرده باشد، دستگاه باید خاموش شود.
  • شیشه لوستر را بردارید تا به محل اتصال سیم کشی برسید.
  • اگر طرح لوستر درپوش ندارد، کل لوستر را بردارید و سپس آن را بررسی کنید.

با رعایت ایمنی شخصی برق را به لوستر وصل کنید. شما باید وجود اختلاف پتانسیل را در پایانه‌های فاز و صفر سیم کشی اندازه گیری کنید. اگر ولتاژ در پایانه‌ها یا تماس‌های لوستر وجود داشته باشد، هیچ ایرادی در سیم کشی وجود ندارد.

در غیر این صورت، برای تعمیر سیم کشی، می‌توانید محل آسیب را پیدا کنید و تماس را بازیابی کرده یا خط را به طور کامل تعویض کنید.

تعمیر لوستر

اگر تمام عناصر مدار فوق قابل تعمیر بودند و عملکرد لامپ‌ها را بررسی کردید، و با این وجود باز هم خرابی لوستر درست نشد، وقت آن است که اقدام به تعمیر لوستر کنید. آسیب‌پذیرترین بخش‌های یک وسیله روشنایی مانند لوستر شامل موارد زیر می‌شوند.

بهترین تعمیرکار لوستر در اصفهان

سیم

سیم‌های لوستر در صورت گرم شدن بیش از حد یا در صورت اتصال بار زیاد ذوب می‌شوند و می‌سوزند. بررسی کنید که چنین اتفاقی سبب خرابی لوستر نشده باشد.

بلوک‌های ترمینال

بلوک‌های ترمینال می‌توانند در نقطه گیره هسته‌های سیم ضعیف یا شکسته شوند. پس بهتر است این قسمت را نیز وارسی کنید. این نکته در زمان تعمیر و نصب لوستر در اصفهان اهمیت پیدا می‌کند.

کارتریج

حتی زمانی که لامپ کار می‌کند، کارتریج می‌تواند بسوزد، تغییر شکل دهد و بر روشنایی لوستر تأثیر منفی بگذارد. شاید اگر لوستر شما به خوبی کار نمی‌کند، نیاز به بازبینی کارتریج دارد.

بهتر است بدانید که اغلب خرابی‌های فوق با لوسترهای ارزان قیمت چینی اتفاق می‌افتد که در آنها کیفیت تمام قطعات و عناصر بسیار ضعیف است. توصیه می‌کنیم هنگام خرید لوستر به هی وجه سمت لوسترهای چینی نروید. برای بررسی سیم‌ها و اتصالات لوستر باید از یک مولتی متر استفاده کنید.

کارتریج به صورت بصری بررسی می‌شود. اگر نمی‌دانید کارتریج در حالت عادی چگونه باید به نظر برسد، آن را با مواقعی که لامپ‌ها روشن هستند مقایسه کنید. تعویض کارتریج بسیار آسان است. فقط کافی است یک مدل یکسان از آن خریداری کرده و با مدل قدیمی که سوخته است جایگزین کنید.

در برخی از انواع لوسترها ممکن است فیوز بسوزد. این مورد فقط برای مدل‌های مدرن لوستر اتفاق می‌افتد. برای تعمیر یا نصب لوستر در اصفهان در چنین شرایطی کافی است تا فیوز را با یک فیوز جدید جایگزین کنید تا مشکل حل شود.

تعمیر انواع لوستر در اصفهان

لازم به ذکر است که در تعمیر انواع خاصی از تجهیزات روشنایی یک سری ویژگی وجود دارد؛ بنابراین در ادامه مرتبط‌ترین و رایج‌ترین آنها را در نظر گرفته و بررسی می‌کنیم.

تعمیر لوستر led

یکی از ویژگی‌های متمایز بسیاری از لوسترهای LED، منبع تغذیه نیمه‌هادی‌ها از ولتاژ پایین است؛ بنابراین یکی از دلایل خرابی ممکن است مبدل لوستر باشد. در صورت مشاهده ایراد، ترانسفورماتور را تعویض کنید.

در صورت سالم بودن مبدل، عملکرد باید LEDها را بررسی کنید. همچنین اگر LEDها نمی‌درخشند، لازم است هر یک از آنها را با یک مولتی متر از نظر قابلیت سرویس بررسی کنید.

تعمیر لوستر هالوژن

یکی از ویژگی‌های بارز لوستر هالوژن استفاده از لامپ‌های هالوژن برای دستگاه‌های روشنایی پایه G، GU و سایر مشتقات آن است. اگر قصد تعمیر لوستر هالوژن خود را دارید و در طول بررسی آن معلوم شد که همه عناصر دیگر در نظم هستند، به احتمال زیاد دلیل خرابی آن تماس ضعیف بین پاها و کارتریج است. برای رفع نقص باید پایه‌های لامپ‌های هالوژن از اکسیدها تمیز شود.

تعمیر لوستر کنترل از راه دور

اگر لوستر شما که از راه دور کنترل می‌شود به سیگنال‌های سوئیچ از راه دور پاسخ ندهد، ساده‌ترین خرابی که به ذهن خطور می‌کند این است که شاید باتری‌ها تخلیه شده‌اند. در غیر این صورت مرحله بعدی تعمیر یا نصب لوستر در اصفهان این است که قسمت‌های زیر را بررسی کنید.

تعمیر لوستر کنترل از راه دور در اصفهان

 

ترانسفورماتورهای الکترونیکی

هر یک از آنها مسئول گروه خاصی از دستگاه‌های روشنایی هستند. آن‌ها را جهت اطمینان از انجام صحیح کار خود بررسی کنید.

آنتن دریافت

آنتن دریافت طراحی شده است تا برای دریافت سیگنال از کنترل از راه دور و انتقال آنها به کنترل کننده یا واحد کنترل عمل کند. ممکن است علت خرابی لوستر این قسمت باشد که می‌توانید آن را بررسی و تعمیر کنید.

تعمیر لوستر کریستالی

لوستر‌های کریستالی بسیار بزرگ و شکننده هستند. مشکل اصلی در تعمیر و کارکرد لوسترهای کریستالی وجود تعداد زیادی عناصر شکننده در آن است. مراحل تعویض لامپ یا عیب یابی سایر مشکلات لوستر کریستالی هیچ تفاوتی با لوسترهای دیگر ندارد. با این حال توصیه می‌شود قبل از شروع عیب یابی، تمام قطعات شکستنی را جدا کنید.

 اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید و به برخی از عناصر تزئینی آسیب رسانده‌اید، چسب سیلیکات به شما کمک می‌کند آن‌ها را دوباره به هم بچسبانید؛ حتماً قبل از اعمال چسب، سطح قطعه لوستر را چربی‌زدایی کنید.

هزینه تعمیر لوستر در اصفهان

همیشه تعمیر کردن بهتر از تعویض است؛ زیرا هزینه تعمیر لوستر کمتر بوده و از مصرف گرایی نیز جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید با توجه به نکاتی که پیش‌تر در این مطلب توضیح داده شد خودتان لوستر منزل را عیب یابی و تعمیر کنید یا از فردی ماهر بخواهید تا تعمیر در محل لوستر در اصفهان را برای شما انجام دهد.

چنانچه پس از نصب لوستر در اصفهان وسیله شما به خوبی کار نمی‌کند و قصد تعمیر لوستر خود را دارید، بهتر است برای اطلاع از حدود قیمت آن با شماره تماس تعمیرکار لوستر در اصفهان تماس گرفته و با تعمیرکار خود صحبت کنید؛ زیرا هزینه تعمیر انواع لوستر در اصفهان با یکدیگر متفاوت است و به نوع لوستر، تعداد شاخه‌های آن و نوع خرابی مربوط است.

هزینه تعمیر لوستر در اصفهان- هزینه نصب لوستر در اصفهان

 

هزینه نصب لوستر در اصفهان

لوسترها معمولاً سنگین هستند و لامپ‌های زیادی دارند. شما نه تنها هنگام جابه‌جایی باید بسیار مراقبت کنید تا نشکنند؛ بلکه باید در هنگام نصب لوستر نیز مواظب باشید. بهتر است نصب لوستر را به فردی باتجربه بسپارید تا به درستی سیم کشی و نصب را انجام دهد. هزینه نصب لوستر در اصفهان چندان بالا نیست و به راحتی از پس آن برمی آیید.

هزینه نصب لوستر در اصفهان که بر اساس آخرین تغییرات سال ۱۴۰۲ است را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

خدمات هزینه
نصب لوسترهای ۶ شاخه و کمتر از آن ۲۰۰ هزار تومان
باز کردن لوستر ۹۵ هزار تومان
نصب لامپ و سرپیچ ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان
نصب لوسترهای بیشتر از ۶ شاخه ۲۳۰ هزار تومان
نصب لوستر ال‌ای‌دی ۲۵۰ هزار تومان
نصب لوستر ۳ شاخه ۷۰ هزار تومان
نصب لوستر ۵ شاخه ۱۱۰ هزار تومان
نصب لوسترهای برنزی سنگین ۸۵ هزار تومان
نصب چراغ نما سقفی ۴۵ هزار تومان
نصب چراغ نما دفنی ۳۵ هزار تومان

نصاب لوستر در اصفهان

نصب لوستر در اصفهان کار سختی نیست؛ اما حساسیت‌های خاص خودش را دارد که باید در طول پروسه نصب لوستر در اصفهان آن‌ها را رعایت کنید. آگاهی از اصول سیم کشی و نصب برای انواع لوستر در اصفهان ضروری است.

از این رو اگر در این زمینه تخصصی ندارید یا قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، بهتر است با یک نصاب لوستر در اصفهان تماس بگیرید.

نصاب لوستر در اصفهان

 

سؤالات متداول

  1. چرا درخشش نور بعد از خاموش کردن لوستر باقی می‌ماند؟

محتمل‌ترین دلیل این پدیده می‌تواند خطای سیم کشی باشد که در هنگام نصب لوستر در اصفهان اتفاق افتاده و باعث به وجود آمدن جریان نشتی در مدار منبع تغذیه لوستر LED می‌شود.

  1. قیمت نصب لوستر بدون مونتاژ در اصفهان چقدر است؟

قیمت نصب لوستر در اصفهان به ازای هر شاخه ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان اعلام شده است.

  1. چطور لوستر سقفی را روی کناف نصب کنیم؟

نصب لوستر روی کناف کار سخت و پر زحمتی است و به افرادی که در این زمینه تخصصی ندارد توصیه می‌شود که اجرا و نصب لوستر در اصفهان را به یک نصاب ماهر بسپارید.

شارینو

در شهر اصفهان خدمات زیادی توسط استادکارها و نصابان به مردم ارائه می‌شود. سایت شارینو در ابتکاری جدید به تهیه مطلب و مقاله در خصوص تعمیر مبل در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر موتورخانه در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر سیستم تهویه در اصفهان، تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان و تعمیر چرخ گوشت در اصفهان پرداخته است.

در این سایت مطالب زیادی بارگذاری شده است که در خصوص مسائل پزشکی و برخی موارد پیرامون آن‌ها مانند بهترین روانشناس های اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان، کلینیک دندانپزشکی در اصفهان، فیزیوتراپی در اصفهان و آزمایشگاه های اصفهان صحبت می‌کنند و اطلاعات زیادی به شما می‌دهند.

شما حتی قبل از برنامه‌ریزی عصری دلپذیر و گذراندن اوقات فراغت با دوستان خود می‌توانید به سایت شارینو سر بزنید و در خصوص مراکز تفریحی، مراکز خرید اصفهان و کافه های اصفهان مطالعه کنید.

سخن پایانی

قرار دادن یک لوستر در خانه انتخابی عالی برای زمانی است که می‌خواهید نورپردازی زیبایی در منزل خود انجام دهید. لوسترها در چندین اندازه، سبک و مدل طراحی شده‌اند که مطابق با ترجیحات خود می‌توانید انتخاب کنید.

برای نصب لوستر در اصفهان بهتر است فردی را انتخاب کنید که در این زمینه با تجربه و دارای مهارت است. در این مطلب از نصب انواع لوستر، هزینه‌ها و اسامی نصابان لوستر در اصفهان صحبت کرده‌ایم تا این مطلب راهنمای کاملی برای علاقه‌مندان و کسانی باشد که قصد نصب لوستر در اصفهان را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *