پزشک زنان در اصفهان

پزشک زنان در اصفهان

بهترین پزشک زنان در اصفهان کیست؟ جای خوبی را برای پیدا کردن پاسخ این سؤال پیدا کرده‌اید. تعداد پزشکانی که در این حوزه تخصص دارند، زیاد است و شما را در انتخاب بهترین دکتر زنان اصفهان سردرگم می‌کنند؛ پس چاره چیست؟

شما باید تمامی پزشکان متخصص زنان را بشناسید و با توجه به تجربه و میزان رضایت بیماران، تصمیم گیری کنید. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا با شناخت همه پزشکانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، آشنا شده و مناسب‌ترین پزشک زنان در اصفهان را بر اساس معیارهای خود پیدا کنید.

پس اگر می‌خواهید درباره بیماری‌های شایع زنانه بیشتر بدانید و با بهترین پزشکان متخصص در این حوزه آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

ویدیو : پزشک زنان در اصفهان

 

تفاوت ماما و پزشک زنان در چیست؟

زمانی که به دنبال دکتر زنان خوب در اصفهان می‌گردید، باید تفاوت ماما و متخصص زنان را بدانید. مامایی از زیرشاخه‌های علوم پزشکی محسوب می‌شود و با رشته تخصص زنان و زایمان تفاوت‌هایی دارد. کار اصلی ماما، حفظ سلامت مادر و کودک در مراحل مختلف پیش از بارداری، در حین بارداری، زایمان و بعد از زایمان است.

مشاوره پیش از ازدواج، بهداشت زنان و خانواده، معاینه، تشخیص بیماری‌های ساده مربوط به زنان و مشاوره در زمینه حوزه تنظیم خانواده نیز از وظایف ماماها به شمار می‌روند. این در حالی است که پزشک زنان در اصفهان وظایف گسترده‌تری را برعهده دارد.

پزشک متخصص زنان علاوه بر درمان همه بیماری‌های مربوط به زنان و انجام جراحی‌های مربوطه، به دلیل گذراندن دوره پزشک عمومی، با آناتومی بدن خانم‌ها آشنایی کامل دارد؛ بنابراین می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری‌های زنانه به شما کمک شایانی بکند.

به همین دلیل یک فوق تخصص زنان در اصفهان می‌تواند مشکلات مربوط به زنان از جمله: اختلالات هورمونی، مشکلات قاعدگی، بارداری، باروری، عفونت‌های مقاربتی، زایمان و سایر بیماری‌ها را درمان کند. پزشک زنان در اصفهان برای تشخیص بیماری‌ها، آزمایش‌های مختلفی را در حوزه سلامت زنان تجویز می‌کند.

تفاوت ماما و پزشک زنان

 

متخصص زنان چه وظایفی دارد؟

پزشکان متخصص زنان قرن‌هاست که در درمان مسائل مربوط به سلامت زنان فعالیت می‌کنند. امروزه پزشک زنان در اصفهان انواع مراقبت‌های پزشکی عمومی را برای زنان ارائه می‌دهد و می‌تواند در مسائل مربوط به قاعدگی، پیشگیری از بارداری، روابط جنسی، یائسگی، مراقبت‌های دوران بارداری یا ناباروری به شما کمک کند.

بهترین دکتر زنان در اصفهان، آزمایش‌ها و معاینات مختلفی را با تمرکز بر سلامت زنان انجام می‌دهد؛ یکی از رایج‌ترین آنها، معایناتی است که روی زنان بالغ برای اطمینان از سلامت باروری آنها انجام می‌شود. این معاینه با معاینه فیزیکی، آزمایش پاپ اسمیر، تست STD، معاینه پستان و… انجام می‌شود.

پزشک زنان در اصفهان همچنین مشکلاتی را که زنان ممکن است در اندام‌های تناسلی خود داشته باشند، تشخیص می‌دهد. همچنین ممکن است عفونت‌های مربوط به واژن و دستگاه ادراری را در زنانی که از درد زیر شکم یا درد جنسی شکایت دارند، بررسی کند.

متخصصان زنان، سلامت مادر و جنین را در دوران بارداری کنترل می‌کنند. آنها همچنین جراحی‌های جزئی اندام‌های تناسلی زنان مانند بستن لوله را هم انجام می‌دهند.

با توجه به ماهیت تخصص این پزشکان، بهترین پزشک زنان در اصفهان باید هنگام صحبت با بیماران خود صبور باشد. او باید سؤالات اصلی را به روشی محترمانه و دلسوزانه بپرسد تا بیمار را ترغیب به صحبت درباره بیماری خود کند؛ زیرا برخی از افراد ممکن است به دلیل خجالت، از دادن اطلاعات کامل خودداری کنند.

هر خانمی به خاطر بیماری یا مشکل خاصی به دکتر زنان مراجعه می‌کنید؛ بنابراین داشتن اطلاعات کافی درباره علائم مشکلی که با آن مواجه شده‌اند، می‌تواند در درمان هر چه سریع‌تر آن کمک کننده باشد. در ادامه شما را با انواع مشکلات رایجی که زنان با آن‌ها روبرو می‌شوند، آشنا می‌کنیم.

متخصص زنان چه وظایفی دارد؟

 

مشکلات شایع کم خونی

زنان به دلایل مختلف به کم خونی مبتلا می‌شوند و در این صورت بهتر است تا به بهترین پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنند. خانم‌های ۱۲ تا ۴۹ سال تقریباً ماهی یک بار در طول دوره قاعدگی خود خون از دست می‌دهند. آهن برای ساختن خون جدید که جایگزین خون از دست رفته در هر دوره قاعدگی می‌شود، لازم است.

خطر کم خونی در میان زنانی که دوره‌های قاعدگی طولانی مدت یا خونریزی بسیار شدید دارند بیشتر است. برخی از زنان همچنین از فیبروم‌های رحمی که خونریزی می‌کنند یا از خونریزی ناشی از دستگاه‌های داخل رحمی برای کنترل بارداری، آهن از دست می‌دهند.

زنان در دوران بارداری برای رشد مناسب نوزاد خود به آهن اضافی نیاز دارند. در واقع، زنان باردار ۵۰ درصد بیشتر از حد معمول به آهن نیاز دارند (۲۷ میلی گرم در روز به جای ۱۸ میلی گرم معمول در روز). خانم‌ها همچنین هنگام زایمان، خون از دست می‌دهند.

برای زنانی که باردار هستند یا قصد باردار شدن دارند، مهم است که سطح آهن خود را بررسی کنند و هر گونه علائم کم خونی را به پزشک زنان در اصفهان اطلاع دهند. ویتامین‌های دوران بارداری حاوی آهن هستند و می‌توانند از کاهش سطح آهن و کم‌خونی مرتبط با بارداری جلوگیری کنند.

مشکلات شایع کم خونی بانوان

 

مشاوره و درمان ناباروری

برای درمان ناباروری، روش‌های متعددی وجود دارد که ممکن است برخی از آن‌ها برای شما مناسب نباشند؛ تشخیص اینکه کدام یک از روش‌ها برای شما مناسب‌تر است، برعهده فوق تخصص زنان در اصفهان است.

توجه داشته باشید که هنگام در نظر گرفتن گزینه‌های درمان ناباروری مانند: اسپرم، تخمک، یا اهدای جنین یا رحم اجاره‌ای، کمک گرفتن از یک مشاور باروری یا پزشک زنان در اصفهان بسیار مفید است.

مشاوره و درمام ناباروری

 

بی‌اختیاری و عفونت ادراری

بی اختیاری ادرار تنها به دلیل بالا رفتن سن نیست، اما در افراد مسن شایع‌تر است. این بیماری اغلب ناشی از تغییرات خاصی در عملکرد بدن است که ممکن است در نتیجه بیماری‌ها، استفاده از داروها یا شروع یک بیماری باشد.

زنان در دوران بارداری و بعد از زایمان یا پس از تغییرات هورمونی یائسگی بیشتر در معرض بی اختیاری ادرار قرار می‌گیرند. به همین دلیل مشورت با یک پزشک متخصص زنان در اصفهان کمک زیادی به بهبود و روند درمان می‌کند.

عفونت ادراری هم یکی دیگر از دلایلی است که شما را وادار به مراجعه به پزشک زنان در اصفهان می‌کند. این عفونت هر دلیلی که داشته باشد، باید درمان آن را جدی گرفته و آن را تا بهبودی کامل ادامه بدهید.

 

مشکلات رایج دستگاه تناسلی

دستگاه تناسلی خانم‌ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است؛ این قسمت‌ها شامل: رحم، دهانه رحم، واژن، تخمدان‌ها و لوله‌های رحم می‌شوند و در لگن قرار دارند. هر مشکلی که در این بخش‌ها به وجود بیاید، منجر به بروز بیماری مربوط به آن می‌شود و باید به پزشک زنان در اصفهان مشورت کنید.

بیماری‌های مربوط به لگن، زگیل یا تبخال‌های تناسلی، آندومتریوز، فیبروم‌ها و… از جمله مشکلات رایج دستگاه تناسلی بانوان هستند. برای درمان این نوع بیماری‌ها و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق مشاوره رایگان با متخصص زنان در اصفهان نیز اقدام کنید.

مشکلات رایج دستگاه تناسلی زنانه

 

سرطان‌های مربوط به زنان

سرطان‌هایی که در دستگاه تناسلی زنان شروع می‌شوند، سرطان‌های زنانه نامیده می‌شوند. درمان مورد نیاز برای هر سرطان بستگی به محل شروع آن دارد. شناخت نوع سرطان به این معنی است که می‌توانید اطلاعات صحیحی در مورد آن به دست آورید.

 اگر مطمئن نیستید درباره کدام نوع به اطلاعات نیاز دارید، از یک پزشک زنان در اصفهان بخواهید تا به شما کمک کند. برخی از سرطان‌هایی که اغلب زنان را تحت تأثیر قرار می‌دهند؛ عبارت‌اند از سرطان سینه، کولورکتال، آندومتر، ریه، دهانه رحم، پوست و تخمدان.

بیماری‌های التهابی لگن

PID یا التهاب لگن مربوط به عفونت اندام‌های تناسلی زنان است. این بیماری می‌تواند توسط انواع مختلفی از باکتری‌ها ایجاد شود؛ معمولاً  PID توسط باکتری‌های STI ایجاد می‌شود. گاهی اوقات PID توسط باکتری‌های طبیعی موجود در واژن نیز به وجود می‌آید.

ممکن است متوجه نشوید که PID دارید؛ زیرا به احتمال زیاد علائم آن خفیف باشند و تنها پزشک زنان اصفهان بتواند آن را تشخیص بدهد. توجه داشته باشید که علائم PID می‌تواند به طور ناگهانی و سریع شروع شود. این علائم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • درد یا حساسیت در معده یا پایین شکم (شایع‌ترین نشانه)
  • ترشحات غیر طبیعی واژن (معمولاً زرد یا سبز با بوی غیرعادی)
  • تب و لرز
  • حالت تهوع و استفراغ
  • درد هنگام رابطه جنسی
  • سوزش هنگام ادرار کردن
  • پریودهای نامنظم یا لکه بینی یا انقباض در طول ماه
  • درد در سمت راست بالای شکم

بیماری های لگن

 

سندرم تخمدان پلی‌کیستیک

سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) وضعیتی است که در آن تخمدان‌ها مقدار غیر طبیعی آندروژن‌ها، هورمون‌های جنسی مردانه را تولید می‌کنند که معمولاً در زنان به مقدار کم وجود دارد. تشخیص این بیماری را باید به بهترین پزشک زنان در اصفهان بسپارید.

نام سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، کیست‌های کوچک متعدد (کیسه‌های پر از مایع) را توصیف می‌کند که در تخمدان‌ها تشکیل می‌شوند. تخمک گذاری زمانی اتفاق می‌افتد که یک تخمک بالغ از تخمدان آزاد شود.

اگر تخمک بارور نشود، در طول دوره قاعدگی شما به خارج از بدن فرستاده می‌شود. در برخی موارد، یک زن به اندازه کافی هورمون‌های مورد نیاز برای تخمک گذاری را تولید نمی‌کند.

وقتی تخمک گذاری اتفاق نمی‌افتد، تخمدان‌ها می‌توانند کیست‌های کوچک زیادی ایجاد کنند. این کیست‌ها، هورمون‌هایی به نام آندروژن را می‌سازند. زنان مبتلا به PCOS اغلب سطوح بالایی از آندروژن دارند. این موضوع می‌تواند مشکلات بیشتری را در چرخه قاعدگی زنان بسیاری از علائم PCOS را ایجاد کند.

درمان PCOS اغلب با دارو انجام می‌شود. البته درمان با دارو نمی‌تواند PCOS را درمان کند، اما به کاهش علائم و جلوگیری از برخی مشکلات سلامتی کمک می‌کند. درمان خودسرانه دارو ممکن است عوارض زیادی را برای شما ایجاد کند؛ پس باید به یک پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنید.

سندرم تخمدان پلی کیستیک

 

اختلالات عملکرد جنسی

اختلال عملکرد جنسی مشکلی است که می‌تواند در هر مرحله از چرخه جنسی رخ بدهد و از احساس رضایت از فعالیت جنسی جلوگیری می‌کند. باوجوداینکه تحقیقات نشان می‌دهد که اختلال عملکرد جنسی بسیار رایج است، اما بسیاری از مردم دوست ندارند در مورد آن صحبت کنند.

چه کسانی به اختلالات جنسی دچار می‌شوند؟ اختلال عملکرد جنسی می‌تواند هر سنی را تحت تأثیر قرار دهد، اگرچه در افراد بالای ۴۰ سال شایع‌تر است؛ زیرا اغلب با کاهش سلامت مرتبط با افزایش سن مرتبط است. برای درمان بهتر است با یک پزشک زنان در اصفهان مشورت کنید.

اختلال عملکرد جنسی به طور کلی به چهار دسته طبقه بندی می‌شود:

  • اختلالات میل: فقدان میل جنسی یا علاقه به رابطه جنسی
  • اختلالات برانگیختگی: ناتوانی در برانگیختگی فیزیکی یا هیجان زده در حین فعالیت جنسی
  • اختلالات ارگاسم: تأخیر یا عدم ارگاسم
  • اختلالات درد: درد هنگام مقاربت

اختلالات عملکرد جنسی

 

ناهنجاری‌های مادرزادی

ناهنجاری‌های مادرزادی در خانم‌ها بیشتر به رحم مربوط می‌شوند. هر گونه ساختار غیرطبیعی یا ظاهر غیر شایع رحم می‌تواند نشان دهنده یک ناهنجاری باشد که باید به آن توجه کنید؛ زیرا بسیاری از این ناهنجاری‌ها به مشکلات ناباروری، تأخیر در قاعدگی، سقط مکرر، دردهای لگنی، زایمان زودرس و… ختم می‌شوند.

تشخیص ناهنجاری‌های مربوط به رحم باید توسط پزشک زنان در اصفهان انجام شود؛ زیرا روش‌های مختلفی برای تشخیص وجود دارند که تنها متخصص زنان می‌تواند به درستی آن را شناسایی کند.

معروف‌ترین روش تشخیص این ناهنجاری‌ها، هیستروسکوپی، سونوگرافی، هیستروسالپنگوگرافی، لاپاراسکوپی، سونوگرافی واژینال، معاینه لگنی و MRI هستند.

 

 

بیماری‌های پستان

اکثر زنان در برخی مواقع، تغییرات و بیماری‌های پستان را تجربه می‌کنند. سن، سطح هورمون‌ها و داروهایی که مصرف می‌کنید، ممکن است باعث ایجاد توده، برآمدگی و ترشح شوند. اگر توده سینه، درد، ترشح یا تحریک پوستی دارید، به پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنید.

مشکلات جزئی و جدی پستان علائم مشابهی دارند. اگرچه بسیاری از زنان از سرطان می‌ترسند، اما اغلب مشکلات سینه، مربوط به سرطان نیستند.

برخی از تغییرات رایج پستان عبارت‌اند از:

  • تغییرات فیبروکیستیک سینه: برآمدگی، ضخیم شدن و تورم (درست قبل از پریود زنان)
  • کیست: توده‌های پر از مایع
  • فیبروآدنوم: توده‌های جامد، گرد و لاستیکی که به راحتی در هنگام فشار دادن حرکت می‌کنند (بیشتر در زنان جوان رخ می‌دهد)
  • پاپیلوم‌های داخل مجاری: توده‌هایی شبیه زگیل در نزدیکی نوک پستان
  • مسدود شدن مجاری شیر

بیماری های پستان

 

مراقبت‌های زایمان

مراقبت‌های زایمان به خدمات بهداشتی ارائه شده به زنان، نوزادان و خانواده‌ها در تمام دوران بارداری، در حین زایمان و زایمان و پس از تولد تا ۶ هفته اشاره دارد که زیر نظر پزشک زنان در اصفهان است. این خدمات می‌توانند شامل نظارت بر سلامت و رفاه مادر و نوزاد، آموزش بهداشت و کمک در حین زایمان و تولد باشند.

حمایت پس از زایمان نیز بسیار مهم است؛ اطمینان از سلامت مادر و نوزاد و ارائه راهنمایی‌های شیردهی برای هر خانمی که تازه زایمان کرده، اهمیت دارد.

روش‌های مختلفی برای برنامه ریزی خدمات مراقبت از زایمان وجود دارند؛ از این روش‌ها به عنوان مدل‌های مراقبت نیز یاد می‌شود. زنان در طول بارداری، زایمان و پس از تولد نوزاد خود، توسط یک پزشک زنان در اصفهان تحت مراقبت هستند؛ بنابراین انتخاب پزشک از اهمیت زیادی برخوردار است.

گاهی اوقات ممکن است پزشک عمومی بر مراقبت‌های زایمان نظارت کند و برای زایمان حضور داشته باشد. پزشک عمومی با مادر و نوزاد در تماس است و پس از تولد از خانواده مراقبت می‌کند. ممکن است ۳ تا ۵ روز بعد از زایمان، بستری در بیمارستان و مراقبت بسیار محدود در خانه وجود داشته باشد.

مراقبت های زایمان

 

بیماری‌های پیش رونده زنان

اصطلاح بیماری پیش‌رونده اغلب برای تشخیص یک بیماری از یک اختلال عود کننده و فروکش کننده استفاده می‌شود. در بسیاری از بیماری‌ها، اغلب یک دوره نقاهت وجود دارد که بیماری برای مدتی پایدار یا در حال بهبودی است. در مقابل، یک بیماری پیش‌رونده این وقفه‌ها را ندارد.

بسته به تشخیص، بیماری‌های پیش‌رونده در زنان ممکن است به سرعت یا بسیار آهسته پیش روی داشته باشند. پزشک زنان در اصفهان تشخیص می‌دهد که این روند به چه صورت است. در ادامه شما را با دو بیماری پیش رونده شایع در خانم‌ها آشنا می‌کنیم.

بیماری های پیش رونده زنان

 

دیسپلازی دهانه رحم

دیسپلازی دهانه رحم بسته به ظاهر سلول‌های غیر طبیعی می‌تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد. در گزارش تست پاپ، این نوع بیماری به عنوان یک ضایعه داخل اپیتلیال با درجه پایین یا بالا (SIL) یا گاهی اوقات به صورت سلول‌های غده‌ای آتیپیک گزارش می‌شود.

دیسپلازی ممکن است خود به خود از بین برود یا حتی به ندرت ممکن است به سرطان تبدیل شود. به همین دلیل باید آن را جدی بگیرید و در صورت مشاهده هر گونه علائم غیرطبیعی به پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنید.

 

 

دیسپلازی آندومتر

دیسپلازی آندومتر یک بیماری و وضعیت غیرطبیعی در سیستم تولید مثل زنان است. پوشش داخلی رحم (آندومتر) به دلیل داشتن سلول‌های زیاد (هیپرپلازی) به طور غیرعادی ضخیم می‌شود. این بیماری سرطان نیست؛ اما در برخی از زنان، خطر ابتلا به سرطان آندومتر، نوعی سرطان رحم را افزایش می‌دهد.

پزشک زنان در اصفهان، هیپرپلازی آندومتر را بر اساس انواع تغییرات سلولی در پوشش آندومتر شناسایی می‌کند. انواع هیپرپلازی آندومتر عبارت‌اند از:

  • هیپرپلازی ساده آندومتر (بدون آتیپی): این نوع هیپرپلازی آندومتر دارای سلول‌هایی با ظاهر طبیعی است که احتمال سرطانی شدن آنها وجود ندارد. این وضعیت ممکن است بدون درمان بهبود یابد. هورمون درمانی در برخی موارد کمک می‌کند.
  • هیپرپلازی آتیپیک آندومتر ساده یا پیچیده: رشد بیش از حد سلول‌های غیر طبیعی باعث این وضعیت پیش سرطانی می‌شود. بدون درمان، خطر ابتلا به سرطان آندومتر یا رحم افزایش می‌یابد.

مشکلات یائسگی

یائسگی زمانی رخ می‌دهد که پایان چرخه قاعدگی شما را نشان بدهد. این دوران پس از ۱۲ ماه بدون قاعدگی تشخیص داده می‌شود. یائسگی ممکن است در ۴۰ یا ۵۰ سالگی اتفاق بیفتد، اما میانگین سنی در برخی از کشورها ۵۱ سال است. به محض مواجه شدن با علائم این دوران با پزشک زنان در اصفهان مشورت کنید.

یائسگی یک فرایند بیولوژیکی طبیعی است؛ اما علائم فیزیکی مانند گرگرفتگی و علائم عاطفی آن ممکن است خواب شما را مختل کند، انرژی شما را کاهش دهد یا بر سلامت عاطفی تأثیر بگذارد. درمان‌های مؤثر زیادی وجود دارند، از تنظیم سبک زندگی گرفته تا هورمون درمانی که می‌توانند این دوران را قابل‌تحمل‌تر کنند.

در ماه‌ها یا سال‌های منتهی به یائسگی، ممکن است این علائم را تجربه کنید:

  • پریودهای نامنظم
  • خشکی واژن
  • گرگرفتگی
  • لرز
  • عرق شبانه
  • مشکلات خواب
  • تغییرات خلق و خوی
  • افزایش وزن و کاهش متابولیسم
  • موهای نازک و خشکی پوست

مشکلات یائسگی

 

چه زمانی باید به پزشک زنان مراجعه کنیم؟

وقتی صحبت از سلامت زنان و باروری به میان می‌آید، تشخیص اینکه چه چیزی «طبیعی» است و چه چیزی ممکن است نشان دهنده مشکل سلامتی باشد، دشوار به نظر می‌رسد. حتی اگر در مورد این مسائل، احساس خجالت می‌کنید، پزشک زنان در اصفهان به شما کمک می‌کند، نه قضاوت.

اما سؤال اینجاست که چه موقع باید به پزشک زنان در اصفهان مراجعه کرد؟ در صورت مشاهده هر گونه علائم غیرطبیعی باید با متخصص زنان مشورت کنید؛ مهم‌ترین علائم در ادامه بررسی شده‌اند.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم

 

پریودهای دردناک

قاعدگی زمانی اتفاق می‌افتد که رحم یک بار در ماه پوشش خود را می‌ریزد. مقداری درد، انقباض و ناراحتی در طول دوره‌های قاعدگی طبیعی است. درد بیش از حدی که باعث غیبت شما از محل کار یا مدرسه شود، عادی نیست و باید به پزشک متخصص زنان اصفهان مراجعه کنید.

برای بسیاری از زنان، پریود شدن زمان ناخوشایندی است. گرفتگی عضلات، درد سینه و سردرد تنها تعدادی از شایع‌ترین علائم قاعدگی هستند؛ اما برای برخی از زنان، درد پریود فراتر از گرفتگی عضلات است و می‌تواند بسیار شدید باشد.

اگر قاعدگی شما بسیار دردناک است یا با گذشت زمان بدتر شده است، می‌تواند نشانه آندومتریوز یا فیبروم رحم باشد. در این موارد لازم است تا با پزشک زنان در اصفهان صحبت کنید؛ زیرا راه‌حل‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند این شرایط را قابل کنترل تر کنند.

قاعدگی دردناک را dysmenorrhea نیز می‌نامند. دو نوع قاعدگی دردناک وجود دارد: نوع اول و نوع دوم. قاعدگی دردناک نوع اول در افرادی رخ می‌دهد که قبل و در طول قاعدگی درد دارند. اگر قاعدگی‌های طبیعی داشته‌اید که به‌مرورزمان دردناک شده‌اند، ممکن است قاعدگی دردناک نوع دوم باشد.

وضعیتی که رحم یا سایر اندام‌های لگنی را تحت تأثیر قرار می‌دهد مانند آندومتریوز یا فیبروم رحم که می‌تواند باعث این مشکل شود. در این گونه مواقع بهتر است به جای خوددرمانی، به پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنید.

پریودهای دردناک

 

 

بوی واژن

در حالی که بوی واژن می‌تواند یک موضوع ناراحت کننده باشد، مهم است که در صورت وجود بوی بد یا شبیه ماهی با پزشک خود صحبت کنید. در حالی که داشتن بو طبیعی است، هر گونه تغییر یا بوی بد ممکن است نشانه رشد بیش از حد باکتری یا عفونت واژن باشد.

در این مواقع توصیه می‌شود که از درمان‌های خودسرانه و استفاده از مواد مختلف برای از بین بردن بوی بد خودداری کرده و هر چه سریع‌تر به یک پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنید. در برخی موارد این مشکل با سؤالات پزشکی تلفنی رایگان نیز قابل درمان است.

 

برآمدگی های متورم یا توده

مشاهده توده در واژن یا اطراف لابیا می‌تواند نگران کننده به نظر برسد. آیا این یک موی زیر پوستی، یک جوش، بریدگی ناشی از اصلاح یا چیز دیگری است؟ مسلماً برای پاسخ قطعی باید با یک پزشک زنان در اصفهان مشورت کنید.

توده‌ها اغلب خوش‌خیم هستند؛ اما مهم است که وقتی چیزی احساس می‌کنید، پزشک معاینه را انجام دهد. زگیل‌های تناسلی ممکن است برای مدتی قابل مشاهده باشند؛ اما ضایعات تب‌خال طی ۷ تا ۱۴ روز بهبود پیدا می‌کنند و این امر باعث می‌شود که در زمان شیوع بیماری دیده شوند.

مشکلات جنسی

بسیار مهم است که با پزشک خود در مورد مشکلات جنسی خود و همسرتان صحبت کنید. ممکن است از مطرح کردن آن خجالت بکشید؛ اما پزشک زنان در اصفهان می‌تواند به شما مشاوره تخصصی بدهد و به درمان نگرانی‌های شما کمک کند.

بسیاری از زنان در حین مقاربت دچار خشکی واژن می‌شوند. خشکی اغلب می‌تواند به سن زن و عوامل مختلف در زندگی او بستگی داشته باشد. اگر زن جوانی این مشکل را داشته باشد و برای مدت طولانی از کنترل بارداری استفاده کرده باشد، ممکن است استروژن کافی وجود نداشته باشد و نیاز به تغییر روش کنترل بارداری داشته باشد.

برای یک مادر پرمشغله، ممکن است زمان کافی برای برانگیختگی قبل از رابطه جنسی صرف نکند که منجر به خشکی می‌شود. اگر خانمی یائسه است و خشکی دارد، می‌تواند به دلیل استروژن پایین باشد و پزشک زنان در اصفهان می‌تواند استروژن واژینال را تجویز کند.

اگر در حین رابطه جنسی احساس درد می‌کنید، پوزیشن‌های مختلفی را امتحان کنید تا موقعیتی را که در آن احساس راحتی می‌کنید، پیدا کنید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است نیاز باشد با پزشک زنان در اصفهان صحبت کنید.

مشکلات جنسی

 

بی‌اختیاری ادرار یا مدفوع

تجربه بی اختیاری ادرار یا مدفوع می‌تواند بسیار استرس زا باشد و کیفیت زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. بسیاری از زنان این علائم را پس از زایمان تجربه خواهند کرد، به خصوص اگر زایمان طبیعی داشته باشند که نیاز به فورسپس یا وکیوم باشد.

هنگامی که زنان وارد دوران یائسگی می‌شوند، این علائم ممکن است بدتر شوند. بسته به ماهیت بی اختیاری، ممکن است گزینه‌های مدیریت پزشکی یا جراحی در دسترس باشند. از طریق صحبت با پزشک زنان در اصفهان، او می‌تواند پروتکل‌های درمانی مناسب را تعیین کند و در صورت لزوم شما را به یک متخصص اختلال کف لگن ارجاع دهد.

بی اختیاری ادرار

 

میل جنسی کم

در حالی که داشتن میل جنسی پایین بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که بسیاری از زنان تصور می‌کنند، بنابراین لازم است تا از پزشک زنان در اصفهان مشاوره بگیرید تا علت نگرانی خود را کشف کنید. میل جنسی گاهی اوقات می‌تواند تحت تأثیر داروهایی که مصرف می‌کنید یا نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای یا یک عارضه جانبی یک بیماری شناخته شده باشد.

در این شرایط پزشک زنان در اصفهان می‌تواند تعیین کند که چه مداخلات پزشکی ممکن است لازم باشد. متخصص زنان می‌تواند توصیه‌هایی را برای کمک به افزایش طبیعی میل جنسی شما ارائه دهد یا شما را به یک مشاور مناسب ارجاع دهد.

بهترین پزشک زنان در اصفهان

اگر به دنبال بهترین دکتر زنان برای سزارین در اصفهان می‌گردید یا می‌خواهید جراحی زیبایی زنان انجام دهید، باید بهترین متخصصان زنان را بشناسید. گاهی پیدا کردن بهترین متخصص کار سختی است و نمی‌توان به توصیه هر کسی اعتماد کرد.

پس در این گونه مواقع باید چه کار کنیم؟ بهتر است در وهله اول شناختی دقیق و کامل از پزشکان متخصص داشته باشید تا انتخاب بهترین پزشک زنان در اصفهان برای شما راحت‌تر باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا ادامه مقاله را به معرفی بهترین متخصصان زنان و زایمان در اصفهان اختصاص دهیم.

این پزشکان به تفکیک تخصصی که دارند، معرفی شده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی پزشک مورد نظر خود را از میان لیست پزشکان متخصص زنان در اصفهان پیدا کنید.

بهترین پزشک زنان در اصفهان

 

دکتر ناباروری در اصفهان

اگر زیر ۳۵ سال دارید و به مدت ۱۲ ماه یا بیشتر تلاش کرده‌اید که باردار شوید و موفق نشده‌اید، با یک پزشک زنان در اصفهان که زمینه تخصصی او باروری است، مشورت کنید. در هر صورت باید ارزیابی‌ها و آزمایش‌هایی را که پزشک شما تجویز می‌کند، انجام دهید تا مشخص شود چه چیزی ممکن است در تلاش‌های شما برای باردار شدن تداخل داشته باشد.

توجه داشته باشید که باید اطلاعات دقیقی را در اختیار پزشک خود قرار دهید تا روند درمان به خوبی طی شود و درصد موفقیت شما بالاتر برود. چند عامل مهم در سبک زندگی می‌توانند بر باروری شما تأثیر بگذارند. پزشک زنان در اصفهان باید بداند که:

  • آیا سیگار می‌کشید؟
  • وزنتان چقدر است؟
  • چقدر الکل می‌نوشید؟
  • آیا داروهای خاصی را مصرف می‌کنید؟
  • آیا استرس دارید؟
  • و…

پزشک ممکن است توصیه کند که برای افزایش شانس باردار شدن، در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید. این گونه شانس باردار شدن شما افزایش پیدا می‌کند. برای درمان نازایی از روش‌ها و توصیه‌های غیراصولی پرهیز کنید و تنها از پزشک زنان در اصفهان کمک بخواهید.

دکتر ناباروری در اصفهان

 

دکتر بیماری‌های مقاربتی در اصفهان

بیماری‌های مقاربتی (STD) یا عفونت‌های مقاربتی (STIs)، عفونت‌هایی هستند که از طریق تماس جنسی و از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شوند. این موضوع به این دلیل است که برخی از بیماری‌های مقاربتی مانند تب‌خال و HPV از طریق تماس پوست به پوست منتقل می‌شوند.

بیش از ۲۰ نوع بیماری مقاربتی وجود دارند که شایع‌ترین آن‌ها از نظر پزشک زنان در اصفهان عبارت‌اند از:

  • کلامیدیا
  • تب خال ناحیه تناسلی
  • سوزاک
  • HIV/AIDS
  • HPV
  • شپش ناحیه تناسلی
  • سیفلیس
  • تریکومونیازیس

آنتی‌بیوتیک‌ها می‌توانند بیماری‌های مقاربتی ناشی از باکتری‌ها یا انگل‌ها را درمان کنند. هیچ درمانی برای بیماری‌های مقاربتی ناشی از ویروس‌ها وجود ندارد؛ اما داروها اغلب می‌توانند به کاهش علائم و کاهش خطر گسترش عفونت کمک کنند. همچنین واکسن‌هایی برای پیشگیری از HPV و هپاتیت B وجود دارد.

 

 

دکتر سرطان‌های زنانه در اصفهان

برخی از سرطان‌هایی که اغلب زنان به آن‌ها دچار می‌شوند، شامل سرطان سینه، کولورکتال، آندومتر، ریه، دهانه رحم، پوست و تخمدان هستند. شناخت این سرطان‌ها و اقداماتی که می‌توانید برای کمک به پیشگیری یا درمان به موقع آنها انجام دهید، می‌تواند به نجات جان شما کمک کند.

به همین دلیل همواره توصیه می‌شود که در صورت مشاهده علائم غیرطبیعی در بدن خود به پزشک زنان در اصفهان مراجعه کرده و درمان‌های خود را جدی بگیرید. درباره این سرطان‌ها در ادامه بیشتر توضیح داده‌ایم.

دکتر سرطان زنانه

 

سرطان سینه

سرطان سینه شایع‌ترین سرطان در بین زنان است و در هر سنی ممکن است رخ بدهد؛ اما با افزایش سن خطر ابتلا به آن افزایش می‌یابد. به دلیل مختلف، برخی از زنان ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار بگیرند؛ اما هر زن باید در مورد خطرات سرطان سینه و اقداماتی که می‌تواند برای کاهش خطر انجام دهد، بداند.

کشف سریع نشانه‌های سرطان سینه در زمانی که هنوز پیشرفت نکرده است، می‌تواند درمان آن را آسان‌تر کند و به پیشگیری از مرگ و میر ناشی از این بیماری کمک کند. انجام آزمایشات غربالگری منظم توسط پزشک زنان در اصفهان، مطمئن‌ترین راه برای تشخیص زودهنگام سرطان سینه است.

انجمن سرطان آمریکا موارد زیر را برای زنانی که در معرض ​​خطر ابتلا به سرطان سینه هستند، توصیه می‌کند:

  • زنان ۴۰ تا ۴۴ساله باید غربالگری سالانه سرطان سینه را با ماموگرافی (اشعه ایکس از پستان) شروع کنند.
  • زنان ۴۵ تا ۵۴ساله باید هر سال ماموگرافی انجام دهند.
  • زنان ۵۵ساله و بالاتر می‌توانند هر ۲ سال یک بار ماموگرافی انجام داده یا غربالگری سالانه را ادامه دهند.

سرطان سینه

 

سرطان رحم (آندومتری)

سرطان آندومتر نام دیگر سرطان پوشش داخلی رحم است. خطر ابتلا به سرطان آندومتر با افزایش سن زنان افزایش می‌یابد. مواردی که بر سطح هورمون‌ها تأثیر می‌گذارند مانند مصرف استروژن بدون پروژسترون و مصرف تاموکسیفن برای درمان سرطان سینه یا کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه، می‌تواند احتمال ابتلا به این سرطان را در زنان افزایش دهد.

شروع زودرس دوره‌های قاعدگی، یائسگی دیررس، سابقه ناباروری نیز می‌توانند این خطر را افزایش دهند. زنانی که سابقه خانوادگی سرطان روده بزرگ غیر پولیپوز ارثی (HNPCC یا سندرم لینچ) یا سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) دارند یا افرادی که چاق هستند نیز در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان آندومتر هستند.

زنانی که سرطان سینه یا تخمدان داشته‌اند نیز ممکن است در معرض خطر ابتلا به سرطان آندومتر نیز قرار بگیرند؛ بنابراین اگر سابقه‌ای در زمینه‌های ذکر شده دارید، به طور مرتب با پزشک زنان در اصفهان در ارتباط باشید تا از سلامت خود مطمئن شوید.

هیچ آزمایش غربالگری برای تشخیص سریع سرطان آندومتر در زنانی که در معرض خطر هستند و هیچ علامتی ندارند، وجود ندارد. شما باید هرگونه ترشح غیرمعمول، لکه بینی یا خونریزی واژینال را به یک پزشک زنان در اصفهان گزارش بدهید. شما می‌توانید از طریق بیمارستان‌ها یا مراکز خیریه به پزشک زنان رایگان در اصفهان دسترسی پیدا کنید.

زنان باید در مورد خطر ابتلا به سرطان آندومتر و معاینه منظم لگن زیر نظر یک پزشک زنان در اصفهان باشند. لازم است بدانید که تست پاپ برای یافتن سرطان دهانه رحم بسیار خوب است و گاهی اوقات می‌تواند برخی از سرطان‌های اولیه آندومتر را پیدا کند، اما آزمایشی برای سرطان آندومتر محسوب نمی‌شود.

سرطان رحم

 

سرطان دهانه رحم

این سرطان با سرطان رحم فرق دارد! عفونت مزمن توسط انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی، مهم‌ترین عامل خطر برای سرطان دهانه رحم به شمار می‌رود. عواملی که خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزایش می‌دهند؛ عبارت‌اند از:

  • سیگار کشیدن
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • ابتلا به عفونت کلامیدیا
  • اضافه وزن
  • برخی درمان‌های هورمونی
  • انتقال از طریق تماس نزدیک

در صورتی که با چنین عواملی مواجه هستید، باید علاوه بر مراجعه به پزشک زنان در اصفهان، سبک زندگی خود را نیز تغییر بدهید. مشاوره تلفنی پزشکی ۲۴ ساعته رایگان در اصفهان هم در برخی موارد می‌تواند شما را راهنمایی کند؛ اما مراجعه به پزشک ضروری است.

انجام آزمایشات غربالگری منظم می‌تواند به یافتن تغییراتی در دهانه رحم کمک کند تا قبل از تبدیل شدن به سرطان قابل درمان باشد. تست‌های غربالگری سرطان دهانه رحم، تست HPV و تست پاپ از مهم‌ترین آزمایش‌های مربوط به این نوع سرطان هستند که معمولاً توسط پزشک زنان در اصفهان توصیه می‌شوند.

تست HPV به دنبال عفونت‌هایی بر اساس انواع HPV است که می‌تواند باعث پیش سرطان و سرطان دهانه رحم شود. تست پاپ سلول‌های گرفته شده از دهانه رحم را بررسی می‌کند تا تغییراتی را که ممکن است سرطانی یا پیش سرطانی باشد، پیدا کند.

انجمن سرطان آمریکا موارد زیر را برای افرادی که دهانه رحم دارند و در معرض متوسط ​​خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم هستند، توصیه می‌کند:

  • آزمایش سرطان دهانه رحم باید از ۲۵ سالگی شروع شود. افراد زیر ۲۵ سال نباید آزمایش شوند.
  • افراد بین ۲۵ تا ۶۵ سال باید هر ۵ سال یک بار آزمایش HPV اولیه انجام دهند.
  • افراد بالای ۶۵ سال که در ۱۰ سال گذشته آزمایشات منظم سرطان دهانه رحم را با نتایج طبیعی یا منفی انجام داده‌اند، نباید برای سرطان دهانه رحم آزمایش شوند.
  • افرادی که هیسترکتومی کامل (برداشتن رحم و دهانه رحم) انجام داده‌اند، باید آزمایش را متوقف کنند؛ مگر اینکه جراحی برای درمان سرطان دهانه رحم یا یک پیش سرطان جدی انجام شده باشد.
  • افرادی که علیه HPV واکسینه شده‌اند، باید همچنان از توصیه‌های غربالگری برای گروه سنی خود پیروی کنند.

سرطان دهانه رحم

 

سرطان تخمدان

اگرچه سرطان تخمدان در هر سنی ممکن است اتفاق بیفتد، اما احتمال بروز آن با افزایش سن زنان بیشتر می‌شود. زنانی که هرگز بچه دار نشده‌اند یا اولین فرزند خود را بعد از ۳۵ سالگی به دنیا آورده‌اند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به این سرطان باشند. البته انجام آزمایش توسط پزشک زنان در اصفهان، تشخیص دقیق‌تر است.

زنانی که از استروژن به تنهایی به عنوان درمان جایگزین هورمونی استفاده کرده‌اند نیز در معرض خطر بیشتری هستند. زنانی که خانوادگی سرطان روده بزرگ غیر پولیپوز ارثی (HNPCC یا سندرم لینچ)، سرطان تخمدان یا سرطان سینه دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان تخمدان هستند.

اما زنانی که هیچ یک از این شرایط یا عوامل خطر را ندارند، همچنان ممکن است به سرطان تخمدان مبتلا شوند. پس در این حالت، شماره تلفن دکتر زنان برای مشاوره رایگان نیز می‌تواند در مراحل اولیه تشخیص کمک کننده باشد.

در حال حاضر، هیچ آزمایش غربالگری سرطان توصیه شده برای سرطان تخمدان برای زنانی که در معرض خطر بالای ابتلا به این بیماری نیستند، وجود ندارد. تست پاپ، سرطان تخمدان را پیدا نمی‌کند، اما معاینه لگن باید بخشی از معاینه منظم سلامت زنان باشد.

همچنین برخی از آزمایش‌ها وجود دارند که ممکن است در زنانی که علائم دارند یا در معرض خطر بالای سرطان تخمدان هستند، استفاده شود. اگر بیش از چند هفته هر یک از علائم زیر را داشتید، باید فوراً به پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنید:

  • تورم شکم همراه با کاهش وزن
  • مشکلات گوارشی
  • درد شکم یا لگن
  • احساس نیاز به ادرار کردن مکرر

سرطان تخمدان

 

در جدول زیر می‌توانید لیست تعدادی از بهترین پزشکانی که در حوزه زنان فعالیت می‌کنند را به همراه آدرس و شماره تلفن بهترین متخصص زنان مشاهده کنید.

نام پزشک آدرس شماره تماس
هاجر معمار اصفهان، خیابان بزرگمهر، مقابل بیمارستان صدوقی، به طرف چهارراه هشت بهشت، جنب کوچه ۴۱، مجتمع آمیتیس، طبقه دوم، واحد ۲۰۶ ۰۹۳۹۶۲۰۵۴۷۶
مهناز عطایی اصفهان، مجتمع پزشکی سپاهان ۴، جنب داروخانه سپاهان، طبقه دوم، واحد ۹ ۰۹۳۰۶۷۰۲۱۷۷
بهناز خادمی دلجو اصفهان، چهارراه هشت بهشت، کوچه سخنور، بین بانک ملت و سپه ۰۹۳۵۲۱۵۸۱۰۵
نسیبه حسنی جبلی اصفهان، خیابان شریعتی شرقی، مقابل بیمارستان دکتر علی شریعتی، ساختمان شریعتی، طبقه ۳، واحد ۳۱ ۰۹۰۲۷۳۵۶۰۲۰
مریم افقهی اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، ساختمان زهره، طبقه ۲ ۰۳۱-۳۶۲۶۷۲۷۳
نهال اعظمی اصفهان، خیابان شمس آبادی، مجتمع هزاره، طبقه ۵، واحد ۵۲ ۰۹۱۳۹۷۶۷۷۸۷
بنفشه خلیلی اصفهان، خیابان وحید، خیابان حسین آباد، مجتمع عسکری، طبقه اول، واحد ۱۰ ۰۹۲۲۶۱۳۳۳۵۷
زهرا صابری اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، بین خیابان هفت دست و چهارراه نظر، جنب بورس ۰۹۳۸۵۱۳۸۹۵۵
سیده حسنی غروی اصفهان، خیابان حکیم نظامی، چهارراه دقیقی، خیابان محتشم کاشانی، مجتمع پزشکی معین ۰۳۱-۳۶۲۵۲۸۲۵
شهرزاد شعبانی نیا اصفهان، خیابان توحید میانی، کوچه ۳۱، ساختمان زیتون، طبقه ۵، واحد ۱۲ ۰۹۹۰۳۱۵۵۷۴۰
شهلا شفایی اصفهان، چهارباغ بالا، کوچه کاویان، مجتمع کوه نور، طبقه همکف، واحد ۴ ۰۳۱-۳۶۲۰۵۷۸۴
مریم ناظمی اصفهان، خیابان شمس آبادی، نبش خیابان عباس آباد، ساختمان ملک، طبقه ۴ ۰۹۳۹۳۰۳۴۶۷۳
مهرناز مجیدی اصفهان، خیابان آمادگاه، کنار مبل آبنوس، ساختمان آژند، طبقه ۲ ۰۳۱-۳۲۲۳۲۴۲۲
ریحانه صباحی اصفهان، اتوبان شهید آقا بابایی، خیابان سپهر، شهرک سلامت، طبقه ۲ ۰۹۰۲۵۱۱۰۰۳۴
بهاره رهبری اصفهان، دروازه شیراز، چهارباغ بالا، مجتمع پارسیان، طبقه ۵، واحد ۷۰۷ ۰۹۱۴۰۰۵۰۵۹۸
شهزاد شریف زاده اصفهان، دروازه شیراز، خیابان چهارباغ بالا، کوچه بهار آزادی، مجتمع بهار، طبقه ۲، واحد ۲۰۲ ۰۳۱-۳۶۲۰۶۰۹۳۰
سعیده شیدایی اصفهان، خیابان بزرگمهر، مقابل بیمارستان صدوقی، ساختمان میرداماد، طبقه اول، واحد ۹ ۰۳۱-۳۲۶۷۹۴۹۴
بهار پویا اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف وافقی، مجتمع پزشکی پاراتیکا، طبقه ۲، واحد ۱ ۰۹۱۳۱۹۴۰۷۵۷
الهام اولیا پناه اصفهان، خیابان بزرگمهر، مقابل اورژانس بیمارستانی صدوقی، مجتمع آمیتیس، طبقه ۲، واحد ۲۰۳ ۰۹۳۷۰۱۷۸۰۲۵
زهره ابوطالبی اصفهان، انتهای خیابان جی، نرسیده به میدان خوارسگان، مقابل درمانگاه بنکدار، کوچه شهید پاگیری، پلاک ۱۰ ۰۳۱-۳۵۲۴۸۳۰۷
نرگس علیان اصفهان، خیابان توحید جنوبی، چهارراه شریعتی، مجتمع ماکان ۳، طبقه اول، واحد ۱ ۰۹۳۳۳۱۵۰۵۰۸
مهرانگیز صدیقین اصفهان، خیابان آمادگاه، ساختمان آژند، بلوک B، طبقه ۱، واحد ۱۱۰
هتاو تهرانی اصفهان، خیابان توحید میانی، ساختمان البرز، طبقه ۵، واحد ۱۶ ۰۳۱-۳۶۲۸۲۳۱۶
هلیا کمال اصفهان، دروازه شیراز، خیابان چهارباغ بالا، خیابان بهار آزادی، مجتمع آزادی، طبقه ۳ ۰۹۱۳۰۱۷۲۷۳۷
آذر جعفری اصفهان، خیابان شریعتی، مقابل اورژانس بیمارستان شریعتی، ساختمان فراز، طبقه اول، واحد ۱۰۱ ۰۳۱-۳۶۲۸۱۵۸۸
مهسا حاج رحیمی اصفهان، خیابان جی، روبروی هتل نگین، نبش کوچه ۸۳، ساختمان آریا، طبقه ۱ ۰۹۳۷۴۸۶۹۶۰۸
مریم حاجی هاشمی اصفهان، چهارراه امام زاده محسن، ساختمان عزیزخانی، طبقه ۲، پلاک ۲۷ ۰۳۱-۳۶۲۸۸۳۵۳
آزاده خورسندی اصفهان، خیابان شریعتی غربی، ساختمان ایران زمین، طبقه ۲ ۰۹۱۳۷۹۶۸۴۲۸
ملیحه خلیلی بندلی اصفهان، خیابان شریعتی غربی، ساختمان ایران زمین، طبقه ۲ ۰۹۱۳۷۹۶۸۴۲۸
مرضیه وانونی اصفهان، سی و سه پل، ابتدای خیابان چهارباغ بالا، مجتمع تجاری کوثر، فاز ۲، طبقه اول، واحد ۳۴۵ ۰۳۱-۳۶۲۰۵۰۵۶
فرشته باغبانی اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت، نبش خیابان شهید سپهبد قرنی، مجتمع میلاد نور، طبقه اول، واحد ۱۱۰ ۰۹۹۱۱۷۶۷۹۹۶
فاطمه قاسمی اصفهان، خیابان بزرگمهر، ساختمان بهشت، مقابل مسجد الکریم، طبقه اول ۰۳۱-۳۲۶۵۹۰۴۶
مینا قدیری اصفهان، میدان آزادی، ابتدای سعادت آباد، مجتمع آزادی، بلوک C ۰۳۱-۳۶۶۱۶۰۷۹
راحله روح اله نژاد اصفهان، خیابان محتشم کاشانی، بن بست گلشن، ساختمان رستا، طبقه اول ۰۹۱۰۳۴۸۲۷۹۷
زهرا شیخ سلیمانی اصفهان، خیابان گلخانه، مقابل مسجد المحمود، ساختمان تیام، طبقه اول ۰۹۳۰۳۰۴۱۱۴۴
ناهید بهرامی اصفهان، خیابان طیب، نرسیده به پمپ بنزین، کوپچه شهید مهدوی، ساختمان آرمان ۰۹۳۵۶۶۰۶۶۴۲
سعیده کردجزی اصفهان، خیابان جی، بعد از سه راه همدانیان ۰۹۱۳۴۸۲۱۶۰۰
مرضیه رضایی اصفهان، پل بزرگمهر، خیابان سلمان فارسی، مرکز باروری و ناباروری اصفهان ۰۳۱-۳۲۶۷۸۰۰۳
سلما حسینی اصفهان، بهارستان، خیابان الفت غربی، مجتمع پزشکی میلانی، طبقه ۲، واحد ۹ ۰۹۳۵۳۳۷۲۴۱۹
آرزو بهزادیان اصفهان، خیابان آمادگاه، ساختمان آژند، بلوک A، طبقه ۲، پلاک ۲۰۱ ۰۹۱۶۵۴۴۳۵۹۴

ویزیت پزشک زنان در اصفهان چقدر است؟

ویزیت پزشک زنان در اصفهان مانند دیگر متخصصان، از سوی سازمان بهداشت و درمان تعیین می‌شود. این ویزیت را می‌توانید به صورت حضوری و در بسیاری از موارد به صورت اینترنتی هم پرداخت کنید. پرداخت اینترنتی گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد؛ زیرا خیال شما را بایت ویزیت راحت می‌کند.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه ویزیت پزشک زنان در اصفهان، از خدمات مختلف در حوزه سلامت بانوان بهره‌مند شوید. این هزینه ممکن است بر اساس نوع خدمتی که دریافت می‌کنید، متفاوت باشد و با گذشت زمان تغییر می‌کند.

هزینه خدمات درمانی مربوط به حوزه سلامت بانوان را به تفکیک خدمات مهم در جدول زیر مشاهده می‌کنید. این اطلاعات طبق آخرین بروزرسانی در سال ۱۴۰۱ جمع آوری شده است.

نوع خدمت هزینه
ویزیت پزشک زنان ۱۰۰۰۰۰ تومان
دستمزد نمونه گیری پاپ اسمیر ۹۰۰۰۰ تومان
دستمزد تست بارداری با نمونه خون ۹۰۰۰۰ تومان
گواهی ازدواج ۱۶۰۰۰۰ تومان

ویزیت پزشک زنان در اصفهان

 

سؤالات متداول

  1. چه زمانی باید به متخصص زنان مراجعه کنم؟

شما باید اولین قرار ملاقات خود را پس از شروع فعالیت جنسی یا بعد از ۲۱ سالگی انجام دهید. همچنین اگر مشکلات قاعدگی دارید، از مشکلات واژن رنج می‌برید، تلاش می‌کنید باردار شوید یا در حال حاضر هستید یا نشانه‌های یائسگی را در خود مشاهده کردید، باید به پزشک زنان در اصفهان مراجعه کنید.

  1. آیا متخصص زنان، بر دوران بارداری نیز نظارت می‌کند؟

به طور کلی پزشک زنان در اصفهان بر سلامت باروری بانوان تمرکز دارند؛ اما یک متخصص زنان و زایمان در هر دو زمینه زنان و زایمان آموزش دیده است، اگرچه برخی از پزشکان به طور انحصاری در یک زمینه فعالیت می‌کنند.

  1. چرا باید به پزشک زنان مراجعه کنیم؟

در صورتی که سؤالات یا مشکلاتی در رابطه با قاعدگی، بارداری، باروری، پیشگیری از بارداری و… دارید، باید با پزشک زنان در اصفهان مشورت کنید. این سؤالات می‌توانند شامل برخی از علائم اورولوژی یا گوارشی هم باشند.

شارینو

این روزها با توجه به افزایش روزافزون وسایل منزل، تعمیر آن‌ها به‌صرفه‌تر است؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم مقالات تعمیر مبل در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان، تعمیر جاروبرقی در اصفهان و تعمیر آیفون تصویری در اصفهان را از دست ندهید.

آیا برای شروع کسب‌وکار اینترنتی خود برنامه‌ای دارید؟ هر کسب‌وکاری که آغاز کنید، باز هم برای دیده شدن به خدمات اینترنتی نیاز پیدا خواهید کرد. خدمات طراحی سایت در اصفهان و طراحی اپلیکیشن در اصفهان به شما کمک می‌کنند تا بیشتر دیده شوید.

بخاری یکی از وسایل کاربردی در بسیاری از خانه‌ها است و در صورت خراب شدن، شما را با مشکلات زیادی روبرو می‌کند. جالب است بدانید که بخاری، سیستمی نسبتاً ساده دارد و تعمیر آن سخت نیست. مقاله تعمیر بخاری در اصفهان می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

برای تفریح در اصفهان چه گزینه‌هایی را مد نظر دارید؟ مراکز تفریحی اصفهان، سینماهای اصفهان و رستوران‌های اصفهان از بهترین گزینه‌ها برای تفریح کردن در نصف جهان هستند.

اصفهان دارای مراکز درمانی متعددی است که گاهی انتخاب بهترین مرکز جهت درمان دشوار می‌شود. ما در مقالات بیمارستان‌های اصفهان، کلینیک دندانپزشکی در اصفهان و آزمایشگاه‌های اصفهان، شما را در انتخاب مرکز مورد نظرتان راهنمایی می‌کنیم.

با توجه به اهمیتی که سلامت روان انسان دارد، پیدا کردن روانشناس مناسب اهمیت زیادی پیدا کرده است؛ زیرا نمی‌توان به هر کسی اعتماد کرد. در مقاله بهترین روانشناس‌های اصفهان می‌توانید روانشناس مورد نظر خود را از میان تعداد زیادی که معرفی شده‌اند، پیدا کنید.

در آخر باید به شما بگوییم که بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف، داشتن تغذیه سالم است. پس مشورت با یک پزشک تغذیه در اصفهان در این راه به شما کمک زیادی می‌کند تا هر چه زودتر به بهبودی برسید.

سخن پایانی

شناخت بیماری‌های مربوط به زنان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا برخی از این بیماری‌ها، علائم خاموش دارند و تنها با آزمایش‌های تجویز شده از سوی پزشک زنان در اصفهان تشخیص داده می‌شوند. به همین دلیل بخش مهمی از مقاله را به این بیماری‌ها و نشانه‌های آن‌ها اختصاص دادیم.

از سوی دیگر، انتخاب بهترین پزشک زنان در اصفهان هم کار سختی است. در انتهای مقاله، تعدادی از بهترین متخصصان را در این حوزه به شما معرفی کردیم تا با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید. خوشحال می‌شویم که نظرات خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

پزشک زنان در اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *