شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در یزد

تعمیر آیفون تصویری در یزد

فهرست مطالب

تعمیر آیفون تصویری در یزد به طرز قابل توجهی می‌تواند طول عمر و ماندگاری دستگاه شما را افزایش دهد و امنیت خانه و محل کارتان را تضمین کند. آیا صدای آیفون تصویری شما قطع شده است یا مانیتور خاموش نمی‌شود؟

این مشکلات از رایج‌ترین ایرادات انواع آیفون تصویری هستند که برای رفع آن‌ها لازم است از تعمیرکار آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید.

به دلیل جایگاه امنیتی آیفون‌های تصویری در زندگی امروزی لازم است حتماً آیفون تصویری خود را به مراکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری در یزد بسپارید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با کلیه موضوعات مهم در زمینه تعمیر آیفون تصویری در یزد آشنا کنیم.

قطعات آیفون تصویری در یزد

آیفون تصویری یکی از مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی ساختمان است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در انواع مختلف با قابلیت‌های بسیار کاربردی ساخته می‌شود. آیفون تصویری از قطعات مختلفی ساخته می‌شود که هریک وظیفه خاصی را بر عهده دارند و نقش مهمی‌ ایفا می‌کنند.

شناخت قطعات آیفون تصویری در زمینه تعمیر آیفون تصویری در یزد بسیار مؤثر بوده و می‌تواند در تشخیص حدودی مشکل دستگاه به شما کمک کند. در ادامه به طور کامل درمورد قطعات اصلی سازنده آیفون‌های تصویری صحبت خواهیم کرد.

قطعات آیفون تصویری در یزد

نوع آیفون تصویری

 

 

مانیتور

مانیتور از اصلی‌ترین اجزای آیفون‌های تصویری است که شما به طور روزانه با آن سرکار دارید و از طریق آن می‌توانید تصویر فرد پشت درب را ببینیم. برخی از آیفون‌ها دارای لامپ تصویر هستند و تصاویر را سیاه و سفید نمایش می‌دهند؛ اما برخی دیگر که پیشرفته هستند از سیستم LCD و LED استفاده می‌کنند و می‌توانند تصاویر را رنگی نمایش دهند.

اگر مانیتور آیفون شما دچار ایراد شود و دیگر قابلیت کار کردن نداشته باشد، لازم است از تعمیرات تخصصی آیفون در یزد برای تعویض آن استفاده کنید. قیمت این قطعه در حوزه تعمیر آیفون تصویری در یزد از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

میکروفون و اسپیکر

 پنل داخلی آیفون به‌منظور انتقال صدا به پنل خارجی از میکروفون استفاده می‌کند. از بلندگو یا اسپیکر نیز برای انتقال صدا از محیط بیرون به داخل گوشی آیفون استفاده می‌شود. قیمت میکروفون در مراکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری در یزد از ۱۰۰۰۰ تومان و بلندگو از ۱۶۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در یزد

 

کلید‌های تنظیم آیفون

کلید‌های آیفون از دیگر قطعات آیفون‌های تصویری هستند که لازم است در زمینه تعمیر آیفون تصویری در یزد آن‌ها را بشناسید. کلید‌های تنظیم شامل کلید روشن و خاموش، تنظیم نور و کلید زنگ هستند که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. در مانیتور‌های رنگی آیفون امکان تنظیم رنگ تصویر نیز به کلید‌های تنظیم افزوده شده است.

کلید درب بازکن نیز برای باز کردن درب خانه کاربرد دارد. اگر این کلید‌ها دچار خرابی شوند، عملاً نمی‌توان به خوبی از آیفون تصویری استفاده کرد. در این شرایط مراکز تعمیر آیفون تصویری در یزد می‌توانند به شما کمک کنند.

کلید نمایش تصویر

زمانی که کسی زنگ آیفون شما را به صدا درمی‌آورد، مانیتور به طور خودکار روشن شده و تصویر محوطه بیرون را به شما نشان می‌دهد؛ اما شما می‌توانید بدون زنگ خوردن آیفون تصویری، با فشردن کلید نمایش فضای بیرون را مشاهده کنید.

دکمه ارتباط داخلی آیفون

این دکمه سبب برقراری ارتباط صوتی میان واحد‌های داخلی ساختمان می‌شود؛ البته لازم است سیم کشی موردنیاز آن انجام شود. در اغلب موارد به دلیل نبود سیم کشی اصلاً از این دکمه استفاده نمی‌شود. قیمت این قطعه در مرکز تعمیرات تخصصی آیفون تصویری در یزد حدوداً ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

دوربین

دوربین از مهم‌ترین بخش‌های پنل خارجی آیفون‌های تصویری است که امکان تصویربرداری از فضای بیرون ساختمان را فراهم می‌کند. معمولاً دوربین‌های آیفون تصویری از نوع CCD و CMOS انتخاب می‌شوند. اگر دوربین دچار مشکل شود، آیفون نمی‌توان تصاویر را نشان داده و عملکرد کلی دستگاه مختل می‌شود.

چنانچه فکر می‌کنید دوربین آیفون تصویری شما دچار ایراد شده است، لازم است حتماً با استادکار تعمیر آیفون تصویری در یزد تماس بگیرید تا مشکل سریعاً برطرف شود. قیمت این قطعه در مرکز تعمیر آیفون تصویری در یزد از ۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

دوربین

نوع آیفون تصویری

 

 

شاسی زنگ

شاسی زنگ همان کلید‌هایی هستند که در پنل خارجی آیفون قرار داده می‌شوند و شماره واحد‌ها در کنار آن‌ها درج می‌شود. به تعداد واحد‌های ساختمان شاسی زنگ در نظر گرفته می‌شود. البته لازم به ذکر است ورود نسل جدید آیفون تصویری توانسته است تغییرات جالبی در این زمینه ایجاد کند.

خراب شدن این کلید‌ها می‌تواند در روند زندگی روزمره افراد اختلال ایجاد کند. برای حل مشکلات مربوط به شاسی زنگ آیفون تصویری می‌توانید از استادکار تعمیر آیفون در یزد کمک بگیرید. قیمت شاسی زنگ حدود ۱۲۰۰۰ تومان است.

لامپ LED

لامپ LED که از نوع مادون قرمز است امکان نمایش تصویر فضای بیرون را به هنگام تاریکی فراهم می‌کند.

پیچ‌های تنظیم دوربین

با استفاده از این پیچ‌ها می‌توان زاویه دید عمودی آیفون را تنظیم کرد.

ترمینال‌های اتصال

ترمینال‌های اتصال سیم مانیتور بخشی هستند که اتصالات سیم‌ها در آن‌ها انجام می‌شود. به طور معمول پنل آیفون تصویری درون دیوار یا قاب قرار می‌گیرد تا از نفوذ آب و رطوبت حفظ شود.

مهم‌ترین مشکلات آیفون تصویری

امروزه آیفون تصویری در زندگی روزمره ما اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا یکی از دستگاه‌هایی است که در اغلب ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. آیفون‌های تصویری با اینکه نسبت به آیفون‌های صوتی پیشرفته‌تر و کارآمدتر هستند؛ اما می‌توانند دچار مشکلات مختلفی شوند.

ممکن است آیفون‌های تصویری به دلیل استفاده غیرصحیح، نوسانات برقی، کیفیت پایین و غیره دچار ایراد شوند و به خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد نیاز پیدا کنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را به طور کامل با ایرادات رایج آیفون‌های تصویری آشنا کنیم.

مهم‌ترین مشکلات آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری

 

 

تصویر نداشتن آیفون

یکی از اصلی‌ترین مشکلات آیفون‌های تصویری نداشتن تصویر است که ممکن است برای هریک از شما تابه‌حال پیش آمده باشد. در واقع تصویر نداشتن آیفون به این معنی است که بقیه امور همچون زنگ خوردن و باز کردن درب به‌درستی انجام می‌شوند و تنها تصویر در مانیتور نمایش داده نمی‌شود.

برای عیب‌یابی این مشکل لازم است در ابتدا سیم کشی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. اگر دست به آچار هستید، می‌توانید اتصال سیم‌های سفید و آبی آیفون را چک کنید و با جابه‌جا کردن آن‌ها مشکل را حل کنید. اگر بازهم مشکل رفع نشد، لازم است با تکنسین تعمیر آیفون تصویری در یزد تماس بگیرید.

آبی شدن صفحه آیفون

از دیگر مشکلات آیفون‌های تصویری می‌توان به آبی شدن صفحه مانیتور آن‌ها اشاره کرد. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. از این دلایل می‌توان به خرابی یا سوختگی دوربین، خرابی مانیتور، معیوب شدن LCD، وجود مشکل در سیم کشی و موارد دیگر اشاره کرد.

این مشکل موضوعی تخصصی بوده و حتماً باید برای حل آن از بهترین تعمیرکار آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید. متخصص با دقت تمامی‌ موارد ذکر شده را بررسی می‌کند و در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را برطرف می‌سازد.

سوت کشیدن آیفون

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که با برداشتن گوشی آیفون متوجه صدای سوت شوید. این مشکل از آزاردهنده‌ترین ایرادات انواع آیفون تصویری است که می‌تواند سبب ناراحتی ا‌هالی ساختمان شود. معمولاً مشکل سوت کشیدن آیفون به دلایل زیر رخ می‌دهد:

  • خرابی میکروفون
  • قرارگیری فلز در مقابل میکروفون
  • اختلال در برد صوتی آیفون
  • خرابی سیم‌ها و ایراد در سیم کشی آیفون

اگر با این مشکل روبرو شدید، بهتر است در اسرع وقت با تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در یزد تماس گرفته و مشکل را با وی در میان بگذارید؛ زیرا بررسی موارد گفته شده تنها توسط متخصص آیفون امکان‌پذیر است و اصلاً نباید دستگاه خود را به افراد غیر مجرب و بی‌تجربه بسپارید.

سوت کشیدن آیفون

نوع آیفون تصویری

 

 

نویز داشتن صدا

از رایج‌ترین ایرادات آیفون‌های تصویری می‌توان به نویز و خش‌دار بودن صدای آن‌ها اشاره کرد. از علل ایجاد مشکل نویز آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سربندی نادرست سیم‌های مربوط به صدای آیفون
  • به‌کارگیری سیم فاقد فویل
  • استفاده نکردن از شیلد کابل

برای رفع این مشکل، پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت از مرکز تعمیرات آیفون تصویری در یزد درخواست خدمات کنید تا به بهترین نحو و در کمترین زمان ایراد دستگاه شما برطرف شود.

زنگ نخوردن آیفون

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که متوجه شوید هنگام فشردن زنگ، آیفون اصلاً زنگ نمی‌خورد و شما متوجه افراد پشت درب نمی‌شوید. ممکن است این ایراد به دلیل خرابی بلندگوی آیفون یا خرابی برد آن باشد. ممکن است برای رفع ایراد مجبور شوید بلندگو را تعویض کرده تا به طور تخصصی برد را تعمیر کنید.

انجام این اقدامات برعهده تعمیرکار آیفون در یزد است؛ زیرا بسیار تخصصی بوده و باید با کیفیت بالایی انجام شوند.

خاموش نشدن مانیتور

از دیگر مشکلات آیفون‌های تصویری می‌توان خاموش نشدن مانیتور را نام برد. چنانچه بعد از باز شدن درب، مانیتور بعد از حداکثر ۹۰ ثانیه خاموش نشود، ممکن است برد دستگاه دچار مشکل شده باشد. برد از اصلی‌ترین قطعات آیفون‌های تصویری است که خراب شدن آن کلیه کارکرد‌های دستگاه را با اختلال روبرو می‌کند.

خدمات تعمیر تخصصی آیفون در یزد در نمایندگی تعمیر آیفون در یزد می‌تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند.

کار نکردن درب بازکن

اگر متوجه شده‌اید که درب بازکن آیفون شما کار نمی‌کند، لازم است بدانید ممکن است این مشکل به علل زیر ایجاد شده باشد:

  • مشکل داشتن ترانس آیفون
  • ایراد در قفل درب بازکن
  • اتصال سیم رابط و قفل درب بازکن
  • خرابی رله درب بازکن

برای حل این مشکل باید در ابتدا فیوز و سیم ترانس آیفون چک شده و در صورت نیاز تعویض شوند. اگر قفل درب بازکن خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید. به طور کلی لازم است متخصص تعمیر انواع آیفون در یزد دستگاه شما را بررسی کرده و به طور دقیق مشکل را علت‌یابی کند.

نویزدار بودن تصویر

علاوه بر اینکه ممکن است صدای آیفون تصویری شما دارای نویز و خش‌خش شود، ممکن است تصاویر نیز دچار نویز شوند و واضح نباشند. اگر با چنین مشکلی در آیفون خود روبرو شدید، احتمالاً دوربین دستگاه شما دچار ایراد شده است و لازم است حتماً از بهترین تعمیرکار آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری در یزد به‌خصوص در این زمینه نیازمند تجربه و دانش بالایی است.

یکسره شدن زنگ

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که متوجه شوید در برخی موارد زنگ تمامی‌ واحد‌ها به‌صورت یکسره به صدا درمی‌آید. علت این مشکل را می‌توان اتصال در شاسی زنگ و اختلالات سیم کشی معرفی کرد. متأسفانه اگر سیم کشی آیفون شما دچار ایراد شده باشد، لازم است هزینه بسیاری برای تعمیر آیفون تصویری در یزد بپردازید.

تعمیر انواع آیفون تصویری در یزد

امروزه به دلیل نقش بسیار مهم آیفون‌های تصویری در تأمین امنیت ساختمان‌ها، شرکت‌های بسیاری در ایران و جهان به تولید انواع آیفون تصویری اقدام کرده‌اند. در ادامه شما را با معروف‌ترین برند‌های تولید کننده آیفون تصویری که خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد برای آن‌ها انجام می‌شود آشنا خواهیم کرد.

تعمیر انواع آیفون تصویری در یزد

نوع آیفون تصویری

 

 

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در یزد

سوزوکی از بهترین برند‌های آیفون تصویری خارجی است که به تولید محصولات بسیار باکیفیت در این حوزه معروف است. از این آیفون‌ها بیشتر در ساختمان‌هایی با تعداد واحد کم استفاده می‌شود. با وجود کیفیت بالای این آیفون‌ها، ممکن است آن‌ها بعد از مدتی دچار ایراد و خرابی شوند.

اگر می‌خواهید محصولات برند سوزوکی را تعمیر کنید، می‌توانید از نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در یزد کمک بگیرید. این نمایندگی در حوزه تعمیر آیفون تصویری در یزد تاکنون بهترین عملکرد را داشته و توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در یزد

برند تابا الکترونیک از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه آیفون تصویری و صوتی است که محصولاتی با کیفیت بی‌نظیر و دوام بالا تولید می‌کنند. اگر از تولیدات این برند استفاده می‌کنید و می‌خواهید آیفون خود را به بهترین نحو تعمیر کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات نمایندگی تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در یزد استفاده کنید.

تعمیر آیفون تصویری در یزد توسط این نمایندگی با استفاده از بهترین متخصصان و امکانات انجام می‌شود و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. هدف اصلی این مرکز جلب رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد است.

تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در یزد

سامسونگ از شناخته‌شده‌ترین برند‌های عرضه کننده انواع لوازم برقی است که توانسته است در حوزه تولید آیفون تصویری نیز به‌خوبی بدرخشد. محصولات این برند از طراحی بسیار زیبا، دوربین‌های باکیفیت و عمر بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تا سالیان سال پاسخگوی نیاز‌های شما باشند.

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در یزد آماده است تا بهترین خدمات تعمیر و سرویس آیفون‌های سامسونگ را در استان یزد ارائه دهد.

تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در یزد

نوع آیفون تصویری

 

 

تعمیر آیفون تصویری سیماران در یزد

برند سیماران جزو سه برند پرفروش و محبوب آیفون تصویری در ایران است که کیفیت و عمر بالای قطعات آیفون‌های آن سبب شده است بسیاری افراد خرید این آیفون‌ها را در اولویت خود قرار دهند. در تعمیر آیفون‌های سیماران لازم است حتماً از مجرب‌ترین تعمیرکاران تعمیر آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید.

زیرا این آیفون‌ها از پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند و تعمیرکار باید به زیروبم این دستگاه‌ها آشنایی کافی داشته باشد. نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سیماران در یزد می‌تواند در این حوزه نیاز‌های شما را به‌خوبی برطرف کند.

تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در یزد

الکتروپیک از مشهورترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری در ایران است. این آیفون‌ها علاوه بر جنس خوب، از ظاهر جذاب و مشتری پسندی نیز برخوردار هستند. با اینکه کیفیت آیفون‌های الکتروپیک بسیار بالا است؛ اما باز هم ممکن است این دستگاه‌ها به خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد نیاز پیدا کنند.

در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم حتماً به نمایندگی تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در یزد مراجعه کنید تا دستگاه شما به بهترین شکل تعمیر شود.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس در یزد

کوماکس از دیگر برند‌های آیفون تصویری است که لازم است برای تعمیر یا سرویس آن حتماً از مجرب‌ترین تعمیرکاران کمک بگیرید. به این منظور پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در یزد کمک بخواهید؛ زیرا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

متخصصان این نمایندگی با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود در زمینه تعمیرات آیفون تصویری می‌توانند در کمترین زمان دستگاه شما را عیب‌یابی کرده و به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن آن را تعمیر کنند. پس با خیال راحت آیفون خود را به این نمایندگی بسپارید.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس در یزد

نوع آیفون تصویری

 

 

هزینه تعمیر آیفون در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که به هنگام تعمیر لوازم مطرح است بحث هزینه‌های تعمیر است. بهتر است پیش از اقدام در زمینه تعمیرات آیفون تصویری در یزد از هزینه تعمیر تخصصی آیفون تصویری در یزد شناخت کافی داشته باشید. این قیمت تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

برند آیفون

اینکه آیفون تصویری شما ساخت کدام شرکت باشد بر هزینه تعمیر آیفون تصویری در یزد تأثیرگذار است. معمولاً هزینه تعمیر برند‌های خارجی بیشتر از برند‌های ایرانی است.

قیمت قطعات

اگر متخصص تعمیر آیفون تصویری در یزد تشخیص دهد که قطعه یا قطعاتی از دستگاه شما نیاز به تعویض دارند؛ قیمت قطعه تعویض شده و کیفیت آن بر هزینه نهایی تعمیر آیفون تصویری در یزد تأثیر می‌گذارد.

نوع خرابی آیفون تصویری

اینکه کدام قطعه از دستگاه شما دچار مشکل شده باشد و شدت این ایراد چقدر باشد نیز روی قیمت تعمیر آیفون تصویری در یزد تأثیرگذار است.

نوع آیفون تصویری

اینکه آیفون تصویری شما از نوع آنالوگ باشد یا دیجیتال می‌تواند هزینه تعمیر آیفون تصویری در یزد را تغییر دهد.

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت تعمیرات آیفون در یزد می‌توان به دستمزد تعمیرکار، هزینه ایاب و ذ‌هاب، زمان موردنیاز برای تعمیر و غیره اشاره کرد. در ادامه لیست کاملی از قیمت تک تک خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد را برای شما آماده کرده‌ایم.

نوع آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری

 

 

نوع خدمات قیمت
تعمیر پنل از ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر و تعویض برد آیفون ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
کابل کشی با سربندی ۴۵۰۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰۰ تومان
کابل کشی با داکت بندی ۶۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض قطعات داخلی آیفون ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
تست سیم کشی (هر واحد) ۴۰۰۰۰ تومان
سیم کشی تا ۲۰ متر ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان
سیم کشی از ۲۰ الی ۱۰۰ متر ۱۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰ تومان
نصب مانیتور ۲۵۰۰۰۰ تومان
نصب پنل بیرونی ۳۳۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
نصب گوشی آیفون ۱۸۰۰۰۰ تومان
باز و بسته کردن برد آیفون ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در یزد

 

سؤالات متداول

۱. هزینه تعمیر آیفون با مستأجر است یا صاحب خانه؟

اگر مستأجر سبب خرابی آیفون شود، باید هزینه تعمیر را بپردازد؛ اما در غیر این صورت هزینه بر عهده صاحب خانه است.

۲. چرا تمامی‌ واحد‌ها به‌صورت یکسره زنگ می‌خورند؟

علت این مشکل خرابی پنل آیفون، ایراد در برد صدا، خرابی بلندگو یا برد تغذیه دستگاه است.

۳. بهترین برند‌های آیفون تصویری کدام‌اند؟

شرکت‌هایی همچون الکتروپیک، سامسونگ، تابا الکترونیک، سیماران و غیره از بهترین برند‌های آیفون تصویری هستند.

۴. چرا تصویر آیفون تصویری نویز دارد؟

خرابی دوربین آیفون تصویری سبب بروز این مشکل می‌شود.

۵. چرا صدای آیفون قطع شده است؟

علت این موضوع می‌تواند سوختگی بلندگوی آیفون یا خرابی برد آیفون باشد.

شارینو

اگر می‌خواهید درمورد دیگر خدمات تعمیر در استان یزد اطلاعات کافی داشته باشید، می‌توانید سری به مقالات تعمیر یخچال در یزد، تعمیر پکیج در یزد، تعمیر کولر آبی در یزد، تعمیر کولر گازی در یزد، تعمیر غذاساز در یزد، تعمیر فر در یزد، تعمیر شومینه در یزد و غیره بزنید.

شهر یزد از دیدنی‌ترین شهر‌های ایران است که بهتر است پیش از سفر به آن درمورد اماکن تاریخی و تفریحی و مراکز خرید سوغات یزد بیشتر بدانید. به این منظور می‌توانید به مطالب مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید یزد، سینما‌های یزد و غیره مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات فیزیوتراپی در یزد بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور شناخت مجرب‌ترین مراکز فیزیوتراپی یزد سری به مطلب فیزیوتراپی در یزد بزنید.

اگر از درد‌های عضلانی رنج می‌برید یا اخیراً متوجه شده‌اید که در حرکت شما اختلال ایجاد شده است، پیشنهاد می‌کنیم که در اسرع وقت به بهترین متخصصان ارتوپد در یزد مراجعه کنید. به این منظور توصیه می‌کنیم سری به مطلب پزشک ارتوپد در یزد بزنید.

علاوه بر مقالات گفته شده شما می‌توانید در تمامی‌ حوزه‌های درمانی از مقالات وبلاگ شارینو با موضوعاتی همچون کلینیک دندانپزشکی در یزد، رادیولوژی در یزد، پزشک ماما در یزد و غیره استفاده کنید.

کلام آخر

امروزه آیفون‌های تصویری به یکی از مهم‌ترین ملزومات زندگی شهری تبدیل شده‌اند و به دلیل پیشرفته بودن طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. به نحوی که در اغلب ساختمان‌ها و بنا‌های ویلایی از آیفون تصویری به‌عنوان جایگزین آیفون صوتی استفاده می‌شود.

اما ممکن است آیفون‌های تصویری بعد از مدتی دچار مشکل شده و به خدمات تعمیر نیاز پیدا کنند. در این شرایط لازم است با شماره تعمیرکار آیفون در یزد تماس حاصل کرده و از خدمات تعمیر تخصصی آیفون تصویری در یزد بهره‌مند شوید. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مهمی‌ در حوزه تعمیر آیفون تصویری در یزد در اختیار شما قرار دهیم.

۶ برند برتر آیفون تصویری معرفی شده است.

تعمیر آیفون تصویری در یزد

تعمیر آیفون تصویری در یزد به طرز قابل توجهی می‌تواند طول عمر و ماندگاری دستگاه شما را افزایش دهد و امنیت خانه و محل کارتان را تضمین کند. آیا صدای آیفون تصویری شما قطع شده است یا مانیتور خاموش نمی‌شود؟

این مشکلات از رایج‌ترین ایرادات انواع آیفون تصویری هستند که برای رفع آن‌ها لازم است از تعمیرکار آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید.

به دلیل جایگاه امنیتی آیفون‌های تصویری در زندگی امروزی لازم است حتماً آیفون تصویری خود را به مراکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری در یزد بسپارید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با کلیه موضوعات مهم در زمینه تعمیر آیفون تصویری در یزد آشنا کنیم.

قطعات آیفون تصویری در یزد

آیفون تصویری یکی از مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی ساختمان است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در انواع مختلف با قابلیت‌های بسیار کاربردی ساخته می‌شود. آیفون تصویری از قطعات مختلفی ساخته می‌شود که هریک وظیفه خاصی را بر عهده دارند و نقش مهمی‌ ایفا می‌کنند.

شناخت قطعات آیفون تصویری در زمینه تعمیر آیفون تصویری در یزد بسیار مؤثر بوده و می‌تواند در تشخیص حدودی مشکل دستگاه به شما کمک کند. در ادامه به طور کامل درمورد قطعات اصلی سازنده آیفون‌های تصویری صحبت خواهیم کرد.

مانیتور

مانیتور از اصلی‌ترین اجزای آیفون‌های تصویری است که شما به طور روزانه با آن سرکار دارید و از طریق آن می‌توانید تصویر فرد پشت درب را ببینیم. برخی از آیفون‌ها دارای لامپ تصویر هستند و تصاویر را سیاه و سفید نمایش می‌دهند؛ اما برخی دیگر که پیشرفته هستند از سیستم LCD و LED استفاده می‌کنند و می‌توانند تصاویر را رنگی نمایش دهند.

اگر مانیتور آیفون شما دچار ایراد شود و دیگر قابلیت کار کردن نداشته باشد، لازم است از تعمیرات تخصصی آیفون در یزد برای تعویض آن استفاده کنید. قیمت این قطعه در حوزه تعمیر آیفون تصویری در یزد از ۲۰۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

میکروفون و اسپیکر

 پنل داخلی آیفون به‌منظور انتقال صدا به پنل خارجی از میکروفون استفاده می‌کند. از بلندگو یا اسپیکر نیز برای انتقال صدا از محیط بیرون به داخل گوشی آیفون استفاده می‌شود. قیمت میکروفون در مراکز تخصصی تعمیر آیفون تصویری در یزد از ۱۰۰۰۰ تومان و بلندگو از ۱۶۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

کلید‌های تنظیم آیفون

کلید‌های آیفون از دیگر قطعات آیفون‌های تصویری هستند که لازم است در زمینه تعمیر آیفون تصویری در یزد آن‌ها را بشناسید. کلید‌های تنظیم شامل کلید روشن و خاموش، تنظیم نور و کلید زنگ هستند که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. در مانیتور‌های رنگی آیفون امکان تنظیم رنگ تصویر نیز به کلید‌های تنظیم افزوده شده است.

کلید درب بازکن نیز برای باز کردن درب خانه کاربرد دارد. اگر این کلید‌ها دچار خرابی شوند، عملاً نمی‌توان به خوبی از آیفون تصویری استفاده کرد. در این شرایط مراکز تعمیر آیفون تصویری در یزد می‌توانند به شما کمک کنند.

کلید نمایش تصویر

زمانی که کسی زنگ آیفون شما را به صدا درمی‌آورد، مانیتور به طور خودکار روشن شده و تصویر محوطه بیرون را به شما نشان می‌دهد؛ اما شما می‌توانید بدون زنگ خوردن آیفون تصویری، با فشردن کلید نمایش فضای بیرون را مشاهده کنید.

دکمه ارتباط داخلی آیفون

این دکمه سبب برقراری ارتباط صوتی میان واحد‌های داخلی ساختمان می‌شود؛ البته لازم است سیم کشی موردنیاز آن انجام شود. در اغلب موارد به دلیل نبود سیم کشی اصلاً از این دکمه استفاده نمی‌شود. قیمت این قطعه در مرکز تعمیرات تخصصی آیفون تصویری در یزد حدوداً ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

دوربین

دوربین از مهم‌ترین بخش‌های پنل خارجی آیفون‌های تصویری است که امکان تصویربرداری از فضای بیرون ساختمان را فراهم می‌کند. معمولاً دوربین‌های آیفون تصویری از نوع CCD و CMOS انتخاب می‌شوند. اگر دوربین دچار مشکل شود، آیفون نمی‌توان تصاویر را نشان داده و عملکرد کلی دستگاه مختل می‌شود.

چنانچه فکر می‌کنید دوربین آیفون تصویری شما دچار ایراد شده است، لازم است حتماً با استادکار تعمیر آیفون تصویری در یزد تماس بگیرید تا مشکل سریعاً برطرف شود. قیمت این قطعه در مرکز تعمیر آیفون تصویری در یزد از ۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

شاسی زنگ

شاسی زنگ همان کلید‌هایی هستند که در پنل خارجی آیفون قرار داده می‌شوند و شماره واحد‌ها در کنار آن‌ها درج می‌شود. به تعداد واحد‌های ساختمان شاسی زنگ در نظر گرفته می‌شود. البته لازم به ذکر است ورود نسل جدید آیفون تصویری توانسته است تغییرات جالبی در این زمینه ایجاد کند.

خراب شدن این کلید‌ها می‌تواند در روند زندگی روزمره افراد اختلال ایجاد کند. برای حل مشکلات مربوط به شاسی زنگ آیفون تصویری می‌توانید از استادکار تعمیر آیفون در یزد کمک بگیرید. قیمت شاسی زنگ حدود ۱۲۰۰۰ تومان است.

لامپ LED

لامپ LED که از نوع مادون قرمز است امکان نمایش تصویر فضای بیرون را به هنگام تاریکی فراهم می‌کند.

پیچ‌های تنظیم دوربین

با استفاده از این پیچ‌ها می‌توان زاویه دید عمودی آیفون را تنظیم کرد.

ترمینال‌های اتصال

ترمینال‌های اتصال سیم مانیتور بخشی هستند که اتصالات سیم‌ها در آن‌ها انجام می‌شود. به طور معمول پنل آیفون تصویری درون دیوار یا قاب قرار می‌گیرد تا از نفوذ آب و رطوبت حفظ شود.

مهم‌ترین مشکلات آیفون تصویری

امروزه آیفون تصویری در زندگی روزمره ما اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا یکی از دستگاه‌هایی است که در اغلب ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. آیفون‌های تصویری با اینکه نسبت به آیفون‌های صوتی پیشرفته‌تر و کارآمدتر هستند؛ اما می‌توانند دچار مشکلات مختلفی شوند.

ممکن است آیفون‌های تصویری به دلیل استفاده غیرصحیح، نوسانات برقی، کیفیت پایین و غیره دچار ایراد شوند و به خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد نیاز پیدا کنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را به طور کامل با ایرادات رایج آیفون‌های تصویری آشنا کنیم.

تصویر نداشتن آیفون

یکی از اصلی‌ترین مشکلات آیفون‌های تصویری نداشتن تصویر است که ممکن است برای هریک از شما تابه‌حال پیش آمده باشد. در واقع تصویر نداشتن آیفون به این معنی است که بقیه امور همچون زنگ خوردن و باز کردن درب به‌درستی انجام می‌شوند و تنها تصویر در مانیتور نمایش داده نمی‌شود.

برای عیب‌یابی این مشکل لازم است در ابتدا سیم کشی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. اگر دست به آچار هستید، می‌توانید اتصال سیم‌های سفید و آبی آیفون را چک کنید و با جابه‌جا کردن آن‌ها مشکل را حل کنید. اگر بازهم مشکل رفع نشد، لازم است با تکنسین تعمیر آیفون تصویری در یزد تماس بگیرید.

آبی شدن صفحه آیفون

از دیگر مشکلات آیفون‌های تصویری می‌توان به آبی شدن صفحه مانیتور آن‌ها اشاره کرد. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. از این دلایل می‌توان به خرابی یا سوختگی دوربین، خرابی مانیتور، معیوب شدن LCD، وجود مشکل در سیم کشی و موارد دیگر اشاره کرد.

این مشکل موضوعی تخصصی بوده و حتماً باید برای حل آن از بهترین تعمیرکار آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید. متخصص با دقت تمامی‌ موارد ذکر شده را بررسی می‌کند و در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را برطرف می‌سازد.

سوت کشیدن آیفون

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که با برداشتن گوشی آیفون متوجه صدای سوت شوید. این مشکل از آزاردهنده‌ترین ایرادات انواع آیفون تصویری است که می‌تواند سبب ناراحتی ا‌هالی ساختمان شود. معمولاً مشکل سوت کشیدن آیفون به دلایل زیر رخ می‌دهد:

  • خرابی میکروفون
  • قرارگیری فلز در مقابل میکروفون
  • اختلال در برد صوتی آیفون
  • خرابی سیم‌ها و ایراد در سیم کشی آیفون

اگر با این مشکل روبرو شدید، بهتر است در اسرع وقت با تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در یزد تماس گرفته و مشکل را با وی در میان بگذارید؛ زیرا بررسی موارد گفته شده تنها توسط متخصص آیفون امکان‌پذیر است و اصلاً نباید دستگاه خود را به افراد غیر مجرب و بی‌تجربه بسپارید.

نویز داشتن صدا

از رایج‌ترین ایرادات آیفون‌های تصویری می‌توان به نویز و خش‌دار بودن صدای آن‌ها اشاره کرد. از علل ایجاد مشکل نویز آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سربندی نادرست سیم‌های مربوط به صدای آیفون
  • به‌کارگیری سیم فاقد فویل
  • استفاده نکردن از شیلد کابل

برای رفع این مشکل، پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت از مرکز تعمیرات آیفون تصویری در یزد درخواست خدمات کنید تا به بهترین نحو و در کمترین زمان ایراد دستگاه شما برطرف شود.

زنگ نخوردن آیفون

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که متوجه شوید هنگام فشردن زنگ، آیفون اصلاً زنگ نمی‌خورد و شما متوجه افراد پشت درب نمی‌شوید. ممکن است این ایراد به دلیل خرابی بلندگوی آیفون یا خرابی برد آن باشد. ممکن است برای رفع ایراد مجبور شوید بلندگو را تعویض کرده تا به طور تخصصی برد را تعمیر کنید.

انجام این اقدامات برعهده تعمیرکار آیفون در یزد است؛ زیرا بسیار تخصصی بوده و باید با کیفیت بالایی انجام شوند.

خاموش نشدن مانیتور

از دیگر مشکلات آیفون‌های تصویری می‌توان خاموش نشدن مانیتور را نام برد. چنانچه بعد از باز شدن درب، مانیتور بعد از حداکثر ۹۰ ثانیه خاموش نشود، ممکن است برد دستگاه دچار مشکل شده باشد. برد از اصلی‌ترین قطعات آیفون‌های تصویری است که خراب شدن آن کلیه کارکرد‌های دستگاه را با اختلال روبرو می‌کند.

خدمات تعمیر تخصصی آیفون در یزد در نمایندگی تعمیر آیفون در یزد می‌تواند در رفع این مشکل به شما کمک کند.

کار نکردن درب بازکن

اگر متوجه شده‌اید که درب بازکن آیفون شما کار نمی‌کند، لازم است بدانید ممکن است این مشکل به علل زیر ایجاد شده باشد:

  • مشکل داشتن ترانس آیفون
  • ایراد در قفل درب بازکن
  • اتصال سیم رابط و قفل درب بازکن
  • خرابی رله درب بازکن

برای حل این مشکل باید در ابتدا فیوز و سیم ترانس آیفون چک شده و در صورت نیاز تعویض شوند. اگر قفل درب بازکن خراب شده باشد، باید آن را تعویض کنید. به طور کلی لازم است متخصص تعمیر انواع آیفون در یزد دستگاه شما را بررسی کرده و به طور دقیق مشکل را علت‌یابی کند.

نویزدار بودن تصویر

علاوه بر اینکه ممکن است صدای آیفون تصویری شما دارای نویز و خش‌خش شود، ممکن است تصاویر نیز دچار نویز شوند و واضح نباشند. اگر با چنین مشکلی در آیفون خود روبرو شدید، احتمالاً دوربین دستگاه شما دچار ایراد شده است و لازم است حتماً از بهترین تعمیرکار آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید.

تعمیر آیفون تصویری در یزد به‌خصوص در این زمینه نیازمند تجربه و دانش بالایی است.

یکسره شدن زنگ

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که متوجه شوید در برخی موارد زنگ تمامی‌ واحد‌ها به‌صورت یکسره به صدا درمی‌آید. علت این مشکل را می‌توان اتصال در شاسی زنگ و اختلالات سیم کشی معرفی کرد. متأسفانه اگر سیم کشی آیفون شما دچار ایراد شده باشد، لازم است هزینه بسیاری برای تعمیر آیفون تصویری در یزد بپردازید.

تعمیر انواع آیفون تصویری در یزد

امروزه به دلیل نقش بسیار مهم آیفون‌های تصویری در تأمین امنیت ساختمان‌ها، شرکت‌های بسیاری در ایران و جهان به تولید انواع آیفون تصویری اقدام کرده‌اند. در ادامه شما را با معروف‌ترین برند‌های تولید کننده آیفون تصویری که خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد برای آن‌ها انجام می‌شود آشنا خواهیم کرد.

تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در یزد

سوزوکی از بهترین برند‌های آیفون تصویری خارجی است که به تولید محصولات بسیار باکیفیت در این حوزه معروف است. از این آیفون‌ها بیشتر در ساختمان‌هایی با تعداد واحد کم استفاده می‌شود. با وجود کیفیت بالای این آیفون‌ها، ممکن است آن‌ها بعد از مدتی دچار ایراد و خرابی شوند.

اگر می‌خواهید محصولات برند سوزوکی را تعمیر کنید، می‌توانید از نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سوزوکی در یزد کمک بگیرید. این نمایندگی در حوزه تعمیر آیفون تصویری در یزد تاکنون بهترین عملکرد را داشته و توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در یزد

برند تابا الکترونیک از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در حوزه آیفون تصویری و صوتی است که محصولاتی با کیفیت بی‌نظیر و دوام بالا تولید می‌کنند. اگر از تولیدات این برند استفاده می‌کنید و می‌خواهید آیفون خود را به بهترین نحو تعمیر کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات نمایندگی تعمیر آیفون تصویری تابا الکترونیک در یزد استفاده کنید.

تعمیر آیفون تصویری در یزد توسط این نمایندگی با استفاده از بهترین متخصصان و امکانات انجام می‌شود و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. هدف اصلی این مرکز جلب رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد است.

تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در یزد

سامسونگ از شناخته‌شده‌ترین برند‌های عرضه کننده انواع لوازم برقی است که توانسته است در حوزه تولید آیفون تصویری نیز به‌خوبی بدرخشد. محصولات این برند از طراحی بسیار زیبا، دوربین‌های باکیفیت و عمر بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تا سالیان سال پاسخگوی نیاز‌های شما باشند.

نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سامسونگ در یزد آماده است تا بهترین خدمات تعمیر و سرویس آیفون‌های سامسونگ را در استان یزد ارائه دهد.

تعمیر آیفون تصویری سیماران در یزد

برند سیماران جزو سه برند پرفروش و محبوب آیفون تصویری در ایران است که کیفیت و عمر بالای قطعات آیفون‌های آن سبب شده است بسیاری افراد خرید این آیفون‌ها را در اولویت خود قرار دهند. در تعمیر آیفون‌های سیماران لازم است حتماً از مجرب‌ترین تعمیرکاران تعمیر آیفون تصویری در یزد کمک بگیرید.

زیرا این آیفون‌ها از پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند و تعمیرکار باید به زیروبم این دستگاه‌ها آشنایی کافی داشته باشد. نمایندگی تعمیر آیفون تصویری سیماران در یزد می‌تواند در این حوزه نیاز‌های شما را به‌خوبی برطرف کند.

تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در یزد

الکتروپیک از مشهورترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری در ایران است. این آیفون‌ها علاوه بر جنس خوب، از ظاهر جذاب و مشتری پسندی نیز برخوردار هستند. با اینکه کیفیت آیفون‌های الکتروپیک بسیار بالا است؛ اما باز هم ممکن است این دستگاه‌ها به خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد نیاز پیدا کنند.

در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم حتماً به نمایندگی تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک در یزد مراجعه کنید تا دستگاه شما به بهترین شکل تعمیر شود.

تعمیر آیفون تصویری کوماکس در یزد

کوماکس از دیگر برند‌های آیفون تصویری است که لازم است برای تعمیر یا سرویس آن حتماً از مجرب‌ترین تعمیرکاران کمک بگیرید. به این منظور پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات نمایندگی تعمیر آیفون تصویری کوماکس در یزد کمک بخواهید؛ زیرا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

متخصصان این نمایندگی با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود در زمینه تعمیرات آیفون تصویری می‌توانند در کمترین زمان دستگاه شما را عیب‌یابی کرده و به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن آن را تعمیر کنند. پس با خیال راحت آیفون خود را به این نمایندگی بسپارید.

هزینه تعمیر آیفون در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که به هنگام تعمیر لوازم مطرح است بحث هزینه‌های تعمیر است. بهتر است پیش از اقدام در زمینه تعمیرات آیفون تصویری در یزد از هزینه تعمیر تخصصی آیفون تصویری در یزد شناخت کافی داشته باشید. این قیمت تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

برند آیفون

اینکه آیفون تصویری شما ساخت کدام شرکت باشد بر هزینه تعمیر آیفون تصویری در یزد تأثیرگذار است. معمولاً هزینه تعمیر برند‌های خارجی بیشتر از برند‌های ایرانی است.

قیمت قطعات

اگر متخصص تعمیر آیفون تصویری در یزد تشخیص دهد که قطعه یا قطعاتی از دستگاه شما نیاز به تعویض دارند؛ قیمت قطعه تعویض شده و کیفیت آن بر هزینه نهایی تعمیر آیفون تصویری در یزد تأثیر می‌گذارد.

نوع خرابی آیفون تصویری

اینکه کدام قطعه از دستگاه شما دچار مشکل شده باشد و شدت این ایراد چقدر باشد نیز روی قیمت تعمیر آیفون تصویری در یزد تأثیرگذار است.

نوع آیفون تصویری

اینکه آیفون تصویری شما از نوع آنالوگ باشد یا دیجیتال می‌تواند هزینه تعمیر آیفون تصویری در یزد را تغییر دهد.

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت تعمیرات آیفون در یزد می‌توان به دستمزد تعمیرکار، هزینه ایاب و ذ‌هاب، زمان موردنیاز برای تعمیر و غیره اشاره کرد. در ادامه لیست کاملی از قیمت تک تک خدمات تعمیر آیفون تصویری در یزد را برای شما آماده کرده‌ایم.

تعمیر آیفون تصویری در یزد

نوع آیفون تصویری

 

 

نوع خدمات قیمت
تعمیر پنل از ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر و تعویض برد آیفون ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
کابل کشی با سربندی ۴۵۰۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰۰ تومان
کابل کشی با داکت بندی ۶۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض قطعات داخلی آیفون ۵۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
تست سیم کشی (هر واحد) ۴۰۰۰۰ تومان
سیم کشی تا ۲۰ متر ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان
سیم کشی از ۲۰ الی ۱۰۰ متر ۱۰۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰ تومان
نصب مانیتور ۲۵۰۰۰۰ تومان
نصب پنل بیرونی ۳۳۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
نصب گوشی آیفون ۱۸۰۰۰۰ تومان
باز و بسته کردن برد آیفون ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

۱. هزینه تعمیر آیفون با مستأجر است یا صاحب خانه؟

اگر مستأجر سبب خرابی آیفون شود، باید هزینه تعمیر را بپردازد؛ اما در غیر این صورت هزینه بر عهده صاحب خانه است.

۲. چرا تمامی‌ واحد‌ها به‌صورت یکسره زنگ می‌خورند؟

علت این مشکل خرابی پنل آیفون، ایراد در برد صدا، خرابی بلندگو یا برد تغذیه دستگاه است.

۳. بهترین برند‌های آیفون تصویری کدام‌اند؟

شرکت‌هایی همچون الکتروپیک، سامسونگ، تابا الکترونیک، سیماران و غیره از بهترین برند‌های آیفون تصویری هستند.

۴. چرا تصویر آیفون تصویری نویز دارد؟

خرابی دوربین آیفون تصویری سبب بروز این مشکل می‌شود.

۵. چرا صدای آیفون قطع شده است؟

علت این موضوع می‌تواند سوختگی بلندگوی آیفون یا خرابی برد آیفون باشد.

شارینو

اگر می‌خواهید درمورد دیگر خدمات تعمیر در استان یزد اطلاعات کافی داشته باشید، می‌توانید سری به مقالات تعمیر یخچال در یزد، تعمیر پکیج در یزد، تعمیر کولر آبی در یزد، تعمیر کولر گازی در یزد، تعمیر غذاساز در یزد، تعمیر فر در یزد، تعمیر شومینه در یزد و غیره بزنید.

شهر یزد از دیدنی‌ترین شهر‌های ایران است که بهتر است پیش از سفر به آن درمورد اماکن تاریخی و تفریحی و مراکز خرید سوغات یزد بیشتر بدانید. به این منظور می‌توانید به مطالب مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید یزد، سینما‌ های یزد و غیره مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات فیزیوتراپی در یزد بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور شناخت مجرب‌ترین مراکز فیزیوتراپی یزد سری به مطلب فیزیوتراپی در یزد بزنید.

اگر از درد‌های عضلانی رنج می‌برید یا اخیراً متوجه شده‌اید که در حرکت شما اختلال ایجاد شده است، پیشنهاد می‌کنیم که در اسرع وقت به بهترین متخصصان ارتوپد در یزد مراجعه کنید. به این منظور توصیه می‌کنیم سری به مطلب پزشک ارتوپد در یزد بزنید.

علاوه بر مقالات گفته شده شما می‌توانید در تمامی‌ حوزه‌های درمانی از مقالات وبلاگ شارینو با موضوعاتی همچون کلینیک دندانپزشکی در یزد، رادیولوژی در یزد، پزشک ماما در یزد و غیره استفاده کنید.

کلام آخر

امروزه آیفون‌های تصویری به یکی از مهم‌ترین ملزومات زندگی شهری تبدیل شده‌اند و به دلیل پیشرفته بودن طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. به نحوی که در اغلب ساختمان‌ها و بنا‌های ویلایی از آیفون تصویری به‌عنوان جایگزین آیفون صوتی استفاده می‌شود.

اما ممکن است آیفون‌های تصویری بعد از مدتی دچار مشکل شده و به خدمات تعمیر نیاز پیدا کنند. در این شرایط لازم است با شماره تعمیرکار آیفون در یزد تماس حاصل کرده و از خدمات تعمیر تخصصی آیفون تصویری در یزد بهره‌مند شوید. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مهمی‌ در حوزه تعمیر آیفون تصویری در یزد در اختیار شما قرار دهیم.

 

شماره تماس تعمیرکار آیفون تصویری در یزد

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *