روانشناس در شیراز

روانشناس در شیراز

از قدیم عده‌ای از افراد تفکر غلطی درباره روانشناس در شیراز داشتند؛ اما خوشبختانه امروزه این باور غلط تغییر کرده و اغلب مردم برای مواجه با دشواری‌های زندگی، ورشکستگی مالی، طلاق، افسردگی یا اختلاف با همسر به روانشناسان معروف شیراز مراجعه می‌کنند تا راحت‌تر با مسائل برخورد کنند.

سلامت روان اهمیت بسیاری دارد و کل زندگی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد؛ اما نکته مهم این است که در انتخاب روانشناس باید به چه معیارهایی توجه کرد؟ آیا شما روانشناس خوب در شیراز سراغ دارید؟ اگر به دنبال آشنایی با روانشناس در حوزه‌های مختلف هستید، این مقاله را از دست ندهید.

تفاوت روانشناس با روانپزشک در شیراز

یکی از سؤالات رایج مراجعین در زمینه بهداشت و درمان روان این است که روانشناس با روانپزشک چه تفاوتی دارد؟ ابتدا باید گفته شود که هر دو گروه با مجوز رسمی از سمت وزارت بهداشت و تحصیلات آکادمیک در زمینه درمان اختلالات روحی و روانی فعالیت می‌کنند و یاری دهنده افراد در چالش‌های زندگی هستند.

اما تفاوت‌های بارزی در حیطه درمان روانشناس و روانپزشک وجود دارد. روانپزشک فردی است که بعد از اتمام ۷ سال دوره عمومی، در مقطع تخصص روانپزشکی به تحصیل می‌پردازد؛ اما بهترین روانشناس در شیراز در مقطع لیسانس مدرک روانشناسی خود را اخذ کرده و سپس برای ادامه تحصیل گرایش خود را انتخاب می‌کند.

اجازه تجویز دارو دومین تفاوت این دو گروه است. روانشناسان اجازه تجویز دارو برای بیمار را ندارند. البته در برخی از کشورها این اجازه برای روانشناس‌ها صادر شده است؛ اما در ایران این‌گونه نیست. درمان و روش اصلی بهترین روانشناس‌های شیراز با صحبت و گفتگو است.

روانشناس‌های حرفه‌ای با کمک شناختی که از انواع تیپ شخصیتی و افکار انسان دارند؛ به همراه آزمون‌های روانشناسی، ذهن پیچیده افراد را کنکاش می‌کنند تا برای حل مشکلات آن‌ها به جوابی برسند. بهترین تکنیک روانشناسی در سرتاسر دنیا و حتی روانشناس در شیراز ترکیب دارو با صحبت و گفتگو است.

انواع روانشناس در شیراز

اگر به دنبال بهترین روانشناس شیراز برای درمان افسردگی هستید و هیچ اطلاعاتی از شاخه‌های مختلف روانشناسی ندارید، ابتدا لازم است که با تخصص‌های مختلف روانشناسی آشنا شوید. این آشنایی کمک می‌کند که شما راحت‌تر حیطه روانشناسی مشکلات خود را پیدا کنید.

با گسترش علم، شاهد گسترش رشته روانشناسی بوده‌ایم. روانشناس‌های مختلفی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

روانشناس بالینی در شیراز

مهم‌ترین و اصلی‌ترین شاخه علم روانشناسی، روانشناسی بالینی است که توسط داوطلبان کنکور روانشناسی طرف‌داران زیادی دارد. روانشناس بالینی در شیراز اختلالات روانی را ارزیابی و در روند پیشرفت آن‌ها مداخله می‌کند و برای درمان این اختلالات راه‌حل‌های قطعی پیشنهاد می‌دهد.

افسردگی، اعتیاد به مواد مخدر، مشکلات جنسی، مشکلات زناشویی و اختلال در خوردن و خوابیدن نمونه از بیماری‌هایی هستند که توسط روانشناس در شیراز درمان می‌شوند. روانشناس بالینی رشته پرکاربردی است که طیف وسیعی از بیماری‌ها را تشخیص می‌دهد.

روانشناس تجربی در شیراز

روانشناسی تجربی یکی دیگر از شاخه‌های مهم روانشناسی است که با کمک پژوهش‌های مختلف و آزمایش‌های متعدد به دانش بیشتری در این حوزه دست پیدا می‌کنند. اغلب این روانشناس‌ها در مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

گاهی اوقات روانشناس‌ها در یک زمینه خاص تخصص دارند و با توجه به تجربیات خود در همان زمینه کارهای تحقیقاتی خود را انجام می‌دهند. اغلب هزینه‌های مالی این نوع آزمایش‌ها، برعهده شرکت‌ها و موسسه‌های دولتی یا خصوصی است و نتایج آزمایش در همان مؤسسه‌ها استفاده می‌شود.

روانشناس عمومی در شیراز

روانشناس عمومی در شیراز

پایه و زیربنای روانشناس در جهان، روانشناسی عمومی است که تمامی روانشناس‌ها و روانپزشک‌ها ملزم به یادگیری آن هستند. در این شاخه روانشناسی به بررسی چارچوب و اصول انسان، حافظه، هوش، انگیزه، تفکر و احساسات پرداخته می‌شود.

روانشناس در شیراز درباره شناخت نوع شخصیت انسان، فرایندهای تفکر و تصمیم گیری، اختلالات روانی و عدم توانایی در تصمیم گیری؛ کمک‌های تأثیرگذاری به بیمار می‌کند.

روانشناس کودک در شیراز

تلفیق رشته پزشکی با روانشناسی، روانشناسی کودک است. روانشناسان این رشته وظیفه دارند که سطح سلامت رشد خانواده، رفاه خانواده و کودک را افزایش دهند. روانشناس در شیراز با توجه به شواهد عینی و صحبت‌های کودک مشکلات او را تشخیص و درمان می‌کند.

مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف، اجتماعی، روانی، تکاملی، جسمی و زمینه‌ای که کودک با آن‌ها مواجه می‌شود، توسط روانشناس کودک بررسی می‌شود. اصلی‌ترین هدف و وظیفه روانشناسان این حوزه کمک به کودکانی است که در یادگیری و رشد با اختلال مواجه هستند.

روانشناس نوجوانان در شیراز

یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی نوجوانی است که در حوزه روانشناس در شیراز بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد. در این دوره اغلب نوجوانان با چالش‌ها و دغدغه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند که گاهی اوقات از حل آن‌ها عاجز هستند. در این مواقع به یک فرد آگاه و باتجربه نیاز پیدا می‌کنند.

نوجوانان در سن ۱۲ تا ۱۸ سالگی تحت تأثیر شرایط خانوادگی و محیطی قرار می‌گیرند و ممکن است که دست به کارهایی بزنند که آسیب‌زننده باشد. هدف اصلی این روانشناسان این است که نوجوانان و خانواده او تغییرات مربوط به سن رشد را درک کرده و تا حد امکان آن‌ها را کنترل کنند.

اختلالات شخصیتی، زود رنجوری و روان‌پریشی از دیگر مسائلی است که توسط روانشناسان نوجوانان بررسی می‌شوند و درمان را آغاز می‌کنند. گروه‌های ویژه مانند کودکان مبتلا به اوتیسم، افرادی که قربانی سو استفاده جنسی شدند و نوجوانانی که کمبود عاطفی دارند، تحت حمایت شدید این روانشناسان هستند.

روانشناس ازدواج در شیراز

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید قبل از ازدواج در حق خود انجام دهید، مراجعه به روانشناس در شیراز است. شناخت دوطرفه در ازدواج باعث سازگاری و توافق زوجین می‌شود؛ زیرا هر فرد تحت تربیت خانواده‌های مختلفی بوده‌اند.

روانشناس خانم در شیراز برای زوج‌هایی که قصد ازدواج دارند، جلساتی تحت عنوان شناسایی مشکلات و حل آن‌ها برگزار می‌کند. این روانشناسان کمک می‌کنند تا در حین مواجه با مشکلات چه واکنشی از خود نشان دهید یا چه تصمیمی بگیرید.

خدمات این مراکز شامل جلسات مشاوره برای هر فرد، جلسات مشاوره برای زوجین و جلسات مشاوره برای خانواده می‌شود. با تست شخصیت‌شناسی که در این جلسات از زوجین گرفته می‌شود، ازدواج بهتر و شادتری را تجربه می‌کنید. زوج‌هایی که درگیر الکل یا خشونت خانگی هستند نیز می‌توانند، مراجعه کنند.

روانشناس خانواده در شیراز

آیا به دنبال بهبود ارتباط بین اعضای خانواده خود هستید و از بحث و جدال خسته شده‌اید؟ بهترین کار این است که از روانشناس خانواده برای حل این موضوع کمک بگیرید. هزینه مشاوره روانشناسی در شیراز برای مشکلات خانوادگی قابل قبول است و از لحاظ اقتصادی فشار وارد نمی‌کند.

این روانشناس در شیراز با تک‌تک اعضای خانواده صحبت می‌کند و دغدغه‌های هر کدام را جویا می‌شود، سپس با راهنمایی‌هایی که انجام می‌دهد، فضای متشنج خانه را آرام می‌کند.

در مواقعی که فرزند یک خانواده با والدین خود، سازگاری ندارد و نمی‌تواند روابط عاطفی خوبی را با آن‌ها برگزار کند، دکتر روانشناس معروف الگوهای رفتاری جدید در اختیار فرزند و پدر و مادر قرار می‌دهد تا راحت‌تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و سطح ناسازگاری آن‌ها کاهش پیدا کند.

همچنین در بسیاری از موارد امکان دارد که یکی از اعضای خانواده دچار مشکل روحی یا جسمی شود، بهترین روانشناس انگیزشی در شیراز با کمک سایر اعضای خانواده این موقعیت حساس را مدیریت می‌کند تا این بحران برای فرد بیمار طی شود.

خانواده و افرادی که با طلاق، ازدواج مجدد، نامادری و ناپدری، کودک‌آزاری، بی توجهی و سرد بودن شریک عاطفی و پایان رابطه درگیر هستند، با استفاده از روانشناس در شیراز راحت‌تر می‌توانند این مسیر پر چالش را طی کنند و آسیب وارد شده به روح را به حداقل برسانند.

روانشناس جنسی در شیراز

افرادی که در زمینه روابط جنسی با همسر خود مشکلاتی دارند و با چالش‌هایی روبه‌رو هستند، می‌توانند به روانشناس جنسی مراجعه کنند. این روانشناس در شیراز به سکس تراپیست یا روان‌درمانگر جنسی شناخته می‌شود و در زمینه اختلالات جنسی از دانش و تخصص کافی برخوردار است.

شما می‌توانید به راحتی مشکلات جنسی خود را به کمک این روانشناس‌ها درمان کنید. همچنین در این مراکز علاوه بر درمان مشکلات جنسی، آموزش‌های جنسی نیز در اختیار زوجین قرار می‌گیرد تا سلامت و لذت جنسی آن‌ها افزایش پیدا کند.

روانشناس رشد در شیراز

روانشناس رشد در شیراز

یکی دیگر از حوزه‌های روانشناس در شیراز، روانشناسی رشد است. روانشناسی رشد مختص کودکان است و کلیه تغییرات کودکان در سنین تکامل را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از لحاظ نرمال بودن رشد کودک اطمینان حاصل کند.

علاوه بر کودکان، متخصصان این حوزه نوجوانان و سالمندانی که با معلولیت و ناتوانایی جسمی روبه‌رو هستند را تحت درمان خود قرار می‌دهند. حوزه فعالیت روانشناس‌های رشد در بهزیستی‌ها، خانه سالمندان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خصوصی است.

روان‌درمانگر در شیراز

عده‌ای از افراد به دنبال این هستند با گفتگو از فشار روحی یا کاری خود کاهش دهند. این دسته از روانشناس در شیراز مانند تراپیست‌های بالینی به افراد برای حل مشکلات زندگی کمک می‌کنند. تکنیک‌های متنوعی در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد تا کیفیت زندگی آن بهبود پیدا کند.

روان‌درمانگرها با اختلالات شدید روانی مواجه نمی‌شوند و بیشتر در حوزه چالش‌های عاطفی و بهبود روابط انسانی و زناشویی فعالیت می‌کنند. روانکاوی، اومانیسم و درمان رفتاری شناختی نمونه‌ای از روش‌های درمان روانشناس در شیراز است.

روانکاو در شیراز

آیا شما با معنا و مفهوم روانکاو آشنایی دارید؟ ابتدا بهتر است شما را با مفهوم این حوزه از روانشناس در شیراز آشنا کنیم. در واقع روانکاوی مجموعه‌ای از نظریه‌های مختلف روانشناسی است که با کمک تکنیک‌های درمانی احساسات و چالش‌های افراد مختلف را درمان می‌کند.

منشأ اصلی نظریه‌های روانکاوی به نظریه‌های روانشناس بزرگ و مشهور جناب فروید برمی گردد. اساس این نظریه و شاخه روانشناسی بر این مبنا استوار است که تمامی انسان‌ها از احساسات، هیجانات، خواسته‌ها، خاطرات و افکار ناخودآگاه برخوردار هستند.

روانشناس عصبی در شیراز

برخی از روانشناس‌ها در حوزه‌های عصب‌شناسی و روانشناسی عصبی فعالیت می‌کنند. این روانشناس در شیراز روی آسیب‌های روانی که سبب اختلال در عملکرد عصبی مغز می‌شود، مطالعه و تحقیق انجام می‌دهد و روش‌های درمانی پیاده می‌کند.

فعالیت این گروه از روانشناسی زمانی آغاز می‌شود که به دلیل آسیب در سلول‌های مغز، مشکلات روانی بروز پیدا کند. افرادی که دچار سکته مغزی یا آسیب مغزی شده‌اند، با این روانشناس در شیراز می‌توانند زوال جسمی خود را بهبود ببخشند. تراپیست نیز کمک دهنده به این حوزه از روانشناسی است.

روانشناسی شخصیت در شیراز

یکی دیگر از زمینه‌های روانشناس در شیراز که به صورت تخصصی فعالیت می‌کند، روانشناسی شخصیت است. این روانشناس، شخصیت انسان‌های مختلف و تأثیرگذاری شخصیت آن‌ها بر رفتارشان را مورد مطالعه و بررسی علمی قرار می‌دهد.

همچنین تأثیر عوامل مختلف بر شخصیت، تأثیر شخصیت بر نحوه تصمیم گیری و ویژگی افرادی که با اختلال‌های مختلف روبه‌رو هستند، نمونه‌ای دیگر از بررسی روانشناس‌های شخصیت است.

روانشناس تربیتی در شیراز

روانشناس تربیتی در شیراز

اغلب افراد با حوزه روانشناس تربیتی آشنا هستند. از این روانشناس در شیراز برای آموزش در مدرسه‌ها و موسسه‌های آموزشی استفاده می‌شود. فرایندهای یادگیری و اختلالاتی که در آن به وجود می‌آید از جمله مسائلی است که توسط روانشناس‌های تربیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برای اینکه یادگیری دانش‌آموزان افزایش پیدا کند و عملکرد دانش‌آموزان مناسب باشد، از روانشناس‌های تربیتی برای بررسی محیط کمک می‌گیرند. دانش‌آموزانی که با مشکلات خانوادگی یا تحصیلی مواجه هستند، با کمک این روانشناس‌ها می‌توانند درمان‌های مؤثری برای مشکلات خود انجام دهند.

حوزه فعالیت روانشناسی به شاخه‌های که معرفی کردیم، محدود نمی‌شود؛ بلکه های روانشناس‌های مختلف دیگری نیز وجود دارند که سلامت روان افراد جامعه را افزایش می‌دهند و نحوه عملکرد آن‌ها را در جامعه بهبود می‌بخشند. شاخه های دیگری از روانشناسی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • روانشناسی ورزشی
  • روانشناسی اجتماعی
  • روانشناسی سازمانی
  • روانشناسی جنایی

چه زمانی باید به روانشناس مراجعه کرد؟

چشم‌های خود را ببندید و لحظه‌ای را تصور کنید که در کنار عزیزان خود بدون هیچ گونه دغدغه‌ای لذت می‌برید و نگران چیزی نیستید. اگر به دنبال این لحظات هستید، تنها راه کمک از روانشناس در شیراز است که با روش‌های علمی ناراحتی‌ها و مشکلات شما را درمان می‌کند.

پس شرایط روحی تأثیر بسیار زیادی بر رفتار و ابعاد مختلف زندگی ما می‌گذارد که نمی‌توان آن را کتمان کرد. بهترین روانشناس در شیراز در زمینه‌های مختلفی به درمان مشکلات و بیماری‌های مراجعه‌کنندگان خود می‌پردازد که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

از دست دادن عزیزان خود

تلخ‌ترین اتفاق در زندگی شما چیست؟ قطعاً جواب این سؤال مرگ و از دست دادن عزیزان است. این رویداد غم‌انگیز می‌تواند کل زندگی را تحت‌الشعاع قرار دهد و روح فردی که اعضای خانواده خود را از دست داده است را متلاشی کند. نتیجه این اتفاق افسردگی یا اختلال روانی است.

برخی از افراد بعد از گذر زمان نیز با این واقعه کنار نمی‌آیند و روزبه‌روز بیشتر در افسردگی غرق می‌شوند. این افراد حتماً باید از روانشناس در شیراز کمک بگیرند تا درد و رنج خود را تخلیه کنند و از مرحله سازگاری با غم راحت‌تر عبور کنند و به زندگی عادی خود برگردند.

استرس بیش از حد

روانشناس در شیراز

آیا شما هم نمی‌توانید استرس خود را مدیریت کنید و بیش از حد اضطراب دارید؟ نگران نباشید. با روانشناس در شیراز می‌توانید به خوبی در موقعیت‌های مختلف اضطراب خود را مدیریت کنید. با روانشناس خوب استرس بر شما قالب نمی‌شود و بر نحوه تصمیم گیری و عملکرد شما تأثیر نمی‌گذارد.

اگر استرس شما کنترل نشود و راهکارهای مقابله با آن را یاد نگیرید، به بیماری‌های مختلفی همچون افسردگی، منزوی شدن، ریزش مو، کاهش وزن و چین و چروک پوست خود دچار می‌شوید.

افسردگی

رایج‌ترین اختلالی که در بین افراد وجود دارد، افسردگی است که به بیماری قرن شهرت دارد. این اختلال دلایل مختلفی دارد و در مواجه با رویدادهای مختلف ایجاد می‌شود. افسردگی که توسط روانشناس در شیراز قابل‌درمان است، انواع مختلفی دارد و درجه‌بندی می‌شود.

افراد که درگیری بیماری افسردگی می‌شوند، از انجام کارهای روزانه خود امتناع می‌کنند و اغلب اوقات احساس بی‌ارزش بودن را دارند. این بیماری روی تصمیمات، رفتار و عواطف تأثیر می‌گذارد و مشکلات جسمی و عاطفی نیز به وجود می‌آورد.

ناامیدی، خواب بیش از حد، بدبینی، افزایش یا کاهش وزن، افکار خودکشی، کمبود انرژی، خودزنی و لذت نبردن از کارهای روزمره از نشانه‌های رایج افسردگی است که در صورت مشاهده چند مورد از آن‌ها در خود حتماً جدی بگیرید و به روانشناس در شیراز مراجعه کنید تا تحت درمان قرار بگیرید.

مشکلات خانوادگی

افرادی که ادعا دارند زندگی مشترک آن‌ها بدون مشکل است، با شما صادق نیستند. هیچ خانواده‌ای وجود ندارد که بدون مشکل باشد، بلکه نکته مورد نظر این است که با این مشکلات چگونه برخورد کنند و به صورت مسالمت‌آمیز با آن کنار بیایند.

ممکن است خانواده‌ای با مشکلاتی روبه‌رو شود که رابطه بین فرزندان و والدین آن شکرآب شود. این قبیل مشکلات در سنین بلوغ رشد بیشتری پیدا می‌کنند. علت اصلی این مشکل عدم شناخت درست راه‌های مدیریت هیجان است. با روانشناس در شیراز مهارت حل مسئله را یاد می‌گیرید.

کنترل خشم

روانشناس در شیراز

هر فردی بلااستثنا در موقعیت‌های مختلف با عصبانیت مواجه می‌شود. مسئله مهم این است که چگونه خشم و عصبانیت خود را کنترل کنیم که آسیبی به خود یا سایر افراد نزنیم. خشم همانند خوشحالی و ناراحتی جزو احساسات طبیعی انسان است.

زمانی این احساس غیر طبیعی می‌شود که میزان خشم شما با موقعیتی که در آن قرار دارید، متناسب نباشد و بیش از حد پرخاشگر شوید. یادگیری مهارت کنترل خشم برای تمامی افراد ضروری است. با کمک روانشناس در شیراز می‌توانید به راحتی هیجانات خود را کنترل کنید.

منزوی بودن

آیا احساس می‌کنید که علاقه شما به حضور در جمع افت پیدا کرده است و تنهایی ترجیح شماست؟ بهترین کار این است که این احساس خود را با روانشناس در شیراز در میان بگذارید تا با راه کارهایی که ارائه می‌دهد، این حس برای شما کم‌رنگ شود. البته گاهی اوقات این علاقه به دلیل شخصیت ذاتی انسان است و مشکلی ندارد.

ترک عادت یا اعتیاد به مواد مخدر

متأسفانه، افراد زیادی وجود دارند که از سنین کم با مصرف مشروبات الکی یا مواد مخدر درگیر می‌شوند و ترک آن بسیار دشوار است و به تنهایی نمی‌توانند این کار را انجام بدهند، برای این کار باید از روانشناس در شیراز کمک گرفت؛ زیرا با روش‌های علمی عادت سمی را از شما دور می‌کند.

هزینه روانشناس در شیراز

هزینه روانشناس در شیراز

آیا از هزینه ویزیت روانشناس خبر دارید؟ هر ساله هزینه‌های درمانی توسط نظام روانشناسی در ایران اعلام می‌شود و باید طبق مصوبه دولت از مراجعه‌کنندگان هزینه دریافت کرد. اطلاع از هزینه‌های روانشناسی خالی از لطف نیست و در مواقع نیاز به کار شما می‌آید.

البته مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان در شیراز وجود دارد که به افرادی که قصد خودکشی دارند و با مشکلات حادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ارائه می‌شود. البته هزینه مشاوره با توجه به مدرک روانشناس تعیین می‌شود. در ادامه لیست کامل هزینه روانشناس در شیراز در سال ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنید.

نوع خدمات هزینه خدمات
مشاوره قبل از ازدواج با مدرک دکترا ۳۲۰۰۰۰ تومان
مشاوره قبل از ازدواج با مدرک فوق‌لیسانس ۲۶۰۰۰۰ تومان
روان‌درمانی با مدرک فوق‌لیسانس ۲۵۰۰۰۰ تومان
روان‌درمانی با مدرک دکترا ۳۱۰۰۰۰ تومان
مشکلات زناشویی با مدرک دکترا ۲۷۰۰۰۰ تومان
روانشناسی کودک با مدرک دکترا ۳۳۰۰۰۰ تومان

بهترین روانشناس‌های شیراز

بهترین روانشناس‌های شیراز

آیا خبر دارید بهترین روانشناس حال حاضر شیراز چه کسی است؟ آیا به دنبال شماره تماس روانشناس خانم در شیراز هستید؛ چون راحت‌تر مشکل شخصی خود را با آن در میان می‌گذارید؟ پس ادامه مطالب را مطالعه کنید تا بهترین روانشناس‌های خانم و آقا در شیراز را خدمت شما معرفی کنیم.

نام روانشناس آدرس روانشناس شماره تماس روانشناس
دکتر لیدا اسماعیلی شیراز، قدوس غربی، کوچه ۲۱، طبقه اول ساختمان مصانیک ۰۹۰۱۴۴۸۶۸۲۶
دکتر سارا کمال دار شیراز، خیابان زند، جنب هتل پارس، کوچه ۴۵، ساختمان پزشکان پاسارگاد، طبقه چهارم ۰۹۱۲۹۱۷۵۴۶۴
دکتر نوید انفعال شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان حکیمی، ساختمان حکیم، طبقه ۲ ۰۹۱۷۷۱۳۰۲۶۴
دکتر محبوبه آماری امیر به صورت تلفنی ۰۹۹۰۶۷۴۵۰۵۵
دکتر هانیه شفیعی شیراز، کنار شرکت نفت، ساختمان رازی، طبقه ۲ ۰۷۱۳۲۳۱۵۳۳۴
دکتر حمید کریمیان شیراز، معالی آباد، مجتمع پزشکان، طبقه ۴، واحد ۴۲ ۰۷۱۳۶۳۴۰۴۳۰
دکتر فرانک طوسی شیراز، خیابان زرگری، نبش کوچه ششم ۰۷۱۳۶۲۸۹۷۰۸
دکتر مژگان صارم پور شیراز، فرهنگ شهر، نرسیده به میدان احسان، روبه‌روی درمانگاه سینوهه، برج رؤیا، طبقه سیزدهم، واحد دوازده ۰۷۱۳۶۲۵۰۲۹۴
دکتر قربان همتی علمدارلو شیراز، بلوار چمران، کنار استخر انقلاب، ساختمان میراث، طبقه پنجم ۰۷۱۳۶۲۷۲۲۹۱
دکتر نفیسه تقوی شیراز، بلوار استقلال ۰۷۱۳۶۴۹۹۲۵۹

شارینو

آیا می‌خواهید برای محل کار خود دوربین مداربسته نصب کنید؛ اما درباره انواع دوربین مداربسته اطلاعاتی ندارید؟ پس مقاله دوربین مداربسته در شیراز که در سایت شارینو بارگذاری شده است را مطالعه کنید تا ابهامات شما در این زمینه برطرف شود.

آیا یخچال شما برفک زیادی می‌کند و مواد غذایی در آن فاسد می‌شوند؟ می‌توانید مقاله تعمیر یخچال در شیراز را مطالعه کنید تا با متداول‌ترین مشکلات یخچال آشنا شوید و دلیل برفک یخچال را پیدا کنید.

آیا علاقه دارید تعمیرات منزل خودتان را انجام دهید؛ اما با قطعات آن آشنایی ندارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ پس مقاله تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر پکیج در شیراز، تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز و تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز را مطالعه کنید.

شما می‌توانید برای گسترش و پیشرفت پیچ خود از ادمین اینستاگرام در شیراز کمک بگیرید. همچنین با سئو سایت در شیراز به صورت اصولی ترافیک سایت خود را بالا می‌برید، گوگل با این کار سایت شما را در رده‌های اول قرار می‌دهد.

علاوه بر اینها شما می‌توانید برای هر نوع خدمات فروشگاهی، درمانی، آموزشی و ورزشی که ارائه می‌دهید، طراحی سایت در شیراز را انجام دهید. با این کار مخاطبان راحت‌تر به خدمات شما دسترسی پیدا می‌کنند.

برای اینکه دکوراسیون امروزی داشته باشید و منزل شما آراسته دیده شود، باید از کابینت سازی در شیراز و تعمیر مبل در شیراز استفاده کنید. با کابینت سازی روح تازه به آشپزخانه می‌بخشید و محیط مرتب‌تر دیده می‌شود. با تعمیر مبل می‌توانید ظاهر مبل خود را جدید کنید.

شاید به‌خاطر ترس از خراب شدن خودرو در جاده نمی‌توانید در مسافت‌های طولانی سفر کنید؛ اما با مکانیک سیار در شیراز این نگرانی شما برطرف می‌شود؛ چون این مرکز خدمات خود را به‌صورت شبانه روزی ارائه می‌دهد.

امروزه شرکت نظافتی در شیراز طرف‌داران بسیاری دارد و رونق خوبی پیدا کرده است؛ چون بسیاری از زنان شاغل و سالخورده می‌توانند خانه تکانی منزل خود را به این شرکت‌های خدماتی بسپارند. در سایت شارینو بهترین شرکت‌های نظافتی معرفی شده است.

آیا به دنبال مرکز لیزری هستید که با بهترین دستگاه‌ها خدمات خود را انجام بدهند و قیمت مناسبی هم داشته باشند؟ شارینو مقاله‌ای آماده کرده است که در آن بهترین مرکز لیزر در شیراز را معرفی می‌کند و شما می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها یکی از مراکز را انتخاب کنید.

آیا قصد سفر به شیراز را دارید و می‌خواهید بعد از گشت و گذار در مراکز تفریحی، یک وعده‌غذای لذیذ میل کنید تا لذت سفرتان تکمیل شود؟ مقاله‌های شارینو درباره رستوران‌های شیراز و کافه‌های شیراز را مطالعه کنید تا با انواع رستوران‌های سنتی، ایتالیایی و کافه‌های روباز و خارجی آشنا شوید.

 

صحبت نهایی

روزبه‌روز مشکلات زندگی بیشتر می‌شود و همه ما با چالش‌های مختلفی روبه‌رو هستیم. با کمک روانشناس در شیراز شما می‌توانید این چالش‌ها و مشکلات را به نحو احسنتی مدیریت کنید تا روح شما صدمه بیشتری نبیند.

احساسات و عواطف ما گاهی اوقات از کنترل خارج می‌شوند، در این شرایط می‌توانیم از یک فرد آگاه و با تجربه مانند روانشناس در شیراز کمک بگیریم تا با تکنیک‌هایی که در اختیار ما قرار می‌دهد به خوبی با آن‌ها کنار بیایم و آن‌ها را بپذیریم. تجربیات خود را در استفاده از روانشناس با ما به اشتراک بگذارید.

 

سؤالات متداول

۱. آیا امکان تجویز دارو توسط روانشناس وجود دارد؟

خیر تجویز دارو بر عهده روانپزشک است.

۲. تغییرات رشد و عواملی که بر رفتار و معلولیت انسان تأثیر می‌گذارند، توسط چه کسی بررسی می‌شود؟

روانشناس رشد

۳. هزینه مشاوره قبل از ازدواج چقدر است؟

با مدرک دکترا ۳۲۰ هزار تومان، با مدرک کارشناسی ارشد ۲۶۰ هزار تومان

۴. برای کنترل خشم و استرس از چه کسی کمک بگیریم؟

روانشناس در شیراز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *