سالن های زیبایی شیراز

بهترین سالن های زیبایی شیراز

خانم‌ها برای استفاده از خدمات زیبایی به سالن های زیبایی شیراز مراجعه می‌کنند؛ اما آیا همه آرایشگاه‌ها خدمات باکیفیتی را ارائه می‌دهند؟ با توجه به تنوع بسیار خدماتی که در این سالن‌ها ارائه می‌شوند، بهتر است که اطلاعات دقیقی درباره بهترین سالن زیبایی در شیراز داشته باشید.

یکی از راه‌های کسب اطلاعات مفید درباره بهترین آرایشگاه شیراز، مراجعه به فضای مجازی و اینستاگرام است. شما مانند دیگر خانم‌ها با دیدن نمونه کار‌ها در اینستاگرام‌های سالن‌های زیبایی، خیلی راحت‌تر می‌توانید سالن زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

طی این مقاله به بیان مطالبی درباره خدمات سالن های زیبایی شیراز و معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر درباره آرایشگاه‌های شیراز، با ما تا انتها مطلب همراه باشید.

خدمات سالن های زیبایی شیراز

خدمات سالن های زیبایی شیراز

امروزه با توجه به تعداد بسیار سالن‌های زیبایی شهر شیراز و ارائه خدمات مختلف زیبایی، پیدا کردن یک آرایشگر معتبر کمی دشوار است. البته شما به واسطه پرس و جو از اطرافیان یا مراجعه به صفحه اینستاگرام آرایشگاه برتر شیراز می‌توانید کمی فرایند انتخاب را برای خود راحت کنید.

به طور مثال در صورتی که هدف از مراجعه شما انجام خدمات مرتبط با میکاپ عروس است، حتماً به دنبال برترین آرایشگاه عروس در شیراز یا سالن زیبایی عروس در شیراز باشید تا کارکنان آن مجموعه با ارائه بهترین خدمات، شب زیبایی را برای شما رقم بزنند.

خدماتی که در سالن های زیبایی شیراز ارائه می‌شود بخش‌های مختلفی مانند پوست، مو، ناخن و ابرو‌ها را در برمی‌گیرد. در ادامه بیشتر با خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی شهر شیراز پرداخته شده است.

خدمات زیبایی صورت

از مهم‌ترین خدماتی که به خانم‌های در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود، اصلاح صورت و ابرو است. آرایشگران در سالن های زیبایی شیراز برای اصلاح صورت و ابرو، از روش‌های مختلفی مانند وکس و بند استفاده می‌کنند.

نکته جالب در رابطه با اصلاح ابرو این است که مدل‌های ابرو دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین آرایشگر‌ها باید همه تلاش خود را برای یادگیری آن مدل‌ها به کار بگیرند. از دیگر خدماتی که در رابطه با صورت به خانم‌ها ارائه می‌شود، میکاپ صورت است.

میکاپ یا آرایش صورت بر اساس سلیقه مشتری، موقعیت زمانی و مکانی متفاوت خواهد بود. به طور مثال آرایش صورت عروس با یک آرایش ساده برای حضور در مهمانی بسیار متفاوت است. آن‌ها برای انجام هر کدام از میکاپ‌ها، از روش‌های مختلفی بهره می‌برند.

مطمئناً آرایشگر سالن زیبایی شیراز هنگام انجام آرایش صورت عروس خانم، از گریم صورت استفاده می‌کند. امروزه استفاده از گریم سه بعدی بسیار رواج پیدا کرده و این روش علاوه بر لب، گونه و بینی را نیز دچار تغییرات گسترده می‌کند تا جایی که دیگر هیچ نقصی در صورت قابل مشاهده نیست.

اکستنشن و کاشت مژه

از جدید‌ترین خدماتی که سالن‌های زیبای در شیراز به بانوان ارائه می‌دهند، کاشت و اکستنشن مژه است. شاید شما نیز مانند بسیاری دیگر از خانم‌ها، علاقه‌مند به استفاده از ریمل نبوده و همچنین از مژه‌های طبیعی خود نیز راضی نباشید.

در چنین شرایطی استفاده از کاشت و اکستنشن مژه راهکار‌ ایده‌آلی برای شما خواهد بود. معمولاً تمام سالن های زیبایی شیراز نیرو‌ها و افراد باتجربه و متخصص در زمینه کاشت مژه در اختیار دارند که فرایند اکستنشن مژه را برای شما به زیبایی انجام می‌دهند.

کاشت و اکستنشن مژه این نیرو‌ها در بهترین و معتبر‌ترین سالن زیبایی در شیراز، شامل موارد متعددی می‌شود که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:

  • کاشت مژه موقت
  • کاشت مژه دائم
  • کاشت مژه سه بعدی
  • کاشت مژه نامرئی
  • کاشت مژه ابریشمی
  • کاشت مژه تار به تار

شما پس از مراجعه به آرایشگاه و دیدن نمونه کار مژه کاران می‌توانید از بین آن موارد، بهترین را انتخاب کنید.

هاشور و تاتو ابرو

برخی از خانم‌ها با استفاده از تاتو و هاشور ابرو، به دنبال ایجاد یک تغییر زیبا روی صورت خود هستند. انجام این نوع از خدمات زیبایی در سالن های زیبایی شیراز انجام می‌شود. البته نیرو‌های متخصص این سالن‌ها فرایند تاتو و هاشور ابرو را با دستگاه‌های مخصوص انجام می‌دهند.

بنابراین با خیال راحت می‌توانید از بین خدمات مختلف ارائه شده در سالن‌های زیبایی شهر زیبا شیراز، تاتو و هاشور ابرو را انتخاب کنید. نکته جالب در رابطه با تغییرات گسترده این است که این خدمات با آن موجه هستند.

احتمالاً اسم‌های مانند میکروبلیدینگ و فیبروز به گوش شما خورده است. نیرو‌های کارآزموده سالن‌های زیبایی شهر شیراز با انجام فیبروز یا میکروبلیدینگ روی ابرو‌های شما، زیبایی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

کوتاهی مو

از ساده‌ترین و در عین حال پرطرفدار‌ترین خدماتی که در سالن های زیبایی شیراز به خانم‌ها ارائه می‌شود، کوتاهی مو است. شما می‌توانید قبل از مراجعه به سالن مدل موی مورد نظر خود را انتخاب کنید یا اینکه انتخاب مدل مو را به آرایشگر خود بسپارید.

بدون شک آرایشگر بر اساس سال‌ها تجربه و مهارت خود، مو‌های شما را به زیبا‌ترین شکل ممکن کوتاه کرده و باعث ایجاد یک تغییر بزرگ در شما می‌شود.

رنگ مو

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدماتی که سالن های زیبایی شیراز به خانم‌ها ارائه می‌دهند، رنگ کردن مو است. البته آن‌ها برای انجام این خدمات خود، از روش‌ها و متد‌های متفاوت استفاده می‌کنند.

از اصلی‌ترین بخش‌های رنگ کردن مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ ساده
  • های لایت
  • دکلره
  • لولایت
  • رنگ فانتزی

از خاص‌ترین هنر آرایشگر به ویژه آرایشگر برتر عروس، ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر و درآوردن رنگ موی خاص است. مطمئناً انجام دقیق و زیبایی این کار، باعث می‌شود که بر تعداد مشتریان سالن زیبایی افزوده می‌شود.

شینیون مو

سالن های زیبایی شیراز

از دیگر خدمات مهم سالن های زیبایی شیراز، شینیون مو است. تقریباً همه خانم‌ها با استفاده از این خدمات به دنبال آراستگی مو‌های خود در مجالس به ویژه عروسی هستند؛ بنابراین با توجه به میزان حساسیت این نوع خدمات، در انتخاب سالن زیبایی باید نهایت دقت را به عمل بیاورند.

زیرا انجام شینیون نیاز‌مند به‌کارگیری تکنیک‌ها بسیار بوده و در صورت انجام یک اشتباه کوچک در این تکنیک‌ها، مطمئناً خانم آرایشگر باید از اول کار خود را شروع کند. آرایشگر‌ها با توجه به لباس مجلسی، آرایش صورت و فرم چهره بهترین شینیون را به شما پیشنهاد می‌دهند.

از اصلی‌ترین مدل‌های شینیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل نیمه باز، مناسب خانم‌ها و دختر‌های است که مو‌های بلند داشته و امروزه بیشتر دختران جوان این مدل شینیون را‌ ایده‌آل‌ترین انتخاب خود برای حضور در مراسم‌های عروسی یا تولد معرفی می‌کنند.
  • مدل بسته شینیون که بسیار رایج بوده و به طور معمول آرایشگر در پایان کار خود از یک گل سر یا تاج زینتی برای زیبا‌تر کردن شینیون استفاده می‌کند.
  • مدل باز که ساده‌ترین نوع شینیون انجام شده در سالن های زیبایی شیراز بوده و این مدل به واسطه براشینگ سادگی را با خود برای مو‌ها به ارمغان می‌آورد.

در صورتی که آشنایی کامل با مدل‌های شینیون و انتخاب آن مناسب با لباس یا فرم چهره خود ندارید، حتماً از راهنمایی‌های کارکنان سالن های زیبایی شیراز استفاده کنید. مطمئناً این عزیزان بر اساس تجربه و شناخت خود، بهترین مدل شینیون را انتخاب می‌کنند.

بافت مو

از خدمات مهمی که برای ایجاد زیبایی و آراستگی مو در سالن های زیبایی شیراز به خانم‌ها ارائه می‌شود، بافت مو است. آرایشگر با استفاده از بافت مو، به دنبال شینیون مو‌ها بوده و مطمئناً ماندگاری بافت مو، بستگی به میزان مهارت شخصی دارد که آن را انجام می‌دهد.

بافت مو در سالن های زیبایی شیراز به شکل‌های مختلفی انجام شده و اصلی‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • بافت پنج‌تایی
  • بافت تیغ ماهی
  • بافت تاج دنباله‌دار
  • بافت چهارتایی مکعبی
  • بافت فرانسوی
  • بافت در لاک
  • بافت لیمونادی
  • بافت آلمانی
  • بافت تلی

براشینگ مو

منظور از براشینگ حالت دادن مو‌ها به واسطه سشوار و برس است. البته برای اینکه این فرایند به درستی و تأثیر‌گذار انجام شود، باید از شخص ماهر در سالن های زیبایی شیراز کمک بگیرید. این شخص با توجه به نوع مو‌های شما، براشینگ مورد نظر را انتخاب می‌کند.

از انواع براشینگ انجام شده در سالن زیبایی شهر شیراز، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • براشینگ مو‌های بلند و متوسط مناسب مو‌های بلند و پرپشت
  • براشینگ مو‌های فر مناسب مو‌های وز و مجعد
  • براشینگ مو‌های کوتاه مناسب مو‌های کوتاه و کم

کراتینه مو

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند که مو‌های صاف، نرم و براقی داشته باشند. بدون تردید نیرو‌های متخصص در سالن های زیبایی شیراز انجام کراتینه مو را به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند. کراتین پروتئینی است که به طور طبیعی در مو انسان وجود داشته و با افزایش سن در کنار استفاده از مواد شیمیایی، میزان آن کاهش پیدا می‌کند.

در زمان کاهش کراتین مو، حتماً مو‌ها خشک شده و حالت وز پیدا می‌کنند. در چنین شرایطی با انجام کراتینه کردن مو‌ها، آن براقی و درخشانی به مو‌ها برگشته و در نتیجه صاف شدن مو‌ها، میزان جذابیت شما دو برابر می‌شود.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با کراتینه کردن مو‌ها، تخصصی بودن فرانید انجام آن است؛ بنابراین هنگام انتخاب سالن زیبایی، باید نهایت دقت را به کار بگیرید. در غیر این صورت به احتمال خیلی زیاد، مو‌ها شما دچار ریزش می‌شود.

اکستنشن مو

بدون تردید از گران‌ترین خدماتی که سالن های زیبایی شیراز به خانم‌ها ارائه می‌دهند، اکستنشن مو است. برخی از خانم‌ها علاقه‌مند به داشتن مو‌های پرپشت و بلند هستند، اما حوصله تمیز کردن این مدل مو را ندارند؛ انتخاب اکستنشن مو برای آن‌ها بهترین گزینه خواهد بود.

اکستنشن مو به واسطه مو‌های مصنوعی و طبیعی انجام می‌شود. البته انتخاب موی طبیعی، زیبایی و آراستگی بیشتری به مو‌ها می‌دهد.

کاشت ناخن

سالن های زیبایی شیراز

در طول چند سال گذشته کاشت ناخن، طرفداران بسیار پیدا کرده و خانم‌ها با انجام این کار، به دنبال آراستگی دست‌های خود هستند. فرایند ناخن‌کاری بیشتر مناسب خانم‌های است که به دلیل جویدن ناخن یا شکنندگی، ناخن‌های زیبایی ندارند.

امروزه در بسیاری از سالن های زیبایی شیراز، افراد متبحر ناخن‌کار حضور دارند که با استفاده از روش‌های متنوعی مانند اکریلیک یا پودر، ناخن‌های زیبایی را مشتریانی مانند شما تحویل می‌دهند.

پدیکور

افرادی که دارای مشکلات پوستی پا هستند، بهتر است که برای یکبار از خدمات پدیکور یا مراقبت از پوست پا ارائه شده در سالن های زیبایی شیراز استفاده کنند. بدون تردید با انجام این روش، بیماری پوستی کاهش پیدا کرده یا از ایجاد آن مشکلات جلوگیری می‌شود.

همچنین خانم‌ها با انجام فرایند پدیکور، پا‌های زیبا‌تری داشته و در نتیجه با انجام این روش می‌توانند جذابیت خود را افزایش دهند.

پاک‌سازی پوست

از خدمات مفیدی که در سالن های زیبایی شیراز در رابطه با پوست انجام می‌شود، پاک‌سازی پوست است. بدون شک با انجام این کار پوست صورت شما شفاف‌تر و سلامت‌تر می‌شود. در زمان انجام این خدمات، ابتدا نیرو‌های متخصص پوست صورت شما خوب ارزیابی می‌کنند.

سپس با توجه به مشکلات پوستی از ماسک‌ها و محصولات پوستی مناسب استفاده می‌کنند که تمام منافذ پوستی روی صورت را از هر نوع لک و آلودگی پاک کنند.

طراحی حنا

در گذشته‌های دور مادربزرگ‌ها از حنا به عنوان ماده‌ای برای رنگ مو استفاده می‌کردند. اما امروزه از این ماده طبیعی که جنبه درمانی دارد، برای ایجاد طرح‌های زیبا روی پوست دست یا پا استفاده می‌شود. بدون شک کارکنان سالن های زیبایی شیراز پس از انجام فرانید طراحی حنا، نکاتی را به شما بیان می‌کنند.

رعایت این نکات باعث می‌شود که این مدل تتوی موقت، ماندگاری بیشتری روی پوست شما داشته باشد. از اصلی‌ترین آن نکات می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • استفاده از مواد شوینده قوی برای شستشو دست و پا ممنوع است.
  • هر اندازه خمیر حنا روی دست یا پا بیشتر باقی بماند، به همان اندازه تأثیر بهتری می‌گذارد.
  • حنا دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی بوده و رنگ مشکی آن برای خشک شدن روی پوست، به مدت زمان بیشتری نیاز‌مند است.

اپیلاسیون

از دیگر خدمات مهم در سالن های زیبایی شیراز، اپیلاسیون است که با هدف از بین بردن مو‌های زائد بخش‌های مختلف بدن کاربردی بسیار دارد. البته استفاده از این نوع خدمات در آرایشگاه‌ها دیگر مانند گذشته محبوب نیست، زیرا با وجود روش‌های نوینی مانند لیزر، خانم‌ها دیگر علاقه به انجام اپیلاسیون ندارند.

از مهم مزیت‌های که نیرو‌های متخصص حاضر در آرایشگاه برای اپیلاسیون در نظر می‌گیرند، کاهش رشد مو است.

اما از دیگر خدماتی که سال‌های زیبایی شیراز به بانوان علاقه‌مند به آراستگی ارائه می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تتو خط چشم
  • تتو خط لب
  • بوتاکس مو
  • موخوره‌گیری
  • پارافین تراپی و کفسابی پا

مهم‌ترین مشخصات بهترین سالن زیبایی شیراز

بهترین سالن زیبایی شیراز

امروزه با توجه به استقبال بسیار خانم‌ها از سالن‌های زیبایی و همچنین تنوع بسیار در خدمات، تعداد آرایشگاه‌های سطح شیراز زیاد شده است. در نتیجه انتخاب یک سالن زیبایی در شهر شیراز، شاید کمی با سختی همراه باشد.

در صورتی که به دنبال یک سالن زیبایی مناسب و ایده‌آل هستید، بهتر است که از اطرافیان و شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید. شما با در کنار هم گذاشتن نظرات این افراد می‌توانید آرایشگاه مناسب از بین سالن های زیبایی شیراز انتخاب کنید.

همچنین در مسیر جست و جو خود به وجود یک سری مشخصات در آن سالن زیبایی توجه کنید. از اصلی‌ترین این مشخصات می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • وجود پرسنل متخصص و همچنین حرفه‌ای
  • توجه و احترام به نظر مشتری
  • تمیزی و نظم در سالن
  • خلاقیت
  • به‌روز بودن
  • دریافت هزینه منصفانه

مطمئناً با استفاده از نظرات اطرافیان و توجه به این مشخصات، انتخاب راحتی از بین سالن های زیبایی شیراز برای انجام انواع خدمات آرایشگری خواهید داشت.

هزینه خدمات آرایشگاهی در سالن های زیبایی شیراز

مطمئناً پس از انتخاب درست آرایشگاه از بین سالن های زیبایی شیراز، مهم‌ترین دغدغه شما و دیگر بانوان میزان هزینه‌ای است که برای دریافت نوع خدمات، پرداخت کنید. آرایشگاه‌ها همگی تحت نظر اتحادیه بوده و این اتحادیه سالانه قیمت مشخصی برای هرکدام از خدمات ارائه می‌دهد.

اما برخی از نرخ‌های آرایشگاهی در شهر شیراز، عبارت هستند از:

  • نرخ آرایش کامل عروس: از ۳ تا ۱۰ میلیون تومان
  • نرخ کوتاهی مو: از ۱۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان
  • نرخ اصلاح ابرو: شروع قیمت از ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار تومان
  • نرخ براشینگ: شروع از ۱۰۰ هزار تومان
  • نرخ شینیون: شروع از ۲۰۰ هزار تومان
  • نرخ رنگ مو، مش و های لایت: شروع از ۲۵۰ هزار تومان
  • نرخ اصلاح صورت: شروع از ۲۵۰۰۰ هزار تومان
  • نرخ وکس صورت: شروع از ۵۰۰۰۰ هزار تومان
  • نرخ اکستنشن مو (به صورت شاخه‌ای): شروع از ۸۰۰۰ تومان
  • نرخ میکاپ: شروع از ۱۵۰۰۰۰ تومان
  • نرخ لیفت و لمینت مژه: شروع از ۲۹۰۰۰۰ تومان
  • نرخ کراتین مو: شروع از ۴۰۰۰۰۰ تومان
  • نرخ اکستنشن دائم مژه: شروع از ۴۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
  • نرخ تراپی و احیای مو: شروع از ۱۲۰۰۰۰ تومان
  • نرخ فر دائم مو: شروع از ۵۰۰۰۰۰ تومان
  • لایت فویلی: ۵۰۰۰۰ تومان
  • رنگ ریشه: ۲۵۰۰۰۰ نومان
  • رنگساژ: ۳۰۰۰۰۰ تومان
  • تمام دکلره مو: ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
  • آمبره مو: ۲۵۰۰۰۰۰ تومان
  • سامبره مو: ۲۵۰۰۰۰۰ تومان

تمام مبالغ ذکر شده، تقریبی بوده و احتمال تغییر در قیمت‌ها به دلیل شرایط شما یا کیفیت مواد استفاده شده وجود دارد.

لیست سالن های زیبایی شیراز

سالن های زیبایی شیراز

به منظور شناخت بهتر و بیشتر شما با سالن های زیبایی شیراز، لیست کاملی از آدرس سالن های زیبایی شیراز همراه با شماره تماس سالن های زیبایی شیراز آماده کرده‌ایم. ‌امیدواریم این لیست در فرایند انتخاب یک سالن آرایشگاهی مناسب، به شما کمک کند.

نام سالن زیبایی آدرس شماره تلفن
سالن زیبایی لیلا تسلیمی شیراز، فرهنگ شهر، بین کوچه شماره ۳۳ و ۳۵ ۰۹۱۷۸۹۸۱۱۹۵
سالن زیبایی دیلک شیراز، بلوار بعثت، مابین کوچه شماره ۱۶ و ۱۸، کنار بانک ملت ۰۹۱۷۸۱۳۰۹۱۷
سالن زیبایی زر بیوتی شیراز، بلوار بعثت، مجتمع دکوران، طبقه ۲، واحد شماره ۷ ۰۷۱۳۶۴۹۹۸۹۸
سالن زیبایی نرگس نوری بد شیراز، قدوسی غربی، مجتمع آلما، واحد شماره ۵ ۰۹۱۷۹۲۵۱۱۸۱
سالن زیبایی آشین شیراز، ولیعصر قصر دشت، کنار کوچه شماره ۱۸ ۰۷۱۳۶۵۴۱۸۱۴
سالن زیبایی بوتالی شیراز، خاکشناسی، مقابل کوچه شماره ۱۶، طبقه سوم فست‌فود بالسا ۰۷۱۳۲۲۸۰۷۳۳
سالن زیبایی طراوت شیراز، ۲۰ متری نزدیک سینما سعدی، اول هدایت غربی، مقابل کوچه ۴، کنار طبقه فوقانی بانک رفاه ۰۹۳۹۳۱۰۳۷۲۵

۰۹۱۷۳۱۰۳۷۲۵

سالن تخصصی عروس هما شیراز، بلوار رحمت، به طرف بنی هاشمی و مسلم، طبقه بالای لوازم خانگی قائم ۰۹۳۹۶۱۱۰۷۵۹
سالن زیبایی بالسا شیراز، معالى آباد، اول گلدشت ۱، مجتمع خورشید ۰۹۱۹۹۲۸۰۲۸۰
سالن زیبایی بی بی گل شیراز، خیابان مشیر غربی، کوچه شماره ۲۴، مجتمع آذین

از دیگر سالن‌های زیبایی در شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن عروس آزیتا بردبار: فرهنگ شهر، مقابل دادگستری، مجتمع طبیعت، ورودی A، طبقه سوم، واحد سمت راست آسانسور. تلفن تماس: ۰۹۳۷۸۰۲۷۵۷۹
  • آرایشگاه زیبایی سمانه سلمانی: پارامونت، مقابل ساختمان زیتون، نبش کوچه شماره ۱۵ انقلاب. تلفن تماس: ۰۷۱۳۲۳۵۲۴۴۳ – ۰۹۱۷۳۲۰۲۱۷۳
  • مرکز مو و عروس سارا عباسی: معالی آباد، سرکوچه شماره ۹، ساختمان دیاموند، طبقه ۴، واحد شماره ۴۰۱. تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۳۶۳۸۱۸ – ۰۹۱۷۳۰۶۹۰۶۲
  • سالن زیبایی فرزانه فیضی: ملاصدرا، کنار خیابان هدایت، ساختمان شماره ۳۱۰، طبقه ۱. تلفن تماس: ۰۹۰۳۵۵۵۴۳۵۶ – ۰۹۱۷۸۰۹۶۷۸۸
  • آکادمی زیبایی سعیده حیاتی: ستارخان، نزدیک مجتمع هامون، کوچه شماره ۶. تلفن تماس: ۰۹۳۶۳۰۸۱۰۸۰
  • مؤسسه زیبایی لیلا حسینی پناهی: هتل بزرگ شیراز، طبقه سوم. تلفن تماس: ۰۹۱۷۸۵۵۵۵۱۹
  • سالن زیبایی سمیرا (اسلامی): فرهنگ شهر، کوچه شماره ۲۵، مجتمع آپادانا، طبقه ۳، واحد شماره ۸. تلفن تماس: ۰۹۳۷۶۵۸۴۰۷۳
  • سالن تخصصی عروس مرجانا: فرهنگ شهر، آخر کوچه شماره ۳۷ سمت چپ، مقابل کوچه شماره ۴، بلوار تاکستان، سالن مرجانا. تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۳۰۳۶۹۷ – ۰۹۱۷۸۰۸۱۲۱۷
  • سالن زیبایی بادریس: فرهنگ شهر، ایستگاه شماره ۱۴، بلوار کسائی، بعد از کوچه شماره ۱۰. تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۳۱۷۶۳۵
  • آرایشگاه مد شیراز: اول فرهنگ شهر، سمت چپ، کوچه شماره ۱۳. تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۳۰۰۹۵۹
  • سالن زیبایی ماهور: بلوار چمران، خیابان نیایش، کنار کوچه شماره ۱۳. تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۲۳۴۷۳۴
  • سالن زیبایی آریستا: خیابان قدوسی غربی، شهید حقیقت، کنار کوچه شماره ۵، مجتمع مهر و ماه. تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۲۷۰۲۴۹

شارینو

آیا اطلاعاتی درباره رستوران‌های شیراز و کافه‌های شیراز دارید؟ مطمئناً داشتن اطلاعات مفید درباره این موضوعات می‌تواند هنگام گردش در شهر زیبایی شیراز برای شما مفید باشد. برای افزایش دانش خود در این زمینه می‌توانید از بلاگ شارینو کمک بگیرید.

وبلاگ اختصاصی شارینو مطالب جذاب‌تری درباره دوربین مدار بسته در شیراز، مبل شویی در شیراز، قالیشویی در شیراز، مکانیک سیار در شیراز، تعمیر پکیج در شیراز، تعمیر جاروبرقی در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر مبل در شیراز، شرکت نظافتی در شیراز و مرکز لیزر در شیراز برای شما تهیه کرده است.

در طول چند سال گذشته استفاده از فضای مجازی برای گسترش کسب و کار بسیار افزایش یافته و اگر شما نیز از این روش استفاده کنید، مطمئناً خیلی زود مسیر موفقیت را طی خواهید کرد. استفاده از خدمات حرفه‌ای شارینو یعنی ادمین اینستاگرام در شیراز، طراحی سایت در شیراز و سئو سایت در شیراز به شما پیشنهاد می‌شود.

 

سخن پایانی

انتخاب آرایشگر برتر شیراز در بین سالن های زیبایی شیراز، نیاز‌مند اندکی دقت و جست و جو است. مطمئناً این‌گونه هنگام استفاده از خدمات متنوع آموزشگاه آرایشی در شیراز، خیالتان راحت خواهد بود. زیرا متخصصان حاضر در یک مجموعه برتر، بهترین خدمات را با منصفانه‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهند.

به طور مثال در صورتی که رنگ کردن مو‌ها و ایجاد ترکیب زیبایی از رنگ دلخواه شما، از عهده هر شخصی بر نمی‌آید؛ بنابراین بهتر است به یک سالن زیبایی معتبر در شیراز مراجعه کنید تا متخصصان حاضر در آن مجموعه با استفاده از تجربه و هنر خود، آراستگی و زیبایی را به شما هدیه دهند.

 

سؤالات متداول

  1. آرایشگر بهترین جایگزین برای ریمل را چه چیزی معرفی می‌کند؟

استفاده از روش کاشت و اکستنشن مژه

  1. هزینه دکلره کردن تمام مو‌ها در سالن‌های زیبایی شهر شیراز چقدر تعیین شده است؟

۲۵۰۰۰۰۰ تومان

  1. آرایشگر پس از پایان شینیون بسته چه زینتی را انتخاب می‌کنند؟

گل سر زینتی، گل‌های طبیعی یا مصنوعی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *