کافه های اهواز

کافه های اهواز


معرفی کافه های اهواز

آیا بهترین کافه های اهواز را می‌شناسید؟ اگر شما هم دلتان می‌خواهد در یک عصر دل‌انگیز به همراه دوستان یا خانواده‌تان به کافه‌ای دنج در دل اهواز سر زده و از یک نوشیدنی خنک و دسری خوش طعم لذت ببرید، باید بهترین کافه اهواز را بشناسید.

زیرا چنین مکان‌هایی برای برگزاری دورهمی دوستانه، تولد و گذراندن اوقات فراغت بسیار مناسب هستند. در صورتی که شناختی از کافی شاپ‌های اهواز برای تولد یا دورهمی ندارید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را به طور دقیق مطالعه کنید.

زیرا در این مطلب سری به کافه های اهواز زده و درمورد ویژگی‌های یک کافه خوب و همچنین منوی نوشیدنی‌های این کافه‌ها صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های بهترین کافه های اهواز

انتخاب در بین کافه‌های جذاب اهواز جهت گذراندن لحظات خوش با دوستان یا برگزاری تولد، احتمالاً کمی سخت است. بدون شک در صورت آشنایی از ویژگی‌ها و مشخصات ‌ایده‌آل‌ترین کافه در بین کافه های اهواز، فرایند انتخاب برای شما راحت‌تر می‌شود.

در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره ویژگی‌های بهترین و ‌ایده‌آل‌ترین کافه در بین کافه ‌های شهر اهواز پرداخته شده است.

ویژگی‌های بهترین کافه های اهواز

کافه های اهواز

قهوه‌های باکیفیت

یکی از اصلی‌ترین نوشیدنی‌ها موجود در لیست منوی کافه های اهواز، قهوه بوده و در صورت ارائه باکیفیت‌ترین قهوه، باید آن محیط را جهت برگزاری دورهمی دوستانه ‌ایده‌آل معرفی کرد. مدیر کافه به خوبی می‌داند که برای ارائه قهوه باکیفیت به مشتری خود، باید یک سری عوامل را مد نظر قرار دهد که اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • دانه‌های قهوه
  • دستگاه‌های قهوه‌ساز
  • باریستای ماهر

اگر پس از مراجعه به یک کافه با قهوه‌های باکیفیت پذیرایی شدید، حتماً اسم آن محیط را در لیست بهترین کافه‌ های اهواز قرار دهید.

باریستا‌ها و نیروی خدماتی ماهر

وجود نیرو‌های خدماتی مجرب یا باریستا‌های کاربلد به منظور رسیدگی به سفارشات مشتری در کافه های اهواز، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. یک نکته بسیار مهم در رابطه با باریستا‌ها این است که این عزیزان فقط مسئول تهیه قهوه نیستند.

از دیگر وظایف این افراد ارائه اطلاعات کامل و همچنین رفع ابهامات مشتری در مورد قهوه یا دیگر نوشیدنی‌های است. مطمئناً شخصی که برای اولین قهوه می‌خورد، اطلاعات و تجربه‌ای در رابطه با این نوشیدنی و فرایند انتخاب آن ندارد.

در چنین شرایطی باریستا‌های کافه‌ های اهواز وارد میدان شده و با ارائه اطلاعات خود، فرایند انتخاب قهوه را برای او آسان می‌کنند.

محیطی آرام و دنج

افرادی مانند شما که به کافه‌ های اهواز مراجعه می‌کنند، انتظار یک محیط آرام و ساکت را دارند تا بتوانند در آن فضای دنج و دلنشین با دوستان خود صحبت کنند؛ بنابراین اگر کافه در یک خیابان شلوغ واقع شده باشد، سروصدای ماشین‌ها و افراد حاضر در پیاده‌رو، اجازه یک مصاحبت دل‌نشین را به مشتریان نمی‌دهد.

البته هنگامی که شما از بین کافه‌های این شهر، بهترین را برای برگزاری تولد انتخاب می‌کنید؛ مطمئناً محیط ساکت و آرام همیشگی کافه از بین می‌رود.

منوی دسر و نوشیدنی‌های متنوع

مدیران کافه های اهواز منوی دسر و نوشیدنی‌های خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که مشتریان آن‌ها امکان انتخاب داشته باشند. مطمئناً در منوی کافه‌ها کیک، شیرینی، دسر، بستنی، قهوه و چایی وجود دارد.

بنابراین، شما و دوستانتان بر اساس ذائقه خود می‌توانید از بین دسر‌ها و نوشیدنی‌ها متفاوت، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دسترسی به اینترنت پرسرعت

افرادی بسیاری مانند شما به دلیل محیط آرام و دنج کافه، علاقه‌مند به گذراندن ساعت‌های از روز یا شب خود در چنین محیط‌های هستند. مدیر کافه های اهواز حتماً به امکان دسترسی شما و دیگر مشتریان به اینترنتی پر سرعت را توجه می‌کنند.

زیرا یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های امروزه بشر، دسترسی به اینترنت بوده و افراد علاقه‌مند هستند که هم زمان با صرف کیک و قهوه، در فضای مجازی نیز حضور داشته باشند. کافه‌ای که امکان دسترسی آسان، رایگان و پر سرعت به اینترنت را برای مشتریان خود فراهم کند؛ مطمئناً در لیست برترین کافه های اهواز قرار می‌گیرد.

جلب رضایت مشتری

از دیگر ویژگی‌های کافه‌ های اهواز برای تولد یا برگزاری دورهمی دوستانه، توجه به جلب رضایت مشتری از سوی پرسنل و مدیر آن مجموعه است. آن‌ها برای اینکه رضایت شما و دیگر مشتریان خود را جلب کنند، از ماهر‌ترین باریستا‌ها و باکیفیت‌ترین مواد غذایی مانند کیک و قهوه استفاده می‌کنند.

البته برای اینکه از میزان رضایت مشتریان یک کافه مطلع شوید می‌توانید از پیج کافه های اهواز دیدن کنید. بدون شک با مطالعه نظرات مردم در زیر پست‌های اینستاگرامی کافه‌ها می‌تواند فرایند انتخاب یک کافه ‌ایده‌آل را برای شما آسان‌تر کند.

ویژگی‌های بهترین کافه های اهواز

کافه های اهواز

صندلی‌های راحت

مدیران ‌ایده‌آل‌ترین کافه‌های شهر اهواز بر این عقیده باور دارند که وجود صندلی و مبلمان راحت، باعث جلب رضایت مشتری می‌شود. مطمئناً آن‌ها برای خرید صندلی و مبلمان راحت، باید هزینه بسیار پرداخت کنند. اما این کار آن‌ها یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است.

زیرا در صورتی که راحتی و آسایش مشتری با آن صندلی‌ها تأمین شود، او همیشه کافه او را برای برگزاری دورهمی یا خلوت کردن با خود انتخاب می‌کند.

وجود محیط صمیمی‌

بدون شک مدیران ‌ایده‌آل‌ترین کافه های اهواز برای رضایت مشتریانی مانند شما، به مسائلی بسیاری مانند نور و رنگ‌های دکوراسیون توجه می‌کنند. آن‌ها با توجه به این دکوراسیون کافه خود علاوه بر جلب رضایت مشتری، به او احترام می‌گذارند.

بنابراین با ایجاد یک محیط صمیمی و دوست داشتنی، مشتریان را به نوعی وادار می‌کنند که در انتخاب‌های بعدی خود، کافه‌های آن‌ها را انتخاب کنند.

از دیگر ویژگی‌های بهترین کافه‌ های اهواز می‌توان به لیست زیر اشاره داشت:

  • قیمت‌های منصفانه
  • امکان شارژ کردن تلفن همراه
  • فضای پاکیزه و مرتب
  • انتخاب موزیک زیبا و گوش‌نواز
  • توجه به امر نورپردازی
  • ایجاد فضا‌های دونفره
  • تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های خاص
  • توجه به و انتقادات مشتریان

لیست نوشیدنی‌های محبوب کافه‌ های اهواز

کافه های اهواز با توجه به خنک یا سرد بودن سال، نوشیدنی‌های مختلفی را سرو می‌کنند. احتمالاً برخی از این نوشیدنی‌ها برای شما و دوستانتان ناشناخته است. اگر علاقه‌مند به یادگیری اسم و ترکیب نوشیدنی‌های کافه‌ها‌ هستید، حتماً این بخش را به طور دقیق مطالعه کنید.

لیست نوشیدنی‌های محبوب کافه‌ های اهواز

کافه های اهواز

نوشیدنی بلک کافی

نوشیدنی تیره رنگی و تلخی که به واسطه ترکیب با آب گرم سرو می‌شود را بلک کافی گویند. معمولاً این نوشیدنی بدون شکر و شیر سرو شده و کیفیت آن بستگی به دانه‌های قهوه‌ای بستگی دارد که در هنگام تهیه از آن استفاده شده است.

در صورتی که سلیقه شما نوشیدنی تلخ و البته داغ است؛ حتماً بلک کافی را امتحان کنید.

قهوه بدون کافئین

قهوه دی کف یا بدون کافئین، یک قهوه عادی است که در زمان رست شدن و آسیاب شدن کافئین خود را از دست داده است. سرو قهوه‌های دی کف خللی در فرایند خواب شما ایجاد نکرده و در نتیجه می‌توان آن را یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌های داغ نام برد.

کافه های اهواز این مدل قهوه را در لیست خود قرار می‌دهند تا افرادی که علاقه‌مند به مصرف نوشیدنی‌های سالم هستند، امکان انتخاب آن را داشته باشند.

قهوه ترک

اسم این قهوه، از کشور ترکیه گرفته شده است؛ زیرا برای اولین بار در این کشور سرو شده و بعد‌ها در سراسر دنیا رواج پیدا کرد. روش دم کردن قهوه ترک بسیار خاص بوده و کافه های اهواز از باریستا‌های ماهر جهت دم کردن آن بهره می‌برند.

همچنین باریستا کافه به شما می‌گوید که قهوه را بدون صافی باید سرو کرده و تفاله جمع شده در ته فنجان نباید مصرف شود.

اسپرسو

اگر علاقه‌مند به مصرف یک نوشیدنی بسیار قوی‌تر از قهوه هستید، حتماً اسپرسو را سفارش دهید. در فرایند تهیه این نوشیدنی از دانه‌های قهوه خیلی ریز استفاده شده و باریستا آن را به صورت پر رنگ و غلیظ آماده می‌کند. همچنین سرو اسپرسو در کافه های اهواز به صورت تلخ و شات خواهد بود.

لاته

از لاته باید به عنوان یکی از نوشیدنی‌های پرطرف‌دار کافه های اهواز بوعلی نام برد. به واسطه ترکیب شیر و اسپرسو، لاته تهیه شده و معمولاً روی این نوشیدنی با فوم شیر تزیین می‌شود. طعم و مزه آن شبیه کاپوچینو بوده و به تلخی قهوه و علی‌الخصوص اسپرسو نیست.

موکا

خاستگاه این قهوه کشور یمن بوده و بعد‌ها مردم شهر موکا با اضافه کردن شکلات به آن، قهوه موکا را به یکی از بهترین نوشیدنی‌ها در سراسر دنیا تبدیل کردند. عده‌ای معتقد هستند که نسخه شکلاتی قهوه لاته، موکا نام دارد. این قهوه از ترکیب شیر بخارپز و اسپرسو شکلاتی همراه با کف تهیه خواهد شد.

در صورتی که به دنبال یک نوشیدنی داغ، پرطرف‌دار و با طعم ملایم هستید؛ انتخاب موکا بهترین پیشنهاد باریستا و مدیران کافه های اهواز به شما است.

لیست نوشیدنی‌های محبوب کافه‌ های اهواز

کافه های اهواز

کاپوچینو

کمتر کسی است که با شنیدن نام کاپوچینو، یاد طعم خوش آن نیفتد. اگر شما و دوستانتان در دورهمی این نوشیدنی را سفارش می‌دهد، حتماً یک تکه چیز کیک یا پای کیک را با آن سرو کنید. بدون شک پس از سرو این دو در کنار هم حاضر به امتحان نوشیدنی دیگری نمی‌شوید.

آمریکانو

به اسپرسو رقیق شده با آب داغ، آمریکانو گویند. طعم این نوشیدنی بسیار تلخ بوده و اگر با مزه تلخ مشکل دارید، هرگز آن را برای نوشیدنی در کافه های اهواز سفارش ندهید. احتمالاً باریستا به شما بیان می‌کند که برای ملایم‌تر کردن طعم تلخ آمریکانو، آن را با شیر یا یک تکه شکلات سرو کنید.

آفوگاتو

آفوگاتو دسر سبک ایتالیای به همراه نوشیدنی خوش طعم و مزه است. پرسنل ماهر کافه‌های شهر اهواز آن را به کمک یک شات اسپرسو، بستنی وانیلی و کیک باوانی تهیه می‌کنند. یکی از پیشنهاد‌های باریستا و پرسنل کافه، سفارش این دسر بوده و مطمئناً با مصرف، عاشق طعم آفوگاتو می‌شوید.

آیس لاته

آیس لاته قهوه تلخ رقیق شده با خامه و شیر است که طعم فوق‌العاده دارد. این نوشیدنی سرد مناسب فصل تابستان بوده و سرو آن در روز‌های گرم اهواز، بسیار دلنشین خواهد بود.

آیس تی

آیس تی یک نوع چای سرد، معطر و انرژی بخش است که از ترکیب چای، مرکبات و یخ تهیه می‌شود. بدون شک اضافه کردن کمی شکر به آیس تی، طعم آن را برای شما دلنشین‌تر می‌کند.

میلک شیک

میلک شیر یکی از پرطرف‌دارترین نوشیدنی‌ها در روز‌های گرم تابستان است. این نوشیدنی از ترکیب چند ماده غذایی به وجود می‌آید که این مواد، عبارت هستند از:

  • بستنی مایع
  • شیر

در دستورالعمل این نوشیدنی خوشمزه، استفاده از آجیل و میوه مجاز شمرده شده است.

لیست نوشیدنی‌های محبوب کافه‌ های اهواز

کافه های اهواز

قهوه فرانسوی

طعم قهوه فرانسوی، تلخ بوده و تعداد کمی از مردم در سراسر دنیا علاقه‌مند به سرو آن هستند. در صورتی که شما جزء این گروه اندک هستید، حتماً این نوشیدنی را در کافه های اهواز سفارش داده و از طعم تلخ آن لذت ببرید.

لیست تمام کافه های اهواز

شهر اهواز دارای تعداد بسیار زیادی کافه بوده و برخی از کافه های اهواز در منوی خود بهترین صبحانه در اهواز را قرار می‌دهند تا این گونه مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کنند. به منظور اطلاع درباره تک‌تک این کافه‌ها می‌توانید از صفحات مجازی آن‌ها در اینستاگرام کمک بگیرید.

شما به واسطه خواندن نظرات مخاطبان این کافه در کنار مشاهده عکس‌های جذاب پیج، ترغیب می‌شوید تا ساعات خوشی را کنار دوستان خود در کافه موردنظر سپری کنید. در ادامه به معرفی برخی از معروف‌ترین کافه ‌های شیک اهواز پرداخته‌ایم.

لیست تمام کافه های اهواز

کافه های اهواز

کافی شاپ پلاک

طراحی جذاب و دکوراسیون داخلی زیبا این کافه، مشتریان را به خود جلب کرده و سالن آن ظرفیت پذیرایی از ۳۶ مهمان را دارد. این کافه محل دنج و آرامی برای برگزاری مهمانی، جشن تولد و قرار‌های دونفره است. مدیر این کافه در منوی خود سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم در کنار کیک‌ها و دسر را قرار داده است.

کافی شاپ محام

اگر علاقه‌مند به حضور در یک فضای آرام، سرسبز و همراه گیاهان بسیار هستید، انتخاب کافی شاپ محام به شما پیشنهاد می‌شود. بدون شک دکوراسیون زیبا در کنار گل و گیاهان، مهم‌ترین نقطه قوت این کافه در جذب مشتری است.

مدیر کافی شاپ محام با استخدام پرسنل خوش برخورد، ایجاد فضای دلنشین و روشن در کنار سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم همراه با کیک خاطره‌های جذابی را برای شما و دوستانتان می‌سازد. از دیگر امکانات کافه محام اهواز پارکینگ اختصاصی همراه با اینترنت پر سرعت و رایگان است.

کافی شاپ فردین

مطمئناً پس از اولین حضور خود در کافی شاپ فردین، دیگر حاضر نمی‌شوید دورهمی‌های خود را در فضای دیگر برگزار کنید. زیرا این کافه دارای ویژگی‌های مثبتی است که اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر می‌شود:

  • فضایی آرام و دنج
  • ظرفیت ۲۰ نفر آرامش
  • قیمت‌های مناسب و اقتصادی
  • وجود انواع نوشیدنی‌ها، بستنی و کیک در منوی کافه
  • امکان رزرو اینترنتی یا تلفنی
  • پارکینگ
  • اینترنت رایگان

کافی شاپ سون

دکوراسیون چوبی با عکس‌های هنری در کنار طعم فوق‌العاده قهوه‌های کافی شاپ سون، رضایت تمام مشتریان به ویژه افراد سخت‌پسند را جلب کرده است. اگر به دنبال یک کافه ‌ایده‌آل در بین کافه های اهواز هستید، حتماً نام کافی شاپ سون در سر لیست شما قرار می‌گیرد.

در منوی این کافه پرطرف‌دار انواع نوشیدنی سرد و گرم در کنار دسر وجود دارد. یکی از اصلی‌ترین سفارشات مشتریان این کافه، کوکتل‌های است که به دلیل طعم و مزه فوق‌العاده، طرف‌دار بسیار دارد. ساعت کاری کافه از ۱۰ صبح تا ۲۴ بوده و همچنین شما امکان رزرو تلفنی میز برای برگزاری جشن‌های کوچک را دارید.

کافی شاپ کوچه

کافی شاپ کوچه با محیط آرام ظرفیت ۳۵ نفره خود، آرامش را به شما و دیگر مشتریان خود هدیه می‌دهد. این کافه معروف اهواز در بین تمام کافه های اهواز دارای منوی باکیفیت و قیمت‌های نسبتاً بالای نوشیدنی‌ها یا دسر‌ها است. بهترین و محبوب‌ترین نوشیدنی این کافه، لاته است.

البته مدیر کافه با فراهم کردن امکاناتی مانند مطالعه کتاب در کافه، تخفیف‌های را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین کارکنان و پرسنل هنگام برگزاری جشن و مراسم، با شما همکاری خواهند کرد.

کافی شاپ برج

کافی شاپ برج در نزدیک یکی از معروف‌ترین خیابان شهر اهواز یعنی کیانپارس قرار دارد. دکوراسیون چوبی، محیط دل‌نشین و آرام در کنار پنجره‌های سنتی رنگی کافه برج مطمئناً ساعاتی خاطره‌انگیزی را برای شما ایجاد می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین محیط‌ها برای برگزاری جشن، قرار یا دورهمی دوستانه و خانوادگی در شهر اهواز، کافی شاپ برج است. منوی کافه دارای تنوع بسیار بوده و در کنار نوشیدنی و دسر، غذا‌های فست‌فودی نیز وجود دارند.

همچنین در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه کتاب هستید، مدیر کافی شاپ برج امکانات لازم را برای شما فراهم کرده است.

لیست تمام کافه های اهواز

کافه های اهواز

کافی شاپ پیچک

طراحی کافی شاپ پیچک بسیار زیبا بوده و وجود محیط سرسبز با گل‌ها و گیاهان بسیار، آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این کافه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب باز بوده و دارای یک سالن نسبتاً بزرگ است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی گرم، سرد، دسر‌های متنوع و میان وعده‌های خوشمزه وجود دارند.

از این رو شما و دوستانتان با هر نوع ذائقه‌ای می‌توانید در این کافه به راحتی نوشیدنی یا دسر انتخاب کنید. مدیر کافه امکان رزرو تلفنی را برای برگزاری یک جشن و مراسم فراهم کرده است.

کافه گوویندا

یکی از متفاوت‌ترین کافه های اهواز، کافی شاپ گوویندا است. در منوی این کافه، شما انواع غذا‌های گیاهی را می‌بینید؛ بنابراین اگر در بین دوستان شما، فردی است که گیاه خوار است؛ حتماً این کافه را برای دورهمی خود انتخاب کنید تا دوست شما نیز حس راحتی داشته باشد.

کافه پاویون

دکور جذاب و محیط دلنشین این کافه باعث می‌شود که شما حتماً رفتن به آن را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. نوشیدنی‌های سرد کافه در روز‌های گرم اهواز، آرامش را به شما هدیه داده و همچنین با وجود انواع غذا‌های گوشتی و مرغی مانند اسنک و ساندویچ، سرحال خواهید شد.

قیمت نوشیدنی و غذا‌های این کافه، کاملاً اقتصادی بوده و با حضور در کافه پاویون از این نظر نگرانی به دل راه ندهید.

کافه آژا

پس از وارد شدن به محیط کافه آژا، عطر قهوه و کاکائو در کنار وانیل شما را سرمست خواهد کرد. نوشیدنی‌های اصلی در منوی این کافه زیبا و جذاب چای، دم‌نوش، اسموتی وجود دارد که با سرو هر کدم از آن وجود‌تان سراسر لذت می‌شود.

در جدول زیر به آدرس و نام برخی از مشهورترین کافه های اهواز اشاره شده است.

نام کافه آدرس شماره تماس
کافه لانزو اهواز، کوی ملی راه، بلوار توحید، خیابان میترا
کافه چیتا اهواز، کوی زیتون کارمندی، بلوار صبحی، خیابان مناطق، خیابان فردوس
کافه مای اهواز، کوی تختی، خیابان سپاه، خیابان پودات
کافه بروجا اهواز، بازار، بلوار بهبهانی، خیابان نادری ۰۹۱۶۶۰۵۷۷۲۷
کافه جوان اهواز، کوی شرکت کلی حفاری، خیابان حفاری مدرسه
کافه فنجون اهواز، گلستان، خیابان اصفهان، بین دی و بهمن
کافه قاف اهواز، کیانپارس، خیابان پنجم شرقی
کافه رینو اهواز، کیانپارس، خیابان چمران، خیابان هفتم شرقی ۰۶۱۳۳۹۲۲۱۵۲
کافه زوفا اهواز، خیابان چمران، خیابان موحدین شرقی ۰۶۱۳۳۳۷۹۶۳
کافه زهره اهواز، کوی زیتون کارمندی، خیابان زهره ۰۶۱۳۴۴۹۲۹۰۵
کیف کوک بازی اهواز، کیان آباد، خیابان کیانپارس، خیابان شهریور غربی
کافه رستوران کنجد اهواز، کیانپارس، اسفند غربی، نبش خیابان وهابی ۰۶۱۳۳۳۳۸۳۸۳
کافه ژو اهواز، کوی استادان، بلوار ساحلی غربی، بلوار گلستان
کافه دیوار اهواز، کیانپارس، مهر غربی، فاز سه ساختمان نگین
کافه نت اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، بین خیابان انوشه (زهره) و بلوار توحید (زاویه) ۰۶۱۳۴۴۹۳۱۲۰
کافه سی نما اهواز، خیابان کیانپارس، جنب بیمارستان آریا اهواز ۰۹۳۷۳۰۶۳۳۳۷
کافه رستوران لئو اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبه‌روی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیرزمین ۰۶۱۳۳۳۳۰۷۰۷
کافه ۲۸ اهواز، طبقه دوم سینما هلال
کافه من اهواز، بلوار معلم، بلور سپه غربی، خیابان صنعت دوم ۰۹۱۶۰۴۰۹۱۳۲
کافه ملورین اهواز، کیانپارس، خیابان شش شرقی ۰۶۱۳۳۹۲۲۳۱۹
کافه فلامینگو اهواز، خیابان کارمندی، خیابان کمیل، نبش خیابان زمزم ۰۶۱۳۴۴۳۱۰۴۰
کافه کارلا اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان ١٢ شرقی
کافه گرین اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل نبش زاویه ۰۹۰۵۰۲۵۷۰۸۲
کافه روستیک اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل بین زهره و زاویه ۰۹۱۰۶۴۵۴۶۴۱

شارینو

امروزه استفاده از شرکت‌های نظافتی جهت تمیز کردن ساختمان و منزل به دلیل مشغله‌های کاری، بسیار رواج پیدا کرده است؛ بنابراین کسب آگاهی و اطلاعات کافی درباره شرکت نظافتی در اهواز دقیقاً مانند قالیشویی در اهواز و مبل شویی در اهواز لازم خواهد بود.

اگر به دنبال باشگاه ‌ایده‌آل جهت داشتن بدن روی فرم هستید، حتماً مقاله بلاگ شارینو تحت عنوان باشگاه بدنسازی در اهواز را مطالعه کنید. مطمئناً پس از مطالعه این مقاله، به راحتی یک باشگاه مناسب انتخاب کرده و به کمک مربیان حاضر در آن مجموعه، بدنی روی فرمی برای خود ایجاد خواهید کرد.

طی سال‌های اخیر نوسانات ارز و مشکلات اقتصادی باعث شده است که بسیاری از افراد از خرید لوازم خانگی جدید صرف نظر کنند. آن‌ها با تعمیر لوازم خانگی قدیمی، صرفه‌جویی اقتصادی می‌کنند. در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به انجام این کار هستید، بهتر است کمی در رابطه با فرایند تعمیر لوازم خانگی اطلاعات کسب کنید.

بلاگ جذاب شارینو مقالات کاملی تحت عنوان تعمیر یخچال در اهواز، تعمیر تلویزیون در اهواز و تعمیر مبل در اهواز را برای شما تهیه کرده است تا اطلاعاتی کاملی درباره چگونگی تعمیر و دلیل خرابی این لوازم به شما ارائه دهد.

بدون تردید با استفاده از خدمات تخصصی تیم حرفه‌ای شارینو در زمینه سئو سایت در اهواز، طراحی سایت در اهواز و ادمین اینستاگرام در اهواز کسب و کار کوچک شما خیلی زود به موفقیت دست پیدا می‌کند.

البته شارینو علاوه بر اطلاعات در رابطه با مسائل اشاره شده، مقالات دیگری را نیز آماده کرده است. از مهیج‌ترین این مقالات می‌توان به باربری در اهواز، مکانیک سیار در اهواز، سالن‌های زیبایی اهواز، رستوران‌های اهواز و یدک کش در اهواز اشاره کرد.

سخن پایانی

با وجود تعداد بسیاری کافه در سطح شهر اهواز، انتخاب‌ ایده‌آل‌ترین کافه در بین کافه های اهواز جهت برگزاری قرار عاشقانه یا دورهمی دوستانه کار سختی است؛ البته اگر اطلاعات کافی درباره کافه‌ها و ویژگی‌های یک کافه خوب داشته باشید، مطمئناً دیگر در این زمینه با مشکل مواجه نمی‌شوید.

بدون شک از اصلی‌ترین دغدغه شما مانند دیگر مشتریان هنگام حضور در یک کافه، منوی نوشیدنی‌ها و دسر‌ها است. برای اینکه در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید می‌توانید از پیج اینستاگرام کافه‌ها و نظرات مخاطبان بهره ببرید. در این مطلب به هرآنچه لازم است درمورد کافه‌های شهر اهواز بدانید پرداختیم.

 

سؤالات متداول

  1. اقتصادی‌ترین کافه شهر اهواز کدام است؟

کافی شاپ فردین

  1. یک کافه‌ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

منوی متنوع، قیمت منصفانه، باریستا و نیروی خدماتی ماهر، محیط دنج و آرام

  1. بهترین کافه اهواز برای افراد گیاه خوار کدام کافی شاپ است؟

کافه گوویندا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *