معرفی بهترین مرکز لیزر در اهواز

فهرست مطالب

چگونه بهترین مرکز لیزر در اهواز را پیدا کنیم؟ آیا از موهای زائد بدنتان رنج می‌برید و ترفندهای بسیاری همچون تیغ، موم، موبر و اپیلاسیون را امتحان کرده‌ و هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اید؟ آیا پوستتان دچار موهای زیر پوستی شده است و شفاف و یکدست نیست؟

کلید حل تمامی این مشکلات شما لیزر است که به عنوان بهترین و مؤثرترین روش حذف موهای زائد در دنیا شناخته می‌شود. رفع موهای ناخواسته بدن یکی از دغدغه‌های مهم افراد برای داشتن ظاهری آراسته و تمیز است و چنانچه به دنبال بهترین مراکز لیزر بدن در اهواز هستید، ادامه مقاله را با ما همراه باشید.

روش‌های حذف موهای زائد

روش‌های مختلفی برای کمک به افراد وجود دارد تا موهای زائد بیش از حد خود را از بین ببرند؛ اما نتیجه اکثر آن‌ها موقتی است. درمان با لیزر کندلا الکس یک راه‌حل دائمی است. از جمله مهم‌ترین روش‌های حذف موهای اضافی در مراکز اهواز به شرح موارد زیر هستند.

روش‌ موقت

روش‌های موقت حذف موهای زائد فقط ساقه مو را از بین می‌برد و فولیکول مو در جای خود باقی می‌ماند. در نتیجه موهای زائد مجدداً از ریشه رشد می‌کنند. رایج‌ترین روش‌های موقتی حذف موهای اضافه شامل شیوکردن، اپیلاسیون، استفاده از کرم‌های موبر و موچین است.

روش‌ دائمی

هدف اصلی روش‌های دائمی لیزر مو، حذف همیشگی موهای اضافه ناحیه موردنظر فرد و جلوگیری از رشد مجدد مو در آن ناحیه با تخریب فولیکول‌های مو و ازبین‌بردن ریشه آن است. در حال حاضر تنها روش دائمی حذف موهای زائد، لیزر است که حدود ۹۰ درصد فولیکول‌های مو را از بین می‌برد.

فواید لیزردرمانی در معتبرترین مرکز لیزر در اهواز

استفاده از لیزر به‌منظور ازبین‌بردن موهای ناخواسته بدن مزیت‌های منحصربه‌فردی دارد. به‌طوری‌که نمی‌توان این نکات مثبت را در سایر روش‌ها مشاهده کرد. در بخش زیر چند مورد از اصلی‌ترین مزایای لیزر موهای زائد زیر نظر بهترین مرکز لیزر در اهواز آورده شده است.

جلوگیری از ضخیم و پرپشت‌شدن موها

لیزرکردن در مناسب‌ترین مرکز لیزر در اهواز نه‌تنها به بهترین شکل انجام می‌گیرد، بلکه از ضخیم و پرپشت‌شدن موهای زائد جلوگیری می‌کند و فولیکول‌های مو را هم از بین می‌برد.

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد استفاده مکرر از لیزر برای رفع موهای زائد باعث کاهش حجم و ضخامت این موها یا حذف دائمی آن‌ها می‌شود.

به‌صرفه‌بودن از لحاظ اقتصادی

اگر همیشه با موهای ناخواسته بدن خودسر و کله می‌زنید؛ پس حتماً هزینه زیادی را نیز برای آن خرج می‌کنید. این روشی دائمی بوده و نیازی به تکرار پی‌درپی آن تا پایان عمر ندارد؛ پس هر چه زودتر به یک مرکز لیزر در اهواز مراجعه کرده و لیزردرمانی را شروع کنید.

رهایی از شر موهای زیر پوستی

یکی از بزرگ‌ترین معایب روش‌های سنتی برای حذف موهای زائد، ایجاد موهای زیر پوستی در حین رشد مجدد آن‌ها است. این اتفاق می‌تواند موجب ایجاد عفونت نیز شود.

علاوه‌برآن پوست شما هرگز ظاهری تمیز و زیبا نخواهد داشت. چنانچه شما هم از این مشکل رنج می‌برید اطمینان داشته باشید که هیچ روشی بهتر از مراجعه به مرکز لیزر در اهواز نیست.

روشی مطمئن و بدون درد

بندانداختن یا اپیلاسیون برای بسیاری از افراد رنج‌آور است؛ چون کشیده‌شدن هم‌زمان پوست و موها باعث می‌شود حجم زیادی از درد را تحمل کنید. درحالی‌که لیزر روشی کاملاً بدون درد بوده و نتیجه کار نیز تفاوت بسیار زیادی با سایر روش‌ها دارد.

اگر از درد کشیدن در هنگام حذف موهای بدن خود خسته شده‌اید بهترین کار این است که به مرکز لیزر در اهواز مراجعه کنید.

دائمی بودن نتیجه کار

مهم‌ترین فواید لیزر موهای زائد در مناسب‌ترین مرکز لیزر در اهواز که موجب شده بیشتر از هر روش دیگری طرف‌داران زیادی داشته باشد، نتیجه دائمی بودن آن است. با چند جلسه گذراندن پروسه درمانی در مرکز لیزر می‌توانید تا پایان عمر از کلنجاررفتن با موهای اضافی بدن خلاص شوید.

بی‌خطر بودن

بر خلاف عقیده بسیاری از مردم لیزر موهای زائد کاملاً بدون خطر بوده و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. در روش‌هایی نظیر اپیلاسیون می‌توان شاهد کشیده‌شدن یا تحریک پوست بود. زمانی می‌توان نگران عوارض و خطرات ناشی از لیزر بود که در انتخاب کلینیک یا پزشک خود سهل‌انگاری کرده باشید.

درصورتی‌که تمامی پروسه درمانی در بهترین مرکز لیزر در اهواز بادقت بالا با درنظرگرفتن نوع پوست و موهای بیمار انجام شود هیچ خطری کاندیدهای لیزر را تهدید نمی‌کند.

دقت بالا

دستگاه لیزر معتبرترین مرکز لیزر در اهواز از دقت بالایی برخوردار است و می‌تواند به طور مستقیم فولیکول‌های مو را هدف قرار دهد بدون اینکه به پوست اطراف نواحی موردنظر آسیبی برساند. حذف موهای زائد به‌وسیله لیزر بسیار دقیق بوده و فقط ریشه موهای زائد منطقه را موردنظر قرار می‌دهد.

احتمال آسیب به قسمت‌های دیگر بدن در این روش تقریباً صفر است؛ بنابراین با خیال آسوده می‌توانید از این تکنیک استفاده کنید.

انواع دستگاه‌های مرکز لیزر در اهواز

برای لیزر موهای زائد دقت کنید که هر دستگاهی برای نوعی از پوست مناسب است و شما با شناخت انواع دستگاه‌های مراکز لیزر در اهواز، می‌توانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید. از جمله این دستگاه‌ها به شرح موارد زیر هستند.

دستگاه لیزر مونولیت

دستگاه لیزر مونولیت که با نام مدیواستار هم شناخته می‌شود از جدیدترین دستگاه‌های مرکز لیزر در اهواز است که به‌وسیله پزشکان مختلف زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد. کیفیت کار و انجام لیزر موهای زائد با این دستگاه به دلیل ویژگی‌هایی که دارد نسبت به انواع دیگر بالاتر است.

دستگاه لیزر فوتونا

دستگاه فوتونا یکی از بهترین دستگاه‌های پزشکی مرکز لیزر در اهواز است که از تکنولوژی لیزر برای محدودکردن رشد موهای زائد استفاده می‌کند. این دستگاه با ارسال نور لیزر به ریشه موها، باعث تخریب آن‌ها شده و رشدشان کاهش می‌یابد.

با استفاده از دستگاه فوتونا، می‌توان به طور موقت یا دائمی رشد موهای زائد را کاهش داد، البته تعداد جلسات لازم و نتایج دقیق بستگی به ویژگی‌های شخصی و نوع پوست شما دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه الکساندرایت یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین دستگاه‌های مرکز لیزر در اهواز است. این دستگاه از نور مادون‌قرمز استفاده می‌کند که سرعت آن در ازبین‌بردن موهای زائد نسبت به سایر دستگاه‌ها بسیار بیشتر است و همچنین مراجعه‌کنندگان به جلسات کمتری برای درمان نیاز دارند.

این دستگاه برای قسمت‌های بزرگ‌تر بدن مانند کمر، سینه، پاها و… بسیار مناسب است و تأثیر آن در ازبین‌بردن موهای کرکی بیشتر از سایر دستگاه‌ها است.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود یکی از مطمئن‌ترین دستگاه‌های مرکز لیزر در اهواز است. این دستگاه برای تولید نور از دایود استفاده می‌کند و این بدان معناست که می‌توان طول‌موج‌های مختلفی را برای قسمت‌های مختلف به دست آورد. هرچه طول‌موج بالاتر باشد در پوست نیز تأثیر بیشتری می‌گذارد.

دستگاه لیزر IPL

دستگاه لیزر IPL، شبه لیزر است. تفاوت این دستگاه با سایر دستگاه‌های لیزر در این است که دستگاه IPL از یک طول‌موج معین برای تمام قسمت‌های بدن استفاده نمی‌کند؛ بلکه طول‌موج آن متغیر است.

دستگاه IPL برای همه نوع پوست مناسب بوده و قیمت آن نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر در مرکز لیزر در اهواز ارزان‌تر است.

دستگاه لیزر ND YAG

دستگاه ND YAG که جزو مدرن‌ترین دستگاه‌های مرکز لیزر در اهواز است که از فرکانسی بالاتر استفاده می‌کند که باعث نفوذ بیشتر در پوست می‌شود؛ البته می‌توان از فرکانس پایین‌تر آن نیز استفاده کرد. این دستگاه برای افرادی که از لیزرهای دیگر جواب نگرفته‌اند، بسیار مناسب است.

دستگاه لیزر ND YAG برای همه نوع رنگ پوست مناسب است که رشد مجدد موها در آن بسیار تأخیر دارد.

کاربرد لیزر موهای زائد

شما می‌توانید در بهترین مرکز لیزر در اهواز پروسه لیزر را در هر نقطه‌ای از بدن می‌توان انجام داد. منطقه تحت درمان، چه محدود باشد چه وسیع، شما باید یک دوره کامل درمانی را سپری کنید که این دوره معمولاً شامل ۴ تا ۶ جلسه است. در ادامه به بررسی کاربرد لیزر موهای زائد در هر یک از بخش‌های بدن خواهیم پرداخت.

لیزر موهای زائد زیر گردن

لیزر موهای اضافی زیر گردن بیشتر در آقایان شایع است؛ اما گاهی به دلیل برخی از اختلالات هورمونی ممکن است این ناحیه از پوست خانم‌ها هم دارای مو باشد. استفاده از لیزردرمانی به‌صرفه‌ترین پیشنهاد برای رفع این موهای زائد است.

آقایان تمایل زیادی دارند که با حذف موهای اضافه در ناحیه زیر گردن ظاهر زیباتری داشته باشند. لیزر موهای این ناحیه حدوداً بین ۵ تا ۸ دقیقه طول می‌کشد و بعد از ۶ الی ۸ جلسه لیزر، این ناحیه کاملاً عاری از مو می‌شود.

لیزر موهای زائد سینه

لیزرکردن موهای زائد سینه بهترین و امن‌ترین راه برای حذف دائمی موهای زائد سینه است. ازآنجایی‌که بیشتر روش‌های زیبایی و درمانی، هر چقدر هم که امن و کم تهاجم باشند، استفاده از آن‌ها بازم یک سری عوارض دارند پس بهتر است برای لیزر موهای زائد سینه به مرکز لیزر در اهواز مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد صورت

یکی از مناطق بسیار حساس بدن، صورت است. با اینکه موهای رشدیافته در ناحیه صورت بسیار ظریف و کم‌رنگ هستند؛ اما ازآنجایی‌که صورت در دید عموم قرار دارد، می‌تواند تأثیر ناخوشایندی داشته باشند.

لیزر موهای صورت نیاز به مدت‌زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل دارد به این دلیل که موهای موجود در این بخش بسیار نازک‌تر از سایر بخش‌ها است.

لیزر موهای زیر بغل

یکی از پرطرف‌دارترین استفاده‌های لیزری مرکز لیزر در اهواز، حذف موهای زائد زیر بغل است. در این مرکز لیزر این ناحیه خیلی سریع و بی‌دردسر انجام می‌شود و کاملاً مؤثر است. برای حذف موهای زائد زیر بغل تقریباً به ۵ جلسه بافاصله‌های تقریبی ۵ هفته نیاز دارید.

بعد از ۵ جلسه حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد موهای زائد این ناحیه برای همیشه حذف می‌شوند.

لیزر موهای زائد پشت

اگر یک قسمت از بدن وجود دارد که مردان می‌خواهند موهای زائدشان را از بین برود، این قسمت پشت آن‌هاست. استفاده از لیزر برای ازبین‌بردن موهای اضافه پشت مردان بسیار پرطرف‌دار است.

تصور کنید چقدر احساس بهتری داشتید وقتی قرار نبود درباره موهای پشت گردن و اطراف یقه نگران نباشید و دائم در حال کوتاه‌کردن آن‌ها نباشید.

لیزر فول‌بادی

لیزر موهای زائد فول‌بادی یا لیزر کل موهای بدن روشی جدید برای خلاصی از موهای اضافه برای یک‌زمان طولانی است. روش رفع موهای زائد به‌وسیله معتبرترین مرکز لیزر در اهواز می‌تواند گزینه بهتر و مناسبی باشد‌.

‌لیزر فول‌بادی برداشتن همه موهای زائد بدن مثل صورت، دست‌ها، زیر بغل، قفسه سینه، پاها، خط شکم، کمر و پشت بدن، بیکینی، ران‌ها و باسن است.

لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

هر شخصی که از رشد موهای زائد بدن خود ناراحت و خسته شده باشد، می‌تواند با مراجعه به مرکز لیزر در اهواز به انجام لیزر موهای زائد بدن خود اقدام کند. لیزر موهای زائد یک عمل زیبایی محسوب می‌شود و شما با انجام این عمل می‌توانید ظاهر خود را بهبود ببخشید.

در اغلب موارد ممکن است حتی پس از انجام لیزر باز هم موهای زائد بدنتان رشد کنند که احتمالاً می‌تواند ناشی از دلایل زیر باشد:

  • مصرف برخی داروها از جمله داروهای استروئیدی آنابولیک و انواع قرص‌های ضدبارداری
  • عدم تعادل هورمونی به‌ویژه افزایش سطح تستوسترون یا آندروژن
  • اختلالات ارثی، انتقال بیماری‌های ژنی از والدین به فرزندان
  • سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS)
  • ایجاد اخلال تومورها بر ترشح هورمون‌ها

چه کسانی نمی‌توانند لیزر موهای زائد انجام دهند؟

اگرچه لیزر موهای زائد یک روش مؤثر برای کاهش رشد موهای زائد یا حذف آن‌ها است؛ اما برخی از افراد نباید این روش را انجام دهند یا برای انجام آن باید بااحتیاط عمل کنند. چنانچه جزو یکی از موارد زیر هستید، نباید لیزر انجام دهید:

  • باردار بودن
  • سابقه داشتن بیماری‌ لوپوس
  • داشتن مواردی چون تاتو، خال یا کک‌ومک در محل لیزر
  • استفاده از داروهای پمادهای درمان آکنه
  • داشتن تب‌خال تناسلی(HSV-2)  یا مستعد ابتلا به تب‌خال
  • داشتن اسکارهای کلوئیدی، اسکار برجسته
  • داشتن سرطان پوست

عوامل مؤثر در هزینه لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در اهواز باتوجه‌به شرایط مو و رنگ پوست ممکن است متفاوت باشد و نمی‌توان رنج قیمت مشخصی برای آن در نظر گرفت. هرچه پوست تیره‌تر باشد یا موهای زائد ضخامت بیشتری داشته باشند ممکن است تعداد جلسات لیزر بیشتر و متعاقباً باعث افزایش هزینه‌های جاری شود.

مدت‌زمان لیزر

مدت‌زمان لیزردرمانی مرکز لیزر در اهواز یکی از دلایل مهمی بوده که در میزان هزینه لیزر موهای زائد مؤثر است. مدت‌زمان لیزر به وسعت و اندازه آن بخش از بدن بستگی دارد. هرچه مدت بیشتری طول بکشد به معنای لیزرکردن بخش وسیع‌تری از بدن یا قسمت‌های بیشتری از آن است.

همچنین، لیزر موهای ضخیم و خشن در مقایسه با موهای نازک به مدت‌زمان بیشتری نیازمند بوده و قطعاً شامل هزینه‌ بیشتری نیز می‌شود.

مهارت و تجربه کادر درمانی

مهارت و تجربه کادر درمانی مرکز لیزر در اهواز جزو عوامل مهم در بالارفتن هزینه لیزر به‌حساب می‌آید؛ زیرا هرچه قدر کادر درمانی لیزر حرفه‌ای‌تر و ماهرتر باشند، عوارض جانبی کم‌تر و تأثیرگذاری لیزر نیز بیش‌تر می‌شود.

نوع دستگاه لیزر

بسیاری از کلینیک‌های زیبایی در اهواز از دستگاه‌های قدیمی برای لیزر موهای زائد افراد استفاده می‌کنند. این کلینیک‌ها معمولاً قیمت کمتری برای لیزر موهای زائد از مشتریان خود دریافت می‌کنند. چون نوع دستگاه پیشرفته یا قدیمی بودن آن نیز در قیمت لیزر بسیار تأثیرگذار است.

ناحیه موردنظر

ناحیه‌هایی که بیمار می‌خواهد تحت درمان قرار گیرد، مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه لیزر موهای زائد است. نواحی بزرگ‌تر از بدن بیشتر از تکه‌های کوچک هزینه می‌برند؛ زیرا زمان بیشتری برای رفع موهای زائد در این نواحی نیاز است.

تعداد جلسات

هزینه کل درمان به چند جلسه لیزردرمانی تقسیم می‌شود که قیمت آن متفاوت است. تعداد جلسات برای هر بیمار فرق دارد؛ اما اکثر آن‌ها بین ۴ تا ۸ جلسه درمانی برای دستیابی به بهترین نتایج نیاز دارند.

دفعات جلسات معمولاً هر ۴ تا ۶ هفته بوده؛ اما این نیز می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و به نوع مو، رنگ و چرخه رشد طبیعی موی آن‌ها بستگی دارد.

نرخ مرکز لیزر

کلینیک‌ها و مراکز گوناگونی در اهواز وجود دارند که عمل لیزردرمانی را ارائه می‌دهند و درنتیجه، هزینه درمان از کلینیک به کلینیک دیگری متفاوت است.

معمولاً تفاوت قیمت خدمات مرکز لیزر در اهواز به تجربه و سابقه کار آن‌ها، منطقه و مکان جغرافیایی، کارکنان و پرسنل آن‌ها، تجربه و مدارک متخصصان، تجهیزات و دستگاه‌های لیزری که دارند، بستگی دارد.

نواحی مختلف بدن

هزینه لیزر برای قسمت‌های مختلف بدن متفاوت بوده و این که کدام ناحیه از بدن را برای لیزر انتخاب می‌کنید در قیمت نهایی آن تأثیرگذار است.

هر بخش از بدن، اندازه و وسعت متفاوتی داشته و افزون بر این ریشه‌های مو نیز در قسمت‌های مختلف بدن دارای ضخامت‌های متفاوتی بوده و به درجات مختلفی از لیزر نیازمند است. برای مثال، لیزر موهای زائد در ناحیه زیر بغل یا چانه، نسبت به لیزر موهای زائد در ناحیه کمر و پاها، هزینه کمتری دارد.

نکات مهم قبل از مراجعه به مرکز لیزر در اهواز

قبل از انجام‌دادن لیزر می‌بایست یک سری نکات را رعایت کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. این نکات باعث می‌شوند که شما با کمترین عوارض نتیجه بهتری از لیزر مو بگیرید.

خودداری از مصرف کافئین

شما باید قبل از جلسه لیزر استراحت کنید، بنابراین مصرف کافئین به مدت ۲۴ ساعت قبل از جلسه لیزر توصیه نمی‌شود؛ زیرا باعث افزایش حساسیت و احساس درد در طول جلسه می‌شود.

توجه به توصیه‌های پزشک

یکی از مهم‌ترین دستورات قبل از مراجعه به مرکز لیزر در اهواز، مشورت با پزشک قبل از شروع فرایند لیزر موهای بدن است.

معمولاً پزشک برای مشاهده اثربخشی لیزر، نمونه‌ای از مو را برمی‌دارد و با توجه نوع موی شما یک سری از نکات را به شما یادآوری می‌کند و شما باید به‌خوبی آن‌ها را رعایت کنید. مشاوره با پزشک به تعیین میزان بهره‌مندی بیمار از جلسات لیزر کمک زیادی می‌کند.

خودداری از برداشتن مو از ریشه

یکی از دستورالعمل‌های مهم قبل از رفتن به مرکز لیزر در اهواز این است که شما باید ۶ ماه قبل از درمان از برداشتن موهای ریشه خودداری کنید.

همچنین باید از کندن مو با استفاده از موم نیز خودداری کنید؛ زیرا برداشتن مو از ریشه منجر به ناپدیدشدن فولیکول‌های مو می‌شود که هدف اصلی اشعه لیزر هستند. معمولاً استفاده از تیغ در روزها و ماه‌های قبل از لیزر موهای زائد توصیه می‌شود.

کنترل داروهای مصرفی

زمانی که به مرکز لیزر در اهواز مراجعه می‌کنید حتماً داروها و سابقه پزشکی خود را هم به همراه داشته باشید. پزشک بعد از بررسی این موارد به شما در مورد لیزر موهای زائدتان مشاوره کامل می‌دهد.

خصوصاً بعضی داروها مانند آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای ضد آکنه و رقیق‌کننده خون از جمله داروهایی هستند که باید بافاصله بعد از لیزر مو مصرف شوند.

اجتناب از حمام و ورزش‌های پرتحرک

پس از لیزر، پوست شما گرم می‌شود. این گرما تقریباً تا ۴۸ ساعت در پوست ماندگار است؛ پس باید حدالامکان در این فاصله زمانی از فعالیت هایی مانند باشگاه، حمام و ورزش های پرتحرک که پوست را گرم تر می کنند، خودداری کنید.

عدم مصرف مواد آرایشی و بهداشتی

لیزر موهای زائد زمانی به شما بهترین نتیجه را می‌دهد که با فواصل منظم و با پوست کاملاً تمیز به مرکز لیزر در اهواز مراجعه کنید‌. قبل از لیزر مو نباید هیچ کرمی روی پوست شما باشد؛ بعد از لیزر هم تا ۴۸ ساعت از استفاده هر محصول غیر داروهای تجویزی پزشک خودداری کنید.

حتماً زیرانداز و سری دستگاه را با خودتان همراه داشته باشید و برای محافظت از چشمانتان به اپراتور گوشزد کنید که به شما عینک مخصوص بدهد.

لیست بهترین مراکز لیزر در اهواز

اگر بهترین مرکز لیزر در اهواز را نمی‌شناسید، اصلاً لازم نیست نگران باشید ما در جدول زیر بهترین مرکز لیزر در اهواز را به همراه آدرس مرکز لیزر در اهواز و شماره تماس لیزر در اهواز را گردآوری کرده‌ایم.

نام مرکز آدرس شماره تلفن
مرکز لیزر صدف اهواز، کیان پارس، خیابان چمران، خیابان سوم شرقی ۰۶۱۳۳۹۲۰۴۹۹
مرکز تخصصی دکتر نسیم عنایت الهی اهواز، زیتون کارمندی، بین خیابان صالح‌پور و فروغ، مجتمع آداک، طبقه دوم ۰۹۱۶۹۹۸۲۳۳۵
مرکز لیزر آنی اهواز، کوی باهنر، بلوار معلم، ۵۰ متر بالاتر از ۳ راه نگهبانی به سمت راه بند، جنب فروشگاه شیرین عسل، مجتمع عرشیا ۰۹۲۱۳۲۶۸۶۷۰

۰۹۰۵۶۱۹۸۳۸۳

مرکز تخصصی لیزر سابرینا اهواز، کیان پارس، پهلوان غربی، جنب خرداد شرقی، مجتمع ابوعلی سینا ۰۹۱۶۳۴۳۴۵۱۶
سالن لیزر دکتر شهین ملک خیاط اهواز، کیان پارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع شفا، طبقه ۴، واحد ۷ ۰۶۱۳۳۳۶۴۲۵۰
کلینیک لیزر و زیبایی دکتر احمد صاکی اهواز، کیان پارس، خیابان پهلوان شرقی، هم ردیف دادگاه، ساختمان سینوهه، طبقه ۳ ۰۶۱۳۳۷۳۲۰۳۳
مرکز لیزر ولیعصر اهواز، گلستان، بلوار گلستان، خیابان اسفند ۰۹۱۶۳۲۰۶۹۵۰
مرکز لیزر دکتر آیدا حلاج زاده اهواز، کیان‌آباد، بین خیابان ۴ و ۵ شرقی، طبقه ۴ ۰۹۹۳۱۷۷۶۲۱۹
مرکز لیزر پرتو اهواز، کیان پارس، خیابان ۲ غربی، فاز ۱ ۰۶۱۳۳۳۸۰۵
سالن لیزر مهریار اهواز، خیابان زیتون ۰۶۱۳۴۴۵۲۲
مرکز لیزر سحر اهواز، گلستان، بین دی و آذر ۰۹۰۳۵۰۰۶۶۴۷
مرکز لیزر ایرانیان اهواز، کیان‌آباد، خیابان وهابی ۰۶۱۳۳۳۳۹۱۴۴۳۴
مرکز لیزر پگاه اهواز، خیابان شریعتی جنوبی، کوچه شهید نجفی ۰۶۱۳۲۲۰۱۱۰۹
کلینیک لیزر هرمینا اهواز، بلوار گلشن ۰۹۳۵۲۴۴۸۰۹۷
مرکز لیزر آراد اهواز، گلستان، خیابان آبان ۰۹۱۶۷۷۵۶۳۲۳
مرکز تخصصی لیزر تابان اهواز، کیان پارس، انتهای ۵ شرقی، مجتمع تابان ۰۹۰۲۰۰۱۰۳۱۶

۰۹۱۶۳۱۲۶۱۴۱

مرکز لیزر لیانا اهواز، کیان پارس، وهابی شمالی الهام، مجتمع کسری، طبقه ۲، واحد ۴ ۰۹۰۳۱۱۱۱۹۳۵
سالن لیزر آروما اهواز، کیان پارس، نبش ۷ کیان آباد، مجتمع آپادانه، طبقه دوم، واحد دوم ۰۹۳۰۶۳۱۶۸۹۳

شارینو

آموزشگاه‌های بسیاری در اهواز وجود دارند که شامل طیف گسترده‌ای از رشته‌ها بوده و مشغول به آموزش‌دادن هستند. درصورتی‌که می‌خواهید از این آموزش‌ها جا نمانید بهتر است مقاله‌هایی در زمینه آموزشگاه فنی در اهواز، آموزشگاه زبان در اهواز، آموزشگاه موسیقی در اهواز را مطالعه کنید تا بی‌نصیب نشوید.

آیا احساس می‌کنید با کسب‌وکار خود آب در هاون می‌کوبید و به سمت اهداف خود پیشرفتی نمی‌کنید؟ هر کارآفرینی دوست دارد کسب‌وکاری موفق و سودآور داشته باشد؛ اما قطعاً نحوه رسیدن به این هدف همیشه مشخص نیست.

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان سود زیادی برایتان باشد، شارینو برای چگونگی تحقق کسب‌وکار شما مقاله‌هایی در مورد طراحی سایت در اهواز، سئو سایت در اهواز و… که بسیار کارساز و مفید بوده ارائه داده است.

اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید یک شرکت باربری خوب پیدا کنید. حتی دغدغه اینکه ممکن است از باربری استفاده کنید که سر شما را کلاه بگذارد.

کاملاً به شما حق می‌دهیم! برای رفع نگرانی‌های خود بهترین کار قبل از انتخاب یک باربری این است که مطالب باربری در اهواز را بخوانید تا در انتخاب درست شرکت باربری اصولی‌تر تصمیم بگیرید.

درصورتی‌که می‌خواهید از چگونگی خدمات نظافتی در اهواز اطلاعات زیادی را کسب کنید، بهتر است سری به موضوعاتی همچون مبل شویی در اهواز، قالیشویی در اهواز بزنید تا از امکانات بی‌نظیر آن مطلع شوید.

جاهای تفریحی اهواز را تا چه حد می‌شناسید؟ شاید تصورتان از اهواز، شهری همیشه گرم با خورشیدی سوزان، غذاهای تند است؛ اما باید بگیم که اهواز فقط به این موارد محدود نمی‌شود.

برای اینکه از این شهر و سایر مکان‌های آن بیشتر بدانید، توصیه می‌کنیم حتماً مقالات کافه‌های اهواز، رستوران‌های اهواز در صدر اول مطالعات خود قرار دهید.

خدمات خودرو در اهواز شامل مجموعه اقدامات شکل‌گرفته برای تعمیر و سرویس انواع خودرو در جاده‌ای و غیر جاده‌ای متناسب با مشکل و نیازتان است. شارینو در راستای راحتی و رفع نیازهای روزمره شما، مقالات یدک کش در اهواز، مکانیک سیار در اهواز را برایتان تدارک دیده است.

این روزها استفاده از خدمات سالن زیبایی زنانه بازار داغی دارد، چرا که انواع مختلفی از امور مراقبتی، بهداشتی و زیبایی در آن انجام می‌شود.

به همه افراد ساکن در اهواز پیشنهاد می‌کنیم چنانچه به زیبایی ظاهری خود اهمیت فراوانی می‌دهند، مطلب سالن‌های زیبایی اهواز را بخوانند و زیبایی خود را دوچندان کنند.

اگر دربه‌در دنبال متخصص روان‌شناس و تغذیه خوب در اهواز می‌گردید هیچ جایی نرید! در این جا مقالات مهمی و سودمندی نظیر روانشناس در اهواز و پزشک تغذیه در اهواز گیرتان می‌آید که در هیچ جای دیگر نصیبتان نمی‌شود.

در انتها

امروزه روش‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانند به ما کمک کنند از شر موهای زائد بدنمان خلاص شویم. یکی از این روش‌ها استفاده از لیزردرمانی است. لیزردرمانی مدت‌های زیادی است که در نقاط مختلف جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در نهایت توصیه می‌شود برای لیزر به روش صحیح به معتبرترین مرکز لیزر در اهواز که زیر نظر پزشک متخصص پوست اداره می‌شود مراجعه کنید.

 

سؤالات متداول

  1. چرا استفاده از روش‌های سنتی برای حذف موهای زائد مناسب نیست؟

چون موجب ایجاد موهای زیر پوستی در حین رشد مجدد موها می‌شوند.

  1. برای لیزر موهای زیر گردن چند جلسه لیزر لازم است؟

قسمت زیر گردن بعد از ۶ الی ۸ جلسه لیزر کاملاً عاری از مو می‌شود.

  1. منظور از لیزر فول‌بادی چیست؟

برداشتن موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *