رستوران های همدان

پس از یک گشت‌وگذار حسابی از اماکن دیدنی شهر همدان، صرف یک وعده غذایی مطلوب و دلچسب یکی از خوشایندترین لذت‌های سفر به شهر همدان محسوب می‌شود. شما با شناخت بهترین رستوران های همدان می‌توانید کیفیت بالا را در کنار محیطی آرام و دنج تجربه کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی لیست کاملی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران های همدان بپردازیم.

رستوران های همدان

 

 

لیست رستوران های همدان

انتخاب یک رستوران با کیفیت و عالی همواره از دغدغه‌های مردم در سفر یا برای گذراندن اوقات خوش است. در ادامه لیستی از بهترین رستوران های همدان که لازم است در سفر به این شهر جذاب و دیدنی سری به آن‌ها بزنید را ارائه خواهیم کرد. این رستوران‌ها عبارت‌اند از:

دیزی سرای آریاییان

اگر اهل خوردن غذای سنتی به‌ویژه دیزی در رستوران های همدان هستید به جرئت می‌توان گفت بهترین رستوران سنتی همدان برای علاقه‌مندان به محیط سنتی و اصیل ایرانی دیزی ‌سرای آریاییان است.

این رستوران سنتی در همدان یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن دیزی است که از فضای بسیار دل‌نشینی برخوردار بوده و می‌توانید بعد از صرف غذا در آن چای و نبات سفارش دهید و در کنار دوستان و خانواده تفریح خود را کامل کنید.

 همان‌طور که از نام این رستوران کاملاً مشخص است در آن فقط دیزی سرو می‌شود که البته طبخ آن با تازه‌ترین و بهترین گوشت‌ها است و ترکیب بسیار لذیذی در کنار نان سنگک تازه، دوغ، ترشی و سبزی به مشتریان ارائه می‌شود.

آدرس: خیابان بوعلی جنوبی

لیست رستوران های همدان

 

 

رستوران دلتا

در رستوران دلتا همدان انواع غذا‌های ایرانی و محلی با بالاترین کیفیت در محیطی گرم و صمیمانه به مشتریان عرضه می‌شوند. این رستوران را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین رستوران های همدان معرفی کرد که علاوه بر کیفیت بی‌نظیر غذا، به دلیل رفتار محترمانه با مشتری‌ها معروف است.

در این رستوران می‌توانید سفارش خود را روی تخت یا پشت میز نوش جان کنید. غذای معروف رستوران دلتا را می‌توان کباب‌کوبیده و کبابی به نام ثریایی که متشکل از کباب‌برگ همراه با فلفل دلمه‌ای و سبزیجات مزه‌دار است معرفی کرد. قیمت‌‌های منو این رستوران بسیار معقول و به‌صرفه است.

آدرس: خیابان میرزاده عشقی، روبه‌روی خیابان سعیدیه

رستوران ایتالیایی دلژین

اگر قصد دارید طعم بهترین استیک‌‌ها و پاستا‌های ایتالیایی را در شهر همدان تجربه کنید؛ رستوران دلژین بهترین گزینه است. کیفیت غذا‌های رستوران دلژین، بسیار عالی و ستودنی است و سرویس‌دهی و رفتار پرسنل آن همواره مورد رضایت مشتریان قرار داشته است.

این رستوران ایتالیایی در همدان از فضایی بسیار شیک و دلنشین برخوردار است و بهترین غذا‌های ایتالیایی را می‌‌توانید در این رستوران نوش جان کنید؛ البته طبیعتاً نرخ غذا‌های آن نسبت به بسیاری از رستوران‌های شهر بیشتر بوده اما با توجه به کیفیت و تنوع غذا‌ها، قابل‌قبول است.

آدرس: سیزده خانه، پایین‌تر از هتل بوعلی، روبه‌روی بانک تجارت

رستوران ایتالیایی دلژین

 

 

رستوران داریوش گنج‌نامه

دهکده گنج‌نامه‌ همدان یک مجموعه تاریخی و تفریحی در این شهر است که گردشگران و مسافران زیادی هرساله به بازدید از آن می‌پردازند. با توجه به اهمیت این تفرجگاه وجود یک رستوران باکیفیت و حرفه‌ای جهت رفاه حال گردشگران عزیز امری ضروری است.

شما می‌توانید بعد از یک گشت‌وگذار حسابی در این مجموعه تفریحی به‌صرف یک وعده غذایی دلچسب در رستوران داریوش گنج‌نامه بپردازید. یکی از رستوران‌های گنج‌نامه همدان رستوران داریوش است که از فضای بسیار مدرن و لوکسی برخوردار بوده و در طبقه سوم در محیطی زیبا و دنج، پذیرای گردشگران است.

 البته در گنج‌نامه همدان می‌توانید رستوران‌های دیگری همچون رستوران سنتی با موسیقی زنده نیز بیابید که در روز‌های تعطیل و مراسم‌های خاص، هنرمندان در آن به نواختن می‌پردازند و جذابیت این مکان را دوبرابر می‌کنند.

آدرس: جاده عباس‌آباد، مجموعه گنج‌نامه

رستوران بریان پسر خوب

اگر قصد دارید بریونی با طعمی‌ خاص و متفاوت نوش جان کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به رستوران بریان پسر خوب بزنید. مطمئن باشید عطر و طعم و کیفیت بالای غذای این رستوران، توجه شما را جلب خواهد کرد.

آدرس: آرامگاه باباطاهر، نبش آتش‌نشانی

رستوران بریان پسر خوب

 

 

باغ رستوران نعل اشکنه

یکی از بهترین رسرستوران های همدان، همین رستوران نعل اشکنه است که چشم‌انداز طبیعی و بسیار دیدنی دارد. این رستوران را می‌توان از باغ رستوران های همدان معرفی کرد که می‌توانید در آن از لذت خوردن یک غذای ایرانی خوش‌طعم در کنار تماشای مناظر طبیعی برخوردار شوید.

نام رستوران نعل اشکنه، برای بسیاری از گردشگران بسیار جالب و شگفت‌انگیز است. جالب است بدانید در گذشته به دلیل وجود سنگلاخ‌‌های فراوان در این مسیر، نعل اسب‌‌هایی که از این مسیر می‌گذشتند شکسته می‌‌شد و به همین دلیل مردم همدان این رستوران را به نام نعل اشکنه می‌شناسند.

وجود سه محیط کاملاً مختلف سربسته، محوطه تخت‌‌ها و آلاچیق‌‌های خانوادگی و خصوصی، در این رستوران سبب شده تا این فضای جذاب طرف‌داران زیادی داشته باشد. در این رستوران جهت راحتی مشتریان هم تخت‌‌های سنتی و هم میز و صندلی مدرن قرار گرفته است و هرکسی با توجه به سلیقه خود، هرکدام را که راحت‌تر است انتخاب می‌‌کند.

وجود پارکینگ رایگان خیابانی برای تمام مشتریان، یکی دیگر از ویژگی‌‌های مهم این رستوران است. البته قیمت منوی رستوران نعل اشکنه کمی‌ بالا است ولی با توجه به کیفیت غذا و محیط زیبای آن ارزش هزینه کردن را دارد. در رستوران نعل اشکنه می‌توانید بهترین کباب‌های همدان را تجربه کنید.

آدرس: بلوار کولاب، نرسیده به عباس‌آباد

سفره‌خانه سنتی حمام قلعه

موزه حمام قلعه یک موزه مردم‌شناسی است که در سال ۱۳۸۷ شمسی در شهر همدان افتتاح شده‌ است. ساعت کاری این موزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب است. مجموعه‌ی فرهنگی تاریخی حمام قلعه، به‌جز موزه، سفره‌خانه دنج و باصفایی نیز دارد که شما  می‌‌‌توانید پس از بازدید و سیاحت از این مکان تاریخی، در سفره‌خانه سنتی حمام قلعه از طعم بهترین غذا‌های سنتی لذت ببرید.

آدرس: همدان، خیابان شریعتی، کوچه مهر

سفره‌خانه سنتی حمام قلعه

 

 

رستوران اسپی یاس

رستوران اسپی یاس از رستوران‌های محبوب همدان با انواع غذا‌های ایرانی (انواع کباب) فست‌فودی (پیتزا، ساندویچ، سوخاری و…) فرنگی (انواع پاستا، استیک، سالاد‌ها و…) کافی‌شاپ (انواع بستنی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و…) است و تنها فود کورت همدان محسوب می‌شود.

تنوع بالای منو این مجموعه سبب شده است تمامی‌ سلیقه‌ها بتوانند در کنار هم یک وعده غذایی به‌یادماندنی را تجربه کنند و لذت ببرند. این رستوران از سالن پذیرایی، روف‌گاردن، شهربازی کودکان، اتاق vip جهت جشن تولد، مهمانی‌های خانوادگی و جلسات کاری برخوردار است که این مجموعه را به مکانی بی‌نظیر و بسیار جذاب برای شهروندان همدانی و مسافران تبدیل کرده است.

این مجموعه از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه به‌صورت روزانه در پخت غذا‌ها استفاده می‌کند و می‌توان گفت در شهر همدان از بابت کیفیت و مشتری مداری این رستوران زبانزد خاص و عام است.

آدرس: خیابان مهدیه، نرسیده به بانک ملی مرکزی

رستوران ایتالیایی چوبین

رستوران چوبین یکی دیگر از رستوران‌های ایتالیایی همدان است که پاستا‌های خوبی و باکیفیتی عرضه می‌کند. سرویس‌دهی این رستوران بسیار عالی و رضایت‌بخش است و ما این اطمینان را به شما می‌دهیم از صرف غذا در این محیط دوست‌داشتنی نهایت لذت را خواهید برد.

آدرس: بلوار اعتمادیه

رستوران ایتالیایی چوبین

 

 

رستوران ته‌چین

از دیگر رستوران های همدان می‌توان به رستوران ته‌چین اشاره کرد که بهترین غذا‌های سنتی را با بهترین مواد و برنج صد درصد ایرانی سرو می‌‌کند. فضای این رستوران بسیار آرام و دنج بوده و پرسنل آن به بهترین نحو ممکن به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند.

ویژگی مهم دیگر رستوران ته‌چین منوی بسیار متنوع آن است و با توجه به کیفیت بالای غذا‌ها، قیمت آن‌ها را نیز می‌توان در درجه معقولی در نظر گرفت. پیشنهاد می‌کنیم در صورت انتخاب این رستوران اصلاً بشقاب ویژه‌ آنکه شامل انواع کباب، ته‌چین، مخلفات و دورچین است را از دست ندهید.

 از دیگر مزایای رستوران ته‌چین همدان می‌توان به سرو انواع غذا‌های ایرانی، انواع کباب، انواع ته‌چین، غذای فرنگی، بوفه، سلف‌سرویس و محیط وسیع و بسیار شیک اشاره کرد.

آدرس: چهارراه پژوهش، پایین‌تر از پمپ‌بنزین

رستوران میسان

تپه‌‌های عباس‌آباد همدان میان گردشگران و مسافران بسیار پرطرف‌دار است. شما می‌توانید پس از تفریح در این منطقه گردشگری زیبا  برای صرف یک وعده غذایی مطلوب و لذت‌بخش سری به رستوران میسان بزنید. این رستوران در کنار دریاچه واقع شده است و با نشستن در آن می‌توانید تمام شهر را ببینید.

غذا‌های لذیذ و باکیفیتی در این رستوران سرو می‌‌شوند که رضایت بالای مشتریان را جلب کرده‌اند. در محیط خبری از فست‌فود نیست و تن‌ها غذا‌های ایرانی نظیر انواع کباب، خوراک سبزیجات و غیره در منوی این رستوران قابل سفارش است.

آدرس: تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد

رستوران میسان

 

 

رستوران سنتی شاندیز حاجی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های همدان است که از فضایی دلنشین و سنتی برخوردار بوده و برای افرادی که دوست دارند غذای خود را در محیط سنتی میل کنند گزینه بسیار مناسبی است. دکوراسیون سنتی و زیبا، غذا‌های لذیذ و باکیفیت، پرسنل خوش‌برخورد و وظیفه‌شناس ازجمله ویژگی‌‌های اصلی این رستوران به‌حساب می‌آیند.

البته مهم‌ترین دلیلی که سبب محبوبیت این رستوران در نزد ا‌هالی همدان و گردشگران شده است؛ وجود تیم آشپزی بسیار حرف‌های و مجرب و تعداد بالای کارکنان است. این موضوع سبب شده است مشتریان زمان زیادی را در انتظار غذا سپری نکنند و سرویس‌دهی با سرعت قابل‌توجهی انجام شود.

 آدرس: خیابان تختی، محله حاجی

رستوران عطر سیب

یکی دیگر از جذاب‌ترین رستوران های همدان رستوران عطر سیب است. وجود فضای سرسبز و دلنشین پیرامون این رستوران و همچنین طبخ غذا‌های ایرانی و سنتی لذیذ سبب شده تا رستوران عطر سیب از پرطرف‌دارترین رستوران های همدان باشد.

مشتریان این رستوران می‌‌توانند در تخت‌‌ها و یا میز‌های مخصوص سرو غذا، غذای خود را میل کنند. نزدیکی موقعیت این رستوران به مجموعه گنج‌نامه و محوطه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا، سبب تعداد بالای مشتریان این رستوران شده است.

رستوران عطر سیب

 

 

رستوران کاکتوس

یکی دیگر از رستوران های همدان که اکثر ا‌هالی همدان آن را می‌‌شناسند و به‌عنوان یک رستوران خوب از آن یاد می‌‌کنند رستوران کاکتوس است. در رستوران کاکتوس انواع غذا‌های ایرانی با کیفیت بالا سرو می‌‌شوند و مسافران و گردشگران می‌توانند برای صرف غذا‌های ایرانی این رستوران را انتخاب کنند و از کیفیت بالای خدمات آن لذت ببرند.

آدرس:  میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانک ملی

رستوران کاکتوس

 

 

از کافه‌ رستوران های همدان نیز می‌توان به مواردی همچون کافه کارن، کافه من، کافه ژاو، کافه گپ، کافه رد و غیره اشاره کرد. علاوه بر تمام رستوران‌های گفته‌شده رستوران‌های دیگری نیز همچون کافه بام سبز، کافه فکرکده، کافه وست و فست‌فود سی نون در همدان دایر هستند که ازجمله بهترین رستوران های همدان محسوب می‌‌شوند.

 بنابراین هنگام سفر به همدان زیبا و دوست‌داشتنی، می‌‌توانید از غذا‌های خوشمزه این مکان‌ها بعد از یک تفریح به‌یادماندنی لذت ببرید.

اگر قصد سیاحت و گشت‌وگذار در همدان را دارید پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی هرچه بیشتر با جاذبه‌های توریستی این شهر دیدنی به مطالب سایت شارینو در زمینه مراکز تفریحی در همدان مراجعه نمایید.

جهت دسترسی به بهترین و مجرب‌ترین ادمین‌های اینستاگرام، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات ادمینی پیج تیم تخصصی شارینو استفاده کنید تا از تأثیر بالای حضور یک ادمین فعال در جذب مخاطبان بیشتر و رشد پیج کاری خود برخوردار شوید.

دانشگاه بوعلی همدان یکی از دانشگاه‌های درجه‌یک و مطرح کشور است که قبولی در آن آرزوی بسیاری از داوطلبان آزمون سراسری است. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دانشگاه می‌توانید از مطالبی همچون دانشگاه بوعلی همدان در سایت شارینو دیدن فرمایید.

یک لوگوی خاص و منحصربه‌فرد می‌تواند توجه مخاطبان بسیاری را به برند شما جلب کرده و کسب‌وکار شما را در ذهن جامعه هدف ماندگار سازد. جهت دریافت بهترین لوگو پیشنهاد می‌کنیم از کمک طراحان تیم شارینو در حوزه طراحی لوگو بهره ببرید.

اگر از صاحبان کسب‌وکار هستید باید بگوییم با داشتن یک سایت قدرتمند و اصولی می‌توانید به مخاطبان بیشتری در سطح اینترنت دسترسی داشته و کسب‌وکار خود را رونق دهید. در این زمینه روی کمک متخصصان تیم شارینو در زمینه طراحی سایت حساب باز کنید.

اگر به دنبال یافتن بهترین دکتر زنان در همدان هستید؛ مطالعه مطالب سایت شارینو در زمینه دکتر زنان در همدان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

ما در سایت شارینو جهت رفاه حال شما شهروندان همدانی بهترین تعمیرکاران و تعمیرگاه‌های شهر همدان را حوزه لوازم‌خانگی در مطالبی همچون تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر یخچال در همدان، تعمیر آیفون تصویری در همدان، تعمیر لباسشویی در همدان، تعمیر پکیج در همدان و غیره معرفی کردیم.

 

آموزشگاه آشپزی در همدان
آموزشگاه موسیقی در همدان
مشاوره تحصیلی در همدان

 

سخن پایانی

رستوران‌ها بهترین جایگزین برای صرف یک وعده غذایی مطلوب در خارج از منزل یا به هنگام سفر هستند که البته باید باکیفیت‌ترین و بهترین آن‌ها را در این زمینه انتخاب نمود. در این مطلب به معرفی اطلاعات رستوران های همدان پرداختیم تا شهروندان همدانی و گردشگران محترم بتوانند به بهترین نحو، رستورانی متناسب با انتظارات خود را در شهر همدان پیدا کنند.

سخن پایانی

 

 

۲۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *