تعمیر تلویزیون در یزد

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

تعمیر تلویزیون در یزد

فهرست مطالب

تعمیر تلویزیون در یزد یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در یزد است که با توجه به ساختار تلویزیون‌های هوشمند امروزی و حساسیت آن‌ها لازم است با دقت و مهارت بالایی صورت گیرد.

امروزه برای تلویزیون‌های هوشمند امکانات بسیار کاربردی در نظر گرفته شده است؛ اما از سوی دیگر این دستگاه‌ها به علت حساس بودن قطعات با مشکلات متداولی روبرو هستند. برخی از این مشکلات و ایرادات جدی نیستند و با انجام چند تنظیم توسط خود شما حل می‌شوند.

اما برخی دیگر بسیار مهم و تخصصی بوده و تنها به کمک تعمیرکار تلویزیون در یزد و استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در یزد برطرف می‌شوند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با کلیه اطلاعات لازم در مورد تعمیر تلویزیون در یزد آشنا کنیم.

تعمیر تلویزیون در یزد

 

 

 

مهم‌ترین قطعات تلویزیون

آشنایی با اصلی‌ترین قطعات سازنده تلویزیون به شما کمک می‌کند بتوانید در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد خود آستین بالا زده و برخی ایرادات دستگاه را بدون کمک استادکار تعمیر تلویزیون در یزد برطرف نمایید. مهم‌ترین قطعات انواع تلویزیون شامل موارد زیر می‌شوند.

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

 

صفحه نمایش یا پنل

یکی از آسیب‌پذیرترین قطعات سازنده تلویزیون صفحه نمایش آن است که در صورت آسیب جدی و تعویض هزینه بسیار بالایی به دنبال خواهد داشت. تصاویر تلویزیون روی این صفحه نمایش داده می‌شوند و پنل در ۳ نوع TN، VA و IPS وجود دارد.

در واقع پنل تلویزیون نیازمند مراقبت و حساسیت بالایی است و در اثر ضربه و فشار به راحتی آسیب جدی می‌بیند. برای محافظت از صفحه نمایش تلویزیون بهتر است به منظور تمیز کردن آن از شوینده‌های شیمیایی استفاده نکنید و تلویزیون را در معرض گردوغبار قرار ندهید.

در اغلب موارد تعویض پنل طبق نظر استادکار تعمیر تلویزیون در یزد به تعمیر ترجیح داده می‌شود؛ زیرا تعمیر به صرفه نیست و نمی‌توان اطمینان حاصل کرد دوباره مشکلی به وجود نیاید. قیمت این قطعه در مرکز تعمیر تلویزیون در یزد از ۱۵۰۰۰۰۰ الی ۷۷۰۰۰۰۰ تومان است.

مهم‌ترین قطعات تلویزیون

 

 

 

مین برد

مین برد یا مادر برد در هر وسیله الکترونیکی به عنوان مغز دستگاه که تمام اطلاعات در آن قرار داده شده است و دستورات لازم را به سایر قطعات مخابره می‌کند شناخته می‌شود. این قطعه در بخش مرکزی تلویزیون قرار گرفته است.

ورودی و خروجی صدا و تصویر، پورت USB، پردازشگر، حافظه رم و غیره بر روی مادر برد قرار دارند و در نتیجه آسیب دیدن برد سبب اختلال گسترده در عملکرد تلویزیون خواهد شد. این قطعه در اثر عواملی همچون دست‌کاری منوی سرویس، استفاده زیاد  از وای فای، ریختن آب روی دستگاه روشن ماندن زیاد تلویزیون، نوسان برق و غیره آسیب می‌بیند.

از متداول‌ترین علائم خرابی مین برد تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به وجود آمدن خطوط رنگی در تصاویر
  • خاموش شدن ناگهانی
  • حذف تمام کانال‌ها و ریست شدن دستگاه
  • چشمک زدن چراغ پاور
  • هنگ کردن
  • خرابی

ممکن است به هنگام استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در یزد متوجه شوید که مادر برد تلویزیون شما قابلیت تعمیر ندارد و نیازمند تعویض است. قیمت این قطعه از ۱۵۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰۰ تومان است.

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

 

برد تغذیه یا پاور برد

پاور برد بخشی است که وظیفه تغذیه برق بخش‌های مختلف تلویزیون را بر عهده دارد و عملکرد آن به این صورت است که ولتاژ AC ورودی را دریافت کرده و پس از گرفتن نویز و یک‌سوسازی، به ولتاژ DC تبدیل کرده و به مدار‌های داخلی دستگاه منتقل می‌کند.

اگر برد تغذیه تلویزیون شما دچار مشکل شود، برق رسانی به دستگاه با اختلال مواجه می‌شود و با نشانه‌های زیر همراه خواهد بود:

  • روشن نشدن یا چشمک زدن چراغ LED تلویزیون
  • دیر روشن شدن دستگاه
  • روشن نشدن تلویزیون
  • خاموش شدن خودکار دستگاه
  • خاموش شدن کامل تلویزیون

برد پاور معمولاً به دلایلی همچون اتصال مداوم دستگاه به برق، نوسانات شدید برق، خرابی خازن‌های الکتریکی و فرسودگی قطعات دچار خرابی و ایرادات جدی می‌شود و بهتر است در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام شود. تعمیر پاور تلویزیون امری حیاتی و بسیار مهم است و باید بدون هیچ گونه خطایی انجام شود.

پس از مشاهده علائم گفته شده بهتر است از خدمات کارگاه تعمیر تلویزیون در یزد استفاده نمایید و در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض این قطعه اقدام کنید. قیمت این قطعه در بازار قطعات تلویزیون بر اساس سایز تلویزیون از ۶۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان است.

برد تغذیه یا پاور برد

 

 

 

بک لایت

این بخش به عنوان منبع نور صفحه نمایش شناخته می‌شود و به نمایش تصاویر در پنل دستگاه منجر می‌گردد. حتماً با این توضیح متوجه شد‌ه‌اید که خرابی بک لایت، تلویزیون را به یک دستگاه غیر قابل استفاده تبدیل خواهد کرد.

اگر این قطعه دچار خرابی شود با نشانه‌هایی همچون وجود صدا در صورت نبود تصویر، ایجاد نقاط نورانی در تصویر، ایجاد نقاط تاریک، قطع و وصل شدن تصویر و موارد دیگر همراه خواهد بود. در صورت وجود این علائم در اولین فرصت نسبت به استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در یزد اقدام نمایید.

در تعمیر تلویزیون ال سی دی در یزد در زمینه بک لایت از لامپ‌های فلورسنت و در تعمیر تلویزیون ال ای دی در یزد از لامپ‌های ال ای دی کوچک استفاده می‌شود.

قیمت این قطعه در مراکز تعمیر تلویزیون در یزد از ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

برد اینورتر یا برد معکوس کننده

از دیگر قطعات مهم تلویزیون که لازم است در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد با آن آشنا شوید می‌توان به برد اینورتر اشاره کرد. برند اینورتر نور بک لایت‌ها را تأمین می‌کند و به عنوان واسطه‌ای میان بک لایت‌ها و برد تغذیه عمل می‌کند.

قیمت تعویض این قطعه در حوزه تعمیر تلویزیون در یزد از ۲۰۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰ تومان است.

بک لایت

 

 

 

پورت HDMI

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید به منظور اتصال دستگاه‌های جانبی همچون گیرنده دیجیتال، دی وی پلیر، کنسول بازی و غیره باید از درگاه HDMI استفاده کرد. به منظور انتقال پرسرعت و باکیفیت تصاویر بهتر است کابل‌های HDMI کوتاه و از جنس مس باشند؛ زیرا کابل‌های بلند به ایجاد نویز منجر می‌شوند.

قطع شدن یا شل بودن سوکت این درگاه نیز سبب قطع و وصل شدن صدا و تصویر تلویزیون می‌شود. به منظور خرید کابل‌های HDMI می‌توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون در یزد مراجعه کنید. قیمت کابل‌های HDMI از ۵۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

آی سی رام

این قطعه از دیگر بخش‌های مهم تلویزیون است که آشنایی با آن در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد اهمیت دارد. این قطعه روی مادر برد دستگاه قرار دارد و هرچقدر حجم حافظه این رم بیشتر باشد مادر برد عملکرد بهتری خواهد داشت و کیفیت پردازش عملیات و کیفیت تصاویر بهتر و پرسرعت‌تر خواهد بود.

حجم این آیسی از ۲۵۶ مگابایت آغاز شده و امروزه تا ۸ گیگابایت و حتی بیشتر نیز دیده می‌شود.

آی سی رام

 

 

 

برد تیکان

این برد وظیفه پردازش اطلاعات تصویر را در تلویزیون بر عهده دارد و با پنل دستگاه ارتباط مستقیمی‌ برقرار می‌کند. دلایلی همچون آب خوردن صفحه تلویزیون، نوسانات برق و غیره سبب آسیب دیدن برد تیکان می‌شوند. اگر این قطعه دچار خرابی شود با علائم زیر همراه خواهد بود:

  • نمایش تصاویر به صورت نگاتیو
  • تصویر دو قسمتی به صورت تاریک و روشن
  • قطع شدن تصویر
  • پخش دوتایی تصویر
  • سفید شدن صفحه تصویر

در صورت خرابی برد تیکان لازم است در اسرع وقت با شماره مراکز تعمیر تلویزیون در یزد تماس حاصل کرده و با کمک تعمیرکار ماهر به تعمیر یا تعویض این قطعه بپردازید. قیمت این قطعه در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد از ۴۰۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰۰ تومان است.

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

 

متداول‌ترین مشکلات تلویزیون

تلویزیون‌های امروزی به دلیل حساسیت بالا ممکن است در اثر عوامل مختلف با ایرادات و مشکلات بسیاری روبرو شوند که شناخت این ایرادات به شما کمک می‌کند در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد بتوانید برخی ایرادات را به راحتی رفع کرده و در غیر این صورت نیز از تعمیرکار متخصص تعمیر تلویزیون در یزد کمک بگیرید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که بدون نیاز به استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در یزد در بسیاری موارد رفع می‌شود خاموش شدن ناگهانی تلویزیون است. در ابتدا بررسی کنید که تنظیمات ریموت را روی دکمه پاور نگذاشته باشید. سپس باتری‌ها را از ریموت خارج کنید تا مطمئن شوید مشکل از ریموت است یا خیر.

دستگاه را مجدداً تنظیم یا ریست کنید. اگر با این اقدامات مشکل رفع نشود ممکن است مشکل به علت سوختن آی سی، برد پاور، نوسانات برق، اتصال سایر دستگاه‌ها به تلویزیون، خرابی مین برد، ویروسی شدن تلویزیون و غیره رخ داده باشد که باید به کمک یک متخصص تعمیر تلویزیون در یزد مورد بررسی قرار گیرد.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

 

 

 

 

مشکلات تصویر تلویزیون

بسیاری از مشکلاتی که در تصویر صفحه نمایش تلویزیون دیده می‌شوند با تنظیمات صحیح دستگاه قابل رفع هستند و نیازی به تعمیر تلویزیون در یزد ندارند.

مثلاً اگر صفحه نمایش تاریک است یا شاهد پرش تصویر، عدم تشخیص تمایز رنگ‌ها، پر نور و کم نور شدن بخش‌هایی از تصویر، بی کیفیت بودن تصویر و غیره هستید، می‌توانید با مطالعه دفترچه راهنما به تنظیمات تصویر دستگاه رفته و مشکل را برطرف کنید.

البته ممکن است برخی قطعات مهم دستگاه نظیر بک لایت یا برد آسیب دیده باشند؛ چنانچه با تنظیمات دوباره مشکل رفع نشد با شماره تعمیرکار تعمیر تلویزیون در یزد تماس بگیرید.

مشکلات تصویر تلویزیون

 

 

 

آب خوردگی پنل

یکی از مهم‌ترین مشکلات و خرابی‌هایی که ممکن است برای هر تلویزیونی رخ دهد وارد شدن مایعات به داخل پنل دستگاه است. در این صورت ممکن است پنل یا آی سی دستگاه دچار خرابی و سوختگی شوند و هزینه تعمیر تلویزیون در یزد بسیار افزایش یابد.

اگر دستگاه شما با آب و مایعات دیگر تماس پیدا کرد لازم است سریعاً آن را خاموش کرده و دو شاخه را از برق بکشید. در قدم بعدی حتماً با متخصصان کارگاه تعمیر تلویزیون در یزد تماس حاصل نمایید.

دیر روشن شدن تلویزیون

معمولاً این مشکل در تلویزیون‌های قدیمی‌ بیشتر رخ می‌دهد و به دلیل وجود ایراد در کارکرد قسمت پاور تلویزیون است. درنهایت تعمیرکار تعمیر تلویزیون در یزد باید با بررسی دقیق و عیب یابی برد پاور مشکل را برطرف نماید.

دیر روشن شدن تلویزیون

 

 

شکستگی پنل تلویزیون

به علت نازک بودن پنل، این بخش از تلویزیون در معرض خطر بسیاری قرار دارد و یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه افراد به مراکز تعمیر تلویزیون در یزد شکستگی پنل تلویزیون است. این بخش در اثر فشار، ضربه و جابه‌جایی نادرست دچار شکستگی و آسیب می‌شود و لازم است نسبت به تعویض آن اقدام شود.

قطع شدن تصویر

یکی دیگر از مشکلاتی که باید در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد با آن آشنا باشید قطع شدن تصویر پنل پس از گذشت چند ثانیه از روشن شدن دستگاه است. در این حالت به احتمال زیاد بک لایت دچار مشکل شده و لامپ‌های آن دچار آسیب یا سوختگی شد‌ه‌اند. علاوه بر این امکان خرابی برد بک لایت نیز وجود دارد.

در صورت بروز این مشکل لازم است کارشناس تعمیر تلویزیون در یزد دستگاه را عیب یابی کرده و بعد از تشخیص مشکل نسبت به تعمیر آن اقدام نماید.

قطع شدن صدای تلویزیون

این مشکل در اثر عواملی همچون خرابی مین برد، ناکارآمدی اسپیکر‌ها، تنظیمات نادرست و غیره روی می‌دهد و تشخیص دقیق علت مشکل تنها توسط بهترین تعمیرکار تعمیر تلویزیون در یزد امکان پذیر است.

قطع شدن صدای تلویزیون

 

 

 

پرش تصاویر

پرش تصاویر از دیگر مشکلات رایج تلویزیون‌ها است که سبب نیاز افراد به تعمیر تلویزیون در یزد می‌شود. این مشکل عملکرد کلی دستگاه و استفاده از آن را دچار اختلال می‌کند و توسط افراد غیر حرفه‌ای قابل حل نیست. معمولاً دلایلی همچون خرابی مین برد، ضعیف شدن پنل، اختلال منبع تغذیه و پاور، ضعیف بودن لامپ‌ها و غیره سبب بروز این مشکل می‌شوند.

در صورت بروز این مشکل بهتر است در اسرع وقت با نمایندگی تعمیر تلویزیون در یزد تماس گرفته و از متخصصان کمک بگیرید.

سیگنال نداشتن تلویزیون

این مشکل معمولاً به دلیل اختلالات به وجود آمده در آنتن رخ می‌دهد و از مشکلات رایج انواع تلویزیون به شمار می‌آید. مواردی نظیر عدم تنظیم ارتفاع آنتن، تداخلات سیگنال‌ها، نیافتن ایستگاه برای دریافت سیگنال و غیره در بروز این مشکل تأثیرگذار هستند. راهکار این مشکل استفاده از تقویت کننده سیگنال و تنظیم درست ارتفاع آنتن است.

سیگنال نداشتن تلویزیون

 

 

 

مناسب نبودن صدای تلویزیون

از دیگر ایرادات متداول تلویزیون‌های امروزی می‌توان به مناسب نبودن صدای تلویزیون اشاره کرد. ممکن است هنگامی‌ که در حال تماشای بازی فوتبال یا سریال مورد علاقه خود هستید، متوجه شوید که صدای تلویزیون شما به طور واضح به گوش نمی‌رسد یا نسبت به سایر تلویزیون‌ها باکیفیت نیست.

در این حالت خود شما می‌توانید با اقداماتی مشکل را برطرف کنید. ابتدا در بخش تنظیمات حالت صدا را بررسی کرده و تغییر دهید. صدای خودکار پیشرفته را یک بار غیر فعال کرده و با حالت فعال مقایسه نمایید. در قدم بعد بالانس بلندگو‌ها را مورد بررسی قرار دهید و ببینید به یک میزان قدرت دارند یا خیر.

همچنین می‌توانید برای تغییر حالت صد ا از تنظیمات دستی استفاده کنید یا تنظیمات بخش صدا را ریست کنید. نکته دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که اگر از دستگاه‌های گیرنده دیجیتال استفاده می‌کنید، بهتر است برای دریافت صدا و تصویر بهتر از کابل HDMI به منظور متصل کردن گیرنده به تلویزیون استفاده کنید.

علاوه بر این برای سایر دستگاه‌هایی که می‌خواهید به تلویزیون متصل کنید نیز در صورت امکان از این کابل استفاده کنید.

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

 

وجود خطوط افقی و عمودی در تصویر

در اثر عواملی همچون ضربه، فشار و کارکرد طولانی ممکن است به صورت ثابت یا متغیر خطوط افقی یا عمودی در تصویر تلویزیون شما ایجاد شوند که این مشکل معمولاً به ایرادات پنل دستگاه مربوط می‌شود و بسیار پرهزینه و بوده و نیازمند بررسی دقیق است.

همچنین در برخی موارد قسمتی از تصویر تلویزیون تاریک‌تر است یا شامل خطوطی است که در این حالت برای اطمینان از آسیب دیدگی پنل می‌توانید به آرامی‌ قسمت‌هایی از پنل را فشار دهید. اگر خطوط و بخش‌های تاریک جابه‌جا شدند، بی‌شک پنل تلویزیون شما دچار آسیب دیدگی جدی شده است.

در این حالت توصیه می‌کنیم در اسرع وقت با تعمیرکار تماس حاصل کرده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمایید.

وجود خطوط افقی و عمودی در تصویر

 

 

 

وجود نقاط سفید یا رنگی روی تصویر تلویزیون

اگر به هنگام تماشای تلویزیون متوجه وجود نقاط رنگی یا سفید روی صفحه نمایش شدید، ابتدا صفحه را تمیز کنید شاید آلودگی سبب بروز این نقاط شده باشد. اگر مشکل برطرف نشد به احتمال زیاد مشکل از پنل دستگاه شما است و پنل به مشکل خورده است.

گاهی این ایراد در اثر سوختن پیکسل‌های تلویزیون رخ می‌دهد که در این حالت می‌توانید تا زمان افزایش پیکسل‌های سوخته از دستگاه استفاده کنید. درنهایت لازم است نسبت به تعویض بک لایت اقدام نمایید.

تاریک شدن بخشی از تصویر

این مشکل ممکن است در بخش بالایی یا پایینی تصویر دستگاه شما روی دهد و می‌توان گفت به شکل مستقیم با پنل تلویزیون در ارتباط است. برای تشخیص این موضوع باید از فرد متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد کمک بگیرید و بعد از عیب یابی به تعمیر یا تعویض پنل بپردازید.

تعمیر انواع تلویزیون در یزد

تلویزیون یکی از کالا‌های اصلی در هر خانه‌ ایرانی به شمار می‌آید و امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید انواع تلویزیون فعالیت دارند. با توجه به گستردگی برند‌های سازنده تلویزیون، تعمیرات تلویزیون در یزد با تنوع بالایی انجام شده و بسیاری از برند‌های پرطرف‌دار تلویزیون را پوشش می‌دهد.

تعمیر انواع تلویزیون در یزد

 

 

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ در یزد

برند کر‌ه‌ای سامسونگ در بازار لوازم خانگی جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار است و سالیان سال است که محصولات باکیفیت و حرفه‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. یکی از معروف‌ترین محصولات برند سامسونگ تلویزیون‌های آن هستند که به علت ظاهر زیبا، کیفیت بالای ساخت و عمر زیاد مورد توجه بسیاری از خریداران ایرانی قرار گرفته‌اند.

تلویزیون‌های سامسونگ نیز ممکن است مانند سایر تلویزیون‌ها دچار مشکلاتی همچون ایراد در رنگ تصاویر، نقص صفحه نمایش، قطعی صدا و تصویر، شکستگی و بسیاری موارد دیگر شوند. در این صورت می‌توانید به منظور استفاده از تخصصی‌ترین و بهترین خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ یزد از متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در یزد کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون ال جی در یزد

تلویزیون‌های ال جی نیز مانند محصولات شرکت سامسونگ کیفیت بسیار زیادی دارند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اما این تلویزیون‌ها نیز ممکن است با گذشت زمان و در اثر استفاده غیر اصولی دچار ایراداتی همچون ایجاد خطوط افقی و عمودی روی صفحه نمایش، روشن نشدن، اختلال رنگ و غیره شوند.

بهترین راهکار برای تعمیر تلویزیون در یزد در زمینه برند ال جی، کمک گرفتن از متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در یزد است. تکنسین‌های باتجربه و مجرب این نمایندگی با استفاده از تخصص و دانش خود در کنار تجهیزات پیشرفته می‌توانند به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن دستگاه شما را مانند روز اول تعمیر نمایند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تعمیر تلویزیون ال جی و شرایط تعمیر تلویزیون ال جی در منزل می‌توانید با شماره تلفن تعمیرات ال جی در یزد تماس حاصل نمایید.

تعمیر تلویزیون ال جی در یزد

 

 

 

تعمیر تلویزیون اسنوا در یزد

اسنوا یکی از شرکت‌های ایرانی عرضه کننده انواع لوازم خانگی است که در سال‌های اخیر توانسته است محصولات متنوع و باکیفیتی را با بازار ارائه نماید. اگر از تلویزیون‌های این برند استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه بروز اختلالات مختلف در دستگاه خود شد‌ه‌اید، نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در یزد با برخورداری از متخصصین مجرب و امکانات پیشرفته می‌تواند در رفع این موضوع به شما کمک کند.

خدمات تعمیر تلویزیون اسنوا در نمایندگی از بالا‌ترین کیفیت فنی برخوردار است و نظارت تعمیرکاران مجرب بر کلیه مراحل تعمیر می‌تواند خیال شما از بابت صحت و سلامت تلویزیون آسوده سازد. علاوه بر این می‌توانید در این مرکز از خدمات تضمین و گارانتی اصالت خدمات و قطعات یدکی بهره‌مند شوید.

تعمیر تلویزیون دوو در یزد

شرکت دانگبو دوو الکترونیس یک شرکت کر‌ه‌ای تولید کننده لوازم الکترونیکی است که امروزه در کنار برند‌های مطرح جهان لوازم برقی همچون سامسونگ و ال جی به رقابت می‌پردازد. این برند در سال‌های اخیر توانسته است در امر تولید لوازم خانگی و صوتی طرف‌داران بسیاری را جذب نماید.

اگر از مصرف کنندگان تلویزیون‌های برند دوو هستید و می‌خواهید از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر تلویزیون در یزد برای محصولات این برند بهره‌مند شوید، پیشنهاد ما به شما نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در یزد است. متخصصان این مرکز آماده هستند تا در اسرع وقت به تعمیر دستگاه شما پرداخته و بهترین خدمات تعمیر را ارائه دهند.

تعمیر تلویزیون دوو در یزد

 

 

 

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در یزد

ممکن است شما از مصرف کنندگان تلویزیون‌های پاناسونیک باشید که لازم است بدانید این شرکت یک برند ژاپنی موفق در عرصه فروش محصولات الکترونیکی است و در ایران نیز محصولات آن با استقبال خریداران روبرو هستند.

اگر تلویزیون پاناسونیک شما دچار مشکلات مختلف یا آسیب دیدگی جدی شد، نگران نباشید نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در یزد آماده است تا به شما کمک کند. تعمیرات تلویزیون‌های پاناسونیک در این مجموعه به دست استادکاران باتجربه و ماهر صورت می‌گیرد و از جدید‌ترین متد‌ها و ترفند‌های تعمیراتی در رفع مشکل دستگاه شما استفاده می‌شود.

پس با خیال راحت تلویزیون خود را به این نمایندگی بسپارید و پس از تعمیر از کیفیت بالا و بی‌نقص دستگاه خود لذت ببرید.

تعمیر تلویزیون مارشال در یزد

مارشال از دیگر برند‌های جهان تلویزیون است که محصولاتی با کیفیت عالی و تنوع بالا طراحی و عرضه می‌کند. این شرکت ایرانی توانسته است مانند سایر رقبای خود از تمام تکنولوژی‌های روز دنیا جهت بهبود کیفیت محصولات خود استفاده نماید و محبوبیت بالایی کسب کند.

اگر از تلویزیون‌های مارشال استفاده می‌کنید و می‌خواهید به دلایل مختلف دستگاه خود را تعمیر کنید، باید بدانید نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال در یزد بهترین گزینه است. کیفیت بالای تعمیرات، هزینه معقول، گارانتی و برخورداری از تکنسین‌های کاربلد از نقاط قوت این نمایندگی است.

کارشناسان این مرکز با گذراندن دوره‌های حرفه‌ای مختلف در زمینه تعمیر تلویزیون در یزد می‌توانند با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات به بهترین نحو ممکن ایرادات و نواقص تلویزیون شما را رفع نمایند.

تعمیر تلویزیون مارشال در یزد

 

 

 

تعمیر تلویزیون فیلیپس در یزد

برند فیلیپس نامی‌ آشنا در صنعت لوازم خانگی است که برندی اروپایی بوده و بیش از یک قرن است که به تولید انواع لوازم الکترونیکی و برقی می‌پردازد و از برند‌های معروف محسوب می‌شود. تلویزیون‌های فیلیپس از نظر کیفیت صدا و تصویر بسیار عالی و مورد قبول هستند و به علت عمر طولانی و کیفیت بالا مورد توجه خریداران ایرانی قرار دارند.

با وجود کیفیت بالای ساخت این دستگاه‌ها ممکن است در استفاده از این تلویزیون‌ها نیز دچار مشکل شده و به خدمات تعمیر تلویزیون در یزد در زمینه برند فیلیپس نیاز پیدا کنید. نگران نباشید در این شرایط می‌توانید روی کمک استادکاران ماهر نمایندگی تعمیر تلویزیون فیلیپس در یزد حساب باز کنید.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در یزد

شرکت ایکس ویژن جزو شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه تولید تلویزیون است که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. تلویزیون‌های ایکس ویژن به دلیل کیفیت قابل و قبول و قیمت مناسب از بهترین انتخاب‌ها برای خریدارانی که به دنبال تلویزیون قیمت مناسب هستند به شمار می‌آید.

سیستم صوتی قوی، طراحی زیبا، کیفیت بالای تصویر و غیره از نقاط قوت این تلویزیون‌ها به شمار می‌آید؛ اما این محصولات نیز با مشکلات و نواقصی روبرو هستند و رفع برخی از آن‌ها از عهده شما خارج است و نیازمند رسیدگی دقیق و تخصصی توسط تکنسین تعمیر تلویزیون در یزد است.

به این منظور می‌توانید با شماره نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در یزد تماس حاصل کرده و از تخصص و دانش استادکاران این مجموعه در راستای تعمیر دستگاه خود استفاده نمایید.

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

 

تعمیر تلویزیون ام جی اس در یزد

برند ام جی اس از بر‌ترین وارد کنندگان تلویزیون در ایران است که محصولات خود را به سراسر دنیا نیز صادر می‌کند. محصولات این برند در چین تحت لیسانس ام جی اس آلمان تولید می‌شوند و از امکانات و قابلیت‌های مناسبی برخوردار هستند.

ممکن است در استفاده از تلویزیون ام جی اس دچار مشکل شده و نتوانید ایراد به وجود آمده را رفع کنید که در این حالت بهترین گزینه مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ام جی اس در یزد است. تکنسین‌های این مجموعه با دقت و حساسیت بالا در کنار هزینه‌ای مناسب به تعمیر مشکلات دستگاه شما خواهند پرداخت.

تعمیر تلویزیون ام جی اس در یزد

 

 

 

تعمیر تلویزیون جی پلاس در یزد

جی پلاس از برند‌های تحت حمایت شرکت مادیران است که به عنوان ال جی ایرانی نیز شناخته می‌شود. دوام بالای تلویزیون‌های جی پلاس این برند را در مدت زمان کوتاه به شهرت قابل توجهی رسانده است. این محصولات به دلیل هزینه مناسب یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های ایرانی به شمار می‌آیند.

اگر به دنبال دریافت بهترین خدمات تعمیر تلویزیون جی پلاس در استان یزد هستید، نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در یزد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین هزینه مشکل دستگاه شما را رفع کند. به منظور آگاهی از شرایط و قیمت تعمیرات می‌توانید با این نمایندگی تماس حاصل کنید.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در یزد

از دیگر تلویزیون‌هایی که امروزه در بسیاری خانه‌های ایرانی دیده می‌شود می‌توان به تولیدات برند تی سی ال اشاره کرد. این شرکت موفق چینی در سال‌های اخیر فروش بسیار بالایی در سطح جهانی تجربه کرده و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

اگر از تلویزیون‌های تی سی ال استفاده می‌کنید، می‌توانید در صورت بروز مشکل در کارکرد دستگاه، آسیب دیدگی و شکستگی به نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در یزد سری بزنید و دستگاه خود را به بهترین نحو تعمیر کنید. تعمیر تلویزیون در یزد برای تلویزیون‌های تی سی ال از پرطرف‌دارترین خدمات تعمیر به شمار می‌آید.

تعمیر تلویزیون سونی در یزد

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های لوازم خانگی، شرکت ژاپنی سونی است که محصولات بسیار حرفه‌ای و باکیفیتی را با تنوع بالا به بازار‌ عرضه می‌کند. تعمیرات تلویزیون سونی کاری بسیار پیچیده و تخصصی است که باید توسط متخصصان تعمیر تلویزیون در یزد انجام شود و نباید به افراد غیر حرفه‌ای سپرده شود.

برای اینکه خیال خود را از کیفیت تعمیرات تلویزیون سونی خود آسوده کنید می‌توانید در اولین فرصت با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در یزد تماس حاصل کرده و از کادر مجرب این مجموعه کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون سونی در یزد

 

 

 

تعمیر تلویزیون ‌هایسنس در یزد

اگر از تلویزیون‌های ‌هایسنس در منزل استفاده می‌کنید و به دلیل بروز مشکل قصد تعمیر دستگاه خود را دارید، لازم است از مراکز معتبر و باتجربه‌ای که بهترین خدمات تعمیر تلویزیون در یزد را ارائه می‌دهند کمک بگیرید. محصولات ‌هایسنس از کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند و به همین علت در بازار تلویزیون مورد توجه قرار گرفته‌اند.

اما تلویزیون‌های ‌هایسنس نیز مانند سایر تلویزیون‌ها ممکن است به خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون در یزد نیاز پیدا کنند. در این شرایط بهتر است از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل یزد در نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس در یزد استفاده کنید و در اسرع وقت نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

تعمیر تلویزیون مجیک در یزد

از دیگر شرکت‌های مطرح در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند می‌توان به برند مجیک که متعلق به کره جنوبی است اشاره کرد. تلویزیون‌های این برند از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند. اگر متوجه بروز اختلال در کارکرد این دسته از تلویزیون‌ها شدید؛ بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

تعمیر به موقع دستگاه در برخی موارد می‌تواند از بروز آسیب‌های جدی‌تر و صرف هزینه بیشتر جلوگیری کند. نمایندگی تعمیر تلویزیون مجیک در یزد یکی از معتبر‌ترین مراکز در زمینه تعمیرات تلویزیون‌های این برند است که از پرسنل متعهد، مجرب و باسابقه‌ای تشکیل شده است.

امکانات پیشرفته این مجموعه و گارانتی تعمیرات سبب می‌شود بسیاری افراد برای تعمیر تلویزیون برند مجیک به این مجموعه سر بزنند و از خدمات آن استفاده کنند.

قیمت تعمیر انواع تلویزیون در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیش از استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در یزد باید از آن آگاهی داشته باشید تعرفه تعمیرات تلویزیون در یزد است که تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود. اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار بر نرخ تعمیر تلویزیون در یزد شامل موارد زیر می‌شود.

قیمت تعمیر انواع تلویزیون در یزد

 

 

 

برند تلویزیون

برند سازنده تلویزیون را می‌توان یکی از تأثیرگذار‌ترین عوامل بر قیمت تعمیرات معرفی کرد. با توجه به اینکه هر شرکت تولید کنند‌ه‌ای سیستم انحصاری خود را دارد؛ درنهایت قیمت قطعات برند‌های مختلف با یکدیگر تفاوت خواهد داشت و بر هزینه تعمیر تلویزیون در یزد تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

به طور مثال قیمت تعمیرات و تعویض قطعات برند‌های خارجی نظیر سامسونگ و ال جی اغلب بیشتر از برند‌های ایرانی است.

قیمت قطعات

چنانچه کارشناس تعمیر تلویزیون در یزد تشخیص دهد که خرابی دستگاه شما با تعمیر رفع نمی‌شود و نیاز به تعویض قطعه یا قطعات است، باید قیمت قطعات را نیز بر قیمت تعمیر انواع تلویزیون در یزد در نظر بگیرید. هرچقدر قیمت قطعات تعویضی و تعداد قطعات افزایش یابد نیازمند حجم کار بیشتر و عیب‌یابی دقیق‌تر است و درنهایت قیمت افزایش خواهد یافت.

قیمت قطعات

 

 

 

نوع خرابی تلویزیون

نوع خرابی مهم‌ترین عاملی است که تعرفه تعمیر تلویزیون در یزد را مشخص می‌سازد. به طور مثال اگر پنل دستگاه شما آسیب دیده باشد قیمت تعمیر یا تعویض آن بسیار بیشتر از خرابی منبع تغذیه یا عدم تنظیم باند‌های صدا خواهد بود.

نوع خرابی در برند‌های خارجی تأثیر بسیار زیادی بر قیمت دارد و ایرادات قطعات اصلی تلویزیون سبب می‌شود هزینه بیشتری برای تعمیر آن‌ها بپردازید.

هزینه حمل و نقل

در بسیاری موارد زمانی که از خدمات تعمیر تلویزیون به صورت سیار استفاده می‌کنید تکنسین تعمیر تلویزیون در یزد می‌تواند ایراد تلویزیون شما در منزل رفع کند و به بهبود وضعیت دستگاه شما بپردازد.

اما در برخی موارد دیگر ممکن است نیاز باشد دستگاه شما به منظور رسیدگی تخصصی و دقیق به کارگاه منتقل شود. ایاب و ذ‌هاب نیز به صورت رایگان میباشد.

در ادامه به منظور آشنایی شما با هزینه تعمیر تلویزیون در یزد به ارائه لیست کاملی از قیمت تعمیر یا تعویض قطعات تلویزیون بر اساس مصوبه سال ۱۴۰۱ پرداختیم.

 

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

 

سؤالات متداول

۱.علت به هم ریختن طیف رنگی تلویزیون چیست؟

این مشکل ممکن است در اثر خرابی مادر برد، پنل، برد اینورتر و بک لایت بروز کند.

۲. بعد از آب خوردگی تلویزیون چه کار کنیم؟

بعد از تماس دستگاه با مایعات لازم است سریعاً تلویزیون را خاموش کرده و از برق بکشید و با تعمیرکار تماس بگیرید.

۳. چرا تصویر تلویزیون شطرنجی می‌شود؟

این مشکل می‌تواند در اثر عواملی همچون خرابی مادر برد، عدم سیگنال دهی، آنتن دهی ضعیف و تنظیم نبودن آنتن رخ دهد.

۴. چرا تصویر تلویزیون سیاه است؟

خرابی بک لایت خرابی، پنل و سوختن پیکسل‌ها از دلایل بروز این مشکل به شمار می‌آیند.

۵. چرا تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد؟

در صورت بروز این مشکل باید با تعمیرکار تماس حاصل شود و سلامت برد، بک لایت  و چراغ‌های بک لایت مورد بررسی قرار گیرد؛ زیرا در بسیاری موارد خرابی یا سوختگی این قطعات منجر به تصویر نداشتن تلویزیون می‌شود.

سؤالات متداول

 

 

شارینو

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات سایر لوازم خانگی در یزد می‌توانید به مقالات وبلاگ شارینو با موضوعاتی همچون تعمیر جاروبرقی در یزد، تعمیر ماشین ظرفشویی در یزد، تعمیر ماشین لباسشویی در یزد، تعمیر یخچال در یزد، تعمیر پکیج در یزد، تعمیر آبگرمکن در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر مبل در یزد و غیره مراجعه نمایید.

اگر قصد سفر به شهر توریستی و تاریخی یزد را دارید، بهتر است پیش از سفر در مورد اماکن عمومی‌ مهم این شهر اطلاعات لازم را داشته باشید. به این منظور می‌توانید به مطالبی همچون مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید یزد، رستوران‌های یزد و غیره سر بزنید.

یزد در حوزه پزشکی و درمانی از جایگاه بسیار مناسبی در میان سایر استان‌های ایران برخوردار است و سالانه افراد بسیاری از سراسر نقاط ایران به منظور استفاده از خدمات پزشکی به ویژه در زمینه ناباروری به یزد سفر می‌کنند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، پیشنهاد می‌کنیم سری به مطالب فیزیوتراپی در یزد، بیمارستان‌های یزد، پزشک ارتوپد در یزد، پزشک زنان در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد و غیره بزنید.

سخن پایانی

نیاز گسترده به استفاده از تلویزیون و قیمت بالای آن سبب شده است امروزه تعمیرات تلویزیون به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که تلویزیون آن‌ها با مشکل روبرو شده است تبدیل شود.

بهتر است پیش از اقدام در این زمینه از شناخت کافی در مورد رایج‌ترین مشکلات تلویزیون، قطعات و قیمت تعمیرات برخوردار باشید تا بتوانید نتیجه بهتری کسب کنید که ما در این مطلب به طور کامل به آن پرداختیم.

درنهایت به منظور دریافت بهترین خدمات تعمیر تلویزیون در یزد می‌توانید با شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد تماس حاصل کرده و در اسرع وقت از تعمیرات تخصصی تلویزیون در یزد بهره‌مند شوید.

شماره تعمیرکار تلویزیون در یزد

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *