بیمارستان های اصفهان

فهرست مطالب

بیمارستان های اصفهان بخش مهمی از نظام سلامت استان به شمار می‌روند و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، از اهمیت زیادی برخوردار است. حتماً برای شما هم پیش آمده که برای درمان بیماری خود یا یکی از عزیزانتان به خدمات اورژانسی و… بیمارستان احتیاج پیدا کرده‌اید و در انتخاب بهترین بیمارستان در اصفهان مردد شده‌اید.

کسب اطلاعات دقیق و کامل از بهترین بیمارستان های اصفهان به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب بهتری مطابق با نیازهای خود داشته باشید. در این مقاله به معرفی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی اصفهان می‌پردازیم و در انتها شما را با تعدادی از درمانگاه‌های این استان آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

بیمارستان های اصفهان

 

 

 

خدمات ارائه شده در بیمارستان های اصفهان

خدمات بیمارستانی در واقع ویژگی‌های اصلی آن را تعریف می‌کنند. گستره خدمات بیمارستان های اصفهان ممکن است در بیمارستان‌های تخصصی مانند: مراکز قلبی و عروقی یا مراکز درمانی سرطان محدود باشند یا برای پاسخگویی به نیازهای بخشی از جامعه مناسب باشند؛ مانند: مراکز خیریه روستایی و بهداشت شهری.

خدماتی که در بیمارستان های اصفهان به بیماران ارائه می‌شوند، متنوع و با توجه به اندازه و میزان مدرن بودن مرکز متفاوت هستند. در ادامه با مهم‌ترین خدماتی که یک مرکز درمانی ارائه می‌دهد، آشنا می‌شوید.

خدمات اورژانس

اورژانس بخشی از بیمارستان های اصفهان است که خدمات اورژانسی ۲۴ ساعته را به بیمارانی که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند، ارائه می‌دهد. تقریباً همه بیمارستان‌های دولتی اصفهان دارای بخش اورژانس هستند و خدمات متنوع درمانی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.

اورژانس‌ها با پزشکان و سایر متخصصان بهداشتی همکاری می‌کنند. هر بیماری که به اورژانس بیمارستان های اصفهان مراجعه می‌کند، خدمات چکاپ و درمان یا مدیریت سلامت افراد مبتلا به بیماری و آسیب‌های جدی را دریافت خواهد کرد.

برخی از بخش‌های اورژانس‌ها به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. برای مثال، اورژانس‌های مخصوص کودکان، زنان و… همچنین برخی اورژانس‌های با تخصص چشم یا گوش وجود دارند. با این حال، بیشتر اورژانس‌ها همه موارد اضطراری را می‌پذیرند.

سؤالی که ممکن است مطرح شود این است که چه زمانی و چرا باید از خدمات اورژانس بیمارستان های اصفهان استفاده کنیم؟ در صورت مواجه شدن با موارد زیر می‌توانید از خدمات اورژانس استفاده کنید:

  • اگر شما یا فرزندتان بیماری یا جراحت شدید دارید، باید به اورژانس بیمارستان مراجعه کنید.
  • در صورتی که با بیماری ناگهانی نوزاد یا کودک خود روبرو شدید، فوراً فرزند خود را به اورژانس برسانید.
  • بسیاری از افراد مسن نیز برای رسیدگی فوری به اورژانس نیاز پیدا می‌کنند؛ پس در صورت مواجه شدن با هر گونه بیماری سالمندان، آن‌ها را به اورژانس بیمارستان برسانید.

شرایط و علائمی که در صورت مبتلا شدن به اورژانس نیاز پیدا می‌کنید؛ عبارت‌اند از:

  • صدمات ناشی از تصادفات، حملات فیزیکی یا سقوط
  • حمله قلبی و سکته مغزی
  • درد شدید
  • مشکلات تنفسی یا خونریزی
  • شکستگی استخوان
  • از دست دادن هوشیاری
  • بدتر شدن یک بیماری جدی
  • مصرف بیش از حد دارو یا مسمومیت
  • واکنش‌های آلرژیک
  • عوارض بارداری
  • بیماری روانی
  • سوختگی

پزشک عمومی اغلب می‌تواند موارد اضطراری جزئی مانند رگ به رگ شدن و کشیدگی، بیماری‌های ویروسی و عفونی، آسیب چشم و بیماری یا جراحت را مداوا کند. همچنین داروخانه بیمارستان های اصفهان می‌تواند برای سرماخوردگی و آنفولانزا، بیماری‌های پوستی، آلرژی، سردرد، اسهال یا یبوست و مشکلات خواب به شما کمک کند.

در مناطق روستایی، مراقبت‌های اورژانسی ممکن است توسط کادر پزشکی مانند: پزشکان عمومی، پرستاران، کارکنان بهداشتی و پیراپزشکی ارائه شوند

خدمات جراحی عمومی و تخصصی

اگر قصد انجام یک عمل جراحی را دارید یا پزشک شما تشخیص داده که به جراحی نیاز دارید، باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید به کدام بیمارستان در اصفهان مراجعه کنید. در ابتدا باید بدانید که بیمارستان های اصفهان از چه روش‌های جراحی استفاده می‌کنند.

تشخیص نوع مناسب جراحی برعهده پزشک متخصص است؛ اما آشنایی با این روش‌ها خالی از لطف نیست. توجه داشته باشید که تخصص‌های لازم در جراحی، ایمنی، کیفیت و تجربه بیمار و خانواده در بالاترین اولویت قرار دارد؛ بنابراین تعیین نوع مناسب جراحی بسیار مهم است. در ادامه با انواع روش‌های جراحی آشنا می‌شوید.

خدمات جراحی عمومی و تخصصی

بیمارستان های اصفهان÷

 

 

 

جراحی عمومی

جراحی می‌تواند یک گزینه درمانی مؤثر برای طیف وسیعی از بیماری‌ها و اختلالات باشد. چه با یک روش جراحی پیچیده و سخت روبرو باشید یا به روشی نیاز داشته باشید که هزاران بار با موفقیت انجام شده است، باید در انتخاب مرکز درمانی و پزشک جراح خود دقت کنید.

نکته قابل توجه در رابطه با انتخاب بهترین جراحان بیمارستان های اصفهان این است که از تکنیک‌های جراحی کم تهاجم استفاده کنند؛ زیرا این شکل از جراحی می‌تواند درد پس از عمل و زمان بهبودی را کمتر کند و منجر به ایجاد اسکار کمتر روی پوست شما می‌شود.

جراحی کولون و رکتوم

مشکلات مربوط به کولون، رکتوم، کانال مقعد و ناحیه پری آنال اغلب توسط جراح کولون و رکتوم در اصفهان انجام می‌شود. جراحان در این زمینه با سایر اندام‌ها و بافت‌ها نیز سروکار دارند که اغلب با همکاری متخصصان دیگر انجام می‌شود. شایان ذکر است که این جراحان باید پس از گذراندن دوره آموزشی جراحی عمومی، دوره فلوشیپ مربوطه را هم بگذرانند.

وظایف جراح کولون و رکتوم، مشاوره و تشخیص بیماران و درمان افراد مبتلا به مشکلات روده است. این جراح برای رفع این مشکلات، عمل‌هایی مانند روش‌های جراحی شکم را انجام می‌دهد. این عمل‌ها ممکن است شامل جراحی رباتیک برای تشریح داخل لگن باشد. انجام کولونوسکوپی نیز در بیمارستان های اصفهان رایج است.

جراحی مغز و اعصاب

یک جراح مغز و اعصاب در اصفهان با اختلالات و بیماری‌های مربوط به سیستم عصبی مرکزی و محیطی سروکار دارد. بسیاری از جراحی‌های مربوط به سیستم عصبی در بیمارستان های اصفهان و توسط پزشکان متخصص انجام می‌شوند.

جراح مغز و اعصاب از فناوری‌های جدید مانند: بیومکانیک ستون فقرات، ژن درمانی و تکنیک‌های اندوواسکولار مبتنی بر کاتتر استفاده می‌کند؛ همچنین عمل‌های اورژانسی مانند خونریزی در مغز و فشرده شدن ناگهانی نخاع را کنترل می‌کند.

درمان تومورهای مغزی، آنوریسم‌های داخل جمجمه، آسیب‌های سر و اختلالات ستون فقرات از جمله تنگی کانال نخاعی، فتق دیسک، تومورها، شکستگی‌ها و بدشکلی‌های ستون فقرات توسط جراح مغز و اعصاب در بیمارستان های اصفهان انجام می‌شوند.

جراحی مراقبت های ویژه

جراحان مراقبت‌های ویژه در اصفهان بر بیمارانی تمرکز می‌کنند که به جراحی فوری نیاز دارند. این متخصصان دوره فلوشیپ خود را در زمینه آسیب‌های ناشی از تروما، سوختگی، عفونت، التهاب حاد یا ایسکمی گذرانده‌اند و در بیمارستان های اصفهان فعالیت می‌کنند.

جراحی‌های اکتشافی، تثبیت دیواره قفسه سینه، آپاندکتومی و برونکوسکوپی و همچنین تکنیک‌های غیر جراحی از مهم‌ترین تخصص‌های جراحان مراقبت‌های ویژه به شمار می‌روند. آسیب مغزی تروماتیک، سوختگی، صدمات تصادف خودرو، صدمات شدید سقوط، صدمات طحال و کبد از شرایطی هستند که برای درمان به این جراحان نیاز دارند.

جراحی زنان و زایمان

جراح و متخصص زنان و زایمان به طور خاص برای مراقبت از زنان آموزش دیده است. این جراح از نظر فنی در دو حوزه تخصصی که اغلب با هم ترکیب می‌شوند، فعالیت می‌کنند. مامایی به پزشکانی اطلاق می‌شود که با بیماران باردار کار می‌کنند، نوزادان را به دنیا می‌آورند و بلافاصله پس از تولد نوزاد از آنها مراقبت می‌کنند.

متخصص زنان در درجه اول بیماری‌های دستگاه تناسلی زنان را درمان می‌کند. ارائه مراقبت‌های پزشکی و جراحی برای درمان شرایطی که بر سیستم تولید مثل زنان تأثیر می‌گذارد از وظایف متخصص زنان در اصفهان هستند.

بیماری‌های مربوط به بارداری، باروری، قاعدگی و یائسگی، تنظیم خانواده، بیماری‌های مقاربتی، عفونت‌ها، کیست‌های تخمدان، بیماری‌های التهابی لگن و ناهنجاری‌های مادرزادی دستگاه تناسلی زنان توسط جراح زنان بیمارستان های اصفهان درمان می‌شوند.

جراحی چشم

تشخیص و درمان مشکلات مربوط به چشم و بینایی از وظایف جراح چشم بیمارستان های اصفهان به شمار می‌روند. این متخصصان همچنین خدمات بینایی مانند عینک و لنزها را ارائه داده و اقدامات جراحی را برای درمان انجام می‌دهند.

تنبلی چشم، آستیگماتیسم، آب مروارید، دیستروفی قرنیه، خشکی چشم، سرطان چشم، گلوکوم، دژنراسیون ماکولا، نزدیک بینی، جداشدگی شبکیه، استرابیسم و یووئیت از مواردی هستند که برای درمان باید به متخصص چشم در اصفهان مراجعه کنید.

جراحی چشم

بیمارستان های اصفهان

 

 

جراحی ارتوپد

جراحان ارتوپد در اصفهان به تشخیص و درمان مشکلات سیستم اسکلتی – عضلانی از جمله استخوان‌ها، مفاصل، ماهیچه‌ها، اعصاب مرتبط و شریان‌ها می‌پردازند. این جراحان، بیماران را از طریق روش‌های جراحی و همچنین استفاده از بریس، گچ گیری، آتل و فیزیوتراپی درمان می‌کنند.

ناهنجاری‌های مادرزادی، تروما، عفونت‌ها، تومورها، شرایط دژنراتیو و اختلالات متابولیک از مشکلاتی هستند که جراح ارتوپد بیمارستان های اصفهان به رفع آن‌ها می‌پردازد؛ همچنین ممکن است مشکلات عضلانی در بیماران مبتلا به ضایعات سیستم عصبی مرکزی یا محیطی مانند فلج مغزی، پاراپلژی یا سکته را درمان کند.

جراحی گوش و حلق و بینی

جراحان گوش و حلق و بینی در اصفهان، پزشکانی هستند که به مشکلات مربوط به گوش، بینی، گلو و ساختارهای مرتبط مانند: سیستم تنفسی و دستگاه گوارش فوقانی رسیدگی می‌کنند. انجام تست‌های شنوایی، جراحی‌های زیبایی و ترمیمی، برداشتن پولیپ، اصلاح شکاف کام و حذف تومورها از مهم‌ترین جراحی‌های انجام شده توسط جراح گوش و حلق و بینی بیمارستان های اصفهان هستند.

برای رفع مشکلات رایجی مانند: از دست دادن شنوایی، اختلالات تعادل، زنگ زدن گوش، اختلالات سینوسی و حفره بینی، خر و پف، انحراف تیغه بینی، آلرژی، اختلالات بویایی و چشایی، سردردهای میگرنی و اختلالات گلو، مری و حنجره باید به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.

جراحی اطفال

جراحان اطفال در اصفهان در تشخیص، درمان و ارائه مراقبت‌های بعد از عمل کودکان، از نوزادی تا نوجوانی، تخصص دارند. به دلیل ماهیت منحصر به فرد و پیچیده بیماری‌های مربوط به کودکان، می‌توان تخصص اطفال را در سایر حرفه‌های جراحی پیدا کرد.

جراح اطفال بیمارستان های اصفهان برای رفع مشکلات رایج در زمینه‌های نقایص مادرزادی، جراحی جنین (جراحی اصلاحی قبل از تولد نوزاد)، آسیب‌های تروماتیک، و تومورهای بدخیم و خوش‌خیم تخصص دارد.

جراحی پلاستیک

تخصص یک جراح پلاستیک در اصفهان بسیار فراتر از عمل‌های زیبایی است. جراح پلاستیک در جراحی، جایگزینی و بازسازی نقص‌های شکل بدن تخصص دارد. این تخصص، سیستم اسکلتی عضلانی، ساختارهای جمجمه و صورت و… را شامل می‌شود.

جراح پلاستیک بیمارستان های اصفهان، روش‌های جراحی را انجام می‌دهد که شامل انتقال فلپ‌های پوستی، پیوند بافت‌ها و کاشت مجدد ساختارهای مختلف بدن می‌شود.

انکولوژیست جراحی

انکولوژیست‌های جراحی در اصفهان، پزشکانی هستند که بر تشخیص، درمان و ارائه توان‌بخشی برای بیماران سرطانی تمرکز دارند. آنها اغلب بیماران مبتلا به سرطان‌های نادر را مداوا می‌کنند و جراحی‌هایی را برای درمان سرطان، تسکین علائم یا کنترل گسترش آن انجام می‌دهند.

بیماری‌های رایجی که انکولوژیست جراحی بیمارستان های اصفهان درمان می‌کنند، عبارت‌اند از: سرطان‌های سینه، گلو، تیروئید، ریه، کیسه صفرا، پوست، کلیه‌ها، کبد، پانکراس، روده بزرگ و رحم.

جراح قفسه سینه

جراحان قفسه سینه در اصفهان با شرایط پاتولوژیک و آسیب‌های درون قفسه سینه از جمله شریان کرونری، ریه، مری، دیواره قفسه سینه، عروق بزرگ و دریچه‌های قلب، مدیاستن، دیافراگم و راه‌های هوایی سروکار دارند؛ همچنین تخصص آنها می‌تواند قلبی، غیر قلبی یا هر دو باشد.

مشاوره و تشخیص ناهنجاری‌های داخل قفسه سینه، سیستم‌هایی مانند گردش خون، اندام‌های مربوط به قلب، تخلیه پلور، سیستم‌های تنفسی و آندوسکوپی برعهده جراح قلب بیمارستان های اصفهان هستند.

درمان تومورهای مدیاستن، بیماری‌های دیافراگم، سرطان ریه، بیماری‌های خوش‌خیم و تومورهای ریه، سرطان مری، بازسازی قفسه سینه پس از ضربه یا جراحی سخت، مزوتلیوما و پیوند ریه توسط این جراحان انجام می‌شوند.

جراحی اورولوژی

یک جراح اورولوژی در اصفهان به درمان مشکلات مربوط به غدد فوق کلیوی و دستگاه تناسلی ادراری می‌پردازد. همچنین جراحی اندام‌هایی مانند: کلیه‌ها، مثانه، پروستات، مجرای ادرار و بیضه‌ها را عمل می‌کنند.

آندوسکوپی، روش‌های جراحی لاپاراسکوپی باز و رباتیک بزرگ، نفرولیتیازیس (سنگ کلیه)، بی اختیاری، سیستوسکوپی، بیوپسی پروستات، وازکتومی، نفرکتومی و برداشتن پروستات از طریق مجرای ادرار از جمله تخصص‌های جراح اورولوژی بیمارستان های اصفهان به شمار می‌روند.

جراحی عروق

جراحان عروق در اصفهان به طور خاص بر سیستم گردش خون تمرکز می‌کنند. هنگامی که یک فرد به بیماری‌های مرتبط با سرخرگ‌ها و وریدها مبتلا می‌شود، احتمالاً برای درمان به یک جراح عروق ارجاع داده می‌شود.

مشاوره، تشخیص و درمان بیماران مبتلا به بیماری‌های خونی، جراحی‌های باز و پیچیده و اندوواسکولار از وظایف جراح عروق بیمارستان های اصفهان هستند. آترواسکلروز (سخت شدن شریان‌ها)، سکته مغزی، آنوریسم و لخته شدن خون از مواردی هستند که باید برای درمان آن‌ها به یک اورولوژیست مراجعه کنید.

جراحی عروق

بیمارستان های اصفهان

 

 

خدمات رادیولوژی

رادیولوژیست برای گرفتن عکس اشعه ایکس، انجام MRI یا سی تی اسکن آموزش دیده است. اگر رادیولوژیست برای انجام سونوگرافی آموزش دیده باشد، به عنوان سونوگرافی شناخته می‌شود. این متخصصان، طیف وسیعی از تکنیک‌ها را برای تولید تصاویر با کیفیت بالا برای تشخیص بیماری به کار می‌گیرند.

شناسایی بیماری‌ها، ناهنجاری‌های اسکلتی و بافت نرم و تروما از تخصص‌های اصلی رادیولوژیست‌های بیمارستان های اصفهان هستند. رادیوگرافی از طیف وسیعی از تکنیک‌ها استفاده می‌کند؛ از جمله:

  • اشعه ایکس: برای بررسی بافت‌ها، استخوان‌ها و حفره‌ها استفاده می‌شود. این تکنیک ممکن است با عوامل کنتراست برای ارائه یک تصویر زنده استفاده شود.
  • سی تی (توموگرافی کامپیوتری): این تکنیک، برش‌هایی از تصویر بدن را برای شناسایی بیماری فراهم می‌کند.
  • پزشکی هسته‌ای: این تکنیک از ردیاب‌های رادیواکتیو استفاده می‌کند که می‌توانند برای بررسی عملکرد بدن و اندام‌ها تجویز شوند. این روش برای درمان سرطان‌های خاص مانند سرطان تیروئید استفاده می‌شود.
  • اولتراسوند: این روش از صدای فرکانس بالا استفاده می‌کند و به طور گسترده در زنان، زایمان و اطفال و برای بیماران مبتلا به مشکلات شکمی، عروقی یا اسکلتی عضلانی استفاده می‌شود.
  • MRI (تصویربرداری تشدید مغناطیسی): ام آر آی، تصویربرداری با کیفیت بالا از اعضای بدن را بدون نیاز به اشعه ارائه می‌دهد.

خدمات آزمایشگاهی

خدمات آزمایشگاهی بیمارستان های اصفهان، بخش مهمی از مراقبت‌های پزشکی شما هستند؛ زیرا اطلاعات دقیق و عینی در مورد سلامت شما ارائه می‌دهند. این خدمات شامل موارد زیادی می‌شوند که آزمایش خون و ادرار به عنوان بخشی از چکاپ یا آزمایش‌های تخصصی برای تشخیص بیماری‌های نادر شناخته می‌شوند.

اگر پزشک شما خطراتی را تشخیص دهد یا به شرایط خاصی مشکوک باشد، ممکن است آزمایش‌های خاصی را تجویز کند. همچنین اگر می‌خواهید تصویر واضح‌تری از سلامت خود داشته باشید یا نگران علائم خاصی هستید، می‌توانید از پزشک خود درباره انجام آزمایش‌ها بپرسید.

پزشک شما باید درک درستی از سابقه پزشکی شخصی شما داشته باشد؛ بنابراین او می‌تواند بر اساس نگرانی‌های شما، توصیه‌هایی را ارائه بدهد. مهم‌ترین خدمات آزمایشگاهی عبارت‌اند از:

  • فلوسیتومتری
  • هماتولوژی
  • ایمونولوژی
  • میکروبیولوژی
  • آسیب شناسی مولکولی
  • انتقال خون
  • آزمایش ادرار
  • بافت شناسی

خدمات سرپایی

خدماتی که به بیماران، مجروحان و افرادی که به آزمایش یا درمان تخصصی نیاز دارند، ارائه می‌شوند به عنوان خدمات سرپایی شناخته می‌شوند. این افراد نیازی به نظارت و مراقبت شبانه‌روزی در بیمارستان ندارند و بیشتر مراقبت‌های بهداشتی مورد نیاز خود را در یک محیط سرپایی دریافت می‌کنند.

پزشکان مراقبت‌های اولیه، کلینیک‌های سلامت جامعه، کلینیک‌های مراقبت‌های فوری، کلینیک‌های سرپایی تخصصی، داروخانه‌ها و بخش اورژانس بیمارستان های اصفهان، نمونه‌هایی از مراقبت‌های سرپایی هستند.

خدمات دندانپزشکی

بیشتر کلینیک‌های دندانپزشکی، خدماتی فراتر از مراقبت‌های عمومی استاندارد را ارائه می‌دهند. خدمات دندانپزشکی بیمارستان های اصفهان بسته به نوع بیمارستان و امکانات آن متفاوت هستند. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • خدمات عمومی
  • خدمات زیبایی
  • خدمات پریودنتال
  • خدمات ارتودنسی
  • خدمات دندانپزشکی کودکان
  • خدمات ریشه دندان
  • خدمات پروتز
  • خدمات فک و صورت
خدمات دندانپزشکی

بیمارستان های اصفهان

 

 

 

خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی

فیزیوتراپی بیمارستان های اصفهان، خدماتی را برای حفظ و بازیابی حداکثر حرکت و توانایی عملکردی شما را ارائه می‌دهد و شامل ارائه خدمات در شرایطی است که حرکت و عملکرد به دلیل کهولت سن، آسیب، بیماری، اختلالات، شرایط یا عوامل محیطی تهدید می‌شود.

فیزیوتراپی با شناسایی و به حداکثر رساندن کیفیت زندگی و پتانسیل حرکت در حوزه‌های ارتقا، پیشگیری، درمان و توان‌بخشی سروکار دارد؛ این خدمات شامل رفاه جسمی، روانی، عاطفی و اجتماعی می‌شوند.

فیزیوتراپی شامل تعامل بین فیزیوتراپیست، بیماران، سایر متخصصان سلامت و خانواده‌ها می‌شود که در آن پتانسیل حرکتی ارزیابی می‌شود و اهداف تعیین می‌شوند؛ همه این خدمات با دانش و مهارت‌های منحصر به فرد فیزیوتراپیست ارائه می‌شوند.

سلامت زنان و خانواده

خدمات مربوط به سلامت زنان و خانواده به مراقبت‌های دلسوزانه و تخصصی نیاز دارند و باید زیر نظر متخصصان ارائه می‌شوند. از مشاوره قبل از بارداری، مراقبت در حین بارداری و کنترل بارداری گرفته تا روش‌های LEEP، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، مشاوره‌های هورمونی، زایمان و… جزو خدمات سلامت زنان بیمارستان های اصفهان به شمار می‌روند.

مراقبت‌های کودکان

متخصص اطفال در اصفهان در درمان نوزادان، کودکان و نوجوانان تخصص دارد. مراقبت از کودکان می‌تواند قبل از لقاح و دوران بارداری شروع شده و تا سنین نوجوانی هم ادامه پیدا کند. به همین دلیل مراقبت از کودکان در بیمارستان های اصفهان اهمیت زیادی دارد.

کودکان با رشد سریع دچار تغییرات جسمی و ذهنی می‌شوند. متخصصان اطفال این واقعیت را درک می‌کنند و وضعیت سلامت کودک را بر اساس محدوده‌های معمول برای سن آنها ارزیابی می‌کنند و می‌توانند انواع بیماری در کودکان را تشخیص بدهند.

بسیاری از متخصصان اطفال بیمارستان های اصفهان به عنوان پزشک مراقبت‌های اولیه کار می‌کنند. این متخصصان، معاینات منظم سلامت و تندرستی را انجام می‌دهند و طیف وسیعی از شرایط عمومی سلامت را درمان می‌کنند.

سایر متخصصان اطفال در درمان شرایط خاص پزشکی یا محدوده سنی تخصص دارند. نمونه‌هایی از فوق‌تخصص‌های کودکان شامل موارد زیر است:

  • متخصصان پزشکی نوجوانان که بر مراقبت در دوران نوجوانی (۱۱ تا ۲۱ سالگی) تمرکز می‌کنند.
  • متخصصان اطفال مراقبت‌های ویژه که معمولاً در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها کار می‌کنند.
  • متخصصان اطفال در حوزه رشد رفتاری که به تشخیص و درمان مشکلات رشدی، یادگیری و رفتاری در کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
  • متخصصان اطفال در حوزه کودک آزاری که ارزیابی می‌کنند تا مطمئن شوند که آیا کودک ممکن است آزار و اذیت یا بی توجهی را تجربه کرده باشد یا خیر.
  • انکولوژیست‌های اطفال که در تشخیص و درمان انواع سرطان در کودکان تخصص دارند.
  • متخصصان قلب و عروق کودکان که بیماری‌های مختلف قلبی را در کودکان تشخیص و درمان می‌کنند.
  • متخصصان ریه اطفال که کودکانی را که مشکلات تنفسی و بیماری‌های ریوی دارند، تشخیص و درمان می‌کنند.
  • روماتولوژیست‌های اطفال که کودکان و نوجوانانی را که دارای اختلالات اسکلتی – عضلانی هستند، مانند آرتریت روماتوئید نوجوانان و دردهای مزمن، درمان می‌کنند.
  • نفرولوژیست‌های اطفال که در درمان بیماری‌هایی که بر سیستم ادراری تأثیر می‌گذارند، از جمله عفونت‌های دستگاه ادراری و بیماری‌های کلیوی تخصص دارند.
  • متخصصان مغز و اعصاب اطفال که به درمان و مدیریت اختلالات عصبی در کودکان می‌پردازند. شرایط عصبی که در دوران کودکی وجود دارند، ممکن است تا بزرگسالی ادامه پیدا کنند.
  • متخصصان نوزادان که خدمات مراقبت از نوزادان را قبل، حین و بعد از تولد ارائه می‌دهند؛ آنها همچنین نوزادان نارس و با مشکلات مختلف را درمان می‌کنند.
  • متخصصان گوارش اطفال که مراقب از سلامت دستگاه گوارش کودکان را برعهده دارند.
  • متخصصان غدد کودکان که در زمینه سیستم غدد درون ریز و هورمون‌های کودکان و نوجوانان تخصص دارند و شرایط مختلفی از جمله دیابت را در کودکان درمان می‌کنند.

متخصص اطفال بیمارستان های اصفهان طیف متنوعی از خدمات مرتبط با سلامت کودکان را ارائه می‌دهند که از غربالگری سلامت و تندرستی تا مدیریت شرایط پیچیده پزشکی را شامل می‌شوند. متخصصان اطفال معمولاً اقدامات درمانی زیر را انجام می‌دهند:

  • معاینات فیزیکی
  • واکسن‌های ضروری
  • درمان جراحات از جمله شکستگی و دررفتگی
  • ارزیابی رشد فیزیکی، عاطفی و اجتماعی کودک
  • تجویز داروهایی مانند: مسکن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها
  • ارائه توصیه‌های بهداشتی عمومی
  • تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف

خدمات سلامت روان

اگر مشکلاتی در زمینه سلامت روان خود را تجربه کنید، ممکن است بر تفکر، خلق و خو و رفتار شما تأثیر بگذارد. عوامل زیادی در بروز مشکلات روانی نقش دارند، از جمله:

  • عوامل بیولوژیکی؛ مانند ژن‌ها
  • تجربیات زندگی؛ مانند: ضربه روحی یا سوء استفاده
  • سابقه خانوادگی

مشکلات سلامت روان شایع هستند؛ اما خدمات سلامت روان بیمارستان های اصفهان در دسترس هستند. افراد مبتلا به مشکلات سلامت روان می‌توانند تحت درمان قرار گرفته و بهبود پیدا کنند. درمان‌های روان‌شناختی در مراکز درمانی مختلف شامل موارد زیر می‌شوند:

  • افسردگی
  • اضطراب عمومی
  • اضطراب اجتماعی
  • انواع فوبیاها
  • اختلال وسواس
  • اختلال استرس پس از حادثه
  • و…

اکنون که با انواع خدمات ارائه شده در مراکز درمانی اصفهان آشنا شدید، نوبت آن رسیده تا به معرفی بیمارستان های اصفهان بپردازیم. در ادامه لیست بیمارستان های اصفهان را که شامل مراکز دولتی و خصوصی هستند، مشاهده می‌کنید.

بیمارستان‌های دولتی اصفهان

با توجه به هزینه کمتر خدمات بیمارستان‌های دولتی، مردم تمایل بیشتری برای مراجعه به این مراکز دارند. تعداد بیمارستان‌های استان اصفهان که در بخش دولتی فعالیت دارند، زیاد هستند و امکان انتخاب مرکز متناسب با نیازهای شما را فراهم می‌کنند. در ادامه شما را با بیمارستان‌های دولتی اصفهان آشنا می‌کنیم.

بیمارستان‌های دولتی اصفهان

بیمارستان‌های اصفهان

 

 

بیمارستان الزهرا اصفهان

بیمارستان الزهرا (س) در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و هم اکنون در لیست بهترین بیمارستان‌های دولتی اصفهان قرار دارد. این مرکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و در حال حاضر بالغ بر ۸۰۰ تخت فعال دارد.

این بیمارستان، درمانگاه‌های متعددی دارد که تخصص‌های گوناگونی را پوشش می‌دهند. از درمانگاه‌های بیمارستان الزهرا اصفهان می‌توان به درمانگاه پوست، نورولوژی، زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم، مغز و اعصاب، ریه، روماتولوژی، غدد، گوارش، اطفال، قلب و… اشاره کرد.

بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان

بیمارستان امام موسی کاظم یکی از بیمارستان های اصفهان است که در سال ۱۳۶۹ تأسیس شد. این بیمارستان، خدمات مربوط به سوختگی را به صورت تخصصی ارائه می‌دهد و با ظرفیت ۱۲۰ تخت احداث شده است؛ البته تعداد تخت‌های فعال آن در حال حاضر ۹۶ است.

درمانگاه عمومی، سوختگی، جراحی ترمیمی، داخلی، فیزیوتراپی، عفونی، قلب و عروق، اطفال و اعصاب و روان از بخش‌های مختلف و تخصصی بیمارستان سوختگی امام موسی کاظم هستند.

بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین اصفهان

امیرالمؤمنین نام یکی از بیمارستان های اصفهان است که خدمات مختلفی را در چندین تخصص ارائه می‌دهد. بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین اصفهان در سال ۱۳۲۸ و با هدف ارائه خدمات درمانی به قشر ضعیف جامعه تأسیس شد.

این بیمارستان از سال ۱۳۶۲ زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت می‌کند و هم اکنون ۱۰۸ تخت فعال دارد. اگر به دنبال نوبت دهی بیمارستان اصفهان هستید، امیرالمؤمنین می‌توانید گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا درمانگاه‌های مختلفی دارد.

از درمانگاه‌های بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین اصفهان می‌توان به درمانگاه اطفال، عمومی، پوست، ارتوپدی، زنان و زایمان، دندانپزشکی، کلیه، جراحی مغز و اعصاب، ریه، چشم، قلب، گوارش، عفونی، غدد، شنوایی سنجی و… اشاره کرد.

بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین اصفهان

بیمارستان های اصفهان

 

 

بیمارستان کودکان امام حسین اصفهان

همان طور که از نام این مرکز درمانی پیداست، درمان انواع بیماری‌های مربوط به کودکان در این بیمارستان انجام می‌شود. این بیمارستان در سال ۱۳۹۱ به عنوان مرکز آموزشی درمانی کودکان حضرت امام حسین (ع) شناخته شد و فعالیت خود را به عنوان یک مرکز آموزش محور آغاز نمود.

این بیمارستان پذیرای کودکان بیمار تا ۱۵ سال است و در حال حاضر ۱۶۸ تخت فعال دارد. از کلینیک‌های فوق تخصصی داخلی این بیمارستان می‌توان به کلینیک آسم و آلرژی، غدد، عفونی، کلیه، قلب، ریه، داخلی و اعصاب اشاره کرد.

کلینیک‌های فوق تخصصی جراحی بیمارستان امام حسین نیز عبارت‌اند از: جراحی اعصاب، نوزادان و کودکان، گوش و حلق و بینی، جراحی پلاستیک و ترمیمی، ارتوپدی و اورولوژی.

بیمارستان امین اصفهان

بیمارستان امین یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان های اصفهان است که در سال ۱۳۱۲ تأسیس شد. این بیمارستان از سال ۱۳۴۸ زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت می‌کند و در حال حاضر ۲۱۲ تخت فعال برای ارائه خدمات به بیماران دارد.

درمانگاه‌های مختلفی در بیمارستان امین اصفهان فعال هستند که تعدادی از آن‌ها عبارت‌اند از: جراحی عمومی، گوارش اطفال، داخلی غدد، ارتوپدی، پوست، اعصاب و روان، کلیه، چشم، جراحی پلاستیک، عفونی، زنان و زایمان، ریه، فک و صورت و…

بیمارستان دکتر چمران اصفهان

بیمارستان دکتر چمران که در سال ۱۳۴۵ تأسیس شد، خدمات مربوط به قلب را به بیماران ارائه می‌دهد. بیمارستان قلب دکتر چمران اصفهان تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت می‌کند و هم اکنون ۲۱۶ تخت فعال برای بیماران دارد.

از بخش‌های مختلف این بیمارستان می‌توان به درمانگاه قلب، بازتوانی، اورژانس، آنژیوگرافی، دیالیز و فیزیوتراپی اشاره کرد.

بیمارستان حجتیه اصفهان

مرکز درمانی حجتیه از بیمارستان های اصفهان است که در سال ۱۳۵۰ تأسیس شد. این مرکز با ظرفیت ۴۶ تخت فعالیت می‌کند و به عنوان یک بیمارستان خیریه شناخته می‌شود. بخش‌های بستری بیمارستان حجتیه اصفهان، بیشتر تخصص‌ها را پوشش می‌دهند و امکانات خوبی دارند.

بیمارستان سیدالشهدا اصفهان

ساخت بیمارستان حضرت سیدالشهدا (ع) به سال ۱۳۴۷ بازمی‌گردد. خدمات این مرکز با تخصص سرطان و انکولوژی به بیماران ارائه می‌شوند و این بیمارستان در حال حاضر ۱۸۵ تخت فعال برای بیماران دارد. بیمارستان سیدالشهدا اصفهان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت می‌کند.

بیمارستان حضرت زهرا اصفهان

مرکز درمانی حضرت زهرا از بیمارستان های اصفهان است که در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. بیمارستان حضرت زهرا اصفهان با ۴۶ تخت و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعالیت می‌کند. از بخش‌های بستری این بیمارستان می‌توان به اطفال، ارتوپدی، روان پزشکی، عفونی، تغذیه، قلب و عروق، مغز و اعصاب، دیابت، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و… اشاره کرد.

بیمارستان حضرت زهرا اصفهان

 

 

 

بیمارستان شریعتی اصفهان

بیمارستان شریعتی اصفهان با داشتن ۴ درمانگاه، ۲۳ بخش عمومی و تخصصی و همچنین ظرفیت ۳۶۱ تخت برای ارائه خدمات به بیماران، بزرگترین بیمارستان اصفهان است. این مرکز درمانی بیش از ۴۵ سال سابقه فعالیت دارد و خدمات آن، تخصص‌های مختلفی را پوشش می‌دهند.

بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان

عیسی بن مریم قدیمی‌ترین بیمارستان اصفهان است که سال ساخت آن به ۱۲۸۲ برمی‌گردد. این بیمارستان به عنوان مرکز آموزشی درمانی شناخته می‌شود و ۱۱۴ تخت فعال دارد. بخش‌های بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان عبارت‌اند از: جراحی زیبایی، گوش و حلق و بینی، قلب، گوارش، زنان و زایمان، عفونی، اطفال، طب سنتی، داخلی، آسم و آلرژی و…

بیمارستان شهید بهشتی اصفهان

بیمارستان آموزشی درمانی شهید بهشتی اصفهان با ۱۱۸ تخت فعال فعالیت می‌کند و تخصص اصلی آن زنان و زایمان است. بیمارستان شهید بهشتی اصفهان در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد و در حال حاضر با بخش‌های فعال در حوزه‌های مختلف، آماده ارائه خدمات به بیماران است.

بیمارستان دکتر غرضی اصفهان

مرکز درمانی دکتر غرضی از بیمارستان های اصفهان است که در شهریور سال ۱۳۷۵ تأسیس شد. بیمارستان دکتر غرضی اصفهان در حال حاضر با ظرفیت ۲۳۷ تخت فعالیت می‌کند و وابسته به سازمان تأمین اجتماعی است. این مرکز از درمانگاه‌های متعدد با تخصص‌های گوناگون تشکیل شده است.

بیمارستان فارابی اصفهان

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فارابی با ظرفیت ۳۴۲ تخت در سال ۱۳۵۶ تأسیس شد. بیمارستان فارابی اصفهان دارای بخش‌های مجزای روان پزشکی مردان و زنان است و یک بخش هم برای نگهداری افراد مبتلا به اعتیاد در نظر گرفته شده است.

تخصص اصلی این بیمارستان اعصاب و روان است و به عنوان بیمارستان تخصصی روانپزشکی اصفهان شناخته می‌شود.

بیمارستان کاشانی اصفهان

مرکز درمانی آیت الله کاشانی یکی از بیمارستان های اصفهان است که در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان ۲۴۱ تخت فعال برای ارائه خدمات به بیماران است. این مرکز آموزشی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وابسته است و زیر نظر این دانشگاه فعالیت می‌کند.

بیمارستان فیض اصفهان

بیمارستان فیض اصفهان در سال ۱۳۲۴ به عنوان یک درمانگاه با امکانات محدود پانسمان، اتاق معاینه و داروخانه تأسیس شد. این بیمارستان در سال ۱۳۴۲ با ۱۱۰ تخت فعال شروع به کار کرد و در سال ۱۳۵۸ این مرکز توسعه یافت و در حال حاضر با ۶ تخصص مشغول فعالیت است. البته تخصص اصلی این مرکز را می‌توان چشم پزشکی دانست.

بیمارستان فیض اصفهان

 

 

بیمارستان نور و علی اصغر اصفهان

مرکز درمانی نور و علی اصغر یکی از بیمارستان های اصفهان است که با ۲۹۰ تخت فعالیت دارد. بیمارستان نور و حضرت علی اصغر (ع) اصفهان در سال ۱۳۰۰ تأسیس شد و در حال حاضر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشغول فعالیت است.

علاوه بر بیمارستان‌هایی که در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، تعداد دیگری از مراکز درمانی در سطح استان هستند که شناخت آن‌ها برای ساکنین این شهرها اهمیت دارد. لیست بیمارستان‌های دولتی استان اصفهان عبارت‌اند از:

  • بیمارستان رسول اکرم شهرستان فریدونشهر
  • بیمارستان بهنیا شهرستان تیران
  • بیمارستان منتظری شهرستان نجف آباد
  • بیمارستان حضرت محمد (ص) شهرستان مبارکه

آدرس و شماره تماس بیمارستان‌های دولتی اصفهان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام بیمارستان آدرس شماره تماس
الزهرا (س) اصفهان، بلوار صفه، مرکز آموزشی درمانی الزهرا ۰۳۱-۳۶۲۰۲۰۲۰
امام موسی کاظم اصفهان، خیابان کاوه، بعد از پل چمران ۰۳۱-۳۳۴۵۷۶۷۰
حضرت امیرالمؤمنین اصفهان، خیابان احمد آباد ۰۳۱-۳۲۲۹۱۳۱۸
کودکان امام حسین اصفهان، خیابان امام خمینی ۰۳۱-۳۳۸۶۶۲۶۶
امین اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه سنبلستان ۰۳۱-۳۴۴۵۵۰۵۱
دکتر چمران اصفهان، پل بزرگمهر، خیابان مشتاق سوم ۰۳۱-۳۲۶۰۰۹۶۱
حجتیه اصفهان، خیابان امام سجاد، خیابان سپهسالار ۰۳۱-۳۶۳۰۶۰۰۱
سیدالشهدا اصفهان، خیابان خیام، کوی نهر فرشادی ۰۳۱-۳۲۳۵۰۲۱۰
حضرت زهرا اصفهان، زینبیه، خیابان آیت الله غفاری، روبرو شهرک امام ۰۳۱-۳۵۵۱۱۱۹۵
شریعتی اصفهان، چهارباغ بالا، خیابان شریعتی ۰۳۱-۳۶۲۷۲۰۰۹
عیسی بن مریم اصفهان، خیابان شمس آبادی ۰۳۱-۳۲۳۳۹۰۱۲
شهید بهشتی اصفهان، پل فلزی، خیابان استاد مطهری ۰۳۱-۳۲۳۶۷۰۰۱
غرضی اصفهان، خیابان کاوه، خیابان دکتر غرضی ۰۳۱-۳۴۵۰۹۹۰۱
فارابی اصفهان، بلوار زعفرانیه ۰۳۱-۳۵۳۱۲۰۲۰
کاشانی اصفهان، خیابان کاشانی ۰۳۱-۳۲۳۳۰۰۹۱
فیض اصفهان، میدان قدس، اول خیابان مدرس ۰۳۱-۳۴۴۵۲۰۳۴
نور و علی اصغر اصفهان، تقاطع خیابان استانداری و هشت بهشت ۰۳۱-۳۲۲۲۲۱۲۷

بیمارستان‌های خصوصی اصفهان

بیمارستان‌های خصوصی اصفهان در کنار بیمارستان‌های دولتی به ارائه خدمات درمانی می‌پردازند. در صورتی که می‌خواهید امکانات بیشتری را دریافت کنید، بیمارستان خصوصی را انتخاب کنید؛ البته توجه داشته باشید که هزینه اینگونه بیمارستان‌ها نسبت به انواع دولتی بیشتر است. در ادامه لیست بیمارستان‌های خصوصی استان اصفهان آورده شده است.

بیمارستان احمدیه اصفهان

احمدیه از بهترین بیمارستان های اصفهان است که به صورت خصوصی فعالیت دارد. بیمارستان احمدیه اصفهان در سال ۱۳۰۰ با ظرفیت ۲۶ تخت به بهره‌برداری رسید. در حال حاضر این مرکز با ۳۹ تخت فعال به ارائه خدمات درمانی به بیماران می‌پردازد.

بیمارستان اصفهان کلینیک

تأسیس بیمارستان اصفهان کلینیک به سال ۱۳۵۲ بازمی‌گردد و در حال حاضر یکی از بهترین بیمارستان های اصفهان به شمار می‌رود. این بیمارستان در ۴ طبقه ساخته شده و طبقات زیرزمین و همکف آن به ارائه انواع خدمات پزشکی اختصاص داده شده‌اند.

بیمارستان جرجانی اصفهان

مرکز درمانی جرجانی در سال ۱۳۴۹ و با ظرفیت ۳۲ تخت تأسیس شد. در حال حاضر بیمارستان جرجانی اصفهان با ۲۴ تخت خواب فعالیت می‌کند و از بخش‌های متعدد با تخصص‌های مختلف تشکیل شده است.

بیمارستان سپاهان اصفهان

سپاهان از بهترین بیمارستان‌های خصوصی اصفهان است که در سال ۱۳۴۹ به بهره‌برداری رسید. بیمارستان سپاهان اصفهان در حال حاضر با ۸۹ تخت فعالیت می‌کند و از بخش‌های زایمان، اورژانس، شنوایی سنجی، اتاق عمل و… تشکیل شده است.

بیمارستان خانواده اصفهان

خانواده نام یک بیمارستان خصوصی اصفهان است که در سال ۱۳۶۹ و به منظور ارائه خدمات سرپایی به بیماران تأسیس شد. بیمارستان خانواده اصفهان در حال حاضر ۱۱۳ تخت فعال دارد و با عنوان پلی تکنیک تخصصی خانواده نیز شناخته می‌شود.

بیمارستان مهرگان اصفهان

مهرگان یکی از بیمارستان های اصفهان است و به صورت خصوصی فعالیت می‌کند. ظرفیت تخت‌های بیمارستان مهرگان اصفهان ۶۲ است. البته این بیمارستان در سال ۱۳۰۰ و با ظرفیت ۲۶ تخت افتتاح شد و به‌مرورزمان ظرفیت آن افزایش یافت.

بیمارستان سینا اصفهان

بیمارستان سینا اصفهان در سال ۱۳۵۸ کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر ۱۱۸ تخت فعال برای ارائه خدمات به بیماران دارد. بخش نوزادان، قلب، جراحی زنان و زایمان، جراحی مردان، جراحی کلیه، جراحی چشم، جراحی مغز و اعصاب و… از بخش‌های مهم این مرکز درمانی هستند.

بیمارستان سعدی اصفهان

بیمارستان فوق تخصصی قلب سعدی اصفهان یکی از بهترین بیمارستان های اصفهان است که به صورت خصوصی فعالیت می‌کند. این بیمارستان در سال ۱۳۶۲ آغاز به کار کرد و در حال حاضر ۱۴۵ تخت فعال دارد.

بیمارستان سعدی اصفهان

 

 

بیمارستان میلاد اصفهان

بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان در سال ۱۳۸۵ و با سرمایه‌گذاری تعدادی از پزشکان متخصص تأسیس شد. این مرکز درمانی هم اکنون دارای ۲۴۰ تخت فعال است و خدمات خود را در بخش‌های مختلف به بیماران ارائه می‌دهد.

بیمارستان عسکریه اصفهان

بیمارستان تخصصی عسکریه یکی دیگر از بیمارستان های اصفهان است که فعالیت خود را به صورت خصوصی و در سال ۱۳۴۵ آغاز کرد. ساختمان این مرکز درمانی در ۸ طبقه ساخته شده و تعداد تخت‌های فعال آن ۲۵۲ است.

آدرس و شماره تماس بیمارستان‌های خصوصی اصفهان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام بیمارستان آدرس شماره تماس
احمدیه اصفهان، خیابان طالقانی، خیابان میرداماد ۰۳۱-۳۲۳۶۰۰۲۱
اصفهان کلینیک اصفهان، خیابان شهید بهایی، چهارراه اردیبهشت ۰۳۱-۳۲۳۳۰۰۱۵
جرجانی اصفهان، میدان قدس ۰۳۱-۳۴۴۵۱۹۹۶
سپاهان اصفهان، خیابان میرفندرسکی ۰۳۱-۳۶۶۱۳۰۸۲
خانواده اصفهان، بلوار شهدای صفه ۰۳۱-۳۶۲۰۱۳۹۲
مهرگان اصفهان، خیابان شیخ بهایی، جنب بانک رفاه ۰۳۱-۳۲۳۳۰۰۴۳
سینا اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر ۰۳۱-۳۲۲۰۵۰۲۵
سعدی اصفهان، خیابان نظر غربی، کوچه خداوردی اصفهان ۰۳۱-۳۶۲۷۳۰۳۱
میلاد اصفهان، سه راه سیمین، خیابان جانبازان، خیابان شهید بخشی ۰۳۱-۳۷۷۷۴۰۰۱
عسکریه اصفهان، خیابان سروش، خیابان عسکریه ۰۳۱-۳۲۲۵۰۰۴۱

سؤالات متداول

  1. بزرگترین بیمارستان اصفهان کدام است؟

بیمارستان شریعتی

  1. چند بیمارستان در اصفهان با تخصص قلب وجود دارند؟

سه بیمارستان: دکتر چمران، سینا و سعدی

  1. قدیمی‌ترین بیمارستان اصفهان کدام است؟

بیمارستان عیسی بن مریم

  1. اصفهان چند بیمارستان خصوصی دارد؟

اصفهان دارای ۱۰ بیمارستان خصوصی است.

شارینو

چه مکان‌هایی را برای اصفهان‌گردی انتخاب کرده‌اید؟ آیا مراکز تفریحی اصفهان را می‌شناسید؟ بازدید از رستوران‌های اصفهان و سینماهای اصفهان هم ایده خوبی است؛ زیرا شما را با بافت و تاریخ نصف جهان بیشتر آشنا می‌کند.

شاید هم بخواهید که برای درمان بیماری خود یا یکی از عزیزانتان به اصفهان سفر کنید. در این صورت آشنایی با بهترین پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان و پزشک زنان در اصفهان می‌تواند کمک کننده باشد.

همچنین می‌توانید با شناخت بهترین مراکز درمانی مانند: فیزیوتراپی در اصفهان و آزمایشگاه‌های اصفهان به روند بهبود خود کمک شایانی بکنید.

تا چه اندازه با تعمیرات جزئی لوازم خانگی آشنایی دارید؟ در برخی مواقع، مشکل پیش آمده برای وسیله شما آنقدر پیچیده نیست که نتوانید آن را رفع کنید. به علاوه، با این کار در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

مطالعه مقالات تعمیر جاروبرقی در اصفهان، تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان، تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان و تعمیر آیفون تصویری در اصفهان شما را در این زمینه راهنمایی می‌کند.

علاوه بر این، اگر با ایراداتی در خصوص سیستم‌های گرمایشی خود مواجه شدید، با مراجعه به مقالات تعمیر فن کویل در اصفهان و تعمیر بخاری در اصفهان می‌توانید آن‌ها را رفع کنید.

سخن آخر

بیمارستان های اصفهان از مهم‌ترین مراکز درمانی هستند که به صورت دولتی و خصوصی فعالیت می‌کنند. در این مقاله به بررسی خدمات این بیمارستان‌ها پرداختیم و در آخر، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی اصفهان را با ذکر آدرس و شماره تماس به شما معرفی کردیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید که کدام مرکز درمانی برای شما مناسب‌تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *