کلاس زبان در یزد

آموزشگاه زبان در یزد

آموزشگاه زبان در یزد از مهم‌ترین مراکز آموزشی در سطح استان یزد است که به علاقمندان کمک می‌کند در زمینه یادگیری انواع زبان‌های خارجه همچون زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و غیره به شکل حرفه‌ای گام بردارند.

اگر می‌خواهید به شکل اصولی یک زبان دوم یا سوم یاد بگیرید، بهترین راه ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشگاه‌های زبان در یزد است. امروزه یادگیری زبان به‌ویژه زبان انگلیسی به دلیل گسترش ارتباطات جهانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. علاوه بر زبان انگلیسی برخی افراد مجبور هستند به‌منظور مهاجرت، تحصیلات و غیره زبان‌های دیگری را نیز فرابگیرند.

در این زمینه آموزشگاه زبان در یزد آماده است تا بهترین خدمات را به علاقمندان ارائه دهد. با ما همراه باشید تا شما را با هرآنچه لازم است درمورد کلاس‌های زبان در یزد بدانید آشنا کنیم.

آموزشگاه زبان در یزد

 

 

چرا باید زبان یاد بگیریم؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که یادگیری زبان چه فوایدی دارد و چرا اصلاً باید زبان دوم یا حتی سوم یاد گرفت؟ در ادامه به مهم‌ترین مزایای یادگیری زبان‌های خارجی به‌ویژه زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان در یزد خواهیم پرداخت:

  • افزایش فرصت‌های شغلی در داخل و خارج کشور
  • تقویت حافظه
  • بهبود مغز
  • بهبود توانایی انجام چندین کار به‌صورت هم‌زمان
  • آشنایی با فرهنگ‌ و سبک زندگی سایر کشور‌ها
  • بهبود عملکرد در زمینه‌های علمی‌ و تحصیلی
  • ایجاد فرصت آشنایی با افراد جدید
  • امکان مهاجرت و اخذ اقامت و بورس تحصیلی کشور‌های خارجی
  • برقراری ارتباط آسان به هنگام سفر به کشور‌های دیگر دنیا
  • کمک به یادگیری زبان‌های دیگر
  • افزایش اعتمادبه‌نفس
  • دسترسی به اطلاعات و منابع بیشتر
  • گسترش فرصت‌های سفر به کشور‌های مختلف دنیا
  • بهبود زبان اول
  • افزایش درک انسان از جهان
  • تقویت مهارت تصمیم‌گیری
  • بهبود مهارت‌های شبکه‌سازی و ارتباط با دیگران
  • کاهش خطر ابتلا به آلزایمر
  • کسب درآمد از صنایع گردشگری یا فعالیت در حوزه ترجمه
  • افزایش خلاقیت
  • افزایش مهارت‌های ریاضی
  • سریع‌تر شدن یادگیری
  • افزایش تعاملات اجتماعی و معاشرتی با دیگران

چرا باید زبان یاد بگیریم؟

 

 

شاخه‌های مختلف زبان چیست؟

امروزه به دلیل گستردگی ارتباط میان فرهنگ‌ها و کشور‌های مختلف این امکان فراهم شده است که افراد در هر نقطه از دنیا بتوانند زبان کشور‌های دیگر را به‌خوبی یاد گرفته و در سفر و ارتباطات تجاری و تحصیلی با آن کشور به کار بگیرند.

در این راستا موسسه‌های زبان در یزد علاوه بر برگزاری کلاس زبان انگلیسی در یزد به ارائه خدمات آموزشی در حوزه زبان‌های دیگر دنیا همچون ترکی استانبولی، آلمانی، اسپانیایی، چینی و غیره اقدام کرد‌ه‌اند. برای هریک از زبان‌های گفته شده دوره‌ها و کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود.

تنوع بالای خدمات آموزشگاه زبان در یزد سبب می‌شود افراد بتوانند در زمینه یادگیری زبان خارجی انتخاب‌های بیشتری داشته باشند و در صورت تمایل چندین زبان زنده دنیا را یاد بگیرند. در ادامه شما را با دوره‌های آموزشی آموزشگاه زبان در یزد آشنا خواهیم کرد.

با مطالعه مطالب زیر می‌توانید در زمینه انتخاب زبان‌های خارجی بهتر عمل کرده و مناسب‌ترین زبان را به هنگام ثبت‌نام در آموزشگاه زبان در یزد برای خود انتخاب نمایید.

شاخه‌های مختلف زبان چیست؟

 

 

 

کلاس زبان انگلیسی در یزد

یکی از اصلی‌ترین خدمات آموزشگاه زبان در یزد به برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در یزد مربوط می‌شود. زبان انگلیسی به‌عنوان زبان جهانی و بین‌المللی شناخته می‌شود که افراد از فرهنگ‌های مختلف می‌توانند از این طریق این زبان به برقراری ارتباطات دوستانه، سیاسی، آموزشی، تجاری و غیره بپردازند.

شما با یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدارک معتبری همچون آیلتس و تافل در این حوزه می‌توانید نسبت به دریافت اقامت، مهاجرت به سایر کشور‌ها یا تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا اقدام نمایید. علاوه بر این در هریک از رشته‌های تحصیلی با یادگیری زبان انگلیسی در یزد به کمک مؤسسه زبان انگلیسی در یزد می‌توانید از مقالات و منابع خارجی به‌منظور افزایش دانش خود استفاده کنید.

موضوع مهم دیگر درمورد آموزشگاه زبان در یزد این است که امروزه دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی مؤسسات در یزد از سطح مبتدی تا پیشرفته به‌صورت گروهی، خصوصی و نیمه‌خصوصی و حتی به شکل آنلاین نیز توسط آموزشگاه زبان انگلیسی در یزد برگزار می‌شوند.

تنوع بالای زمان برگزاری کلاس‌ها و تعداد جلسات سبب شده است هریک از افراد با هر گروه سنی بتوانند برنامه خود را مدیریت کرده و در کلاس‌های مرکز آموزش زبان یزد شرکت نمایند.

کلاس زبان انگلیسی در یزد

 

 

کلاس زبان عربی در یزد

از دیگر کلاس‌های مهم آموزشگاه زبان در یزد می‌توان به کلاس زبان عربی اشاره کرد. زبان عربی یکی از زبان‌های پرگویش جهان و همچنین جزو ۶ زبان رسمی‌ سازمان ملل متحد به شمار می‌آید. علاوه بر این عربی برای ما مسلمانان ارزش دوچندان دارد و زبان اصلی جهان اسلام و کتاب الهی است.

به همین علت نیز بزرگان دین یادگیری زبان عربی را به‌منظور ایجاد وحدت در بین جوامع اسلامی‌ ضروری می‌دانند. از دیگر دلایل یادگیری زبان عربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درک بهتر مفاهیم قرآنی و دینی اسلام
  • مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی به کشور‌های عربی
  • ارتباطات اقتصادی و سیاسی
  • درک کتاب‌های دانشمندان و نویسندگان عربی
  • اهمیت بالای زبان عربی در رشته‌های حقوق و فقه سیاسی

با توجه به اهمیت یادگیری زبان عربی، بهترین آموزشگاه زبان در یزد با بهره گیری از اساتید مجرب و باتجربه به برگزاری کلاس زبان عربی در یزد اقدام نموده است تا افراد بتوانند به بهترین شیوه این زبان کامل و البته کمی‌ دشوار را یاد بگیرند.

زبان عربی از کامل‌ترین زبان‌های دنیا است که در گویش‌های مختلف در کشور‌های عراق، کویت، لبنان، مصر، اردن، فلسطین، مراکش، الجزایر، تونس، ایران و غیره استفاده می‌شود. شما با شرکت در کلاس زبان عربی می‌توانید به کمک استاد مجرب به بهترین نحو از سطح مبتدی آغاز کرده و به سطح پیشرفته‌ای از زبان عربی برسید.

کلاس زبان عربی در یزد

 

 

کلاس زبان آلمانی در یزد

کلاس‌های زبان آلمانی در یزد از پرطرفدار‌ترین کلاس‌های آموزشگاه زبان در یزد به شمار می‌آیند و به‌صورت دوره‌های عمومی‌، خصوصی و نیمه‌خصوصی برای علاقمندان برگزار می‌شوند. حال برخی افراد ممکن است با این سؤال روبرو شوند که اصلاً چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم و یادگیری این زبان چه تأثیری بر زندگی ما دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که زبان آلمانی یکی از زبان‌های زنده دنیا است که به هنگام سفر یا مهاجرت به کشور آلمان حتماً به آن نیاز خواهید داشت. این زبان از زبان‌های پرکاربرد و محبوب در سراسر جهان است و امروزه بسیاری افراد علاقمند به یادگیری این زبان و فرهنگ آلمانی هستند.

از دیگر مزایای یادگیری زبان آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یادگیری زبان آلمانی با شرکت در کلاس‌های بهترین مؤسسه زبان یزد می‌تواند در کسب‌وکار و تجارت شما بسیار تأثیرگذار و کمک‌کننده بوده و آن را بهبود بخشد.
  • اگر شما هم مانند بسیاری افراد به دنبال شغل‌های پردرآمد هستید، باید بدانید زبان آلمانی باعث می‌شود شغل‌های پیشنهادی به شما بیشتر شده و روابط شغلی شما در سطح بهتری قرار گیرد.
  • چرا زبان آلمانی را در آموزشگاه زبان در یزد یاد نگیرید زمانی که توریسم و صنعت گردشگری از پول‌سازترین مشاغل دنیا به شمار می‌آیند؟ شما می‌توانید با یادگیری زبان آلمانی در آموزشگاه زبان در یزد در هر جای دنیا به توریست‌های آلمانی کمک کرده و از این طریق درآمد بسیار خوبی کسب کنید.
  • آلمان به‌عنوان پنجمین انتشارات کتاب‌های نوین و جدید در دنیا شناخته می‌شود و بسیاری از وب‌سایت‌های علمی‌ و تخصصی در دنیا به زبان آلمانی هستند. درنهایت با یادگیری زبان آلمانی در بهترین کلاس زبان یزد می‌توانید از این مطالب و پژوهش‌ها به‌راحتی استفاده کنید.
  • امروزه پیشرفت جهان رسانه‌ها، اطلاعات و ارتباطات نیاز به شناخت چندین زبان را افزایش می‌دهد. یادگیری زبان آلمانی با شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه زبان در یزد سبب می‌شوند تا شما دسترسی بیشتری به جریان اطلاعات داشته باشید.
  • شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان آلمانی در یزد در زمینه مهاجرت یا کار در آلمان می‌تواند به شما بسیار کمک کند؛ زیرا آلمان جزو کشور‌هایی است که بورس‌های تحصیلی و ویزا‌های کاری بسیاری در اختیار افراد قرار می‌دهد؛ بنابراین، زبان آلمانی می‌تواند فرصت‌های تحصیلی و شغلی بسیاری برای شما فراهم کند.
  • اگر از علاقمندان به هنر هستید، جالب است بدانید بسیاری از کتاب‌های منتشر شده در حوزه هنری به زبان آلمانی هستند. پس تا دیر نشده در آموزشگاه زبان آلمانی در یزد ثبت‌نام کنید.
  • علاوه بر موارد گفته شده اگر شما به زبان انگلیسی آشنایی کامل دارید، باید بدانید که به دلیل هم خانواده بودن زبان انگلیسی و آلمانی، قادر خواهید بسیار راحت‌تر از سایر افراد آلمانی یاد بگیرید و صحبت کنید که این یکی از مهم‌ترین مزایای زبان آلمانی است.

برخی افراد به هنگام ثبت‌نام در کلاس‌های زبان آلمانی در یزد با این پرسش روبرو هستند که چقدر طول می‌کشد تا بتوانند در زبان آلمانی به تسلط نسبی برسند؟ متقاضیان با شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه زبان در یزد در حدود ۳ الی ۶ ماه با توجه به پیچیدگی و سختی کم زبان آلمانی می‌توانند به تسلط خوبی برسند و پیشرفت کنند.

کلاس زبان آلمانی در یزد

 

 

کلاس زبان اسپانیایی در یزد

آموزشگاه زبان اسپانیایی در یزد یکی از مراکزی است که به‌صورت حرفه‌ای به برگزاری کلاس‌های آموزش زبان اسپانیایی در یزد می‌پردازد. زبان اسپانیایی زبان رسمی‌ ۲۰ کشور دنیا است و این کشور‌ها جزو دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین مناطق توریستی جهان به شمار می‌آیند.

درنهایت اگر اهل سفر‌های خارجی و گشت‌وگذار در اماکن دیدنی دنیا هستید، یادگیری زبان اسپانیایی برای شما ضروری است. به هنگام سفر به اسپانیا و سایر کشور‌هایی که به این زبان صحبت می‌کنند، اگر اسپانیایی بلد باشید، می‌توانید با خیال راحت ارتباط برقرار کنید و دیگر نیازمند راهنمای تور یا دیگر توریست‌ها نخواهید بود.

علاوه بر این اگر در کلاس‌های زبان اسپانیایی آموزشگاه زبان در یزد شرکت کنید، قادر خواهید بود در مشاغلی که نیازمند آشنایی به زبان اسپانیایی هستند مشغول به کار شوید و درآمد خوبی کسب کنید. مورد مهم دیگر این است که با یادگیری زبان اسپانیایی می‌تواند نسبت به تحصیل و موفقیت‌های علمی‌ در اسپانیا اقدام کنید و پیشرفت خوبی داشته باشید.

درمورد اینکه زبان اسپانیایی راحت است یا سخت نیز باید بدانید اگر کمی‌ با قواعد زبان انگلیسی آشنا باشید، می‌توانید به‌خوبی اسپانیایی یاد بگیرید؛ زیرا کلمات، قواعد، افعال و جایگاه افعال در جمله در زبان اسپانیایی بسیار شبیه زبان انگلیسی است.

 به همین دلیل مشاورین آموزشگاه زبان در یزد پیشنهاد می‌کنند تا افراد در ابتدا زبان انگلیسی را یاد بگیرند و بعد به یادگیری زبان‌های دیگر دنیا اقدام نمایند. برای یادگیری زبان اسپانیایی به طور معمول به ۱۶ ماه آموزش نیاز است تا زبان‌آموز اسپانیایی را به طور کامل یاد بگیرد.

کلاس زبان اسپانیایی در یزد

 

 

 

کلاس زبان ترکی استانبولی در یزد

مرکز آموزش زبان در یزد علاوه بر زبان‌های گفته شده دوره‌هایی به‌منظور آموزش قواعد و مکالمه ترکی استانبولی برگزار می‌کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران و ترکیه و نزدیکی فرهنگی این دو کشور بسیاری افراد تمایل دارند زبان ترکی استانبولی را به طور کامل یاد بگیرند.

معمولاً ترک‌زبانان ایرانی راحت‌تر می‌توانند بر این زبان مسلط شوند؛ زیرا تشابهات بسیاری بین ترکی آذربایجانی و ایرانی با ترکی استانبولی وجود دارد. ترکی زبان مادری ۷۵ میلیون نفر انسان در سطح جهان است و این زبان به‌عنوان یکی از ۱۵ زبان اول جهان شناخته می‌شود.

از مزایای یادگیری ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر قصد سفر یا مهاجرت به کشور ترکیه را دارید، لازم است بدانید تنها آشنایی به زبان انگلیسی برای زندگی در ترکیه کافی نیست و باید حتماً به زبان رسمی‌ این کشور آشنا باشید تا بتوانید به برقراری ارتباط با شهروندان ترکیه بپردازید.
  • فیلم‌ها، سریال‌ها و آهنگ‌های ترکی نزد ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردارند و افراد می‌توانند به‌منظور درک بهتر فیلم‌ها و آهنگ‌های ترکی نسب به یادگیری ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان در یزد اقدام کنند.
  • دانشجویان رشته‌هایی همچون باستان‌شناسی، انسان‌شناسی و تاریخ به یادگیری زبان ترکی استانبولی نیاز دارند؛ زیرا ترکیه مهد تمدن بشری است و بسیاری از آثار فرهنگی و باستانی در این کشور قرار دارد و این دانشجویان با دانستن زبان استانبولی می‌توانند به اطلاعات خوبی در این زمینه دست یابند.
  • زبان ترکی استانبولی نیز مانند بسیاری دیگر از زبان‌های خارجی می‌تواند به شما در زمینه فرصت‌های شغلی بیشتر کمک کرده و راه‌های موفقیت بسیاری برای شما باز کند.
  • علاوه بر موارد گفته شده ترکی استانبولی یک زبان منحصربه‌فرد و بسیار شیرین است که شما می‌توانید در مدت‌زمان کم با تمرین و استمرار این زبان را به‌خوبی یاد بگیرید.

کلاس زبان ترکی استانبولی در یزد

 

 

کلاس زبان چینی در یزد

زبان چینی یکی از پراستفاده‌ترین زبان‌ها در سراسر دنیا است که گفته می‌شود تنها یک زبان چینی وجود ندارد و انواع مختلفی از گویش‌های این زبان توسط مردم مورداستفاده قرار می‌گیرد. بسیاری افراد از یادگیری این زبان در آموزشگاه زبان چینی در یزد می‌ترسند؛ اما بهتر است بدانید یادگرفتن دستور زبان چینی نسبتاً آسان است و به فرد اجازه پیشرفت سریع می‌دهد.

اگر به فرهنگ و تمدن چین علاقمند هستید، با یادگیری این زبان پرکاربرد در آموزشگاه زبان در یزد می‌توانید اطلاعات بیشتری درمورد تاریخ و فرهنگ چینی‌ها کسب کنید و به‌راحتی به مطالعه داستان‌های کوتاه، رمان‌های زیبا، شعر و فیلم و سریال‌های چینی بپردازید.

جالب است بدانید شرکت در کلاس‌های آموزش زبان چینی در آموزشگاه زبان در یزد سبب می‌شود مهارت‌های هنری شما بهبود یابد؛ زیرا علائم و کاراکتر‌های چینی نیازمند یک دست توانمند هستند و شما با تمرین و تکرار قادر خواهید بود به‌خوبی این علائم را نقاشی کنید.

علاوه بر این اگر در زمینه تجارت فعالیت دارید، آگاهی به زبان چینی سبب می‌شود بتوانید با چین و سایر کشور‌هایی که به این زبان صحبت می‌کنند ارتباط خوبی بگیرید و به طور حرفه‌ای در جهان بیزینس پیش بروید. حال نوبت آن رسیده تا به یک سؤال پرتکرار پاسخ دهیم و آن هم این است که چقدر طول می‌کشد تا زبان چینی یاد بگیریم؟

به طور معمول در صورت داشتن تمرینات مناسب و شرکت در کلاس‌های زبان چینی بهترین مراکز آموزش زبان یزد می‌توانید طی ۶ ماه الی یک سال به‌خوبی به زبان چینی مسلط شوید.

ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان خوب در یزد

بهترین مؤسسه زبان‌های خارجه یزد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ این سؤال بسیاری از زبان‌آموزانی است که به‌تازگی تصمیم گرفته‌اند در کلاس‌های آموزشگاه زبان در یزد ثبت‌نام نمایند. مسلماً ثبت‌نام در یک آموزشگاه معتبر و مجرب در موفقیت شما در زمینه یادگیری انواع زبان خارجی تأثیرگذار است.

لازم است پیش از اقدام به شرکت در کلاس‌های مرکز آموزش زبان در یزد با ویژگی‌های مهم و اساسی بهترین کلاس زبان در یزد آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. در ادامه به این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان خوب در یزد

 

 

فضای آموزشی مناسب

بهترین آموزشگاه‌های زبان در یزد مراکزی هستند که محیطی آرام، دوستانه و صمیمی‌ برای زبان‌آموزان فراهم کنند تا افراد بتوانند بی استرس و نگرانی به یادگیری و آموزش بپردازند. دکوراسیون محیط‌های آموزشی نظیر آموزشگاه زبان در یزد باید با محیط‌های اداری متفاوت باشد.

علاوه بر این فضای بیرون از کلاس‌ها یا همان محوطه استراحت نیز باید فضایی بسیار گرم، آرام‌بخش و جذاب داشته باشد تا افراد از گذراندن چندین ساعت از روز خود در مؤسسه زبان خسته و آزرده نشوند. کلاس‌های درس باید طبق اصول استاندارد محیط‌های آموزشی چیده شوند و در آن‌ها از صندلی و میز‌های راحت و مناسب استفاده شود.

علاوه بر موارد گفته شده وجود سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، نور کافی، تهویه مناسب، آکوستیک بودن درب کلاس، استفاده از رنگ‌های شاد و انرژی‌بخش در آموزشگاه زبان در یزد اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه ویژه شود.

اساتید خوب و مجرب

بهترین آموزشگاه‌ های زبان یزد به‌منظور افزایش رضایت زبان‌آموزان و احترام به مشتری همواره سعی می‌کنند از بهترین و باسابقه‌ترین اساتید آموزش زبان برای برگزاری کلاس‌های خود استفاده کنند. استاد خوب همواره به فکر زبان‌آموزان است و همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند مطالب را به بهترین شکل به زبان‌آموز منتقل کرده و اشکالات او را رفع نماید.

درواقع حضور اساتید باسابقه و دارای تحصیلات آکادمیک زبان در کلاس‌های آموزشگاه زبان در یزد سبب می‌شود افراد اعتماد بیشتری به کلاس داشته باشند و به شکل مؤثرتر و بهتری مسیر یادگیری زبان موردعلاقه خود را طی کنند و به موفقیت برسند.

پس حتماً به هنگام انتخاب آموزشگاه زبان در یزد از زبان‌آموزان دیگر درمورد سطح علمی اساتید و نحوه تدریس آن‌ها سؤال کنید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که از بهترین اساتید استفاده کند.

اساتید خوب و مجرب

 

 

 

سیستم ارزشیابی مناسب

از دیگر ویژگی‌های مهم آموزشگاه زبان در یزد می‌توان به داشتن سیستم ارزشیابی اصولی و مناسب اشاره کرد. بهترین آموزشگاه زبان در یزد تلاش می‌کند به‌منظور سنجش وضعیت زبان‌آموزان از آزمون‌های سنگین و استرس‌زا استفاده نکند و به‌جای آن‌ها از روش‌های سنجشی استاندارد و اصولی بهره ببرد.

طبق استاندارد‌های بین‌المللی امتحانات میان‌دوره باید با امکان مراجعه به جزوات یا به‌صورت open book برگزار شوند. یک آموزشگاه خوب به افراد اجازه می‌دهد به ارائه پروژه‌های مهیج و جذاب در قالب سخنرانی یا کنفرانس در طول هر ترم بپردازند و از این طریق مورد ارزیابی قرار گیرند.

این موضوع به‌مراتب بیشتر و بهتر به پیشرفت علاقمندان به زبان کمک می‌کند و از واردشدن استرس بالای امتحان به روح و روان آن‌ها جلوگیری می‌نماید.

متکی بودن به فعالیت زبان‌آموزان

در یک کلاس استاندارد زبان شما باید از ۸۰ درصد وقت کلاس جهت فعالیت و صحبت کردن بهره ببرید و استاد تنها از ۲۰ درصد زمان به‌منظور گرفتن اطلاعات از شما و تدریس مطالب بپردازد. فعالیت و پویایی کلاس از سوی زبان‌آموزان تأثیر بسیاری بر موفقیت آن‌ها و ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان دارد.

متکی بودن به فعالیت زبان‌آموزان

 

 

 

تنوع بالای کلاس‌ها

بهترین آموزشگاه زبان یزد آموزشگاهی است که در لیست خدمات خود آموزش زبان‌های مختلف دنیا اعم از انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و غیره را قرار دهد و این امکان را برای علاقمندان فراهم کند که در صورت تمایل به یادگیری هم‌زمان چندین زبان بپردازند.

چنانچه در یک آموزشگاه زبان در یزد کلاس‌های آموزشی زبان‌های مختلف برگزار شود، افراد می‌توانند با دیدن زبان‌آموزان سایر زبان‌ها و صحبت و ارتباط با آن‌ها اطلاعات بیشتری درمورد دیگر زبان‌های دنیا کسب کنند و بیشتر علاقمند آموزش و یادگیری باشند.

هزینه مناسب

آموزشگاه زبان در یزد باید متناسب با مدت‌زمان و تعداد جلسات و البته سطح آن‌ها شهریه کلاس‌های آموزشی خود را تعیین کند و از دریافت هزینه غیرمتعارف از زبان‌آموزان اجتناب نماید. درواقع آموزشگاه زبان در یزد باید شرایط و وضعیت مالی مردم جامعه را در نظر گرفته و به آن توجه کند.

 امروزه با توجه به اهمیت یادگیری زبان‌های خارجی به‌ویژه زبان انگلیسی، مدیران آموزشگاه‌های زبان یزد باید تلاش کنند شرایطی را فراهم نمایند که همه افراد از تمامی‌ اقشار جامعه بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

هزینه مناسب

 

 

 

تجربه و سابقه بالا

آموزشگاه زبان در یزد باید از تجربه و سابقه درخشانی در حوزه برگزاری کلاس‌های آموزش زبان در یزد برخوردار باشد و در سال‌های فعالیت خود توانسته باشد رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. اگر مرکز آموزش زبان‌های خارجی در یزد از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار باشد می‌تواند به دلیل شناخت بیشتر از زبان‌آموزان به شما بسیار کمک کند.

در این مراکز معمولاً اساتید مجرب و کارکشته فعالیت دارند و سالیان سال است که به افراد در زمینه یادگیری زبان‌های مختلف دنیا کمک می‌کنند. البته این موضوع به معنای عملکرد ضعیف یا نامناسب آموزشگاه‌های تازه‌کار و کم‌تجربه نیست.

برنامه آموزشی خوب

از دیگر ویژگی‌های مراکز آموزش زبان در یزد می‌توان به هدفمند بودن و داشتن برنامه آموزشی مشخص اشاره کرد. در واقع آموزشگاه زبان در یزد باید مشخص کند زبان‌آموزان بعد از اتمام هر ترم آموزشی چه مطالب و نکاتی را باید فراگرفته باشند.

علاوه بر این در یک برنامه آموزشی استاندارد شیوه‌های ارزیابی مستمر زبان‌آموزان باید در نظر گرفته شوند تا بتوان نقاط ضعف و قوت زبان‌آموزان را تشخیص داد. علاوه بر این برنامه آموزشی و کلاس‌های آموزشگاه زبان در یزد باید منعطف بوده و به‌گونه‌ای باشند که افراد با هرگونه مشغله کاری بتوانند در کلاس‌ها حضور پیدا کنند.

برنامه آموزشی خوب

 

 

مجهز بودن کلاس‌ها

از ملزومات کلاس‌های بهترین مؤسسه آموزش زبان در یزد می‌توان به داشتن سیستم صوتی و تصویری مناسب اشاره کرد. وجود این تجهیزات سبب می‌شود زبان‌آموزان بتوانند به برقراری ارتباط بیشتری با مطالب تدریس شده استاد بپردازند. وجود این سیستم‌ها کیفیت تدریس را افزایش داده و از اتلاف وقت بی‌مورد جلوگیری می‌کند.

هزینه دوره‌های آموزشی زبان در یزد

بعد از آشنایی با ویژگی‌های مهم آموزشگاه زبان در یزد وقت آن رسیده است تا اطلاعات کاملی درمورد شهریه آموزشگاه‌های زبان یزد کسب کنید. این هزینه بر اساس نوع کلاس و سطح آن متغیر است که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

آموزشگاه زبان در یزد کلاس‌های زبان‌های خارجی را به‌صورت گروهی، خصوصی و نیمه‌خصوصی برگزار می‌کند و به علت تفاوت این کلاس‌ها در تعداد افراد شرکت‌کننده، تعداد و مدت‌زمان جلسات شهریه کلاس‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در ادامه به ارائه لیست کاملی از شهریه بهترین آموزشگاه زبان یزد خواهیم پرداخت.

نام دوره قیمت
کلاس‌های فوق فشرده زبان انگلیسی (هر ترم) ۱۴۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه فشرده زبان انگلیسی (هر ترم) ۷۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک زبان انگلیسی (هر ترم) ۷۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های تک روز آخر هفته (هر ترم) ۷۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی (هر جلسه) ۲۶۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان انگلیسی (دونفره) ۲۹۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان انگلیسی (سه‌نفره) ۳۲۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان انگلیسی (چهارنفره) ۳۵۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های فشرده آیلتس (هر ترم) ۳۱۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک آیلتس (هر ترم) ۱۵۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های فوق فشرده گروهی تافل (هر ترم) ۳۱۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک تافل (هر ترم) ۱۵۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های فوق فشرده PTE (هر ترم) ۳۵۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک PTE (هر ترم) ۱۷۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های فشرده مکالمه زبان آلمانی (هر ترم) ۹۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک زبان آلمانی (هر ترم) ۹۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی آلمانی (هر جلسه) ۲۶۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان آلمانی (دونفره) ۲۹۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان آلمانی (سه‌نفره) ۳۲۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان آلمانی (چهارنفره) ۳۵۵۰۰۰ تومان
کلاس‌های فشرده زبان چینی (هر ترم) ۹۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک زبان چینی (هر ترم) ۹۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی زبان چینی (هر جلسه) ۲۸۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان چینی (دونفره) ۳۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان چینی (سه‌نفره) ۳۳۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های نیمه‌خصوصی زبان چینی (چهارنفره) ۳۶۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های زبان فرانسوی بر اساس سطح موردنظر (هر دوره) از ۲۰۹۰۰۰۰ الی ۲۳۹۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی زبان فرانسوی (هر جلسه) ۳۹۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های زبان ترکی استانبولی بر اساس سطح موردنظر (هر دوره) از ۱۷۹۰۰۰۰ الی ۱۹۹۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی زبان ترکی استانبولی (هر جلسه) ۳۵۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های زبان روسی بر اساس سطح موردنظر (هر دوره) از ۸۵۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی زبان روسی (هر جلسه) ۴۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های زبان ایتالیایی (هر دوره) ۱۴۹۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی زبان ایتالیایی (هر جلسه) ۳۶۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های خصوصی زبان عربی (هر جلسه) ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های زبان اسپانیایی بر اساس دوره موردنظر از ۱۰۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰۰ تومان

هزینه دوره‌های آموزشی زبان در یزد

 

لیست آموزشگاه‌های زبان در یزد

آیا بهترین آموزشگاه‌های زبان یزد را می‌شناسید؟ یکی از مهم‌ترین عواملی که بر موفقیت شما در مسیر یادگیری زبان تأثیرگذار است شرکت در کلاس‌های آموزشی یک آموزشگاه زبان خوب در یزد است. یک آموزشگاه خوب و مجرب بهترین امکانات و اساتید را در اختیار شما قرار می‌دهد و سطح کیفی یادگیری شما را بالا می‌برد.

به این منظور تصمیم گرفتیم در ادامه مطلب شما را با معروف‌ترین و بهترین مؤسسات زبان در یزد به همراه آدرس آموزشگاه زبان در یزد و شماره تماس آموزشگاه زبان در یزد آشنا کنیم.

نام آموزشگاه آدرس شماره تلفن
مؤسسه زبان گاما یزد یزد، واقع در بلوار مطهری، نبش کوچه ۶۱ ۰۹۱۹۰۱۹۲۲۷۱
مؤسسه زبان زمان یزد (هلدینگ زمان یزد) یزد، محله صفائیه، میدان ریاضی، نبش قندی ۲۲ ۰۳۵۳۸۲۷۳۰۸۱
کانون زبان ایران یزد یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، کنار سازمان آب، کوچه ۳۴ ۰۳۵۳۶۲۸۰۱۱۱
آموزشگاه زبان صدرا یزد یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، اول کوچه ویلا ۰۳۵۳۶۲۹۱۱۱۸
آموزشگاه زبان فردوسی یزد یزد، تقاطع بلوار جمهوری و خیابان انقلاب، کنار خانه کارگر ۰۳۵۳۵۲۳۳۰۰۰
آموزشگاه زبان حامی‌ یزد یزد، واقع در بلوار ۱۷ شهریور، بعد از کوچه ۲۶ ۰۳۵۳۵۲۵۵۱۶۲
آموزشگاه زبان سهروردی یزد یزد، آزادشهر، بین میدان حر و میدان ولایت، کوچه جوکار ۰۳۵۳۷۲۲۲۰۲۲
آموزشگاه زبان صبا یزد یزد، میدان ابوذر، بلوار شهید دشتی، کوچه پنجم، سمت راست ۰۳۵۳۸۲۴۸۶۴۴
آموزشگاه زبان دانیال یزد یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، اول کوچه حافظ، کوچه قریشی، پلاک ۴۸ ۰۳۵۳۶۲۳۹۶۵۸
آموزشگاه زبان حافظ یزد یزد، آزادشهر، بلوار واعظ، کوچه ۳۸ ۰۳۵۳۷۲۳۳۳۸۸
آموزشگاه زبان آرین یزد یزد، بلوار پاکنژاد، مقابل فرعی یزدباف ۰۳۵۳۵۲۴۵۰۷۰
آموزشگاه زبان سخن یزد یزد، بلوار ۱۷ شهریور، بن‌بست توحید ۰۳۵۳۷۲۴۱۱۲۴
آموزشگاه زبان‌های خارجی زبان گستر یزد یزد، واقع در شهرک دانش، بلوار پروفسور حسابی ۰۳۵۳۸۲۰۳۸۳۰
آموزشگاه زبان‌های خارجی وزیری یزد یزد، نرسیده به میدان اطلسی، مقابل بازارچه اطلسی، نبش خیابان اطلسی ۰۳۵۳۸۲۶۶۰۷۰
مؤسسه زبان‌های خارجی بوعلی سینا یزد یزد، خیابان فرخی یزدی، کوچه اورژانس کلانتری ۲، بلوار ۲۲ بهمن، کوچه طالقانی ۰۳۵۳۶۲۶۷۰۴۴
آموزش مکالمه زبان انگلیسی پر‌هام یزد یزد، خیابان دهم فروردین، کوچه نهم، کنار مطب دکتر فاتحی ۰۹۳۷۲۲۱۰۳۹۱
آموزشگاه چتر دانش یزد یزد، خیابان آیت‌الله کاشانی، اول خیابان مسکن، مؤسسه علم آفرین ۰۳۵۳۶۲۹۰۰۳۴
آموزشگاه زبان‌های خارجی دنا یزد یزد، بلوار مدرس، نزدیک دادگستری، خیابان دانش، بلوار ریحانه الرسول، خیابان دکتر قلم سیاه ۰۳۵۳۸۲۷۵۰۵۳
آموزشگاه زبان فرهنگ پژوه یزد یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان شاهد ۰۳۵۳۸۲۴۷۹۳۳
آموزشگاه زبان سفیر یزد یزد، محله صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، مقابل پارک آزادگان، پلاک ۹۰ ۰۳۵۳۸۲۶۴۴۳۴

مؤسسه گاما یزد

مؤسسه گاما یکی از بهترین مراکز آموزش زبان‌های خارجی در یزد است که یک آموزشگاه زبان کشوری بوده و با سابقه‌ای بسیار درخشان سال‌ها است که آموزش انواع زبان‌های خارجی را به علاقمندان ارائه می‌دهد. جالب است بدانید مؤسسه گاما تنها آموزشگاه زبان در یزد است که دوره‌های آموزشی خود را تضمین می‌کند.

در این آموزشگاه می‌توانید با بهره‌گیری از بهترین امکانات و استفاده از مجرب‌ترین اساتید زبان‌های خارجی به یادگیری زبان‌هایی همچون زبان انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، چینی، روسی، فرانسوی و دوره‌هایی همچون آیلتس، مکالمه، دکترا، تافل، پاسپورت و غیره بپردازید.

مؤسسه گاما از نظر زبان‌آموزان به‌عنوان بهترین آموزشگاه زبان در یزد معرفی شده است و خدمات این مرکز به‌گونه‌ای طراحی شده است که زبان‌آموز در هر دوره حتماً به هدف خود برسد. این مؤسسه در سراسر ایران شعبه‌های فعال دارد که به علاقمندان به یادگیری زبان‌های مختلف در این مسیر پرپیچ‌وخم کمک می‌کنند.

علاوه بر این افرادی که قصد شرکت در آزمون یوس ترکیه را دارند می‌توانند از دوره‌های یوس مؤسسه گاما که به مدت‌زمان ۶ ماه به‌منظور موفقیت در این آزمون برگزار می‌شوند شرکت نمایند.

مؤسسه گاما یزد

 

 

مؤسسه زمان (مکتب‌خانه دانش سابق) یزد

از دیگر آموزشگاه‌های زبان در یزد می‌توان به مؤسسه زمان اشاره کرد. این مؤسسه در زمینه زبان انگلیسی به برگزاری دوره‌هایی همچون آیلتس، تافل، دکترا، مکالمه، ترمیک و غیره اقدام نموده است. این دوره‌ها به‌صورت فشرد و غیرفشرده با تضمین یادگیری در اختیار افراد قرار می‌گیرند.

 علاوه بر این زبان‌های دیگر دنیا همچون ترکی، عربی، کره‌ای، فرانسوی، آلمانی، روسی، اسپانیایی، چینی، ایتالیایی، عربی و غیره نیز در این آموزشگاه زبان در یزد به شکل عمومی، ‌خصوصی، حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. پس از پایان دوره‌ها مدرک معتبر و قابل‌ترجمه وزارت علوم به زبان‌آموزان ارائه می‌شود.

کانون زبان ایران یزد

 کانون زبان ایران یزد در صدر بهترین آموزشگاه زبان در یزد به همراه مؤسسه گاما قرار دارد و از قدیمی‌‌ترین و بزرگ‌ترین موسسه‌های آموزش زبان‌های خارجی در ایران به شمار می‌آید که تقریباً در هر شهری شعبه‌ای از آن در حال فعالیت است.

در این آموزشگاه زبان در یزد می‌توانید زبان‌هایی همچون انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی، روسی و غیره را به شکل اصولی و حرفه‌ای در کم‌ترین زبان یاد بگیرید. دوره‌های این آموزشگاه زبان در یزد به شکل ترمیک بوده و کلاس‌های دختران و پسران به شکل جداگانه برگزار می‌شوند.

این آموزشگاه می‌تواند در زمینه اخذ مدرک آیلتس در یزد به شما خدمات بسیار خوبی ارائه نماید.

آموزشگاه زبان صدرا یزد

یکی دیگر از معروف‌ترین موسسه‌های زبان یزد آموزشگاه صدرا است که از ساختمان اختصاصی با بهترین امکانات آموزشی برای گروه بزرگسال و محیطی شاد و مفرح ویژه کودکان برخوردار است. آموزش زبان در این آموزشگاه زبان در یزد برای تمامی‌ سنین از ۴ سال و با بهره‌گیری از جدید‌ترین کتاب‌های آموزشی صورت می‌گیرد.

اگر به دنبال محیطی مطمئن و امن برای یادگیری زبان هستید و می‌خواهید از دانش و تخصص بر‌ترین اساتید زبان در یزد استفاده نمایید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات آموزشگاه زبان صدرا استفاده نمایید.

آموزشگاه زبان صدرا یزد

 

 

سؤالات متداول

۱. آیا برای ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشگاه زبان در یزد لازم است تعیین سطح کنم؟

بله بهتر است حتماً تعیین سطح شوید تا بتوانید مناسب‌ترین کلاس آموزشی را انتخاب نمایید.

۲. آیا بعد از پایان تمامی‌ دوره‌های آموزش زبان مدرک معتبر داده می‌شود؟

بله در آموزشگاه زبان در یزد بعد از پایان تمامی‌ کلاس‌های زبان خارجی مدرک معتبر و قابل‌ترجمه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۳. برای شرکت در دوره مکالمه زبان به چه مدرک تحصیلی نیاز است؟

برای شرکت در دوره مکالمه نیاز به هیچ مدرک خاصی نیست و شما با سواد اولیه خواندن و نوشتن می‌توانید در این دوره و آزمون‌های آن شرکت کنید.

۴. مدت دوره کلاس‌های زبان در یزد چقدر است؟

کلاس‌های آموزشگاه زبان در یزد بر اساس خصوصی یا فشرده بودن یا عمومی‌ و ترمیک بودن حدوداً در هر ترم ۱ الی ۳ ماه طول می‌کشند.

۵. آیا کلاس زبان آنلاین نیز توسط آموزشگاه‌های زبان برگزار می‌شود؟

بله با توجه به گسترش استفاده از فضای آنلاین و مشغله زیاد برخی افراد دوره آموزش زبان آنلاین نیز توسط آموزشگاه زبان در یزد برگزار می‌شود.

سؤالات متداول

 

 

شارینو

اگر تمایل دارید با دیگر آموزشگاه‌های شهر یزد در زمینه‌های مختلف آموزشی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقالات آموزشگاه موسیقی در یزد، آموزشگاه آشپزی در یزد، آموزشگاه فنی در یزد و غیره بزنید.

اگر به دنبال بهترین و مجرب‌ترین قالیشویی‌های شهر یزد هستید، مطلب قالیشویی در یزد می‌تواند به شما کمک کند.

در شهر یزد باشگاه‌های ورزشی بسیاری فعالیت دارند که به علاقمندان به ورزش در زمینه تناسب‌اندام کمک می‌کنند. به‌منظور آشنایی بیشتر با بهترین باشگاه‌های ورزشی یزد می‌توانید از مقاله باشگاه‌های بدنسازی در یزد استفاده نمایید.

اگر یخچال شما دچار مشکل شده و نیازمند تعمیر است، بهتر است دراسرع‌وقت با بهترین تعمیرکار یخچال در یزد تماس بگیرید. چنانچه مجرب‌ترین تعمیرکاران شهر یزد را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم از مطلب تعمیر یخچال در یزد در وب‌سایت شارینو دیدن فرمایید.

اگر قصد تعمیر ماشین ظرف‌شویی خود را دارید، بهترین راه کمک‌گرفتن از افراد مجرب و متخصص در زمینه تعمیر ماشین ظرف‌شویی است. به این منظور می‌توانید از مقاله تعمیر ماشین ظرف‌شویی در یزد استفاده کنید.

به‌منظور آشنایی بیشتر با پزشکان و متخصصان استان یزد می‌توانید با مراجعه به مقالات پزشکی حوزه شارینو در زمینه‌هایی همچون پزشک زنان در یزد، پزشک ارتوپد در یزد، سونوگرافی در یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد، بیمارستان‌های یزد و غیره اطلاعات خوبی در این حوزه کسب نمایید.

اگر دوست دارید شهر زیبا و دیدنی یزد را بیشتر بشناسید، مطالعه مقالاتی همچون مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید یزد، سینما‌های یزد و غیره می‌تواند در این زمینه به شما کمک بسیاری کند.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید به بهترین شکل ممکن و در کم‌ترین زبان به طور کامل با زبان‌های خارجه همچون انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و غیره آشنا شوید و به این زبان‌ها صحبت کنید، بهترین کار ثبت‌نام در کلاس‌های زبان آموزشگاه زبان در یزد است.

در آموزشگاه‌های زبان می‌توانید در کنار سایر علاقمندان به زبان‌های خارجه در فضایی شاد و صمیمی‌ زبان‌های مختلف را یاد بگیرید و به کمک استادان مجرب به سطح بالایی از زبان موردنظر برسید. در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین آموزشگاه‌های زبان در یزد و کلیه موارد مهم در زمینه کلاس زبان در یزد آشنا کنیم. امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *