لوله کشی ساختمان در اصفهان–بهترین لوله کش ساختمان+تعرفه1402

لوله کشی ساختمان در اصفهان

فهرست مطالب

لوله کشی ساختمان در اصفهان به منظور انتقال آب آشامیدنی به نصب لوله‌های مناسب انجام می‌شود. استفاده از لوله کشی از گذشته‌های دور، رواج داشته و البته در طول زمان، دچار تغییرات بسیار شده است. سازمان مهندسی ایران برای انجام لوله کشی آب و فاضلاب در اصفهان و سراسر ایران، مقررات خاصی را در نظر گرفته است.

امروزه مهندسان و استادکار لوله کشی و فاضلاب در اصفهان از متد‌های مختلفی برای انجام این کار بهره می‌برند تا با انتقال آب آشامیدنی، آسایش را برای شما و دیگر ساکنان ساختمان فراهم کنند. در صورت علاقه به کسب دانش درباره لوله کشی ساختمان در اصفهان و انواع روش‌های آن تا انتها همراه ما باشید.

اهمیت خدمات لوله کشی در ساختمان اصفهان

در چند سال گذشته به دلیل تغییرات آب و هوایی و همچنین میزان کم بارش‌های بارن یا برف، میزان آب آشامیدنی در ایران و سراسر دنیا بسیار کاهش یافته است؛ بنابراین با توجه به نیاز انسان به آب به عنوان مایه حیات، وجود یک سیستم لوله کشی ساختمان در اصفهان به صورت اصولی برای همگان لازم است.

در صورت انجام دقیق و اصولی سیستم لوله کشی، آب تمیز به تمام ساکنان یک ساختمان به اندازه کافی می‌رسد. همچنین با وجود سیستم لوله کشی فاضلاب، پسماند اضافی و فاضلاب بدون هرگونه دردسری از ساختمان خارج می‌شود.

البته توجه به این نکته ضروری است که سیستم لوله کشی، یک عمر مفید چند ساله با توجه به نوع لوله‌های و شیوه لوله کشی دارد؛ بنابراین در زمان اتمام این مدت زمان و همچنین خرابی مانند نشتی آب، ساکنان ساختمان باید با افراد متخصص تماس بگیرند.

این عزیزان با توجه به مهارت خود و شرایط موجود، لوله کشی سازه را عوض یا تعمیر می‌کنند تا شما و دیگر افراد حاضر در آن ساختمان، از آسایش و آرامش بهره‌مند شوید.

خدمات لوله کشی در ساختمان اصفهان

 

انواع لوله کشی ساختمان در اصفهان

در صورتی که ساختمان تازه‌ای را بنا نهاده‌اید، مهندسان با توجه به شرایط محیطی و میزان هزینه شما، از بین انواع و روش‌های لوله کشی ساختمان در اصفهان بهترین را انتخاب می‌کنند. در ادامه به بیان مطالبی درباره روش‌های لوله کشی ساختمان پرداخته شده است.

لوله کشی آب انشعابی

به طور حتم این روش لوله کشی ساختمان در اصفهان را باید جدید‌ترین و مدرن‌ترین شیوه این فرایند معرفی کرد. مهندسان ساختمان و استادکار لوله کشی در این روش جدید، یک انشعاب از رایزر اصلی می‌گیرد. سپس آب از رایزر اصلی، وارد دستگاه حرارتی می‌شود.

البته بهترین لوله کش ساختمان در اصفهان هنگام اجرا این روش، به دو شکل لوله کشی روکار یا توکار روی می‌آورد. لوله کشی روکار ساختمان آسان‌تر است؛ زیرا تمام لوله‌های انشعاب گرفته از رایزر اصلی روی دیوار نصب می‌شوند. در نتیجه استادکار لوله کشی، نیاز به کندن دیوار نمی‌بیند.

اما لوله کشی انشعابی توکار ساختمان، دردسر‌های بیشتری نسبت به روکار دارد. زیرا در این روش، تمام لوله‌ها باید از داخل دیوار‌های ساختمان عبور کنند؛ بنابراین استادکار ساختمان قبل از انجام فرایند گچکاری و کاشی کاری، لوله‌ها را در داخل دیوار قرار می‌دهد.

از اصلی‌ترین مزیت استفاده از این روش لوله کشی ساختمان در اصفهان، پنهان بودن لوله‌ها از دید است. البته در صورت خرابی لوله‌های توکار و نیاز به تعمیرات لوله کشی ساختمان در اصفهان، چاره‌ای جز تخریب دیوار ندارید؛ بنابراین هزینه تعمیر آن دو برابر می‌شود.

لوله کشی سنتی

لوله کشی ساختمان در اصفهان از نوع سنتی را باید در خانه‌های قدیمی مشاهده کرد. تکنسین‌های لوله کشی در این روش، از لوله‌های آهنی استفاده کرده‌اند. البته آن‌ها لوله‌ها را بر اساس شرایط ساختمان، هزینه لوله کشی و نظر صاحبخانه به صورت توکار یا روکار نصب کرده‌اند.

البته امروزه استفاده از لوله‌های آهنی در زمان لوله کشی ساختمان در اصفهان به دلایل بی‌شماری مانند هزینه بسیار نیروی کار جهت نصب، مدت زمان بسیار برای اجرا و امکان رسوب یا گرفتگی منسوخ شده است. در شیوه‌های جدید لوله کشی ساختمان در اصفهان، لوله‌های پلاستیکی جایگزین لوله‌های آهنی شده‌اند.

تعمیرات لوله کشی ساختمان در اصفهان

لوله کشی ساختمان کلکتوری

رایزر در لوله کشی کلکتوری وارد ساختمان شده و بعد به کلکتور متصل می‌شود. به عبارتی ساده‌تر، رایزر پس از قرار گرفتن در داخل کلکتور و گرفتن انشعاباتی از آن به سمت دیگر بخش‌های ساختمان، هدایت می‌شود. البته تعداد کلکتور‌های لوله کشی ساختمان در اصفهان در این روش، کاملاً به تعداد واحد‌ها بستگی دارد.

همچنین استادکار هنگام اجرای لوله کشی ساختمان در اصفهان و روش کلکتوری، حتماً لوله‌ها را به شکل توکار در داخل دیوار‌ها قرار می‌دهد.

اصلی‌ترین ویژگی‌های لوله کشی ماهر

یکی از اصلی‌ترین مشکلات در ساختمان، فرایند بازسازی یا تعمیر لوله‌های آب و فاضلاب است. در چنین شرایطی شما باید به سراغ افراد ماهر بروید تا بر اساس تجربه و تخصص خود، مشکل لوله‌های ساختمان شما را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند. در ادامه به بیان مشخصات اصلی یک لوله کش ساختمان در اصفهان پرداخته شده است.

سابقه کار

در صورت نیاز به حضور افراد لوله کش جهت برطرف کردن مشکلات یا نصب لوله‌های آب دارید، حتماً از افراد باسابقه کمک بگیرید. این عزیزان با توجه به سابقه کاری و تجربه خود، خیلی زود متوجه مشکلی اصلی لوله‌های ساختمان می‌شوند.

وجود مجوز کار

هنگام نیاز به لوله کشی به سراغی افرادی بروید که مجوز یا پروانه کسب در زمینه لوله کشی دارد. در صورت وجود این مجوز و ایجاد آسیب به ساختمان، می‌توانید از آن‌ها شکایت کنید تا بر اساس قانون و مقررات، خسارت‌های ساختمان را از آن‌ها دریافت کنید.

ابزارآلات لوله کشی

بدون تردید افراد برای انجام فرایند لوله کشی در ساختمان شما، نیاز‌مند یک سری تجهیزات یا ابزارآلات خاصی هستند. بنابراین در زمان بستن قرارداد برای انجام لوله کشی، به سراغ افرادی بروید که ابزارآلات لازم برای کار خود را داشته باشند.

رعایت حقوق مشتری

یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های مشتری، رعایت حقوق او است. برای اینکه از وجود چنین شاخصه‌ای در او مطمئن شوید، می‌توانید در زمان کار به وجود و رعایت چند نکته در لوله کش توجه کنید. مهم‌ترین شاخصه‌های نشان دهنده رعایت حقوق مشتری از جانب تکنسین‌های لوله کشی ساختمان در اصفهان عبارت هستند از:

  • تعیین دستمزد منصفانه
  • دوری کردن از ایجاد مزاحمت برای همسایه
  • رعایت اصول تمیزی ساختمان در زمان انجام کار
  • محترمانه برخورد کردن با شما و همچنین شاگردانش

در صورت وجود چنین شاخصه‌های در فرد لوله کش، حتماً از او برای نصب سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان خود استفاده کنید.

رضایت مشتریان

برای اینکه از وجود کیفیت در کار افراد مد نظر خود برای انجام فرایند لوله کشی سازه خود هستید، حتماً از مشتریان سابق آن‌ها پرسش‌های بپرسید. در صورت وجود رضایت مشتریان سابق، حتماً از آن‌ها برای انجام عملیات لوله کشی بهره ببرید.

ویژگی‌های لوله کشی ماهر در اصفهان

 

بهترین روش لوله کشی ساختمان در اصفهان

استادکار لوله کشی ساختمان در اصفهان و مهندس سازه، برای تعیین بهترین روش مسائل مختلفی را در نظر می‌گیرند. از اصلی‌ترین مسائل در زمان تعیین روش‌ ایده‌آل لوله کشی ساختمان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه لوله کشی
  • سرعت اجرا و نصب لوله‌ها
  • در نظر گرفتن شرایط محیط
  • نوع سازه و ساختمان (اداری، تجاری یا مسکونی)
  • شکل ساختمان (در حال ساخت یا سکونت)

اکنون تکنسین‌های لوله کشی با در نظر گرفتن این شرایط، به شما بهترین شیوه لوله کشی را پیشنهاد می‌دهند. البته در صورت انتخاب اساتید ماهر و متخصص، حتماً به نظر آن‌ها توجه کنید تا در زمان نصب جدید‌ترین سیستم لوله کشی ساختمان شما یا شیوه سنتی لوله کشی، خللی ایجاد نشود.

بهترین روش لوله کشی ساختمان در اصفهان

 

چگونگی اجرای لوله کشی ساختمان در اصفهان

بدون تردید انجام دقیق و اصولی فرایند لوله کشی ساختمان در اصفهان، مزیت‌های مانند صرفه‌جویی در هزینه را برای شما و دیگر ساکنان به همراه دارد؛ بنابراین در زمان انتخاب افراد لوله کش، حتماً به مهارت و تخصص در وجود آن‌ها دقت کنید.

همچنین نمونه کار‌های قبلی لوله کشی آن‌ها را با دقت بررسی کنید. سپس از آن‌ها برای انجام فرایند لوله کشی ساختمان خود، دعوت کنید. اکنون عزیزان با توجه به مهارت، تجربه و تخصص خود عملیات لوله کشی را آغاز می‌کنند. در ادامه به بیان توضیحات بیشتر درباره مراحل لوله کشی ساختمان توسط افراد ماهر، پرداخته شده است.

مرحله اول؛ کشیدن نقشه لوله کشی آب ساختمان

افراد متخصص ابتدا یک نقشه دقیق از لوله کشی آب ساختمان تهیه می‌کنند تا بر اساس آن فرایند لوله کشی ساختمان در اصفهان، دقیق پیش رود. در زمان تهیه نقشه به مسائل مختلفی مانند تعداد واحد‌ها و طبقات موجود در ساختمان توجه می‌کنند.

سپس لوله کشی را از طبقه همکف شروع می‌کنند تا به آخرین طبقه و واحد برسند. البته آن هنگام خرید تجهیزات لوله کشی، حتماً به نقشه از پیش تدوین شده رجوع می‌کنند. همچنین در زمان اجرا لوله کشی نیز، فرایند کار را با نقشه مطابقت می‌دهند تا از ایجاد مشکل در لوله کشی، جلوگیری کنند.

مرحله دوم؛ انجام لوله کشی رایزر

لوله کش ساختمان با توجه به سال‌ها تجربه در این زمینه و البته اصول کار، ابتدا لوله کشی رایزر را انجام می‌دهد. سپس لوله‌های طبقه اول را از محل و جایگاه رایزر، جدا می‌کند. منظور از رایزر، لوله‌های آبی است که به صورت عمودی در ساختمان قرار می‌گیرند.

مجریان لوله کشی ساختمان در اصفهان هنگام انتخاب قطر لوله‌های رایزر، دقت بسیار می‌کنند تا در زمان اوج مصرف آب به ویژه فصل تابستان، ساکنان طبقات بالاتر ساختمان شما با مشکل قطع شدن آب یا افت فشار آن روبرو نشوند.

لوله کشی ساختمان در اصفهان- انجام لوله کشی رایزر

 

مرحله سوم؛ انشعابات مصرف‌کننده‌های ساختمان

تکنسین‌های لوله کشی ساختمان در اصفهان پس از پایان فرایند کار لوله کشی در طبقه اول، انشعابات مصرف‌کننده‌های دیگر طبقات را مشخص و با ارتفاع مناسب اجرا می‌کنند. البته آن‌ها سر‌های انتهای لوله کشی را با استفاده از درپوش‌های مناسب می‌پوشانند.

مطمئناً در زمان انجام فرایند لوله کشی، متخصص به شما بیان می‌کند که منبع اصلی آب، باید از سقف آویزان شود. همچنین تمام اتصالات آن به رایزر اصلی متصل شود؛ بنابراین آن‌ها در این مرحله به این اصول بیان شده، عمل می‌کنند.

مرحله چهارم؛ کشیدن لوله‌ها در ساختمان

مجریان لوله کشی پس از اتمام و مهار لوله کشی، در طبقات بعدی ساختمان به ترتیب لوله‌های را نصب می‌کنند تا آب از منبع اصلی، به این طبقات منتقل شود.

مرحله پنجم؛ اتصال فتینگ

پس از پایان لوله کشی در تمام طبقات، نیرو‌های متخصص درپوش‌های لوله‌ها را بر می‌دارند. سپس با استفاده از مهره ماسوره یا دیگر فیتینگ‌ها، آن‌ها را به هم متصل می‌کنند.

مرحله ششم؛ بررسی و ارزیابی فرایند لوله کشی

در این مرحله متخصصان لوله کشی سازه، تمام سیستم لوله کشی را به دقت مورد ارزیابی قرار می‌دهند. در صورت نبود مشکل یا خرابی، پایین‌ترین درپوش لوله را باز می‌کنند تا کل سیستم لوله کشی سازه شما، پر از آب شود.

مرحله هفتم؛ عملیات هواگیری

تکنسین لوله کشی با شل کردن همه درپوش‌های، فرایند هواگیری شاخه‌های انشعابات و لوله‌های ساختمان را انجام می‌دهد. مطمئناً در زمان هواگیری متوجه می‌شوید که در این فرایند، کمی آب از لوله‌ها خارج می‌شود. پس از پایان مرحله هواگیری و اطمینان از انجام آن، درپوش‌ها را مجدداً سفت می‌کنند.

مرحله هشتم؛ پایان کار

اکنون که مرحله هواگیری به درستی تمام شد، عملیات لوله کشی ساختمان در اصفهان شما تمام شده است؛ بنابراین تکنسین‌های لوله کشی مجدداً تمام سیستم را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. البته آن‌ها در زمان انجام این کار، حتماً نقشه لوله کشی سازه را با خود دارند تا از نصب دقیق در محل‌های تعیین شده، مطمئن شوند.

اصلی‌ترین مزیت‌های لوله کشی کلکتوری در ساختمان

در صورتی که نیرو‌های متخصص و ماهر را برای انجام فرایند لوله کشی سازه خود انتخاب کرده باشید، آن‌ها شیوه لوله کشی کلکتوری را با توجه به شرایط ساختمان شما انتخاب می‌کنند. همچنین تمام مراحل نصب لوله‌ها را در محل مشخص شده در نقشه لوله کشی ساختمان در اصفهان، به درستی انجام می‌دهند.

مطمئناً با انجام دقیق لوله کشی کلکتوری و رعایت تمام نکات، مزیت‌ها نصیب شما و دیگر ساکنان ساختمان می‌شود. از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از فرایند لوله کشی کلکتوری در ساختمان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده درست و کارآمد از انرژی
  • امکان دسترسی آسان به ویژه در زمان تعمیر خرابی‌ها
  • نیاز نبودن به اتصالات بسیار
  • سرعت اجرایی بسیار زیاد روش لوله کشی کلکتوری
  • میزان مقاومت بسیار زیاد در برابر زنگ زدگی یا پوسیدگی
  • امکان کنترل دما
  • درصد کم نشتی از لوله‌ها
  • فشار آن مناسب در طبقه‌های بالایی ساختمان
  • استقلال انشعابات آب هر واحد در ساختمان
  • دسترسی خیلی سریع به آب گرم به ویژه در زمان حمام کردن
  • قیمت و هزینه کم هنگام نصب

اصلی‌ترین مزیت‌های لوله کشی کلکتوری در ساختمان

 

انواع لوله‌های مورد استفاده در لوله کشی ساختمان

تکنسین‌های لوله کشی، لوله‌های مورد استفاده در کار خود را به دو بخش فلزی و غیر فلزی تقسیم‌بندی کرده‌اند. آن‌ها در زمان انجام کار خود با توجه به شرایط محیطی و مسائلی دیگر مانند میزان هزینه تمام شده لوله کشی سازه، از میان انواع لوله‌ها یکی را انتخاب می‌کنند. در ادامه بیشتر با لوله‌های متنوع در سیستم لوله کشی ساختمان در اصفهان آشنا می‌شوید.

لوله گالوانیزه

جنس و متریال استفاده شده در لوله‌ها، آهن یا فولاد گالوانیزه است از مهم‌ترین مزیت‌های لوله‌ها می‌توان به مواردی مانند قیمت مناسب، مقاومت بسیار زیاد آن و تحمل فشار بالا اشاره کرد. البته این نوع از لوله‌ها دارای معایبی مانند رسوب‌گیری بسیار یا خوردگی زیاد هستند. بنابراین نیرو‌های متخصص لوله کشی از این لوله‌ها خیلی کم در ساختمان استفاده می‌کنند.

لوله چدنی

متریال اصلی این لوله‌ها، چدن است. البته تکنسین‌های لوله کشی، از لوله‌های چدنی برای فاضلاب بیشتر استفاده می‌کنند. نصب و اجرای این لوله‌ها در ساختمان، بسیار زمان بر و البته سخت است. در نتیجه فرایند لوله کشی سازه در اصفهان را طولانی می‌کند.

اما به دلیل وجود مزیت‌های مانند قیمت ارزان و احتمال فرسودگی خیلی کم، استفاده از آن هنگام اجرا سیستم لوله کشی فاضلاب توصیه می‌شود.

لوله سبز یا پلی پروپیلن

بدون تردید بهترین نوع لوله‌های در سیستم لوله کشی، لوله‌های سبز یا پلی پروپیلن هستند. از اصلی‌ترین مزیت‌های این مدل از لوله‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن کم و سبک
  • احتمال خوردگی کم
  • قیمت ارزان
  • ایجاد رسوب کم در آن

با وجود این مزیت‌ها بسیاری از متخصصان لوله کشی، استفاده از آن را پیشنهاد می‌کنند. البته این لوله‌ها نیز مانند هر لوله دیگری دارای معایبی مانند امکان تغییر شکل زیاد در برابر گرم و سرد شدن دما را دارند. ولی با توجه به این معایب و مزیت‌های بسیار، میزان نصب آن در ساختمان بسیار است.

لوله‌های چند لایه یا سوپرپایپ

در نظر بسیاری از متخصصان مدرن‌ترین لوله‌های مورد استفاده در سیستم لوله کشی، لوله‌های سوپر پایپ هستند. امروزه استفاده از آن در ساختمان‌ها، با استقبال بسیار زیادی مواجه شده و از شاخصه‌های اصلی آن می‌توان به تفاوت جنس هر لایه از لوله با لایه دیگر اشاره کرد.

مهم‌ترین مزیت لوله‌های چند لایه شامل نصب سریع و آسان، احتمال رسوب و خوردگی کم و در کنار انعطاف‌پذیری بالا اشاره کرد. همچنین متخصصان لوله کشی در اصفهان به دلیل مقاومت بسیار زیاد، استفاده از آن‌ها بسیار توصیه می‌کنند.

لوله  pvc

از رایج‌ترین لوله‌های مورد استفاده در سیستم لوله کشی ساختمان در اصفهان و سازه، لوله‌های پلاستیکی هستند. این لوله‌ها جایگزین مناسبی برای لوله‌های پوسیده توکار هستند. همچنین به دلیل ساختار پایه‌ای که دارند، کارکرد عالی در لوله کشی آب سرد یا گرم از خود نشان داده‌اند.

انواع لوله‌های مورد استفاده در لوله کشی ساختمان

 

اصلی‌ترین خدمات لوله کشی ساختمان در اصفهان

امروزه افراد متخصص و فعال در حوزه لوله کشی، خدمات مختلفی را به شما و دیگر متقاضیان ارائه می‌دهند. بنابراین در صورت نیاز به حضور این عزیزان، می‌توانید با شماره لوله کش در اصفهان تماس بگیرید. آن‌ها خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما می‌رسانند تا مشکلات لوله کشی ساختمان را برطرف کنند.

البته شما پس از برقراری تماس با شماره استادکار لوله کشی در اصفهان، می‌توانید از او درباره خدماتی که می‌تواند به شما ارائه دهد؛ سؤال بپرسید. همچنین می‌توانید با او در رابطه با مشکلات و انواع تعمیرات لوله کشی ساختمان خود صحبت کنید.

مطمئناً این افراد متخصص با توجه به درخواست شما و همچنین مراجعه به ساختمان، راه حلی برای مشکل شما پیدا می‌کنند.

اصلی‌ترین خدمات لوله کش ساختمان در اصفهان شامل موارد زیر هستند:

  • انجام فرایند نصب یا تعمیر لوله کشی شوفاژ
  • نصب و اجرای سیستم‌های لوله‌کشی ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  • نصب، تعمیر، بازسازی و تعویض لوله‌های آب و فاضلاب ساختمان
  • نصب تجهیزات حمام مانند وان حمام یا جکوزی
  • اجرا لوله کشی‌های مطب دندانپزشکی مرتبط با یونیت
  • تعویض یا اجرا شیرآلات حمام و آشپزخانه
  • اجرا و تعمیرات مورد نیاز پمپ‌های آب و مخازن تحت فشار
  • نصب سیستم لوله کشی توالت فرنگی و ایرانی
  • تعمیرات اضطراری مانند ترکیدگی لوله آب ساختمان

اصلی‌ترین خدمات لوله کشی ساختمان در اصفهان

 

اصلی‌ترین وظایف لوله کش ساختمان

کارشناسان حوزه لوله کشی ساختمان در اصفهان برای نیرو‌های فعال در حوزه خود، وظایفی را بر شمرده‌اند. در نتیجه افرادی که علاقه‌مند به این حوزه هستند، باید از وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند. همچنین شما نیز به عنوان متقاضی دریافت خدمات از آن‌ها، باید بر اساس وظایف محول بر آن‌ها تقاضای انجام کار کنید.

از اصلی‌ترین وظایف نیرو‌های متخصص لوله کشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام فرانید اجرا هر گونه اتصالات مرتبط با لوله
  • تعمیر یا بازسازی لوله‌های آب و فاضلاب
  • بازکردن گرفتگی و انسداد لوله‌های سینک و فاضلاب
  • اجرای عملیات نصب یا تعمیر سیستم موتورخانه

البته افراد فعال در این حوزه بر اساس مهارت و تخصص خود، خدمات لوله کشی را به شکل ساختمانی یا پروژه‌های بزرگ که شامل چند ساختمان است؛ بر عهده می‌گیرند.

اصلی‌ترین وظایف لوله کش ساختمان در اصفهان

 

عوامل مؤثر بر قیمت لوله کشی ساختمان در اصفهان

هنگام اجرا و نصب سیستم لوله کشی ساختمان در اصفهان، باید به مسائلی مانند عمر طولانی و مقاومت لوله‌های توجه کنید؛ بنابراین لزوماً بالا بودن هزینه لوله کشی، به معنی کیفیت کار نیست. فرایند لوله کشی در ساختمان باید به گونه‌ای باشد که افراد حاضر در طبقات بالایی، با مشکل قطعی یا کمی فشار آب مواجه نشوند.

افراد متخصص در زمان نصب این سیستم و تعیین هزینه تمام شده، عوامل متعددی را در نظر می‌گیرند که در ادامه به آن‌ها بیشتر پرداخته شده است.

حجم فرایند لوله کشی

در صورتی که ساختمان از متراژ بالایی برخوردار است، مطمئناً میزان یا متراژ لوله‌ها زیاد قابل استفاده زیاد هستند. همچنین در صورت وجود طبقات و واحد‌های متعدد، فرایند لوله کشی با پیچیدگی بیشتری مواجه می‌شود. همه این عوامل نشان دهنده حجم زیاد کار لوله کشی است.

البته تعداد شیرآلات قابل نصب، تجهیزات موجود در حمام مانند جکوزی و سینک‌های ظرفشویی نیز بر میزان تمام شده لوله کشی سازه تأثیر مثبت می‌گذارند. اکنون اگر ساختمان شما دارای چنین شرایطی است، حتماً هزینه لوله کشی را بیشتر در نظر بگیرید تا پس از پایان کار، شوکه نشوید.

جمع کردن لوله‌های قدیمی

اگر ساختمان محل سکونت شما قدیمی بوده و شما قصد اجرا سیستم لوله کشی جدیدی دارید. این مسئله را در نظر بگیرید که ابتدا لوله‌های قدیمی، باید جمع شوند تا لوله‌های جدید در محل نصب شوند. البته جمع کردن این لوله‌های قدیمی به ویژه از نوع توکار، هزینه و زمان بسیاری را طلب می‌کند.

این فرایند جمع کردن لوله‌ها، در تعیین دستمزد لوله کش و همچنین قیمت تمام شده لوله کشی ساختمان در اصفهان نقش مستقیمی دارد.

درجه و میزان سختی آب

در صورتی که سیستم لوله کشی محل زندگی شما به دلایل سختی آب، دچار رسوب و پوسیدگی شده است؛ چاره‌ای جز تعویض و نصب مجدد سیستم لوله کشی ندارید. در چنین موقعیتی حتماً با افراد متخصص مشورت کنید تا علاوه بر تعیین میزان هزینه تمام شده این کار، مشاوره‌های لازم را به شما در رابطه با نصب لوله کشی مجدد ارائه دهند.

اخذ مجوز‌های از اداره آب و فاضلاب

اگر به هر دلیل قصد راه‌اندازی سیستم لوله کشی در سازه محل زندگی خود دارید، باید از سازمان آب و فاضلاب اصفهان مجوز‌های لازم را اخذ کنید. به طور مثال شما بدون اطلاع سازمان آب و فاضلاب، نمی‌توانید محل کنتور را تغییر دهید.

البته دریافت این مجوز‌ها نیز، هزینه‌های را طلب می‌کند. در چنین شرایطی با افراد متخصص لوله کشی ساختمان در اصفهان مشورت کنید تا آن‌ها با ارائه مشاوره‌های لازم، شما در زمان دریافت مجوز‌ها راهنمایی کنند.

عوامل مؤثر بر قیمت لوله کشی ساختمان در اصفهان

در جدول زیر قیمت برخی از خدمات ارائه شده از سوی متخصصان این امر بیان شده است. البته توجه به این نکته ضروری است که این قیمت‌های حدود هستند. همچنین در زمان نیاز به هر یک از خدمات، حتماً به افراد ماهر در زمینه لوله کشی آب و فاضلاب صحبت کنید تا قیمت‌های بروز شده را به شما، ارائه دهند.

خدمات قیمت
لوله کشی کمتر از ۱۰ متر    ۲۶۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
لوله کشی آب با سایز ۲۵ (متری)    ۲۶۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
لوله کشی آب و شوفاژ ۵ لایه (متری)    ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان
لوله کشی آب با سایز ۱/۲ (متری)    ۱۶۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ تومان
لوله کشی آب با سایز یک اینچ (موتورخانه‌ای) (متری)    ۱۹۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان
لوله کشی فاضلاب (متری)    ۱۶۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ تومان
تخریب محیط برای لوله کشی توافقی

سؤالات متداول

  1. عوامل تعیین‌کننده قیمت لوله کشی ساختمان در اصفهان چیست؟

میزان حجم کار، اخذ مجوز‌های از سازمان آب و فاضلاب، جمع کردن لوله‌های قدیمی

  1. برخی از وظایف لوله کش را نام ببرید؟

نصب و تعمیر شیرآلات ساختمان، نصب تجهیزات حمام مانند وان، نصب و تعمیر سیستم موتورخانه

  1. انواع لوله کشی ساختمان در اصفهان کدام‌اند؟

لوله کشی انشعابی، لوله کشی سنتی، لوله کشی کلکتوری

شارینو

سایت معتبر شارینو مطالبی جذاب و مفیدی در رابطه با تعمیر تلویزیون در اصفهان، تعمیر پکیج در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر موتورخانه در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان و تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان برای شما ارائه داده است.

اکنون در صورت علاقه به چنین مطالبی، می‌توانید به این سایت مراجعه کنید تا میزان آشنایی خود را با علل خرابی لوازم خانگی افزایش دهید. در صورتی که اهل گردش و تفریح هستید، حتماً مطالب مرتبط با رستوران‌های اصفهان، مراکز تفریحی اصفهان و سینما‌های اصفهان را مورد مطالعه قرار دهید.

همچنین در این مقاله‌های مهمی در رابطه با پزشک زنان در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک تغذیه در اصفهان، آزمایشگاه‌های اصفهان و مراکز فیزیوتراپی در اصفهان وجود دارد. مطمئناً آشنایی شما با این مراکز و پزشکان، هنگام نیاز برای شما مفید است.

سخن پایانی

اگر به دلایلی مانند خرابی لوله‌های آب یا نصب فرایند لوله کشی، نیاز‌مند به حضور افراد متخصص هستید، حتماً از افراد ماهر و متخصص لوله کشی ساختمان در اصفهان کمک بگیرید. این عزیزان بر اساس تجربه و مهارت خود، خیلی زود متوجه مشکل می‌شوند.

سپس با استفاده از تجهیزات همراه با خود، مشکل ساختمان شما را برطرف می‌کنند. همچنین آن‌ها با توجه به شرایط محیطی و میزان هزینه در نظر گرفته شده از جانب شما، بهترین شیوه لوله کشی را انتخاب می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *