تعمیر غذاساز در اصفهان

تعمیر غذاساز در اصفهان فرایندی پیچیده است و ظرافت‌های خاص خود را دارد؛ زیرا تجهیزات آن چندمنظوره هستند. به این معنی که این دستگاه از واحدهای جداگانه تشکیل شده است. ممکن است در یک روز تعطیل بخواهید با غذاساز خود یک وعده غذایی خوشمزه درست کنید یا برای مهمانان خود شامی اشتها آور ترتیب ببینید.

در این صورت خرابی غذاساز می‌تواند حسابی شما را آزرده خاطر کند و سبب شود کارها به کندی پیش بروند. این مقاله برای کمک به شما در زمینه تعمیر غذاساز در اصفهان به رشته تحریر درآمده است. ممکن است خرابی غذاساز شما بسیار جزئی باشد و با یک ترفند ساده درست شود.

در این مقاله شما را با غذاسازها، قطعات آنها و تعمیر این وسیله مهم آشپزخانه آشنا خواهیم کرد. به این ترتیب خودتان می‌توانید از پس تعمیر غذاساز در اصفهان بربیایید. از شما می‌خواهیم این مطلب را تا پایان آن مطالعه نمایید.

تعمیر غذاساز در اصفهان

 

 

 

عملکرد غذاساز چگونه است؟

غذاسازهای مدرن دستگاه‌های قابل اعتمادی هستند که اغلب به دلیل فرسودگی و پارگی قطعات متحرک و ساییدگی از کار می‌افتند. برای جلوگیری از خرابی و نیاز به تعمیر غذاساز در اصفهان که پرهزینه بوده و شامل تعویض موتور الکتریکی، گیربکس و واحد کنترل است، توصیه می‌کنیم هرازگاهی با متخصصانی که تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را انجام می‌دهند، تماس بگیرید.

 فراموش نکنید که دستورالعمل‌ها و محدودیت‌هایی که کارخانه سازنده غذاساز برای شما مشخص کرده است به دوام و ماندگاری آن بسیار کمک می‌کند. علی‌رغم اینکه هر تولیدکننده سعی می‌کند تجهیزات آشپزخانه خود را تا حد امکان قابل اعتماد و کاربردی کند، اما همیشه احتمال خرابی آن وجود دارد.

شما می‌توانید برای تعمیر غذاساز در اصفهان خودتان دست به کار شوید یا آن را به بهترین تعمیر کار غذاساز در اصفهان بسپارید. غذاساز یک دستگاه همه کاره در آشپزخانه است که می‌تواند هر غذایی را خیلی سریع و به راحتی خرد کرده یا آن را آسیاب و پوره کند.

همچنین برخی از غذاسازها می‌توانند در تهیه انواع آبمیوه و سبزی‌ها به شما کمک کرده و آماده کردن خمیر کیک، هم‌زدن سفیده تخم مرغ، ورز دادن خمیر نان و چرخ کردن گوشت و سبزی‌ها را برای شما راحت‌تر کنند. اگر این وسیله در خانه شما کار نمی‌کند، بهتر است هرچه زودتر برای تعمیر غذاساز در اصفهان دست به کار شوید.

 

“در مورد خرید گاز رومیزی اخوان بیشتر بخوانید”

 

مهم‌ترین قطعات غذاساز و کاربرد آن‌ها

هر دستگاهی از قطعاتی تشکیل شده است که در کنار یکدیگر به طور هماهنگ کار می‌کنند. هر کدام از این قطعات و لوازم وظیفه‌ای بر عهده دارند. در این بخش به معرفی قطعات و لوازم غذاساز می‌پردازیم تا چنانچه قصد تعمیر غذاساز در اصفهان را دارید از قبل با قطعات آن آشنا باشید.

مهم نیست غذاساز چه اندازه‌ای داشته باشد، اجزای اصلی آن همیشه شامل یک موتور، یک کاسه با درب و لوله تغذیه، و مجموعه‌ای از اتصالات است. معمولاً موتور این دستگاه دچار خرابی می‌شود. در این صورت شما به خدمات تعمیر غذاساز در اصفهان نیاز پیدا می‌کنید.

موتور غذاساز

موتور غذاساز در قسمت پایینی دستگاه قرار داده شده است و سنگین‌ترین قسمت آن محسوب می‌شود. برای عیب یابی و تعمیر غذاساز در اصفهان ابتدا موتور آن را بررسی می‌کنند.

ماشین‌های سایز کامل معمولاً دارای موتورهای بزرگ‌تر و قوی‌تر هستند و می‌توانند بیش از ۹ کیلوگرم وزن داشته باشند. این وزن بسیار ارزشمند است؛ زیرا سنگینی پایه موتور غذاساز را پایدار می‌کند و به نوعی تضمینی است که در حین کار موتور حرکت نخواهد کرد.

پایه‌های اولین غذاسازهای تولید شده غذاساز فقط با پلاستیک سفید و سخت کاور شده بودند؛ اما امروزه این پایه‌ها در طیف وسیعی از رنگ‌های خاص و با روکش‌های فلزی و پلاستیکی به بازار عرضه می‌شوند و به مشتریان این اطمینان را می‌دهند که دستگاه آن‌ها با دکوراسیون آشپزخانه‌شان به خوبی مطابقت می‌کند.

مهم‌ترین قطعات غذاساز و کاربرد آن‌ها

 

 

 

تیغه غذاساز

اتصالات استاندارد برای یک غذاساز یک تیغه S شکل است که به عنوان تیغه ساباتیر ​​نیز شناخته می‌شود و دیسک‌هایی نیز برای خرد کردن و برش دادن درون دستگاه تعبیه شده است. تیغه غذاساز ​​در قسمت پایینی ظرف آن قرار می‌گیرد و شامل دو تیغه کوچک است که شکل منحنی دارند و در طرفین مخالف ستون که در مرکز کاسه پلاستیکی است، قرار گرفته‌اند.

تیغه‌های ساباتیر معمولاً از جنس فلز ضد زنگ یا استنلس استیل هستند؛ اما گاهی اوقات از پلاستیک سخت نیز ساخته می‌شوند. مشتریان تیغه‌های فلزی را ترجیح می‌دهند؛ زیرا این تیغه‌ها دوام و ماندگاری بالاتری داشته، دیرتر کند می‌شوند و برندگی بالایی هم دارند. مشتریان می‌دانند در صورت انتخاب تیغه‌های فلزی کمتر به خدمات تعمیر غذاساز در اصفهان نیاز پیدا می‌کنند.

دیسک و صفحه غذاساز

دیسک‌های خرد کردن و برش از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده‌اند و در بالای کاسه روی شفت قرار می‌گیرند. شما غذا را به سمت پایین لوله تغذیه فشار می‌دهید تا با دیسک تماس بگیرد. در این در این مرحله مواد غذایی رنده شده یا داخل کاسه برش می‌شوند. سوراخ‌های روی دیسک‌های خرد کردن و برش ممکن است تکه‌های ریز، متوسط ​​یا درشت مواد غذایی تولید کنند.

اگر چنین دیسک‌هایی همراه غذاساز شما نیست، می‌توانید نسخه‌های مختلف آن را به طور جداگانه تهیه کنید. علاوه بر لوازم جانبی استانداردی که همراه غذاساز شما برای شما ارسال می‌شود می‌توانید با خرید تجهیزات دستگاه خود را کامل‌تر کرده و کارایی آن را بالاتر ببرید.

سایر لوام جانبی غذاساز در ادامه معرفی شده‌اند. این متعلقات ممکن است در همه دستگاه‌ها وجود نداشته باشد یا لازم باشد در صورت تعمیر غذاساز در اصفهان آن‌ها را به صورت جداگانه تهیه کنید.

کاسه و بدنه غذاساز

کاسه غذاساز که از جنس نوعی پلاستیک بادوام و شفاف ساخته می‌شود روی قسمت بالایی موتور و شفت تعبیه شده و در این موقعیت قفل می‌شود. درب که معمولاً از همان مواد ساخته شده، در قسمت بالای کاسه قرار می‌گیرد.

 در بسیاری از مدل‌های قدیمی درگیر کردن مکانیسم قفل، موتور را روشن می‌کند؛ اما مدل‌های جدیدتر معمولاً دارای کلید یا دکمه روشن و خاموش هستند.

دری که برای غذاساز طراحی شده در واقع لوله‌ای است که آن را به پیستون مجهز کرده‌اند. شما برای استفاده از آن باید غذا را از طریق این لوله وارد دستگاه کرده و با پیستون به پایین دستگاه فشار دهید. برخی از مدل‌ها دارای لوله‌های تغذیه پهن‌تر و باریک‌تر برای استفاده با مواد غذایی بزرگ‌تر و کوچک‌تر هستند.

اندازه ظرف غذاساز طبق سایز دستگاه متفاوت است. اندازه‌های مختلف کاسه غذاساز را در لیست زیر مشاهده می‌کنید:

  • ظرف‌های اندازه بزرگ به طور کلی ظرفیت گنجایش ۹ تا ۱۳ پیمانه را دارند.
  • کاسه‌های با اندازه جمع و جور می‌توانند ۵ تا ۷ فنجان را در خود جای دهند.
  • کاسه‌های کوچک می‌توانند گنجایش ۲ تا ۵ فنجان را داشته باشند.

برخی از مدل‌ها دارای کاسه‌های بزرگ و کوچک برای استفاده با پایه یکسان هستند.

کاسه و بدنه غذاساز

 

 

 

تیغه خمیر

این تیغه از پلاستیک یا فلز ساخته شده و دارای پاروهای صاف‌تر و کمتر خمیده نسبت به تیغه ساباتیر است. از این تیغه برای ورز دادن و تهیه خمیر نان و پیتزا استفاده می‌کنند.

دیسک ژولین

این قطعه دارای یک ردیف دندانه‌های برآمده، کوتاه و تیز است که از آن برای بریدن غذا به  صورت خلال‌های بلند و نازک استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با دیسک ژولین رشته‌های خمیر برای پای سیب یا رشته‌های نازک‌تر برای پاستا درست کنید.

همزن تخم مرغ

این قطعه دارای دو بازوی مستقیم با پاروهای باز و بزرگ در انتهای آن است. شما می‌توانید از آن برای هم زدن سفیده تخم مرغ و خامه فرم گرفته استفاده کنید. همچنین تهیه بعضی غذاها مانند مایه کوکو با این همزن امکان پذیر است.

آبمیوه گیری مرکبات

این یک قطعه گنبدی شکل است که در بالای شفت قرار می‌گیرد و می‌چرخد ​​تا آب پرتقال، گریپ‌فروت، لیمو، لیموترش و… را بگیرد. خراب شما این قطعه وسیله شما را نیازمند تعمیر غذاساز در اصفهان نمی‌کند و فقط کافی است آن را تعویض کنید.

آبمیوه گیری غیر مرکبات

قطعه آب‌میوه‌گیری برای غیر مرکبات مانند میوه‌ها و سبزی‌ها است که با وارد شدن به لوله خوراک آن‌ها را پوره کرده، پالپ یا گوشت آن‌ها را در وسط جمع می‌کند و آب آن‌ها را در کف کاسه به صورت صاف به شما تحویل می‌دهد.

شما همچنین می‌توانید یک ظرف مخصوص برای قرار دادن تمام لوازم جانبی در یک مکان و کاسه‌های کار اضافی پیدا کنید. این ظرف مخصوص برای مواقعی کاربرد دارد که چندین نوع مواد غذایی را در غذاساز درست می‌کنید و نمی‌خواهید بین کارها ظرف‌ها را بشویید.

 قیمت قطعات غذاساز در اصفهان

اکنون که قطعات غذاساز را می‌شناسید و از کارایی آن‌ها اطلاع دارید، راحت‌تر می‌توانید به کار تعمیر غذاساز در اصفهان بپردازید. برای تعمیر ابتدا لازم است دستگاه خود را بررسی کرده و علت خرابی آن را پیدا کنید. اگر یکی از قطعات آسیب دیده است، می‌توانید با تعویض یا تعمیر آن دوباره از غذاساز خود استفاده کنید.

در جدول زیر قیمت قطعات غذاساز در اصفهان طبق آخرین تغییرات سال ۱۴۰۲ نشان داده شده است.

نام قطعه قیمت
تیغه غذاساز ۱۱۲ هزار تومان
موتور غذاساز ۵۷۰ هزار تومان
در غذاساز ۲۰۰ هزار تومان
قاب بدنه غذاساز ۳۵۰ هزار تومان
بورد غذاساز ۳ میلیون تومان
مخروطی آب مرکبات گیر ۳۰۳ هزار تومان
در جعبه ابزار غذاساز ۵۸ هزار تومان
فیلتر و تیغه آب‌میوه‌گیری ۵۵۴ هزار تومان
کوپلینگ سر موتور ۸۳ هزار تومان
ظرف آب‌میوه‌گیری برای غذاساز ۱۲۹ هزار تومان
ست رنده‌ها غذاساز ۶۲۰ هزار تومان
فشاری آب‌میوه‌گیری غذاساز ۷۵ هزار تومان
دیسک رنده پوره ساز ۱۱۵ هزار تومان
اهرم سوئیچ ایمنی غذاساز ۶۰ هزار تومان
همزن دوتایی ۶۸ هزار تومان
ورز دهنده غذاساز ۸۷ هزار تومان
پایه لاستیکی ۱۰ هزار تومان
دیسک رنده خلال ساز ۵۸ هزار تومان
کلیدهای فشاری غذاساز ۶۰ هزار تومان
کلید ایمنی ۹۹ هزار تومان
پارچ غذاساز ۱۱۰ هزار تومان
سس زن غذاساز ۲۷ هزار تومان
مایع زن غذاساز ۳۸ هزار تومان

 قیمت قطعات غذاساز در اصفهان

رایج‌ترین مشکلات غذاسازها چیست؟

غذاساز یکی از پرکاربردترین وسایل در هر آشپزخانه‌ای است که می‌تواند به راحتی طیف وسیعی از مواد را تکه‌تکه کند، خرد کرده و پوره کند؛ اما مانند هر وسیله دیگری، غذاسازها نیز بدون مشکل نیستند و گاهی اوقات به تعمیر نیاز دارند.

 عیب یابی و تعمیر غذاساز در اصفهان نباید کار سختی باشد. با کمی صبر و دانش اولیه می‌توانید این مشکل را خودتان برطرف کنید. در این بخش به مشکلات رایج در این وسیله و نحوه تعمیر غذاساز در اصفهان نگاهی خواهیم انداخت.

غذاساز نویز دارد

این شایع‌ترین شکایت در مورد غذاسازها است و رفع آن هم نسبتاً آسان است. دلایل مختلفی وجود دارد که غذاساز شما هنگام کار صداهای ناهنجار از خود تولید کند. ابتدا بررسی کنید که آیا چیزی مانع تیغه‌ها نشده باشد. اگر تیغه‌ها مسدود شوند، سروصدای زیادی ایجاد می‌کنند؛ زیرا سعی می‌کنند هر چیزی که سر راهشان است را برش دهند و به موتور فشار می‌آورند.

مطمئن شوید که درب غذاساز به درستی محکم شده است. اگر درب آن محکم بسته نشود، غذاساز باید برای خرد کردن مواد بیشتر کار کند و این باعث ایجاد صدای زیادی می‌شود. در نهایت، اگر غذاساز شما بیش از چند سال عمر کرده باشد، ممکن است موتور فرسوده شده باشد که می‌تواند باعث ایجاد نویز در آن شود.

اگر این‌طور است، دیگر تعمیر غذاساز در اصفهان ایده خوبی نیست و وقت آن رسیده که یک غذاساز جدید بخرید.

غذاساز مواد غذایی را به خوبی خرد نمی‌کند

هیچ کس تکه‌های بزرگ مواد غذایی که به اندازه لقمه بزرگ هستند را در سوپ خود دوست ندارد. اگر غذاساز شما تکه‌های مواد غذایی را به خوبی خرد نمی‌کند، چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

ابتدا بررسی کنید که آیا چیزی باعث مسدود شدن تیغه‌ها شده است یا اینکه تیغه‌ها کدر هستند. اگر تیغه‌ها مسدود شده باشند، برای خرد کردن مواد به طور مساوی مشکل خواهند داشت.

اگر تیغه‌ها کدر هستند، زمان تعویض آنها فرا رسیده است. با خرید تیغه و تعویض آن تعمیر غذاساز در اصفهان انجام می‌شود. قبل از اینکه مواد را به غذاساز اضافه کنید، مطمئن شوید که مواد غذایی را به قطعات یکنواخت خرد می‌کنید.  غذاساز در خرد کردن قطعات بزرگ‌تر از حد استاندارد چندان موفق نیست و آن‌ها را به شکل نامتوازنی خرد می‌کند.

در حالی که دستگاه در حال کار است، مایعات و مواد غذایی را به آرامی اضافه کنید. اضافه کردن بیش از حد و یکباره مواد می‌تواند باعث گیرکردن آن‌ها در کناره‌های کاسه شود. اگر با رعایت این نکات نیز غذاساز شما درست نشد، بهتر است با شماره تماس تعمیر غذاساز در اصفهان در ارتباط باشید.

غذاساز مواد غذایی را به خوبی خرد نمی‌کند

 

 

 

غذاساز نشتی دارد

نشتی غذاساز می‌تواند مشکلی کثیف باشد و حتی باعث سوختن موتور شود. برای تعمیر غذاساز در اصفهان و رفع نشتی باید ابتدا بررسی کنید که آیا کاسه یا درب آن ترک خورده است یا خیر. اگر این مشکل وجود دارد، برای تعمیر غذاساز در اصفهان کافی است به سادگی فقط آن را تعویض کنید.

دوم، مطمئن شوید که O-ring حلقه لاستیکی که کاسه را به پایه می‌بندد به درستی در جای خود قرار گرفته و آسیبی ندیده باشد. اگر O-ring در جای خود قرار نگرفته یا آسیب دیده باشد، زمان تعویض آن فرا رسیده است.

اگر مهروموم بین کاسه و درب آن محکم نباشد، این امر نیز می‌تواند باعث نشتی شود. برای رفع این مشکل کافی است پیچ‌هایی را که کاسه را در جای خود نگه می‌دارند ببندید. به این ترتیب تعمیر غذاساز در اصفهان انجام شده است.

اگر هنوز با غذاساز خود مشکل دارید، با مرکز تخصصی تعمیر غذاساز در اصفهان تماس بگیرید. آنها ممکن است بتوانند به شما کمک کنند تا مشکل را عیب یابی کرده یا قطعات جایگزین را برای شما ارسال کنند.

غذاساز روشن نمی‌شود

چند دلیل احتمالی وجود دارد که چرا غذاساز شما ممکن است روشن نشود. ابتدا بررسی کنید که آیا کاسه یا درب به درستی روی پایه قرار گرفته است یا خیر. اگر کاسه یا درب آن به درستی قرار نگرفته باشد، غذاساز روشن نمی‌شود.

دوم، مطمئن شوید که سیم برق به طور ایمن به پریز وصل شده است. اگر سیم کاملاً به برق وصل نباشد، غذاساز روشن نمی‌شود. در نهایت، اگر سوئیچ در وضعیت “روشن” نباشد، غذاساز خاموش باقی می‌ماند. شما برای عیب یابی یا تعمیر غذاساز در اصفهان می‌توانید با کارشناسان فعال در خدمات تخصصی غذاساز در اصفهان تماس بگیرید.پ

غذاساز روشن نمی‌شود

 

 

 

غذاساز برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

برخی ممکن است غذاساز را وسیله‌ای اضافی و به درد نخور تلقی کنند. باید بگوییم این طور نیست و شما می‌توانید بهره‌های زیادی از این وسیله در آشپزخانه خود ببرید. غذاسازها برای خرد کردن، مخلوط کردن و برش دادن انواع غذاها استفاده می‌شوند.

در واقع این وسیله مانند یک دستیار در آشپزخانه به شما کمک می‌کند تا کارها سریع‌تر پیش برود و شما کمتر خسته شوید. علاوه بر این استفاده از این وسیله ایمنی شما را بالاتر می‌برد؛ زیرا با داشتن یک غذاساز در منزل دیگر لازم نیست مواد غذایی را با دست رنده کنید یا برش دهید.

تعمیر انواع غذاساز در اصفهان

غذاسازها با مارک‌های مختلفی در بازار موجود هستند. در این قسمت به معرفی و تعمیر غذاساز در اصفهان با برندهای مختلف می‌پردازیم. شما برای تعمیر غذاساز  در اصفهان با هر برندی می‌توانید به نمایندگی تعمیر انواع غذاساز در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیر غذاساز بوش در اصفهان

بوش مارکی معتبر و شناخته شده است. غذاسازی که این کمپانی به بازار روانه کرده است از جنس استیل ضد زنگ بوده و دارای پایه ضد لغزش است. از ویژگی‌های بارز این نوع غذاساز داشتن قفل ایمنی برای درپوش و کاسه، قابلیت خرد کردن یخ، قابلیت تهیه خمیر و مجهز به دیسک‌های استیل ضد زنگ با قابلیت چرخش معکوس هستند.

نمایندگی تعمیر غذاساز بوش در اصفهان برای تعمیر و رفع هر گونه عیب این وسیله در کنار شما هستند و تعمیر این وسیله را به صورت تخصصی انجام می‌دهند.

تعمیر غذاساز گاسونیک در اصفهان

کمپانی گاسونیک با طراحی و ساخت محصولات برقی و لوازم خانگی توانسته است در دهه‌های اخیر گوی رقابت را از سایر کمپانی‌ها برباید. غذاساز این برند دارای موتوری با قدرت بالا، ظرف ۲ لیتری، تیغه‌های فولادی و توان ۵۰۰ وات است. عیب یابی و تعمیر غذاساز در اصفهان در نمایندگی تعمیر غذاساز گاسونیک در اصفهان انجام می‌شود.

تعمیر غذاساز گاسونیک در اصفهان

 

 

 

تعمیر غذاساز میگل در اصفهان

اگر قصد خرید غذاساز میگل را دارید بهتر است بدانید که این دستگاه با توان ۸۰۰ وات، دو تیغه خرد کن و پوره کن برای شما کار می‌کند. علاوه بر این از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و شما برای شستن آن در ماشین ظرف‌شویی مشکلی نخواهید داشت.

برای تعمیر غذاساز در اصفهان یا گزارش هر گونه خرابی این محصول با نمایندگی تعمیر غذاساز میگل در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر غذاساز پاناسونیک در اصفهان

برند پاناسونیک انتخاب بسیاری از افراد است. دلیل این محبوبیت می‌تواند وزن کم و توان بالای ۱۰۰۰ واتی آن باشد. این دستگاه با جنس بدنه پلاستیکی دکمه‌های لمسی دارد و برای خرد کردن انواع مواد غذایی مناسب است. تعمیر این محصول در نمایندگی تعمیر غذاساز پاناسونیک در اصفهان انجام می‌شود.

تعمیر غذاساز مولینکس در اصفهان

برند مولینکس یکی دیگر از برندها موجود در بازار است و غذاساز آن می‌تواند انتخاب خوبی باشد؛ زیرا وزن بسیار کمی دارد، تیغه‌های آن از جنس استیل ضد زنگ هستند، توان ۸۰۰ وات داشته و برای شستشو در ماشین ظرف‌شویی مشکلی ندارند. تعمیر غذاساز در اصفهان از این برند در نمایندگی تعمیر غذاساز مولینکس در اصفهان انجام می‌شود.

تعمیر غذاساز مولینکس در اصفهان

 

 

 

تعمیر غذاساز فیلیپس در اصفهان

این محصول از بدنه استیل تمام فلز ساخته شده است و تمام لوازم جانبی شامل همزن، تیغه‌ها، دیسک و درپوش به همراه آن پک شده است. این محصول با توان ۷۰۰ وات می‌تواند حتی یخ را خرد کند و طول سیم آن نیز تا یک متر است. غذاساز فیلیپس از بهترین برندهای موجود در بازار است.

برای تعمیر غذاساز در اصفهان از برند فیلیپس می‌توانید به نمایندگی تعمیر غذاساز فیلیپس در اصفهان مراجعه کنید. افرادی که در این نمایندگی‌ها فعالیت می‌کنند می‌توانند در کار نصب انواع غذاساز در اصفهان نیز به شما کمک کنند.

تعمیر غذاساز کنوود در اصفهان

تیغه غذاساز کنوود از جنس تیتانیوم است. شما می‌توانید این دستگاه را در ماشین ظرف‌شویی بشویید. این غذاساز با پارچ شیشه‌ای، سه دیسک رنده، توان ۱۰۰۰ وات و جنس بدنه استیل می‌تواند دستیار برای شما در هنگام تهیه غذا باشد.

نمایندگی تعمیر غذاساز کنوود در اصفهان می‌تواند به سؤالات شما در خصوص این محصول پاسخ دهد یا آن را تعمیر کند.

هزینه تعمیر غذاساز در اصفهان

غذاسازها به عنوان یکی از وسایل کاربردی آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و ممکن است دچار خرابی شوند یا نیاز باشند قطعات آن را تعویض کنید. در این خصوص بهتر است وسیله خود را تعمیر کنید؛ زیرا هزینه‌های کمتری برای شما دارد.

در جدول زیر قیمت تعمیر غذاساز در اصفهان بر اساس آخرین تغییرات نشان داده شده است.

خدمات هزینه
تعمیر کلید غذاساز ۱۵۰ هزار تومان
تعویض تیغه ۱۳۰ هزار تومان
تعویض موتور ۴۵۰ هزار تومان
تعمیر بورد غذاساز ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
تعمیر سنسور غذاساز ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
تعویض المنت غذاساز ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
تعمیر موتور غذاساز ۲۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
سرویس غذاساز ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
تعویض سیم و کابل‌ها ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان

هزینه تعمیر غذاساز در اصفهان

آیا می‌توانیم غذاساز را جایگزین مخلوط کن کنیم؟

ممکن است تصور کنید غذاساز مانند مخلوط کن عمل می‌کند و اگر یکی از این وسیله‌ها را داشته باشید، از داشتن وسیله دیگر بی نیاز خواهید شد. باید به شما بگوییم این دیدگاه چندان درست نیست.

در حالی که مخلوط کن‌ها در برخی کارها خوب هستند، غذاسازها به شما امکان می‌دهند مقدارهای بیشتری از مواد غذایی را خرد یا رنده کنید.

غذاسازها همچنین دارای مجموعه پیچیده‌تری از تیغه‌ها هستند که به آنها اجازه می‌دهد تا در مقایسه با مخلوط کن‌ها، کارهای بسیار بیشتری انجام دهند. یکی از این کارها شامل ورز دادن خمیر می‌شود که هیچ مخلوط کنی قادر به انجام آن نیست.

 

سؤالات متداول

  1. غذاساز چه تفاوتی با مخلوط کن دارد؟

غذاسازها با تیغه‌های برنده‌تری که دارند در برش دادن و خرد کردن موادغذایی با حجم‌های بالاتر عالی عمل می‌کنند.

  1. آیا واقعاً به غذاساز نیاز دارم؟

اگر علاقه چندانی به خرد کردن و برش دادن مواد غذایی و سبزی‌ها ندارید؛ اما آشپزی کردن را دوست دارید، خرید غذاساز انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

  1. طول عمر غذاساز چقدر است؟

غذاسازهایی که به خوبی نگهداری می‌شوند، می‌توانند ۸ تا ۱۰ سال عمر کنند؛ اما این تجهیزات اغلب بین ۵ تا ۶ سال نیاز به تعویض دارند.

  1. قیمت موتور غذاساز در اصفهان چقدر است؟

۴۵۰ تا ۶۵۰ هزار تومان

شارینو

زندگی در شهرهای بزرگ مانند اصفهان نیازمند اطلاعات و دانش فراوان در تمام زمینه‌ها است. امورات زندگی شما بسیار راحت‌تر خواهد بود اگر در مورد شهر خودتان بیشتر بدانید. سایت شارینو اقدام به تحریر مقاله‌هایی در خصوص شهر اصفهان کرده است.

این مقاله‌ها موضوعات مختلفی مانند تعمیر چرخ گوشت در اصفهان، تعمیر هود آشپزخانه در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان، باربری در اصفهان، گچ‌کار ساختمان در اصفهان، لایروبی در اصفهان و قالیشویی در اصفهان دارند. شما با خواندن این مطالب مفید می‌توانید کارهای خدماتی منزل خود را انجام دهید یا در مورد آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

همچنین موضوعات دیگری مانند پزشک پوست و مو و زیبایی در اصفهان که در حوزه پزشکی هستند نیز در سایت موجود است. سایر مقالات در این خصوص در مورد پزشک ماما در اصفهان، سونوگرافی در اصفهان، پزشک تغذیه در اصفهان و رادیولوژی در اصفهان نوشته شده‌اند.

در نهایت شما با مراجعه به سایت شارینو می‌توانید در مورد مراکز تفریحی اصفهان، مراکز خرید اصفهان و کافه های اصفهان نیز مطالب جالب و مفیدی بخوانید.

 

سخن پایانی

غذاساز یکی از وسیله‌هایی است که هر نو عروس باید یکی از آن‌ها را تهیه کرده و در منزل خود داشته باشد. این وسیله می‌تواند برش دهد، خرد کند، پوره کند و آب میوه‌ها را بگیرد. شما می‌توانید با استفاده از آن به کارهای خود سرعت و ظرافت بیشتری بدهید. مسلماً خراب شدن چنین وسیله کاربردی می‌تواند شما را از کارها عقب بیندازد.

این مقاله در خصوص تعمیر غذاساز در اصفهان نوشته شده است و در آن با معرفی قطعات و انواع خرابی‌های غذاساز به شما کمک کرده‌ایم تا علاوه بر شناخت وسیله خود بتوانید آن را در منزل تعمیر کنید. خواندن این مطلب برای علاقه‌مندان و کسانی که قصد تعمیر غذاساز در اصفهان را دارند مفید است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *