آموزشگاه موسیقی در اصفهان

شماره تماس آموزشگاه موسیقی در اصفهان

آموزشگاه موسیقی در اصفهان

فهرست مطالب

آیا از خدمات آموزشگاه موسیقی در اصفهان خبر دارید؟ این مؤسسات مکانی برای آموزش و پرورش ذوق و قریحه شما در هنر روح نواز موسیقی هستند. ایرانیان مردمانی با احساس و موسیقی دوست هستند و از دیرباز با موسیقی و شعر دم خور بوده‌اند و همواره از سازهای موسیقی مختلف برای مجالس خود بهره برده‌اند.

اگر شما نیز به موسیقی علاقه دارید یا قصد دارید فرزند خود را از سنین پایین با این هنر دلنشین آشنا کنید، بهتر است در دوره‌های مختلف که در مؤسسه موسیقی در اصفهان برگزار می‌شوند، ثبت نام کرده و تحت نظر یک استاد ماهر و خوش ذوق آموزش خود را شروع کنید. برای پیدا کردن آموزشگاه معتبر و اطلاع از دوره‌های مفید این مطلب را مطالعه کنید.

هنر موسیقی در آموزشگاه موسیقی در اصفهان

شما می‌توانید در مدرسه یا آموزشگاه موسیقی در اصفهان شروع به تسلط بر ساز مورد علاقه خود کنید. بسیاری از افراد به دلیل علاقه شخصی خود و برخی دیگر نیز برای درآمدزایی به سراغ این هنر متعالی می‌روند. بعضی از افراد آموزش موسیقی برای کودکان را صرفاً برای افزایش هوش و مهارت کودک خود دنبال می‌کنند.

موسیقی  واژه‌ای یونانی بوده و به معنی شکلی از هنر است که واقعیت را در تصاویر هنری صدا منعکس می‌کند و به طور فعال بر روان انسان تأثیر می‌گذارد. در بین همه هنرها موسیقی مستقیماً بر ادراک یک فرد تأثیر می‌گذاشته و با احساسات افراد تلفیق می‌شود. موسیقی را زبان روح نامیده‌اند؛ دقیقاً به این دلیل که تأثیر شدیدی بر سطح ناخودآگاه در حوزه احساسات یک فرد دارد.

موسیقی می‌تواند به طور ملموس و قانع کننده حالات عاطفی افراد را منتقل کند. ما یک قطعه موسیقی را کاملاً متفاوت از سایر آثار هنری درک می‌کنیم. یک مجسمه یا یک نقاشی را می‌توان برای مدت طولانی و با جزئیات بررسی کرد؛ اما موسیقی منتظر ما نیست. موسیقی دائماً به جلو حرکت می‌کند و در زمان جریان می‌یابد.

هنر موسیقی در آموزشگاه موسیقی در اصفهان

 

 

 

آموزش انواع ساز موسیقی در اصفهان

سازهای موسیقی مختلفی وجود دارند که هر کدام متمایز بوده و صدای مخصوص به خود را دارند. برای آموزش این سازها به مجتمع موسیقی در اصفهان مراجعه کنید. جهت آشنایی بیشتر شما انواع سازهای مختلف موسیقی که در آموزشگاه‌ موسیقی در اصفهان تدریس می‌شود را در ادامه توضیح خواهیم داد.

آموزش گیتار در اصفهان

آیا گیتار ساز مورد علاقه شما هم هست؟ گیتار محبوب‌ترین ساز موسیقی در جهان است. امروزه، حتی یک کنسرت موسیقی زنده بدون آن اجرا نمی‌شود. این ساز هم به عنوان بخشی از یک ارکستر، گروه یا گروه موسیقی و هم در تمرینات تکی کاربرد دارد به طوری که یک نوازنده می‌تواند حتی از نواختن آن به تنهایی لذت ببرد.

گیتار انواع مختلفی مانند گیتار اسپانیایی، گیتار روسی، گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک و گیتار بیس دارد. امروزه گیتار بیس و الکتریک بسیار محبوب هستند و هنرجویان زیادی در مرکز آموزش موسیقی در اصفهان به یادگیری و نواختن آن می‌پردازند.

شماره تماس آموزشگاه موسیقی در اصفهان

 

آموزش سنتور در اصفهان

ساز سنتور در اروپای شرقی بیشترین محبوبیت را دارد. این ساز دارای یک بدنه با عرشه است. آن را از جنس چوب می‌سازند؛ اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که از آن سنتور بسازند. در ساز سنتور رشته‌ها بین عرشه کشیده شده‌اند. سیم‌های فولادی به گروه‌های ۳تایی تقسیم می‌شوند.

سیم‌های سنتور به صورت هماهنگ صدا ایجاد می‌کنند. این سیم‌های بم از جنس روکش مسی هستند که در گروه‌های ۳تایی نصب و به صورت هماهنگ تنظیم شده‌اند. سنتور نوازی بر اساس تکنیک چکش مخصوص است که با آن به سیم‌های ساز ضربه می‌زنند و این کار باعث ارتعاش و ایجاد صدا در آنها می‌شود.

 اگر سیم‌ها پس از ضربه زدن خاموش نشوند، ارتعاشات به رشته‌های کناری سرایت می‌کند و باعث زمزمه سنتور می‌شود. علاوه بر چکش می‌توانید از چوب‌های چوبی نیز برای نواختن سنتور استفاده کنید. امروزه این ساز طرفداران زیادی پیدا کرده است و آموزش سنتور در آموزشگاه موسیقی در اصفهان به طور گسترده در حال انجام است.

آموزش سنتور در اصفهان

 

 

 

آموزش پیانو در اصفهان

پیانو نام عمومی سازهای کوبه‌ای موسیقی بوده و این نوع ساز شامل پیانوهای گرند و پیانو معمولی است. در پیانو گرند سیم‌ها و صفحه صدا به صورت افقی قرار گرفته‌اند؛ بنابراین اندازه بسیار چشمگیری دارد و شکل آن شبیه بال پرنده است. ویژگی مهم آن درب بازشو است که در صورت باز بودن آن قدرت صدا تقویت می‌شود.

پیانوها در اندازه‌های مختلف وجود دارند؛ اما به طور متوسط ​​طول ساز باید حداقل ۱.۸ متر و عرض آن حداقل ۱.۵ متر باشد. پیانو به چنان ساز محبوب و همه‌کاره‌ای تبدیل شده که یافتن آنالوگ برای آن تقریباً غیرممکن است. اگر قبلاً آن را ننواخته‌اید، شروع به نواختن و یادگیری آن بکنید. تا بتوانید خانه خود را از صداهای جادویی کلیدهای پیانو پر کنید.

آموزش تار در اصفهان

تار یک ساز ایرانی است که قدمت زیادی دارد و آن را با مضراب می‌نوازند. از این ساز در موسیقی ایرانی، سنتی، تلفیقی و گاهی اوقات پاپ استفاده می‌شود. ساز تار دارای اجزای سرپنجه، دسته، نقاره، کاسه، سیم گیر و مضراب است و از این نظر سازی با ساختار پیچیده محسوب می‌شود. این ساز نیز طرف‌داران خاص خودش را دارد و در آموزشگاه‌ موسیقی در اصفهان تدریس می‌شود.

آموزش سه تار در اصفهان

سه تار نیز مانند تار جزو سازهای مضرابی است که با ناخن دست راست نواخته می‌شود. این ساز برخلاف نامی که دارد، دارای ۴ تار فولادی و برنز است که در طول دسته و به طور موازی در طول کاسه تا پنجه نصب شده‌اند. سه تار یکی از نرم‌ترین سازهای جهان بوده و صدای زیر و لطیفی دارد.

سه تار یک ساز عرفانی نیز محسوب می‌شود که صوفیان آن را می‌نواخته‌اند. این ساز در آموزشگاه موسیقی اصفهان طرف‌داران زیادی دارد و تدریس می‌شود. اگر در زمینه موسیقی مبتدی هستید، بهتر است ابتدا از ساز ساده‌ای مانند سه تار شروع کنید. این نوع ساز قیمت مناسبی هم دارد.

آموزش ویولن در اصفهان

ویولن یک ساز بیضی شکل آرشه‌ای است که در طرفین بدنه آن فرورفتگی‌های مساوی وجود دارد. صدایی که هنگام نواختن این ساز منتشر می‌شود تحت تأثیر موارد زیر است:

  • شکل بدنه ویولن
  • ماده‌ای که ساز از آن ساخته شده است
  • کیفیت و ترکیب لاکی که ساز موسیقی با آن پوشانده شده

قدرت و تن صدای ویولن تا حد زیادی تحت تأثیر ماده‌ای است که از آن ساخته شده است. کیفیت چوب تحت تأثیر محیط و رنگ آمیزی ویولن با رنگ شفاف از طلایی روشن تا قرمز تیره یا قهوه‌ای فرق می‌کند. این ساز قیمت بالایی دارد؛ اما نوای فوق العاده‌ای از آن خارج می‌شود.

آموزش ویولن در اصفهان

 

 

 

 آموزش دیوان در اصفهان

دیوان یک ساز کوردی بوده که از خانواده سنتور است و در شهرهای کردنشین مانند کردستان ترکیه و عراق محبوبیت دارد. دیوان جزو سازهای سنتی پرطرف‌دار بوده و به همین دلیل آموزشگاه‌ها به برگزاری دوره‌های موسیقی در اصفهان جهت آموزش این ساز مضرابی می‌پردازند. این ساز جزو خانواده تنبور محسوب می‌شود.

دیوان را با مضرابی از جنس پلاستیک یا سر انگشتان دست می‌نوازند. این ساز در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می‌شود. شما می‌توانید نواختن آن را از استادان ماهر در آموزشگاه موسیقی در اصفهان بیاموزید.

آموزش کمانچه در اصفهان

کمانچه یکی از سازهای سنتی و بسیار مهم ایرانی بوده که دارای سه قسمت شکم، سر و دسته است. ظرافت صدای این ساز نظر هر شنونده‌ای را جلب می‌کند. این ساز شباهت زیادی به رباب نیز دارد و معمولاً آن را از جنس چوب درخت توت و افرا می‌سازند.

ساز کمانچه ثبت جهانی نیز شده است و آموزشگاه موسیقی در اصفهان با برگزاری دوره و کلاس برای آموزش کمانچه به دنبال شناخت بیشتر آن به علاقه‌مندان و سایرین است. برای شروع می‌توانید این ساز را با قیمت بسیار مناسب در آموزشگاه موسیقی در اصفهان تهیه کنید.

آموزش فلوت در اصفهان

یکی دیگر از سازهایی که در آموزشگاه موسیقی در اصفهان آموزش داده می‌شود فلوت است. فلوت یک سازدهنی بوده که با دهان نواخته شده می‌شود و از جنس چوب است. اگر آموزش نواختن فلوت را بیاموزید می‌توانید تک نوازی کرده یا با یک گروه موسیقی همکاری کنید. در هر صورت صدایی دلنشین از این ساز خارج خواهد شد.

امروزه فلوت‌های فلزی و نقره‌ای نیز تولید می‌شوند. فلوت انواع مختلفی دارد که شامل فلوت پیکولو، فلوت بوهم یا کنسرتی، فلوت آلتو، فلوت باس و فلوت کنترباس است. در کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در اصفهان کلاس آموزشی برای تمامی انواع فلوت تشکیل می‌شود.

آموزش دف در اصفهان

در زمان‌های گذشته دف را در مجالس شعر خوانی و مجالس عرفانی و حتی مولودی خوانی نیز بسیار می‌نواخته‌اند و نوع مرغوب آن را از جنس پوست آهو می‌ساخته‌اند. این ساز کوبه‌ای به طور کلی در قاره آسیا بسیار پرطرف‌دار بوده است و از دیرباز محبوب بوده است. دف ساز بسیار ساده‌ای است و اجزای زیادی ندارد. اجزای دف شامل جای شصت دست چپ، قاب، پوست، زنجیر و گل میخ است.

اجزای اصلی این ساز قدیمی و معروف قاب و پوست آن هستند که با ضربه‌های انگشتان دست نواخته می‌شود. عرض قاب دف ۵ تا ۷ سانتی متر و قطر آن را ۲۵ تا ۴۰ سانتی متر عنوان کرده‌اند. دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی دف در آموزشگاه موسیقی در اصفهان برگزار می‌شود.

دف برای شروع بسیار مناسب است؛ زیرا هم ساختار ساده‌ای دارد و به سرعت و سادگی آن را می‌آموزید هم قیمت مناسبی دارد. علاوه بر این هزینه کلاس‌های آموزش دف مانند دیگر انواع ساز بالا نیست.

آموزش دف در اصفهان

 

 

 

آموزش تنبور در اصفهان

شاید تنبور به اندازه گیتار و پیانو معروف نباشد؛ اما برای طرف‌داران موسیقی نام آشنایی است. تنبور دارای دسته و یک کاسه گلابی شکل است و به طور معمول آن را از جنس چوب درخت توت می‌سازند. طول تنبور ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر بوده و دارای سه سیم است که یکی از آن‌ها واخوان و دو تا دیگر سیم اصلی هستند.

تنبور جزو خانواده دو تار و سه تار محسوب می‌شود و دارای انواع مختلف تنبور کاسه‌ای، تنبور گلویی دار و تنبور چمنی است. اگر می‌خواهید نواختن تنبور را بیاموزید، بهتر است تحت نظر استاد موسیقی در اصفهان شروع به کار کنید یا به آموزشگاه موسیقی در اصفهان مراجعه کنید.

آموزش ترومبون در اصفهان

هیچ ارکستر سمفونیکی نمی‌تواند بدون صدای قدرتمندی که برای انتقال لحظات غم انگیز، احساسات عمیق، لمس‌های غم انگیز استفاده می‌شود، کار کند. ساز ترومبون معمولاً این کار را انجام می‌شود. ترومبون سازی است که دارای لوله ابزار بلند و منحنی است.

انواع مختلفی از ترومبون وجود دارد. ترومبون تنور به طور فعال در موسیقی مدرن استفاده می‌شود؛ اما ترومبون آلتو و ترومبون باس بسیار به ندرت استفاده می‌شوند و در آموزشگاه موسیقی در اصفهان بیشتر آموزش نواختن ترومبون تنور به هنر جویان داده می‌شود.

شماره تماس آموزشگاه موسیقی در اصفهان

 

آموزش تمبک در اصفهان

تمبک یک ساز کوبه‌ای است. تمبک در واقع یک طبل به شکل جام است. برای نواختن این ساز باید از هر ۱۰ انگشت خود استفاده کنید. قطر تنبک ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر و عرض آن ۴۵ سانتی متر طراحی می‌شود. ساختار بیرونی تمبک دارای دهانه بزرگ، دهانه کوچک، نفیر، بدنه و پوست است.

انواع تمبک شامل تمبک یک تکه، تمبک چند تکه، تمبک فایبری و تمبک ترکه‌ای است. این ساز اندازه‌های مختلفی دارد و از ۴ سالگی می‌توانید نواختن آن را برای کودک خود شروع کنید. برای آموزش ساز تمبک به آموزشگاه موسیقی در اصفهان مراجعه کنید.

آموزش درام در اصفهان

درام یا طبل یک ساز کوبه‌ای است که استفاده از آن آسان است. به همین دلیل درام یکی از محبوب‌ترین سازهای موسیقی محسوب می‌شود. با وجود اجزای به ظاهر ساده، تعداد زیاد و مختلفی طبل وجود دارد. رایج‌ترین نوع درام دارای یک قاب فلزی یا چوبی است که روی آن با یک غشای چرمی یا پلاستیکی پوشانده شده است.

 پس از ضربه زدن با چوب‌های مخصوص به غشای درام صدا از آن خارج می‌شود. درام توسط یک نوازنده و با دو چوب نواخته می‌شود. درام‌ست ترکیبی از چندین طبل است. این ساز از سری طبل، دست سنج، پایه و پدال تشکیل شده است. آموزش درام در آموزشگاه موسیقی در اصفهان به هنرجویان و علاقه‌مندان داده می‌شود.

آموزش ساکسیفون در اصفهان

آدولف ساکس بلژیکی سهم ارزشمندی در دنیای موسیقی داشت؛ زیرا او ابزاری را اختراع کرد که امروزه همه ما آن را به نام ساکسیفون می‌شناسیم. نام این ساز به زبان فرانسوی است. ساز ساکسیفون با کلارینت چندین ویژگی مشترک دارند. اینها سازهایی هستند که دارای یک دهانه متصل به یک نی ساده بوده و معمولاً از جنس برنج ساخته می‌شوند که آلیاژی از روی و مس است.

این آلیاژ با چکش خواری و شکل پذیری و همچنین رنگ زرد و سهولت صیقل دادن آن مشخص می‌شود. این ساز دارای سوراخ‌هایی است که فرد نوازنده با قرار دادن انگشتان خود بر روی آن‌ها و دمیدن در ساز آن را می‌نوازد. ساکسیفون یک ساز فلزی بادی تک نفره است. از انواع ساز ساکسیفون می‌توان به آلتو، تنور، سوپرانو و باریتون اشاره کرد.

آموزش ساکسیفون در اصفهان

 

 

 

آموزش ویولن سل در اصفهان

ویولن سل یک ساز زهی آرشه‌ای است که تکنیک اجرایی غنی دارد. به دلیل صدای غنی و خوش آهنگی که ویولن سل دارد اغلب به عنوان تک ساز از آن استفاده می‌شود. ویولن سل در مواقعی که لازم باشد غم، ناامیدی یا اشعاری عمیق در موسیقی بیان شود، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این مورد همتا ندارد.

ویولن سل برخلاف دو ساز ویولن و ویولا که بسیار شبیه به آن‌ها است در دست نگه داشته نمی‌شود بلکه به دلیل اندازه بزرگ آن صورت عمودی و بر روی چانه نوازنده و مابین زانوهای او قرار گرفته و به نوازنده به صورت نشسته به نواختن آن می‌پردازد.

این ساز قیمت نسبتأ بالایی داشته و نکات زیادی در مورد نحوه نواختن آن وجود دارد. به همین سبب برای افراد مبتدی که در ابتدای راه شروع آموزش موسیقی هستند گزینه مناسبی به شمار نمی‌رود.

قیمت انواع ساز در آموزشگاه موسیقی در اصفهان

ممکن است به تازگی در یکی از کلاس‌های موسیقی شرکت کرده باشید و بخواهید ساز مورد نظر خود را بخرید یا اینکه صرفاً جهت کادو دادن آن به دنبال قیمت انواع ساز در آموزشگاه موسیقی در اصفهان باشید. در این قسمت نوع ساز و قیمتی حدودی آن طبق آخرین تغییرات سال ۱۴۰۱ برای شما در جدول زیر لیست شده است.

نام ساز قیمت
پیانو از ۵۰ میلیون تومان به بالا
گیتار از ۲ میلیون به بالا
دیوان از ۲ تا ۳۰ میلیون تومان
کمانچه ۱ تا ۵ میلیون تومان
ویولن سل از ۱۳ تا ۵۰ میلیون تومان
ساکسیفون از ۷ تا ۶۰ میلیون تومان
درام از ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان
تمبک از ۲ تا ۱۵ میلیون تومان
ترومبون از ۸۸ میلیون تومان به بالا
تنبور از ۱ تا ۹ میلیون تومان
دف از ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان
فلوت از ۲۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان
ویولن از ۳ میلیون تومان به بالا
سه تار از ۸۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان
تار از ۳ میلیون تومان به بالا
سنتور از ۲ تا ۸ میلیون تومان

بهتر است ساز مورد نظر خود را از آموزشگاه موسیقی تهیه کنید. فایده این کار این است که هزینه معقول‌تری می‌پردازید و ساز با کیفیت‌تری تهیه می‌کنید.

قیمت انواع ساز در آموزشگاه موسیقی در اصفهان

 

 

 

کلاس موسیقی کودکان در اصفهان

کلاس موسیقی در آموزشگاه موسیقی در اصفهان به صورت فردی و گروهی برای کودکان ارائه می‌شود. آموزش موسیقی کودک را از جهات مختلف رشد می‌دهد تا هماهنگی بهتر و سریع‌تری بین دست و ذهن خود پیدا کند. کودکانی که موسیقی می‌آموزند در مقایسه با کودکانی که در این زمینه تمرین نمی‌کنند هوش، حافظه، توانایی‌های زبانی بهتری دارند.

در آموزشگاه موسیقی در اصفهان از ۳ سالگی کودک شما در کلاس موسیقی پذیرفته می‌شود. طبق نظر استادان در آموزشگاه موسیقی در اصفهان  منطقی است که کلاس موسیقی کودک را هر چه زودتر شروع کنید. آموزش موسیقی برای کودکان پیش دبستانی به شیوه‌ای مهیج و بر اساس یک روش آموزشی جامع برگزار می‌شود.

در کلاس درس در آموزشگاه موسیقی در اصفهان، استادان در مورد تنفس صحیح، آواز خواندن، تسلط بر نت موسیقی، توسعه شنوایی و حس ریتم، توسعه مهارت‌های حرکتی خوب و نحوه صحیح نواختن ساز در حال آموزش هستند.

گروه‌های رشد عمومی موسیقی کودکان بر اساس سن به دو گروه (۳ تا ۴ سال و ۵ تا ۶ سال) تقسیم می‌شوند. هر کلاس درس در آموزشگاه موسیقی در اصفهان ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. استادان در نحوه تدریس خلاقیت به خرج می‌دهند تا کودکان علاقه‌مند شوند.

در آموزشگاه موسیقی در اصفهان دوره‌های انفرادی موسیقی برای کودکان پیش دبستانی از ۴۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. مدت زمان درس در ماه‌های اول را می‌توان با توجه به میزان علاقه و تمرکز کودک به ۳۰ تا ۳۵ دقیقه کاهش داد.

کلاس موسیقی کودکان در اصفهان

 

 

 

بهترین زمان برای شروع آموزش به کودکان چند سالگی است؟

برای آموزش موسیقی به کودکان در آموزشگاه موسیقی کودکان در اصفهان هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. البته اگر کودکی در سنین نوجوانی شروع به آموزش کرده باشد، برای رسیدن به سطح‌های بالاتر، باید مهارت‌های اولیه مانند آواز، نواختن ساز، یادگیری نت نویسی و سلفژ را کاملاً فشرده و به تنهایی تمرین کند.

مزایای آموزش موسیقی به کودکان چیست؟

آموزش موسیقی به کودکان در آموزشگاه موسیقی در اصفهان باعث می‌شود هر دو نیمکره مغز به طور فعال کار کنند. به همین دلیل کودکانی که موسیقی می‌نوازند حافظه و هماهنگی حرکات بهتری دارند. یادگیری نواختن هر ساز، مهارت‌های حرکتی ظریف و تفکر فضایی را توسعه می‌دهد؛ به این دلیل که هر دو دست در نواختن درگیر هستند و هر کدام حرکات متفاوتی را انجام می‌دهند.

علاوه بر این، آموزش موسیقی در آموزشگاه موسیقی در اصفهان باعث رشد هوش کودک شما می‌شود. با خواندن نت‌ها، کودک باید متن موسیقی را روی ساز بازتولید کند. درس‌های موسیقی برای کودکان دارای مشکلات رشد گفتار نیز مفید، مفرح و سرگرم کننده خواهد بود.

 دانشمندان ثابت کرده‌اند که موسیقی روند رشد گفتار را تسریع می‌کند، ارتباطات غیرکلامی را بهبود می‌بخشد و به کودکان اجازه می‌دهد تا نه تنها زبان مادری خود، بلکه زبان خارجی را نیز سریع‌تر و آسان‌تر یاد بگیرند.کودکان درگیر موسیقی در رشد ذهنی از همسالان خود جلوتر هستند.

آنها به سرعت مهارت‌های خواندن را یاد می‌گیرند و می‌توانند افکار خود را واضح‌تر بیان کنند. شاید جالب باشد که بدانید موسیقی حتی بر هوش هیجانی نیز تأثیر می‌گذارد و سبب افزایش و رشد این نوع هوش در کودک شما می‌شود.

موسیقی همچنین باعث افزایش تمرکز، بهبود خلق و خو و حتی بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می‌شود. دیگر مزایای آموزش موسیقی به کودکان در آموزشگاه موسیقی در اصفهان عبارت‌اند از:

  • افزایش تمرکز
  • افزایش توانایی تفکر شهودی
  • بهبود عملکرد کودکان در درس‌هایی مثل علوم و ریاضی

آموزش مؤثر موسیقی باید چگونه باشد؟

آموزش مؤثر و خوب ویژگی‌هایی دارد که بر اساس آن‌ها می‌توانید مؤسسات مختلف را سنجیده و مقایسه کنید. به این روش می‌توانید بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان را برای آموزش فرزند خود پیدا کنید. ویژگی‌های یک آموزش خوب عبارت‌اند از:

  • یادگیری آسان و جذاب
  • بالا رفتن مهارت و دانش برای هنرجو
  • افزایش هوش موسیقایی هنرجو
  • توانایی پیشرفت در سطوح بالاتر

در هنگام شروع هر آموزشی به خود و فرزندان فرصت بدهید تا با مسیر آشنا شود و پیشرفت کند. آموزش درست و اصولی به همراه صبر و تمرین در این خصوص شما را به نتایج شگفت انگیزی می‌رساند.

آموزش مؤثر موسیقی باید چگونه باشد؟

 

 

 

آموزشگاه موسیقی در اصفهان چه دوره‌هایی برگزار می‌کند؟

در آموزشگاه موسیقی در اصفهان دوره‌های متفاوتی ارائه می‌شود که بر اساس انتظارات و علایق خود می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کنید. لیست دوره‌های آموزش موسیقی در اصفهان  که در آموزشگاه‌های موسیقی این شهر ارائه می‌شود به همراه هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های موسیقی در اصفهان در لیست ذیل قابل مشاهده هستند.

نام دوره هزینه
دوره آواز و خوانندگی ۸۰۰ هزار تومان به بالا
دوره آموزش گیتار ۱ میلیون و نیم به بالا
دوره آموزش پیانو ۴ جلسه ۲۰۰ هزار تومان
دوره آموزش ویولن هر جلسه ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان
دوره آموزش سنتور و ساز ایرانی هر جلسه ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
کلاس آموزش تار ۴ جلسه نیم ساعته ۲۵۰ هزار تومان
دوره آموزش تمبک ۴ جلسه ۲۰۰ هزار تومان
دوره‌های آموزشی برای کودکان ۹۰۰ هزار تومان
دوره آموزشی برای نوجوانان ۷۲۰ هزار تومان
دوره فشرده آموزش موسیقی ۲ میلیون و نیم
دوره‌های خصوصی برای انواع سطوح هر جلسه ۹۰۰ هزار تومان
دوره آموزشی برای بزرگسالان ۲ میلیون تومان

شهریه دوره‌های موسیقی در اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟

شهریه هر دوره به عوامل زیادی بستگی دارد و طبق این فاکتورها مشخص می‌شود. این فاکتورها که بر تعیین نرخ شهریه در آموزشگاه موسیقی در اصفهان تاثیر دارند در ادامه بررسی می‌شوند.

شهریه دوره‌های موسیقی در اصفهان به چه عواملی بستگی دارد؟

 

 

 

مدت زمان کلاس

هرچه مدت زمان کلاس برای آموزش بیشتر باشد شهریه دریافتی در آموزشگاه موسیقی در اصفهان بالاتر می‌رود. مدت زمان کلاس‌ها برای سطح بزرگسال ۹۰ دقیقه و سطح خردسال ۳۰ دقیقه است. مدت زمان هر کلاس در آموزشگاه‌های مختلف متفاوت است.

سطح هنرجو

شهریه پایه آموزشگاه موسیقی در اصفهان از مبلغ مشخصی شروع می‌شود و به‌مرورزمان با بال رفتن سطح هنرجو افزایش می‌کند. تعرفه شهریه کلاس‌های مختلف با هم متفاوت است. برای مثال، سازهایی مانند پیانو یا ویولن نسبت به تار و دف شهریه بالاتری دارد.

خصوصی یا گروهی بودن کلاس

کلاس‌های گروهی همیشه ارزان‌تر هستند. بهتر است در ابتدای امر با کلاس گروهی شروع کنید؛ چون با این روش شما در کلاس از سایر هنرجویان نیز می‌آموزید. کلاس‌های خصوصی هزینه بالاتری دارند و در صورتی لازم هستند که بخواهید به طور فشرده دوره خود را به اتمام برسانید.

آنلاین با حضوری بودن دوره

شما برای کلاس‌های آنلاین شهریه کمتری می‌پردازید و از منزل خود درس را دریافت می‌کنید. این کلاس‌ها هزینه کمتری دارند، برای ایاب و ذهاب هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و در وقت خود نیز صرفه جویی می‌کنید. کیفیت این کلاس‌ها تفاوت چندانی با کلاس‌های حضوری ندارد و فرصت خوبی برای علاقه‌مندان است تا از هر کجای دنیا با استاد دلخواه خود موسیقی بیاموزند.

مهارت و تجربه استاد

مهارت استاد عاملی تعیین کننده و مهم است؛ زیرا این مهارت مسیر آموزش را برای شما آسان می‌کند. استادانی که ماهر هستند می‌توانند از روش‌های خلاقانه و تکنیک‌های مؤثر تدریس برای آموزش استفاده کنند.

علاوه بر این با تجربه خود می‌توانند چالش‌هایی که در امر یادگیری برای شما به وجود می‌آید را رفع کنند. به همین دلیل استادان با تجربه در آموزشگاه موسیقی در اصفهان شهریه بالاتری دریافت می‌کنند؛ اما شما نیز در عوض آموزشی با کیفیت بالا و مؤثر می‌بینید.

نوع ساز و دوره درخواستی

در تعیین هزینه دوره‌های مختلف نوع ساز و دوره هنرجو نیز مؤثر است. برخی از سازها پیچیدگی بیشتری دارند و نکات زیادی برای آموزش به هنرجو وجود دارد. به همین منظور در آموزشگاه موسیقی در اصفهان نوع ساز نیز بر میزان شهریه تأثیر دارد.

تعداد جلسات

هرچه تعداد جلسات بیشتر شود شما نیز باید شهریه بیشتری پرداخت کنید. برای کاهش هزینه‌های خود در این زمینه می‌توانید از پکیج‌هایی که مؤسسات طراحی می‌کنند استفاده کنید. شما پکیج‌های ۴ یا ۸ جلسه‌ای رزرو می‌کنید و با مبلغ کمتری می‌توانید آموزش خود را در آموزشگاه موسیقی در اصفهان شروع کنید.

چطور ساز موسیقی خود را انتخاب کنیم؟

یادگیری نواختن ساز یکی از جالب‌ترین کارهایی است که هرکسی می‌تواند بیاموزد. این کار سرگرم کننده و با ارزش است. اگر هنوز نمی‌دانید چه سازی را انتخاب کنید، به ادامه این بخش توجه کنید تا در این مورد شما را راهنمایی کنیم.

چطور ساز موسیقی خود را انتخاب کنیم؟

 

 

 

با پیانو شروع کنید

نواختن پیانو در بسیاری از فرهنگ‌ها و سبک‌های موسیقی رایج است. اگر می‌خواهید یک ساز را بدون توجه به سن خود یاد بگیرید، پیانو و کیبورد انتخاب‌های خوبی هستند. در آموزشگاه موسیقی در اصفهان دوره‌های آموزش پیانو برگزار می‌شود.

گیتار را در نظر بگیرید

 از کلاسیک تا متال، یادگیری نواختن گیتار همه درها را به روی سبک‌های جدید موسیقی باز می‌کند. گیتار شاید بیش از هر ساز دیگری بر فرهنگ پاپ تأثیر گذاشته است و به محبوب‌ترین انتخاب برای مبتدیان در سراسر جهان تبدیل شده است.

 یک گیتار آکوستیک بردارید یا نسخه الکتریکی آن را بررسی کنید. پس از تسلط بر اصول نوازندگی گیتار، می‌توانید سازهای دیگری را نیز مانند سنتور اضافه کنید.

استفاده از ابزارهای کلاسیک را در نظر بگیرید

یکی از کارآمدترین مشاغل در موسیقی، نواختن سازهای زهی کلاسیک در ارکسترها است. اگر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید، سازهای ارکستر مجلسی ممکن است برای شما جذاب باشند.

سازهای برنجی را بشناسید

سازهای ساده و پیچیده که از جنس برنج اساساً لوله‌های فلزی بلندی هستند که دریچه‌ها و کلیدهایی دارند. برای نواختن آنها، لب‌های خود را بر یک دهانه فلزی قرار داده و در آن بدمید تا صدا ایجاد شود. این سازها در انواع گروه‌ها و ارکسترهای زنده استفاده می‌شوند. سازهای برنجی عبارت‌اند از:

  • لوله
  • ترومبون
  • شیپور فرانسوی

آلات موسیقی جدید را در نظر بگیرید

مردم بیشتر از همیشه به دنبال آموزش موسیقی هستند. در بازار آلات موسیقی جدیدی وجود دارند که باید ابتدا آن‌ها را بررسی کرده و سپس آموزش خود را در آموزشگاه موسیقی در اصفهان شروع کنید.

 

شماره تماس آموزشگاه موسیقی در اصفهان

 

لیست آموزشگاه موسیقی در اصفهان

به منظور ساده کردن کار شما لیستی از آموزشگاه‌های موسیقی در اصفهان جمع آوری کرده‌ایم و به همراه شماره تماس آموزشگاه موسیقی در اصفهان و همچنین برای راحتی بیشتر آدرس آموزشگاه موسیقی در اصفهان در جدولی به شما تقدیم می‌کنیم.

با بررسی کردن لیست آموزشگاه‌های موسیقی در اصفهان می‌توانید نزدیک‌ترین و بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان را پیدا کرده و به آن مراجعه کنید.

نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
آموزشگاه آزاد موسیقی رادفر اصفهان، خیابان مدرس، ابتدای خیابان رضا عباسی ، نبش بن بست گل یاس ۰۹۱۲۹۳۴۴۹۴۶
آموزشگاه موسیقی سروش اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، ابتدای خیابان سعادت آباد،
به سمت چهار باغ بالا
۰۳۱۳۶۶۳۱۰۴۴
آموزشگاه موسیقی سپاهان سینا اصفهان، خیابان توحید، چهارراه مهرداد، فرعی مهرداد شرقی، پلاک ۱۳۸ ۰۳۱۳۶۲۸۶۱۳۴
آموزشگاه موسیقی پایور اصفهان، خیابان شیخ مفید شرقی، کنار ساج کابین، شماره ۸۳ ۰۳۱۳۶۶۱۰۴۳۸
آموزشگاه موسیقی سازک اصفهان، خیابان محتشم کاشانی (دقیقی)، کنار کوچه مسجد جعفریه،
ابتدای کوچه لادن، پلاک ۵۰
۰۳۱۳۶۲۴۹۴۳۹
آموزشگاه موسیقی ماهور اصفهان، خیابان سهروردی، کنار کوچه ۲۴ ۰۹۳۳۱۷۳۸۳۵۳
آموزشگاه موسیقی داوود اصفهان، خیابان جابر انصاری، پس از خیابان جانبازان، نرسیده به شهرداری ۰۳۱۳۴۴۴۹۴۲۷
آموزشگاه موسیقی بیداد

 

اصفهان، فلکه مصدق، خیابان شیخ بهایی، پس از کوی ذوالفقار. ۰۳۱۳۲۳۷۱۲۸۱
آموزشگاه آزاد موسیقی شور انگیز اصفهان، نرسیده به فلکه شهدا، نبش بلوار کاوه ۰۹۱۳۰۷۶۷۶۲۶
آموزشگاه موسیقی دستان اصفهان، خیابان کشاورز، پس از کلینیک شبانه روزی آتیه،
کوی شهید محمد حسین وحید، دروازه دوم به سمت راست
۰۳۱۳۷۷۵۳۰۵۴
آموزشگاه موسیقی اوج اصفهان، خیابان ملک شهر، خیابان مطهری، کوی شهید مهاجری، پلاک ۱۵ ۰۳۱۳۴۲۰۹۶۲۰

آموزشگاه موسیقی کیمیااصفهان، خیابان پروین، حدفاصل بین خیابان عسگریه یک و پل سرهنگ، کنار کوچه قاسم زاده،
کوچه شماره ۶۲، مجتمع شماره ۱۹۵، واحد ۴۰۳۱۳۵۶۵۶۱۰۰آموزشگاه موسیقی مکتوب نخست سپاهاناصفهان، چهارراه نقاشی، اول خیابان فلسطین، کوچه شاه جهان، پلاک دوم، طبقه ۲۰۳۱۳۲۲۳۲۸۳۶آموزشگاه موسیقی آرپااصفهان، خیابان خاقانی، نبش کوچه چهارسوقی‌ها۰۳۱۳۶۲۴۴۵۳۳

آموزشگاه موسیقی فارابی اصفهان

 

اصفهان، خیابان سعادت آباد، کوچه کارگران، مجتمع آزمایشگاه رازی، طبقه دو

 

۰۳۱۳۶۶۲۶۷۵۵

 

آموزشگاه موسیقی رودکی اصفهان

 

اصفهان، میدان انقلاب، کوچه فرصت، مجتمع امین

 

۰۹۱۳۱۶۵۶۵۳۵

۰۳۱۳۲۲۲۱۹۲۷

 

آموزشگاه موسیقی شیدا

 

اصفهان، خیابان امام خمینی شرقی، ابتدای کوچه شهامت، طبقه پایین موسسه دنیای زبان

 

۰۳۱۳۴۲۶۴۴۶۱۸

 

آموزشگاه موسیقی نغمه گشایش

 

اصفهان، خیابان مطهری، حد فاصل میان پل شیری به سمت پل فلزی، کوچه دوم

۰۳۱۳۴۲۰۳۰۰۴ 

12-لیست آموزشگاه موسیقی در اصفهان

 

 

 

 

آموزشگاه موسیقی در اصفهان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات متنوعی برای هنرجویان در آموزشگاه موسیقی در اصفهان ارائه می‌شود. وظایف اصلی بخش خدمات آموزشی پولی موارد زیر است:

  • شکل گیری توانایی‌های هنری
  • توسعه مهارت‌های خلاقانه در کودکان خردسال
  • آماده سازی کودکان برای ورود به مدرسه موسیقی
  • انطباق کودکان با ویژگی‌های پیچیده تحصیل در یک مدرسه موسیقی
  • توسعه ذوق هنری در هنرجو
  • گسترش افق‌های موسیقی در نوجوانان و بزرگسالان
  • آموزش آواز و تمرین صدا
  • آموزش نواختن انواع ساز موسیقی
  • آشنایی با مفاهیم و تئوری موسیقی

همچنین از دیگر خدمات آموزشگاه‌های موسیقی در اصفهان آموزش هنر در بخش خدمات آموزشی پولی است که در زمینه‌های زیر انجام می‌شود:

  • گروه‌های رشد زیبایی شناختی اولیه برای کودکان ۳ تا ۵ ساله
  • تئاتر موزیکال برای کودکان ۴ تا ۱۵ ساله
  • آماده سازی کودکان برای ورود به مدرسه موسیقی
  • آموزش نواختن آلات موسیقی و آواز به کودکان و بزرگسالان

سؤالات متداول

  1. تعرفه دوره‌های موسیقی در اصفهان چقدر است؟

این هزینه به زمان کلاس و سطح شما بستگی دارد. به طور کلی هزینه ۳۰ دقیقه کلاس در آموزشگاه موسیقی در اصفهان از ۱۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

  1. آموزش هر ساز چه مدت طول می‌کشد؟

مدت زمان آموزش شما به توانایی، علاقه و تمرین مستمر بستگی دارد. استادان ماهر در آموزشگاه موسیقی در اصفهان مدت زمان این دوره را از ۶ ماه تا ۱ سال برای سازهای ساده تعیین کرده‌اند.

  1. برای مبتدی‌هایی که به دنبال شروع موسیقی هستند چه سازی بهتر است؟

افرادی که مبتدی هستند و تابه‌حال تجربه نواختن ساز نداشته‌اند بهتر است با گیتار یا پیانو یا سازهای ساده مثل تار و دف مسیر آموزش موسیقی خود را شروع کنند.

  1. چطور بفهمیم به چه سازی علاقه داریم؟

برای این کار لازم است خود را با موسیقی همدم کرده و سازهای مختلف را امتحان کنید. این تجربه مدتی به طول می‌انجامد و ممکن است از این شاخه به آن شاخه بپرید؛ اما در نهایت به شناخت درستی از ساز و موسیقی مورد علاقه خود خواهید رسید.

  1. یادگیری موسیقی برای چه کسانی مفید است؟

افرادی که به موسیقی علاقه دارند و برای پیشرفت در آن زمان می‌گذارند و تمرین می‌کنند در این زمینه پیشرفت می‌کنند. رشته شما و تجربه‌های قبلی‌تان بر این مورد تأثیری ندارد.

شارینو

اصفهان یکی از کلان شهرهای ایران محسوب می‌شود و دارای مساحت و جمعیت زیادی است. بی ربط نیست که این شهر را نصف جهان نامیده‌اند. مراکز تفریحی اصفهان و سینماهای اصفهان بسیار شلوغ و پرطرف‌دار هستند.

در سایت مفید شارینو شما می‌توانید در مورد این مراکز و برخی موارد دیگر مانند پزشک تغذیه در اصفهان، آزمایشگاه‌های اصفهان، فیزیوتراپی در اصفهان، کلینیک دندانپزشکی در اصفهان و پزشکان قلب و عروق در اصفهان مطالعه کنید و نکات کاربردی زیادی را بیاموزید.

 جالب است؛ اما در این سایت شما حتی می‌توانید در مورد نویسندگان اصفهان مطالب زیادی بخوانید. علاوه بر این در سایت شارینو از تعمیر وسایل مختلف مانند تعمیر شوفاژ در اصفهان، تعمیر مخلوط کن در اصفهان و تعمیر قهوه ساز در اصفهان نیز مطالب زیادی وجود دارد.

 این مطالب به شما کمک می‌کنند وسایل خود را در منزل تعمیر کرده یا از قیمت قطعات و تعویض آن‌ها اطلاع پیدا کنید؛ بنابراین این سایت چه اهل اصفهان باشید و چه مسافر آن برای شما کاربردی خواهد بود.

شما در شارینو در مورد سرویس‌ها و خدمات دیگر نیز مانند پیوند درخت در اصفهان، لوله کشی گاز در اصفهان، روشنایی و نورپردازی در اصفهان و سمپاشی در اصفهان نیز می‌توانید مطالعه کنید. در این مقالات به بررسی دقیق موضوع و طرح سؤالات متداول پرداخته شده است.

سخن پایانی

موسیقی هنری ماندگار و روح افزا است که در طول سالیان متمادی همدم لحظات شاد و تلخ انسان‌ها است. این هنر به بیان احساسات انسان کمک کرده و روشی برای غلبه بر سختی‌های روزگار است. امروزه نیز افراد زیادی با هدف‌های مختلف به دنبال یادگیری این هنر هستند.

در این مقاله به طور مفصل به صحبت درباره هنر اول، انواع آلات موسیقی، آموزشگاه موسیقی در اصفهان و برخی نکات دیگر پرداخته‌ایم. چنانچه قصد ثبت نام در آموزشگاه موسیقی در اصفهان را دارید یا به دنبال لیست آموزشگاه زبان در اصفهان می‌گردید، مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

 

شماره تماس آموزشگاه موسیقی در اصفهان

۵ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *