استادکار کابینت در یزد

استادکار کابینت در یزد


شماره کابینت کار در یزد

استادکار کابینت در یزد

استادکار کابینت در یزد متخصصی است که با بهره‌گیری از دانش و مهارت خود به اجرای انواع کابینت در یزد می‌پردازد. کابینت یک عضو جدایی‌ناپذیر از هر آشپزخانه ایرانی است که علاوه بر افزایش زیبایی و نظم محیط آشپزخانه، کاربرد‌های بسیاری نیز در زندگی روزمره دارد.

برای نصب کابینت لازم است با نکات مهمی‌ در این زمینه آشنا باشید تا انتخاب مناسبی داشته و کابینت کاری آشپزخانه شما به بهترین شکل انجام شود. به منظور شناخت بیشتر حوزه کاری استادکار کابینت در یزد، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

لیست کابینت کارهای یزد 

بر روی شماره کلیک کنید

 

مختاری   ۰۹۱۳۶۰۸۳۱۹۶

زارع        ۰۹۹۳۲۰۹۲۵۳۵

سماواتی ۰۹۹۳۱۴۱۷۷۵۶

باقری     ۰۹۱۳۴۴۸۲۳۹۳

صحتی   ۰۹۱۳۴۴۸۲۳۹۳

حیدری   ۰۹۱۹۹۸۳۴۸۵۵

 

 

انواع کابینت در یزد

پیش از اقدام به کابینت کاری آشپزخانه در یزد لازم است انواع مختلف کابینت از لحاظ جنس را به خوبی بشناسید. این موضوع به شما کمک می‌کند با آگاهی بیشتری در این زمینه تصمیم بگیرید و کابینت مناسبی برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

به طور کلی امروزه کابینت به ۳ دسته کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن تقسیم‌ می‌شود. سبک کلاسیک سبکی است که کابینت‌های آن دارای برجستگی یا فرورفتگی هستند. یعنی روی ستون‌ها، نما‌های کار یا درب‌ کابینت نقش‌های برجسته‌ای ایجاد می‌شود. کابینت ممبران و چوبی را می‌توان جزو کابینت‌های کلاسیک در نظر گرفت.

کابینت مدرن کابینتی است که اجزای آن صاف و فاقد طراحی‌های برجسته هستند. در این کابینت‌ها خبری از اشکال هندسی پیچیده نیست و از خطوط روان و ساده‌ای برای تزیین آن‌ها استفاده می‌شود. از انواع کابینت‌های مدرن می‌توان به کابینت ام دی اف، ‌هایگلاس و پلی گلاس اشاره کرد.

کابینت‌های سبک نئوکلاسیک نیز از لحاظ طراحی ظاهری چیزی ما بین سبک کلاسیک و مدرن هستند. این کابینت‌ها بیشتر با رنگ‌های سرد و ملایمی‌ همچون سفید و طوسی اجرا می‌شوند و ویژگی بارز آن‌ها درب‌های شیشه‌ای یا ویترین است. کابینت‌های چوبی، روکش چوب، پلی اورتان، انزو و ممبران جزو کابینت‌های نئوکلاسیک هستند.

حال در ادامه مطلب درمورد تک‌تک انواع کابینت موجود در بازار به طور کامل صحبت خواهیم کرد و شما می‌توانید بعد از مطالعه این بخش به خوبی درمورد کابینت آشپزخانه خود تصمیم گیری کنید.

شماره کابینت کار در یزد

 

کابینت ام دی اف در یزد

کابینت ام دی اف از رایج‌ترین کابینت‌های مورداستفاده در ایران است که صرفه اقتصادی داشته و با هزینه‌ای مناسب قابل اجرا است. علاوه بر این کابینت ام دی اف از دوام و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و امروزه به‌عنوان پرطرف‌دارترین کابینت آشپزخانه شناخته می‌شود.

این نوع کابینت از لحاظ ظاهری شبیه به کابینت ملامینه است و برای روکش هر دو آن‌ها از جنس ملامینه استفاده شده است؛ اما مغزی کابینت ملامینه از نوع ورق نئوپان و کابینت ام دی اف از ورق ام دی اف است. درمورد ویژگی‌های کابینت ام دی اف باید بگوییم این نوع کابینت ابزار خوری راحتی دارد و از سطحی یکنواخت و متراکم برخوردار است.

علاوه بر این، این کابینت‌ها به نسبت کابینت ملامینه حساسیت کمتری به آب و رطوبت و دارند؛ اما باید از نفوذ رطوبت به آن‌ها جلوگیری کرد. به همین دلیل استادکار کابینت در یزد برای اجرای یونیت کابینت‌های ام دی اف در قسمت ظرف‌شویی آشپزخانه، از متریال پی وی سی استفاده می‌کند تا کابینت از تماس با رطوبت حفظ شود.

درمورد نکات منفی استفاده از کابینت‌های امن دی اف نیز باید بگوییم این کابینت‌ها بافت نرمی‌ دارند و ممکن است بعد از مدتی جای پیچ‌های آن‌ها شل شود. علاوه بر این ماده سمی‌ به نام فرمالدئید در ورق‌های این کابینت‌ها وجود دارد که ممکن است برای سلامتی شما ضرر داشته باشد.

اما به طور کلی کابینت ام دی اف معایب چندانی ندارد و مزایای بسیار آن سبب شده است در بسیاری از آشپزخانه‌ها از آن استفاده شود. به طور کلی این کابینت‌ها برای مناطق دارای آب و هوای مرطوب توصیه نمی‌شوند و در غیر این صورت بسیار مناسب و کاربردی هستند.

کابینت ام دی اف در یزد

استادکار کابینت در یزد

 

 

کابینت ملامینه در یزد

کابینت کار ساختمان در یزد می‌تواند بنا به سلیقه و نظر شما از کابینت‌های جنس ملامینه نیز برای آشپزخانه استفاده کند. امروزه استفاده از کابینت‌های ملامینه چندان مرسوم نیست؛ اما باز هم ممکن است برخی افراد به دلیل قیمت پایین آن تمایل داشته باشند در آشپزخانه خود از کابینت ملامینه استفاده کنند.

این کابینت در رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی قابل اجرا است و همان‌طور که قبلاً گفتیم ظاهری شبیه به کابینت‌های ام دی اف دارد. درمورد خصوصیات کابینت ملامینه باید بگوییم ورق نئوپان موجود در آن بافت ضعیفی دارد و ممکن است محل اتصالات و پیچ‌های این کابینت‌ها بعد از مدتی شل شود.

همچنین کابینت‌های ملامینه از مقاومت فشاری پایین و حساسیت بالایی نسبت به رطوبت برخوردار هستند. از این رو برای قرارگیری اجسام سنگین اصلاً مناسب نیستند. همچنین قیمت این کابینت نسبت به کابینت‌های ام دی اف بسیار کمتر است.

کابینت ‌هایگلاس در یزد

کابینت‌های ‌هایگلاس از پرطرف‌دارترین انواع کابینت آشپزخانه هستند که به دلیل درخشندگی و زیبایی خاص و همچنین مقرون به‌صرفه‌بودن در بسیاری از آشپزخانه‌های ایرانی به کار می‌روند. متریال‌ هایگلاس از درخشش و زیبایی قابل‌توجهی برخوردار است و مانند آینه نور را منعکس می‌کند.

 کابینت‌های ‌هایگلاس از تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند و مقاومت و دوام خوبی نیز دارند. درمورد معایب کابینت‌های ‌هایگلاس نیز باید بگوییم این کابینت‌ها لبه‌های تیزی دارند و علاوه بر این ممکن است در تماس با رطوبت آسیب ببیند.

مورد دیگر نیز این است که کابینت ‌هایگلاس لک پذیری و خش‌پذیری زیادی داد و نیازمند مراقبت و نگهداری مداوم است. استادکار کابینت در یزد این نوع کابینت مدرن را در مدل‌های مختلفی همچون کابینت ‌هایگلاس سفید، سفید و نقره‌ای، سفید و مشکی، سفید و صورتی و قرمز اجرا می‌کند.

حواستان باشد که حتماً برای اجرای این نوع کابینت از مجرب‌ترین استادکار کابینت در یزد کمک بگیرید، تا خروجی نهایی کار رضایت‌بخش و باکیفیت باشد.

کابینت ‌هایگلاس در یزد

استادکار کابینت در یزد

 

 

کابینت ممبران در یزد

از دیگر انواع کابینت یزد می‌توان به کابینت ممبران یا وکیوم اشاره کرد که از زیباترین و لوکس‌ترین کابینت‌های آشپزخانه به شمار می‌آید. با استفاده از این نوع کابینت می‌توانید آشپزخانه‌ای با سبک لوکس و مجلل داشته باشید و زیبایی خیره‌کننده‌ای ایجاد کنید.

کابینت‌های ممبران تنها جزو کابینت‌های کلاسیک نیستند؛ بلکه در سبک‌های مدرن و نئوکلاسیک نیز تولید می‌شوند؛ اما نسبت به ممبران کلاسیک کاربرد کمتری دارند. کابینت‌های ممبران نسبت به کابینت‌های ‌هایگلاس و ام دی اف از طراحی و ساخت پیچیده‌تری برخوردار هستند.

از مزایای نصب کابینت‌های ممبران در آشپزخانه می‌توان به تنوع بالای طرح و اجرای طرح‌های کلاسیک با قیمت کمتری از کابینت‌های چوبی اشاره کرد. درمورد نکات منفی کابینت‌های ممبران نیز لازم است بدانید کیفیت بالای این کابینت‌ها وابستگی زیادی به دانش و تخصص استادکار کابینت در یزد دارد و به همین دلیل باید از بهترین نصاب کابینت در یزد کمک بگیرید.

همچنین اگر بخواهید به کمک استادکار کابینت در یزد این کابینت‌ها را تعمیر کنید، ممکن است نتوانید کابینت را با همان رنگ و طرح قبلی ترمیم کنید. علاوه بر این کابینت ممبران حساسیت بسیاری به نور مستقیم خورشید و اجسام تیز دارد.

استادکار کابینت در یزد می‌تواند بنا به سلیقه شما مدل‌های مختلف کابینت ممبران را اجرا کند؛ اما لازم است بدانید در این کابینت‌ها امکان اجرای طرح‌های ظریف وجود ندارد؛ زیرا ممکن است کیفیت نهایی کار افت کند.

 

شماره کابینت کار در یزد

 

کابینت چوبی در یزد

اگر بخواهیم گران‌ترین کابینت در یزد را معرفی کنیم باید شما را با کابینت چوبی آشنا کنیم. در ایران متریال چوب از قیمت بالایی برخوردار است و کلیه محصولاتی که با استفاده از چوب ساخته شوند گران قیمت هستند. کابینت‌های چوبی ظاهری بسیار طبیعی، زیبا و لاکچری دارند و برای افرادی که دغدغه مالی ندارند بسیار مناسب است.

استادکار کابینت در یزد در کابینت‌های چوبی می‌تواند طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ایجاد کند و با به‌کارگیری آن‌ها در آشپزخانه حس خوب طبیعت را در خانه شما جاری سازد. لازم به ذکر است کابینت چوبی مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارد و باید به خوبی از آن مراقبت کنید.

حتماً برای اجرای کابینت‌های چوبی از حرفه‌ای‌ترین استادکار کابینت در یزد کمک بگیرید؛ زیرا با توجه به قیمت بالای این نوع کابینت لازم است نصب و اجرای آن با دقت و ظرافت بسیاری انجام شود.

کابینت چوبی در یزد

استادکار کابینت در یزد

 

 

کابینت روکش چوب در یزد

این کابینت‌ها بر خلاف کابینت‌های چوبی که تماماً از چوب ساخته می‌شوند، تنها دارای روکشی چوبی هستند و مغزی آن‌ها از ام دی اف خام تشکیل می‌شود. کابینت روکش چوب از قیمت پایین‌تری نسبت به کابینت‌های چوبی برخوردار است؛ اما به طور کلی جزو کابینت‌های گران‌قیمت محسوب می‌شود.

از پرطرف‌دارترین انواع کابینت‌های روکش چوب می‌توان به کابینت‌های دارای روکشی از چوب ملچ و بلوط اشاره کرد. استادکار کابینت در یزد می‌تواند با استفاده از این کابینت‌ها آشپزخانه شما به شکل کلاسیک دکور کرده و جلوه زیبایی در آن ایجاد کند. مزایای کابینت‌های روکش چوب عبارت‌اند از:

  • قابلیت طراحی و اجرای طرح‌های بسیار زیبا و متنوع
  • مقاومت در برابر رطوبت (به علت وجود رنگ‌های پلی اورتان و پلی استر)
  • عمر و ماندگاری بالا

درمورد معایب این دسته از کابینت‌ها نیز باید بگوییم ممکن است در ساخت آن‌ها از روکش‌های بی‌کیفیت استفاده شود. همچنین به طور کلی از روکش‌های کمی‌ می‌توان برای طراحی این کابینت‌ها استفاده کرد. شما می‌توانید با مشورت با مجری کابینت در یزد بهترین کابینت روکش چوب را خریداری کرده و با استفاده از آن نمای طبیعی و زیبایی به آشپزخانه خود بدهید.

کابینت فلزی در یزد

کابینت فلزی از دیگر انواع کابینت است که در گذشته توسط استادکار کابینت در یزد برای آشپزخانه‌های بسیاری نصب می‌شد؛ اما امروزه کابینت‌های فلزی جایگاه خود را در بازار کابینت از دست داده‌اند و کمتر از آن‌ها استفاده می‌شود. کابینت فلزی به ۳ دسته کابینت استیل، کابینت فلزی دارای ورق گالوانیزه و کابینت فلزی دارای ورق سیاه تقسیم می‌شود.

مورد دوم و سوم قیمت پایین‌تری نسبت به کابینت استیل دارند و علاوه بر این کیفیت کابینت استیل نیز بالاتر است. به طور مثال مقاومت کابینت‌های فلزی استیل در برابر رطوبت و اکسایش بسیار بیشتر از دو نوع دیگر است. مزایای کابینت‌های فلزی عبارت‌اند از:

  • استحکام و مقاومت زیاد
  • قابلیت ترمیم آسان
  • قیمت پایین به نسبت سایر انواع کابینت
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی
  • بهداشت بالا
  • ضربه‌پذیری

امروزه کابینت کار یزد بیشتر برای اماکنی همچون رستوران‌های بزرگ، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها از انواع کابینت فلزی استفاده می‌کند. علت این موضوع این است که بهداشت در این مکان‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌توان کابینت‌های فلزی را به‌راحتی شستشو داده و ضدعفونی کرد.

کابینت انزو در یزد

متریال اصلی سازنده کابینت‌های انزو ورق ام دی اف است. این کابینت‌ها به‌عنوان نوعی از کابینت‌های ممبران شناخته می‌شوند؛ اما لازم است بدانید کابینت انزو با کابینت ممبران تفاوت بسیاری دارد. برای مثال این نوع کابینت برخلاف نوع ممبران بیشتر به رنگ سفید براق طراحی می‌شود. از مزایای کابینت‌های انزو می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ضخامت زیاد برای اجرای طراحی‌های مختلف
  • جلوه زیبا به دلیل به کار رفتن متریال سی ان سی در درب کابینت
  • دوام بالا

از معایب کابینت‌های انزو نیز می‌توان به این موضوع اشاره کرد که نصاب کابینت در یزد در ظرافت و زیبایی کار نقش بسیار مهمی‌ دارد و کیفیت نهایی کابینت کاملاً به مهارت و تجربه استادکار کابینت در یزد بستگی دارد.

کابینت انزو در یزد

استادکار کابینت در یزد

 

 

کابینت کلاسیک بهتر است یا مدرن؟

یکی از رایج‌ترین سؤالات افراد به هنگام اجرای کابینت در یزد این است که کابینت کلاسیک برای آشپزخانه بهتر است یا کابینت مدرن؟ در این باره باید بگوییم لازم است سبک دکوراسیون آشپزخانه با دکوراسیون داخلی خانه، فرش‌ها، مبلمان، کمد‌ها و ست پذیرایی هماهنگ باشد.

بنابراین، اگر در خانه شما از مبلمان استیل، چوبی، فرش‌های سنتی، کوسن‌های زربافت، پرده‌های سنگین و سلطنتی و سقف و دیوار‌های کناف کاری و گچ کاری شده استفاده شده است، بهتر است کابینت آشپزخانه خود را ام دی اف چوبی یا ممبران کلاسیک انتخاب کنید.

از سوی دیگر اگر خانه شما سبکی مدرن و مینیمال دارد و در آن از مبلمان و پرده‌های ساده، ست پذیرایی فلزی و چوبی، سقف و دیوار‌های فاقد گچ کاری و کناف و کاغذ دیواری‌های خلوت استفاده شده است، پیشنهاد ما به شما کابینت ام دی اف با روکش ‌هایگلاس طوسی یا سفید است.

البته برای آشپزخانه منازلی با دکوراسیون مدرن می‌توان از انواع کابینت فلزی یا چوبی نیز استفاده کرد؛ اما با توجه به دسترسی بیشتر استادکار کابینت در یزد به ام دی اف، بهتر است این نوع کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

لازم به ذکر است شما می‌توانید از طریق مشورت با استادکار کابینت در یزد به خوبی در این زمینه تصمیم بگیرید.

راهنمای خرید کابینت در یزد

پیش از اقدام به استفاده از خدمات نصب کابینت در یزد لازم است با نکات مهمی‌ درمورد انتخاب کابینت مناسب آشنا باشید. آشنایی با این نکات در انتخاب و نصب بهتر انواع کابینت به شما کمک می‌کند و کیفیت پایانی کار را افزایش می‌دهد. در ادامه به طور کامل درمورد عوامل مهمی‌ که باید در انتخاب کابینت به آن توجه کنید صحبت خواهیم کرد.

سبک دکوراسیون خانه

اولین موضوعی که در انتخاب کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید، این است که خانه شما چه سبکی دارد. امروزه کابینت‌ها در انواع مختلف کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارند و از هریک از آن‌ها می‌توان برای دکوراسیون‌های مختلف استفاده کرد. به طور مثال برای آشپزخانه مدرن کابینت ‌هایگلاس، فلزی یا ام دی اف پیشنهاد می‌شود.

برای خانه‌هایی با سبک دکوراسیون کلاسیک نیز کابینت‌های ممبران و چوبی بهترین انتخاب هستند.

ابعاد آشپزخانه

حتماً پیش از خرید کابینت در یزد و تماس با استادکار کابینت در یزد ابعاد آشپزخانه خود را در نظر بگیرید؛ زیرا کابینت کاری آشپزخانه‌های کوچک با آشپزخانه‌های بزرگ و وسیع تفاوت‌های بسیاری دارد. اگر آشپزخانه شما کوچک است و قصد دارید از تمام فضای آن استفاده کنید، بهتر است کابینت‌هایی که طرح‌های کشیده و بلند تا سقف دارند را انتخاب کنید.

برای آشپزخانه‌های بزرگ نیز بهتر است استادکار کابینت در یزد از کابینت‌هایی با سبک مدرن استفاده کند تا فضا را دلباز و زیبا جلوه دهند.

میزان نور آشپزخانه

از دیگر عوامل مؤثر بر انتخاب کابینت، می‌توان به نور آشپزخانه اشاره کرد. اگر آشپزخانه شما نورگیری کمی‌ دارد، می‌توانید از کابینت‌های ‌هایگلاس استفاده کنید که دارای رنگ براق و بازتاب‌کننده هستند. این موضوع می‌تواند محیط آشپزخانه را روشن‌تر و دلبازتر نشان دهد.

رنگ کابینت

ازآنجایی که رنگ کابینت روی ظاهر کلی آشپزخانه تأثیر بسیاری دارد، باید در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید. کابینت‌هایی با رنگ‌های تند و تیز ظاهر ناخوشایندی به آشپزخانه می‌دهند و بعد از مدتی شما را خسته و کلافه می‌کنند. بهترین انتخاب برای رنگ کابینت، رنگ‌های ملایم، مکمل یا خنثی است.

علاوه بر این اگر وسعت آشپزخانه شما کم است، رنگ روشن می‌توانید آن را بزرگ‌تر نشان دهد. از سوی دیگر اگر آشپزخانه بزرگی دارید، بهتر است از کابینت‌هایی با رنگ تیره برای آن استفاده کنید. توصیه می‌کنیم هیچ گاه از بیشتر از دو رنگ برای کابینت‌های خود استفاده نکنید؛ زیرا سبب شلوغی دکوراسیون آشپزخانه می‌شود.

اگر نمی‌دانید که کدام رنگ کابینت برای آشپزخانه شما مناسب‌تر است، بهترین راه این است که از استادکار کابینت در یزد کمک بگیرید.

ارتفاع کابینت

علاوه بر جنس و رنگ کابینت لازم است نسبت به ارتفاع آن نیز توجه کافی داشته باشید. به طور مثال اگر قد کوتاهی دارید، آشپزی در آشپزخانه‌ای با کابینت‌های بلند می‌تواند برای شما بسیار آزاردهنده باشد؛ بنابراین، لازم است متناسب با شرایط استفاده از کابینت، از استادکار کابینت در یزد بخواهید ارتفاع آن را تنظیم کند.

ارتفاع کابینت

استادکار کابینت در یزد

 

 

جادار بودن کابینت

مهم‌ترین مزیت استفاده از کابینت این است که می‌تواند وسایل و اقلام مختلف آشپزخانه را به خوبی در خود جا بدهد؛ بنابراین، لازم است در انتخاب کابینت حتماً به جادار بودن آن دقت کنید و با توجه به مدل آشپزخانه خود بهترین ابعاد کابینت را انتخاب کنید.

قیمت کابینت

قیمت کابینت از دیگر عوامل مهم و تأثیرگذار در خرید کابینت است. امروزه به دلیل تنوع بالای کابینت‌ها شما می‌توانید در هر رنج قیمتی کابینت مناسب خود را پیدا کنید. پس پیش از تصمیم گیری در این زمینه بودجه خود را مشخص کرده و متناسب با آن به کمک استادکار کابینت در یزد به نصب کابینت آشپزخانه اقدام کنید.

ویژگی‌های بهترین استادکار کابینت در یزد

اگر می‌خواهیم کابینت بندی آشپزخانه شما به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، لازم است حتماً از بهترین استادکار کابینت در یزد کمک بگیرید؛ اما از آنجایی که امروزه افراد بسیاری در این حوزه فعالیت دارند، شاید پیدا کردن یک نصاب خوب کابینت کار سختی باشد.

در این زمینه لازم است شما با خصوصیات و ویژگی‌های مهم استادکار در یزد آشنا باشید تا بتوانید این متخصصان را تشخیص داده و با کمک آن‌ها آشپزخانه خود را کابینت کاری کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین نصاب کابینت شامل موارد زیر هستند:

ویژگی‌های بهترین استادکار کابینت در یزد

استادکار کابینت در یزد

 

 

دقت بالا

مجرب‌ترین استادکار کابینت در یزد باید نسبت به جزئیات کار دقت بالایی داشته باشد و علاوه بر این به استاندارد بودن کابینت و نصب صحیح آن توجه کند. اگر در نصب و اجرای کابینت دقت و ظرافت بالا به کار نرود، کیفیت خروجی کار پایین آمده و نتیجه قابل قبولی حاصل نمی‌شود.

مهارت و تجربه کافی

بهترین نصاب کابینت در یزد باید از درک و تجربه بالایی از ابزار نجاری و ساخت کابینت برخوردار باشد و بتواند از هریک از ابزارآلات کابینت سازی به بهترین شکل استفاده کند. علاوه بر این ابزارآلات نجاری روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و لازم است استادکار کابینت در یزد خود را با این پیشرفت سازگار کند.

مهارت و تجربه بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کابینت کار خوب است که باید حتماً به آن توجه کنید. در این زمینه می‌توانید برای پیدا کردن استادکار کابینت در یزد از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید یا از مشتریان قبلی کابینت کار درمورد کیفیت کار او جویا شوید.

وقت شناسی

مسلماً هیچ یک از ما تمایل نداریم زمان زیادی منتظر استادکار کابینت در یزد بمانیم یا روند کابینت کاری آشپزخانه‌مان بسیار طولانی شود؛ بنابراین، می‌توان خصلت وقت شناسی را از مهم‌ترین ویژگی‌های نصاب کابینت معرفی کرد. کابینت کار موظف است در همان زمان درج شده در قرارداد، نصب کابینت را به پایان برساند.

این موضوع در حرفه کابینت اهمیت بسیاری دارد و از مهم‌ترین حقوق مشتری به حساب می‌آید. حتماً به هنگام انتخاب استادکار کابینت در یزد به این موضوع توجه کنید.

منصف بودن

در هر حرفه‌ای رعایت عدل و انصاف یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد فعال در آن حوزه محسوب می‌شود و استادکار کابینت در یزد نیز از این قاعده مستثنی نیست. کابینت کار باید به هنگام تعیین قیمت، هزینه واقعی کار را به مشتری اعلام کرده و از دریافت هزینه‌های غیر منطقی خودداری کند.

حتماً پیش از اقدام به کابینت کاری ساختمان در یزد از چند نصاب قیمت کار را جویا شوید و سپس بنا به بودجه خود از آن‌ها کمک بگیرید.

اخلاق خوب

استادکار کابینت در یزد باید در ارتباط با مشتری به اصول اخلاق کاری پایبند بوده و همواره برای وقت و انتظارات مشتری ارزش قائل شود. کابینت کار در یزد باید درمورد قیمت کار از همان ابتدا با مشتری صادق بوده و قیمت نهایی را اعلام کند. علاوه بر این موظف است در انتخاب جنس کابینت و محل نصب اطلاعات کافی در اختیار کارفرما قرار دهد.

می‌توانید با پرس‌وجو از مشتریان قبلی نصاب کابینت از این موضوع اطمینان حاصل کنید و سپس از وی کمک بگیرید.

قیمت کابینت در یزد

از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد به هنگام اجرای کابینت در یزد می‌توان به قیمت کابینت در یزد اشاره کرد. این قیمت تحت تأثیر پارامتر‌های مختلفی قرار دارد که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به متراژ کار، نوع کابینت، برند کابینت، یراق مورداستفاده و هزینه نصب اشاره کرد.

درمورد هزینه نصب و دستمزد استادکار کابینت در یزد لازم است بدانید این هزینه با توجه به عوامل متعددی محاسبه می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • متراژ کار: اصلی‌ترین فاکتور برای محاسبه هزینه ساخت و نصب کابینت، متراژ کابینت است. طبیعتاً اگر متراژ کار بالا باشد، استادکار کابینت در یزد مجبور است از یراق‌آلات و وسایل بیشتری برای اجرای کابینت استفاده کند و در این حالت قیمت افزایش پیدا می‌کند.
  • جنس کابینت: استادکار کابینت در یزد برای نصب انواع مختلف کابینت هزینه‌های مختلفی دریافت می‌کند. به طور مثال دستمزد نصب کابینت ام دی اف ارزان‌تر از کابینت‌های ‌هایگلاس و ممبران است.
  • یراق‌آلات مورداستفاده: از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه نصب کابینت در یزد می‌توان به یراق‌آلات مصرفی اشاره کرد. مطابق نرخ اتحادیه کابینت سازان یزد، هزینه یراق‌آلات استفاده شده در روند اجرای کابینت بر عهده کارفرما است و روی هزینه نصب کابینت تأثیرگذار است.
  • پایه‌های کابینت: پایه‌های کابینت زمینی روی دستمزد استادکار کابینت در یزد تأثیر می‌گذارند. این پایه‌ها در ابعاد و جنس‌های مختلفی همچون استیل، براق یا مات، پلاستیک و فلز تولید می‌شوند و در هر چهار گوشه کابینت زمینی قرار داده می‌شوند.
  • محل نصب: طبق نرخ اتحادیه هزینه نصب و اجرای کابینت دیواری بیشتر از کابینت‌های زمینی است. علاوه بر این قیمت نصب سینک ظرف‌شویی، فر، یخچال و اجاق گاز نیز کمی‌ بیشتر از کابینت‌های ایستاده یا زمینی تعیین می‌شود.
  • تغییرات در زمان اجرای کابینت: اگر به هنگام نصب کابینت آشپزخانه از استادکار کابینت در یزد بخواهید که برخی از قسمت‌های کابینت را تغییر دهد، لازم است هزینه‌ای بابت این تغییرات و طراحی جدید بپردازید.
  • هزینه ایاب و ذ‌هاب نصاب: از دیگر عوامل مؤثر بر دستمزد استادکار کابینت می‌توان به هزینه رفت و آمد اشاره کرد. این هزینه حدود ‍۱۵۰۰۰۰ تومان است و اگر از نصب کابینت منصرف شوید نیز باید آن را پرداخت کنید.

حال اگر از قیمت کابینت در یزد خبر ندارید، اصلاً لازم نیست نگران باشید؛ زیرا در ادامه مطلب می‌توانید لیست کاملی از قیمت انواع کابینت در یزد را مشاهده کنید.

قیمت کابینت در یزد

استادکار کابینت در یزد

 

 

نوع کابینت قیمت
کابینت نئوپان با روکش ملامینه ۳۰۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ام دی اف ایرانی ۳۸۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ام دی اف خارجی ۴۲۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ‌هایگلاس ایرانی ۴۸۰۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ‌هایگلاس خارجی ۵۰۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت پلی گلاس و لمی‌ گلاس ۵۳۰۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ممبران ۵۷۰۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت چوبی دارای روکش ۸۰۰۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت تمام چوب ۱۵۰۰۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت انزو یا پولیشی ۸۰۰۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ام دی اف با روکش پلی اورتان ۷۰۰۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰۰۰ تومان
کابینت ام دی اف دارای روکش لمینت ۲۶۰۰۰۰۰ الی ۲۹۰۰۰۰۰ تومان
کابینت پی وی سی ۵۰۰۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰۰ تومان
کابینت فلزی (گالوانیزه) ۴۰۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
کابینت فلزی (استیل) ۵۲۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

۱. ارزان‌ترین کابینت کدام است؟

کابینت ملامینه از لحاظ قیمت ارزان‌تر از سایر انواع کابینت است.

۲. بهترین کابینت آشپزخانه چه کابینتی است؟

کابینت‌های ام دی اف، ‌هایگلاس و ممبران جزو بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه هستند.

۳. قیمت جدا کردن کابینت‌های قبلی چقدر است؟

استادکار کابینت در یزد معمولاً برای این کار با توجه به متراژ از ۵۰۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان دستمزد می‌گیرد.

۴. قیمت کابینت بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت کابینت معمولاً بر اساس متر طول محاسبه می‌شود.

۵. قیمت کابینت ‌هایگلاس ایرانی چقدر است؟

قیمت این نوع کابینت از ۴۸۰۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰۰ تومان است.

شارینو

به منظور استفاده از بهترین خدمات حوزه ساختمان می‌توانید به مطالب وبلاگ شارینو نظیر نصب سقف کاذب در یزد، نصب لوستر در یزد، نقاش ساختمان در یزد، کاشی کار در یزد، کناف کار در یزد، گچ کار ساختمان در یزد، نرده استیل در یزد و غیره مراجعه کنید.

در سایت شارینو می‌توانید مطالب بسیار خوبی درمورد معرفی بهترین پزشکان و مراکز درمانی یزد مشاهده کنید. از این مطالب می‌توان به فیزیوتراپی در یزد، پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد، بیمارستان‌ های یزد، رادیولوژی در یزد، پزشک زنان در یزد و غیره اشاره کرد.

به جهت شناخت کامل اماکن دیدنی و تفریحی شهر یزد پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب سینما‌ های یزد، مراکز تفریحی یزد، رستوران‌ های یزد و غیره بزنید.

سخن پایانی

نصب کابینت در یزد یکی از مهم‌ترین اقدامات در دکوراسیون آشپزخانه است که جلوه بسیار زیبایی و شیکی ایجاد کرده و به نظم بیشتر آشپزخانه کمک می‌کند. ازآنجایی که معمولاً آشپزخانه مشرف به سالن پذیرایی است و در دید مهمانان قرار دارد، لازم است کابینت‌های آشپزخانه به بهترین شکل انتخاب و نصب شوند.

امروزه انواع مختلفی از کابینت در بازار وجود دارد که لازم است برای نصب آن‌ها با شماره کابینت کار ساختمان در یزد تماس بگیرید. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات ارزشمندی درمورد انواع کابینت و نکات مهم در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. لطفاً اگر تابه‌حال از استادکار کابینت در یزد برای اجرای کابینت کمک گرفته‌اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

 

شماره کابینت کار در یزد

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *