تعمیر جاروبرقی در اصفهان

شماره تماس تعمیرکار جاروبرقی در اصفهان

تعمیر جاروبرقی در اصفهان

فهرست مطالب

پیدا کردن تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان سخت است و گاهی باید هزینه‌های زیادی را بابت تعمیر بپردازید؛ پس چرا خودتان این کار را انجام ندهید؟ بله خود شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید هم می‌توانید یک تعمیرکار جاروبرقی باشید.

حتماً با خودتان فکر می‌کنید که تعمیر جاروبرقی بدون دانش و مهارت کافی امکان‌پذیر نیست. ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا این دانش و مهارت را به دست آورید و در صورت بروز هر گونه مشکل برای جاروبرقی، بتوانید آن را برطرف کنید. پس تا انتهای مقاله تعمیر جاروبرقی در اصفهان همراه ما باشید.

تعمیر جاروبرقی در اصفهان

 

 

ویدیو : تعمیر جاروبرقی در اصفهان

 

 

شماره تماس تعمیرکار جاروبرقی در اصفهان

 

قطعات جاروبرقی در اصفهان

قدم اول در راه یادگیری تعمیر جاروبرقی در اصفهان، شناخت قطعاتی است که در ساخت این وسیله الکتریکی استفاده می‌شوند. انواع مختلفی از جاروبرقی‌ها وجود دارند که برای استفاده در منازل یا برای مصارف صنعتی طراحی می‌شوند؛ بنابراین ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند.

هدف ما در این مقاله، آشنایی شما با قطعات جاروبرقی خانگی است؛ زیرا کاربرد بیشتری دارد. در ادامه قطعات مختلف به کار رفته در تولید جاروبرقی و قیمت حدودی آن‌ها را مطالعه خواهید کرد.

موتور جاروبرقی

قلب جاروبرقی، موتور آن است که از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود. به طور کلی همه قطعات موتور با هم هماهنگ هستند و با هدف مکش با یکدیگر همکاری می‌کنند. موتور جاروبرقی معمولاً از نوع یونیورسال است؛ به این صورت که هم با جریان ac و هم با جریان bc کار می‌کند.

قیمت یک موتور جاروبرقی برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد و بین ۳۵۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. در اینجا لازم است تا با اجزا و تعمیر موتور جاروبرقی در اصفهان آشنا شوید.

روتور موتور جاروبرقی

قسمتی از موتور که متحرک و در حال چرخیدن است، روتور یا آرمیچر نام دارد. روتور از اجزای مختلفی مانند: کلکتور، بلبرینگ و … تشکیل شده و عمل چرخش در دستگاه را برعهده دارد.

استاتور موتور جاروبرقی

قسمت ساکن موتور، استاتور نامیده می‌شود. وظیفه این قطعه برقراری میدان الکتریکی لازم درون موتور است؛ از طریق این میدان است که برق به همه قطعات دستگاه می‌رسد.

کلکتور موتور جاروبرقی

دو دسته سیم پیچ در دستگاه وجود دارند که با نام کلکتور یا بالشتک شناخته می‌شوند. این سیم پیچ‌ها روی تیغه‌های فلزی نصب شده و میدان مغناطیسی لازم را برای چرخش روتور ایجاد می‌کنند. هزینه تعویض کلکتور ۶۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان است.

قطعات جاروبرقی در اصفهان

 

 

 

پروانه موتور جاروبرقی

در داخل موتور، دو پروانه قرار دارند که یکی از آن‌ها متحرک و دیگری ثابت است. پروانه متحرک به آرمیچر متصل است و قدرت مکش را در دستگاه به وجود می‌آورد. وظیفه پروانه ثابت هم هدایت هوای مکیده شده به خارج از موتور است. قیمت حدودی این قطعه برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان ۴۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

زغال یا جاروبک موتور جاروبرقی

انتقال انرژی الکتریکی به کلکتور روتور دستگاه برعهده جاروبک‌ها یا زغال‌ها است. توجه داشته باشید که این قطعه از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا در صورت استفاده از قطعه نامرغوب، شاهد جرقه زدن دستگاه و خرابی زودرس آن خواهید بود. هزینه تهیه این قطعه حدوداً ۵۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰ تومان است.

مدار جاروبرقی

تنظیم و کنترل سرعت موتور و مکش دستگاه را مدار جاروبرقی برعهده دارد. به این ترتیب وقتی مدار دستگاه را تغییر می‌دهید، فرمانی را برای مدار صادر می‌کنید که طبق آن میدان الکتریکی را کنترل و قدرت مکش را عوض می‌کند.

همچنین هشدار پر شدن کیسه جاروبرقی از طرف همین مدار ارسال می‌شود. در صورتی که این کیسه را به موقع تخلیه نکنید، موتور می‌سوزد؛ بنابراین اهمیت زیادی در تعمیر جاروبرقی در اصفهان دارد.

کیسه جاروبرقی

محفظه گردوغبار و زباله‌های ریزی که از روی زمین جمع می‌کنید، کیسه جاروبرقی نام دارد. اگر این کیسه پر شود و به موقع آن را خالی نکنید، قدرت مکش دستگاه کاهش پیدا می‌کند. کیسه‌های جاروبرقی در دو نوع یک‌بارمصرف و چند بار مصرف تولید می‌شوند. هزینه تهیه این قطعه برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان ۳۵۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰ تومان است.

کیسه جاروبرقی

 

 

 

فیلتر جاروبرقی

جذب ذرات گردوغبار بعد از مرحله مکش برعهده فیلتر دستگاه است. استفاده از این قطعه باعث می‌شود تا این ذرات به موتور دستگاه نرسند و از خرابی موتور جلوگیری می‌کند؛ به همین دلیل نقش مهمی را در عملکرد جاروبرقی دارد. قیمت فیلتر این دستگاه برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان از ۲۵۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰ تومان متغیر است.

پارویی یا برس جاروبرقی

زمانی که با جاروبرقی کار می‌کنید، قطعه‌ای را مشاهده می‌کنید که مستقیماً با زمین در تماس است؛ این قطعه را برس یا پارویی می‌نامند. در مدل‌های جدید جاروبرقی شاهد تولید انواع برس‌ها برای جارو کشیدن فرش، سطوح سنگی، موکت و … هستیم. هزینه خرید انواع برس ۴۵۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰ تومان است.

خرطومی جاروبرقی

خرطومی یک قطعه منعطف در جاروبرقی است که مسیر مکش از سطوح تا کیسه دستگاه را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در زمان خرید این قطعه، اندازه‌های متفاوتی از خرطومی را مشاهده کنید. قیمت خرید این قطعه برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان ۴۸۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

لوله تلسکوپی جاروبرقی

سازندگان جاروبرقی برای راحتی بیشتر مصرف‌کنندگان از یک لوله ایستاده در ساخت دستگاه استفاده می‌کنند. این لوله به طور ایستاده است و باعث می‌شود تا در هنگام جارو کردن، بیش از حد خم نشوید. قیمت خرید و تعمیر لوله جاروبرقی در اصفهان حدوداً ۸۵۰۰۰ تا ۱۵۵۰۰۰ تومان است.

با قطعات جاروبرقی که آشنا شدید، وقت آن است تا مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه به وجود بیایند را هم بشناسید. این گونه می‌توانید به یک تعمیرکار جاروبرقی در اصفهان تبدیل شوید و هزینه‌ای بایت تعمیر نپردازید.

پس یک کاغذ و قلم آماده کنید و بعد از یک استراحت کوتاه، ادامه مقاله را از دست ندهید.

لوله تلسکوپی جاروبرقی

 

 

 

رایج‌ترین مشکلات جاروبرقی

احتمالاً تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که با ایراداتی در رابطه با جاروبرقی خود مواجه شده‌اید و در همان لحظه آرزو کرده‌اید که ای کاش خودتان می‌توانستید مشکل را برطرف کنید. حل مشکلات رایج جاروبرقی و تعمیر آن، کار سختی نیست و با داشتن اطلاعاتی درباره این وسیله امکان‌پذیر است.

در ادامه رایج‌ترین مشکلاتی که در زمان تعمیر جاروبرقی در اصفهان باید بلد باشید، توضیح داده شده‌اند.

مکش ضعیف جاروبرقی

اگر جاروبرقی شما مکش ضعیفی داشته باشد، در عمل کاری انجام نمی‌دهد و تنها شما را به دردسر می‌اندازد. ضعیف شدن مکش دستگاه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در اینجا، این دلایل و شیوه حل آن‌ها را یاد می‌گیرید.

  • غلتک‌های برس باید کاملاً تمیز باشند؛ پس ابتدا این غلتک‌ها را برای اطمینان از تمیزی آن‌ها بررسی کنید.
  • کیسه دستگاه را مورد بررسی قرار دهید؛ اگر این کیسه پر باشد، منجر به کاهش قدرت مکش دستگاه می‌شود. پس آن را تخلیه و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • لوله و فیلتر دستگاه را چک کنید؛ وجود هر گونه مشکل در این قسمت‌ها باعث می‌شود که مکش دستگاه کاهش پیدا کند.
  • وجود خرده آشغال یا گرفتگی در لوله‌ای که به کیسه جاروبرقی وصل می‌شود یا پارگی و شکستگی آن منجر به کاهش مکش دستگاه می‌شود؛ پس این لوله را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • شکستگی یا سوراخ بودن شلنگ هم یکی دیگر از دلایل کاهش مکش است. اگر دستگاه شما قابلیت مکش آب را هم دارد، می‌توانید شلنگ را به آب و صابون آغشته و به صورت برعکس به دستگاه وصل کنید. خارج شدن حباب نشانه وجود حفره در جاروبرقی است.

اگر جاروبرقی شما این قابلیت را ندارد، می‌توانید کل شلنگ را به وسیله چسب برق بپوشانید.

 

“در مورد قیمت سینک اخوان بیشتر بخوانید”

 

شماره تماس تعمیرکار جاروبرقی در اصفهان

 

نشتی لوله آب جاروبرقی

نشتی آب از مشکلات متداول در زمان تعمیر جاروبرقی در اصفهان به شمار می‌رود و بروز آن می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. اول از همه باید محل نشت را در دستگاه شناسایی کنید. اگر نشتی لوله با ضعیف شدن مکش همراه است، احتمال پارگی لوله وجود دارد که باید آن را تعویض کنید.

در صورتی که نشتی در نزدیکی انتهای لوله باشد، لازم است تا رابط پلاستیکی تعمیر شود. برای این کار باید لوله را از نقطه بالا برش بدهید و رابط پلاستیکی را به قسمت بریده شده متصل کنید. البته توجه داشته باشید که بعضی از رابط‌ها قابل جدا شدن نیستند.

دلیل دیگر مربوط به مسدود شدن لوله است که باید عامل انسداد را از بین ببرید. تمیز بودن لوله و جریان هوا درون آن از نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. اگر تخصص یا حوصله کافی را برای انجام این کار ندارید، می‌توانید از یک استادکار تعمیر جاروبرقی در اصفهان کمک بگیرید.

نشتی لوله آب جاروبرقی

 

 

 

روشن نشدن جاروبرقی

شاید تعجب کنید اگر بدانید که هزینه تعمیر جاروبرقی در اصفهان در زمانی که دستگاه روشن نمی‌شود، بالا است؛ بنابراین یادگیری نحوه برطرف کردن آن می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. دلایل روشن نشدن جاروبرقی شامل موارد زیر می‌شوند؛ راه‌حل رفع این مشکلات را از ما بخواهید.

مشکل الکتریکی جاروبرقی

مشکل الکتریکی که منجر به روشن نشدن دستگاه شود به پریز، کابل برق یا کلید مربوط است. یک پیچ گوشتی و یک مولتی متر بردارید تا شیوه چک کردن پریز و کلید را یاد بگیرید. مراحل بررسی این دو در ادامه تعمیر جاروبرقی در اصفهان آورده شده است.

  • پوشش کلید را بردارید تا به آن دسترسی کامل داشته باشید.
  • سیم‌های کلید را بررسی کنید که وضعیت مطلوبی داشته باشند.
  • باید مطمئن شوید که وقتی کلید خاموش است، مدار باز و در زمان روشن بودن آن، مدار بسته باشد؛ به این کار تست پیوستگی گفته می‌شود و باید با مولتی متر انجام شود.
  • اگر کلید یا سیم‌های آن مشکل داشتند، باید آن‌ها را عوض کنید.
  • اتصالات و سیم‌های پریز برق را هم باید بررسی کنید و مطمئن شوید که پریز، برق دارد.

مشکل الکتریکی جاروبرقی

 

 

 

مشکل در جریان هوا

اگر هوا به موتور نرسد و جریان هوا در دستگاه دچار مشکل شود، موتور داغ شده و دستگاه خاموش می‌شود. حتی ممکن است که بعد از روشن کردن مجدد دستگاه، پس از مدت زمان کوتاهی جاروبرقی دوباره خاموش شود.

برای حل این مشکل در تعمیر جاروبرقی در اصفهان باید مراحلی را که در بخش مربوط به مکش ضعیف جاروبرقی توضیح دادیم، مو به مو اجرا کنید؛ به این ترتیب مشکل جریان هوا در دستگاه حل شده و جاروبرقی دیگر خاموش نمی‌شود.

سروصدای زیاد جاروبرقی

همان طور که می‌دانید، سروصدای جاروبرقی یکی از مشکلات متداول و آزاردهنده است. ممکن است دلایل ایجاد این سروصدا در هر دستگاهی متفاوت باشند؛ بنابراین باید در زمان تعمیر جاروبرقی در اصفهان این مشکل را به شیوه زیر بررسی کنید.

  • ابتدا باید پیچ‌های بدنه دستگاه را باز کرده تا به موتور آن دسترسی پیدا کنید.
  • اگر مشکل از فرسودگی بلبرینگ‌ها موتور باشد، باید تعویض بلبرینگ یا تعمیرات اساسی را برای برطرف کردن صدای سایش مانند ناشی از این فرسودگی انجام دهید. در صورت نداشتن مهارت کافی، این کار را به تعمیرکار متخصص جاروبرقی در اصفهان بسپارید.
  • در برخی مواقع هم مشکل مربوط به برس‌های موتور است که در این صورت باید آن‌ها را تعویض کنید.
  • توجه داشته باشید که اگر برس‌های کربنی فرسوده شده باشند، بوی سوختگی یا دود مانند و همچنین جرقه از دستگاه احساس می‌شود؛ به علاوه ممکن است که صدایی از دستگاه شنیده شود که کاهش سرعت موتور به وضوح شنیده می‌شود.

سروصدای زیاد جاروبرقی

 

 

 

بوی سوختگی جاروبرقی

اگر بوی سوختگی از جاروبرقی به مشام شما می‌رسد، این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود که موارد زیر را در هنگام تعمیر جاروبرقی در اصفهان مورد بررسی قرار دهید.

  • ممکن است بوی سوختگی ناشی از یک انسداد در دستگاه باشد. این انسداد می‌تواند مانع از عمل کردن تسمه شود و منجر به ایجاد بوی سوختگی گردد.
  • البته فرسودگی و کشیده شدن تسمه هم در ایجاد این مسئله بی‌تأثیر نیست. این مشکل در تسمه سبب لغزش بلبرینگ‌ها می‌شود؛ بنابراین بهترین کار تعویض آن است.
  • میزان کشش تسمه را هم بررسی کنید؛ این کشش باید به گونه‌ای باشد که غلتک برس را با سرعت هرچه‌تمام‌تر بچرخاند.
  • در برخی از مواقع ممکن است که مو یا نخ دور غلتک برس پیچیده شده باشد و بوی سوختگی به خاطر آن باشد.
  • در صورتی که فیلترهای دستگاه مسدود باشند یا جاروبرقی تمیز نباشد، به موتور فشار وارد می‌شود و سوختن آن را به دنبال دارد.
  • اگر در زمانی که جاروبرقی روشن است، سیم‌های آن داغ می‌شوند باید پایانه‌های آن را چک کنید. پایانه‌های شل را محکم و پایانه‌های معیوب را تعویض کنید.

تعرفه تعمیر جاروبرقی در اصفهان

هزینه از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در تعمیر جاروبرقی در اصفهان به شمار می‌رود. در جدول زیر تعرفه‌های تعیین شده برای تعمیر و تعویض قطعات انواع جاروبرقی آورده شده‌اند.

تعمیر یا تعویض موتور جاروبرقی ۱۴۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض بلبرینگ ۹۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض بالشتک ۳۰۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض کلکتور ۲۵۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض زغال ۵۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض پروانه ۵۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض سیم جمع کن ۷۵۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض سیم پیچ موتور ۲۹۵۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۳۵۰۰۰ تا ۲۶۵۰۰۰ تومان
سرویس جاروبرقی ۹۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان

تعرفه تعمیر جاروبرقی در اصفهان

تعمیر انواع جاروبرقی در اصفهان

شاید تعمیر جاروبرقی خارجی در اصفهان به دلیل حساسیت آن از دغدغه‌های شما نیز باشد. به همین دلیل در زمانی که برای تعمیر این وسیله به تخصص نیاز دارید، باید از یک نمایندگی تعمیر جاروبرقی در اصفهان کمک بگیرید. در ادامه تعدادی از بهترین برندهای فعال در زمینه تولید و ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی را معرفی کرده‌ایم.

تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان

پاناسونیک یا ناسیونال از برندهای باسابقه جاروبرقی است. اگر از این برند استفاده می‌کنید و به دنبال دریافت خدمات باکیفیت در زمینه تعمیر جاروبرقی در اصفهان هستید، می‌توانید روی خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی پاناسونیک در اصفهان حساب کنید.

تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان

در صورتی که جاروبرقی ال جی شما دچار مشکل شده و به دنبال تعمیر آن هستید، نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان می‌تواند بهترین گزینه باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه نماینده یک برند خوشنام است، از تکنسین‌های ماهری هم بهره می‌برد.

تعمیر جاروبرقی اسنوا در اصفهان

اگر جاروبرقی خود را از نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در اصفهان تهیه کنید، از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شده و هر زمان که به تعمیر جاروبرقی در اصفهان نیاز داشته باشید، می‌توانید از این خدمات تا اتمام گارانتی به صورت رایگان استفاده کنید.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اصفهان

در بسیاری از مواقع، مشکل به وجود آمده برای جاروبرقی سامسونگ را خودتان می‌توانید حل کنید؛ اما اگر این مشکل حاد باشد باید با یک تکنسین تعمیر جاروبرقی در اصفهان تماس بگیرید و چه متخصصی بهتر از نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اصفهان؟

تعمیر جاروبرقی بوش در اصفهان

عیب‌یابی و تعمیرات جاروبرقی بوش از حساسیت زیادی برخوردار است؛ زیرا سیستم نسبتاً پیچیده‌ای دارد و باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. به همین دلیل بهتر است تا تعمیر این وسیله را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش در اصفهان و تکنسین‌های آن واگذار کنید.

تعمیر جاروبرقی بوش در اصفهان

 

 

 

 

تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان

برخی از کسانی که به دنبال شماره تعمیرکار جاروبرقی در اصفهان می‌گردند، از این موضوع آگاهی ندارند که تخصص تکنسین برای تعمیر دستگاه بسیار مهم‌تر از هزینه تعمیرات است. نمایندگی تعمیر جاروبرقی دوو در اصفهان بهترین خدمات را توسط تکنسین‌های باتجربه خود در اختیار شما قرار می‌دهد.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اصفهان

از هر مدل جاروبرقی فیلیپس که استفاده کنید، نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در اصفهان می‌تواند در حل مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما مفید باشد. هزینه‌ای که این نمایندگی برای تعمیر جاروبرقی در اصفهان تعیین کرده، بسیار منصفانه است.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اصفهان

پارس خزر نامی است که همواره در زمینه تعمیر جاروبرقی ایرانی در اصفهان می‌درخشد. در صورت مشاهده هر گونه ایراد در این مدل جاروبرقی می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی پارس خزر در اصفهان برای رفع آن بهره ببرید.

تعمیر جاروبرقی زیمنس در اصفهان

نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس در اصفهان به صورت تخصصی در حوزه تعمیر جاروبرقی در اصفهان فعالیت می‌کند. شما می‌توانید به تکنسین‌های این مجموعه اعتماد کنید؛ زیرا همه آن‌ها از تخصص و دانش کافی برخوردار هستند.

تعمیر جاروبرقی تولیپس در اصفهان

آیا از جاروبرقی تولیپس استفاده می‌کنید و به تعمیر جاروبرقی در اصفهان نیاز پیدا کرده‌اید؟ نمایندگی تعمیر جاروبرقی تولیپس در اصفهان با داشتن سابقه درخشان و بهره‌مندی از تکنسین‌های مجرب، این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد.

تعمیر جاروبرقی تولیپس در اصفهان

 

 

 

تعمیر جاروبرقی فلر در اصفهان

امروزه تعداد زیادی از افراد اقدام به ارائه خدمات در زمینه تعمیر جاروبرقی در اصفهان می‌کنند؛ اما بسیاری از آن‌ها صلاحیت لازم را ندارند. نمایندگی تعمیر جاروبرقی فلر در اصفهان، تکنسین‌های متخصصی را در اختیار دارد و خیال شما را بابت کیفیت خدمات راحت می‌کند.

تعمیر جاروبرقی الکترو لوکس در اصفهان

صفر تا صد خدمات تعمیر جاروبرقی در اصفهان را از نمایندگی تعمیر جاروبرقی الکترو لوکس در اصفهان بخواهید؛ زیرا این مرکز علاوه بر حسن شهرتی که دارد، از تعمیرکاران زبده و باتجربه‌ای در این زمینه استفاده می‌کند.

تعمیر جاروبرقی کارچر در اصفهان

اگر برای تعمیر جاروبرقی کارچر خود از یک تعمیرکار باتجربه کمک نگیرید، ممکن است به دستگاه شما آسیب‌های جدی وارد شده و همین مسئله هزینه‌های شما را بالا ببرد. نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر در اصفهان با ارائه خدمات خود در این حوزه به شما کمک زیادی می‌کند.

تعمیر جاروبرقی آاگ در اصفهان

آاگ نامی جدید و در عین حال باکیفیت در حوزه تولید و تعمیر جاروبرقی در اصفهان است. بروز مشکل در انواع دستگاه‌های الکتریکی اجتناب‌ناپذیر است و جاروبرقی آاگ هم از این قاعده مستثنی نیست. نمایندگی تعمیر جاروبرقی آاگ در اصفهان با در اختیار داشتن تکنسین‌های باتجربه به شما در این زمینه کمک می‌کند.

سؤالات متداول

  1. چرا سیم جمع کن جاروبرقی کار نمی‌کند؟

در صورتی که اتصال شاخک‌های سیم جمع کن به اجزایی مانند: حلقه‌های گردان قرقره، فاز یا نول یا در برخی از مواقع هر دو قطع شود، این مشکل به وجود می‌آید. برای رفع این ایراد بهتر است با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

  1. چگونه بفهمیم که موتور جاروبرقی نیم سوز شده است؟

موتور نیم سوز شده جاروبرقی را می‌توان بدون باز کردن دستگاه تشخیص دارد؛ به این صورت که باید جریان مصرفی دستگاه را اندازه‌گیری کنید.

  1. لرزش جاروبرقی به چه دلیل است؟

برای پیدا کردن علت این مشکل لازم است تا نگهدارنده‌های موتور را بررسی کنید؛ در صورتی که این نگهدارنده‌ها شل شده باشند، آن‌ها را سفت کنید.

شماره تماس تعمیرکار جاروبرقی در اصفهان

شارینو

مقاله تعمیر جاروبرقی در اصفهان به پایان رسید. شما می‌توانید جهت مطالعه مقالات مشابهی مانند: تعمیر پکیج در اصفهان، تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان، تعمیر تلویزیون در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان و تعمیر مبل در اصفهان به وب‌سایت شارینو مراجعه کنید.

شاید شما هم به دنبال بهترین فیزیوتراپی در اصفهان هستید و اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید یا شاید در حال پرس‌وجو برای پیدا کردن آزمایشگاه‌های اصفهان برای پیگیری روند درمان خود هستید. در هر حال می‌توانید با مطالعه مقالات شارینو به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

برای سفر به هر شهری باید اطلاعات کاملی در رابطه با اماکن تفریحی و دیدنی آن داشته باشید. اصفهان هم از شهرهایی است که همواره پذیرای مسافران و گردشگران بوده است؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای لذت بردن هر چه بیشتر از سفر خود مقالات معرفی اماکن دیدنی اصفهان و بهترین رستوران‌های اصفهان را بخوانید.

امروزه تأثیر فناوری بر رشد کسب‌وکارها انکارناپذیر است. اگر شما هم کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آن را توسعه بدهید، خدمات طراحی سایت در اصفهان، سئو وب‌سایت، ادمینی پیج و طراحی لوگو تیم حرفه‌ای شارینو می‌توانند در این زمینه به شما کمک شایانی بکنند.

سخن پایانی

تعمیر جاروبرقی در اصفهان موضوعی است که در این مقاله به آن پرداختیم. آشنایی با قطعات جاروبرقی و رفع ایرادات جزئی می‌تواند در هزینه‌های مربوط به تعمیر جاروبرقی در اصفهان به شما کمک کند؛ زیرا تعدادی از این مشکلات به راحتی قابل حل هستند.

در صورتی که با مشکلات حادتری مواجه شدید، بهتر است به نمایندگی جاروبرقی خود مراجعه کنید. بسیاری از این نمایندگی‌ها امکان استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی به صورت سیار را هم فراهم می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

سخن پایانی

 

 

 

۵ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *