تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان

تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان مطلبی است که نه تنها برای آقایان بلکه برای هر خواننده دیگری ممکن است مفید باشد. ماشین‌های اصلاح در ایران برندهای مختلفی دارند. ربطی ندارد ماشینی که می‌خرید چقدر گران است یا چقدر از آن مراقبت می‌کنید. در هر صورت ممکن است این ماشین‌ها نیاز به تعمیر داشته باشند.

این مطلب بررسی دقیق این نوع ماشین‌ها است. شما می‌توانید از این مطلب برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان استفاده کنید یا نکات آن را برای مراقبت بیشتر از ماشین خود بخوانید. در هر صورت مطالعه این مقاله برای خوانندگان خالی از لطف نخواهد بود.

عملکرد ماشین اصلاح چگونه است؟

ماشین اصلاح مردانه دستگاه کوچکی است که با طراحی خاص خود به آسانی در دست جا می‌گیرد و برای حذف موهای پشت گردن، ریش و سبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماشین برتری‌های زیادی نسبت به روش سنتی تیغ دارد و همین امر سبب استقبال از این وسیله شده است.

ماشین اصلاح پوست را تحریک نمی‌کند، به خمیر ریش نیازی ندارد، استفاده از آن مهارت خاصی نیاز ندارد و حداکثر ایمنی را برای مصرف کننده فراهم کرده است.

ماشین‌های اصلاح انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن‌ها شارژی هستند و با شارژ کردن آن‌ها به مدت مشخص می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان توسط تعمیرکاران ماهر انجام می‌شود.

ماشین‌های اصلاح در دو دسته وجود دارند و برای اصلاح موهای سر و موهای صورت مانند ریش و سبیل به کار می‌روند. ماشین‌هایی که برای اصلاح موی صورت و ریش و سبیل طراحی شده‌اند با نام خط زن یا صفر زن شناخته می‌شوند؛ در حالی که ماشین‌های اصلاح موی سر را حجم زن می‌نامند.

ماشین‌های حجم زن معمولاً برای استفاده‌های شخصی مناسب است و برای مکان‌هایی مانند آرایشگاه مردانه چندان کاربردی نیست. بهترین انتخاب برای سالن‌های آرایشی ماشین اصلاح خط زن یا صفر زن است. شما می‌توانید هر دو این ماشین‌های اصلاح را به صورت ست تهیه کنید.

عملکرد ماشین اصلاح چگونه است؟

 

 

 

قطعات ماشین اصلاح در اصفهان

ماشین‌های اصلاح چندان پیچیده نیستند و قطعات زیادی ندارند. این وسایل از کار هماهنگ چندین قطعه کوچک تشکیل شده‌اند. ممکن است وسیله شما به خوبی کار نکند و بخواهید تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان را انجام دهید.

برای این منظور قدم اول شناخت قطعات و اجزای آن است. در ادامه این قطعات و وظیفه هر کدام را شرح می‌دهیم.

قاب ماشین اصلاح

قاب ماشین اصلاح مانند یک محافظ به دور اجزای درونی آن کشیده شده است و وظیفه آن حفاظت از قطعات درونی مانند تیغه و موتور است. این قطعه همچنین سبب افزایش ایمنی کاربر حین استفاده می‌شود. جنس قاب ماشین اصلاح از پلاستیک درجه یک است و در رنگ‌های مختلف موجود است.

همچنین شما می‌توانید برخی ماشین اصلاح‌ها را که از قاب فلزی محکم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، ببینید. به ندرت پیش می‌آید که قاب بشکند و نیاز به تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان داشته باشد. با این وجود در صورت شکستن قاب می‌توانید این قطعه را تهیه کرده و مجدداً ماشین خود را تعمیر کنید.

تیغ ماشین اصلاح

هر ماشین اصلاح دارای چندین تیغه است که برای اصلاح موهای قسمت‌های مختلف بدن به کار می‌رود. این تیغ‌ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند و در اندازه‌های استاندارد ساخته می‌شوند. تیغه‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های ماشین اصلاح هستند به همین دلیل بهتر است در نگهداری از آن‌ها دقت کنید و مراقب زنگ زدگی آن‌ها باشید.

به این منظور توصیه می‌شود هر چند وقت یک بار ماشین اصلاح خود را با پیچ گوشتی باز کنید و قسمت درونی آن به خصوص تیغ‌ها را از موهای اضافی پاک کنید. یک قطعه اسفنج کوچک برای این کار مناسب است.

برخی از تیغه‌های ماشین اصلاح ثابت بوده و برخی دیگر چرخشی هستند؛ به این معنی که دور محور خود می‌چرخند و موهای اضافی را اصلاح می‌کنند.

در صورتی که تیغ‌ها کند شوند، کافی است آن را تعویض کنید و نیازی به تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان نیست. تیغه‌های کند سبب کشیده شدن موها و گاز گرفتن پوست سروصورت می‌شوند.

تیغ ماشین اصلاح

 

 

 

کشاب وکیوم

کشاب وکیوم در واقع قابی است که تیغه‌های ماشین اصلاح را درون خود نگه می‌دارد. این قطعه در قسمت مورب بدنه ماشین اصلاح قرار می‌گیرد و به شکل مستطیل است. تیغه‌های ماشین باید به درستی روی کشاب وکیوم سوار شوند.

سیم

ماشین‌های اصلاح دارای سیم هستند که در روکشی پلاستیکی به رنگ سفید یا مشکی پوشیده شده‌اند. بعضی از ماشین‌های اصلاح دارای سیم‌های فنری هستند که باعث می‌شود علاوه بر داشتن طول زیاد، فضای چندانی را اشغال نکنند. سیم در همه انواع ماشین‌های اصلاح چه برقی باشند و چه شارژی وجود دارد.

فنر

در بخش داخلی ماشین‌های اصلاح یک فنر کوچک ال مانند وجود دارد که موقعیت تیغه را درون ماشین تنظیم می‌کند. اگر دسته ماشین حرکت کند، این فنر فشرده می‌شود و تیغه‌ها کار خود را انجام می‌دهند. این قطعه شاید بسیار ناچیز به نظر برسد؛ اما نقش حیاتی در این ماشین ایفا می‌کند و اگر در ماشین نباشد یا آسیب ببیند، باید حتماً برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان مراجعه کنید.

کلید خاموش و روشن

در همه ماشین‌های اصلاح یک دکمه پلاستیکی وجود دارد که علامت صفر و یک روی آن حک شده است و وظیفه خاموش و روشن کردن دستگاه را بر عهده دارد. افراد فعال در امر تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان تعویض یا تعمیر این دکمه را نیز انجام می‌دهند.

موتور ماشین اصلاح

موتور ماشین اصلاح بخش اصلی آن است که انرژی لازم را برای سایر قسمت‌ها فراهم می‌کند تا کار اصلاح را انجام دهند. معمولاً وقتی ماشین اصلاح چینی تهیه می‌کنید پس از یک سال موتور آن‌ها از کار می‌افتد.

در این خصوص توصیه می‌کنیم از خرید نمونه‌های چینی خودداری کنید؛ زیرا این نمونه‌ها خیلی سریع نیازمند تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان می‌شوند.

موتور ماشین اصلاح

 

 

 

باتری ماشین اصلاح

ماشین‌های اصلاح دارای باتری هستند و با نیروی آن کار می‌کنند. انواعی نیز وجود دارند که با برق کار می‌کنند. فروشندگان معمولاً باتری‌های ماشین اصلاح را ضمانت می‌کنند؛ اما در صورت خرابی می‌توانید آن را تعویض کنید.

اگر دستگاه شما گارانتی داشته باشد، خدمات تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان برای شما به صورت رایگان انجام می‌شود.

شانه ماشین اصلاح

ماشین‌های اصلاح دارای دسته‌ای شانه هستند که از جنس پلاستیک فشرده مشکی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید برای دستگاه خود این شانه‌ها را به طور جداگانه تهیه کنید.

قیمت قطعات ماشین اصلاح در اصفهان

بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در صورت خرابی ماشین اصلاح آن را با یک ماشین جدیدتر و بهتر جایگزین کنند؛ اما اگر شما قصد تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان را دارید، بهتر است به قیمت قطعات ماشین اصلاح نگاهی بیندازید.

قطعات این وسیله را می‌توانید در تعمیرگاه‌ها و یا نزد کسانی که این وسایل را درست می‌کنند پیدا کنید. قیمت‌هایی که مشاهده می‌کنید بر اساس آخرین تغییرات سال ۱۴۰۲ و به صورت حدودی در جدول زیر گردآوری شده‌اند.

نام قطعه قیمت
پیچ‌های یدکی موزر ۷۵ تا ۱۰۰ هزار تومان
موتور ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان
باتری ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان
کلید خاموش و روشن کردن ماشین اصلاح ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان
قاب و بدنه یدکی ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان
کشاب وکیوم ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
ست شانه ۸ عددی ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان
تیغ‌های سه‌تایی ۷۰۰ تا ۹۵۰ هزار تومان
قاب زیر ماشین اصلاح ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان
سرچکش ماشین اصلاح ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
فنر ال مانند ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان
روغن مایع اصلاح ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان
محلول تمیز کننده ماشین اصلاح ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان

قیمت قطعات ماشین اصلاح در اصفهان

رایج‌ترین مشکلات ماشین اصلاح

اکنون وقت آن رسیده است تا بیشتر به امر تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان بپردازیم. در این بخش رایج‌ترین خرابی‌های ماشین اصلاح را توضیح می‌دهیم و علاوه بر این راه‌حل‌های پیشنهادی به شما می‌دهیم تا در صورت لزوم خودتان بتوانید تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان را انجام دهید.

خرابی تیغه‌های تراش مو

خرابی تیغه‌های ماشین اصلاح امری عادی است؛ زیرا از این تیغه‌ها به طور مداوم استفاده می‌شوند. این در حالی است که تمیز کردن تیغه‌ها به ندرت انجام می‌شود. برای حل این مشکل و تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان باید تیغه‌ها را تیز کرده یا آن‌ها را تعویض کنید.

خرابی موتور

موتور یک وسیله برقی مهم‌ترین قسمت آن است. اگر موتور خراب شود، کار کردن صحیح مابقی اجزا هدفی را محقق نکرده و صورت شما را تمیز نمی‌کند.

برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان در صورت خراب شدن موتور، کافی است آن را به یک تعمیر کار بسپارید یا خودتان آن را تعویض کنید. شما حتی می‌توانید از نمایندگی‌ها بخواهید به شما خدمات تعمیر ریش تراش در محل را ارائه دهند.

صدای آزار دهنده ماشین اصلاح

گاهی ماشین‌های اصلاح صدایی بلند و ناهنجار حین کار از خود ایجاد می‌کنند. دلیل آن می‌تواند بستن تیغه‌ها بدون روغن کاری باشد. برای حل کردن این مشکل کافی است تیغه‌ها را روغن کاری کرده و مجدداً سوار ماشین کنید.

صدای آزار دهنده ماشین اصلاح

 

 

 

اذیت شدن پوست توسط ریش تراش

وقتی تیغه‌ها به درستی در جای خود قرار نگیرند، به نظر می‌رسد که ماشین پوست صورت و موها را می‌کشد و سبب ایجاد درد می‌شود. بهتر است ماشین را باز کرده و دوباره آن‌ها را ببندید.

خرابی باتری ریش تراش

برخی از ماشین‌های اصلاح شارژی هستند و باتری دارند. برخی دیگر که دارای سیم هستند با برق کار کرده و باتری ندارند. اگر ریش تراش شما از نوع شارژی است و باتری دارد، کافی است برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان، باتری آن را تعویض کنید.

بهتر است برای طول عمر و ماندگاری ریش تراش خود آن را به مدت مشخص شارژ کرده و از قرار دادن وسیله خود در شارژ به مدت طولانی خودداری کنید.

 

“در مورد قیمت باربری بیشتر بخوانید”

 

 

خرابی بدنه ریش تراش

بدنه ماشین‌های اصلاح به دلایل مختلفی خراب می‌شوند. گاهی اوقات نگهداری این وسایل در محیط‌های مرطوب باعث زنگ زدن آن‌ها می‌شود یا ممکن است بدنه ماشین بر اثر حادثه‌ای بشکند. در چنین مواقعی اصلاً خودتان را نگران نکنید.

در صورت خرابی بدنه، برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان باید آن را تعویض کنید. بدنه یدکی ماشین تراش در بیشتر فروشگاه‌ها پیدا می‌شود.

کند شدن ماشین اصلاح

کند شدن ماشین‌های اصلاح موضوع جدیدی نیست. مخصوصاً اگر مدت زمانی طولانی است که ریش تراش خود را دارید. برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان کافی است تیغه‌های ماشین را تعویض یا تیز کنید. می‌توانید تیغ‌ها را از ماشین خارج کرده و تمیز کنید. قرار دادن آن‌ها برای چند ساعت در فریزر به تیز شدن تیغه‌ها کمک می‌کند.

باید بدانید این یک راه حل موقت بوده و بهتر است تیغه‌ها را عوض کنید. تیغه‌های ماشین اصلاح در فروشگاه‌های لوازم جانبی قابل تهیه هستند.

کند شدن ماشین اصلاح

 

 

 

خرابی سیم و کابل‌ها

سیم و کابل‌ها جریان الکتریکی را به موتور می‌رسانند. خیلی کم پیش می‌آید سیم و کابل‌های ماشین اصلاح خراب یا کنده شوند مگر اینکه در استفاده از ریش تراش بی احتیاطی رخ بدهد. در صورت خرابی سیم و کابل‌ها، می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید.

شیاری شدن ریش تیغه

گاهی اوقات پیش می‌آید که در حین استفاده از ماشین اصلاح، خط ریش به صورت شیاری در می‌آید. برای جلوگیری از شیاری شدن خط ریش، تیغه را پیش از استفاده از دستگاه، آماده کنید تا از بروز این مشکل جلوگیری شود.

قیمت انواع ماشین اصلاح در اصفهان

در جدولی که مشاهده می‌کنید قیمت انواع ماشین اصلاح به همراه مدل آن‌ها جمع‌آوری‌شده است. هدف از این کار سهولت فرایند خرید برای شما از طریق مقایسه مدل‌های مختلف است.

نام و مدل ماشین اصلاح قیمت
کیمی مدل KM-1102 ۵۰۰ تا ۶۵۰ هزار تومان
کیمی مدل KM-1910 ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان
فیلیپس سری ۳۰۰۰ ۱ میلیون تومان به بالا
براون مدل ۱۵۰S-1 ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان
رمینگتون مدل F3800 ۲ میلیون تومان به بالا
فیلیپس مدل S1323 ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان
براون مدل ۵۰M1000S ۳ میلیون تومان
نورکلو مدل MG7770/49 ۳ تا ۴ میلیون تومان
فیلیپس مدل PT860/16 ۸ تا ۹ میلیون تومان

قیمت انواع ماشین اصلاح در اصفهان

تعمیر انواع ماشین اصلاح در اصفهان

ماشین‌های اصلاح جزو وسایل برقی هستند و هر چقدر که از آن‌ها مراقبت کنید باز هم ممکن است به خوبی کار نکنند و نیازمند تعمیر شوند. بهتر است برای به تعویق انداختن تعمیر آن‌ها از خرید مدل‌های چینی خودداری کرده و در هنگام خرید مدل‌هایی که دارای گارانتی هستند را در نظر بگیرید.

در این صورت هر وقت که ماشین شما به تعمیر نیاز داشته باشد، تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. در ادامه به معرفی مارک‌های مختلف این وسیله و تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان می‌پردازیم.

تعمیر موزر در اصفهان

موزر برندی محبوب و شناخته شده در ایران و سایر کشورهای جهان است. دلیل این همه شهرت جان سختی، کیفیت بالا و ماندگاری فوق‌العاده آن است. شما در همه سالن‌های آرایشی مردانه می‌توانید ماشین موزر را پیدا کنید. یک موزر می‌تواند در همه حال حتی مسافرت همراه شما باشد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه ضمانت سه‌ساله آن است. در این صورت تا سه سال هر گونه تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان برای شما به صورت رایگان انجام می‌شود. برای تشخیص موزر اصل از انواع فیک آن که در بازار وجود دارد به موارد زیر دقت کنید:

  • نام کشور سازنده به صورت حک شده در زیر تیغه باید نوشته شده باشد.
  • نام کشور سازنده به صورت حک شده روی قسمت جلویی دستگاه باید چاپ شده باشد.
  • پیچ‌های ستاره‌ای روی دستگاه وجود داشته باشند.

در بازار انواع موزر درجه یک و درجه دو موجود هستند و استفاده از این ریش تراش‌ها بسیار ساده است. شما باید آن را به پریز برق متصل کرده و شاسی خاموش و روشن کردن آن را فشار دهید. با تیغه‌های فولادی و ضد زنگی که این دستگاه دارد کار اصلاح خیلی سریع انجام می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های موزر، صدای کم آن است که به هیچ وجه مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

موزرها کیفیت بسیار بالایی دارند و همین ویژگی باعث می‌شود شما تا مدت‌ها به تعمیر ماشین اصلاح موزر  نیازی نداشته باشید. در صورتی که پس از استفاده مداوم و طولانی ماشین به خوبی روزهای اول از پس کارهای اصلاح بر نمی‌آید، می‌توانید آن را به نمایندگی تعمیر موزر در اصفهان نشان دهید.

تعمیر ریش تراش کیمی در اصفهان

این مدل ریش تراش تیغه‌هایی از جنس استنلس استیل دارد و شما می‌توانید ۴۵ دقیقه پس از شارژ از آن استفاده کنید. یکی از مزیت‌های این مدل ریش تراش این است که به صورت خشک و مرطوب قابل استفاده است و این یعنی می‌توانید زیر دوش نیز از آن استفاده کنید.

برای تعمیر ماشین اصلاح و موزر خود می‌توانید با شماره تماس تعمیرکار ماشین اصلاح در اصفهان در ارتباط باشید.

تعمیر ریش تراش کیمی در اصفهان

 

 

 

تعمیر ریش تراش فیلیپس در اصفهان

ماشین اصلاح فیلیپس یکی از بهترین مدل‌هایی است که با قیمت مناسب می‌توانید تهیه کرده و تا مدت‌ها بدون خرابی یا مشکل از آن استفاده کنید. دقت کنید این مارک برای صفر زدن مناسب نیست و اگر می‌خواهید ته ریش‌های خود را سروسامان بدهید آن را خریداری کنید. این مدل ریش تراش با باتری می‌تواند تا ۶۰ دقیقه کار کند.

درون جعبه ریش تراش فیلیپس لوازم جانبی مانند شانه‌های اصلاح، برس تمیز کننده، کیف و تریمر گوش و بینی نیز وجود دارد. در صورت خرابی این محصول برای تعمیر آن می‌توانید به آدرس تعمیرکار ماشین اصلاح در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیر ریش تراش براون در اصفهان

اگر پوست حساسی دارید و پس از هر بار اصلاح پوست صورتتان قرمز شده یا جوش می‌زند، ریش تراش براون را انتخاب کنید. این مدل با بهره‌مندی از فناوری فویل بسیار نازک از پوست شما حین اصلاح مراقبت می‌کند و به هیچ وجه سبب قرمزی آن نمی‌شود.

این ریش تراش نسبتاً حرفه‌ای بوده و با باتری قابل شارژ خود می‌تواند صورتی تمیز و مرتب به شما تحویل بدهد. علاوه بر این ریش تراش براون ضد آب است و می‌توانید داخل حمام یا زیر دوش صورت خود را اصلاح کنید.

برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان می‌توانید با نمایندگی تعمیر ماشین اصلاح براون در اصفهان این مدل تماس بگیرید.

تعمیر ریش تراش براون در اصفهان

 

 

 

تعمیر ریش تراش رمینگتون در اصفهان

این مدل ریش تراش با امکاناتی مانند تیغه‌های ضد زنگ، باتری با عمر ۴۰ دقیقه و داشتن سری قابل شستشو می‌تواند هدیه مناسبی باشد. تعمیر ریش تراش برقی مانند مدل حاضر در بیشتر تعمیرگاه‌ها انجام می‌شود. ریش تراش رمینگتون با انواع پوست سازگار است و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان با نمایندگی تعمیر ریش تراش رمینگتون در اصفهان در تماس باشید.

تعمیر ریش تراش پرومکس در اصفهان

این مدل ریش تراش دارای طراحی بسیار ویژه و شیکی است و برای مسافرت یا حتی حمل در کیف شما مناسب است؛ زیرا اندازه کوچکی دارد و به راحتی در هر قسمت از کیف شما جا می‌گیرد. مزیت‌های آن تیغ ضد زنگ، شانه اصلاح، باتری قابل اصلاح تا ۱۵۰ دقیقه و دو کاره بودن آن است. شما می‌توانید آن را شارژ کرده یا به برق متصل کنید.

این مدل عمر و ماندگاری بالایی دارد و اگر آن را تهیه کنید، به ندرت به تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان نیاز خواهید داشت. با این وجود در صورت خرابی افراد فعال در نمایندگی تعمیر ریش تراش پرومکس در اصفهان شما را راهنمایی می‌کنند.

تعمیر ریش تراش شیائومی در اصفهان

ریش تراش شیائومی یکی از متفاوت‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این ماشین اصلاح دارای ۳ تیغه چرخشی است که به صورت ۳۶ درجه می‌چرخند، در برابر آب مقاوم است، موتور ژاپنی با قدرت بالا دارد، عمر باتری ۶۰ دقیقه‌ای دارد و به تیغه‌های فولادی مجهز شده است. به همراه ماشین اصلاح برخی لوازم جانبی یدکی نیز برای مشتری ارسال می‌شود.

در خصوص تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان یا راهنمایی و طرح سؤال‌های خود بهتر است از نمایندگی تعمیر ماشین اصلاح شیائومی کمک بخواهید.

تعمیر ریش تراش نورکلو در اصفهان

طول عمر باتری ریش تراش فوق‌العاده نورکلو ۶ ساعت است و شما می‌توانید آن را هم برای سالن آرایشگاه و هم برای استفاده شخصی خود تهیه کنید. خیلی به ندرت پیش می‌آید که شما برای تعمیر ماشین اصلاح شارژی که کیفیت بالایی دارند به تعمیرگاه مراجعه کنید.

کلیه وسایل این ماشین اصلاح قابل شستشو هستند. این ریش تراش همه نیازهای شما را برطرف می‌کند و از انواع بسیار با کیفیت است. همچنین این محصول در کیف قابل حمل به شما تقدیم می‌شود. برای تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان یا اطلاع از نحوه کار آن می‌توانید با نمایندگی تعمیر ماشین اصلاح نورکلو در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر انواع ماشین اصلاح در اصفهان

شما ممکن است به دلایل مختلفی نیازمند تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان باشید. قیمت تعمیر ماشین اصلاح ممکن است در تعمیرگاه‌های مختلف یکسان نباشد. با این حال در جدولی که تهیه کرده‌ایم می‌توانید بازه حدودی هزینه تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان را ببینید.

خدمات هزینه
تعمیر و تعویض شارژر ۳۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان
تعمیر و تعویض دکمه خاموش و روشن کردن ماشین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
تعویض باتری ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان
تعویض تیغه‌های ماشین اصلاح ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
تعویض موتور ماشین اصلاح ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان
تعویض چرخ دنده ماشین اصلاح ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

هزینه تعمیر انواع ماشین اصلاح در اصفهان

 

 

سؤالات متداول

  1. قیمت تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان چقدر است؟

هزینه تعمیر ممکن است از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متغیر باشد.

  1. بهترین مارک ماشین اصلاح کدام است؟

از میان ماشین اصلاح‌های مختلف برند موزر و فیلیپس جزو بهترین‌ها هستند.

  1. چطور تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان را انجام دهیم؟

برای این کار ابتدا باید قطعه‌ای که از کار افتاده است را پیدا کنید. سپس می‌توانید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

  1. چرا ریش تراش بهتر از تیغ است؟

مدت‌هاست که دیگر کسی از تیغ برای اصلاح صورت استفاده نمی‌کند. دلیل این امر حساسیت پوست به تیغ و ایمنی کم آن است.

  1. چرا ریش تراش کند می‌شود؟

دلیل این امر می‌تواند استفاده طولانی مدت، کند شدن تیغه‌های ماشین اصلاح یا گیر کردن موهای ریز در کناره‌های ماشین اصلاح شما باشد.

شارینو

آیا به موضوعاتی مانند تعمیر لوازم خانگی علاقه دارید؟ یا در منزل فرزندی دارید که در این مورد کنجکاو است؟ به سایت شارینو سر بزنید؛ زیرا مقالات زیادی در خصوص تعمیر دزدگیر در اصفهان، تعمیر چیلر در اصفهان، تعمیر آبگرمکن در اصفهان، تعمیر شوفاژ در اصفهان و کفسابی در اصفهان وجود دارد.

همچنین اگر به خدمات تعمیرات ساختمان نیاز دارید، می‌توانید مقالات وبلاگ ما را مطالعه کرده و اطلاعات زیادی را در این زمینه کسب کنید. دو نمونه از این مقالات عبارت‌اند از: نقاش ساختمان در اصفهان و لوله کشی ساختمان در اصفهان.

شما در این سایت مقالات جالبی در خصوص مراکز درمانی و پزشکان متخصص اصفهان پیدا می‌کنید؛ از جمله مقالات پزشکی ما می‌توان به بیمارستان های اصفهان، آمبولانس در اصفهان، آزمایشگاه های اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان و پزشکان قلب و عروق در اصفهان اشاره کرد.

وبلاگ شارینو سبب آشنایی بیشتر شما با شهر اصفهان و مراکز مختلف گردشگری و تفریحی آن می‌شود؛ چراکه در خصوص رستوران های اصفهان، کافه های اصفهان و مراکز خرید اصفهان نیز مطالب جالبی گردآوری کرده است.

به همین دلیل، در صورتی که قصد دارید در شهر خود تفریح کوتاهی با دوستان یا خانواده داشته باشید یا به قصد گذراندن اوقاتی خوش به این شهر سفر می‌کنید، بهتر است سری به مقالات ما در وبلاگ شارینو بزنید.

سخن پایانی

نسل جدید ماشین‌های اصلاح با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد مانند ضد آب بودن، طول عمر بالا و تیغه‌های ضد زنگ چندکاره با مدل‌های قدیمی تفاوت زیادی دارند. این ماشین‌های اصلاح طراحی شیکی دارند و باقیمت‌های مناسب به بازار عرضه می‌شوند.

در این مطلب از ماشین‌های اصلاح با مدل‌های مختلف، تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان و رایج‌ترین خرابی‌های این ریش تراش‌ها صحبت کرده‌ایم. اگر قصد تعمیر ماشین اصلاح در اصفهان را دارید، مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *