آدرس و شماره تماس 20 فیزیوتراپی در اصفهان

شماره فیزیوتراپی اصفهان

کلینیک فیزیوتراپی راحیل
فیزیوتراپیست: محسن بیات (نظام پزشکی: ۴۶۴۹)
خدمات :
درمان دیسک کمر و گردن ،سیاتیک،آرتروز،آسیب های ورزشی،تعویض مفاصل، سکته مغزی ،پارکینسون.
ساعات کاری : ۸ صبح  الی ۸ شب
شنبه تا چهارشنبه
مجهز به لیزر پرتوان ،شاک ویو ،تکار، الکتروآکوپانچر ،تجهیزات الکتروتراپی و تمرین درمانی ،درای نیدلینگ و فیزیوتراپی در منزل
آدرس : خ بزرگمر ،هشت بهشت شرقی، بعد از چهار راه لاهور جنب کوچه شماره ۲۰.
شماره تماس : ۳۲۷۵۲۴۵۸
۰۹۱۳۴۰۹۷۲۴۰

آدرس اینستاگرام: rahil.physiotherapy

فیزیوتراپی در اصفهان

فهرست مطالب

بهترین مرکز فیزیوتراپی در اصفهان کدام است؟ هر کسی حداقل یک بار در زندگی خود دردهای عضلانی را تجربه کرده است. وقتی این دردها شدید باشند، بهترین راهکاری که پزشکان توصیه می‌کنند، انجام تعداد مشخصی از جلسات فیزیوتراپی برای تسکین درد و تقویت عضلات شما است.

اگر با دردهای عضلانی بعد از حادثه یا بیماری خاصی دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان می‌گردید، ما را همراهی کنید. در این مقاله به بررسی روش‌های درمانی فیزیوتراپی در اصفهان و مهم‌ترین نکات پیرامون آن می‌پردازیم.

 

شماره فیزیوتراپی اصفهان

 

فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی یک تخصص مبتنی بر علم است و سلامت و تندرستی فرد را مد نظر دارد. این تخصص شامل سبک زندگی عمومی بیمار است و به او کمک می‌کند تا حرکت اندام‌های خود را به‌مرورزمان به دست آورد؛ بنابراین فیزیوتراپی در اصفهان نقش مهمی را در حوزه پزشکی ایفا می‌کند.

نکته اصلی در رابطه با اثربخشی فیزیوتراپی، مشارکت بیمار در مراقبت از خود، از طریق آموزش، آگاهی، توانمندسازی و مشارکت در درمان است. شما می‌توانید در هر زمانی از زندگی خود از خدمات فیزیوتراپی در اصفهان استفاده کنید.

فیزیوتراپی به کمردرد یا آسیب ناگهانی، کنترل بیماری‌های طولانی مدت مانند: آسم و آمادگی برای زایمان یا یک مسابقه ورزشی کمک زیادی به شما می‌کند.

فیزیوتراپیست‌های اصفهان از دانش و مهارت‌های خود برای بهبود طیف گسترده‌ای از بیماری‌های مرتبط با سیستم‌های مختلف بدن استفاده می‌کنند، مانند:

  • سیستم عصبی (سکته مغزی، ام اس، پارکینسون)
  • سیستم عصبی – عضلانی (کمر درد، آسیب‌های ورزشی، آرتروز)
  • سیستم قلبی عروقی (بیماری مزمن قلبی، توان‌بخشی پس از حمله قلبی)
  • سیستم تنفسی (آسم، بیماری مزمن انسدادی ریه، فیبروز کیستیک)

چه زمانی باید به فیزیوتراپیست مراجعه کنم؟

چه زمانی باید به فیزیوتراپیست مراجعه کنیم

اگر جراحت یا درد مزمنی دارید که بر عملکرد روزانه شما تأثیر می‌گذارد، به فیزیوتراپی فکر کنید. پزشک ممکن است پس از جراحی‌های مختلفی مانند تعویض مفصل ران یا حمله‌هایی مانند حمله قلبی یا سکته مغزی به بهترین فیزیوتراپی در اصفهان ارجاع دهد.

فیزیوتراپیست‌ها هم بر پیشگیری از دردها و اختلالات مفصلی مزمن و هم بر توان‌بخشی عضلات شما تمرکز می‌کنند. درمان می‌تواند برای رفع مشکلات ناشی از آسیب، بیماری یا ناتوانی باشد.

فیزیوتراپی چه مزایایی دارد؟

بیشتر مردم یک تصور کلی از اینکه فیزیوتراپی چیست و چگونه می‌تواند به درمان دردهای آن‌ها کمک کند، دارند. با این حال، بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند که انواع مختلفی از فیزیوتراپی وجود دارد که هر کدام دارای کاربرد و مزایایی هستند؛ البته به طور کلی، مزایای فیزیوتراپی در اصفهان در انواع آن مشابه هستند.

ممکن است تصور کنید که فیزیوتراپی تنها برای رفع دردهای بدن مفید است. فیزیوتراپی با درد مقابله می‌کند و در درازمدت به کاهش آن کمک می‌کند؛ اما فیزیوتراپی مزایای بیشتری نیز دارد که شامل موارد زیر می‌شوند.

از بین بردن یا کاهش درد

بیمارانی که از آرتروز، کشیدگی عضلانی، رگ به رگ شدن یا تاندونیت رنج می‌برند، استفاده از تکنیک‌ها و تمرینات درمانی مانند تحرک بافت نرم یا استفاده از روش‌هایی از جمله: TENS، IFC و اولتراسوند می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد.

این درمان‌ها که جزو خدمات فیزیوتراپی در اصفهان هستند، به کاهش درد کمک کرده و در نتیجه امکان حرکت طبیعی عضلات را تضمین می‌کنند.

پیشگیری از نیاز به روش‌های جراحی

همه ما در دوران سختی هم زندگی می‌کنیم و هیچ کس نمی‌خواهد به بیمارستان مراجعه کند یا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. با این حال، برخی از شرایط اجتناب‌ناپذیر وجود دارند که جراحی آخرین راه حل برای درمان آن‌ها است.  فیزیوتراپی می‌تواند با مدیریت و درمان در مراحل اولیه به جلوگیری از این امر کمک کند.

همچنین فیزیوتراپی در اصفهان در برنامه‌های توان‌بخشی قبل و بعد از آن و به منظور کاهش عوارضی که ممکن است در جراحی رخ دهد، مفید خواهد بود.

بهبود قدرت و هماهنگی کلی اعضای بدن

در حالی که فیزیوتراپی برای کاهش درد در حین یا بعد از جراحی بسیار مفید است، اما به بهبود قدرت و استحکام کلی بدن نیز کمک شایانی می‌کند. آیا می‌دانید که فیزیوتراپی در اصفهان شامل تمرینات و کشش‌های خاصی است که به هماهنگی تجمعی بدن کمک می‌کند؟

به همین دلیل اگر با علائم سرگیجه مواجه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان تماس بگیرید. دکتر فیزیوتراپی در اصفهان به بررسی شرایط شما پرداخته و برنامه خاصی را برای نیاز شما ارائه می‌دهد.

بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان

 

کاهش وابستگی به داروها

هر دارویی که بیمار مصرف می‌کند، عوارض جانبی را در مقطعی از زندگی او ایجاد می‌کند. شرایط خاص، بیمار را ملزم به مصرف داروهایی برای کنترل یا درمان بیماری خود می‌کند. با این حال، مواردی مانند جراحی وجود دارند که در آن بیمار برای تسکین درد به دارو وابسته است.

پزشکان فیزیوتراپی در اصفهان، این روش را به عنوان یک انتخاب جایگزین برای رفع این نگرانی و کاهش وابستگی و عوارض جانبی ناشی از داروها پیشنهاد می‌کنند.

تقویت عملکرد قلب و عروق و ظرفیت ریه

جراحی پس از سکته مغزی نیاز به مراقبت شدید و یک برنامه ریکاوری منظم دارد. فیزیوتراپی در اصفهان به بیماران پس از سکته قلبی کمک می‌کند تا درجه، حرکت و تعادل خود را بازیابند. فیزیوتراپیست‌های مجرب در اصفهان به بیماران کمک می‌کنند تا با سبک زندگی سالم روزانه خود سازگار شوند.

شما می‌توانید برای برنامه‌های ویژه در رابطه با تمرینات تنفسی که به بازیابی ظرفیت بهینه ریه و جریان خون در بدن کمک می‌کنند، با فیزیوتراپیست‌های باتجربه در اصفهان مشورت کنید.

مدیریت و پیشگیری از آسیب‌های ورزشی

ورزش‌های مختلف می‌توانند خطرات گوناگونی را برای انواع خاصی از شرایط مانند: پارگی ACL، افزایش فشار همسترینگ و… ایجاد کنند. به همین دلیل می‌توان گفت که فیزیوتراپی در اصفهان بسیار مهم و مفید است؛ زیرا درمان خاصی را برای بهبود استقامت و رفع مشکلات ارائه می‌دهد.

تیم فیزیوتراپیست در اصفهان در بهبود گردش خون و تقویت عضلات بدن به شما کمک می‌کند. این امر، انعطاف‌پذیری که در هر بازی به آن نیاز دارید را بهبود می‌بخشد.

تیم فیزیوتراپیست در اصفهان

 

تناسب اندام در تمام سنین و مراحل زندگی

پیری عوارض خاصی را به همراه دارد که سبک زندگی روزمره را مختل می‌کند؛ این عوارض شامل آرتریت روماتوئید (RA)، پوکی استخوان، سیاتیک، زوال عقل، درد گردن، کمردرد، تعویض مفصل زانو و غیره هستند. همه این بیماری‌ها را می‌توان با فیزیوتراپی کنترل و مدیریت کرد.

اگر شما یا یکی از عزیزانتان با چنین مشکلاتی در سنین بالا مواجه هستید، فیزیوتراپی در کلینیک یا در منزل را به شما توصیه می‌کنیم؛ البته جلسات شما باید کاملاً زیر نظر بهترین پزشک فیزیوتراپی در اصفهان باشد.

کنترل بیماری‌های قلبی و دیابتی

معمولاً بیماران دیابتی از ناراحتی‌هایی مانند: درد زانو، شانه و کمر رنج می‌برند. این موضوع اغلب به دلیل سطح نامتعادل قند در بدن رخ می‌دهد. برنامه‌هایی مختلفی در مراکز فیزیوتراپی در اصفهان تدوین می‌شوند که به کنترل درد ناشی از دیابت کمک می‌کنند.

همچنین این طرح‌ها و برنامه‌ها به کنترل سطح قند خون کمک زیادی می‌کنند. فیزیوتراپیست‌های متخصص در اصفهان به راهنمایی بیماران در مورد نوروپاتی دیابتی و موارد دیگر کمک می‌کنند.

سهولت مراقبت از بارداری و پس از زایمان

بسیاری از زنان باردار در دوران بارداری خود با مشکل مواجه می‌شوند؛ زیرا بدن آنها دستخوش تغییرات اساسی می‌شود و همین موضوع بر سلامت بدن آن‌ها تأثیر می‌گذارد. بسیاری از زنان با مشکلاتی مانند نوسانات هورمونی، مشکل در انجام فعالیت‌های معمول به دلیل افزایش وزن، تغییر عادات و غیره مواجه می‌شوند.

به همین دلیل پزشکان زنان در اصفهان در چنین مواقعی، گزینه فیزیوتراپی را برای زنان باردار تجویز و پیشنهاد می‌کنند؛ به همین دلیل است که فیزیوتراپی در اصفهان از خدمات مهم و کاربردی برای همه افراد محسوب می‌شود.

بهبود سلامت روان

از میان تمام فواید شگفت انگیز فیزیوتراپی، سلامت روان مهم‌ترین آنها به شمار می‌رود. در فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست‌های باتجربه این واقعیت را تأیید و از آن حمایت می‌کنند که احساس خوب در بدن شما نه تنها برای انجام کارهای روزانه مهم است، بلکه برای بالا بردن اعتماد به نفستان در هر کاری و هر کجا که می‌روید، اهمیت دارد.

انواع فیزیوتراپی و کاربردهای آن‌ها

خدمات فیزیوتراپی در اصفهان با مسائل مختلف سلامتی و آسیب‌ها در تمام گروه‌های سنی سروکار دارد. در این بخش، انواع مختلف فیزیوتراپی و اینکه چگونه می‌تواند به افرادی که با مسائل مختلف سلامتی سروکار دارند کمک کند، بحث خواهیم کرد.

فیزیوتراپی ارتوپدی در اصفهان

فیزیوتراپی ارتوپدی در اصفهان

طبق تعریف، فیزیوتراپی ارتوپدی در اصفهان به عنوان تخصص پزشکی مربوط به اصلاح ناهنجاری‌ها یا اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی به ویژه اندام‌ها و ستون فقرات و ساختارهای مرتبط با ماهیچه‌ها و رباط‌ها شناخته می‌شود.

اگر آسیب دیده‌اید یا وضعیتی دارید که مربوط به آسیب‌ها و شرایطی می‌شود که اسکلت (استخوان‌ها)، ماهیچه‌ها، تاندون‌ها، رباط‌ها و فاسیا را درگیر کرده است، باید به فیزیوتراپیست ارتوپدی در اصفهان مراجعه کنید.

این نوع از فیزیوتراپی در اصفهان در دسته رشته‌هایی مانند: فیزیوتراپی دست و فیزیوتراپی شانه نیز قرار می‌گیرد که در ادامه با جزئیات بیشتری با این نوع فیزیوتراپی‌ها آشنا خواهید شد.

فیزیوتراپی قلبی و تنفسی در اصفهان

احتمالاً در چند وقت اخیر، مطالب زیادی را در مورد فیزیوتراپی قلبی و تنفسی شنیده‌اید! از آنجایی که مردم درگیر بیماری COVID-19 بودند، فیزیوتراپی قلبی و تنفسی در اصفهان اهمیت زیادی پیدا کرد. این رشته از فیزیوتراپی در اصفهان، به عنوان رشته‌ای تخصصی در زمینه پیشگیری، توان‌بخشی و جبران آسیب‌های بیماران مبتلا به عارضه‌های قلبی و ریوی فعالیت می‌کند.

همچنین در صورت داشتن مشکلات حاد مانند: آسم، عفونت حاد قفسه سینه و تروما، باید به یک فیزیوتراپیست قلبی و تنفسی در اصفهان مراجعه کنید. همچنین اگر در دوره نقاهت پس از جراحی سخت به سر می‌برید، این نوع فیزیوتراپی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

فیزیوتراپیست‌ها همچنین می‌توانند طیف گسترده‌ای از بیماری‌های مزمن قلبی و تنفسی مانند: بیماری انسداد مزمن ریه (COPD)، فیبروز کیستیک (CF) و انفارکتوس میوکارد (MI) را درمان کنند.

فیزیوتراپی کودکان در اصفهان

فیزیوتراپی کودکان شامل ارائه خدمات فیزیوتراپی در اصفهان به کودکان و جوانان از بدو تولد تا حدود ۲۵ سالگی می‌شود. به طور معمول، افراد برای ارزیابی وضعیت یا آسیب کودک خود به بهترین فیزیوتراپیست کودکان در اصفهان مراجعه می‌کنند.

خدمات فیزیوتراپی کودکان در اصفهان می‌توانند شامل بررسی عملکرد و وضعیت حرکتی کودک از جمله میزان قدرت، راه رفتن، انعطاف پذیری، تعادل، هماهنگی و پردازش حسی او باشند. فیزیوتراپیست‌های اطفال  در اصفهان معمولاً از طریق درمان ساده، آموزش، ارجاع به سایر متخصصان یا تجویز یک برنامه ورزشی در خانه، کودکان را درمان می‌کنند.

فیزیوتراپی ورزشی در اصفهان

فیزیوتراپی ورزشی در اصفهان یک تخصص فیزیوتراپی است که در درجه اول با پیشگیری از آسیب و توان‌بخشی بیماران و ورزشکارانی که در فعالیت‌های ورزشی شرکت می‌کنند، سروکار دارد؛ به همین دلیل نقش مهمی را در حوزه فیزیوتراپی در اصفهان ایفا می‌کند.

فیزیوتراپیست ورزشی در اصفهان می‌تواند از راه‌های مختلف به ورزشکاران کمک کنند. از افزایش قدرت بدنی گرفته تا کمک به آرامش، بهبود انعطاف‌پذیری مفاصل و ماهیچه‌ها، پیشگیری از آسیب‌ها و درمان آن‌ها هنگی در حوزه کاری این فیزیوتراپیست‌ها قرار دارند.

فیزیوتراپی زنان در اصفهان

فیزیوتراپی زنان در اصفهان از درمان‌های مختلفی برای کمک به تمام اختلالات لگن، کف لگن و مراقبت‌های پس از زایمان استفاده می‌کند. این درمان‌ها می‌توانند از بی اختیاری تا پرولاپس، درد لگن یا یبوست را شامل شوند.

شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند فیزیوتراپی در اصفهان می‌تواند این علائم را کاهش داده و در بسیاری از موارد، آن‌ها را درمان کند. بیشتر زنان حتی از وجود این خدمات اطلاعی ندارند؛ بنابراین اگر از هر یک از موارد بالا رنج می‌برید، شما به یک فیزیوتراپیست زنان در اصفهان نیاز دارید.

فیزیوتراپی زنان در اصفهان

 

فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان

فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان زیرمجموعه فیزیوتراپی زنان است که در درجه اول روی کف لگن تمرکز دارد. فیزیوتراپیست کف لگن در اصفهان به زنان کمک می‌کند تا توان عضلات کف لگن خود را دوباره به دست آورند؛ زیرا این ماهیچه‌ها می‌توانند با زایمان، جراحی، بلند کردن اجسام سنگین، اضافه وزن، یبوست یا یائسگی ضعیف شوند.

ماهیچه‌های کف لگن از رحم، مثانه و روده (کولون) حمایت می‌کنند و از استخوان واژن در جلو تا دنبالچه در پشت را تشکیل می‌دهند. اگر ماهیچه‌ها ضعیف باشند، این موضوع می‌تواند بر کنترل مثانه و روده تأثیر بگذارد و منجر به بی اختیاری یا افتادگی آن‌ها شود؛ بنابراین این حوزه اهمیت زیادی در فیزیوتراپی در اصفهان دارد.

فیزیوتراپی اعصاب در اصفهان

فیزیوتراپی عصبی در اصفهان نوعی مداخله درمانی محسوب می‌شود که هدف آن، درمان بیماران با اختلالات عصبی است. فیزیوتراپی عصبی تنها یک تکنیک نیست؛ بلکه بسیاری از تکنیک‌های مداخله‌ای با هدف توان‌بخشی بیماران مبتلا به اختلالات و تروماهای بسیار خاص است.

فیزیوتراپیست اعصاب در اصفهان می‌تواند عوارض ناشی از بیماری‌های زیر را درمان کند:

  • سکته
  • پارکینسون
  • آسیب‌های مغزی
  • ضربه مغزی
  • ام‌اس
  • بیماری آلزایمر

فیزیوتراپی دهلیزی در اصفهان

سه سیستم مهم در بدن شما وجود دارند منجر به زنده ماندن و بقای شما می‌شوند: سیستم بینایی، سیستم حس عمقی و سیستم دهلیزی. برای مثال، اگر یکی از پاهای شما ناقص شود یا تکان بخورد، تعادل شما از بین می‌رود. در اینجا اهمیت فیزیوتراپی در اصفهان مشخص می‌شود.

فیزیوتراپی دهلیزی در اصفهان به آموزش‌های مرتبط با بازیابی این سیستم کمک می‌کند تا بتوانید تعادل خود را بازیابید و از شر سرگیجه خلاص شوید. فیزیوتراپیست دهلیزی در اصفهان از تجهیزات و ورزش‌های مختلفی برای تنظیم مجدد سیستم دهلیزی شما استفاده می‌کند. در صورتی که پس از آسیب یا بیماری سر، سرگیجه و موارد مشابه را تجربه می‌کنید، این درمان عالی است.

فیزیوتراپی دهلیزی در اصفهان

 

فیزیوتراپی ضربه مغزی در اصفهان

روش‌های زیادی وجود دارد که فیزیوتراپیست می‌تواند پس از ضربه مغزی به شما کمک کند. این روزها آن‌قدر آسیب دیدگی رایج است که در حال حاضر فیزیوتراپیست‌هایی هستند که در درمان آنها تخصص دارند. فیزیوتراپی ضربه مغزی در اصفهان می‌تواند شامل درمان ساده، تمرینات هماهنگ کننده، تمرینات تقویت عضلات گردن و رهاسازی میوفاشیال باشد.

به همین دلیل فیزیوتراپی گردن در اصفهان و تمامی عضلات دیگر شما از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به بازیابی حرکت در اندام‌های شما کمک شایانی می‌کند.

فیزیوتراپی دست در اصفهان

فیزیوتراپی دست در اصفهان درمانی است که شامل آتل زدن، مراقبت از زخم، مدیریت تورم و جای زخم، ورزش، عادی سازی حس و آموزش برای تسهیل بازگشت ایمن و به موقع به کار و فعالیت‌های روزانه می‌شود. این تخصص در حوزه فیزیوتراپی در اصفهان از اهمیت زیادی برخوردار است.

فیزیوتراپیست دست در اصفهان معمولاً آموزش‌های ویژه‌ای در این زمینه دیده و دانش و تجربه گسترده‌ای در زمینه توان‌بخشی دست، مچ، آرنج و شانه دارد.

فیزیوتراپی پا در اصفهان

آیا شما یک دونده هستید یا پای خود را جراحی کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این موارد مثبت است، قطعاً باید به دنبال فیزیوتراپیست پا در اصفهان باشید که آموزش و تجربه‌ای در مورد درد پا و پا داشته باشد.

اگر تابه‌حال پا درد داشته‌اید، می‌دانید که نادیده گرفتن آن تقریباً غیرممکن است. فعالیت‌های زندگی روزمره شما تحت تأثیر قرار می‌گیرند و این یک رکود واقعی در زندگی به شمار می‌رود. در اینجا چند راه وجود دارد که فیزیوتراپی در اصفهان می‌تواند به کاهش درد پا کمک کند:

  • تجزیه و تحلیل دقیق راه رفتن
  • ارزیابی اسکلتی عضلانی
  • تقویت مچ، ساق پا و ماهیچه بالایی ساق پا

فیزیوتراپی شانه در اصفهان

درست مانند درد پا، درد شانه نیز می‌تواند بر فعالیت‌های روزمره شما تأثیر بگذارد. فیزیوتراپیست شانه در اصفهان بر اندام فوقانی، دامنه حرکتی و هرگونه عدم تعادل عضلانی شانه تمرکز می‌کند. این نوع از فیزیوتراپی در اصفهان، اطلاعات دقیقی از بالاتنه دارد و درک درستی از چگونگی همکاری همه عضلات با هم دارد.

اگر شانه درد ناشی از آسیب را تجربه می‌کنید یا گاهی اوقات بعد از خواب دچار درد شانه می‌شوید، پس ارزش آن را دارد که به یک فیزیوتراپیست درد شانه در اصفهان مراجعه کنید تا بتواند یک برنامه جامع را برای بهبود دردهای شما تنظیم کند.

فیزیوتراپی شانه در اصفهان

 

فیزیوتراپی ICU در اصفهان

فیزیوتراپیست‌ها در بیمارستان‌ها نیز فعالیت می‌کنند؛ اما بسیاری از مردم نمی‌دانند که آنها به ویژه در بخش ICU (واحد مراقبت‌های ویژه) مورد نیاز هستند. برای بیمارانی که قادر به حرکت نیستند یا دچار حوادث جدی شده‌اند، فیزیوتراپیست‌های اصفهان می‌توانند به جابه‌جایی بیماران و بازیابی تحرک آنها کمک کنند.

فیزیوتراپی مجازی در اصفهان

با همه گیری جهانی COVID-19، تعداد پزشکانی که در حوزه فیزیوتراپی مجازی در اصفهان فعالیت می‌کنند، رشد تصاعدی داشته است. فیزیوتراپی آنلاین در اصفهان قبل از همه‌گیری ویروس کرونا هم وجود داشت؛ اما واقعاً کلینیک‌ها را به سمت ارائه این گزینه به مشتریان سوق داده است.

به طور معمول این فیزیوتراپیست‌ها در ارتباط کلامی بسیار خوب عمل می‌کنند و سطح دانش بالایی دارند. این دانش به آنها اجازه می‌دهد تا شرایط را برای شما به طور کامل توضیح دهند و راهنمای خوبی برای درمان شما باشند.

صرف نظر از دوران همه‌گیری ویروس کرونا، فیزیوتراپی در اصفهان به صورت مجازی یک گزینه عالی است. اگر رفتن به کلینیک یا مطب پزشک برای شما سخت است یا در نقطه‌ای دورافتاده زندگی می‌کنید که دسترسی به فیزیوتراپیست دشوار است، این روش می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

فیزیوتراپی در منزل اصفهان

فیزیوتراپیست سیار در اصفهان معمولاً مراجعین را در خانه، بیمارستان، محل کار یا مکان‌های دیگر ویزیت می‌کند. فیزیوتراپی در منزل می‌تواند برای کسانی که توان حرکت ندارند و می‌خواهند در خانه ویزیت شوند، بسیار مفید باشد.

همچنین از مزایای دیگر این نوع فیزیوتراپی در اصفهان می‌توان به دور شدن از شلوغی و ترافیک و در نتیجه صرفه‌جویی در زمان اشاره کرد.

فیزیوتراپی کمر در اصفهان

آیا می‌دانستید که کمردرد یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که برای آن به خدمات فیزیوتراپی در اصفهان نیاز پیدا خواهیم کرد؟ همه افراد در مقطعی از زندگی، کمردرد را تجربه می‌کنند. از دلایل کمردرد می‌توان به آسیب دیدگی، وضعیت بدن یا وضعیت ستون فقرات اشاره کرد.

در این مرحله باید به یک مرکز برای دریافت خدمات فیزیوتراپی کمر در اصفهان مراجعه کنید. فیزیوتراپیست کمر می‌تواند از درمان دستی، کشش، روش‌هایی مانند یخ یا گرما، درمان با امواج شوک، دستگاه‌های TEN، درمان اولتراسوند و تقویت استفاده کند تا شما را به بهترین حالت خود برگرداند.

فیزیوتراپیست کمر در اصفهان در وضعیت‌های مربوط به قرارگیری گردن و شانه و همچنین ارزیابی وضعیت بدن و خواب شما کاملاً آگاه است؛ بنابراین تشخیص می‌دهد که همه این موارد می‌توانند نقش بزرگی در سلامت کمر شما داشته باشند.

فیزیوتراپی کمر در اصفهان

 

فیزیوتراپی زانو در اصفهان

درست مانند کمردرد، زانو درد نیز یکی از اصلی‌ترین مسائلی است که مراجعین برای آن به کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان مراجعه می‌کنند. در واقع، ۱۰ درصد از مردان و ۱۳ درصد از زنان آرتروز زانو را تجربه می‌کنند.

این نوع درد شایع‌ترین حالت است؛ اما اغلب مراجعانی را مشاهده می‌کنیم که تعویض کامل زانو انجام داده‌اند یا تصادف و آسیب قابل توجهی را در زانوهای خود تجربه کرده‌اند. فیزیوتراپیست زانو در اصفهان به روشی مشابه فیزیوتراپیست‌های کمردرد عمل کرده و از روش‌های مختلف و با ترکیبی از درمان ساده، رهاسازی میوفاشیال و تمرینات تقویتی استفاده می‌کند.

فیزیوتراپی سالمندان در اصفهان

با افزایش سن، بسیاری از مشکلات فیزیکی رایج از درد مفاصل و کاهش تحرک گرفته تا کمردرد و حتی بیماری‌های جدی‌تری مانند: پوکی استخوان، ام اس و پارکینسون در افراد سالمند بروز می‌کنند. بسیاری از سالمندان، این دردها را به عنوان بخشی اجتناب‌ناپذیر از پیری می‌پذیرند و یاد می‌گیرند که با آن زندگی کنند؛ اما در واقع نباید این گونه باشد.

اینجاست که فیزیوتراپی سالمندان در اصفهان مطرح می‌شود. قرار ملاقات منظم با فیزیوتراپیست سالمندان در اصفهان می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا استقلال حرکتی خود را بازیابند و سال‌ها احساس جوانی کنند.

فیزیوتراپی اسکلتی عضلانی در اصفهان

فیزیوتراپی اسکلتی عضلانی در اصفهان شامل درمان اختلالاتی است که بر نحوه حرکت شما تأثیر می‌گذارند؛ یعنی نحوه عملکرد عضلات و مفاصل شما با هم. فرقی نمی‌کند پاها، مچ پاها و ساق‌هایتان، دست‌ها، بازوها و شانه‌ها یا پشت و گردنتان باشد؛ آسیبی که حرکت را دردناک یا دشوار می‌کند، می‌تواند تأثیر زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

به همین دلیل یکی از انواع فیزیوتراپی در اصفهان، مربوط به بخش اسکلتی و عضلانی بدن افراد می‌شود؛ بنابراین کسانی که با مشکلاتی در حوزه عضلات خود مواجه هستند، باید به بهترین فیزیوتراپیست در اصفهان که در این حوزه فعالیت می‌کند، مراجعه کنند.

مشاور توان‌بخشی در اصفهان

به طور کلی مشاور توان‌بخشی به صورت حرفه‌ای ارائه شده و مربوط به خدمات مدیریت موردی است. مسئولیت‌های مشاور توان‌بخشی در اصفهان، مدیریت تعداد پرونده‌های مشتری، ارزیابی توانایی‌های حرفه‌ای، رسیدگی به هرگونه مشکل در زمینه‌های مختلف و کمک به رفع آن‌ها را شامل می‌شود.

مشاوران توان‌بخشی در اصفهان می‌توانند فیزیوتراپیست یا درمانگر باشند و به شما کمک کنند تا در صورت آسیب دیدگی یا تشخیص بیماری که مانع از کار کردن شما می‌شود، از منابع بیشتری برای کمک به ادامه کارتان استفاده کنید.

فیزیوتراپیست‌ها از چه تکنیک‌های درمانی استفاده می‌کنند؟

فیزیوتراپیست‌ها از استراتژی‌های مختلفی برای کمک به بیماران خود جهت بهبود کیفیت زندگی آن‌ها استفاده می‌کنند. تکنیک فیزیوتراپیست شما بر اساس ماهیت آسیب یا منبع درد مزمن شما تعیین می‌شود. در جلسه اولیه فیزیوتراپیست، نیازهای شما را ارزیابی می‌کند و یک برنامه درمانی برای افزایش تحرک و کاهش سطح درد شما تنظیم می‌کند.

روش‌های فیزیوتراپی در اصفهان متعدد و متنوع هستند که در داشتن احساسی بهتر و بهبود وضعیت کمک زیادی می‌کنند. در اینجا برخی از رایج‌ترین روش‌های فیزیوتراپی در اصفهان که در طول جلسات خود با آنها مواجه خواهید شد، آورده شده‌اند.

روش‌های فیزیوتراپی در اصفهان

 

ورزش‌های دامنه حرکتی (ROM)

اگرچه استراحت اغلب در مراحل اولیه بهبودی پس از شکستگی استخوان یا جراحی توصیه می‌شود، اما بی‌حرکتی طولانی مدت می‌تواند روند بهبودی را کند یا مانع آن شود. در نتیجه، فیزیوتراپیست‌ها اغلب طیف وسیعی از تمرینات حرکتی را برای کمک به حرکت، تحرک مفاصل و گردش خون توصیه می‌کنند.

با حرکت مکرر مفاصل و عضلات آسیب دیده می‌توان از آتروفی عضلانی و مشکلات وضعیتی جلوگیری کرد. بیماران با تحرک محدود می‌توانند از تمرینات ROM برای افزایش انعطاف پذیری و استقلال حرکتی خود بهره‌مند شوند؛ این روش در بسیاری از کلینیک‌های فیزیوتراپی در اصفهان انجام می‌شود.

تحرک بافت نرم

تحرک بافت نرم یا ماساژ می‌تواند به تسکین عضلات بیماران و کاهش تورم در نواحی آسیب‌دیده کمک کند و آن را به یک درمان عالی برای دردهای مرتبط با آسیب‌های ورزشی تبدیل می‌کند. این ماساژ همچنین به گردش خون و مایع لنفاوی و کاهش تورم بافت اطراف مفاصل ملتهب کمک زیادی می‌کند.

ماساژ به عنوان یکی از پرکاربردترین درمان‌های دستی، به فیزیوتراپیست‌های اصفهان اجازه می‌دهد تا عضلات و بافت‌های شما را دست‌کاری کنند و جریان خون و تحرک را افزایش دهند. این تأثیرات فوری به اندازه مزایای طولانی مدت ماساژ ضروری هستند و شامل کاهش استرس، بهبود خواب و اضطراب کمتر می‌شوند.

به همین دلیل می‌توان گفت که یکی از بهترین روش‌هایی است که در حوزه خدمات فیزیوتراپی در اصفهان به بیماران ارائه می‌شود.

الکترو تراپی

الکترو تراپی یک پیشرفت بسیار جدید در زمینه فیزیوتراپی مبتنی بر انرژی است. تحریک عضلات با اتصال الکترود به پوست در حین انجام این درمان انجام می‌شود. این الکترودها، کوتاه شدن عضلات را امکان‌پذیر کرده و به جلوگیری از آتروفی کمک می‌کنند.

برای افرادی که دچار فلج عضلات شده‌اند یا دامنه حرکتی محدودی دارند، این روش بهتر از سایر روش‌ها است. الکترو تراپی را می‌توان با لیزر و اولتراسوند درمانی ترکیب کرد تا بهترین نتیجه را از فیزیوتراپی در اصفهان به دست آورد.

سرما درمانی و گرما درمانی

افرادی پشت‌میزنشین و ورزشکاران حرفه‌ای از درد و سفت شدن عضلات خود شکایت دارند. اگر بیمار از سفتی عضلانی در هر نقطه از بدن خود شکایت داشته باشد، قرار دادن گرما یا یخ روی نواحی تحریک شده می‌تواند به عنوان یکی از تأثیرگذارترین روش‌های درمانی فیزیوتراپی در اصفهان باشد.

استفاده از بسته‌های گرم شده یا حتی موم پارافین می‌تواند در گرما درمانی استفاده شود. سرما درمانی هم شامل استفاده از کیسه یخ یا ماساژ با یخ است.

سرما درمانی و گرما درمانی در اصفهان

 

آب درمانی

حرکات و تمرینات مبتنی بر آب می‌تواند به شما کمک کند تا بدون وارد کردن فشار زیاد به مفاصل، تحرک داشته باشید. آب درمانی همچنین می‌تواند برای انجام تمرینات تعادلی برای افراد مبتلا به فلج مغزی یا سایر بیماری‌هایی که می‌توانند باعث عدم تعادل شوند، مؤثر باشد؛ زیرا لازم نیست نگران آسیب دیدن در صورت زمین خوردن باشید.

طب سوزنی و سوزن خشک

طب سوزنی و سوزن خشک از روش‌های درمانی قدیمی به شمار می‌روند که به تسکین درد و روند بهبود شما کمک می‌کنند. طب سوزنی و سوزن خشک هر دو با وارد کردن سوزن‌های بسیار ظریف در نقاط خاصی از بدن عمل می‌کنند.

هدف از طب سوزنی، بازیابی انرژی در سراسر بدن با قرار دادن سوزن در بدن است. هدف از روش سوزن خشک، تسکین درد با قرار دادن سوزن در نقاط ماشه‌ای است. این دو روش فیزیوتراپی در اصفهان برای همه فیزیوتراپیست‌ها در دسترس نیست؛ زیرا هر دو نیاز به آموزش بیشتر در این حوزه دارند.

آیسینگ

بسیاری از فیزیوتراپیست‌های اصفهان از شما می‌خواهند که ناحیه‌ای از بدن خود را که روی آن کار کرده‌اند، حداقل به مدت ۱۵ دقیقه در تماس با یخ قرار دهید. این کار برای کمک به روند بهبودی به همراه کاهش التهاب توصیه می‌شود.

بهتر است تا توصیه‌های فیزیوتراپیست خود را حتی زمانی که در خانه هستید و بدون توجه به برنامه درمانی که فیزیوتراپ برای شما آماده کرده است، دنبال کنید. اگر در طول درمان احساس درد کردید، به پزشک خود اطلاع دهید تا برنامه درمانی شما را تغییر دهد تا مطمئن شود که در اجرای آن زیاده روی نمی‌کنید.

نوار کینزیو

نوار کینزیو یک روش فوق‌العاده در حوزه بهترین خدمات فیزیوتراپی در اصفهان جهت تثبیت مفاصل و ماهیچه‌ها در زمانی است که بیمار تحت درمان قرار دارد؛ توجه داشته باشید که این نوار را می‌توان مستقیماً روی پوست قرار داد.

علاوه بر این، به دلیل انعطاف‌پذیر بودن این نوار، با طیف وسیعی از تمرین‌های حرکتی تداخلی ایجاد نمی‌کند و آن را به ابزاری ایده ‌آل برای کشش و خم کردن عضلات تبدیل می‌کند.

نوار کینزیو در اصفهان

 

اولتراسوند درمانی

اگرچه سونوگرافی معمولاً با خدمات فیزیوتراپی در اصفهان مرتبط نیست؛ اما پزشکان در سال‌های اخیر توانسته‌اند تا از امواج صوتی برای درمان آسیب‌های بدن استفاده کنند. فرکانس اولتراسوند، روشی ملایم برای استفاده از پرتوهای نرم جهت هدف قرار دادن بافت آسیب دیده است.

امواج صوتی اولتراسوند، رباط‌ها، تاندون‌ها و فاسیا را تحریک و جذب می‌کنند و شبیه به یک ماساژ کوچک عمل می‌کنند. بیماران مبتلا به آرتریت یا تاندونیت و تنش عضلانی می‌توانند از این درمان بهره‌مند شوند.

تحریک الکتریکی عصب از راه پوست (TENS)

چه درد خفیف داشته باشید یا دردهای شدید را تجربه کنید، دستگاه TENS می‌تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید. این کار با انتقال تکانه‌های الکتریکی به سیستم عصبی شما و از طریق پدهای چسبی که به بدن شما چسبانده می‌شوند، عمل می‌کند.

در حالی که انتقال تکانه‌های الکتریکی ممکن است دردناک به نظر برسند، امواج الکتریکی توانایی سیستم عصبی را برای انتقال سیگنال‌های درد به مغز کاهش می‌دهند و در نتیجه درد را به میزان قابل توجهی کم می‌کنند.

این تکانه‌های الکتریکی همچنین منجر به افزایش تولید اندورفین می‌شوند که مسکن‌های طبیعی درد هستند؛ بنابراین این روش در خدمات ارائه شده فیزیوتراپی در اصفهان مهم است.

حرکت و ورزش

فیزیوتراپیست شما ممکن است حرکات و تمرینات خاصی را برای بهبود آسیب یا کاهش درد پیشنهاد دهد. ورزش منظم می‌تواند به شما کمک کند تا آزادانه‌تر حرکت کنید و فیزیوتراپیست می‌تواند به شما در یافتن وسایل کمکی مناسب برای کمک به حرکت مانند عصا یا واکر کمک کند.

هزینه فیزیوتراپی در اصفهان

هزینه فیزیوتراپی در اصفهان

اگر قصد دارید از بیمه درمانی برای کمک به پوشش هزینه فیزیوتراپی در اصفهان استفاده کنید، به یاد داشته باشید که برای اطمینان از پوشش فیزیوتراپیست به وب سایت شرکت بیمه خود مراجعه کنید. اگر فیزیوتراپیست تحت پوشش آن شرکت بیمه نباشد، نمی‌توانید از مزایای خود استفاده کنید و باید هزینه کامل درمان را بپردازید.

شماره فیزیوتراپی اصفهان

 

هزینه خدمات فیزیوتراپی اصفهان مطابق با آخرین تغییرات ۱۴۰۱ در جدول زیر آورده شده است.

نوع درمان هزینه
آموزش بیوفیدبک به روش‌های مختلف ۲۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
نوروفیدبک ۳۰۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰۰ تومان
تکنیک‌های درمان دستی ۴۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان
لیزر کم توان ۷۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان
لیزر پر توان ۲۳۰۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰۰ تومان
دیاترمی ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان
بازتوانی زانو ۷۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان
ماساژ ۴۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ تومان
اسکن استاتیک کف پا ۱۲۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
اسکن سه بعدی و داینامیک کف پا ۱۴۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰ تومان
شاک ویو ۲۷۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تیپینگ ۹۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰ تومان
مگنت ۱۴۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ تومان
ویبراسیون کل بدن ۱۱۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ تومان
درای نیدلینگ ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان
آب درمانی ۱۹۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان

بهترین مراکز فیزیوتراپی در اصفهان

بهترین مراکز فیزیوتراپی در اصفهان

در صورتی که به دنبال شماره فیزیوتراپی در اصفهان می‌گردید، این بخش از مقاله را مطالعه کنید. در این بخش تعدادی از بهترین مراکز فیزیوتراپی اصفهان را به شما معرفی کرده‌ایم. در جدول زیر می‌توانید نام مراکز، فیزیوتراپیست‌ها، آدرس و شماره تماس آن‌ها مشاهده کنید.

شماره فیزیوتراپی اصفهان

 

نام کلینیک فیزیوتراپی نام فیزیوتراپیست آدرس شماره تماس
فیزیوتراپی مهر پارسه بهاره قادری

امید خوشاوی

اصفهان، خیابان کاوه، خیابان جابر انصاری، مقابل پارک بهشت، پلاک ۱۰۹ ۰۳۱-۳۴۴۲۱۱۳۲
فیزیوتراپی راحیل محسن بیات اصفهان، چهارراه بزرگمهر، خیابان هشت بهشت شرقی، جنب کوچه شماره ۲۰ ۰۳۱۳۲۷۵۲۴۵۸
فیزیوتراپی طبیب ندا قادری

اسماعیل نادری

اصفهان، سه راه حکیم نظامی، اول خیابان حکیم نظامی، مقابل بانک ملت ۰۳۱-۳۶۷۰۱۰۷۷

۰۹۰۳۲۲۹۵۸۸۶

فیزیوتراپی جوادالائمه امیرحسین شیربان اصفهان، خیابان آمادگاه، کوچه شماره  ۲۱ (بوعلی ۲)، مجتمع پرتو ۰۳۱-۳۲۲۱۶۵۵۵
فیزیوتراپی الهیه هاجر صرامی اصفهان، خیابان جابر انصاری، کوچه ۴، ساختمان الهیه، طبقه ۱، واحد ۳ ۰۳۱-۳۴۴۳۰۶۱۵

۰۹۱۳۶۸۴۲۵۶۲

فیزیوتراپی ایرانیان مهدی صدیقی اصفهان، خیابان استانداری، مقابل بیمارستان خورشید، جنب کافه لمیز ۰۳۱-۳۲۲۴۷۹۹۵

۰۳۱-۳۲۲۴۷۹۹۷

فیزیوتراپی لطیف فاطمه گلجویی اصفهان، میدان جمهوری، کوچه شهید شهبازی، مجتمع صدرا، طبقه ۲، واحد ۴ ۰۳۱-۳۳۳۸۷۴۲۴
فیزیوتراپی سایان اعظم خامی اصفهان، خیابان وحید، حد فاصل پمپ خیابان خاقانی و پمپ بنزین ۰۳۱-۳۶۲۵۲۱۵۰

۰۹۹۰۱۱۸۷۰۴۸

فیزیوتراپی یکتا مینا ملکیان اصفهان، خیابان شریعتی، نبش بن بست کسایی، ساختمان نوید ۱، طبقه ۱ ۰۳۱-۳۶۲۹۳۳۴۵

۰۹۱۰۳۵۹۲۸۹۶

فیزیوتراپی بهار زین‌العابدین مجاهد اصفهان، بلوار آتشگاه، میدان بهار قدیم، کوی گلزار، درمانگاه شبانه روزی بهار ۰۳۱-۳۷۷۳۷۰۱۰

۰۹۹۰۲۴۶۱۰۱۶

فیزیوتراپی کاظمیه مجتبی آقاجانیان اصفهان، خیابان سروش، خیابان مصلی، بن بست شماره ۶ ۰۳۱-۳۴۴۸۰۳۷۱
فیزیوتراپی آوای زندگی امیرحسین تاکی اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، کوچه ۳۵، ساختمان۹۹، طبقه ۳، واحد ۳۳ ۰۳۱-۳۶۶۴۰۰۱۶

۰۹۰۲۲۲۱۶۸۶۱

فیزیوتراپی سیناپس حسین باقری اصفهان، خیابان توحید میانی، کوچه ۲۵ (شهیدان کاظمی)، مجتمع نگین ۰۳۱-۳۶۲۶۱۸۳۴
الهام سهیلی پور اصفهان، اول خیابان لاهور، نرسیده به خیابات مفتح ۰۳۱-۳۲۲۷۳۳۶۰

۰۹۱۳۷۲۶۲۶۵۵

ملیحه ایوبی اصفهان، چهارراه رزمندگان، خیابان رباط اول، ساختمان جالینوس، طبقه ۲ ۰۳۱-۳۴۳۸۹۹۵۲
علی خرمی اصفهان، خیابان توحید میانی، بن بست بنفشه (شماره ۲۳)، ساختمان سارویه ۰۳۱-۳۱۳۲۲۲۴۲

۰۹۳۸۷۴۹۴۵۴۸

مهسا سلطان محمدی اصفهان، خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت، کلینیک فرهنگیان ۰۳۱-۳۲۲۲۶۷۴۱

۰۹۳۷۰۷۲۳۶۷۵

میلاد عطائیان اصفهان، خیابان وحید، بین محتشم کاشانی و خاقانی، ساختمان نیکان، طبقه ۲، واحد ۴ ۰۹۱۲۹۳۲۹۰۵۹
محمد مشاهری فرد اصفهان، خیابان لاهور، حد فاصل مبارزان و بلال، کوچه شماره ۷۸ ۰۳۱-۳۲۲۸۹۱۱۵

۰۹۱۳۰۸۰۳۰۷۰

فیزیوتراپی تریتا مهناز رضایی اصفهان، خیابان رباط اول، نبش چهارراه رزمندگان، مجتمع نامداران ۲ ۰۳۱-۳۴۴۱۳۸۵۲

۰۹۳۵۱۷۷۱۱۴۵

منیژه شیروانی اصفهان، خیابان فروغی، مقابل مدرسه صفاکار ۰۳۱-۳۳۴۴۹۴۴۴

 

سؤالات متداول

  1. فیزیوتراپی قلبی و تنفسی برای چه بیماری‌هایی کاربرد دارد؟

آسم، عفونت حاد قفسه سینه و تروما، بیماری انسداد مزمن ریه (COPD)، فیبروز کیستیک (CF) و انفارکتوس میوکارد (MI)

  1. هزینه بازتوانی زانو چقدر است؟

۷۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان

  1. از چه روش‌هایی در فیزیوتراپی کمر استفاده می‌شود؟

درمان دستی، کشش، روش‌هایی مانند یخ یا گرما، درمان با امواج شوک، دستگاه‌های TEN، درمان اولتراسوند و تقویت کننده

  1. آیا فیزیوتراپی می‌تواند آرتروز را درمان کند؟

خیر؛ زیرا هیچ درمان قطعی برای آرتروز وجود ندارد. با این حال، فیزیوتراپی می‌تواند به کاهش علائم و جلوگیری از تشدید آن‌ها کمک کند.

  1. فیزیوتراپی سالمندان به پیشگیری از چه بیماری‌هایی کمک می‌کند؟

پوکی استخوان، ام اس و پارکینسون

شارینو

پیدا کردن بهترین مراکز درمانی همواره کاری دشوار است؛ بنابراین این مقاله را به معرفی بهترین مراکز فیزیوتراپی در اصفهان اختصاص دادیم تا شما بتوانید مرکز مورد نظر خود را سریع‌تر پیدا کنید.

در صورتی که به موضوعاتی که به معرفی مراکز درمانی شهر اصفهان می‌پردازند علاقه دارید، می‌توانید مقالات دیگر ما را که در ارتباط با بیمارستان‌های اصفهان و بهترین مراکز آمبولانس در اصفهان هستند، مطالعه کنید.

علاوه بر مراکز درمانی، پزشکی که برای درمان خود به او مراجعه می‌کنید نیز در روند درمانی شما بسیار تأثیرگذار است. به همین دلیل شناخت بهترین پزشکان قلب و عروق در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان و پزشک زنان در اصفهان می‌تواند در این زمینه به شما کمک شایانی بکند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان خرابی وسایل منزلتان دچار سردرگمی شوید. گاهی ایراداتی که برای وسایل شما به وجود می‌آیند، پیچیده نیستند و خودتان هم می‌توانید آن‌ها را رفع کنید؛ اما اگر این ایرادات تخصصی باشند، باید از استادکاران مربوطه کمک بگیرید.

در صورتی که به دنبال بهترین تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان، تعمیر جاروبرقی در اصفهان، تعمیر تلویزیون در اصفهان و تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان می‌گردید، مقالات ما را مطالعه کنید.

این نکات در رابطه با سیستم‌های گرمایشی هم صدق می‌کند؛ تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان و تعمیر موتورخانه در اصفهان از مطالب مفید در زمینه تعمیرات سیستم‌های گرمایشی هستند.

آیا می‌دانید که بهترین مکان‌ها برای اصفهان‌گردی کدام‌اند؟ ما مراکز تفریحی اصفهان، رستوران‌های اصفهان و کافه‌های اصفهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سخن آخر

در این مقاله مهم‌ترین نکات پیرامون فیزیوتراپی و کاربردهای آن را بررسی کردیم. کیفیت خدمات فیزیوتراپی در اصفهان به دلیل سروکار داشتن با افراد آسیب دیده یا کسانی که جراحی‌های سنگین داشته‌اند، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین خدمات مختلف ارائه شده در کلینیک‌های فیزیوتراپی در اصفهان را به شما معرفی کردیم.

در آخر برای پیدا کردن بهترین فیزیوتراپیست‌های اصفهان می‌توانید به جدول ارائه شده در مقاله مراجعه کنید. لازم به ذکر است که هزینه فیزیوتراپی به نوع خدمات ارائه شده بستگی دارد و این هزینه‌ها به ازای هر جلسه درمانی محاسبه می‌شوند.

شماره فیزیوتراپی اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *